Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

;( Dit topic mag binnenkort hernoemd worden zo te lezen: http://www.nu.nl/news/661...jnt_voor_consumenten.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:05

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
zal de naam van de Versatelklachtgroep ook ff veranderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

TheVisionMaster schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:38:
[...]

zal de naam van de Versatelklachtgroep ook ff veranderen :p
strakplan..
ga zometeen maar weer es bellen met... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat een nutteloze geldverspilling is zoiets toch, bovendien roept Tele2 bij mij (nog) negatievere gevoelens op dan Versatel. Maar het is nu eenmaal een trend één keer in de zoveel tijd een bekende merknaam in de prullenbak te laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Probeer net vanaf mijn werk naar huis te bellen en krijg de melding "het door u gekozen nummer is niet in gebruik...". Daarna twee andere Versatel abonnees geprobeerd en hetzelfde verhaal!

Kan wel mijn computer bereiken overigens.

Jullie ook dit probleem?

Edit: 12:20 nu werkt het weer.

[ Voor 27% gewijzigd door wian op 24-01-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 07:42
Met ingang van 01 maart 2006 stap ik over van xs4all naar versatel.

Eind december netjes een brief verstuurd naar xs4all (brief van de website van de versatel site gehaald).
Vorige week kreeg ik netjes de opzegging van xs4all.

Maar vandaag een brief ontvangen van KPN met daarin de volgende tekst...
KPN heeft uw opdracht ontvangen tot opheffing van uw ADSL aansluiting op uw telefoonummer............

Uw ADSL aansluiting zal per 01 maart 2006 buiten dienst worden gesteld. Op deze datum is uw......bla bla.......

Bla bla....

Tot 22 februari 2006 kunt u nog besluiten uw huidige ADSL abonnement via een andere service provider voort te zetten of te wijzigen voor direct ADSL....bla bla
Mijn vraag.....

Gaat dit wel goedkomen ??? Ik bedoel de lijn moet toch behouden blijven ?? Of is dit een standaard brief van KPN ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als ik me niet vergis is dat gewoon een standaard brief. Die kpn verstuurd. vind alleen die 2e zin (vet gedrukte) beetje apart. Bedoel tot 22 februari heb je de kans om het voor te zetten? dat heb je toch al gedaan door die brief te sturen.

Maar je kan altijd even helpdesk bellen van KPN. Maar denk dat dat wel gewoon goed komt want 1 maart word je lijn gewoon afgesloten worden en krijgt versatel toegang tot wijkcentrale om ding aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Deze brief schrijft alleen dat je ADSL van de lijn gaat, dat is ook de bedoeling. De 2e zin geeft aan dat je nog de mogelijkheid hebt om dat te annuleren tot 22-2-06, stel je krijgt spijt.
Je KPN telefoonlijn blijft aan tot een paar dagen na oplevering van Versatel telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
uhhh voort zetten via een andere service provider betekend niet dat je het kan annuleren hoor. Dat staat er fout dan :). Die zin klopt gewoon van geen kant. Maar goed zoals ik al zei en The Lemon ook die mail is verder prima en het zal allemaal wel goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Ik heb toch maar even de klantenservice gebeld van KPN en ook die verzekerde mij dat alles goed kwam.

Ik ga maar rond 01 maart maar met de vingers over elkaar zitten en het beste ervan hopen :/ .

Vind die laatste zin in de brief ook hoogst merkwaardig...maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloaded
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
Crawl NL schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:50:
Ik heb toch maar even de klantenservice gebeld van KPN en ook die verzekerde mij dat alles goed kwam.

Ik ga maar rond 01 maart maar met de vingers over elkaar zitten en het beste ervan hopen :/ .

Vind die laatste zin in de brief ook hoogst merkwaardig...maar goed.
Geen zorgen, ik kreeg precies dezelfde brief.
Alles ging perfect over, ik had smiddags geen xs4all meer, de volgende dag kwam de monteur van Versatel en alles deed het perfect 8) ... 16 uur zat ik zonder internet, valt dus ook nog mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Reloaded schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:21:
[...]

Geen zorgen, ik kreeg precies dezelfde brief.
Alles ging perfect over, ik had smiddags geen xs4all meer, de volgende dag kwam de monteur van Versatel en alles deed het perfect 8) ... 16 uur zat ik zonder internet, valt dus ook nog mee...
Ik laat het hier dan ook maar bij.....
16 uur....weet je wel hoe lang dat is...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
YEsss....vandaag zou ik Versatel Telefonie krijgen....en ja hoor het werkt in een keer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-05 12:40
Nou, hier in Utrecht werkelijk geen centje pijn...ik had me op het ergste voorbereid maar alles is vlekkeloos verlopen. Internet, telefonie EN voetbal. Vandaag is de nummerportering succesvol afgerond en ik heb nog geen enkele storing gehad...

Chapeau Versatel.

N.B. Mijn downloadsnelheid is echter maar 1,3 Mb, maar dat schijnt normaal te zijn voor mijn afstand tot de centrale (1523m).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die snelheid is wel netjes inderdaad. Maar goed mooi dat alles goed verlopen is als meerder mensen dat nou even posten dan kennen we ook laten zien dat het ook anders kan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116286

Tuurlijk kan het anders.
Zo te zien is versatel zich flink aan het verbeteren.
Nadat mijn modem brak was,vandaar mijn problemen heb ik gewoon een nieuw modem gekregen en nu werkt alles perfect en naar behoren.
De afstand tot de centrale is ong 2km en ik haal gewoon de max snelheid tot die 1,5Mb dan.
En ik merk ook dat de lijn gewoon meer aan kan.
Dat zal dan wel met de kwaliteit te maken hebben neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Crawl NL schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:25:

Met ingang van 01 maart 2006 stap ik over van xs4all naar versatel.
Net gebeld door installateur.......donderdag 2 maart komen ze installeren......

Dus toch nog even zonder internet........heb nu al afkick verschijnselen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
WeAreLegion schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:55:
Die snelheid is wel netjes inderdaad. Maar goed mooi dat alles goed verlopen is als meerder mensen dat nou even posten dan kennen we ook laten zien dat het ook anders kan. :D
Ik ben nu alweer een paar maanden aangesloten (september) en heb nog nooit problemen gehad (afgezien van de reguliere storingen). Heb TV en Internet (1.5 MB/s).

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72138

KnoppenSpook schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:37:
[...]

Ik ben nu alweer een paar maanden aangesloten (september) en heb nog nooit problemen gehad (afgezien van de reguliere storingen). Heb TV en Internet (1.5 MB/s).
Zelfde verhaal hier géén probleem.
Op wat afspraak problemen met instaleren betreft na.
Internet is in al die tijd 1 x 10min down geweest en ik zit veel op Inet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:44
Sinds gisteren heb ik ook radio via de decoder. Volgens het menu zou het Sky Radio zijn, echter vanmiddag zat er onder de knop Radio 2. :X Foutje bedankt zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129307

Ik heb problemen met mijn decoder, als ik live voetbal wil kijken, zie ik 5 seconden beeld, dan freezed het beeld. Internet word ook instabiel als ik digitaal tv wil kijken.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Monteur kwam eergisteren alles instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
TweakersOnly schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:57:
Sinds gisteren heb ik ook radio via de decoder. Volgens het menu zou het Sky Radio zijn, echter vanmiddag zat er onder de knop Radio 2. :X Foutje bedankt zeker.
lol dan sta je in eens raar te kijken (luisteren eigenlijk) maar goed foutje kan gebeuren. Ben erg benieuwd wat ze voor pakket gaan vragen met gewoon tv en radio, Bij casema betaal je voor basis pakket 15 euro als ik me niet vergis per maand (dat is standaard). Maar denk dat dit wel goedkoper word anders denk ik persoonlijk niet dat het goed zal lopen. Je hoeft bij casema alleen kastje te kopen en je kan het digitaal ontvangen das verder gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 09:54
matsume schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:42:
Kan iemand mij helpen.
Ik zit - als ik met de postcode check van de TS check - 2746 meter van de centrale af.
Als ik op de site van Versatel de postcode check doe zie ik dat ik het niet kan nemen.
Betekent dit dat ik het zeker niet kan nemen, of kan ik beter even bellen?
Of heeft iemand ook Versatel in groningen(stad) (ik woon in "de held")?

Bedankt
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166258

Even bellen doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ok jongens ik heb hier een probleem met Versatel en dan vooral het voetbal.
Ik heb denk ik ook een heel groot vermoeden wat het probleems is.

Ik woon in Rdam oost en kijk vaak alle wedsrijden, maar het valt me op dat als Feyenoord voetbalt de verbinding superslecht is.
Waarschijnlijk zitten er dus teveel mensen hier aangesloten en is er te weinig bandbreedte.

Net zoals vandaag de wedstrijd van psv heb ik zonder problemen kunnen kijken, die van ajax al iets slechter, maar die van Feyenoord was gewoon niet te bekijken. Ik erger me hier ect dood aan.

Jullie mischien tips of ervaringen wat te doen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:08

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien maar verhuizen, in Gouda was de kwaliteit goed met Feijenoord :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Idd, hier in Gouda was het een genot om naar Feyenoord te kijken! :9

enne... ik kan nog geen radio ontvangen... waarom de één wel en de ander niet? :+

Daarnaast vind ik het erg lang duren totdat je eens wat extra tv-zenders kunt kijken via versatel. Zouden ze nu nog steeds in bespreking zijn met de verschillende zenders etc.? :Z

[ Voor 67% gewijzigd door Robinter79 op 29-01-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 10:25
Robinter79 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 20:27:
Idd, hier in Gouda was het een genot om naar Feyenoord te kijken! :9

enne... ik kan nog geen radio ontvangen... waarom de één wel en de ander niet? :+

Daarnaast vind ik het erg lang duren totdat je eens wat extra tv-zenders kunt kijken via versatel. Zouden ze nu nog steeds in bespreking zijn met de verschillende zenders etc.? :Z
Kan jij nog andere kanalen kijken dan?

Bij mij werkt namelijk alleen nog het voetbalkanaal en de andere kanalen kan ik niet selecteren. Ik dacht dat ze dat al geblokkeer hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 13:02
Je kan tijdens het voetbal geen andere TV zenders bekijken, dit is namelijk voor de kwaliteit van het signaal voor voetbalwedstrijden.

Dit is een officiele reden van het hele gebeuren, hopelijk genoeg informatie hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-05 13:46
MSoft06 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:06:
Je kan tijdens het voetbal geen andere TV zenders bekijken, dit is namelijk voor de kwaliteit van het signaal voor voetbalwedstrijden.

Dit is een officiele reden van het hele gebeuren, hopelijk genoeg informatie hierbij.
Ow nou dan ben ik zeker de uitzondering??
Er zijn idd aantal weken geweest dat er geen andere kanalen beschikbaar waren, maar kon gisteren gewoon zappen tussen alle kanalen die er beschikbaar zijn.
En ja beeld was gewoon zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Migow schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:28:
[...]

Er zijn idd aantal weken geweest dat er geen andere kanalen beschikbaar waren, maar kon gisteren gewoon zappen tussen alle kanalen die er beschikbaar zijn.
Je bent geen uitzondering hoor. Hier (Apeldoorn) waren de kanalen gewoon zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Migow schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:28:
[...]

t beeld is hier ook altijd zeer goed. Ook de telefonie werkt super goed, kraakhelder supergoed geluid...geen ruis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 09:54
Hallo,

Ik ben al een tijdje van plan dit aan te vragen, maar ik zag laatste wat op Kassa over versatel.
Ik weet niet of jullie het progamma Kassa kennen, daar testen ze vanalles etc., Nou waren er heel veel klachten binnen gekomen over versatel, dit kan gebeuren, maar ze zeiden dat versatel er niet eens fatsoenlijk antwoord op geeft. Is versatel nou echt zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Jaaah...de Versatel Klacht Groep gaat vanaf vandaag door het leven als de Tele2 Klacht Groep :)
matsume schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:29:
Hallo,

Ik ben al een tijdje van plan dit aan te vragen, maar ik zag laatste wat op Kassa over versatel.
Ik weet niet of jullie het progamma Kassa kennen, daar testen ze vanalles etc., Nou waren er heel veel klachten binnen gekomen over versatel, dit kan gebeuren, maar ze zeiden dat versatel er niet eens fatsoenlijk antwoord op geeft. Is versatel nou echt zo slecht?
Ja ik ken Kassa. Maar ehh....de mensen die wel tevreden zijn zie je niet terug in dat programma he :) dus zo'n programma creëerd wel een beetje een verkeerd beeld. Er zijn genoeg mensen wel tevreden...maar goed. Die keuze zul je zelf moeten maken.

[ Voor 80% gewijzigd door TheVMaster op 31-01-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Een totaal andere vraag:
Ik heb mijn tv in de slaap kamer aan de muur hangen. Nu bungelt daar zo'n Decoder onder, dat is natuurlijk geen gezicht.

Heeft een van jullie een mooie manier om de decoder op te hangen (plaat) tegen de muur?
Ik kan bij de doe-het-zelf zaak, niet echt mooie beugels vinden.

Of te wel, hebben jullie 'm hangen, en hoe dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Stop je decoder een eind weg in een kastje o.i.d. en pruts een lange Scart-kabel in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
TheLemon schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:09:
Stop je decoder een eind weg in een kastje o.i.d. en pruts een lange Scart-kabel in elkaar.
Dat zou een idee zijn, maar ik heb geen kast in de buurt, _en_ als ik 'm wegstop, werkt de afstandsbediening niet meer.

Meer ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166258

KnoppenSpook schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:08:
[...]

Dat zou een idee zijn, maar ik heb geen kast in de buurt, _en_ als ik 'm wegstop, werkt de afstandsbediening niet meer.

Meer ideeen?
Wat dacht je van een TV/Video steun van Vogel ?? Zien er heel gaaf uit, kabels kan je erin wegwerken zijn alleen een beetje aan de prijs. Maar dan hebbie ook wat.

Alternatief: Ga naar de doe-het-zelf zaak, haal twee beugels, schroef die op de muur en leg er een plankje over. Klaar voor 15 - 20 euro. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is het versatel forum nu gewoon verdwenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBonanza
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 19:42
Yeps... zonder aankondiging whatsoever..

http://www.tele2klachtgroep.nl (yuk... tele2... yuk..) heb ik het bericht al aangeleverd. Ik raad iedereen aan om daar verder te gaan, volgens mij hebben ze daar meer respect in een pink dan heel versatel bij elkaar.

Paul

Oversteken is an art ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 08:55
Hmm,

Als je nu een abbo bestelt moet je minstens 24 maanden een verbintenis aan gaan. En gratis bellen tijdens daluren naar vaste nummers binnen Nederland met uitzondering van betaalde servicenummers. Tele2 hanteert een Fair Use Policy.
€ 49,95

Ik heb het dus in januari bestelt onder Versatel voorwaarden voor €54,95. Gratis onbeperkt bellen. Ik ben benieuwd wat er van terecht zal komen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
2) U betaalt tijdens daluren uitsluitend het starttarief. Onbeperkt bellen voor € 0 ct/pm naar vaste nummers in Nederland geldt niet voor betaalde servicenummers.
Dit staat op de website van tele2 (tis zelfde pakket als wat versatel had) volgens mij maakt het niet zoveel uit verder. Maar goed tis even afwachten. Ik vind het wel raar dat ze het Tele2 gaan noemen want ik heb daar echt hele nare bijsmaak bij. Maar goed zie wel hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik zit nog midden in een nummer portering, maar ik zag gister een optie voice in de modem staan van versatel die op dtmf gezet en ik had nummer herkenning
optie voice die is vandaag verdwenen en ik kan ook niet nummerherkening omzetten op dtmf en heb geen nummerherkening meer

iemand een idee

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Laatst online: 29-05 21:12
Hoe kan je nu het 20mbit product aanvragen?

De website van Versatel is weg... en ik zie geen mogelijkheid voor het product aan te vragen?

Iemand een werkende link?

[update]hier een link naar het forum[/update]

http://forum.versatel.nl/

Alle versatel berichten zijn weg... leeg forum...

[ Voor 29% gewijzigd door Juan op 01-02-2006 18:33 ]

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Product pagina voor de 20mbit:

http://www.tele2.nl/tv/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Laatst online: 29-05 21:12
Dankje, maar ik zoek de 20mbit abbo voor 39,95. Niet het 49,95 product....

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Die Bruine schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:38:
Hmm,

Als je nu een abbo bestelt moet je minstens 24 maanden een verbintenis aan gaan. En gratis bellen tijdens daluren naar vaste nummers binnen Nederland met uitzondering van betaalde servicenummers. Tele2 hanteert een Fair Use Policy.
€ 49,95

Ik heb het dus in januari bestelt onder Versatel voorwaarden voor €54,95. Gratis onbeperkt bellen. Ik ben benieuwd wat er van terecht zal komen.
Heb ook (december) bestelt ook met onbeperkt bellen voor 54,95. Heb vandaag even contact gehad met versa....oeps tele2 en er veranderd niets aan de voorwaarden.....Dus 1 jaar en onbeperkt lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Trouwens beetje rare vraag maar is zo naams verandering en dergelijke een geldige reden om over te stappen naar een andere provider? Wanadoo is namelijk nog al goedkoper en ben student en ik kijk eigenlijk geen voetbal vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

WeAreLegion schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:23:
Trouwens beetje rare vraag maar is zo naams verandering en dergelijke een geldige reden om over te stappen naar een andere provider? Wanadoo is namelijk nog al goedkoper en ben student en ik kijk eigenlijk geen voetbal vandaar.
Dan heb je een verkeerde keus gemaakt, want je wist wat je zou krijgen, hoe lang en wat het kost ;)
Als de voorwaarden niet veranderen (en dat doen ze niet voor zover ik kan zien) dan heb je geen geldige reden om op te zeggen.
Ik zie de mogelijkheid om 20Mb 2 of 3 jaar te nemen ook niet meer, hopelijk blijft het aanbod niet zoals het nu is, beetje erg karig opeens :X

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh jawel wist het wel hoor was maar vraagje. Ga overtijdje waarschijnlijk toch verhuizen en moet dan maar zien of het daar te krijgen is ook met die snelheid das ook altijd maar even afwachten. Heb verder niks te klagen hoor vind alleen Tele2 vervelend maar daar valt weinig aan te doen helaas :D en zit er maar jaartje aanvast das ook wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24705

Begrijp ik het nu goed, dat als je al Versatel Telefonie hebt (ik heb hetzelf vanaf Oktober) je geen start-tarief hoeft te betalen?

Mocht dit namelijk wel zo zijn, dan is er wel sprake van veranderende voorwaarden en mag je dus het contract ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ik heb het family compleet abo (4mbit+tel) sinds december en ik betaal tijdens daluren niets, dus ook geen starttarief. Ik neem aan dat dat bij het 20Mb abo niet anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent84
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-04 22:18
Ik heb sinds december Versatel Family met 4 mbit internet. In het begin kon ik downloaden met +/- 1,3 mb. Dit vond ik erg snel voor een 4mbit lijntje. Als ik dan tv ging kijken via de decoder zakte de verbinding ongeveer terug naar de 4mbit. Ik was er dus vanuit gegaan dat dit zo hoort.
Echter sinds gister kan ik niet meer sneller downloaden dan 4mbit, of de decoder nu aan of uit staat. Heb ik de eerste maand geluk gehad? Of hebben ze bij versatel/tele2 waarschijnlijk wat veranderd?

[ Voor 1% gewijzigd door vincent84 op 02-02-2006 00:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
vincent84 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:36:
Ik heb sinds december Versatel Family met 4 mbit internet. In het begin kon ik downloaden met +/- 1,3 mb. Dit vond ik erg snel voor een 4mbit lijntje. Als ik dan tv ging kijken via de decoder zakte de verbinding ongeveer terug naar de 4mbit. Ik was er dus vanuit gegaan dat dit zo hoort.
Echter sinds gister kan ik niet meer sneller downloaden dan 4mbit, of de decoder nu aan of uit staat. Heb ik de eerste maand geluk gehad? Of hebben ze bij versatel/tele2 waarschijnlijk wat veranderd?
Geluk gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24705

TheLemon schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:02:
Ik heb het family compleet abo (4mbit+tel) sinds december en ik betaal tijdens daluren niets, dus ook geen starttarief. Ik neem aan dat dat bij het 20Mb abo niet anders is.
Dat heb ik nu ook. Alleen als ik nu naar het Tele 2 aanbod kijk, zie ik dat er nu wordt gesproken over een start-tarief voor elk gesprek. Ik wil nu weten of de voorwaarden van mijn oude Versatel abo worden omgezet naar de nieuwe Tele 2 -abo voorwaarden met het starttarief, of dat mijn voorwaarden onveranderd gehandhaafd blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
vincent84 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:36:
Ze hebben het opgelost sinds 1-2-2006 kortom, jammer maar helaas voor de 4mbit klanten, internet is nu gecapped op 4mbit :)

Download paradijs is gesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

MSoft06 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:51:
[...]

Ze hebben het opgelost sinds 1-2-2006 kortom, jammer maar helaas voor de 4mbit klanten, internet is nu gecapped op 4mbit :)

kan je mijn vraag ook beantwoorden van een aantal posts terug

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Anoniem: 24705 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 07:59:
[...]

Dat heb ik nu ook. Alleen als ik nu naar het Tele 2 aanbod kijk, zie ik dat er nu wordt gesproken over een start-tarief voor elk gesprek. Ik wil nu weten of de voorwaarden van mijn oude Versatel abo worden omgezet naar de nieuwe Tele 2 -abo voorwaarden met het starttarief, of dat mijn voorwaarden onveranderd gehandhaafd blijven.
Voorwaarden blijven uiteraard gelijk, dat staat ook in de brief die alle klanten hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent84
[...]

Die +/- 1,3Mb die ik had, zou dat dan de snelheid zijn als ik voor 20 Mbit-lijn zou gaan? Of is dat ook een gecappede snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
[...]

Vreemd, ik had gisteravond om 20.00 nog ff een speedtest gedaan:
DL was nog steeds 1,3 MByte.

Kwestie van geluk?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

hehe er komt toch binnenkort een nieuwe upgrade aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent84
Indy91 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:17:
[...]

Kwestie van geluk?
Waar heb je dat getest?
Als je dan op speedtest.nl heb gedaan kan het wel kloppen. Dan kom ik ook nog op 1,3mbyte. Maar als je grote bestanden gaat downloaden, zoals die 100MB bin bestanden aan het begin van de post dan zakt ie terug naar 400~500 kbyte sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
vincent84 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:46:
[...]

Waar heb je dat getest?
Als je dan op speedtest.nl heb gedaan kan het wel kloppen. Dan kom ik ook nog op 1,3mbyte. Maar als je grote bestanden gaat downloaden, zoals die 100MB bin bestanden aan het begin van de post dan zakt ie terug naar 400~500 kbyte sec.
Was idd getest met speedtest.nl. Ik zal vanavond eens die 100MB bin bestanden van Versatel/Tele2 proberen te downloaden. Ben wel benieuwd wat voor een DL snelheid ik ga halen met mijn Family Compleet (incl 24/7 onbeperkt bellen) abbo.

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 02-02-2006 12:55 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 10:44
Op www.tele2.nl staat dat over 5 dagen de strijd tegen hoge rekeningen pas echt begint. :) Heeft iemand inside informatie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
TweakersOnly schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:03:
Op www.tele2.nl staat dat over 5 dagen de strijd tegen hoge rekeningen pas echt begint. :) Heeft iemand inside informatie. 8)
Ik zal eens ff informeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42753

[...]

Kwestie van geluk?
Dit wordt recht gezet inderdaad. Eerst nog 'OPEN'. Als je een 4 mbit abbo hebt krijg je nu ook 4 mbit geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Anoniem: 42753 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:48:
[...]

Dit wordt recht gezet inderdaad. Eerst nog 'OPEN'. Als je een 4 mbit abbo hebt krijg je nu ook 4 mbit geleverd.
Ik vind het 100% terrecht dat het wordt recht gezet :) ik bedoel dan kan iedereen zijn 20Mbit abo wel opzeggen en een 4Mbit abo nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 28-05 19:02

SambalBij

We're all MAD here

[...]

Kwestie van geluk?
Mwah... eerder uitstel van executie :)
Zodra je modem een keer opnieuw verbinding maakt is het als het goed is uit met de pret en zou hij ook op 4Mbit moeten staan

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Alle installaties die ik uitvoer, die met een 4mbit verbinding zitten, zijn capped!

Kortom, als je die 20mbit wilt blijven houden, vooral je modem niet uitzetten :P

Maar er zal wel een landelijke reset day komen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Lol landelijke reset day :P nog ff en het word een feestdag haha. Maar goed ben nog steeds tevreden met me 20mbit heb niks te klagen behalve dan die achterlijke klote namechange maar goed je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
:) et wordt niet op je modem gecapped hoor... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
xtr3me schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:36:
:) et wordt niet op je modem gecapped hoor... :9
op de DSLAM toch ;) hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 20:08
Voor de geinteresseerden:

Morgen wordt er een nieuwe firmware uitgerold voor het Davolink modem. Hierin zijn enkele verbeteringen aangebracht (welke zijn nog onbekend ;))

Nadeel is wel alleen dat faxen niet meer werken. Mocht je de deze funtionaliteit gaan missen (of de oude firmware leuker vinden) dan kun je aan de Klantenservice doorgeven dat je een werkende fax hebt gehad en dat je dat graag wilt houden. Dan wordt speciaal voor jou je modem teruggezet naar de oude firmware.

Dit ter informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
GraveR schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:40:
Voor de geinteresseerden:

Morgen wordt er een nieuwe firmware uitgerold voor het Davolink modem. Hierin zijn enkele verbeteringen aangebracht (welke zijn nog onbekend ;))

Nadeel is wel alleen dat faxen niet meer werken. Mocht je de deze funtionaliteit gaan missen (of de oude firmware leuker vinden) dan kun je aan de Klantenservice doorgeven dat je een werkende fax hebt gehad en dat je dat graag wilt houden. Dan wordt speciaal voor jou je modem teruggezet naar de oude firmware.

Dit ter informatie.
Dit klopt,.. nieuwe feature komt erbij bijvoorbeeld... DTMF is nu ook beschikbaar. Je kan switchen tussen FSK & DTMF door in te loggen op je modem en het daar aan te passen.

ps.. nee ook niet op de dslam, maakt ook niet uit waar :) et wordt nu iig netjes gecapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als wep dan ook weer normaal te gebruiken is, zie ik er wel een voordeel in.
Modemstats bekijken zit er niet in zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Is dat echt zo, van dat DTMF? Dat is wel erg goed nieuws want dan werkt mijn dure Gigaset weer :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
psy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:38:
Is dat echt zo, van dat DTMF? Dat is wel erg goed nieuws want dan werkt mijn dure Gigaset weer :)
Het is echt zo... vers van de source pers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Echt wel prettig. Ik heb het Versatel-abo net twee weken en had bijna een nieuwe set met antwoordapparaat gekocht omdat die Gigaset geen FSK ondersteunde. Zou toch zonde geweest zijn van dat 'oude' toestel, was net 5 jaar oud. Zoooo irri dat je niet ziet wie er belt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psy op 02-02-2006 21:20 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

xtr3me schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:03:
[...]

die optie had ik dus 2-3 dagen geleden in de modem staan maar is er sinds gister weer uit
had al 2 keer gevraagd, zie mijn eerder posts

[ Voor 10% gewijzigd door thalantis op 02-02-2006 21:21 ]

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 14:38
xtr3me schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:33:
[...]

Dit klopt,.. nieuwe feature komt erbij bijvoorbeeld... DTMF is nu ook beschikbaar. Je kan switchen tussen FSK & DTMF door in te loggen op je modem en het daar aan te passen.

ps.. nee ook niet op de dslam, maakt ook niet uit waar :) et wordt nu iig netjes gecapped.
Da's op zich erg goed nieuws, alleen voor mij een week te laat, heb net een nieuwe telefoon aangeschaft, omdat ik toch wel erg graag nummerweergave wou hebben. Maar goed, was ook niet zo'n ramp, heb m'n oude aardig goed kunnen verkopen ;)

Lees een aantal berichten over dat het 4MB abbo nu gecapt wordt, betekent dat ook dat nu de speedcap er bij de 20 Mbit abbo's er nu eindelijk af gaat? Misschien dat TheVMaster en/of MSoft06 hier eens naar kan informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42753

xtr3me schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:03:
[...]

je zit niet dicht genoeg bij de source! maakt niet uit! Er wordt meer ondersteund idd!
Gewoon lekker kijken wat het deze keer wordt mensen.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 42753 op 03-02-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Zijn er wat meer dingen bekend....Extreme mail mij eens ff :p dan zet ik het op de site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vandaag is nog niet voorbij, maar ik heb nog geen nieuwe firmware voorbij zien komen :?
M'n modem moest weer eens uit en aan omdat hij moddertraag was, dat heb ik helaas dagelijks :/
Als ie gestart is krijgt ie geen IP en (dus?) een rood inet lampje, na een paar minuten is er opeens wel een verbinding 8)7
Ook als ik m'n pc opstart dan wordt 9 van de 10 keer het inet lampje rood zodra XP de desktop toont, om gek van te worden :X
Overigens is Imtech bezig met lijnmetingen, a.s. woensdag komen ze het weer eens proberen bij mij en ik heb meteen gevraagd om een ander modem mee te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

nog steeds geen nieuwe firmware, ik wil mijn voice optie terug in het modem

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Ben atm bij een kennis die Versatel ADSL Basic hebben maar er is hier een e-mail probleempje.

Alle mail naar zijn_naam@versatel.nl komt namelijk meteen weer terug. Idem op zijn_naam@tele2.nl. Ik kan echter wel gewoon inloggen met zijn_naam en kom dus keurig in de webmail. Dit is al ongeveer een weekje zo.

Heb de klantenservice op die site eens doorgenomen maar daar kan ik het probleem niet vinden. Heb vorige week de klantenservice ook al gemaild maar ook niks van teruggehad. Installatie CD zijn ze namelijk kwijt hier en die wou ik een nieuwe aanvragen. Waardeloze service.

Iemand tips of die de installatie CD kan uploaden ergens?

B.v.d

[ Voor 22% gewijzigd door TommyGun op 04-02-2006 21:01 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
threedrules schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 09:41:
nog steeds geen nieuwe firmware, ik wil mijn voice optie terug in het modem
maandag is de nieuwe release dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162917

Heb in de Versatel topics gezocht naar een oplossing maar kon er geen antw op vinden.
Wie heeft er nog meer problemen bij het versturen van een bestand via MSN naar een ander?
Probleem is dat de snelheid niet hoger komt dan ong 15kb/s.

Terwijl mn upload tegen de 100kb/s ligt.Heb geprobeerd bij NAT-virtual servers een poort open te zetten uit het standaard-lijstje (MSN Messenger)maar zonder succes.(heb er nog niet veel verstand van)

Wat kan ik nog meer doen om met volle snelheid te uploaden?
Bij @Home lukte t me wel,ben nu in het bezit van een Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 162917 op 04-02-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 162917 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:08:
Heb in de Versatel topics gezocht naar een oplossing maar kon er geen antw op vinden.
Wie heeft er nog meer problemen bij het versturen van een bestand via MSN naar een ander?
Ik heb zelf Chello en haal via MSN ook maar rond de 5 á 15 KB's. Echt bagger. Test eens over je netwerk, dat gaat bij mij wel met 7 MB/s. Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

GVD is het alleen bij mij, of ligt bij jullie evrsatel voetbal ook plat? Zit gvd Feyenoord-Ajax te kijken en dan opeens zwart beeld. Nu komt het niet meer terug ook als je de decorder uit drukt. Dit kan echt niet hoor....

[edit] Alweer terug.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 05-02-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Anoniem: 162917 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:08:

Terwijl mn upload tegen de 100kb/s ligt.Heb geprobeerd bij NAT-virtual servers een poort open te zetten uit het standaard-lijstje (MSN Messenger)maar zonder succes.(heb er nog niet veel verstand van)

Wat kan ik nog meer doen om met volle snelheid te uploaden?
Bij @Home lukte t me wel,ben nu in het bezit van een Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie.
Ik heb bij NAT helemaal niks gedaan en ik haal rond de 900kbit upload met MSN. Heb je wel de nieuwste MSN versie? Of heb je een of andere firewall die in de weg zit?

[ Voor 4% gewijzigd door TheLemon op 05-02-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116286

Ik heb ook ff een vraag tussendoor.

Ik heb nu 20mbit en voetbal met telefonie in de daluren en weekenden.
Maar nu wil ik dus voor 5 euro meer dat ik de hele week en ook overdag gratis kan bellen.
Zou dat nog steeds kunnen omdat het tele 2 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:04:
Ben atm bij een kennis die Versatel ADSL Basic hebben maar er is hier een e-mail probleempje.

Alle mail naar zijn_naam@versatel.nl komt namelijk meteen weer terug. Idem op zijn_naam@tele2.nl. Ik kan echter wel gewoon inloggen met zijn_naam en kom dus keurig in de webmail. Dit is al ongeveer een weekje zo.

Heb de klantenservice op die site eens doorgenomen maar daar kan ik het probleem niet vinden. Heb vorige week de klantenservice ook al gemaild maar ook niks van teruggehad. Installatie CD zijn ze namelijk kwijt hier en die wou ik een nieuwe aanvragen. Waardeloze service.

Iemand tips of die de installatie CD kan uploaden ergens?

B.v.d
Om hierop terug te komen, mail naar zijn_naam@zonnet.nl werkt wel. Het word met de minuut gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Had ie niet als eerste zonnet en werd het daarna versatel?
Bij mij werkt email met zowel @zonnet.nl (origineel) als @versatel.nl, maar (nog?) niet met @tele2.nl.
Mijn extra aangemaakte @versatel adressen werken ook niet met @tele2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ik kom van Zonnet en bij mij werkt nog steeds alleen @zonnet.nl, versatel.nl en Tele2.nl doen niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-05 21:22
Aarg, ping tijden worden ronduit slechter en slechter. Kom niet meer onder de 40 en erger, de laagste pingservers zijn Franse servers. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel die arrogante fransen. Ik speel CS:S btw. In de top20 laagste pingtijden zijn er 16 frans de laatste tijd :r Heeft Versatel iets met Frankrijk ofzo? Dit is ronduit belachelijk.

Over downloaden niets, maar dan ook niets te klagen. Snelheden perfect, uptime ook. Sinds november niet meer down geweest zoals het hoort te zijn.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153262

Heb hetzelfde ping probleem. Ik had hiervoor versatel familly, en ik had laagste ping overal (ik had lager ping op sommige UT servers in hungary toen dan ik nu heb met adsl2 op nederlandse ut servers :| ) . Dno waar het aanligt. Routing lijkt goed, alleen in vergelijking met andere nederlandse providers komt er elke hop 10ms bij, terwijl bij hun maar 5, etc
vind het wel lame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
ADSL2+ heeft wat meer foutcorrectie nodig en dat veroorzaakt wat meer latency op de lijn. Met minimale foutcorrectie kan je een DSL lijn op 8ms krijgen, maar dan moet je geen snelle lijn willen gezien de hoeveelheid fouten die dan gaan optreden op de lijn. Dit is de voornaamste reden dat je dus met 20ms begint al op de lijn ipv 8ms.

[ Voor 14% gewijzigd door bjck op 06-02-2006 01:26 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Anoniem: 116286 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:05:
Ik heb ook ff een vraag tussendoor.

Ik heb nu 20mbit en voetbal met telefonie in de daluren en weekenden.
Maar nu wil ik dus voor 5 euro meer dat ik de hele week en ook overdag gratis kan bellen.
Zou dat nog steeds kunnen omdat het tele 2 is ?
hier ben ik ook wel benieuwd naar, zit in hetzelfde schuitje

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
We zitten weer aan de 1000 posts.

Graag verder gaan in het Versatel 20Mb ADSL & Live Eredivisie Deel 6 topic.

Deze kan gesloten worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.