Anoniem: 77995
Misschien kun je er nog iets tussen duwen; stukje karton ofzo. Even naar voren trekken, karton ertussen, en vast aandrukken. Maar wel op zo'n manier dat het geheel er nog uit te trekken is, als je dat over een tijdje zou willen.The Legend schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:10: Alleen zit het nieuwe nu lang niet zo vast als het oude, ik heb die lipjes wel omgebogen maar je trekt dat ding er nogsteeds zo uit.. das niet de bedoeling lijkt me
Op die USB aansluiting kun je trouwens ook prima een 2.5" HDD aansluiten
Het oude model gaat wel over z'n nek als er te veel (meer dan 999 dacht ik) nummers op staan, maar een kniesoor...
Antwoord post ik in het nieuwe topic.Anoniem: 77995 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:58:
[...]
Misschien kun je er nog iets tussen duwen; stukje karton ofzo. Even naar voren trekken, karton ertussen, en vast aandrukken. Maar wel op zo'n manier dat het geheel er nog uit te trekken is, als je dat over een tijdje zou willen.
Op die USB aansluiting kun je trouwens ook prima een 2.5" HDD aansluiten
Het oude model gaat wel over z'n nek als er te veel (meer dan 999 dacht ik) nummers op staan, maar een kniesoor...
20*350ZO45°
Het blijft een hoop geld en Targa is nou niet echt een geweldig merk om zo maar bijna 1000 Euro voor neer te leggen. Hoogstwaarschijnlijk gebruiken ze goedkope TN panelen of trage MVA panelen zonder overdrive en mogelijk dus oude generaties panelen.
Die Samsung als voorbeeld is echt op dit moment het beste wat je aan beeldkwaliteit en naar mijn mening ook qua design kan krijgen op HD gebied je betaalt dan wel iets meer... maar je gaat toch geen HD TV kopen om vervolgens pauper beeld te hebben. Dan kan je net zo goed een goedkopere Yoko geval kopen die geen HD ondersteund, want dat maakt dan ook echt niets meer uit.
Het is welliswaar beter gemotiveerd maar gaat, naar mijn mening mank. € 400 meer is niet iets meer. Dat is 40% meer. Voor iemand die budget wil, zeker een verschil om rekening mee te houden.n00bs schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:58:
[...]
Het blijft een hoop geld en Targa is nou niet echt een geweldig merk om zo maar bijna 1000 Euro voor neer te leggen. Hoogstwaarschijnlijk gebruiken ze goedkope TN panelen of trage MVA panelen zonder overdrive en mogelijk dus oude generaties panelen.
Die Samsung als voorbeeld is echt op dit moment het beste wat je aan beeldkwaliteit en naar mijn mening ook qua design kan krijgen op HD gebied je betaalt dan wel iets meer... maar je gaat toch geen HD TV kopen om vervolgens pauper beeld te hebben. Dan kan je net zo goed een goedkopere Yoko geval kopen die geen HD ondersteund, want dat maakt dan ook echt niets meer uit.
Op dit moment zou de Targa, in mijn ogen, zeker geen verkeerde keus zijn omdat ten eerste HD TV er nog niet is, hij ondersteunt het wel maar je hebt er toch niets aan en als het dan toch niets uitmaakt dan liever toch wel HD TV ondersteuning. Of zie ik een ander verschil over het hoofd tussen een goedkope Yoko (een merk dat volgens mij al een tijdje uitgestorven is) of deze Targa.
Ten tweede, zet hem neer en als HDTV ingeburgerd is, is het langzamerhand tijd om te kijken naar een goede tv die op dat moment de nieuwe norm op tv gebied goed aankan. Verhuis je deze naar de slaapkamer.
Ik zou eerder nog kijken naar het verschil kijken tussen een cheap-ass Vestel met HD bij de Mediamarkt en een oudere a-merk lcd van dezelfde grote, zonder HD voor ongeveer dezelfde prijs. Voor als je budget wil. Het beeld verschil tussen die 2 hoeft dan niet groot te zijn. Redelijk beeld geven ze allemaal wel. En als de mogelijkheden van deze Targa groter zijn dan toch voor de Targa.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Bij mediamarkt deze week aanbieding:
Fujitsu siemens laptop:
Core Duo 1.66 Ghz
Ati X-1400
100 GB HD
1 Gb Ram
15.4 breedbeeld
Kaartlezer,
Gigabit lan
En nog meer
1099,-
Lijkt mij ZEER strakke prijs
Fujitsu siemens laptop:
Core Duo 1.66 Ghz
Ati X-1400
100 GB HD
1 Gb Ram
15.4 breedbeeld
Kaartlezer,
Gigabit lan
En nog meer
1099,-
Lijkt mij ZEER strakke prijs
They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.