Afrader... Ik heb meerdere Medion radio's gehad en ze waren allemaal 1 pot nat: Brakke schokkerige klotedingen die bij de 1e hobbel keihard overslaan.Hen3s schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:23:
Misschien interessant voor sommige - volgens mij al een ouwe bekende;
[afbeelding]
Alleen te bestellen via internet.
Inmiddels een pioneer dingetje gekocht... Das tenminste kwaliteit.
[ Voor 7% gewijzigd door Sander op 02-12-2005 01:05 ]
Ik heb ook een andere klokje (ook aldi) en deze 2 verschillen 0.1-0.3 graden van elkaar. Ze kunnen dus allebei fout zijn of ze zijn beide redelijk goed, ik geloof dat ik het klokje ooit heb gecontroleerd met een ouderwetse thermometer.greatgonzo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:54:
wat ik me van de weerstationsafvraag, ik heb die vorig jaar gekocht, en die heeft dus een afwijking van enkele graden, hebben de nieuwe dat ook?
Ik heb gisteren even een thermometer bij mn weerstation gelegd en hij kwam goed overeen (misschien 0.2 graden verschil) Heb het weerstation gisteren gekocht.BARACUS schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:59:
[...]
Ik heb ook een andere klokje (ook aldi) en deze 2 verschillen 0.1-0.3 graden van elkaar. Ze kunnen dus allebei fout zijn of ze zijn beide redelijk goed, ik geloof dat ik het klokje ooit heb gecontroleerd met een ouderwetse thermometer.
http://www.planet.nl/plan...ontentid=658764/sc=862c21
Staan toch wel een aantal dingen in die hem een stuk minder interessant maken. Bijvoorbeeld:
"De koppelingen met peer-to-peer-netwerken vinden plaats via vier servers van het bedrijf, een server waarop downloadlijsten staan."
Dat is toch vragen om afsluiten van die servers?

[ Voor 3% gewijzigd door mvdklip op 02-12-2005 14:20 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Verwijderd
- een "Lifetec" dvd-speler met de hele mikmak aan afspeelmogelijkheden (LT 80796 / Medion)
- het coole weerstation...merkloos, grote zwarte voorkant.
Ik heb het idee dat dit wel goed zit. Alleen 1 ding vind ik jammer/had ik liever anders: het laden van foto's van een geheugencard op de dvd speler...dat duurt en dat duurt...(+- 20 sec voor een foto ofzo

Is hier een fix voor? trucje? misschien firmware update?
Ik hoop dat iemand raad weet
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoeveel megapixel is die foto??? Ik heb de Targa speler van de Lidl van een jaar geleden en een foto van 1-2 megapixel ging nog wel, maar daar boven werd het wel traaaaaaaaagVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:58:
...mss er overheen gelezen?: van bij de Aldi gister:
- een "Lifetec" dvd-speler met de hele mikmak aan afspeelmogelijkheden (LT 80796 / Medion)
- het coole weerstation...merkloos, grote zwarte voorkant.
Ik heb het idee dat dit wel goed zit. Alleen 1 ding vind ik jammer/had ik liever anders: het laden van foto's van een geheugencard op de dvd speler...dat duurt en dat duurt...(+- 20 sec voor een foto ofzo)
Is hier een fix voor? trucje? misschien firmware update?
Ik hoop dat iemand raad weet

Verwijderd
Ik dacht me iets gezien te hebben in de richting van 3000 bij 2000...hars73 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:38:
[...]
Hoeveel megapixel is die foto??? Ik heb de Targa speler van de Lidl van een jaar geleden en een foto van 1-2 megapixel ging nog wel, maar daar boven werd het wel traaaaaaaaag
Normaal op de pc gaat dat toch ook binnen enkele secondes??
En er is geen firmware voor dat ding?
Weet iemand hoe je deze speler regiovrij kunt maken?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:58:
Panasonic TU-DC40RD
en de code voor de afstandbediening, zit er niet in, en learnen mislukt steeds...
kan zoiets ook liggen aan een zwak batterij signaal? of zijn er bepaald apparaten die speciale frequenties gebruiken
Verwijderd
AUB...had dit toevallig ergens eerder gelezen..dus ff opgezochtBeertjeman schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:11:
[...]
Weet iemand hoe je deze speler regiovrij kunt maken?
Mr. Furious schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:21:
En regiovrij maken van de Lifetec DVD-speler doe je zo:
power on
open tray
press clear
press 1.3.6.9 and 0
close tray
power off
to confirm:
power on
press setup
press 1.3.7.9.
Dit heb ik al bij mijzelf thuis gedaan en dat werkt... Nu moet ik alleen nog mijn externe USB harde schijf aan de praat zien te krijgen. Verder is het echt een perfect dingetje.
Op de advertentie staat erbij dat hij wel r(w)'s moet afspelen. Geen idee waarom ze het er in Alkmaar bij zeggen.greatgonzo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:50:
[...]
op de doos staat gewoon dvd-/+r, waarschijnlijk niet RW
[ Voor 11% gewijzigd door Rudi Vader op 02-12-2005 23:12 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Bedankt en het werkt!Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:44:
[...]
AUB...had dit toevallig ergens eerder gelezen..dus ff opgezocht
[...]
Ik begon het al benauwd te krijgen met die stapel amerikaanse dvd's hier voor mijn neus. :-)
Mooi apparaatje trouwens die Lifetec LT80796.
Verwijderd
Waar heb je deze gekocht??mvdklip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:14:
[...]
Een paar dagen terug heb ik deze nog op het forum gezet:
http://www.hb-direct.com/EN/P_40.html
Die is rond de 100,- euro (99,99 plus 3,- euro verwijderingsbijdrage). Ik vind het zelf een topding. Alles in 1: versterker, tuner, DTS en Dolby Pro Logic decoder, MPEG4 DVD speler en 5.1 speaker set. Eerlijk is eerlijk: ik gebruik de speakers niet omdat ik nog een ander setje had, dus die heb ik niet getest.

Heb 'm ook gekocht, voor die 6 euro een erg leuk dingetje. Mooie blauwe lcd display, ingeprogrameerde merken en types, mocht dat niet baten een autoscan functie en mocht dat niet baten of wil je extra functies dan kun je de leerfunctie inschakelen.. Je legt je originele afstandsbediening voor deze AB geeft aan welke knop je wilt configureren en druk dan een knop op de originele AB tot de 8in1 AB zegt: ' succes' en zo ga je door..
Ik heb nu mn tv aan de praat gekregen en samsung digital cable receiver, moet nog de av receiver en de dvd recorder doen. Zal vast lukken
Voor die paar centen geen miskoop al zeg ik het zelf.
Ben blij dat ik geen 100 eurie heb neergelegd voor die kameleon dingen oid
[ Voor 7% gewijzigd door Arsenius op 03-12-2005 17:17 ]
Verwijderd

Kleurentelevisie 55 cm.
€129
heb helaas geen plaatje
[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 21:27 ]
ik krijg hem maar niet aan het lerenArsenius schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:15:
[afbeelding]
Heb 'm ook gekocht, voor die 6 euro een erg leuk dingetje. Mooie blauwe lcd display, ingeprogrameerde merken en types, mocht dat niet baten een autoscan functie en mocht dat niet baten of wil je extra functies dan kun je de leerfunctie inschakelen.. Je legt je originele afstandsbediening voor deze AB geeft aan welke knop je wilt configureren en druk dan een knop op de originele AB tot de 8in1 AB zegt: ' succes' en zo ga je door..
Ik heb nu mn tv aan de praat gekregen en samsung digital cable receiver, moet nog de av receiver en de dvd recorder doen. Zal vast lukken
Hij zegt bij m'n av, dvd en cd speler continu failed....wat doe ik fout
Verwijderd
Heb hem ook aangeschaft bij Lidl-Belgïë voor 6,99€ en mijn Liteon DVD HD-recorder via de leerfunctie aan de praat gekregen (code nergens te vinden). Wel even tijd nodig om te programmeren (toets per toets). Bij mij ging het eerst ook moeizaam, maar als je enkele seconden wacht bij het indrukken van de toets van de invoerende remote loopt het wel lekker. Bij mij werkt het nu perfect...Frank|A schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:29:
[...]
ik krijg hem maar niet aan het leren
Hij zegt bij m'n av, dvd en cd speler continu failed....wat doe ik fout
Van de site:

HP 3650 KLEURENPRINTER
print 17 pagina's per minuut in zwart en 12 in kleur. Printen in fotokwaliteit tot 4800 dpi, inktniveau-indicator op het scherm. Wordt geleverd inclusief USB-kabel, inktpatronen en 3 jaar garantie.
Link
Verwijderd
Targa DRH-5100x 299 euro
Compact, slimline HDD and DVD-Recorder of the lates generation with amazing features like Double Layer technologie and DivX Support
Type: 160 GB hard disk DVD-DL Recorder Combi
Playable Standards: DVD-Video, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD+R DL, VCD, SVCD,
JPEG/BMP, Photo-CD, DivX**/MPEG4**, Xvid**
** The compatibility depends on burning software and procedure.
Playback Functions
Playback, Repeat Track, Repeat Disc, Repeat A-B, Random (CD, MP3), Zoom, Slow Motion
Recordable Standards
DVD +R DL / DVD+R / DVD-R / DVD+RW / DVD-RW / CD-R / CD-RW
Recordable Functions
VPS, ShowView (in UK and Ireland VIDEOPlus/PDC), Timer programming, TimeShift (HDD only), Simultaneous recording and play (HDD only), copy funktions from MP3, JPEG and movie files without copy protection from CD/DVD to HDD or back.
Recording time DVD: HQ (1 hrs); SQ (2 hrs); LQ(4 hrs)
Recording time DVD+R DL: HQ (2 hrs); SQ (4 hrs); LQ(8 hrs)
Recording time HDD: HQ (33 hrs), SP (66 hrs), LP (99 hrs), EP (132 hrs), SLP (198 hrs)
HDD Capacity
160 GB
Main Features Audio
DTS and Dolby Digital with Digital Coaxial und Digital Optical, Dolby Digital 2 channel, LPCM, WAV, WMA, MP3
Main Features Video
DivX**, Progressive Scan, ShowView/VIDEOPlus, VPS/PDC
Input Connections Video
Back connectors: Scart 1: RGB / Video
Frond connectors: DV-In, Video-In (Cinch)
Output Connections Video
Back connectors:
Scart 1: Video
Scart 2: RGB / S-Video / Video
Video (Cinch)
Component (Cinch)
Input Connections Audio
Front connector: Audio-In (L/R, 2 x Cinch)
Output Connections Audio
Back connector: Audio-Out (L/R, 2 x Cinch), Coaxial digital, Optical digital
Highlights
Easy copying from hard disk to DVD
Numerous connection option
Progressive Scan
ShowView®/VIDEOPlus VPS/PDC, 16 programmes can be programmed using OSD
Dolby Digital®and DTS® via optical and coaxial output
Simple cutting/editing function for hard disk recordings
Intuitive grafic based On-Screen-Menue
Standard Accessory
Operating instructions
warranty card
Scart cable
A/V cable (3 x Cinch)
Antenna cable
Remote control
2 batteries
blank DVD-RW disk
Power Consumption
In operation 44W; standby <5 W; off 0W
Weight
4,5 kg
Dimensions
430 x 66 x 315 mm (WxHxD)
ik zie het al €329 bij lidl belgië
[ Voor 37% gewijzigd door MetalfanBlackness op 05-12-2005 12:27 . Reden: antwoord op vraag ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
En hebben mensen ervaring met de kwaliteit van de volgende kast van 139 euro.
Is bij de Formido in de aanbieding.
http://www.formido.nl/folder_week4905:17
[ Voor 4% gewijzigd door V525 op 05-12-2005 12:26 ]
Voor een lcd moet je gewoon wat meer centen op tafel gooiendus dat is niet zo'n moeilijke keuze.Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:25:
12 december Lidl:
[afbeelding]
Kleurentelevisie 55 cm.
€129
heb helaas geen plaatjeik zit wel te twijfelen, wil graag een lcd-tv...:P maarja voor dat geld...:)
Ik zal toch even goed rondkijken wat er nog meer te koop is want de Aldi tv was prijstechnisch ook geen succes. Zo uit het hoofd koop je een samsung met plat beeld voor 175 waar een mooie kast omheen zit. Als ik zo het plaatje zie dan is dit een bol scherm en een lelijk plastic kast.
Die Scapino printer is niet duur, ik zal wel een hervul setje halen want een losse inkcartridge zal wel takkeduur zijn
Hier kun je de handleiding vinden: http://www.service.targa.co.uk/dokumente/DRH5100x_en.pdfVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:22:
Deze HDD-DVD recorder komt volgende week maandag in de aanbieding bij de lokale LIDL 15 minuten over de grens bij mij. Maar ja dan nu de vraag. Iemand al gebruikservaringen of opmerkingen over deze speler?
Targa DRH-5100x 299 euro
Compact, slimline HDD and DVD-Recorder of the lates generation with amazing features like Double Layer technologie and DivX Support
Type: 160 GB hard disk DVD-DL Recorder Combi
Playable Standards: DVD-Video, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD+R DL, VCD, SVCD,
JPEG/BMP, Photo-CD, DivX**/MPEG4**, Xvid**
Playback Functions
Playback, Repeat Track, Repeat Disc, Repeat A-B, Random (CD, MP3), Zoom, Slow Motion
...
Power Consumption
In operation 44W; standby <5 W; off 0W
Weight
4,5 kg
Dimensions
430 x 66 x 315 mm (WxHxD)
Ik weet alleen niet of je in de problemen kunt komen met de frequentie instellingen van een duitse TV tuner.... en zodoende geen enkele zender goed kunt instellen...
[ Voor 42% gewijzigd door hars73 op 05-12-2005 12:46 ]
Verwijderd
Heb deze vandaag besteld. Na wat speurwerk blijkt dat het geen superprinter (iets duurder met printen)is maar dat de kwaliteit wel goed is.Frank|A schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:16:
Bij de online scapino shop kan je een hp 3650 printer bestellen voor 25 euro.
Van de site:
[afbeelding]
HP 3650 KLEURENPRINTER
print 17 pagina's per minuut in zwart en 12 in kleur. Printen in fotokwaliteit tot 4800 dpi, inktniveau-indicator op het scherm. Wordt geleverd inclusief USB-kabel, inktpatronen en 3 jaar garantie.
Link
Ik gebruik hem toch maar af en toe en voor dit geld heb je hier denk ik een goede printer aan, iemand anders deze al gekocht??
Verwijderd
laat ik nou ook naar een printer opzoek zijn ik print af en toe dus vind dit echt een koopje, heb hem dus ook besteldVerwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:01:
[...]
Heb deze vandaag besteld. Na wat speurwerk blijkt dat het geen superprinter (iets duurder met printen)is maar dat de kwaliteit wel goed is.
Ik gebruik hem toch maar af en toe en voor dit geld heb je hier denk ik een goede printer aan, iemand anders deze al gekocht??
Ik heb mijn schoonvader afgelopen woensdag zo'n weerstation laten halen.V525 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:26:
Weet iemand of het weerstation nog te verkrijgen is bij de aldi.
Volgens hem lagen er wel een stuk of 75.
Helaas werkte het weerstation niet naar behoren. (bereik van de buitensensor was maar 75 cm i.p.v de 40m die in de handleiding staat)
Ik ben toen vrijdag terug naar de Aldi geweest om hem om te ruilen maar toen waren ze al uitverkocht.
Mijn geld terug gekregen en toen maar de Litetec DVD/DIVX speler meegenomen en die werkt wel perfect.
Die waren hier gewoon alweer opArsenius schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:15:
[afbeelding]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
En heeft iemand er al een SE W800i op aangesloten? De mijne herkent wel wel een USB connectie, maar begint niet automatisch te spelen zoals in de handleiding vermeldt staat. Iemand een idee?
Werkt bij mij ook niet echt ... gaat gelijk uitDennist4 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:34:
misschien kort op power drukken?
bekende avatar
en ik maar denken.. heb ik hier gepost???
Wise enough to play the fool
de meeste van die kasten van bouwmarkten lijken erg veel op elkaar en zijn nou niet echt stevig... de kast die er het meeste bij in de buurt komt is de Kullen an Ikea. kun je zelf nog een spiegel naar wens op elke deur hangenV525 schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:26:
En hebben mensen ervaring met de kwaliteit van de volgende kast van 139 euro.
Is bij de Formido in de aanbieding.
http://www.formido.nl/folder_week4905:17
Insert vies grapje hier

Bij ons liggen deze divxspelers nog netjes in de voorraad van de lidl.
Ik heb dr 2 dagen geleden eentje gekocht omdat de divx en de cardreaderfunctie mij wel aanspraken. IK heb voor de volledige zwarte versie gekozen waar er nog maar 1 van lag
Na het openmaken van de doos verbaasde het me dat je erg veel waar voor je geld krijgt; scart en tulpjes zitten al gewoon meegeleverd, de afstandbediening heeft glow in de dark (erg handige functie), er zit 3 jaar garantie bij wat je bij veel fabrikanten gewoon niet krijgt en de speler bevat coaxiale en optische ingang.
Ik heb even wat dvd's getest voor ik alles uit de doos heb gehaald, en vooral veel DVD+R disks werken erg goed! Ook de flashreader is erg handig en snel, helaas dat deze speler geen usb ondersteund, want een flash-usbtje had ook wel handig geweest
Anyways, de speler werkt erg goed en is stil vergeleken met mijn brommende finlux
Even wat pro's en neg's:
Pro's :
Speelt lekker veel af
Mooi disign
Rekening gehouden met zelfs de kleinste dingetjes (instelbare felheid van het display bijv.)
Scart en kabels zitten erbij
3 Jaar garantie
Snelle cardreader
Erg stil
Onderstund divx, coaxiaal geluid, optisch geluid
Nederlands menu
Firmware is upgradeble, regiocode is makkelijk te veranderen
Neg's
Helaas geen usb
Knopjes voorop zijn zoals bij veel dvdspelers niet erg lekker in te drukken
Er is erg weinig info te vinden op google over deze speler, en er zijn nog geen firmware versie voor deze speler uit
Als iemand nog vragen heeft beantwoord ik die graag
Voor de echte tweakers onder ons: zo'n cardreader is intern over het algemeen aangesloten met USB, dus als je de speler openmaakt en een beetje knutselt heb je alsnog USB.nurret schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:01:
Ook de flashreader is erg handig en snel, helaas dat deze speler geen usb ondersteund, want een flash-usbtje had ook wel handig geweest
[ Voor 7% gewijzigd door mvdklip op 07-12-2005 12:56 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
-Stereo
-krachtig geluid en basweergave
-lichtgewicht
-verloopstekker 3,5 - 6,3 mm jack
-sterke neodym-magneten voor hoge volumes
-luchtdoorlatende stoffen oorkussens voor urenlang muziekplezier
-verstelbare en zeer flexiblele hoofdband
-ideaal voor hifi, mp3, md, etc.
-geschikt voor alle muzieksoorten
-3 M hoog geleidend cfo koperkabel
-frequentiebereik: 20-21.000 Hz
-gewicht 130 g
Heeft iemand toevallig deze koptelefoon en hoe is het geluid hiervan? Ik heb nu een philips ding ook van de aldi maar daar van zijn de oorkussens aan het verslijten. Ik gebruik hem alleen achter de pc voor spellen en muziek. Zou dit een goede vervanger zijn?

- DVD-speler, RDS-radio én 5.1 versterker met 5 satelliet luidsprekers en een subwoofer
- Geweldige geluids- en beeldprestaties
- 5 x 25 watt satelliet luidsprekers en 1 x 60 watt subwoofer
- Audio: DTS, Testton
- S-video- en scartaansluiting
- Incl. afstandsbediening, scartkabel en S-Videokabel
Oeps, niet goed genoeg gezocht:
hij lijkt erg op deze :

http://www.lidl.co.uk/gb/...212.p.Home_Cinema_System_
[ Voor 19% gewijzigd door Dysan op 07-12-2005 16:24 ]
Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn
Ik zou eerder voor de Sennheiser 201 gaan (zie Sennheiser HD201 - beste "budget" full-size koptelefoon), al is dat wel een gesloten headphone. Ik heb zelf de HD 457 gehad, en die viel me behoorlijk tegen in vergelijking met mijn Sennheiser HD 340 die ik alweer zo'n 10 jaar heb.Bart1983 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:35:
<knip>
Heeft iemand toevallig deze koptelefoon en hoe is het geluid hiervan? Ik heb nu een philips ding ook van de aldi maar daar van zijn de oorkussens aan het verslijten. Ik gebruik hem alleen achter de pc voor spellen en muziek. Zou dit een goede vervanger zijn?
Ik wilde dat ook posten, erg fijn koptelefoontje die nu 15 euro bij de Wehkamp is.musicfreak schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:09:
[...]
Ik zou eerder voor de Sennheiser 201 gaan (zie Sennheiser HD201 - beste "budget" full-size koptelefoon), al is dat wel een gesloten headphone. Ik heb zelf de HD 457 gehad, en die viel me behoorlijk tegen in vergelijking met mijn Sennheiser HD 340 die ik alweer zo'n 10 jaar heb.
Gaat het nu toch gebeurenVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:28:
14 december
Mobiele telefoon met camera (en mp3??)
[afbeelding]
Zou dit wat zijn?????
[ Voor 28% gewijzigd door BARACUS op 07-12-2005 17:31 ]
Bij de kijkshop voor 20 euro:
Ferm combitool
Kijkshop info:
* Flexibele as & statief
* 40 Accessoires
* Spindelblokkering
* Variabele snelheidsregeling
Ferms info:
* Voor het slijpen, schuren, boren en polijsten van diverse materialen
* Vermogen 125 Watt
* Toerental 15.000-35.000 t.p.m.
* Telescoopstatief, flexibele as
* Incl. 40 accessoires
* In koffer
* Aansluitspanning 230 V~
* Frequentie 50 Hz
* Motorvermogen 135 W
* Onbelast toerental 15000 - 35000/min
* Spantangen 3,2 + 2,4 mm
Er zijn ook nog twee handleidingen:
Nummer 1
Nummer 2
[ Voor 26% gewijzigd door marcieking op 07-12-2005 18:16 ]
[...]
Ik wilde dat ook posten, erg fijn koptelefoontje die nu 15 euro bij de Wehkamp is.
quote]
ja 15 euro is wel erg goedkoop in de pricewatch staat hij voor 22 euro. Ik twijfel nu wel of ik voor de HD447 of voor de HD201 moet gaan. De HD201 is zwaarder, heeft minder db en ook minder ohm. Weet iemand hoe dit het geluid beinvloed?
[ Voor 20% gewijzigd door Bart1983 op 07-12-2005 18:32 ]
das een leuk ding, daar heb ike r ook eentje van. Ooit bij gamma gekocht voor 17,50 met zon handwerker.marcieking schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:11:
Na het posten van dit bericht zie ik pas dat het eigenlijk niet in het topic thuishoort, als het echt niet mag hoop ik dat een van de mods zo vriendelijk is om het even te verwijderen.
Bij de kijkshop voor 20 euro:
Ferm combitool
Kijkshop info:
* Flexibele as & statief
* 40 Accessoires
* Spindelblokkering
* Variabele snelheidsregeling
Ferms info:
* Voor het slijpen, schuren, boren en polijsten van diverse materialen
* Vermogen 125 Watt
* Toerental 15.000-35.000 t.p.m.
* Telescoopstatief, flexibele as
* Incl. 40 accessoires
* In koffer
* Aansluitspanning 230 V~
* Frequentie 50 Hz
* Motorvermogen 135 W
* Onbelast toerental 15000 - 35000/min
* Spantangen 3,2 + 2,4 mm
Er zijn ook nog twee handleidingen:
Nummer 1
Nummer 2
Jammer alleen dattie niet op extreem lage toeren kan, voor de rest een leuk ding om mee te slijpen
Vind zelf 169,- euro behoorlijk aan de hoge kant voor zo'n set... Heb de folder hier ook in huis gehad (is al weg) en daar kon je ook duidelijk zien/lezen dat het om de Targa ging.
[ Voor 21% gewijzigd door mvdklip op 07-12-2005 21:52 ]
Verwijderd
Gewoon een stekkerdoos-dimmer er tussen zetten, werkt perfect!nurret schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:55:
[...]
das een leuk ding, daar heb ike r ook eentje van. Ooit bij gamma gekocht voor 17,50 met zon handwerker.
Jammer alleen dattie niet op extreem lage toeren kan, voor de rest een leuk ding om mee te slijpen
Kijk.. dat is nou nog eens een tip!!!Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:32:
[...]
Gewoon een stekkerdoos-dimmer er tussen zetten, werkt perfect!
Vorige week bij de MM Zwolle voor 25 gekocht.
Speelt gewoon DVD, DVD+/- R, Divx. Subs weet ik niet, nog niet getest. Heeft alleen een DD2.0 uitgang, dus geen 5.1 geluid
Is deze te vergelijken met het weerstation van de aldi?
Kwa functies is het zo te zien minder
[ Voor 11% gewijzigd door V525 op 08-12-2005 13:56 ]
Verwijderd
HOO gek 25 eurotjes maar? Voor een DivX player dat is wel erg goedkoop, ik heb nog nergens een gezien die in de buurt van die prijs komt. Ik zal eens bij de MM in eindhoven kijken dadelijk.greatgonzo schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:10:
ja, ik
Vorige week bij de MM Zwolle voor 25 gekocht.
Speelt gewoon DVD, DVD+/- R, Divx. Subs weet ik niet, nog niet getest. Heeft alleen een DD2.0 uitgang, dus geen 5.1 geluid
Speeltie ook DVD+/-RW af? Heb op pagina 8 van de topic een plaatje van de doos gezien waar DVD+/-RW niet bij staat. Is toch redelijk belangrijk dat hij dat afspeelt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 16:33 ]
Iemand enig idee welk merk dit is?
Ziet er wel leuk uit voor de slaapkamer (heb de aldi aanbieding 2 weken leden gemist).
Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"
Die van de Aldi geeft ook wolken en regen aan dus deze is een stuk minder. Ik breng hem trouwens wel terug naar de Aldi, je kijkt een beetje naar dat ding de eerste dagen maar nu staat het maar te staan. Ik heb al een handige klok met een thermometer dus tja....V525 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:53:
En iemand ervaring met het weerstation.
Is deze te vergelijken met het weerstation van de aldi?
Kwa functies is het zo te zien minder
weet iemand inmiddels al iets meer hierover? heb wel een nieuwe nodig namelijk, maar ben beniewd of je deze ook kan synchroniseren met Outlook....Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:28:
14 december
Mobiele telefoon met camera (en mp3??)
[afbeelding]
Zou dit wat zijn?????
ik blijf iig in spanning dit topic bekijken, meer dan normaal
[ Voor 1% gewijzigd door roadcee op 09-12-2005 11:25 . Reden: typo ]
Ultra schnell Lesen bis 10MB/sek. - Schreiben bis zu 8MB/sek.
256MB Stück 18,99
512MB Stück 35,99
1GB Stück 59,99
Speichern Sie alle Ihre Bilder, MP3 und andere persönliche Daten einfach,
schnell und sicher. Ideal für Notebook, PC, Digitalkameras, PDAs, MP3 - Player, Handys,
Digitale Camcorder.
Ik zocht al een uitbereiding voor mijn onlangs geleden gekochte ppc250 (bij AH).
Zou die kaart van 1 GB ook in de ppc250 werken? Ga deze week en anders dus volgende week toch naar Duitsland om wat drank in te slaan voor de feestdagen
Een 1GB SD kaart van Kingston staat al voor 51,65 euro in de pricewatch:tinustr schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:41:
1GB Stück 59,99
pricewatch: Secure Digital Card 1GB (Kingston)
Voor 59,99 euro kun je hem zelfs nog thuis laten bezorgen...
Edit: hmmm zie net dat die kaarten wel een stukje langzamer zijn:
- Fast - data transfer rate up to 5 MB/sec (average)
- Efficient - up to 1.5 MB/sec write rate
Maar of je dat in PPC merkt?
[ Voor 24% gewijzigd door mvdklip op 09-12-2005 22:51 . Reden: snelheid ]
Verwijderd
Ziet er leuk uitxoun schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:39:
http://www.lidl.nl/nl/hom...p.Hifiset_met_MP-3_speler
Iemand enig idee welk merk dit is?
Ziet er wel leuk uit voor de slaapkamer (heb de aldi aanbieding 2 weken leden gemist).
geen idee, hij staat bij mijn ouders, was een kadotje..Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:50:
[...]
HOO gek 25 eurotjes maar? Voor een DivX player dat is wel erg goedkoop, ik heb nog nergens een gezien die in de buurt van die prijs komt. Ik zal eens bij de MM in eindhoven kijken dadelijk.
Speeltie ook DVD+/-RW af? Heb op pagina 8 van de topic een plaatje van de doos gezien waar DVD+/-RW niet bij staat. Is toch redelijk belangrijk dat hij dat afspeelt

geneinig dingetje bij de Action, kun je aan je mp3speler/discman hangen. Voor 3,49 te koop.
begin maar niet over het geluid, want dat is natuurlijk te brak voor woorden, maar misschien dat je er toch plezier aan kan hebben
[ Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 10-12-2005 11:04 ]
Verwijderd
Wie weet hier iets meer van? Zou die automatisch afslaan als de koffie is doorgelopen?
Best wel veel geld voor de aldi..
Anders ik wel , echt onduidelijk om welk merk mobiel toestel het gaat.roadcee schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:18:
[...]
weet iemand inmiddels al iets meer hierover? heb wel een nieuwe nodig namelijk, maar ben beniewd of je deze ook kan synchroniseren met Outlook....
ik blijf iig in spanning dit topic bekijken, meer dan normaal
ALDI
Jofels
4 in 1 draagbare Multimedia Player
Genieten van muziek, films, foto's,... waar u ook bent
- Music player (bewaar tot 7500 titels* in mp3, wma,...)
- Video player (bewaar tot 20 uur films* in mpeg, DivX,...)
- Foto viewer (bewaar tot 60000 foto's* in jpeg, gif, bmp,...)
- Tv recorder (neem uw favoriete programmaís op)
30 GB harde schijf (opslag van databestanden, documenten,...), hoogwaardige, robuuste metalen behuizing, interface voor SD/MMC geheugenkaarten, USB 2.0 poort voor verbinding met PC of notebook, hoogwaardige 3,6' kleurendisplay (ca. 9 cm zichtbare beeldschermdiagonaal), oplaadbare Li-ion batterij (running time: 9u muziek, 5 u film), gewicht 325 g, afmetingen 136 x 78 x 26 mm
* Afhankelijk van bitrate, compressie en resolutie
3 jaar garantie
incl. 4 EUR Recupel
prijs: 269 €
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm
Dit lijkt mij een prima alternatief voor de veel duurdere Archos spelers.
Alleen kan ik hierover geen informatie vinden (merk, reviews,...).
Heeft er iemand meer info?
Bij de achterkant aangekomen zag ik een autoradio staan. SilverCrest. Leest MMC en SD kaartjes, bovendien kan je er ook een memorystick via de usb er op aansluiten (usb 1.1 en ook 2.0). Leest cd-r, cd-rw en ook mp3.
Heel compleet setje waar je ook nog een afstandbediening bij krijgt.
Een ding kon ik niet achterhalen. Dat is de output van dat ding.
Bijna vergeten hij kost 79.99 euro.
Heeft iemand ervaring met het merk SilverCrest?
Kan er helaas geen link bij doen. Om een of andere reden staat hij niet bij de aanbiedeingen die voor die week gelden.
Graag jullie mening wat jullie er van vinden.
Ach ja..........
Ik zou hier mee uitkijken, want je weet niet of dat ding wel goede aansluitingen heeft naar je auto toe zegmaar...Kres schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:51:
Was vandaag bij de lidl. Vervelde me beetje in de rij dus ben ik dat krantje met aanbiedeingen gaan lezen.
Bij de achterkant aangekomen zag ik een autoradio staan. SilverCrest. Leest MMC en SD kaartjes, bovendien kan je er ook een memorystick via de usb er op aansluiten (usb 1.1 en ook 2.0). Leest cd-r, cd-rw en ook mp3.
Heel compleet setje waar je ook nog een afstandbediening bij krijgt.
Een ding kon ik niet achterhalen. Dat is de output van dat ding.
Bijna vergeten hij kost 79.99 euro.
Heeft iemand ervaring met het merk SilverCrest?
Kan er helaas geen link bij doen. Om een of andere reden staat hij niet bij de aanbiedeingen die voor die week gelden.
Graag jullie mening wat jullie er van vinden.
hoi
Waar het mij meer om gaat is hoe dit ding zich zal houden als je hem beetje opendraait en hoe snel hij naar de k***e zal gaan.
Heb zitten zoeken op google maar niks kunnen vinden over de fabrikant. Ik hoopte daar iets meer info over de vermogen(output) te vinden.
Ach ja..........
[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 11-12-2005 01:16 ]
Ik weet niet of ik het goed heb gelezen maar er stond iets van 17 watts 4 kanaals.
Het kan aan mij ligen maar das niet veel.(uiterst triest om percies te zijn)
www.mysilvercrest.de
Eerst moet je naar de Nderlandse pagina gaan en dan zie je hem onderaan staan.
Ach ja..........
Als je de originele Panda speakers hebt, zou ik me over gebrek aan vermogen geen zorgen maken hoor. Meer dan 5 Watt is voor die dingen (die je los in je dashboardmatje stopt) echt overkill.
Ik weet alleen niet of die er ook bij andere praxis-en is.
Hoge resolutie voor een plasma! 1366x768 heb ik nog nooit gezien (ik zoek er dan ook nooit naar, maar ben tot nu toe hoogstens 1024x768 tegengekomen)
Dat is dus al leng niet meer het geval. Maar ik ben er imiddels achter gekomen dat dat ding 4x11 watt uitgooit. Oftewel goedkoop radiotje voor wat hij kan maar je kan vervolgens weer geld uit gaan geven voor versterkers.Toff schreef op zondag 11 december 2005 @ 04:13:
@Kres:
Als je de originele Panda speakers hebt, zou ik me over gebrek aan vermogen geen zorgen maken hoor. Meer dan 5 Watt is voor die dingen (die je los in je dashboardmatje stopt) echt overkill.
Dit gaat hem niet worden
Ach ja..........
Tis een Neuros 442 zie http://www.neurosaudio.co...rd=442&searchcat=products en http://www.theneuros.com/index.php/FAQ:442 voor een FAQ. Dit is wel een versie met 40GB HDnoma schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:39:
Volgende week (vanaf 14 december) biedt Aldi in België dit aan:
4 in 1 draagbare Multimedia Player
Genieten van muziek, films, foto's,... waar u ook bent
- Music player (bewaar tot 7500 titels* in mp3, wma,...)
- Video player (bewaar tot 20 uur films* in mpeg, DivX,...)
- Foto viewer (bewaar tot 60000 foto's* in jpeg, gif, bmp,...)
- Tv recorder (neem uw favoriete programmaís op)
30 GB harde schijf (opslag van databestanden, documenten,...), hoogwaardige, robuuste metalen behuizing, interface voor SD/MMC geheugenkaarten, USB 2.0 poort voor verbinding met PC of notebook, hoogwaardige 3,6' kleurendisplay (ca. 9 cm zichtbare beeldschermdiagonaal), oplaadbare Li-ion batterij (running time: 9u muziek, 5 u film), gewicht 325 g, afmetingen 136 x 78 x 26 mm
* Afhankelijk van bitrate, compressie en resolutie
3 jaar garantie
incl. 4 EUR Recupel
prijs: 269 €
http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm
Dit lijkt mij een prima alternatief voor de veel duurdere Archos spelers.
Alleen kan ik hierover geen informatie vinden (merk, reviews,...).
Heeft er iemand meer info?
Commodore verkoopt em als de Commodore PMC30, althans de Yeahronimo Media Ventures (die Commodore van Tulip hebben gekocht) brengt em onder die naam uit. (zelfde maten, zelfde specs)
Maar wat het geheel mooi maakt is dat ze bezig zijn met een opensource voor het apparaatje
http://www.lidl.nl/nl/hom...aadloze_DECT_GAP_telefoon
Zeer mooie aanbieding denk ik, maar is dit zon telefoon die je voor skype kan gebruiken of is dit gewoon een draadloze telefoon van op het telefoon netwerk?

Computertelescoop
* 14 tot 262,5-voudige vergroting
* Inclusief astronomiesoftware en sterrennavigatie voor op de PC
* In hoogte verstelbaar aluminium statief
* 3 Kellner-oculairen: 1 x 25 mm., 1 x 12 mm. en 1 x 4 mm.
* Brandpunt: 350 mm. (met 3 Barlowlenzen: 1050 mm.)
* Doorsnede glazen lenzen: Ø 70 mm.
* 1 Amici-Prisma
€ 239,00
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit ding is dus in belgie te koop voor 159 Euro, kijk maar eens hier;Han schreef op maandag 12 december 2005 @ 08:29:
Iemand dit apparaat al aangeschaft?
[afbeelding]
[...]
http://www.lidl.be/be/hom...213.p.Refractor_telescoop
gap is general access profile, maar is dat dan skype bellen?andreict schreef op maandag 12 december 2005 @ 07:50:
mensjes
http://www.lidl.nl/nl/hom...aadloze_DECT_GAP_telefoon
Zeer mooie aanbieding denk ik, maar is dit zon telefoon die je voor skype kan gebruiken of is dit gewoon een draadloze telefoon van op het telefoon netwerk?
hoe kom je er anders in godsnaam bij dat dit een skype telefoon is
Voorbeeld: wij hebben een siemens micro dect telefoon in de kamer en die is GAP
twee van die lidl dingen erbij gehaald voor boven en keuken en als handset aangesloten op de siemens.
Er gaat dus geen telefoonaansluiting in die lidl dingen!
GAP heeft absoluut niets met skype te maken.
P.Duh! lekker puh!
mja had vaag eens een keer over skype telefoons gelezen en daar stond ook DECT in, dus ik denk dat daar de misverstand van komt.Matthijs schreef op maandag 12 december 2005 @ 10:56:
[...]
gap is general access profile, maar is dat dan skype bellen?
hoe kom je er anders in godsnaam bij dat dit een skype telefoon is
Verwijderd
geen telefoonaansluiting in die lidl dingen ? Mijn ouders hebben er een gekocht en zit toch echt wel een telefoon aansluiting in.pduh schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:00:
Er gaat dus geen telefoonaansluiting in die lidl dingen!
GAP heeft absoluut niets met skype te maken.
Heeft er iemand ervaring met dit apparaat. Ik merk dat er bv geen speakers op zitten...DragonFly schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:16:
[...]
Tis een Neuros 442 zie http://www.neurosaudio.co...rd=442&searchcat=products en http://www.theneuros.com/index.php/FAQ:442 voor een FAQ. Dit is wel een versie met 40GB HD
Commodore verkoopt em als de Commodore PMC30, althans de Yeahronimo Media Ventures (die Commodore van Tulip hebben gekocht) brengt em onder die naam uit. (zelfde maten, zelfde specs)
Maar wat het geheel mooi maakt is dat ze bezig zijn met een opensource voor het apparaatje
Je kan hierop zoeken:noma schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:18:
[...]
Heeft er iemand ervaring met dit apparaat. Ik merk dat er bv geen speakers op zitten...
Commodore Media Player PMC30 30GB . Dat is exact hetzelfde als wat aldi verkoopt alleen onder een andere naam
http://www.marktplaats.nl...n_recorders/14297004.html
[ Voor 15% gewijzigd door mvdklip op 12-12-2005 23:26 ]
erg goedkoop niet waar? beetje verdacht zou ik zeggenmvdklip schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:24:
En als je op marktplaats zoekt:
http://www.marktplaats.nl...n_recorders/14297004.html

Zeker als je het vergelijkt met de Kruidvat internet shop prijsjozy schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:39:
[...]
erg goedkoop niet waar? beetje verdacht zou ik zeggen

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Dit zou een reden kunnen zijn dat ze gedumpt worden bijvoorbeeld:
http://discuss.pocketnow.com/showthread.php?threadid=18458
[ Voor 25% gewijzigd door mvdklip op 13-12-2005 15:52 ]
Leuk als tweede schotel, of om al deels over te stappen naar een nieuwe (digitaal geschikte LNB) tuner..greatgonzo schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:18:
wat heb je aan een schotel alleen, daar heb je toch ook een tuner voor nodig?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Bent t vergeten vanmorgen
Aap!
Dit topic is gesloten.