Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 49.982 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 18:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Sebje schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:44:
[...]

Tja dan zal jij de komende tijd iig geen hdd/divx recorder gaan kopen als je dit al duur vindt. 160 gb voor 300 euro is op dit moment een koopje (als de kwaliteit van de speler vergelijkbaar is met de LG dan..)
Ik zie de laatste tijd grote merknamen voor 300 en minder over de toonbank gaan. Zoals bv Pioneer. En al zou er een iets kleinere HDD erin zitten je hebt wel garantie op meer kwaliteit en je kan altijd nog eens een grotere schijf erin trappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

The Legend

*Plop*

MadDog11 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:38:
Is hetzelfde als de Lite-on die ik nu al 2,5 jaar heb, is nog steeds 1 van de betere, ook in testen bij Consumentenbond en diverse pc-bladen, is imho nog steeds value for money :D
Hoe speelt hij Divx/Xvid's en dergelijk? Ik zat namelijk ook te kijken naar een KiSS 1500 die een netwerkaansluiting heeft en geen HDD. Ik hoorde dat de KiSS een hardwarematige codec heeft voor het kunnen afspelen van DivX/XviD wat dus niet upgradeable is.. Is dit ding kwalitatief beter :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Sebje schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:44:
[...]

Tja dan zal jij de komende tijd iig geen hdd/divx recorder gaan kopen als je dit al duur vindt. 160 gb voor 300 euro is op dit moment een koopje (als de kwaliteit van de speler vergelijkbaar is met de LG dan..)
Sorry voor € 279,- heb je er al 1 bij de Kijkshop.
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/data/producten/KS106732g.gif

Voor € 389,- heb je al een 160 Gb Sony bij de Mediamarkt in Alkmaar. Het verschil tussen een a-merk en een b-merk is wel eens groter geweest. Of € 222,- een Lite On 80 Gb. Zie de folder.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

n00bs schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:51:
[...]

Ik zie de laatste tijd grote merknamen voor 300 en minder over de toonbank gaan. Zoals bv Pioneer. En al zou er een iets kleinere HDD erin zitten je hebt wel garantie op meer kwaliteit en je kan altijd nog eens een grotere schijf erin trappen
De kans dat he bij een A-merk de HDD kunt verwisselen voor een willekeurige IDE disk is juist vele malen kleiner.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Koffie schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:07:
[...]

De kans dat he bij een A-merk de HDD kunt verwisselen voor een willekeurige IDE disk is juist vele malen kleiner.
Hoeveel maal kleiner en heb je daar bronnen voor oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

RudiVader schreef op donderdag 20 april 2006 @ 07:21:
[...]

[afbeelding]

Voor € 389,- heb je al een 160 Gb Sony bij de Mediamarkt in Alkmaar. Het verschil tussen een a-merk en een b-merk is wel eens groter geweest. Of € 222,- een Lite On 80 Gb. Zie de folder.
Dat Kijkshop geval speelt geeen DivX/XviD volgens de site :? Scheelt nogal he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor dat geld sluit je toch veel beter een pc aan op je tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heel toevallig maar dat wou ik dus net gaan intypen... Waarom bouwen wij tweakers niet zelf de hdd recorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kzag gister een DVD-recorder van Pioneer in de krant staan, bij de mediamarkt. Zag er ook wel leuk uit. Specs enzo heb ik op t moment niet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info over de Lidl Divx speler van 50 euro; het is een Silvercrest KH 6508 - helaas met een Zoran 776 chipset en niet de Mediatek 1389-FE zoals in de 6507. Dat betekent dus géén gehackte firmwares met leuke en geoptimaliseerde opties. Nu ik het zo zie, zelfs geen officiele updates(?)

In de diverse fora worden mij te veel problemen gemeld, zelfs met afleveringen van tv-series van de bekende encoders, dus ik zal hem niet gaan halen, maar eerste-hand ervaringen zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:11

ikbenwouter

! w t R

Koffie schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:07:
[...]

Bij de LG RH-7500 met 80GB harde schijf kan dit dus gewoon. Hop een 250GB Maxtor IDE schijfje erin is geen probleem.

Edit: Voor €261 heb je deze speler al. LG RH-7x00 Topic voor meer info

[ Voor 19% gewijzigd door ikbenwouter op 20-04-2006 13:03 ]

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
The Legend schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:51:
[...]

Dat Kijkshop geval speelt geeen DivX/XviD volgens de site :? Scheelt nogal he :p
Je hebt gelijk. Dat was voor mij een onbenullig detail maar er zijn mensen die dat inderdaad gebruiken. Maar ik zag het over het hoofd. Geef mij maar DVD
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:11:
nou heel toevallig maar dat wou ik dus net gaan intypen... Waarom bouwen wij tweakers niet zelf de hdd recorder?
Je bedoeld een HTPC met Windows MCE of met Linux en MythTV? Wordt al heel veel gedaan.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bij de Kruidvat (www.kruidvat.nl --> Internetvoordeel) zag ik een online-aanbieding staan voor de volgende laptop. Is dit wat voor die prijs?
Hoe zit het met de warmteontwikkeling van deze laptop? Ik zoek GEEN desktopvervanger, maar een echte laptop (dus die niet te warm wordt om op schoot te hebben.

Op de Medion-site kon ik verder geen specs vinden. Weet iemand deze misschien te vinden?

Medion Centrino Notebook
Medion Centrino Notebook MD 95132
Snelle Intel Pentium M735 (1.70 GHz) met centrino technologie.
Centrino-notebooks van Intel staan voor een goede mix van gebruiksduur en prestaties. Centrino is in feite niet alleen een nieuwe Intel-technologie, maar ook een heel nieuw platform voor mobiele gebruikers. Bij de ontwikkeling van het Centrino-platform had Intel drie aandachtspunten voor ogen: maximale prestaties bij minimaal energieverbruik, goede mobiele verbindingen en een zo klein mogelijk formaat.

Bij deze Notebook ontvangt u GRATIS:
- Draagtas t.w.v. 24,99 euro
- USB muis t.w.v. 14,99 euro

Technische informatie:
- Intel PRO/Wireless 2200
- Wireless LAN 802.11g
- 512 MB DDR-RAM intern geheugen
- 60 Gb hardeschijf
- Geschikt en voorbereid voor draadloos internet
- Multi standaard DVD-Writer: brandt en leest CD-RW, CD-R, DVD-R+, DVD-R-Formaat
- Inclusief software
- Beeldscherm: 14 Inch, Diameter: 36 cm
- Afmeting: 332x230x32 mm
- Gewicht: 2,2 Kilo
- 2 jaar garantie

Software
- Microsoft Windows XP Home Edition SP2
- Microsoft Works 7.0 (OEM versie)
- Power Cinema Suite (OEM versie)
- Ahead Nero Burning ROM (OEM versie)
- Aangevuld met Nero Recode 2-SE

Bestel nu online deze super snelle Notebook voor maar 799,00 Euro.

Van € 1.699,-
Voor € 799,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff tis geen super aanbieding volgens mij.

pricewatch laptops

Toshiba Satellite L20-155 (Cel. M 360; 512MB; 60GB; DVD+/-RW; 15"TFT; WXP Home) voor 700e (geen idee of deze niet te heet word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:37

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

The Legend schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:32:
Heeft iemand de nieuwe Aldi aanbieding al gespot? Kwam er vandaag heel toevallig (Hengelo, Oosten des land) en zag de folder liggen met het volgende:

Medion HDD DVD Recorder / DivX Speler

• 160GB HDD
• DivX 3,4,5 en MPEG4 compatible
• Showview
• Timeshift
• Nicam stereo (?)
• Kopieerfunctie HDD naar DVD en vice versa
• Opname op DVD+R/RW
• Afspelen van: DVD, DVD+R/RW, DVD-R/RW, CD-R/RW, SVCD, VCD, Audio CD, MP3 CD, WMA, WAV, JPEG, BMP
• "Easy Guider" On Screen Menu
• Aansluitingen: Front: Audio/Video ingang (cinch), DV ingang. Achter: Audio/Video uitgang, Component uitgang (cinch), Digitale Audio uitgang, Euro Scart (1x in 1x uit), 75Ohm antenne aansluiting
• Accesoires: Afstandsbediening, lege DVD+RW, Scartkabel, antennekabel

Rechtstreeks overgetikt uit de folder.

Prijs: €299,00
Welk modelnummer, diegene van vorig jaar had dikke problemen, ik heb hem na 4 maanden alsnog naar de Aldi teruggebracht een een Lite-on gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nee is gewoon duur, 14" scherm... misleidende reclame met dat van 1699 Euro bedrag :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Heb wel eens gehoord dat je beter geen celeron kan nemen voor laptop.
Maar als het te duur is voor wat je krijgt ga ik verder kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

celeron is geen centrino, centrino (weet wel dattet een platform is) is echt wel veel beter dan een celeron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RudiVader schreef op donderdag 20 april 2006 @ 07:21:
[...]

[afbeelding]

Dan zou ik inderdaad ook een aanbieding van een a-merk opzoeken. Mijn zusje had een paar weken geleden een philips met 160 Gb harddisk gekocht voor 330 euro.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:32:
Heeft iemand de nieuwe Aldi aanbieding al gespot? Kwam er vandaag heel toevallig (Hengelo, Oosten des land) en zag de folder liggen met het volgende:

Medion HDD DVD Recorder / DivX Speler

• 160GB HDD
• DivX 3,4,5 en MPEG4 compatible
• Showview
• Timeshift
• Nicam stereo (?)
• Kopieerfunctie HDD naar DVD en vice versa
• Opname op DVD+R/RW
• Afspelen van: DVD, DVD+R/RW, DVD-R/RW, CD-R/RW, SVCD, VCD, Audio CD, MP3 CD, WMA, WAV, JPEG, BMP
• "Easy Guider" On Screen Menu
• Aansluitingen: Front: Audio/Video ingang (cinch), DV ingang. Achter: Audio/Video uitgang, Component uitgang (cinch), Digitale Audio uitgang, Euro Scart (1x in 1x uit), 75Ohm antenne aansluiting
• Accesoires: Afstandsbediening, lege DVD+RW, Scartkabel, antennekabel

Rechtstreeks overgetikt uit de folder.

Prijs: €299,00
Lijkt iig sprekend op de Liteon 5045 ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/972020 ), maar ik mis in de specs van deze de DIVX ondersteuning.
Heeft Medion er wat extra's ingestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-sued.de/images/data_product/529666741443bacf41f76a.jpg
Voor degenen die niet ver van de Duitse grens wonen is er vanaf donderdag 27 april een DVD speler te koop bij de Aldi Süd, met in principe heel behoorlijke specs:
* Abspielen von Musik-CDs, DVDs, S-VCD*, VCD, Xvid*, DivX* (bis 6.0), CD-R, CD-RW, MP-3, Photo CD (JPEG-Format), WMA, MPEG 4 SP Formate, DVD+R*, DVD-R*, DVD+RW*, DVD-RW*!
* HDMI-Anschluss zur optimalen Übertragung von digitalen Bild- und Ton-Signalen
an z.B. Plasma- oder LCD-Bildschirme
* VGA-Anschluss z.B. zum Anschluss eines PC-Monitors
* "Xvid home" certified
* Wiedergabe von Nero Digital Dateien
* Abspielen von DVD Audio via 192 kHz/24 Bit Audio D/A Wandler
* Speicherkartenleser für MMC, SD, MS, SM und CF
* MP-3, JPEG und WMA Menü mit Verzeichnissen*/**
* Dolby Digital (AC-3 5.1) Decoder
* Progressive Scan
Vrij vertaald voor de niet Germanisten onder ons::
  • Afspelen van CD audio, DVD, S-VCD, VCD, Xvid, DivX (t/m 6.0), CD-R, CD-RW, MP3, Photo CD (JPEG-formaat), WMA, MPEG 4 SP bestanden, DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW
  • HDMI aansluiting voor optimale overdracht van digitale beeld- en geluidssignalen naar bijv. plasma of LCD beeldschermen.
  • VGA aansluiting om bijvoorbeeld een VGA monitor aan te sluiten
  • "Xvid home" gecertificeerd
  • Weergave van Nero Digital bestanden
  • Afspelen van DVD Audio via een 192kHz/24 bit digitaal-analoog omzetter
  • Geheugenkaartlezer voor MMC, SD, Memorystick, Smartmedia, Compact Flash
  • Afspelen van mp3, Jpeg, WMA met menu en mapstruktuur
  • Dolby Digital 5.1 (AC3) decoder
  • Progressive scan uitgang
PRIJS: € 59.99
Meer info in dit topic op het Dvdboard.de forum en zowaar een review op dv-rec.de.
Als toegift dan nog maar even een vertaling van de Pro en Contra daarvan:
Pro:
  • Zeer aantrekkelijke prijs
  • Eenvoudige bediening
  • Goede beeld- en geluidskwaliteit
  • DVD-Audio Weergave
  • Dolby ProLogic decoder
  • Speelt Nero-Digital af
  • Goede afstandbediening
  • Codefree schakelbaar
  • Toont ID3 info bij het afspelen van MP3
  • Stil loopwerk
  • Kaartlezer
Contra
  • Beperkte compatibiliteit met MPEG 4
  • Geen ondersteuning voor Nero Cinema profielen
  • Geen geheugen van laatst afgespeelde positie
  • Speelt geen UDF geformatteerde schijven af
  • Speelt geen DVD-R DL af
  • Slechte schaling van grote JPEG afbeeldingen
Persoonlijk zou ik Ogg Vorbis support ook wel kunnen waarderen en in plaats van de kaartlezer een USB aansluiting voor een externe harddisk.

[ Voor 65% gewijzigd door Henk007 op 21-04-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Jammer dat er weer geen netwerkaansluiting op zit. Verder wel een leuk speeltje. Relaxt dat hij DivX6.0 ondersteund.

[ Voor 40% gewijzigd door Bram77 op 21-04-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• Geen geheugen van laatst afgespeelde positie
Wát!? Dus als je een xvid van 3 uur kijkt, en die op 1h30m uit zet, moet je hem de volgende dag vooruitspoelen naar dat punt? Lijkt me een vrij groot minpunt. Jammer, want verder lijkt het een mooie unit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Bij zo;n dvdrecorder met harde schijf, bijvoorbeeld die van de aldi, kun je daar ook je digitale tv kaartje van KPN instoppen?

KPN-tv heeft namelijk zo;n EPG, waaruit je met hun personal recorder direct uit kunt opnemen en programmeren. Kan dat met andere recorders ook, of moet je daarvoor echt die van KPN nemen? (die verkopen vier recorders in hun shop, de goedkoopste van 80 gb is daar 280 euro. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:46

voodooless

Sound is no voodoo!

Henk007 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:09:
Meer info in dit topic op het Dvdboard.de forum en zowaar een review op dv-rec.de.
Merk op dat de player in de review niet de player is die je volgende week bij de Aldi kunt kopen. Deze mist namelijk HDMI. Ook de pics in de aldi folder zijn fout, want daar is namelijk geen HDMI uitgang op te zien. Vermoedelijk is ie echter gelijk aan deze (in ieder geval van binnen): http://www.xoro.com/Produ...VD-PlayerXoroHSD8400.html

Helaas is het allemaal een beetje een vaag verhaal. Ik blijf het in ieder geval volgen :)

[ Voor 9% gewijzigd door voodooless op 22-04-2006 11:49 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:42
hoe vinden we deze bij de makro:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/h.kat/ibm.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed voor heel licht gebruik. Er zit standaard maar 256mb ram op, waarvan er nog afgehaald wordt voor je videokaart (is shared mem), verder heb je geen draadloos netwerk en geen dvd brander.
Als je echter de prijs ziet, lijkt het me wel een mooie aanbieding (eventueel direct 2*512 erin, en die 256 wegdoen, en je hebt een deftige laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 24-08 09:21
Zal wel weer binnen no time uitverkocht zijn.
Ging laatst voor een hp laptop, ook voor ongeveer dezelfde prijs
op de dinsdag dat de folder inging maar alles was toen al uitverkocht
en na bestellen kon ook niet meer :'(

Slechte zaak van de makro vind ik, tenzij ze er op = op bij zetten !

[ Voor 10% gewijzigd door pvdlaan op 22-04-2006 18:09 ]

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
er staat op=op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de makro laptop niet op hun website vinden. Staat er ergens info wanneer deze verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
In dezelfde MAKRO-krant staat ook een Fujitsu-Siemens voor € 666 (incl € 792) met de volgende specs:
Fujitsu Siemens Amilo A1650G
AMD Sempron 3300+
512 MB DDR400 intern geheugen
60 GB harde schijf
Monitor: 15,4" WXGA Glare breedbeeld
Optische drive: DVD Dual Layer rewriter
Video: ATI Mobility Radeon Xpress 200 tot 128MB shared
Geintegreerde speakers
Netwerk: 10/100 LAN & 802.11 b/g Wireless Lan
56k modem
1 x IEEE1394
4 x USB 2.0
1 x s-video
1x lan
1 x type II PC card slot
XP-Home SP2/ Work 8.0 + nog wat software

Is dit een goede aanbieding? Ik twijfel alleen nog over de processor. Is dit veel slechter dan een Pentium? En hoe zit het met de warmteontwikkeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
volgens mij is dat geen goede aanbieding.
De sempron wordt heet en verbruikt relatief veel stroom.
Je kan denk ik beter voor een Celeron M gaan. Ook is die videokaart niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
marteltor schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 22:04:
volgens mij is dat geen goede aanbieding.
De sempron wordt heet en verbruikt relatief veel stroom.
Je kan denk ik beter voor een Celeron M gaan. Ook is die videokaart niet veel.
Uit welk tijdperk kom jij |:(

Ik heb zelf een Sempron en die verbruikt 25watt.
Dus ........... >:) Pracht aanbieding dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Shit, nou ga ik weer twijvelen. Zat eerst te dubben over die Sempron. Na het berichtje dat deze niet zo best is, dacht ik dat ik er uit was. Maar nu dit berichtje weer... AHHHHH, ik weet het niet meer.
Nog meer mensen met ervaringen met deze processor in een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, is een pracht laptop en met die Sempron is helemaal niks mis.
Of het ook een scherpe aanbieding is, weet ik zo uit m'n hoofd niet (m'n instinct zegt dat het voordelig is), maar daarvoor kun je de pricewatch er bij pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk persoonlijk dat het een goede aanbieding is. Misschien ff geheugen upgraden... Maar dan heb je een lekker bakkie :) Sempron is echt niet meer zo slecht estes diaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:59:
Ik kan de makro laptop niet op hun website vinden. Staat er ergens info wanneer deze verkrijgbaar is?
Vanaf 24 april gaan de acties in tot en met 5 mei. Er staan een hoop dingen in, maar als je de folders wilt zien, moet je lid zijn en ik kan natuurlijk niet zomaar mijn klantnummer gaan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg slechte aanbieding, voor 50 euro meer heb je een Centrione Dou + X1400. De aanbieding van de marko die daar boven staat is ook driemaal niks. Gaat om een pentium 4 laptop, of wel veel hitte en korte accutijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:26:
Erg slechte aanbieding, voor 50 euro meer heb je een Centrione Dou + X1400. De aanbieding van de marko die daar boven staat is ook driemaal niks. Gaat om een pentium 4 laptop, of wel veel hitte en korte accutijd.
Dus voor 850 euro heb jij een centrino duo + X1400 hmm mag jij mij vertellen waar ik dat kan vinden dan. En die IBM bij Makro is geen pentium 4, maar een centrino 1,6 ghz 400 fsb (= 725), dus weinig hitte en redelijk veel accutijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
jozy schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 22:53:
[...]

Vanaf 24 april gaan de acties in tot en met 5 mei. Er staan een hoop dingen in, maar als je de folders wilt zien, moet je lid zijn en ik kan natuurlijk niet zomaar mijn klantnummer gaan geven...
Ga naar www.makro.nl
Klik op: Makro Folder
Vul als code in:
00 00000000 0 0 0
Klik op 'OK'.
Pagina kan vervolgens niet worden weergegeven.
Klik nu weer op Makro Folder en voila.

[ Voor 3% gewijzigd door geenstijl op 23-04-2006 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
geenstijl schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:27:
[...]

Ga naar www.makro.nl
Klik op: Makro Folder
Vul als code in:
00 00000000 0 0 0
Klik op 'OK'.
Pagina kan vervolgens niet worden weergegeven.
Klik nu weer op Makro Folder en voila.
nice >:)

..en hoe ben je heir achter gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 07:29
Neok_ schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:35:
[...]

Uhhh die code gebruik ik al jaren....

werkt sneller dan mn makro-pas uit portomonee vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 22:16

Klippy

Still Game

Tsjah.. die IBM laptop stelt dan misschien niet zo heel veel voor en ik zou hem niet zo snel kopen, maar IBM laptopjes zijn gewoon duur.

Volgens mij is het deze http://www.kieskeurig.nl/...D13C4C1256F45003E746C.htm en als je die prijzen bekijkt is het best een mooie aanbieding natuurlijk.

Dan heb je wel een nieuwe laptop voor 600 Euro, misschien kan er nog 256MB bij, WLAN dingetje halen voor 20 euro en je kan vooruit.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Neok_ schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:35:
[...]

Dat is al heel lang zo. Vroeger zat stond er ook een plaatje van een voorbeeldpasje, die klantcode die op dat pasje stond werkt ook nog steeds :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:28:
[...]

Lijkt iig sprekend op de Liteon 5045 ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/972020 ), maar ik mis in de specs van deze de DIVX ondersteuning.
Heeft Medion er wat extra's ingestopt?
Die medion heeft iig geen progressive scan in tegenstelling tot die Liteon. En de Litieon kan zowel DVD-R beschrijven als DVD+R, die van de Aldi kan enkel DVD+R. Maar idd die van de Aldi kan dan weer Divx lezen. Ook is de Liteon in de pricewatch goedkoper geprijsd (€245 in tegenstelling tot €299)
En is die SCART op die speler van Aldi RGB?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:07

SeatRider

Hips don't lie

Spuit 11

[ Voor 99% gewijzigd door SeatRider op 23-04-2006 09:55 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:26:
Kom op dan met die link >:) anders is dit geblaat in de ruimte !!!!
Nou waar blijf je nou ..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
jozy schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:18:
[...]

Dus voor 850 euro heb jij een centrino duo + X1400 hmm mag jij mij vertellen waar ik dat kan vinden dan. En die IBM bij Makro is geen pentium 4, maar een centrino 1,6 ghz 400 fsb (= 725), dus weinig hitte en redelijk veel accutijd..
Hij doelt op Dell Inspiron 6400 voor € 953,70 maar dat is wel ff duurder dus.......
Maar ook geen gekke aanbieding hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een 42" plasma tv in aldi duitsland:
42'' 16:9 Plasma-TV
der Spitzenklasse mit HDMI

Stück
1.499,-
• HD-Ready
• HDMI-Eingang mit HDCP-
Entschlüsselung zur digitalen Bild-
und Tonwiedergabe
• Hochwertiges Aluminiumgehäuse
im superflachen Design
• Höchstes Kontrastverhältnis
10.000 : 1 (typ.)
• Physikalische Auflösung 1024 x 768
• Doppeltuner - verfolgen Sie
2 verschiedene Fernsehprogramme
gleichzeitig
• 12-fach-Multibild:
(1 laufend und
11 nacheinander erneuernd)
• Widescreen Signaling (automatische
Auswahl des optimalen Formats,
so dass möglichst immer das Bild
im Vollbildmodus dargestellt wird)
• TOP/FLOF Videotext
mit 2100 Seiten Speicher
• Dynamische Swap-Funktion
(Erkennen der favorisierten Programme
über die "Hotkey"- Taste
der Fernbedienung)
• 499 Programmspeicherplätze
• Integrierte Breitband-Lautsprecher,
2 x 10 Watt Sinusleistung/RMS
• Multifunktions-IR-Fernbedienung
(Batterien im Lieferumfang enthalten)
ABMESSUNGEN (B x H x T):
- ohne Tischfuß
ca. 1045 x 645 x 120 mm
- mit Tischfuß
ca. 1045 x 695 x 250 mm
GEWICHT: ca. 39 kg (inkl. Fuß)
36 Monate Hersteller-Garantie
SERVICE-HOTLINE 365 Tage im Jahr,
auch sonn- und feiertags.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Bij de Lidl vanaf morgen:

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/3934/lidl3rl.png

nu heb ik hier wat vraagjes over:
- Als ik dit ding koop, kan ik hem dan direct aansluiten en tv kijken? Of moet ik er nog een abonnement / smartcard idee bij kopen?
- Welke zenders kan ik ontvangen?
- Is dit een beetje redelijke kwaliteit (voor op een camping?)

[ Voor 0% gewijzigd door marteltor op 23-04-2006 13:15 . Reden: excuus voor de png, kan even niet anders ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Die had ik al gepost ;) en heb toen ook geen antwoorden erop gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Klippy schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:47:
Tsjah.. die IBM laptop stelt dan misschien niet zo heel veel voor en ik zou hem niet zo snel kopen, maar IBM laptopjes zijn gewoon duur.

Volgens mij is het deze http://www.kieskeurig.nl/...D13C4C1256F45003E746C.htm en als je die prijzen bekijkt is het best een mooie aanbieding natuurlijk.

Dan heb je wel een nieuwe laptop voor 600 Euro, misschien kan er nog 256MB bij, WLAN dingetje halen voor 20 euro en je kan vooruit.
Op al die sites staat dat er weldegelijk een wlan kaartje inzit, komt dat door het centrino platform? Heeft de makro het hier dan fout of is dit een wel heel erg gestripte laptop? Ik twijfel of ik hem ga halen morgen.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
marteltor schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:10:

[afbeelding]

- Als ik dit ding koop, kan ik hem dan direct aansluiten en tv kijken? Of moet ik er nog een abonnement / smartcard idee bij kopen?
Haha altijd grappig die Lidl, een satelliet voor 99 Euro..

ontopic:
Ja en nee. Je kunt direct kijken naar free-to-air zenders nadat je de schotel hebt aangesloten en uitgelijnd. Echter je zult geen Nederlandse zenders ontvangen, want die zijn gecodeerd dmv een Smartcard. Omdat dit apparaat geen common interface heeft, is het ook niet mogelijk om dit later uit te breiden. Uitzondering is de zender BVN, die wel vrij te ontvangen is.

[ Voor 4% gewijzigd door Henk007 op 23-04-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ok, ik was net wat aan het googlen en ik had al zo een vermoeden.
ik denk dat ik dan beter voor een 2e hands kan gaan die ongeveer dezelfde prijs zal hebben, maar wel met smartcards overweg kan (dan moet ik, als ik het goed heb, dus een canal digital free to air smartcard a 39 euro per jaar hebben, waarna ik de nederlandse publieke omroepen kan ontvangen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marteltor schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:14:
ok, ik was net wat aan het googlen en ik had al zo een vermoeden.
ik denk dat ik dan beter voor een 2e hands kan gaan die ongeveer dezelfde prijs zal hebben, maar wel met smartcards overweg kan (dan moet ik, als ik het goed heb, dus een canal digital free to air smartcard a 39 euro per jaar hebben, waarna ik de nederlandse publieke omroepen kan ontvangen?)
Nee je zult een Smart card moeten kopen (goedkoopste tot nu toe: 69 euro) daarna kun je er voor kiezen een "settop abbo" af te sluiten a 40 euo per jaar.

Dit is niet nodig maar mocht je een probleem krijgen met de kaart of wanneer ze de codering weer gaan veranderen krijg je een vervangende kaart gratis, settopabbo is dus niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ik dacht dat die abbo's gratis op internet te vinden waren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:28:
een 42" plasma tv in aldi duitsland:

[...]
Prijs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:08:
ik dacht dat die abbo's gratis op internet te vinden waren :p
Daarom is het ook gemakkelijker om een satellier-tuner in je pc te hebben dan een los apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

1.499,- staat toch erbij..

Maar die 1024x768 is natuurlijk wel erg laag voor een 42" dan zou ik veel liever een wat kleinere TV met een hogere resolutie halen voor die prijs.
Dus zo bijzonder vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Klippy schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:48:
[...]

1.499,- staat toch erbij..

Maar die 1024x768 is natuurlijk wel erg laag voor een 42" dan zou ik veel liever een wat kleinere TV met een hogere resolutie halen voor die prijs.
Dus zo bijzonder vind ik het niet.
Ik zie plasmaschermen genoeg van 42" met een nog lagere resolutie hoor :/
Voor hogere resoluties kan je anders ook uitwijken naar LCD schermen.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

marteltor schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:10:

[afbeelding]

- Als ik dit ding koop, kan ik hem dan direct aansluiten en tv kijken?
Je hebt uiteraard een TV-toestel nodig (en elektriciteit natuurlijk).
Of moet ik er nog een abonnement / smartcard idee bij kopen?
Kan, hoeft niet.
Zonder smartcard: veel Duitse zenders, een aantal Italiaanse en Franse en in Nederland BVN, ClearTV, Raceworld en BVN.

Op Astra 2D op 28 graden oost kan je BBC 1-2-3-4 zien, maar ik weet niet hoe groot de schotel van de Lidl is en of die dat trekt.

Astra 2D kan je goed ontvangen in de UK, en in het westelijke gedeelte van Nederland ook nog wel goed. Vooral in Duitsland en verder weg in Frankrijk is de ontvangst echt sterk minder. Zoek op Google naar Astra 2D footprint..

Op Eutelsat W2 kan je op dit moment Discovery Channel Eastern Europe en National Geographic bekijken, maar dat is tijdelijk. Weet ook hier niet of je Lidl dingetje dat kan.

RTL FM, FunX, L1mburg radio, NLR1, AM747, CAZ!, KINK FM, RNW1-2-3, Sky radio, Juize FM, 538, Concertzender, Radio10Gold en Veronica zijn zonder smartcard te ontvangen.

NLR2-3-4 zijn gecodeerd.

Wil je Nederland 1, 2, 3 en NLR2-3-4 ontvangen, dan kan je eenmalig voor €69 een smartcard van Canaldigitaal kopen. Dit ontvang je verder gratis.

Wil je RTL4, SBS6, TMF en nog wat zenders ontvangen, ben je 3,33 per maand kwijt. Zie verder canaldigitaal.nl.

Zo'n smartcard werkt zoals gezegd dus niet in de Lidl decoder.
Ja, vast wel. De TV die je meeneemt is waarschijnlijk de bottleneck voor kwaliteit.

Ik neem aan dat de Lidl voor onderweg geen erg grote schotel weggeeft, dus reken erop dat je ontvangstmogelijkheden achteruit kunnen hollen zodra het goed gaat regenen, of nog erger, sneeuwen.

Laat je niet misleiden door de advertentie: wanneer je met je auto aan het rondrijden bent kan je geen TV kijken :+.

Verder is het niet zo'n heel bijzondere aanbieding imho. op http://www.srt-versand.de/ draai ik zo de volgende set in elkaar:

FTE maximal Marken-Sat-Spiegel 58cm, Stahl, anthrazit (OS 58) 12,90 EUR
SMART Titanium Edition Single LNB, echte 0,2dB Modell: TSX 6,90 EUR
F-Anschlusskabel 10,0m, schwarz 3,20 EUR
Satfinder SF-10 Original SatConn bis 2300mHz, digital und analog, inkl. 20 cm Kabel 4,50 EUR
Digital Sat-Receiver BW 5000 mit 4-stelligem Display 44,90 EUR

Totaal: 72,40 EUR. Komt nog een tientje verzendkosten bij en iets om de schotel aan op te hangen.

Op eg-sat.de kan ik ook zo'n set samenstellen voor €60 met 40cm schotel die waarschijnlijk dichter in de buurt van de kwaliteit van de Lidl komt.

Incl verzenden excl. receiver dus 37,50. Een receiver kan je denk ik beter in NL kopen als je CanalDigitaal toch wil zien. Een ondersteunde decoder kost zo'n €140 (Strong). Misschien kan je met goed zoeken nog een goedkopere op de kop tikken. SRT heeft voor €70 ook een receiver met CI-slot, daar kan een Canaldigitaal CAM (€60) in.

Die laptop van de vorige pagina heeft Alternate trouwens ook voor €649. Een tijdje terug was die volgens mij nog voor €599 ofzo in de aanbieding daar. Nu niet meer..

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 23-04-2006 17:41 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
kijk eens aan wat een nuttige reactie!
Ik begrijp hem, maar toch nog een vraagje of dit ook kan: zou ik ook een digitale tv tuner voor aan mn laptop kunnen kopen, en dan die 37,50 die jij noemt besteden, en dan kan ik gewoon nederland 1,2 en 3 ontvangen? (het gaat voornamelijk om die kanalen vanwege het wk ;))

[ Voor 11% gewijzigd door marteltor op 23-04-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

marteltor schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:04:
kijk eens aan wat een nuttige reactie!
Ik begrijp hem, maar toch nog een vraagje of dit ook kan: zou ik ook een digitale tv tuner voor aan mn laptop kunnen kopen, en dan die 37,50 die jij noemt besteden, en dan kan ik gewoon nederland 1,2 en 3 ontvangen? (het gaat voornamelijk om die kanalen vanwege het wk ;))
Niet precies. In ieder geval zal je laptop USB 2.0 moeten hebben. Dan kan je bijvoorbeeld een Technotrend Connect USB S1200 (€80) of Technisat Skystar USB (€80) aansluiten.

Echter, je wil Nederland 1/2/3 zien. Daarvoor moet je toch een smartcard hebben. Een USB receiver met CI slot heb ik nog nooit gezien. Je hebt voor de PC wel een goedkopere oplossing, een Phoenix cardreader zoals de Infinity (let op: verschillende versies) of de Mastera. Er zijn weinig winkels die ze verkopen, en als ze ze al hebben kosten deze zo'n €40 (zo'n simpel ding moet goedkoper kunnen, maar helaas).

Deze kan je combineren met Poor Man's CAM: http://joshyfun.peque.org/PMCAM2/. Zorg dat je een geschikt programma hebt om TV te kijken waar je die plugin mee kan gebruiken. Voor Linux schijnt een nog uitgebreidere softwarematige CAM te bestaan die meer coderingen aankan. Weet ik verder niks van helaas.

Tel daarbij op een Canaldigitaal smartcard, en je kan kijken op je laptop met die €37,50 schotelset.

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 23-04-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

YellowNeck schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:49:
[...]

Ik zie plasmaschermen genoeg van 42" met een nog lagere resolutie hoor :/
Voor hogere resoluties kan je anders ook uitwijken naar LCD schermen.
Ohja het is Plasma, las zelf dus ook niet goed :P
Dacht LCD. Maar het blijft hetzelfde natuurlijk, het zal best een goed scherm zijn ook. Maar voor 42" moet je toch wel een grote huiskamer hebben hoor. Zeker met lagere resoluties.
Ik zit op 'n metertje of 4-5 van de TV en dan ga ik liever voor een iets kleiner scherm.

Al is de wens natuurlijk ook om ooit een 50 inch ding aan een flinke muur te hangen in een riant huis, maar die komt dan niet van de Lidl.
Zo'n scherm moet je ook altijd even bekijken om de kwaliteit te kunnen beoordelen vind ik, maar bij de Lidl kan je hem zo terugbrengen dus waarom zou je het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

marteltor: als we er verder nog erg diep op in willen gaan misschien even los topic maken, maar ik zie net op www.vanhunen.nl een complete set, incl. smartcard, voor €200. De receiver daarbij kost normaal meer dan €100, een smartcard normaal €70 dus al met al geen slechte prijs volgens mij, en je bent in één klap klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 09:49:
[...]

Die medion heeft iig geen progressive scan in tegenstelling tot die Liteon. En de Litieon kan zowel DVD-R beschrijven als DVD+R, die van de Aldi kan enkel DVD+R. Maar idd die van de Aldi kan dan weer Divx lezen. Ook is de Liteon in de pricewatch goedkoper geprijsd (€245 in tegenstelling tot €299)
En is die SCART op die speler van Aldi RGB?
Misschien is de Aldi HD DVD recorder van 26 april de Liteon 5045GHC+, in een handleiding daarvan die ik vond op de liteon site staat dat deze (verbeterde?) variant DivX ondersteunt. Overigens zag ik op de Liteon site ook de 5045GDL+, die ook DivX ondersteunt en dual layer DVD's kan branden. Deze is volgens de pricewatch ook voor 299 euro leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsinnema
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10-2022
Klippy schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:47:

Heb 'm zojuist bekeken in de Makro Amsterdam. Staat er nu voor E 599,- ex BTW maar morgen dus E 499,- ex BTW.. Leuk ding met maar één probleem: de toetsenbordindeling is niet "VS Internationaal", maar Nederlands (typische IBM-stijl).... Geen probleem als je blind typt en gewoon op "VS Internationaal" instelt, maar in combinatie met het ontbreken van een Touch Pad en Windows-toets net iets te veel minpunten helaas :-(

Jan

[ Voor 3% gewijzigd door jsinnema op 24-04-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik was vandaag naar de Makro in Delft gegaan om hem te kopen. Morgen ging de aanbieding pas in |:(

Ze hadden er nog 71 dus ze zullen niet zomaar weg zijn denk ik. Weet iemand hoe de Makro is met dode pixels? Mag je de laptop eerst zien voordat je hem meeneemt?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
In het laatste krantje van MediaMarkt (Den Haag /Rijswijk) staat een laptop in de aanbieding:
Acer Aspire 5502 Z WCMI
Pentium M Processor 735 (1,7 Ghz 2MB L2 cache, 533 FSB)
1024 MB DDR2-RAM
DVD +- rewriter (DL)
80 GB harde schijf
14,1"WXGA Cristal Brite beeldscherm
tot 128 MB video geheugen
16 bits geluidskaart
10/100 LAN
Wireless 11 b/g
XP Home SP2

Is dit een mooie aanbieding?

Ik zoek een laptop die goed draagbaar is (geen desktopvervanger). Verder hoeft ie niet de snelste processor te hebben. Grafisch hoeft het ook niet het beste te zijn (ga er niet op gamen). Het is meer bedoeld voor het ontwikkelen van software.
Ik twijfel nog of ik voor een 14"of 15"moet gaan (vanwege de draagbaarheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ione schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:17:
In het laatste krantje van MediaMarkt (Den Haag /Rijswijk) staat een laptop in de aanbieding:
Acer Aspire 5502 Z WCMI
Pentium M Processor 735 (1,7 Ghz 2MB L2 cache, 533 FSB)
1024 MB DDR2-RAM
DVD +- rewriter (DL)
80 GB harde schijf
14,1"WXGA Cristal Brite beeldscherm
tot 128 MB video geheugen
16 bits geluidskaart
10/100 LAN
Wireless 11 b/g
XP Home SP2

Is dit een mooie aanbieding?

Ik zoek een laptop die goed draagbaar is (geen desktopvervanger). Verder hoeft ie niet de snelste processor te hebben. Grafisch hoeft het ook niet het beste te zijn (ga er niet op gamen). Het is meer bedoeld voor het ontwikkelen van software.
Ik twijfel nog of ik voor een 14"of 15"moet gaan (vanwege de draagbaarheid).
Ja hoor helemaal vanwege de prijs ^0^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
ooops sorry.... |:(

Prijs is 888 Eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

ione schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:30:

Prijs is 888 Eur
pricewatch: Acer Aspire 5502ZWXMi (P-M 735; 1024MB; 80GB; DVD+/-RW; 14.1"TFT; WXP Home) :)

Goedkoop is het dus niet echt, maar duur ook niet natuurlijk.
Ik vind het een mooie laptop voor je doel.
Enige nadeel is dat shared video geheugen, maar dat gebruik je toch niet zeg je, dus dan zal het gewoon voldoen.
Voordeel van de MM is dat ze daar staan, dus ik zou even kijken of dat scherm je bevalt. Daar kan je zo natuurlijk weinig over zeggen. Maar als jij het prettig vind kijken is het een mooie laptop.
Sommige mensen vinden 1280x800 op 14" slecht te lezen, maar ik vind dat zelf best prettig.

edit:

Bij een andere shop staat "Geheugen video-adapter 128 MB" dus ik weet niet eens of het wel shared is, zo te zien niet dan. Dus dat valt helemaal mee.

[ Voor 18% gewijzigd door Klippy op 24-04-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ione schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:30:

Prijs is 888 Eur
Zelfde config maar dan met Core Duo 1.66Ghz CPU kost 1007 euro bij dell (Dell Inspiron 6400). Da's met 15" breedbeeld, 1GB, 80GB HDD en (ook) onboard graphics.
(Meer dan het dubbele aan) cpu-kracht is altijd handig bij het ontwikkelen!

Lijkt mij een betere prijs/prestatie verhouding.

[ Voor 12% gewijzigd door brama op 24-04-2006 23:13 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
W3ird_N3rd schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:34:
Incl verzenden excl. receiver dus 37,50. Een receiver kan je denk ik beter in NL kopen als je CanalDigitaal toch wil zien. Een ondersteunde decoder kost zo'n €140 (Strong). Misschien kan je met goed zoeken nog een goedkopere op de kop tikken. SRT heeft voor €70 ook een receiver met CI-slot, daar kan een Canaldigitaal CAM (€60) in.
http://www.srt-versand.de...=485_682&products_id=3733
die bedoel je denk ik? Het gaat dus om een "CI-slot"? Wat bedoel je met een Canaldigitaal CAM (€60)?

Wat is het verschil tussen die Strong en die van 70 euro dan? Ze kunnen allebei met die canaldigital smartcard overweg neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Zoiets ja
die bedoel je denk ik? Het gaat dus om een "CI-slot"?
CI: Common Interface. Heeft fysiek nogal veel weg van een PCMCIA slot. Wat moet je hiermee? Er past een CAM in: Conditional Access Module. In deze module plaats je je smartcard, en de module zorgt voor de decodering. Een CAM kan één of meerdere soorten coderingen aan, want je hebt er nogal wat (Irdeto, seca mediaguard, nagravision, viaacces, betacrypt, alphacrypt, conax, Dreamcrypt, PowerVU.. Verzin nou eens een standaard jongens.)

Op deze manier hoeft een decoder niet 100 verschillende coderingen te ondersteunen.
Wat bedoel je met een Canaldigitaal CAM (€60)?
http://www.canaldigitaal....t.asp?id=228&t=Ontvangers
Wat is het verschil tussen die Strong en die van 70 euro dan? Ze kunnen allebei met die canaldigital smartcard overweg neem ik aan?
Ja en nee, de Strong heeft een ingebouwde Seca2 lezer en daar hoef je dus niks bij te kopen, bij die van €70 moet je nog een Seca2 CAM vinden. Het schijnt dat als je een gecertificeerde ontvanger koopt je korting kan krijgen op de smartcard (die anders €70 is), opletten dus.

Een Matrix Reborn (verkrijgbaar vanaf €35) schijnt ook te werken als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
brama schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:10:
[...]

Zelfde config maar dan met Core Duo 1.66Ghz CPU kost 1007 euro bij dell (Dell Inspiron 6400). Da's met 15" breedbeeld, 1GB, 80GB HDD en (ook) onboard graphics.
(Meer dan het dubbele aan) cpu-kracht is altijd handig bij het ontwikkelen!

Lijkt mij een betere prijs/prestatie verhouding.
Ik zat ook al naar deze Dell te kijken. Maar was er nog niet helemaal uit. Toen zag ik deze uit het krantje van MM. Maar je hebt helemaal gelijk. Weer een reden erbij om voor de Dell te gaan. Ik wacht nog even om te kijken wat de nieuwe aanbieding van morgen is van Dell. En dan ga ik 'm maar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De webzijde werkt even niet voor me, maar in de folder staat aangekondigd dat Karwei een Medion MP3 autoradio met usb en kaartlezer in de bieding heeft, voor e79,-

Mijn oudere model Medion van de Aldi (ook met usb) bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Laatst online: 04-09 17:29
Volgens mij gaat het om de MD 80877, te vinden op http://www.medionshop.nl/

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
ione schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:19:
[...]

Ik zat ook al naar deze Dell te kijken. Maar was er nog niet helemaal uit. Toen zag ik deze uit het krantje van MM. Maar je hebt helemaal gelijk. Weer een reden erbij om voor de Dell te gaan. Ik wacht nog even om te kijken wat de nieuwe aanbieding van morgen is van Dell. En dan ga ik 'm maar bestellen.
Komt er vandaag dan een nieuwe aanbieding bij Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

mvdklip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:10:
Volgens mij gaat het om de MD 80877, te vinden op http://www.medionshop.nl/
Klopt helemaal, ik heb 'm al een klein weekje, en is echt een fijn apparaat. Medion is niet een geweldig merk natuurlijk, maar je weet in ieder geval wat je er aan hebt met garantieafhandeling enzo:

Afbeeldingslocatie: https://www.medionshop.nl/P23ShopImagesNL//44/4436B10B07E13D98E10000000A00005A.jpg

Zit itt het plaatje ook een stofkapje over de USB en SD/MMC poort. Deze kan er bij mijn auto trouwens niet op/af omdat deze schuift, en mijn dashboard aan de rechterkant in de weg zit.

Is natuurlijk een erg interessante radio voor het geld. Tegenwoordig heb je een 1GB SD kaartje van Kingston voor een Euro of €27.

Ding heeft echt veel meer opties dan een standaard (bijvoorbeeld) Pioneer. Zit een Mute knopje op, Clock (RDS gesynched), 3x6 FM programmeringen, bladeren in directorystructuur enz enz enz.

Geluidskwaliteit is itt mijn 3 jaar oude Pioneer niet minder. Ik moet dan wel toegeven dat ik 2 standaard Ford=Philips deurboxjes in mijn auto heb.

ALDI heeft per 3 Mei ook een MP3 Autoradio in de aanbieding. Kan folder helaas niet inscannen omdat mijn scanner niet op een Mac werkt :(

Boven het display op het plaatje staat:
CAR CD/MP3/USB/MMC PLAYER
In de folder het volgende (inclusief spelvauten):
Autoradio met CD/MP3-speler
-incl. USB-poort
-geschikt voor het afspelen van MP3, DR, CD-RW en audio-CD
-inclusief afstandbediening
-RDS = Radio Data System
-telefoon mute
-stereo cinch-uitgang
-afneembaar 'fold down' front
-equalizer
-4x50 Watt sinusvermogen
-4x250 Watt PMPO
-ISO DIN-norm
-USB-poort voor het afspelen van MP-3 en WMA bestanden via USB-stick of MP-3 speler en voor het opnemen van audio bestanden in WMA formaat
Wazig dat er dus niet gesproken wordt over MMC terwijl het wel boven het display staat.

Verder vind ik de optie die als laatste wordt besproken wel wazig. Kan hij dan CD's ofzo naar WMA zetten naar je USB stick ofzo? Verder vind ik 'm lelijk, AB is een nutteloze optie.

Karwei actie lijkt dus het leukste (is mijn mening)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Heb ook die Medion autoradio, zie Klippy in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."

Ben er nog steeds tevreden mee, doet alles wat hij moet doen. Nog geen rare dingen tegen gekomen.
Is voor die prijs wel een goed ding, althans op normale standaard autospeakertjes, weet niet hoe dat ding presteert met een mega versterker en luidsprekers van 400 Euro, maar als je zo'n geluidssysteem hebt ga je toch geen radio van 80 euro halen denk ik.
Vooral die USB aansluiting is ideaal, gewoon MP3 speler erin en binnen 3 seconden heb je muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Voor mensen die niet ver van de grens wonen. Ik zie net deze staan:

http://www.lidl.de/de/hom...it_200_GB_Festplatte.ar27

DVD-HDD-Rekorder mit 200 GB Festplatte

Zeichnen Sie Fernsehprogramme vom integrierten Tuner sowie externe Video- und Tonsignale auf DVD oder Festplatte auf!

* Timeshift-Funktion: eine laufende Sendung kann angehalten und nach einiger Zeit fortgesetzt werden, ohne etwas zu versäumen
* Double Layer-Aufnahmetechnik: verdoppelt die Aufnahmezeit auf einem DVD+R DL-Medium (115 min bzw. 8,5 GB pro DL-DVD)
* Kopierfunktion von DVD auf HDD und von HDD auf DVD
* Integrierter TV-Tuner mit ShowView/VPS
* Dolby® Digital/DTS über koaxialen/optischen Digitalausgang
* Easy-Guide-Menüführung und DVD-Titel-Miniaturbildanzeige
* Timeshift und One-Touch-Recording
* 16 Aufnahmezeiten programmierbar
* Maße: ca. 430 x 66 x 315 mm
* Preis je Stück

Inkl. integriertem TV-Programmplaner zur Fußball-WM 2006!
Auf Knopfdruck erscheint die komplette Vorschau auf alle Gruppen- und Finalspiele, die im deutschen Fernsehen übertragen werden (8 Tabellen). Einfach zum elektronischen Programmführer (EPG) wechseln, programmieren und kein Spiel verpassen!

Dat laatste vind ik niet zo spannend, maar de specs lijken wel aardig. Weliswaar geen HDMI oid, of ik zie het over het hoofd.
En PDC zit er niet op, maar dat werkt in Nederland toch nooit goed. :)

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de formido kun je met de juiste stikker 25% korting krijgen naar iets van keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Vanaf 2 Mei ook in Duitsland bij Lidl:
32â&#128;&#157;-LCD-Flachbild-Fernseher

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.de/C1256C790050C7BC/images/DE.06_4309/$file/06_4309_b.jpg
16:9 Stereo LCD TV Flachbildschirm with Doppeltuner — Hp ready!

* Ideally to the representation of the new High definition Fernsehstandards (hp ready), compatibly to SD-TV (480p/i, 576p/i) and to HDTV (720p, 1.080i)
* Automatic transmitter browsing and transmitter assortment
* Double doppel-Tuner for picture in display function and double picture announcement (Split screen)
* 2-Wege-Lautsprechersystem with SRS three-dimensional sound
* 5 picture pre-setting
* 5 clay/tone pre-setting with 5-Band-Equalizer for manual sound attitude
* TOP/FLOF videotex with 4000-Seiten-Speicher
* DVI entrance (HDCP) for digital picture signals (e.g. of DVD Player or PC)
* Lateral front AV entrance (e.g. for camera and play consoles)
* Mass inclusive condition foot: approx.. 805 x 585 x 210 mm
* Price per piece

Prijs: 959, -
Link: http://www.lidl.de/de/hom...DFlachbild-Fernseher.ar10

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dan geef ik liever 400 euro meer uit voor deze Samsung HD TV http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32m61b.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Lekker gemotiveerd..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:35:
De webzijde werkt even niet voor me, maar in de folder staat aangekondigd dat Karwei een Medion MP3 autoradio met usb en kaartlezer in de bieding heeft, voor e79,-

Mijn oudere model Medion van de Aldi (ook met usb) bevalt erg goed.
Ik heb deze nu ook aangeschaft naar aanleiding van de lovende woorden hier :)

Nu hebben we wel zo'n ISO frame uitschuif dingetje :P (die pennetjes in V-vorm?) alleen waar is de vraag :( Kun je die dingen ook ergens los kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

The Legend schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:30:
[...]

Ik heb deze nu ook aangeschaft naar aanleiding van de lovende woorden hier :)

Nu hebben we wel zo'n ISO frame uitschuif dingetje :P (die pennetjes in V-vorm?) alleen waar is de vraag :( Kun je die dingen ook ergens los kopen :?
Ik heb ook zo'n Medion Autoradio, ik wil je graag helpen, maar kan a.d.h.v. je probleem er niet uit opmaken wat nu echt je vraag is, kun je wat duidelijker zijn.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Richard schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:14:
[...]

Ik heb ook zo'n Medion Autoradio, ik wil je graag helpen, maar kan a.d.h.v. je probleem er niet uit opmaken wat nu echt je vraag is, kun je wat duidelijker zijn.
Nou het gaat nog niet echt om de Medion Autoradio :) De oude radio die er in zit moet er eerst uit lijkt me :P Dat zit vast met een ISO frame (zei m'n pa). In de 4 hoeken van de radio zitten 4 gaatjes die je met 2 pinnetjes in V-vorm moet indrukken/inhaken om hem eruit te trekken. Die pinnetjes heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:09
Iemand hier ervaringen mee? Ben geinteresseerd om zo een ding te kopen voor het WK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

The Legend schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:19:
[...]

Nou het gaat nog niet echt om de Medion Autoradio :) De oude radio die er in zit moet er eerst uit lijkt me :P Dat zit vast met een ISO frame (zei m'n pa). In de 4 hoeken van de radio zitten 4 gaatjes die je met 2 pinnetjes in V-vorm moet indrukken/inhaken om hem eruit te trekken. Die pinnetjes heb ik niet :)
Oh OK, nu snap ik wat je bedoeld. Je bedoeld de "sleuteltjes". Een ISO frame bedoelen ze de maat van de radio, en het gat in je dashboard. het heeft dus niets met die sleuteltjes te maken. Die verschillen per Radio (of merk, dat weet ik niet precies). Bewaar deze dus ook altijd goed!!!!!! Dus als je het gelukt is die Medion radio in te bouwen, laat die sleutels dan in het zakje, en gooi die in de doos op zolder ofzo.

Succes met zoeken naar iemand die 'm even voor je eruit kan halen. De locale caraudio winkel zal het denk ik niet voor je doen omdat je de radio bij de Karwei hebt gehaald :P

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:19: In de 4 hoeken van de radio zitten 4 gaatjes die je met 2 pinnetjes in V-vorm moet indrukken/inhaken om hem eruit te trekken. Die pinnetjes heb ik niet :)
Ouch, ik ken het probleem. Toevallig had een kennis ze voor me, maar je kan het altijd vriendelijk vragen bij een zaak waar ze radios verkopen en inbouwen en waar je zo voor de deur kunt staan. Denk niet dat bij een grote zaak (Halfords ofzo) iemand een bon van aankoop wil zien. Zeg gewoon dat je net een radio hebt gekocht, maar 'm niet ingebouwd krijgt vanwege bovenstaand probleem; grote kans dat ze aannemen dat je die radio bij hen hebt aangeschaft, of dat je sowieso wel even van die pinnetjes gebruik mag maken als je het vriendelijk vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Richard schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:24:
[...]

Oh OK, nu snap ik wat je bedoeld. Je bedoeld de "sleuteltjes". Een ISO frame bedoelen ze de maat van de radio, en het gat in je dashboard. het heeft dus niets met die sleuteltjes te maken. Die verschillen per Radio (of merk, dat weet ik niet precies). Bewaar deze dus ook altijd goed!!!!!! Dus als je het gelukt is die Medion radio in te bouwen, laat die sleutels dan in het zakje, en gooi die in de doos op zolder ofzo.

Succes met zoeken naar iemand die 'm even voor je eruit kan halen. De locale caraudio winkel zal het denk ik niet voor je doen omdat je de radio bij de Karwei hebt gehaald :P
Juist! En bedankt :)

Na een uur de garage overhoop te hebben gehaald lagen ze ineens voor me :P Na een beetje geklooi (ben absoluut niet handig in die dingen) is het gelukt, ding werkt verrassend goed voor die 79 euro :D

Enige nadeel, kheb het oude frame uitgebouwd en het nieuwe erin gezet. Alleen zit het nieuwe nu lang niet zo vast als het oude, ik heb die lipjes wel omgebogen maar je trekt dat ding er nogsteeds zo uit.. das niet de bedoeling lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
1000e post!

Hier kunnen we verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:10: Alleen zit het nieuwe nu lang niet zo vast als het oude, ik heb die lipjes wel omgebogen maar je trekt dat ding er nogsteeds zo uit.. das niet de bedoeling lijkt me :?
Misschien kun je er nog iets tussen duwen; stukje karton ofzo. Even naar voren trekken, karton ertussen, en vast aandrukken. Maar wel op zo'n manier dat het geheel er nog uit te trekken is, als je dat over een tijdje zou willen.

Op die USB aansluiting kun je trouwens ook prima een 2.5" HDD aansluiten :)
Het oude model gaat wel over z'n nek als er te veel (meer dan 999 dacht ik) nummers op staan, maar een kniesoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:58:
[...]

Misschien kun je er nog iets tussen duwen; stukje karton ofzo. Even naar voren trekken, karton ertussen, en vast aandrukken. Maar wel op zo'n manier dat het geheel er nog uit te trekken is, als je dat over een tijdje zou willen.

Op die USB aansluiting kun je trouwens ook prima een 2.5" HDD aansluiten :)
Het oude model gaat wel over z'n nek als er te veel (meer dan 999 dacht ik) nummers op staan, maar een kniesoor...
Antwoord post ik in het nieuwe topic.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Het blijft een hoop geld en Targa is nou niet echt een geweldig merk om zo maar bijna 1000 Euro voor neer te leggen. Hoogstwaarschijnlijk gebruiken ze goedkope TN panelen of trage MVA panelen zonder overdrive en mogelijk dus oude generaties panelen.

Die Samsung als voorbeeld is echt op dit moment het beste wat je aan beeldkwaliteit en naar mijn mening ook qua design kan krijgen op HD gebied je betaalt dan wel iets meer... maar je gaat toch geen HD TV kopen om vervolgens pauper beeld te hebben. Dan kan je net zo goed een goedkopere Yoko geval kopen die geen HD ondersteund, want dat maakt dan ook echt niets meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
n00bs schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:58:
[...]

Het blijft een hoop geld en Targa is nou niet echt een geweldig merk om zo maar bijna 1000 Euro voor neer te leggen. Hoogstwaarschijnlijk gebruiken ze goedkope TN panelen of trage MVA panelen zonder overdrive en mogelijk dus oude generaties panelen.

Die Samsung als voorbeeld is echt op dit moment het beste wat je aan beeldkwaliteit en naar mijn mening ook qua design kan krijgen op HD gebied je betaalt dan wel iets meer... maar je gaat toch geen HD TV kopen om vervolgens pauper beeld te hebben. Dan kan je net zo goed een goedkopere Yoko geval kopen die geen HD ondersteund, want dat maakt dan ook echt niets meer uit.
Het is welliswaar beter gemotiveerd maar gaat, naar mijn mening mank. € 400 meer is niet iets meer. Dat is 40% meer. Voor iemand die budget wil, zeker een verschil om rekening mee te houden.

Op dit moment zou de Targa, in mijn ogen, zeker geen verkeerde keus zijn omdat ten eerste HD TV er nog niet is, hij ondersteunt het wel maar je hebt er toch niets aan en als het dan toch niets uitmaakt dan liever toch wel HD TV ondersteuning. Of zie ik een ander verschil over het hoofd tussen een goedkope Yoko (een merk dat volgens mij al een tijdje uitgestorven is) of deze Targa.
Ten tweede, zet hem neer en als HDTV ingeburgerd is, is het langzamerhand tijd om te kijken naar een goede tv die op dat moment de nieuwe norm op tv gebied goed aankan. Verhuis je deze naar de slaapkamer.
Ik zou eerder nog kijken naar het verschil kijken tussen een cheap-ass Vestel met HD bij de Mediamarkt en een oudere a-merk lcd van dezelfde grote, zonder HD voor ongeveer dezelfde prijs. Voor als je budget wil. Het beeld verschil tussen die 2 hoeft dan niet groot te zijn. Redelijk beeld geven ze allemaal wel. En als de mogelijkheden van deze Targa groter zijn dan toch voor de Targa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

Bij mediamarkt deze week aanbieding:

Fujitsu siemens laptop:

Core Duo 1.66 Ghz
Ati X-1400
100 GB HD
1 Gb Ram
15.4 breedbeeld
Kaartlezer,
Gigabit lan
En nog meer :)

1099,-

Lijkt mij ZEER strakke prijs

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Laatst online: 03-08 19:22

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.