mwah valt tegen, normale cloth wearers zijn makkelijk, shadow priests nog wel lastig, eigenlijk vind ik warriors nog het meest lastige met vervelende intercepts en hamstrings. Gelukkig hebben we daar free action potion voor...On_E schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:53:
[...]
Gek he, met een Hunter, de nieuwe easy-mode class.
Ga denk ik toch wel weer 30 punten in survival gooien (laat wyvern maar zitten voor scatter). Geeft je iets minder dps maar veel leukere pvp, kan je lekker je afstand bewaren ipv alleen te vertrouwen op je crits.
edit: btw we zijn nu beter, maar straks worden de andere classes weer herzien en dan belanden we uiteindelijk vanzelf wel weer ergens onderaan.
[Voor 11% gewijzigd door DarkShadow op 17-11-2005 15:53]
Feign Death + Frost Trap > WarriorsDarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
[...]
mwah valt tegen, normale cloth wearers zijn makkelijk, shadow priests nog wel lastig, eigenlijk vind ik warriors nog het meest lastige met vervelende intercepts en hamstrings. Gelukkig hebben we daar free action potion voor...
Ga denk ik toch wel weer 30 punten in survival gooien (laat wyvern maar zitten voor scatter). Geeft je iets minder dps maar veel leukere pvp, kan je lekker je afstand bewaren ipv alleen te vertrouwen op je crits.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Anoniem: 108648
als je op bloodscalp speelt, dual me maar, elke lock my ass. De nieuwe imba BW hunters zijn voor locks een pain in the ass, maar beetje elke lock ownen?
hehe, nee goede lock is idd echt lastig. Laatst werd ik er door een gecorpsecamped, en dat is bijzonder lastig om daarvan af te komen. Toch lukte het me met behulp van mn pet en mn battlechicken (engineering is zo leuk soms), terwijl ik feared was hielpen zij mij en hij ging wel neer
Wat zijn trouwens jullie plaatsen voor world pvp? Ikzelf kom regelmatig in silithius en daar is vaak ook genoeg horde om neer te halen. Gisteren was het er ook even weer hel (leek wel op southshore van eerst), een partymember had de hunter epic quest verpest van een horde, ik had er ook even bij gestaan maar netjes /bow gedaan omdat het toch enorm lastig is om hem neer te krijgen. Anyway ze waren zo superpissed gingen ze mij ook nog afmaken (terwijl ik me zo beleefd had gedragen, de volgende keer is die demon dus echt wel zo weg), uiteindelijk gingen steeds meer zich ermee bemoeien en liep het uit op een gevecht met 30 man bij cenarion hold, was een erg vermakelijk moment trouwens

[Voor 55% gewijzigd door DarkShadow op 17-11-2005 16:08]
Tenzij de hunter Alliance is, dan mag het uiteraard

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Ik mijdt world PvP eigenlijk tegenwoordig, maar als het ''los'' gaat is het altijd in BRM of EPL.DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:05:
dual?
hehe, nee goede lock is idd echt lastig. Laatst werd ik er door een gecorpsecamped, en dat is bijzonder lastig om daarvan af te komen. Toch lukte het me met behulp van mn pet en mn battlechicken (engineering is zo leuk soms), terwijl ik feared was hielpen zij mij en hij ging wel neer
Wat zijn trouwens jullie plaatsen voor world pvp? Ikzelf kom regelmatig in silithius en daar is vaak ook genoeg horde om neer te halen. Gisteren was het er ook even weer hel (leek wel op southshore van eerst), een partymember had de hunter epic quest verpest van een horde, ik had er ook even bij gestaan maar netjes /bow gedaan omdat het toch enorm lastig is om hem neer te krijgen. Anyway ze waren zo superpissed gingen ze mij ook nog afmaken (terwijl ik me zo beleefd had gedragen, de volgende keer is die demon dus echt wel zo weg), uiteindelijk gingen steeds meer zich ermee bemoeien en liep het uit op een gevecht met 30 man bij cenarion hold, was een erg vermakelijk moment trouwens
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
jaja klopt, was ook een lastige party member, klonk als kiddie, maargoed daarna wraak nemen op iedereen is ook sneu, moet je ook niet verwachten dat mensen dan ooit nog een keer stoppen met het afbreken van huntersquest.Wouter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:16:
Sorry hoor, maar Hunters storen tijdens de demon quest is ZO lame...
Tenzij de hunter Alliance is, dan mag het uiteraard
Anoniem: 82860
De helft is al gereviseerd, onderaand kom je dus al niet.DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
[...]
mwah valt tegen, normale cloth wearers zijn makkelijk, shadow priests nog wel lastig, eigenlijk vind ik warriors nog het meest lastige met vervelende intercepts en hamstrings. Gelukkig hebben we daar free action potion voor...
edit: btw we zijn nu beter, maar straks worden de andere classes weer herzien en dan belanden we uiteindelijk vanzelf wel weer ergens onderaan.
Anoniem: 93525
Vaag van blizzard dat ze die icetrap exploit nog steeds niet gefixed hebben.DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:02:
kheb laatst een warrior 5 keer achter elkaar in een trap gezet en 5 keer geopend met aimed shot, maar hij leeftde nog(was wel helemaal in epics en ik superior, dus was ergens natuurlijk ook wel zielig voor hum geweest
)
Er zijn al zoveel klachten over geweest.
Dat had ik ook. En ik dacht ook: opnieuw beginnen duurt ook alweer zo lang.Monsie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:33:
Ik vraag me af of meer mensen er 'last' van hebben. Ik heb nou al een tijdje echt geen zin meer om WoW te spelen. Dan lig ik weer eens in en dan denk ik: nee he, niet weer UBRS of wat dan ook...
Een nieuw character beginnen is ook geen optie, dit heb ik gedaan met een mage, die nu lvl 31 is, maar dat ben ik ook alweer zat. Wéér diezelfde quests
Stom gevoel, verder verveel ik me dan dood achter de pc. Misschien toch maar een proberen een 'leven' te zoeken waar ik zoveel over hoor
En toen kwam de nieuwe server uit. En dat was dan weer wel erg leuk. Rushen om lekker beetje bij de hoogste levels te blijven. Lege gebieden. Economie die nog helemaal op gang moet komen. Niet alleen maar groupen met getwinkte alts of lvl 60s die je even helpen. Was meteen weer verslaafd.
Dit dus.
Gelukkig wel;)
enne weet jij toevallig van wie het char geilgeilowja is (oid)??
Grappig zwaard die bloodfangs defender, onze MT heeft die sinds het weekend, is van mandokir gedropt dacht ik. Echt super colle looks ook.
Ik denk dat er best mensen zijn dies 5-10k neer zullen tellen voor Baron's mount als het een BoE was geweestAnoniem: 130680 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:15:
[...]
Het is een vrij zeldzame epic world drop die hand of Edward the Odd, net zoals Teebu's Blazing Longsword. Die laatste stond afgelopen weekend nog voor 5000 G op de AH op Bloodscalp.
Ik vraag me nu ook af, of er daadwerkelijk iemand is geweest die dat er voor heeft neer gelegtWant 5000 G is een ziekelijk bedrag
voor een epic.

[Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 17-11-2005 16:54]
Dit dus.
"Geil geil owjah"????Routed schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:49:
[...]
Gelukkig wel;)
enne weet jij toevallig van wie het char geilgeilowja is (oid)??
Grappig zwaard die bloodfangs defender, onze MT heeft die sinds het weekend, is van mandokir gedropt dacht ik. Echt super colle looks ook.
De tering zeg wat heb ik een hekel aan dat soort namen. Gelukkig zijn de GMs het met me eens en wordt op bijna al mijn tickets gereageerd door de desbetreffende persoon een temp-ban en naamsverandering aan de broek te hangen. Al die "grappige" Nederlandse namen (Pindakaas, Koelkast, whatever) en gewoon achterlijke namen ("TheOutkast" "Dutchyhunter") hangen mij echt enorm de keel uit. Verzin alsjeblieft wat beters, je bent niet grappig.
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten...

(p.s. niet tegen jou dus, maar tegen mensen die belachelijke namen kiezen)
Ryzen 3700X, EVGA RTX 3080, 32GB PC3200 DDR4, 2TB NVMe, LG48CX 120HZ OLED & 165Hz IPS 1440p
Sterker nog, hij stond eerst op de AH voor 10K/12K gAnoniem: 130680 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:15:
Het is een vrij zeldzame epic world drop die hand of Edward the Odd, net zoals Teebu's Blazing Longsword. Die laatste stond afgelopen weekend nog voor 5000 G op de AH op Bloodscalp. Ik vraag me nu ook af, of er daadwerkelijk iemand is geweest die dat er voor heeft neer gelegtWant 5000 G is een ziekelijk bedrag
voor een epic.

Hij's uiteindelijk van eigenaar gewisseld voor iets van 1KG plus 5 of 6 bottomless bags.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
haha, dat heet tactiek. Het werkt zoals het hoort.Anoniem: 93525 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:34:
[...]
Vaag van blizzard dat ze die icetrap exploit nog steeds niet gefixed hebben.
Er zijn al zoveel klachten over geweest.

Pics en loot volgen
.
ben zelf ook meer into Roll playing namen, maar als zij zo bekend willen staan, boeiend...DeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:09:
[...]
"Geil geil owjah"????
De tering zeg wat heb ik een hekel aan dat soort namen. Gelukkig zijn de GMs het met me eens en wordt op bijna al mijn tickets gereageerd door de desbetreffende persoon een temp-ban en naamsverandering aan de broek te hangen. Al die "grappige" Nederlandse namen (Pindakaas, Koelkast, whatever) en gewoon achterlijke namen ("TheOutkast" "Dutchyhunter") hangen mij echt enorm de keel uit. Verzin alsjeblieft wat beters, je bent niet grappig.
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten...![]()
Je kan je der druk om maken, maar je kan het ook niet doen

Hoewel ik wel moet zeggen dat al die stomme hongare met hun Hun deracht of dervoor echt TE kansloos vind (zowiezo hongaren op bloodscalp...)
hunhunter etc etc etc...
Zoals je maar geen TepelStreeltje heetTepelStreeltje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:56:
[...]
ben zelf ook meer into Roll playing namen, maar als zij zo bekend willen staan, boeiend...
Je kan je der druk om maken, maar je kan het ook niet doen![]()
Hoewel ik wel moet zeggen dat al die stomme hongare met hun Hun deracht of dervoor echt TE kansloos vind (zowiezo hongaren op bloodscalp...)
hunhunter etc etc etc...

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
eenschDeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:09:
[...]
"Geil geil owjah"????
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten...![]()

Ik heb "bamiblok" als naam, vond hem wel leuk

mn broertje daarentegen... "Dutchlord"

Hehe, we zitten met een Hongaarse hunter genaamd Myrha in onze guild, die is vorige week dus Huhu (Hungarian Huntress, guildie begon al met Hungarian Hunny ^^) gedoopt.TepelStreeltje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:56:
hunhunter etc etc etc...

Die slang heeft me al veel gold gekost.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
M'n alt heette OprahwinfuryDeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:09:
[...]
"Geil geil owjah"????

Overigens heet ie nu Oprawindfury... En check ik kazzak regelmatig op m'n lvl20 warlock alt genaamd; Oprahwindfury ...
PS: Ik had het al gezegd maar; NEFAAAARIAAN DOWWWN!!!!

De Loot;
Mish'undare, Circlet of the Mind Flayer
Breastplate of Wrath
Boots of the Shadow Flame
Nemesis Robes
en Head of Nefarian
[Voor 22% gewijzigd door Michél|IA2 op 18-11-2005 00:45]
.
Ik heb WoW vanaf launch gespeeld voor de eerste 6 maanden oid en toen kon je vijanden niet looten hoor--MeAngry-- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:01:
[...]
Oh jazeker wel, als jij of een van je partymembers de player gekilled heeft wel.

Anoniem: 117852

mn 11 jarige broertje heeft een lvl 18 warlock.... dus dat is neit dezelfdeExitium schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:25:
Dutchlord? Zo heette een guildie van me die pas gestopt is met z'n lvl 40 Paladin op Tura, heeft me voor 'ie 'm verwijderde nog wel even al z'n goud naar me gestuurd.

we spelen trouwens op Ravencrest, nog meer GoT-ers daar aanwezig?
Ik ben trouwens weer een nieuwe char begonnen

Naarmate ik verder lvl maar eens kijken of de mage of de warrior mn main wordt

\o/ dat zijn guildies ;D net zoals vele anderen hier

Ragnaros trouwens down vanavond zonder problemen. we hadden nog ruim een minuut over voordat 2e sons kwamen, en in eerste sons wave zelfs 15 seconden tijd voor regen ;D toch wel netjes. Dit was zonder UBRS buff btw, die hebben we de eerste keer wel gebruikt (en was toen ook verdomd handig

loot:
2x Legplates of Wrath
Band of Sulfuras
Band of Accuria
Nu weer meer focussen op Razorgore ^^ we zijn al in phase 2 beland
wel rot voor alu dat Golemagg weer zijn robe dropte terwijl hij er niet wasJaguar645 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 04:12:
[...]
\o/ dat zijn guildies ;D net zoals vele anderen hier![]()
Ragnaros trouwens down vanavond zonder problemen. we hadden nog ruim een minuut over voordat 2e sons kwamen, en in eerste sons wave zelfs 15 seconden tijd voor regen ;D toch wel netjes. Dit was zonder UBRS buff btw, die hebben we de eerste keer wel gebruikt (en was toen ook verdomd handig)
loot:
2x Legplates of Wrath
Band of Sulfuras
Band of Accuria
Nu weer meer focussen op Razorgore ^^ we zijn al in phase 2 beland

[Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 18-11-2005 08:13]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
1. Whootini
2. Pwonage
3. Dutchknight
4. Thedude
1 ticket, 4 reports

Ik weet in ieder geval wel dat iemand met zon soort naam zowiezo niet in mijn party of guild komt

"Oooh Jeroen!"
Dus als een MT van jullie guild zo zou heten zou je die niet meenemen naar MC ofzo?Kaap schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:01:
Over namen gesproken, op The Venture Co lopen er ook wat rond hoor:
4. Thedude
Erg laag.. Probeer het eerst uit voordat je conclusies gaat trekken. Ik heb vaak genoeg met mensen gepartied die ook van die namen hadden. Ging gewoon goed. Als het dan niet goed gaat leave ik alsnog...
Gister heeft onze guild ragnaros geprobeerd, voor de 2de keer. Weet niet hoe het ging ,zal wel niet down zijn. De eerste try was 85% en toen al sons, Dat wordt dps'en

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 5646

We zijn een samenwerking aangegaan met The Old Garrison op Dunemaul.
Was voor ons de beste keus aangezien we in onze eigen guild (Guild of the Elderly) 'maar' +/- 20 lvl 60 chars hebben. Target is om de eerste run ongeveer 15 man mee te laten gaan.
Gister dus in guildchat bekend gemaakt, en iedereen natuurlijk loei enthousiast..
Tis nu een ware mats/fire.res gear manie.. ben benieuwd hoeveel er in een week gegrind kan worden

Tips voor 15 MC newb's?

Tja.. 't is natuurlijk wel een MMORPG dus 't lijkt me dat er wel een beetje verwacht wordt dat mensen zich een beetje inleven in het spel en daar dus ook aan denken als ze een naam kiezen.jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:19:
[...]
Dus als een MT van jullie guild zo zou heten zou je die niet meenemen naar MC ofzo?
Erg laag.. Probeer het eerst uit voordat je conclusies gaat trekken. Ik heb vaak genoeg met mensen gepartied die ook van die namen hadden. Ging gewoon goed. Als het dan niet goed gaat leave ik alsnog...
Alhoewel ik me er zelf niet echt aan stoor.. zij zijn degenen die voor lul lopen met hun naam, niet ik

Goed luisteren naar de rest die het wel weet?
Tactieken op een forum zetten, en die oefenen?

Gister priest lvl 24 gemaakt ^^, ik ben er nou niet echt van overtuigd of dat manaburn handig is. Het doet geen kont dmg, maar is alleen handig in een instance als de mob bijna dood is en de rest geen healing meer nodig heeft...
Sterkernog Kaap zit op een (PvP)RP server...Gimbooze schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:31:
[...]
Tja.. 't is natuurlijk wel een MMORPG dus 't lijkt me dat er wel een beetje verwacht wordt dat mensen zich een beetje inleven in het spel en daar dus ook aan denken als ze een naam kiezen.
Alhoewel ik me er zelf niet echt aan stoor.. zij zijn degenen die voor lul lopen met hun naam, niet ik
BTW gratz Dozer, jammer net geen server furst voor jullie (Substances had hem rond 9 uur ofzo)
en @ blackraven, jullie gaan toch niet te hard he, wij moeten jullie wel voor blijven

zoek en lees tacticsAnoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:30:
Volgende week zondag (27/11) gaan we eindelijk onze eerste stappen in MC zetten
Was voor ons de beste keus aangezien we in onze eigen guild (Guild of the Elderly) 'maar' +/- 20 lvl 60 chars hebben. Target is om de eerste run ongeveer 15 man mee te laten gaan.
Gister dus in guildchat bekend gemaakt, en iedereen natuurlijk loei enthousiast..
Tis nu een ware mats/fire.res gear manie.. ben benieuwd hoeveel er in een week gegrind kan worden
Tips voor 15 MC newb's?

luister naar de RL
raak niet in paniek als je in 1clap 9/10 van je hp kwijt bent

Relax denial, eerst nog Razor neer krijgen
gewoon hard blijven werken

[Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 18-11-2005 08:44]
[Voor 97% gewijzigd door Puc van S. op 18-11-2005 08:49]
gnoompje, lezenM1lamb3r schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:42:
[...]
Maar 15man in MC? ik weet dat MC leuk lijkt, maar kan je dan niet beter met Zul'Gurrub beginnen?
ALs je toch naar MC wil: Raak niet ontmoedigd als je al op de 1e 2 of de 3e mob whiped

in PvP gebruik ik het veel tegen casters.jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:33:
[...]
Gister priest lvl 24 gemaakt ^^, ik ben er nou niet echt van overtuigd of dat manaburn handig is. Het doet geen kont dmg, maar is alleen handig in een instance als de mob bijna dood is en de rest geen healing meer nodig heeft...
In PVE tegen castermobs.
Het heeft een behoorlijke manacost vs damageratio zeker op hoger lvl.
(i.c.m. shadowtalents)
[Voor 3% gewijzigd door Azqi op 18-11-2005 08:52]
Ach de rogue's Garbagegirl en Hospital laten me dan wel weer lachen

Cauthon, Sunnivaa, Elenil, Delphino, Nuunar, Dufva etc..
zelfs alle alts krijgen normale namen mee

Zal waarschijnlijk ook wel komen dat bijna iedereen in onze guild 25+ is.. (Elderly he:p)
maar soms zie ik ze wel es lopen in IF.. denk ik.. god doe normaal....misschien dat ze wat meer opvallen, maar het zijn meestal wel nederlands getinte namen

Venture Co is een RP PvP server met stricte naampolicy (die helaas slecht wordt nageleefd ivm afwezigheid van GMs)jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:19:
[...]
Dus als een MT van jullie guild zo zou heten zou je die niet meenemen naar MC ofzo?
In het begin kreeg ik zelfs commentaar op mijn naam Albion (dat schijnt oud-Engeland te heten en een ander oud RP spel). Heb toen nog een GM gevraagd om een name change om van het gedoe af te zijn. Mocht het niet omdat het wel mocht.

Dit dus.

Had zelfs een healing pot, maar mn pet ging te snel dood en toen lukte het niet mn afstand te houden met dat ding, ook weinig ruimte voor kiten

Maargoed, binnenkort maar weer eens een duke summonen.
geweldig. echt ook die trap er neer gooien en suck it in!
Kaap speelt op een RP-PvP server. Die namen zijn gewoon tegen de regels.jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:19:
Op welke server heb jij die mage?Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:51:
Gister die lvl 16 mage quest gedaan in SW... Ghostbusters ftw!!
geweldig. echt ook die trap er neer gooien en suck it in!
[Voor 23% gewijzigd door Hydra op 18-11-2005 10:06]
https://niels.nu
Ga niet alleen voor fire rest je levert zo ongelofelijk veel in laat gewoon de tank ook een mooie fire resist set nemen maar voor de rest neem gewoon goeie gear.Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:30:
Volgende week zondag (27/11) gaan we eindelijk onze eerste stappen in MC zetten
Tips voor 15 MC newb's?
En als de andere groep niet zo ervaren is laat iemand een repairbot meenemen

O ja en blijf dichtbij elkaar ga niet net over een randje kijken omdat je nieuwsgierig bent, of iemand rezzen die wat verder van die groep is dood gegaan vraag het eerst ff of het kan!
En ga niet allemaal gezellig lopen praten in het raid kanaal.
Dat zijn mijn eerste ideeen.
Wederom een aantal wipes, alle eieren waren gedaan, maar er waren nog maar 8 raidmembers levend.
Daarna Onyxia gedaan, en die hebben we wel geveild.
Helm of wrath, head of onyxia en een Cloth helm.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Een week geprobeerd hem te verkopen voor 1200g, en toen is het toch gelukt om hem weg te doen voor 1000g ^ ^.
Ik zal het iig nooit voor over hebben

(dropte van een Stone Guardian in Un'goro btw)
dat lijkt me ook wel wat... begin me toch te ergeren aan de bugs in de private server software. misschien toch maar overstappen op het echte werk.Zilver schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:20:
Kan ik met die 10 day trial zonder het spel te kopen proberen? Zo ja, wie wil mij introduceren?
Anoniem: 156777
AQ dus bijna klaar, we kunnen het uitproberen op test servers (in onze 'ubrs gear'http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=232044&P=1
Just a quick update:
Ahn'Qiraj is nearing completion. Our internal testers have been raiding the Ruins of Ahn'Qiraj (20 person zone) nightly. We're putting the final touches on the last bosses in the Temple of Ahn'Qiraj (40 person zone). We're really excited for you guys to experience this content. I think we'll have some truly memorable boss encounters here. I promise you -- the final boss of the Temple is unlike anything you've ever seen in an MMO before >=]
Also, the questing for Ahn'Qiraj is complete. There are awesome, hardcore quests in addition to some really cool 5 person content in Silithus (after the gates are open).
In other news, we're also wrapping up our "revisit" of the Tier 2 armor sets. For some classes, we just tweaked the stats here and there. Other classes will be seeing more of a revamp than a revisit. Also, the armor all has unique art now and looks *very* cool in game.
The next step is for us to put everything on the PTR. We'd really appreciate your input when we put the zones on the PTR. That's our final chance to make tuning tweaks and bug fixes before it's live on all servers. Obviously, we can still make bug fixes and tuning tweaks after the zones are live but we'd like to get everything feeling as fun and polished as possible before patch day.
Hope to see you on the PTR in the upcoming weeks! We'll certainly be there...
Tigole

De eindbaas word iets 'nog nooit eerder vertoont in een MMO'
en Tier2 word 'getweaked'

Hopen op het beste dus ...
Voeg me anders ff toe aan msn (check profiel) dan kan je een invite krijgen van meXdeckX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:
[...]
dat lijkt me ook wel wat... begin me toch te ergeren aan de bugs in de private server software. misschien toch maar overstappen op het echte werk.
Sign here please
Ik kan je opzich wel opgeven voor een 10 day trial, je hebt wel zelf de client software nodig, maar ik neem aan dat je die wel hebt? Anyway, contact me maar via de mail uit m'n profile.XdeckX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:30:
[...]
dat lijkt me ook wel wat... begin me toch te ergeren aan de bugs in de private server software. misschien toch maar overstappen op het echte werk.
Edit: of iemand anders die een key moet

[Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 18-11-2005 10:39]
dat waren onze 1e ideen ook idd. repairbot is geregeld, 1 tank van ons gaan we inpakken met fire res, de rest gaat met gewone gear en pots. flasks worden gemaakt etc.MantaMania schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:13:
[...]
Ga niet alleen voor fire rest je levert zo ongelofelijk veel in laat gewoon de tank ook een mooie fire resist set nemen maar voor de rest neem gewoon goeie gear.
En als de andere groep niet zo ervaren is laat iemand een repairbot meenemen
O ja en blijf dichtbij elkaar ga niet net over een randje kijken omdat je nieuwsgierig bent, of iemand rezzen die wat verder van die groep is dood gegaan vraag het eerst ff of het kan!
En ga niet allemaal gezellig lopen praten in het raid kanaal.
Dat zijn mijn eerste ideeen.
Beide guilds hebben een minimum leeftijd grens.. Old Garrison heeft min 25 jaar, en wij hebben min 20 jaar. (alhoewel er maar 3 bij ons <25 zijn). Dus ik ben niet bang dat er 'rare' dingen zullen gebeuren omdat alles behoorlijk volwassen besproken word.
Iedereen heeft een gevoel van verantwoordelijkheid en weet dat door 1 foutje 39 andere dood kunnen gaan. Dus dat komt wel goed

Het is zowieso een proef-aan-MC run.. dus we verwachten niet echt dat we ook maar 1 boss neerleggen

Ik vind die leeftijdsgrens een beetje raar hoor, mijn broertje is 18 en die is waarschijnlijk een heel stuk beter dan de meeste tanks. En hoe ga je controleren als ik het vragen mag?Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:41:
[...]
dat waren onze 1e ideen ook idd. repairbot is geregeld, 1 tank van ons gaan we inpakken met fire res, de rest gaat met gewone gear en pots. flasks worden gemaakt etc.
Beide guilds hebben een minimum leeftijd grens.. Old Garrison heeft min 25 jaar, en wij hebben min 20 jaar. (alhoewel er maar 3 bij ons <25 zijn). Dus ik ben niet bang dat er 'rare' dingen zullen gebeuren omdat alles behoorlijk volwassen besproken word.
Iedereen heeft een gevoel van verantwoordelijkheid en weet dat door 1 foutje 39 andere dood kunnen gaan. Dus dat komt wel goed
Het is zowieso een proef-aan-MC run.. dus we verwachten niet echt dat we ook maar 1 boss neerleggenAlles is mooi meegenomen natuurlijk, maar dat zal alleen de motivatie maar versterken.

Edit: laat ook maar, ik zie hem nog steeds als mn kleine broertje

[Voor 5% gewijzigd door Monsie op 18-11-2005 10:48]
Sign here please
't Wordt eens tijd dat we ook onze karakters mogen kopieeren naar de PTR, want zoals het nu is hebben we geen flikker aan die PTR ;/Anoniem: 156777 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:35:
[...]
AQ dus bijna klaar, we kunnen het uitproberen op test servers (in onze 'ubrs gear')
De eindbaas word iets 'nog nooit eerder vertoont in een MMO'
en Tier2 word 'getweaked'
Hopen op het beste dus ...
niet.. maar je merkt het gauw genoeg aan gedrag. die 3 onder de 20 zijn 18 & 19.Monsie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:43:
[...]
Ik vind die leeftijdsgrens een beetje raar hoor, mijn broertje is 18 en die is waarschijnlijk een heel stuk beter dan de meeste tanks. En hoe ga je controleren als ik het vragen mag?
Dus we zijn wel redelijk soepel daarmee, maar je moet gewoon ergens een grens trekken.
En als ze bij 'aanmelding' al durven zeggen dat ze 18 zijn maar zich wel zo opzetten om zichzelf te bewijzen. tja, dat zal alleen maar in het voordeel zijn. We spelen voor ons plezier.. en dat verwachten we van iedereen in de guild. Eerlijkheid en geduld pik je er dan echt wel tussenuit ;-)
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 5646 op 18-11-2005 10:56]
leuk hoor voor hun is het dus ook de eerste run als ik het goed begrijp.Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:41:
[...]
dat waren onze 1e ideen ook idd. repairbot is geregeld, 1 tank van ons gaan we inpakken met fire res, de rest gaat met gewone gear en pots. flasks worden gemaakt etc.
Het is zowieso een proef-aan-MC run.. dus we verwachten niet echt dat we ook maar 1 boss neerleggenAlles is mooi meegenomen natuurlijk, maar dat zal alleen de motivatie maar versterken.
Als ik je dan nog een tip mag gegeven proberen altijd een veilige plaats te hebben voor je main groep laat liever je puller (hunter) een stukje terug rennen, je hebt snel de neiging om naar voren te lopen maar met rond lopen de honden en surgers kan dat gevaarlijk zijn. En probeer de vaart erin te houden en zorg ervoor dat iemand timers gebruik voor de respawn van alle mobs eerste keer op onze run ging het een paar keer mis omdat in onze rug een hondje respawnde en beginnen met een wipe is niet leuk.
Nog een tipje als je naar luci gaat en je gaat langs de imps laat dan een warrior die surger die daar rond loopt pullen door gewoon voorzichtig steeds iets dichterbij te gaan staan, als een hunter pult heb je kans dat ie de imps mee neemt en dan word het chaos vaak ook al kan je banishen.
Laatste tip zorg dat iedereen die kan decursen/magic decursive heeft!!
Geen flame, maar kun je wat meer interpunctie gebruiken en allinea's?
Zon lap tekst is niet echt aanmoedigend om te lezen

@jarno ik zweer dat het punctatie was, o well.. het is vrijdag en ik ben gebroken

[Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 18-11-2005 11:23]
Ja dus?Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:15:
[...]
Ehm...waarom? Deze kan nog makkelijk een dag mee...
Vanaf de 950 mag er een nieuwe aangemaakt worden, ik snap niet waarom je zo lastig doet.
En je moet echt niet denken dat ik de TS wil hebben hoor, doet me echt niets
@ ras, interpunctie heet dat, niet punctatie.

Tenminste, nooit van gehoord...
U hebt gezocht op punctatie:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
[Voor 13% gewijzigd door enira op 18-11-2005 11:21]
Als ik het goed begrijp vind jij dat Silk_dude lastig doet, terwijl hij alleen vraag waarom je nu al een nieuw topic maakt. Wat is daar in vredesnaam lastig aan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten; waarom nu al?jarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:20:
[...]
Ja dus?
Vanaf de 950 mag er een nieuwe aangemaakt worden, ik snap niet waarom je zo lastig doet.
En je moet echt niet denken dat ik de TS wil hebben hoor, doet me echt niets
[betweterig geblaat]
Dat lastig doen is misschien wat cru gezegd, maar het is gewoon volkomen normaal als je een topic boven de 950 replies vernieuwd hoor. Het is misschien wat vroeg, maar het mag.Wouter schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:36:
[...]
Als ik het goed begrijp vind jij dat Silk_dude lastig doet, terwijl hij alleen vraag waarom je nu al een nieuw topic maakt. Wat is daar in vredesnaam lastig aan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten; waarom nu al?
En waarom nu?
Ik kom op got, zie dat er een nieuwe gemaakt mag worden en dan doe ik dat? Had jij net zo goed kunnen doen hoor... I really DON'T care.
Ik doe er niet moeilijk over, silk_dude begon ermee....
/einde "ruzie"
Ik post hier misschien niet zo veel, maar ik lees wel veel leuke/intresante verhalen hier, speel zelf niet meer sinds een paar weken...
I really DON'T care either, wilde alleen even weten waarom je op een dergelijke manier tegen Silk_dude deedjarnotjuh schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:38:
[...]
Dat lastig doen is misschien wat cru gezegd, maar het is gewoon volkomen normaal als je een topic boven de 950 replies vernieuwd hoor. Het is misschien wat vroeg, maar het mag.
En waarom nu?
Ik kom op got, zie dat er een nieuwe gemaakt mag worden en dan doe ik dat? Had jij net zo goed kunnen doen hoor... I really DON'T care.

Snappie vous?

oui, je snappe vous

En nu mag een modje ingrijpen...
gauw nog een laatste post in dit oude topic.RaseriaN schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:15:
[...]
Geen flame, maar kun je wat meer interpunctie gebruiken en allinea's?
Zon lap tekst is niet echt aanmoedigend om te lezen
@jarno ik zweer dat het punctatie was, o well.. het is vrijdag en ik ben gebroken
Het is voor bij dus ook vrijdag en ook ik ben gebroken.
Er staat wel wat interpunctie in zelfs een verdwaalde komma

Aangezien dit topic toch dichtgaat: Misschien moeten we gewoon voor het poldermodel gaan en het over interpunctuatie hebben?MantaMania schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:07:
Er staat wel wat interpunctie in zelfs een verdwaalde komma

https://niels.nu
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.