Ligt puur aan de plaatsen. Risico speelt natuurlijk altijd een grote rol, maar het grote probleem is gewoon het feit dat er soms casters met cc tussen bepaalde groepen zitten die het risico dus te groot maken. Op gewoon melee groepen mobs kun je vrijwel altijd AoE grinden en ook effectief. 'Mits' je een mount hebt. Daarom werkt het dus ook pas post-40. Naar mijn mening in ieder geval.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:17:
AOE grinden is overrated
heb het beide gedaan, AO op 1e mage, en single mob op 2e mage
single mob is veel sneller/effectiever, waarom? -> minder risks, meer plekken tot je beschikking
Wij hebben laatst onyxia geprobeerd
Het leek wel of ze gebugged was ofzo
iedereen kreeg af en toe zomaar aggro, zelfs als we niks deden
ik dus ook
ik had toevallig fraps draaien toen.
http://www.solipsist.biz/movies/onyxiabugged.avi
de eerste keer had de MT iets van 2 minuten lang aggro opgebouwd
tijdens dat opbouwen, ging onyxia ineens naar de healer.
Deze tank weet wel wat hij doet, want we komen tot en met majordomo in MC, zonder enige problemen.
Toen we onyxia 2 dagen terug probeerde, waren deze problemen er ook helemaal niet
weten jullie wat we fout deden ?
moeten er meer dots op? of wat?
Nu is mijn vraag:
Na het filmpje gezien te hebben.
Denk je dat onyxia wel of niet bugged was, en waarom
?
ik dus ook

Deze tank weet wel wat hij doet, want we komen tot en met majordomo in MC, zonder enige problemen.
Toen we onyxia 2 dagen terug probeerde, waren deze problemen er ook helemaal niet
Nu is mijn vraag:
Denk je dat onyxia wel of niet bugged was, en waarom

onze ervaring is met Onyxia dat als je niet genoeg dps doet, ze inderdaad random gaat beuken, zowel in fase 1 als in fase 3 (fase 3 wel opletten dat je niet te vroeg begintBitByter schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:28:
ik dus ook
Nu is mijn vraag:
Denk je dat onyxia wel of niet bugged was, en waarom?

Onyxia is volgens mij gewoon allemaal een kwestie van timing
maare 2 minuten aggro opbouwen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Battlegrounds is wel ontzettend gaaf zeg!! behoorlijk spannend ook.
Jammer dat ik nog maar lvl 54 ben.
Jammer dat ik nog maar lvl 54 ben.
39
Onyxia was gister wel lief voor mij, had 2 x 50 HP over... hihi gelukkig kan ik als priest lekker mezelf healen... mijn hart sloeg een x niet over toen ik las dat BR dinges down hebben
.. had ik wel graag bij willen zijn hihi.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 130680
Hebben ze die Razorgore nou wel of niet down, nou volg ik het alleemaal even niet meerMrVegeta schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:46:
Onyxia was gister wel lief voor mij, had 2 x 50 HP over... hihi gelukkig kan ik als priest lekker mezelf healen... mijn hart sloeg een x niet over toen ik las dat BR dinges down hebben.. had ik wel graag bij willen zijn hihi.

Ze hadden hem dus niet down, jammer.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 130680 op 10-11-2005 10:02]
tja, wij wisten het op een gegeven moment ook niet meer dus-=BoKKiE=- schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:36:
[...]
onze ervaring is met Onyxia dat als je niet genoeg dps doet, ze inderdaad random gaat beuken, zowel in fase 1 als in fase 3 (fase 3 wel opletten dat je niet te vroeg begint)
Onyxia is volgens mij gewoon allemaal een kwestie van timing
maare 2 minuten aggro opbouwen

zou 30 seconden genoeg zijn ? zo doen we dat bij normale bazen wel iig
30 seconden is zat. Moeten de hunters/rogues/mages daarna niet meteen voluit gaan critten natuurlijk...gewoon lekker door dpsen tot ze de lucht in gaat.
PS: voor de startpost: Denial op Bloodscalp is ook NL guild.
PS: voor de startpost: Denial op Bloodscalp is ook NL guild.
Dit dus.
Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:12:
HEb een vraag aan de beetje ervaren enchanters hier.
Ik heb nu ook enchanting 80 op me priest, en doe voornamelijk groene BoE's van me main naar mijn priest sturen.
Is er een touw aan vast te knopen wat er precies uit het item komt?
Ik weet wel dat je verschillende dust/essences enzo hebt, maar is dat een beetje met regelmaat?
Zo had ik laatst een large brilliant shard uit een lvl 49 groen item. Deze dingen zijn veel waard, en het item was maar 1.5g naar vendor. Maar later had ik een veel beter item GeDE'ed, en kreeg ik van die crappy meuk...
Als er nou regelmaat inzat kan je die items opkopen en dan die dure shards verkopen met winst, maar dat zal niet toch?
http://www.worldofwar.net/professions/enchanting/index.php
Vooral de tabel is interresant
Hallo,
Ik las op wow-europe.com iets over factions (3) maar wat is dat nou precies. En ja ik kan engels maar ik kan het niet helemaal plaatsen
tijs
Ik las op wow-europe.com iets over factions (3) maar wat is dat nou precies. En ja ik kan engels maar ik kan het niet helemaal plaatsen
tijs
razorgore NIET down
1 eitje over

Anoniem: 82860
faction is gewoon een kant/zijde. Dus horde en alliance zijn allebei factions. Maar Booty Bay en de Buccanneers zijn ook allebei factions. Zo zijn er in WoW zo'n 15-20 verschillende factions waarvan dus momenteel 2 playable (eigenlijk 1 per ras =Tijs_a schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:06:
Hallo,
tijs

met auctioneer kan je de disenchant vallue seen, deze ligt vaak boven de vendor buy waarde.jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:36:
[...]
Jaja, duidelijk wel ja.
Als je nu dus epics DE'ed, krijg je dan ook maar 1 van zo'n shard? beetje zonde is het wel. Als je er nou meerdere kreeg, maargoed
30 sec is zat volgens mij, ik let eigenlijk nooit echt op in fase 1BitByter schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:59:
[...]
tja, wij wisten het op een gegeven moment ook niet meer dus
zou 30 seconden genoeg zijn ? zo doen we dat bij normale bazen wel iig

aggro reset/reduce oid op 80% in fase 1, melee doet alleen auto attack en clothies wanden enkel
Damn zeg. Je verkoopt echt complete onzin.Anoniem: 130680 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:34:
Het hangt er van af van wat voor soort item het is. Is het bijvoorbeeld een wapen dan komt er vaak Ilusion Dust ofzo, trouwens dat spul is bij ons ongeveer 2 G per st. waard. Is het een armor piece dan komt er wat anders weer uit. Met de kans dat er dus een Shard uit kan komen, welke dat is gewoon random. Uit Blue items komen altijd een Large Briljant Shard. En straks komen er uit epix nieuwe shards waar je weer enchants van kan maken
Wat je krijgt is afhankelijk van het type van item (wapen of armour), welk level het is, en de kwaliteit.
Groene items geven meestal dusts/essenses, en hebben een 5% kans ofzo een schard van hun level te geven. Blauwe items geven altijd een shard, paarse geven meerdere.
Wapens geven meestal essenses, armour geeft meestal dusts.
Welk niveau essenses of dusts je krijg is complet afhankelijk van het level van het item:
Level 1-10: A little strange dust/lesser magic essence.
Level 11-15: Much strange dust/greater magic essence.
Level 16-20: Much strange dust/lesser astral essence.
Level 21-25: Little soul dust/greater astral essence.
Level 26-30: Much soul dust/lesser mystic essence.
Level 31-35: Little vision dust/greater mystic essence.
Level 36-40: Much soul dust/lesser nether essence.
Level 41-45: Little dream dust/greater nether essence.
Level 46-50: Much dream dust/lesser eternal essence.
Level 51-55: Little illusion dust/greater eternal essence
Level 56-60: Much illusion dust/greater eternal essence
Level 1-20: Small glimmering
Level 21-25: Large glimmering
Level 26-30: Small glowing
Level 31-35: Large glowing
Level 36-40: Small radiant
Level 41-45: Large radiant
Level 46-50: Small brilliant
Level 51-60: Large brilliant
https://niels.nu
Thx, die tabel is net wat ik bijna nodig had!sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:03:
[...]
Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
http://www.worldofwar.net/professions/enchanting/index.php
Vooral de tabel is interresant
Maar ik zocht dus welke dingen er kunnen komen uit bepaalde items...
@drprocter, thx.
Dat geeft dus de prijs aan van het de shard/essence die eruit komt ofzo? Maar deze verschillen toch altijd?
@hydra, lol, THX! Dat had ik net nodig(2de zin van me post).

[Voor 16% gewijzigd door enira op 10-11-2005 10:58]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ja, maar auctioneer 'weet' ook wat de dusts enzo kosten op jouw AH als je hem de AH hebt laten scannen. Wat ik zelf ga doen als ik straks m'n enchanting op 300 heb (m'n priest zit nu op 270) is items eerst op de AH knikkeren, en als ze dan niet verkopen gewoon disenchanten. Het is en blijft een richtlijn trouwens, het aantal dusts/essences is random binnen een bepaald bereik. Als je je eigen items gaat disenchanten (raad je aan tailoring te nemen) merk je dat er vooral in het aantal dusts dat je krijgt behoorlijk wat variatie zit.jarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:56:
@drprocter, thx.
Dat geeft dus de prijs aan van het de shard/essence die eruit komt ofzo? Maar deze verschillen toch altijd?
Ja, na die klok-klepel post moest dat ff hoor@hydra, lol, THX! Dat had ik net nodig(2de zin van me post).

Oh trouwens, ik weet niet of je het al opgevallen was, maar je kunt van 3 lesser essences 1 greater maken en vice versa. Scheelt ruimte in je bank, heb zelf 3 bags vol zitten met enchanting/tailoring spul.
[Voor 12% gewijzigd door Hydra op 10-11-2005 11:05]
Err...ben jij niet een beetje te gek op je dmg meterjarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:12:
Gister weer ubrs run gedaan, weer geen finklers skinner of magister robe. Doe er nu al beide 20+ runs voor.. En ehm, ik ga proberen om 1 run te doen ZONDER dood te gaan, is me nog nooit gelukt.
1x altijd bij de 3 dragons boven de whelps, en de andere 3 a 4x tussen the beast en drakkisath.

Met 20+ runs ervaring in UBRS is zo vaak dood gaan echt niet normaal. Tenzij je met minder dan 13 members raid.
npjarnotjuh schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:56:
[...]
Thx, die tabel is net wat ik bijna nodig had!
Maar ik zocht dus welke dingen er kunnen komen uit bepaalde items...
@drprocter, thx.
@hydra, lol, THX! Dat had ik net nodig(2de zin van me post).
hier is de link naar de dl pagina van auctioneer (curse-gaming refresht de versies niet op 1 of andere manier)
http://auctioneeraddon.com/dl/AuctioneerComplete/
Hier is de link direct naar de nieuwste versie:
http://auctioneeraddon.co...ioneerpack-3.1.0.0563.zip
Ik raad deze mod iedereen aan, is echt hardstikke makkelijk. Je kan altijd zien wat hoeveel waard is bij de vendor etc, erg makkelijk bij grinden met gelimiteerde bagspace

Het inscannen van de AH hangt van de population van je server af maar over het algemeen duurt et ongeveer 5 minuutjes ofzo. Maar dan heb je wel alle prijzen voor je items met ook een advies prijs erbij voor hoeveel je je items op de ah kunt verkopen.
[Voor 23% gewijzigd door Proqzor op 10-11-2005 11:19]
Ja, dat heb ik ook wel gemerkt dat de ene keer er veel dust in zit en de andere keer bijna niet. Mijn ervaring is dat hihglvl items toch niet verkopen op de AH, omdat iedereen de BoPloot pakt van bossesHydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:03:
[...]
Ja, maar auctioneer 'weet' ook wat de dusts enzo kosten op jouw AH als je hem de AH hebt laten scannen. Wat ik zelf ga doen als ik straks m'n enchanting op 300 heb (m'n priest zit nu op 270) is items eerst op de AH knikkeren, en als ze dan niet verkopen gewoon disenchanten. Het is en blijft een richtlijn trouwens, het aantal dusts/essences is random binnen een bepaald bereik. Als je je eigen items gaat disenchanten (raad je aan tailoring te nemen) merk je dat er vooral in het aantal dusts dat je krijgt behoorlijk wat variatie zit.
Dat is me al opgevallen ja. Ik heb nu mijn bank vol met 5 stacks greater magic essences, en nog veel meer van die meuk, maar die gaan we allemaal bewaren. Ik wacht totdat ik uldaman inkan en daar naar die trainer kan. Dan ga ik ineens lvl'en naar de 300 vanaf de 35. Enchanten kan naderhand wel, mining enzo niet echt meer.Ja, na die klok-klepel post moest dat ff hoor
Oh trouwens, ik weet niet of je het al opgevallen was, maar je kunt van 3 lesser essences 1 greater maken en vice versa. Scheelt ruimte in je bank, heb zelf 3 bags vol zitten met enchanting/tailoring spul.
Ik heb trouwes geen tailoring maar mining. Ik wil toch winst maken, en denk dat dat met mining wel kan, omdat je toch voor tailoring weer reagents nodig hebt die veel kosten enzo.
Ik weet dat tailoring/ench goeie combo is, maarja.
@dcproctor
Thx. Lootlink doet dat ook, de prijzen van de items laten zien(vendor). Dat inscannen lijkt me wel handig, zodat je altijd kan zien of het waard is om op de AH te verkopen.
[Voor 7% gewijzigd door enira op 10-11-2005 11:22]
Hou er wel rekening mee dat jij bij die trainer in Uldaman maar enchantments t/m lvl 245 kan trainen, zodra deze grijs zijn moet je het met formula's doen.
Dat weet ik, ik heb al genoeg formula's hoor, stuk of 10. De guild helpt me redelijk mee met sparen.sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:21:
Hou er wel rekening mee dat jij bij die trainer in Uldaman maar enchantments t/m lvl 245 kan trainen, zodra deze grijs zijn moet je het met formula's doen.

Is actioneer nog steeds niet een beetje bugg.DrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:17:
[...]
np
hier is de link naar de dl pagina van auctioneer (curse-gaming refresht de versies niet op 1 of andere manier)
http://auctioneeraddon.com/dl/AuctioneerComplete/
Hier is de link direct naar de nieuwste versie:
http://auctioneeraddon.co...ioneerpack-3.1.0.0563.zip
Ik raad deze mod iedereen aan, is echt hardstikke makkelijk. Je kan altijd zien wat hoeveel waard is bij de vendor etc, erg makkelijk bij grinden met gelimiteerde bagspace
Het inscannen van de AH hangt van de population van je server af maar over het algemeen duurt et ongeveer 5 minuutjes ofzo. Maar dan heb je wel alle prijzen voor je items met ook een advies prijs erbij voor hoeveel je je items op de ah kunt verkopen.

Naar de laatste patch 1.8.

Was er altijd tevreden over. Maar sinds die patch heb ik deze er maar van af gegooit.
Zit nog steeds met smart op een nieuw te wachten.

Want bij http://auctioneeraddon.com/ staan nog steeds die waarschuwingen.

Girls come and go, epics are soulbound!!!
heb er geen last van en bij versie staat er ook iets van 1.8.1 ofzo. Ik gebruik em zelf en heb geen bugs dus.
ooooooooDrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:27:
heb er geen last van en bij versie staat er ook iets van 1.8.1 ofzo. Ik gebruik em zelf en heb geen bugs dus.

Dan vanaaf maar effe downloaden dan gebruiken.

Girls come and go, epics are soulbound!!!
Onzin,onzin, onzin, dat is natuurlijk niet helemaal waar, dat overzicht wat jij gaf is natuurlijk harstikke mooi, maar ik beschreef het alleen in simpele bewoording. Dus niet al te beidehand gaan doen graag.Hydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:55:
[...]
Damn zeg. Je verkoopt echt complete onzin.
Wat je krijgt is afhankelijk van het type van item (wapen of armour), welk level het is, en de kwaliteit.
Groene items geven meestal dusts/essenses, en hebben een 5% kans ofzo een schard van hun level te geven. Blauwe items geven altijd een shard, paarse geven meerdere.
Wapens geven meestal essenses, armour geeft meestal dusts.
Welk niveau essenses of dusts je krijg is complet afhankelijk van het level van het item:
[...]

Hier was auctioneer ook een beetje bugged na de 1.8 patch. Was nog een updat van Enh. Tooltip zodat het wel weer werkte maar dan ging mijn DPS met de helft omlaag zodra de auctioneer tooltip verscheen. Er is nu een gamma-versie en die werkt weer helemaal goed (althans bij mij). Echt lang wil ik niet zonder auctioneer zitten trouwens... 350 Gold en vanavond level 60, kan dus nog wel wat gebruiken 

Anoniem: 130680 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:35:
[...]
Onzin,onzin, onzin, dat is natuurlijk niet helemaal waar, dat overzicht wat jij gaf is natuurlijk harstikke mooi, maar ik beschreef het alleen in simpele bewoording. Dus niet al te beidehand gaan doen graag.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
In de uitbruiding zouden crystals zitten toch? Nog zeldzamer/meer waard dan shards, komt uit epics (en hoger...) en is er voor de nieuwe enchantments.
Maar het blijft natuurlijk speculeren

Het is niet bugged. Wing buffet is een aggro reduction attack van ony, maw je had dus teveel gehealed. Tip: laat MT ~10k dmg doen, dan zachtjes iedereen dmg laten doen. Elke 10% switch je healing tussen groep 1 en groep 2.BitByter schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:28:
ik dus ook
Nu is mijn vraag:
Denk je dat onyxia wel of niet bugged was, en waarom?
Dat zijn idd geruchten, maar het zou mij niet verbazen als dit best wel eens waar zou kunnen zijn. Tenslotte als je nu een epic disenchant komen er toch Large Brilliant Shards uit, en eigenlijk is dat toch een beetje zonde om zo,n epic item te disenchanten.MrVegeta schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:37:
[...]
mee eens puyol. Maar er zijn wel geruchten dat er in de expansion nieuwe enchants komen die shards/essence uit epics moet hebben... dus dat is niet complete onzin.

Afaik is dat al bevestigd, niks geen geruchten dusAnoniem: 130680 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:00:
[...]
Dat zijn idd geruchten, maar het zou mij niet verbazen als dit best wel eens waar zou kunnen zijn. Tenslotte als je nu een epic disenchant komen er toch Large Brilliant Shards uit, en eigenlijk is dat toch een beetje zonde om zo,n epic item te disenchanten.

Mooi bedankt voor de tip, dus verknoei je epics niet aan Large brilliant Shards.Gimbooze schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:06:
[...]
Afaik is dat al bevestigd, niks geen geruchten dus

Ik heb daar wel wat over gehoord van een mede priest..zou niet fijn zijn, decursen met de hand is veeeeeeeeeeeel werk man, dat is echt niet gezond.
zou het in principe wel eerlijk vinden voor de tegenpartij in pvp. Net zoals je net zei het is veel werk om met de hand te doen. Dit betekent dat priests bijna verplicht zijn om deze mod te gebruiken en dat is nou juist wat Blizzard niet wil. Mods zijn er voor erbij, je moet ook zonder het spel goed kunnen spelen.
Niet alleen priests hoor, ook mages. Hoe wouden ze het dan bannen? En het maakt het wow spelen een stuk leuker en ja makkelijker, we hebben genoeg dingen om op te letten.
En pvp use, ach tegen party kan het toch ook wel doen?
En pvp use, ach tegen party kan het toch ook wel doen?
Anoniem: 129603
Heeft er hier iemand last van schokken ingame? Ik las net dat MS 2 patches heeft gerelease; die ik heb installed; en nu krijg ik ingame om de 5-8 seconden schokkerige beelden door.
wat ik bedoelde was dat als de tegenpartij niet mods wil gebruiken omdat zn pc et niet trekt dan hebben de anderen een groot voordeel. (misschien te groot)
dat heb ik soms ook idd, volgens mij ligt et meer aan de connectie dan aan je systeem (denk ik). Het kan ook zijn dat je windowed speelt en iets op de achtergrond draait wat ook veel ram inneemt (soms zijn forums met aso sigs erg veeleisend).Anoniem: 129603 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:53:
Heeft er hier iemand last van schokken ingame? Ik las net dat MS 2 patches heeft gerelease; die ik heb installed; en nu krijg ik ingame om de 5-8 seconden schokkerige beelden door.
Wellicht, maar decursive kan je altijd draaien, als je wow kan draaien kun je decursive ook doen. Ik weet niet welke class jij speelt maar ik zou echt niet graag alles willen aanklikken, dat wordt dan toch echt veeeeeeeel te veeeeeeel werk joh..DrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:53:
wat ik bedoelde was dat als de tegenpartij niet mods wil gebruiken omdat zn pc et niet trekt dan hebben de anderen een groot voordeel. (misschien te groot)
Anoniem: 61797
Maar als ze decursive gaan bannen hoe gaat dat dan ? Wordt je account dan gebanned als je het gebruikt of hoe gaat dat in zijn werk ?
Ze kunnen waarschijnlijk hun code zo aanpassen dat het gewoon niet mer werkt, hebben ze ook voor autotravel gedaan.Anoniem: 61797 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:00:
Maar als ze decursive gaan bannen hoe gaat dat dan ? Wordt je account dan gebanned als je het gebruikt of hoe gaat dat in zijn werk ?
Valt niet echt met elkaar te vergelijken, autotravel en decursive. Autotravel is een mod waar je zelf niets meer hoeft te doen, decursive is een bijkomstigheid, je moet zelf gaan beslissen wanneer je gaat decursen ivm mana regen..sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:01:
[...]
Ze kunnen waarschijnlijk hun code zo aanpassen dat het gewoon niet mer werkt, hebben ze ook voor autotravel gedaan.
Ik zou het echt heel jammer vinden als ze het gingen bannen..
Lol, gisteren op Bladefist had Craftwerk precies hetzelfde resultaat, één eitje over

Volgende week gaat de bitch down

Surfin' paradise!
Weet ik, ik zou het ook onterecht vinden als ze deze buffbots onmogelijk zouden maken. De vergelijking gaat ook alleen over de manier waarop Blizzard het onmogelijk zou kunnen maken of kunnen bannen.MrVegeta schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:04:
[...]
Valt niet echt met elkaar te vergelijken, autotravel en decursive. Autotravel is een mod waar je zelf niets meer hoeft te doen, decursive is een bijkomstigheid, je moet zelf gaan beslissen wanneer je gaat decursen ivm mana regen..
Ik zou het echt heel jammer vinden als ze het gingen bannen..
zonder decursive worden een hoop mc bosses een stuk lastiger.
woooooooot 
http://tweakers.net/nieuws/39792?
happy, happy, happy.
Bye, bye windows. Draaide het alleen voor WoW en had nog niet geprobeerd dit onder cedega te draaien (lazy) maar nu ik deze screenshot zie ga ik gelijk over.
Zijn er meer wow Linux gebruikers en zo ja wat is jullie ervaring van WoW onder linux?

http://tweakers.net/nieuws/39792?
happy, happy, happy.
Bye, bye windows. Draaide het alleen voor WoW en had nog niet geprobeerd dit onder cedega te draaien (lazy) maar nu ik deze screenshot zie ga ik gelijk over.
Zijn er meer wow Linux gebruikers en zo ja wat is jullie ervaring van WoW onder linux?
Anoniem: 130680 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:35:
Onzin,onzin, onzin, dat is natuurlijk niet helemaal waar, dat overzicht wat jij gaf is natuurlijk harstikke mooi, maar ik beschreef het alleen in simpele bewoording. Dus niet al te beidehand gaan doen graag.
Wapens leveren meestal essenses op. Bovendien is wat je krijgt simpelweg afhankelijk van item level.Is het bijvoorbeeld een wapen dan komt er vaak Ilusion Dust ofzo
'Wat anders' is vaag, en bovendien levert armour over het algemeen juist dusts op.Is het een armor piece dan komt er wat anders weer uit
Nee, uit blue items komt altijd een shard. Zo een beetje apart zijn als je level 20 BoPs een LBS op zouden leveren.Uit Blue items komen altijd een Large Briljant Shard
Sorry, maar je beschreef het niet in simpele bewoordingen. Je hebt gewoon geen enchanting, weet het niet, en had beter gewoon niet kunnen reageren want je post bevatte geen nuttige info

Nee hoor. Epics gaan in de expansion Nexus Crystals opleveren i.p.v. shards, en dat is gewoon door Blizzard bevestigd. Ik neem aan dat epics dan wel minder zeldzaam worden, want anders worden die enchants echt belachelijk duur.sebasgrif schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:47:
In de uitbruiding zouden crystals zitten toch? Nog zeldzamer/meer waard dan shards, komt uit epics (en hoger...) en is er voor de nieuwe enchantments.
Blizzard wil addons gaan signen zodat alleen die waar zij het mee eens zijn gebruikt kunnen worden. Ze waren dingen als decursive aan het bekijken. Dat betekent niet dat decursive gebanned wordt natuurlijk. Lijkt me ook niet erg nuttig om dat te bannen.Anoniem: 98940 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:44:
klopt het btw dat decursive gebant wordt door blizzard ?
Meh. Lucy kun je prima doen met groupbuttons bijvoorbeeld. Je kunt groupbuttons zo instellen dat hij een bepaalde knop alleen laat zien als een persoon debuffed/cursed/poisoned/etc. is. Erg handig. Decursive is handiger, maar met GB zou je het niet veel moeilijker krijgen. Punt is alleen dat ik niet zie wat het bannen van decursive voor positief effect heeft op het spel. Als je PC zo crap is dat decursive een probleem is, heb je in elke 40-man raid grote problemen.MantaMania schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:49:
zonder decursive worden een hoop mc bosses een stuk lastiger.
[Voor 15% gewijzigd door Hydra op 10-11-2005 14:25]
Anoniem: 86074
Begint die imperial set quest nu bij blacksmithing 250, of 270? 250 Lijkt me logischer. Ik zit op 241, ben lvl 52 .... maar daluk heeft het al geen zin meer als ik beter vind in hogere levels. Of BS uberhaupt dan nog zin heeft, want het meeste wat je vindt is beter dan wat je kunt maken. Imperial suit ziet er wel strak uit, alleen allejezus veel thorium verzamelen, maar ja, het komt niet voor niets
. Helaas is Searing GOrge voor mij bugged, welke omgevingen kan ik het beste terecht voor thorium?

Hoezo is SG bugged?Anoniem: 86074 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:30:
Begint die imperial set quest nu bij blacksmithing 250, of 270? 250 Lijkt me logischer. Ik zit op 241, ben lvl 52 .... maar daluk heeft het al geen zin meer als ik beter vind in hogere levels. Of BS uberhaupt dan nog zin heeft, want het meeste wat je vindt is beter dan wat je kunt maken. Imperial suit ziet er wel strak uit, alleen allejezus veel thorium verzamelen, maar ja, het komt niet voor niets. Helaas is Searing GOrge voor mij bugged, welke omgevingen kan ik het beste terecht voor thorium?
"Oooh Jeroen!"
Ik heb er erg veel last vanAnoniem: 129603 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:53:

Het is bij mij trouwens elke keer als er iemand doodgaat (mob of pvp maakt niet uit), je kan je wel voorstellen hoe AV erbij mij uitziet, en dat terwijl ik daar nu bezig ben exalted te worden

Thorium kom je regelmatig tegen in alle lvl 50+ gebieden. Volgens mij beginnen die quests pas op lvl 60Anoniem: 86074 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:30:
Begint die imperial set quest nu bij blacksmithing 250, of 270? 250 Lijkt me logischer. Ik zit op 241, ben lvl 52 .... maar daluk heeft het al geen zin meer als ik beter vind in hogere levels. Of BS uberhaupt dan nog zin heeft, want het meeste wat je vindt is beter dan wat je kunt maken. Imperial suit ziet er wel strak uit, alleen allejezus veel thorium verzamelen, maar ja, het komt niet voor niets. Helaas is Searing GOrge voor mij bugged, welke omgevingen kan ik het beste terecht voor thorium?
Sorry makker, maar hier moet ik je even corrigeren mijn main heeft wel degelijk enchanting/disenchanting, dus ik weet waar ik het over heb. Dat mijn post wat vaag is doet niet terzake het gaat gewoon om het idee.. Ik weet namelijk ook wel dat uit een low LvL blue item een small of Large Glimmering Shard komt en uit High LvL item een Large Brilliant Shard.Hydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:22:
Sorry, maar je beschreef het niet in simpele bewoordingen. Je hebt gewoon geen enchanting, weet het niet, en had beter gewoon niet kunnen reageren want je post bevatte geen nuttige info
Dus niet te snel conclusies trekken, zou ik zeggen

Ga er maar niet verder mee in discussie, anders geeft ie jou straks ook nog de schuld als ie weer een OW krijgtAnoniem: 130680 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:41:
[...]
Sorry makker, maar hier moet ik je even corrigeren mijn main heeft wel degelijk enchanting/disenchanting, dus ik weet waar ik het over heb. Dat mijn post wat vaag is doet niet terzake het gaat gewoon om het idee.. Ik weet namelijk ook wel dat uit een low LvL blue item een small of Large Glimmering Shard komt en uit High LvL item een Large Brilliant Shard.
Dus niet te snel conclusies trekken, zou ik zeggen

Dagje MC en je hebt er weer genoeg lijkt me.Hydra schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:22:
[...]
Nee hoor. Epics gaan in de expansion Nexus Crystals opleveren i.p.v. shards, en dat is gewoon door Blizzard bevestigd. Ik neem aan dat epics dan wel minder zeldzaam worden, want anders worden die enchants echt belachelijk duur.
lolHTT-Thalan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:54:
[...]
Ga er maar niet verder mee in discussie, anders geeft ie jou straks ook nog de schuld als ie weer een OW krijgt

[Voor 25% gewijzigd door bcd87 op 10-11-2005 14:58]
wou net zeggenGimbooze schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:56:
[...]
Dagje MC en je hebt er weer genoeg lijkt me.
wij doen nog niet zo erg lang MC, maar Felshard genoeg

Meh. Als je inderdaad enchanting hebt, meldt dat weapons dusts opleveren en armours 'het andere', vind ik het wel jammer dat je niet even de moeite neemt een fatsoenlijk antwoord te schrijven. Persoonlijk vind ik het wel zo netjes iemand die weinig van het spel weet een gedegen antwoord te geven. Maargoed, that's just meAnoniem: 130680 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:41:
Sorry makker, maar hier moet ik je even corrigeren mijn main heeft wel degelijk enchanting/disenchanting, dus ik weet waar ik het over heb. Dat mijn post wat vaag is doet niet terzake het gaat gewoon om het idee..

Zijn jouw 30 dagen nou nog niet afgelopen?HTT-Thalan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:54:
Ga er maar niet verder mee in discussie, anders geeft ie jou straks ook nog de schuld als ie weer een OW krijgt

Meh. Onze raidalliance doet raggy al, maar heeft MC nog niet echt op farmstatus. En gezien de demand van die crystals (LBS brengen nu al reteveel op terwijl iedereen die kan krijgen) ben ik bang dat de prijzen behoorlijk hoog zullen zijn. Aan de andere kant kan als die cap eenmaal verhoogd is elke guild MC doen. MC wordt (helaas) gewoon wat UBRS nu is.Gimbooze schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:56:
Dagje MC en je hebt er weer genoeg lijkt me.
[Voor 23% gewijzigd door Hydra op 10-11-2005 15:31]
Dit soort plaatjes horen niet thuis in Spielerij.
[Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-11-2005 19:17]
Anoniem: 86074
Voor mij is dat zo, niet voor iedereen

Check maar eens de post voor graphical errors in het support forum. My paladin 'Khorin' heeft daar ook wat over gepost, maar ik zag dat meer mensen er last van hadden. Ik heb namelijk in geen enkel ander gebied last ervan, maar daar loopt mijn spel gewoon vast, en kan er daarna niet meer inloggen. Ik had iets van 4 keer daar last van, 2 keer moest Blizzard Support mijn karakter terugzetten naar IF. Dus daar kom ik niet meer.
Anoniem: 153640
Wat betreft het signen van mods, werd tijd dat ze er iets aan gingen doen (http://forums-en.wow-euro...52&p=1&tmp=1#post641152). Mensen die decursive gebruiken, hoeven imho niet bang te zijn. Toegegeven, decursive maakt je leven in pve makkelijker, maar in pvp maakt het niet zoveel uit.
Eh? Is de logische volgorde niet MC-farmstatus (hatelijk woord tbh) en dan Ragnaros (en eens je Ragnaros 1 keer hebt lukt et de volgende keer ook wel). Althans was zo in mijn guild.Meh. Onze raidalliance doet raggy al, maar heeft MC nog niet echt op farmstatus. En gezien de demand van die crystals (LBS brengen nu al reteveel op terwijl iedereen die kan krijgen) ben ik bang dat de prijzen behoorlijk hoog zullen zijn. Aan de andere kant kan als die cap eenmaal verhoogd is elke guild MC doen. MC wordt (helaas) gewoon wat UBRS nu is.
[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 153640 op 10-11-2005 15:43]
Ik speel het afwisselend in linux/windows, het is iets trager in linux (ik gebruik de opengl switch maar direct3d doet het tegenwoordig ook prima) maar dat komt ws omdat de opengl support van blizzard niet super is, ik merk er iig weinig vanZijn er meer wow Linux gebruikers en zo ja wat is jullie ervaring van WoW onder linux?
Draait bij mij iig out-of-the-box met wine (en ook cedega als je perse geld kwijt wilt zijn), alleen t geluid was wat verneukt (wine en cedega 4.3), is echter fixbaar (google

Het is iig een stuk stabieler dan op windows (2a3 crashes per 6 uur en geen op linux)
het enige wat irritant is is dat het na een patch soms niet meer werkt (al heb ik dat alleen van 1.5 naar 1.6 gehad en daarna niet meer)
[Voor 9% gewijzigd door blouweKip op 10-11-2005 15:51]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Misschien dat ze zo vaak wipenEinzelgänger schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:41:
Eh? Is de logische volgorde niet MC-farmstatus (hatelijk woord tbh) en dan Ragnaros (en eens je Ragnaros 1 keer hebt lukt et de volgende keer ook wel). Althans was zo in mijn guild.

Anoniem: 153640
Oh het aloude "linux is stabieler dan windows" argument uit de tijd van win98 en me. Volgens mij moet je je pc eens scannen op virussen/spyware. Of mischien eens overschakelen op 2k/XP. 95 is namelijk al een beetje outdated.blouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:50:
Het is iig een stuk stabieler dan op windows (2a3 crashes per 6 uur en geen op linux)
Ah, 'k snap wat je bedoelt. Mja, ben m'n hunter ook best beu (uit guild gezet voor inactivity ^^).Misschien dat ze zo vaak wipen Ik ga pas weer aan MC beginnen als ik m'n priest op 60 heb (met m'n priest dus). Ben m'n Hunter een beetje zat. Wat ik bedoel is dat ze MC runnen voor de items, en er dus erg weinig gedisenchant wordt. De MT heeft genoeg FR gear om Raggy te tanken. Ik was er niet bij maar ik weet dat
Hee mensen,
Ik vroeg me af welke site dat ookalweer was waar je kon zien voor elke class welke items je goed kon gebruiken uit welke instance. Weet iemand welke site dat is? ik heb de hele TS door zitten zoeken maar t niet daar gevonden, sorry als ik scheel ben
bedankt
Ik vroeg me af welke site dat ookalweer was waar je kon zien voor elke class welke items je goed kon gebruiken uit welke instance. Weet iemand welke site dat is? ik heb de hele TS door zitten zoeken maar t niet daar gevonden, sorry als ik scheel ben

bedankt

WoW is hier bij mij nog nooit gecrashed behalve die keer dat ik brak geheugen had. Dus wat mij betreft kan het niet stabieler lopenblouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:50:

"Oooh Jeroen!"
www.thottbot.orgSander1991 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Hee mensen,
Ik vroeg me af welke site dat ookalweer was waar je kon zien voor elke class welke items je goed kon gebruiken uit welke instance. Weet iemand welke site dat is? ik heb de hele TS door zitten zoeken maar t niet daar gevonden, sorry als ik scheel ben![]()
bedankt
"Oooh Jeroen!"
World of warcraft is bij ook nog nooit gecrashd. Enkel die bug dat als je teleporteert naar orc city je terug vliegt naar desktop. Trouwens wow is van de weinige spellen die lekker windowed draaien. ideaal al je ook nog een beetje wil surfen of zo tijdens de vluchten. Moet zeggen dat dit topic konijnachtig snel groeit. Ieder uur een pagina er bij lijkt het soms wel
THE ALLMIGHTY THOTTBOT 
Sander1991 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Hee mensen,
Ik vroeg me af welke site dat ookalweer was waar je kon zien voor elke class welke items je goed kon gebruiken uit welke instance. Weet iemand welke site dat is? ik heb de hele TS door zitten zoeken maar t niet daar gevonden, sorry als ik scheel ben![]()
bedankt

[Voor 48% gewijzigd door Tijs_a op 10-11-2005 16:47]
Zie startpost de volgende keer, maar hier zijn er 2.Sander1991 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Hee mensen,
bedankt

www.thotbott.com
wow.allakhazam.com
Anoniem: 124693
leuk, flamebaitblouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:50:Het is iig een stuk stabieler dan op windows (2a3 crashes per 6 uur en geen op linux)

Misschien eens je windows installatie fatsoenlijk doen .. ik heb zelfs op standaard geinstaleerde windows XP (gewoon volgende volgende .. dummy mode + drivers en daarna WoW install in dummy mode) nooit crashes!
en dan kan ik <ALT><-tabben en zoveel IE schermpjes open hebben als ik maar wil
HAP

Idem. In de zomer wel crashes gehad, maar dat kwam omdat de koeling in m'n systeem niet goed zat. Kaart naast m'n videokaart een slotje verplaatst en 't werkt als een tiet. WoW is IMHO een van de stabielere spellen die'k gespeeld heb.Anoniem: 124693 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:58:
Misschien eens je windows installatie fatsoenlijk doen .. ik heb zelfs op standaard geinstaleerde windows XP (gewoon volgende volgende .. dummy mode + drivers en daarna WoW install in dummy mode) nooit crashes!
Bovendien; als er fouten in een spel zitten crashed 't ook wel als je het onder linux draait. En zo'n emu eromheen maakt het ook niet echt sneller/stabieler

Wat flauw. Wat maakt het uit als je weinig actief bent? Of zit je huidige char in een andere guild?Einzelgänger schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:23:
Ah, 'k snap wat je bedoelt. Mja, ben m'n hunter ook best beu (uit guild gezet voor inactivity ^^).
[Voor 20% gewijzigd door Hydra op 10-11-2005 17:03]
Denk toch echt dat ie deze site bedoeld; http://www.wow-loot.com/Anoniem: 130680 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:51:
[...]
Zie startpost de volgende keer, maar hier zijn er 2.![]()
www.thotbott.com
wow.allakhazam.com
naja, het was iig niet als een flamebait bedoeld maar meer als een vasstellingleuk, flamebait![]()
meerdere reinstalls van windows/wow gedaan, verschillende videodrivers geprobeerd (al mag het daar niet aan liggen) en mn enige geinstalleerde applicatie is wow, toch crasht het nog regelmatig (zowel wow als windows), mem goed en onder linux nooit problemen, zal ongetwijfeld bij anders mensen goed werken maar bij mij niet dus

Idd, doet mij ook meer vermoeden dat het probleem bij windows ligt, maar ja, feit is dat het irri is als je net bezig bent met jeklik en je crashed er 2x achter elkaar uitBovendien; als er fouten in een spel zitten crashed 't ook wel als je het onder linux draait. En zo'n emu eromheen maakt het ook niet echt sneller/stabieler
Maar ja, das wel weer genoeg off-topic
[Voor 19% gewijzigd door blouweKip op 10-11-2005 17:38]
Helemaal als er queues zijnblouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:36:
Idd, doet mij ook meer vermoeden dat het probleem bij windows ligt, maar ja, feit is dat het irri is als je net bezig bent met jeklik en je crashed er 2x achter elkaar uit
Maar ja, das wel weer genoeg off-topic

Gelukig heb ik daar geen last van maar het blijft irritant om te rebooten en dan soms 2 tot 3x opnieuw te moeten inloggen omdat je char nog in de realm actief zou zijn.Helemaal als er queues zijn
Ff een andere char inloggen (wordt de ander automagisch uitgelogged) en daarna je 'main' weer wil nog wel eens helpen.blouweKip schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:04:
Gelukig heb ik daar geen last van maar het blijft irritant om te rebooten en dan soms 2 tot 3x opnieuw te moeten inloggen omdat je char nog in de realm actief zou zijn.
ja man!!! bedankt!!!!!!! die bedoel ikHooli-gan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:24:
[...]
Denk toch echt dat ie deze site bedoeld; http://www.wow-loot.com/

vraagje.
vanaf welk lvl mobs kun je rugged leather skinnen.
ik kill lvl 55 mobs en ik skin ze. wat krijg ik thick leather. heb veel rugged leather nodig
vanaf welk lvl mobs kun je rugged leather skinnen.
ik kill lvl 55 mobs en ik skin ze. wat krijg ik thick leather. heb veel rugged leather nodig
Vanavond voor het eerst BWL binnen gewandelt...damn die Razorgore wil echt niet meewerken. Leggionaires blijven komen, uiteindelijk gaan de mages die ze kiten dood en zijn we de lul.
Dat wordt nog heel veel oefening.
Afgelopen dinsdag trouwens Seal of the Archmagus voor veel te veel DKP (ongeveer 3 tot 4 volledige MC runs waard) als mage zijnde. Ben er wel blij mee.

Dat wordt nog heel veel oefening.
Afgelopen dinsdag trouwens Seal of the Archmagus voor veel te veel DKP (ongeveer 3 tot 4 volledige MC runs waard) als mage zijnde. Ben er wel blij mee.

Leuke wipe bij Majorhomo. Weet niet wat er mis ging eigenlijk, healing ging goed. Maar iedereen ging gewoon na een tijdje dood en zo.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Anoniem: 133314
Mijn shammy zit ondertussen al een tijdje op de 60 en ben rank 9. Ik ben bijna exalted met Defilers en ik vroeg me af, de mindfang (dagger) is uiteraard een goed wapen maar ik kan ook http://www.thottbot.com/?i=51395 gebruiken. Het is een staf, die gebruikt word door mages en warlocks maar ik zie niet in waarom ik hem niet zo kunnen hanteren
. Iemand advies?

Anoniem: 86561
Instance staff?Anoniem: 133314 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:37:
Mijn shammy zit ondertussen al een tijdje op de 60 en ben rank 9. Ik ben bijna exalted met Defilers en ik vroeg me af, de mindfang (dagger) is uiteraard een goed wapen maar ik kan ook http://www.thottbot.com/?i=51395 gebruiken. Het is een staf, die gebruikt word door mages en warlocks maar ik zie niet in waarom ik hem niet zo kunnen hanteren. Iemand advies?
De severs zijn weer eens down. Nu bne ik het echt gewoon zat en heb eens een briefje naar ze getikt. Zal er toch wel weer een standaard reply op krjigen maar het gaat ff om het idee.
let niet op mijn steenkolen engels. Als ze het maar kunnen lezen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| Dear Blizzard, first off al i want to say to you thanks for creating this great came. But thats the only complement i can give you at this moment. As you are doubtfully aware you are suffer from a lot of downtime the last couple of weeks. Everytime a downtime starts it takes HOURS for you to react on it or lets say it in other terms. It takes you hours to just say to the community: 'we are aware of the problem and are investigating now' well the community doesnt seem to like this attidue and before you know people start to cancle their accounts just because you cant seem to cope with the pressure a downtime brings with it. I admit every problem has to be processed carefully but a little faster feedback from your side would be very appreciated and i dont say you should spam us with those auto-generated messages but just give us a hint on what is happening. Another thing i wanted you to talk about is the following. Everytime you're suffering from a downtime it takes some time for customers to login again because your login server isnt build to handle a full community to logon once. Maybe to soften the pain of the downtimes you should think of setting up a much stronger login system that can handle more requests at the same time. And im still not finished wiht my little message. Another, the last, thing i wanted you to talk about are bugs. There are bugs in the game that reside since it went beta! I mean for instance the bloodelves in aszara or some veins that cant be looted ( lootbug ) and other things.. Maybe you shouldnt pay that much attention on reshaping the classes and finalising them but on the bug hunting in the following patch. How many bugs did you already fixed.. whats the oldest bug youve got in your bug lists.. Well think about that and fix those before you expand the game with some new dungeons and things and creating new bugs because new things always come with new bugs. I realy want you to have this game to be a success ( also after everybody bought it) and the way your now handleing things in Europe isnt gonna push this game into heaven... your sincerely, Jeroen Somhorst The Netherlands |

Strava | Twitter | Mastodon.nl
Sorry, maar de bugs in wow zijn echt minimaal voor zo'n groot spel. De end content, dat is iets waar ik veel meer geklaag over zou willen horen. Alles is gericht op epics, en ik snap ook echt niet hoe het komt dat er in amerika gewoon servers BIJ komen. Ik denk dat ze over een paar maanden tot een jaar wel een flinke drop in spelers gaan ervaren.
In europa komen er toch ook servers BIJ? Althans laatst waren er nog een aantal bij gezet. En die drop van members.. denk dat dat wel opgevange word door de nieuwe uitbreiding. Maar zoals het nu gaat denk ik wel dat er mensen gaan stoppen al i shet alleen maar omdat het te verslavend is/wordt.
[Voor 54% gewijzigd door Webgnome op 10-11-2005 23:00]
Strava | Twitter | Mastodon.nl
In Europa komen er ook elke maand wel 2 server bij hoor.DeepSeven schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:44:
Sorry, maar de bugs in wow zijn echt minimaal voor zo'n groot spel. De end content, dat is iets waar ik veel meer geklaag over zou willen horen. Alles is gericht op epics, en ik snap ook echt niet hoe het komt dat er in amerika gewoon servers BIJ komen. Ik denk dat ze over een paar maanden tot een jaar wel een flinke drop in spelers gaan ervaren.
En ja alles is gericht op epics, waar anders op blue items? Je kan niet meer een hogere level worden dus het enige wat beter kan is je items, vrij logisch hoor.
Edit
Hmm na meer dan 10 keer wipen ging meneer Homo toch neer. Finkle's pizzasnijder, True Flight Wristguards en Eye in de chest. Even bij Ragna gekeken en toen gepeerd.
Toch redelijk werk, eind van het jaar hebben we Ragna wel neer.
[Voor 16% gewijzigd door Crowmeister op 11-11-2005 00:40]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Yay, Felheart Horns & Bracers binnen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vandaag voor het eerst Zul'Farak gedaan
En ik moet ff kwijt dat frontale zerg-aanval op de trap toch wel het coolste stukje WoW is dat ik tot nu toe ben tegen gekomen !!
Heerlijk FN en AE FTW
Dan is die eindbaas erna eigenlijk best wel een watje, hoe mooi hij er ook uitziet
En ik moet ff kwijt dat frontale zerg-aanval op de trap toch wel het coolste stukje WoW is dat ik tot nu toe ben tegen gekomen !!
Heerlijk FN en AE FTW

Dan is die eindbaas erna eigenlijk best wel een watje, hoe mooi hij er ook uitziet

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
mooi gedaan, alleen als ik jou was zou ik erbij melden dat je toch een behoorlijk bedrag per maand betaald en dat je t dan minimaal vind wat ze doen.Webgnome schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:29:
De severs zijn weer eens down. Nu bne ik het echt gewoon zat en heb eens een briefje naar ze getikt. Zal er toch wel weer een standaard reply op krjigen maar het gaat ff om het idee.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 Dear Blizzard, first off al i want to say to you thanks for creating this great came. But thats the only complement i can give you at this moment. As you are doubtfully aware you are suffer from a lot of downtime the last couple of weeks. Everytime a downtime starts it takes HOURS for you to react on it or lets say it in other terms. It takes you hours to just say to the community: 'we are aware of the problem and are investigating now' well the community doesnt seem to like this attidue and before you know people start to cancle their accounts just because you cant seem to cope with the pressure a downtime brings with it. I admit every problem has to be processed carefully but a little faster feedback from your side would be very appreciated and i dont say you should spam us with those auto-generated messages but just give us a hint on what is happening. Another thing i wanted you to talk about is the following. Everytime you're suffering from a downtime it takes some time for customers to login again because your login server isnt build to handle a full community to logon once. Maybe to soften the pain of the downtimes you should think of setting up a much stronger login system that can handle more requests at the same time. And im still not finished wiht my little message. Another, the last, thing i wanted you to talk about are bugs. There are bugs in the game that reside since it went beta! I mean for instance the bloodelves in aszara or some veins that cant be looted ( lootbug ) and other things.. Maybe you shouldnt pay that much attention on reshaping the classes and finalising them but on the bug hunting in the following patch. How many bugs did you already fixed.. whats the oldest bug youve got in your bug lists.. Well think about that and fix those before you expand the game with some new dungeons and things and creating new bugs because new things always come with new bugs. I realy want you to have this game to be a success ( also after everybody bought it) and the way your now handleing things in Europe isnt gonna push this game into heaven... your sincerely, Jeroen Somhorst The Netherlands
Gaat een beetje lastig als het al verzonden is heSander1991 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 06:51:
[...]
mooi gedaan, alleen als ik jou was zou ik erbij melden dat je toch een behoorlijk bedrag per maand betaald en dat je t dan minimaal vind wat ze doen.

w00t
Raggie down 2e keer voor de guild, ging erg easy tussen de 40 en 50% voor 1 sons
60 sec voor 2e wave was ie down ^^
Helaas niet genoeg dkp om malistars defender te winnen
en weer 4 epics btw
Malistar's Defender
Leggings of Transcendence
Legplates of Wrath
Choker of the Fire Lord
btw, Robe of Prophecy van Golemag => disenchanted
Raggie down 2e keer voor de guild, ging erg easy tussen de 40 en 50% voor 1 sons
en weer 4 epics btw
Malistar's Defender
Legplates of Wrath
Choker of the Fire Lord

[Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 11-11-2005 08:00]
Gister hele avond gespeeld, geen downtime gezien hoor...Webgnome schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:29:
De severs zijn weer eens down.
"Oooh Jeroen!"
Nice,-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 07:58:
w00t
en weer 4 epics btw
Malistar's Defender
Legplates of Wrath
Choker of the Fire Lord

Deze 2 moeten het nieuwe doel worden om te killen.
dat zijn ze al puyolAnoniem: 130680 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:30:
[...]
Nice,Het was dus geen toevals treffer de vorige keer, snel even dit weekend BRD en die questline doen van Onyxia en Ruiz is er ook bij. En nu moeten wij gewoon gaan farmen in MC, want dat is natuurlijk nu zo klaar als een klontje.
Volgende stap, meer tijd investeren in BWL (lees Razorgore en e.v.t.Vaelestraez the Corupted)
![]()
Deze 2 moeten het nieuwe doel worden om te killen.

heb wel 3 fire prot pot pots gebruikt

Anoniem: 114195
Feli ;p Ons huidige record is 33% voor de Sons of Flame-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 07:58:
w00t
en weer 4 epics btw
Malistar's Defender
Legplates of Wrath
Choker of the Fire Lord

Lekker AB weekend weer dit weekend. Honourfarmen olee met een guildgroepje en overal doorheen raggen

Vraagje, kheb gisteren quest voor het afmaken van de general in av ingeleverd en kreeg ice barbed spear (http://www.thottbot.com/?i=40261) als reward (khad bloodseeker al
). Nu heb ik ook al zulian stone axe (http://www.thottbot.com/?i=51337), en dual dawns edges, degene die ik in pvp ga gebruiken wil ik een +15 agi enchant opzetten.
Ice barbed spear slaat het hardste, erg langzaam en heel mooie stats (veel agi en sta), de stone axe heeft hoogste dps, en 1% crit en mooie stats (+22 int en +44 attackpower), hij slaat wel iets minder hard (wat sneller). En dual dawns edge hebben natuurlijk meeste crit, zuigen wel qua stats, maar wel de mogelijkheid om 2 keer 15 agi op te zetten (maar dan heb je nog minder agi dan bij de ice barbed spear met 1 15 agi enchant)

Ice barbed spear slaat het hardste, erg langzaam en heel mooie stats (veel agi en sta), de stone axe heeft hoogste dps, en 1% crit en mooie stats (+22 int en +44 attackpower), hij slaat wel iets minder hard (wat sneller). En dual dawns edge hebben natuurlijk meeste crit, zuigen wel qua stats, maar wel de mogelijkheid om 2 keer 15 agi op te zetten (maar dan heb je nog minder agi dan bij de ice barbed spear met 1 15 agi enchant)
Anoniem: 117053
Er zijn hier ook mensen zonder baan of opleiding, die a hun vrije tijd in het spel steken. Om dan ineens maar 22 uur te kunnen spelen inplaats van de volledige 24. Dat kan natuurlijk niet door de beugel. En het is natuurlijk van den zotte dat ze eerst grote issues zoals class balances verhelpen, inplaats van de kleine issues die voor betrekkelijk weinig mensen irritaties opwekken. Ook irriteer ik me aan het feit dat ze niet eens logon servers kunnen opzetten die een kleine miljoen gebruikers tegelijk kunnen af en aanloggen. Ik weet dat dat absoluut niet rendabel zou zijn wat het einde van het spel zou betekenen, maar dan zouden ze het maandelijkse bedrag toch kunnen verhogen tot zo'n 40 tot 50 euro per maand. Dan kunnen ze meteen een legertje extra bug fixers in dienst nemen.Kaap schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:28:
[...]
Gister hele avond gespeeld, geen downtime gezien hoor...
Een beetje sarcasme op z'n tijd moet kunnen.
Dit is geen sarcasme dit is een flame/rand to be honest.Anoniem: 117053 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:11:
[...]
Een beetje sarcasme op z'n tijd moet kunnen.
Waar maak je je druk om? I kwam gister thuis, ik moest 2x proberen in te loggen (eerste keer kwam hij niet voorbij Char Selection screen) en daarna connect hij als een zonnetje!
Al je vrije tijd in een spel steken en daardoor geirriteerd en opgefokt raken is niet erg goed voor je denk ik

Dit topic is gesloten.