Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Swerfer schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:06:
@Baracus

Je geeft aan dat de MT-Logic TV van komende week een oude bekende is en geen aanrader. Kan je een linkje geven naar het draadje waar over deze tv gesproken werd? Het is namelijk lastig om in al de Aldi/Lidl fora te zoeken vanwege hun grote aantal en formaat 8)7
Het zit ergens in deze topic serie, geen idee waar. Ik spreek ook uit ervaring want ik heb er 2 gehad :P de eerste deed 3 keer zappen en toen was de afstandbediening kapot en de 2e had een scheef beeld in de linker bovenhoek. Verder is de beeldkwaliteit niet zo fantastisch, het beeld is zelfs niet plat. De trafo bromt ook lekker, naja sinds tft nu de crt markt sloopt kun je beter voor een paar euro's meer een echt merk halen, voor dit geld haal je ook een panasonic zonder 100hz. De 100 hz van de mt logic geeft slechter beeld dan de panasonic zonder, heb je ook een mooie kast die van de mt logic is plastic fantastic.

Ik zeg dus, niet kopen ;) of de prijs moet 150 euro worden ofzo :+

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 25-11-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:10

sanook

_/-\o_

Venxir schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:15:
Ik kan niet meer info vinden over dat weersstation want die wil ik graag hebben :)
Hier vind je meer over dat weerstation van de Aldi aanbieding. Ik heb er zelf ook een (van vorig jaar, ziet er iets anders uit) en ben er zeer tevreden over !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

hvangent schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:58:
[...]

Hier vind je meer over dat weerstation van de Aldi aanbieding. Ik heb er zelf ook een (van vorig jaar, ziet er iets anders uit) en ben er zeer tevreden over !
Of hier voor de nederlandse versie, maar ik zie dat dit het apparaat van 2004 is. Ik weet niet of de Aldi het 2004 of 2005 model in de aanbieding heeft. Het 2004 model is trouwens helemaal in het nederlands, ook de display ! Geen geld voor zo'n uitgebreid apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
hvangent schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:08:
[...]

Of hier voor de nederlandse versie, maar ik zie dat dit het apparaat van 2004 is. Ik weet niet of de Aldi het 2004 of 2005 model in de aanbieding heeft. Het 2004 model is trouwens helemaal in het nederlands, ook de display ! Geen geld voor zo'n uitgebreid apparaat :)
Ik heb ook interesse voor dit ding. Hoop dat er geen problemen zijn met de buitentemperatuursensor. Ik wilde eerst deze Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/1644/gamma4gw.png halen maar Gamma wist te melden dat er bij 1 op de 50 exemplaren problemen waren met de frequentieafstelling tussen zender/ontvanger. Dat vond ik een onacceptabel percentage.

[ Voor 5% gewijzigd door Compunologist op 25-11-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lijkt me dezelfde autoradio die al eerder bij de Aldi te koop was. Wat zijn de ervaringen, ik ben namelijk sterk aan het twijfelen of ik dinsdag a.s. dit dingetje ga halen.
Ik ben vooral geinteresseerd in de mogelijkheid om een HD aan te sluiten en daarom zou ik ook graag willen weten of:
- de USB poort voldoende voeding levert voor een notebook HD?
- je moeiteloos in folders en subfolders kunt kijken?
Ik heb die vorige (was een Medion o.i.d.) MP3/USB autoradio uitgeprobeerd. Op zich best een aardig ding, maar de USB poort leverde niet genoeg spanning voor een 2.5" HDD, maar het ergste was dat 'ie echt loeiheet werd. Het frontje zelf werd zelfs behoorlijk warm, om over de achterkant nog maar te zwijgen.

Verder lijkt het wel dezelfde radio ja, aan de knopjes te zien. Vooral de navigatie was handig; i.t.t. andere modellen heeft deze namelijk een 'folder up/down' knoppenset!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

BARACUS schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:44:

Dit trekt mijn aandacht ook al kan ik er niks mee 8)

[afbeelding]
8 in 1 Universele afstandsbediening
Bedien met één afstandsbediening 8 verschillende apparaten
Voorgeprogrammeerd voor alle basisfuncties van o.a. tv, video, DVD, satelliet en stereo
Geschikt voor vrijwel alle gangbare merken
All-off-functie 5,99
Deze zag ik al, hij komt me heel bekend voor
http://www.tchibo.nl/is-b...-Start?ProductSKU=0006592
En daar staat 'Hij leert bij'. Als het echt dezelfde is, kun je deze dus net als die van de Aldi, zelf programmeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Compunologist schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:34:
[...]

Ik heb ook interesse voor dit ding. Hoop dat er geen problemen zijn met de buitentemperatuursensor. Ik wilde eerst deze [afbeelding] halen maar Gamma wist te melden dat er bij 1 op de 50 exemplaren problemen waren met de frequentieafstelling tussen zender/ontvanger. Dat vond ik een onacceptabel percentage.
1 woord..... LELIJK :X lekker naar de Aldi en nog goedkoper ook :Y) helemaal als het niet werkt, wel ernstig als ze de percentages weten van uitval 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door BARACUS op 25-11-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Jiriki schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:12:
Die bewakingscamera ziet er interessant uit. Weet iemand hier meer over, merk, doet ie nog iets in het donker, etc.?
Ik heb hem afgelopen zomer gekocht. Merk "e bench" www.kompernass.com
Redelijk netjes afgewerkt. Goed af te stellen, goed beeld.

In het donker doet ie helemaal niks.
Verder is de boel nogal storingsgevoelig, mijn wifi modem staat tussen zender en ontvanger en dat merk je.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die autoradio is de audiosonic CSR 3033U
Iemand ervaringen mee, de prijs, usb, afstandsbediening, sd kaart, dir up/down knop wil ik nog wel voor de sneeuw door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 15:52
Ik weet niet of dit hier ook hoort, maar toch...

Dvd-recorder DVE-R8HP met 160gb HD
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS106732g.gif
Voor €199,- bij Kijkshop

Natuurlijk is het geen A-Merk, maar hij ziet er wel netjes uit en heeft een dikke HD voor een lage prijs. (Philips DVD-Recorder zonder HD vanaf €170,-) Er staat niet bij dat er showview op zit (voor zover dat werkt?) en het is me ook een raadsel welk merk. Iemand een mening / idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

roel-online schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:04:
Ik weet niet of dit hier ook hoort, maar toch...

Dvd-recorder DVE-R8HP met 160gb HD
[afbeelding]
Voor €199,- bij Kijkshop

Natuurlijk is het geen A-Merk, maar hij ziet er wel netjes uit en heeft een dikke HD voor een lage prijs. (Philips DVD-Recorder zonder HD vanaf €170,-) Er staat niet bij dat er showview op zit (voor zover dat werkt?) en het is me ook een raadsel welk merk. Iemand een mening / idee?
Ik zat er ook naar te kijken, leek me ook een leuk ding. Nadeel van merkloze dingen vind ik dat je niet aan reserve onderdelen kan komen. Van een Philips of ander merk is het niet zo erg als de afstandsbediening bijvoorbeeld kapot gaat of kwijt raakt (genoeg imitatie abs), maar van zo'n merkloos ding kan dat wel een groot probleem worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat meer (niet allemaal even positieve) info over een HDD recorder met het zelfde
type-nummer:

http://www.area450.com/recorders/r8hp.html

Ziet er wel anders uit...

[edit] Plaatje blijkt van een Sampo DV-RH680 i.p.v. DVE-R8HP te zijn.
Maar welke ze nu -werkelijk_ verkopen...?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:58

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 03:45:
Hier wat meer (niet allemaal even positieve) info over een HDD recorder met het zelfde
type-nummer:

http://www.area450.com/recorders/r8hp.html

Ziet er wel anders uit...

[edit] Plaatje blijkt van een Sampo DV-RH680 i.p.v. DVE-R8HP te zijn.
Maar welke ze nu -werkelijk_ verkopen...?
Deze dus :Y)

En hier voor wie Chinees kent :+

[ Voor 11% gewijzigd door i2Paq op 26-11-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey weet iemand hoe ik de instellingen kan veranderen van de lifetec divxplayer van de aldi met betrekking tot de .srt bestanden want als de zinnen van mijn subs te lang zijn vallen ze weg en wordt de zin domweg afgekapt/? meerdere mensen met die probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Heb vanmiddag een H&B HT-6500 setje gekocht bestaande uit een DVD/DivX/Xvid speler met ingebouwde 5.1 decoder en versterker en FM/AM RDS tuner. Daarnaast een 5.1 boxen setje erbij. Kosten waren 99,- euro in een winkel in Bataviastad. Een leuk alles-in-1 home cinema setje dus. Ik had al zoiets, maar miste de DivX/Xvid mogelijkheden. M'n oude zet ik gewoon op marktplaats voor 75,- euro of zo... ;) Trouwens ook leuk dat ie twee line-ins heeft, kan ik er bijvoorbeeld nog een mediacenter PC op aansluiten. :D De line-in's zijn trouwens wel gewoon stereo, geen 5.1.

http://www.hb-direct.com/EN/P_40.html

Ik ben hem nog een beetje aan het uitproberen, maar weet in ieder geval al dat er een MT1389DE chipset in zit (net zoals de meeste moderne DVD spelers). Ben nog op zoek naar codes mbt regiovrij maken enzo.

Codes zijn dus extreem simpel:

SETUP, 49540 om je firmware versies te zien
SETUP, naar Preferences gaan, 49540 om je regiocode te veranderen (standaard regiovrij)

[ Voor 29% gewijzigd door mvdklip op 27-11-2005 13:01 . Reden: codes gevonden ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowrave
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:17
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:49:
eey weet iemand hoe ik de instellingen kan veranderen van de lifetec divxplayer van de aldi met betrekking tot de .srt bestanden want als de zinnen van mijn subs te lang zijn vallen ze weg en wordt de zin domweg afgekapt/? meerdere mensen met die probleem?
Heb hier zelf ook last van dat woorden/letters wegvallen en vind de letters ook maar klein.
Mpeg4/nerodigital gaat in het begin wel goed maar na 6 minuten of zo dan begint hij te schokken :?

Usb doet het soms wel en dan weer niet dus ik denk dat hij retour gaat deze week .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Afgekapte subs is vaak een probleem bij divx spelers, vaak heb je een gehackte firmware waardoor je dunnere lettertypes krijgt waardoor er meer op kan. Je kunt ze ook inbranden in de film zelf met een progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:55:
Afgekapte subs is vaak een probleem bij divx spelers, vaak heb je een gehackte firmware waardoor je dunnere lettertypes krijgt waardoor er meer op kan. Je kunt ze ook inbranden in de film zelf met een progje.
hmm dat zuigt dus weeer hard... naja afwachten dan maar ...

mijn ouwe kan niet zo goed engels vandaar die subs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/BILD07.JPG
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/OFF07.HTM

is dit een goeie tekentablet? (gaat me niet om de muis maar om de pen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnstaal
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08-2024
Weet iemand meer van de Freecom Mediaplayer waar op TV reclame voor gemaakt wordt?

Zie hier

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/1/producten_trends/bruingoed/images/specials/sp_freecom_mediaplayer.jpg
Kun je deze nu ook als PVR gebruiken om tv-opnames te maken?

En dezelfde vraag voor de Lamabox die in de media is verschenen voor het bekijken van P2P video op je TV

Afbeeldingslocatie: http://www.lamabox.com/images/lamabox_small.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door martijnstaal op 28-11-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat verhaaltje over de lama box en dacht, hoe kunnen ze zo;n product legala op de markt brengen? Nou, op deze manier:

disclaimer:
De P2P-client in de LamaBox is net als andere P2P-software op uw computer geschikt om alle vormen van video-/audio materiaal uit te wisselen. Het is net als bij bestaande P2P-software mogelijk dat er auteursrechtelijk beschermd materiaal wordt uitgewisseld. Wij kunnen dit op geen enkele wijze controleren of reguleren. De manier waarop u de LamaBox gebruikt is uw eigen verantwoordelijkheid.

Als je toch in die sfeer gaat werken kun je misschien beter voor +/- 100 Euro ergens een xbox vandaan halen. Nu de 360 is geintroduceerd zullen de prijzen van de oude nog wel dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Kan een xbox dat ook dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ja, dat vraag ik me nou ook af, want zo'n Lamabox lijkt me eerlijk gezegd een heel mooi apparaat voor relatief weinig. Maar als het voor minder geld kan, dan hoor ik het graag...

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde; als je een media centre wilt kun je misschien beter een xboxje kopen en op een andere pc je divx'je "verkrijgen". Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je die videos lekker kan streamen via p2p. Als ik een film download die 5 uur nodig heeft (via de netwerken die ze aangeven) zou dat apparaat hem dan eerst 3 uur moeten bufferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnstaal
Hmm ja inderdaad, de ervaring die ik met p2p programmas heb laat zien dat het binnenhalen meestal veel tijd kost.

Maar heeft iemand ook enig idee waarin de Mediaplayer verschilt van een gewone externe harde schijf die je via je pc doorlust naar je tv?

Als ik het goed begrijp kun je namlelijk alleen via je pc met tvtuner opnemen van tv-zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:31:
Ik bedoelde; als je een media centre wilt kun je misschien beter een xboxje kopen en op een andere pc je divx'je "verkrijgen". Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je die videos lekker kan streamen via p2p. Als ik een film download die 5 uur nodig heeft (via de netwerken die ze aangeven) zou dat apparaat hem dan eerst 3 uur moeten bufferen?
Op zich is dat waar, maar ik kan me voorstellen dat er zat mensen zijn die geen zin hebben om een PC dag en nacht te laten draaien om de torrents binnen te halen. Ik zelf heb bijvoorbeeld alleen een laptop en die wil ik echt niet aan laten staan. Als ik een PC moet kopen om de torrents binnen te halen en een xbox om ze vervolgens af te spelen, ben ik al redelijk veel geld kwijt. Die lamabox lijkt me dus echt wel een mooi apparaatje in mijn geval. Niet dat ik hem nu meteen ga bestellen hoor, eerst maar eens afwachten... ;)

Een bittorrent client voor de xbox lijkt me trouwens wel een heel goed idee! Dat bestaat zeker nog niet?

Edit: er bestaat wel een browser, maar helaas geen volwaardige client, je hebt dus nog steeds een PC nodig: http://ca.geocities.com/f...ipts/torrentbrowser3.html

[ Voor 18% gewijzigd door mvdklip op 29-11-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
martijnstaal schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:02:
Maar heeft iemand ook enig idee waarin de Mediaplayer verschilt van een gewone externe harde schijf die je via je pc doorlust naar je tv?
Ja, dat je geen PC nodig hebt om de boel af te spelen. Er zit een zelfde chipset in als die je in veel DVD spelers vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levi schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:24:
De 24e komt de lidl met zijn/haar Divx speler:

[afbeelding]

7.2 card reader voor: SD/MS/MS pro/MMC/SM/CF I/CF 2
Aansluitingen: SVideo-out, Video-out, 5.1 Audio-out, 1 Scart, YUV, Audio Digital out
Dolby Digital 5.1 en DTS
Automatische power off
Kinderbescherming
Incl. afstandsbediening, scartkabel en audiokabel
In zilver of zwart

€ 64.99
Ik wil nog eventjes op deze terug komen. Ik heb nu thuis zo'n Trust 5.1 speakersetje staan. Nu kwam ik deze in de Lidl tegen en zag op de achterkant dat hij 6 uitgangen heeft voor coax-stekkertjes. Betekend dit dat als ik mijn setje hier op aansluit ik gewoon surround 5.1 geluid krijgt zonder tussenkomende decoder of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
mvdklip schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:56:
[...]
Ik zelf heb bijvoorbeeld alleen een laptop en die wil ik echt niet aan laten staan. Als ik een PC moet kopen om de torrents binnen te halen en een xbox om ze vervolgens af te spelen, ben ik al redelijk veel geld kwijt.
je haalt voor 100 euro een p3 en ga je lekker films etc. binnenhalen en speel je af op je laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:21:
[...]

Ik wil nog eventjes op deze terug komen. Ik heb nu thuis zo'n Trust 5.1 speakersetje staan. Nu kwam ik deze in de Lidl tegen en zag op de achterkant dat hij 6 uitgangen heeft voor coax-stekkertjes. Betekend dit dat als ik mijn setje hier op aansluit ik gewoon surround 5.1 geluid krijgt zonder tussenkomende decoder of iets dergelijks..
Hebben ze die speler nu dan nog in dat filiaal? Ik was in de veronderstelling dat die als de aanbieding over is, weg gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
BARACUS schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:55:
je haalt voor 100 euro een p3 en ga je lekker films etc. binnenhalen en speel je af op je laptop :)
Ik weet het: ik ben een zeur, maar dan moet ik dus elke keer m'n laptop op de tv aansluiten om een beetje fatsoenlijk film te kunnen kijken... ;) Ik zeg dus ook uitdrukkelijk dat ik niet meteen naar de winkel ga rennen om die lamabox te halen, maar ik ben al een tijdje aan het dubben of ik een DVD/HDD recorder moet halen of een mediacenter of zo, maar eigenlijk kijk ik bijna alleen maar films die ik via bittorrent binnengehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
YellowNeck schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:33:

Ondersteunde Mediaformaten
DVD-R/RW, DVD R/RW
DVD-ROM, CD-R/RW, CD-ROM

Speelt o.a
DVD-Video
DVD VR (DVD-Video compatible)
Video CD
Super VCD
Audio CD (CD-DA)
MP3,WMA,Ogg,WAV
JPEG, GIF, TIF, BMP, PNG
AVI file (RMP4, XviD MP3/AC3 up to 2.5Mbps)
MPEG1 (VCD,*.DAT)/MPEG2 (up to 8Mbps) (*.VOB, *.mpg)

Video Formaat
MPEG2 for DVD/SVCD
MPEG1 for VCD
MPEG4 (XviD)

Audio Formaat
Dolby Digital Multi-channel (out only)
DTS Multi-channel (out only)
MPEG1 2-channel
MPEG2 Multi-channel
MPEG4 2-channel
PCM 2-channel

Aansluitingen
Video Out
S-video Out
Component Video Out
Audio L/R Out
Digital Audio Out
Network Connector

Algemeen
Voeding AC 100~240V , 50Hz /60 Hz
Stroomgebruik 36 W
Gebruikstemperatuur 5 oC to 40oC
Afmetingen 420 x 50 x 265 mm
Gewicht 2.7 Kg
Inclusief 54 Mbps wireless netwerk Bridge adapter

Is het wat? Misschien dat ik deze wel ga halen, maar helaas geen USB poort zoals op de Aldi speler. En 54mbit haal je toch nooit, zal waarschijnelijk bij ons (signaal moet door 2 plafonds heen, zal dus wel zo'n 15Mbit worden. Wel genoeg voor streamen ofniet?
Hoe werkt dat precies, kun je dan rechtstreeks divx bestanden van je PC harddisk spelen via wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo'n lite-on netplayer, echt een geweldig ding.
hij kan overweg met zowel wifi als standaard ethernet (en standaard ethernet geeft toch wel het beste resultaat imo, kwa snelheid and de hoogte van streambare bitrate)

je hangt dat ding aan je switch/router of met crosscable direct aan je comp.
met de setup gui stel je via de afstandsbediening IP in.
op je computer installeer je de bijgeleverde media server software, waarmee je mappen kunt delen voor video, audio en foto.
als je de dvd speler aanzet krijg je een login scherm, waar je kunt kiezen tussen verschillende computers in je netwerk en de interne dvd-drive, waarna je makkelijk door je bestanden kan navigeren en ze af kan spelen.

het is zelfs mogelijk de firmware via internet te updaten en webradio te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnstaal
mvdklip schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:35:
[...]

Ik weet het: ik ben een zeur, maar dan moet ik dus elke keer m'n laptop op de tv aansluiten om een beetje fatsoenlijk film te kunnen kijken... ;) Ik zeg dus ook uitdrukkelijk dat ik niet meteen naar de winkel ga rennen om die lamabox te halen, maar ik ben al een tijdje aan het dubben of ik een DVD/HDD recorder moet halen of een mediacenter of zo, maar eigenlijk kijk ik bijna alleen maar films die ik via bittorrent binnengehaald heb.
Zo zit ik dus ook, te dubben voor DVD/HDD recorder of mediacenter (eigenlijk liever: mediaportal)

Mensen met goede aanbiedingen, komt u maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik word echtz o verliefd op dat ding .. maar moet nog even kijken of het wel rendabel is.
ik zit op mijn kamer en haal vaak maar 36 mpbs en dat is net waar allemuziek en films op staan geslagen.
Maar in de huiskamer kan ik dat ding wel aan de router leggen.. Nog meer gebruikersevaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om ook + dvds af te spelen..of allene min?

En kan je er een 5.1 set op aansluiten?? Iemand foto van de achterkant...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:14:
Is het mogelijk om ook + dvds af te spelen..of allene min?

En kan je er een 5.1 set op aansluiten?? Iemand foto van de achterkant...?
Met tulpstekkers volgens mij niet... en dat is de enige reden waarom ik hem niet aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft geen interne decoder en dus geen analoge 5.1 aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:00
Heeft eimand die TV van de Aldi al gezien?
Istie oke?
Istie ook in het zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
maartend schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:50:
Heeft eimand die TV van de Aldi al gezien?
Istie oke?
Istie ook in het zwart?
Lees nu even een paar bladzijdes terug over "deze week" dan weet je dat ik dat ding totaal heb afgekraakt. Ik heb net het weerstation gehaald en zag ook een stel sukkels dat ding kopen. Je moet natuurlijk de krenten uit de pap halen bij de Aldi niet alles is ok. Voor 400 heb je bijv, een 82 cm bb platte buis 100 hz van Samsung. Voor 300 een platte buis 50hz Panasonic oid die veel beter beeld gaat geven dan dit Aldi ding. 2 jaar terug was het wel een "aantrekkelijk" ding maar nu echt niet meer, te duur.

[ Voor 27% gewijzigd door BARACUS op 30-11-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 08:00
BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:09:
[...]

Lees nu even een paar bladzijdes terug over "deze week" dan weet je dat ik dat ding totaal heb afgekraakt. Ik heb net het weerstation gehaald en zag ook een stel sukkels dat ding kopen. Je moet natuurlijk de krenten uit de pap halen bij de Aldi niet alles is ok. Voor 400 heb je bijv, een 82 cm bb platte buis 100 hz van Samsung. Voor 300 een platte buis 50hz Panasonic oid die veel beter beeld gaat geven dan dit Aldi ding. 2 jaar terug was het wel een "aantrekkelijk" ding maar nu echt niet meer, te duur.
Gevonden, Thnx, deze laat ik dan toch maar voorbij gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 15:21

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Die Lite-On LVD-2010 DVD/Divx NetPlayer van informatique ziet der wel geinig uit.
Iemand ervaring? of iets dergelijks..

lees ik nou goed dat je dat ding in het netwerk kan hangen en dan vanaf je pc files kan streamen zoals films (divx) enzo?

[edit]
ik lees hier dat hij geen ondertiteling ondersteund, dat is wel jammer..

[ Voor 28% gewijzigd door MarcoKL op 30-11-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heeft iemand het volgende stereosetje al aangeschaft?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/leone/aldi/BILD02%5B1%5D.jpg

zo ja wat zijn de ervaringen?
ik zoek namelijk een leuk setje voor in de slaapkamer voor +/- 100€ het liefst natuurlijk 5.1 met DVD maar dat gaat niet lukken ben ik bang

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 14:35
Dysan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:33:
[afbeelding]

ik zoek namelijk een leuk setje voor in de slaapkamer voor +/- 100€ het liefst natuurlijk 5.1 met DVD maar dat gaat niet lukken ben ik bang
had hem ook gezien.. zou die usb aansluiting voor een stick of een usb hd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
[afbeelding]

Gaat wel lukken 5.1 dvd, je ziet ze regelmatig voorbij komen. De kwaliteit is natuurlijk wel om te huilen maar tja 100 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Bram77 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:26:
[...]
Ik heb de oudere versie nog liggen. Wel Mp3 en afstandsbediening maar geen USB. Daar kan ik je dus niets wijzer over maken. Ik gebruik nu een Kenwood zonder Mp3 mogelijkheid enkel omdat ik dat zilver zo lelijk vindt. Verder heeft de radio het een jaar lang probleemloos gedaan. Niets over te klagen!
Is er al iemand die de nieuwe MT logic autoradio gekocht heeft? Het is trouwens een AudioSonic CSR 3033U. Kan behalve op de Audiosonic site niks anders vinden over dit model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 10:51
Aargh me moeder heeft me dat weerstation gekocht alleen ik mag hem pas openen @ kerst :P

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:18

greatgonzo

schit-te-rend!

Venxir schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:15:
Aargh me moeder heeft me dat weerstation gekocht alleen ik mag hem pas openen @ kerst :P
apparaatje is wel geinig, maar houdt rekening met een afwijking van een paar graden! Tenzij ze de versie van vorig jaar, die ik dus heb, verbeterd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Venxir schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:15:
Het is 7 graden buiten en 20 graden binnen, om half 7 is de zon onder en we hebben bijna 10 uur licht vandaag >:) Het ding heeft een ipod nano black look, hetzelfde krasgevoelig maar mooie plastic spul. Mooi blauw licht als je op de knop drukt en gelukkig alles op AA batterijen, ik help je niet echt geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

hij is btw 5 euro duurder dan vorig jaar, en is niet verbeterd zo lijkt het (ze verkopen de 2004 editie), ik had dus eerder verwacht dat ze er nog 5 euro vanaf zouden halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej ik ben op zoek naar een mp3 autoradio met een uitgang voor de versterker. Nu hen ik op http://www.aldi.nl een auto radio gezien met de volgende spec.
• 4x50 Watt sinusvermogen
• geschikt voor het afspelen van MP3,
CDR, CD-RW, WMA en audio-CD
• inclusief afstandsbediening
• RDS/EON = Radio Data System
• PLL syntesizer / 18 voorkeuzestations
• auto-memory / voorkeuzescan
• fader / 4-bandsequalizer
• loudness / mute
• RCA line-out
• ISO Din-norm aansluiting
• WMA encoding en decoding
• afneembaar folddown frontpaneel
• met USB-poort en MMC/SD card reader

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/BILD03.JPG

Nu is mijn de vraag wie heeft hem al of wie heeft zo'n vergelijkbare radio en hoe is de geluidskwalieteiten dus het vermogen dat eraf komt. Heb nu een Jvc 4x 45 watt en is het daar mee tevergelijken. Ook weet niet welk merk het is. Op medion.com zag ik hem er niet tussen staan. alvast bedankt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:44:
Okej ik ben op zoek naar een mp3 autoradio met een uitgang voor de versterker. Nu hen ik op http://www.aldi.nl een auto radio gezien met de volgende spec.
• 4x50 Watt sinusvermogen
• geschikt voor het afspelen van MP3,
CDR, CD-RW, WMA en audio-CD
• inclusief afstandsbediening
• RDS/EON = Radio Data System
• PLL syntesizer / 18 voorkeuzestations
• auto-memory / voorkeuzescan
• fader / 4-bandsequalizer
• loudness / mute
• RCA line-out
• ISO Din-norm aansluiting
• WMA encoding en decoding
• afneembaar folddown frontpaneel
• met USB-poort en MMC/SD card reader

Nu is mijn de vraag wie heeft hem al of wie heeft zo'n vergelijkbare radio en weet welk merk het is. Op medion.com zag ik hem er niet tussen staan. alvast bedankt
Het is een MT Logic.. oftewel een Audiosonic ;)
Kijk hier maar eens helemaal onderaan: http://www.audiosonic.nl/pages/page7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:48:
[...]

Het is een MT Logic.. oftewel een Audiosonic ;)
Kijk hier maar eens helemaal onderaan: http://www.audiosonic.nl/pages/page7.html
geweldig heb hem gevonden en ziet er goed uit. Kunt zelfs een usb stick erin pluggen. Maar mijn vraag is dus krijg ik waar voor mijn geld en vooral de geluidskwaliteit want wil niet dat er maar 4 x 10 watt uitkomt. Ook wil ik weten hoeveel RCA Line-Out stekkers erin kunnen in verband met mijn versterker.
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien off-topic, maar waarom heeft de Aldi allemaal acties van vorig jaar herhaald, dat weerstation én die autoradio waren vorig jaar rond deze tijd ook in de aanbieding, dwz dat waarschijnlijk deze "nieuwe" sets al een jaar oud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

greatgonzo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:27:
misschien off-topic, maar waarom heeft de Aldi allemaal acties van vorig jaar herhaald, dat weerstation én die autoradio waren vorig jaar rond deze tijd ook in de aanbieding, dwz dat waarschijnlijk deze "nieuwe" sets al een jaar oud zijn.
Die autoradio is volgens mij een nieuw type hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net het bedrijf aan de telefoon gehad dat de reparaties van de DVD/HD recorders voor de Kijkshop doet.
Volgens hun is de DV-RH680, waarvan de afbeelding is, intern gelijk aan de DVE-R8HP, die aangeboden wordt, en gaat het dus om het zelfde apparaat. De DVE-R8HP zou de OEM versie zijn, en de DV-RH680 Sampo's eigen versie.
In ieder geval zou het nog steeds niet mogelijk zijn om video op het apparaat te editen. :'(
Er is mij beloofd dat ik de handleiding gemaild zou krijgen, zodat ik er wat meer over te weten kan komen. Mocht ik daar nog wat bijzonders in tegenkomen, dan laat ik dat hier nog wel weten.
O ja, PDC en ShowView zouden ook niet ondersteund worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
greatgonzo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:27:
Ja de weerstation markt is ook zo heftig daar komen elke 2 maanden nieuwe modellen van uit 8)7
Doodnormaal dat modellen niet meteen vervangen worden en wees maar niet bang dat deze al een jaar liggen te stoffen, zijn gewoon pas geleden geproduceerd hoor. Audiosonic is een budget merk, die heeft ook maar beperkte aantal nieuwe modellen. Ze herhalen acties omdat ze goed verkopen en contracten hebben lopen met bepaalde fabrikanten, wat dacht je van die theorie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net wat PDF-jes binnengekregen die van de Kijkshop-DVD/HD recorder zouden zijn.
Volgens de handleiding zouden PDC en ShowView _wel_ ondersteund worden...
Maar er staat weer een andere naam en type in de handleiding: Oasis DVR-9407.
Daarover is op het net niets te vinden, maar toen ik met Google op "oasis media" en "recorder" zocht, kwam ik dit tegen:
http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=30461
(op die pagina staan weer links naar o.a. een hele forum-thread over het apparaat)

Niet echt positief, dus, maar daar is de prijs nu ook naar.

[edit] Ik zie net dat de prijs verhoogd is van 199 naar 299 Euro, gezien de beperkingen en problemen met het apparaat lijkt het me dat niet waard.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Over die autoradio, ik ben van plan om die ook te kopen maar ik kan me nog herrineren van vorige actie dat deze radio heel erg heet werd. Is dat met deze versie ook zo of hebben ze dat ondertussen opgelost (of was het nou een andere)?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:55:
[...]
geweldig heb hem gevonden en ziet er goed uit. Kunt zelfs een usb stick erin pluggen. Maar mijn vraag is dus krijg ik waar voor mijn geld en vooral de geluidskwaliteit want wil niet dat er maar 4 x 10 watt uitkomt. Ook wil ik weten hoeveel RCA Line-Out stekkers erin kunnen in verband met mijn versterker.
Alvast bedankt _/-\o_
Waar voor mijn geld....., je hebt het over 70 euro..... Volgens de specs zou het 4 x 50 Watt zijn, laat het 4 x 40 zijn dan is er volgens mij nog niks mis mee.
Ik heb zelf een Lenco radio met usb aansluiting en ben daar zeer tevreden over. Ga straks nog voor een collega kijken of deze aldi aanbieiding er nog is, dan kan ik je later antwoord geven op de line-out stekkers vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPR
  • Laatst online: 18-06-2024

JPR

Die ALDI-radio geeft aardig geluid, MP3 functie werkt ook geinig, hij zit er
net in, dus moet nog uitzoeken hoe alles precies werkt, maar valt me tot
nu toe niet tegen.

Hij ziet er alleen wel redelijk (nou ja, redelijk ... zeg maar best wel) hoerig
uit.... past goed in een Golf GTI of 205 GTI uit '85 (je weet wel, die met
fluor binnenverlichting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik heb een jaartje of 1.5 geleden zon radiotje ingebouwd in de auto van een vriendin van mij (met 0,0 budget), samen met, jaja, marquant speakers. Het geluid is alleszins redelijk, maar verwacht _niks_ op hogere volumes, dan wordt het schril en blikkerig.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okej net zo'n radio gehaald bij de aldi en ingebouwd. Het inbouwen gaat heel makkelijk na eerst de oude radio eruit te hebben gehaald kan je hem zo in een paar minuten erin zetten. Er zit 2 tulp stekkertjes aan voor de versterker. Na hem aangezet te hebben ziet het display er een beetje over de top eruit (wat ik zelf prachtig vind) en moet je eerst het frontje open klappen voor er een cd in kan waar je van moet houden.

Het geluid is bijna het zelfde als mijn oude JVC 4 x 45 Watt met cd speler van 3 jaar terug. Als je het geluid hoger zet als 90% vervormt hij wel wat. Ik zelf heb dus mijn versterker erop aangesloten en de instelmogelijkheden zijn eindeloos. Ik heb aan de voorkant mijn sony explode (10 cm) op de front uitgang gezet en vind het geluid er beter uitkomen dan mijn oude radio.

Als je hem alleen op simpele boxen aansluit van vervormd het geluid wel een beetje maar dat had ik ook bij mijn relatieve dure JVC radio.

De afstandbediening werkt ook uitstekend alleen moet je er wel redelijk recht voor staan voordat ie reageerd. Battery voor de afstandbediening wordt ook geleverd met een uitgebreide beschrijving.

Je krijgt dus een goeie radio voor een uitstekende prijs en ben er dus ook erg blij mee want tweifelde wel eerst. Mocht je het niks vinden kun je bij de aldi haem altijd weer ombrengen en doen er nooit moeilijk om (heb al ervaring met andere spullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Laatst online: 22-09 13:45
Ik heb die dvd-hd recorder net bij een kijkshop in de etalage gezien en het is een Oasis Media DVE R8HP. Hij ziet er anders uit dan die op de website, dat is nl een RH680

Er staat op het apparaat zelf dat hij zowel ShowView en DivX ondersteunt. Dat deed die Medion van de Aldi volgens mij niet.

Maar gezien het aantal klachten ga ik hem niet kopen, en zeker niet voor E299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Laatst online: 06-04-2024
[afbeelding]

Iemand nog meer ervaring met deze stereoset van de aldi.
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/OFF02.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 10:51
greatgonzo schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:26:
[...]

apparaatje is wel geinig, maar houdt rekening met een afwijking van een paar graden! Tenzij ze de versie van vorig jaar, die ik dus heb, verbeterd hebben
Hoe heb jij die afmeting dan gemeten? 2 meters op dezelfde plek, want die paar graden meer kan ook straling van je huis zijn.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Een paar dagen terug heb ik deze nog op het forum gezet:

http://www.hb-direct.com/EN/P_40.html

Die is rond de 100,- euro (99,99 plus 3,- euro verwijderingsbijdrage). Ik vind het zelf een topding. Alles in 1: versterker, tuner, DTS en Dolby Pro Logic decoder, MPEG4 DVD speler en 5.1 speaker set. Eerlijk is eerlijk: ik gebruik de speakers niet omdat ik nog een ander setje had, dus die heb ik niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Kwam deze trouwens ook nog tegen op www.shop.nl:

http://www.shop.nl/module...spx?ItemId=3&ContentID=37

Voor slechts 60,- euro ook best leuk volgens mij. Ligt het nou aan mij of speelt dat ding van de Aldi geen DVD's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
Is het ook mogelijk om HD xvidjes af te spelen, ik heb hier veel hd xvidjes, van prison break en lost in de resolutie 1280x720 met audiobitrate van 447kbps en videobitrate van 586kpbs AC3, speelt dit soepel?
het hoeft niet eens in de resolutie 1280x720 afgespeeld te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand me blij kunnen maken met foto van die aldi usb/sd radio?
lees net bling bling over the top, klinkt leuk!!!
Ik krijg hem met kerst pas, dus ben nieuwsgierig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Heb vandaag de Wacom tablet A6 formaat gekocht bij de Aldi voor 28 euro. Bevalt me dikke prima :)
En geen geld voor een wacom denk ik :p
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/OFF07.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Laatst online: 25-09 14:14
Weet iemand of de afstandsbediening die nu bij de Lidl ligt een leerfunctie heeft? Oftewel kun je signalen van een andere ab opnemen en hergebruiken?

[ Voor 27% gewijzigd door Not_Disclosed op 01-12-2005 09:00 ]

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga die 70cm tv vandaag terugbrengen. Slecht beeld. Slecht geluid. Toch maar naar een normale winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:03:
[...]

Hebben ze die speler nu dan nog in dat filiaal? Ik was in de veronderstelling dat die als de aanbieding over is, weg gehaald worden.
Ja, ze hebben er bij ons nog een stuk of 7 staan. (2 dagen terug) Maar achterin zijn er 6 gaten voor tulpstekkertjes, dan kan ik toch zeker wel mijn 5.1 setje daar op aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hero Of Time schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:14:
Over die autoradio, ik ben van plan om die ook te kopen maar ik kan me nog herrineren van vorige actie dat deze radio heel erg heet werd. Is dat met deze versie ook zo of hebben ze dat ondertussen opgelost (of was het nou een andere)?
Het is wel een andere als de vorige. Deze heeft nl. een MMC slot onder het frontje..dat had die vorige niet. Andere was ook een Medion, maar dat zegt niets want de fabrikant is zeer waarschijnlijk precies dezelfde..radio lijkt nl. ook erg op die vorige, op de memory sloten na dus.

Ben wel benieuwd of deze ook zo heet wordt. Wie wil het ding eens 20 minuten lang even lekker hard zetten (met loudness aan en bass halverwege oid) en dan eens aan het frontje voelen?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
De nieuwe radio heeft alleen geen RDS geloof ik. Niet van levensgroot belang, maar was toch leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de CSR 3033U gister gekocht! Inbouwen was fluitje van een cent, komt hartstikke mooi geluidje uit! heb hem omgeruild met m'n JVC autoradio (type ben ik even kwijt). Álles doet 't gewoon... heb op de usb poort m'n LaCie 160gb even aangesloten, je kunt prachtig mooi directory structuur bekijken etc. Ook sd slot werkt hartstikke goed. MP3 cd nog niet uitgetest maar zal ook wel goedkomen!

Je kunt met het apparaat trouwens van radio of van cd opnemen naar een via usb poort aangesloten apparaat met slechts 1 toets! nummers worden dan opgenomen in WMA formaat.

echt hip ding! moet alleen nog even uitvogelen hoe ik de lichtintensiteit van 't apparaatje beetje naar beneden kan bijstellen, want alles gloeit nu rood als ik 's avonds een stukkie rijdt :) zou met de powertoets moeten maar is me nog niet gelukt.

Echt topding verder!

en oh ja, RDS doet 't gewoon hoor! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:15:
Ik ga die 70cm tv vandaag terugbrengen. Slecht beeld. Slecht geluid. Toch maar naar een normale winkel.
Ik heb iedereen gewaarschuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Laatst online: 25-09 14:14
`Nog even terugkomend op mijn vraag over de 8 in 1 afstandsbediening van lidl. Deze afstandsbediening heeft inderdaad een leerfunctie. Het betreft de Supportplus URC-L-1870. Ik heb hem namenlijk inmiddels gekocht. Ik heb verder nog geen informatie gevonden op de sites van supportplus.org/de/fr.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:24:
Ik heb de CSR 3033U gister gekocht! Inbouwen was fluitje van een cent, komt hartstikke mooi geluidje uit! heb hem omgeruild met m'n JVC autoradio (type ben ik even kwijt). Álles doet 't gewoon... heb op de usb poort m'n LaCie 160gb even aangesloten, je kunt prachtig mooi directory structuur bekijken etc. Ook sd slot werkt hartstikke goed. MP3 cd nog niet uitgetest maar zal ook wel goedkomen!

Je kunt met het apparaat trouwens van radio of van cd opnemen naar een via usb poort aangesloten apparaat met slechts 1 toets! nummers worden dan opgenomen in WMA formaat.

echt hip ding! moet alleen nog even uitvogelen hoe ik de lichtintensiteit van 't apparaatje beetje naar beneden kan bijstellen, want alles gloeit nu rood als ik 's avonds een stukkie rijdt :) zou met de powertoets moeten maar is me nog niet gelukt.

Echt topding verder!

en oh ja, RDS doet 't gewoon hoor! :)
Als hij zwart was had ik hem gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Laatst online: 28-03-2023
mvdklip schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:51:
[...]

Kwam deze trouwens ook nog tegen op www.shop.nl:

http://www.shop.nl/module...spx?ItemId=3&ContentID=37

Voor slechts 60,- euro ook best leuk volgens mij. Ligt het nou aan mij of speelt dat ding van de Aldi geen DVD's?
Leuk speledingetje. Maar DVD heb ik niet echt nodig (en indien wel, dan apart van mijn CD speler). Top van die Aldi set is het platte design en de USB poort. Straks maar even kijken of ze er nog zijn en hoe die er reallife uitziet. Voor 90 euro verwacht ik namelijk wél een mooie vormgeving.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:42
Ik heb het weerstation van de Aldi gekocht. (deze week in de krant)
Maar de draadloze zender het maar liefst een bereik van... niet schrikken. 50cm!
Kan niet goed zijn lijkt mij en dus maar terug naar de Aldi morgen.

Hebben meer mensen hier dat weerstation aangeschaft?
Wat zijn jullie ervaringen met dit apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Beertjeman schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:45:
Maar de draadloze zender het maar liefst een bereik van... niet schrikken. 50cm!

Ik heb het nog niet uitgetest want ik heb teveel andere troep gekocht dat ook uitgepakt moet worden >:) Bij mij gaat het vanaf beneden tot aan zolder prima, als de 2 dingen naast elkaar liggen geven ze 0.3 graden verschil aan max. Nu geeft het ding aan dat het gaat regenen binnen :P vreemd binnenklimaat hier. Ik heb een piepklein krasje op de zilvere knop, heb een neiging om hem om te ruilen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

geinige Divx/dvd speler bij de media markt voor 25 euro, net ff gekocht als sinterklaas cadeau voor mijn ouders:
Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/i2sxaq.jpg

Weet niet of het alleen in Zwolle is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

greatgonzo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:12:
geinige Divx/dvd speler bij de media markt voor 25 euro, net ff gekocht als sinterklaas cadeau voor mijn ouders:
[afbeelding]

Als ik de beschrijving probeer te lezen zie ik niet DivX ertussen staan hoor, maargoed.. de beschrijving is dan ook half niet te lezen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

staat iig op de doos, zal ff pic proberen te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

sorry voor de wat crappy kwaliteit, maar ging ff om de specs:
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/5489/dsc000169sw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/7739/mm24bd.jpg

Zal in gebruiksaanwijzing wel meer staan, maar ik maak ff de doos niet open, tis een kado..

[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 01-12-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Is ook een hele andere speler zo te zien :) maar wat is in hemelsnaam een licht design :+

[ Voor 36% gewijzigd door BARACUS op 01-12-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik kom een paar uur geleden de Aldi uit, met:
- een "Lifetec" dvd-speler met de hele mikmak aan afspeelmogelijkheden (LT 80796 / Medion)
- het coole weerstation...merkloos, grote zwarte voorkant.

Ik heb het idee dat dit wel goed zit. Alleen 1 ding vind ik jammer/had ik liever anders: het laden van foto's van een geheugencard op de dvd speler...dat duurt en dat duurt...(+- 20 sec voor een foto ofzo :| )

Is hier een fix voor? trucje? misschien firmware update?

Ik hoop dat iemand raad weet :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:38
BARACUS schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:58:
[...]

Nu geeft het ding aan dat het gaat regenen binnen :P vreemd binnenklimaat hier.
Hij haalt zijn informatie gewoon van de luchtdruk :)

(Ik weet niet hoe serieus je reactie bedoeld is :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
I-King schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:00:
[...]

Hij haalt zijn informatie gewoon van de luchtdruk :)

(Ik weet niet hoe serieus je reactie bedoeld is :Y) )
Niet zo serieus ;) maar de gebruiksaanwijzing zegt wel dat je de zender buiten moet hangen en na 3 dagen kan die het weer voorspellen. Interessant dingetje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:46:
sorry voor de wat crappy kwaliteit, maar ging ff om de specs:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zal in gebruiksaanwijzing wel meer staan, maar ik maak ff de doos niet open, tis een kado..
5.1 aansluiting? En nog meer speciale aansluitingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:41:
Er staat 2.0 aansluiting op de doos, dus een (analoge) 5.1 zal er wel niet op zitten. Als je op www.hollandelectro.nl kijkt, dan lijkt het deze te zijn:

http://www.hollandelectro...px?ItemId=3&ContentID=543

Maar dan een nieuwe versie of zo, want dat model kan geen DivX afspelen.
Dit was trouwens degene die in de folder stond:

http://www.hollandelectro...x?ItemId=3&ContentID=1079

Wel een heel verschil als die eerste speler echt DivX kan, dan is 25,- euro echt geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Laatst online: 20-09 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:24:

Als je eruit bent hoe je dit doet wil ik het heel graag weten, want volgens mij werkt de manier niet zoals in de gebruiksaanwijzing staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:41:
[...]

zal van het weekend wel eens de specs posten als de doos open is, lijkt me igg niet (2.0 staat op de doos), en dat is voor mijn ouders ook niet zo belangrijk aangezien die alleen op de tv aangesloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 19-09 22:29
greatgonzo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:12:
[afbeelding]

In Alkmaar staat hij voor duurder en vermelden ze erbij dat hij alleen orginele dvd's kan afspelen......

[ Voor 11% gewijzigd door Rudi Vader op 01-12-2005 22:26 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Beertjeman schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:45:

Ik heb dit weerstation ook vandaag gekocht. Heb de buitensensor beneden in de tuin staan en het weerstation zelf op zolder, werkt perfect. Alles werkt goed, ook de synchonisatie van de tijd enzo. Echt een mooi apparaatje.
Heb je misschien toevallig je station of het zendertje in de buurt van een electronisch apparaat staan ofzo? (is maar een idee hoor). Anders idd maar ff omruilen, want 50 cm is niet echt netjes. Volgens de handleiding moet ie 40 meter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

RudiVader schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:24:
[...]

In Alkmaar staat hij voor duurder en vermelden ze erbij dat hij alleen orginele dvd's kan afspelen......
op de doos staat gewoon dvd-/+r, waarschijnlijk niet RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wat ik me van de weerstationsafvraag, ik heb die vorig jaar gekocht, en die heeft dus een afwijking van enkele graden, hebben de nieuwe dat ook?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.