Ok, ik ben op het moment aardig desperate

aan het worden dus ik vroeg mij af of iemand een andere manier weet om bij Wanadoo iets gedaan te krijgen dan via de helpdesk. Ik zal even toelichten in welke situatie ik nu zit:
- ooit in een ver geleden Wanadoo Lite genomen, altijd tevreden over geweest
- in juli/augustus dit jaar overgestapt op Family, snel aangesloten, bijna geen Livebox resets, oftewel: tevreden klant!

(zelfs mijn vader over laten stappen naar Wanadoo)
En toen begon de shit...
- begin oktober bij KPN en Wanadoo aangegeven dat ik ging verhuizen, brief thuis gehad dat dit ging gebeuren
- half oktober ineens een brief thuis dat mijn adsl LITE (LITE?!?!?!) aanvraag niet doorging door blabla probleem
- toch maar even de helpdesk gebeld: maakt u zich geen zorgen, u heeft family dus beschouw als niet verzonden. Toch maar even gevraagd om mijn verhuizing te checken, en wat bleek: ook stopgezet.... maar de medewerker zou het weer opstarten en alles zou goedkomen...
- eind oktober: oude huis afgesloten, verhuist, kpn lijn was aangesloten, wanadoo echter niet.
- gebeld met de helpdesk: er was geprobeerd de lijn te verhuizen op 15 oktober, maar er was geen KPNlijn aanwezig dus boel weer stopgezet: JA NATUURLIJK WAS ER NOG GEEN KPNlijn.....

Maar ze gingen het weer proberen: over anderhalve week werkt het!
- anderhalve week later: geen internet.... gebeld: tjsa, weer iets mis, dus weer proberen
- 5 werkdagen later/gisteren: geen internet... gebeld: tjsa, weer iets mis, dus weer proberen
Ondertussen kom ik niet toe aan mijn World of Warcraft shot!
Wat mij de laatste tijd echt verbaast heeft is dat ik zelf moet regelen dat de boel weer in gang wordt gezet. Als iets toch niet lukt, dan ga je toch zelf regelen dat het wel werkt en dan informeer je de klant toch even over de vertraging? Of is dat teveel gevraagd???
Om terug te komen op mijn vraag: weet iemand een andere manier om bij Wanadoo iets gedaan te krijgen dan via de helpdesk of ben ik gedoemd tot iedere keer weer 5 werkdagen hoop tot in de eeuwigheid?
PS
Ik heb al een klacht/verzoek tot compensatie klaarliggen (die dus maar blijft groeien). Natuurlijk wil ik mijn abogeld terug, maar ook mijn abogeld voor WoW en alle kosten die ik moet maken voor de helpdesk (a 20 cent per minuut: gisteren dus al weer 3 euri). Iemand hier ervaring mee bij Wanadoo?