Windows Live Messenger 8 ervaringen* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.097 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34
Hier lag het gisterenavond ook eventjes plat, maar na een paar keer (lekker véél) klikken op de retry & sign in button , kreeg ik connectie

Voor de rest vind ik windows live messenger toch wel een leuke en mooie verbetering ten opzichte van de voorganger (7.5) maar ben het al wel gewoon vermits ik al reeds werkte met de beta versie.

Enkel het 'telefoneren' met messenger vind ik maar sobertjes, met skype of gtalk heb ik betere geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:29:
hmmm grappig : toch nog steeds MSN messenger als je genoeg vensters openzet, zodat die moeten gecolloceerd worden in de taakbalk:
[afbeelding]
Iets dergelijks geld ook voor de installatiemap. Dit is X:\Program Files\MSN Messenger\.

Procesnaam is "msnmsgr.exe".

[ Voor 4% gewijzigd door Ascathon op 22-06-2006 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Is het nou eindelijk al eens dockable? De enige reden dat ik nooit van Trillian naar MSN of nu Live Messenger over wil stappen is omdat het niet dockable is.. Hoe moeilijk kan het zijn dat er in te bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
NG schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:39:
Is het nou eindelijk al eens dockable? De enige reden dat ik nooit van Trillian naar MSN of nu Live Messenger over wil stappen is omdat het niet dockable is.. Hoe moeilijk kan het zijn dat er in te bouwen ;)
Nog steeds niet dockable. Kon wel met Messenger Plus!. Wat ik niet zeker weet of deze een auto-hide functie had, want zonder dat heb je er nog niet veel aan. (of je moet wide screen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Messenger Plus had wel dockable, maar dan gingen andere programma's nog net zo goed onder je docked MSN-window zitten. Terwijl mijn scherm juist verdeeld moet worden tussen MSN en mIRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:17

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Mijn problemen van gisteravond werden veroorzaakt door een combinatie van factoren. Allereerst deed het netwerk het soms wel/soms niet. (bekend verhaal) En daarnaast blijken de laatste versies van ZoneAlarm Pro (versie 6.5 build 714 en build 722) nogal buggy te zijn, waardoor sommige programma's wel toegang kregen, en andere niet.

Intussen heb ik ZoneAlarm Pro gedowngrade naar 6.1, en het draait nu als een tierelier.

Om dan ook nog maar wat nuttigs toe te voegen over WLM: ik vind het er goed uit zien, alleen idd jammer dat de statusmeldingen niet meer achter de nickname staan. Ach, alles went. Binnenkort maar eens het VoIP uitproberen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NG schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:39:
Wat is dockable precies ,dan? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Hmmm..hier gaat hij ook niet werken! :( Zit al een kwartier lang te proberen, maar krijg steeds dezelfde foutmelding...probleem oplossen helpt ook niet, want daar wordt aangegeven dat alles ok is, en der is ook niks met mn verbinding zelf... :( NAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

DrivinUCrazy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:22:
Mijn problemen van gisteravond werden veroorzaakt door een combinatie van factoren. Allereerst deed het netwerk het soms wel/soms niet. (bekend verhaal) En daarnaast blijken de laatste versies van ZoneAlarm Pro (versie 6.5 build 714 en build 722) nogal buggy te zijn, waardoor sommige programma's wel toegang kregen, en andere niet.

Intussen heb ik ZoneAlarm Pro gedowngrade naar 6.1, en het draait nu als een tierelier.

Om dan ook nog maar wat nuttigs toe te voegen over WLM: ik vind het er goed uit zien, alleen idd jammer dat de statusmeldingen niet meer achter de nickname staan. Ach, alles went. Binnenkort maar eens het VoIP uitproberen.
Als ik mijn MSN-window naar een kant van mijn monitor schuif zal het zich aan de rand van mijn scherm 'vasthechten' en zullen andere programma's op die monitor zich zo instellen alsof de monitor voor hun een stukje kleiner is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-09 17:05
anandus schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:25:
[...]

Wat is dockable precies ,dan? :)
Dat ie aan de zijkant blijft staan, naast je andere vensters. Dus dan is ie altijd zichtbaar maar zijn er geen vensters die erachter schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 12:04
Weet iemand een truc om het lijsje te sorteren op Groep EN Online/Offline(of Status) ?
Dacht dat 8 dit wel zou hebben maar helaas..
ICQ had dit en E-Messenger.net heeft dit ook (gebruik ik laatste tijd steeds vaker, vind ik misschien wel fijner dan MSN/Live Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpd
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 22:38

rpd

Hallo mensu,

Leuk hoor die nieuwe messenger, weet nog niet hoe ik hem moet noemen, liver messenger, messenger, msn, wlm of weet ik veel.. nah jullie weten waar het over gaat!
De laatste nieuwe :P

Het probleem: ik kan geen mappen delen.

Conclusie: Firewall blockt alles (terwijl ik een uitzonderings regel heb voor msn), netwerk met 2 routers sucks of ik doe iets fout..

Oplossing: ????? daar kunnen jullie me vast mee helpen :)

extra info:
- Router 1 vanaf buiten: Zyxel (met telefonie, via tiscali) rule: apparte msn messenger regel die ik aan kon vinken.
- Router 2: sweex(incl wifi) (ik weet het ik moet me schamen :P) kan niet echt iets van een firewall vinden.
- Firewall: Sygate Personal firewall (er fijns blockt alls.. jammer dat hij dat ook doet als je het nie wil haha) rule: alle protocols mogen beide kanten op door msn.

Hoop dat dit voldoende info was.. nu hopen op een bruikbare reactie.
Vast bedankt! _/-\o_

ps. HIER is het topic.

Hobby'en was geen hobby'en als alles altijd goed en makkelijk ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Jazco2nd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:52:
Weet iemand een truc om het lijsje te sorteren op Groep EN Online/Offline(of Status) ?
Dacht dat 8 dit wel zou hebben maar helaas..
ICQ had dit en E-Messenger.net heeft dit ook (gebruik ik laatste tijd steeds vaker, vind ik misschien wel fijner dan MSN/Live Messenger.
Dit kan voor zover ik weet al lang, en ook met Live Messenger. Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/6615/msn8dq.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

hmm is is weer een nieuwe versie uitgekomen:
http://download.microsoft...655/Install_Messenger.exe

Deze heeft blijkbaar yahoo ondersteuning, alleen is het wachten op de servers voor het updaten tot MSNprotocol 14.

[ Voor 5% gewijzigd door potatox op 23-06-2006 00:16 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
_PoTaToX_ schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:15:
hmm is is weer een nieuwe versie uitgekomen:
http://download.microsoft...655/Install_Messenger.exe

Deze heeft blijkbaar yahoo ondersteuning, alleen is het wachten op de servers voor het updaten tot MSNprotocol 14.
Met de volgende zeer interessante opties voor offline messaging:
- "The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later."

- "This message was not sent because you don't have permission to send an offline message."

- "This message was not sent because it is too large for the user's offline message store."

- "This message was not sent because Offline Instant Messaging is not yet available in your region."
Bron: mess.be

[ Voor 8% gewijzigd door 2_05 op 23-06-2006 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34
lol die laatste is wel grappig :)

heb hem tegelijkertijd ook maar geinstalleerd, kwestie om maar uptodate te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cstrike.nl/repository/ijs/msnprob.JPG

Ik heb dus heletijd zo'n balkje in me scherm, omdat ik ooit zo dom was om dat programma te installeren met smileys.

Ik heb dat smiley programma via Software verwijderd, ook in mijn Application Data map, handmatig nog verwijderrd, MSN alles etc uit mijn App. Data verwijderd en van me computer gepleurd en nu Windows Live Messenger erop geinstalled, maar dat domme irritante verneukte lelijke balkje blijft er staan!! Om gek van te worden, want het verpest het (strakke) design van WLM.

hoe krijg ik dat balkje weg, ook met Ad-Aware etc gaat het niet weg^^
Bedankt. Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Je hebt sweetIM geinstaleerd,had ik ook op 7,5.
Maar nu met msn 8 is weg,ik heb het weggehaald bij software, sweetIm voor internet explorer staat nog wel bij mijn software,daar staat de optie verwijderen niet achter?maar heb daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook verwijderd via Software, SweetIM heette het idd. Maar dat balkje blijft MSN-generaties lang erbij kleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:35:
Ik heb het ook verwijderd via Software, SweetIM heette het idd. Maar dat balkje blijft MSN-generaties lang erbij kleven.
Ik draai ook altijd regseeker (volgens mij gratis te downen op intern. google) ik typ dan de naam sweetIM in en hij laat dan alles met die naam zien,ik selecteer en verwijder dan.
Ook tweaknow regcleaner laat ik draaien.en haal al de groene weg.
Alleen die in internet explorer blijft ie dus staan bovenin de balk,maar ja dat vind ik niet erg,in mijn WLM is ie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-08 14:27
Ik ben dus vannacht wakker gebleven en tot mijn verbazing heb ik tot wel 5 keer bij 3 verschillende (totaal zo'n 10 keer over 3 personen... neem me niet kwalijk ik heb slaap) personen opgemerkt dat deze "opnieuw inlogden"... terwijl ze alleen lagen te pitten.
Een persoon merkte echter ook op dat zijn status niet de status was waarop hij hem had achtergelaten. (Dus Messenger had wel degenlijk achter zijn rug om de verbinding verbroken en hervat)
Het is niet zo dat ik deze personen allen tegelijk online zag komen, maar gewoon 'randomly' in de afgelopen 9 uur... kan iemand dit verklaren?

[ Voor 22% gewijzigd door sjhgvr op 23-06-2006 10:50 ]

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmoock
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-07 12:20
rpd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:59:
Hallo mensu,

Leuk hoor die nieuwe messenger, weet nog niet hoe ik hem moet noemen, liver messenger, messenger, msn, wlm of weet ik veel.. nah jullie weten waar het over gaat!
De laatste nieuwe :P

Het probleem: ik kan geen mappen delen.

Conclusie: Firewall blockt alles (terwijl ik een uitzonderings regel heb voor msn), netwerk met 2 routers sucks of ik doe iets fout..

Oplossing: ????? daar kunnen jullie me vast mee helpen :)

extra info:

- Router 1 vanaf buiten: Zyxel (met telefonie, via tiscali) rule: apparte msn messenger regel die ik aan kon vinken.
- Router 2: sweex(incl wifi) (ik weet het ik moet me schamen :P) kan niet echt iets van een firewall vinden.
- Firewall: Sygate Personal firewall (er fijns blockt alls.. jammer dat hij dat ook doet als je het nie wil haha) rule: alle protocols mogen beide kanten op door msn.

Hoop dat dit voldoende info was.. nu hopen op een bruikbare reactie.
Vast bedankt! _/-\o_

ps. HIER is het topic.
Ik heb precies dit zelfde probleem en heb niet eens een firewall aanstaan :S nou was ik op me werk wel zwaar beveiligd met firewalls etc doet ie het gewoon :S

Maar het zit in mijn computer maar kan niet vinden waar want heb al gewifit 8) op meerdere internet verbindingen maar lukt me allemaal niet :?

Iemand anders ook met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-09 13:40

jelly

Arch Linux

ik heb een probleem met msn messenger 8.0 wil een sass.exe program op het internet:? Wat is dit?

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Program heet:

C://Windows/System32/sass.exe

daarna krijg ik deze vraag:

verbinding maken met t.msn.com

gebruikersnaam: ......
wachtwoord

wat betekent dit ??

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 12:54
Via Google op een site, staat het volgende over sass.exe:
sass - sass.exe - Process Information

Process File: sass or sass.exe
Process Name: Troj/Funsta-A

Description:
sass.exe is a process which is registered as the Troj/Funsta-A Trojan. This Trojan allows attackers to access your computer, stealing passwords, Internet banking and personal data. It is a registered security risk and should be removed immediately.
Lijkt me dus neit echt een leuk programma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaywalker
  • Laatst online: 03-11-2024
DoubleJ schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:01:
[...]
Dit kan voor zover ik weet al lang, en ook met Live Messenger. [afbeelding]
Alleen was zijn vraag EN .. dus twee zaken.. Goed lezen is geen vak maar een must op GOT

Koffie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:45:
[...]

Ik draai ook altijd regseeker (volgens mij gratis te downen op intern. google) ik typ dan de naam sweetIM in en hij laat dan alles met die naam zien,ik selecteer en verwijder dan.
Alleen die in internet explorer blijft ie dus staan bovenin de balk,maar ja dat vind ik niet erg,in mijn WLM is ie weg.
Tahnks, ben nu aan het searchen :) ben benieuwd. edit: 700 results so far. wth 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

offtopic
Jorik90 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:38:
Via Google op een site, staat het volgende over sass.exe:

[...]

Lijkt me dus neit echt een leuk programma...
Thanx Jorink90

Zkr niet echt een leuk prog andere pc is al een keer in de shit gelopen door trojan daar draaien we nu linux.

Ode to ZA

offtopic

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 21:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

anandus schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:46:
[...]
Ik snap het niet? Je kan toch zowel grote als kleine display pictures in je lijst laten zien? Of de status.
Ergens in je opties kan je kiezen tussen uit, grote of kleine display pictures :)
Of gaat dit ergens anders over? :P

* anandus herkent z'n contacts ook aan de plaatjes
En aan de custom nicknames (imho de allerbeste feature van WLM)
Kun je mij de daarvoor gebruikte optie wijzen dan? Ik kan er geen een vinden die dat doet namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Ik ben best tevreden met MSN 8.0 maar hij zit alleen nog in de Beta en je kan ook offline tegen iemand praten best wel dom 8)7

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Mr. Shred schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:04:
Ik ben best tevreden met MSN 8.0 maar hij zit alleen nog in de Beta en je kan ook offline tegen iemand praten best wel dom 8)7
Hij is dus NIET meer beta!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mr. Shred schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:04:
Hij is al final.
En dat offline tegen iemand praten is een feature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
anandus schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:14:
[...]
En dat offline tegen iemand praten is een feature ;)
IMHO een geweldige feature. Die vond ik in ICQ al geweldig en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ascathon schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:18:
[...]

IMHO een geweldige feature. Die vond ik in ICQ al geweldig en handig.
Ik vind het ook een hele fijne feature, als je nog even een berichtje achter wil laten, of iemand wil laten weten waar je heenbent, of gewoon goedemorgen wil zeggen als de ander nog slaapt ofzo (mijn vriendin meestal :P )

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 23-06-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 16:02
OMFG, echt weer microsoft logica? Je kan in appear offline mode nu wel berichten sturen naar je contacten, maar vervolgens niet files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Visionist schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:10:
OMFG, echt weer microsoft logica? Je kan in appear offline mode nu wel berichten sturen naar je contacten, maar vervolgens niet files?
Naja, beetje logisch, hè?

Die offline berichten worden tijdelijk op een server opgeslagen (lijkt mij), maarja, als ze dat met bestanden zouden doen schiet het niet op :P

Overigens kan je altijd nog email gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Visionist schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:10:
Nou daar zit natuurlijk ook wel wat in. Berichtjes zijn klein en kunnen makkelijk worden bewaard op de servers van MS. Als iedereen vele MB's offline gaat versturen gaat dat voor problemen zorg, los van het feit of de ontvanger dat eigenlijk wel wil :P

Zeg anandus wees eens niet zo snel O-)

[ Voor 6% gewijzigd door hereweare67893 op 23-06-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net Live Messenger gedownload en ik zag dat het ook mogelijk is om deze messenger te combineren met een Philips dual-dect telefoon die compatible is met Live Messenger. (type VoIP4331S)

Zijn er al mensen die hier ervaring mee hebben? Het klinkt als een ideaal concept. Ik wil niet compleet over op internetbellen, maar voor als iemand toch net toevallig online is is het wel weer handig. Ik vroeg me met name of de pc aan moet staan om te kunnen bellen via messenger, of dat het kastje bij wijze van spreken ook buiten de pc om kan communiceren. (misschien is dat een domme gedachte, maar het kwam zo in me op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09
JvH schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:12:
[...]

Nou daar zit natuurlijk ook wel wat in. Berichtjes zijn klein en kunnen makkelijk worden bewaard op de servers van MS. Als iedereen vele MB's offline gaat versturen gaat dat voor problemen zorg, los van het feit of de ontvanger dat eigenlijk wel wil :P

Zeg anandus wees eens niet zo snel O-)
Volgens mij bedoelt hij dat hijzelf offline is (appear offline) en berichten en files wil sturen naar mensen die wel online zijn. Waarom zou files dan niet gaan, en berichtjes wel? Die ander is namelijk gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
Vatt schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:36:
[...]

Volgens mij bedoelt hij dat hijzelf offline is (appear offline) en berichten en files wil sturen naar mensen die wel online zijn. Waarom zou files dan niet gaan, en berichtjes wel? Die ander is namelijk gewoon online.
Juist, dat bedoel ik. Dat is met ICQ bv wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:45:
[...]

het is weg! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
[...]
Je moet gewoon geen berichten sturen naar online contacts als je zelf op appear offline staat. Want dan heeft deze status totaal geen nut. Je verraad jezelf.

En bestanden sturen naar offline contacts in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[...]

Hmm ok dat begreep ik dan verkeerd. Maar dan kom je toch gewoon online 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Fijn dat het gelukt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
JvH schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:20:
[...]

Hmm ok dat begreep ik dan verkeerd. Maar dan kom je toch gewoon online 8)7
Die functie er is juist om maar beschikbaar te zijn voor de personen waar jij op dat moment trek in hebt. Het kan namelijk weleens voorkomen dat je enkel je aandacht wil vestigen op een enkel iemand en dan is zo'n modus als "appear offline" reuze handig. Daardoor voelt niemand zich aangevallen als je geen aandacht geeft omdat je voor hun dus offline bent.

En nee, je status op away/busy zetten helpt daar niet in.

[ Voor 8% gewijzigd door Visionist op 23-06-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:36

RnB

Ik gebruik nu ook al een tijdje Windows Live Messenger en ben er best tevreden over (behalve het geheugengebruik dan, maar dat terzijde..). Ik wil nou de final installeren, want ik had de bètaversie, maar ik krijg steeds deze melding: Syntaxisfout in de opdrachtregeloptie. Typ command /? voor help.
Hij wil dus niet instaleren.. weet iemand hoe dit komt en hoe t weggaat??

Het is inmiddels al opgelost! :) Voor nieuwsgierigen: Ik heb de bestandsnaam veranderd en toen deed ie het wel.. vraag me niet hoe ik op de oplossing kwam.. :P

[ Voor 20% gewijzigd door RnB op 24-06-2006 11:49 . Reden: Opgelost :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb probelemen dat de icoontjes het niet doen van mijn contactlijst. De optie weergeven staat aangevinkt, maar toch krijg ik alleen maar groene poppetjes te zien. Ik heb ook geen idee of ze ooit te zien waren, want ik heb meteen a-patch gedraait om de reclame balk weg te halen.

Inmiddels met APatch ook een restore gedaan en nog steeds geen icoontjes.

[ Voor 13% gewijzigd door kiddyl op 24-06-2006 13:29 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 07:17

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Visionist schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:54:
[...]

Die functie er is juist om maar beschikbaar te zijn voor de personen waar jij op dat moment trek in hebt. Het kan namelijk weleens voorkomen dat je enkel je aandacht wil vestigen op een enkel iemand en dan is zo'n modus als "appear offline" reuze handig. Daardoor voelt niemand zich aangevallen als je geen aandacht geeft omdat je voor hun dus offline bent.

En nee, je status op away/busy zetten helpt daar niet in.
Sorry hoor, maar imho is dat gewoon een kwestie van opvoeden. Bij mij is afwezig ook afwezig. (lees: de pc staat binnen, en ik ben buiten. Soms loop ik naar binnen en dan kijk ik ook ineens of er nieuwe berichten zijn) En bij bezet zijn er maar enkele personen die me dan toch mogen storen (en desbetreffende personen weten dat ook). Als ik helemaal niet gestoord kan worden, staat msn gewoon niet aan. Simpel zat.

Ik zie trouwens het nut van offline berichten sturen niet helemaal. Ik dacht dat e-mail daar toch best geschikt voor was. Als je inlogt op msn krijg je zelfs een melding dat je een nieuw mailtje hebt, en van wie.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-08 23:59
kiddyl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:26:
Ik heb probelemen dat de icoontjes het niet doen van mijn contactlijst. De optie weergeven staat aangevinkt, maar toch krijg ik alleen maar groene poppetjes te zien. Ik heb ook geen idee of ze ooit te zien waren, want ik heb meteen a-patch gedraait om de reclame balk weg te halen.

Inmiddels met APatch ook een restore gedaan en nog steeds geen icoontjes.
Je moet denk ik eerst praten met die bepaalde persoon (tenminste bij mij kwamen toen wel die icoontjes tevoorschijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 20:05
Ik heb op zich wel tevreden over live messenger maar ik mis nu nog de plus versie uiteraard. Kwestie van geduld :) Wel kwam ik iets heel vreemds tegen; ik heb alle contactpersonen die ik ook maar in mijn lijst heb gehad weer terug. Incl groepen en contacten die ik verwijderd had. En dat is al weer een paar jaar terug. Hoezo alles wordt opgeslagen :?

Ik heb nu dus in 1x ook een groep "niet messenger contactpersonen" volgens mij zijn dit de adressen in mijn hotmail adresboek, correct me if i'm wrong.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Appie Heijn schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:54:
Ik heb op zich wel tevreden over live messenger maar ik mis nu nog de plus versie uiteraard. Kwestie van geduld :) Wel kwam ik iets heel vreemds tegen; ik heb alle contactpersonen die ik ook maar in mijn lijst heb gehad weer terug. Incl groepen en contacten die ik verwijderd had. En dat is al weer een paar jaar terug. Hoezo alles wordt opgeslagen :?

Ik heb nu dus in 1x ook een groep "niet messenger contactpersonen" volgens mij zijn dit de adressen in mijn hotmail adresboek, correct me if i'm wrong.
Ik had ook ineens na instalatie WLM alle contakten erin staan die ik wel in mijn hotmail heb maar die geen hotmail.account hebben?heb ze gewoon verwijderd.
Ook contakten die ik ooit had waren er nu opeens weer.
Ik heb de officiele live messenger met patch,er is ook al een update zag ik bij mastaline,ook van de patch
Verder geen enkel probleem met live messenger,draait prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Appie Heijn schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:54:
Klopt, maar volgens mij kun je dat in deze versie uitzetten.
"Show all contacs" mss, bij die 2 pijltjes in het hoofdvenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Spike1506 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:33:
[...]

Je moet denk ik eerst praten met die bepaalde persoon (tenminste bij mij kwamen toen wel die icoontjes tevoorschijn)
Ik zie de icoontjes in een chatwindow en als ik op mijn contact klikt zie ik ze ook, maar niet in mijn contactlijst.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 13:59
Hoe werkt dat met die gedeelde mappen? Ik kan namelijk niks naar die map toeslepen ofzo. En als ik in msn klik dat ik een map wil delen en vervolgens kies met wie ik deze map wil delen komt er wel een scherm van de gedeelde mappen maar kan vervolgens geen map of bestanden toevoegen. Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Robbie T schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:17:
Hoe werkt dat met die gedeelde mappen? Ik kan namelijk niks naar die map toeslepen ofzo. En als ik in msn klik dat ik een map wil delen en vervolgens kies met wie ik deze map wil delen komt er wel een scherm van de gedeelde mappen maar kan vervolgens geen map of bestanden toevoegen. Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?
Volgens mij moet de ander met wie je mappen deelt eerst ja zeggen,tenminste toen werkte het wel toen ik met mijn zoon ff teste,als je dan het scherm voor je hebt klik je op ...bestanden toevoegen...dubbelklik en hup ze staan in de gedeelde map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 07:35

Wom

Robbie T schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:17:
Normaal gezien zou je in je gedeelde mappen menu een map moeten zien met de naam van de persoon waarmee je deze gedeeld hebt.
Als je deze nu opent kun je via Bestand Toevoegen een bestand in die map zetten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeChicken
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:39

XtremeChicken

Dodge Viper ownage

Ik heb een probleem met een videogesprek voeren in Messenger Live. Wanneer ik "uitzenden met mijn webcam" aanklik heb ik gewoon goede FPS. Maar wanneer ik "Een videogesprek starten" aanklik, dan gaat ineens het CPU gebruik naar 100% wanneer de webcam van de andere persoon in het chatvenster verschijnt. Heeft iemand anders dit probleem ook of weet het op te lossen ?

Core i5 6500 | Gigabyte GA-B150-HD3P | 8GB DDR4 Crucial Ballistix Sport | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-09 15:57
Heeft iemand nog meer last van dat sommige geluidjes, van nieuw bericht en contactpersoon meld zich aan, soms na 0.1 seconde er meestoppen en daardoor een heel raar geluid maken ?

Het klinkt nogal irritant. Soms werken ze wel goed maar soms ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-08 21:31

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

Ik heb pas een eigenaardig probleem ! Ik kan niet meer inloggen met mijn account op Live Messenger, sinds eergisteren al ! Op Windows Messenger kan ik perfect inloggen met die account !
En in de Live Messenger kan ik inloggen op elke andere account ook, enkel niet op diegene die ik altijd gebruik |:(
Iemand enig id hoe ik dit kan verhelpen ? Hij zegt gewoon dat firewall blokt ???!!! maar met andere account gaat het wel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:04:
[...]
Ik zie de icoontjes in een chatwindow en als ik op mijn contact klikt zie ik ze ook, maar niet in mijn contactlijst.
Jeps, Microsoft heeft die optie eruit gehaald... jammergenoeg! Want ook ik herkende mijn contacts eerder op hun dp.

Met wat handigheid en resource tweaking krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/15hmnvb.jpg

In de loop van de week zal ik langs mess.be een patch uitbrengen voor de liefhebbers van een dp in de live messenger contact list :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Deze morgen maar eens kijken wat Messenger Plus! Live brengt. Die zou om 23:40GMT, dus 1:40CEST uit moeten komen. Maar dan verwacht ik al in bed te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:26:
[...]

Jeps, Microsoft heeft die optie eruit gehaald... jammergenoeg! Want ook ik herkende mijn contacts eerder op hun dp.

[afbeelding]

In de loop van de week zal ik langs mess.be een patch uitbrengen voor de liefhebbers van een dp in de live messenger contact list :)
Of zo natuurlijk :

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/saikoindustries/desktop/livemsn.gif

Ook met wat handigheid en wat tweaking 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, maar das met de optie van full details aan.
Maar dan zijn de dp's erg groot, dat 't niet echt handig is met een lijstje van 'normale lengte'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Msg Plus! binnengehaald
http://download.msgpluslive.net/setup/MsgPlusLive-400.exe het linkje :)

de "(" feature ontbreekt nog.... komt wel terug, ooit. Het is alvast een mooi brokkie software! Maar die quick list voor emoticons mis ik hard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
DrivinUCrazy schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:33:
[...]
Ik zie trouwens het nut van offline berichten sturen niet helemaal. Ik dacht dat e-mail daar toch best geschikt voor was. Als je inlogt op msn krijg je zelfs een melding dat je een nieuw mailtje hebt, en van wie.
Het komt ook wel eens voor dat je even tegen mensen 1 zinnetje moet zeggen, of ff een linkje moet sturen. Ik vind het dan wel gemakkelijk om ff een off-liner te sturen dan eerst naar de hotmail site te gaan en dan een hele mail opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:52:
Ok, maar das met de optie van full details aan.
Maar dan zijn de dp's erg groot, dat 't niet echt handig is met een lijstje van 'normale lengte'....
Mja valt wel mee, ik heb tegen de 100 mensen in mijn lijst (maar de Offline laat ik niet zien), ik vind het ook handig als je email addy ziet want mijn buddies veranderen erg vaak van avatar. Ik ga nu ff met de MSN + versie spelen, ben benieuwd of die veel verschilt van de Mess Patch.

Edit :: Goed MSN+ Live installed, vind vooral die pop3 checker erg handig. Ik heb hem wel in combinatie met de Mess Patch installed want anders heb ik die irritante banners terug :+ Draait lekker :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

die nieuwe msn is echt BROL ! kan nog steeds niet inloggen met mijn account ! BAH !!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
dupondje schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:21:
die nieuwe msn is echt BROL ! kan nog steeds niet inloggen met mijn account ! BAH !!! :X
Al eens je passwoord gewijzigd en zo geprobeerd? Nadien kan je weer je gegevens aanpassen. Heb ik in het verleden denk ik ook eens gedaan. En anders bericht naar de Live Support sturen. Die vindt je op http://support.live.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

co0lman schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:07:
[...]

Al eens je passwoord gewijzigd en zo geprobeerd? Nadien kan je weer je gegevens aanpassen. Heb ik in het verleden denk ik ook eens gedaan. En anders bericht naar de Live Support sturen. Die vindt je op http://support.live.com.
Gewijzigd, gereset etc, niets helpt :( BROL MSN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Wat is een brol?

En anders inderdaad even bij support kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

Mail terug gehad van support :) woow snel :)
paar mappen de prullenmand moeten indraaien (wel niet die zoals in mail stonden :p) :) en het werkt weer smooth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
dupondje schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:50:
Mail terug gehad van support :) woow snel :)
paar mappen de prullenmand moeten indraaien (wel niet die zoals in mail stonden :p) :) en het werkt weer smooth :)
Wow, da's inderdaad snel zeg :)
Top dat het werkt!
offtopic:
En nu weet ik nog niet wat een brol is?

Edit:
anders even de mail hier copy-pasten (evt met de juiste mappen :P ), zodat anderen er misschien iets aan hebben als ze hetzelfde probleem hebben? :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 25-06-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

Ok hier dus de oplossing !

We adviseren je om de volgende stappen te doorlopen:

1. Bepaal de versie van Messenger die je gebruikt.
- Klik bij Messenger in het menu "Help" op "Info over Messenger".

Gebaseerd op de informatie die we hebben ontvangen, begrijpen we dat je gebruik maakt van Windows XP. De laatste versie van Messenger voor jouw versie van Windows is 8.0.792.

2. Als je geen gebruik maakt van de meest recente versie, installeer je Messenger via de volgende stappen. Ga anders naar Stap 3.
- Om Windows Live Messenger te installeren:
a. Ga naar de volgende website:
http://ideas.live.com
b. Klik onder "Windows Live Messenger Beta" op "Downloaden".
c. Volg de stappen in de Wizard om de installatie te voltooien.

- Om MSN Messenger te installeren:
a. Ga naar de volgende website:
http://join.msn.com/messenger/overview
b. Klik op "Gratis aanmelden"
c. Klik in het Downloadvenster op "Openen" of "Uitvoeren" om de installatie te starten.
d. Volg de stappen in de Wizard om de installatie te voltooien.

3. Verwijder toevoegingen van derden voor Messenger, zoals Messenger Plus of Smiley Central.

4. Verwijder het cache-bestand voor alle accounts die aanmelden op de computer bij Messenger.

- Voor MSN Messenger:
a. Volg een van de volgende stappen:
-- Als je computer gebruik maakt van Microsoft Windows of Windows XP, klik op "Start", "Uitvoeren", type "cmd" en klik op "OK"
-- Als je computer gebruik maakt van Windows 98 of Windows Millenium Edition, klik op "Start", "Uitvoeren", type "command" en klik op "OK"

b. Vul bij het command prompt de volgende commando's in en druk op ENTER na elke commandolijn.
cd\
cd %appdata%\microsoft
cd "msn messenger"
del /s listcache.dat

- Voor Windows Live Messenger:
a. Zorg ervoor dat "Weergeven van verborgen bestanden en mappen" is ingeschakeld:
i. Klik met rechtermuisknop op "Start", en vervolgens op "Verkennen" om de Windows Verkenner te openen.
ii. Klik in het menu "Extra" op "Map Opties" en klik vervolgens op het tabblad "Weergave"
iii. In de box "Geavanceerde instellingen" selecteer je onder "Verborgen bestanden en mappen", "Verborgen bestanden en mappen weergeven".
iv. Klik op "OK" om het venster te sluiten

b. Ga naar de volgende map en verwijder de inhoud van deze map:
C:\Documents and Settings/(JOUW WINDOWS AANMELDNAAM)\Contacts\ 4021082876

c. Ga naar de volgende map en verwijder beide mappen die in de volgende map staan:
C:\Documents and Settings/(JOUW WINDOWS AANMELDNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\4021082876

5. Probeer je nogmaals aan te melden bij Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Wat ik me eigenlijk af vroeg. Zou "Sharing Folders" een soort auto-resume hebben. Als iemand iets groots aan t delen is, dat merk je niet. En als je messenger herstart moet dat zeker weer opnieuw beginnen.
Zou fijn zijn als het verder ging waar t was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 20:05
* Appie Heijn is helemaal tevreden met live/plus/mess patch :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 07:35

Wom

anandus schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:56:
[...]

offtopic:
En nu weet ik nog niet wat een brol is?
offtopic:
Als iets Brol is, is het niet goed. Een slechte gsm is een brol gsm. Ws. Vlaams.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

brol

brol (geen afbreking)
de (m.); g.mv.

1- (Belgisch-Nederlands, spreektaal) rommel, prullen

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ok ik heb zojuist WLM geinstaleerd en tot mijn verbazing zijn al me contactpersonen weg... Nu heb ik deze weer geimporteerd door een backup maar nu blijve ze allemaal op offline staan. Weet iemand dit op te losse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 13:59
Jokuh schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:21:
Ok ik heb zojuist WLM geinstaleerd en tot mijn verbazing zijn al me contactpersonen weg... Nu heb ik deze weer geimporteerd door een backup maar nu blijve ze allemaal op offline staan. Weet iemand dit op te losse?
Wachten totdat ze online komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:26:
[...]

[afbeelding]

Ik heb nog geen update gezien op www.mess.be ? klopt dat ? Want ik wil deze functie heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Klopt het dat er in de beta een ander geluidje zat wat je hoorde als iemand online kwam? dat geluidje vond ik mooier :( heeft iemand die nog?

Everything is possible, until it's not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:07:
[...]

Ik heb nog geen update gezien op www.mess.be ? klopt dat ? Want ik wil deze functie heel graag :)
Ik heb een eerste patchversie net afgeschreven. Vandaag en morgen ga ik wat tests uitvoeren op verschillende versies en waarschijnlijk zal ik wel langs mess.be gaan voor het uitbrengen. Ondertussen werk ik ook aan een 2e versie, die ook de mannetjes weghaalt, maar nog wel de away & busy toont. Voorsmaakje:
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/15n0n79.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerdere vraag verzoop, maar ik doe nog een poging...

Ik wil graag meer gebruik gaan maken van de telefonie-functie van Messenger.

Nu weet ik dat Philips al een telefoon op de markt heeft die geschikt is voor Live Messenger. Is dat wat? Of doe ik er beter aan om voor zo'n Siemens usb-setje te kopen voor de Gigaset?

Op zich spreekt de laatste telefoon mij veel meer aan, al is het maar omdat hij verder 'gewoon' is. (itt de philips, waar een msn-knop op zit) Maar de grote vraag is of zo'n siemens-telefoon (hetzij mbv een plugin) ook met Live Messenger overweg kan.

Iemand al ervaringen of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, nieuwe messenger, nieuwe messenger plus, maar tot mijn groot ongenoegen merk ik dat je geen smilies meer te zien krijgt als je haakje openen typt: (

Blijf ik denk ik toch maar bij msn 7.5, of hebben jullie hier een oplossing voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 05-09 11:42
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:50:
Hmmm, nieuwe messenger, nieuwe messenger plus, maar tot mijn groot ongenoegen merk ik dat je geen smilies meer te zien krijgt als je haakje openen typt: (

Blijf ik denk ik toch maar bij msn 7.5, of hebben jullie hier een oplossing voor???
Dat was een Plus! functionaliteit en als ik 't goed begrepen heb, is Patchou (de maker van Plus) bezig om die feature weer terug in te bouwen...
Geduld, dus...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:02:
[...]

Dat was een Plus! functionaliteit en als ik 't goed begrepen heb, is Patchou (de maker van Plus) bezig om die feature weer terug in te bouwen...
Geduld, dus...
Ik weet dat het een plus! functionaliteit was, maar vond het zeer vreemd te merken dat er bij de nieuwe plus niks gebeurde bij deze shortcut.
Beetje vreemd dat deze niet meteen er bij is geplaatst, lijkt me toch een zeer handige functie voor velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kun je Live Messenger gewoon naast MSN Messenger installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, windows messenger verdwijnt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje

dupondje

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:09:
Nee, windows messenger verdwijnt ook.
windows messenger blijft hier staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
En bij mijn vriendin ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
Ah ik zag net dat je 2003 of XP nodig hebt, ik heb 2k, dus het feest gaat niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Noork schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:28:
Ah ik zag net dat je 2003 of XP nodig hebt, ik heb 2k, dus het feest gaat niet door.
Yup, helaas onder WINE wil het ook niet. Ik krijg de melding dat ik de boel eerst maar naar XP moet upgraden (dat gaat nogal moeilijk met WINE :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nou lekker programma hoor, Had Live Messenger gedownload, heeft 1x gewerkt daarna kreeg ik elke keer error 81000314 (contact list niet beschikbaar), gedowngrade naar 7.5, kan die ook niet meer inloggen :S Ik weer naar Live, die oplossing uit die mail pagina hiervoor geprobeerd, dat hielp niet, en nu kan ik alleen nog met webmessenger bij mijn lijst :X Heeft iemand toevallig een andere oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 16:27
Had gisteren ook hetzelfde probleem (contactlijst niet beschikbaar). Heb toen de stappen van die e-mail gevolgd, maar probleem bleef. Daarna heb ik toen live messenger verwijderd en de nieuwste gedownload. Maar die had nog steeds hetzelfde probleem. Toen gewoon maar een tijd niet meer geprobeerd, en toen ging het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
spockster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:48:
Had gisteren ook hetzelfde probleem (contactlijst niet beschikbaar). Heb toen de stappen van die e-mail gevolgd, maar probleem bleef. Daarna heb ik toen live messenger verwijderd en de nieuwste gedownload. Maar die had nog steeds hetzelfde probleem. Toen gewoon maar een tijd niet meer geprobeerd, en toen ging het weer.
Had het probleem gisteravond al, en nu werkt het nog niet, mjah dat gaat er bij mij niet in hoor, beter fixxen ze het. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Wat ik leuk aan msn 8 vind is,dat je gesprekken vol in kleur gelogd worden nu,precies zoals je in chatscherm typt.
Maar dat zal de meeste van jullie wel niks uitmaken,wilde het toch ff zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:29:
Wat ik leuk aan msn 8 vind is,dat je gesprekken vol in kleur gelogd worden nu,precies zoals je in chatscherm typt.
Dat was al zo hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 12:47

KatirZan

Wandelende orgaanzak

rooie60 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:29:
nadeel daarvan is dat het geheugen vreet waar je ziek van wordt.

ik heb gister even een testbak gedraait met live messenger en kwam op een gegeven moment aan de 270mb geheugen gebruik...

nou, als ik mijn pc traag wil laten lopen dan doe ik dat liever door een render te draaien van een 3d project...

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
kom er net achter dat ik wel op mijn account in kan loggen vanaf andere pc's maar vanaf mijn eigen pc vertikt ie het (ook met miranda en amsn). het wordt steeds vager :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Niet in kleur en met alle smilies/emoticons erbij,en zeker geen map met alle gebruikte smilies/iconen erbij
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!