Met veel intresse heeft deze newbie de Versatel 20 mb topics doorgelezen.
Ik twijfel zelf namelijk of ik nu van mijn @home abonnement zal overstappen op versatel 20mb... Het live voetbal is niet niet aan mij besteed (digitale televisie in de toekomst misschien wel), maar de grotere snelheid (nu heb ik bij @home 530kb/s down, 85kb/s up) en de 'gratis' telefonie wel. (overigens, de postcode check leerde mij dat ik op 920 meter van de centrale zit, dus dat stemt me alvast optimistisch). Mijn @home abonnement is nu 49 euro per maand, de besparing die ik maak op telefonie zou toch zo'n 40 a 50 euro per maand zijn. Aantrekkelijk dus.
Wat ik echter wel heb begrepen uit de reacties op dit forum, is dat er nogal wat mis kan gaan bij Versatel: aansluitingen die langer op zich laten wachten dan gewenst, het wegvallen van de verbinding, etc. Al die negatieve verhalen brengen mij aan het twijfelen: ik werk voor mijn eigen bedrijf thuis en ben zo enorm afhankelijk van internet en telefoon, iedere dag waarop ik daar geen gebruik van kan maken is enorm lastig. Nu is mijn vraag of jullie, als ervaren Versatel gebruikers, mij enigzins gerust kunnen stellen

Hoe kan ik bijvoorbeeld de overgang van @home naar Versatel zo soepel mogelijk laten verlopen? Is Versatel betrouwbaar genoeg en zijn de problemen uniek en/of snel opgelost? Of kan ik sowieso maar beter uitkijken naar een andere provider? Op zich heb ik geen klachten over de diensten van @home, op wat kleine issues na, maar zoals ik al zei: de hogere snelheid en de besparing op de telefoon lasten zijn toch wel erg aantrekkelijk.
Alvast bedankt voor de eventuele reacties
[
Voor 4% gewijzigd door
uomo op 23-12-2005 15:17
]