De afgelopen weken is er veel gebeurd aan de Bella
* GTA voorbumper en voorschermen besteld voor 500 euro bij Tuynder met clubkorting
* GTA voorbumper en voorschermen gespoten voor 500 euro ("super" behandeling bij Alacar)
* GTA voorbumper en voorschermen geplaatst
* Standaard zijskirts passen niet meer icm GTA voorschermen, weggehaald
* Nivomat achterdempers vervangen door standaard achterdempers
* Veren rondom vervangen door Eibach Pro kit 30mm
Todo:
* GTA wielkuipen voorkant op maat snijden en plaatsen
* GTA zijskirts bestellen, spuiten en plaatsen
* Roosters voor GTA voorbumper plaatsen
* Achterbumper GTA-look opzetstukje van Zender of Helvetia
De sportpakket zijskirts pasten niet meer omdat de GTA voorschermen aan de onderkant flink zijn uitgebold. Ook heb ik GTA wielkuipen besteld, maar deze zijn aan de bovenkant iets te breed richting de motorruimte en deze moeten dus nog bijgewerkt worden. Verder was er een klein probleempje tijdens het overzetten van de mistlampen naar de GTA voorbumper. De rechtermistlamp kon er niet helemaal ingezet worden, omdat de intercooler in de weg stond. Even loshalen en iets meer naar linksboven plaatsen en opnieuw bevestigen did the trick
Prijs van het spuiten van de voorbumper is overigens inclusief het plasticlassen van de inbouwopeningen voor de koplampsproeiers!
Op de derde foto
lijkt de voorkant hoger te zitten, maar dat is slechts gezichtsbedrog, omdat de voorschermen breder zijn en de zijskirts ontbreken, waardoor de achterschermen bij de portieren relatief gezien te diep naar binnen lopen

Ik overweeg trouwens ook spacers voor de wielen, maar ik weet niet of ze een beetje betrouwbaar zijn en ze geen nadelige invloed hebben op de eventuele slijtage.
[
Voor 5% gewijzigd door
BalusC op 07-12-2005 12:18
]