Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 56 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.339 views sinds 30-01-2008

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 22:30
Anoniem: 63145 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 21:37:
Onze raidgroep zit nog steeds in MC. Beste run op Ragnaros = down to 24%. We hadden hem toen kunnen hebben ware het niet dat de timer off was en toen de 20 sec warning voor de sons kwam, kwamen ze al 5 secs daarna...algehele paniek en wipe. Lijkt erop dat we het beter zonder firepots kunnen dan met. Maar jah..uiteindelijk krijgen we hem wel.
ach wij hebben pas luci voor de eerste keer neer gekregen. Maar het is wel zo dat sommige bosses op papier sterker zijn, maar makkelijker blijken. Zo is de 2e Zg baas makkelijk als je alleen maar met de tank binnen melee rage blijft. De rest dus niet(ook niet rogues). Luci is ook goed te doen, als de healers goed samenwerken(en niemand bij dat gat komt, da's 2x achter elkaar gebeurd toen de adds dood waren(dus kan geen fear zijn geweest).

nu moetne we hunters hebben met tranq shot voor magmadar. Maar ik denk da we luci de volgende keer in één a twee keer wel dood hebben. Nu was er niemand dood bij luci dus is goed te doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-04 20:27
We hebben ook net Luci voor het eerst neer gekregen. 1 tranq shot dus Magmadar niet geprobeerd, gelijk naar Gehennas gegaan.. was niet zo'n succes, telkens ads. En de beste poging eindigde op 1%, 3000 to go :'(

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:15

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Anoniem: 22297 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:50:
Kaap denk dat je me tegen zal komen op Venture Co. the nep pvp'en p een pve lonkte naar meer.
Welke side dan? Name?

"Oooh Jeroen!"

Anoniem: 22297

helaas alliance wil er nog wel mooi uit zien :P

Vesa

Anoniem: 100427

Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 22:03:
[...]

Beetje erm, pristontale design? (Voor de oude pristontalers onder ons)
Precies wat ik dacht, maarja pristontale was leuk en vind de nieuwe wapens wel vet zo.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:57
hmmmjah, wij vandaag ook met onze "pickup group" = samen werking tussen 5 guilds, luci voor de 2de keer neer in de 3 weken dat we in MC zitten (alleen vrijdag en zaterdag). roch redelijk lijkt me zo, ook onze tijd met een uur verbeterd ten opzichte van de vorige kill, 1h25 mnu tenopzichte van 2h30m vorige week. magmadar met 1 tranqshot tot 55% gekregen, doordat de hunter die vorige week de Tranqshot gekregen had vandaag niet kon.

gister door de lockout direct naar gehennas gegaan ipv naar maggie maar dat is toch echt te lastig, doordat we maar een max gap hebben van 10 minuten totdat de eerste van de 3 hounds repopt in de gehennas room. dat blijkt voor ons nog te weinig tijd te zijn om een echt serieuze poging te doen.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:34
Bij ons op Daggerspine Horde worden sinds kort MC runs georganiseerd voor alt chars. Die chars die dus nooit in MC komen omdat ze er al een main rond hebben lopen. Veel interesse voor en het lijkt me ook wel wat, snel ff m'n alt levelen dus. :9

Anoniem: 117852

The Realone schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:01:
Bij ons op Daggerspine Horde worden sinds kort MC runs georganiseerd voor alt chars. Die chars die dus nooit in MC komen omdat ze er al een main rond hebben lopen. Veel interesse voor en het lijkt me ook wel wat, snel ff m'n alt levelen dus. :9
Ja, dat zou bij ons ook best wel kunnen denk ik. Misschien met hulp van een main hier en daar die op de "main"run niet kan maar verder dan Garr komen we niet vrees ik wegens het gebrek aan locks. Zou wel heel lekker zijn. 8)

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 12:00

Thermometer

Whoop Whoop!

Zitten hier ook mensen als horde bij Frostwhisper? :p

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:04
Sander1991 schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:23:
wel alliance :)

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:11
Sander1991 schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:23:
Ik heb er samen met wat vrienden onlangs een alt gemaakt. Lvl 16 shaman ben ik nu. :D Ingame nick: Tourian. :p Als je high lvl bent: plz giev gold, need for skillz. :+

Anoniem: 86703

Even een vraagje tussendoor, ik ga morgenavond m'n eerste deels door mij georganiseerde MC run doen.

Ben er wel klaar voor op 1 ding na.

Wat is een goede mod om de respawns in MC te timen? Er zijn er nogal wat van in omloop, hebben jullie een aanrader voor me?

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

Dennism schreef op zondag 20 november 2005 @ 06:24:
hmmmjah, wij vandaag ook met onze "pickup group" = samen werking tussen 5 guilds, luci voor de 2de keer neer in de 3 weken dat we in MC zitten (alleen vrijdag en zaterdag). roch redelijk lijkt me zo, ook onze tijd met een uur verbeterd ten opzichte van de vorige kill, 1h25 mnu tenopzichte van 2h30m vorige week. magmadar met 1 tranqshot tot 55% gekregen, doordat de hunter die vorige week de Tranqshot gekregen had vandaag niet kon.

gister door de lockout direct naar gehennas gegaan ipv naar maggie maar dat is toch echt te lastig, doordat we maar een max gap hebben van 10 minuten totdat de eerste van de 3 hounds repopt in de gehennas room. dat blijkt voor ons nog te weinig tijd te zijn om een echt serieuze poging te doen.
onze hpr is in 3 1/2 week ongeveer tot aan Sulfuron gekomen, deze is een bitch met zijn adds, maar toch eerste 2 tries op 70% gekregen ofzo :P

Hadden bij de baron op de laatste try 2 respawns (fire lord en Surger) en nog ging hij gewoon netjes neer zonder whipe, waren we wel erg trots op ;)

en dit is ook compleet pickup alliantie :P

tot nu toe hebben we elke baas in minder dan 3 tries neer gekregen. Maar dit komt vooral omdat we al 50 ZG runs hadden gedaan, wat echt een pre is voor teamwork building. (en streng zijn, hadden 1 mage die maar een core hound op 9% bleef aanvallen, meteen gekicked. (iets wat we ons kunnen veroorloven aangezien we geen guild zijn :P)
Anoniem: 86703 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:26:
Even een vraagje tussendoor, ik ga morgenavond m'n eerste deels door mij georganiseerde MC run doen.

Ben er wel klaar voor op 1 ding na.

Wat is een goede mod om de respawns in MC te timen? Er zijn er nogal wat van in omloop, hebben jullie een aanrader voor me?
3 mods zijn in mijn ogen echt een must als leader/raid zijnde,

1. CT Raid assist, deze mod assisteerd een raid leader echt zo ontzettend veel, de volgende commando's zijn fantastisch: /raready, /rareg, /razone, /radur. Hiermee check je volgende dingen: Ready status van spelers, Reagent count van spelers, Zone van spelers (waar ze zijn) en de Durability van de spelers.

En natuurlijk Target Management (/tm) waarmee je voor elke MT een target kan aanwijzen. (handig bij Garr en Core hound packs) en de MT windows.

2. Raid tracker, wie kwam hoe laat, won welke item en ging er hoe laat weg. Aangezien wij ons eigen systeem hebben geschreven is het niet mogelijk de export functie te gebruiken (moet ik nog schrijven :P) maar hij werkt best goed samen met eqDKP. Wij doen het trouwens met RP per uur, dus vandaar dat we willen weten wie wanneer komt en weg gaat.

3. Advanced timers, deze mod is dus voor alle timers die je in MC nodig hebt, Core hounds, de packs, zelfs firelords en surgers. En samen met een mooie UI en warnings.

[Voor 38% gewijzigd door Wiebbe op 20-11-2005 17:56]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• B-BRAIN
  • Laatst online: 05-06 05:59
had vandaag leuke roll gewonne in BRD.

http://www.thottbot.com/?i=5489

ff kijke voor hoeveel die weggaat

• Dennism
Wiebbe schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:49:
[...]

onze hpr is in 3 1/2 week ongeveer tot aan Sulfuron gekomen, deze is een bitch met zijn adds, maar toch eerste 2 tries op 70% gekregen ofzo :P

Hadden bij de baron op de laatste try 2 respawns (fire lord en Surger) en nog ging hij gewoon netjes neer zonder whipe, waren we wel erg trots op ;)

en dit is ook compleet pickup alliantie :P

tot nu toe hebben we elke baas in minder dan 3 tries neer gekregen. Maar dit komt vooral omdat we al 50 ZG runs hadden gedaan, wat echt een pre is voor teamwork building. (en streng zijn, hadden 1 mage die maar een core hound op 9% bleef aanvallen, meteen gekicked. (iets wat we ons kunnen veroorloven aangezien we geen guild zijn :P)
Hmmjah, wij hebben dus geen ZG runs gedaan. Bij ons was het eerste weekend Vrijdag en zaterdag avond voor de teambuilding, deze avonden waren georganiseerd als pure trashruns om de mobs te leren kennen en het timen te oefenen enzo.

2de weekend vrijdag gecleared tot luci alleen geen try kunnen doen omdat we te weinig mensen hadden, zaterdag gecleared tot luci en down op de 2de try. Eerste try ging mis met een fear in de imp cave.

3de weekend, Vrijdag run naar gehennas maar geen try kunnen doen omdat de hounds te snel respawnen. Zaterdag run naar luci en magmadar, lucy down 1h25m na het enteren van MC ong, magmadat tot 55% gekregen doordat we niet meer dan 1 tranqshot hadden.

Ik blijf dit een nette prestatie van ons vinden omdat de meeste van ons geen hardcore raiders zijn, en we dus daarom ook niet al teveel tijd in MC doorbrengen. Ook niemand van ons had MC ervaring voordat we begonnen.

Toch is in 3,5 naar sulfuron clearen zeer knap met een pickupraid, hoeveel dagen spelen jullie ook alleen in het weekend, of altijd wanneer er genoeg mensen zijn?

Nog 1 vraagje, hoe doen jullie de verdeling van de lava en fiery cores and dat soort materialen, bij ons gaan deze FFA maar dat lijkt me niet echt de beste verdeling voor deze items.

• guidson
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 16:55
ik speel nu ook net 2 dagen wow erg leuk spel

alleen zit met wat vraagjes;

waar kan ik nu quests zoeken nadat ik thelsamar, loch modan, dun morath en wat quests in IF heb gedaan? ik ben lvl 13.

en welke bouw kan ik het best doen, ik ben nu gnome mage, zou ik me proffs op arcane, fire of ice doen?

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 22:18

Crowmeister

Stop!.... Continue

guidson schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:15:

waar kan ik nu quests zoeken nadat ik thelsamar, loch modan, dun morath en wat quests in IF heb gedaan? ik ben lvl 13.

en welke bouw kan ik het best doen, ik ben nu gnome mage, zou ik me proffs op arcane, fire of ice doen?
Westfall is een goede plek om heen te gaan. In Tinkertown in Ironforge gaat de trein naar Stormwind. Loop Stormwind uit en loop naar het zuidwesten. Dat is Westfall

En om leuk een beetje te levelen is Fire/Arc een goede combinatie. 20/31/0 of 31/20/0. Of natuurlijk iets daar tussenin

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• The Realone
http://members.chello.nl/m.boerenkamp/O_RLY.JPG

:P

Anoniem: 99613

Lol die hadden ze bij ons ook in MC.. Alleen ben een beetje pissed op de shammies in onze guild.. Het ging lekker smooth, Luci down zonder wipe, komen we bij magmadar, uiteindelijk een wipe, en ja hoor geen enkele shammy die een ankh heeft.. Wordt je af toe gewoon moedeloos van...

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31
:D
Zou grappiger zijn als er ook een vraag bovenstond, maargoed :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-06 11:32

Wiebbe

<none />

jarnotjuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:57:
[...]

Zou grappiger zijn als er ook een vraag bovenstond, maargoed :P
ach, tis nog een echt command ook :P

/rarly

eerste keer dat i kdaar achterkwam moest de hele raid lachen :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

haha we zitten dus beetje te wachten tot de trashmobs repoppen voor Shazz en ik zeg zo tegen de raidleader: Hey type /rarly. Zelfde reactie als bij Wiebbe ;-)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:39
guidson schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:15:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/questlevels.html

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

w00t ebonroc en flamegor down.

Chrom gebprobeerd, maar is toch best lastig :) FF opzoek naar juiste strat ;)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Die RP-PVP servers zijn best grappig. Had net een quest afgerond in Darnassus zag ik een gathering van een guild dacht ff kijken hoe dat gaat. Vond het zo grappig dat ik maar ben gaan joinen.

• The Realone
Razorgore wil echt niet lukken. We krijgen die Leggionaires maar niet onder controle.

Als iemand er wat tips over kwijt wil, dan lees ik deze heel graag.

Hoe kiten jullie ze? Wij hebben 2 versies geprobeert. 4 mages die kiten en 5 shamans die totems planten (op de hoeken in dat vierkant en 1 in het midden). En 4 kitende shamans met dezelfde totems. In het begin gaat het redelijk maar zodra er wat bij komen wordt het 1 grote chaos. 8)7

Anoniem: 64138

Wij (Allience) kiten alleen die draken. De priest mind controllen de legionairs en vallen daarmee de draken aan (geen idee wat er gebeurd als mind control afloopt). Healers focussen verder op de tanks welke dus die draken kiten en steeds rondjes lopen (platform op en weer af). Heb je bijna alle eieren plat dan kunnen de priests gaan fearen. Rest van dps focust op mages en als ze niks te doen hebben ze bandagen ze priest of pakken ze af en toe een legionair.

Anoniem: 64138

Dennism schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:00:
[...]
Nog 1 vraagje, hoe doen jullie de verdeling van de lava en fiery cores and dat soort materialen, bij ons gaan deze FFA maar dat lijkt me niet echt de beste verdeling voor deze items.
Ging bij ons naar de persoon welke Fire resistance plate gear kon maken voor main tanks. Heb je zeker nodig later in MC (ragnaros en alles garr). Wij doen MC trouwens volledig onder Masterloot. Alle niet epic dingen (en die niemand wil) gaan naar dischanter of raidleader deze bewaard ze dan voor later (bijvoorrbeeld de elemental fire, essence of fire, etc).

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-06 20:23
pfffff, soms wordt je moe van dit spel.

Ik zit zelf op Hellscream, Alliance NE hunter, lvl 60, zit bij Sempher Fi.
Heb bijna m'n Beaststalker set complete (BS gloves)
Dus ik denk: doe even een quickie Voone met MC members, 15 minuten werk.
LF members to kill Voone, 15 minutes job!
er waren 30+ lvl 60 online, wat denk je?

alleen 2 reageren, terwijl iedereen in IF was...
Vrij triest dit, en dit is niet de eerste keer dat ik het zie gebeuren... echt te triest dat de guild alleen bijelkaar is omdat ze ander MC niet kunnen doen, en niet zozeer om elkaar te helpen.
Moet maar eens op zoek naar een guild waar team work wel centraal staat, schijt guild dit atm zeg...

Dit is overigens het enige echte NADEEL dat ik ondervind aan het spel, inhoudelijk.
Zeer weinig mensen die elkaar helpen en bereid zijn iets voor elkaar te doen...
Heeft iemand Stratholme al gedaan, hopa, is ie weg, want hij heeft z'n drops al...

[Voor 18% gewijzigd door MGSNK op 21-11-2005 00:29]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://student.science.uva.nl/~kgroot/hit.jpg

Dat is inderdaad een 1700 hit voor een frostbolt (crit zou 3400 zijn). Zonder Pots/Battleground buff of mobs die gevoelig zijn voor een speciale school. Gewoon in een duel :P

• Dennism
Anoniem: 64138 schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:19:
[...]

Ging bij ons naar de persoon welke Fire resistance plate gear kon maken voor main tanks. Heb je zeker nodig later in MC (ragnaros en alles garr). Wij doen MC trouwens volledig onder Masterloot. Alle niet epic dingen (en die niemand wil) gaan naar dischanter of raidleader deze bewaard ze dan voor later (bijvoorrbeeld de elemental fire, essence of fire, etc).
jah, wij doen ook masterloot hele raid, echter doordat we met 5 guilds gaan gaan de epics per class die ze het beste kunnen gebruiken, of class sets per class uiteraard, echter de fiery/lava cores gaan /random 1-40 en het nr wat eruitkomt krijgt em. maar volgens mij moet daar toch een handiger systeem voor zijn.

• enira
Waarom niet alles naar een guildbank sturen, daar alles opzetten en dan uiteindelijk versturen als iemand ze nodig heeft?
Onze guildbank is ook meteen tailorer, en de andere blacksmither, die moeten ze dus wel kunnen gebruiken.
Zo weet je zeker dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 01:58
Fiery cores en lava cores gaan bij ons allemaal naar 1 persoon. Daarna hebben we onze warriors (waaronder ik :) ) uitgerust met Dark Iron Helm en Dark Iron Schoulders, enkele zijn armorsmith en hebben ook Dark iron Chest. Hierna zijn we aan de gang gegaan met priests, allemaal epic cloth met fire resistance.

Fire resistance is een must voor ragnaros, MT moet eigenlijk 250 tot 300 unbuffed hebben, Offtank idem dito. Melee unbuffed rond de 150 en casters etc. 85.

Als je de fiery cores en lava cores random doet bereik je dit imo nooit.

Wij zijn 18-10-'05 begonnen met een n00b MC guild, gisteren voor de 2e keer ragnaros, beste poging was 59%.

Deze week beter, volgende week gaat hij neer :)

[Voor 13% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-11-2005 08:12]

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay, gister m'n Presence of Might opgehaald en op m'n wrath legs gegooid ^^

Presence of Might
Binds when picked up
Classes: Warrior
Requires Level 60
Use: Permanently adds 10 Stamina, 7 Defense, and 15 Shield Block value to a leg or head slot item. Does not stack with other enchantments for the selected equipment slot.
Charges: 1 (Expendable)
4 sec cast
Item Level 60

Nu nog eentje voor m'n helm en ik ben happy :P

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 13:13
DRaakje schreef op maandag 21 november 2005 @ 01:16:
[afbeelding]

Dat is inderdaad een 1700 hit voor een frostbolt (crit zou 3400 zijn). Zonder Pots/Battleground buff of mobs die gevoelig zijn voor een speciale school. Gewoon in een duel :P
1700 x 1.5 = 2550 ;)

Gisteren ging Chromaggus neer, eindelijk kunnen we Nefarian gaan proberen :D

• Bokkie
  • Niet online
Maegrim schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:26:
[...]

1700 x 1.5 = 2550 ;)

Gisteren ging Chromaggus neer, eindelijk kunnen we Nefarian gaan proberen :D
hijs frostspecced, denk ik, dus zal zijn talents zodanig hebben ingedeeld dat zijn frsot crits wel 100% hebben

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• The Realone
[afbeelding]

Wel met Arcane Power en die ToEP. Nou die ZG trinket er nog bij. :+

Wat heb je in godsnaam voor gear dat je zulke damage haalt? Ik heb welliswaar geen arcane power of die ToEP maar mijn frostbolt doet 450-500 damage en 1000 crit ofzo. :|

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[afbeelding]

En dan zie je mages klagen dat ze buffed moeten worden omdat ze zwak in PVP zijn, yeah right.

"Oooh Jeroen!"

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 22:33
Kaap schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:23:
[...]
En dan zie je mages klagen dat ze buffed moeten worden omdat ze zwak in PVP zijn, yeah right.
jup want eens in de 3 minuten kan je in 20s 1 iemand 2shotten, mits ze je niet silencen/interupten daarvoor al dood hebben of je spels resisten.

Tevens moet je daar zo voor speccen dat je de survival dingen van frost opgeeft, en je hebt 1 trinket nodig uit MC die een heel lage droprate heeft.

Tevens moet ook veel +dmg items hebben zoals :
http://www.thottbot.com/?i=40736

[Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 21-11-2005 09:36]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Flapmo
  • Laatst online: 05-06 23:34

Flapmo

and back is gigi!

B-BRAIN schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:39:
had vandaag leuke roll gewonne in BRD.

http://www.thottbot.com/?i=5489

ff kijke voor hoeveel die weggaat
en daar was geen need voor in je groep? Lucky zeg. Als er wel iemand was die hem wilde, lame om hem dan te sellen :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

[afbeelding]

welke mod is dat waardoor je die dmg zo mooi ziet? /need that :) (dus dat combat channel zeg maar :) En eentje waar ik m'n eigen DoT ook in kan zien zonder dat alle andere dots op dat char er ook staan.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• bcd87
  • Niet online
ye-roon schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:38:
[...]

welke mod is dat waardoor je die dmg zo mooi ziet? /need that :) (dus dat combat channel zeg maar :) En eentje waar ik m'n eigen DoT ook in kan zien zonder dat alle andere dots op dat char er ook staan.
HitsMode

edit: nieuws: Blizzard aangeklaagd wegens 'WoW-sterfgeval' O_O

[Voor 8% gewijzigd door bcd87 op 21-11-2005 10:12]

Anoniem: 130680

Nou gistermiddag is Hakkar the Soulflyer ook voor het eerst door ons neergehaald :), na lang aarzelen van veel guildmembers om eens een keer weer een Zull'Gurub run te doen is dat dus ook gelukt. De meesten van ons vinden het nog al een vervelende instance.

En dit item kwam er uit www.thottbot.com/?i=51823 :P

Dit leuke dingetje is naar een Warior uiteraard gegaan.

Anoniem: 129603

Even een buff vraagje; ik speel met een NE druid nu lvl 59, ik heb 5/5 talent points gezet op improved mark of the wild; 35% increase on all resistances.

Als ik mezelf buff, of iemand anders blijft het een standaard mark of the wild +240 armor ipv 352,
all resistances by 14 ipv +20.

Iemand enig idee wat er misgaat?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Anoniem: 130680 schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:24:
Nou gistermiddag is Hakkar the Soulflyer ook voor het eerst door ons neergehaald :), na lang aarzelen van veel guildmembers om eens een keer weer een Zull'Gurub run te doen is dat dus ook gelukt. De meesten van ons vinden het nog al een vervelende instance.

En dit item kwam er uit www.thottbot.com/?i=51823 :P

Dit leuke dingetje is naar een Warior uiteraard gegaan.
Jah damn 72AP=36STR voor een Warrior.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

M1lamb3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:32:
[...]

jup want eens in de 3 minuten kan je in 20s 1 iemand 2shotten, mits ze je niet silencen/interupten daarvoor al dood hebben of je spels resisten.

Tevens moet je daar zo voor speccen dat je de survival dingen van frost opgeeft, en je hebt 1 trinket nodig uit MC die een heel lage droprate heeft.

Tevens moet ook veel +dmg items hebben zoals :
http://www.thottbot.com/?i=40736
Zal wel meevallen met mages en underpowered.

"Oooh Jeroen!"

• enira
@ gimbo, die mod ga ik ook eens downloaden en dan heel mijn interface eens restylen, ik denk dat ik mijn cast buttons net onder het midden van me scherm wil, en dan in het midden(op je character zeg maar), volgens mij is dat fijn :P

Hakkar gaat vanavond ook neer hopelijk, ik ga mee terwijl ik de eerste 2 raids voor ZG niet meegeweest ben, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Als hakkar snel neer gaat dan doet de guild ws ook weer onyxia, maar ik heb nogsteeds geen key, toch maar eens zien te regelen.

Entrouwes, over dat mages pvp gedoe, imba? ja!
Gister een filmpje gezien van een mage met full netherwind 33/18 arc/frost build, en die maakt crits van 4200!
frostbolt -> Coc -> pom frostbolt
4000 -> 1200 -> 4000 ;(
Da's 9200 dmg in 5 seconden! Hoe fucking imba is dat! Moet wel zeggen dat het met arcane power aan is.. :P
Vanavond ff link hier neergooien. Wat als je tegenstander nog niet dood is, en je doet een gnomish deathray van 4000 er tegenaan? :o

Gister trouwes voor de eerste keer een shaman neergehaald, gelukkig waren het 3 crits achter elkaar: fireball 1600 -> fireblast 1200 -> pom pyro 2000 :9, dood was ie!

Morgen ook weer mc, dat wordt wat :)

[Voor 9% gewijzigd door enira op 21-11-2005 10:33]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Modbreak:Kwestie van verstand gebruiken i.p.v. zo te reageren :{

[Voor 90% gewijzigd door Crash op 21-11-2005 11:48]

"Oooh Jeroen!"

• Thijs
  • Laatst online: 12:11
Anoniem: 129603 schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:29:
Even een buff vraagje; ik speel met een NE druid nu lvl 59, ik heb 5/5 talent points gezet op improved mark of the wild; 35% increase on all resistances.

Als ik mezelf buff, of iemand anders blijft het een standaard mark of the wild +240 armor ipv 352,

Je krijgt wel de goede buff. De tooltip is alleen niet goed, maar als je gewoon bij je stats kijkt in je character screen zal je zien dat alles wel goed verhoogd is.
Anoniem: 129603 schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:29:

UI bug, zit er al heel lang in. Mijn PW:Fort geeft ook de base +43 sta aan, terwijl hij dankzij talents toch echt +55 is. Niks om je zorgen over te maken :)
Thijs schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:49:
Je krijgt wel de goede buff. De tooltip is alleen niet goed, maar als je gewoon bij je stats kijkt in je character screen zal je zien dat alles wel goed verhoogd is.
Darnit :)
Da's wel heel erg niet PC :)

[Voor 32% gewijzigd door Crash op 21-11-2005 11:48]

https://niels.nu

Anoniem: 66862

Ey zitten jullie ook op The venture co. ik namelijk ook

Horde
Orc hunter genaamd zezi.

Stormwind raiden was niet zo'n succes :)

http://212.26.215.204/owned.jpg

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38
Sja eigen schuld, had ie maar een sentry totem neer moeten zetten voor hij sprong.

Ryzen 3700X, EVGA RTX 3080, 32GB PC3200 DDR4, 2TB NVMe, LG48CX 120HZ OLED & 165Hz IPS 1440p

Anoniem: 129603

Ok geen zorgen meer over die buff dus :)

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 21:06
[afbeelding]

Mooie bolt, dan heb ik nog een stuk te gaan (mijn base bolts zitten nu rond de 650).

Ik heb op ons forum al een ss voorbij zien komen van een frostmage van Nightwatchers (voorheen topguild op Bloodscalp, nu op TN). Die gast critte een mob voor 9300 en een beetje.

Dit was ongetwijfeld met AP/ToeP/ZG trinket aan, en die mob had wrschijnlijk ook nog een lage frost ressist. In het meest gunstige geval zat er ook nog een CoE op.

http://nightwatchers.cjb.net/upload/9.3kcrit.jpg

Met dit soort getallen 1shot je een beetje warrior ook:)

Jammer dat wij dit alleen eens in de 3 minuten kunnen doen.

Slash Care
Mementô

• Bokkie
  • Niet online
Routed schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:26:
[...]

Mooie bolt, dan heb ik nog een stuk te gaan (mijn base bolts zitten nu rond de 650).

Ik heb op ons forum al een ss voorbij zien komen van een frostmage van Nightwatchers (voorheen topguild op Bloodscalp, nu op TN). Die gast critte een mob voor 9300 en een beetje.

Dit was ongetwijfeld met AP/ToeP/ZG trinket aan, en die mob had wrschijnlijk ook nog een lage frost ressist. In het meest gunstige geval zat er ook nog een CoE op.

[afbeelding]

Met dit soort getallen 1shot je een beetje warrior ook:)

is CoE dan al gefixed? vergeet niet dat die gast full purple is met idd zijn dmg trinkets

• Puc van S.
Die mobs in BWL zijn vurnable tegen een bepaalde school magic, deze was dus toevallig gewoon kwetsbaar voor frost, dus zo hoog is die crit niet hoor :p

• Routed
M1lamb3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:32:
Die mobs in BWL zijn vurnable tegen een bepaalde school magic, deze was dus toevallig gewoon kwetsbaar voor frost, dus zo hoog is die crit niet hoor :p
uhuh, niet zo hoog idd doe het dagelijks sikkle :)

9300 damage is best ziek veel damage.
Nu ben ik geen wow cijferaar qua damage en stacken van eea maar dit haal je niet vaak.

ben gewoon nieuwsgierig hoe deze bolt was opgedeeld (base FB damage, AP extra, Toep bonus, ZG stack, talent bonus enz enz).

Slash Care
Mementô

• Exitium
  • Laatst online: 19-04 20:23
Routed schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:26:
Inderdaad, eens per uur zou beter zijn. :p

• Mior
  • Laatst online: 13:22
http://doilei.org/ad3/images/turtlehat.JPG

• bcd87
  • Niet online
Routed schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:41:
[...]

uhuh, niet zo hoog idd doe het dagelijks sikkle :)

9300 damage is best ziek veel damage.
Nu ben ik geen wow cijferaar qua damage en stacken van eea maar dit haal je niet vaak.

ben gewoon nieuwsgierig hoe deze bolt was opgedeeld (base FB damage, AP extra, Toep bonus, ZG stack, talent bonus enz enz).
Halen ze dat niet vaak?
Ohh als jij 't zegt, onze mages en locks halen namelijk meerdere keren per gevecht zulke crits op de Death Talons in bwl ;)

Lekker wist wel dat mijn switch een goede keuze was.

See you in battle gentlemen

• Routed
Gimbooze schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:43:
[...]

Halen ze dat niet vaak?
Ohh als jij 't zegt, onze mages en locks halen namelijk meerdere keren per gevecht zulke crits op de Death Talons in bwl ;)
Moet ik maybe maar eens beter op gaan letten dan.

Slash Care
Mementô

• admiral866
  • Laatst online: 18-04 08:35

admiral866

The King Personality Disorder

hehe :) met de fire reflector trinket?
Heb ik laatst ook gemaakt, gister spellalert geinstalleerd. Kijken of het te gebruiken is :)

zit je trouwens toevallig op skullcrusher? Zit ook een mage die turtlehat heet geloof ik :)

• Puc van S.
Routed schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:48:
[...]

Moet ik maybe maar eens beter op gaan letten dan.
Nogmaals het is in BWL he ;) die mobs geven denk ik x4 je normale dmg ;)

Anoniem: 114195

Heerlijk, na 3 eerdere pogingen met Timelapse Chrommy (denk even 10x zo moeilijk als een combinatie zonder) en Red/Blue/ of Red/Black Drakonids bij Nef (zo'n beetje de moeilijkste combo's) eindelijk Blue/Green (stukken makkelijker) vandaag gekregen.

Met een beetje geluk gaat die kerel vanavond plat, aangezien Phase 1 nu wel onder controle is :)

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:02:
Heerlijk, na 3 eerdere pogingen met Timelapse Chrommy (denk even 10x zo moeilijk als een combinatie zonder) en Red/Blue/ of Red/Black Drakonids bij Nef (zo'n beetje de moeilijkste combo's) eindelijk Blue/Green (stukken makkelijker) vandaag gekregen.

Met een beetje geluk gaat die kerel vanavond plat, aangezien Phase 1 nu wel onder controle is :)
Good luck :)

wij hebben deze week Mystery week :? 4 raidavonden deze week, met last minute surprise over wat we gaan raiden :P

btw Rak is helemaal uit de gratie geraakt?

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:13:
[...]

wij hebben deze week Mystery week :? 4 raidavonden deze week, met last minute surprise over wat we gaan raiden :P

cen ai hav ur stuf??// :+

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03 11:06

Wouter185

Skoltns.nl

Kom kom Bokje, als je kijkt naar de inschrijvingen en de verdelingen hiervan dan is het niet meer zo'n groot mystery :P

Waarschijnlijk vanavond Razorgore 1st kill, morgen MC tot MjD oid en de rest van de week uit je neus vreten ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het was inderdaad
ToEP
Hakkar trinket
Arcane Power

En geen netherwind, daar heb je niet aan aangezien daar niet zoveel dmg op zit, heb nu wel 4 items.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Anoniem: 66862 schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:55:
[...]

Ey zitten jullie ook op The venture co. ik namelijk ook

Horde
Orc hunter genaamd zezi.

Stormwind raiden was niet zo'n succes :)

http://212.26.215.204/owned.jpg
Zie sig. >:)

"Oooh Jeroen!"

• Michél|IA2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2018
Anoniem: 114195 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:02:

Bij Time-Lapse is het gewoon key dat IEDEREEN in line of sight rent BEHALVE de offtank. Wij hadden time lapse + acid op onze eerste Chromaggus kill.... Das pas leuk ;(

.

-=BoKKiE=- schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:13:
[...]

Neuh speel hem niet meer, was het healbotten in MC een beetje zat en in BG word je nog erger geFF'd dan een Priest. Zal wel iets met die gekke Alliance waanbeelden over Shamans te maken hebben :) Als Shaman heb je al zo weinig kill-mogelijkheden in massa groep pvp en met een healspec blijft er al helemaal weinig over.

Warrior is een grote verademing hoor, ook qua levellen. Heerlijk grinden met wat goeie equipment :)
d0z3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:23:
[...]

Bij Time-Lapse is het gewoon key dat IEDEREEN in line of sight rent BEHALVE de offtank. Wij hadden time lapse + acid op onze eerste Chromaggus kill.... Das pas leuk ;(
Ja we hadden de tactiek ook wel voorhanden, maar je eerste Chrom gelijk met Timelapse is ff wennen hoor, en ik vind het nog steeds een kutcombi, vooral met dat off-tanken en opnieuw positioneren, en dat geswitch met MT's op 70, 40 en 20%. Vereist ZOVEEL meer concentratie dan uit LoS rennen elke breath en verder op auto-attack, en altijd weer improviseren.

Enige hoopvolle is dat de enige guild die Nef gekilled heeft Alliance is en nog nooit een Timelapse Chrom of moeilijke kleurencombo's in hun Nef kills hadden. Dus wij zijn nu dubbel voorbereid :)

PS: 2x Timelapse en Corrosive Acid. Hunter stunned, Frenzy, geen Armour, daahaag MT :)

[Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 21-11-2005 12:31]

• bcd87
  • Niet online
d0z3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:23:
[...]

Totdat je MT ineens timelapse resist :P
Ach, dat wordt gelukkig gefixed in 1.9 :)

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:18:
Kom kom Bokje, als je kijkt naar de inschrijvingen en de verdelingen hiervan dan is het niet meer zo'n groot mystery :P

Waarschijnlijk vanavond Razorgore 1st kill, morgen MC tot MjD oid en de rest van de week uit je neus vreten ;)
bah nu is het geen verrassing meer :( lekkere mystery week zo :P

btw MC tot MjD == uit neus vreten toch :P beetje de hele tijd alt-2 drukken
Anoniem: 114195 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:25:
[...]

Neuh speel hem niet meer, was het healbotten in MC een beetje zat en in BG word je nog erger geFF'd dan een Priest. Zal wel iets met die gekke Alliance waanbeelden over Shamans te maken hebben :) Als Shaman heb je al zo weinig kill-mogelijkheden in massa groep pvp en met een healspec blijft er al helemaal weinig over.

Warrior is een grote verademing hoor, ook qua levellen. Heerlijk grinden met wat goeie equipment :)
mja ik heb af en toe hetzelfde :/ maarja, mijn mage is nu lvl 60 ,maar we hebben mage overschot ;(

dus nu maar een lock powerlevellen, maar daar zijn er ook alweer wat van aangenomen :/

wil wel een keer met een ander char mc ipv alleen maar shammie :/ doe ook nauwlijks meer wat anders met me shammie, naast af en toe wat grinden MC/BWL/en andere raid encounters is dat het wel.

[Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2005 12:32]

• On_E
  • Laatst online: 18:14

On_E

Housemusic

Ik ben een Female Tauren Hunter begonnen als alt.

Hopelijk heb ik na a.s. woensdag veel meer tijd voor een 2e char (ivm met PvP rank op main), en deze hunter lijkt me daar zeker geschikt voor.

Ga echt een boar of planestrider nemen als pet, ipv zo'n stomme kat.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

AB ftw \o/

Shammies (met juiste build) ownen in AB :D

• Michél|IA2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2018
Gimbooze schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:30:
[...]

Totdat je MT ineens timelapse resist :P
Ach, dat wordt gelukkig gefixed in 1.9 :)
hehe :P

Gisteren dropte Herald of Woe.. Ik bidde al m'n dkp (1029.00 DKP, Dat is bijna 1 maand bwl/mc/outdoor raiden) Maar het mocht niet baten.. ik werd overbid met 1035 :(

.

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:38:
AB ftw \o/

Shammies (met juiste build) ownen in AB :D
mja, mischien laat ik het bij Earthfury als ik hem compleet heb en ga ik em wisselen met me lock
dan respeccen en PvP'en met Djengis :P

maar eerst me lock maar naar 60 krijgen :)

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:00

Ryceck

Constants and Variables

MGSNK schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:23:
pfffff, soms wordt je moe van dit spel.

Ik zit zelf op Hellscream, Alliance NE hunter, lvl 60, zit bij Sempher Fi.
Heb bijna m'n Beaststalker set complete (BS gloves)
Dus ik denk: doe even een quickie Voone met MC members, 15 minuten werk.
LF members to kill Voone, 15 minutes job!
er waren 30+ lvl 60 online, wat denk je?

alleen 2 reageren, terwijl iedereen in IF was...
Vrij triest dit, en dit is niet de eerste keer dat ik het zie gebeuren... echt te triest dat de guild alleen bijelkaar is omdat ze ander MC niet kunnen doen, en niet zozeer om elkaar te helpen.
Moet maar eens op zoek naar een guild waar team work wel centraal staat, schijt guild dit atm zeg...

Dit is overigens het enige echte NADEEL dat ik ondervind aan het spel, inhoudelijk.
Zeer weinig mensen die elkaar helpen en bereid zijn iets voor elkaar te doen...
Heeft iemand Stratholme al gedaan, hopa, is ie weg, want hij heeft z'n drops al...
Jep zo gaat het nou eenmaal.
En als je dan een van de weinigen bent die daadwerkelijk af en toe wel wat terug doet dan krijg je in het ergste geval een schop onder je hol als je eens een keer wat terugvraagt (in het gunstigste geval heeft iedereen iets belangrijkers te doen: pvp ofzo...) :/

Majah, je leert ermee leven :)

[Voor 5% gewijzigd door Ryceck op 21-11-2005 12:50]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 19:42
d0z3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:39:
[...]

Gisteren dropte Herald of Woe.. Ik bidde al m'n dkp (1029.00 DKP, Dat is bijna 1 maand bwl/mc/outdoor raiden) Maar het mocht niet baten.. ik werd overbid met 1035 :(
Jezus, dat is niet mis!!! over 1000 DKP voor een 2h? Damn

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• The Realone
Anoniem: 64138 schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:14:
Wij (Allience) kiten alleen die draken. De priest mind controllen de legionairs en vallen daarmee de draken aan (geen idee wat er gebeurd als mind control afloopt). Healers focussen verder op de tanks welke dus die draken kiten en steeds rondjes lopen (platform op en weer af). Heb je bijna alle eieren plat dan kunnen de priests gaan fearen. Rest van dps focust op mages en als ze niks te doen hebben ze bandagen ze priest of pakken ze af en toe een legionair.
Maar ik neem aan dat jullie ook steeds grote hoeveelheden Legionnaires bij krijgen. En die kun je niet allemaal MC'en. Hoe gaan jullie daarmee om?

Wat zijn de tactieken van Horde voor Razorgore?

d0z3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:39:
[...]

Gisteren dropte Primalist Waistguard en Legguards, plus onze 2de Herald. We moesten ze bijna disenchanten want onze Shamans wilden ze gewoon niet in eerste instantie.... waar die gekken hun punten voor opsparen weet ik nog steeds niet, maar als ik Rak nog speelde was hij wel mooi 3 epics rijker als het aan mij had gelegen :)

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 21-11-2005 13:39]

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Horde @ Razorgore?

Is heel simpel eigenlijk...

Razorgore: Hunter MC't. Als alle eitjes kapot zijn, kan hij FD doen, zodat (als het goed gaat) de MT Razorgore kan pakken.
Legionnaires: Worden gekite door het shamanteam (ideaal = 7 a 8 shammies). Kiten gebeurd door het planten van een EB totem en het ES'en (max rank -1 of 2) van de Legionnaires. Iedere shaman krijgt een spawnplek toegewezen waarvoor hij/zij verantwoordelijk is. Healen doe je over het algemeen zelf door al kitende een platform op te rennen, 1 of 2 LHW's te gooien en weer verder te kiten. Dit kan precies. Op een bepaald moment stopt de spawn van de Legionnaires en kan je je mobtrain lekker rond laten lopen.
Mages: wordt gepakt door rogueteam (ideaal = 7 a 8 rogues). Iedere rogue krijgt een spawnplek waarvoor hij/zij verantwoordelijk is. Mages zijn te stunnen, dus echt veel moeite heb je er niet mee.
Draakjes: Dit is het pakkie'an van de Hunters en de Druids. Draakjes kunnen niet geslowed worden. Druids gooien Fairy Fire, hunters gooien Mark. Op die manier weet je of een draakje al 'bezet' is. Druids sleepen draakjes, Hunters kiten ze met AotC rond de platformen.

Verder hebben alle warriors Piercing Howl om, wanneer gewenst, Legionnaires extra te slowen en desnoods zelf te kiten. Warlocks kunnen eventueel ook een mob fearen. Priests kunnen dit ook, maar liever niet wanneer er nog redelijk wat eitjes staan.

Als alle eitjes kapot zijn, sla je Razorgore tot moes, simpel ;)

[Voor 5% gewijzigd door Wouter185 op 21-11-2005 13:38]

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:37:
Horde @ Razorgore?

Razorgore: Hunter MC't. Als alle eitjes kapot zijn, kan hij FD doen, zodat (als het goed gaat) de MT Razorgore kan pakken.
Legionnaires: Worden gekite door het shamanteam (ideaal = 7 a 8 shammies). Kiten gebeurd door het planten van een EB totem en het ES'en (max rank -1 of 2) van de Legionnaires. Iedere shaman krijgt een spawnplek toegewezen waarvoor hij/zij verantwoordelijk is. Healen doe je over het algemeen zelf door al kitende een platform op te rennen, 1 of 2 LHW's te gooien en weer verder te kiten. Dit kan precies. Op een bepaald moment stopt de spawn van de Legionnaires en kan je je mobtrain lekker rond laten lopen.
Mages: wordt gepakt door rogueteam (ideaal = 7 a 8 rogues). Iedere rogue krijgt een spawnplek waarvoor hij/zij verantwoordelijk is. Mages zijn te stunnen, dus echt veel moeite heb je er niet mee.
Draakjes: Dit is het pakkie'an van de Hunters en de Druids. Draakjes kunnen niet geslowed worden. Druids gooien Fairy Fire, hunters gooien Mark. Op die manier weet je of een draakje al 'bezet' is. Druids sleepen draakjes, Hunters kiten ze met AotC rond de platformen.

Verder hebben alle warriors Piercing Howl om, wanneer gewenst, Legionnaires extra te slowen en desnoods zelf te kiten. Warlocks kunnen eventueel ook een mob fearen. Priests kunnen dit ook, maar liever niet wanneer er nog redelijk wat eitjes staan.

wat is theorie toch mooi he :P

• enira
Horde @ Razorgore?

Blaat..
Hunter MC't? :P
Priest toch zeker? Of is dit weer een skill van een hunter die ik niet ken....

Ik bedoel dus mindcontrol..

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:47:
[...]

wat is theorie toch mooi he :P
Niet zo mooi als jouw ogen ><

kkthnxbai

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

jarnotjuh schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:48:
[...]

D'r schijnt een Orb te staan bij Razorgore... heel vaag allemaal :P

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-05 13:15
jarnotjuh schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:48:
[...]

je hebt helemaal gelijk behalve in dit geval - er staat zo'n orm waarmee je razorgore kan MC-en ;)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• enira
Ah, duidelijk. Ik ben nog nooit in bwl geweest, dus... :P

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:49:
[...]

Niet zo mooi als jouw ogen ><

kkthnxbai
dank je, pas maar op dat Foez niet jaloers wordt :P

maar we gaan het zien vanavond (als ik niet wordt uitgeloot)
heb er zin in

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:57:
[...]

dank je, pas maar op dat Foez niet jaloers wordt :P

maar we gaan het zien vanavond (als ik niet wordt uitgeloot)
heb er zin in
Ik zou er ook zin in hebben gehad, ware het niet dat ik vanavond moet werken ><

Ik vrees dat ik voor het eerst een 1st kill (inguild) moet gaan missen, argh!

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:59:
[...]

Ik zou er ook zin in hebben gehad, ware het niet dat ik vanavond moet werken ><

Ik vrees dat ik voor het eerst een 1st kill (inguild) moet gaan missen, argh!
dont worry, caes zal het vast wel voor je frapsen }>

wel fijn btw, eindelijk wat meer shamans mee, alleen jammer dat hoppel en savanno meer DKP hebben ;(

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Alsof Bracers of Ten Storms nog dit jaar gaan droppen... wat zijn we weer optimistisch ;)

• DeadKennedy
Horde @ Razorgore?

World of Theorycraft :)
Bij ons MC'd de MT gewoon trouwens, en dat kiten met de Shamans daar zijn we vanaf gestapt omdat het te risicovol was. We doen hem nu wel iedere keer in 1 try :)

[Voor 6% gewijzigd door DeadKennedy op 21-11-2005 14:18]

Ryzen 3700X, EVGA RTX 3080, 32GB PC3200 DDR4, 2TB NVMe, LG48CX 120HZ OLED & 165Hz IPS 1440p

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:10:
Alsof Bracers of Ten Storms nog dit jaar gaan droppen... wat zijn we weer optimistisch ;)
nah bracers bied ik niet op, maar ik hoop dat ze beide even snel door hun DKP gaan zodat ik dat shield van Veal kan winnen :P

Red Dragonscale Protector O+
DeadKennedy schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:16:
[...]

Bij ons MC'd de MT gewoon trouwens, en dat kiten met de Shamans daar zijn we vanaf gestapt omdat het te risicovol was. We doen hem nu wel iedere keer in 1 try :)
hoe doen jullie het nu dan?

[Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 21-11-2005 14:23]

• bcd87
  • Niet online
DeadKennedy schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:16:
[...]

Wij laten warriors gewoon kiten, en dan heeft het meerendeel niet eens piercing howl.
Tot op 't moment waar we alle aggro op onze kiter gooien dmv hem te laten MC-en, volley en release natuurlijk.. en op die manier krijgen wij em ook elke keer eerste try neer.. 't ligt er maar net aan wat je gewend bent dus.

Edit:
Gister trouwens onze beste keer ooit op vael (we hebben meestal 2 of 3 wipes nodig voordat die neergaat)... toen de eerste tank dood ging door BA was vael nog maar op 15% O_O
Alleen toen hij doodging kreeg een hunter aggro en werd geport.. een hunter nog wel van alle classes ;/
Bleek dat z'n FD geresist was, 1 FD resist is blijkbaar al genoeg om aggro te krijgen met die crossbow of smiting ofzo ;(

[Voor 26% gewijzigd door bcd87 op 21-11-2005 14:42]

• Luit
  • Niet online
zie toch dat vrij veel mensen nu ook op the venture co spelen :)
heb ook een 60 night elf druid (Anubris) op hellscream maar was toch een beetje verveeld daar, ook al een lange tijd niet meer mee gespeeld.
mn gnome warlock (for the alliance!) net vandaag naar lvl 60 gebracht, toch aardig snel dacht ik zo (speel op venture co vanaf het begin ongever, 2 maanden denk ik?)
warlock is bij ons na paladin de zeldzaamste classe maar is echt gaaf om te spelen!
solo vecht je net als een hunter in groeps meer als een mage. groot voordeel tov van hunter is dat je altijd door kan vechten door life tap en alleen maar af en toe een bandage nodig hebt. wat veel mensen wel onderschatten denk ik is dat hunters zonder mana toch een vrij beperkte dps hebben

• On_E
  • Laatst online: 18:14

On_E

Housemusic

Towbitis schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:52:
zie toch dat vrij veel mensen nu ook op the venture co spelen :)
heb ook een 60 night elf druid (Anubris) op hellscream maar was toch een beetje verveeld daar, ook al een lange tijd niet meer mee gespeeld.
mn gnome warlock (for the alliance!) net vandaag naar lvl 60 gebracht, toch aardig snel dacht ik zo (speel op venture co vanaf het begin ongever, 2 maanden denk ik?)
warlock is bij ons na paladin de zeldzaamste classe maar is echt gaaf om te spelen!
solo vecht je net als een hunter in groeps meer als een mage. groot voordeel tov van hunter is dat je altijd door kan vechten door life tap en alleen maar af en toe een bandage nodig hebt. wat veel mensen wel onderschatten denk ik is dat hunters zonder mana toch een vrij beperkte dps hebben
En toch heeft een goeie warlock 0,0 kans tegen een middelmatige hunter :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:08:
En toch heeft een goeie warlock 0,0 kans tegen een middelmatige hunter :P
Vooral eentje met BW. Hunter's IWIN button :)

https://niels.nu

• DeadKennedy
MT controlled. Groepen evenredig verdelen over de hoeken, maken alles dood met als 1e prioriteit de Mages en daarnaast zoveel mogelijk Legionnaires. Warlocks chainfearen een draak, Druids chainsleepen een draak, Warriors en Hunters kiten alles wat verder nog losloopt dmv de 2 plateaus oprennen en er af springen. Uiteindelijk (op 5 eieren ofzo, afhankelijk van de omvang van de chaos) taunt Razorgore alles en doen de warriors omstebeurt hun AE Fear, waarbij de Warlocks ook helpen met hun AE Fear. Laatste eitjes breken, alle ballen verzamelen bij de orb, Razor dood nuken.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee