Ik kan wel antwoord geven op de guildbank vraag. Sterker, ik kan zelfs twee antwoorden geven

(alleen wil je voortaan die /sigh enzo achterwege laten, dan heb ik opeens minder zin om antwoord te geven...)
1. Peacebreakers, guild die nu dood is op Ravencrest
Ik was hier de guildbank bewaarder. In princiepe werd alles wat groen of beter was opgestuurd, en dan voornamelijk steentjes, patterns, dat soort dingen. Probleem was dus dat we geen high level instances deden, en dus geen 'echt' belangrijke dingen erop hadden, en dat de dingen die opgestuurd werden eigenlijk voornamelijk bullcrap waren.
2. Craftwerk, guild op Bladefist
Alleen belangrijke shit staat op de bank, die we gesamelijk uit instances hebben gehaalt. Denk aan Essence of Fire / Earth, BoE epix, Corehound Leather, Lava en Fiery Cores, dat soort dingen. Op de meeste items kunnen met DKP geboden worden, soms word een Epix op de 'guild AH' op het forum gezet en kan je daarop bieden als je hem wilt.
Systeem 1 is dus duidelijk voor een level 1-59 guild, terwijl systeem 2 zich meer focust op level 60. Tevens heeft CW ook een speciale guildbank voor ZG. Als je een epix in ZG wint krijg je van de bank automatisch de coins en de andere shit die je nodig hebt.