Alfa Romeo, post hier pics van een Alfa [Deel 20] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:18

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Soulfly / Alfa_145 maakt deeltje 21 neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:33
Yoda schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:36:
Je trilt nog niet de auto uit met die woofer Buttje? en je kenteken platen trillen ook nog niet mee?

Ben zelf aan het kijken naar de voorloper van jouw woofer (tweedehands) Heb niet zoveel ervaring met woofers en dergelijken maar wil wel eens kijken hoe dat nu gaat/klinkt en dan leek dit me wel aardig. Ik moet het ook niet te overdreven hebben. Dus mijn vraag is, hoe heftig is dat woofertje,...hij lijkt me nl. redelijk bescheiden :)
Je kan ook een grotere woofer kopen en dan gewoon niet zo hard zetten :Y)

Graag onderstaande foto in de TS :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/Alfa%20155%201.8%20Formula/Alfa%20155%20bij%20Ruben.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 10-02-2006 13:16 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 11:22
Aight! schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:20:
Ik wil voor een 147 max 10,000 uitgeven liefst natuurlijk zo min mogelijk. Maar ik zal wel eens een blik op je site wagen Balausc :)
Voor dat budget kijk eens op milano.nl . Ik heb er goede ervaringen mee maar als je een auto daar koopt. LAAT EEN DEKRA KEURING UITVOEREN!! Verdien je je geld echt mee terug.

Wat betreft aandachtspunten bij de 147 zijn naar mijn weten de stuurkogels en stuurstang. Ik heb bij verschillende 147's gekeken en bij een aantal zal een dekra keuring waarin vermeld stond dat er lichte speling op bovenstaande onderdelen zat. Ik vond het vrij opvallend. Ik weet eigenlijk niet of dit ook voor 156 geldt maar het zal wel lijkt mij?

Just my 2 cents

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 13:17

Yoda

Can you feel it?

ephymerous schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:14:
[...]

Je kan ook een grotere woofer kopen en dan gewoon niet zo hard zetten :Y)

Graag onderstaande foto in de TS :)

[afbeelding]
Ben erg blij met mijn kofferbak ruimte :) en daar wil ik wel iets van overhouden. Dus ik wil gewoon eens een keer proberen of dit wat is. En deze serie is wel lekker compact en met geintegreerde versterker dat vind ik ook wel handig. Het vooral functioneel blijven.

Mensen die hun heel kofferruimte vol gooien en de auto 6cm omlaag gooien en er dan vervolgens alleen nog maar alleen in kunnen zitten snap ik nooit zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:33
Yoda schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:29:
[...]

Ben erg blij met mijn kofferbak ruimte :) en daar wil ik wel iets van overhouden. Dus ik wil gewoon eens een keer proberen of dit wat is. En deze serie is wel lekker compact en met geintegreerde versterker dat vind ik ook wel handig. Het vooral functioneel blijven.

Mensen die hun heel kofferruimte vol gooien en de auto 6cm omlaag gooien en er dan vervolgens alleen nog maar alleen in kunnen zitten snap ik nooit zo goed :)
Mjah je kan het zo gek maken als je zelf wilt, maar een normale goede woofer hoeft niet veel ruimte in te nemen.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/Alfa%20155%201.8%20Formula/0927/IMG_6084.JPG

Ruimte zat nog, met een gepoorte kist die geloof ik qua liters groter is als een gesloten kist. Ik ga overigens nog een andere gesloten kast maken in een soort van driehoek zodat ie verder naar achteren kan, en ik bijna geen ruimte kwijt ben aan audio ;)

Ps. mn broertje koopt waarschijnlijk binnenkort ook een 146, dan een 1.6 boxer uit 1995. Mss bekend bij jou of bij de club?

Afbeeldingslocatie: http://62.58.172.77/for/files/alfa_146_en_155_en_enkele_england_fotos_011_183.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 10-02-2006 13:39 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Aight! schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:20:
Ik wil voor een 147 max 10,000 uitgeven liefst natuurlijk zo min mogelijk. Maar ik zal wel eens een blik op je site wagen Balausc :)
Als ik een 147 zou kopen zou ik persoonlijk vooral kijken naar het bouwjaar, eentje vanaf 2002 ofzo.
Hoge km standen voor de jtd en twinspark motoren hoeft geen probleem te zijn, liefst wel aantoonbaar dmv NAP of anders met bonnen/stempels van onderhoud/beurten en reparaties.
En verder zou ik liever een alfa kopen van een particulier (lees alfaliefhebber) die er altijd goed mee omgegaan is, dan een ex leasebak bij een dealer, die nooit goed warm gereden is... (dat soort lui zie ik nogal is rijden racen smorgens :X ).
Ik wil overigens ook niet beweren dat alle ex lease auto's per defenitie slecht zijn, en dat je er nooit een zou moeten kopen.
Als je een 5 deurs 147 wil, dan zou je ook een 156 kunnen overwegen (iets goedkoper in aanschaf), en anders pak je gewoon de 3 deurs 147 (en dan met 1.6 16V TS / 120 pk ofzo). ;)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 13:17

Yoda

Can you feel it?

ephymerous schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:35:
[...]

Mjah je kan het zo gek maken als je zelf wilt, maar een normale goede woofer hoeft niet veel ruimte in te nemen.

[afbeelding]

Ruimte zat nog, met een gepoorte kist die geloof ik qua liters groter is als een gesloten kist. Ik ga overigens nog een andere gesloten kast maken in een soort van driehoek zodat ie verder naar achteren kan, en ik bijna geen ruimte kwijt ben aan audio ;)

Ps. mn broertje koopt waarschijnlijk binnenkort ook een 146, dan een 1.6 boxer uit 1995. Mss bekend bij jou of bij de club?

[afbeelding]
Volgens de CarBase van autoweek heeft en 155 toch zo'n 525 liter kofferbak ruimte en de 146 heeft 380 liter, dus dat is ook nog wel een verschil.

Die 146 ken ik niet, maar ik ben ook geen echte club hè, ben bezig met een website waar ik eigenlijk te weinig tijd voor heb :) Maar goed, je moet wat over hebben voor je Alfa liefde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12561

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. ;)
Tot 240 gaat het trouwens nog best vlot, daarboven wordt zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:25

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

goed gesproken :+

@Yoda: hij staat bij mij maar op 40% ofzo van wat ie kan en dan heb ik op mijn radio loudness aan en bass op -5 (-6 tot +6) (dus bijna dicht) :P

Dus als je alles open zet kan het dak er wel af jah :z

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.