Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 11] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.006 views sinds 30-01-2008

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Laat maar dit sloeg nergens op 8)7 even in de war met een klopboor en een batterij ding.

[ Voor 90% gewijzigd door BARACUS op 29-12-2005 07:50 ]

Verwijderd

momenteel is bij de gamma een divx speler voor nog geen 4 tientjes te koop
is dit wat? mensen met ervaring aub?

Ondersteunt hij subs?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 12:46 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:44:

Ondersteunt hij subs?
heb je misschien een foto of ingescande afbeelding of een merk en type?

Verwijderd

Voor het ophangen van "schilderijtjes" volstaat 6 mm, terwijl een monitorarm voor een 19" CRT al snel om 10 mm vraagt - en merkpluggen en stalen schroeven.
Een 19"" crt vraagt om keilbouten ... alhoewel dat ook weer aan de muur ligt .... :+

Een divx speler voor 4 tientjes, gewoon proberen zou ik zeggen. Anders een leuk verjaarskado voor iemand ofzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:44:

Ondersteunt hij subs?
Vergis je je niet? :?

In het krantje van deze week staat niets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:41:
[...]

Vergis je je niet? :?

In het krantje van deze week staat niets. :/
Ik denk dat het een filiaal aanbieding is.. maar misschien kan hij vertellen waar het dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:37
andreict schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:18:
[...]Ik denk dat het een filiaal aanbieding is.. maar misschien kan hij vertellen waar het dan is.
In Roosendaal staat tie ook... bij de Gamma.

[ Voor 71% gewijzigd door B___MAN op 30-12-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem maar gekocht en ik denk dat ik hem dalijk weer terugbreng.
Ding werkt opzich prima maar de ondertiteling!! wat een ramp.
Het is een heel gek lettertype wat gewoon pijn doet aan je ogen.
Het lettertype valt ook nergens aan te passen.

Jullie een idee wat nu te doen?
Het is een HE dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:32:

Waarschijnlijk kun je er niks aan doen behalve het apparaat terugbrengen. Voor de KIss divx-spelertjes is er wel een alternative firmware uit de community met een pretiger (groter) lettertype voor ondertitels, maar ik heb zelf ook geen idee hoe je zoiets maakt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:32:

welke ondertitels heb je geprobeert? Srt,sub,stl idx en sub?

als je de een hebt geprobeert probeer dan de andere en kijk of deze wel werkt..

zou gauw je de goede gevonden hebt moet je in het vervolg dus je ondertitels omzetten in dat formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij gaat lekker terug dan, nu opzoek naar een alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03

timovd

Voorsprong door techniek

vanaf volgende week bij Kruidvat een Medion Jukebox voor €141 en nogwat.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:54
Cheap portable DVD spelertje:

http://www.shop.nl/module...px?ItemId=3&ContentID=661

Zou het wat zijn? Volgens mij geen batterij en geen PAL maar NTSC...

Trouwens... HE DivX spelers staan ook al tijden op die site voor 39,95:

http://www.shop.nl/module...px?ItemId=3&ContentID=322
http://www.shop.nl/module...px?ItemId=3&ContentID=545

Die shop.nl / prijs explosie site is trouwens gewoon van Holland Electro zelf... ;) De specs kun je op http://www.hollandelectro.nl/ opzoeken.

[ Voor 61% gewijzigd door mvdklip op 30-12-2005 13:38 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 10:10
mvdklip schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:32:

Die shop.nl / prijs explosie site is trouwens gewoon van Holland Electro zelf... ;) De specs kun je op http://www.hollandelectro.nl/ opzoeken.
neem aan dat dvd speler ook PAL kan afspelen omdat er staat dat ie alleen voor regio 2 geschikt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik laat dat HE spul even schieten. Was net bij de Lidl en heb de laatste (stond achter op kantoor) MP3 autoradio kunnen scoren. _/-\o_ Geld is op nu. ;)

Het is echt een mooi ding en hij past mooi in mijn Volkswagen (Polo) interieur met dat blauwe licht.

[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 30-12-2005 20:05 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Iron Mike schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:11:
[...]

neem aan dat dvd speler ook PAL kan afspelen omdat er staat dat ie alleen voor regio 2 geschikt is
Wel apart dan dat ie alleen regio 2 afspeelt (PAL dus), maar de output alleen in NTSC is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

40 euro *met* VGA-out en 5.1? Ik heb een maand of 2 geleden bij de praxis de HE DVD3854H gehaald (divx, alleen scart+svideo-out). Die vind ik wel fijn overigens, want hij speelt divx perfect af, spoelt goed achteruit/vooruit, en de ondertiteling werkt ook prima.

Ik wil er nog eentje (voor boven), maar dan wacht ik tot er weer eentje met USB aansluiting voorbij komt zodat ik mijn portable HDD eraan kan hangen..toch makkelijker als even een aflevering van het e.o.a. op een DVD+RW te branden..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
Afbeeldingslocatie: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/magazine_nl/20061/mainimage/3_afbeelding.jpg
Rechtsboven! De Apod voor € 141,75 (Aldi Ipod kloon, nu bij het Kuidvat). Sommige hebben er problemen mee, de mijne gaat al een tijdje mee. Geen geld voor deze speler.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Afbeeldingslocatie: http://trekpleister.redirect2.nl/files/magazine/magazine_116_pagina_1_klein.jpg
De pc is een leuke voor het geld. Een 19"tft voor € 289,- is (volgens mij ) niet duur. En een Bluetooth autoradio voor € 119,-, niet duur.

[ Voor 4% gewijzigd door Rudi Vader op 01-01-2006 17:51 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Nog even over die Silvercrest autoradio van de Lidl: fijn ding, maar ik heb nog een probleempje. Ik ben er net achter gekomen dat Volkswagen zich niet aan de standaard houd en de spanningsdraden in de ISO connector verwisseld heeft:

http://www.12vhifi.nl/isoconnectors.html

Dat is zeg maar hun eigen 'standaard'... :P

Nou had ik daar bij mijn vorige (el cheapo analoge) radio geen last van. Die bleef aan zelfs met de sleutel uit het contact, dat was alles. Maar deze nieuwe radio is telkens al zijn instellingen kwijt omdat de permanente spanning op de verkeerde pin staat. Heeft iemand anders deze radio in een Volkswagen gebouwd en zo ja, hoe heb je dit opgelost? Het is een lease-auto, dus ik kan er ook niet al te veel aan knutselen.

Hier staat dat je een zekering zou kunnen wisselen?:

Autoradio vergeet alle instellingen als ik de auto af zet

[ Voor 20% gewijzigd door mvdklip op 02-01-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:56:
Nog even over die Silvercrest autoradio van de Lidl: fijn ding, maar ik heb nog een probleempje. Ik ben er net achter gekomen dat Volkswagen zich niet aan de standaard houd en de spanningsdraden in de ISO connector verwisseld heeft:

Nou had ik daar bij mijn vorige (el cheapo analoge) radio geen last van. Die bleef aan zelfs met de sleutel uit het contact, dat was alles. Maar deze nieuwe radio is telkens al zijn instellingen kwijt omdat de permanente spanning op de verkeerde pin staat. Heeft iemand anders deze radio in een Volkswagen gebouwd en zo ja, hoe heb je dit opgelost? Het is een lease-auto, dus ik kan er ook niet al te veel aan knutselen.

Hier staat dat je een zekering zou kunnen wisselen?:

Autoradio vergeet alle instellingen als ik de auto af zet
radio openschroeven en draadjes omwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
mvdklip schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:56:

Ik heb hem zelf in een volkswagen polo ingebouwd een paar maanden geleden (lease-bak zelfs). In die polo zat een verloopconnector van een of andere eigen connector, naar de standaard ISO connector.
In die vw-eigen connector (waar die verloopkabel in zat dus), kon ik de pennetjes in de connector verwisselen. Op elk pennetje zit een klipje waarmee hij in de connector vastgehouden wordt. Die met een dun schroevendraaiertje induwen, pennetjes eruit trekken, en omwisselen. Nu zitten de kabeltjes goed, zonder dat je iets hebt moeten slopen of knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

brama schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:16:
[...]

Ik heb hem zelf in een volkswagen polo ingebouwd een paar maanden geleden (lease-bak zelfs). In die polo zat een verloopconnector van een of andere eigen connector, naar de standaard ISO connector.
In die vw-eigen connector (waar die verloopkabel in zat dus), kon ik de pennetjes in de connector verwisselen. Op elk pennetje zit een klipje waarmee hij in de connector vastgehouden wordt. Die met een dun schroevendraaiertje induwen, pennetjes eruit trekken, en omwisselen. Nu zitten de kabeltjes goed, zonder dat je iets hebt moeten slopen of knippen.
Dat is inderdaad de oplossing :)

Nog iets over deze autoradio, ik heb me radio goed aangesloten, maar vorige week was ik plots mijn instellingen kwijt terwijl ik nog voldoende accu had enzo (anders kan je hem niet starten he =,=) terwijl ik dit nooit gehad heb met me andere autoradio van 1,5 jaar oud.

Heeft iemand dit ook gehad met deze silvercrest?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
brama schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:16:
[...]
OK, dan ga ik maar eens graven naar die volkswagen connector, want die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik wist wel dat ie ergens moest zitten, maar niet dat je er ook bij kon zonder het halve dashboard eraf te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

mvdklip schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:39:
[...]

OK, dan ga ik maar eens graven naar die volkswagen connector, want die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik wist wel dat ie ergens moest zitten, maar niet dat je er ook bij kon zonder het halve dashboard eraf te slopen.
Die ISO zit nu achtering je radio gestoken.

Loop even bij de Halfords binnen en je hebt voor minder dan een tientje een verloopkabel, die die draden omwisselt. Daar hang je dus aan de ene kant je ISO aan van de auto, en de andere kant steek je in de radio.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Da's een goede tip van de Halfords! Daar ga ik zsm ff langs. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
mvdklip schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:39:
[...]

In die polo zat onder de uitsparing voor de autoradio een bakje van dezelfde grootte. Die kon ik er gemakkelijk uittrekken. Dan heb je dus voldoende ruimte om die connector op te sporen. De kabels waren ook lang zat om er makkelijk aan te werken.

Dat die radio zijn instellingen desondanks nog wel eens vergeet, heb ik ook wel eens (niet met dezelfde radio, maar ook zo'n mp3/usb geval van Lenco). Duurdere radio's (sony, pioneer, ..) hebben meestal een backup geheugen (of flash geheugen?) waar ze de instellingen in opslaan. Die onthouden namelijk vaak hun instellingen zelfs als je de radio loskoppelt en een uur later weer aansluit. Dus die zijn niet zo gevoelig voor spanningsdipjes van de accu (bijv. bij het starten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Zelhorst
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 21:41
Die autoradio bij de Trekpleister lijkt mij wel interessant. Zou iemand z'n (eerste) ervaringen willen delen?
Hier nog een link naar de handleiding in het duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:25
Mijn lifetec DVD speler wil niet meer aan :( Heb m 2mnd geleden gekocht bij de aldi.
Ben een week(9 dagen) op wintersport geweest, en heb de stekker uit het stopcontact gehaald in die tijd. En nu wil ie dus niet meer aan. Batterijen uit de afstandsbediening ook verwisseld met nieuwe wat ook niet uit maakt.

Mn pc had ook kuren met aangaan, met wat gekloot deed mn pc het wel weer. Maar mn dvd speler lijkt overleden te zijn. Ik snap er helemaal niets van!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:38
HE DivX spelers staan ook al tijden op die site voor 39,95:

Ik heb die HE DivX speler bij de gamma gekocht (stond niet in de folder, maar was als vervanger voor die smalle DVD speler geleverd). Ik ben op zich tevreden, ook over het font van de subs, alleen speelt hij enkele DVDr's niet goed af. Het gaat bij mij om muziek DVD's met aspect ratio 16/9 welken van een .iso gebrand zijn. Ik ben nog aan het onderzoeken hoeveel DVD's er precies fout afspelen (beeld hapert continu). Als ik een goed alternatief kan vinden gaat-ie zeker terug...

De HE DivX speler is trouwens een He Dvx3854h, en niet de DVD3854PR van de HE Site. Verschil lijkt mij te zitten in de uitgangen: De Gamma DivX speler heeft enkel scart en 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-04-2023
harmageddon schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:10:
Mijn lifetec DVD speler wil niet meer aan :( Heb m 2mnd geleden gekocht bij de aldi.
Ben een week(9 dagen) op wintersport geweest, en heb de stekker uit het stopcontact gehaald in die tijd. En nu wil ie dus niet meer aan. Batterijen uit de afstandsbediening ook verwisseld met nieuwe wat ook niet uit maakt.

Mn pc had ook kuren met aangaan, met wat gekloot deed mn pc het wel weer. Maar mn dvd speler lijkt overleden te zijn. Ik snap er helemaal niets van!
Naar de bibliotheek en een boek lezen!!

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Laatst online: 24-09 20:38

Guldan

Thee-Nerd

harmageddon schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:10:

blikseminslag gehad? anders kan ik ook zo niets bedenken. Als je pc ook raar deed, moet er algemeen iets verkeerd zijn gegaan met de stroom voorziening.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:26
Ik was toevallig vandaag bij de blokker binnen, en daar stonden lcd tv's. voor 499,- ik vond ze er vrij netjes uit zien (ze speelden er wel een tekenfilm op af, wat wel erg goed uitkomt bij een lcd tv, dus echt beoordelen kan ik het niet.) Iemand enig idee wat voor type het zijn? Is het wat, en is 499 dan heel aantrekkelijk, of kun je zulke kwaliteit overal voor die prijs krijgen?
In de folder staan ze btw niet, het was in rotterdam waar ik ze zag staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 09-01-2006 23:16 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Maverick schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:15:
Ik was toevallig vandaag bij de blokker binnen, en daar stonden lcd tv's. voor 499,- ik vond ze er vrij netjes uit zien (ze speelden er wel een tekenfilm op af, wat wel erg goed uitkomt bij een lcd tv, dus echt beoordelen kan ik het niet.) Iemand enig idee wat voor type het zijn? Is het wat, en is 499 dan heel aantrekkelijk, of kun je zulke kwaliteit overal voor die prijs krijgen?
In de folder staan ze btw niet, het was in rotterdam waar ik ze zag staan.
Ja, als je niet meer info geeft, hoe moeten wij dat dan weten.
Welke maat beeldscherm? Welk merk (Blokker heeft Xiron en HE/Provision als huismerken)? Eventueel een typenummer? Aan de achterkant kan je nog de aansluitingen bekijken... wel of geen vga/dvi ingang bijvoorbeeld. Staat hij misschien op www.boxford.nl?
Verder kan je nog wel de inkijkhoek beoordelen, ondanks dat er een tekenfilm op speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
RudiVader schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:12:
[...]

Ja, als je niet meer info geeft, hoe moeten wij dat dan weten.
Welke maat beeldscherm? Welk merk (Blokker heeft Xiron en HE/Provision als huismerken)? Eventueel een typenummer? Aan de achterkant kan je nog de aansluitingen bekijken... wel of geen vga/dvi ingang bijvoorbeeld. Staat hij misschien op www.boxford.nl?
Verder kan je nog wel de inkijkhoek beoordelen, ondanks dat er een tekenfilm op speelde.
Hm, de enige info die ik nog heb is dat ie grijs was, naar al dat soort dingen die je noemt heb ik niet gekeken. Zelfs geen idee wat voor merk het was. Maar het kan zijn dat iemand anders hem heetf zie staan bij de blokker, er komen mensen genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Maverick schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:22:
[...]

Hm, de enige info die ik nog heb is dat ie grijs was, naar al dat soort dingen die je noemt heb ik niet gekeken. Zelfs geen idee wat voor merk het was. Maar het kan zijn dat iemand anders hem heetf zie staan bij de blokker, er komen mensen genoeg :)
Je weet niet eens hoe groot 'ie is?? Dan heeft het weinig zin om hier over te discussieren.

"Hee, ik heb een auto gezien voor 7000 euro. Is het een goeie?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
brama schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:38:
[...]

Je weet niet eens hoe groot 'ie is?? Dan heeft het weinig zin om hier over te discussieren.

Euhm, hijs 2x zo breed als de tv die ik nu heb :+
Alsof ze bij de blokker 20 lcd tv's in het assortiment hebben? Het is maar 1 soort die ze hadden staan. Ik zal als ik nog eens in de buurt ben wel eens kijken wat voor merk etc het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Maverick schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:39:
[...]

Alsof ze bij de blokker 20 lcd tv's in het assortiment hebben? Het is maar 1 soort die ze hadden staan. Ik zal als ik nog eens in de buurt ben wel eens kijken wat voor merk etc het is.
Ik wil bijna een lullige opmerking over inteligentie gaan maken 8)7. Hoe breed is dan je huidige tv????? Dan hebben we toch al meer info?
Blokker, en/of de merken waar ze mee zaken doen, kennende hebben 20 filialen wel ieder een eigen type tv gehad. Ze dumpen nog een partij en verdelen dat per type over diverse filialen. Gebeurd regelmatig in topics als deze (dvd spelertjes en dvd recorders van bouwmarkten en 19"lcd monitor van de Aldi bijvoorbeeld, worden ook ineens veranderd)

t.a.v. reactie hieronder. Sorry ja, die :+ zag ik over het hoofd. Kom uit een nachtdienst, scherpte is er nog even niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Rudi Vader op 10-01-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
RudiVader schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:36:
[...]

Ik wil bijna een lullige opmerking over inteligentie gaan maken 8)7. Hoe breed is dan je huidige tv????? Dan hebben we toch al meer info?
getuige de " :+ " meen ik toch duidelijk gemaakt te hebben dat het een ludieke opmerking was, maargoed. Ik heb ook geen idee wat voor maat mijn tv is. Maar ik schat het schermpje dat ze bij de blokker hadden op zo'n 50cm breed.
Blokker, en/of de merken waar ze mee zaken doen, kennende hebben 20 filialen wel ieder een eigen type tv gehad. Ze dumpen nog een partij en verdelen dat per type over diverse filialen. Gebeurd regelmatig in topics als deze (dvd spelertjes en dvd recorders van bouwmarkten en 19"lcd monitor van de Aldi bijvoorbeeld, worden ook ineens veranderd)
Ok, ik heb hier niet over nagedacht, het zal ook wel een lokale actie zijn daar in de folder neits terug te vinden is. Ik vroeg het me gewoon af en dacht, ik kan het ff vragen, kan geen kwaad, stel dat iemand em ook tegen gekomen is. Maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
J_Zelhorst schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:53:
Die autoradio bij de Trekpleister lijkt mij wel interessant. Zou iemand z'n (eerste) ervaringen willen delen?
Hier nog een link naar de handleiding in het duits.
Ik wil ook een autoradio met Bluetooth (als hij tenminste als carkit te gebruiken is voor een Nokia 6600) en ben benieuwd of deze wat is. Misschien hebben ze m nog ergens, ondanks dat de aanbieding tot 08-01 loopt.
Ik heb ook interesse in andere autoradio's met deze functionaleit. Misschien kan iemand me meer verstellen of de goede richting in wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

http://trekpleister.redir...ne_115_pagina_1_groot.jpg

Weet iemand het merk/type van deze "home cinema set" en hoe de prestaties zijn? Is dit echt bar slecht, of is het het geld wel waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

r0b schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:46:
http://trekpleister.redir...ne_115_pagina_1_groot.jpg

Weet iemand het merk/type van deze "home cinema set" en hoe de prestaties zijn? Is dit echt bar slecht, of is het het geld wel waard? :)
Tja.. kun je voor 69 euro die vraag wel stellen?? Er zal vast wel geluid uit de speakers komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Volgens mij stond die home cinema set van de Trekpleister een paar weken geleden ook al in de folders. Ik heb er toen niemand over gehoord. Ik meen me te herinneren dat in de advertentie destijds zelfs stond dat ie DivX af zou kunnen spelen, maar dat zal wel een vergissing geweest zijn aangezien het er nu niet meer bij staat.

Mijn advies: kopen en terugbrengen als het bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Maverick schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:39:
[...]

Net effe gechecked
Het is een 27 inch..merk Vestel

Ik ga hem dalijk ophalen
Laat wel weten of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

mirelia schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:42:
[...]

Net effe gechecked
Het is een 27 inch..merk Vestel

Ik ga hem dalijk ophalen
Laat wel weten of het wat is
27 inch voor 499? :-S

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 26-09 10:28

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Morgenochtend maar even langs de blokker dan :o
Hoewel het me wel HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg stug lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik dnek dat het restanten zijn die voor goedkope prijzen de deur uitgaan. Alvast bij de blokker bij mij in de buurt hadden ze geen idee van die vestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Nou ik heb hem hier staan en hij bevalt mij prima
Kijk voor meer info op www.vestel.nl
het is de Vestel 27" Denver zo te zien (specs kloppen)

Al staat er op de doos Vestel 2727
In Delft-centrum hebben ze er nog zat op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij onze blokker (Zwijndrecht) staat dat ding al maanden voor 499,- ook die Vestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Kan iemand een foto plaatsen van die vestel? Ik zie alleen van die brakke foto's op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de prijs is het een leuk scherm. Maar toch jammer dat het geen hdtv ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 26-09 14:41

greatgonzo

schit-te-rend!

ehh, 15 inch voor 499 euro jongens, volgens de site

de Vestel 27" Denver kost 1600 euro

[ Voor 28% gewijzigd door greatgonzo op 10-01-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
greatgonzo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:41:
ehh, 15 inch voor 499 euro jongens, volgens de site

de Vestel 27" Denver kost 1600 euro
die 15" is 4:3 die 9in de winkel was wat de maat ook was zeker 16:9, dus het is zeker neit de 15" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 21:25
Guldan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:20:
[...]

blikseminslag gehad? anders kan ik ook zo niets bedenken. Als je pc ook raar deed, moet er algemeen iets verkeerd zijn gegaan met de stroom voorziening.
Nee, want de stekker zat er niet in. Dus kan ie ook geen bliksem op zn donder gehad hebben.
Maar hij ligt nu bij een vriend van me. Voeding blijkt compleet dood te zijn.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Dus er zijn mensen hier die een 27inch lcd tv voor 500 euro thuis hebben staan? wow?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een scherm met ghosting kijk maar op kieskeurig.nl. Dan geef ik liever iets meer uit voor een scherm met een kleinere response tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-04-2023
brama schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:38:
[...]
Wat voor kleur?

2,00 m. + begane grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:16
De blokker LCD TV, heeft iemand daar meer spec's van?

We weten nl. nog steeds niet precies welk model het is!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Stinger_Ventura schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:10:
De blokker LCD TV, heeft iemand daar meer spec's van?

We weten nl. nog steeds niet precies welk model het is!
mirelia schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:21:
Nou ik heb hem hier staan en hij bevalt mij prima
Kijk voor meer info op www.vestel.nl
het is de Vestel 27" Denver zo te zien (specs kloppen)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Bij de blokker hier in Roosendaal hebben ze hem ook, ga zo even kijken :o

Hier (http://www.nlstore.nl/Shop2/shopexd.asp?id=6820) verkopen ze hem voor 783 euro, maar er zijn ook winkels waar hij voor 1300 over de toonbank gaat (bestekeus.nl)
Maf :|

Wel raar als die bij de blokker geen PIP zou hebben? Dan is het dus gewoon een ander model..

[ Voor 72% gewijzigd door PnD op 11-01-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik kan idd geen PIP vinden, ook niet in de manual
Wel vreemd eigenlijk

Zou het een budgetmodel zijn??
Kwaliteit is imho redelijk voor die prijs
Ook Xboxgames lopen als een tiet op dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
PnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:30:
Bij de blokker hier in Roosendaal hebben ze hem ook, ga zo even kijken :o

Hier (http://www.nlstore.nl/Shop2/shopexd.asp?id=6820) verkopen ze hem voor 783 euro, maar er zijn ook winkels waar hij voor 1300 over de toonbank gaat (bestekeus.nl)
Maf :|

Wel raar als die bij de blokker geen PIP zou hebben? Dan is het dus gewoon een ander model..
Ik meen dat Lidl ooit van die lcd tv's aan bood met pip en later zonder pip. En ik meen dat dat kwam doordat er een ontvangermodule achter in dat apparaat te schuiven was, maar zeker ben ik er niet van. Misschien is dat met deze ook zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:14
mirelia schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:05:
Ik kan idd geen PIP vinden, ook niet in de manual
Wel vreemd eigenlijk

Zou het een budgetmodel zijn??
Kwaliteit is imho redelijk voor die prijs
Ook Xboxgames lopen als een tiet op dat ding
geen last van ghosting met xbox games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Posts over de LCD tv vd blokker (die ik ook heb gekocht) graag in:
[rml][ TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Wij hebben het scherm en digitale tv en dvd e.d. en het werkt perfect, inderdaad geen pip, maar dat mis ik niet.

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
jaguarxj16 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:23:
[...]

geen last van ghosting met xbox games?
Nee totaal niet zelfs
Daar verbaasde ik me ook over

Oke verder over dit ding in eerder genoemd topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 09:34

Flotter

Pelipper!

Ik kwam in de nieuwe Kruidvat-folder een mp3-speler tegen die er qua specs en prijs heel leuk uit ziet: http://www.internetvoorde...ebf323dfd72906fb490b2ee3e

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/ample_oasismp3.gif

Met 512MB, videoweergave en fm-radio ziet deze aanbiedeing er erg aantrekkelijk uit vind ik. Ik vraag me alleen af wat voor kwaliteit je dan in huis haalt... Zijn er mensen die ervaring hebben met Oasis mp3-spelers?
Ook heb ik er nog geen verdere specs van kunnen vinden. De site van de fabrikant is volgens mij oasis-media.nl, maar daar kom ik ook niet verder mee. Iemand met meer info?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baffel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 19:25
Flotter schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:58:
...Zijn er mensen die ervaring hebben met Oasis mp3-spelers?....
Mijn zus eeft een Oasis mp3 speler (1gb) maar een simpeler moddelleke, ze klaagt er niet over (want ze weet niet beter) maar ik vindt em ook wel meevallen, het doet gewoon wat het belooft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik heb ook een 1 GB,
Het geluid is goed maar de menustructuur en bediening is bagger

Ook als je hem uitzet staat ie weer op nr 1
Ken je met dat trage menu eerst doorbladeren naar nr 200 ofzo en dan ben je minimaal 10 min bezig
Ik ben er dus niet echt blij mee
Overigens kost de mijne maar 99 euro voor 1 GB dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen, ik ben in bezit van de Oasis-media mp3 speler(gekocht bij Kruidvat) maar ik heb mijn zware twijfels over de mp3 speler. Het geluid is redelijk(als je er andere dopjes aanhangt).
MAAR!!!!!
bij de verkoop zeggen ze erbij: voor de garantie moet u bij de fabrikant zijn, ik had zoiets van daar kan ik wel mee leven.
maar er is helemaal niks te vinden over oasis-media of over de mp3 speler, de handleiding klopt niet helemaal, ze noemen knoppen die er niet eens opzitten. je krijgt er 2 mini cdtjes bij waarvan er 1tje niet eens werkt(bij mij niet en heb in 2 computers geprobeerd).
je krijgt 1 manual erbij waar helemaal niks over de fabrikant instaat. www.oasis-media.nl werkt niet eens, je krijgt alleen een intro pagina en voor de rest doet die niks, op google kan ik er niks over vinden. Een adres, telefoonnummer enz. worden nergens genoemd.

dus ik ben bang als er wat aan is dat je dan met de gebakken peren zit!!
ik ga kijken of ik de mp3 terug kan brengen, want ik moet wel duidelijk weten waar ik naartoe moet voor de garantie van de mp3 speler want dit schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:04:
beste mensen, ik ben in bezit van de Oasis-media mp3 speler(gekocht bij Kruidvat) maar ik heb mijn zware twijfels over de mp3 speler. Het geluid is redelijk(als je er andere dopjes aanhangt).
MAAR!!!!!
bij de verkoop zeggen ze erbij: voor de garantie moet u bij de fabrikant zijn, ik had zoiets van daar kan ik wel mee leven.
maar er is helemaal niks te vinden over oasis-media of over de mp3 speler, de handleiding klopt niet helemaal, ze noemen knoppen die er niet eens opzitten. je krijgt er 2 mini cdtjes bij waarvan er 1tje niet eens werkt(bij mij niet en heb in 2 computers geprobeerd).
je krijgt 1 manual erbij waar helemaal niks over de fabrikant instaat. www.oasis-media.nl werkt niet eens, je krijgt alleen een intro pagina en voor de rest doet die niks, op google kan ik er niks over vinden. Een adres, telefoonnummer enz. worden nergens genoemd.

ik ga kijken of ik de mp3 terug kan brengen, want ik moet wel duidelijk weten waar ik naartoe moet voor de garantie van de mp3 speler want dit schiet niet op.
Kruidvat kan natuurlijk zoveel zeggen maar wettelijk gezien zijn zij de verkoper dus kun je daar ALTIJD terecht voor garantie. Ik heb zo'n vermoeden dat de Chinese eigenaren ergens oase spelers vandaan getoverd hebben van een vage fabrikant uit Guangdong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 12:24

Bjorker

Cadillacs rule!

Op hun website staat wel iets over een repair service bij een bedrijf in Capelle a/d ijsel inclusief telefoonnummer.
Dit gaat dan wel over een dvd recorder, maar je kunt allicht eens bellen of er ook support wordt gegeven voor de mp3 speler.
http://www.oasis-media.nl/rma/dvd/DVD-9407.html

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik weet heel toevallig dat het dezelfde mp3speler is als Tatung maakt.
Alleen uiterlijk verschillen ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorker schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:53:
[...]

Op hun website staat wel iets over een repair service bij een bedrijf in Capelle a/d ijsel inclusief telefoonnummer.
Dit gaat dan wel over een dvd recorder, maar je kunt allicht eens bellen of er ook support wordt gegeven voor de mp3 speler.
http://www.oasis-media.nl/rma/dvd/DVD-9407.html
hoe ben je daar terecht gekomen? ik zat op www.oasis-media.nl en ik kan niet verder komen op die site :S.
mjah voorkomen is beter dan genezen, ik breng deze gewoon terug en ga wel 1 of ander ding halen bij de kijkshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:54
De aldi heeft deze week (vanaf vandaag woensdag 18-01) weer een computer in de aanbieding van iets meer dan 1000 euro. Volgens mij is het hetzelfde model als afgelopen keer, het zal hier wel om een restpartij gaan. Overigens staat de computer niet op de website van de aldi, maar ik heb 'm wel in het krantje zien staan.

Specs (even uit mijn hoofd, heb krantje niet hier op werk ;)):
- Pentium D 3.0GHz
- 1024MB DDR2
- 250GB HD

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Dat is een plaatselijke aanbieding denk ik :? normaal duurt het altijd een half jaartje voordat dezelfde nog 1 keer langskomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 23:52

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

edit: verkeerd gekeken.

Als het toegestaan is van je gemeente, is het een mogelijkheid. Je zult wel een kabel van buiten naar binnen moeten laten gaan, en je hebt enkel op 1 tv signaal, dus geen extra tv in de slaapkamer.

[ Voor 58% gewijzigd door Nitroglycerine op 18-01-2006 09:37 ]

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Nitroglycerine schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:35:
[...]
Als het toegestaan is van je gemeente, is het een mogelijkheid. Je zult wel een kabel van buiten naar binnen moeten laten gaan, en je hebt enkel op 1 tv signaal, dus geen extra tv in de slaapkamer.
Maar is de prijs ook zo revolutionair als ze beweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 23:52

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

mvdklip schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:07:
[...]

Maar is de prijs ook zo revolutionair als ze beweren?
Als je kijkt naar dit overzicht dan is het goedkoopste setje 269 euro. Dat is wel een ander set dan in de aanbieding van outlet: philips tov een onbekend merk als opentell.
Als je trouwens een abbo van canal+ erbij neemt, dan is het goedkoopste 7,45 per maand (voor het basis pakket, met de meest gangbare zenders). Ik zie trouwens op de site van planet dat ze bijv bbc 1/2/3/4 niet doorgeven.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie van deze LCD TV?
Ik kan nergens meer gegevens vinden over dit scherm. Is deze ook geschikt voor HD (HD Ready dus?)

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/7274/karwei1xn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 13:24

Tao

DPC DE_KOMETEN

Nitroglycerine schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:22:
[...]
Als je kijkt naar dit overzicht dan is het goedkoopste setje 269 euro. Dat is wel een ander set dan in de aanbieding van outlet: philips tov een onbekend merk als opentell.
Als je trouwens een abbo van canal+ erbij neemt, dan is het goedkoopste 7,45 per maand (voor het basis pakket, met de meest gangbare zenders). Ik zie trouwens op de site van planet dat ze bijv bbc 1/2/3/4 niet doorgeven.
Vanochtend in Rotterdam gespot (exact dezelfde set) voor E 199,-. (In de Zwartjanstraat).
Ook bij een 'outletstore'. :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-09 11:28
vanaf 25 januari bij de aldi:

Digitale multimeter met houder

per stuk
€ 3.49

• nauwkeurig meten van gelijkstroom,
wisselspanning, weerstand, diodes
• incl. 9 Volt-batterij en 2 meetsnoeren
• TUV/GS gekeurd

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_04/BILD03.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAAR!!!!!

Ik had hem ook gekocht en zat met precies hetzelfde probleem. Ik ben teruggegaan naar Kruidvat en toen gaven ze me eindelijk een brief waar de garantievoorwaarden en een telefoonnummer instond :S ware ze vergeten 8)7 |:( stelltje sukkels

maargoed, hier is het telefoonnr
0800-2877463
Verder zijn de voorwaarden prima. Het product wordt aan huis opgehaald of je moet het op hun kosten opsturen. De garantie is 2 jaar, behoorlijk lang voor een mp3speler

maar over dit apparaat:
msschn kan iemand mij vertellen welke videoformaten je op dit ding kunt zetten? de software die er bij zit om video te coderen is zooooo bagger... werkt totaal niet. msschn ga ik daar ook maar es over bellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
DVD+HDD recorders in de aanbieding:

LG RH 7900 (DivX, Double layer, Dual format, 160GB) voor 333,- bij de Mediamarkt.
?? DVE-R8HP (DivX, DVD+R(W), 160GB) voor 299,- bij de Kijkshop.

Die LG is best een mooie aanbieding volgens mij. Die van de kijkshop is merkloos, dus een beetje vaagjes wat mij betreft.

[ Voor 33% gewijzigd door mvdklip op 24-01-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

mvdklip schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:51:
...
Die van de kijkshop is merkloos, dus een beetje vaagjes wat mij betreft.
Die is van het merk oasis media, en ik heb er nogal wat problemen mee gehad.
Zo ging hij af en toe echt uit als hij klaar was met een opname, dus dat hij niet meer aan ging en ik de stroom er af moest halen, maar met een firmware update die ik nu gehad heb is het een stuk beter.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 21:03

timovd

Voorsprong door techniek

Een vriend van mij zoekt een nieuwe PC van €600,- max. Weet iemand een goede aanbieding? we gaan binnenkort even bij de MM kijken.
Zelf zag ik er een bij de computerland. Een licentie voor XP heeft hij al van zn vorige PC.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:54
timow schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:37:
Een vriend van mij zoekt een nieuwe PC van €600,- max. Weet iemand een goede aanbieding? we gaan binnenkort even bij de MM kijken.
Zelf zag ik er een bij de computerland. Een licentie voor XP heeft hij al van zn vorige PC.
Computerland is echt een bagger winkel, kijk maar naar de shopsurveys van die winkel. Ik koop er voor geen goud onderdelen, laat staan een complete computer. Weet je zeker dat hij geen OEM licentie heeft van zijn andere computer? In dat geval mag je windows niet menemen naar een andere computer.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterNL23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-09 16:31

MasterNL23

alias Japie

Zenos schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:21:
vanaf 25 januari bij de aldi:

Digitale multimeter met houder

per stuk
€ 3.49

• nauwkeurig meten van gelijkstroom,
wisselspanning, weerstand, diodes
• incl. 9 Volt-batterij en 2 meetsnoeren
• TUV/GS gekeurd

[afbeelding]
heeft iemand al ervaring met deze multimeter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterNL23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:24:
[...]

Prima multimeter, heb hem al 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterNL23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-09 16:31

MasterNL23

alias Japie

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:05:
[...]

Prima multimeter, heb hem al 2 jaar.
ik heb hem vanmiddag gekocht en ben er zeer tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
MasterNL23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:24:
[...]

Ik heb het ding ook al enkele jaren

Geen problemen mee, nog steeds geen opdonder gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldi, vanaf 1februari:
KTV 37 cm met DIVX-speler Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/5984/aldi3ob.th.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Vorige week zaterdag heb ik een standalone navigatie oplossing gezien in Beverwijk op de Bazar voor slechts € 180,-. Het ging om de Polstar Roadmentor. Hij stond bij een handelaar die in het topic over de T-mobile MDA Pro ook al werd aangeduid (die verkoopt die knakker voor het bizarre bedrag van € 550,- zonder abonnement).
Verdere details ontbreken, ik had haast. Het gaat hierbij om een apparaat dat deze man ruim op voorraad had en nieuw in doos was.Het gaat dus om dit apparaat: http://www.polstargps.com.tw/products/1000.htm

Graag geen discussie over de Beverwijkse Bazar, wat mij betreft is dit veiliger kopen dan een navigatie systeem van een lawaaimerk kopen bij een drogist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DVD/Divx speler bij de Lidl, vanaf vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/PT.05_5036/$file/05_5036_b.jpg

In mijn lokale krant staat een betere foto, en het "merk" is SilverCrest.

* 7.2 card reader voor: SD/MS/MS pro/MMC/SM/CF I/CF 2
* Aansluitingen: SVideo-out, Video-out, 5.1 Audio-out, 1 Scart, YUV, Audio Digital out
* Dolby Digital 5.1 en DTS
* Automatische power off
* Kinderbescherming
* Incl. afstandsbediening, scartkabel en audiokabel
* In zilver of zwart

Voor e59,99 te koop.

Als iemand meer weet (typenummer, ervaringen), ben ik daar erg in geinteresseerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Da's niet duur! Heeft hij ondersteuning voor ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:30

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb dit type niet zien staan op de NL-site van SilverCrest, wel heb ik em een half jaar terug al in duitsland zien staan voor dezelfde prijs. Daar waren ze binnen no-time uitverkocht.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat mij zelf weerhoudt, is dat er ooit een Aldi Medion apparaat was, met ruwweg dezelfde specs, maar met een USB aansluiting, waar je lekker je 250Gig aan kunt hangen. Dat moet de Lidl toch ook over een paar maanden bij de volgende aanbieding kunnen presteren, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:50:
Het enige wat mij zelf weerhoudt, is dat er ooit een Aldi Medion apparaat was, met ruwweg dezelfde specs, maar met een USB aansluiting, waar je lekker je 250Gig aan kunt hangen. Dat moet de Lidl toch ook over een paar maanden bij de volgende aanbieding kunnen presteren, denk ik zo.
Ja, daar wacht ik eerlijk gezegd ook op. Gruwelijke spijt dat ik mijn kans niet heb gepakt destijds :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.