Achja, weer zo'n kwestie van "pats, patseriger, patserigst"

Doe dat dan ook niet
Even zonder dollen, tis een tweak forum. Volgens specs en intrainingen gaan we je dadelijk gewoon voorbij

(doe ik nu al ... maargoed)
Bij jouw is je pakket al gewoon dik in orde, hier wordt er gewoon nog lekker aan het wegdek getimmerd. Met tijd komt alles goed. Zelfs onze auto had kinderziektes, zijn maar weinig producten die er GEEN last van hebben.
En kabel is oud, volwassen en redelijk doorontwikkeld, ADSL2+ daarintegen .... give us a break
Daarnaast: Vroegah, heb ik ook kabel gehad en ik blijf erbij, nooooooooooooit meer

• Brak, je deelt gewoon met de hele wijk, dus drukke wijk = merkbaar. (feit; 's avonds/weekend)
• Monopolie: wij bleven nog op de kabel toen bART en Sonera het aanboden. Uiteindelijk werden we zonder vragen doorgegooid naar Chello

... kwamen we gelukkig tijdig achter en gelukkig werd ADSL destijds beschikbaar (gelijk planet genomen)
En er zijn nog wel een aantal andere zaakjes waar ik me aan heb geïrriteerd, maargoed, dat zijn net zulke kinderziekte dingetjes als nu met ADSL2+. In verhouding/vergelijking vind ik het eigenlijk REUZE meevallen. (tov Kabel problematiek, kabelfoon=kabelsloom en zo waren er nog wel wat vroegah)
Daarnaast: Heb je telefonie? Zou je eigenlijk weer terug willen zien als je dat ook had, kan namelijk wel verschil gaan maken in je snelheden.
Echt goede bandwidth-, traffic-shapers in hardware vorm zijn niet te betalen
edit:
Neemt niet weg dat ik er van heb genoten ... kabel. Zeker de tijd dat iedereen over ging op Chello en wij nog stiekum door konden gaan op bART. Wat een ZEEEE aan bandbreedte had ik toen zeg ...
Ja, daar zit je dan met nog 2 of 3 anderen nog op bART ... hard dat dat ging j0h
[
Voor 16% gewijzigd door
LinuX-TUX op 17-11-2005 15:29
]