Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 56 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.339 views sinds 30-01-2008

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-06 10:23
Hmm, wij kiten helemaal niet. Fear / sleep op de dragons, en de rest gewoon killen. Op 3-4 eieren inderdaad de volley en warriors laten taunten.

Mijn warrior btw:
http://home.tiscali.nl/bruces/wow/gareandar4.jpg

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-06 17:18

Snappie88

Mr. Hollywood

Bah :(

Las zojuist dat Ferahgo is gestopt. Dus nu hebben we alleen Boro nog die Druid filmpjes maakt (actief), want Rubix was ook al een tijdje geleden gestopt.

Jammer, Gimped?, InnervateD en NeVer waren mooie stukjes film, goed om te zien hoe de 'underdog' van WoW zich verweerde voor 1.8.

Surfin' paradise!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Awww gutte toch....druids waren natuurlijk ook zo underpowered :+

"Oooh Jeroen!"

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 12:00

Thermometer

Whoop Whoop!

BrZ schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:54:
Hmm, wij kiten helemaal niet. Fear / sleep op de dragons, en de rest gewoon killen. Op 3-4 eieren inderdaad de volley en warriors laten taunten.

Mijn warrior btw:
[afbeelding]
vet zwaard, is dat thunderfury? (sorry als ik t mis heb)

Anoniem: 117859

Routed schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:26:
[...]

Mooie bolt, dan heb ik nog een stuk te gaan (mijn base bolts zitten nu rond de 650).

Ik heb op ons forum al een ss voorbij zien komen van een frostmage van Nightwatchers (voorheen topguild op Bloodscalp, nu op TN). Die gast critte een mob voor 9300 en een beetje.

Dit was ongetwijfeld met AP/ToeP/ZG trinket aan, en die mob had wrschijnlijk ook nog een lage frost ressist. In het meest gunstige geval zat er ook nog een CoE op.

[afbeelding]
.
welke addons is dat met die kleuren die zoek ik nu al heel lang :)

• BrZ
Sander1991 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:44:
[...]

vet zwaard, is dat thunderfury? (sorry als ik t mis heb)
Klopt helemaal ;)

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:00
Hebben meer mages dat af entoe bij arcane missiles dat ie dan niks cast ? Er staat wel channeled maar verder gebeurt er niks :S

Anoniem: 61797

blackraid3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:14:
Hebben meer mages dat af entoe bij arcane missiles dat ie dan niks cast ? Er staat wel channeled maar verder gebeurt er niks :S
Ja die bug is er al heel lang :X :X :r

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:34
Anoniem: 117859 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:45:
[...]

welke addons is dat met die kleuren die zoek ik nu al heel lang :)
HitsMode maar dat is op diezelfde pagina al eens gepost. ;)

Anoniem: 98940

Penalized @ Magtheridon is tog oude salvation army @ shadowmoon ??

• BrZ
Anoniem: 98940 schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:33:
Penalized @ Magtheridon is tog oude salvation army @ shadowmoon ??
Jups

Anoniem: 117859

The Realone schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:29:
[...]

HitsMode maar dat is op diezelfde pagina al eens gepost. ;)
ah nog meer bedankt dan :)

• guidson
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 16:55
wie speelt er allemaal op shadowmoon?

• BrZ
guidson schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:44:
wie speelt er allemaal op shadowmoon?
Nu alleen nog maar Russen en Tsjechen? :P

Anoniem: 99987

Ruilen of andere handel via GoT is niet toegestaan. Voor handelszaken kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage.

[Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-11-2005 19:14]

Anoniem: 99987

Mijn excuses

Anoniem: 86561

Snappie88 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:18:
Bah :(

Las zojuist dat Ferahgo is gestopt. Dus nu hebben we alleen Boro nog die Druid filmpjes maakt (actief), want Rubix was ook al een tijdje geleden gestopt.

Jammer, Gimped?, InnervateD en NeVer waren mooie stukjes film, goed om te zien hoe de 'underdog' van WoW zich verweerde voor 1.8.
Dat is het probleem ook, zelfde met hunters , voor 1.7 waren ze beide classes om te pvp'en, maar helaas wisten mensen (Nou nog steeds niet) hoe ze moeten spelen.
Paladins eigenlijk ook, die moeten niet gebuffed worden maar moeten gewoon wat hotfixes hebben.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 21-11-2005 20:26]

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09-2022
MGSNK schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:23:
pfffff, soms wordt je moe van dit spel.

Ik zit zelf op Hellscream, Alliance NE hunter, lvl 60, zit bij Sempher Fi.
Heb bijna m'n Beaststalker set complete (BS gloves)
Dus ik denk: doe even een quickie Voone met MC members, 15 minuten werk.
LF members to kill Voone, 15 minutes job!
er waren 30+ lvl 60 online, wat denk je?

alleen 2 reageren, terwijl iedereen in IF was...
Vrij triest dit, en dit is niet de eerste keer dat ik het zie gebeuren... echt te triest dat de guild alleen bijelkaar is omdat ze ander MC niet kunnen doen, en niet zozeer om elkaar te helpen.
Moet maar eens op zoek naar een guild waar team work wel centraal staat, schijt guild dit atm zeg...

Dit is overigens het enige echte NADEEL dat ik ondervind aan het spel, inhoudelijk.
Zeer weinig mensen die elkaar helpen en bereid zijn iets voor elkaar te doen...
Heeft iemand Stratholme al gedaan, hopa, is ie weg, want hij heeft z'n drops al...
Ik denk er precies hetzelfde over, ik speel liever ook met meerdere mensen dan in mijn eentje (ook al heb ik de quest zelf niet of al gedaan). Stuur me anders maar eens een berichtje, de naam is Klaas. Zit nog lang niet op level 60 (nu level 48), maar mocht je nog een alt hebben op Hellscream en willen groupen, laat me dat dan maar weten (ik heb zelf ook nog een paar alts).

[Voor 4% gewijzigd door Croccifixio op 21-11-2005 21:25]

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Wie heeft er net zoals ik altijd zoveel problemen om zijn 'Character list' te 'Retrieven' op de Stormreaver realm?

Ik heb nog een aantal alts op andere servers en heb daar eigenlijk nog nooit dit probleem gehad. Zelfde met spontane disconnects...

Vaage shit allemaal :P

[Voor 10% gewijzigd door blinkymichiel op 21-11-2005 20:51]

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
woot ^^

BR heeft Razorgore down ^^

Bracers of ten storms
Bracers of Trancendence
The Black book

^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:46:
woot ^^

Bracers of ten storms
Bracers of Trancendence
The Black book

^^
Grats :P

gl op vael ;)

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

-=BoKKiE=- schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:46:
woot ^^

Bracers of ten storms
Bracers of Trancendence
The Black book

^^
Bastard :P We zijn nu met hem bezig (alweer dood, daarom zit ik hier eentjes :)). We zitten nu allemaal tactieken door elkaar heen te gebruiken om hem neer te krijgen. Maar we krijgen nog steeds die eitjes niet allemaal vernietigd :(

Surfin' paradise!

• Bokkie
  • Niet online
vael is een b!tch :/

4 tries gedaan nu maar ff snel luci en magma en dan houden we ermee op vandaag

Anoniem: 139386

ik heb iets heel vreemds..

ik heb een maandje of 1/1.5 geen WoW gespeeld, dus ik weer beginnen ik start het spel op dload patch 1.8, hoppa na 5 min een memory error: Memory cant be "read". ik nog eens proberen, en nu na 5 minuten reboot mijn pc, ik Memtest doen... Maar geen errors, ik heb er ook bij andere games geen last van.

wat te doen?

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Snappie88 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:18:
[...]

Bastard :P We zijn nu met hem bezig (alweer dood, daarom zit ik hier eentjes :)). We zitten nu allemaal tactieken door elkaar heen te gebruiken om hem neer te krijgen. Maar we krijgen nog steeds die eitjes niet allemaal vernietigd :(
W00t! Vergeet dat, we zijn zojuist door de eitjes heen geraakt. Alleen we hadden één Paladin, één Warrior en een zooitje DPS over, dus we gingen snel neer :P

Razorgore op 99% gekregen though ^^

Surfin' paradise!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Dropt vanavond Eye of Sulfuras (http://thottbot.com/?i=38350) op Vashj kunnen we hem niet distributen. Gelukkig zijn er GMs..

O en iedereen kent wel de "Hunter Gear !!11!!1" grappen dus check deze link even :D

http://hunterweapon.blogspot.com/

[Voor 37% gewijzigd door tjempjun op 22-11-2005 00:34]

15 eitjes neer op eerste try gister, hopelijk gaat ie woensdag neer :)

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

omg..

wat is Hakkar een retarded fight zeg, echt niet normaal. Ik had de verhalen wel gehoord en gelezen wat de tactics waren maar, Jezus, deze fight is SAAAAAAAAAAAAAAAAAI. Niet normaal.

Hebben intotaal 7 uur gedaan over Panther, Tiger en Hakkar maar we hebben ze neer gekregen :D

Mooie items die dropte, en aangezien het geen HPR georganiseerde raid was (allemaal mensen op invite only, zodat we zeker wisten dat het ging lukken) rollde we op de items. Wat doet de Raid leader met de Heart of Hakkar.. hij geeft hem aan de verkeerde..

sukkel :P

Anyway, wij zijn blij ! Een Hakkar kill niet van een Molten Core equiped non guild alliantie :D

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 17:25
Woosha :D . Vandaag Perditions gekregen :D . Nou hopen dat we binnenkort wat BoE epix tegen nightslayer bracers ruilen en dan ben ik alleen nog maar chest en head van full nightslayer verwijderd :) .

Over BoE epix gesproken, onze guild doet al een tijdje MC(6 maanden zo) etc, maar nog maar 1 keer zijn die nightslayer bracers gedropped. Onze guild heeft dan ook maar 1 rogue die full nightslayer is terwijl we al een gigantische zooi mages warlocks hunters warriors druids en paladins die een full set hebben... tzijn ook altijd dezelfde epix die droppen (warlock/druid) zie ook http://www.volcanolegion.com/dkp/viewnews.php onder item history en zoek op cenarion/felheart). Blizzard zegt zelf dat dit niets met de seed(gast die raid heeft gestart) heeft te maken, maar ik geloof er persoonlijk niets van...

Steam

• Bokkie
  • Niet online
Snappie88 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:41:
[...]

W00t! Vergeet dat, we zijn zojuist door de eitjes heen geraakt. Alleen we hadden één Paladin, één Warrior en een zooitje DPS over, dus we gingen snel neer :P

Razorgore op 99% gekregen though ^^
mja was 3 try van de avond gister
1e keer gingen er 2 kitende shamans heel snel dood, waardoor ook de dr00ds dood gingen en het dus snel afgelopen was 1 ei over

2e keer ging 1 van de shamans ook meteen dood, zelfde verhaal, nu vielen echter de mages als vliegen :P

3e keer ging perfect, heb niet achterom gekeken, maar had denk ik net als elke shaman op een gegeven moment rond de 12 legionaires achter me aan hobbelen :D ingaan phase 2, 2 casualties die konden worden gecombatressed, tijdens gevecht zelf ook nog 2 man down gegaan, redelijk vroeg, 2 tanks hadden hem toen goed vast zitten en mocht de dps los

Vael nog op 25% gekregen (hij begint op 30% :P )
echt weird gevecht dat, 4 tries inc de 3 razorgore tries 8g repairs :X maar valt nog mee had ik begrepen.

daarna dus nog even MC in gegaan voor luci en mag, gelukkig maar, want ik kon daar de EF boots meepakken waardoor ik nu op 6/8 Earthfury zit \o/ nu nog de helm en de pants 8)

• Puc van S.
  • Laatst online: 05-06 22:33
Wij hadden gister echt bad luck bij vael :( 8x gewhiped en 2x op 5% gekregen, maar die mofo gaf altijd of de MT healers BA of de DPS healers :( voglens mij hadden op die 5% pogingen geen een mage, hunter of warlock BA gekregen :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:30

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"In 1.9, the way raid timers are handled will undergo a significant change. The new system will have all instances reset at a certain server time, regardless of when you were actually saved to the instance. The reset times are as follows:

Molten Core: Every 7 Days, resetting during weekly maintenance.
Blackwing Lair: Every 7 Days, resetting during weekly maintenance
Temple of Ahn’Qiraj (40-man): Every 7 Days, resetting during weekly maintenance
Onyxia: Every 5 Days
Zul'Gurub: Every 3 Days
Ruins of Ahn’Qiraj (20-man): Every 3 Days."

Wat denken jullie hier van? Het lijkt mij echt niets, eerst kon je BWL nog op Maandag en donderdag doen, nu dus niet meer. Zijn er veel guilds die in het weekend kunnen raiden? Blackraven iig niet, ik vind dit systeem dubbel bagger....

Hier is de link naar de blue post trouwens, http://forums.worldofwarc...wow-general&T=5897985&P=1

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• bcd87
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:05:
"In 1.9, the way raid timers are handled will undergo a significant change. The new system will have all instances reset at a certain server time, regardless of when you were actually saved to the instance. The reset times are as follows:

Wat denken jullie hier van? Het lijkt mij echt niets, eerst kon je BWL nog op Maandag en donderdag doen, nu dus niet meer. Zijn er veel guilds die in het weekend kunnen raiden? Blackraven iig niet, ik vind dit systeem dubbel bagger....

Hier is de link naar de blue post trouwens, http://forums.worldofwarc...wow-general&T=5897985&P=1
Dit gooit best wel ons hele schema in de war.... *zucht*

Ik vraag me af waarom ze dit nou weer doen :(

• Bokkie
  • Niet online
mja BR begon de raid cycle altijd op maandag
dat gaat nu dus veranderen

echt shit gewoon

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31
Ik snap het ook niet. Dat wordt bij ons dus ook een probleem.

Gister hakkar niet down. :(
We hadden eerst nog die panther(?) baas te gaan, zijn we 4x op gewhiped.
Toen was het al 23:00 ofzo toen we die neer hadden, en daarna dus naar hakkar. Het klote is er van dat al die platforms respawnen, en als je niet goed sheeped dan krijg ik op mijn donder. Hoe de #$^@%^ kan ik sheepen als er een lock dot op zit!

Toen hebben we 1 serieuze hakkar try gedaan, tot 93% gekregen. Daarna nog een keer geprobeerd, maar sommige dudes hadden aggro van de platforms die net respawnden, en juist op dat moment wordt je gefeared naar hakkar toe, HOI! :P
Toen iemand van een andere guild erbij gehaald, 3de en laatste try @ 84%, MT ging dood. Toen was het 0:45 en vond ik het mooi geweest met 2 hele armorsets red durablility ^^
Vanavond ws weer proberen, maar ik ga niet mee naar mc..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

MrVegeta schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:05:

Ik ben hier wel blij om. Ik kan door de weeks niet raiden en op deze manier worden weekend raids gepushed, zodoende zal ik ook eindelijk kunnen raiden.

Toppie change IMHO.

Gister met mijn 37 warrior naar SM gegaan. So dat was eens lang geleden eer ik daar was geweest en ik moet zeggen, het blijft een hele goede instance. We deden alleen armory en cath. Helaas geen leuke drops, die gare mace van mograine en ravager van herod. Ik won ze beide en lekker gevendored.

[Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-11-2005 08:34]

"Oooh Jeroen!"

• Puc van S.
Ehm nee, weekend raids worden niet gepromoted, als je nu op zondag begint heb je maar 2 dagen om te oefenen voor de instance weer reset, je word nu gepushed om op woensdag te beginnen..

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:35:
Ehm nee, weekend raids worden niet gepromoted, als je nu op zondag begint heb je maar 2 dagen om te oefenen voor de instance weer reset, je word nu gepushed om op woensdag te beginnen..
inderdaad dit is gewoon dom, alle 3 de grote instances zitten op dezelfde timer

ja kan dus alleen alle 3 de instances doen als je goed genoeg bent om MC in 1 a 2 dagen te doen, dan BWL in 1 a 2 dagen en dan de rest voor An Quiraj, en tussen door ook nog ony, zg en de 20 man silithius :/

nu kan je zelf kiezen wanneer je de raid lock er op zet en vanaf dan heb je gewoon 7 dagen.

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:55:
[...]

inderdaad dit is gewoon dom, alle 3 de grote instances zitten op dezelfde timer

ja kan dus alleen alle 3 de instances doen als je goed genoeg bent om MC in 1 a 2 dagen te doen, dan BWL in 1 a 2 dagen en dan de rest voor An Quiraj, en tussen door ook nog ony, zg en de 20 man silithius :/

nu kan je zelf kiezen wanneer je de raid lock er op zet en vanaf dan heb je gewoon 7 dagen.
Ach, MC, BWL en dan ook nog eens AQ leren is sowieso wel erg veel :P
Wij zullen dan waarschijnlijk ook niet veel MC meer doen na 1.9 totdat we AQ onder de knie hebben (of er gewoon helemaal mee stoppen als je toch betere spullen kan halen uit BWL en AQ)

• Puc van S.
Gimbooze schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:01:
[...]

Wij zullen dan waarschijnlijk ook niet veel MC meer doen na 1.9 totdat we AQ onder de knie hebben (of er gewoon helemaal mee stoppen als je toch betere spullen kan halen uit BWL en AQ)
Ja jullie hebben MC/BWL al ongeveer compleet onder de knie :P

Maar overtuig een guild die BWL nog niet onder de knie heeft maar eens om MC (makkelijke epic's) te skippen ;) (ok een weerwoord zou zijn: als je BWL nog niet helemaal onder de knie hebt hoef je niet aan AQ te beginnen, echter Bliz heeft gezegd dat de eerste boss van AQ ongeveer MC niveau zou zijn)

• enira
Is het nou echt zo dat mc in pakweg 3 uur gedaan kan worden?
Ik lees op de US en europe forums dat sommige guilds het wel in 2hr en 9 min doen. :X

Worden die trashmobs dan gewoon met kleinere groepjes gekilled zodat je er meerdere tegelijk doet, en zo sneller progress hebt?
Ik geloof het niet hoor. :P

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

RaseriaN

So much choices..

Opzich komt het voor ons niet zo beroert uit, nu starten we op dinsdag en hebben donderdag en zondag om te raiden. Dan verschuift het gewoon naar donderdag, zondag en dan dinsdag. Eventueel op woensdag ofzo pakken we Onyxia en dagen ertussen wordt ZG gedaan :)

Er is denk ik wel een mouw aan te passen, alleen waarom dit nu weer gedaan word? :?

• Puc van S.
jarnotjuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:07:
Ik lees op de US en europe forums dat sommige guilds het wel in 2hr en 9 min doen. :X

Worden die trashmobs dan gewoon met kleinere groepjes gekilled zodat je er meerdere tegelijk doet, en zo sneller progress hebt?
Is zeker te doen hoor, wij clearen in een uur naar magmadar en halen het clearen tot domo (alleen trash dan geen bosses) in ongeveer 45minuten en dan kan het nog wel een stuk sneller imo :P

Het meeste tijd gaat meestal zitten in het verdelen van de loot.

@ras het word gedaan om instance exploits (cascading) te voorkomen

[Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 22-11-2005 09:10]

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:01:
[...]

maj bij ons heeft nog lang niet iedereen zijn Tier 1 set compleet, en sommige mensen willen ook met alts enzo verder, toch leuk als die ook hun Tier 1 krijgen

het gaat erom gewoon om dat je nu verplicht wordt om op bepaalde dagen te gaan raiden, omdat je anders gewoon genaaid wordt door de raid reset op maintenance day

edit:

wij doen nu ook 'easy' heel MC in ruwweg 5 uur denk ik, wel verspreid over 2 dagen though
meeste tijd zit inderdaad in loot verdelen

[Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 22-11-2005 09:19]

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

RaseriaN

So much choices..

@M1lamb3r: Het zou handiger zijn als je zelf kan bepalen wanneer die reset valt. Dat vanaf die dag dan alle andere instaces lopen op dezelfde timer is er minder verloren denk ik! Nu moeten VEEL guilds hun raid schema aanpassen en hopen dat andere ook kunnen dan :)

In feite heb je maar 6 dagen omdat op patchday er bijna niet te spelen valt :Y)
Klein grapje, nfi!

[Voor 78% gewijzigd door RaseriaN op 22-11-2005 09:15]

Anoniem: 158293

op server waar ik speel staat http://www.thottbot.com/?i=36225 (belt of the archmage) voor 500g te koop, ik kan zelf de robe maken.

die gozer al gemailt of ik geen resources kon aanleveren dat ie er een voor mij maakt met een fee, daar geen reactie op gehad.

Is 500g niet te veel? prijs was gisteren nog 625g maar wil risico niet lopen dat ie dadelijk weg is ;)

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 11:06

Wouter185

Skoltns.nl

Wat maakt het uit of je nu maandag (zoals BR) in MC begint of Woensdag? Normaal was het:

Maandag - Dinsdag - Woensdag - Donderdag.

Nu wordt het:

Woensdag - Donderdag - Maandag - Dinsdag.

Kortom: er veranderd nix, alleen heb je nu iets minder speling mocht bijvoorbeeld een raid niet door kunnen gaan.

Ik wil trouwens vanavond weer eindelijk eens phat lewt... loop al 2 mnd rond in 4/8 Might... echt te weinig. Ik dacht zelf 1 left en 1 right binding, might shoulders en belt. Zou dat lukken met 16ndkp? :D

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Anoniem: 114195

Nefarian status: 67% voordat de MT dood ging (shaman call -> warrior call dus we misten wat healing :|)

Gisteren lopen knokken op Fase 1, en nu met een divide and conquer tactiek (2 groepen van 20 bij elke uitgang en zsm die drakonids omleggen) kwamen we heel stabiel in Phase 2 terecht. Jammer dat we pas laat op de avond zo ver kwamen (een wipe in Phase 2 betekent minimaal een half uur wachten op een reset) anders hadden we het nog eens geprobeerd. Vanavond even flink potions en flasks e.d. farmen en met een beetje geluk heb ik morgen een lootscreentje :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Wouter schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:27:
Ik wil trouwens vanavond weer eindelijk eens phat lewt... loop al 2 mnd rond in 4/8 Might... echt te weinig. Ik dacht zelf 1 left en 1 right binding, might shoulders en belt. Zou dat lukken met 16ndkp? :D
Carebear armor :+

"Oooh Jeroen!"

• Bokkie
  • Niet online
Wat maakt het uit of je nu maandag (zoals BR) in MC begint of Woensdag? Normaal was het:

Nu wordt het:

Kortom: er veranderd nix, alleen heb je nu iets minder speling mocht bijvoorbeeld een raid niet door kunnen gaan.

omg jij loothoer :P

red je niet, als shoulders droppen, wint Zeent ze, bindings moet je maar met de andere tanks regelen als ze al droppen, hoewel je dat volgens mij ook verliest, sorry kerel ;(
als Earthfury Helm dropt is hij echter wel voor mij }>

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Op zeent gaan we de hele raid lang, tot Sulfuron, inpraten... hopelijk werkt het, ook hij heeft een zwakke plek en als we genoeg wipen heb ik tijd zat om die te vinden :P

Bindings... wordt waarschijnlijk randommen onder de 3 tanks...

Might Belt? Als ie dropt issie van mij \o/

EF Helmet ga ik ninja'en, sorry :(

[Voor 5% gewijzigd door Wouter185 op 22-11-2005 09:41]

Anoniem: 82860

ok vraagje. Ik kan op een frostwolf howler rijden als ik exalted ben in AV (daarvoor hoef ik zover ik weet niet exalted met orgrimmar te zijn), maar als ik nu rank 10 bereik, kan ik dan ook op de black war Raptor bijvoorbeeld rijden? Of moet ik daarvoor dan wel weer exalted met darkspear trolls zijn omdat ik daar verder geen exalted status met een BG oid voor hoef te hebben?

• Puc van S.

Nu wordt het:

Qua dagen zal er idd niet veel veranderen, echter heb je nu dus 7 dagen om 3 complete raid instances te completen, als je bv eerst MC+ony doet in 3 dagen heb je nu nog maar 4 dagen voor BWL terwijl je anders 6 dagen ervoor had.

Bliz had beter een systeem kunnen maken als wat ze nu hebben bij normale instances, dat je maar 5 unieke instances kan per uur (echter dan aanpassen naar 1 instance per 7 dagen)

Voor de PvP mount moet je d8 ik wel exalthed zijn.

[Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 22-11-2005 09:42]

• enira
M1lamb3r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:09:
[...]
Is zeker te doen hoor, wij clearen in een uur naar magmadar en halen het clearen tot domo (alleen trash dan geen bosses) in ongeveer 45minuten en dan kan het nog wel een stuk sneller imo :P

Het meeste tijd gaat meestal zitten in het verdelen van de loot.
Ehm, zie je nou zelf wat je zegt?
1 uur magmadar. en dan 45 min trash naar domo, dan zit je al op 1:45 !
Reken maar gemiddeld 10 min per boss(buffing enzo) dan zit je al aan 1 uur extra tot domo, dan heb je nog 2u45min erover gedaan zonder rag, dan nog eens 20 min. Ik zeg dat 3u30min te doen is, maar dan echt zonder whipes.

Wij doen geloof ik reset tm garr in 3 uur. Dan zit je nog niet eens op de helft!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:41:
ok vraagje. Ik kan op een frostwolf howler rijden als ik exalted ben in AV (daarvoor hoef ik zover ik weet niet exalted met orgrimmar te zijn), maar als ik nu rank 10 bereik, kan ik dan ook op de black war Raptor bijvoorbeeld rijden? Of moet ik daarvoor dan wel weer exalted met darkspear trolls zijn omdat ik daar verder geen exalted status met een BG oid voor hoef te hebben?
Naar wat ik gehoord heb is het mogelijk om op een Black War [insert beest] te rijden, zolang je maar Exhalted bent met de desbetreffende Faction.

Ik kan je wel vertellen dat Exhalted worden duurder is dan een Frostwolf Howler ;)

Anoniem: 36290

Anoniem: 158293 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:18:
op server waar ik speel staat http://www.thottbot.com/?i=36225 (belt of the archmage) voor 500g te koop, ik kan zelf de robe maken.

die gozer al gemailt of ik geen resources kon aanleveren dat ie er een voor mij maakt met een fee, daar geen reactie op gehad.

Is 500g niet te veel? prijs was gisteren nog 625g maar wil risico niet lopen dat ie dadelijk weg is ;)
Mats zijn ongeveer 280 - 300g (afhankelijk van je server-prijzen) om te kopen in AH. Dus ja, ik vind 500g wel duur. Dat is 200g crafting en gathering fee, even gesteld dat ie de mats niet gewoon in AH gekocht heeft. Bij ons gaat ie voor 375g geloof ik.

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:42:
[...]

Reken maar gemiddeld 10 min per boss(buffing enzo) dan zit je al aan 1 uur extra tot domo, dan heb je nog 2u45min erover gedaan zonder rag, dan nog eens 20 min. Ik zeg dat 3u30min te doen is, maar dan echt zonder whipes.

Wij doen geloof ik reset tm garr in 3 uur. Dan zit je nog niet eens op de helft!
De meeste tijd gaat verloren (bij ons iig) tijdens de thrash. Regelmatig neem ik (als MT en Officer) tijdens thrash de leiding bij het pullen.... in andere woorden, nonstop door. Het enige waar ik op let zijn mijn "Healer-mana" & "Dead People" venstertjes. Doorgaans hebben we 2 Melee-outfitted MT's en 1 FR MT. Op die manier verlies je nog minder tijd en kan je nonstop doorraggen. Dan is het goed mogelijk om in ~25 mins vanaf het begin naar MjD te komen door alleen de trash.

En voor bosses heb je gewoon veel DPS nodig. Meer DPS = sneller down = meer tijdswinst. Want wipen op MC bosses... dat kan alleen 2x bij Lucifron >< :P

• Puc van S.
jarnotjuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:42:
[...]

Zoals ik al gezegd had het stuk van magmadar t/m rag kan nog een stuk sneller, want wij hebben d8 ik alleen nog maar aan chainpullen gedaan op het stuk van de eerste giants t/m magmadar.

Zoals ik al zei, de langste tijd gaat in de loot verdelen zitten (de guilds die 2 uur halen dissen vrijwel alle loot op de Ragnaros loot na).

Tevens is de gear van die guilds "ietsjes" beter dan dat van jullie/ons ;) dus de trash gaat veel sneller neer (meer dps)

Wouter schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:42:
[...]

Naar wat ik gehoord heb is het mogelijk om op een Black War [insert beest] te rijden, zolang je maar Exhalted bent met de desbetreffende Faction.

Ik kan je wel vertellen dat Exhalted worden duurder is dan een Frostwolf Howler ;)
Nou ik heb nog geen howler, maar ik denk dat ik er wel 1 ga halen. Ik wou eigenlijk een zwarte raptor, leek me wel koel met UD. Maar ik kan altijd nog voor de red skeletal warhorse gaan.

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:46:
[...]

De meeste tijd gaat verloren (bij ons iig) tijdens de thrash. Regelmatig neem ik (als MT en Officer) tijdens thrash de leiding bij het pullen.... in andere woorden, nonstop door. Het enige waar ik op let zijn mijn "Healer-mana" & "Dead People" venstertjes. Doorgaans hebben we 2 Melee-outfitted MT's en 1 FR MT. Op die manier verlies je nog minder tijd en kan je nonstop doorraggen. Dan is het goed mogelijk om in ~25 mins vanaf het begin naar MjD te komen door alleen de trash.

En voor bosses heb je gewoon veel DPS nodig. Meer DPS = sneller down = meer tijdswinst. Want wipen op MC bosses... dat kan alleen 2x bij Lucifron >< :P
of per ongeluk Golemagg pullen omdat er een tank naar beneden gepummeled wordt :P

btw ook opletten of er niet nog een mob gebanished staat van een lavapack is ook wel handig }>

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 22:10

Mojo

The Power Within

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:07:

Wij doen een complete MC run (met 2 wipes op ragnaros :P) In 6 uur. Alle bosses dood. Zou wel in 5 uur moeten kunnen denk ik. En als je echt pwnt in 4. Maar sneller lukt niet ivm loot enzo.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Anoniem: 135339

Gisteren met onze guild op daggerspine kregen wij in ZG high priest jeklik niet down .. ook niet na 4 whipes :(
Nou moet ik wel zeggen dat aan de samenwerking iets gedaan moet worden.. maar dat moet donderdag als het goed is beter gaan... als we het weer proberen

Zo hebben we het geprobeerd, MT goed aggro krijgen.. zodra de bats komen geven de priests alles mages een shield en proberen we die kosten wat kost levend te houden... ( iedereen staat een een grote cirkel zodat niet iedereen een silence krijgt. )
Ondertussen is de warlock druk bezig met haar mana te drainen.
Oke dit ging meestal goed en de mages bleven in leven.
Van veranderd ze in de normale form en we kregen het toen voor elkaar dat de out of mana was, dus zichzelf healing ging niet en zo wel dan deden de mages een counterspelll
Goed opletten voor de bommen die de bats droppen ... maar daarna krijg je weer bats en dan begint de mana toch wel erg op te raken... omdat de mages en MT toch wel erg veel healing nodig hebben.
Iemand nog tips of een goeie omschrijving hoe het wel moet, want 35% is het beste wat we voor elkaar kregen.

• Puc van S.
Horde of Alliance? iig moeten ook de mages als ze in bat form is dmg op haar doen.

Tevens had je het erover dat ze af en toe wel wilde healen? je moet er voor zorgen dat je haar mana blijft drainen het hele gevecht he.

[Voor 63% gewijzigd door Puc van S. op 22-11-2005 10:02]

Anoniem: 135339

M1lamb3r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:00:
[...]

Horde of Alliance? iig moeten ook de mages als ze in bat form is dmg op haar doen.

Tevens had je het erover dat ze af en toe wel wilde healen? je moet er voor zorgen dat je haar mana blijft drainen het hele gevecht he.
Horde, we hadden gisteren 3 mages.. en die hadden het druk om die bats zo snel dood te krijgen ( aoe ) .. meer mages nodig ?

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:29:
Ik snap het ook niet. Dat wordt bij ons dus ook een probleem.

Gister hakkar niet down. :(
We hadden eerst nog die panther(?) baas te gaan, zijn we 4x op gewhiped.
Toen was het al 23:00 ofzo toen we die neer hadden, en daarna dus naar hakkar. Het klote is er van dat al die platforms respawnen, en als je niet goed sheeped dan krijg ik op mijn donder. Hoe de #$^@%^ kan ik sheepen als er een lock dot op zit!

Toen hebben we 1 serieuze hakkar try gedaan, tot 93% gekregen. Daarna nog een keer geprobeerd, maar sommige dudes hadden aggro van de platforms die net respawnden, en juist op dat moment wordt je gefeared naar hakkar toe, HOI! :P
Toen iemand van een andere guild erbij gehaald, 3de en laatste try @ 84%, MT ging dood. Toen was het 0:45 en vond ik het mooi geweest met 2 hele armorsets red durablility ^^
Vanavond ws weer proberen, maar ik ga niet mee naar mc..
huh.. hoe kan je whipen bij Hakker?

De hele fight heeft niemand maar ook 1 dmg gedaan tegen Hakkar qua skills of slaan. het is juist de bedoeling dat je de adds pulled tijdens het gevecht?

Maar die panther is echt een bitch.. we hebben haar 4X!!!!!!!! op 2% gehad toen we hadden gewhiped, echt niet leuk meer..

De hele fight van hakkar is een opsomming van herhalende tactics, dit hebben wij gister gedaan en hadden hem in 2x neer. (eerste keer was ff wennen :P)

Begin de fight met het pullen van 2x Sons of Hakkar en poly die in de groep. De MT is de ENIGE die hakker melee aanvalt, verder NIEMAND. de MT charged hakkar en draait hem met zijn RUG naar de raid groep toe.

De raid groep blijft met ze allen op een hoopje tussen de twee trappen in staan waar dus ook de Sons zijn gepolyed.

Nu blijf je de eerste keer gewoon rustig wachten tot hakkar zijn Life Leech attack doet en VERDER NIKS!. Waste geen mana op dmg wat het heeft toch amper nut. (Wel healen natuurlijk) Maar als je dit goed doet, krijgt NIEMAND damage en hoef je alleen soms de pullende hunters te healen.

Zodra hij de eerste keer life leech doet healed hij zichzelf voor 15% ofzo. Dit boeit niet want hij was toch pas op 99% ofzo :P

Nu gaat CT Raid assist de timer starten, nu komt de truc ELKE keer als de timer 20% aangeeft moet je een Sons of Hakkar killen en met ze alleen in de poison staan, laat 1 speler een Son unpolyen en IN de groep pullen. Kill nu de son en laat IEDEREEN poison krijgen behalve de MT.

Hakkar doen dan braaf zijn life drain, krijgt dikke damage en gaat weer netjes de MT aanvallen. Je moet nu wel opletten, aangezien iedereen gestunned is tijdens de life drain en Hakkar zelf er net iets eerder uit komt moet je razend snel de MT healen hierna. Hij kreeg bij ons ELKE keer een crit wat erg veel pijn deed. Gewoon meteen flash heals erop.

Nadat je de eerste sons hebt gebruikt moet een hunter paraat staat om de respawnende sons beneden de trappen te pullen naar de groep. Wij hadden elke keer een Sons in de groep op 20 seconden.

Snel killen en iedereen in de poison op ongeveer 5/6 seconden en huppa weer life drain. Dit doe je iets van 20x ofzo (dunno hoeveel, veel in ieder geval) en zolang de priests de MT's healen is deze fight echt dom ;P

Zorg wel dat je mana pots mee neemt voor je priests of gebruik een healer rotatie system. Want als je mana op is gaat de MT snel vallen door de debuff.

De Mind control is niet echt boeiend, tenminste bij ons werd de MT nooit ge mind controlled, en een 1 rogue 1 keer ofzo. Gewoon poly erop en wachten tot de MC weg is.

vrijdag hadden we MC gedaan in 4 uur en 13 minuten, we wipete 1 keer op raggy :+

• Puc van S.
Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:06:
[...]

Horde, we hadden gisteren 3 mages.. en die hadden het druk om die bats zo snel dood te krijgen ( aoe ) .. meer mages nodig ?
als je mages buiten het AoE'en geen dmg doen gaat ze te langzaam neer, ik meen me te herrineren dat als ze onder de 50% (dus in human form) is ze geen batwaves meer spawned, het zou zeker voor guilds die het voor het eerst doen helpen als de mages mana stones hebben (zullen ze wel hebben) en mana pots, tevens doen wij gewoon als mages gewoon dmg op haar en als we oom zijn (wat niet gebeurt door BoW en JoW van paladins) evocation.

Jullie kunnen proberen om 2 groepen met mages+healers+shaman te maken en dan een mana tide totem neer te gooien voor extra mana regen.

[Voor 19% gewijzigd door Puc van S. op 22-11-2005 10:14]

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 135339 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:57:
Gisteren met onze guild op daggerspine kregen wij in ZG high priest jeklik niet down .. ook niet na 4 whipes :(
Nou moet ik wel zeggen dat aan de samenwerking iets gedaan moet worden.. maar dat moet donderdag als het goed is beter gaan... als we het weer proberen

Zo hebben we het geprobeerd, MT goed aggro krijgen.. zodra de bats komen geven de priests alles mages een shield en proberen we die kosten wat kost levend te houden... ( iedereen staat een een grote cirkel zodat niet iedereen een silence krijgt. )
Ondertussen is de warlock druk bezig met haar mana te drainen.
Oke dit ging meestal goed en de mages bleven in leven.
Van veranderd ze in de normale form en we kregen het toen voor elkaar dat de out of mana was, dus zichzelf healing ging niet en zo wel dan deden de mages een counterspelll
Goed opletten voor de bommen die de bats droppen ... maar daarna krijg je weer bats en dan begint de mana toch wel erg op te raken... omdat de mages en MT toch wel erg veel healing nodig hebben.
Iemand nog tips of een goeie omschrijving hoe het wel moet, want 35% is het beste wat we voor elkaar kregen.
dit is was mijn tactic guide erop zegt :P
(zelf "geschreven" ;) )
The first boss in Zul Gurub. Getting to him is pretty easy, there is one bezerker patrol, and several bat groups, next to the usual troll groups.
The bat groups consist of a batrider and bat adds. Tank the batrider and dps the bat adds. Then focus the batrider and run away from him when he emotes (raid leader will call it). He will stand still and explode after a few seconds doing massive AE damage, so everyone should back off after the emote + raid leader spam.

High Priestess Jeklik - Phase 1 (Batform)

Special Attacks: consist out of a charge attack (with a pattern which I havent found yet) and an area silence after the charge. She also calls in a group of bats every now and then.

Tactic: space out over the field to avoid too much silencing. Hunters use viper sting and priests use mana burn when not healing to get her mana low. Full DPS on the boss, until she calls for her adds at which point full DPS on the adds.

High Priestess Jeklik - Phase 2 (Priestform)

Special Attacks: consist out of mind flay and greater heals. She calls in a batrider which throws fire bombs on players. Upon detonating, these fire bombs create small fires, which will stay for a while and keep damaging.

Tactic: everyone keep moving! MT walks backwards with the boss on him, melee group keep moving with the boss + MT. Casters move out of the fires. Use counterspell + bash + kicks to interrupt her healing. Some people will die here, just full dps on boss when you're out of the fires..
Eigelijk wat we doen is dit:

Je maakt 3 groepen. 2 identieke wat de caster groepen zijn, Deze twee caster groepen waar bijv in zit: 1, 2 priests, paladin, hunter zet je op ene hoek van ongeveer 90% allebij op grote afstand van de MT.

De MT en de Melee groep laat je op een bepaalde plek staan en niemand die daar nog weg loopt. de MT pulled Jeklik en rent terug naar de melee groep. Nu moet je zorgen dat je ZOVEEL mogelijk DPS doet. De eerste phase is een echte mana drainer, maar je moet gewoon zorgen dat er 1 offtank steeds Demo shout doet voor de Bat Adds. Daarna gewoon frostnova en Blizzard spammen aangezien die dikke slow ook erg goed is.

Zodra ze op (50% ofzo was het?) in troll form gaat word het eigelijk een eitje. De greater heals kan je gewoon kicken, bashen en interrupten met Counterspell. het word pas vervelend als ze de Bomb Bats gaat laat komen. Gewoon "verdelen" over het veld, zodat er nooit iemand naast elkaar staat naast de Melee groep dan. Nu weer zo snel mogelijk dpsen en mensen zelf laten healen als ze in een bom hebben gestaan. Er komen nu GEEN Bat adds meer dus het is alleen opletten geblazen.

Zorg dat de MT blijft leven, want zodra ze los raakt is het gg.

Anyway, deze fight is gewoon ff goedopletten op het vuur en zorgen dat die bat adds zo snel mogelijk neer gaan.

[edit]

Ow, en de MT goed aggro krijgen is useless. Gewoon meteen die 2/3 sunders erop en je kan meteen beginnen hoor. Mage en Rogues trekken die aggro echt niet meer weg van een Goede tank zeker omdat ze ook gewoon getaunt kan worden. Je hebt de tijd echt nodig dus gewoon METEEN die dps op de baas zetten.

[Voor 6% gewijzigd door Wiebbe op 22-11-2005 10:36]

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Gisteren een leuke PvP ervaring opgedaan :Y)

Kwas met een guild-priest & m'n paladin na afloop van BWL wat gaan farmen buiten BRM, bij elite dragonkin. Gewoon voor wat silver enzo. Nja, ik was dus zo'n beestje aan't tanken, toen de priest zei dat er 2 horde achter ons stonden :+ Dus ik kijk om & idd, een warrior & hunter die denken een lekker HK-hapje te zien. Dat dachten wij dus ook, want zowel de priest als ik zijn holy gespecced & samen de minst-damage-doende figuren uit de hele guild :+ Verder hadden we beiden geen fulle mana-bar & was er ook al een deel van m'n HPs af. Werden die warrior & hunter toch even flink gepwnd :D

Dus, mocht iemand zich herkennen in deze warrior of hunter > wtf waren jullie aan het doen dat jullie verloren? 8)7

Nja, de priest legde op een gegeven moment het loodje, waarna ik m'n powers of dps mocht showen :D Duurde echt ongeveer 5 keer zo lang voor mij om die HPs naar beneden te krijgen zoveel als dat die SW:P het al voor een deel gedaan had :D Maar goed, eerst de warrior neer, daarna de weg-rennende (LOL! Weg moeten rennen van een paladin moet echt deeply disturbing zijn :D) hunter gekilled. Duurde lang :P Maar, priest was intussen gerezzed & we wilden wachten op die 2 horde om vervolgens te /bow-en & weg te gaan, maar die 2 gasten rezzden maar niet :/ ROFL, dachten ze dat we CCers waren? 8)7 Ja, kijk uit, zodirect unleash ik m'n 80dps op je! :P Maar goed, na 2 mins wachten hadden we niet het idee dat ze nog zouden komen, dus /salute & weg gereden. Maar dit was een leuke ervaring :D

ZOMG, smiley-overkill!!!!~`1`

[Voor 4% gewijzigd door Okyah op 22-11-2005 10:34]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:34
JeanLucPicard schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 04:19:
Woosha :D . Vandaag Perditions gekregen :D . Nou hopen dat we binnenkort wat BoE epix tegen nightslayer bracers ruilen en dan ben ik alleen nog maar chest en head van full nightslayer verwijderd :) .

Over BoE epix gesproken, onze guild doet al een tijdje MC(6 maanden zo) etc, maar nog maar 1 keer zijn die nightslayer bracers gedropped. Onze guild heeft dan ook maar 1 rogue die full nightslayer is terwijl we al een gigantische zooi mages warlocks hunters warriors druids en paladins die een full set hebben... tzijn ook altijd dezelfde epix die droppen (warlock/druid) zie ook http://www.volcanolegion.com/dkp/viewnews.php onder item history en zoek op cenarion/felheart). Blizzard zegt zelf dat dit niets met de seed(gast die raid heeft gestart) heeft te maken, maar ik geloof er persoonlijk niets van...
Grappig, wij hebben in onze beginperiode van MC alleen maar Cenarion BOE's gehad. En nu hebben we al 5 keer Nightslayers Bracers in 4 runs (1 run dus gewoon 2 keer), en al die tijd geen andere BOE's.

• enira
@ wiebbe, die tactiek doen wij ook, maar toch ging er iets niet goed met het healen van de MT. Verder waren die sons snel genoeg dood, daar lag het echt niet aan.

Maar die fight duurt wel stervenslang, het is gewoon saai te noemen.
Die panther boss is dus echt een bitch ja, zelfs met de green whelp armor. Slapende panthers FTW :P

Vanavond dus maar weer een try, hopen dat ie echt down gaat. :)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:34:
@ wiebbe, die tactiek doen wij ook, maar toch ging er iets niet goed met het healen van de MT. Verder waren die sons snel genoeg dood, daar lag het echt niet aan.

Maar die fight duurt wel stervenslang, het is gewoon saai te noemen.
Die panther boss is dus echt een bitch ja, zelfs met de green whelp armor. Slapende panthers FTW :P

Vanavond dus maar weer een try, hopen dat ie echt down gaat. :)
wij hadden geen green whelp armor o_O
Eerst keer 12 flashbombs, maar toen al whipe op 40% ofzo. Laatste keer had ik met me warlock me infernal gesummoned :P Die heb ook AOE en hele tijd Hellfire gebruiken, dan doen je echt ZIEKE damage ;)

Mjah, als je MT bij hakkar dood gaat is het echt kut, bij ons kwam zijn leven na een life leech wel erg dit bij 0 :P

• enira
Wiebbe schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:39:
[...]

wij hadden geen green whelp armor o_O

Laatste keer had ik met me paladin me infernal gesummoned :P Die heb ook AOE en hele tijd Hellfire gebruiken, dan doen je echt ZIEKE damage ;)
Mja, die green whelp armor kan er voor zorgen dat de panthers gaan slapen, dat werkt echt, gewoon 2 druids in bearform ervoor, en gaan.
Ennuh, ik mis weer iets, paladin -> infernal?
Is dat niet warlock?

Ik snap het niet :'( ;(

Anoniem: 27963

The Realone schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:32:
[...]

Grappig, wij hebben in onze beginperiode van MC alleen maar Cenarion BOE's gehad. En nu hebben we al 5 keer Nightslayers Bracers in 4 runs (1 run dus gewoon 2 keer), en al die tijd geen andere BOE's.
Wij hebben een keer 4 giantstalker bracers gehad in 1 run, en dat was dan ook nog de mjd en raggie-run (2,5 uur ofzo), waren ook de enige 4 BoE's die run ^^

Kleine update: Ik heb mijn Rhok-Delar ^^ en Razergore ging gister voor het eerst neer :)

Uiteraard wordt ZG ook al beheerst ;) (hoewel ik daar zelf nauwelijks heenga)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:14

On_E

Housemusic

[...]

Might, Prophecy en Cenarion dropt het meeste bij ons.

Felheart en Dragonstalker het minst.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• bcd87
  • Niet online
Gister m'n 3e wrath item gekregen, de boots :P
Eerste setbonus dus.. +30 atk power op m'n battleshout.. dat helpt echt uber voor tanken</sarcasm>

Ach, laten we maar hopen dat die eerste setbonus van wrath veranderd wordt :)
Maargoed, met die boots heb ik nu dus 147 blockvalue en zit ik tegen de 6.4k unbuffed aan ofzo 8)

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:44:
[...]

Mja, die green whelp armor kan er voor zorgen dat de panthers gaan slapen, dat werkt echt, gewoon 2 druids in bearform ervoor, en gaan.
Ennuh, ik mis weer iets, paladin -> infernal?
Is dat niet warlock?

Ik snap het niet :'( ;(
ja, ik had het ook gevraagd aan de Leatherworker van onze guild, maar helaas had die er geen 1 gemaakt dus deden we het maar zonder :P

Maar er staat toch warlock? :Y)

• enira
Wiebbe schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:51:
[...]

ja, ik had het ook gevraagd aan de Leatherworker van onze guild, maar helaas had die er geen 1 gemaakt dus deden we het maar zonder :P

Wij hebben gewoon een dag voor ZG die green dragonscales(whelpscales?) lopen farmen in S.o.S.
5 van die dingen gemaakt, en ging perfect na 4x ;)

Nu wel ja, jij stomme editter ;)

@gimbo, gz!
Gister heeft iemand van een onze server de 8/8 judgement gehaald, denk dat het de enigste is. Ik loop die gozer nu al constant te campen, als de patch uitkomt wil ik em echt wel zien :9~
Jammer dat de shoulders gewoon imperial look zijn :o

• bcd87
  • Niet online
Wiebbe schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:51:
[...]

Nu wel ja :D

[...]

Lijkt wel periode gebonden dan. Afgelopen maandag ook Nightslayer bracers en afgelopen zaterdag zelfs ook 2 keer!

Anoniem: 130064

Ik zit op een amerikaanse server (Shadowmoon) en begin een beetje spijt te krijgen dat ik niet tot de EU release gewacht heb... MC runs duren bij mij tot 7 of 8 uur in de ochtend! Ik drink er dan nog ook eens biertjes bij dus het loopt niet altijd soepel..

Mijn vraag: hoelaat begint een MC run op een EU server gemiddeld? Zit erover te denken naar de EU te gaan..

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 130064 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:31:
Ik zit op een amerikaanse server (Shadowmoon) en begin een beetje spijt te krijgen dat ik niet tot de EU release gewacht heb... MC runs duren bij mij tot 7 of 8 uur in de ochtend! Ik drink er dan nog ook eens biertjes bij dus het loopt niet altijd soepel..

Mijn vraag: hoelaat begint een MC run op een EU server gemiddeld? Zit erover te denken naar de EU te gaan..
Wij raiden op donderdagavond van 19:30 tot 00:00 en op zondag van 16:30 tot 21:00.

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 22:18

Crowmeister

Stop!.... Continue

Wij raiden zondag van 13.30 tot 24:00, dindag van 19.30 tot 00:00 en donderdag ook van 19.30 tot 00:00
Ja drie keer per week, maar we hebben ragna nog niet neer
Zondag Luci t/m shaz
Dins Sulf, Gole en Homo
Do Ragna

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ma,Di,Wo,Do -> 19:00 - 23:00

Daarin kan je MC clearen incl Ragnaros, Ony bezoeken en BWL'en.

• Puc van S.
Wouter schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:49:
Ma,Di,Wo,Do -> 19:00 - 23:00

Daarin kan je MC clearen incl Ragnaros, Ony bezoeken en BWL'en.
Zelfde tijden als onze horde collaga hier boven ;p

• SouLmaN
  • Laatst online: 29-05 21:39
Zondag 14.30 tot we klaar zijn -> MC
Rest van de week BWL :) Elke avond vanaf 19.30 !

• QuarK
  • Laatst online: 19-04 20:27
Wat zijn de respawn tijden voor [small/rich] thorium veins?
Ik wil even wat gaan campen om mining skill te trainen en thorium te farmen (gewoon tijdens het leren).

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

QuarK schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:54:
Wat zijn de respawn tijden voor [small/rich] thorium veins?
Ik wil even wat gaan campen om mining skill te trainen en thorium te farmen (gewoon tijdens het leren).
Kan je geen antwoord geven op de tijd-vraag, maar kan je wel vertellen dat Veins campen een tamelijk inefficiënte vorm van levelen is ;) Je kan beter gewoon tijdens het grinden/questen uitkijken naar veins/deposits. Dit gaat tevens een stuk makkelijker met Gatherer.

"Tijdens het leren" moet vast gelezen worden als "studeren" :P, my bad :) But frankly, I don't have a frikking clue @ die respawn tijden.

[Voor 12% gewijzigd door Wouter185 op 22-11-2005 12:19]

• BrZ
Mojo schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:56:
[...]

Wij doen een complete MC run (met 2 wipes op ragnaros :P) In 6 uur. Alle bosses dood. Zou wel in 5 uur moeten kunnen denk ik. En als je echt pwnt in 4. Maar sneller lukt niet ivm loot enzo.
Wij doen het nu in ~3 uur, inclusief looten enzo. We gaan hopelijk morgen een speedrun doen, om de 2 horde guilds op onze server met de zieke tijden te verslaan :D (GLodge met 2h 9m en Nihilum met 2h 14m). Alleen loot is vervelend met zo'n speedrun.

(Magmadar in 1 uur dood en dan naar domo in 45 minuten? rrrright...)

• Thijs
  • Laatst online: 12:11
Gister MC gedaan, net zo irritant. Door een bug was een of andere hunter van een andere guild in onze instance terecht gekomen. Hij bleef vet irritant doen, hele tijd bij ons kijken etc. Gelukkig ging ie na een tijdje weg. Totdat we Shazzrah dood hadden; opeens wordt er een lava pack gepulled. Bleek dat die @*(#&(@ hunter weer terug de instance in was. We hebben zelfs een lava annihilator die hij gepulled had gekilled. Op een gegeven moment werd het nog irritanter, want elke keer als hij de instance inkwam, werd er iemand gedisconnect. Ook kon de 40e man er niet meer bij in. Gelukkig na 2x met een GM gesproken te hebben is ie uit de instance gekicked, heeft ie een waarschuwing gekregen en is hij uit zijn guild gekicked (gezien we het ook aan z'n guild hebben laten weten).

• MrVegeta
  • Laatst online: 16:30

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wij hadden zelf zo'n malloot in de guild zitten, die bleef maar in de instance, niemand die er wat aan kon doen..

Naarling.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Michél|IA2
  • Laatst online: 29-01-2018
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:30:
Nefarian status: 67% voordat de MT dood ging (shaman call -> warrior call dus we misten wat healing :|)

Gisteren lopen knokken op Fase 1, en nu met een divide and conquer tactiek (2 groepen van 20 bij elke uitgang en zsm die drakonids omleggen) kwamen we heel stabiel in Phase 2 terecht. Jammer dat we pas laat op de avond zo ver kwamen (een wipe in Phase 2 betekent minimaal een half uur wachten op een reset) anders hadden we het nog eens geprobeerd. Vanavond even flink potions en flasks e.d. farmen en met een beetje geluk heb ik morgen een lootscreentje :)
Zo doen wij het ook, en zo hebben we hem vorige week omgelegd. Wat wel apart is dat we aan een kant focus fire doen (Alle rogues aan een kant, en mages aan de andere kant) en we ze aan de andere kant AoE'en. Hunters staan aan de kant van de Rogues om runners terug te pullen, Shamans zetten EB-Totems bij de uitgangen, zodat ze warriors wat meer speling hebben om ze te pakken. Assign 3-4 healers voor Phase1>2 Overgang, en zodra je de waarschuwing krijgt dat hij gaat landen maak je de MT vrij ASAP, hij rent naar het midden samen met de healers die zich links opstellen ( Aan de kant van de stoel van Nef) en zichzelf max-rangen.

Rest van de groep killed de overgebleven mobs, en gaat naar nef's linker kant. Dan breng je hem relatief makkelijk down naar 21% en op dat punt stoppen wij de dps, en dan werk je de calls af die je op dat moment hebt.. Dan direct na de AE-Fear breng je hem naar 20%>Phase3, en is het feest :D
Warriors challenging shout rotation, en ae'en maar .. :P

[Voor 3% gewijzigd door Michél|IA2 op 22-11-2005 13:03]

.

• BrZ
d0z3r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:00:
Warriors challenging shout rotation, en ae'en maar .. :P
Rotation? Gisteren waren alle mobs dood voordat de 6s van mijn shout om was :P
Was een flawless Nefarian kill btw, niemand dood O+

[Voor 4% gewijzigd door BrZ op 22-11-2005 13:54]

Anoniem: 108648

On_E schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:48:
[...]

Might, Prophecy en Cenarion dropt het meeste bij ons.

Felheart en Dragonstalker het minst.
dropt idd weinig dragonstalker in MC ;) alleen raggie

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:46:
[...]

dropt idd weinig dragonstalker in MC ;) alleen raggie
Bah, Giantstalker dan :P

• Puc van S.
OMG een 1 man kazzak kill :X http://media.putfile.com/PiaS-owns-Kazzak

Was een of andere bug dat als je gecrit werd je een extra swing oid kreeg die je in 1 keer kon loslaten.

Anoniem: 114195

M1lamb3r schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:11:
OMG een 1 man kazzak kill :X http://media.putfile.com/PiaS-owns-Kazzak

Was een of andere bug dat als je gecrit werd je een extra swing oid kreeg die je in 1 keer kon loslaten.
Neuh, Reckoning (een Pally Protection tree talent als ik me niet vergis) was tot dit gebeurde ongelimiteerd. DWZ, als je 3 uur lang crits opspaarde in duels, kon je daarna op Kazzak aflopen en hem binnen een paar seconden aan opgespaarde aanvallen neerleggen. Ik had er nog een filmpje van gepost op General Forums... Ik mocht wel een week het forum niet meer op, maar het was binnen 24 uur gehot-fixed :D

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-02 11:35
Trouwens, er staat een fout in de Startpost, zou deze gewijzigd kunnen worden :)

Op Deathwing bestaat de guild Dutchelite namelijk niet meer, of is in ieder geval niet meer on leiding van Stiekel. Heb Stiekel vandaag gesproken daarover maar hij is zijn wachtwoord kwijt, daarom zou ik het even aankaarten voor hem.

Of dit svp verwijderd kan worden :)

Stiekel heeft namelijk een europese guild opgericht, deze kan daarom helaas dan ook niet in het lijstje.
Maar dat mensen iig weten dat het nog wel leeft, maar dan net anders :P (en niet meer helemaal Nederlands dus)

[Voor 24% gewijzigd door GeforceDDQ op 22-11-2005 17:08]

301SQN

• Puc van S.
dan was het toch een bug? ;)

Anoniem: 133314

Ook second wave op sunstrider is dood..erg jammer, zeer coole guild was het.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee