@Ajax Power
Ik heb met MSN 8 nu ook het probleem dat hij er een half uur over doet om aan te melden.
Dan krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet goed is, en dat iets niet word opgeslagen (Staat hier ergens wat naar boven ook getypt)
Ik kan nauwelijks nog praten met mensen die online zijn, berichtjes komen gewoon super laat aan, of er komen 20 berichtjes van de afgelopen 10 minuten in 1 sec.
00.00.01 Jan zegt : Hallo?
00.00.01 Jan zegt : Ben je er nog?
00.00.01 Jan zegt : Ik ga zo naar bed hoor het is al laat.
00.00.01 Jan zegt : Ik spreek je misschien morgen wel weer.
00.00.01 Jan zegt : Hoi!

MSN is niet meer zo zoals het vroeger was, toen werkte alles nog
Wat ook super irritant is, is dat je je hoofdvenster niet meer kunt "docken" aan de linker/rechter kant van je beeldscherm.
* Er zit minder reclame in.
* Als de webcam van jezelf aan staat en met iemand anders, heb je niet de optie om alleen jou webcam via het pijltje weg te klikken, maar dan worden beide " geminimaliseerd" ik heb persoonlijk geen zin om de hele tijd tegen mezelf aan te kijken

* Dit geld ook voor de avatars, ik wil de mijne gewoon kunnen verbergen, en niet meteen beide.
* Audio is nu meer ala telefoon style gemaakt. Je hoort een geluidje als iemand belt, en na een tijdje word er opgehangen.. hoe triest
* De mappen delen functie is ook onzin, als je een foto map wilt delen worden op dat moment dat je ze gaat delen, alle foto' s gekopieerd naar een of andere map. En nieuwe foto's in de originele map worden niet bijgewerkt in die zogenaamde " Deel map" .
En zo heb ik vast nog wel meer.
[
Voor 43% gewijzigd door
Anoniem: 146790 op 19-07-2006 10:23
]