Ja en dan wordt je voor 1k geraakt. Joepie. De meeste spelers gebruiken niet eens hun trinket meer als ze alleen door een mage worden aangevallen. Omdat de meesten weten dat ik frost mage ben, weten ze daarnaast ook dat ik niet eens met grote damage kan openen.Wouter schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:02:
PoM Sheep blijft toch wel een van de irritantste dingen in PvP, naast Bubble-HS uiteraard... het liefst op 0,5% hp ofzo.
zorg voor geld, respec en geef ze een verassing (nee das geen typoVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:04:
[...]
Ja en dan wordt je voor 1k geraakt. Joepie. De meeste spelers gebruiken niet eens hun trinket meer als ze alleen door een mage worden aangevallen. Omdat de meesten weten dat ik frost mage ben, weten ze daarnaast ook dat ik niet eens met grote damage kan openen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hij is iig niet resto-specced, ik ben Nightfall/Conflagrate specced.Wouter schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:47:
[...]
Hoe is je shammy maatje gespecced dan?
En hoe ben jij gespecced?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
heh-=BoKKiE=- schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:09:
[...]
zorg voor geld, respec en geef ze een verassing (nee das geen typo)
die respec is tegenwoordig 50g
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 14:15 ]
mm ik raak ze toch echt als ik de opener heb voor minimaal 900dmg en 1800 crits met frost hoor?Ja en dan wordt je voor 1k geraakt. Joepie. De meeste spelers gebruiken niet eens hun trinket meer als ze alleen door een mage worden aangevallen. Omdat de meesten weten dat ik frost mage ben, weten ze daarnaast ook dat ik niet eens met grote damage kan openen.
en dat is dan nog zonder trinkets maar alleen maar AP ^_^
Verwijderd
dan heb jij meer +damage gear dan ik. Ik zit aan de +98 damage gear of zo en dan nog +23 extra fire en +11 extra frost. Mijn frostbolts doen dus gemiddeld zo'n 7 a 800 damage non-crit. Met crit dus rond de 1200/1300. Met de AB damage buff haal ik maximaal 1500 crits. Ik heb alleen Eye of the Beast als trinket. Ik heb trouwens niet de extra frost damage van talents.M1lamb3r schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:15:
[...]
mm ik raak ze toch echt als ik de opener heb voor minimaal 900dmg en 1800 crits met frost hoor?
en dat is dan nog zonder trinkets maar alleen maar AP ^_^
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 14:18 ]
Heeft geen zin om verder te praten. Men blijft alleen hun eigen damage vergelijken met warrior damage maar niemand is in staat te realiseren dat elke class ook nog andere dingen behalve damage hebben waar een warrior het alleen met zijn damage moet doen.
mja ben nog steeds fire specced, en ab gaat prima, ook grinden gaat perfect, moet eigenlij knog wat instancen voor wat gear, maar daar kom ik niet meer aan toe imv ab/MC/BWL/Ony en het levellen van me lockVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:14:
[...]
heh
die respec is tegenwoordig 50gdie verassing betekent geen schilden. Ik ben sowieso al het eerste doelwit in een groep naast de priests. Ik heb niet zo'n behoefte aan het ze nog makkelijker maken. Dan krijg ik die Pyro zonder PoM misschien niet eens los. Don't get me wrong, in group PvP in AB bijvoorbeeld kom ik nog steeds vrij hoog, maar ik kan in mijn eentje echt geen vlag beschermen.
maar komt wel goed denk ik ^^ van het weekend maar even strat baron 5 man proberen te vinden
Verwijderd
En jouw stuns, rend, demo shout, intimidating shout en noem maar op dan? Dragen die niet net zo goed bij aan de uitkomst van een gevecht? Een goede stance-dancer kon vroeger gewoon winnen zonder epics. Nu kan iedereen het dus in principe.Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:18:
Heeft geen zin om verder te praten. Men blijft alleen hun eigen damage vergelijken met warrior damage maar niemand is in staat te realiseren dat elke class ook nog andere dingen behalve damage hebben waar een warrior het alleen met zijn damage moet doen.
Ik heb het merendeel van de classes nu wel gehad tot 60 (druid, mage x2, pally, hunter tot 45) en ook meegeholpen met het grinden van een warrior naar 60 (onder het mom van, know thy enemy) dus imo heb ik een redelijk goed inzicht over hoe de balans tussen de classes is. Ik zou graag zien dat warriors gewoon meer resists krijgen zodat ze het ook tegen casters langer uithouden. Damage output hoort niet bij het cliche 'warrior'. Meatshield wel. Iedereen zeurt natuurlijk om DPS, omdat als je niet healt (wat op zich best leuk kan zijn) DPS een stuk leuker is dan een minuut lang op iets in lopen slaan voor 200 dmg per hit. (een van de redenen waarom ik druid gedropt heb) Uiteindelijk zie je wel dat iedere class uiteindelijk enorme damage kan doen.
Ik weet niet of je nog ooit op de main site bent geweest van WoW, maar daar is de Mage description inmiddels veranderd van 'big damage dealer' naar 'utility class'. Voordelen als 'can sheep' en 'can conjure drinks and food' worden dan genoemd.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 14:31 ]
Plate Armor, AoE Fear, Intercept, Hamstring, moet ik nog even doorgaan ?Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:18:
En Mages, vanaf 1.9 zijn jullie weer de caster met hoogste dmg hoor, aangezien Warlock dmg zwaar generfed wordt.
[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 24-11-2005 14:31 ]
cedega ftwOkkE schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:51:
Oef.. lang geleden dat ik WoW gespeeld heb. Kom toevallig weer op dit topic uit, en krijg gelijk weer zin om te spelen. Helaas heb ik het onder Linux/Wine nog niet werkend gekregen.
Cedega, TransGaming's flagship Linux portability product, allows hundreds of Windows games to run on Linux seamlessly and transparently, right out of the box. With Cedega installed on a computer running Linux, users can simply insert their favorite Windows game CD, then install and play that game just as they would on a Windows system. Cedega can run hundreds of top tier titles on Linux, including blockbuster hits such as BattleField 2, World of WarCraft, Dungeon Siege 2, Madden 2006, Half Life 2, City of Villains, WarCraft III and Star Wars Galaxies, just to name a few.
[ Voor 48% gewijzigd door Bulligan op 24-11-2005 14:44 ]
AoE fear werkt alleen tegen adds, niet tegen diegene die jou direct aanvalt, Dus gaat zowiezo niet op in 1vs1On_E schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:30:
[...]
Plate Armor, AoE Fear, Intercept, Hamstring, moet ik nog even doorgaan ?
En Mages, vanaf 1.9 zijn jullie weer de caster met hoogste dmg hoor, aangezien Warlock dmg zwaar generfed wordt.
Hamstring: elke andere class kan hamstring counteren.
Intercept: zie hamstring
Verder houden intercept en hamstring ons nog altijd in combat terwijl priest fear of mage sheep de mogelijkheid geven om afstand te krijgen en te healen. Zelfde voor scattershot of lock fear.
Maar je snapt het punt niet, daar waar andere classes hun tegenstander kunnen disablen om te healen, afstand te krijgen, whatever, heeft een warrior helemaal niks. Die kan alleen proberen in melee te blijven en het zo snel mogelijk af maken.
Als een warrior voortaan evenveel damage zou doen als een caster, winnen ze nooit meer wat puur omdat ze gekite kunnen worden. Valt het kwartje al?
Dus ga vooral door...
[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-11-2005 14:48 ]
LOL Kaap!
Rogues hebben alleen hun dps/dmg als skill in een raid group te werpen.
Warriors kunnen tanken/offtanken en dpsen!
Sowieso is tegenwoordig een Warrior > Rogue qua dps en dmg en minder healing en minder ressen door hun plate en onzinnig aantal HP's..
Please, ik weet dat je generfed bent en dat je Warrior minder sterk is maar kom op het is niet het einde van de wereld.. nog ff en je heet HTT-Kaap
Sowieso is tegenwoordig een Warrior > Rogue qua dps en dmg en minder healing en minder ressen door hun plate en onzinnig aantal HP's..
Please, ik weet dat je generfed bent en dat je Warrior minder sterk is maar kom op het is niet het einde van de wereld.. nog ff en je heet HTT-Kaap

Als ik de patch notes lees, zie ik dit:On_E schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:30:
[...]
Plate Armor, AoE Fear, Intercept, Hamstring, moet ik nog even doorgaan ?
Dan zou alleen hellfire minder damage doen toch?* Searing Pain - Increased damage on all ranks of Searing Pain.
* Infernal and Doomguard - Increased armor 10% and damage 30% on both pets.
* Soul Link - This spell can no longer be partially dispelled off the warlock. In addition, Soul Link can no longer be used on non-demon pets.
* Hellfire - Victims of Hellfire are now able to resist properly. Warlocks continue (as designed) to be unable to resist their own damage.
* Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative. To compensate, both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.
* Summon Felsteed - Mana cost reduced.
* Summon Dreadsteed - Mana cost reduced.
* Pyroclasm - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc...).
Kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor.
Nou ik heb totaal geen problemen met mijn Warrior niet in PvP en niet in PvE. Enige is dat warriors veel meer afhankelijk zijn van items maar op zich vind ik dat wel logisch.
There is no art to find the minds construction in the face
Laat heel de BG's nou net grouppvp zijn... en rogues roelen in 1-1's en sucken in group pvp..BrZ schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:47:
Heel simpel: warrior zuigt in 1 vs 1, en is overpowered in group-pvp
Leuk toch

Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative.sebasgrif schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:44:
Dan zou alleen hellfire minder damage doen toch?
Kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor.
Dit is een huge damage nerf
nerf of fix? en de rest van de zin:BrZ schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:48:
[...]
Curse of Shadow and Curse of the Elements - These curses can no longer cause resistance to become negative.
Dit is een huge damage nerf
both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.
helpt toch al een hoop?
Ik heb het nog niet getest op een testrealm, maar heb het idee dat het wel mee gaat vallen.
Mag je mij wel eens uitleggen hoe je 7 a 800 damage doe met slechts +98 dmg....Ik heb +216 damage en doe 7 a 800 dmg per frostbolt als ze niet critten. (21 arcane/ 31 frost).Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:17:
[...]
dan heb jij meer +damage gear dan ik. Ik zit aan de +98 damage gear of zo en dan nog +23 extra fire en +11 extra frost. Mijn frostbolts doen dus gemiddeld zo'n 7 a 800 damage non-crit. Met crit dus rond de 1200/1300. Met de AB damage buff haal ik maximaal 1500 crits. Ik heb alleen Eye of the Beast als trinket. Ik heb trouwens niet de extra frost damage van talents.
Volgens mij lopen onwijs veel mensen zwaar te overdrijven kwa damage of ik doe echt iets fout.
-edit- Bovendien sta ik ook nog vaak bovenaan op de damage lijst in diverse instances ook al zijn er meerdere mages bij.
[ Voor 9% gewijzigd door Bulligan op 24-11-2005 15:03 ]
negatieve resistances gaven gemiddeld ~25% extra damage (soms VEEL meer), de extra damage die ze er nu op gedaan hebben is ~5%sebasgrif schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:50:
[...]
nerf of fix? en de rest van de zin:
both curses now increases the damage taken from the appropriate schools by a percentage.
helpt toch al een hoop?
Ik heb het nog niet getest op een testrealm, maar heb het idee dat het wel mee gaat vallen.
Nee, CoS en CoE worden veranderd zodat resistences niet meer negatief kunnen gaan.
De imba 2/3k shadowbolts waren 9 van de 10 keer omdat die gewoon geschoten zijn op mobs/players die met -xx shadow res rondlopen. Vanaf volgende patch is dat dus niet meer mogelijk en heel veel locks zijn bang dat dat van grote invloed gaat zijn. Ik weet het zelf niet, ik wacht het wel af. Met die patch komt ook shadowbolt rank 10 uit AQ, 30 dmg per bolt meer voor 10 mana is opzich wel netjes denk ik. We zien wel, ik vind mijn lock nog altijd 1 van de leukste classes om te spelen, aangezien ik vooral in PvP erg divers inzetbaar ben.
En echt warriors zouden imo niet mogen zeuren. Het is de enige klasse die ongelimiteerd door blijft groeien naarmate hun items beter worden. Er lopen bij ons op de server nu al een paar met askhandi rond of rank 14 wapens en die ploegen werkelijk door alles en iedereen heen. Geef een warrior een healer en het is feest, geef hem daarbij WF en hij is unstoppable. Ben allang blij dat er geen def specced warrior met thunderfury door de BG's rent, die kan gewoon samen met ene pally de bases defenden. Warriors zijn erg lastig, tenzij je ze kan kiten. Met m'n lock kan ik soms van ze winnen, met m'n rogue begin ik er niet eens aan. Imo zijn warriors & hunters het gevaarlijkst in PvP, het is gewoon belachelijk welke dmg een warrior uit kan spugen en hunters 2 or 3 shotten de non stamina buffed casters wel ff vanachter een struikje of uit shadow meld, of je wordt gewoon de halve map achtervolgd door zo'n pet die niet te fearen is.
De imba 2/3k shadowbolts waren 9 van de 10 keer omdat die gewoon geschoten zijn op mobs/players die met -xx shadow res rondlopen. Vanaf volgende patch is dat dus niet meer mogelijk en heel veel locks zijn bang dat dat van grote invloed gaat zijn. Ik weet het zelf niet, ik wacht het wel af. Met die patch komt ook shadowbolt rank 10 uit AQ, 30 dmg per bolt meer voor 10 mana is opzich wel netjes denk ik. We zien wel, ik vind mijn lock nog altijd 1 van de leukste classes om te spelen, aangezien ik vooral in PvP erg divers inzetbaar ben.
En echt warriors zouden imo niet mogen zeuren. Het is de enige klasse die ongelimiteerd door blijft groeien naarmate hun items beter worden. Er lopen bij ons op de server nu al een paar met askhandi rond of rank 14 wapens en die ploegen werkelijk door alles en iedereen heen. Geef een warrior een healer en het is feest, geef hem daarbij WF en hij is unstoppable. Ben allang blij dat er geen def specced warrior met thunderfury door de BG's rent, die kan gewoon samen met ene pally de bases defenden. Warriors zijn erg lastig, tenzij je ze kan kiten. Met m'n lock kan ik soms van ze winnen, met m'n rogue begin ik er niet eens aan. Imo zijn warriors & hunters het gevaarlijkst in PvP, het is gewoon belachelijk welke dmg een warrior uit kan spugen en hunters 2 or 3 shotten de non stamina buffed casters wel ff vanachter een struikje of uit shadow meld, of je wordt gewoon de halve map achtervolgd door zo'n pet die niet te fearen is.
Rock-paper-siccors heet dit knul...RaseriaN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:43:
LOL Kaap!
Het is ook niet het einde van de wereld, maar dit is al de 4de nerf op rij.RaseriaN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:43:Please, ik weet dat je generfed bent en dat je Warrior minder sterk is maar kom op het is niet het einde van de wereld.. nog ff en je heet HTT-Kaap
Hee, dat komt me bekend voorscim schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:56:
Ben allang blij dat er geen def specced warrior met thunderfury door de BG's rent, die kan gewoon samen met ene pally de bases defenden.

Nee.BrZ schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:54:
[...]
negatieve resistances gaven gemiddeld ~25% extra damage (soms VEEL meer), de extra damage die ze er nu op gedaan hebben is ~5%
Gemiddeld heb je nu een 18.75% dmg increase met CoS.
In 1.9 nog 5%.
Oftewel, zo'n 14% dmg nerf, grootste ooit ?
Kaap, ''warriors kunnen alleen damage doen'', en ik wees je op wat andere dingen die je kunt doen ipv ''alleen damage'', wat kan mij het schelen dat iedereen hamstring countert etc, daar ging het niet om.
Verwijderd
goed zal ik een screenie voor je schieten met mijn critline en gear?Hooli-gan schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:53:
[...]
Mag je mij wel eens uitleggen hoe je 7 a 800 damage doe met slechts +98 dmg....Ik heb +216 damage en doe 7 a 800 dmg per frostbolt als ze niet critten. (21 arcane/ 31 frost).
Volgens mij lopen onwijs veel mensen zwaar te overdrijven kwa damage of ik doe echt iets fout.
-edit- Bovendien sta ik ook nog vaak bovenaan op de damage lijst in diverse instances ook al zijn er meerdere mages bij.
Hehe.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:37:
[...]
Kan je misschien ook even neerzetten met welke items dit is?
Boots of Prophecy.
Halo of Transcendence.
Girdle of Prophecy.
Gloves of Prophecy.
Pauldrons of Transcendence.
Pants of Prophecy.
Robes of Prophecy.
Bindings of Transcendence.
Dat is je 8/8 gear.
5x prophecy, 3x transendence.
Je gear buffs.
Gear.
3: -0.1 sec to the casting time of your Flash Heal spell.
5: Improves your chance to get a critical strike with Holy spells by 2%.
3: Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.
En de rest van je gear.
Benediction
Essence Gatherer
Pendant of the Fallen Dragon
Drape of Benediction
Band of Sulfuras
Darkmoon Card: Blue Dragon
Shard of the Scale
Allemaal epics. Moet wel een beetje fantasie blijfen he.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ben wel benieuwd ja. Post dan ook gelijk even je gear/spec. want blijkbaar heb ik toch iets niet goed zitten. Als jij met +98dmg al 7 a 800 dmg doe dan zou ik met +216 tegen de 1000 aan moeten komen (en dan heb ik het wel over NON crit uiteraard).Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:06:
[...]
goed zal ik een screenie voor je schieten met mijn critline en gear?
Zal mijn items/spec ook wel even posten als ik thuis ben.
Ik heb trouwens nog niemand hierover gehoord.
testrealm open
[ Voor 24% gewijzigd door Bulligan op 24-11-2005 15:27 ]
Inderdaad, dat kan je niks schelen. Wat casters willen is dat warriors net zoveel damage doen als casters. Want dat ziet er meer fair uit. Dat klopt, alleen ziet geen enkele van die jurk-dragende whiners dat heel de balance van een warrior dan weg is.On_E schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:00:
Kaap, ''warriors kunnen alleen damage doen'', en ik wees je op wat andere dingen die je kunt doen ipv ''alleen damage'', wat kan mij het schelen dat iedereen hamstring countert etc, daar ging het niet om.
Verwijderd
Hallo, op mijn mage worden al mijn spells ook gecountered, compleet gesilenced, geresist (en meer dan jouw attacks geloof me) en noem maar op. Op mijn pally valt weinig te counteren, maar die doen toch geen damageKaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:32:
[...]
Inderdaad, dat kan je niks schelen. Wat casters willen is dat warriors net zoveel damage doen als casters. Want dat ziet er meer fair uit. Dat klopt, alleen ziet geen enkele van die jurk-dragende whiners dat heel de balance van een warrior dan weg is.
Warriors konden ook gewoon goed tanken en damage doen voor de invoer van alle makkelijk te verkrijgen epics. Ik zag toen ook geen enkele warrior zeuren over damage, aangezien die toen ook dik in orde was. Nu wordt de inmiddels zwaar gebuffte dps dus uitgebalanceerd. En terecht, anders wil ik ook wel plate. Pluspuntje voor de whiners: 10 crystal water conjure voor dezelfde mana cost op de testserver. Geen uur meer conjuren voor een MC run ftw.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 15:39 ]
Mjah weet je wat het is, deze nerf is geen ramp, alleen wanneer houdt het op? Wanneer stoppen mensen nou eens met het krijsen om nerfs van andere mensen.
Wat geeft iemand het recht om te verlangen dat iemand anders zijn class en de fun die hij daarin heeft te vernielen. Zo iemand verdient een dikke tik op zijn smoelwerk.
Nu is het enrage, vorige keer instant attacks, daarvoor defence, daarvoor Might gear. Wat is de volgende nerf? Gezien patches 1.6 tm 1.9 ben ik eigenlijk bang om de 1.10 patchnotes te zien want wie weet wat Blizzard daar weer in gaat doen met mijn class.
Mortal Strike? Int. Shout? Shield Wall of maybe Overpower dan?
Wat geeft iemand het recht om te verlangen dat iemand anders zijn class en de fun die hij daarin heeft te vernielen. Zo iemand verdient een dikke tik op zijn smoelwerk.
Nu is het enrage, vorige keer instant attacks, daarvoor defence, daarvoor Might gear. Wat is de volgende nerf? Gezien patches 1.6 tm 1.9 ben ik eigenlijk bang om de 1.10 patchnotes te zien want wie weet wat Blizzard daar weer in gaat doen met mijn class.
Ik whine niet, warriors zijn mijn makkelijkste tegenstander.Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:32:
[...]
Inderdaad, dat kan je niks schelen. Wat casters willen is dat warriors net zoveel damage doen als casters. Want dat ziet er meer fair uit. Dat klopt, alleen ziet geen enkele van die jurk-dragende whiners dat heel de balance van een warrior dan weg is.
Jij whined, en ik probeer dat een beetje te temperen.
Verwijderd
Overdrijven we nu niet een beetje? Heb jij het wel eens vanuit het oogpunt van andere classes bekeken? Misschien verpest jouw class het wel voor een ander. Hypothetisch gezien. Krijsen om nerfs houdt nooit op. Alleen 50% van het krijsen is onterecht en daarom ziet men nu het verschil niet meer. Ik zie het verschil pas als mensen dan ook daadwerkelijk een concrete oplossing voor problemen aanbieden en die dit zelf ook weerleggen en van een objectieve kant bekijken. Van iemand die alles vanuit 1 class bekijkt neem ik sowieso zelden iets aan, aangezien de 'receiving-end' het beeld van een andere class wel vaak overdrijft.Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:45:
Mjah weet je wat het is, deze nerf is geen ramp, alleen wanneer houdt het op? Wanneer stoppen mensen nou eens met het krijsen om nerfs van andere mensen.
Ik heb anders nooit problemen met Warlocks. In tegendeel, ik vind ze eigenlijk wel zwak.On_E schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:47:
[...]
Ik whine niet, warriors zijn mijn makkelijkste tegenstander.
Jij whined, en ik probeer dat een beetje te temperen.
Ik zal je het probleem van OMGWTFPWNNERFQQWTFBBQ crit warriors uitleggen: warriors in full epic sets doen insanely veel damage.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:00:
[...]
Overdrijven we nu niet een beetje? Heb jij het wel eens vanuit het oogpunt van andere classes bekeken? Misschien verpest jouw class het wel voor een ander. Hypothetisch gezien. Krijsen om nerfs houdt nooit op. Alleen 50% van het krijsen is onterecht en daarom ziet men nu het verschil niet meer. Ik zie het verschil pas als ik mensen dan ook daadwerkelijk een concrete oplossing voor problemen aanbieden en die dit zelf ook weerleggen en van een objectieve kant bekijken. Van iemand die alles vanuit 1 class bekijkt neem ik sowieso zelden iets aan, aangezien de 'receiving-end' het beeld van een andere class wel vaak overdrijft.
Maar waarom moet jan met de korte achternaam die in een 2 epics, wat blue PVP armor en zijn valor shoulders rondloopt daar dan de dupe van zijn. Want die 2-shotten die casters niet hoor.
Blizzard moet de warrior niet nerfen, ze moeten hun eigen gecreeerde rommel uit epic instances eens corrigeren.
Gast echt wat loop je te janken. Als warrior heb je een groot aantal +def / +sta stuff, mages hebben het van +dmg. Als jij ge2 shot kan worden moet je wat betere gear krijgen. Een tank met 6,5k hp (is snel te halen) Dan ben jij niet meer te 2 shotten, en als je dan ook nog een intercept doet na de eerste hit dan kan de mage 2 shotten al vergeten omdat dan de buffs van de trinkets/Arcane power weg zijn.Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:45:Verhaal met heel veel zelfmedelijden en dat mages hem ownen
fyi ik kan fellow mages 1 shotten. En met mijn mede guildies heb ik altijd goede duels die 50/50 eindigen. its fine learn2play.
//edit en accepteer dat er verschillen zijn tussen een lvl60 in greens en een lvl60 in purple.
[ Voor 7% gewijzigd door DRaakje op 24-11-2005 16:08 ]
de fear werkt ook tegen de gene die jij aanvalt wel op een andere manier want hij word gewoon een soort van gestund en als je doorgaat met damage doen is die "stun" wel weg maar anders kan ie echt niks meer hoor. en kan jij op je gemak een bandage applyenKaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:43:
[...]
AoE fear werkt alleen tegen adds, niet tegen diegene die jou direct aanvalt, Dus gaat zowiezo niet op in 1vs1
...
een tank met 6500 hp (unbuffed is echt niet snel te halen hoor) zeker niet als je dan ook nog +def stats wilt.DRaakje schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:05:
[...]
Gast echt wat loop je te janken. Als warrior heb je een groot aantal +def / +sta stuff, mages hebben het van +dmg. Als jij ge2 shot kan worden moet je wat betere gear krijgen. Een tank met 6,5k hp (is snel te halen) Dan ben jij niet meer te 2 shotten, en als je dan ook nog een intercept doet na de eerste hit dan kan de mage 2 shotten al vergeten omdat dan de buffs van de trinkets/Arcane power weg zijn.
fyi ik kan fellow mages 1 shotten. En met mijn mede guildies heb ik altijd goede duels die 50/50 eindigen. its fine learn2play.
Ik ben dan vol protection specced maar ik doe niet veel tegen een mage, maar oke ik richt me dan ook niet op pvp en alleen op pve en daar ben ik nog best tevreden over mn tankje.
Hehe, zie dat je Tauren bent, nou geloof me, ik win 9 van de 10 keer van een Tauren Warrior.Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:01:
[...]
Ik heb anders nooit problemen met Warlocks. In tegendeel, ik vind ze eigenlijk wel zwak.
Seduce, /bored, /yawn, naar 40 yards, CoS, ToEP, Shadowbolt x 2, Shadowburn, Seduce, Shadowbolt x 2, Shadowburn, Seduce, Shadowbolt x 2, Shadowburn, Death Coil, en mocht je dan nog niet dood zijn, dan DOTten en rennen....
Jammer dat je niet mee kon doen in de discussie. please insert coin and try again

Hopelijk Kaap he, zie je nu eindelijk de frustraties die wij rogues ook hebben.
Je bent wel buffed/flawed en iedereen noemt je in orde en zelfs overpowered.. doet zeer als je je class met liefde en plezier hebt geleveld.. vooral het "its fine, learn 2 play" is een sterke..
Probleem is, warriors schalen met hun items mee.. waardoor met veel epics de warrior een ware tank word en niet te stoppen is. Rogue's bijvoorbeeld stoppen met beter worden na een goede dagger (Barman Shanker @ LvL58 ofzo) en daarna moeten ze echt moeite doen voor meer dmg!
Ennuh, een tik verkopen? Beetje kalm blijven kan geen kwaad
Je bent wel buffed/flawed en iedereen noemt je in orde en zelfs overpowered.. doet zeer als je je class met liefde en plezier hebt geleveld.. vooral het "its fine, learn 2 play" is een sterke..
Probleem is, warriors schalen met hun items mee.. waardoor met veel epics de warrior een ware tank word en niet te stoppen is. Rogue's bijvoorbeeld stoppen met beter worden na een goede dagger (Barman Shanker @ LvL58 ofzo) en daarna moeten ze echt moeite doen voor meer dmg!
Ennuh, een tik verkopen? Beetje kalm blijven kan geen kwaad

Verwijderd
Laten we idd wel even stellen dat ik in 50% epic gear rondloop en jij wellicht niet Kaap. Dat maakt wel een onnoemelijk verschil. Als jij gepwned wordt door mages in epic, is dat niets meer dan normaal als jij in superior rondloopt. Als ik als mage in epic zwaar gepwnd wordt door warriors in epic. *ZWAAR* dan zou er dus wel iets aan de hand kunnen zijn.DRaakje schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:05:
[...]
Gast echt wat loop je te janken. Als warrior heb je een groot aantal +def / +sta stuff, mages hebben het van +dmg. Als jij ge2 shot kan worden moet je wat betere gear krijgen. Een tank met 6,5k hp (is snel te halen) Dan ben jij niet meer te 2 shotten, en als je dan ook nog een intercept doet na de eerste hit dan kan de mage 2 shotten al vergeten omdat dan de buffs van de trinkets/Arcane power weg zijn.
//edit en accepteer dat er verschillen zijn tussen een lvl60 in greens en een lvl60 in purple.
Ik ben het dus overigens wel eens met je laatste statement zojuist. Blizzard had nooit zo makkelijk epics beschikbaar moeten stellen. Ik zie op US echt 1 op de 2 melee classes met TUF rondlopen.
Ik heb ook nooit letterlijk gezegd: Nerf Warriors, Nerf Rogues, Nerf Hunters, ik ben puur van mening dat de wapens te hoog geschaald zijn.
totdat je MC Garr killt dan toch. Brutality Blade en Gutgore Ripper maken wel degelijk verschil.RaseriaN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:11:
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 16:18 ]
Mjah hij heeft het over een warrior met zijn tank (sta/def) setje in een BG, nuff saidMantaMania schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:08:
[...]
een tank met 6500 hp (unbuffed is echt niet snel te halen hoor) zeker niet als je dan ook nog +def stats wilt.
Ik ben dan vol protection specced maar ik doe niet veel tegen een mage, maar oke ik richt me dan ook niet op pvp en alleen op pve en daar ben ik nog best tevreden over mn tankje.

Verwijderd
en zelfs retalliation is niet meer wat het geweest isVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:15:
omfg got killed by a warrior with Retaliationned nerf plx !! /cry
is al generfed.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:15:
omfg got killed by a warrior with Retaliationned nerf plx !! /cry
Maar laten we er maar over ophouden. Hoe dan ook komt die nerf er. Mischien heeft deze nerf wel iets positiefs ook, dan kan de crowd mischien eens gaan klagen over een andere class en komt de aandacht elders te liggen.
[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-11-2005 16:20 ]
NREF HUNTERS !!!11!!1one1!!one!! plxKaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:20:
Maar laten we er maar over ophouden. Hoe dan ook komt die nerf er. Mischien is deze nerf wel goed ook, dan kan de crowd mischien eens gaan klagen over een andere class en komt de aandacht elders te liggen.
Verwijderd
j00 l00seVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:19:
[...]
en zelfs retalliation is niet meer wat het geweest is
Maar ff serieus. Over het algemeen als mensen ergens massaal tegen indruisen is er wel degelijk iets aan de hand. Het aantal threads op de WoW forums met als topic 'zOMG nerf' wordt toch meteen uitgescheten.
Makkelijk te halen niet nee, maar def schaalt mee met je stamina hoor.MantaMania schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:08:
[...]
een tank met 6500 hp (unbuffed is echt niet snel te halen hoor) zeker niet als je dan ook nog +def stats wilt.
Zo heb ik nu rond de 6.3k HP met ~400def, en als ik weer een nieuwe wrath item heb gaan zowel m'n sta and def omhoog
Nou, even serieus, ik zag dat ze racials weer wat veranderen in 1.9, maar een NE Hunter mag nog steeds vanuit shadowmeld een 2.3k aimed shot schieten.....
En locks komen niet eens meer boven de 2k uit op de test-servers
Om deze discussie dan maar ff een zinnige draai te geven na al het gezeik van alle warriors en rogues die zichzelf generfed vinden en alle mages die meer dmg willen doen valt het me op dat er niemand zeikt over priests? 
Als er toch wel 1 class is welke werkelijk waar compleet nutteloos inzetbaar is dan is het een priest >_<
* We kunnen healen als we holy/disc specced zijn, maar alleen als de druids in de raid niet te goed gespecced zijn want dan outhealen ze ons.
* Zodra een mob of pvp-player op ons in staat te hakken is het een 10 tegen 1 dat we afgemaakt worden (cloth, geen escape ability zoals blink ofzo, niet de dps om het tij snel onze kant op te laten slaan)
* Shadowspec is de enige reeele optie voor PVP maar dit sluit linea recta uit dat je ooit nog een PVE inkomt omdat iedereen heilig overtuigd is dat een shadowpriest al zijn healingspells heeft verkocht
* De enige "buffs' die we afgelopen patches hebben gehad zijn: nieuwe icons, nerfs op fear, leuke items in instances (+35dmg absorption op PW: shield!!!!!! w00t ;x, om over de BWL-trinket nog maar niet te praten....) en als klap op de vuurpijl 3 upgrades van spells welke in AQ te krijgen zijn (jammer genoeg spells die totaal geen nut hebben: Greater Heal, Prayer of Healing en Renew... waarvan Renew dus nog wel de beste is)
* Dmg-output van een shadowpriest is goed, maar gezien je holy moet speccen voor de raids (wat toch wel de mainstream van de game is imo) doe je zodanige lousy dps dat het soloen van een enkele lvl60 mob al levensgevaarlijk is.
* Als leukste feit is er dan nog dat we (bijna) de enige class zijn waar de Tier2-epix niet van geupgrade is qua stats... terwijl we de meest zuigende tier2 hebben die mogelijk is... (geen mana/5sec en minder int dan Prophecy...)
* De ultieme max is dan nog eigenlijk wel onze talenttrees. Discipline is de enige tree welke goed is omdat daar echt leuke dingen inzitten, maar niet genoeg leuke dingen om 51 points in te douwen. Shadow is wel goed, maar alleen voor PVP omdat je toch 31 punten daar moet hebben voor shadowform, waarmee je Disc weer vermindert en dus je PVE kans vernaggelt. En onze Holy-tree.... laat me niet lachen >_<, enige goede daar is spiritual healing en subtlety, de rest is eigenlijk niet het vermelden waard.
En ga mij nu maar s vertellen dat mijn *healbot* niet harder en sneller gebuffed moet worden dan die warriors die mijn aars 2-shotten in AB, of die rogues die me in 5seconden neertrappen, of mages die het ook voor elkaar krijgen om binnen 10secs 5k dmg te doen tegen me... Dus wie is er nu *underpowered*?
Als er toch wel 1 class is welke werkelijk waar compleet nutteloos inzetbaar is dan is het een priest >_<
* We kunnen healen als we holy/disc specced zijn, maar alleen als de druids in de raid niet te goed gespecced zijn want dan outhealen ze ons.
* Zodra een mob of pvp-player op ons in staat te hakken is het een 10 tegen 1 dat we afgemaakt worden (cloth, geen escape ability zoals blink ofzo, niet de dps om het tij snel onze kant op te laten slaan)
* Shadowspec is de enige reeele optie voor PVP maar dit sluit linea recta uit dat je ooit nog een PVE inkomt omdat iedereen heilig overtuigd is dat een shadowpriest al zijn healingspells heeft verkocht
* De enige "buffs' die we afgelopen patches hebben gehad zijn: nieuwe icons, nerfs op fear, leuke items in instances (+35dmg absorption op PW: shield!!!!!! w00t ;x, om over de BWL-trinket nog maar niet te praten....) en als klap op de vuurpijl 3 upgrades van spells welke in AQ te krijgen zijn (jammer genoeg spells die totaal geen nut hebben: Greater Heal, Prayer of Healing en Renew... waarvan Renew dus nog wel de beste is)
* Dmg-output van een shadowpriest is goed, maar gezien je holy moet speccen voor de raids (wat toch wel de mainstream van de game is imo) doe je zodanige lousy dps dat het soloen van een enkele lvl60 mob al levensgevaarlijk is.
* Als leukste feit is er dan nog dat we (bijna) de enige class zijn waar de Tier2-epix niet van geupgrade is qua stats... terwijl we de meest zuigende tier2 hebben die mogelijk is... (geen mana/5sec en minder int dan Prophecy...)
* De ultieme max is dan nog eigenlijk wel onze talenttrees. Discipline is de enige tree welke goed is omdat daar echt leuke dingen inzitten, maar niet genoeg leuke dingen om 51 points in te douwen. Shadow is wel goed, maar alleen voor PVP omdat je toch 31 punten daar moet hebben voor shadowform, waarmee je Disc weer vermindert en dus je PVE kans vernaggelt. En onze Holy-tree.... laat me niet lachen >_<, enige goede daar is spiritual healing en subtlety, de rest is eigenlijk niet het vermelden waard.
En ga mij nu maar s vertellen dat mijn *healbot* niet harder en sneller gebuffed moet worden dan die warriors die mijn aars 2-shotten in AB, of die rogues die me in 5seconden neertrappen, of mages die het ook voor elkaar krijgen om binnen 10secs 5k dmg te doen tegen me... Dus wie is er nu *underpowered*?
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
niet helemaal hoor ik wou dat het zo was ik zit nu op de 385 def ongeveer maar ik zit nu denk ik op de 4700 unbuffed.Gimbooze schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:24:
[...]
Makkelijk te halen niet nee, maar def schaalt mee met je stamina hoor.
Zo heb ik nu rond de 6.3k HP met ~400def, en als ik weer een nieuwe wrath item heb gaan zowel m'n sta and def omhoog
Misschien als je wrath spullen haalt ja ik heb pas mn 2e might set.
Verwijderd
Jij nietRyceck schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:38:
FF over dat outhealen. Mijn druid stond alleen maar hoger dan priests in de Healing Done lijst in MC, omdat ik altijd overhealde. (In MC gebruikte ik altijd HT (en dus overheal je vaak) om mijn mana bar te sparen, in kleine instances altijd regrowth.) En omdat priests ook bezig zijn met shielden en dus ook efficienter healen. Dat je geoutheald wordt door druids ben ik het dus niet helemaal mee eens.
Maar priests worden toch nog gerevamped? Eigenlijk zou je als priest gewoon je hele spec moeten kunnen flippen net zoals benediction
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 16:49 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Onze MT heeft 6599 hp unbuffed en ~415 defense (zonder ZG enchants)Gimbooze schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:24:
[...]
Makkelijk te halen niet nee, maar def schaalt mee met je stamina hoor.
Ryceck jullie krijgen de volge3nde patch een complete revamp ^_^
das heel netjes ik ben nu continue aan het zoeken naar def items met lekkere stamina maar valt flink tegen muv de epics. heb uiteraard al de standaard blauwe gear. 2 x libram of constitution erop scheelt ook maar dan nog kom ik nog niet eens in de buurtBrZ schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:50:
[...]
Onze MT heeft 6599 hp unbuffed en ~415 defense (zonder ZG enchants)
Ben ook wel benieuwd ja. Ik heb +280 damage op frost (240 op alles ofzo), 9% damage op frost extra. Hoogste Normale hit is voor mij 1540 in Molten Core ofzo. PvP wil wel eens wat hoger uitvallen, duels tegen de 1620 (geen idee waaromHooli-gan schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:53:
[...]
Mag je mij wel eens uitleggen hoe je 7 a 800 damage doe met slechts +98 dmg....Ik heb +216 damage en doe 7 a 800 dmg per frostbolt als ze niet critten. (21 arcane/ 31 frost).
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Hehe, dit is leuk om te lezen. Zal het mijn guildies eens laten zien;
Iedereen roept dat ie zwak en zielig is: Mijn items zijn slecht, ik word steeds generfed, ik ben zwak tegen $class, ik ben zwak ik PvP, ik ben nutteloos in endgame, $class is hetzelfde als mij maar kan ook $skill.
Als iedereen dit roept is iedereen even zwak dus relatief gezien is iedereen even sterk kthxbye
Iedereen roept dat ie zwak en zielig is: Mijn items zijn slecht, ik word steeds generfed, ik ben zwak tegen $class, ik ben zwak ik PvP, ik ben nutteloos in endgame, $class is hetzelfde als mij maar kan ook $skill.
Als iedereen dit roept is iedereen even zwak dus relatief gezien is iedereen even sterk kthxbye
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Hier is mijn profile. Zoals je ziet aardig wat +damage spul. Ben bezig met +damage op bracers/gloves en neckless. Verder nog een paar leuke ringen/trinkets.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:06:
[...]
goed zal ik een screenie voor je schieten met mijn critline en gear?
Al met al is mijn huidige equipment goed voor +230dmg atm.
Hier is de damage die ik daar gemiddels mee doe, dit is toevallig een lvl57 yeti

[ Voor 26% gewijzigd door Bulligan op 24-11-2005 19:54 ]
Hou je er rekening mee dat die 1755 van HoW is, alleen te gebruiken bij minder dan 20% health?Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:22:
[...]
1755 uit een crit, en dan loopt men te zeiken dat warriors zo simpel voor 2K critten.
Geen idee of dit allemaal echt is, maar als het wel zo is ga ik in de nieuwe instance wonen...
http://magnae.mammae.org/images/1.9/
I have no life, and therefore no signature
lol... een oranje mount (as in legendary) "Use to summon your Qiraj battle tank">_<pwvliet schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:12:
Geen idee of dit allemaal echt is, maar als het wel zo is ga ik in de nieuwe instance wonen...
Verder hoop wapens met "infused with elementium" als flavor text... zou dat inhouden dat je in die isntance ook Elementium kan farmen?
[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 24-11-2005 21:25 ]
Ik ben dat whine gezeik over nerfs nu ook wel eens zat. Warriors worden iedere keer generfed omdat ze mensen 2 shotten
Terwijl ik zelf als warrior nooit iemand 2-shot. Ze moeten niet whinen over mensen die decked in epics anderen in blue's 2shot dat is gewoon logisch.
een mage in full BWL gear kan mij ook zonder problemen 2-shotten. Ze moeten echter kijken naar mensen in Equip van hetzelfde lvl. Ik met een paar dingen valor en wat damage gear + reaper kan echt geen mages 2 shotten die in hun DMG gear rondlopen van een vergelijkbaar lvl, het is eerder ik die ge 2 of 3 shot word door hun. En dan gaan ze warriors weer nerfen omdat warriors in uberequip (full MC en BWL epics, ong 5% van de totale warrior pop over alle servers denk ik) sommige mages ed kunnen 2 shotten.
Gemiddeld duel van mij tegen mage gaat ons zo:
Mage sheeped mij, gooit daarna een pyro blast oid, dan een forstbolt oid voor slow, en fireball, dan ben ik bij em via intercept hit hem + hamstring, hij blinked + wat firespells en meestal ben ik dood voordat ik bij em ben. kom ik toch bij em, kan ik misschien een MS hit doen, crit als ik geluk heb. Dan weer frostnova en hij finished me dan wel.
Maarja, zo zit het spel in elkaar dus ik heb daar vrede mee, gewoon niet 1 op 1 duellen/pvpen met een mage. Maar iedereen moet gewoon eens ophouden met het gewhine om nerfs omdat ze of door 5% van de totale pop ge 2-shot kunnen worden, of omdat ze verliezen door wat ongelukke crits in een gevecht wat ze normaal vaak winnen
een mage in full BWL gear kan mij ook zonder problemen 2-shotten. Ze moeten echter kijken naar mensen in Equip van hetzelfde lvl. Ik met een paar dingen valor en wat damage gear + reaper kan echt geen mages 2 shotten die in hun DMG gear rondlopen van een vergelijkbaar lvl, het is eerder ik die ge 2 of 3 shot word door hun. En dan gaan ze warriors weer nerfen omdat warriors in uberequip (full MC en BWL epics, ong 5% van de totale warrior pop over alle servers denk ik) sommige mages ed kunnen 2 shotten.
Gemiddeld duel van mij tegen mage gaat ons zo:
Mage sheeped mij, gooit daarna een pyro blast oid, dan een forstbolt oid voor slow, en fireball, dan ben ik bij em via intercept hit hem + hamstring, hij blinked + wat firespells en meestal ben ik dood voordat ik bij em ben. kom ik toch bij em, kan ik misschien een MS hit doen, crit als ik geluk heb. Dan weer frostnova en hij finished me dan wel.
Maarja, zo zit het spel in elkaar dus ik heb daar vrede mee, gewoon niet 1 op 1 duellen/pvpen met een mage. Maar iedereen moet gewoon eens ophouden met het gewhine om nerfs omdat ze of door 5% van de totale pop ge 2-shot kunnen worden, of omdat ze verliezen door wat ongelukke crits in een gevecht wat ze normaal vaak winnen
niet waar. ik zit op Emerald Dream (PvE dus) en ik heb als shadowpriest gewoon lekker maurodon enzo kunnen draaien. ik was een boel dark en een beetje holy. beetje rommeltje. ging nog redelijk goed. nu nóg beter door een respec, maar niemand gehoord over.. oow jij dark, nou dan wil ik je niet..* Shadowspec is de enige reeele optie voor PVP maar dit sluit linea recta uit dat je ooit nog een PVE inkomt omdat iedereen heilig overtuigd is dat een shadowpriest al zijn healingspells heeft verkocht
nog wat leuks, eerste begin van maurodon heb ik als main healer alleen in shadowform gezeten met vampiric embrace en dan mind flay bashen als een wilde. werkte als een trein
Ik denk ook niet dat ze maurodon bedoelen met dat je nooit meer een pvp inkomt, eerder MC of BWL. op het maraudon lvl is bijna iedere priest nog shadowspecced voor het snellere lvl enBootVluchteling schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:31:
[...]
niet waar. ik zit op Emerald Dream (PvE dus) en ik heb als shadowpriest gewoon lekker maurodon enzo kunnen draaien. ik was een boel dark en een beetje holy. beetje rommeltje. ging nog redelijk goed. nu nóg beter door een respec, maar niemand gehoord over.. oow jij dark, nou dan wil ik je niet..
nog wat leuks, eerste begin van maurodon heb ik als main healer alleen in shadowform gezeten met vampiric embrace en dan mind flay bashen als een wilde. werkte als een trein
en dat melee crit iets makkelijker te krijgen is dan spell critExitium schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:34:
[...]
Hou je er rekening mee dat die 1755 van HoW is, alleen te gebruiken bij minder dan 20% health?

Verwijderd
lol, sorry hoor, maar warriors zijn sinds de nieuwe death coil nog makkelijker geworden. Ze kunnen massa's hp hebben of dmg kunnen doen met obsidian edged blade, rank 14 wapens, destroyer of worlds etc. maar dan moet je me wel kunnen raken wat een beetje moeilijk is als je niet uit seduce kan komen ofwel?Kaap schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:01:
[...]
Ik heb anders nooit problemen met Warlocks. In tegendeel, ik vind ze eigenlijk wel zwak.
ik geloof best dat je vaak van warriors wint (met succi zeker), maar ten eerste is 40 yards beetje ver aangezien je max 36 yards kan schieten, en ten tweede verwacht je dat hij 2.5 sec niets gaat doen terwijl jij je tweede sb aan het laden bent?On_E schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:08:
[...]
Hehe, zie dat je Tauren bent, nou geloof me, ik win 9 van de 10 keer van een Tauren Warrior.
Seduce, /bored, /yawn, naar 40 yards, CoS, ToEP, Shadowbolt x 2, Shadowburn, Seduce, Shadowbolt x 2, Shadowburn, Seduce, Shadowbolt x 2, Shadowburn, Death Coil, en mocht je dan nog niet dood zijn, dan DOTten en rennen....
[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 06:38 ]
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=349294Ryceck schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:25:
[...]
lol... een oranje mount (as in legendary) "Use to summon your Qiraj battle tank">_<
Verder hoop wapens met "infused with elementium" als flavor text... zou dat inhouden dat je in die isntance ook Elementium kan farmen?
ziet er cool uit
oh oops dat is een rare mount, niet de legendary
[ Voor 11% gewijzigd door bcd87 op 25-11-2005 08:30 ]
Ik ben toch maar weer met een nieuwe mage begonnen op Neptulon, na vele verzoeken naar Blizzard om mijn mage van Warsong over te zetten, wat dus helaas niet mocht 
Inmiddels al weer level 19, maar mijn god, wat mis je sommige spells als je die gewent bent om te gebruiken. Vooral blink en de portals. Noig een level en dan heb ik die gelukkig. Gisteren voor het eerst DM gedaan met een PUG. Geen succes. Voordat we er waren stopte ineens iemand (ging ook gelijk offline) waarna we een wipe kregen. Daarna stopte er nog 1 waarna ik er ook maar de brui aan gaf.
Wat wel super irriterend was; deze mensen wisten niet eens de weg naar de portal en naar mij werd niet geluisterd
Schijnbaar kun je niks weten als je het meest lage level van de groep bent. Vanavond ga ik in ieder geval met een paar alts van guildies DM een keer doen. Weet trouwens iemand waar je die 'gathering' quest van DM kan krijgen? Ik heb nu alleen die quest van van Cleef en eentje van een dwarf in SW (copper modulator).
Inmiddels al weer level 19, maar mijn god, wat mis je sommige spells als je die gewent bent om te gebruiken. Vooral blink en de portals. Noig een level en dan heb ik die gelukkig. Gisteren voor het eerst DM gedaan met een PUG. Geen succes. Voordat we er waren stopte ineens iemand (ging ook gelijk offline) waarna we een wipe kregen. Daarna stopte er nog 1 waarna ik er ook maar de brui aan gaf.
Wat wel super irriterend was; deze mensen wisten niet eens de weg naar de portal en naar mij werd niet geluisterd
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Tsss, en begin jij over Priests. Druids moeten een buf hebben!Ryceck schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:38:
*We moeten continue van vorm wisselen om te doen wat we moeten doen. Als we een heal moeten hebben, moeten wij uit Bear/Cat/Travel komen. Shamans, Paladins en Priests kunnen gewoon meteen beginnen met Casten.
*De meeste Druids moeten Restoration specced zijn, anders komen ze de High Level instances niet in!
*Druids moeten in essentie drie equipment sets bij zich dragen, Healer (sta/int/spi) gear, Tank (sta/agi/dodge) gear, en DPS (str/agi/sta) gear.
*Onze Tier1 en Tier2 sets zijn volledig op Healer gear gericht. We missen een Tank en Feral gear. Tier0 (Wildheart) is beter voor PvP bijna!
*Onze Talent Tree's zuigen! Oomkin en Leader of the Pack zijn behoorlijk richting waardeloos, en dus dwingt Blizz Druids Restoration te speccen!
Zo zie je schat, iedere class kan wel een 'Beef me up Blizzy' lijstje maken
Surfin' paradise!
Volgens mij is dat wel de legendary, want ik d8 dat er maar 1 mount dropteGimbooze schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:29:
[...]
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=349294
ziet er cool uit
ze droppen wel veel heeft bliz gezegd, wat kan kloppen als je leest dat een US guild er voor ze bij de eerste boss waren in de 20 man instance (waar ze droppen) al 2 gedroped waren.
Gister eindleijk talisman of empheral power geloot en meteen mijn frostbolt crit record gezet ^_^ 2555
Taut dragonhide? Malfurion's blessed bulwark?Snappie88 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:38:
[...]
*Onze Tier1 en Tier2 sets zijn volledig op Healer gear gericht. We missen een Tank en Feral gear. Tier0 (Wildheart) is beter voor PvP bijna!
Genoeg tier2 equip die harstikke lekker is voor tank/feral specced druids.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?175201
Is bv een druid uit onze guild, genoeg tier2 equip die die aanheeft waar je als feral druid wat aan hebt.
Verwijderd
Maar die Ahn Qiraj mounts kun je toch alleen in Ahn Qiraj gebruiken of is er ook een mount waar je geheel Azeroth en Kalimdor mee kan door kruisenGimbooze schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:29:
[...]
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=349294
ziet er cool uit
Voor de rest wel grappig zo,n grote kever als rijdier
de dingen die jij noemt kan een priest dus niet eens dus ik snap niet wat je loopt te zeuren.Snappie88 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:38:
[...]
Tsss, en begin jij over Priests. Druids moeten een buf hebben!
*We moeten continue van vorm wisselen om te doen wat we moeten doen. Als we een heal moeten hebben, moeten wij uit Bear/Cat/Travel komen. Shamans, Paladins en Priests kunnen gewoon meteen beginnen met Casten.
*De meeste Druids moeten Restoration specced zijn, anders komen ze de High Level instances niet in!
*Druids moeten in essentie drie equipment sets bij zich dragen, Healer (sta/int/spi) gear, Tank (sta/agi/dodge) gear, en DPS (str/agi/sta) gear.
*Onze Talent Tree's zuigen! Oomkin en Leader of the Pack zijn behoorlijk richting waardeloos, en dus dwingt Blizz Druids Restoration te speccen!
Een priest heeft geen bear cat travel form wij (shadow dan) en wij zijn er in de high level instances alleen om te healen en wij moeten ook holy specced zijn hoor met shadow kom je ook de high level instances niet in.
Ik wou dat een priest ook 3 equipments bij zich kon/moest dragen maar wij hebben geen "o ik heb agro ik word tank knop" maar oke ik heb ook een damage set bij me.
En onze sets zijn ook zoveel mogelijk op healing gericht wat niet gek is wat das het enige wat wij echt waar ze ons voor willen.
En heb je de talent tree van een priest wel eens bekeken wij moeten healer zijn maar onze holy tree is crap.
Zo zie je schat je loopt te zeuren over een class waar je niks van weet.
Verwijderd
Ik zou zeggen dat Blizzard je prima "gebeefed" heeft, het is alleen (voor jou dan) jammer dat niemand wat aan een Feral druid heeft, en Druids meegaan in raids voor Innervate en healsSnappie88 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:38:
[...]
Ik heb/had voor de normale PUGs ook geen problemen met een shadowspec priest of feral druid, alstie maar wel snapt dat ik hem meeneem omdat we nog een healer zoeken. Ik ben ook 31-20 maar ik heb bijna 2 tassen vol met equipment die om kan wisselen.
Gisteren ook eindelijk m'n Bloodlord's Defender uit ZG, wheee. Liep al 2 maanden met een Sword of Zeal rond als tankwapen. Wat een geweldig zwaardje, goeie stats en razensnel dus fijn HS tikken uitdelen.
Gimbooze: Nefarian dropt Boots of the Shadowflame, ook goeie feral boots. Moet je hem wel eerst even omleggen he? ;p
Which is exactly my point:Snappie88 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:38:
[...]
Iedere class heeft zijn gebreken en iedere class vindt dat er op bepaalde fronten verbeteringen moeten worden doorgevoerd. En dat iedereen zijn eigen class bovenaan plaatst is logisch, maar daarom nog niet reeel.
Moraal van deze post: stop met zeiken allemaal
Je gaat toch ook niet 3x naar dezelfde bioscoopfilm als deze de eerste keer al tegen viel om naderhand de filmmaatschappij aan te klagen dat ze jou 3x naar dezelfde beunfilm hebben laten kijken?

PS: dit laatste commentaar is voornamelijk gericht op de whiners @ wow-forums die alleen maar bezig zijn met te zeiken dat Blizzard het weer heeft verkloot en dat ze gaan stoppen etcetc. Zonde om te zien dat het stukje bij beetje ook hiernaartoe overwaait...
35 yards is het inderdaad, en een 2e shadowbolt schiet ik als de eerste nog onderweg is, vandaar dat de warrior niets kan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 05:58:
ik geloof best dat je vaak van warriors wint (met succi zeker), maar ten eerste is 40 yards beetje ver aangezien je max 36 yards kan schieten, en ten tweede verwacht je dat hij 2.5 sec niets gaat doen terwijl jij je tweede sb aan het laden bent?
Seduce > Warriors, zo simpel is het.
Verwijderd
http://magnae.mammae.org/images/1.9/1.9Loot_page3.jpgpwvliet schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:12:
"Requires Brood of Nozdormu - Exalted"
Cool, nog meer faction farmen ><
Verwijderd
En je bent al zo lang bezig om met een van de factions revered te wordenVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:33:
[...]
http://magnae.mammae.org/images/1.9/1.9Loot_page3.jpg

Weet je wat nog leuker is? je begint op hated bij hun ^_^
Het is opzich wel klote dat er zo weinig aan endgame wordt gedaan voor mensen die niet in een grote guild zitten. Ik heb Bwl en mc nog nooit van binnen gezien, maar mn blauwe gear is nu optimaal met alle enchants en librams denkbaar. Daarmee kan ik me hooguit een beetje verweren tegen iemand in full epics. En met die nieuwe instances wordt dit alleen maar verder gepolariseerd.
Het verschil tussen rijk en arm wordt steeds groter
Het verschil tussen rijk en arm wordt steeds groter
OK dan
Nu is het bijna zover ik ben bijna lvl 60, een grote vraag is Waar spendeerd een Warlock als ik zijn geld een beetje aan want ik heb nu al bijn 300 gp, maar kan dat niet ergens omzetten in nuttige spullen ik speel op runetotem...
iemand suggesties over wat met het geld te doen...
W
Nu is het bijna zover ik ben bijna lvl 60, een grote vraag is Waar spendeerd een Warlock als ik zijn geld een beetje aan want ik heb nu al bijn 300 gp, maar kan dat niet ergens omzetten in nuttige spullen ik speel op runetotem...
W
Met een aan WAANZIN grensend optimisme
Epic Mount ?Whaletyr schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:22:
OK dan
W
Verwijderd
En als je deze questline helemaal in je eentje wilt gaan doen heb je aan 300 g nog niet eens genoeg ook niet..
kijk gewoon op je server naar middel grote guilds die molten core doen die willen vast wel wat pickups erbij hebben die evt dan vaste pickups / leden worden.DarkShadow schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:19:
Het is opzich wel klote dat er zo weinig aan endgame wordt gedaan voor mensen die niet in een grote guild zitten. Ik heb Bwl en mc nog nooit van binnen gezien, maar mn blauwe gear is nu optimaal met alle enchants en librams denkbaar. Daarmee kan ik me hooguit een beetje verweren tegen iemand in full epics. En met die nieuwe instances wordt dit alleen maar verder gepolariseerd.
Het verschil tussen rijk en arm wordt steeds groter![]()
Wij doen tegenwoordig ook molten core runs en er gaan toch de nodige mensen mee.
Ah maar nu is de vraag, waar ben je ontevreden over? Over je de content of over dat je niet naar MC/BWL gaat?DarkShadow schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:19:
Het verschil tussen rijk en arm wordt steeds groter![]()
Als je die content niet leuk vind of BWL/MC/AQ niet dan kan je er niks aan doen. Als je toch epix wil zijn ze wel te craften/PvP/of in high end instances.
Maar wil je WEL MC/BWL/AQ zet het dan zelf op. Zoek een guild die gaat (je hoeft ze niet te joinen) er gaan bij ons ook wel eens guests mee die soms regulars worden. Of zoek een guild die gaat en join ze, of zoek meerdere 'kleine' guild. (2-5) en vorm een raid.
Mogenlijkheden zijn eindeloos
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Volgende? 1.9 of 1.10?M1lamb3r schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:57:
Ryceck jullie krijgen de volge3nde patch een complete revamp ^_^
1.10 wordt dat de expansion?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Kijk even op thotttbot, daar moet het zeker het lijstje staan.Masch schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:31:
Ik ben toch maar weer met een nieuwe mage begonnen op Neptulon, na vele verzoeken naar Blizzard om mijn mage van Warsong over te zetten, wat dus helaas niet mocht
Wat wel super irriterend was; deze mensen wisten niet eens de weg naar de portal en naar mij werd niet geluisterdSchijnbaar kun je niks weten als je het meest lage level van de groep bent. Vanavond ga ik in ieder geval met een paar alts van guildies DM een keer doen. Weet trouwens iemand waar je die 'gathering' quest van DM kan krijgen? Ik heb nu alleen die quest van van Cleef en eentje van een dwarf in SW (copper modulator).
Meeste items hebben geen faction req. Die "of the Oracle" set ziet er erg goed uit trouwens, veel +damage/healing, int en sta. Bovendien +manaregen. Goed voor instances EN PvPVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:33:
http://magnae.mammae.org/images/1.9/1.9Loot_page3.jpg
https://niels.nu
Zo, al mooi even een nieuw wapentje gespot voor mijn Doremuutje (Female Orc Battle Shammy)
... namelijk:
Een lekkere critical windfury proc met dit schatje en zelfs je plate armor kan naar de recycling
... namelijk:
Like... NEED?Dark Edge of Insanity
Binds when picked up
Unique
Two-Hand - Axe
256 - 385 Damage - Speed 3.70
(86.6 damage per second)
+35 Strength
+19 Agility
+25 Stamina
Requires Level 60
Chance on hit: Disoriënts the
target, causing it to wander at 40%
of move speed confused for up to
3 sec.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Zeker gave Axe, alleen de sneldheid is wat minder.. minder snel is minder windfurysWouter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:24:
Zo, al mooi even een nieuw wapentje gespot voor mijn Doremuutje (Female Orc Battle Shammy)
... namelijk:
[...]
Like... NEED?Een lekkere critical windfury proc met dit schatje en zelfs je plate armor kan naar de recycling
Verwijderd
Bij ons staan vaak 2 rogues bovenaan in de damage lijst in MC. Gevolgd door een aantal mages en een enkele warrior. Die rogues gaan niet vaak dood omdat ze optijd vanish en feint gebruiken en weten wat de bosses doen aan damage. Tuurlijk hebben ze wat meer healing nodig maar ze doen ook veel damage. Verschillen worden de laatste tijd wat kleiner omdat veel mensen in epics lopen maar de rogues lopenuit met zo'n 50 a 100k damage op de anderen.RaseriaN schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:43:
LOL Kaap!
Ken je klasse is erg belangrijk in het verhaal
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 12:38 ]
Die set zal wel niet uit de 20 man instance komen denk ik. Verder is die inderdaad wel goed.Hydra schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:21:
[...]
Meeste items hebben geen faction req. Die "of the Oracle" set ziet er erg goed uit trouwens, veel +damage/healing, int en sta. Bovendien +manaregen. Goed voor instances EN PvP
Zou iemand de stats van undead male priest kunnen posten, zonder armour? Op level 60 trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 25-11-2005 12:37 ]
Verwijderd
Wacht jij even netjes totdat alle warriors hem hebben?Wouter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:24:
... namelijk:
[...]
Like... NEED?Een lekkere critical windfury proc met dit schatje en zelfs je plate armor kan naar de recycling
Euhm, nee dus. Ik heb geen zin in weer een discussie over WF procs, maar kan je wel vertellen dat ik atm een Arcanite Reaper wield @ m'n shammy (dat doe ik al 2 maanden intensief) en dat ik regelmatig procs krijg... zeker 1x per duel, waarna het ook meestal afgelopen is. In AB wordt ik er tevens bij gehealed en ik heb m'n shocks.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:25:
[...]
Zeker gave Axe, alleen de sneldheid is wat minder.. minder snel is minder windfurys
Wellicht proct een sneller wapen vaker, maar kan je wel vertellen dat hoe langzamer je 2hander is, hoe meer adrenaline er vrij komt als ie afgaat (met alle crits vandien
Da's een simpele vraag: NeenVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:36:
[...]
Wacht jij even netjes totdat alle warriors hem hebben?
[ Voor 14% gewijzigd door Wouter185 op 25-11-2005 12:40 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
jaja beter kan je een 1.3 speed dagger nemen omdat je dan meer damage doet omdat je meer windfury's hebt NOTVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:25:
[...]
Zeker gave Axe, alleen de sneldheid is wat minder.. minder snel is minder windfurys
dmg verschil is zo minimaal dat het verwaarloosbaar is, de kracht van je WF procs ligt in de onvoorspelbaarheid van je burstdamage, met een snelle 1hander doe je dusdanig minder dps dat je wf proc mayb wel vaker is, maar je dmg output zal niet veel hoger liggen dan met een trager wapen.
met deze axe heb je aan minder wf procs genoeg ivm de hogere damage output
btw Wouter, wacht maar op je beurt
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 25-11-2005 12:46 ]
Verwijderd
Nee, Alu patch 1.10 lijkt mij geen expantionMrVegeta schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:18:
[...]
Volgende? 1.9 of 1.10?
1.10 wordt dat de expansion?
Dit topic is gesloten.