Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.006 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 23:50

n00bs

Het is weer Zomer!

FaceDown schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 01:07:
[...]

Je lult uit je nek. Jij ziet het verschil niet tussen foto's uit een 'crap' camera en een kodak uit het laagste prijssegment en waarom niet? Omdat dat verschil er niet is. Kap nou maar maar die irritante kruistocht tegen Aldispul van je want het irriteert me mateloos en anderen misschien ook wel. Blijf gewoon weg uit deze topicreeks zou ik zeggen. Sommige mensen zijn erg blij met het spul en misschien kun je dat gewoon eens accepteren in plaats van je ongepaste advies aan iedereen op te dringen.
Reageer eens wat rustiger zeg :X
Kwaliteit is er zeker en ik denk dat ik mij langer met fotografie bezig houd dan jij doet. Het is ook geen kruistocht maar een simpel feit. Jij beweegt mensen vanuit jouw eigen overtuiging. Ik zeg: zet de feiten tegen over elkaar, want blijkbaar kan je met normale argumenten deze discussie niet aan.

Er zijn genoeg review sites waarop de goedkoopste camera's ook worden getest en ja zelfs de Aldi/lidl etc camera's zijn meerdere malen getest.

En ik adviseer alleen anderen om ook te kijken naar andere zaken omdat Aldi en Lidl niet altijd het goedkoopste zijn. Dit neemt niet weg dat ik wel of niet blij kan zijn voor iemand. Maar dit topic gaat over spullen op de goedkoopst mogelijke manier krijgen. Als je dan kan kiezen tussen een product van merk A en merk B, waarbij hetzelfde product wordt geboden voor nagenoeg dezelfde prijs, maar waarbij duidelijk een kwalitatief verschil is tussen beide merken dan zal je neem ik aan als "adviseur" het kwalitatief betere merk aanbieden... tenzij je voor een bepaalde winkelketen werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 10:28

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Het feit blijft dat je voor dit geld niet zo een compacte camera gaat vinden die dezelfde of een betere kwaliteit plaatjes schiet..
Spreek je dit tegen kom dan met een model..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rimave schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 02:02:
[afbeelding]

12" notebook

Is dit ook een beetje een goede laptop?
Vanaf 23/3 bij de Lidl.
Geen idee of ie goed is, maar het ziet er leuk uit. Is al bekend wat ie kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:16:
Het feit blijft dat je voor dit geld niet zo een compacte camera gaat vinden die dezelfde of een betere kwaliteit plaatjes schiet..
Spreek je dit tegen kom dan met een model..
Nee, dat is waar. Maar een compacte camera koop je wel om foto's te kunnen maken. En naar mijn mening is het bij deze camera uitgesloten dat er voor normaal gebruik een bruikbare foto uitkomt. Discokiekjes ok (waar een eerdere gebruiker het over had), maar voor op vakantie of familie feestjes.....ik durf er niet meer mee aan te komen.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:46:
[...]

Geen idee of ie goed is, maar het ziet er leuk uit. Is al bekend wat ie kost?
http://www.lidl.nl/nl/hom...23.p.AMD_Turion_64_16_Ghz

1049

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

RudiVader schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:57:
[...]

Nee, dat is waar. Maar een compacte camera koop je wel om foto's te kunnen maken. En naar mijn mening is het bij deze camera uitgesloten dat er voor normaal gebruik een bruikbare foto uitkomt. Discokiekjes ok (waar een eerdere gebruiker het over had), maar voor op vakantie of familie feestjes.....ik durf er niet meer mee aan te komen.
Die discokiekjes worden dan wel allemaal mooie wazen... ;) maak dan gewoon foto's met je telefoon. Een SE K750 of hoger maakt mooiere foto's en je hebt gelijk een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 02:15:
Nog wat over ALDI producten in het algemeen: met uitzondering van hun PCs hoor ik toch wel erg vaak dat deze producten snel stuk gaan. Zelf heb ik een DVD speler gehad die na krap een jaar het loodje legde, en mijn ouders hebben een paar jaar terug een ALDI camera gekocht die hetzelfde deed.

Dus ook al presteren de producten in eerste instantie redelijk, we horen in dit topic niet hoe lang ze het uitgehouden hebben. Voor mij in elk geval geen ALDI-electronica meer.
Wat specificer graag.

Zelf heb ik eens achter een medoin laptop gezetn en computer, ik moet zeggen dat die toetsenborden verschikelijk slecht typen vooral bij een laptop lijk me dat verschriklijk want je kan daarvan niet het toetsenbord vervangen. Veder heb ik een video crama in me handen gehad van medion. Beed kwaliteit was best wel aardig meer hier van was de bediening ook erg slecht. Het lijkt er net op of medion erge goedkope schakelaars gebruiken.

TFT schermen, dit geld voor elk wazig vaag merk, 9 van de 10 keer kan je voor het zelfde geld een scherm kopen bij een webwinkel van een wel echt merk zoals acer, samsung, enz.
Het beste is om meteen een goed PVA scherm te kopen die wel wat duurder zijn, maar waar je zeker 5 jaar lang plezier heb. In de plaats van zo elcheapo scherm waarbij je binne een jaar achterkomt dat je toch wat beters wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Medion maakt zelf helemaan niets. Wat ze verkopen kan dus veel verschil in zitten. Het is dus een beetje zinloos om te zeggen dat alles van medion goed of slecht is. Dat kan per camera verschillen.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 18-03-2006 11:02 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat alles van medion slecht is, ik vertel alleen me ervaringen die ik heb met de prducten van medion die ik in me handen heb gehad.

Jij trekt zelf de conclusie er uit dat alles van medion slecht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
tft's van Medion zijn goed, althans degene die ik heb. Maar goed deze zijn zoals een hoop spullen bij de Aldi niet meer zo voordelig omdat het merk spul in de normale shop enorm in prijs is verlaagd. Beter gezegd tft's bij de Aldi kosten net zoveel als een aanbieding bij een normale shop. Een paar jaar terug was het echt 100 euro verschil.

De videocamera's met goedkope schakelaars tja, de laatste camera was toch echt een Samsung met een andere naamplaatje.

Trage sluiter tijden hebben merk camera's ook zoveel last van, ligt meer aan de prijsklasse volgens mij.

[ Voor 41% gewijzigd door BARACUS op 18-03-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit eigen ervaring (medion producten):
  • 4.1 megapixel camera (md9700): zeer trage sluitertijd (dus vaak mislukte foto's ivm bewegen), foto's werden op gegeven moment verstoord door felle kleuren, menuscherm vaak 'bevroren' dus opnieuw opstarten
  • 5.1 megapixel camera (retour gekregen van medion als vervanging rep.): zelfde verhaal, trage sluitertijd en dus vaak slechte foto's, opzich was dit cameraatje geen verbetering met de vorige en heb 'm verkocht
  • medion scanner (md90009): start een beetje langzaam maar voor de rest geen problemen mee!
  • medion pc + beeldscherm (zeer lang geleden, pentium III 677Mhz): perfecte computer, nooit problemen mee gehad, ook het beeldscherm (met tco keurmerk) was echt een topper
  • medion wireless keyboard + mouse: keyboard perfect maar de muis gebruiken we niet meer (slechte verzend - ontvangst techniek)
Conclusie: het varieert per product van Medion. Persoonlijk zou ik eerder een pc van medion kopen dan bijvoorbeeld een foto- of video camera, simpelweg omdat je dan direct kwaliteitsproblemen kan zien (dat zegt iig mijn gevoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:55
RudiVader schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 07:30:
Even een vergelijking tussen de Aldi en Lidl pc
Handig overzicht. Is er meer bekend over de muis van de Lidl PC, bijvoorbeeld of deze oplaadbaar is?

Ben wel benieuwd naar een discussie over deze systemen, waar zullen deze week de langste rijen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 09:29

crashtestdummy

Ajoeto member

MaxLaadvermogen schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:25:
[...]

Handig overzicht. Is er meer bekend over de muis van de Lidl PC, bijvoorbeeld of deze oplaadbaar is?

Ben wel benieuwd naar een discussie over deze systemen, waar zullen deze week de langste rijen staan?
Muis is (net als toetsenbord) van het merk Chicony.
Voorzien van oplaadbare batterijen (GP Powerbank).
Opladen dmv voedingskabeltje naar USB (dus geen dockingstation)

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

n00bs schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:19:
[...]

Die discokiekjes worden dan wel allemaal mooie wazen... ;) maak dan gewoon foto's met je telefoon. Een SE K750 of hoger maakt mooiere foto's en je hebt gelijk een telefoon :)
Dit geeft wel aan hoeveel verstand je ervan hebt. Maar vertel maar even, welke camer gebruik je zelf en laat eens wat foto's zien. Zeker aangezien je al veel langer met fotografie bezig bent dan ik verwacht ik wel wat hoogstandjes van je.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hier nog wat meer info over de kleine laptop van de Lidl:

Alleen regio 3 en 4. (Noord-Holland, Brabant en Limburg)

AMD Turion™ 64 1,6 Ghz.
vanaf donderdag, 23-3

LG multinorm DVD-brander:
8xDVD+R, 8xDVD+RW, 8xDVD-R, 6xDVD-RW, 4xDVD+R DL, 4xDVD-R DL, 5xDVD-RAM, 24xCD-R, 16xCD-RW, 8xDVD-ROM, 5xDVD-RAM, 24xCD-ROM.

• Superdun en licht: Slechts 2.200 gram en 31 mm. hoog
• 12“ Wide-Screen Display: WXGA+ 1.280 x 800 Pixel, 16:10 Format
• Wireless-LAN: 802.11g-Standard, max. 54 MBits/s, met geïntegreerde antenne
• 7 in 2 kaartlezer: leest en beschrijft Compact Flash 1, Compact Flash 2, IBM Microdrive, Memory Stick, Sony Memory Stick Pro, SecureDigital-Card en Multimedia-Card
• Gigabit LAN: De nieuwste en snelste netwerkverbinding 10/100 MBit Standard
• Geïntegreerde modem: 56K V90
• VGA: ATI Integrated Grafic Solution. Chipset: ATI RS482M

Gigantisch OEM-Software-Pakket:**
Windows XP Home Edition, Works, Cyberlink Power Cinema™4, Cyberlink Power Director™4, Cyberlink Power Producer, DivX, Nero Suite 6, HD Tronic Recovery, E-Trust antivirus en internettelefonie software
** Alle meegeleverde programma's zijn OEM-versies, die enkel in combinatie met een gekocht PC-systeem mogen worden gebruikt. OEM-versies kunnen inhoudelijk en uiterlijk van de originele versies afwijken.

Aansluitingen:
3x USB 2.0, 1x Firewire IEEE 1394a, PCMCIA Type II, Mic-In, VGA-Monitor, Modem (RJ11), LAN (RJ45), Line-out(SPDIF), S-Video, Audio-In, Composite-In

Veel extra’s:
Incl. optische muis, headset met
microfoon, modemadapter, afstandsbediening, stereo luidsprekers,
PCMCIA-Tuner-Card, modemkabel, 7-in-1 cardreader, etc.

36 MAANDEN GARANTIE
Pick-Up-and-Return-Service.

Kosten € 1049,-

Volgens mij heb je voor dat geld ook een hele mooi MSI

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Precies wat ik ook dacht, het lijkt helemaal niet zo goedkoop. Verschil is natuurlijk wel dat er een groot softwarepakket en 3 jaar garantie bijzit. Als je dat meetelt dan is het wel voordelig. Alleen op software zitten veel mensen niet te wachten en eigenlijk is alleen de 3 jaar garantie dan interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:55
crashtestdummy schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:06:
[...] Muis is (net als toetsenbord) van het merk Chicony.
Voorzien van oplaadbare batterijen (GP Powerbank).
Opladen dmv voedingskabeltje naar USB (dus geen dockingstation)
Dus dan sluit je de muis even aan op het kabeltje en dan wordt deze opgeladen, hoe lang duurt dat?
Hoe lang duurt het voor de batterijen weer leeg zijn en kun je de muis ook gebruiken wanneer deze op de USB (laad)kabel is aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
MaxLaadvermogen schreef op zondag 19 maart 2006 @ 10:25:
[...]

Ik heb die overzichten hier wel vaker gemaakt. Je kan het veel makkelijker vergelijken. Waar de langste rijen staan? Geen idee, bij ons in de buurt (Noord Holland) staan er geen rijen meer voor een Aldi/Lidl pc. Die dingen staan vaak dagen, zoniet weken langer nog te koop.
Lang leve de Mediamarkt. Staan dergelijke systemen ook zo te koop. Software pakketten van die dingen zijn een stuk kariger maar over software hoeven veel mensen toch niet langer te zeuren.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik ben nog geen 12'' laptops tegengekomen onder de 1700 euro. Correct me if I'm wrong! (aan de hand van een link oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[rml][ Ervaringen] MSI Megabook S2x0 series (deel 3)[/rml]

Daar spreken ze over prijzen tussen de 825, en 1025,- :)

Vanaf €707,- zijn ze er al
pricewatch: MSI S250 P-M 718 (P-M 718; 512MB; 40GB; Combo; 12,1"TFT; WXP Home)=

Dus ik denk dat je niet echt goed gezocht hebt.

[ Voor 59% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-03-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Typefoutje misschien? Ik vond er zelfs 1 van mijn gading.

Hier istie: appeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
BlokkerGamma
Afbeeldingslocatie: http://www.blokker.nl/DBimages/actieslides/slide_navigatiesysteem_390.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gamma.com/elements/aanbieding_4_1206.jpg
Vanaf nuVanaf 20/3
gedetailleerde wegenkaarten van de Benelux, voorgeïnstalleerd op SD-kaart (256 MB)gedetailleerde wegenkaarten van de Benelux, voorgeïnstalleerd op SD-kaart
Europa deur tot deur met gratis voucherEuropa deur tot deur te koop voor € 99,-
3.5 inch touch-screen3.5 inch touch screen
?met MP3 afspeelmogelijkheid en picture viewer
garantie 2 jaar met helpdeskondersteuningfabrieksgarantie 2 jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Rudi Vader op 20-03-2006 10:11 . Reden: plaatjes verkleinen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lijke me duidelijk, de blokker variant is goedkoper en heeft europa bijgeleverd...
Hoewel het nooit mijn keus zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

FaceDown schreef op zondag 19 maart 2006 @ 11:25:
[...]

Dit geeft wel aan hoeveel verstand je ervan hebt. Maar vertel maar even, welke camer gebruik je zelf en laat eens wat foto's zien. Zeker aangezien je al veel langer met fotografie bezig bent dan ik verwacht ik wel wat hoogstandjes van je.
Wat versta jij onder hoogstandjes? sommige mensen zijn bv erg artistiek, kunstenaars met fotografie... dat vind ik mezelf helemaal niet. En voor kunstzinnige foto's hoef je helemaal niet lang te fotograferen... het is een bepaalde feeling om een goede compositie te maken en de juiste timing.

Ik kan best gewoon aardige foto's maken die niet perse makkelijk hoeven te zijn, echter reis ik niet de wereld rond waarbij je dus fantastische onderwerpen hebt zoals bv in Zuid Amerika etc... ;)

Anyway maak ik mijn foto's op dit moment met een compact camera; Canon Powershot S60. Die had ik zelf gekozen omdat ik enigszins de functionaliteit van de dSRL camera's wilde hebben, maar in een compacte behuizing.

Vroeger maakte ik met diverse spiegelreflex camera's gekoppeld aan telescopen foto's van planeten, maan etc. (astrofotografie dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik ben de beste foto maker van heel tweakers en nu ophouden met ruziemaken :P

De Lidl heeft iets aparts in de aanbieding. Een bestuurbare auto via een infrarood signaal in een horloge. Hoe je dan ooit fatsoenlijk kunt rondkarren is me ook een raadsel, achter een tafelpoot door?
Het grappige is dat je toeter, alarm, lamp en motorgeluid kan selecteren. Zoiets ruikt als een tweakers onderdelendroom voor een projectje >:)

http://www.lidl.nl/nl/hom...bestuurbare_speelgoedauto

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 20-03-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Bij dixons online voor 300 euro een HP apparaat incl. software.

http://www.dixons.nl/De_o...kket.7070707/default.aspx

[ Voor 25% gewijzigd door BARACUS op 20-03-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
BARACUS schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:11:
[...]

Bij dixons online voor 300 euro een HP apparaat incl. software.

http://www.dixons.nl/De_o...kket.7070707/default.aspx
En nog wel een HP ook.... maar hoewel het niet in de openingspost staat wordt hier voornamelijk over branchevreemde aanbiedingen in bepaalde winkels gesproken. Vandaar dat ik daar niet eens naar gekeken heb. Dixons heeft een hele rits van die dingen staan. Het is wel een voorbeeld dat je zeker niet blind moet staren op de folderaanbiedingen maar ook eens in een normale winkel kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:06:
Ik ben de beste foto maker van heel tweakers en nu ophouden met ruziemaken :P

De Lidl heeft iets aparts in de aanbieding. Een bestuurbare auto via een infrarood signaal in een horloge. Hoe je dan ooit fatsoenlijk kunt rondkarren is me ook een raadsel, achter een tafelpoot door?
Het grappige is dat je toeter, alarm, lamp en motorgeluid kan selecteren. Zoiets ruikt als een tweakers onderdelendroom voor een projectje >:)

http://www.lidl.nl/nl/hom...bestuurbare_speelgoedauto
vet !
die ga ik ophalen vdweek !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
RudiVader schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:06:
[...]

En nog wel een HP ook.... maar hoewel het niet in de openingspost staat wordt hier voornamelijk over branchevreemde aanbiedingen in bepaalde winkels gesproken. Vandaar dat ik daar niet eens naar gekeken heb. Dixons heeft een hele rits van die dingen staan. Het is wel een voorbeeld dat je zeker niet blind moet staren op de folderaanbiedingen maar ook eens in een normale winkel kan kijken.
We knallen hier elke aanbieding :) ik heb gewoon een favorieten map vol met winkels en supermarkten harstikke handig. Dixons heeft erg vaak scherpe aanbiedingen via de website, aanrader om gewoon in de favorieten te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:11:
[...]

vet !
En dan 1x mee rijden en dan weer in de kast gooien? :+

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
BARACUS schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:40:
[...]

We knallen hier elke aanbieding :) ik heb gewoon een favorieten map vol met winkels en supermarkten harstikke handig. Dixons heeft erg vaak scherpe aanbiedingen via de website, aanrader om gewoon in de favorieten te zetten.
Ik wil er niet over discuseren maar aan de topic titel 'aldi/lidl/bouwmarkten etc...' maak ik op dat het branchvreemd moet zijn. Maar daar moet een mod maar een uitspraak over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:44:
[...]

En dan 1x mee rijden en dan weer in de kast gooien? :+
Correct 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:58

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:11:
[...]

vet !
Das een heel leuk speeltje, je krijg er een 2de ombouwset bij zodat je ook een cabrio kan maken. Lagen vorig jaar bij de Aldi en werkt prima.
Geloof dat er 3 of 4 modellen zijn, mijn zoon heeft er 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 26-09 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

iemand deze speler al gekocht?
Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_chilidvdspeler.gif

bij kruidvat voor 44,95
http://www.internetvoorde...ed6c0d4ef1ade87bcce5db220

is dat dezelfde als toen bij de aldi te koop was, met usb waar je eenflinke HD aan kon hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander815 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:31:
[afbeelding]

bij kruidvat voor 44,95

is dat dezelfde als toen bij de aldi te koop was, met usb waar je eenflinke HD aan kon hangen?
Naar mijn weten is die USB-aansluiting enkel geschikt voor flash-geheugen en niet voor HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
kan je er wel een ipod op aan sluiten en dan de films bekijken?
dat zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 25-09 21:34
Er staat:

Stijlvolle zilverkleurige DVD-speler met MPEG 4, USB en Cardslot, speelt DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD, CD-R, CD-RW, MP3, Kodak en JPEG picture. U kan direct foto’s bekijken rechtstreeks vanaf uw SDT-card of camera. Het is eenvoudig aan te sluiten. De DVD-speler ondersteund verschillende talen en verschillende ondertitels. Het heeft een scart uitgang en wordt geleverd met afstandsbediening

Dus hij heeft een USB EN een Cardslot poort waarop je een hdd zou kunnen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

Je kan er waarschijnlijk wel een HD aan hangen.
De vraag is alleen waarom je al die DVD's op HD gaat zetten, zou zelf films die ik wil hebben gewoon branden en bij twijfel op een RW zetten. Als het nou een DivX speler zou zijn was het handiger.
Zou dan gewoon ook meteen voor 100 Euro een DivX speler kopen met LAN aansluiting. Heb ik toen ook gedaan. Cardslot en USB klinkt wel leuk, maar hoe vaak gebruik je dat nou?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Hij kan HD's aan, maar: FAT32, USB1.1, max 2000kbps en 1 logische partitie...

Review: http://www.movie-player.d...News&file=article&sid=224

Niet onaardig, maar zeker geen droomkoop en 5 euro te duur bij de Blokker. Altijd leuk, van die niet-echte-aanbiedingen :-)

@Klippy: MPEG4 is DivX, XviD en met een beetje geluk nog wat andere...

[ Voor 140% gewijzigd door Klaus_1250 op 22-03-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verrek en ik hop zo'n argh ding van de blokker gekocht voor eenzelfde prijs. Dehelft van de codecs speelt ie niet af en niet eens zo'n usb ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 26-09 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Klippy schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:24:
Je kan er waarschijnlijk wel een HD aan hangen.
De vraag is alleen waarom je al die DVD's op HD gaat zetten, zou zelf films die ik wil hebben gewoon branden en bij twijfel op een RW zetten. Als het nou een DivX speler zou zijn was het handiger.
Zou dan gewoon ook meteen voor 100 Euro een DivX speler kopen met LAN aansluiting. Heb ik toen ook gedaan. Cardslot en USB klinkt wel leuk, maar hoe vaak gebruik je dat nou?
zoals welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Ik zag deze HP aanbieding staan bij de Aldi. Vanaf vandaag te koop:

All-in-one printer HP PSC 1417
per stuk
84.99
• compact formaat ca.
43 x 26 x 17
• scannen, kopiëren, printen
• printen met een geoptimaliseerde
resolutie tot 4800 dpi in kleur
en 1200 dpi in zwart
• kleurenkopieën en duplicaatfoto's
produceren zonder de computer
aan te zetten
• zwart/wit documenten van
laserkwaliteit
• verkleinen of vergroten
van 50 - 400%, of passend
op de pagina
(met een speciale knop)
• foto's zonder witranden
printen op 10 x 15 cm
• printsnelheid:
kleur 13 pagina's/min,
zwart 18 pagina's/min
• incl. USB-kabel, zwart en
kleuren cartridges en
complete faxtools
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_12/BILD04.JPG

Heb ff gezocht wat voor cartridges er ingaan. Er gaat een kleuren (+/- € 16) en een zwarte (+/- € 12)in. Alleen zijn deze slechts 5 ml. Ben toen opzoek gegaan naar andere cartridges met meer inhoud en of die te bestellen zijn, maar overal worden 5 ml cartridges aangeboden. Iemand een idee waar je ze kunt kopen met meer inhoud? Die van 5 ml zijn snel leeg denk ik. Ervaringen?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 18:24
Heb ff gezocht wat voor cartridges er ingaan. Er gaat een kleuren (+/- € 16) en een zwarte (+/- € 12)in. Alleen zijn deze slechts 5 ml. Ben toen opzoek gegaan naar andere cartridges met meer inhoud en of die te bestellen zijn, maar overal worden 5 ml cartridges aangeboden. Iemand een idee waar je ze kunt kopen met meer inhoud? Die van 5 ml zijn snel leeg denk ik. Ervaringen?
5 ml = 16 Euro
1 liter = 1 pak melk = 3200 Euro = Kassa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaus_1250 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:25:
Hij kan HD's aan, maar: FAT32, USB1.1, max 2000kbps en 1 logische partitie...

Review: http://www.movie-player.d...News&file=article&sid=224

Niet onaardig, maar zeker geen droomkoop en 5 euro te duur bij de Blokker. Altijd leuk, van die niet-echte-aanbiedingen :-)

@Klippy: MPEG4 is DivX, XviD en met een beetje geluk nog wat andere...
Even voor de goed orde:

Deze speler speelt idd DivX maar in de regel is MPEG4 geen DivX maar wel XviD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

NRGetic schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:37:
Ik zag deze HP aanbieding staan bij de Aldi. Vanaf vandaag te koop:

Even een misverstand uit de wereld helpen. Het woord aanbieding en HP gaan niet samen... HP is vreselijk duur in gebruik en hier zijn genoeg reviews van te vinden.

Daarnaast is een goedkope printer van welk merk dan ook, ook op jaarbasis duurder dan een betere en duurdere printer. Tenzij je maar extreem weinig print dan maakt het niet zoveel uit.

Maar je kan beter een Canon PIXMA IP4000, 4200, 5000 of 5200 halen dan welk andere goedkopere printer dan ook. Daarnaast heb je met een duurdere printer gelijk een betere kwaliteit voor eigenlijk minder geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Laatst online: 12:35
kent iemand deze aanbieding?
http://www.lidl.nl/nl/hom..._met_MP3_USB_en_subwoofer
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/PT.05_4696/$file/05_4696_b.jpg
lijkt me wel een leuk en simpel dingetje voor in mijn slaapkamer waar ik ook nog mijn mp3 speler aan kan hangen :)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:55:
[...]

Even voor de goed orde:

Deze speler speelt idd DivX maar in de regel is MPEG4 geen DivX maar wel XviD
:-| DivX, XviD, Nero, etc zijn toch allemaal MPEG4 codecs? Ik heb nog geen DVD-speler gezien die MPEG4 claimde te zijn en geen DivX afspeelde. Vaak werd er in de handleiding ALLEEN gesproken over DivX en niet eens over XviD (terwijl ze dat vaak wel min of meer ondersteunen). Of is er iets verandert met DivX 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:51:
[...]

5 ml = 16 Euro
1 liter = 1 pak melk = 3200 Euro = Kassa
Iemand een idee hoeveel zwart/wit A4 blaadjes je kan printen met 5ml?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
-Jaap-io schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:11:
[afbeelding]
lijkt me wel een leuk en simpel dingetje voor in mijn slaapkamer waar ik ook nog mijn mp3 speler aan kan hangen :)
lijkt me zeker handig voor in de slaapkamer, zeker als er een sleep en wek functie op zou zitten ;)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
-Jaap-io schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:11:
[afbeelding]
Precies zoals je het zegt, leuk simpel dingetje. Als je echt alleen de mp3speler eraan wilt hangen is een pc boxen set wellicht een optie. Op het plaatje ziet het er behoorlijk groot uit maar laat je niet misleiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
BARACUS schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:39:
[...]

Precies zoals je het zegt, leuk simpel dingetje. Als je echt alleen de mp3speler eraan wilt hangen is een pc boxen set wellicht een optie. Op het plaatje ziet het er behoorlijk groot uit maar laat je niet misleiden ;)
het is mooi dat het kan, maar niet de voornaamste functie :)
en het hoeft ook zeker niet groot te zijn! hoe kleiner hoe beter ;)
pvdlaan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:39:
[...]

lijkt me zeker handig voor in de slaapkamer, zeker als er een sleep en wek functie op zou zitten ;)
ja daar heb ik nog niet eens aan gedacht...
maar dat zal er niet opzitten waarschijnlijk ;)

[ Voor 44% gewijzigd door -Jaap-io op 22-03-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 12:42
http://www.dv-rec.de/test/player2005/chili305/chili305.htm

hier kan je beter zien wat de dvd speler wel en niet kan (groene en rode bolletjes)
al met al lijkt het me een leuk ding voor weinig (ik heb 2 jaar geleden ook een dvd speler bij de kruidvat gekocht en bevalt nog prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Laatst online: 04-03-2022
ik ben niet zo in to the divx wereld enzo, maar als ik het goed begrijp kan ik dus via me ipod waar een divx op staat via de dvd speler de film bekijken?
heb ik het goed of snap ik het nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 25-09 21:34
ja je hebt het goed. Zolang je ipod maar als een hardeschijf wordt herkent. Dus als windows je ipod als hardeschijf herkent zonder drivers te installeren, zal dit spelertje hem ook als hardeschijf zien en kan jij divx bekijken vanaf je ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat wil dus zeggen dat het niet werkt als je de divx-en via itunes op het apparaat zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:44:
Dat wil dus zeggen dat het niet werkt als je de divx-en via itunes op het apparaat zet...
jawel tuurlijk wel, beetje moeilijk uit te leggen maar: de pc herkent je ipod als harde schijf, ( in het begin dan), dit zal de dvd speler ook doen. (daar kun en wil je geen itunes opzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, daar geloof ik dus niks van... De mediabestanden op ipods staan niet als "mass-storage-device" op het ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:56:
Ja, daar geloof ik dus niks van... De mediabestanden op ipods staan niet als "mass-storage-device" op het ding...
ik denk toch van wel hoor, achja ik zou zeggen : probeer het uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 15:23

markvt

Peppi Cola

Die medion camera van vorige week word ook verkocht door LG, is LG dan ook per definitie slechte hardware?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Jullie hebben trouwens gelijk over die DVD speler, had eigenlijk niet eens op dat MPEG4 gelet....
Maar dan nog is het altijd maar afwachten welke codes ondersteund worden, maar volgens die review kan hij het meeste wel hebben dus voor die prijs is het wel leuk.
Mijn fout dus :P
http://www.pixmania-pro.n...-divx-speler-dvx-500.html
Deze bijvoorbeeld.
Maar dan moet je wel een PC hebben aantaan als je een film kijkt, maar dat is voor de tweakers meestal toch geen probleem.
Maar ik vind die LAN connector veel fijner dan een USB schijf, maar is ook 2x zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Trouwens ik heb vandaag nog dit opgehaald:
http://www.kijkshop.nl/in...pID=0&intProductgroepID=0

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/data/producten/zoom_images/KS106445b.gif

MEDION Autoradio/cd/mp3 MD80877

* 4 x 20 Watt
* LCD display met ID3 tag
* PPL tuner MW/FM/LW
* 30 Voorkeuzezenders
* CD-R/RW en MP3 afspeelbaar
* Afneembaar front
* USB aansluiting
* USB aansluiting + geheugenkaart slot
* Op = op

€ 79, 99

Volgens mij is die ook al eens bij de Aldi geweest, maar weet niet of dat hetzelfde typenummer is.

Is best een fijne radio, geen topmodel, maar werkt gewoon top.
Voelt degelijk aan, frontje zit goed vast, zit een equaliser op met 5 presets. En die USB aansluiting is geniaal, plug ik even m'n MP3 speler in en je kan mooi al je MP3tjes luisteren, Met ID3 zelfs.

Dus voor die prijs wel een aanrader moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:13:
[...]

ik denk toch van wel hoor, achja ik zou zeggen : probeer het uit!
Staan wel op 'normale' mass storage device, maar niet met logische namen in logische directories. Niet echt handig dus..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb vandaag bij kruidvat in Eindhoven die DVD-speler gehaald met usb/cardreader.

Het ding werkt prima met een 40GB harddisk die ik er aangehangen heb.
Op de harddisk staan 3GB aan mp3tjes en 2 divx'en (met subtitles). Na aansluiten duurde het een seconde of 10 om te scannen.

Afspelen gaat allemaal prima, ook de subs. Wat dat betreft wel een leuk ding dus! Precies wat ik wou hebben..ik kijk graag tvseries in bed die ik daarvoor gedownload heb; met USB hoef ik ze niet meer te branden op dvd+rw.

Helaas werkt de USB HDD (laptop schijfje) niet zonder extra stroomvoorziening op de USB aansluiting. Anders zou het helemaal ideaal geweest zijn.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Laatst online: 28-03-2023
-Jaap-io schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:40:
[...]

het is mooi dat het kan, maar niet de voornaamste functie :)
en het hoeft ook zeker niet groot te zijn! hoe kleiner hoe beter ;)

[...]

ja daar heb ik nog niet eens aan gedacht...
maar dat zal er niet opzitten waarschijnlijk ;)
Ik heb hem in huis. Zit timer en sleep functie op. Apparata is niet erg compact en die subwoofer ook niet. Het geluid is prima! Minpuntje is het goedkope (en luidruchtige) CD-klepje en het slecht te lezen display. Omdat het er beter uitziet heb ik hem opgehangen en de woofer onder mijn bed staan.

Al met al een prima systeempje voor de slaapkamer.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
xoun schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:09:
[...]

Ik heb hem in huis. Zit timer en sleep functie op. Apparata is niet erg compact en die subwoofer ook niet. Het geluid is prima! Minpuntje is het goedkope (en luidruchtige) CD-klepje en het slecht te lezen display. Omdat het er beter uitziet heb ik hem opgehangen en de woofer onder mijn bed staan.

betekend dat, dat je hem als wekker kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Laatst online: 28-03-2023
-Jaap-io schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:25:
[...]

betekend dat, dat je hem als wekker kan gebruiken?
Je kunt hem als wekker gebruiken (timer) en je kunt ermee in slaap vallen (sleep).

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Weet iemand of Aldi/LidL binnenkort weer met een TV actie komt?

Tijden terug stond er hele mooie LCD bij Aldi hier in Amsterdam West, maar budget was helaas te laag destijds. En nu wacht ik al maanden op weer zo'n mooie actie...

M'n tv is echt aan vervanging toe namelijk :'(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Osdorp-Dude schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:39:
Weet iemand of Aldi/LidL binnenkort weer met een TV actie komt?

Tijden terug stond er hele mooie LCD bij Aldi hier in Amsterdam West, maar budget was helaas te laag destijds. En nu wacht ik al maanden op weer zo'n mooie actie...

M'n tv is echt aan vervanging toe namelijk :'(
welke prijs-klassen en hoe groot moet dat scherm zijn? plasma of lcd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:11

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Wat specificer graag.

Zelf heb ik eens achter een medoin laptop gezetn en computer, ik moet zeggen dat die toetsenborden verschikelijk slecht typen vooral bij een laptop lijk me dat verschriklijk want je kan daarvan niet het toetsenbord vervangen. Veder heb ik een video crama in me handen gehad van medion. Beed kwaliteit was best wel aardig meer hier van was de bediening ook erg slecht. Het lijkt er net op of medion erge goedkope schakelaars gebruiken.

TFT schermen, dit geld voor elk wazig vaag merk, 9 van de 10 keer kan je voor het zelfde geld een scherm kopen bij een webwinkel van een wel echt merk zoals acer, samsung, enz.
Het beste is om meteen een goed PVA scherm te kopen die wel wat duurder zijn, maar waar je zeker 5 jaar lang plezier heb. In de plaats van zo elcheapo scherm waarbij je binne een jaar achterkomt dat je toch wat beters wilt.
Vraag me af op wat voor toetsenbord je dit getypt hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

andreict schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:49:
[...]

welke prijs-klassen en hoe groot moet dat scherm zijn? plasma of lcd?
Scherm destijds was dacht ik 599 of rond die prijsklasse. Dus rond de 400~600 euro.

Was een LCD scherm dacht ik, hij was erg plat, zat een vga ingang op en nog hoop features. Schermgrootte weet ik helaas niet meer, maar schat zo'n 50~60cm?

Ben zelf hele tijd ziek geweest dus nog niet echt tijd gehad om me er verder in te verdiepen welk scherm het precies ook alweer was, maar plasma was het zeker niet dacht ik. Maar hij stond bij de Aldi, dat is zeker.

[ Voor 6% gewijzigd door Mesh op 23-03-2006 20:37 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Osdorp-Dude schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:37:
[...]

Scherm destijds was dacht ik 599 of rond die prijsklasse. Dus rond de 400~600 euro.

Was een LCD scherm dacht ik, hij was erg plat, zat een vga ingang op en nog hoop features. Schermgrootte weet ik helaas niet meer, maar schat zo'n 50~60cm?

Ben zelf hele tijd ziek geweest dus nog niet echt tijd gehad om me er verder in te verdiepen welk scherm het precies ook alweer was, maar plasma was het zeker niet dacht ik. Maar hij stond bij de Aldi, dat is zeker.
Ik weet welke je bedoelt, hierna heeft Aldi nooit meer een lcd tv gehad. Houdt deze topic in de gaten want er zijn tal van budget schermen langsgekomen bij niet Aldi's.

Edit: ik lul uit mijn nek een paar maanden terug had aldi een afgrijselijk grijs ding :X de andere winkels verkopen leuker spul. Degene die jij bedoelde was volgens mij een Medion, de laatste was een audiosonic geloof ik.

[rml][ TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen[/rml]

Check hier: 30 inch 800 euro.

https://www.medionshop.nl/

[ Voor 21% gewijzigd door BARACUS op 23-03-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

BARACUS schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:10:
[...]

Ik weet welke je bedoelt, hierna heeft Aldi nooit meer een lcd tv gehad. Houdt deze topic in de gaten want er zijn tal van budget schermen langsgekomen bij niet Aldi's.

Edit: ik lul uit mijn nek een paar maanden terug had aldi een afgrijselijk grijs ding :X de andere winkels verkopen leuker spul. Degene die jij bedoelde was volgens mij een Medion, de laatste was een audiosonic geloof ik.

[rml][ TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen[/rml]

Check hier: 30 inch 800 euro.

https://www.medionshop.nl/
Weet je toevallig de specs nog van dat scherm? Was destijds erg onder de indruk van dat type scherm en zoek nu iets in die richting.

Links zijn erg handig, tnx!

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Osdorp-Dude schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:10:
[...]

Weet je toevallig de specs nog van dat scherm? Was destijds erg onder de indruk van dat type scherm en zoek nu iets in die richting.

Links zijn erg handig, tnx!
Ik kan me niet voorstellen dat die specs nog enige waarde hebben, we zijn alweer een tijdje verder. Ik vond het toen ook een leuk ding voor het geld maar je wilt het nu niet meer in je huis hebben staan. Misschien dat je die Jewel nog kunt vinden voor 550 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

sander815 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:31:
[afbeelding]

bij kruidvat voor 44,95

Ik heb 'm vanochtend na lang overwegen toch maar gekocht... :)

Al die formaten speelt m'n xbox ook wel af, maar die USB en Cardreader-slots zijn wel erg handig.
Bij de Aldi/Lidl zat ik er nét altijd naast als ze d'r waren.

Goed mijn korte impressie:

Om te beginnen, het is dé ideale vriendin eigenlijk.. 0-)

Het maakt niet uit wát je erin stopt of ze kan er wat mee..
Ze slikt gewoon alles..
Geen lelijk beeld.

En er zit nog een afstandsbediening bij ook! :P :9 :P

Wat wil je nog meer?

Enige minpunt, maar da's zeer persoonlijk en dat is dat 'ie niet in het zwart leverbaar is.

Groot pluspunt, m'n mp3-speler kan hij gewoon alles vanaf spelen via USB.
Wat Divx en Mpeg's erin gestopt en werkt als een trein.

Zelfs een originele DVD van Queen's Greatest Hits die op mijn "oude" (toch niet goedkope) DVD-speler bij een van de tracks alleen maar blokjes liet zien. (ik heb de DVD zelfs omgeruild destijds maar hetzelfde probleem), die werd gewoon vlekkeloos zonder problemen afgespeeld.

Hoe is het toch allemaal mogelijk voor dat geld.. :?

Kortom: _/-\o_

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Chili DVD-MX305CU ook aangeschaft maar als ik een USB apparaat aansluit word t beeld bij mij gelijk zwart :? heb een LaCie 240 GB, FAT32, Primaire partitie zoals het in de handleiding stond.....USB stick van 128 MB/FAT32 gaf mij ook al een zwart beeld.

Iemand anders ook met zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Sluit je hem aan als ie aanstaat? Gaat het zwart beeld weg als je hem er weer uithaalt? Crashed de speler helemaal of alleen het beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:00:
Heb de Chili DVD-MX305CU ook aangeschaft maar als ik een USB apparaat aansluit word t beeld bij mij gelijk zwart :? heb een LaCie 240 GB, FAT32, Primaire partitie zoals het in de handleiding stond.....USB stick van 128 MB/FAT32 gaf mij ook al een zwart beeld.

Iemand anders ook met zelfde probleem?
Mijn Usb/mp3-speler deed het gewoon als ik 'm aansloot.

Wel ben ik tegen een ander probleem aangelopen.
Als ik een DivX met ondertitels wil bekijken dan krijg ik de ondertitels in spiegelschrift.. :?
Wat ik ook probeer met de instellingen.

Dacht eerst al dat het Russich was ofzo maar alles stond gewoon achterstevoren. 8)7

Toch maar even terug naar Kruidvat op de drukke Zaterdag. :(

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Wel ben ik tegen een ander probleem aangelopen.
Als ik een DivX met ondertitels wil bekijken dan krijg ik de ondertitels in spiegelschrift.. :?
Wat ik ook probeer met de instellingen.
Bij mij precies hetzelfde. Ik zal maandag eerst maar eens gaan bellen met de "vriendelijke helpdesk-medewerkers" of ze iets weten, anders gaat hij ook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Wortelstok schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:42:
[...]

Bij mij precies hetzelfde. Ik zal maandag eerst maar eens gaan bellen met de "vriendelijke helpdesk-medewerkers" of ze iets weten, anders gaat hij ook terug.
Fiets, fiets, ren, ren, hijg, hijg... zweet zweet... enz...

Zon dvd-speler vergt wat van je conditie.. ;)

Kom net terug van 't Kruidvat (ik kan er uit dit dorp maar wel liefst kiezen uit 3)..
En ben naar een ander fileaal gegaan als waar hij gisteren gekocht is..

(Je weet maar nooit, andere pallet andere doos ander productiedatum.. :? )

Mij kon niks meer gebeuren mocht dit een exemplarische fout zijn.. :)

Het ding omgeruild voor 'n ander exemplaar.

Net aangesloten en wat denk je....

Precies hetzelfde euvel.. :( :(

In spiegelschrift wederom, kijk het is wel te volgen maar dan moet zelf met spiegels gaan werken.

Gadver, hier baal ik van altijd hetzelfde liedje als ik eens wat nieuws koop. |:(

Kunnen die Chinezen niet eens een ondertitel-chipje op 'n printplaatje solderen zonder 'm ondersteboven te monteren. :?

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Sterkte aan iedereen die net zo baalt als ik. ;)

p.s. het usb-slot en de mp3 speler doen het wel. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Apestaartje op 25-03-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Tja ik koop toch liever een goedkope Sony DVD speler voor 5 Euro meer dan 1 of ander babipangwang merk. Alleen heb je dan geen DivX ondersteuning. Maar wie gebruikt dat nou echt? ja mensen met een trage internetverbinding. DVD's trek ik zelf in 40 minuten binnen, dus geen reden om DivX te downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

n00bs schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:06:
Tja ik koop toch liever een goedkope Sony DVD speler voor 5 Euro meer dan 1 of ander babipangwang merk. Alleen heb je dan geen DivX ondersteuning. Maar wie gebruikt dat nou echt? ja mensen met een trage internetverbinding. DVD's trek ik zelf in 40 minuten binnen, dus geen reden om DivX te downen.
Als je een dvd in 40 minuten binnen haalt heb je een divx in 5 minuten binnen. Dat lijkt me toch een groot voordeel ;) (ik haal zelf divx binnen omdat ik die kan streamen vanaf mijn netwerk op mijn dvd speler, dat is minder werk dan dvd's downloaden en branden. Maar dat is een andere discussie want ze hebben nog geen netwerkdivxspelers bij Kruidvat ;))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ik denk dat er best nog wel wat mensen zijn die alles in DivX / XviD bekijken, alleen al vanwege het feit dat je 4 - 8 keer minder opslagruimte / DVD's nodig hebt :-)

In die Babipangwang-spelers zitten trouwens ook wel eens Sony-onderdelen hoor (loopwerk bv) :-) Als je ze openmaakt en van binnen bekijkt, dan is er af en toe wel een kwaliteitsverschil, maar niet bijster groot. Zijn allemaal dezefde fabrikanten voor de onderdelen, alleen gebruikt de 1 een wat beter model/type, zit er wat extra meuk op en zijn wat onderdeeltjes wat beter uitgevoerd. Maar zolang kwaliteitsmerken geen DivX / XviD ondersteunen....

Wat voor subtitles zijn het eigenlijk? .srt's? Als dat laatste zo is, mirrored ie dan niet het hele beeld?

[ Voor 46% gewijzigd door Klaus_1250 op 25-03-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Ik heb nog een hoop Divx-jes uit het stenen tijdperk en die ga ik toch echt niet allemaal opnieuw binnenhalen.

Het zal best wel op te lossen zijn met een firmware patch ofzo.. (tenminste ik hoop dat het zo eenvoudig is..)

En ik had dit ding voor "erbij"..

Maar tóch moet 'ie 't wel naar behoren doen...

p.s.

Hij mirrored niet het hele beeld.. en het zijn inderdaad srt. ondertitels.

[ Voor 16% gewijzigd door Apestaartje op 25-03-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Marzman schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:12:
[...]

Als je een dvd in 40 minuten binnen haalt heb je een divx in 5 minuten binnen. Dat lijkt me toch een groot voordeel ;) (ik haal zelf divx binnen omdat ik die kan streamen vanaf mijn netwerk op mijn dvd speler, dat is minder werk dan dvd's downloaden en branden. Maar dat is een andere discussie want ze hebben nog geen netwerkdivxspelers bij Kruidvat ;))
Ik snap je punt, echter download ik alleen af en toe als het erg laat is een divx of xvid om even snel een film te kunnen kijken. Maar dit kijk ik dan op de pc.

In de meeste gevallen blijft DVD er beter uitzien dan DivX en XviD, maar natuurlijk is het achterlijk dat vaak het verschil zo klein is. De compressie bij DVD is naar mijn idee iets uit de stenen tijdperk, zelfde zie je met MP3 (mp4 is beter) en JPG (Jpeg2000 is VEEL beter en VEEL kleiner).

Maar op een gegeven moment zijn de mensen zo gewend dat iets een bepaalde standaard is. Maar je ziet ook op FTD etc meer films in DVD formaat komen dan DivX, dus blijft DivX weinig interessant voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
n00bs schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:06:
95% van de mensen die films downloaden? Waarom zou je 4GB gaan downloaden als je vrijwel de zelfde kwaliteit kunt krijgen in +/-700MB.....Maargoed da's een andere discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Geen DTS etc ;) geen mooie menu's geen extra's. Toch niet dezelfde kwaliteit :)

Als je een mooie set thuis heb staan, gebruik je wel natuurlijk het beste lijkt mij. Maar zoals ik al zei soms download ik ook divx om ff snel savonds laat toch een filmpje te kunnen kijken. Aangezien ik dan toch via de pc kijk met een headset op, maakt het allemaal erg weinig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Laatst online: 16-07 14:56
Maar zolang kwaliteitsmerken geen DivX / XviD ondersteunen....
Hoe kom je daarbij! Alle A merken hebben meerdere modellen DVD spelers met Divx / Xvid ondersteuning.. sterker nog het eerder aangehaalde merk Sony heeft wel degelijk al zeker
een jaar meerder DVD/Divx spelers.
En nog sterkerderer... Sony heeft zelfs als enige een zelfs een chip voor divx support ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Ik ben aan het zoeken gegaan en kwam 'n leuk linkje tegen over de/het/een Kruitvat-DVD-spelertje..
Zal eens gaan spitten of er iets van die ondertitel-tovernarij bekend is.
Er staan in iedergeval firmware's op. :)

http://chilimx305.atw.hu/

Mocht dit linkje tegen de regels zijn dan Sorry! en moet de moderator 'm maar ff deleten.

nog 'n linkje

http://www.dvdboard.de/fo...php?p=784111&postcount=32

[ Voor 14% gewijzigd door Apestaartje op 26-03-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Ik ben aan het zoeken gegaan en kwam 'n leuk linkje tegen over de/het/een Kruitvat-DVD-spelertje.. Zal eens gaan spitten of er iets van die ondertitel-tovernarij bekend is.
Ben benieuwd, volgens mij is dat een oudere versie (MX305 CU zonder "II"). Mijn speler reageert in ieder geval niet op de codes 5168 of 9735. Op de site van Umax staat trouwens ook geen nieuwere firmware; sterker: het betreffende type (met de "II") staat nog niet bij support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Ik ben op dit moment niet thuis dus kan niet testen of die codes het bij mij wél doen.
Maar heb een sterk vermoeden dat wij dezelfde tiepes hebben.

Ben ondertussen wel druk aan het zoeken, maar kan niks vinden over die ondertitels in spiegelschrift en/of hoe dat te verhelpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Ik zie die Koreanen al tegen elkaar in de fabriek: "Ondertiteling in Europa van links naar rechts???? Neem een ander in de maling":o

Maar goed, gisteren de nieuwe mediamarkt folder binnen en ze bieden een Navman iCN 320 aan voor € 199,- met Benelux kaarten. Voor de gene die goedkoop willen navigeren. Ik vind het niet echt interessant. Mini 2d kaart en geen touchscreen.
Afbeeldingslocatie: http://www.navman.com/land/images/products/icn320/iCN320_a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RudiVader schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:52:
Ik zie die Koreanen al tegen elkaar in de fabriek: "Ondertiteling in Europa van links naar rechts???? Neem een ander in de maling":o
Quote dan ff correct:
Ik zie die Koreanen al tegen elkaar in de fabriek: "Ondeltiteling in Eulopa van links naal lechts???? Neem een andel in de maling":o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vanaf dinsdag is er bij de Makro een Fujitsu-Siemens 19" TFT in de aanbieding (Fujitsu Siemens Scaleoview C19-9) voor 236,- (incl btw).

Resolutie 1280x1024
Zichthoek 140/130
Helderheid 250 cd/m2
Contrast 500:1
Responsetijd 12 ms
Garantie 3 jaar

Iemand enige ervaring met dit schermpje? Of advies n.a.v. de specs? Het scherm zal niet gebruikt worden voor het spelen van games. Gewoon beetje internetten, Word, etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik heb de Denver DVU-1008 speler nu aan de tv hangen, externe hd aan gehangen alles werkt naar behoren. totdat ik ging klooien met ondertiteling, pff wat een mini de mini letters welke ook nog eens geel zijn en dus moeilijk te lezen is grrrr

vast geen firmware van te vinden op het net? (op eigen site staat niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ione schreef op zondag 26 maart 2006 @ 20:41:
Vanaf dinsdag is er bij de Makro een Fujitsu-Siemens 19" TFT in de aanbieding (Fujitsu Siemens Scaleoview C19-9) voor 236,- (incl btw).

Resolutie 1280x1024
Zichthoek 140/130
Helderheid 250 cd/m2
Contrast 500:1
Responsetijd 12 ms
Garantie 3 jaar

Iemand enige ervaring met dit schermpje? Of advies n.a.v. de specs? Het scherm zal niet gebruikt worden voor het spelen van games. Gewoon beetje internetten, Word, etc.....
In de pricewatch zijn de goedkoopste 19" van dit merk ~300 Euro en gezien de specs gaat dit om een oud model (ouder dan 1 jaar). Het paneel in dit scherm is TN en heeft een kleine kijkhoek, laag contrast en de kleurechtheid komt niet in de buurt van een goedkope CRT. Ik zelf zou zoiets niet kopen.

Maar voor alleen internetten en tekstverwerking zal het vast wel te doen zijn. Alleen kan je dan net zo goed een 17" TFT nemen. Grotere schermen vind ik persoonlijk iets voor: gaming en photoshopping/ 3D modelling en breedbeeld als je ook veel films kijkt.

In ieder geval is er in de pricewatch op 19" gebied niet een goedkoper scherm dus op dat punt is het wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Bram77 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:23:
[...]

95% van de mensen die films downloaden? Waarom zou je 4GB gaan downloaden als je vrijwel de zelfde kwaliteit kunt krijgen in +/-700MB.....Maargoed da's een andere discussie :)
Een film van 90 - 120 minuten met DD / DTS in 700 MB zelfde kwaliteit als een DVD? Dacht het toch niet.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je met die chili dvd-player van kruidvat vanaf externe harddisk ook een map met dvd-content kunt afspelen?

Ik herinner me iets van een andere speler met usb-aansluiting dat de harde schijf in fat32 geformateerd moet zijn en dan zit je volgens mij met de 4 GB beperking per map, dus zou een dvd in de map niet kunnen.

Is dat bij deze speler ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Over de Kruidvat DVD/DivX speler (Chili MX305 CU II) en het afspelen van Divx subtitels in spiegelbeeld.

Ik heb inmiddels met de helpdesk gebeld. Ze hebben het probleem al vaker gehoord maar hebben er geen oplossing voor. Bovendien valt het apparaat nog onder de winkelgarantie (4 weken na introductie) dus mogen zij blijkbaar nog niet met de leverancier onderhandelen over een fix. Ik heb verteld dat meerdere mensen op dit forum het probleem hebben. Ze communiceren het wel terug naar Kruidvat, die zelf moet beslissen of ze het apparaat eventueel uit de verkoop haalt.

Terugbrengen dus maar... Jammer want verder is het een prima apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Bovenstaand verhaal is interessant...

Ik ben ondertussen ook druk bezig geweest over het hoe en wat van deze "afwijking"..
En heb ondertussen genoeg info verzameld voor de GOT award van dit uur.. (okee 1 seconde is ook goed.. ;) )

Ik krijg de firmwareversie wél te zien..

Hoe:

CD lade open en dan 5168 intiepen... en tada..

Mijn speler zou een Samsung loader en D-chip hebben en er is andere "aangepaste firmware" voor te krijgen die nu o.a. ook MP3 tag's zou weergeven.

Is te vinden op een van de site's die ik al eerder vermeld heb.

Ik heb helaas geen brander op deze laptop zitten anders had ik 't wel ff getest.

Ook heb ik contact met de fabrikant himself opgenomen en dit was 't antwoord.

"Beste meneer Apestaartje,

Habe dies einmal weitergeleitet, werde sobald wir eine neue Software
haben ihnen diese zukommen lassen..."

Ik denk dat ik 'm dus gewoon hou want het is een firmware-probleem wat dus op te lossen is.
En buiten dit kleine (oplosbare) probleempje is het gewoon een tof spelertje..

[ Voor 29% gewijzigd door Apestaartje op 27-03-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
xoun schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:09:
[...]

Joh, wat een geweldig apparaat!! Ik heb hem zojuist gekocht met de gok "of het is iets of het is niks". Ik moest nog iets hebben voor in de keuken, en het liefst 1 die ik kan ophangen aan de muur.

Het apparaat zelf (waar de tuner inzit e.d.) vind ik best compact (voor het geld zkr) dat komt met name omdat de stroomtoevoer en de versterker e.d. allemaal in de subwoover zit gestopt. De subwoover is dan ook het grootste en zwaarste apparaat. Maar die kan je meestal wel goed ergens weg stoppen.

Het display is idd. slecht te lezen, maarja...dat is toch meestal zo met de cheape meuk. Het cd-klepje komt dan misschien wel cheap over, hij is wel vol-automatisch. 1 druk op knop en hij draait mooi open, en weer een druk op de knop en hij draait weer soepeltjes dicht! Ik vind het beste luxe overkomen :Y)

Me Iriver HD500 heb ik er op aangesloten, werkt perfect!!
Het geluid is ook zeker niet beroerd en tevens, het vermogen is ook niet gek!

Echt prima waar voor je geld :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.