Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 9.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

we_are_borg schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:32:
[...]

Systeem 2 is een stuk beter en is te gebruiken vanaf level 20 tot 60. Ik zag op een guild site die in de TS stond hoe hun het geregeld hebben, dhet kwam er op neer dat ze harversters hebben deze worden weer betaald uit de bijdrage van verkoop. Wil je iets hebben dan is het Vendor prijs plus 10%, de 10% is voor de bank en daaruit wordt weer de repairs gedaan van de harversters. Opzich een goed systeem als je iets nodig heb.
Mjah, maar die Harvesters dan? Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die eindeloos grinden leuk vinden (op een zooitje Chinesen na dan :P).

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 13:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Snappie88 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:22:
[...]

Mjah, maar die Harvesters dan? Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die eindeloos grinden leuk vinden (op een zooitje Chinesen na dan :P).
Wel grinden hoeft nie als ik quests loopt te doen dan heb ik genoeg leather en degelijke met skinning. Wapens ed is geen probleem als je veel instances doet als je gear goed is dan kan je de rest dus verkopen, maar inplaats van AH doe je dit via de gilde, de prijzen voor wapens zijn weer anders dan die van leather bijvoorbeeld aangezien wapens gewoon veel meer moeite is en de harverster moet toch wat verdienen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Heb zojuist de Dutch Council gejoined op agrramar :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

W00t!! Ragnaros down :+ 8) :+

Derde poging geloof ik en ging echt heerlijk. Heel close dat wel, eerste wave kwam op 48% en 60sec warning voor tweede op 20%. Op t eind wel nog 35 man up en echt iedereen DPS. Zelfs ik als pala (in de roguegroep) erin met consecration en "DPS". :D Super gewoon, foto komt nog. ;)

Velvet Glove Downs Ragnaros

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 12-11-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

:(
Gisteren een of andere haxx0r in mijn account ingelogd (hoe blijft voor mij nog een raadsel), heeft in mijn guild zitten spammen dat hij iedereen haat.. Guild heeft daarop mijn char gekickt en GM gpm'd, zo van "dit kan niet onze Flippie zijn".. Ik log dus vanmorgen in, mijn lvl 60 troll mage weg :'( ... En ik was net zo lekker bezig 5/8 van de magister's set.. Paar leuke PvP-items.. Direct PW veranderd en blizz gemaild, account wordt nu onderzocht, is ook geblokkeerd, ik moest al mijn gegevens mailen, nu wachten op een antwoord.. Moet ik GVD nog MC missen ook.. Weten jullie hoe het staat met gedelete chars of die op een bepaalde manier geretrieved kunnen worden?? (door Blizz. zelf dan...) Heb blizz. ook verder verteld, als het niet kan, zal het wel eens mijn laatste WoW ervaring geweest kunnen zijn... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 99613 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:16:
Gisteren een of andere haxx0r in mijn account ingelogd (hoe blijft voor mij nog een raadsel), heeft in mijn guild zitten spammen dat hij iedereen haat.. Guild heeft daarop mijn char gekickt en GM gpm'd, zo van "dit kan niet onze Flippie zijn".. Ik log dus vanmorgen in, mijn lvl 60 troll mage weg :'( ... En ik was net zo lekker bezig 5/8 van de magister's set.. Paar leuke PvP-items.. Direct PW veranderd en blizz gemaild, account wordt nu onderzocht, is ook geblokkeerd, ik moest al mijn gegevens mailen, nu wachten op een antwoord.. Moet ik GVD nog MC missen ook.. Weten jullie hoe het staat met gedelete chars of die op een bepaalde manier geretrieved kunnen worden?? (door Blizz. zelf dan...) Heb blizz. ook verder verteld, als het niet kan, zal het wel eens mijn laatste WoW ervaring geweest kunnen zijn... :'(
pff, dat suckt man :(

Ik ben nu lvl 19 priest, gaat lekker :)
Zit nu wel iedere nacht tot weet ik hoelaat te spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Dat zuigt zeker man :(
Hoop dat ze wat voor je kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Anoniem: 143011 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 17:52:
[...]
Dat zuigt zeker man :(
Hoop dat ze wat voor je kunnen doen
Vriend van me had ook een hacker... hij had zn pass ook veranderd.
Na echt een lange tijd (2 maanden oid) hadie alles terug, ook zijn char... gaat heel wat tijd inzitten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:47
Krijg je wel terug naar alle waarschijnlijkheid. Precies hetzelfde is een guildie overkomen. Die loopt nu ook weer vrolijk rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
z0mg, na 10 man onyxia kan het nog gekker:

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=9971
2 man brd emperor :P

Geen zin om een verhaal te typen in het nl, dan maar linkje naar guildforum+ uitleg.
Klik!
Echt vet!

[ Voor 58% gewijzigd door enira op 12-11-2005 20:12 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Weet iemand een quick-fix hiervoor (wou de mensen in 'games: problemen' niet met een vers topic lastigvallen):
Soms loopt m'n WoW zomaar vast, ik kan dan mijn muis niet meer bewegen en alt+tab of ctrl+alt+del heeft ook geen effect. De enigste manier om de PC weer 'bruikbaar' te maken is een hardwarematige reset :'( . Het is ook niet na een bepaalde actie ofzo... Het is willekeurig, soms na een half uur, soms pas na 2 uur. Maar het is wel irritant want gisteravond waren we Gnomergan aan het doen, we zaten bij de boss ik moest tanken en toen HUPPAKEE: freezzzz!

Ik twijfel om m'n schijf een format te geven...
( Welk OS zou ik dan doen? Windows XP prof. of Windows 2000? )

Heb wat andere zware games gedraaid, geen last en de temps zijn normaal.
Voeding is ook prima in orde.... ;(

[ Voor 11% gewijzigd door kwaza op 12-11-2005 20:23 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-05 16:36
rofl onyxia 2de keer down vandaag.

Me rogue heeft nu mainhand vis'kag en offhand brutality blade

Combat FTW!

Me = happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik *hoorde* dat GMs verwijderde accounts kunnen restoren, maar wel zonder items. Ik meen dat iemand in de guild chat dit zei. Ik snap eigenlijk niet waarom ze geen items zouden kunnen restoren, ik hoop voor je dat ik het verkeerd onthouden/begrepen heb. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-04 09:23

luppien

All u have R Belong To Me

gewoon een gm pmen ja en vragen om een return. Heb ik ook gedaan en ik had em weer terug

met items
met honor this week

dus ik was blij :) ik deed et btw per ongeluk toen ik een alt wou deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
luppien schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:46:
gewoon een gm pmen ja en vragen om een return. Heb ik ook gedaan en ik had em weer terug

met items
met honor this week

dus ik was blij :) ik deed et btw per ongeluk toen ik een alt wou deleten
Heb jij geluk. Iemand van onze oude guild the lowlanders had dat gedaan,die kon wel gewoon 3 weken wachten tot dat ie het terug had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

Ik hoop voor je dat alles goed komt.

Een guildie van me had hetzelfde. Dus hij mailen met blizz, en ze restoren ze chars. Hij had 2 chars. Een 60 hunter en een 37 rogue. The rogue alt werd restored met alle items, maar met andere naam, want die was al bezet. De 60 hunter is restored zonder items. 7 pieces GS, dat 2h sword van hakkar, striker's mark. Alles pleite. Zelfs onyxia quest line item weg. En hij krijgt het maar niet trug. Kut blizz.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46
kwaza schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:22:
Weet iemand een quick-fix hiervoor (wou de mensen in 'games: problemen' niet met een vers topic lastigvallen):
Soms loopt m'n WoW zomaar vast, ik kan dan mijn muis niet meer bewegen en alt+tab of ctrl+alt+del heeft ook geen effect. De enigste manier om de PC weer 'bruikbaar' te maken is een hardwarematige reset :'( . Het is ook niet na een bepaalde actie ofzo... Het is willekeurig, soms na een half uur, soms pas na 2 uur. Maar het is wel irritant want gisteravond waren we Gnomergan aan het doen, we zaten bij de boss ik moest tanken en toen HUPPAKEE: freezzzz!

Ik twijfel om m'n schijf een format te geven...
( Welk OS zou ik dan doen? Windows XP prof. of Windows 2000? )

Heb wat andere zware games gedraaid, geen last en de temps zijn normaal.
Voeding is ook prima in orde.... ;(
linux ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Hmm ik heb een probleem, sinds ongeveer een uur geleden kan ik niet meer inloggen in wow en hij connect niet meer naar wow-europe.com, alle andere sites e.d. werken perfect.

Maar nu heb ik ook een vpn via de uni en daarmee kon ik wel gewoon op wow-europe en in wow inloggen, ik heb adsl van planet internet. Iemand een idee? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 59413 schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:32:
Hmm ik heb een probleem, sinds ongeveer een uur geleden kan ik niet meer inloggen in wow en hij connect niet meer naar wow-europe.com, alle andere sites e.d. werken perfect.

Maar nu heb ik ook een vpn via de uni en daarmee kon ik wel gewoon op wow-europe en in wow inloggen, ik heb adsl van planet internet. Iemand een idee? :'(
Ook adsl van planet hier, zelfde probleem

Tracert :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
G:\Documents and Settings\Blaat>tracert 80.239.174.201

Bezig met het traceren van de route naar host-201.blizzard.com [80.239.174.201]
via maximaal 30 hops:

1   <1 ms   <1 ms   <1 ms  . [192.168.2.1]
  2     6 ms     6 ms     6 ms  195.190.250.27
  3     7 ms     7 ms     7 ms  iawxsrt-dc2-bb21a.wxs.nl [213.75.1.1]
  4     7 ms     7 ms     7 ms  acr1-so-6-0-0.Amsterdamamx.savvis.net [208.174.4
9.65]
  5     8 ms    10 ms     8 ms  acr2-ae0.Amsterdamamx.savvis.net [208.174.48.90]

6     *        *

Zal wel een routertje op de route eruit liggen. 'K hoop dat het snel weer gefixed is

13:38 : Weer gefixed nu

[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 13-11-2005 13:39 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

als iemand wow wilt proberen voor 10 dagen gratis±
http://www.fileplanet.com...warcraft/trial/trial.aspx
je moet wel een creditcard hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 103718 schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:41:
ik krijg
The World of Warcraft trial is only available to users in North America. There could be a non-North America trial sometime in the future so please visit FilePlanet.com at a later date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt met nieuwe skills leren van pets als Hunter en die dan aan je main-pet leren?

Ik heb nu dus bijv. een pet die growl en cower kan, ik wil eigenlijk graag dat ie ook bite kan, en nu is mijn vraag dus of dit kan en zo ja, hoe? Bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 143011 schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:33:
Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt met nieuwe skills leren van pets als Hunter en die dan aan je main-pet leren?

Ik heb nu dus bijv. een pet die growl en cower kan, ik wil eigenlijk graag dat ie ook bite kan, en nu is mijn vraag dus of dit kan en zo ja, hoe? Bvd. :)
*zucht*

Lees nou de informatie die je trainers geven eens een keertje goed door :P

In je spellbook, in het tabje general, staat de skill Beast training. Klikt ende verbaast uzelf!
Let wel op dat sommige pets bepaalde skills niet kunnen leren. Voor een lijstje van welke pets welke skills kunnen leren kun je hierheen. Vergeet ook niet geregeld je pet trainer te bezoeken om bepaalde trainerskills (passive) te leren zoals extra armor, extra health en bepaalde resistances.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blistimo schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:06:
[...]

*zucht*

Lees nou de informatie die je trainers geven eens een keertje goed door :P

In je spellbook, in het tabje general, staat de skill Beast training. Klikt ende verbaast uzelf!
Let wel op dat sommige pets bepaalde skills niet kunnen leren. Voor een lijstje van welke pets welke skills kunnen leren kun je hierheen. Vergeet ook niet geregeld je pet trainer te bezoeken om bepaalde trainerskills (passive) te leren zoals extra armor, extra health en bepaalde resistances.
Ja dat beast training ding had ik al gevonden, mijn Echekayee kon alleen geen Bite leren toen ik em op stable zette en een Ghostpaw die het wel had tamede, dus ik denk, ik vraag even hoe t zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Ik wil de ometh mod installeren maar www.ometh.com is down. Heeft iemand deze voor me toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Anoniem: 143011 schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:35:
[...]

Ja dat beast training ding had ik al gevonden, mijn Echekayee kon alleen geen Bite leren toen ik em op stable zette en een Ghostpaw die het wel had tamede, dus ik denk, ik vraag even hoe t zit :P
volgens mij moet je de nieuw getamede pet een tijdje houden, totdat je zelf die skill leert van de pet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor jullie advies.. Ik heb nu weer meer hoop dat ik mijn char terugkrijg.. Zo niet, ik heb een geweldige guild-mates @ bladefist (guild is SphericaL), en die willen mij anders wel even helpen te powerlvl'en.. Natuurlijk ga ik daar geen misbruik van maken, dus we wachten gewoon eerst even een duidelijk antwoord van Blizzard/GMs af.. Op dit moment is mijn account nog geblockt, moet dus gedeblockt worden omdat hij gecompromised was.. Op dit moment is mijn guild druk bezig met MC, doelstelling is om de eerste 4 bazen down te krijgen en dan voor de rest te zien wat er door de weeks nog kan gebeuren.. Het is écht een leuke guild met enthousiaste mensen, alleen zijn er niet guildies die zeiken dat het wel erg lang duurt voordat wij ragnaros down hebben.. Ik zeg; het is gewoon ervaring die je moet opdoen en is dus geduld een schone zaak.. Ook zijn wij bij lange na niet goed ge-equipped, en ben daarom best wel blij dat we al een keertje bij Garr gekomen zijn.. Ook zal het er aan liggen dat iedereen PvP gespecced is en omdat iedereen nagenoeg arm is niet graag zijn talents wil redistributen.. Leiderschap is excellent, wij hebben een goeie man die van te voren de tactieken bedenkt, ook van alle ervaringen leert, en iedereen advies geeft over hoe ze het allemaal het beste kunnen aanpakken.. Ook hebben we een mooi en eerlijk DKP systeem, wij krijgen ook DKP punten voor bijvoorbeeld elk uur dat je doorbrengt in MC, of je op tijd bent, wanneer je meehelpt een boss te downen, als je gold op de guild-bank stort.. :P Kortom, ik kan niet wachten om weer Flippie @ bladefist te spelen, maar ach, ik ben al blij als ik dat ooit weer kan, en ben dan toch uiteindelijk een geduldig mens (zelfs al betekend het dat ik mijn equipment opnieuw uit LBRS/UBRS/Scholo/Strat moet halen)... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nav zweeds worsje zen verhaal toch maar ff men pass veranderd...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:42:
nav zweeds worsje zen verhaal toch maar ff men pass veranderd...
wow maakt geen onderscheid in upper en lowercase
niet alle karakters zijn bruikbaar

nogal erg slecht vind ik

naja standaard regel, accountnaam komt niet overeen met een character naam, is zelfs iets heel anders

password is zo 'random' mogelijk letters, cijfers en voorzover mogelijk tekens (8+ karakters)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Ik heb best wel vaak dat ie rond spitstijd blijft hangen op "retrieving char list" .
Iemand een handigheidje om dan evengoed snel je chars te zien te krijgen?

Hij blijft er hier al een kwartier op hangen.
cancelen en opnieuw proberen werkt niet, net als wow opnieuw opstarten :(
Realm is stormreaver btw

[ Voor 35% gewijzigd door chrisstructor op 13-11-2005 20:10 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb precies hetzelfde probleem op dezelfde server.. :/

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

World server ligt er weer uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Anoniem: 103718 schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:41:
Das de site van de registratie van us beta ~ jaar geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Grappig, voor het eerst als guild zul gurub gedaan en we hebben de high priestess batboss dood. Was een vreselijke ervaring met vijf wipes tijdens dat veelst te lange gevecht, maar toen het eindelijk een niet fout ging lukte het ook redelijk goed. Tactieken verzinnen is altijd leuk, maar het ging steeds net niet goed qua positie op de een of de andere manier.

De bats daarvoor waren irritanter. Het eerste groepje was een volledige wipe door het "onverwachte" exploderen. De keren daarop waren er teveel mensen die muf naast zo'n exploderende bat bleven staan. Vraag je ook om een repairbill. Elke pull keer vier mensen neer door die dingen, grappig :)

Anyways, onmogelijk voor ons om het op dit moment in drie dagen of te maken, maar wel leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 13-11-2005 23:39 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:57:
[...]

wow maakt geen onderscheid in upper en lowercase
niet alle karakters zijn bruikbaar

nogal erg slecht vind ik
Ieeeuw. Dat is best heel erg jammer inderdaad :X :{

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad.. Belangrijke security issue.. Het maakt dus geen fuck uit of je username UsErNaMe of USERNAME of username tiept.. Of password PaSsWoRd, PASSWORD, password pAsSwOrD... Is allemaal hetzelfde voor WoW/WOW/wOw/wow/WOw/wOW!! Reden hiervan zal zijn dat hun authetentication server dit niet aankan ( getuige het aantal keer per week dat het ding down is :'( ) Uiteindelijk is het toch vreemd dat je account gecompromised wordt, ik d8, dit is alleen iets wat in films gebeurd en dan gebeurd het toch.. Vraag me af hoe je zoiets kan doen..Anyway, als ik morgen niets gehoord heb, ff blizz bellen.. Zien wij wel hoe het verder gaat.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:59
weet iemand hoe het met die librams zit, ik heb dr gisteren +8agi op mn hoofdje laten zetten voor 80g, maar ik kende die dingen nog helemaal niet, moest er wel 80g voor neerleggen, is dat een beetje normaal of ben ik nu opgelicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 14 november 2005 @ 07:58:
weet iemand hoe het met die librams zit, ik heb dr gisteren +8agi op mn hoofdje laten zetten voor 80g, maar ik kende die dingen nog helemaal niet, moest er wel 80g voor neerleggen, is dat een beetje normaal of ben ik nu opgelicht :P
+8agi op je kop is zonde :P

enige die ECHT wat waard zijn is Resilience (+20 fire res) althans bij ons op de server (gaan voor 150-200)

hoewel je voor je ZG enchant ook (per class verschillend) een van die libram dingen nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik kom hier ook eventjes om mijn ervaringen te delen :)

Had al een 60 Paladin, op Terenas in 'Dragon Guardians', guild waar oa al mijn vrienden inzitten. Nou vonden ze toen al dat ik absurd snel levelde (lees: minimaal 1 level per dag), maar nu ik op Deathwing een warrior heb aangemaakt krijgt dat opeens een hele nieuwe betekenis.

Samen met een vriend allebei een warrior aangemaakt en rustig gaan spelen, heel gaaf allemaal maar gisteren kwam een of andere gozer waarmee we een discussie hadden met een soort weddenschap: Ik kan NOOIT level 60 bereiken, tegen het einde van morgen (dinsdag dus), zowel, geeft hij mij 500g :D

Nu gaan we er niet vanuit dat ie ook alles zal betalen maar de uitdaging alleen al is zo gaaf om het te proberen. Ik was ten tijde van die aanname 54 (om half elf gisteravond :X). Inmiddels bijna 56 :P

Maar om straks problemen te voorkomen, waar kun je stevig doorquesten vanaf 58 (met een 60 priest ;) ) ? We zijn straks klaar met WPL en EPL en gaan dan door Winterspring. Zou je nog in Silithus wat stevig kunnen questen ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Nou het was van het weekend weer erg leuk ik heb voor mijn Rogue diverse leuke items gescoort. :)

O.a deze www.thottbot.com/?i=35667
en deze www.thottbot.com/?i=35816

En als bonus gisteren ook nog uit DM gehaald www.thottbot.com/?i=12047 :P

En nu maar hopen dat ik nog een leuk prijsje er voor krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Als je het echt om die 500g doet:

Regel een mage, ga wat aoe grinden, al weet ik niet of dat dan nog opschiet met een mage+priest+warrior.
Of 5man instanceruns gaan doen.

Een warrior heeft eigelijk geen downtime(behalve zijn hp dan) en kan dus continu doorgrinden, ik zou dan 2 of 3 lagere lvl mobs killen, die gaan behoorlijk w at sneller, en doen minder dmg.

Voor dinsdag,tja. Succes! :P

Ik heb ook weer een kloteweekend achter de rug. Ik ging lbrs in, rolled een druid op een cloth leggings, ***shroudleggings. 8sta 8int, 34 spell dmg. :|
ik wilde bijna leaveparty doen, maargoed.
LAter in die party: Een warrior krijgt een 1h dagger, echt 3 rogues wilden em hebben, en een hunter rolled op shadowcraft gloves...

Toen was ik maar geleaved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Tjah, grinden :P Daar zijn we al mee bezig in principe en downtime hebben we zeker niet, omdat ik gewoon doorrag als mijn priest lekker zit te leuten :P
Iig eerst quests afmaken en daarna stevig grinden, het zou moeten kunnen :P

Jammer dat ik geen rested heb :X

[ Voor 8% gewijzigd door GeforceDDQ op 14-11-2005 08:13 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
lekkere tips geef jij... in je eentje goed doorgrinden is wat exp/h veel beter dan instance runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Gimbooze schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:23:
[...]

lekkere tips geef jij... in je eentje goed doorgrinden is wat exp/h veel beter dan instance runs
Dude!
Weet ik niet of dat zo met strat/scholo/brd/brs ook zo is, maar met de lowlvl instances zeker wel. Ik kan me herrineren dat ZF en SM echt top waren kwa xp, in zo'n instance heb je gem een halve bar per run, dus ongv 1,5/2 uur. Dat krijg ik niet bij elkaar gegrind hoor...

Maarja, jij natuurlijk weer wel, want jij bent pro, EN verslaafd :Y)
Toen ik nog lvl 59 was haalde ik gewoon in een 5man brd gewoon 10-15k per uur, is niet slecht tho...

[ Voor 10% gewijzigd door enira op 14-11-2005 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:07:

Ik heb ook weer een kloteweekend achter de rug. Ik ging lbrs in, rolled een druid op een cloth leggings, ***shroudleggings. 8sta 8int, 34 spell dmg. :|
ik wilde bijna leaveparty doen, maargoed.
LAter in die party: Een warrior krijgt een 1h dagger, echt 3 rogues wilden em hebben, en een hunter rolled op shadowcraft gloves...

Toen was ik maar geleaved.
Tja, wat dat betreft heb ik dit weekend niet te klagen gehad met parties of raids, als ik het zo hoor waren die gasten in je groepje eerste klas noobs. :Y)

Ik ben tevens ook voor het eerst maar eens gaan PvP-en in Arathi Bassin, goh ik wist niet dat, dat erg leuk kon zijn. Voorheen met mijn Druid ben ik nooit AV.WG of AB in geweest. Maar nu ik de smaak te pakken heb ga ik zeker wat vaker de Batlle Grounds in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 130680 schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:29:
[...]

Tja, wat dat betreft heb ik dit weekend niet te klagen gehad met parties of raids, als ik het zo hoor waren die gasten in je groepje eerste klas noobs. :Y)

Ik ben tevens ook voor het eerst maar eens gaan PvP-en in Arathi Bassin, goh ik wist niet dat, dat erg leuk kon zijn. Voorheen met mijn Druid ben ik nooit AV.WG of AB in geweest. Maar nu ik de smaak te pakken heb ga ik zeker wat vaker de Batlle Grounds in :P
Die mensen waren ook noob ja, 6 waren er voor de eerste keer, 10 man run. Toch nog 8 greens aan overgehouden, er dropte echt veel meuk.
Btw, je wordt nog niet zo verslavend als promwarm? Rank 11... :P
Lijkt me wel vet om rank14 te zijn, die staff ziet er gewoon te uber uit. En stats! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:27:
[...]

Dude!
Weet ik niet of dat zo met strat/scholo/brd/brs ook zo is, maar met de lowlvl instances zeker wel. Ik kan me herrineren dat ZF en SM echt top waren kwa xp, in zo'n instance heb je gem een halve bar per run, dus ongv 1,5/2 uur. Dat krijg ik niet bij elkaar gegrind hoor...

Maarja, jij natuurlijk weer wel, want jij bent pro, EN verslaafd :Y)
Toen ik nog lvl 59 was haalde ik gewoon in een 5man brd gewoon 10-15k per uur, is niet slecht tho...
Ik ben geen pro man.. kreeg ik maar betaald voor het spelen van dit spel ;p

Maar ik geloof dat ik als warrior weleens 30-40k per uur haalde.. alhoewel ik dit niet zeker meer weet omdat het al te lang geleden is dat ik nog moest levelen met em.

Oh, en dan nog wat: daggers zijn goed voor fury warriors :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Gimbooze schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:36:
[...]

Ik ben geen pro man.. kreeg ik maar betaald voor het spelen van dit spel ;p

Maar ik geloof dat ik als warrior weleens 30-40k per uur haalde.. alhoewel ik dit niet zeker meer weet omdat het al te lang geleden is dat ik nog moest levelen met em.

Oh, en dan nog wat: daggers zijn goed voor fury warriors :P
Mja, betaald willen krijgen voor een spel waar anderen voor moeten betalen, dat zou wel vet zijn.
30k per uur ,dat haalde ik alleen in rested, en die rested van 1 nachtje inn is ook weer niet zo groot.

Daggers kunnen best goed zijn ja voor warriors. Maar als 3 rogues em nodig hebben(rogue is vooral dagger/sword) vind ik dat dat toch dat rogues meer recht hebben op dat ding.
Zeker als de warrior niet fury is. En dat was ie niet, arms/prot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
GeforceDDQ schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:01:
Ik kom hier ook eventjes om mijn ervaringen te delen :)

Had al een 60 Paladin, op Terenas in 'Dragon Guardians', guild waar oa al mijn vrienden inzitten. Nou vonden ze toen al dat ik absurd snel levelde (lees: minimaal 1 level per dag), maar nu ik op Deathwing een warrior heb aangemaakt krijgt dat opeens een hele nieuwe betekenis.

Samen met een vriend allebei een warrior aangemaakt en rustig gaan spelen, heel gaaf allemaal maar gisteren kwam een of andere gozer waarmee we een discussie hadden met een soort weddenschap: Ik kan NOOIT level 60 bereiken, tegen het einde van morgen (dinsdag dus), zowel, geeft hij mij 500g :D

Nu gaan we er niet vanuit dat ie ook alles zal betalen maar de uitdaging alleen al is zo gaaf om het te proberen. Ik was ten tijde van die aanname 54 (om half elf gisteravond :X). Inmiddels bijna 56 :P

Maar om straks problemen te voorkomen, waar kun je stevig doorquesten vanaf 58 (met een 60 priest ;) ) ? We zijn straks klaar met WPL en EPL en gaan dan door Winterspring. Zou je nog in Silithus wat stevig kunnen questen ?
In Silithius kan je dik hard questen qua exp, paar quests in ep en wp ook

als je echt die 60 wil halen raad ik je het volgende aan

regel een full party, jij als enige uit die party, de party assist jouw dus in silithius (al die hives) vol met quests en elites, als je mensen zo gek vind die jouw op die manier laten leechen red je het in no time :)

@Jarno

15k per uur haalde ik op mijn mage al op lvl 20 met solo mobs grinden (nonrested)
grinden => Instances

in de tijd dat je een instance zoekt, moet wachten etc ben je alweer xx K exp verder

edit:

Als het meezit is Daizze deze week High Warlord

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 14-11-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:43:
[...]

In Silithius kan je dik hard questen qua exp, paar quests in ep en wp ook

als je echt die 60 wil halen raad ik je het volgende aan

regel een full party, jij als enige uit die party, de party assist jouw dus in silithius (al die hives) vol met quests en elites, als je mensen zo gek vind die jouw op die manier laten leechen red je het in no time :)
Powerlevelen op die manier werkte toch niet in WoW?
Ik dacht altijd dat je geen volle exp kreeg als je mob ook klappen heeft gevangen van iemand die niet gegroept met je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:32:
[...]

Die mensen waren ook noob ja, 6 waren er voor de eerste keer, 10 man run. Toch nog 8 greens aan overgehouden, er dropte echt veel meuk.
Btw, je wordt nog niet zo verslavend als promwarm? Rank 11... :P
Lijkt me wel vet om rank14 te zijn, die staff ziet er gewoon te uber uit. En stats! :9~
Neuh, dat gebeurt niet zo snel bij mij hoor ;) Ik vind PvE net zo leuk. Trouwens onze vriend Prom is weer terug van weg geweest na een maandje of 2. Hij heeft er blijkbaar weer zin in. :) Blijkbaar is ie nou ook PvE addicted geworden.

Maar ik wil wel AV in binnenkort om Exhalted te worden met de Frostwolf Clan. Kan ik ook de Glacial Blade en Lobotomizer toevoegen aan mijn wapen collectie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:54
Restoren van chars is niet heel moeilijk alleen komt het in 9 van de 10 gevallen voor dat items niet meer te restoren zijn...

En dat is dus heel erg zuur, sta je dan in je naakie in Ogri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:50:
[...]

Powerlevelen op die manier werkte toch niet in WoW?
Ik dacht altijd dat je geen volle exp kreeg als je mob ook klappen heeft gevangen van iemand die niet gegroept met je is.
werkt wel, mits op de juiste manier

die vol party is alleen om klappen te vangen cq te healen

zeker als warrior kan je die elites in silithius hives solo aan, met healer is het nog makkelijker, enkeld heb je soms last van adds of van een mulit pull, full party is mayb overdreven, maar een hunter en priest erbij is wel erg lekker, zeker als je alleen in de 1e hive blijft (links boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 09:02

RaseriaN

So much choices..

Dit weekend maar even dik geinvesteerd om mn rogue snel op wat FR resistance te halen.
Dus maar het 'lelijke-statloze' Volcanic armor laten maken, +58FR en een enchant van +7 op mn cloack, Ony key erbij en we zitten alweer op 83, NS gloves ook nog 4 dus we zitten op 87 ;)

Gisteren vanaf 14:00 tot 0:00 wezen raiden, eerst van 14:00 tot 18:00 van Luci tot en met Garr, daarna van 21:00 tot 0:00 Geddon - Golemagg, hebben we de volgende raid puur voor Domo en eventueel een try op Ragna :D

Ben ook eindelijk weer uit de min-DKP na een paar dure epic's uit MC! En de andere rogue's maar items pakken , ik ben weer blij :P Btw, die Eskhandar set is echt niks voor rogue's... de snelheid is veels te hoog en de min/max dmg te laag :)

@Thalan, heb eens naar je geluisterd en de 2 Fist Weapons gekocht @ vendor, man wat een dingen! Ik ram er net zo hard mee als met mn oude trashblade.... Nu twijfel ik weer over die Eskh set :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:51:
[...]
Restoren van chars is niet heel moeilijk alleen komt het in 9 van de 10 gevallen voor dat items niet meer te restoren zijn...

En dat is dus heel erg zuur, sta je dan in je naakie in Ogri.
lol :P
Als mij dat zou gebeuren kap ik dus echt...
6 maanden raiden in een klap weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
raserian, dan weet jij ook wel dat lileth gister dus gewoon 3 felheart had?
Wat een mazzelaar is het toch ook. Die gozer heeft nu in 1 dagje van 3 naar 6 felheartpieces.

Ik zou ze nog niet eens willen, al die epics, is me veel te duur in de repairs. ;)
Fist weapons, geen ervaring mee, maar ik denk dat het beter voor warriors is dan voor rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

RaseriaN schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:55:
@Thalan, heb eens naar je geluisterd en de 2 Fist Weapons gekocht @ vendor, man wat een dingen! Ik ram er net zo hard mee als met mn oude trashblade.... Nu twijfel ik weer over die Eskh set :9
Ik zei het toch :9

Level 35 grey weapon maar je haalt er enorme SS hits mee. Ik denk dat fist weapons onder 'other' vallen, en alle 'other' wapens vallen sinds de 1.8 patch onder de 2.40 berekening. Deze grey weps zijn 1.40, en de eskandar set doet 1.50 speed met een flink hoge max damage. Tel uit je winst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:01:
[...]

+8agi op je kop is zonde :P

enige die ECHT wat waard zijn is Resilience (+20 fire res) althans bij ons op de server (gaan voor 150-200)

hoewel je voor je ZG enchant ook (per class verschillend) een van die libram dingen nodig hebt
mwah ik vind het anders wel lekker, 2 keer +8 agi (kop en legs) voor 160g, ik vind het het wel waard, 16 agi is best veel, en kheb dr anders toch niets op zitten. Als hunter kan ik het goed gebruiken, en fire rez weer net wat minder, heb dr nu unbuffed iets van 70 en ik zit nog niet eens in MC en de vraag is of dat ooit gaat gebeuren want ik kan maar niet in een lekkere guild komen (meestal van die brakke speeltijden, US servers maar wel verder een normaal leven :P )

[ Voor 23% gewijzigd door DarkShadow op 14-11-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:01:
raserian, dan weet jij ook wel dat lileth gister dus gewoon 3 felheart had?
Wat een mazzelaar is het toch ook. Die gozer heeft nu in 1 dagje van 3 naar 6 felheartpieces.

Ik zou ze nog niet eens willen, al die epics, is me veel te duur in de repairs. ;)
Fist weapons, geen ervaring mee, maar ik denk dat het beter voor warriors is dan voor rogues.
Gisteren was echt niet normaal meer, eerste run vielen van de 10 random epics er gewoon 6 a 7 FelHearts, alle Warlocks blij. Valt er gisteren avond dus ook nog weer 3 pieces FelHeart en een halve set Giantstalker :(

Rogue's konden het doen met Gloves en Boots en Paladins en Priests hebben al WEKEN niks meer gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Wil de eigenaar van de undead mage Amon, guild Bomen Zijn Relaxed, zich melden bij de balie.

Was gezellig gister bij Hillsbrad heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BaN5Hee schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:13:
Wil de eigenaar van de undead mage Amon, guild Bomen Zijn Relaxed, zich melden bij de balie.

Was gezellig gister bij Hillsbrad heh :P
-> Bomen.wyger.nl
ga daar maar verhaal halen :P
DarkShadow schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:09:
[...]
mwah ik vind het anders wel lekker, 2 keer +8 agi (kop en legs) voor 160g, ik vind het het wel waard, 16 agi is best veel, en kheb dr anders toch niets op zitten. Als hunter kan ik het goed gebruiken, en fire rez weer net wat minder, heb dr nu unbuffed iets van 70 en ik zit nog niet eens in MC en de vraag is of dat ooit gaat gebeuren want ik kan maar niet in een lekkere guild komen (meestal van die brakke speeltijden, US servers maar wel verder een normaal leven :P )
dan heb ik niets gezegd ^^ (hoewel ik wel vind dat je afgezet bent :P )

unbuffed voor raggie hebben wij als niminum voor melee dps 100 (meer is altijd handig)

btw regel full black dragonscale set (fire res + attack power) erg lekker, boots gaat wel lastig worden denk ik gezien je er 7 cores ofzo voor nodig hebt

btw Lock PWNZ!! ^^ erg leuk spelen, powerlevellen ftw lvl 19 nu gaat lekker hard

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 14-11-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:16:
[...]

unbuffed voor raggie hebben wij als niminum voor melee dps 100 (meer is altijd handig)

btw regel full black dragonscale set (fire res + attack power) erg lekker, boots gaat wel lastig worden denk ik gezien je er 7 cores ofzo voor nodig hebt
Unbuffed op 100? Dan kom je dus rond de 160 met buffed toch? Gisteren haalde ik maar net 114 FR en zo te zien moet ik nog wel een portie meer halen!

Alleen heb ik het idee dat ik mn eigen dan gruwelijk ga gimpen, verlies 350HP, en ga een berg attackpower / dodge naar beneden toe.. alhoewel ik het nu typ het nu wel weer meevalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:11:
[...]

Gisteren was echt niet normaal meer, eerste run vielen van de 10 random epics er gewoon 6 a 7 FelHearts, alle Warlocks blij. Valt er gisteren avond dus ook nog weer 3 pieces FelHeart en een halve set Giantstalker :(

Rogue's konden het doen met Gloves en Boots en Paladins en Priests hebben al WEKEN niks meer gehad :)
Omg, da's wel veel ja! :o
Zometeen eens de dkptable kijken, wat er gedropt is en wie het heeft.
Over paladin/priest loot, ja, die lopen ook behoorlijk achter, maar mageloot kan er ook wat van. Relatief weinig arcanist...

100 fr is echt te weinig voor melee voor rag, tanks zowieso 250+, ander melee 150.
Casters hebben genoeg aan 100-150 imho, enigste wanneer wij het nodig hebben is met de sons, of als we een knockback in de lava krijgen.

Bedenk wel datje met die fire res gear dus vette stats verliest, maar je moet dps houden. 2x de sons wil je niet.

[ Voor 22% gewijzigd door enira op 14-11-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:20:
[...]

Omg, da's wel veel ja! :o
Zometeen eens de dkptable kijken, wat er gedropt is en wie het heeft.
Over paladin/priest loot, ja, die lopen ook behoorlijk achter, maar mageloot kan er ook wat van. Relatief weinig arcanist...
Heh, gisteren dus wat gemist, toch wel weer wat Arcanist gevallen hoor.. maar de late raid staat er nog niet op, alleen die van 14:00-18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
Afgelopen zaterdag MC run ging voor geen meter, Lucifron kregen we neer maar bij Magmadar ging het mis, core packs respawnde en daarna ging het steeds fout achja, zelfs zo erg dat toen er weer een wipe aan stond te komen dat ik maar bubbelde en HS, aangezien er toch niemand geressed kon worden had wel een komische uitwerking op Teamspeak :P gaf namelijk als reden op didn't want to waste SS. Zondag maar weer verder gegaan en tot en met Shazz geen wipes. Ben met de obsidian edged blade tevens weer een epic rijker geworden woot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
die 100 is voor nu, liefst meer, dat wordt het ook, meeste zitten al op rond de 150 inderdaad
oppassen is dat je jezelf niet teveel gimped qua dps inderaad, maar dat zit nu wel goed

UBRS buff en fire res pots helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 07:30
Hangt ervan af welke class je bent. Als hunter of rogue is +8 agility altijd de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
RaseriaN schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:11:
[...]
Maak een paladin of priest masterlooter. Een aantal guilds op Al'Akir hebben dat geprobeerd en het schijnt wel degelijk invloed te hebben. Maar kan natuurlijk altijd nog toeval zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
jarnotjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:20:
100 fr is echt te weinig voor melee voor rag, tanks zowieso 250+, ander melee 150.
Casters hebben genoeg aan 100-150 imho, enigste wanneer wij het nodig hebben is met de sons, of als we een knockback in de lava krijgen.
In MC kun je nog wegkomen met 100 FR, maar in BWL heeft iedereen bij de 2e boss echt 200+ FR nodig, dus blijf die FR gear verzamelen, je hebt het echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dyna18 schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:33:
[...]

Hangt ervan af welke class je bent. Als hunter of rogue is +8 agility altijd de moeite waard.
hangt er vanaf wat je doet :) als je MC/BWL doet : +20 fire res > +8 agi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Over warlock loot trouwens, bij ons in de raid is het ook zeer opmerkelijk hoeveel warlock en druid loot er valt.... en dat terwijl dat ook nog eens de minst gespeelde klassen zijn.

Doet echt pijn om al die paarse epics te disenchanten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:19:
[...]

Unbuffed op 100? Dan kom je dus rond de 160 met buffed toch? Gisteren haalde ik maar net 114 FR en zo te zien moet ik nog wel een portie meer halen!

Alleen heb ik het idee dat ik mn eigen dan gruwelijk ga gimpen, verlies 350HP, en ga een berg attackpower / dodge naar beneden toe.. alhoewel ik het nu typ het nu wel weer meevalt..
Welke items draag jij dan waar FR opzit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:38:
hangt er vanaf wat je doet :) als je MC/BWL doet : +20 fire res > +8 agi
Ja, voor de boss is +20 FR wel belangrijk, maar daarom heb ik ook 2 sets.
giantstalker helm met +20 FR en dragonstalker helm met +8 agi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

MT's moeten bij ons inmiddels minimaal 300FR ub hebben. En ik kan je zeggen, da's zwaar makkelijk te halen als je een TB Revered Armorsmith in je guild hebt.
Met Totems en LBRS buff komt dat dus ruimschoots over de 400 heen, grote kans dat je nooit door een knockback geraakt zal worden.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Yup... probleem wat wij alleen hebben is een tekort aan lava cores. Onze MT's hebben wij dus ook voorzien van de beste FR, alleen als hunter sta ik onder aan het rijtje voor FR gear, dus helaas heb ik nog geen items zoals molten helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
@bokkie, mn black dragonscale heb ik al, fijn setje, zelfs voor pvp niet enorm slecht aangezien er nu +2% crit bij zit. Maar wil toch nog wel iets anders gaan farmen voor pvp, iets meer spul uit DM of ZG.

Maar hoe kan je die +8 agi zelf plaatsen dan (moet nog 1 voor mn legs)

over firerez, ik ben eigenlijk nooit melee, zou ook wat zijn als ik dat wel ging proberen :P
Dus mij lijkt 100 unbuffed voor mij ruim(!) voldoende en als ik mn blackdragonscale boots nog krijg of een +20 fire rez ben ik er al bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Wouter schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:44:
MT's moeten bij ons inmiddels minimaal 300FR ub hebben. En ik kan je zeggen, da's zwaar makkelijk te halen als je een TB Revered Armorsmith in je guild hebt.
Met Totems en LBRS buff komt dat dus ruimschoots over de 400 heen, grote kans dat je nooit door een knockback geraakt zal worden.
Totems? Hoeveel + FR doen die dan?
De pala buff is 60, maar ikweet niet of die stackt, zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 130680 schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:40:
[...]

Welke items draag jij dan waar FR opzit :?
Volcanic Chestpiece : +20 FR
Volcanic Shoulders : +18FR
Volcanic Leggings : +20FR
Cloak : +7 FR (enchant)
Onyxia Key: +15FR
Nightslayer Gloves: +7FR

Kom ik op 87 unbuffed... ga de AH afstruinen naar 2 ringen met +FR.. hadden iets van +19FR, toch wel redelijk veel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Collega hunter won gister trouwens deze pants in BWL.... zeer leuke FR:
http://www.thottbot.com/?i=44775
Emberweave Leggings
Binds when picked up
Legs Mail
417 Armor
+17 Agility
+22 Stamina
+12 Intellect
+35 Fire Resistance
Durability 105 / 105
Requires Level 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:44:
De resist-cap is 75%.
Dwz dat je daar nooit boven zal kunnen komen ook al heb je 600 fr :)

http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resistances.html

edit:
Zoals je ziet bereik je de max resistrate op lv50 met 250 resistance op een school.

Dat wil dus zeggen dat je per level 5 meer resistance nodig heb dan op je vorige level om op de max-resist te blijven voor spells van jouw level.

Dat betekent dus dat je voor lv60 spells tegen jou 300FR nodig hebt voor de max resist rate, en dus voor lv63 spells (rag, BWL bosses etc) met 315FR op de max resist rate zit :)

[ Voor 29% gewijzigd door bcd87 op 14-11-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
Andere goede FR items zijn 'Onyxia scale cloak' en 'Ocean's Breeze' (quest reward)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:49:
[...]
Kom ik op 87 unbuffed... ga de AH afstruinen naar 2 ringen met +FR.. hadden iets van +19FR, toch wel redelijk veel :>
Als jij ruim 100 goud wil betalen voor die ringen, succes ermee.
Die dingen zijn echt overpriced sinds dat iedereen MC doet.
Zelfs voor een ring met +10 FR betaal je al gauw 30g :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:51:
[...]

De resist-cap is 75%.
Dwz dat je daar nooit boven zal kunnen komen ook al heb je 600 fr :)

http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resistances.html
dat is de fire res

knockback resist gaat wel door :)

Totem = 60 en stacked, maar niet met alles dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:58:
[...]

dat is de fire res

knockback resist gaat wel door :)

Totem = 60 en stacked, maar niet met alles dacht ik
knockback is een spell van de fire-school, daarmee zit je dus gewoon met de 315 fr aan de max-resist voor knockbacks.

edit: ik neem aan dat je 't over rag z'n knockback hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door bcd87 op 14-11-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
jarnotjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:55:
[...]

Als jij ruim 100 goud wil betalen voor die ringen, succes ermee.
Die dingen zijn echt overpriced sinds dat iedereen MC doet.
Zelfs voor een ring met +10 FR betaal je al gauw 30g :/
kheb hem voor 1g gekocht door te bidden :P (de +10 dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

dyna18 schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:52:
Andere goede FR items zijn 'Onyxia scale cloak' en 'Ocean's Breeze' (quest reward)
Was nog niet Honored met de Hydraxian Waterlords.. nu gelukkig wel (jaja ben een tijd inactive geweest met mn rogue dus loop wat achter :P) Toch maar eens naar Azshara gaan en de questline voor Ocean's Breeze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Nou nefarian op 66%. Jammer dat die fear zo ontiegelijk snel kwam :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Gimbooze schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:59:
[...]

knockback is een spell van de fire-school, daarmee zit je dus gewoon met de 315 fr aan de max-resist voor knockbacks.

edit: ik neem aan dat je 't over rag z'n knockback hebt.
Ik bereken het nooit, ik trek gewoon al m'n FR gear aan en bij iedere verhoging merk ik dat ik minder dmg krijg (gewoon kijken hoveel je resist). Da's soms tot 90%, dus dan klopt er aan jouw kan iets niet Dethecus :x

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:08

On_E

Housemusic

Na gisteren voor het eerst Majordomo te hebben omgelegd, gaan we vanavond voor het eerst naar Onyxia's Lair, ben erg benieuwd :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:19:
[...]

Ik bereken het nooit, ik trek gewoon al m'n FR gear aan en bij iedere verhoging merk ik dat ik minder dmg krijg (gewoon kijken hoveel je resist). Da's soms tot 90%, dus dan klopt er aan jouw kan iets niet Dethecus :x
aggie die 75% is de KANS per hit :P

he resist rate tijdens een gevecht kan dus altijd 100% zijn (kan in theorie zelfs als je maar 1% kans hebt op resist :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16-05 23:15
[...]

Hoeveel HP heb je daarmee? Ik heb zelf die Volcanic set altijd als troep afgedaan omdat er naast FR geen stats op zitten, heb me tot nu toe altijd prima kunnen redden in MC, maar heb dan ook nog geen Ragnaros gedaan. Ben ff gestopt met MC. Onyxia gaat ook prima. Gebruik meestal wel fire res potions.

Heb overigens 3.9k HP, 18 fire res en 730AP unbuffed.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wouter schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:19:
[...]

Tja.. als ik zo die resistances pagina bekijk lijkt me dat die klopt.
Overigens heb ik ook weleens heel veel damage van een fire-spell geresist, zou alleen niet weten of dit ooit weleens over de 75%... toch maar eens uit gaan rekenen :)
Heb je misschien een screenie van die 90% resist? Wel interessant om dit nou eindelijk eens precies uit te gaan zoeken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Die volcanic set kan ik zo maken als Elemental LW-er, dus dat is geen probleem.

Daarnaast heb ik ook

Felhide Cap + 7 FR
Flamescarred Shoulders +10 FR.

En dan ga ik proberen om snel friendly te worden met de Thorium Brotherhood voor de recepie/Pattern Molten Helm daar zit dan 29 FR op. En dan hopen dat ik ook revered kan worden voor de Pattern Molten Belt + 12 FR :P
porn schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:25:
[...]

Hoeveel HP heb je daarmee? Ik heb zelf die Volcanic set altijd als troep afgedaan omdat er naast FR geen stats op zitten, heb me tot nu toe altijd prima kunnen redden in MC, maar heb dan ook nog geen Ragnaros gedaan. Ben ff gestopt met MC. Onyxia gaat ook prima. Gebruik meestal wel fire res potions.

Heb overigens 3.9k HP, 18 fire res en 730AP unbuffed.
Tja het is idd jammer dat je andere stats moet inleveren op de Volcanic Set ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 130680 op 14-11-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:08

On_E

Housemusic

Ik heb 82 FR unbuffed inmiddels, leek me persoonlijk genoeg als caster voor het Ragnaros gevecht, maar mijn guild wil dat ik 120 FR unbuffed heb.

Wordt nog lastig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156319

DarkShadow schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:02:
[...]

kheb hem voor 1g gekocht door te bidden :P (de +10 dan)
Ik heb mijn Hematite link of fire resistance ring met +14 FR gisteren verkocht voor 25g. Ik kreeg eerst biedingen tussen 2-7g in het trade channel. Daarom maar begonnen met 9g in AH en 25g buyout. Binnen 2 uur was ie daarvoor weg.

Nou alleen nog mijn blazing emblem voor een goede prijs zien kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
On_E schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:55:
Ik heb 82 FR unbuffed inmiddels, leek me persoonlijk genoeg als caster voor het Ragnaros gevecht, maar mijn guild wil dat ik 120 FR unbuffed heb.

Wordt nog lastig.
Word nog lastig?! Ach man, zeik niet! :>
Ik ben er maar 2 dagen mee bezig geweest(avonden alleen) om boven de 100 uit te komen.

Check me sig voor allakhazam, maar zal niet erg upto date zijn gok ik, laatste week al niet meer upgedate.
Voor plate wearers is het vele malen lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:54
Iemand mischien een idee hoe ik het volgende kan realiseren?

Ik wil een knop binden aan een macro, die macro moet het volgende doen:
1. Checken of mijn warrior's stance battle stance is
2. zo ja, dan berserker stance casten
3. zo nee, checken of stance berserker is en dan battle stance casten

Concreet:
code:
1
2
3
4
5
IF stance = battle stance
THEN cast berserker stance
ELSE
IF stance = berserker stance
THEN cast battle stance

Ik wil dus gewoon een stanceswitch button hebben om tussen berserker en battle te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 16-05 21:11

admiral866

The King Personality Disorder

zo, vanavond dan toch ook maar es eye of shadow farmen maar weer. Eye of divinity is al 4 of 5 keer gedropt bij ons. Het hunterblad 1 of 2 keer :P

Maar wat zijn jullie ervaringen eigenlijk nu met de verhoogde droprate van de eye of shadow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:08:
Iemand mischien een idee hoe ik het volgende kan realiseren?

Ik wil een knop binden aan een macro, die macro moet het volgende doen:
1. Checken of mijn warrior's stance battle stance is
2. zo ja, dan berserker stance casten
3. zo nee, checken of stance berserker is en dan battle stance casten

Concreet:
code:
1
2
3
4
5
IF stance = battle stance
THEN cast berserker stance
ELSE
IF stance = berserker stance
THEN cast battle stance

Ik wil dus gewoon een stanceswitch button hebben om tussen berserker en battle te switchen.
beide stances hebben een eigen bar
zet onder dezelfde plek gewoon je stace switch knop en anders ff flexbar erbij pakken als jje buttons te kort heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156319 schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:58:
[...]

Ik heb mijn Hematite link of fire resistance ring met +14 FR gisteren verkocht voor 25g. Ik kreeg eerst biedingen tussen 2-7g in het trade channel. Daarom maar begonnen met 9g in AH en 25g buyout. Binnen 2 uur was ie daarvoor weg.

Nou alleen nog mijn blazing emblem voor een goede prijs zien kwijt te raken.
Laaste tijd staan ringen met + FR bij ons op Bloodscalp voor woeker prijzen op de AH. Ze durven er rustig meer als 125 G er voor te vragen :/
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.