... gebruikt fototoestel om foto's te maken ...
Heb ik ook, agreed!BioHazard schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:46:
Ik heb sinds vandaag die HD447 hoofdtelefoon van Sennheiser en ik moet zeggen dat er een keimooi geluid uit komt
gaat overigens dit topique ook over.
Ga voor dat geld voor een Philips bij Dixons voor € 160,-.baslab schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:51:
Heeft iemand ervaring met deze MP3 HD speler?
[afbeelding]
http://www.argosy.nl/product/mp180.htm
staat in de aanbieding bij de Makro (geloof voor iets van 150,-)
Ik heb nog geen uitgebreide informatie gevonden op fora en google.
Volledige specificaties:
- Opslagmedium : harddisk
- Opslagcapaciteit : 20 GB
- PC-aansluiting : USB 2.0
- Afstandsbediening : nee
- Bestandsformaten : MP3/WMA
- Fotoviewer : nee
- Camera : nee
- Batterij-indicator : ja
- Microfoonaansluiting : nee
- LCD-scherm : -
- Gewicht : 167 gram
- Batterijtype : Li-Polymer
- Cradle : nee
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Best leuk voor dat geld, alleen nu wil ik de zenders instellen en de tv heeft "alleen" een S en een C band. Als ik met automatisch zoeken de zenders laat vinden dan mis ik bijvoorbeeld Nederland 1 en CNN. Volgens mij mis ik dus een band. Ik heb ook al handmatig gezocht, maar helaas. Ik heb de TV ook netjes op Nederlandse kabel ingesteld. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen?
[ Voor 13% gewijzigd door S1W op 14-12-2005 21:20 ]
[ Voor 2% gewijzigd door B0MBACI op 15-12-2005 01:03 . Reden: typos ]
Ja, er zit idd ook een vraagteken bij land... ik zal die eens proberenB0MBACI schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:43:
Mischien is dat het dat je de TV op Nederlands kabel hebt afgestemt dat die die freq scipt heb je geen optie om alle frequenties te scannen, of land obekent ozo
Verwijderd
Ja, maar hij plet m'n arme oortjes wel erg.BioHazard schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:46:
Ik heb sinds vandaag die HD447 hoofdtelefoon van Sennheiser en ik moet zeggen dat er een keimooi geluid uit komt
Zal wel nieuwigheid zijn -- wil 'm ook niet teveel uitbuigen, bang dat 'ie dan knapt...
Ben net langs de Lidl geweest om deze hifiset met mp3 (MP3-CD en met USB en SD kaart lezer voor MP3) even op te halen. Het is een Silvercrest. Niet Super qua uiterlijk, maar wel netjes uitgevoerd. Lekker compact. De subwoofer is wel wat groter dan verwacht (kijken of ie onder mijn bed past. Vanavond op basis van het geluid maar even een final verdict geven.xoun schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:39:
http://www.lidl.nl/nl/hom...p.Hifiset_met_MP-3_speler
Ziet er wel leuk uit voor de slaapkamer (heb de aldi aanbieding 2 weken leden gemist).
Update 21:00
Zojuist flink getest. (het blijk trouwens deze Silvercrest te zijn: http://www.mysilvercrest.de/en/artikel.php?a=64
Plus
-Geluid
-Vormgeving
-USB & SD card reader
Min
-gehorige CD speler (zowel loopwerk als de klep)
-kort speakersnoer (1,5 meter) en lelijk controlesnoertje (halve IDE kabel)
-slecht leesbaar display (alleen onder onlogische hoek) met weinig info (geen RDS of ID3)
[ Voor 62% gewijzigd door xoun op 15-12-2005 21:08 . Reden: gebruikerservaring erbij geplaatst ]
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Xbox Live: VV1R3D
Het is een Silvercrest die ook gewoon in NL te krijgen is.
Mijn oude aldi radio is vorige week gejat en ik ben te laat voor de aldi Radio die 2 weken terug te koop was
http://www.lidl.nl/nl/hom...io_met_MP3_USB_cardreader
http://www.paradigit.nl/a...7,090,275,000,130,280,340
Ja, De ID3 functie inmiddels ook ontdekt. Jammer van het weinige aantal karakters op het scherm (maar dat heb ik bij geen enkele mp3 speler van deze prijscategorie gezien.Hedphuq schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:05:
Ik heb em ook gehaald. Heb wat problemen dus die gaat weer terug, hij speelt namenlijk geen enkele mp3 cd af. Na 7-10 seconden kapt ie ermee. Kan wel skippen naar volgende of vorige track maar dan treed hetzelfde probleem weer op. Overigens heb ik de handleiding voor de verandering eens gelezen en die zegt dat hij wel degelijk ID3 tags leest. Ik weet niet of het werkt, hij leest mijn mp3's nooit goed dus.
MP3 cd's speelt ie bij mij goed af (zo'n beetje iedere gangbare bitrate, van 32 tot 320). Alleen de USB haperde bij mij, maar ik moet even kijken of dat aan mijn mp3 stick ligt of aan de Silvercrest.
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Was Kobishi niet failliet? Op dumpdagen zie je ook altijd veel ervan liggen..voor weinig.m3gA schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:49:
Bij de paradigit is nu een 'kobishi' usb kvm switch in de aanbieding voor 17,95... heeft iemand hier ervaring mee want ik vind de prijs verdacht laag.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik ben even aan het zoeken geweest in de laatste topics, de zelfde radio was in november in belgie te koop. Dus Belgen... laat ff weten of het iets is!Bram77 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:18:
Die ga ik halen! Eindelijk een die niet zilverkleurig is. Volgensmij is het de zelfde als laatst in dit topic voorbij kwam, maar dan in het zwart.
http://www.lidl.nl/nl/hom...io_met_MP3_USB_cardreader
Hij is in ieder geval niet eerder in het zilver voorbij gekomen (die van de Aldi laatst was een audiosonic).
Ik heb hem net gehaalt, behalve het switchje zitten er ook 2 monitor kabels, 2 usb kabels, 1 voeding en 1 verloopstukje van usb naar 2x ps2 bij.m3gA schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 12:49:
Bij de paradigit is nu een 'kobishi' usb kvm switch in de aanbieding voor 17,95... heeft iemand hier ervaring mee want ik vind de prijs verdacht laag.
Werkt goed opzich zelf, allleen staat op de website van paradigit dat je ook via een toets combinatie kunt schakelen. In de handlijding vind ik niets en via google kom ik op de scroll lock uit, maar dit werkt ook niet! Ik ben niet echt van plan om elke keer achter de pc's te duiken om een schakelaartje om te zetten. Dus morgen maar even paradigit bellen hoe dit nou zit.
Probeer eens 2x snel achter elkaar scroll-lock?canonball schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 18:16:
[...]
Ik heb hem net gehaalt, behalve het switchje zitten er ook 2 monitor kabels, 2 usb kabels, 1 voeding en 1 verloopstukje van usb naar 2x ps2 bij.
Werkt goed opzich zelf, allleen staat op de website van paradigit dat je ook via een toets combinatie kunt schakelen. In de handlijding vind ik niets en via google kom ik op de scroll lock uit, maar dit werkt ook niet! Ik ben niet echt van plan om elke keer achter de pc's te duiken om een schakelaartje om te zetten. Dus morgen maar even paradigit bellen hoe dit nou zit.
Of 2x left control en dan f1 of f2 (allemaal achter elkaar, snel)
I mentioned it once, but I think I got away with it.

I see dead pixels...
Hm, niet echt een aanrader dan als je al een kvm-switch hebt voor VGA + PS/2 kbd/muis.jotheman schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:40:
Ik heb ook die Kobishi KVM, maar dan van de beurs. Prima dingetje maar geen extra poespas erop, volgens mij ook niet dat schakelen met een toetsencombinatie hoor. Want de knop op dat ding is zo analoog als maar kan, volgens mij kan dat niet via een key-combo... helaas... zou leuk zijn als 't wel zo was tho. Op de beurs waren ze 15 euro trouwens, en die headsets (BT) die ze verkopen hadden ze op de beurs ook, maar die kosten daar wel 15 euro (duurder dus)
Alhoewel ik zelf wel dat USB->2*PS/2 kabeltje zou willen hebben. Ik neem aan dat je die ook op je computer kan aansluiten zodat je bijv. op een laptop zonder ps/2 een ps/2 muis+keyboard kunt aansluiten? Daar is 'ie hier niet voor bedoeld, maar zou wel handig zijn voor mij
Mochten ze hem niet meer hebben, hier staan er nog zat!harmageddon schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:50:
Wie gaat er voor mij even naar de Aldi om de blender te kopen voor mij?
Bent t vergeten vanmorgenzit nu op school... damn!
Weet iemand of deze automute functie heeft als je gebeld wordt? ik ga deze maandag halen, en weet iemand van welke fabrikant deze is?Shutdown98 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 17:57:
[...]
Ik ben even aan het zoeken geweest in de laatste topics, de zelfde radio was in november in belgie te koop. Dus Belgen... laat ff weten of het iets is!![]()
Hij is in ieder geval niet eerder in het zilver voorbij gekomen (die van de Aldi laatst was een audiosonic).
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Edit:
Sorry vergat te editten
[ Voor 26% gewijzigd door Meneer iCy op 17-12-2005 21:13 ]
Verwijderd
zag hem ook staan, wel leuk iddVerwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:18:
Aanstaande woensdag bij de aldi een Fingerprint-sensor. Heeft iemand ervaring met dit ding?
[afbeelding]
Vriend van mij heeft zon ding op zn toetsenbord, om je pc op te starten moet die eerst ze vinger op de sensor op ze toetsenbord leggen, of ook voor .word docs oid
Cons:::BB4E
niet dus, want daar was ik dan vandaag in de lidl. en ik had me nog zo voorgenomen er niet meer te komen

Dingen gingen keihard, bij me vriendin waren ze bij de ene winkel om half10 uitverkocht 10 uur bij winkel in een ander dorp. Waar me vader hem voor mij heeft gehaald om half9 stond die al met 5 andere mensen met zo'n zelfde autoradio in de rij.frenque schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:17:
bij de lidl zou deze autoradio (met mp3 en usb/cardreader) moeten liggen volgens hun eigen site en krantje.
niet dus, want daar was ik dan vandaag in de lidl. en ik had me nog zo voorgenomen er niet meer te komen![]()
[afbeelding]
Me vriendin wou weten hoe die eruit zag, dus die had pech
ik zal je maar niet verder te veel jaloers maken, maar het apparaat werkt fantastisch
Verwijderd
Ik wilde toevallig zo'n ding hebben en vraag me af hoe de kwaliteit enz zijn. Ik heb ze ook van logitech gezien, maar dan duurder.
Snoerloos vibrations joypad
• Dual shock functie
• USB aansluiting
• geschikt voor gebruik bij
playstation 1+2 en X-box
Die waren echt ontzettend snel uitverkocht.
Ben wel een klein beetje jaloers, maar ja. Mijn jvc met wisselaar doet het nog goed.

Alleen die rand aan de voorkant is er rottig uit te halen. (we wilden ze even uitproberen in dezelfde auto namelijk, maar die rand zat er nog op.)
Voor de rest werken de USB en SD/MMC sloten goed.
Zit er nu aan te denken om een Externe schijf hierop aan te sluiten.
kan je er bepaalde mappen ook ermee beveiligen?Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:18:
Aanstaande woensdag bij de aldi een Fingerprint-sensor. Heeft iemand ervaring met dit ding?
[afbeelding]
ziet er niet echt stabiel uit.. en hij heeft maar 1 analoge stick?Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:24:
Hebben jullie deze joypad zien staan? Heeft iemand er al ervaring mee?
Ik wilde toevallig zo'n ding hebben en vraag me af hoe de kwaliteit enz zijn. Ik heb ze ook van logitech gezien, maar dan duurder.
[afbeelding]
• Dual shock functie
• USB aansluiting
playstation 1+2 en X-box
Verwijderd
Ja volgens mij ook, zie er maar 1 op de foto. Wazig he, denk dat ik dan toch maar voor de logitech ga. Heeft iemand um?m3gA schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:26:
[...]
ziet er niet echt stabiel uit.. en hij heeft maar 1 analoge stick?
Deze radio heeft ook een wisselaar functie, tenminste kan je op aansluiten.NielsOveres schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:25:
Die autoradio heeft mijn vriendin ook laten halen door haar vader (hij heeft er ook meteen eentje voor zichzelf meegenomen).
Die waren echt ontzettend snel uitverkocht.
Ben wel een klein beetje jaloers, maar ja. Mijn jvc met wisselaar doet het nog goed.
Alleen die rand aan de voorkant is er rottig uit te halen. (we wilden ze even uitproberen in dezelfde auto namelijk, maar die rand zat er nog op.)
Voor de rest werken de USB en SD/MMC sloten goed.
Zit er nu aan te denken om een Externe schijf hierop aan te sluiten.(als wisselaar zijnde).
Nu heeft mijn 1GB SD Geheugen toch nut, had die gewoon voor de grap overgekocht van iemand voor 25 pleuro
Ik heb een vraagje aan jou gericht, is jou LCD ook traag? het kijkt in ieder geval lastig
Met vriendelijke groet, Edwin.
Is een prima ding, maar je moet er wel snel bij zijn want die dingen vliegen echt weg. Als ik jou was zou ik eerst even het filliaal bellen waar je t wilt gaan halen anders ga je voor niks weg.edwin.w schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:07:
Vandaag in de aanbieding voor 99 Euro bij BelCompany: een portable DVD-speler mét scherm. Iemand al ervaring met dat ding ? Is het scherm zichtbaar vanaf de hele achterbank als je hem op één van de beide hoofdsteunen in de auto bevestigd ? Lopen er dan geen snoeren overal door je auto ? Want het is best een leuke prijs, en bij lange autoritten vinden de kids het fijn om wel eens een DVD-tje af te kijken. Ben heel benieuwd naar jullie reactie's !
ik heb een draadloze logitech voor de xbox en ik vind het een super gamepad..Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:36:
[...]
Ja volgens mij ook, zie er maar 1 op de foto. Wazig he, denk dat ik dan toch maar voor de logitech ga. Heeft iemand um?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Mijn zus heeft die speler. Is een erg leuk dingetje! Goede geluidskwaliteit en lange batterijduur. Enig nadeel is dat je dat stomme Connect programma van Sony nodig hebt dat maar voor de helft van de tijd werkt... Er is wel een alternatief voor.touchdomex schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:30:
Ik zag in het foldertje van de megamax in groningen staan. Sony NW-E105. Voor 60 euro. Met 512 meg geheugen Is dit wat. ( hoort misschien niet bij aldi of lidl maar vond het wel gaaf)
Voor die prijs lijkt me dat in orde. Zeker voor een speler van Sony, waarvan je meer kwaliteit verwacht dan van zo'n speler uit de Blokker.
Voor zover ik heb gekeken werkte deze lcd gewoon naar behoren.iCy schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:37:
[...]
Deze radio heeft ook een wisselaar functie, tenminste kan je op aansluiten.
Nu heeft mijn 1GB SD Geheugen toch nut, had die gewoon voor de grap overgekocht van iemand voor 25 pleurozo zie je maar dat alles handig kan wezen.
Ik heb een vraagje aan jou gericht, is jou LCD ook traag? het kijkt in ieder geval lastig
Van beide overigens. Geen idee wat je met traag bedoeld.
alhoewel ik het idee had dat de usb stick het eerst niet deed. Misschien dat je dit bedoeld.
Ik ga morgen naar de megamax. Ga hem halen. Heb een paar reviews gelezen en hij kwam heel lovend uit de bus.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:36:
[...]
Mijn zus heeft die speler. Is een erg leuk dingetje! Goede geluidskwaliteit en lange batterijduur. Enig nadeel is dat je dat stomme Connect programma van Sony nodig hebt dat maar voor de helft van de tijd werkt... Er is wel een alternatief voor.
Voor die prijs lijkt me dat in orde. Zeker voor een speler van Sony, waarvan je meer kwaliteit verwacht dan van zo'n speler uit de Blokker.
Dat connect programma is volgens vrienden net zoiets als dat van creative. Mijn vader heeft het en het is echt een top programma
[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 21-12-2005 16:00 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb een Logitech Cordless Rumblepad 2 € 38 gehaald bij com4.nl die bij mij om de hoek zit. Ziet er toch effe iets beter uit voor die paar euro's extra, logitech maakt top spul. Ik zou dit aldi ding dus niet aanraken, te duur vind ik.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:24:
Hebben jullie deze joypad zien staan? Heeft iemand er al ervaring mee?
[afbeelding]
• Dual shock functie
• USB aansluiting
playstation 1+2 en X-box
[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 21-12-2005 16:23 ]
Heeft die niet dat probleem dat je ook op www.wingmanteam.com en nog meer forums leest dat je na zoveel tijd de calibratie op de linker stick verliest ?BARACUS schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:22:
[...]
Ik heb een Logitech Cordless Rumblepad 2 € 38 gehaald bij com4.nl die bij mij om de hoek zit. Ziet er toch effe iets beter uit voor die paar euro's extra, logitech maakt top spul. Ik zou dit aldi ding dus niet aanraken, te duur vind ik.
Echt veeeeel mensen hebben dat.
Verwijderd
Ok dan, das duidelijk. Ik ga na de kerst enz. ff zo'n logitech apperaatje halen. Vind ik toch wel rlxd voor achter de PC. Voor fifa, NFS enz lijkt het me ideaal.BARACUS schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:22:
[...]
Ik heb een Logitech Cordless Rumblepad 2 € 38 gehaald bij com4.nl die bij mij om de hoek zit. Ziet er toch effe iets beter uit voor die paar euro's extra, logitech maakt top spul. Ik zou dit aldi ding dus niet aanraken, te duur vind ik.
Dat zou wel bagger zijn he.W00fer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:55:
[...]
Heeft die niet dat probleem dat je ook op www.wingmanteam.com en nog meer forums leest dat je na zoveel tijd de calibratie op de linker stick verliest ?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2005 18:10 ]
Hmm dit wist ik niet. Ik heb het zelf nooit gemerkt maar ik gebruik het ook maar zelden, af en toe een beetje oude mame spelenW00fer schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:55:
[...]
Heeft die niet dat probleem dat je ook op www.wingmanteam.com en nog meer forums leest dat je na zoveel tijd de calibratie op de linker stick verliest ?
[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 22-12-2005 00:15 ]
Ik bedoel, als je een liedje met een langere naam heb zie je het liedje voorbij scrollen, deze refreshing snelheid vind ik zelf traag waardoor het lastiger kijkt, maar je ziet het wel.NielsOveres schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:36:
[...]
Voor zover ik heb gekeken werkte deze lcd gewoon naar behoren.
Van beide overigens. Geen idee wat je met traag bedoeld.
alhoewel ik het idee had dat de usb stick het eerst niet deed. Misschien dat je dit bedoeld.
http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week50/
(een zoektocht op GoT heeft mij uiteindelijk doen besluiten om hier te reageren)
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
edit:
als je Holland Electronics ipv Home Electronics bedoelt
edit 2:
Faq: DVD-Travelset TRAV10H HE SERVICE
De DVD-speler zou bestanden in DVX-formaat af moeten kunnen spelen maar het lukt niet of geeft storing, wat kan ik hier aan doen?
De storing zoals ruis, raar beeld, niet synchroon lopen van beeld en geluid kunnen veroorzaakt worden door een verouderde codec op de dvd-speler.
Omdat DiVX steeds verder ontwikkeld wordt zullen er ook steeds nieuwe DiVX films komen met nieuwere codec's. Echter de meeste HE/ Provision DVD-spelers zijn uitgerust met flash DiVX en kunnen daarom niet geupdated worden.
U kunt dus alleen films tot een bepaalde codec afspelen wat een kwestie is van proberen.
[ Voor 132% gewijzigd door schaduw op 22-12-2005 11:52 ]
Ah ok, dat heb ik nog niet gezien. Denk dat dat echt in de software zit en niet zozeer met het schermpje te maken heeft. Zal toch onderweg daar niet naar kijken.iCy schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:11:
[...]
Ik bedoel, als je een liedje met een langere naam heb zie je het liedje voorbij scrollen, deze refreshing snelheid vind ik zelf traag waardoor het lastiger kijkt, maar je ziet het wel.
Ik zal er eens op proberen te letten.
schaduw schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:42:
http://www.hollandelectro.nl/
edit:
als je Holland Electronics ipv Home Electronics bedoelt
edit 2:
Faq: DVD-Travelset TRAV10H HE SERVICE
De DVD-speler zou bestanden in DVX-formaat af moeten kunnen spelen maar het lukt niet of geeft storing, wat kan ik hier aan doen?
De storing zoals ruis, raar beeld, niet synchroon lopen van beeld en geluid kunnen veroorzaakt worden door een verouderde codec op de dvd-speler.
Omdat DiVX steeds verder ontwikkeld wordt zullen er ook steeds nieuwe DiVX films komen met nieuwere codec's. Echter de meeste HE/ Provision DVD-spelers zijn uitgerust met flash DiVX en kunnen daarom niet geupdated worden.
U kunt dus alleen films tot een bepaalde codec afspelen wat een kwestie is van proberen.
Gevonden en idd, de juiste site

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 22-12-2005 12:29 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik ook niet echt, maar het kan ook zijn dat ik vanuit een hoek kijkt want mijn radio zit schuin in me auto zit alsware zo: / ipv ---NielsOveres schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:08:
[...]
Ah ok, dat heb ik nog niet gezien. Denk dat dat echt in de software zit en niet zozeer met het schermpje te maken heeft. Zal toch onderweg daar niet naar kijken.
Ik zal er eens op proberen te letten.
Ik heb hem ook in Zwolle gehaald. Bevalt op zich goed, alleen heeft niet de nieuwste divx codec wat lastig is. Is dit op e.o.a. manier toch niet te upgraden?greatgonzo schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:10:
ja, ik
Vorige week bij de MM Zwolle voor 25 gekocht.
Speelt gewoon DVD, DVD+/- R, Divx. Subs weet ik niet, nog niet getest. Heeft alleen een DD2.0 uitgang, dus geen 5.1 geluid
Subs als .SRT bestanden vind ik lastig, je ben al gauw een poos aan het klooien voordat ze mooi synchroom lopen. TIP: zoek in uw favoriete p2p download programma op "NL SUBS", "SUB", "ONDERTITELS" of iets dergelijks en er gaat een wereld open...!!!
[ Voor 20% gewijzigd door giant2000 op 22-12-2005 13:23 ]
2,00 m. + begane grond
ik zag de link op pagina 2 van ditzelfde topicSkyStreaker schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:27:
[...]
Super... In welke FAQ staat die overigens?
Gevonden en idd, de juiste siteTot dusver kwam ik alleen huiselectronica tegen tot travestietenporno
Hangt er van af waar je het mee vergelijkt. Als je het vergelijkt met een Oregon Scientific is ie wel goedkoop en redelijk wat functies, maar als je hem vergelijkt met het apparaat van de Aldi dan is het weer niks, want dat Aldi ding heeft voor dezelfde prijs veel meer functies.V525 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:19:
Om maar weer eens over weerstations te hebben. Zou dit wat zijn van de blokker?
http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week50/
Maar op zich lijkt deze Blokker aanbieding me niet verkeerd
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_52/OFF01.HTM
40" LCD TV
40" LCD-TV (101,6 cm)
der Spitzenklasse
Stück
1.599,-
• HD Ready - Schärfste Bilddarstellung
durch den Einsatz neuester
LCD-Technologie
• Kontrastverhältnis 1000:1 (typ.)
• Reaktionszeit: 8 ms (grey to grey) (typ.)
• Doppeltuner - verfolgen Sie
2 verschiedene Fernsehprogramme gleichzeitig
• Multi-Bild-Funktion mit 12 Bildern:
(1 laufend und 11 nacheinander erneuernd)
• Blickwinkel: 176° H/V (typ.)
• APSAS: Automatisches Installationssystem
(Land- und sprachenabhängige automatische
Sendersuche und Sortierung)
• Intelligente SWAP-Funktion: Dynamische Erkennung
und schneller Aufruf des Vorzugsprogramms mit nur
einer Taste
• Integrierte 2-Wege-Lautsprecher
mit 2 x 10 Watt Sinus
• TOP-Videotext mit 2.100-Seiten-Speicher
• Bildschirmfüllende Darstellung sowohl im
16:9- als auch im 4:3-Modus
Abmessungen ohne Tischfuß: 1030 x 640 x 130 mm
Abmessungen mit Tischfuß: 1030 x 680 x 250 mm
[ Voor 71% gewijzigd door rvrbtcpt op 22-12-2005 19:51 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat dacht ik toch.Han schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:53:
Hmmm... dat is verleidelijk, woon zelf dicht aan de grens en ik ben op zoek naar een LCD tv
Kan er alleen verder geen reviews of informatie over vinden.
Ze hebben er ook race autos
[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 22-12-2005 22:49 ]
Ik ben ook wel benieuw of iemand hem heeft gekocht en geprobeerd (en op welk platform). Mijn broertje wil hem kopen voor de PS2. Kan ie ook op de PC gebruikt worden? Ben net wezen kijken en hij kan volgens de verpakking ook op de PC...
[ Voor 12% gewijzigd door jeanj op 24-12-2005 11:08 ]
Everything is better with Bluetooth
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
wil er niet iemand ff over de grens gaan en er een voor mij halenFrijns.Net schreef op donderdag 22 december 2005 @ 19:50:
Vanaf de 28e bij de Aldi in Duitsland (voor de mensen die aan de grens wonen)
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_52/OFF01.HTM
40" LCD TV
[afbeelding]
40" LCD-TV (101,6 cm)
der Spitzenklasse
Stück
1.599,-
• HD Ready - Schärfste Bilddarstellung
durch den Einsatz neuester
LCD-Technologie
• Kontrastverhältnis 1000:1 (typ.)
• Reaktionszeit: 8 ms (grey to grey) (typ.)
• Doppeltuner - verfolgen Sie
2 verschiedene Fernsehprogramme gleichzeitig
• Multi-Bild-Funktion mit 12 Bildern:
(1 laufend und 11 nacheinander erneuernd)
• Blickwinkel: 176° H/V (typ.)
• APSAS: Automatisches Installationssystem
(Land- und sprachenabhängige automatische
Sendersuche und Sortierung)
• Intelligente SWAP-Funktion: Dynamische Erkennung
und schneller Aufruf des Vorzugsprogramms mit nur
einer Taste
• Integrierte 2-Wege-Lautsprecher
mit 2 x 10 Watt Sinus
• TOP-Videotext mit 2.100-Seiten-Speicher
• Bildschirmfüllende Darstellung sowohl im
16:9- als auch im 4:3-Modus
Abmessungen ohne Tischfuß: 1030 x 640 x 130 mm
Abmessungen mit Tischfuß: 1030 x 680 x 250 mm
damn had die 1 niet gezien

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 13:09 ]
Een goede telescoop voor 30 euro kan niet. Voor 30 euro kan het best iets zijnrimave schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:59:
Bij de Karwei is een Spectron F700 telescoop in de aanbieding. Weet iemand of dat een goede telescoop is voor 30 euro? Of kan ik em beter laten staan?
[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 24-12-2005 12:59 ]
Verwijderd
Hebben bezitters weleens opgemerkt dat sommige kanalen storen op het moment dat de recorder wordt aangezet ?
Ik heb een 'slecht' beeld op rtl 4 zowel bij bekijken als opnemen, dit beeld is retestrak als de recorder uitstaat, ik denk dus aan een vorm van interferentie, echter hoe los je zulks op ? RTL4 wordt in deze regio op kanaal C12 uitgezonden, dus VHF, maar instellingen zijn verder niet mogelijk.
Ideeen ? Als je de helpdesk mailed krijg je namelijk standaard te horen > stuur maar op !
http://www.discountfan.de/artikel/200512/1056.php
# Intel Pentium D 840 (Dual Core, 3,2 GHz)
# 1024 MByte DDR2 RAM (533 MHz)
# 360 GByte Festplatte
# Nvidia Geforce 6800 GS (256 MByte, PCI-Express)
# Hybrid-TV-Karte (analog und DVB-T)
# 16-fach Multinorm-DVD-Brenner (Dual-Layer und Lightscribe)
# DVD-ROM-Laufwerk
# integrierter 8in1 Kartenleser
# 6 x USB 2.0, 1 x Firewire
# Design-Metallgehäuse
# Multifunktions-Display und -Anzeige (Temperatur, Lautstärke etc.)
# Windows XP Home Edition SP2
# MS Works 8.5
# Medion Home Cinema, Power Director 4.0 SE, Power Producer u.a.
# 36 Monate Garantie
# Preis: EUR 1399
Update: nog een plaatje; http://img.clubic.com/photo/00136445.jpg
[ Voor 5% gewijzigd door joey6666 op 24-12-2005 19:41 ]
Verwijderd
http://www.marskramer.nl/folder/p15.jpg
Check links boven die ranex 5 mp camera met SD slot en mp3 functionaliteit, 50 euro!
En welke camera zouden jullie mij aanraden met een budget van 150 euro??
Over Lidl, Aldi, kruidvat camera's met 5-6 megapixels :JoEEE schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:51:
Net heb ik op de site van kruidvat de volgende digitale camera gezien. Fuji finepix A350 5.0 megapixel voor 130. Heeft iemand ervaring met deze camera? Op GOT heb ik niet zoveel kunnnen vinden en bij Google waren ook niet zo veel reviews te vinden. Alleen op keiskeurig waren wat gebruiketservaringen eentje vond het niet echt gebruiksvriendelijk en andere vond het een mooi ding. En van deze camera kan ik toch meer verwachten dan een aldi(medion) of lidl camera's?
En welke camera zouden jullie mij aanraden met een budget van 150 euro??
Uit de fotografie FAQ, Zegt genoeg lijkt mijBudget camera's
Vragen over Aldi/Medion/Trust/e.d. 'budget' cams komen regelmatig voor, helaas. Het zijn vaak 5 of 6 MP-digicams (interpolated pixels) met een zwakke lens en beperkte kwaliteit/houdbaarheid. Dergelijke digicams zijn 'leuk speelgoed' maar niet serieus te nemen als echte camera. Neem dus de tijd om je te oriënteren op camera's van echte cameramerken die al jaren in het vak zitten. Je betaalt wat meer, maar je krijgt veel meer. Het mag duidelijk zijn dat dergelijke topics hier in Fotografie niet serieus worden genomen en zullen dan ook gesloten worden.
fuji is opzich wel een "bekend" merk in de fotowereld en niet te vergelijken met benq en/of medion en soortgelijken. De camera zelf heel een aardig lensje, maar voelt nogal plastic-cheap aan Verder is ie vrij traag. Voor de prijs is het een leuk ding.Metal schreef op zondag 25 december 2005 @ 23:14:
[...]
Over Lidl, Aldi, kruidvat camera's met 5-6 megapixels :
[...]
Uit de fotografie FAQ, Zegt genoeg lijkt mij
hier staat een review:
http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/fuji_a350.html
[ Voor 4% gewijzigd door teacher op 25-12-2005 23:56 ]
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Bizar dat deze de review nog niet gepasseerd is
Specificaties:
zichtbare beeldschermdiagonaal ca. 80 cm
PIP functie via ingebouwde tweede tuner
16:9 beeldformaat en formaatomschakeling 4:3
resolutie: 1366 x 768
helderheid: 550 cd/m²
contrastverhouding: 800:1
reactietijd: ca. 12 ms
digitale kamfilter
2 frontluidsprekers => 2 x 10 Watt
HD Ready
A2/Nicam Stereo
automatische zenderafstelling en opslag
programmawisseltoets (swap)
100 programmageheugenplaatsen
meertalig OSD menu (incl. NL + FR)
aansluitingen: 3 x Scart, 1 x AV, 1 x S-Video-in, 1 x PC VGA in, 1 x PC Audio in, 1 x DVI-HDCP, 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting, 75 OHM antenneaansluiting
afmetingen: 993 x 105 x 556 mm (482 mm), gewicht: 18,9 kg
3 jaar garantie =>999,-
Enkele vraagjes: (leek me beetje zinloos om hiervoor een nieuw topic op te starten)
Ik ben dus op zoek naar een lcd tv die ik ook wil gebruiken als computerscherm. De grafische kaart van mijn huidige computer heeft nog geen DVI uitgang, enkel 2x VGA. (ATI RADEON 9800). Een verkoper in de Mediamarkt kwam niet verder dan: "Ik zou dit niet doen, een computer voor een lange tijd aansluiten op een LCD TV is slecht voor het toestel". Met een dergelijke uitleg ben ik niet tevreden uiteraard. Lijkt me bovendien absurd, lcd is lcd.
Ik twijfel dus tussen deze Aldi lcd tv en een Samsung LE26R51B (krijgt heel positieve reacties op kieskeurig). Een beelddiagonaal van 66cm is naar mijn mening meer dan voldoende, zeker als je er dicht op zit te kijken. Op GoT heb ik me al suf gezocht, er zijn vergelijkbare verhalen van mensen die TV en LCD gaan combineren. Maar geen recente verhalen of duidelijke ervaringen.
Wat denken jullie van de Aldi-aanbieding, het overwegen waard?
een 80 cm! scherm gebruiken voor computer werk is niet echt ideaal. Zeker ook omdat de resolutie vrij laag is.
Wat ga je vooral doen? games/films kijken ? of ook regelmatig surfen en word/office werk? Alleen voor games en films kijken zou ik er nog wat in zien...
Hoe ver denk je er vandaan te gaan zitten?
link nederland
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_52/OFF01.HTM
44,99 euro
link duitsland
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_52/OFF04.HTM
29 euro
Dit is maar liefst 55% meer als in duitsland ???????? RARA hoe kan dat
Ronduit schandalig vind ik dit we leven toch in de eu nu met dezelfde euro ?????
ik vraag me meer af of het wel wat is ...wowi schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:01:
Waarom moeten wij in nederland veel meer voor dezelfde artikelen betalen ???????
link nederland
44,99 euro
link duitsland
29 euro
Ronduit schandalig vind ik dit we leven toch in de eu nu met dezelfde euro ?????![]()
![]()
![]()
ondanks dat het duurder is dan in duitsland, lijkt het me nog geen slechte prijs voor een boorhamer.
heeft iemand misschien ervaring met gereedschap van de aldi/topcraft.
Ik zit er over te denken om woensdag de boorhamer en de bovenfrees te halen
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
Nope
Zag daar een Divx/DVD speler staan van het merk 'He*' volgens mij.
Koste 50 euro, iemand deze al gehaald? Ondersteund ie subs?
Verwijderd
Bedankt voor je sneller respons Whiteguy.whiteguy schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:49:
cassy:
een 80 cm! scherm gebruiken voor computer werk is niet echt ideaal. Zeker ook omdat de resolutie vrij laag is.
Wat ga je vooral doen? games/films kijken ? of ook regelmatig surfen en word/office werk? Alleen voor games en films kijken zou ik er nog wat in zien...
Hoe ver denk je er vandaan te gaan zitten?
Ik plan om het scherm te gaan gebruiken, net zoals een computerscherm. Momenteel zit ik daar (net gemeten
De aanbieding in de Aldi overweeg ik (ook al is het scherm eigenlijk wat te groot, maar wellicht kan ik er toch voor zorgen dat er wat zwarte balken in beeld blijven) omdat het veel meer aansluitmogelijkheden heeft.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 11:15 ]
Invoerheffingen, vervoer - dit komt eerst bij Aldi Duitsland binnen, en moet dan naar Nederland versleept worden -wowi schreef op maandag 26 december 2005 @ 17:01:
Waarom moeten wij in nederland veel meer voor dezelfde artikelen betalen ???????
link nederland
44,99 euro
link duitsland
29 euro
Ronduit schandalig vind ik dit we leven toch in de eu nu met dezelfde euro ?????![]()
![]()
![]()
Hogere vervoerskosten lijken me ook mee te vallen, volgens mij komt dit juist met zeeschepen vol Rotterdam binnen, waarna het naar Duitsland wordt vervoerd. Dan zou het dus juist goedkoper moeten zijn dan in Duitsland
[ Voor 8% gewijzigd door greatgonzo op 27-12-2005 13:11 ]
vergeet niet dat de BTW in duitsland ook maar 16% isweeraanmelden schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:31:
[...]
Invoerheffingen, vervoer - dit komt eerst bij Aldi Duitsland binnen, en moet dan naar Nederland versleept worden -
Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn
Bij electronica en Non-food artikelen is het vaak (= niet altijd!) zo dat het goedkoper is in Duitsland maar andersom komt ook voor: Koffie en afbakbroodjes zijn in NL een stuk goedkoper dan bij onze oosterburen bijvoorbeeld.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
http://www.real.de/contai...ebot=24790&objectMore=716
zeker niet duur
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Jammer dat ik zo ver van dce grens woon, daar kan je het hout nl nauwelijks voor kopen (zou er zelf denk ik wellicht wat anders inzetten maar dat kan altijd nog).Zucht schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:11:
Mooie zuil luidsprekers bij de Real! Voor mensen die bij de grens wonen!
zeker niet duur
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als ze het vermogen bij zulke speakers aangeven met PMPO, dan moet je er met een extreem wijde bocht omheen lopen. De speakers zijn waarschijnlijk strakgespannen vellen papier met een plastic slaghamertje erachter o.i.d. Kun je beter tweedehands wat opsnorren.Zucht schreef op woensdag 28 december 2005 @ 01:11:
Mooie zuil luidsprekers bij de Real! Voor mensen die bij de grens wonen!
zeker niet duur
Verwijderd
opzich is het niet van belang of de behuizing steviger is, tenminste die sloop ik over het algemeen toch niet, wat wel enorm belangrijk is, tenminste wat ik enorm belangrijk vind, is dat de tandwielen anders zijn. Van een goede boormachine van bijv. dewalt zijn het (ik ben de naam kwijt) tandwielen die in elkaar haken (kromme tanden), waardoor ze nagenoeg nooit weg kunnen slippen. Bij goedkopere merken zijn het vaak waar de tandwielen in elkaar draaien, dus hoekige tanden.Verwijderd schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:59:
Topcraft is een tikje beter dan de instap bouwmarktmeuk. Vaak een steviger behuizing en meer vermogen.
hoe leg je dat in vredesnaam uit, iemand toevallig een plaatje hiervan??
Verwijderd
DeWalt is profie en word veel bij afbouw gebruikt al zie je het steeds meer in de grofbouw ook... (makita heerst nog steeds goedkoop licht en vrijsterk)
een aldi is gewoon voor het huis tuin en keukenwerk!! gaartje voor een schilderij of zo... een Dewalt kan men uren mee boren en ze zijn niet kapot te krijgen
Ik gebruik overgens Festo tools. en heb een 12 v DeWalt acutol... (maar de Festo toll blijft mijn favo)
A Soldiers manual and a pair of boots.
"van bouwvakkers" .. ? Ik zou ze mijn huis niet laten [ver]bouwen. Iedere vakman weet dat je gereedschap heilig is om je werk zo goed mogelijk te doen. Iemand die dus heel vaak boort, gaat geen aldi prut kopen maar vakmateriaal. Niet alleen omdat dat langer meegaat, maar vooral omdat het beter werkt. Probeer maar eens met een el-cheapo klopboormachine een gat in een betonnen muur te boren, en dan met een kwaliteitsmachine. Grote kans dat de eerste het niet eens lukt.BARACUS schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:58:
Ik hoor weer van bouwvakkers dat ze gewoon die goedkope zut kopen met voorkeur voor Aldi. Dan raggen ze dat ding tig keer kapot in 3 jaar en krijgen gewoon telkens nieuwe. Uiteindelijk gaan die goedkope langer mee voor het geld dan een dure.
Als je maar heel af en toe eens wat boort, dan is het wel de moeite waard. Zeker als je vooral in hout of zachte steen boort, dat kan zo'n ding makkelijk leiden.
Verwijderd
Verwijderd
apparaat is van het merk "Ferm" .
Ik heb verder weinig ervaring met het merk, maar zou het voldoende zijn om zo af en toe een gaatje te boren in keihard beton ...
anders ga ik hem toch maar terugbrengen en een black & decker halen (of een skill)
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Zolang je maar in de gaten houdt dat het voor sporadisch gebruik is, en absoluut niet geschikt is om dagelijks mee naar de bouwplaats te nemen.
Nope
Een setje goede SDS boren zou wel eens meer kunnen kosten dan het apparaat zelfVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:00:
[...] Kan ik gewoon bij de Praxis een setje SDS boren halen met diameter 5 t/m 10 mm bijvoorbeeld? moet ik dan nog ergens op letten?
Voor af-en-toe een gaatje zou ik hooguit 3 boortjes nemen: 6-8-10 mm. Boortjes gaan veel langer mee dan ouderwetse betonboortjes, vooral omdat ze niet zo gruwelijk heet worden.
Belangrijk om aan te denken is, dat je er met alleen een gat in de muur niet bent. Meestal zal er ook een plug in moeten en een schroef of een schroefhaak/oog. Iedere plug(diameter) vraagt weer om zijn eigen maat schroef.
Voor het ophangen van "schilderijtjes" volstaat 6 mm, terwijl een monitorarm voor een 19" CRT al snel om 10 mm vraagt - en merkpluggen en stalen schroeven.
Dit topic is gesloten.