Dennism schreef op zondag 20 november 2005 @ 06:24:
hmmmjah, wij vandaag ook met onze "pickup group" = samen werking tussen 5 guilds, luci voor de 2de keer neer in de 3 weken dat we in MC zitten (alleen vrijdag en zaterdag). roch redelijk lijkt me zo, ook onze tijd met een uur verbeterd ten opzichte van de vorige kill, 1h25 mnu tenopzichte van 2h30m vorige week. magmadar met 1 tranqshot tot 55% gekregen, doordat de hunter die vorige week de Tranqshot gekregen had vandaag niet kon.
gister door de lockout direct naar gehennas gegaan ipv naar maggie maar dat is toch echt te lastig, doordat we maar een max gap hebben van 10 minuten totdat de eerste van de 3 hounds repopt in de gehennas room. dat blijkt voor ons nog te weinig tijd te zijn om een echt serieuze poging te doen.
onze hpr is in 3 1/2 week ongeveer tot aan Sulfuron gekomen, deze is een bitch met zijn adds, maar toch eerste 2 tries op 70% gekregen ofzo
Hadden bij de baron op de laatste try 2 respawns (fire lord en Surger) en nog ging hij gewoon netjes neer zonder whipe, waren we wel erg trots op
en dit is ook compleet pickup alliantie
tot nu toe hebben we elke baas in minder dan 3 tries neer gekregen. Maar dit komt vooral omdat we al 50 ZG runs hadden gedaan, wat echt een pre is voor teamwork building. (en streng zijn, hadden 1 mage die maar een core hound op 9% bleef aanvallen, meteen gekicked. (iets wat we ons kunnen veroorloven aangezien we geen guild zijn

)
Anoniem: 86703 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:26:
Even een vraagje tussendoor, ik ga morgenavond m'n eerste deels door mij georganiseerde MC run doen.
Ben er wel klaar voor op 1 ding na.
Wat is een goede mod om de respawns in MC te timen? Er zijn er nogal wat van in omloop, hebben jullie een aanrader voor me?
3 mods zijn in mijn ogen echt een must als leader/raid zijnde,
1. CT Raid assist, deze mod assisteerd een raid leader echt zo ontzettend veel, de volgende commando's zijn fantastisch: /raready, /rareg, /razone, /radur. Hiermee check je volgende dingen: Ready status van spelers, Reagent count van spelers, Zone van spelers (waar ze zijn) en de Durability van de spelers.
En natuurlijk Target Management (/tm) waarmee je voor elke MT een target kan aanwijzen. (handig bij Garr en Core hound packs) en de MT windows.
2. Raid tracker, wie kwam hoe laat, won welke item en ging er hoe laat weg. Aangezien wij ons eigen systeem hebben geschreven is het niet mogelijk de export functie te gebruiken (moet ik nog schrijven

) maar hij werkt best goed samen met eqDKP. Wij doen het trouwens met RP per uur, dus vandaar dat we willen weten wie wanneer komt en weg gaat.
3. Advanced timers, deze mod is dus voor alle timers die je in MC nodig hebt, Core hounds, de packs, zelfs firelords en surgers. En samen met een mooie UI en warnings.
[Voor 38% gewijzigd door Wiebbe op 20-11-2005 17:56]
Oh noes.. No more TreinTijden :(