Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.006 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:20:
Weet iemand of je met die chili dvd-player van kruidvat vanaf externe harddisk ook een map met dvd-content kunt afspelen?

Ik herinner me iets van een andere speler met usb-aansluiting dat de harde schijf in fat32 geformateerd moet zijn en dan zit je volgens mij met de 4 GB beperking per map, dus zou een dvd in de map niet kunnen.

Is dat bij deze speler ook zo?
Foutje van mij. Het is een 4 Gb beperking per bestand, dus een map (VIDEO_TS) met dvd-bestanden beneden 4 GB is geen probleem. Maar ja, heeft iemand al ervaring of hij die afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:20:
[...]

Foutje van mij. Het is een 4 Gb beperking per bestand, dus een map (VIDEO_TS) met dvd-bestanden beneden 4 GB is geen probleem. Maar ja, heeft iemand al ervaring of hij die afspeelt?
Nog geen ervaring mee maar het lijkt me niet al te soepeltjes werken. Lijkt me een beetje veel dataverkeer voor over een USB 1.1 aansluiting. Als ik al hoor dat foto's van een paar MB langzaam ingeladen worden dan vrees ik het ergste.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
xoun schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:49:
[...]

Nog geen ervaring mee maar het lijkt me niet al te soepeltjes werken. Lijkt me een beetje veel dataverkeer voor over een USB 1.1 aansluiting. Als ik al hoor dat foto's van een paar MB langzaam ingeladen worden dan vrees ik het ergste.
DivX van HD gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

NRGetic schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:37:
Ik zag deze HP aanbieding staan bij de Aldi. Vanaf vandaag te koop:

All-in-one printer HP PSC 1417
per stuk
84.99
• compact formaat ca.
43 x 26 x 17
• scannen, kopiëren, printen
• printen met een geoptimaliseerde
resolutie tot 4800 dpi in kleur
en 1200 dpi in zwart
• kleurenkopieën en duplicaatfoto's
produceren zonder de computer
aan te zetten
• zwart/wit documenten van
laserkwaliteit
• verkleinen of vergroten
van 50 - 400%, of passend
op de pagina
(met een speciale knop)
• foto's zonder witranden
printen op 10 x 15 cm
• printsnelheid:
kleur 13 pagina's/min,
zwart 18 pagina's/min
• incl. USB-kabel, zwart en
kleuren cartridges en
complete faxtools
[afbeelding]

Heb ff gezocht wat voor cartridges er ingaan. Er gaat een kleuren (+/- € 16) en een zwarte (+/- € 12)in. Alleen zijn deze slechts 5 ml. Ben toen opzoek gegaan naar andere cartridges met meer inhoud en of die te bestellen zijn, maar overal worden 5 ml cartridges aangeboden. Iemand een idee waar je ze kunt kopen met meer inhoud? Die van 5 ml zijn snel leeg denk ik. Ervaringen?
Bij de mediamarkt (eindhoven iig) hebben ze nog hp psc 1315's staan. Specificaties zijn ongeveer gelijk, maar cartridges veel goedkoper (zw 19 ml, 17,50 en kl 17 ml 28,50). De 1315 kost daar ook nog eens 8 euro minder, namelijk 79 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoun schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:49:
[...]

Ja je hebt gelijk. Heb hem gisteren gekocht en toen zag ik USB 1.1 en toen wist ik al genoeg. Maar ik denk dat ik hem wel houd, voor op de slaapkamer, of weet iemand een dergelijke speler met USB 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50

n00bs

Het is weer Zomer!

zandpaddo schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:47:
[...]

Bij de mediamarkt (eindhoven iig) hebben ze nog hp psc 1315's staan. Specificaties zijn ongeveer gelijk, maar cartridges veel goedkoper (zw 19 ml, 17,50 en kl 17 ml 28,50). De 1315 kost daar ook nog eens 8 euro minder, namelijk 79 euro.
Volgens mij bestaat de 1417 model niet, maar wel de 1410. Die staat ook in de pricewatch voor minder:

http://www.computerwebstore.nl/05_artikel.asp?ID=1331
pricewatch: HP PSC 1410 All-in-One

Daarnaast blijft het een feit dat vooral HP en goedkope printers op jaarbasis vreselijk duur zijn en je net zo goed een dure printer kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
n00bs schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:04:
[...]

Volgens mij bestaat de 1417 model niet, maar wel de 1410. Die staat ook in de pricewatch voor minder:

http://www.computerwebstore.nl/05_artikel.asp?ID=1331
pricewatch: HP PSC 1410 All-in-One

Daarnaast blijft het een feit dat vooral HP en goedkope printers op jaarbasis vreselijk duur zijn en je net zo goed een dure printer kan halen.
Die 1417 zal wel bestaan, als nummer. HP brengt een dergelijk type nummer vaak uit als type van een speciale klant, in dit geval dus de Aldi. Het gaat dan ook om een speciale uitvoering, nog niet eens zozeer van de printer als wel in de bijgeleverde zooi. De printer zal wel een 1410 zijn. Alle HP printers van de Aldi hebben een eigen nummer. De eerste series daarvan zaten halfvolle tanks in, later niet meer maar misschien nu weer wel. Geen idee wat het verschil dit keer is.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ALS ik hem zou kopen, zou ik hem toch gewoon in een normale winkel kopen voor minder geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 12:09
Iemand al opgevallen? Stond vanochtend in de krant bij Belcompany 1GB mp3speler (flash) van een onbekende B-merk (k*ttech o.i.d.) voor net geen 50 euro. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah... Vorig jaar had ik een 512mb kaartje van de belcompany, en die werkte niet in mijn MDA Compact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
MikeyMan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:47:
Mjah... Vorig jaar had ik een 512mb kaartje van de belcompany, en die werkte niet in mijn MDA Compact...
Ja en :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 26-09 14:41

greatgonzo

schit-te-rend!

vorige week kocht ik een lasagnemaaltijd bij AH, en dat smaakte van geen kant, nee... ik koop nooit meer bij AH 8)7

* greatgonzo mompelt iets over appels en peren enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
greatgonzo schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:04:
[...]

vorige week kocht ik een lasagnemaaltijd bij AH, en dat smaakte van geen kant, nee... ik koop nooit meer bij AH 8)7

* greatgonzo mompelt iets over appels en peren enzo
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

/me Yellowneck doet even gezellig mee :P

Goh, stomme MDA ofnie :+

Edit: Om dit topic niet geheel te ontzien toch een vraagje:
Wie heeft deze Elta Divx/DVD speler van de Schlecker. Schlecker verkoopt deze al een tijdje, al een jaar tot zover ik me kan herinneren, alhoewel, volgens mij was dat toch een ander type van Elta. Was een zwarte.. de 8883 ofzo.
Afbeeldingslocatie: http://nl01.shop.schlecker.com/cgi-bin/bild_jpg.asp?aNr=839300001

Ondersteunt de volgende formaten:
Video:
- MPEG4: MPEG4, DivX vanaf 03.11 (4.02, 5.1.1) en hoger, DivX-Pro, XviD
- MPEG2: DVD en SVCD (inclusief DSVCD, XSVCD, MVCD), Superbit DVD
- MPEG1: VCD (inclusief DVCD, S/XVCD, MVCD)
Audio: CD, MP3
Beeld: JPEG, Kodak Picture CD
Media: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD-R/RW, DVD+R/RW
- Progressive Scan
Aansluiting:
Digitale uitgang (coax en optisch), Scart (RGB), S-VHS-uitgang, Compositie Video uitgang; YUV uitgang, Dolby Digital 5.1 analoge uitgang
- Coax/optische Digitale uitgang: DTS/DOLBY Digital, MPEG, PCM
- Funkties: Zoom, kinderslot, 4:3 / 16:9 omschakeling, Random, Angle, Standby
- LED aangave
- Meertalige On-Screen Display
- Afstandsbediening
€ 52,99

Hm.. Aldi PC's verkopen niet zo goed meer ofwel :P, Liggen hier bij de lokale aldi-filiaal nog zo'n 5 stuks en heel wat TFT schermen

[ Voor 78% gewijzigd door Yellowneck op 29-03-2006 23:44 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed... Zal de volgende keer dan maar niet waarschuwen...

Wou alleen even waarschuwen voor de goedkope aanbiedings-kaartjes van de belcompany... Maargoed, zal me de volgende keer inhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

MikeyMan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:31:
Goed... Zal de volgende keer dan maar niet waarschuwen...

Wou alleen even waarschuwen voor de goedkope aanbiedings-kaartjes van de belcompany... Maargoed, zal me de volgende keer inhouden...
Ik had ook dat kaartje gekocht (is ondertussen gejat icm mn pda) maar die heeft het altijd perfect gedaan met mn FJS Loox 610, ook een collega van mij, met een HP pda, gebruikt er 2 naar volle tevredenheid.

Dus die aanbiedingen zijn altijd zeer interessant ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Laatst online: 08-01-2023
cc12 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:44:
Iemand al opgevallen? Stond vanochtend in de krant bij Belcompany 1GB mp3speler (flash) van een onbekende B-merk (k*ttech o.i.d.) voor net geen 50 euro. :9
zie ook http://www.odys.de/downloads/datasheets/ODYS_MP3-S5_web.pdf

en http://www.telecomvergeli...t_offset=80&post_limit=20

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Hee Vogels..... ;)

Diegene met de CHILI KruidVat DVD speler die ook problemen ondervonden met de ondertitels van DIVX-bestandjes kan ik verblijden met het volgende bericht. :)

Zo juist vers (gemaakt door de fabrikant) een firmware up-date!!!

Linkje:

http://www.yamada.de/ftp/cu2.zip

En een Howto om die firmware erin te jassen:

http://www.yamada.de/ftp/yamada_update_eng.pdf

Toch wel tof van die gasten...
Ik had 4 dagen geleden het probleem voorgelegd aan ze en nu al een up-date.. _/-\o_

Eigenwijs als ik ben had ik die alternatieve/niet officiele firmware van die andere site er ook al ingestopt en dat werkte ook goed. :X

Have Fun.. :P

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Laatst online: 23-11-2023
Jammer voor mij, heb hem net gisteren teruggebracht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Wortelstok schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:06:
Jammer voor mij, heb hem net gisteren teruggebracht. 8)7
Als je in omgeving Ehv woont kan je die van mij wel overnemen over een week ofzo.

Ik heb net Geexbox ontdekt en getweakt zodat tv-out en afst.bediening werkt, en ga dat gebruiken als divx speler op een oude p3-800 :) Toch net even flexibeler, ik heb nl. af en toe dat ik een tv-aflevering op USB-stick kopieer, en dat de speler de audiotrack niet ondersteunt.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 11:47

xyl

Ik ben op zoek naar een simpele dvd-speler die ook gebrande dvd'tjes leest. En als ik er dan toch een koop, kan ik misschien net zo goed iets aanschaffen wat divx leest. Heeft iemand ervaring met de divx speler die steenweg(.nl) aanbiedt? Voor 39,95 heb je daar een "topmerk" speler. Voor die prijs zal het geen bekend merk zijn, maar wellicht heeft iemand hem al gekocht en is men erg tevreden? De speler zal overigens ook wel verkrijgbaar zijn bij vergelijkbare ketens als Daan Dansen enzo gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tis geen bouwmarkt, maar misschien toch interessant; bij informatique hebben ze een kingston 1gb kaartje in de aanbieding voor 35 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

MikeyMan schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:34:
Tis geen bouwmarkt, maar misschien toch interessant; bij informatique hebben ze een kingston 1gb kaartje in de aanbieding voor 35 euro...
Oops ik las 1 GB module

[ Voor 20% gewijzigd door n00bs op 03-04-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xyl schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:32:
Ik ben op zoek naar een simpele dvd-speler die ook gebrande dvd'tjes leest. En als ik er dan toch een koop, kan ik misschien net zo goed iets aanschaffen wat divx leest. Heeft iemand ervaring met de divx speler die steenweg(.nl) aanbiedt? Voor 39,95 heb je daar een "topmerk" speler. Voor die prijs zal het geen bekend merk zijn, maar wellicht heeft iemand hem al gekocht en is men erg tevreden? De speler zal overigens ook wel verkrijgbaar zijn bij vergelijkbare ketens als Daan Dansen enzo gok ik.
zolang je maar erop let dat de firmware upgradable is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
MikeyMan schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:34:
Ja, sinds 22 maart al... Het is trouwens SD. Toen ik er laatst was voor iets anders, was het kaartje niet op voorraad :( maar volgens de site nu wel. Informatique is idd geen bouwmarkt :P .
Ik denk eigenlijk dat de prijzen in de andere winkels ook wel zal gaan zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:28
opus.nl heeft ze sinds vorige week verlaagt naar 32,68 voor een 1 gb dane elec sd card en voor de rest zijn de andere sdkaarten ook goedkoop vergeleken met de pricewatch prijs.. als je nog dvd's/cd's wil bestellen is het wel voordelig .. anders is het duurder aangezien de verzendkosten 5euro zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

kenny89 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:39:
opus.nl heeft ze sinds vorige week verlaagt naar 32,68 voor een 1 gb dane elec sd card en voor de rest zijn de andere sdkaarten ook goedkoop vergeleken met de pricewatch prijs.. als je nog dvd's/cd's wil bestellen is het wel voordelig .. anders is het duurder aangezien de verzendkosten 5euro zijn :)
??

In de pricewatch: Kingston 1GB SD voor 25 euro.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39
Tering wat zijn die SD-kaartjes goedkoop geworden. Vorig jaar was 70 euro een hele normale prijs voor 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:31:
Tering wat zijn die SD-kaartjes goedkoop geworden. Vorig jaar was 70 euro een hele normale prijs voor 1GB.
heb 2 jaar geleden dacht ik nog 45 euro betaalt voor 64mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39
Ik bedoel maar :D. Ach ja, mooie ontwikkeling opzich wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
woutor schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:41:
[...]

??

In de pricewatch: Kingston 1GB SD voor 25 euro.
Maar wel met €8 verzendkosten. Bij www.one2remember.nl, Kingston 1GB SD €26,90, €2 verzendkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Laatst online: 04-03-2022
apestaartje schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:32:
Hee Vogels..... ;)

Diegene met de CHILI KruidVat DVD speler die ook problemen ondervonden met de ondertitels van DIVX-bestandjes kan ik verblijden met het volgende bericht. :)

Linkje:

Ik had 4 dagen geleden het probleem voorgelegd aan ze en nu al een up-date.. _/-\o_

Eigenwijs als ik ben had ik die alternatieve/niet officiele firmware van die andere site er ook al ingestopt en dat werkte ook goed. :X

Bij het uitpakken van de zip file vraagt ie om een code, waar zou je de code vandaan moeten halen? Vanaf de site of via gegevens van de dvd speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 12:42
hmmm raar ik heb hem vorige week ook gedownload en toen zat er nog geen wachtwoord op.
heb hem nog wel op cd staan zal wel ff een iso maken als je hem graag wil.
gooi er nu wel ff een kraker overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

GUZA schreef op woensdag 05 april 2006 @ 02:11:
[...]

Bij het uitpakken van de zip file vraagt ie om een code, waar zou je de code vandaan moeten halen? Vanaf de site of via gegevens van de dvd speler?
Ik heb deze firmware er (nog) niet inzitten, de alternatieve werkt prima bij mij dus....
Wel heb ik net 't Zip-filetje ff uitgepakt en dat ging zonder problemen en/of password.

Succes.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:39:
Jammer dat die SD kaarten zo traag zijn 9MB/s / 5MB/s. Zou anders erg leuk zijn als hardeschijf voor in een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
Done: tested 80,603,140,213 passwords in 5h 14m 12sec
Attack speed (passwords per second): 4,275,392
Failed to recover the password. Please try with different settings.

hmm jammer maak wel een iso van de cd die ik nog heb liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 09:18

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

GUZA schreef op woensdag 05 april 2006 @ 02:11:
[...]

Ik ervaar hetzelfde. Echter op de site staat hoe je aan de code moet komen. Aangezien ik hem heb gekocht als een kadootje en hem dus nog ingepakt wil laten, kan ik het zelf niet testen

Please check if your DVD is compatible:

1. Remove CD/DVD
2. Press 5,1,6,8 3.

Check Onscreen Information
The following data must match!

sc: 121 smosmo-std-729
FW : 009.324P4350-000
chip id: c280f [PASSWORD]

Information you see within [] you need as Password for protected firmware file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
op deze site staat het ook
http://www.freeweb.hu/chilimx305/FirmwareFlashing.htm
CHIP ID C280F [3AA3A456]

werkt alleen niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
vandaag een lenco dvd hdd recorder gekocht met 80gb, ondersteund ook divx, prima ding
235 euro:D jammer dat er geen lan op zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 19-09 22:29
IRCfreAk schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:02:
vandaag een lenco dvd hdd recorder gekocht met 80gb, ondersteund ook divx, prima ding
235 euro:D jammer dat er geen lan op zit..
Ja, waar dan? Als het geen mannetje met een snor, baard en zonnebril op een parkeerplaats is, ben ik misschien ook geinteresseerd.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
bastv schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:39:
Done: tested 80,603,140,213 passwords in 5h 14m 12sec
Attack speed (passwords per second): 4,275,392
Failed to recover the password. Please try with different settings.

hmm jammer maak wel een iso van de cd die ik nog heb liggen
ben wel geinteresseerd in het bestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
RudiVader schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:01:
[...]

Ja, waar dan? Als het geen mannetje met een snor, baard en zonnebril op een parkeerplaats is, ben ik misschien ook geinteresseerd.
hier denk ik ?
http://www.kieskeurig.nl/...7BEF5C1257005004DF8B8.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Voor de geinteresseerden.. bij de Lidl in Hoogeveen (die is net vernieuwd/verbouwd, dus misschien vandaar deze aanbieding) een Targa HC-5100x Home Theatre System met DIVX ondersteuning van 169,- voor 99,- EURO 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.targa.de/media/cache/2332.jpg

Handleiding: http://www.service.targa.de/dokumente/HC-5100_DEU.pdf
Specificatie: http://www.targa.de/index...defined&SPCAREA=undefined
Artikel: http://www.billigdrucker.de/article7793.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
mooi prijsje! lijkt me ideaal voor studenten en mensen die ff niet genoeg geld hebben, maar tijdelijk wel wat geluid willen :)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

meelmark schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:46:
mooi prijsje! lijkt me ideaal voor studenten en mensen die ff niet genoeg geld hebben, maar tijdelijk wel wat geluid willen :)
Ja.. Lijkt mij ook.. voor dat geld kun je je bijna geen buil vallen! Heb zelf een eerder model dvdspeler van Targa (ook met divx).. heb nog nooit geen spijt gehad. (Staat dan wel bij een Sony 5x120W versterker en een JBL speakerset ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
meelmark schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:46:
Je moet eens weten hoeveel mensen zoiets "tijdelijk" voor 10 jaar hebben staan :)

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 06-04-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 09:18

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

bastv schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:03:
op deze site staat het ook
http://www.freeweb.hu/chilimx305/FirmwareFlashing.htm
CHIP ID C280F [3AA3A456]

werkt alleen niet :(
Ik heb hem eindelijk bij mij ouders aangesloten en kon dus de code opzoeken. In mijn geval stond er 04040EA6 tussen de rechte haken. Ik natuurlijk balen toen ook dat niet leek te werken. Na een aantal keer proberen maar eens met kleine letters en geprobeerd (04040ea6) en waddayaknow....succes! :) Idioterie met die password zeg. Flashen zelf is binnen no-time klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
jah is binnen 10 sec. klaar
bedankt voor password btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apestaartje schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:32:
Hee Vogels..... ;)

Linkje:

Ik wilde deze firmware ook gebruiken omdat ik problemen ondervond met ondertitels maar ik kan het iso-bestand niet uitpakken. Er wordt achter een unzip-paswoord gevraagd. Op de site staat:

Check Onscreen Information
The following data must match!

sc: 121 smosmo-std-729
FW : 009.324P4350-000
chip id: c280f [PASSWORD]

Information you see within [] you need as Password for protected firmware file.

Het paswoord blijkt bij mij niet te kloppen.

Kan iemand, bij wie het wel gelukt is, mij zijn paswoord doorspelen? Of anders de firmware uploaden (liefst zonder unzippaswoord :)) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Makro Folder (11.04.2006 -- 25.04.2006)

Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/984/untitled28un.png
Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/1799/untitled6xj1.png

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zoek nog een leuke 2.1 speakersetje voor een mooie prijs. Dacht dat Marskramer niet lang geleden zoiets in de aanbieding had staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Laatst online: 05-08 21:14
hars73 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:40:
Voor de geinteresseerden.. bij de Lidl in Hoogeveen (die is net vernieuwd/verbouwd, dus misschien vandaar deze aanbieding) een Targa HC-5100x Home Theatre System met DIVX ondersteuning van 169,- voor 99,- EURO 8)7

[afbeelding]

Handleiding: http://www.service.targa.de/dokumente/HC-5100_DEU.pdf
Specificatie: http://www.targa.de/index...defined&SPCAREA=undefined
Artikel: http://www.billigdrucker.de/article7793.html
ik heb dit setje al enige tijd... moet zeggen dat er puik geluid uitkomt... voor dat geld voldoet dit ding prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat setje, Targa HC-5100x Home Theatre System met DIVX , ook bij andere LIDL's te krijgen is?

Ik kom zelf uit het midden van het land (In de buurt van Amersfoort) en vind ff naar Hoogeveen te ver rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-09 16:33

WeirdEye

Eindbaas

Vanaf vandaag bij Kruidvat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pieteroosterhof/got/digi.JPG
HP M23 Digitale Camera
4.0 Mega Pixel
16 MB Intern Geheugen
SD Slot
3.8 CM LCD Scherm
2 Jaar Garantie
OP=OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Aero Cool schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:23:
Vanaf vandaag bij Kruidvat:
[afbeelding]
HP M23 Digitale Camera
4.0 Mega Pixel
16 MB Intern Geheugen
SD Slot
3.8 CM LCD Scherm
2 Jaar Garantie
OP=OP
http://h41111.www4.hp.com/m22/nl/nl/
pricewatch: HP Photosmart M22 (4MP, 37mm, f/2.8)

nep aanbieding dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-09 16:33

WeirdEye

Eindbaas

Oplichters... 8)7 in de pricewatch staat ie voor minder...(zonder verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin.w
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-09-2023
Bij de Kruidvat is momenteel een home cinema setje te koop voor 70 euro, bestaande uit DVD speler, subwoofer en 5 boxjes.

Advertentie: 5.1 home cinemaset
DVD-speler met ingebouwde FM-tuner
+ stijlvolle 5.1 Home theater speakerset.
Bestaat uit subwoofer en 5 satellietluidsprekers.
1200 P.M.P.O.
2 jaar garantie
met radio FM tuner
exclusief verwijderingsbijdrage
van 99,99 voor 69,99 euro

Zie de foto in de folder op www.kruidvat.nl hij staat op pagina 5 van het krantje dat geldig is van dinsdag 11 tot en met zaterdag 22 april 2006.

Heeft iemand deze al gekocht, wat voor merk en type is het ? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Speelt hij alle DVD's af, ook + R en - R en zelf gebrande ? Graag jullie reactie's.

Met vriendelijke groet, Edwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf de 20e bij de Lidls in Regio 4 (noord-holland)

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.06_4686/$file/06_4686_b.jpg

DivX DVD-speler met cardreader

Ingebouwde 7-in-2 cardreader

* Geschikt voor max. 16 spelers!
* 7.2 card reader voor: SD/MS/MS pro/MMC/SM/CF I/CF 2
* Aansluitingen: SVideo-out, Video-out, 5.1 Audio-out, 1 Scart, YUV, Audio Digital out
* Dolby Digital 5.1 en DTS
* Automatische power off
* Kinderbescherming
* Incl. afstandsbediening, scartkabel en audiokabel
* Kleur: zilver

Voor 50 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:08
Ok - ik zag de advertentie..... ; en nu wil ik het ook weten

= wat betekent dat " * Geschikt voor max. 16 spelers!" ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Hen3s schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:36:
Ok - ik zag de advertentie..... ; en nu wil ik het ook weten

Speelt max. 16 keer iets af daarna is ie kapot :+

[ Voor 5% gewijzigd door BARACUS op 15-04-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 10:23
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:44:
Vanaf de 20e bij de Lidls in Regio 4 (noord-holland)

[afbeelding]

DivX DVD-speler met cardreader

Ingebouwde 7-in-2 cardreader

* Geschikt voor max. 16 spelers!
* 7.2 card reader voor: SD/MS/MS pro/MMC/SM/CF I/CF 2
* Aansluitingen: SVideo-out, Video-out, 5.1 Audio-out, 1 Scart, YUV, Audio Digital out
* Dolby Digital 5.1 en DTS
* Automatische power off
* Kinderbescherming
* Incl. afstandsbediening, scartkabel en audiokabel
* Kleur: zilver

Voor 50 Euro.
Weet je toevallig de afmetingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:36:

Het is niet zomaar een dvd/divx-speler, maar een spel voor de hele familie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:37:
[...]Het is niet zomaar een dvd/divx-speler, maar een spel voor de hele familie!
Ja, "Doet ie ut of doet ie ut niet?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 15:37
1 uit de 16 spelers doet het?

[ Voor 11% gewijzigd door B___MAN op 16-04-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 21:34
Ik zie 16 aansluitingen, misschien dat dat hem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 06:30
BARACUS schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 22:03:
[...]

Speelt max. 16 keer iets af daarna is ie kapot :+
Laat die smilie maar weg, mijn ervaringen met dit soort apparaten maken die regel nl. bloedserieus.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mobiele Digitale satelliet

Altijd de beste digitale ontvangst, zowel thuis, op de camping of zelfs in de auto!
Set bestaat uit o.a.: digitale satelliet receiver, ovale kunststof antenne, Single LNB + houder, 10 meter coaxkabel, bevestigingsarm, satelliet locator, afstandsbediening, stevige kunststof koffer en een scartkabel
Eenvoudig te bevestigen middels voet met zuignap of wandmontage
Voorgeprogrammeerd voor Amos, Astra 19°, HotBird, Astra28, Hispasat, Türksat en Sirius2
Signaalmeter voor het optisch en akoestisch uitlijnen van de satelliet
4500 Zendergeheugenplaatsen
Radio ontvangst
2 x Euroscart aansluiting
12 / 24 Volt input
On screen display
Kinderbeveiliging
Ondersteunt MPEG-2 + DVB

99 Euro
http://www.lidl.nl/nl/hom...obiele_Digitale_satelliet

Kan iemand mij vertellen of dit wat is? is wel goedkoop namelijk...

[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 17-04-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is niet duur voor een satelliet ;)
Maar wat zijn de afmetingen van de schotel?
Is toch wel van belang voor een goede kwaliteit beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel FTA only geval zijn, daar heb je niet zo veel aan tenzij je graag naar duitse zenders kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet geschikt voor nederlandse zenders iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:33
Was zostraks bij de GAMMA. Daar hadden ze ook een Mobiele Digitale Satteliet dacht ik.

Edit: Het was geen mobiele, maar een camping schotelset. Klik hier voor het krantje:

http://www.gamma.com/elements/P15dgn15.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door ThinkPad op 17-04-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
Heeft iemand deze al? en is het wat?

btw is makro een winkel? ken het namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 10:05
makro is een groothandel voor bedrijven.

je moet je daar dus inschrijven (met KvK uittreksel) of een pasje van een ondernemer regelen :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Pasje van iemand anders meenemen werkt niet. Je moet je namelijk legitimeren om te verifieren dat het pasje van jou is.

Voor de Lucas Klamer vesitigingen gelden (meestal) de zelfde aanbiedingen als voor de Makro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bram77 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:35:
Pasje van iemand anders meenemen werkt niet. Je moet je namelijk legitimeren om te verifieren dat het pasje van jou is.

Voor de Lucas Klamer vesitigingen gelden (meestal) de zelfde aanbiedingen als voor de Makro.
Ik kom regelmatig bij de Makro in Groningen en het valt me altijd op hoe slecht ze controleren! Als ik veel van 'het volk' daar bekijk dan weet je bijna zeker dat die nooit een eigen toko hebben.
Bovendien ben ik zelf nog nooit gecontroleerd hier, wel destijds bij Lucas Klamer, maar never bij de Makro!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
sjolmers schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:23:
[...]

Ik kom regelmatig bij de Makro in Groningen en het valt me altijd op hoe slecht ze controleren! Als ik veel van 'het volk' daar bekijk dan weet je bijna zeker dat die nooit een eigen toko hebben.
Bovendien ben ik zelf nog nooit gecontroleerd hier, wel destijds bij Lucas Klamer, maar never bij de Makro!
In Best (bij Eindhoven) controleren ze altijd. Maar bij de kassa moet je toch een pasje hebben, anders kun je niet afrekenen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:03

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Hier bij Breda ook altijd legitimatie laten zien, bij de Lukas Klamer in den Bosch kunnen we meestal gewoon doorlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als jij een goedkeuring op papier bij je hebt van de betreffende ondernemer, mag het gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:07

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

sjolmers schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:23:
[...]

Define controleren :?
Zonder pas kom je er theorethisch niet in, en afrekenen zonder pas is helemaal onomgelijk.
Verder zal het de Makro een worst wezen wat voor toko je wel of niet hebt, als je bij de aanvraag maar een KvK inschrijving kunt aantonen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nonsens. Dan zou elk bedrijf een vaste persoon moeten hebben die altijd de inkoop doet. Mijn pasje wordt af en aan door zo'n 20 mensen gebruikt, de grote minderheid bedrijfsmatig, en nog nooit een enkel probleem geweest.

Denk je dat de Makro niet weet dat 80% van wat ze verkopen voor particulieren is? Die zijn echt niet zo dom om dan die verkopen te weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:08

sanook

_/-\o_

GUZA schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 01:22:
[...]

btw is makro een winkel? ken het namelijk niet.
Welkom op planeet aarde ! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Je kunt meerdere pasjes aanvragen op een KvK nummer ;) Wij hebben vier pasjes.
Dan verschilt het misschien per vestiging, of het ik net 'pech' gehad. Ik ga eens in de twee maanden oid naar de Makro/Lucas Klamer, maar heb tot nu toe wel elke keer mijn pasje en legitimatie moeten laten zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Bram77 op 18-04-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
hvangent schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:27:
[...]

Welkom op planeet aarde ! O-)
Beetje flauw, alsof het nu zo'n bekende winkel is waar iedereen kan gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:30:
maar heb tot nu toe wel elke keer mijn pasje en legitimatie moeten laten zien.
Ik kan je vertellen dat in Delft nog nooit een legitimatie van wie dan ook in mijn 'gebruikerskring' is gevraagd, of (ik was er natuurlijk niet altijd bij) dat het tenminste nooit een probleem was.

Voordat je de zaak mag verlaten controleren ze wel steevast de inhoud van de kar met de bon, wat ik een beetje typisch vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarre... leuk hoor, die Makro, maar ondertussen weet niemand nog iets van de Lidl divx speler zeker? 8)

Merk, 'echte' specs, zulke zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:07

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:24:
[...]

Nonsens. Dan zou elk bedrijf een vaste persoon moeten hebben die altijd de inkoop doet. Mijn pasje wordt af en aan door zo'n 20 mensen gebruikt, de grote minderheid bedrijfsmatig, en nog nooit een enkel probleem geweest.

Denk je dat de Makro niet weet dat 80% van wat ze verkopen voor particulieren is? Die zijn echt niet zo dom om dan die verkopen te weigeren.
Nonsens
Dat ze niet goed controleren en oogluikend normale consumenten toestaan wil nog niet zeggen dat de regels zo zijn.
De pas is persoonsgebonden en derhalve moet je je kunnen legitimeren. Dat ze er niet altijd goed naar kijken neemt niets weg van het feit dat als er "Dhr. Jansen" op je pas staat, en "Dhr. de Vries" in je legitimatie de kans aanwezig is dat ze je bij controle simpelweg niet toelaten.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Gaat wel zwaar offtopic hier..haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:08

sanook

_/-\o_

BARACUS schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:27:
[...]

Beetje flauw, alsof het nu zo'n bekende winkel is waar iedereen kan gaan shoppen.
Sorry, maar Makro is niet bepaald een kleintje. Heeft wereldwijd filialen, dus niet alleen in Nederland (en Belgie). Zeker onder 'Tweakers' lijkt het me bijna ondenkbaar dat je Makro niet kent...
Maar goed, dit is een beetje bull off topic ondertussen. Ik liet me even gaan, mijn excuses hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Laatst online: 25-09 11:24
http://www.wehkamp.nl/win...ma=&ZoekMethode=&BAC=&LC=

Gaat om een breedbeeld tv. Geen idee of het goed is of niet, in ieder geval is de prijs voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blokker 30E dvd/mp3/divx speler

niet een top apperaat. vind em eigenlijk maar niks. Maar ach. mp3's en films speelt ie netjes af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Roncom schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:35:
http://www.wehkamp.nl/win...ma=&ZoekMethode=&BAC=&LC=

Gaat om een breedbeeld tv. Geen idee of het goed is of niet, in ieder geval is de prijs voordelig.
Hoe kun je nu zeggen dat je niet weet of het goed is of niet maar wel stellen dat de prijs voordelig is :P Ik zie geen 100hz, ik zie een 66cm bolle beeldbuis, ik zie Daewoo, mijn conclusie is dat het echt geen voordelige prijs is voor 200 euro maar een gewone prijs.
hvangent schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:00:
[...]

Sorry, maar Makro is niet bepaald een kleintje. Heeft wereldwijd filialen, dus niet alleen in Nederland (en Belgie). Zeker onder 'Tweakers' lijkt het me bijna ondenkbaar dat je Makro niet kent...
Maar goed, dit is een beetje bull off topic ondertussen. Ik liet me even gaan, mijn excuses hiervoor.
Daar zeg je ook weer iets nieuws voor mij, Makro is wereldwijd :? Bij toeval heb ik het een keertje via via gehoord omdat deze een winkelpasje hadden. Ik hoor werkelijk niemand in mijn omgeving ooit over die zaak praten en ik ben er nog nooit geweest. Het is echt niet zo vreemd als mensen het niet kennen het is ook geen gewone winkel, je loopt er echt niet tegenaan in je buurt. Nu kent hij het ook, zo gaat dat :P

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 18-04-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
Dussszz.
Ik weet onderhand wat de Makro is, dat ie zich vooral op aarde bevind in de gebieden Nederland en Belgie.
Ik was een tijd op vakantie op Mars vandaar!!

Gaat nergens over!!

ff ontopic:
Maar had iemand al ervaring met de dvd speler??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Controleren bij Makro is heel simpel: Hangt af van de vestiging, in Groningen is het idd bagger, maar in Vianen kom je dus echt NIET binnen zonder legitimatie + pasje op jouw naam. Alle keren dat ik daar kwam moest ik me legitimiren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin over wat de makro nou wel of niet is.
Als er een goede aanbieding is laat het gewoon weten.
En er valt altijd wel een mouw aan te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 11:47

xyl

Volgens mij speelt deze geen divx af. Anders zou hij met 30 euro wel heel erg goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan heel makkelijk binnen komen bij makro/lucas kramer met een pasje van een ander alleen moeten ze een bevestiging hebben van diegene waar het pasje van is dat je toestemming hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xyl schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:55:
[...]

Volgens mij speelt deze geen divx af. Anders zou hij met 30 euro wel heel erg goedkoop zijn.
Hij leek erg op degene die ik heb gekocht voor 40E.

Nadeel is dat er geen upgradable firmware op zit. En de helft dus niet afspeelt.
filenames niet meer als 10 tekens displayed.
Wanneer je uitzoomt om beter beeld te krijgen je constant 1/2 zoom in beeld ziet

Maar voor de rest doet hij zijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 13:10

Beugelfles

I love rusty spoons

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:05:
[...]

Hij leek erg op degene die ik heb gekocht voor 40E.

Nadeel is dat er geen upgradable firmware op zit. En de helft dus niet afspeelt.
filenames niet meer als 10 tekens displayed.
Wanneer je uitzoomt om beter beeld te krijgen je constant 1/2 zoom in beeld ziet

Maar voor de rest doet hij zijn werk
Is het dezelfde als degene die nu in de folder staat op www.blokker.nl? 29 euro is geen geld als hij gewoon zijn werk doet op het mini tv tje van mijn vriendin.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Bij shop.nl staat al tijden een DivX speler voor net geen 30 euro:

http://www.shop.nl/module...x?ItemId=3&ContentID=1588

Die site is trouwens van HE en die zijn weer huisleverancier van de blokker. Ik heb verder geen ervaring met die speler.

[ Voor 9% gewijzigd door mvdklip op 19-04-2006 14:56 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.