Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.636 views sinds 30-01-2008

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 156777 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:46:
[...]

Dit zou idd te gaaf zijn :D
waar heb je dit gevonden?

(Full wrath ftw :P)
Ik vond hem op het forum van m'n guild, en ik hoop echt dat dit hem uiteindelijk wordt :)

(alhoewel ik nog wel ff moet sparen voor full wrath... weinig geluk met wrath drops in BWL :()

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Anoniem: 5646 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:32:
iemand ervaring met solo farmen van Foror's Compendium of Dragon Slaying?

Zojuist een filmpje gezien waar het als warrior zijne best makkelijk te doen is. (Link)

Denk dat ik vanavond eens een poging ga wagen.
welke skill doet die warrior op die boom..? opent ie em ofzo?? ik heb het nooit zien gebeuren..? en welk deel van DM is dat? hoeveel hp had ie enzo..? was ie al beladen in epix etc..??

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51
wacht maar tot onze warlock set geshowed wordt! :P wij zijn op het moment al het coolste en zullen dat blijven ook >:)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jaguar645 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:09:
wacht maar tot onze warlock set geshowed wordt! :P wij zijn op het moment al het coolste en zullen dat blijven ook >:)
volgens mij loopt foez daar in rond toch }>

maar idd warlocks zijn wel leuk om te spelen ^^
gisteren niet verder kunnen levellen omdat ik inenen toch nog mee kon naar MC

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Jaguar645 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:09:
Felheart clowns ftl.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Anoniem: 25028

warlocks maken geen kans :) in pvp dan tegen mij

heb zelf ook warlock, zijn idd wel grappig om mee te spelen.

Anoniem: 25028

weet iemand nog een leuk wapen voor een feral druid ? naast fist of omokk en bonecrusher zijn er weinig.

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 25028 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:21:
warlocks maken geen kans :) in pvp dan tegen mij

heb zelf ook warlock, zijn idd wel grappig om mee te spelen.
/yawn en /bored doe ik nog het meeste tegen Droods in Arathi Basin.

Maar dood gaan ze zeker.

Anoniem: 34278

Anoniem: 25028 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:23:
weet iemand nog een leuk wapen voor een feral druid ? naast fist of omokk en bonecrusher zijn er weinig.
Herald of Woe
Binds when picked up
Two-Hand Two-Hand Mace
199 - 300 Damage Speed 3.40
(73.4 damage per second)
+31 Strength
+20 Intellect
+17 Spirit
+22 Stamina
Requires Level 60

Hier de info :)

En hier de link naar de items die je als top item kan hebben voor feral druid

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 34278 op 17-11-2005 14:36 ]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:10
Warlocks worden vaak zwaar onderschat, dat komt omdat het een moeilijk speelbare class is en er veel warlocks zijn die hun class nog steeds niet maximaal benutten. Gelukkig zijn er genoeg warlocks die wel weten waar ze mee bezig zijn en daar hebben veel mensen op Stormrage toch zeker moeite mee.
Herald of Woe
Jup, ook vaak gezien als het beste wapen voor enhancement shamans (en volgens mij ook voor paladins). Totaal 90 enchantment punten is ook sick :)

[ Voor 25% gewijzigd door Yokozuna op 17-11-2005 14:43 ]

Anoniem: 5646

BootVluchteling schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:08:
[...]

welke skill doet die warrior op die boom..? opent ie em ofzo?? ik heb het nooit zien gebeuren..? en welk deel van DM is dat? hoeveel hp had ie enzo..? was ie al beladen in epix etc..??
heel simpel, charge erin, stopt met aanvallen, rage opbouwen tot je genoeg hebt voor Intimidating Shout, dan het boek openen wat op de grond ligt (shift klik natuurlijk ;-)) en als een gek wegrennen.

DM west btw, boompjes doen niet echt veel damage.

Anoniem: 108648

Hydra schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:32:
[...]

Euh, compleet onzin. Shield heeft zelfs een buff gehad, damage mitigation wordt eerst berekend en pas daarna wordt de damage van je shield hitpoints afgetrokken.

Dat je dood ging had misschien met een DoT te maken, de damage hiervan wordt volgens mij niet geabsorbeerd, maar deze damage interrupt je ook niet.
shield absorbt ook dot dmg, miss de lag?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
Nee warlocks zijn gewoon pussy's, aimed shot en mana drain en dan nog enkele secs autoshot en ze zijn weg :z

Net als mages, ook al zo gemakkelijk

• bcd87
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:44:
Nee warlocks zijn gewoon pussy's, aimed shot en mana drain en dan nog enkele secs autoshot en ze zijn weg :z

jij wel :D

zeker dreadmist locks ofzo? :')

• Tranzity
  • Niet online
Anoniem: 5646 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:43:
[...]

DM west btw, boompjes doen niet echt veel damage.
Kan je die boompjes ook 1 voor 1 neerkrijgen? of krijg je als je ze met 1 vinger aanraakt gelijk allemaal achter je aan?

• DarkShadow
elke lock....

;) :P

• HolyCorn
  • Niet online
DM-west boek farmen:
1) haal http://www.thottbot.com/?i=5420
2) strip al je gear
3) enter instance en kijk meteen of tome er ligt met spyglass, zo nee, reset en repeat
4) loop naar groepje bomen, charge, bloodrage, inti shout, open tome, loot
5) sterf en repeat

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:44:

Gek he, met een Hunter, de nieuwe easy-mode class.

Anoniem: 82860

On_E schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:53:
[...]

Zeg dat wel. Dat doet mij terug verlangen naar die tijden dat warriors en hunters nog gewoon gepwned werden door mages. Toen je nog echt moest weten waar je mee bezig was als hunter om te winnen.

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:59:
[...]

Zeg dat wel. Dat doet mij terug verlangen naar die tijden dat warriors en hunters nog gewoon gepwned werden door mages. Toen je nog echt moest weten waar je mee bezig was als hunter om te winnen.
Vooral Night Elf Hunters die Legolass heten ofzo, lekker shadowmeldend wachten, invisible cat op iemand afsturen, aimed shot, auto-shot, biertje pakken....

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:52
hoe wou je in je eentje zo snel die instance resetten?
HolyCorn schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:53:
DM-west boek farmen:
1) haal http://www.thottbot.com/?i=5420
2) strip al je gear
3) enter instance en kijk meteen of tome er ligt met spyglass, zo nee, reset en repeat
4) loop naar groepje bomen, charge, bloodrage, inti shout, open tome, loot
5) sterf en repeat

Anoniem: 47226

voor zover ik weet spawnen er geen tomes meer op die locatie. het was, vooral voor hunters, makkelijk te farmen en daarom werden chest en tomes enkele patches geleden uitgezet in dm. inmiddels zijn er wel weer chests en dusty tomes, maar niet meer op makkelijk toegankelijke locaties

• rico_fxp
  • Laatst online: 03-05 09:52
ik kwam er iig net een heavy mithrill locked chest tegen
Anoniem: 47226 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:08:
voor zover ik weet spawnen er geen tomes meer op die locatie. het was, vooral voor hunters, makkelijk te farmen en daarom werden chest en tomes enkele patches geleden uitgezet in dm. inmiddels zijn er wel weer chests en dusty tomes, maar niet meer op makkelijk toegankelijke locaties

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Routed schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:12:
[...]

Schijnbaar zijn er alleen mage's van Disorder hier.
Jij, Gnauw, Nielz en ik.

Even wat anders, zijn er hier mensen die de mod "Moveanything" gebruiken??
Als ik nou me castbar verplaats dan blijft de text staan, deze staat dan ook dwars door me minimap heen.

Ik kan alleen nergens vinden waar ik dat mee kan verplaatsen.
Iemand een id??
Leuk nog meer mensen van stormreaver :)
Lockalike van <Massive> hier ;)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• HolyCorn
  • Niet online
rico_fxp schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:04:
hoe wou je in je eentje zo snel die instance resetten?

[...]
Niet in je eentje.. Inv guildie, promote, leave party, zo snel genoeg ?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:24
Burning_acid schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:23:
[...]

Leuk nog meer mensen van stormreaver :)
Lockalike van <Massive> hier ;)
Disorder zit op bloodscalp hoor ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• DarkShadow
On_E schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:53:
[...]

mwah valt tegen, normale cloth wearers zijn makkelijk, shadow priests nog wel lastig, eigenlijk vind ik warriors nog het meest lastige met vervelende intercepts en hamstrings. Gelukkig hebben we daar free action potion voor...

Ga denk ik toch wel weer 30 punten in survival gooien (laat wyvern maar zitten voor scatter). Geeft je iets minder dps maar veel leukere pvp, kan je lekker je afstand bewaren ipv alleen te vertrouwen op je crits.

edit: btw we zijn nu beter, maar straks worden de andere classes weer herzien en dan belanden we uiteindelijk vanzelf wel weer ergens onderaan.

[ Voor 11% gewijzigd door DarkShadow op 17-11-2005 15:53 ]

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
[...]

mwah valt tegen, normale cloth wearers zijn makkelijk, shadow priests nog wel lastig, eigenlijk vind ik warriors nog het meest lastige met vervelende intercepts en hamstrings. Gelukkig hebben we daar free action potion voor...

Ga denk ik toch wel weer 30 punten in survival gooien (laat wyvern maar zitten voor scatter). Geeft je iets minder dps maar veel leukere pvp, kan je lekker je afstand bewaren ipv alleen te vertrouwen op je crits.
Feign Death + Frost Trap > Warriors

• DarkShadow
kheb laatst een warrior 5 keer achter elkaar in een trap gezet en 5 keer geopend met aimed shot, maar hij leeftde nog :'( (was wel helemaal in epics en ik superior, dus was ergens natuurlijk ook wel zielig voor hum geweest >:) )

Anoniem: 108648

als je op bloodscalp speelt, dual me maar, elke lock my ass. De nieuwe imba BW hunters zijn voor locks een pain in the ass, maar beetje elke lock ownen?

• DarkShadow
dual?

hehe, nee goede lock is idd echt lastig. Laatst werd ik er door een gecorpsecamped, en dat is bijzonder lastig om daarvan af te komen. Toch lukte het me met behulp van mn pet en mn battlechicken (engineering is zo leuk soms), terwijl ik feared was hielpen zij mij en hij ging wel neer

Wat zijn trouwens jullie plaatsen voor world pvp? Ikzelf kom regelmatig in silithius en daar is vaak ook genoeg horde om neer te halen. Gisteren was het er ook even weer hel (leek wel op southshore van eerst), een partymember had de hunter epic quest verpest van een horde, ik had er ook even bij gestaan maar netjes /bow gedaan omdat het toch enorm lastig is om hem neer te krijgen. Anyway ze waren zo superpissed gingen ze mij ook nog afmaken (terwijl ik me zo beleefd had gedragen, de volgende keer is die demon dus echt wel zo weg), uiteindelijk gingen steeds meer zich ermee bemoeien en liep het uit op een gevecht met 30 man bij cenarion hold, was een erg vermakelijk moment trouwens :)

[ Voor 55% gewijzigd door DarkShadow op 17-11-2005 16:08 ]

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Sorry hoor, maar Hunters storen tijdens de demon quest is ZO lame...

Tenzij de hunter Alliance is, dan mag het uiteraard :+

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:05:
dual?

hehe, nee goede lock is idd echt lastig. Laatst werd ik er door een gecorpsecamped, en dat is bijzonder lastig om daarvan af te komen. Toch lukte het me met behulp van mn pet en mn battlechicken (engineering is zo leuk soms), terwijl ik feared was hielpen zij mij en hij ging wel neer

Wat zijn trouwens jullie plaatsen voor world pvp? Ikzelf kom regelmatig in silithius en daar is vaak ook genoeg horde om neer te halen. Gisteren was het er ook even weer hel (leek wel op southshore van eerst), een partymember had de hunter epic quest verpest van een horde, ik had er ook even bij gestaan maar netjes /bow gedaan omdat het toch enorm lastig is om hem neer te krijgen. Anyway ze waren zo superpissed gingen ze mij ook nog afmaken (terwijl ik me zo beleefd had gedragen, de volgende keer is die demon dus echt wel zo weg), uiteindelijk gingen steeds meer zich ermee bemoeien en liep het uit op een gevecht met 30 man bij cenarion hold, was een erg vermakelijk moment trouwens :)
Ik mijdt world PvP eigenlijk tegenwoordig, maar als het ''los'' gaat is het altijd in BRM of EPL.

• DarkShadow
Wouter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:16:
Sorry hoor, maar Hunters storen tijdens de demon quest is ZO lame...

Tenzij de hunter Alliance is, dan mag het uiteraard :+
jaja klopt, was ook een lastige party member, klonk als kiddie, maargoed daarna wraak nemen op iedereen is ook sneu, moet je ook niet verwachten dat mensen dan ooit nog een keer stoppen met het afbreken van huntersquest.

Anoniem: 82860

DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
[...]

edit: btw we zijn nu beter, maar straks worden de andere classes weer herzien en dan belanden we uiteindelijk vanzelf wel weer ergens onderaan.
De helft is al gereviseerd, onderaand kom je dus al niet.

Anoniem: 93525

DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:02:
kheb laatst een warrior 5 keer achter elkaar in een trap gezet en 5 keer geopend met aimed shot, maar hij leeftde nog :'( (was wel helemaal in epics en ik superior, dus was ergens natuurlijk ook wel zielig voor hum geweest >:) )
Vaag van blizzard dat ze die icetrap exploit nog steeds niet gefixed hebben.

Er zijn al zoveel klachten over geweest.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Monsie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:33:
Ik vraag me af of meer mensen er 'last' van hebben. Ik heb nou al een tijdje echt geen zin meer om WoW te spelen. Dan lig ik weer eens in en dan denk ik: nee he, niet weer UBRS of wat dan ook...
Een nieuw character beginnen is ook geen optie, dit heb ik gedaan met een mage, die nu lvl 31 is, maar dat ben ik ook alweer zat. Wéér diezelfde quests :)

Stom gevoel, verder verveel ik me dan dood achter de pc. Misschien toch maar een proberen een 'leven' te zoeken waar ik zoveel over hoor :D
Dat had ik ook. En ik dacht ook: opnieuw beginnen duurt ook alweer zo lang.

En toen kwam de nieuwe server uit. En dat was dan weer wel erg leuk. Rushen om lekker beetje bij de hoogste levels te blijven. Lege gebieden. Economie die nog helemaal op gang moet komen. Niet alleen maar groupen met getwinkte alts of lvl 60s die je even helpen. Was meteen weer verslaafd.

Dit dus.

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Ik had het begin augustus, had het toen gelukkig ook vrij druk met vakantie, werk en vrijwilligerswerk. Heb toen anderhalve maand niet gespeeld en sinds die tijd (half september) sta ik alweer op een uur of 250 denk ik, of nog meer waarschijnlijk. ^^

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 19:34
M1lamb3r schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:35:
[...]

Disorder zit op bloodscalp hoor ;)
Gelukkig wel;)

enne weet jij toevallig van wie het char geilgeilowja is (oid)??

Grappig zwaard die bloodfangs defender, onze MT heeft die sinds het weekend, is van mandokir gedropt dacht ik. Echt super colle looks ook.

Slash Care
Mementô

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 130680 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:15:
[...]

Het is een vrij zeldzame epic world drop die hand of Edward the Odd, net zoals Teebu's Blazing Longsword. Die laatste stond afgelopen weekend nog voor 5000 G op de AH op Bloodscalp.

Ik vraag me nu ook af, of er daadwerkelijk iemand is geweest die dat er voor heeft neer gelegt :) Want 5000 G is een ziekelijk bedrag 8)7 voor een epic.
Ik denk dat er best mensen zijn dies 5-10k neer zullen tellen voor Baron's mount als het een BoE was geweest ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 17-11-2005 16:54 ]

Dit dus.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:09
Routed schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:49:
[...]

Gelukkig wel;)

enne weet jij toevallig van wie het char geilgeilowja is (oid)??

Grappig zwaard die bloodfangs defender, onze MT heeft die sinds het weekend, is van mandokir gedropt dacht ik. Echt super colle looks ook.
"Geil geil owjah"????
De tering zeg wat heb ik een hekel aan dat soort namen. Gelukkig zijn de GMs het met me eens en wordt op bijna al mijn tickets gereageerd door de desbetreffende persoon een temp-ban en naamsverandering aan de broek te hangen. Al die "grappige" Nederlandse namen (Pindakaas, Koelkast, whatever) en gewoon achterlijke namen ("TheOutkast" "Dutchyhunter") hangen mij echt enorm de keel uit. Verzin alsjeblieft wat beters, je bent niet grappig.
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten... :r

(p.s. niet tegen jou dus, maar tegen mensen die belachelijke namen kiezen)

WEBN & chill (@IBKR)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 130680 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:15:
Het is een vrij zeldzame epic world drop die hand of Edward the Odd, net zoals Teebu's Blazing Longsword. Die laatste stond afgelopen weekend nog voor 5000 G op de AH op Bloodscalp. Ik vraag me nu ook af, of er daadwerkelijk iemand is geweest die dat er voor heeft neer gelegt :) Want 5000 G is een ziekelijk bedrag 8)7 voor een epic.
Sterker nog, hij stond eerst op de AH voor 10K/12K g :D
Hij's uiteindelijk van eigenaar gewisseld voor iets van 1KG plus 5 of 6 bottomless bags.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• honey
  • Laatst online: 04-05 11:18
Anoniem: 93525 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:34:
[...]

Vaag van blizzard dat ze die icetrap exploit nog steeds niet gefixed hebben.

Er zijn al zoveel klachten over geweest.
haha, dat heet tactiek. Het werkt zoals het hoort.

Specs van pc

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 16:14
Kan ik met die 10 day trial zonder het spel te kopen proberen? Zo ja, wie wil mij introduceren?

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
NEFAARIAAN DOOOOWWN!!! :D

Pics en loot volgen

.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:09:
[...]

"Geil geil owjah"????
De tering zeg wat heb ik een hekel aan dat soort namen. Gelukkig zijn de GMs het met me eens en wordt op bijna al mijn tickets gereageerd door de desbetreffende persoon een temp-ban en naamsverandering aan de broek te hangen. Al die "grappige" Nederlandse namen (Pindakaas, Koelkast, whatever) en gewoon achterlijke namen ("TheOutkast" "Dutchyhunter") hangen mij echt enorm de keel uit. Verzin alsjeblieft wat beters, je bent niet grappig.
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten... :r

ben zelf ook meer into Roll playing namen, maar als zij zo bekend willen staan, boeiend...

Je kan je der druk om maken, maar je kan het ook niet doen :Y)

Hoewel ik wel moet zeggen dat al die stomme hongare met hun Hun deracht of dervoor echt TE kansloos vind (zowiezo hongaren op bloodscalp...)
hunhunter etc etc etc...

Battle.net Spud#2543

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

TepelStreeltje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:56:
[...]

ben zelf ook meer into Roll playing namen, maar als zij zo bekend willen staan, boeiend...

Je kan je der druk om maken, maar je kan het ook niet doen :Y)

Hoewel ik wel moet zeggen dat al die stomme hongare met hun Hun deracht of dervoor echt TE kansloos vind (zowiezo hongaren op bloodscalp...)
hunhunter etc etc etc...
Zoals je maar geen TepelStreeltje heet ;). Oh wacht laat maar :>

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
[...]

"Geil geil owjah"????

eensch :)

Ik heb "bamiblok" als naam, vond hem wel leuk :D :*)

mn broertje daarentegen... "Dutchlord" :/ :| :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Dutchlord? Zo heette een guildie van me die pas gestopt is met z'n lvl 40 Paladin op Tura, heeft me voor 'ie 'm verwijderde nog wel even al z'n goud naar me gestuurd. :D
TepelStreeltje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:56:
hunhunter etc etc etc...
Hehe, we zitten met een Hongaarse hunter genaamd Myrha in onze guild, die is vorige week dus Huhu (Hungarian Huntress, guildie begon al met Hungarian Hunny ^^) gedoopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Na vele whipes eindelijk luci down. Ik mocht voor MT spelen ondanks het fijt dat er tanks bij waren met meer armor. Tja dan komt prot specced goed van pas :P. Jammer genoeg niet genoeg punten voor gaunlets of the might. Maar die komen nog wel.

Die slang heeft me al veel gold gekost.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Laatst online: 20-03 08:00
[...]

"Geil geil owjah"????

M'n alt heette Oprahwinfury :P maar toen ik in een GM-Ticket begon te ranten over de manier waarop server de lag-problemen aanpakte.. Besloot die gm dat m'n naam buiten de policy viel, en er dus ook een waarschuwing op m'n account werd geplaatst...

Overigens heet ie nu Oprawindfury... En check ik kazzak regelmatig op m'n lvl20 warlock alt genaamd; Oprahwindfury ...

PS: Ik had het al gezegd maar; NEFAAAARIAAN DOWWWN!!!! :D

De Loot;
Mish'undare, Circlet of the Mind Flayer
Breastplate of Wrath
Boots of the Shadow Flame
Nemesis Robes
en Head of Nefarian

[ Voor 22% gewijzigd door MJ85 op 18-11-2005 00:45 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

--MeAngry-- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:01:
[...]

Oh jazeker wel, als jij of een van je partymembers de player gekilled heeft wel. :)
Ik heb WoW vanaf launch gespeeld voor de eerste 6 maanden oid en toen kon je vijanden niet looten hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Nice, vandaag Ragnaros voor de 2e keer down. Eerste try van de avond en op 41% toen de zonen kwamen. Ging best soepel eigenlijk de afgelopen 2 dagen, gisteren Ony eerst en MC tot en met Shazzrah en vandaag de rest van MC. Geen enkele wipes maar daar hebben we zaterdag voor als we BWL in gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Skye? Veertje?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Exitium schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:25:
Dutchlord? Zo heette een guildie van me die pas gestopt is met z'n lvl 40 Paladin op Tura, heeft me voor 'ie 'm verwijderde nog wel even al z'n goud naar me gestuurd. :D
mn 11 jarige broertje heeft een lvl 18 warlock.... dus dat is neit dezelfde :P ;)

we spelen trouwens op Ravencrest, nog meer GoT-ers daar aanwezig?

Ik ben trouwens weer een nieuwe char begonnen :D (naast mn warrior, dus ik speel nu 2 char's) het is een mage, leek me ook leuk om te spelen :)

Naarmate ik verder lvl maar eens kijken of de mage of de warrior mn main wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 22:51
\o/ dat zijn guildies ;D net zoals vele anderen hier :P

Ragnaros trouwens down vanavond zonder problemen. we hadden nog ruim een minuut over voordat 2e sons kwamen, en in eerste sons wave zelfs 15 seconden tijd voor regen ;D toch wel netjes. Dit was zonder UBRS buff btw, die hebben we de eerste keer wel gebruikt (en was toen ook verdomd handig :))

loot:

2x Legplates of Wrath
Band of Sulfuras
Band of Accuria

Nu weer meer focussen op Razorgore ^^ we zijn al in phase 2 beland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jaguar645 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 04:12:
[...]

\o/ dat zijn guildies ;D net zoals vele anderen hier :P

Ragnaros trouwens down vanavond zonder problemen. we hadden nog ruim een minuut over voordat 2e sons kwamen, en in eerste sons wave zelfs 15 seconden tijd voor regen ;D toch wel netjes. Dit was zonder UBRS buff btw, die hebben we de eerste keer wel gebruikt (en was toen ook verdomd handig :))

loot:

2x Legplates of Wrath
Band of Sulfuras
Band of Accuria

Nu weer meer focussen op Razorgore ^^ we zijn al in phase 2 beland
toon volledige bericht
wel rot voor alu dat Golemagg weer zijn robe dropte terwijl hij er niet was :X

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 18-11-2005 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:20
Over namen gesproken, op The Venture Co lopen er ook wat rond hoor:

1. Whootini
2. Pwonage
3. Dutchknight
4. Thedude

1 ticket, 4 reports :9

Ik weet in ieder geval wel dat iemand met zon soort naam zowiezo niet in mijn party of guild komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Kaap schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:01:
Over namen gesproken, op The Venture Co lopen er ook wat rond hoor:
4. Thedude
Dus als een MT van jullie guild zo zou heten zou je die niet meenemen naar MC ofzo?
Erg laag.. Probeer het eerst uit voordat je conclusies gaat trekken. Ik heb vaak genoeg met mensen gepartied die ook van die namen hadden. Ging gewoon goed. Als het dan niet goed gaat leave ik alsnog...

Gister heeft onze guild ragnaros geprobeerd, voor de 2de keer. Weet niet hoe het ging ,zal wel niet down zijn. De eerste try was 85% en toen al sons, Dat wordt dps'en :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgende week zondag (27/11) gaan we eindelijk onze eerste stappen in MC zetten :*)
We zijn een samenwerking aangegaan met The Old Garrison op Dunemaul.
Was voor ons de beste keus aangezien we in onze eigen guild (Guild of the Elderly) 'maar' +/- 20 lvl 60 chars hebben. Target is om de eerste run ongeveer 15 man mee te laten gaan.
Gister dus in guildchat bekend gemaakt, en iedereen natuurlijk loei enthousiast..
Tis nu een ware mats/fire.res gear manie.. ben benieuwd hoeveel er in een week gegrind kan worden >:)

Tips voor 15 MC newb's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:19:
[...]

Dus als een MT van jullie guild zo zou heten zou je die niet meenemen naar MC ofzo?
Erg laag.. Probeer het eerst uit voordat je conclusies gaat trekken. Ik heb vaak genoeg met mensen gepartied die ook van die namen hadden. Ging gewoon goed. Als het dan niet goed gaat leave ik alsnog...
Tja.. 't is natuurlijk wel een MMORPG dus 't lijkt me dat er wel een beetje verwacht wordt dat mensen zich een beetje inleven in het spel en daar dus ook aan denken als ze een naam kiezen.

Alhoewel ik me er zelf niet echt aan stoor.. zij zijn degenen die voor lul lopen met hun naam, niet ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Goed luisteren naar de rest die het wel weet?
Tactieken op een forum zetten, en die oefenen? :P

Gister priest lvl 24 gemaakt ^^, ik ben er nou niet echt van overtuigd of dat manaburn handig is. Het doet geen kont dmg, maar is alleen handig in een instance als de mob bijna dood is en de rest geen healing meer nodig heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Gimbooze schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:31:
[...]

Tja.. 't is natuurlijk wel een MMORPG dus 't lijkt me dat er wel een beetje verwacht wordt dat mensen zich een beetje inleven in het spel en daar dus ook aan denken als ze een naam kiezen.

Alhoewel ik me er zelf niet echt aan stoor.. zij zijn degenen die voor lul lopen met hun naam, niet ik :)
Sterkernog Kaap zit op een (PvP)RP server...

BTW gratz Dozer, jammer net geen server furst voor jullie (Substances had hem rond 9 uur ofzo)
en @ blackraven, jullie gaan toch niet te hard he, wij moeten jullie wel voor blijven :( (Vael @4% met 1 of 2 fucked up tankwissels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:30:
Volgende week zondag (27/11) gaan we eindelijk onze eerste stappen in MC zetten :*)
Was voor ons de beste keus aangezien we in onze eigen guild (Guild of the Elderly) 'maar' +/- 20 lvl 60 chars hebben. Target is om de eerste run ongeveer 15 man mee te laten gaan.
Gister dus in guildchat bekend gemaakt, en iedereen natuurlijk loei enthousiast..
Tis nu een ware mats/fire.res gear manie.. ben benieuwd hoeveel er in een week gegrind kan worden >:)

zoek en lees tactics :)
luister naar de RL
raak niet in paniek als je in 1clap 9/10 van je hp kwijt bent :P

Relax denial, eerst nog Razor neer krijgen
gewoon hard blijven werken :P en niet achterom kijken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 18-11-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Gnomes zijn niet slim :x

[ Voor 97% gewijzigd door Puc van S. op 18-11-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:42:
[...]

Maar 15man in MC? ik weet dat MC leuk lijkt, maar kan je dan niet beter met Zul'Gurrub beginnen?

ALs je toch naar MC wil: Raak niet ontmoedigd als je al op de 1e 2 of de 3e mob whiped
gnoompje, lezen :P 15 man van hun guild, samen met nog 25 man van een andere guild ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:33:
[...]
Gister priest lvl 24 gemaakt ^^, ik ben er nou niet echt van overtuigd of dat manaburn handig is. Het doet geen kont dmg, maar is alleen handig in een instance als de mob bijna dood is en de rest geen healing meer nodig heeft...
in PvP gebruik ik het veel tegen casters.
In PVE tegen castermobs.

Het heeft een behoorlijke manacost vs damageratio zeker op hoger lvl.
(i.c.m. shadowtalents)

[ Voor 3% gewijzigd door Azqi op 18-11-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Wij hebben in de guild ook van die schitterende namen : Mattie / Playa / Masterloco / FallenKnight / Bigmeal...

Ach de rogue's Garbagegirl en Hospital laten me dan wel weer lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij hebben eigenlijk best serieuze namen in de guild..
Cauthon, Sunnivaa, Elenil, Delphino, Nuunar, Dufva etc..
zelfs alle alts krijgen normale namen mee ;)
Zal waarschijnlijk ook wel komen dat bijna iedereen in onze guild 25+ is.. (Elderly he:p)

maar soms zie ik ze wel es lopen in IF.. denk ik.. god doe normaal....misschien dat ze wat meer opvallen, maar het zijn meestal wel nederlands getinte namen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Venture Co is een RP PvP server met stricte naampolicy (die helaas slecht wordt nageleefd ivm afwezigheid van GMs)

In het begin kreeg ik zelfs commentaar op mijn naam Albion (dat schijnt oud-Engeland te heten en een ander oud RP spel). Heb toen nog een GM gevraagd om een name change om van het gedoe af te zijn. Mocht het niet omdat het wel mocht. :?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Gisteren eens geprobeerd een lesser elite in silithius te soloen, ging wel fout :(
Had zelfs een healing pot, maar mn pet ging te snel dood en toen lukte het niet mn afstand te houden met dat ding, ook weinig ruimte voor kiten :(.

Maargoed, binnenkort maar weer eens een duke summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister die lvl 16 mage quest gedaan in SW... Ghostbusters ftw!!
geweldig. echt ook die trap er neer gooien en suck it in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
Kaap speelt op een RP-PvP server. Die namen zijn gewoon tegen de regels.
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:51:
Gister die lvl 16 mage quest gedaan in SW... Ghostbusters ftw!!
geweldig. echt ook die trap er neer gooien en suck it in!
Op welke server heb jij die mage?

[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 18-11-2005 10:06 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:30:

Ga niet alleen voor fire rest je levert zo ongelofelijk veel in laat gewoon de tank ook een mooie fire resist set nemen maar voor de rest neem gewoon goeie gear.
En als de andere groep niet zo ervaren is laat iemand een repairbot meenemen ;)
O ja en blijf dichtbij elkaar ga niet net over een randje kijken omdat je nieuwsgierig bent, of iemand rezzen die wat verder van die groep is dood gegaan vraag het eerst ff of het kan!
En ga niet allemaal gezellig lopen praten in het raid kanaal.
Dat zijn mijn eerste ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Gisteren weer een poging gedaan op de eerste baas in BWL...
Wederom een aantal wipes, alle eieren waren gedaan, maar er waren nog maar 8 raidmembers levend.

Daarna Onyxia gedaan, en die hebben we wel geveild.
Helm of wrath, head of onyxia en een Cloth helm.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:53
Vorige week een http://www.thottbot.com/?i=26368 geloot...
Een week geprobeerd hem te verkopen voor 1200g, en toen is het toch gelukt om hem weg te doen voor 1000g ^ ^.
Ik zal het iig nooit voor over hebben :)
(dropte van een Stone Guardian in Un'goro btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XdeckX
  • Niet online
Zilver schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:20:
Kan ik met die 10 day trial zonder het spel te kopen proberen? Zo ja, wie wil mij introduceren?
dat lijkt me ook wel wat... begin me toch te ergeren aan de bugs in de private server software. misschien toch maar overstappen op het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156777

http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=232044&P=1
Just a quick update:

Ahn'Qiraj is nearing completion. Our internal testers have been raiding the Ruins of Ahn'Qiraj (20 person zone) nightly. We're putting the final touches on the last bosses in the Temple of Ahn'Qiraj (40 person zone). We're really excited for you guys to experience this content. I think we'll have some truly memorable boss encounters here. I promise you -- the final boss of the Temple is unlike anything you've ever seen in an MMO before >=]

Also, the questing for Ahn'Qiraj is complete. There are awesome, hardcore quests in addition to some really cool 5 person content in Silithus (after the gates are open).

In other news, we're also wrapping up our "revisit" of the Tier 2 armor sets. For some classes, we just tweaked the stats here and there. Other classes will be seeing more of a revamp than a revisit. Also, the armor all has unique art now and looks *very* cool in game.

The next step is for us to put everything on the PTR. We'd really appreciate your input when we put the zones on the PTR. That's our final chance to make tuning tweaks and bug fixes before it's live on all servers. Obviously, we can still make bug fixes and tuning tweaks after the zones are live but we'd like to get everything feeling as fun and polished as possible before patch day.

Hope to see you on the PTR in the upcoming weeks! We'll certainly be there...
Tigole
toon volledige bericht
AQ dus bijna klaar, we kunnen het uitproberen op test servers (in onze 'ubrs gear' :( )
De eindbaas word iets 'nog nooit eerder vertoont in een MMO'
en Tier2 word 'getweaked' :|
Hopen op het beste dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
XdeckX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:
[...]

dat lijkt me ook wel wat... begin me toch te ergeren aan de bugs in de private server software. misschien toch maar overstappen op het echte werk.
Voeg me anders ff toe aan msn (check profiel) dan kan je een invite krijgen van me

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
XdeckX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:
[...]

Ik kan je opzich wel opgeven voor een 10 day trial, je hebt wel zelf de client software nodig, maar ik neem aan dat je die wel hebt? Anyway, contact me maar via de mail uit m'n profile.

Edit: of iemand anders die een key moet :p

[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 18-11-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:13:
[...]

Ga niet alleen voor fire rest je levert zo ongelofelijk veel in laat gewoon de tank ook een mooie fire resist set nemen maar voor de rest neem gewoon goeie gear.
En als de andere groep niet zo ervaren is laat iemand een repairbot meenemen ;)
O ja en blijf dichtbij elkaar ga niet net over een randje kijken omdat je nieuwsgierig bent, of iemand rezzen die wat verder van die groep is dood gegaan vraag het eerst ff of het kan!
En ga niet allemaal gezellig lopen praten in het raid kanaal.
Dat zijn mijn eerste ideeen.
dat waren onze 1e ideen ook idd. repairbot is geregeld, 1 tank van ons gaan we inpakken met fire res, de rest gaat met gewone gear en pots. flasks worden gemaakt etc.
Beide guilds hebben een minimum leeftijd grens.. Old Garrison heeft min 25 jaar, en wij hebben min 20 jaar. (alhoewel er maar 3 bij ons <25 zijn). Dus ik ben niet bang dat er 'rare' dingen zullen gebeuren omdat alles behoorlijk volwassen besproken word.
Iedereen heeft een gevoel van verantwoordelijkheid en weet dat door 1 foutje 39 andere dood kunnen gaan. Dus dat komt wel goed :)

Het is zowieso een proef-aan-MC run.. dus we verwachten niet echt dat we ook maar 1 boss neerleggen ;) Alles is mooi meegenomen natuurlijk, maar dat zal alleen de motivatie maar versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:41:
[...]

dat waren onze 1e ideen ook idd. repairbot is geregeld, 1 tank van ons gaan we inpakken met fire res, de rest gaat met gewone gear en pots. flasks worden gemaakt etc.
Beide guilds hebben een minimum leeftijd grens.. Old Garrison heeft min 25 jaar, en wij hebben min 20 jaar. (alhoewel er maar 3 bij ons <25 zijn). Dus ik ben niet bang dat er 'rare' dingen zullen gebeuren omdat alles behoorlijk volwassen besproken word.
Iedereen heeft een gevoel van verantwoordelijkheid en weet dat door 1 foutje 39 andere dood kunnen gaan. Dus dat komt wel goed :)

Het is zowieso een proef-aan-MC run.. dus we verwachten niet echt dat we ook maar 1 boss neerleggen ;) Alles is mooi meegenomen natuurlijk, maar dat zal alleen de motivatie maar versterken.
Ik vind die leeftijdsgrens een beetje raar hoor, mijn broertje is 18 en die is waarschijnlijk een heel stuk beter dan de meeste tanks. En hoe ga je controleren als ik het vragen mag? :)

Edit: laat ook maar, ik zie hem nog steeds als mn kleine broertje :P

[ Voor 5% gewijzigd door Monsie op 18-11-2005 10:48 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 156777 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:35:
[...]

AQ dus bijna klaar, we kunnen het uitproberen op test servers (in onze 'ubrs gear' :( )
De eindbaas word iets 'nog nooit eerder vertoont in een MMO'
en Tier2 word 'getweaked' :|
Hopen op het beste dus ...
't Wordt eens tijd dat we ook onze karakters mogen kopieeren naar de PTR, want zoals het nu is hebben we geen flikker aan die PTR ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
de PTR is gewoon om om stil te houden... (alhoewel ik hoop dat we nu ig tier 1 of 2 als set krijgen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monsie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:43:
[...]

Ik vind die leeftijdsgrens een beetje raar hoor, mijn broertje is 18 en die is waarschijnlijk een heel stuk beter dan de meeste tanks. En hoe ga je controleren als ik het vragen mag? :)
niet.. maar je merkt het gauw genoeg aan gedrag. die 3 onder de 20 zijn 18 & 19.
Dus we zijn wel redelijk soepel daarmee, maar je moet gewoon ergens een grens trekken.
En als ze bij 'aanmelding' al durven zeggen dat ze 18 zijn maar zich wel zo opzetten om zichzelf te bewijzen. tja, dat zal alleen maar in het voordeel zijn. We spelen voor ons plezier.. en dat verwachten we van iedereen in de guild. Eerlijkheid en geduld pik je er dan echt wel tussenuit ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 5646 op 18-11-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:41:
[...]

leuk hoor voor hun is het dus ook de eerste run als ik het goed begrijp.
Als ik je dan nog een tip mag gegeven proberen altijd een veilige plaats te hebben voor je main groep laat liever je puller (hunter) een stukje terug rennen, je hebt snel de neiging om naar voren te lopen maar met rond lopen de honden en surgers kan dat gevaarlijk zijn. En probeer de vaart erin te houden en zorg ervoor dat iemand timers gebruik voor de respawn van alle mobs eerste keer op onze run ging het een paar keer mis omdat in onze rug een hondje respawnde en beginnen met een wipe is niet leuk.
Nog een tipje als je naar luci gaat en je gaat langs de imps laat dan een warrior die surger die daar rond loopt pullen door gewoon voorzichtig steeds iets dichterbij te gaan staan, als een hunter pult heb je kans dat ie de imps mee neemt en dan word het chaos vaak ook al kan je banishen.
Laatste tip zorg dat iedereen die kan decursen/magic decursive heeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Ehm...waarom? Deze kan nog makkelijk een dag mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Geen flame, maar kun je wat meer interpunctie gebruiken en allinea's?
Zon lap tekst is niet echt aanmoedigend om te lezen :)
@jarno ik zweer dat het punctatie was, o well.. het is vrijdag en ik ben gebroken :(

[ Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 18-11-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:15:
[...]
Ehm...waarom? Deze kan nog makkelijk een dag mee...
Ja dus?
Vanaf de 950 mag er een nieuwe aangemaakt worden, ik snap niet waarom je zo lastig doet.
En je moet echt niet denken dat ik de TS wil hebben hoor, doet me echt niets

@ ras, interpunctie heet dat, niet punctatie. :D
Tenminste, nooit van gehoord...

U hebt gezocht op punctatie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

[ Voor 13% gewijzigd door enira op 18-11-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:20:
[...]

Ja dus?
Vanaf de 950 mag er een nieuwe aangemaakt worden, ik snap niet waarom je zo lastig doet.
En je moet echt niet denken dat ik de TS wil hebben hoor, doet me echt niets

[betweterig geblaat]
Als ik het goed begrijp vind jij dat Silk_dude lastig doet, terwijl hij alleen vraag waarom je nu al een nieuw topic maakt. Wat is daar in vredesnaam lastig aan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten; waarom nu al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Wouter schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:36:
[...]

Als ik het goed begrijp vind jij dat Silk_dude lastig doet, terwijl hij alleen vraag waarom je nu al een nieuw topic maakt. Wat is daar in vredesnaam lastig aan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten; waarom nu al?
Dat lastig doen is misschien wat cru gezegd, maar het is gewoon volkomen normaal als je een topic boven de 950 replies vernieuwd hoor. Het is misschien wat vroeg, maar het mag.

En waarom nu?
Ik kom op got, zie dat er een nieuwe gemaakt mag worden en dan doe ik dat? Had jij net zo goed kunnen doen hoor... I really DON'T care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
Waarom ruziën er dan over? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik doe er niet moeilijk over, silk_dude begon ermee....
/einde "ruzie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 10:52
Ok, kiss and make up then and go back ontopic...

Ik post hier misschien niet zo veel, maar ik lees wel veel leuke/intresante verhalen hier, speel zelf niet meer sinds een paar weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:38:
[...]

Dat lastig doen is misschien wat cru gezegd, maar het is gewoon volkomen normaal als je een topic boven de 950 replies vernieuwd hoor. Het is misschien wat vroeg, maar het mag.

En waarom nu?
Ik kom op got, zie dat er een nieuwe gemaakt mag worden en dan doe ik dat? Had jij net zo goed kunnen doen hoor... I really DON'T care.
I really DON'T care either, wilde alleen even weten waarom je op een dergelijke manier tegen Silk_dude deed ;) Sterker nog, vind het goed dat er al een nieuw topic is en dat je er de moeite voor genomen hebt, alleen moet deze wel even afgesloten worden.

Snappie vous? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
oui, je snappe vous :P
En nu mag een modje ingrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:15:
[...]

Geen flame, maar kun je wat meer interpunctie gebruiken en allinea's?
Zon lap tekst is niet echt aanmoedigend om te lezen :)
@jarno ik zweer dat het punctatie was, o well.. het is vrijdag en ik ben gebroken :(
gauw nog een laatste post in dit oude topic.
Het is voor bij dus ook vrijdag en ook ik ben gebroken.
Er staat wel wat interpunctie in zelfs een verdwaalde komma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 16:12
MantaMania schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:07:
Er staat wel wat interpunctie in zelfs een verdwaalde komma ;)
Aangezien dit topic toch dichtgaat: Misschien moeten we gewoon voor het poldermodel gaan en het over interpunctuatie hebben? :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.