Laat maar dit sloeg nergens op
even in de war met een klopboor en een batterij ding.

[ Voor 90% gewijzigd door BARACUS op 29-12-2005 07:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 90% gewijzigd door BARACUS op 29-12-2005 07:50 ]
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 12:46 ]
heb je misschien een foto of ingescande afbeelding of een merk en type?Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:44:
momenteel is bij de gamma een divx speler voor nog geen 4 tientjes te koop
is dit wat? mensen met ervaring aub?
Ondersteunt hij subs?
Verwijderd
Een 19"" crt vraagt om keilbouten ... alhoewel dat ook weer aan de muur ligt ....Voor het ophangen van "schilderijtjes" volstaat 6 mm, terwijl een monitorarm voor een 19" CRT al snel om 10 mm vraagt - en merkpluggen en stalen schroeven.
Verwijderd
Vergis je je niet?Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:44:
momenteel is bij de gamma een divx speler voor nog geen 4 tientjes te koop
is dit wat? mensen met ervaring aub?
Ondersteunt hij subs?
Ik denk dat het een filiaal aanbieding is.. maar misschien kan hij vertellen waar het dan is.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:41:
[...]
Vergis je je niet?![]()
In het krantje van deze week staat niets.
In Roosendaal staat tie ook... bij de Gamma.andreict schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:18:
[...]Ik denk dat het een filiaal aanbieding is.. maar misschien kan hij vertellen waar het dan is.
[ Voor 71% gewijzigd door B___MAN op 30-12-2005 08:49 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk kun je er niks aan doen behalve het apparaat terugbrengen. Voor de KIss divx-spelertjes is er wel een alternative firmware uit de community met een pretiger (groter) lettertype voor ondertitels, maar ik heb zelf ook geen idee hoe je zoiets maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:32:
Ik heb hem maar gekocht en ik denk dat ik hem dalijk weer terugbreng.
Ding werkt opzich prima maar de ondertiteling!! wat een ramp.
Het is een heel gek lettertype wat gewoon pijn doet aan je ogen.
Het lettertype valt ook nergens aan te passen.
Jullie een idee wat nu te doen?
Het is een HE dvd speler.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
welke ondertitels heb je geprobeert? Srt,sub,stl idx en sub?Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:32:
Ik heb hem maar gekocht en ik denk dat ik hem dalijk weer terugbreng.
Ding werkt opzich prima maar de ondertiteling!! wat een ramp.
Het is een heel gek lettertype wat gewoon pijn doet aan je ogen.
Het lettertype valt ook nergens aan te passen.
Jullie een idee wat nu te doen?
Het is een HE dvd speler.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
[ Voor 61% gewijzigd door mvdklip op 30-12-2005 13:38 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
neem aan dat dvd speler ook PAL kan afspelen omdat er staat dat ie alleen voor regio 2 geschikt ismvdklip schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:32:
Cheap portable DVD spelertje:
http://www.shop.nl/module...px?ItemId=3&ContentID=661
Zou het wat zijn? Volgens mij geen batterij en geen PAL maar NTSC...
Trouwens... HE DivX spelers staan ook al tijden op die site voor 39,95:
http://www.shop.nl/module...px?ItemId=3&ContentID=322
http://www.shop.nl/module...px?ItemId=3&ContentID=545
Die shop.nl / prijs explosie site is trouwens gewoon van Holland Electro zelf...De specs kun je op http://www.hollandelectro.nl/ opzoeken.
[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 30-12-2005 20:05 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Wel apart dan dat ie alleen regio 2 afspeelt (PAL dus), maar de output alleen in NTSC is.Iron Mike schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:11:
[...]
neem aan dat dvd speler ook PAL kan afspelen omdat er staat dat ie alleen voor regio 2 geschikt is
40 euro *met* VGA-out en 5.1? Ik heb een maand of 2 geleden bij de praxis de HE DVD3854H gehaald (divx, alleen scart+svideo-out). Die vind ik wel fijn overigens, want hij speelt divx perfect af, spoelt goed achteruit/vooruit, en de ondertiteling werkt ook prima.mvdklip schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:32:
Cheap portable DVD spelertje:
http://www.shop.nl/module...px?ItemId=3&ContentID=661
Zou het wat zijn? Volgens mij geen batterij en geen PAL maar NTSC...
Trouwens... HE DivX spelers staan ook al tijden op die site voor 39,95:
Die shop.nl / prijs explosie site is trouwens gewoon van Holland Electro zelf...De specs kun je op http://www.hollandelectro.nl/ opzoeken.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
[ Voor 4% gewijzigd door Rudi Vader op 01-01-2006 17:51 ]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
[ Voor 20% gewijzigd door mvdklip op 02-01-2006 20:46 ]
Verwijderd
radio openschroeven en draadjes omwisselen?mvdklip schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:56:
Nog even over die Silvercrest autoradio van de Lidl: fijn ding, maar ik heb nog een probleempje. Ik ben er net achter gekomen dat Volkswagen zich niet aan de standaard houd en de spanningsdraden in de ISO connector verwisseld heeft:
http://www.12vhifi.nl/isoconnectors.html
Dat is zeg maar hun eigen 'standaard'...
Nou had ik daar bij mijn vorige (el cheapo analoge) radio geen last van. Die bleef aan zelfs met de sleutel uit het contact, dat was alles. Maar deze nieuwe radio is telkens al zijn instellingen kwijt omdat de permanente spanning op de verkeerde pin staat. Heeft iemand anders deze radio in een Volkswagen gebouwd en zo ja, hoe heb je dit opgelost? Het is een lease-auto, dus ik kan er ook niet al te veel aan knutselen.
Hier staat dat je een zekering zou kunnen wisselen?:
Autoradio vergeet alle instellingen als ik de auto af zet
Ik heb hem zelf in een volkswagen polo ingebouwd een paar maanden geleden (lease-bak zelfs). In die polo zat een verloopconnector van een of andere eigen connector, naar de standaard ISO connector.mvdklip schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:56:
Nog even over die Silvercrest autoradio van de Lidl: fijn ding, maar ik heb nog een probleempje. Ik ben er net achter gekomen dat Volkswagen zich niet aan de standaard houd en de spanningsdraden in de ISO connector verwisseld heeft:
http://www.12vhifi.nl/isoconnectors.html
Dat is zeg maar hun eigen 'standaard'...
Nou had ik daar bij mijn vorige (el cheapo analoge) radio geen last van. Die bleef aan zelfs met de sleutel uit het contact, dat was alles. Maar deze nieuwe radio is telkens al zijn instellingen kwijt omdat de permanente spanning op de verkeerde pin staat. Heeft iemand anders deze radio in een Volkswagen gebouwd en zo ja, hoe heb je dit opgelost? Het is een lease-auto, dus ik kan er ook niet al te veel aan knutselen.
Dat is inderdaad de oplossingbrama schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:16:
[...]
Ik heb hem zelf in een volkswagen polo ingebouwd een paar maanden geleden (lease-bak zelfs). In die polo zat een verloopconnector van een of andere eigen connector, naar de standaard ISO connector.
In die vw-eigen connector (waar die verloopkabel in zat dus), kon ik de pennetjes in de connector verwisselen. Op elk pennetje zit een klipje waarmee hij in de connector vastgehouden wordt. Die met een dun schroevendraaiertje induwen, pennetjes eruit trekken, en omwisselen. Nu zitten de kabeltjes goed, zonder dat je iets hebt moeten slopen of knippen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
OK, dan ga ik maar eens graven naar die volkswagen connector, want die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik wist wel dat ie ergens moest zitten, maar niet dat je er ook bij kon zonder het halve dashboard eraf te slopen.brama schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:16:
[...]
Ik heb hem zelf in een volkswagen polo ingebouwd een paar maanden geleden (lease-bak zelfs). In die polo zat een verloopconnector van een of andere eigen connector, naar de standaard ISO connector.
In die vw-eigen connector (waar die verloopkabel in zat dus), kon ik de pennetjes in de connector verwisselen. Op elk pennetje zit een klipje waarmee hij in de connector vastgehouden wordt. Die met een dun schroevendraaiertje induwen, pennetjes eruit trekken, en omwisselen. Nu zitten de kabeltjes goed, zonder dat je iets hebt moeten slopen of knippen.
Die ISO zit nu achtering je radio gestoken.mvdklip schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:39:
[...]
OK, dan ga ik maar eens graven naar die volkswagen connector, want die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik wist wel dat ie ergens moest zitten, maar niet dat je er ook bij kon zonder het halve dashboard eraf te slopen.
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
In die polo zat onder de uitsparing voor de autoradio een bakje van dezelfde grootte. Die kon ik er gemakkelijk uittrekken. Dan heb je dus voldoende ruimte om die connector op te sporen. De kabels waren ook lang zat om er makkelijk aan te werken.mvdklip schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:39:
[...]
OK, dan ga ik maar eens graven naar die volkswagen connector, want die ben ik nog niet tegen gekomen. Ik wist wel dat ie ergens moest zitten, maar niet dat je er ook bij kon zonder het halve dashboard eraf te slopen.
Aap!
Ik heb die HE DivX speler bij de gamma gekocht (stond niet in de folder, maar was als vervanger voor die smalle DVD speler geleverd). Ik ben op zich tevreden, ook over het font van de subs, alleen speelt hij enkele DVDr's niet goed af. Het gaat bij mij om muziek DVD's met aspect ratio 16/9 welken van een .iso gebrand zijn. Ik ben nog aan het onderzoeken hoeveel DVD's er precies fout afspelen (beeld hapert continu). Als ik een goed alternatief kan vinden gaat-ie zeker terug...mvdklip schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:32:
HE DivX spelers staan ook al tijden op die site voor 39,95:
Naar de bibliotheek en een boek lezen!!harmageddon schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:10:
Mijn lifetec DVD speler wil niet meer aanHeb m 2mnd geleden gekocht bij de aldi.
Ben een week(9 dagen) op wintersport geweest, en heb de stekker uit het stopcontact gehaald in die tijd. En nu wil ie dus niet meer aan. Batterijen uit de afstandsbediening ook verwisseld met nieuwe wat ook niet uit maakt.
Mn pc had ook kuren met aangaan, met wat gekloot deed mn pc het wel weer. Maar mn dvd speler lijkt overleden te zijn. Ik snap er helemaal niets van!
2,00 m. + begane grond
blikseminslag gehad? anders kan ik ook zo niets bedenken. Als je pc ook raar deed, moet er algemeen iets verkeerd zijn gegaan met de stroom voorziening.harmageddon schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:10:
Mijn lifetec DVD speler wil niet meer aanHeb m 2mnd geleden gekocht bij de aldi.
Ben een week(9 dagen) op wintersport geweest, en heb de stekker uit het stopcontact gehaald in die tijd. En nu wil ie dus niet meer aan. Batterijen uit de afstandsbediening ook verwisseld met nieuwe wat ook niet uit maakt.
Mn pc had ook kuren met aangaan, met wat gekloot deed mn pc het wel weer. Maar mn dvd speler lijkt overleden te zijn. Ik snap er helemaal niets van!
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 09-01-2006 23:16 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ja, als je niet meer info geeft, hoe moeten wij dat dan weten.Maverick schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:15:
Ik was toevallig vandaag bij de blokker binnen, en daar stonden lcd tv's. voor 499,- ik vond ze er vrij netjes uit zien (ze speelden er wel een tekenfilm op af, wat wel erg goed uitkomt bij een lcd tv, dus echt beoordelen kan ik het niet.) Iemand enig idee wat voor type het zijn? Is het wat, en is 499 dan heel aantrekkelijk, of kun je zulke kwaliteit overal voor die prijs krijgen?
In de folder staan ze btw niet, het was in rotterdam waar ik ze zag staan.
Hm, de enige info die ik nog heb is dat ie grijs was, naar al dat soort dingen die je noemt heb ik niet gekeken. Zelfs geen idee wat voor merk het was. Maar het kan zijn dat iemand anders hem heetf zie staan bij de blokker, er komen mensen genoegRudiVader schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:12:
[...]
Ja, als je niet meer info geeft, hoe moeten wij dat dan weten.
Welke maat beeldscherm? Welk merk (Blokker heeft Xiron en HE/Provision als huismerken)? Eventueel een typenummer? Aan de achterkant kan je nog de aansluitingen bekijken... wel of geen vga/dvi ingang bijvoorbeeld. Staat hij misschien op www.boxford.nl?
Verder kan je nog wel de inkijkhoek beoordelen, ondanks dat er een tekenfilm op speelde.
Je weet niet eens hoe groot 'ie is?? Dan heeft het weinig zin om hier over te discussieren.Maverick schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:22:
[...]
Hm, de enige info die ik nog heb is dat ie grijs was, naar al dat soort dingen die je noemt heb ik niet gekeken. Zelfs geen idee wat voor merk het was. Maar het kan zijn dat iemand anders hem heetf zie staan bij de blokker, er komen mensen genoeg
Euhm, hijs 2x zo breed als de tv die ik nu hebbrama schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:38:
[...]
Je weet niet eens hoe groot 'ie is?? Dan heeft het weinig zin om hier over te discussieren.
"Hee, ik heb een auto gezien voor 7000 euro. Is het een goeie?"
Ik wil bijna een lullige opmerking over inteligentie gaan makenMaverick schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:39:
[...]
Euhm, hijs 2x zo breed als de tv die ik nu heb
Alsof ze bij de blokker 20 lcd tv's in het assortiment hebben? Het is maar 1 soort die ze hadden staan. Ik zal als ik nog eens in de buurt ben wel eens kijken wat voor merk etc het is.
[ Voor 8% gewijzigd door Rudi Vader op 10-01-2006 14:16 ]
getuige de "RudiVader schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:36:
[...]
Ik wil bijna een lullige opmerking over inteligentie gaan maken. Hoe breed is dan je huidige tv????? Dan hebben we toch al meer info?
Ok, ik heb hier niet over nagedacht, het zal ook wel een lokale actie zijn daar in de folder neits terug te vinden is. Ik vroeg het me gewoon af en dacht, ik kan het ff vragen, kan geen kwaad, stel dat iemand em ook tegen gekomen is. Maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteldBlokker, en/of de merken waar ze mee zaken doen, kennende hebben 20 filialen wel ieder een eigen type tv gehad. Ze dumpen nog een partij en verdelen dat per type over diverse filialen. Gebeurd regelmatig in topics als deze (dvd spelertjes en dvd recorders van bouwmarkten en 19"lcd monitor van de Aldi bijvoorbeeld, worden ook ineens veranderd)
Ik wil ook een autoradio met Bluetooth (als hij tenminste als carkit te gebruiken is voor een Nokia 6600) en ben benieuwd of deze wat is. Misschien hebben ze m nog ergens, ondanks dat de aanbieding tot 08-01 loopt.J_Zelhorst schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:53:
Die autoradio bij de Trekpleister lijkt mij wel interessant. Zou iemand z'n (eerste) ervaringen willen delen?
Hier nog een link naar de handleiding in het duits.
Tja.. kun je voor 69 euro die vraag wel stellen?? Er zal vast wel geluid uit de speakers komenr0b schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:46:
http://trekpleister.redir...ne_115_pagina_1_groot.jpg
Weet iemand het merk/type van deze "home cinema set" en hoe de prestaties zijn? Is dit echt bar slecht, of is het het geld wel waard?
Net effe gecheckedMaverick schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:39:
[...]
Euhm, hijs 2x zo breed als de tv die ik nu heb
Alsof ze bij de blokker 20 lcd tv's in het assortiment hebben? Het is maar 1 soort die ze hadden staan. Ik zal als ik nog eens in de buurt ben wel eens kijken wat voor merk etc het is.
27 inch voor 499? :-Smirelia schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:42:
[...]
Net effe gechecked
Het is een 27 inch..merk Vestel
Ik ga hem dalijk ophalen
Laat wel weten of het wat is
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
[ Voor 28% gewijzigd door greatgonzo op 10-01-2006 21:43 ]
die 15" is 4:3 die 9in de winkel was wat de maat ook was zeker 16:9, dus het is zeker neit de 15"greatgonzo schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:41:
ehh, 15 inch voor 499 euro jongens, volgens de site
de Vestel 27" Denver kost 1600 euro
Nee, want de stekker zat er niet in. Dus kan ie ook geen bliksem op zn donder gehad hebben.Guldan schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:20:
[...]
blikseminslag gehad? anders kan ik ook zo niets bedenken. Als je pc ook raar deed, moet er algemeen iets verkeerd zijn gegaan met de stroom voorziening.
Aap!
Verwijderd
Wat voor kleur?brama schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:38:
[...]
"Hee, ik heb een auto gezien voor 7000 euro. Is het een goeie?"
2,00 m. + begane grond
American Express vraagbaak
Stinger_Ventura schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:10:
De blokker LCD TV, heeft iemand daar meer spec's van?
We weten nl. nog steeds niet precies welk model het is!
mirelia schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:21:
Nou ik heb hem hier staan en hij bevalt mij prima
Kijk voor meer info op www.vestel.nl
het is de Vestel 27" Denver zo te zien (specs kloppen)
[ Voor 72% gewijzigd door PnD op 11-01-2006 11:45 ]
Ik meen dat Lidl ooit van die lcd tv's aan bood met pip en later zonder pip. En ik meen dat dat kwam doordat er een ontvangermodule achter in dat apparaat te schuiven was, maar zeker ben ik er niet van. Misschien is dat met deze ook zo...PnD schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:30:
Bij de blokker hier in Roosendaal hebben ze hem ook, ga zo even kijken
Hier (http://www.nlstore.nl/Shop2/shopexd.asp?id=6820) verkopen ze hem voor 783 euro, maar er zijn ook winkels waar hij voor 1300 over de toonbank gaat (bestekeus.nl)
Maf
Wel raar als die bij de blokker geen PIP zou hebben? Dan is het dus gewoon een ander model..
geen last van ghosting met xbox games?mirelia schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:05:
Ik kan idd geen PIP vinden, ook niet in de manual
Wel vreemd eigenlijk
Zou het een budgetmodel zijn??
Kwaliteit is imho redelijk voor die prijs
Ook Xboxgames lopen als een tiet op dat ding
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Nee totaal niet zelfsjaguarxj16 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:23:
[...]
geen last van ghosting met xbox games?
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Mijn zus eeft een Oasis mp3 speler (1gb) maar een simpeler moddelleke, ze klaagt er niet over (want ze weet niet beter) maar ik vindt em ook wel meevallen, het doet gewoon wat het belooft te doen.Flotter schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:58:
...Zijn er mensen die ervaring hebben met Oasis mp3-spelers?....
Verwijderd
Kruidvat kan natuurlijk zoveel zeggen maar wettelijk gezien zijn zij de verkoper dus kun je daar ALTIJD terecht voor garantie. Ik heb zo'n vermoeden dat de Chinese eigenaren ergens oase spelers vandaan getoverd hebben van een vage fabrikant uit GuangdongVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:04:
beste mensen, ik ben in bezit van de Oasis-media mp3 speler(gekocht bij Kruidvat) maar ik heb mijn zware twijfels over de mp3 speler. Het geluid is redelijk(als je er andere dopjes aanhangt).
MAAR!!!!!
bij de verkoop zeggen ze erbij: voor de garantie moet u bij de fabrikant zijn, ik had zoiets van daar kan ik wel mee leven.
maar er is helemaal niks te vinden over oasis-media of over de mp3 speler, de handleiding klopt niet helemaal, ze noemen knoppen die er niet eens opzitten. je krijgt er 2 mini cdtjes bij waarvan er 1tje niet eens werkt(bij mij niet en heb in 2 computers geprobeerd).
je krijgt 1 manual erbij waar helemaal niks over de fabrikant instaat. www.oasis-media.nl werkt niet eens, je krijgt alleen een intro pagina en voor de rest doet die niks, op google kan ik er niks over vinden. Een adres, telefoonnummer enz. worden nergens genoemd.
dus ik ben bang als er wat aan is dat je dan met de gebakken peren zit!!
ik ga kijken of ik de mp3 terug kan brengen, want ik moet wel duidelijk weten waar ik naartoe moet voor de garantie van de mp3 speler want dit schiet niet op.
Op hun website staat wel iets over een repair service bij een bedrijf in Capelle a/d ijsel inclusief telefoonnummer.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:04:
je krijgt 1 manual erbij waar helemaal niks over de fabrikant instaat. www.oasis-media.nl werkt niet eens, je krijgt alleen een intro pagina en voor de rest doet die niks, op google kan ik er niks over vinden. Een adres, telefoonnummer enz. worden nergens genoemd.
ik ga kijken of ik de mp3 terug kan brengen, want ik moet wel duidelijk weten waar ik naartoe moet voor de garantie van de mp3 speler want dit schiet niet op.
Nope
Verwijderd
hoe ben je daar terecht gekomen? ik zat op www.oasis-media.nl en ik kan niet verder komen op die siteBjorker schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:53:
[...]
Op hun website staat wel iets over een repair service bij een bedrijf in Capelle a/d ijsel inclusief telefoonnummer.
Dit gaat dan wel over een dvd recorder, maar je kunt allicht eens bellen of er ook support wordt gegeven voor de mp3 speler.
http://www.oasis-media.nl/rma/dvd/DVD-9407.html
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
edit: verkeerd gekeken.
[ Voor 58% gewijzigd door Nitroglycerine op 18-01-2006 09:37 ]
Hier kon uw advertentie staan
Maar is de prijs ook zo revolutionair als ze beweren?Nitroglycerine schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 09:35:
[...]
Als het toegestaan is van je gemeente, is het een mogelijkheid. Je zult wel een kabel van buiten naar binnen moeten laten gaan, en je hebt enkel op 1 tv signaal, dus geen extra tv in de slaapkamer.
Als je kijkt naar dit overzicht dan is het goedkoopste setje 269 euro. Dat is wel een ander set dan in de aanbieding van outlet: philips tov een onbekend merk als opentell.mvdklip schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:07:
[...]
Maar is de prijs ook zo revolutionair als ze beweren?
Hier kon uw advertentie staan
Vanochtend in Rotterdam gespot (exact dezelfde set) voor E 199,-. (In de Zwartjanstraat).Nitroglycerine schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:22:
[...]
Als je kijkt naar dit overzicht dan is het goedkoopste setje 269 euro. Dat is wel een ander set dan in de aanbieding van outlet: philips tov een onbekend merk als opentell.
Als je trouwens een abbo van canal+ erbij neemt, dan is het goedkoopste 7,45 per maand (voor het basis pakket, met de meest gangbare zenders). Ik zie trouwens op de site van planet dat ze bijv bbc 1/2/3/4 niet doorgeven.
Verwijderd
Ik had hem ook gekocht en zat met precies hetzelfde probleem. Ik ben teruggegaan naar Kruidvat en toen gaven ze me eindelijk een brief waar de garantievoorwaarden en een telefoonnummer instondVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:04:
beste mensen, ik ben in bezit van de Oasis-media mp3 speler(gekocht bij Kruidvat) maar ik heb mijn zware twijfels over de mp3 speler. Het geluid is redelijk(als je er andere dopjes aanhangt).
MAAR!!!!!
bij de verkoop zeggen ze erbij: voor de garantie moet u bij de fabrikant zijn, ik had zoiets van daar kan ik wel mee leven.
maar er is helemaal niks te vinden over oasis-media of over de mp3 speler, de handleiding klopt niet helemaal, ze noemen knoppen die er niet eens opzitten. je krijgt er 2 mini cdtjes bij waarvan er 1tje niet eens werkt(bij mij niet en heb in 2 computers geprobeerd).
[ Voor 33% gewijzigd door mvdklip op 24-01-2006 18:57 ]
Die is van het merk oasis media, en ik heb er nogal wat problemen mee gehad.mvdklip schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:51:
...
Die van de kijkshop is merkloos, dus een beetje vaagjes wat mij betreft.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Computerland is echt een bagger winkel, kijk maar naar de shopsurveys van die winkel. Ik koop er voor geen goud onderdelen, laat staan een complete computer. Weet je zeker dat hij geen OEM licentie heeft van zijn andere computer? In dat geval mag je windows niet menemen naar een andere computer.timow schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:37:
Een vriend van mij zoekt een nieuwe PC van €600,- max. Weet iemand een goede aanbieding? we gaan binnenkort even bij de MM kijken.
Zelf zag ik er een bij de computerland. Een licentie voor XP heeft hij al van zn vorige PC.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
heeft iemand al ervaring met deze multimeter?Zenos schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:21:
vanaf 25 januari bij de aldi:
Digitale multimeter met houder
per stuk
€ 3.49
• nauwkeurig meten van gelijkstroom,
wisselspanning, weerstand, diodes
• incl. 9 Volt-batterij en 2 meetsnoeren
• TUV/GS gekeurd
[afbeelding]
Verwijderd
Prima multimeter, heb hem al 2 jaar.MasterNL23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:24:
[...]
heeft iemand al ervaring met deze multimeter?
ik heb hem vanmiddag gekocht en ben er zeer tevreden over
Ik heb het ding ook al enkele jarenMasterNL23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:24:
[...]
heeft iemand al ervaring met deze multimeter?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 18:11 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Ja, daar wacht ik eerlijk gezegd ook op. Gruwelijke spijt dat ik mijn kans niet heb gepakt destijdsVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:50:
Het enige wat mij zelf weerhoudt, is dat er ooit een Aldi Medion apparaat was, met ruwweg dezelfde specs, maar met een USB aansluiting, waar je lekker je 250Gig aan kunt hangen. Dat moet de Lidl toch ook over een paar maanden bij de volgende aanbieding kunnen presteren, denk ik zo.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq