Toon posts:

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.741 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 86074

Anoniem: 117053 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:11:
[...]Er zijn hier ook mensen zonder baan of opleiding, die a hun vrije tijd in het spel steken. Om dan ineens maar 22 uur te kunnen spelen inplaats van de volledige 24. Dat kan natuurlijk niet door de beugel. En het is natuurlijk van den zotte dat ze eerst grote issues zoals class balances verhelpen, inplaats van de kleine issues die voor betrekkelijk weinig mensen irritaties opwekken. Ook irriteer ik me aan het feit dat ze niet eens logon servers kunnen opzetten die een kleine miljoen gebruikers tegelijk kunnen af en aanloggen. Ik weet dat dat absoluut niet rendabel zou zijn wat het einde van het spel zou betekenen, maar dan zouden ze het maandelijkse bedrag toch kunnen verhogen tot zo'n 40 tot 50 euro per maand. Dan kunnen ze meteen een legertje extra bug fixers in dienst nemen.

Een beetje sarcasme op z'n tijd moet kunnen.
Goed zo .... iemand die 't snapt ;).

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 21:56
Opzich mag er sowieso wel wat minder gezeikt worden over downtime, dat weten we nu wel, het is verschrikkelijk. Ga het maar weer melden als het verbeterd, want dan is het tenminste weer nieuws. Nu wordt het hele topic alleen nog maar vervuild met verveelde reacties over servers die laggen of down zijn, in plaats van gewoon inhoudelijk over het spel te praten.

Trouwens gisteren bij ons helemaal geen downtime ;)

[Voor 8% gewijzigd door DarkShadow op 11-11-2005 09:22]

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:02

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Blizzard is gewoon een bedrijf hoor. Zij maken de afweging: hoeveel kost het ons om downtime te minimalizeren en hoeveel kost de downtime ons aan subscriptions. Momenteel kost het eerste veel meer dan het tweede, dus doen ze er weinig aan.

Wat dat betreft hebben game company's toch een voordeeltje. Spellen zijn verslavend en de spelers zijn jong en niet zo mondig. Ze zeuren wel, maar iedereen blijft het spelen. Een bedrijf dat financiele pakketten ontwikkelt raakt klanten kwijt (die kopen gewoon een ander pakket) als hun support niet in orde is.

Ik vind de downtime, de lag en sommige irritante bugs ook vervelend, maar speel het toch 3-4 uur per dag, elke dag weer. No way dat ik ga unsubscriben. En dat weet Blizzard dondersgoed.

Dit dus.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 22:30
toch denk ik dat het bij dit soort bedrijven niet iets anders gaat. Want de volgende keer da er zo'n soort spel uit komt denk je wel 2x na. En dan speel je misschien ook WoW niet meer.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Anoniem: 117053

RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:14:
[...]

Dit is geen sarcasme dit is een flame/rand to be honest.
Waar maak je je druk om? I kwam gister thuis, ik moest 2x proberen in te loggen (eerste keer kwam hij niet voorbij Char Selection screen) en daarna connect hij als een zonnetje!

Al je vrije tijd in een spel steken en daardoor geirriteerd en opgefokt raken is niet erg goed voor je denk ik :D
Sarcasme:
Bittere, bijtende spot

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

RaseriaN

So much choices..

kevinp schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:49:
toch denk ik dat het bij dit soort bedrijven niet iets anders gaat. Want de volgende keer da er zo'n soort spel uit komt denk je wel 2x na. En dan speel je misschien ook WoW niet meer.
Hoeveel mensen kopen hier The Burning Crusade? En Thalan bijvoorbeeld die al 3x gestopt is is er ook nog steeds ;)

Zodra je iets ziet wat je intresse wekt denk je niet aan deze historie maar komt dat kleine jongetje weer boven :Y) HEBBUH! :+

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:52:
[...]

Hoeveel mensen kopen hier The Burning Crusade? En Thalan bijvoorbeeld die al 3x gestopt is is er ook nog steeds ;)

Zodra je iets ziet wat je intresse wekt denk je niet aan deze historie maar komt dat kleine jongetje weer boven :Y) HEBBUH! :+
GIEV EPIXXXX PLX!!! :P

Denk dat we vanavond maar weer eens Razorgore gaan proberen :)
na dat laatste eitje moet ie binnenkort gewoon down

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31
[...]

Ja dat is wel, heb je gelijk in. Als mensen meteen ietsnieuws zien willlen ze het ook hebben. "meedoen met de rest"...

Trouwes, die addon werkt niet raserian, misschien omdat ik ui scale vrij laag heb staan. Als ik die slider ook maar een heel klein stukkie verschuif, dan wordt ie ineens supergroot, echt meer als de helft van het scherm. Ik kan em niet met kleine stapjes verschuiven...

Gister eindelijk finklers skinner uit ubrs gehaald, na 20+ runs. JAmmer dat je em moet equippen als je moet skinnen, dat vreet tijd.. :P
We hadden gister een masterlooter die het niet begreep, ALLEMAAL need op die chromatic scales. :|
Na een 5 minuutlange discussie had ik em toch wijs gemaakt dat het voor een quest was, en nodig voor armor. Uiteindelijk hebben er 2 nog gerolled zonder dat ze em nodig hadden. Maargoed...

Nu nog magister robe...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Man, al die blauwe sets zuigen echt ongelooflijk hard, waarom zou je de moeite nemen die troep te halen? :)

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-05 13:50

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met mensen die de expension niet willen. Krijg je dan zo'n Tomb Raider aktie als je naar een nieuw gebied wil? (Je ziet een groot gat, in dit geval een boot ofzo, en je blijft tegen een ontzichtbare muur aan lopen.)

• enira
Gimbooze schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:05:
[...]

Man, al die blauwe sets zuigen echt ongelooflijk hard, waarom zou je de moeite nemen die troep te halen? :)
Valt best mee dat ze sucken hoor. Maargoed.
Ik zoek een robe met als het kan veel stats, en dan ook nog fire res, maar die zijn er weinig denk ik. De enigste die ik zo ken is flarecore robe, maarja, dat kost me klauwen vol geld voor de reagents(fiery/lava core wordt door guild geregeld)

Ik ga wel voor de flarecore leggings, dat is zeker, daar komt ook mijn 2de libram op. :)

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:02:
[...]
Trouwes, die addon werkt niet raserian, misschien omdat ik ui scale vrij laag heb staan. Als ik die slider ook maar een heel klein stukkie verschuif, dan wordt ie ineens supergroot, echt meer als de helft van het scherm. Ik kan em niet met kleine stapjes verschuiven...
Dat klopt dat probleem had ik, zei nog dat je er wat problemen mee zou hebben, beetje beta AddOn nog. Zet hem helemaal groot en verplaats hem dan met dat kleine knopje onder slider, daarna zou de slider op een normale manier moeten reageren. Althans dat was hier.. volgens mij worden die instellingen ook opgeslagen, stuur ze anders wel door als het niet werkt.

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:10:
[...]

Dat klopt dat probleem had ik, zei nog dat je er wat problemen mee zou hebben, beetje beta AddOn nog. Zet hem helemaal groot en verplaats hem dan met dat kleine knopje onder slider, daarna zou de slider op een normale manier moeten reageren. Althans dat was hier.. volgens mij worden die instellingen ook opgeslagen, stuur ze anders wel door als het niet werkt.
Aja, ik wist niet dat je het daar over had, maar het is nu wel duidelijk ja.
Ik zal strkas eens proberen als ik thuis ben, met die sliders en dat knopje.

Als het niet lukt val ik je wel weer lastig :P

• whiteclear
Ik vraag het maar hier, want het mod topic loopt voor geen meter. (no offence)

Ik heb ergens op een site een eigen gemaakte film gezien van MC. Daar zie je ook dat ze tegen Ragnoras vechten. Helaas waren ze te net niet snel genoeg en sum. Ragnoras de 2e wave.

Als je goed kijkt naar het filmpje, kan je zien dat de speler die "filmt" gebruik maakt van een zeer handige mod. Als ik het goed heb scrolt die door een onzichtbare lijst met partymembers en kan je zo zien hoeveel HP en Mana die member heeft. Als hij geselecteerd is bij een bepaalde party (raid) member, kan hij direct healen....erg handig

Iemand weet welke add-on dit is?

Anoniem: 130680

[...]

Ja, ik koop straks dus waneer de expantion in de winkels ligt hem zeker :) Ik vind WoW nog veel te leuk om te stoppen. Nou maar hopen dat er niet weer een stormloop op komt zoals met het origineel en dat mensen die hem ook wilden kopen maanden moeten wachten.

• enira
whiteclear schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:23:
Ik vraag het maar hier, want het mod topic loopt voor geen meter. (no offence)

Ik heb ergens op een site een eigen gemaakte film gezien van MC. Daar zie je ook dat ze tegen Ragnoras vechten. Helaas waren ze te net niet snel genoeg en sum. Ragnoras de 2e wave.

Als je goed kijkt naar het filmpje, kan je zien dat de speler die "filmt" gebruik maakt van een zeer handige mod. Als ik het goed heb scrolt die door een onzichtbare lijst met partymembers en kan je zo zien hoeveel HP en Mana die member heeft. Als hij geselecteerd is bij een bepaalde party (raid) member, kan hij direct healen....erg handig

Iemand weet welke add-on dit is?
Man, er zijn 10tallen filmpjes van mc, misschien wel honderden :)
Zelfs van bwl heb ik al 3 hele completes gezien, elke boss.
Vermeld even de naam van het filmpje, door welke guild enzo, misschien ken ik em.

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:28:
[...]

Vermeld even de naam van het filmpje, door welke guild enzo, misschien ken ik em.
Hij heeft er best wel een omschrijving van de mod die die zoekt bij.
Wel lezen he, Jarno ;)
Kaap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:28:
[...]
Gister hele avond gespeeld, geen downtime gezien hoor...
Idem. Tot 20:30 gespeeld, naar hockey training geweest, en om 23:00 weer verder gespeeld. Inloggen duurde wel iets langer dan normaal (had even een uh oh moment, maar het lukte wel gelukkig), maar kon prima spelen.
DarkShadow schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:43:
Vraagje, kheb gisteren quest voor het afmaken van de general in av ingeleverd en kreeg ice barbed spear (http://www.thottbot.com/?i=40261) als reward (khad bloodseeker al :P ). Nu heb ik ook al zulian stone axe (http://www.thottbot.com/?i=51337), en dual dawns edges, degene die ik in pvp ga gebruiken wil ik een +15 agi enchant opzetten.
Als je een Hunter speelt zou ik me niet zo veel zorgen maken over hoe ahrd je met je melee wapen slaat.

Duel dawns edge + 30 agi FTW.

[Voor 44% gewijzigd door Hydra op 11-11-2005 10:38]

https://niels.nu

• enira
Gimbooze schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:30:
[...]

Hij heeft er best wel een omschrijving van de mod die die zoekt bij.
Wel lezen he, Jarno ;)
"onzichtbare lijst met partymembers en kan je zo zien hoeveel HP en Mana die member heeft"
Hoe kan je het dan ingodsnaam zien?! :Y)
Ik zou zo niet weten wat ie bedoeld, is echt te onduidelijk.

Ik ga kappen met slowchatten, alleeen nuttige posts vanaf nu, voor vandaag.. :+

Anoniem: 117053

whiteclear schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:07:
[...]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met mensen die de expension niet willen. Krijg je dan zo'n Tomb Raider aktie als je naar een nieuw gebied wil? (Je ziet een groot gat, in dit geval een boot ofzo, en je blijft tegen een ontzichtbare muur aan lopen.)
Nee ik denk dat ze het subtiel weg werken. Een gigantische afgesloten poort waar je alleen door komt als je de expansion hebt. Dergelijke poorten komen al veelvuldig voor dus dat lijkt me geen probleem.

• whiteclear
jarnotjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:28:

Guild: Discordia
Film naam: The_MC_Experience
Anoniem: 117053 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:37:

Nee ik denk dat ze het subtiel weg werken. Een gigantische afgesloten poort waar je alleen door komt als je de expansion hebt. Dergelijke poorten komen al veelvuldig voor dus dat lijkt me geen probleem.
True story

[Voor 41% gewijzigd door whiteclear op 11-11-2005 10:41]

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-04 16:43
Een beetje indirect vraagje over wow. Heeft iemand al het zelfde probleem als ik mee gemaakt?
Mijn credietkaart wordt niet meer aanvaard door blizzard. En pakweg een week geleden heeft een maat van me nog via mijn cc abo gepakt op wow. CC ondertussen ook voor andere zaken gebruikt.
Al mail naar blizzard gestuurd maar die antwoorden met een standaard mail waar ge infeite niks mee zijt. Bank ook al gecontacteerd maar nog niks van gehoord. Kzou graag mijn abo verlengen maar tgaat niet met gevolg dak nie kan spelen :(

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:44

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

[...]

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt hoor :P Ik heb aangegeven dat ik mijn abo gestopt heb, dwz, CC informatie gecanceled en geen gamecard(s) meer gekocht. Ik speel natuurlijk nog wel met de gametijd die ik nog heb, welke over ongeveer 2 weken expired.

Ik twijfel nog of ik uberhaupt ga verlengen, en dat ligt aan wanneer ze nu eindelijk de latency problemen nu eens definitief oplossen (wereld gaat goed, maar IF is nog steeds een hel) en wat voor compensatie we gaan krijgen voor die wekenlange frustratie's.
Gisteravond trouwens een super toffe avond gehad. Eerst waren m'n guildies buitengewoon gul (4 stacks RC, 2 enchanting patterns, 1 tailoring pattern en Devout Belt gekregen), en daarna zowaar twee keer gewonnen met een PuG in de 40-49 BGs! W00T!

http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/abwin1.jpg
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/abwin2.jpg

bij die laatste wonnen we met 1990/2000.

Ik weet nu trouwens zeker dat de BS gewoon de key is voor die hele BGs. Je kunt volgens mij sowieso niet of nauwelijks winnen als je de BS niet hebt. Je aanvoerlijnen zijn dan gewoon te lang, je kunt met de BS in handen veel makkelijker winnen.

Oh, en Shadow Priest zijn overpowered :P
Tyf schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:42:
Een beetje indirect vraagje over wow. Heeft iemand al het zelfde probleem als ik mee gemaakt?
Mijn credietkaart wordt niet meer aanvaard door blizzard. En pakweg een week geleden heeft een maat van me nog via mijn cc abo gepakt op wow. CC ondertussen ook voor andere zaken gebruikt.
Al mail naar blizzard gestuurd maar die antwoorden met een standaard mail waar ge infeite niks mee zijt. Bank ook al gecontacteerd maar nog niks van gehoord. Kzou graag mijn abo verlengen maar tgaat niet met gevolg dak nie kan spelen :(
Hoe bedoel je bank gecontacteerd en niks gehoord? Die lui bel je toch gewoon? Als je CC niet geaccepteerd wordt moet je misschien je afschriften eens checken :)

[Voor 38% gewijzigd door Hydra op 11-11-2005 10:46]

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb hetzelfde gehad met mijn Visa. geldig tot 10/05, vergeten de nieuwe kaart te activeren en
dus bouncede de betaling.

In het geval bankcc: Heb je niet toevallig een nieuwe bankpas gehad, terwijl je de oude nog gebruikt?
(of dat je hem nog moet ophalen?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38
Is er ergens een site waar je makkelijk kan zien wat nu nuttige gear is voor je huidige character? Ik ben voor mijn lvl49 rogue op zoek naar wat nieuwe daggers, maar om nu alle daggers in de allakhazam database te gaan bekijken duurt wat lang... of ik ben gewoon lui.

Ik heb vaak het gevoel dat ik erg mooie items die relatief makkelijk te halen zijn d.m.v. een quest of boss drop mis omdat ik eigenlijk altijd random aan het questen ben; ik haal al mijn gear dus ook van de AH.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Zoek anders gewoon ff via Thott naar blauwe daggers die quest rewards of BoP drops zijn. Sowieso komt de beste gear uit instances. Ik gebruik ook nog steeds m'n Illusionary Rod die ik op level 32 ofzo uit SM gehaald heb.

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:43:
Gisteravond trouwens een super toffe avond gehad. Eerst waren m'n guildies buitengewoon gul (4 stacks RC, 2 enchanting patterns, 1 tailoring pattern en Devout Belt gekregen), en daarna zowaar twee keer gewonnen met een PuG in de 40-49 BGs! W00T!

http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/abwin1.jpg
http://www.xs4all.nl/~nielsnu/wow/pic/screen/abwin2.jpg

bij die laatste wonnen we met 1990/2000.

Ik weet nu trouwens zeker dat de BS gewoon de key is voor die hele BGs. Je kunt volgens mij sowieso niet of nauwelijks winnen als je de BS niet hebt. Je aanvoerlijnen zijn dan gewoon te lang, je kunt met de BS in handen veel makkelijker winnen.

Oh, en Shadow Priest zijn overpowered :P
mwoah niet perse hoor, het maakt het mischien makkelijker, maar vaak genoeg winnen we met mine, farm, lumber of stables, farm, lumber

AB is erg afhankelijk van je team als je van die HK geile gasten hebt die met zijn allen steeds heen en weer blijven zergen is het gewoon klote, in pugs doe ik ook gewoon mijn ding, screw the rest

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:55:
mwoah niet perse hoor, het maakt het mischien makkelijker, maar vaak genoeg winnen we met mine, farm, lumber of stables, farm, lumber

AB is erg afhankelijk van je team als je van die HK geile gasten hebt die met zijn allen steeds heen en weer blijven zergen is het gewoon klote, in pugs doe ik ook gewoon mijn ding, screw the rest
In die twee PuG ben ik dus 'leiding' gaan geven. En hoewel niet iedereen even goed luisterd scheelt het wel. Als je de BS terug gecaptured hebt, heeft het geen zin om met 8 man die flag te gaan campen.

Anywho, in goeie groups zul je wel kunnen winnen zonder BS, maar ieder PuG potje tot nu toe waar we verloren deden we dat omdat Horde de BS had en niemand d'r wat aan deed. Er wordt te veel in grote groepen gezerged, mensen laten zich 1 voor 1 afslachten, en haast niemand komt op het idee dat als er 10 Horde rond de mijn staan, dat Mill en Farm waarschijnlijk compleet undefended zijn. Paar keer in m'n eentje een node gecapped gewoon omdat er maar 1 defended stond.

Oh, en als je als defended in je eentje de mill flag staat te campen, en je ziet een priest komen, niet bij de flag blijven staan ;)

Edit:
Horde speler heeft er zelfs een thread over geopend op het AD forum:
http://forums-en.wow-euro...entdawn-en&ThreadID=30739

:)

[Voor 8% gewijzigd door Hydra op 11-11-2005 11:13]

• Tyf
  • Laatst online: 16-04 16:43
@azqi:Tis visa en kaart is nog geen jaar oud, speciaal voor wow gaan halen (ma zou nu nie meer zonder kunnen online ;) ). Dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Nu ik denk dat ik maar ga moeten wachten op de bank keer kijken hoe rap fortis reageerd :)

[Voor 3% gewijzigd door Tyf op 11-11-2005 11:16]

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46
Dit had ik ook eens meegemaakt. Schijnt te gebeuren als de creditcard voor meerdere accounts wordt gebruikt (een of andere automatische beveiliging tegen misbruik van creditcards). Ik had toen gebeld met support van Blizzard en zij hebben dit weer geactiveerd.

[Voor 5% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 11-11-2005 11:18]

dyna18 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:33:
Welke mod gebruik je voor de heal buttons in het party scherm?
GroupButtons

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=746

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 14:08
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:49:
Is er ergens een site waar je makkelijk kan zien wat nu nuttige gear is voor je huidige character? Ik ben voor mijn lvl49 rogue op zoek naar wat nieuwe daggers, maar om nu alle daggers in de allakhazam database te gaan bekijken duurt wat lang... of ik ben gewoon lui.

Ik heb vaak het gevoel dat ik erg mooie items die relatief makkelijk te halen zijn d.m.v. een quest of boss drop mis omdat ik eigenlijk altijd random aan het questen ben; ik haal al mijn gear dus ook van de AH.
Widowmaker of Gut Ripper als deze enigszins betaalbaar zijn op je server. Daar kun je tot aan je 60e mee doen. Zoniet, dan kun je genoegen nemen met een groene dagger (1.7 spd of trager), die zijn qua min/max dmg meestal maar iets minder goed dan reeds genoemde opties. Pak bij voorkeur "of power" of "of the monkey".

[Voor 22% gewijzigd door porn* op 11-11-2005 11:42]

Bnet pindle#2913

• porn*
Afgelopen dagen m'n alt geleveled op Darksorrow, en aangezien dat voor mij een nieuwe server is en warriors levelen een dure bezigheid is, ben ik t/m lvl 30 vrijwel continu blut geweest. Elke keer dat ik wat goud had dingde ik en kon ik alles opmaken aan skills.

Gelukkig vond ik eerst een blauwe polearm, voor 12g verkocht, toen blauwe mail shoulders (draag ik) en gisteren een Heavy Marauder Scimitar (blauw zwaardje). Ben benieuwd wat dat weer oplevert. Wat een een beetje mazzel hebben toch heerlijk :)

Bnet pindle#2913

Anoniem: 130304

Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:43:

Zeker mee eens. Ik speel Alliance op Doomhammer en wat wij doen is 1 man naar de Stables, 2 naar de Mine en de rest zerged de BS. Krijgt de Horde de BS vanaf het begin niet te pakken dan is de kans dat we winnen heel erg groot (en andersom). Vanuit de BS kun je heel snel assistentie verlenen aan Stables en Mine. Wat we trouwens meestal doen is kijken wie onze tegenstander is. Is dat een pug met onbekende namen dan gaan we voor de BS zerg. Is het een (te) goeie groep dan laten we de BS voor wat het is en sturen we meer mensen naar de Mine, laten daar wat mensen achter en drukken we vandaar door naar de Farm. Meestal is dat voldoende om een groot aantal Horde weg te trekken naar de Farm. Farm kunnen we dan niet houden maar is een goeie afleidings-taktiek om daarna de Mill of BS te pakken. Feit blijft dat BS key is i.m.o. Je kunt vanuit de BS overal heel snel bij zijn. Mill is leuk, je hebt een uitstekend uitzicht op de BS, Stables en Farm maar als je de BS niet hebt is Mill gewoon niet te houden. Als we in de positie zijn dat we zowel Stables, BS, Mine en Mill hebben dan gaat er een grote groep richting Farm om ze daar vast te pinnen. Met wat geluk vindt de Horde het belangrijker om je daar weg te krijgen en komen ze aan het veroveren van andere punten niet meer toe.

porn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:40:
[...]

Widowmaker of Gut Ripper als deze enigszins betaalbaar zijn op je server. Daar kun je tot aan je 60e mee doen. Zoniet, dan kun je genoegen nemen met een groene dagger (1.7 spd of trager), die zijn qua min/max dmg meestal maar iets minder goed dan reeds genoemde opties. Pak bij voorkeur "of power" of "of the monkey".
Tja daar noem je er ook 2 die nou niet echt makkelijk verkrijgbaar zijn, de Gutripper kost bij ons op Bloodscalp toch al gauw 100+ Buy out en de Widowmaker staat toch ook al gauw op 90 G Buy out. En als je zeg maar net in de de 40 + LvL bent als char dan heb je natuurlijk niet even zo 100 g bij de hand voor dat soort items. Meestal ben je dan blij als je, je mount kan kopen. :)

Na, ja ik heb tenminste sinds gisteren een Scarlet Kriss gescoort :P Een van de betere offhand daggers. Nu nog even flink doorsparen voor een Heartseeker, dan heb ik tenminste fatsoenlijke end game daggers. Totdat ik natuurlijk uit MC een Gutgore Ripper, Corehound Tooth of Perditions Blade kan krijgen. Om van een Dragonfang Blade nog maar te zwijgen :z

• bcd87
  • Niet online
Weet iemand van jullie trouwens iemand die binnenkort wilt beginnen met het spelen van WoW?

Ik heb namelijk zo'n mailtje van Blizzard gehad waarmee ik iemand mag uitnodigen om het spel voor een week ofzo uit te proberen, als diegene dan een subscriber wordt krijg ik er een gratis maandje bij :)

Dus als je iemand weet die interesse heeft, let me know.

• porn*
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:16:
Tja daar noem je er ook 2 die nou niet echt makkelijk verkrijgbaar zijn, de Gutripper kost bij ons op Bloodscalp toch al gauw 100+ Buy out en de Widowmaker staat toch ook al gauw op 90 G Buy out. En als je zeg maar net in de de 40 + LvL bent als char dan heb je natuurlijk niet even zo 100 g bij de hand voor dat soort items. Meestal ben je dan blij als je, je mount kan kopen. :)

Na, ja ik heb tenminste sinds gisteren een Scarlet Kriss gescoort :P Een van de betere offhand daggers. Nu nog even flink doorsparen voor een Heartseeker, dan heb ik tenminste fatsoenlijke end game daggers. Totdat ik natuurlijk uit MC een Gutgore Ripper, Corehound Tooth of Perditions Blade kan krijgen. Om van een Dragonfang Blade nog maar te zwijgen :z
Ach heb ze al regelmatig van 40-60g buyout gezien, ik zelf was lucky genoeg om hem van een maat te krijgen (naja, heb em 30g kado gedaan ervoor + een berg potions twv zeker 10g, hij wilde eigenlijk niks) die hem vond. Ze staan er hier toch wel regelmatig op, maar zal per server verschillen denk ik.

Scarlet Kriss is inderdaad een prima offhand, ik gebruik zelf straks mijn Glacial blade als ik de Loboto heb. Nadat ik verhuisd ben en dus al mijn gespaarde DKP achtergelaten heb (waar ik zeker 2x een van die daggers voor had kunnen krijgen), is mijn motivatie voor MC nogal gedaald... Heb trouwens toch nauwelijks tot geen tijd meer voor MC tegenwoordig, dus Gutgore of Perditions zit er niet meer in.

Ik kan je de Heartseeker afraden, het is een prima dagger maar kan echt gewoon niet mee vergeleken met Glacial of betere daggers. Zeker als je je bedenkt dat je daar toch zeker zo'n 3-400g voor neer moet tellen. Maar als je geen alternatief hebt, en het geld kan missen, is het een prima dagger "for the while being" :)

Bnet pindle#2913

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:14
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:49:

Slechts 2 pagina's terug........(misschien een idee deze site in de Starttopic te zetten).

porn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:38:
[...]

Ach heb ze al regelmatig van 40-60g buyout gezien, ik zelf was lucky genoeg om hem van een maat te krijgen (naja, heb em 30g kado gedaan ervoor + een berg potions twv zeker 10g, hij wilde eigenlijk niks) die hem vond. Ze staan er hier toch wel regelmatig op, maar zal per server verschillen denk ik.

Scarlet Kriss is inderdaad een prima offhand, ik gebruik zelf straks mijn Glacial blade als ik de Loboto heb. Nadat ik verhuisd ben en dus al mijn gespaarde DKP achtergelaten heb (waar ik zeker 2x een van die daggers voor had kunnen krijgen), is mijn motivatie voor MC nogal gedaald... Heb trouwens toch nauwelijks tot geen tijd meer voor MC tegenwoordig, dus Gutgore of Perditions zit er niet meer in.

Ik kan je de Heartseeker afraden, het is een prima dagger maar kan echt gewoon niet mee vergeleken met Glacial of betere daggers. Zeker als je je bedenkt dat je daar toch zeker zo'n 3-400g voor neer moet tellen. Maar als je geen alternatief hebt, en het geld kan missen, is het een prima dagger "for the while being" :)
In principe zou ik ook wel een Lobotomizer willen hebben, alleen het punt is hoelang ben je bezig om exalted te worden met de Frostwolf Clan, kijk als je veel vrije tijd hebt lijkt het mij een eitje, maar aangezien ik dus een van de vele werkende nederlanders ben, kan dit best wel eens lang duren voordat je op dat punt komt. En een epic dagger is voor mij persoonlijk denk ik makkelijker te halen uit MC en BWL , dan via PvP en. Alhoewel je daar natuurlijk ook afhankelijk bent van hoeveel DKP heeft de concurentie en hoeveel mede guild Rogues hebben er belang bij. En het allerbelangrijkste dropt dat item net die dag of avond dat je in MC/BWL bezig bent :)

• porn*
Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:56:
In principe zou ik ook wel een Lobotomizer willen hebben, alleen het punt is hoelang ben je bezig om exalted te worden met de Frostwolf Clan, kijk als je veel vrije tijd hebt lijkt het mij een eitje, maar aangezien ik dus een van de vele werkende nederlanders ben, kan dit best wel eens lang duren voordat je op dat punt komt. En een epic dagger is voor mij persoonlijk denk ik makkelijker te halen uit MC en BWL , dan via PvP en. Alhoewel je daar natuurlijk ook afhankelijk bent van hoeveel DKP heeft de concurentie en hoeveel mede guild Rogues hebben er belang bij. En het allerbelangrijkste dropt dat item net die dag of avond dat je in MC/BWL bezig bent :)
Honored worden gaat razendsnel (naja, battle of 4-6 winnen, heb je iig Glacial blade bijna gratis en die is beter dan HS), Exalted duurt wat langer, maar waar het mij om gaat is dat je dat tussendoor even kan doen. Even een uurtje of misschien zelfs 2, 3 AV in en weer wat rep farmen. Ik kan tegenwoordig niet meer een hele avond of zaterdag-/zondagmiddag vrijhouden, waardoor MC afvalt. AV is dus mijn enige alternatief...

Ik dacht dat het inderdaad niet op zou schieten maar eigenlijk valt dat best mee. Is natuurlijk wel afhankelijk van je server, is AV altijd up, hoelang zijn de queues, win je vaak, etc. Heb wel spijt dat ik geen rep gefarmed heb toen je alle rep persoonlijk kreeg, ipv dat die gedeeld werd en aan iedereen uitgekeerd. Toen ging het pas ECHT snel. Maarja toen dat kon was AV op mijn toenmalige server zelden up.

Als je regelmatig MC doet, en alle andere rogues geen bergen DKP meer hebben of al epic daggers hebben, KAN het sneller gaan. Ook weer afhankelijk van hoe goed MC gaat (als je Ragna pakt zal dat dus wel goed gaan), en wat er dropt. Ik heb in 2-3 maanden tijd geen Gutgore Ripper zien droppen, vandaar mijn berg DKP. Ragna begonnen we pas net aan toen ik de server verliet maar zover ik weet dropt Perditions ook niet zo gek vaak.

Edit: geloof mij ik maak ook deel uit van werkend NL en als AV redelijkerwijs up is dan is de Loboto halen geen onmogelijke taak. Tenminste, mij valt het mee :)

[Voor 6% gewijzigd door porn* op 11-11-2005 13:09]

Bnet pindle#2913

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Kaap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:28:
[...]
Gister hele avond gespeeld, geen downtime gezien hoor...
checked the forums yesterday? niet? dan heb je het niet gemerkt omdat de login dwn was.

Strava | Twitter | Mastodon.nl

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:03
we_are_borg schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:56:
[...]

Ik zit bij The Dutch Council en grond stoffen worden gedoneerd door leden. We hebben een armor, recipe en overige bank, op overige komt leather cloth enz binnen, armor alles wat aangetrokken of gedragen kan worden en recipe om iets te maken met de professions. Je kan alleen iets vragen als je gedonneerd heb, doneer je niets dan kan en mag je ook niets vragen uit de vault. Er wordt zeer goed gegeven aan de vaults alleen op gebied van leather, cloth enz daar wordt weinig mee gedaan maar dit komt doordat er geen haversters zijn.
Alle items behalve grijze items is alles welkom.
En hoe heet jouw ingame char dan ? Ik ben Nextware in TDC..
porn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:07:
Heb wel spijt dat ik geen rep gefarmed heb toen je alle rep persoonlijk kreeg, ipv dat die gedeeld werd en aan iedereen uitgekeerd. Toen ging het pas ECHT snel. Maarja toen dat kon was AV op mijn toenmalige server zelden up.
Voor melee classes was dat heel fijn, maar andere classes kregen gewoon de kans niet om die lijken te looten. M'n eerste potje AV deed niemand het, daarna waren mensen opeens meer bezig met 't looten van die insignas dan met het cappen van towers enzo.

Gisteren in 3.5 potjes 3000+ honour verdiend, hoef me in ieder geval geen zorgen te maken over het verliezen van m'n rank :)

[Voor 11% gewijzigd door Hydra op 11-11-2005 13:27]

Anoniem: 143011

Gimbooze schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:19:
Weet iemand van jullie trouwens iemand die binnenkort wilt beginnen met het spelen van WoW?

Ik heb namelijk zo'n mailtje van Blizzard gehad waarmee ik iemand mag uitnodigen om het spel voor een week ofzo uit te proberen, als diegene dan een subscriber wordt krijg ik er een gratis maandje bij :)

Dus als je iemand weet die interesse heeft, let me know.
Doe nogges wat leetspeak :P
Kijken of Aeus hier ook reageert (hij is per slot van rekening Nederlands ;) )

porn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:07:

Edit: geloof mij ik maak ook deel uit van werkend NL en als AV redelijkerwijs up is dan is de Loboto halen geen onmogelijke taak. Tenminste, mij valt het mee :)
Klopt, ik heb ook een baan, AV is bij ons meestal alleen in het weekend en mij is het ook gelukt exalted te worden met AV. Aan de Alliance kant was ik zelfs de eerste van de server. Zelfs als je verliest schraap je toch aardig snel rep bij elkaar. Alleen het laatste stuk was zwaar. Ik had nog zo'n 4000 rep nodig en begon te spelen rond 5 uur s'middags. Toen heb ik tot diep in de nacht gespeeld om het te halen want ik kon gewoon niet meer stoppen, zo dichtbij exalted, en zeker niet omdat we heel dicht bij een overwinning waren. Na het killen van de horde General kwam ik net boven de 21000 uit.

Anoniem: 152255

Yo heren,

Zijn hier nog mensen aanwezig die op Bladefist spelen, en voor mij de Devilsaur armor set kunnen maken?
Ik zorg voor het leer (bier) en de rest 8)

./w kaleidomasta
Alliance lvl56 rogue

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:43
nextware schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:16:
[...]

En hoe heet jouw ingame char dan ? Ik ben Nextware in TDC..
/wave

Ik ben Cipher en DeviousDevil in game. Toch nog een mede tweaker gevonden in het spel.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• nextware
we_are_borg schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:39:
[...]

/wave

Ik ben Cipher en DeviousDevil in game. Toch nog een mede tweaker gevonden in het spel.
Cool.. Vanavond nog maar weer eens proberen om een elite quest in SG af proberen te werken. /w me ff als je me online ziet staan in de guild list :D

• DarkShadow
Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:35:
[...]

Idem. Tot 20:30 gespeeld, naar hockey training geweest, en om 23:00 weer verder gespeeld. Inloggen duurde wel iets langer dan normaal (had even een uh oh moment, maar het lukte wel gelukkig), maar kon prima spelen.

[...]

Als je een Hunter speelt zou ik me niet zo veel zorgen maken over hoe ahrd je met je melee wapen slaat.

Duel dawns edge + 30 agi FTW.
hmmm ik weet nog net zo niet, ik heb wat puntjes in survival, en ook 20% meer kans op crit met raptor en mongoose, en als ze dichtbij komen en ik geef een klap van 800 dan scheelt dat wel zeker. Daarnaast zijn de stats op mn 2 handers ook helemaal niet gek, misschien kan ik die 1% crit best wel missen (de rest van mn gear is toch voor een groot gedeelte al critgear)

Anoniem: 159683

Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:16:
[...]

Waarom Heartseeker als je door een paar weken AV te farmen ook Glacial blade of nog beter Lobo kan krijgen. Je moet dan natuurlijk wel geluk hebben dat AV op je server veel up is.
Ik ben nou 2 weken bezig en zit al op 6000/21000 in revered en ben lvl 57. Als ik 60 DING koop ik als eerste een lobo en die ERUG mooie epic ring.

Edit: lol...zie net dat er al zo'n soort reply was...ach bijna weekend he :P

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159683 op 11-11-2005 14:18]

• porn*
Anoniem: 130304 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:33:
Klopt, ik heb ook een baan, AV is bij ons meestal alleen in het weekend en mij is het ook gelukt exalted te worden met AV. Aan de Alliance kant was ik zelfs de eerste van de server. Zelfs als je verliest schraap je toch aardig snel rep bij elkaar.
Juist, voorwaarde is dus vooral dat je in het spel blijft tot je ofwel wint, ofwel verliest. De (helaas steeds vaker voorkomende) potjes waarbij er na 15+ uur spelen nog steeds op de Fields of Strife gestreden wordt schieten dan ook niet zo op...
Alleen het laatste stuk was zwaar. Ik had nog zo'n 4000 rep nodig en begon te spelen rond 5 uur s'middags. Toen heb ik tot diep in de nacht gespeeld om het te halen want ik kon gewoon niet meer stoppen, zo dichtbij exalted, en zeker niet omdat we heel dicht bij een overwinning waren. Na het killen van de horde General kwam ik net boven de 21000 uit.
Goh dat fenomeen heb ik al vaker meegemaakt in WoW, niet alleen met het farmen van rep in AV. :P
Zit nu halverwege exalted, maar ben eigenlijk meer bezig m'n alt te levelen. Dan is het niet zo'n marteling ;)

Bnet pindle#2913

• DarkShadow
Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:03:
[...]

In die twee PuG ben ik dus 'leiding' gaan geven. En hoewel niet iedereen even goed luisterd scheelt het wel. Als je de BS terug gecaptured hebt, heeft het geen zin om met 8 man die flag te gaan campen.

Anywho, in goeie groups zul je wel kunnen winnen zonder BS, maar ieder PuG potje tot nu toe waar we verloren deden we dat omdat Horde de BS had en niemand d'r wat aan deed. Er wordt te veel in grote groepen gezerged, mensen laten zich 1 voor 1 afslachten, en haast niemand komt op het idee dat als er 10 Horde rond de mijn staan, dat Mill en Farm waarschijnlijk compleet undefended zijn. Paar keer in m'n eentje een node gecapped gewoon omdat er maar 1 defended stond.

Oh, en als je als defended in je eentje de mill flag staat te campen, en je ziet een priest komen, niet bij de flag blijven staan ;)

Edit:
Horde speler heeft er zelfs een thread over geopend op het AD forum:
http://forums-en.wow-euro...entdawn-en&ThreadID=30739

:)
ik speel erg veel ab in PuGs en we winnen ook vaak zonder BS, gewoon duidelijk overleggen en melden waar veel horde is en waar niet. En inderdaad blijven defenden (minimaal 2 man per vlag) en als er grote gevechten zijn zorgen dat men bij de vlag blijft vechten.

Wat zijn trouwens jullie taktieken voor AV? Ik probeer altijd als alliance bij SH bunker een groep te krijgen van minimaal 10 man, terwijl de rest bezig is honor points te krijgen op the field of bij snowfall (horde is daar opmerkelijk genoeg ook erg vaak), rennen we dan vanaf SH in een lijn naar IB graveyard en capturen die en doden de officers daarzo. Als we die eenmaal hebben gaan we in de raid schreeuwen dat we daar zijn en komen de honor boeren vanzelf onze kant op. Dan is het daarzo verdedigen, snowfall laat je innemen door de achterblijvers, en je wijst 2 groepen aan voor het innemen van de IB toren en bunker.

Als dat gedaan is begint de horde meestal al met leaven en is de pot eigenlijk al bepaald >:)

(waar we vroeger werkelijk nooit wonnen, gebeurt het bovenstaande steeds vaker, de horde wordt teveel verwend, en een verwend kind is nooit goed )

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:30

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 07:58:
w00t

Raggie down 2e keer voor de guild, ging erg easy tussen de 40 en 50% voor 1 sons

60 sec voor 2e wave was ie down ^^

Helaas niet genoeg dkp om malistars defender te winnen

en weer 4 epics btw

Malistar's Defender
Leggings of Transcendence
Legplates of Wrath
Choker of the Fire Lord

btw, [b]Robe of Prophecy van Golemag => disenchanted :D[/b[
Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.... ik moet echt weer eens mee zeg..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Bokkie
  • Niet online
DarkShadow schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:21:
[...]

ik speel erg veel ab in PuGs en we winnen ook vaak zonder BS, gewoon duidelijk overleggen en melden waar veel horde is en waar niet. En inderdaad blijven defenden (minimaal 2 man per vlag) en als er grote gevechten zijn zorgen dat men bij de vlag blijft vechten.

Wat zijn trouwens jullie taktieken voor AV? Ik probeer altijd als alliance bij SH bunker een groep te krijgen van minimaal 10 man, terwijl de rest bezig is honor points te krijgen op the field of bij snowfall (horde is daar opmerkelijk genoeg ook erg vaak), rennen we dan vanaf SH in een lijn naar IB graveyard en capturen die en doden de officers daarzo. Als we die eenmaal hebben gaan we in de raid schreeuwen dat we daar zijn en komen de honor boeren vanzelf onze kant op. Dan is het daarzo verdedigen, snowfall laat je innemen door de achterblijvers, en je wijst 2 groepen aan voor het innemen van de IB toren en bunker.

Als dat gedaan is begint de horde meestal al met leaven en is de pot eigenlijk al bepaald >:)

(waar we vroeger werkelijk nooit wonnen, gebeurt het bovenstaande steeds vaker, de horde wordt teveel verwend, en een verwend kind is nooit goed )
Of alle hardcore AV mensen zijn nu Hardcore AB mensen geworden omdat ze al lang en breed exhalted zijn bij AV en ze daar dus niets meer te zoeken hebben :P

• Flapmo
  • Laatst online: 05-06 23:34

Flapmo

and back is gigi!

en waar zitten je fastbinds op je healknoppen of heal je serieus met die minibuttons daaro? :X. En zoja, hoe gaat dat wel niet in raid dan :?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Wat zijn trouwens jullie taktieken voor AV?
Simpel: 2 groupen met mensen die weten wat ze doen en dan de tegenstanders flanken. Meeste battles zijn een standoff tussen de twee zerg groepen waarbij er weinig beweging in zit. Neem een detour, en val die groep van achter aan, en je hebt de helft dood voordat ze het doorhebben (vaak zitter er achterin een aantal mensen te drinken/eten). Bovendien zien die honour h...euh...boeren dat er gevochten wordt en vallen ze dan ook wel mee aan. Graveyard cappen, towers overnemen, en op naar het volgende gevecht.

Heb overigens al heel lang geen AV meer gedaan, die is nooit up helaas.
Flapmo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:32:
en waar zitten je fastbinds op je healknoppen of heal je serieus met die minibuttons daaro? :X. En zoja, hoe gaat dat wel niet in raid dan :?
Raids? M'n priest is level 49, ben in geen enkele raid dungeon geweest. Die buttons zijn overigens niet mini, die screenshots zijn verkleind. In 5-man groups heal ik alleen met die buttons ja, en dat werkt super.

Trouwens; ik hoop van harte in toekomstige raids me vooral te focussen op de MT, en in ieder geval 1 healer per groep te hebben. Crosshealing is buitengewoon irritant, helemaal als je van die heal-geile paladins er tussendoor krijgt die je GHeal verzieken.

[Voor 35% gewijzigd door Hydra op 11-11-2005 14:45]

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:36:
[...]

Simpel: 2 groupen met mensen die weten wat ze doen en dan de tegenstanders flanken. Meeste battles zijn een standoff tussen de twee zerg groepen waarbij er weinig beweging in zit. Neem een detour, en val die groep van achter aan, en je hebt de helft dood voordat ze het doorhebben (vaak zitter er achterin een aantal mensen te drinken/eten). Bovendien zien die honour h...euh...boeren dat er gevochten wordt en vallen ze dan ook wel mee aan. Graveyard cappen, towers overnemen, en op naar het volgende gevecht.

Heb overigens al heel lang geen AV meer gedaan, die is nooit up helaas.
Probeer als ik een av inga meestal met wat guildies mee te gaan

doel is dan in 1 party/raid te gaan zitten met 10 man ofzo en dan gewoon met zijn 10en honour farmen :P dwz los van de rest van de groep, de officers taggen, pullen en killen

en vervolgens grondstoffen verzamelen voor groundforces :) maar heb ook inderdaad al een tijdje geen av meer gedaan, doe meer ab tegenwoordig

[Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 11-11-2005 14:46]

• Bokkie
  • Niet online
*dubbel* 8)7

[Voor 99% gewijzigd door Bokkie op 11-11-2005 14:52]

• porn*
Wat zijn trouwens jullie taktieken voor AV?
Wat Hydra zei is best een goede, maar werkt helaas niet altijd. Wat ik zelf altijd het beste vind is de volgende GY pakken, zodat de dooie vijanden er veel te lang over doen om terug in de zerg te komen, met als gevolg dat je "eigen" zerg de overhand heeft en door kan stormen naar die GY om hem te houden.

Enige dat je nodig hebt is iemand om de guards weg te lokken (epic mount is prima, liefst een mage die ze wat langer vast kan houden met frost nova), en vervolgens wat mensen om bij de GY te blijven (rogues is meestal toch het handigst, maar een class met fear erbij maakt het veel makkelijker).

[Voor 4% gewijzigd door porn* op 11-11-2005 14:47]

Bnet pindle#2913

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:45:
doel is dan in 1 party/raid te gaan zitten met 10 man ofzo en dan gewoon met zijn 10en honour farmen :P dwz los van de rest van de groep, de officers taggen, pullen en killen

en vervolgens grondstoffen verzamelen voor groundforces :) maar heb
Heb wat? :)

Zelf ga ik liever voor teh w1n, die honour is fijn maar ik ben nogal competatief ingesteld en wil altijd erg graag winnen (wat overigens niet betekend dat ik ga lopen zeiken als we verliezen mind you). Dus het geeft mij vooral een 'kick' om op een dergelijke manier de horde onder de voet te lopen.
porn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:46:
Wat Hydra zei is best een goede, maar werkt helaas niet altijd. Wat ik zelf altijd het beste vind is de volgende GY pakken, zodat de dooie vijanden er veel te lang over doen om terug in de zerg te komen, met als gevolg dat je "eigen" zerg de overhand heeft en door kan stormen naar die GY om hem te houden.
Dat is ook een goeie hoor. Ik heb helaas niet erg veel AV gedaan, AV is dood sinds WSG uit is helaas. Voordeel aan AV is dat je met 40 raid members altijd wel aan een groepje komt die towers willen cappen of andere slimme dingen willen doen. De rest gaat lekker zergen. Zerg vs. zerg krijg je vaak standoffs die 1 iemand al kan doorbreken door gewoon een /yell CHAAAARGE!!!! te doen. best grappig, zooitje schapen dat in een virtueel spel bang is om 'dood' te gaan :)

[Voor 41% gewijzigd door Hydra op 11-11-2005 14:52]

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 12:00

Thermometer

Whoop Whoop!

jarnotjuh schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 07:21:
[...]

Gaat een beetje lastig als het al verzonden is he ;)
ow hehe 8)7 :+

MrVegeta schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:27:
[...]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.... ik moet echt weer eens mee zeg..
Dan ben jij niet de enigste, ik ben ook lang niet meer mee geweest. Al was het alleen maar om de fun. :)
porn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:21:
[...]

Juist, voorwaarde is dus vooral dat je in het spel blijft tot je ofwel wint, ofwel verliest. De (helaas steeds vaker voorkomende) potjes waarbij er na 15+ uur spelen nog steeds op de Fields of Strife gestreden wordt schieten dan ook niet zo op...

[...]

Goh dat fenomeen heb ik al vaker meegemaakt in WoW, niet alleen met het farmen van rep in AV. :P
Zit nu halverwege exalted, maar ben eigenlijk meer bezig m'n alt te levelen. Dan is het niet zo'n marteling ;)
Na, ja ik zal dan binnen kort ook maar eens mijn eerste schreden zetten om in AV mee te gaan participeren voor reputation points.:P Eens kijken hoelang het duurt om ieder geval revered te worden.

Tevens wil ik ook proberen friendly te worden met de Thorium Brotherhood, vanwege de Molten Helm Pattern. Het liefst eigenlijk revered want dan kan ik ook nog de Molton Belt pattern kopen :P

• Dr. Strangelove
Bedankt voor alle tips. Ik ben er echter nog niet helemaal uit...

Op het moment heb ik een Phantom Blade en een lvl 48 mace in de offhand; met de welbekende macro switch ik naar de combo Vorpal Dagger en The Ziggler. Het kost een hoop geld om al die wapens steeds up-to-date te houden en volgens mij is het helemaal niet nodig.

Zojuist heb ik enigszins op de gok Julie's Dagger gekocht van iemand voor 29G. Op de AH staat hij voor tegen de 60 dus als het niks is gaat hij daarheen en maak ik nog een handy profit.

Nu is het volgens mij zo dat een rogue idealiter een langzaam wapen in de main hand heeft en een snel wapen in de offhand. Phantom Blade en Julie's Dagger zouden dus prima zijn met elkaar. Macro erbij om Phantom Blade te verruilen voor een langzame dagger als ik in stealth ga en klaar. Of denk ik nu verkeerd? Thrash Blade wordt ook vaak geroepen als een goed rogue wapen, maar alleen in de main hand...

Welke richting moet ik op met mijn rogueje?

• porn*
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:02:
Julie's is een leuke offhand, maar op het moment dat je em kan equippen eigenlijk z'n geld al niet meer waard aangezien je in DM (vanaf 58) een veel betere offhand (Distracting Dagger, redelijk goede dropchance en hij dropt ook Bracers of the Eclipse!) kunt halen. Of natuurlijk de nog betere Bonescraper (Strat baron), maar die dropt minder vaak, en de run duurt langer (of je moet 10 man raid doen, maar dan zit je weer met meerdere rogues). Ik heb toen een half zo duur Hanzo sword gekocht.

Tsja de richting die je op gaat... ik ben full daggers om PvP redenen, en heb een switch die ik met een knop naar sword/dagger laat gaan, gebruik ik echter zelden. Voor grinden is SS spam (swords dus) veel makkelijker, maar als je PvP nu al belangrijk vindt zou ik het idd bij een macro houden. Dan nog kan je in PvE openen met CS, switch, en snel 2x SS spammen zodat je energy alsnog op is voordat de stun is afgelopen.

Eigenlijk moet je alle speelstijlen proberen voordat je kan zeggen wat voor jou het beste werkt. Iemand anders kan het je niet vertellen, smaken verschillen :)

Edit: Bijna eng trouwens hoeveel je hardware lijkt op de mijne voor m'n laatste upgrade, vrijwel identiek tot aan de DVD toe! :)

[Voor 10% gewijzigd door porn* op 11-11-2005 15:43]

Bnet pindle#2913

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:46

-SaveMe-

-klik-

[quote]blouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:50:
[...]

Het is iig een stuk stabieler dan op windows (2a3 crashes per 6 uur en geen op linux)
quote]

OT:
Wat een ge***! Als het onder windows XP niet stabiel loopt dan moet je je systeem eens nakijken.
WoW loopt hier retestabiel op 3 XP machines, waaronder een latop. Heb het in 8 maanden 2x zien
crashen en dat was dan ook nog ten gevolge van slecht werkende mods.

Dus om hier nou ff net lopen te doen alsof WoW onder XP onstabiel is en Linux niet is larie ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Tja dat ligt er aan wat je leuk vind om te spelen :) Ben je dol op zwaarden dan moet je gaan voor de Dalrend set. Vind je met daggers spelen helemaal te gek ga dan voor Glacial Blade/Heartseeker in je mainhand en Scarlet Kriss of Bonescraper in de offhand. Deze 2 zijn eigenlijk naar mijn mening de beste off hand blue daggers in de game. :P

Over maces kan ik weinig zeggen want daar heb ik eigenlijk nooit mee gespeeld op mijn Rogue.

Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:48:

Dat is ook een goeie hoor. Ik heb helaas niet erg veel AV gedaan, AV is dood sinds WSG uit is helaas. Voordeel aan AV is dat je met 40 raid members altijd wel aan een groepje komt die towers willen cappen of andere slimme dingen willen doen. De rest gaat lekker zergen. Zerg vs. zerg krijg je vaak standoffs die 1 iemand al kan doorbreken door gewoon een /yell CHAAAARGE!!!! te doen. best grappig, zooitje schapen dat in een virtueel spel bang is om 'dood' te gaan :)
Bang om dood te gaan is het vaak wel. Maar het kost je bijna niets, ik geloof 1 punt van een random item wat je draagt. Ik moet dan ook altijd wel een beetje grinneken als ik die mages bij een GY zie drinken. Gewoon doodgaan, snelste manier om weer een volle mana en hp-balk te krijgen. :)

• nextware
motormuus schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:52:
[...]

Ik zie zo giganties veel van die dutch council gasten, heb al met een hoop gegroup, leuke gasten :)
My nick is Eogar lvl 60 dwerg priest zit bij Holy Wrath guild, heb ook een 47 lock didak :)

Edit: ALs je een keer wil groupen of hulp nodig hebt , roep me maar
Volgens mij heb ik jou van de week wel eens voorbij zien komen in IF.. Toen stond je volgens mij flink lelijk te doen tegen de FM in IF, of het moet iemand anders geweest zijn, die recht naast je stond :P

The Dutch Council is één van de gezelligste guilds die er op Aggramar zijn. Ben er nu al bijna vanaf het begin lid van. Ben ondertussen gepromoted naar Corporal of The Dutch Council. Best cool, er is altijd wel iemand die in de guild channel iets verteld, onzinnig of niet :P

Enne, dit is geen recruteringspraatje :)

Bij ons in de guild mag je, als je lvl 55 haalt, vragen of je bij de High Council mag komen. Dit is een internationale guild. Echter blijven steeds meer mensen gewoon bij The Dutch Council hangen. Langzamerhand tijd dat TDC zelfs een de high lvl instances gaat doen :D

[Voor 13% gewijzigd door nextware op 11-11-2005 16:16]

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 14:15

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Bedankt voor alle tips. Ik ben er echter nog niet helemaal uit...

Op het moment heb ik een Phantom Blade en een lvl 48 mace in de offhand; met de welbekende macro switch ik naar de combo Vorpal Dagger en The Ziggler. Het kost een hoop geld om al die wapens steeds up-to-date te houden en volgens mij is het helemaal niet nodig.

Zojuist heb ik enigszins op de gok Julie's Dagger gekocht van iemand voor 29G. Op de AH staat hij voor tegen de 60 dus als het niks is gaat hij daarheen en maak ik nog een handy profit.

Nu is het volgens mij zo dat een rogue idealiter een langzaam wapen in de main hand heeft en een snel wapen in de offhand. Phantom Blade en Julie's Dagger zouden dus prima zijn met elkaar. Macro erbij om Phantom Blade te verruilen voor een langzame dagger als ik in stealth ga en klaar. Of denk ik nu verkeerd? Thrash Blade wordt ook vaak geroepen als een goed rogue wapen, maar alleen in de main hand...

Ik had op mijn rogue 3 wapens. Trash Blade met Jueli's voor out of stealth en Shanker voor als ik in stealth ging.

"Oooh Jeroen!"

• porn*
Kaap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:13:
[...]
Ik had op mijn rogue 3 wapens. Trash Blade met Jueli's voor out of stealth en Shanker voor als ik in stealth ging.
Trash blade is inderdaad leuk om mee te beginnen (vanaf lvl 48 te halen), leuke upgrades zijn Dal'Rend mainhand zoals genoemd (lage droprate), of als je het kan betalen Krol of Sword of Zeal. Krol is op mijn server de laatste tijd zelfs voor 250g BO te kopen, maar moet wel zeggen dat dat erg goedkoop is (Eye of the Shadow ook 350, 450 BO). Meestal moet je toch op 400-600 rekenen en zou ik dus voor Sword of Zeal gaan, dat meestal tussen de 150 en 250g wordt aangeboden.

Bnet pindle#2913

nextware schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:12:
[...]

The Dutch Council is één van de gezelligste guilds die er op Aggramar zijn. Ben er nu al bijna vanaf het begin lid van. Ben ondertussen gepromoted naar Corporal of The Dutch Council. Best cool, er is altijd wel iemand die in de guild channel iets verteld, onzinnig of niet :P

Bij ons in de guild mag je, als je lvl 55 haalt, vragen of je bij de High Council mag komen. Dit is een internationale guild. Echter blijven steeds meer mensen gewoon bij The Dutch Council hangen. Langzamerhand tijd dat TDC zelfs een de high lvl instances gaat doen :D
Tja dat die mensen blijven zal idd aan de gezelligheidsfactor liggen, bij ons in de guild staat gezelligheid ook hoog in ons vaandel :) Alhoewel er altijd wel eens zeurpieten in zitten die vinden dat wij nog meer hardcore moeten gaan. Nou ik denk zelf dat wij het heel goed doen op onze server, gisteren voor de 2e keer Ragnaros neer gelegd. Tevens al een paar pogingen gedaan in BWL op Razorgore, waarvan ik denk dat die de eerst volgende keer neer gaat :D Maar het gaat wel op zo, n manier dat het altijd gezellig blijft. Als ik mij niet meer thuis zou voelen bij mijn huidige guild, dan hoef ik denk ik niet lang na te denken om te leaven. Maar gelukkig is dat niet het geval :Y)

Want ik heb al een paar keer meegemaakt dat mensen onze guild verlieten, om er na een week achter te komen dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:30

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:43:
[...]

Tja dat die mensen blijven zal idd aan de gezelligheidsfactor liggen, bij ons in de guild staat gezelligheid ook hoog in ons vaandel :) Alhoewel er altijd wel eens zeurpieten in zitten die vinden dat wij nog meer hardcore moeten gaan. Nou ik denk zelf dat wij het heel goed doen op onze server, gisteren voor de 2e keer Ragnaros neer gelegd. Tevens al een paar pogingen gedaan in BWL op Razorgore, waarvan ik denk dat die de eerst volgende keer neer gaat :D Maar het gaat wel op zo, n manier dat het altijd gezellig blijft. Als ik mij niet meer thuis zou voelen bij mijn huidige guild, dan hoef ik denk ik niet lang na te denken om te leaven. Maar gelukkig is dat niet het geval :Y)

Want ik heb al een paar keer meegemaakt dat mensen onze guild verlieten, om er na een week achter te komen dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt.
Jup, prutsers ;).
We zijn opzich wel hardcore, maar er is ook genoeg ruimte voor de gewone members! Dat is het leuke, bijna iedereen wil elkaar wel helpen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• porn*
Eerlijk gezegd vind ik ieder guild dat Ragnaros plat krijgt (nog niet eens farmstatus), en daarbij dus alle nodige voorzorgsmaatregelen genomen heeft, al semi-hardcore. Dat je het daarnaast ook zeker gezellig kunt hebben lijkt me logisch. Maar inderdaad, gezelligheid > farmen :)

Bnet pindle#2913

• we_are_borg
nextware schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:12:
[...]

Volgens mij heb ik jou van de week wel eens voorbij zien komen in IF.. Toen stond je volgens mij flink lelijk te doen tegen de FM in IF, of het moet iemand anders geweest zijn, die recht naast je stond :P

Enne, dit is geen recruteringspraatje :)

Ik heb verleden keer een /who High Council gedaan en alle members zaten of in Scholomonce of in Molten Core of in Zull Gurub.

Alleen ik zit te twijfelen ik vind The Dutch Council wel erg leuk en ik denk als ik me character op level 55 heb niet verhuist met de eerste, wil eerst andere helpen dat is leuker vindt ik zelf. Ook omdat je niet iedere dag MC e.d doet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 05:59
bij ons in de guild staat gezelligheid op 1.

hebben binnekort een guild meet & greet.

scheelt. tis een nl guild only.

nog meer mensen op Stormreaver? alliance kant

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:57
Kan iemand misschien een linkje geven naar een goede (beste) frost/arcane AOE grind build. Een vriend van mij wil deze graag weten, maar aangezien ik zelf warrior speel kan ik hem er niet aan helpen.

Evt andere tips voor een goede mage build om snel van 50 tot 60 te lvlen zijn ook welkom :)

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• Sjoan
  • Laatst online: 02-06 20:18
Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:36:

[...]

Trouwens; ik hoop van harte in toekomstige raids me vooral te focussen op de MT, en in ieder geval 1 healer per groep te hebben. Crosshealing is buitengewoon irritant, helemaal als je van die heal-geile paladins er tussendoor krijgt die je GHeal verzieken.
Sterkte daarmee, Gheals zal je niet zo heel vaak voor elkaar krijgen in MC (en het is ook vrij riskant als je wacht totdat je een Gheal op de MT kan mikken, fijn met de crits die de MT kan en zal ontvangen daar :) )

Tot nu toe is mijn laagste percentage aan overheal 14% geweest, en ben de MThealer in MC.
Sjoan schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:03:
Sterkte daarmee, Gheals zal je niet zo heel vaak voor elkaar krijgen in MC (en het is ook vrij riskant als je wacht totdat je een Gheal op de MT kan mikken, fijn met de crits die de MT kan en zal ontvangen daar :) )
Ik gebruik het nu ook al vrij weinig hoor, GHeal cast time is gewoon te lang, en je wil tijdens het casten niet geinterrupt worden. Maar het maakt niet uit, crosshealing is sowieso gewoon vervelend.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Nou zoals iedereen weet heb ik gisteren een mailtje gestuurd naar Blizzard omtrend enkele zaken die ze dus NIET goed regelen en Europa. Nu kreeg ik vandaag een e-mail terug:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
 Hello,

Thank you for submitting this information. As we are committed to making World of Warcraft as enjoyable as possible, we appreciate your feedback. I will forward your report to the appropriate people, but you may wish to contact them directly yourself at <e-mail>.

If you have any further technical questions or problems, please feel free to contact us at <e-mail>.

Best Regards

Blizzard Entertainment Europe
Tony Williams
Technical Support
http://www.wow-europe.com

oftewel ik zal dezelfde mail ffkes forwarden naar het andere adres :P

[Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 11-11-2005 19:35]

Strava | Twitter | Mastodon.nl

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
we_are_borg schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:05:
[...]

Ik heb verleden keer een /who High Council gedaan en alle members zaten of in Scholomonce of in Molten Core of in Zull Gurub.

Alleen ik zit te twijfelen ik vind The Dutch Council wel erg leuk en ik denk als ik me character op level 55 heb niet verhuist met de eerste, wil eerst andere helpen dat is leuker vindt ik zelf. Ook omdat je niet iedere dag MC e.d doet.
Hoe heten jullie2 ingame?
ik ben eogar lvl 60 dorf priest, en didak lvl 47 warlock.
Zit nu met internet problemen, zoo extreem traag, moet dit eerst opgelost hebben voor ik weer kan wow'n :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Anoniem: 61797

Dennism schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:34:
Kan iemand misschien een linkje geven naar een goede (beste) frost/arcane AOE grind build. Een vriend van mij wil deze graag weten, maar aangezien ik zelf warrior speel kan ik hem er niet aan helpen.

Evt andere tips voor een goede mage build om snel van 50 tot 60 te lvlen zijn ook welkom :)
instant arcane explosion meer heb je niet nodig, ja gwn je puntjes in frost en arcane duwen maar dat kun je zelf wel inschatten, aoe grinden is erg overschat btw.

Anoniem: 41820

Zozo, eindelijk terug, na een hele tijd geen WoW spelen :)

Ik was WoW wat beu eigenlijk, en heb toen mijn gamecard afgelopen was een tijd geleden dan ook geen nieuwe meer gekocht.

Maar gisteren kreeg ik plots weer zin in Wow, maar ik wou niet weer meer van hetzelfde, dus speel ik niet verder met mijn bestaande chars (lvl 60 human warlock, lvl 28 human paladin), maar ben ik een Tauren Druid begonnen op een van de nieuwe servers, Chromaggus.

Tot nu toe bevalt het prima, ik vind druid echt een leuke class om te spelen, en het lijkt wel of horde veel vriendelijker is dan alliance :p
Ik ben lvl 14 ondertussen, nick: Phyrion, voor als er nog gotters daar een char begonnen zijn :)

Het is natuurlijk ook leuk om weer eens helemaal nieuwe quests te doen op low-level enzo, en zeker in het mooie startgebied van de Taurens, Mulgore :)

• Sjoan
  • Laatst online: 02-06 20:18
Ik heb zojuist een macrotje gemaakt... maar ik heb nu geen idee hoe ik hem onder een key kan binden (ben beetje noob met macro's ;) )

Ik zie op dit ogenblik alleen maar 1 manier, en dat is om de macro op mn actionbar te mikken... wat ik weer vrij zonde vind van de actionbar-ruimte.. weet iemand toevallig hoe ik dit kan doen?

• we_are_borg
motormuus schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:42:
[...]

Hoe heten jullie2 ingame?
ik ben eogar lvl 60 dorf priest, en didak lvl 47 warlock.
Zit nu met internet problemen, zoo extreem traag, moet dit eerst opgelost hebben voor ik weer kan wow'n :)
In game ben ik Cipher of Deviousdevil

Anoniem: 30422

Vraagje: waar kan je een goed grinden @ lvl 60 (solo) om cash te krijgen voor epic mount?
en waar kan je het best voor golden pearls grinden?

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 07:58:
w00t

Raggie down 2e keer voor de guild, ging erg easy tussen de 40 en 50% voor 1 sons

60 sec voor 2e wave was ie down ^^

Helaas niet genoeg dkp om malistars defender te winnen

en weer 4 epics btw

Malistar's Defender
Leggings of Transcendence
Legplates of Wrath
Choker of the Fire Lord

btw, Robe of Prophecy van Golemag => disenchanted :D
rofl dat laatste is gemeen ;D je mag alu niet zo pesten dat ik zijn items mag disenchanten >:)

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 17:37
Sjoan schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:12:
Ik heb zojuist een macrotje gemaakt... maar ik heb nu geen idee hoe ik hem onder een key kan binden (ben beetje noob met macro's ;) )

Ik zie op dit ogenblik alleen maar 1 manier, en dat is om de macro op mn actionbar te mikken... wat ik weer vrij zonde vind van de actionbar-ruimte.. weet iemand toevallig hoe ik dit kan doen?
Zover ik weet is op de AB binden de enige manier

• Dr. Strangelove
Opnieuw bedankt voor de tips. Ik moet zeggen dat ik de hele tijd het gevoel heb achter de feiten aan te lopen omdat ik voor mijn gevoel erg snel level. Ik heb maandenlang weinig gespeeld, en ben erg lang op level 45 blijven steken. Nu heb ik in een week spelen dat omhoog getild naar level 50 (weliswaar allemaal rested XP), en wapens worden erg snel achterhaald op die manier. Ik hoop ergens dat het levelen vanaf 50 wat minder snel gaat ;)

Waarom het me nu even om gaat is wat ik voor combi's ik het beste kan gebruiken vanaf begin 50. Ik focus me helemaal op PvE, PvP doe ik er soms bij als ik toevallig gevraagd wordt voor een raid. Tot level 60 blijft dat ook zo. Ik denk nu dat de beste combinatie is om mijn Phantom Blade - Mace combo te vervangen door Phantom Blade - Julie's dagger combo, en daarnaast mijn Vorpal Dagger (of betere langzamere dagger) en Julie's Dagger te gebruiken. Enige vraag op dit moment is dan nog wat het nut van de Thrash Blade is; ik realiseer me nu dat ik beter de Thrash had kunnen halen i.p.v. 14G uit te geven aan de Phantom Blade, maar heeft de Thrash uberhaupt nog enig nut in mijn situatie?

[Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-11-2005 23:01]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:47

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:01:
Opnieuw bedankt voor de tips. Ik moet zeggen dat ik de hele tijd het gevoel heb achter de feiten aan te lopen omdat ik voor mijn gevoel erg snel level. Ik heb maandenlang weinig gespeeld, en ben erg lang op level 45 blijven steken. Nu heb ik in een week spelen dat omhoog getild naar level 50 (weliswaar allemaal rested XP), en wapens worden erg snel achterhaald op die manier. Ik hoop ergens dat het levelen vanaf 50 wat minder snel gaat ;)
FF oftopic. hoe kom je aan 5Lvs rested xp in een week ?
Ik dacht dat je maar 1.5 lvls aan rested xp kon hebben.

Doe je trouwens snel. ik doe er nu (lvl46) zon 10 uur speeltijd per lvl over.
wat is dat bij jou ongeveer ?

Kan geen zinnig woord over die daggers zeggen

[Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 12-11-2005 00:51]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Dr. Strangelove
Ik overdrijf, ik heb het vanaf level 46 in een periode van twee weken gedaan denk ik. Rested state was in elk geval aardig opgelopen omdat ik drie maanden niet gespeeld heb en lange periodes tussen het spelen heb zitten. Level 48-50 heb ik er toch echt in rap tempo doorheen gejaagd, met uitsluitend questen in Tanaris; in totaal ben ik daar hooguit 12 uur mee bezig geweest. Ik speel dan in die twee weken drie of vier lange sessies, de rest van de tijd ligt de rested XP op te bouwen. Dan lijkt het alsof je 5 levels rested XP hebt :)

Op zich vind ik het jammer dat het spel geen stats bijhoudt over hoe lang je in een bepaald level hebt gezeten; wel hoe lang je het huidige level hebt gespeeld, maar daar heb je weinig aan.

[Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 12-11-2005 07:03]

Anoniem: 6104

Hebben er meer mensen last van dat WoW zegt met inloggen dat je niet betaald hebt?
"Mijn credits zijn op" zegt hij, terwijl ik automatisch betaal.

Als ik naar account management ga dan ligt die (censuur) apache site op zijn gat...
Gaat weer lekker...........

En hoe kan je contact krijgen met die gasten man... er staat nergens een e-mail... damned
Alle pagina's werken behalve degene voor account management...

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 12-11-2005 09:05]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:33

There is no magic.

• tomvdburg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:09
ik vraag het nog maar een keer... zucht

hoe hebben jullie het in de guild geregeld mbt guild bank. ik heb 1 antwoord gehad, maar wil graag meerdere horen..

slaan jullie dingen op die jullie zelf niet kunnen gebruiken off..?

ik zit eraan te denken, om mn halve bank erop te zetten. die staat atm vol met bronze bars en wool cloth enzo (lvl 27 mage)

daarnaast, hoe krijgen jullie geld op de bank..? vragen jullie een vast bedrag per week/maand? en een percentage of een vast bedrag? en dat per level of per 10 levels..? en vragen jullie gold per char of per account..?

bvd :)

• Snappie88
  • Laatst online: 04-06 17:18

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik kan wel antwoord geven op de guildbank vraag. Sterker, ik kan zelfs twee antwoorden geven :D (alleen wil je voortaan die /sigh enzo achterwege laten, dan heb ik opeens minder zin om antwoord te geven...)

1. Peacebreakers, guild die nu dood is op Ravencrest
Ik was hier de guildbank bewaarder. In princiepe werd alles wat groen of beter was opgestuurd, en dan voornamelijk steentjes, patterns, dat soort dingen. Probleem was dus dat we geen high level instances deden, en dus geen 'echt' belangrijke dingen erop hadden, en dat de dingen die opgestuurd werden eigenlijk voornamelijk bullcrap waren.

2. Craftwerk, guild op Bladefist
Alleen belangrijke shit staat op de bank, die we gesamelijk uit instances hebben gehaalt. Denk aan Essence of Fire / Earth, BoE epix, Corehound Leather, Lava en Fiery Cores, dat soort dingen. Op de meeste items kunnen met DKP geboden worden, soms word een Epix op de 'guild AH' op het forum gezet en kan je daarop bieden als je hem wilt.

Systeem 1 is dus duidelijk voor een level 1-59 guild, terwijl systeem 2 zich meer focust op level 60. Tevens heeft CW ook een speciale guildbank voor ZG. Als je een epix in ZG wint krijg je van de bank automatisch de coins en de andere shit die je nodig hebt.

Surfin' paradise!

Anoniem: 28278

Ik heb een paar dagen geleden van een vriendelijke GoTter een guest pass gekregen om WoW uit te proberen, alleen heb ik wat problemen met het verkrijgen van de software. Kan iemand mij hier mee helpen? Voor zover ik kan zien is het niet illegaal, want de mail die ik van Blizzard kreeg zei zelf dat ik van vrienden de instal CD's moest lenen.

Anoniem: 28278

Anoniem: 28278 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:40:
Ik heb een paar dagen geleden van een vriendelijke GoTter een guest pass gekregen om WoW uit te proberen, alleen heb ik wat problemen met het verkrijgen van de software. Kan iemand mij hier mee helpen? Voor zover ik kan zien is het niet illegaal, want de mail die ik van Blizzard kreeg zei zelf dat ik van vrienden de instal CD's moest lenen.
Nvm, ben te ongeduldig, ga wel ff in de stad de CDs kopen.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 28278 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:28:
[...]

Nvm, ben te ongeduldig, ga wel ff in de stad de CDs kopen.
heheh, had je net nog gemailed op ons forum :P

lees dat maar ff enzo voordat je begint:)

• we_are_borg
Snappie88 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:21:
Ik kan wel antwoord geven op de guildbank vraag. Sterker, ik kan zelfs twee antwoorden geven :D (alleen wil je voortaan die /sigh enzo achterwege laten, dan heb ik opeens minder zin om antwoord te geven...)

1. Peacebreakers, guild die nu dood is op Ravencrest
Ik was hier de guildbank bewaarder. In princiepe werd alles wat groen of beter was opgestuurd, en dan voornamelijk steentjes, patterns, dat soort dingen. Probleem was dus dat we geen high level instances deden, en dus geen 'echt' belangrijke dingen erop hadden, en dat de dingen die opgestuurd werden eigenlijk voornamelijk bullcrap waren.

2. Craftwerk, guild op Bladefist
Alleen belangrijke shit staat op de bank, die we gesamelijk uit instances hebben gehaalt. Denk aan Essence of Fire / Earth, BoE epix, Corehound Leather, Lava en Fiery Cores, dat soort dingen. Op de meeste items kunnen met DKP geboden worden, soms word een Epix op de 'guild AH' op het forum gezet en kan je daarop bieden als je hem wilt.

Systeem 1 is dus duidelijk voor een level 1-59 guild, terwijl systeem 2 zich meer focust op level 60. Tevens heeft CW ook een speciale guildbank voor ZG. Als je een epix in ZG wint krijg je van de bank automatisch de coins en de andere shit die je nodig hebt.
Systeem 2 is een stuk beter en is te gebruiken vanaf level 20 tot 60. Ik zag op een guild site die in de TS stond hoe hun het geregeld hebben, dhet kwam er op neer dat ze harversters hebben deze worden weer betaald uit de bijdrage van verkoop. Wil je iets hebben dan is het Vendor prijs plus 10%, de 10% is voor de bank en daaruit wordt weer de repairs gedaan van de harversters. Opzich een goed systeem als je iets nodig heb.

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee