Uhm, je hebt het over Messenger Plus! Live? Die doet dat in ieder geval.rooie60 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:59:
[...]
Niet in kleur en met alle smilies/emoticons erbij,en zeker geen map met alle gebruikte smilies/iconen erbij
Klopt,maar eerder nooit in kleur met alle iconen/smilies erbij.Ascathon schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:10:
[...]
Uhm, je hebt het over Messenger Plus! Live? Die doet dat in ieder geval.
Verwijderd
wanneer wordt wlm nu public? Ik weet dat het al zo is, maar ik bedoel dat mijn andere contactpersonen een melding krijgen dat er een nieuwe messenger is. Zodat iedereen voort aan de 8.0 zit.
Is dat nog niet zo?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:17:
wanneer wordt wlm nu public? Ik weet dat het al zo is, maar ik bedoel dat mijn andere contactpersonen een melding krijgen dat er een nieuwe messenger is. Zodat iedereen voort aan de 8.0 zit.
Heeft iedereen met 7.x nog geen verplichte upgrade moeten doen dan?
Wat on-Microsoft, zeg
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Heb ik me ook al af liggen/zitten te vragen. Enige wat ik gezien heb is een email bij Hotmail. Daar wordt de nieuwe messenger geintroduceerd.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:17:
Verwijderd
Volgens mij niet dus, want heb er nog niemand over gehoord.anandus schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:19:
[...]
Is dat nog niet zo?
Heeft iedereen met 7.x nog geen verplichte upgrade moeten doen dan?
Wat on-Microsoft, zeg
Verwijderd
Nee krig je niet. Zelfs niet als je de beta draaitVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:45:
[...]
Volgens mij niet dus, want heb er nog niemand over gehoord.

Verwijderd
Uiteindelijk zal er in het blauw wel weer boven komen te staan dat er een nieuwe versie is.
Ik krijg in de balk boven je contacts "Je hebt 1 verzoek" te zien. Klik ik erop krijg ik heel mooi de " Openstaande verzoeken" te zien.
Als ik daar dan onder accepteren op vriendenlijst klik, krijg ik een foutmelding.
Ik zal ff een screenshot maken om het wat duidelijker te maken.
Zal je altijd zien, wil je een screenshot maken is de foutmelding weg
Als ie terugkomt dan post ik em wel.
Wat ik trouwens wel in Live messenger wilde zien, is dat je em alleen in de taskbar kan zetten. Dyus ook als je de mainwindow open hebt. Net zoals je met winamp kan doen.
Als ik daar dan onder accepteren op vriendenlijst klik, krijg ik een foutmelding.
Ik zal ff een screenshot maken om het wat duidelijker te maken.
Zal je altijd zien, wil je een screenshot maken is de foutmelding weg
Als ie terugkomt dan post ik em wel.
Wat ik trouwens wel in Live messenger wilde zien, is dat je em alleen in de taskbar kan zetten. Dyus ook als je de mainwindow open hebt. Net zoals je met winamp kan doen.
[ Voor 37% gewijzigd door sajoku op 27-06-2006 16:35 ]
Hosanna
Je kunt display pictures gewoon vanuit je verkenner erop slepen. Ik kan helaasch niet meer testen of het in 7.5 ook al werkte, en ik weet ook niet of het hier al tig keer gepost is (heb op alle pagina's gezocht naar 'slepen') Maar ik ben van dat eeuwige geblader af!!!! Whoohaaa
Heb nu met WLM het probleem dat ik geen persoonlijke berichten meer kan zien.... iemand een kleine hint of misschien wel de oplossing......?
AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO
Alleen in de system tray zul je waarschijnlijk bedoelen.sajoku schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:32:
Die optie van alleen in de systemtray zou wel handig zijn. Om hem naar de systemtray te gooien druk je in je main window op close.
Jammer dat hij niet alleen in je taskbar zit als de window ook visible is.
Ik zag sommige mensen met een wat uitgebreide contactlist. Hoe doe je dat?
* Schonhose zit al een tijdje te zoeken
[ Voor 31% gewijzigd door Schonhose op 27-06-2006 18:39 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Je bedoeld extra details.Schonhose schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:28:
Knopje met de 2 pijltjes in de contact list en dan voor Details kiezen.
Ascathon schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:00:
[...]
Alleen in de system tray zul je waarschijnlijk bedoelen.
Dat bedoelde ik dus allebeiSchonhose schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:28:
Die optie van alleen in de systemtray zou wel handig zijn. Om hem naar de systemtray te gooien druk je in je main window op close.
Jeuh dat was hem. Thanks. Wel een beetje groot. Wachten op een patch dat ze wat kleiner worden.Ascathon schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:11:
[...]
Je bedoeld extra details.
Knopje met de 2 pijltjes in de contact list en dan voor Details kiezen.
Ja dat wist ik, je kunt meer dan 150 contactpersonen hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:08:
meer als 150 bedoel je? Volgens mij kan dat nu allang met wlm.
[ Voor 7% gewijzigd door Schonhose op 27-06-2006 20:48 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
ik kan nu ineens geen gesprek meer starten met mensen die geen msn live hebben...
ik krijg dan de mededeling:
iemand ideeën? liever niet uninstallen aangezien het ff heeft geduurt voordat ik alles goed ingesteld had
ik krijg dan de mededeling:
ik heb msn plus geinstalleerd en de mess patch. Maar met mensen met msn 8 kan ik wel gewoon pratenmsn live mededeling:
Het is niet mogelijk een gesprek te starten met <naam>. Probeer het opnieuw.
iemand ideeën? liever niet uninstallen aangezien het ff heeft geduurt voordat ik alles goed ingesteld had
Vreemd? Ik kan nog gewoon met andere mensen praten, cammen en de hele mikmak.
Ik zoek nog steeds een oplossing dat de afbeeldingen in de contactlijst wat kleiner gemaakt kunnen worden...
Ik zoek nog steeds een oplossing dat de afbeeldingen in de contactlijst wat kleiner gemaakt kunnen worden...
[ Voor 43% gewijzigd door Schonhose op 28-06-2006 20:48 ]
Net een mail gehad dat ik beloond wordt voor het beta testen met een kung fu bunny pack.
http://imagine-windowsliv...default.aspx?locale=en-us
Ik zou zeggen:2_05 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:04:
Net een mail gehad dat ik beloond wordt voor het beta testen met een kung fu bunny pack.
Als je em wil hebben en je bent geen beta-tester geweest, dan vul je mijn hotmail-adres maar in
Hey die mail kreeg ik ook 
Lees net op nu.nl het volgende:
Lees net op nu.nl het volgende:
Bron: nu.nlDe nieuwe opvolger van MSN Messenger, Windows Live Messenger, is niet veilig. Dit verklaarde Gertjan Vroon tegenover De Telegraaf
Klinkt als ernstig geblaat. Staat verder niets zinnigs bij. "De firewall staat open", joh, dat was bij MSN Messenger ook al. Dat betekent nog niet dat er dus een fout in WLM zit waardoor de boel over te nemen valt. Waarom, als hij een lek gevonden heeft, word dit dan op zo'n wazige manier, zonder bewijs of wat dan ook, naar buiten gebracht?
Windows messenger zet standaard de firewall open voor zichzelf. Voor zover ik weet alleen bepaalde poorten.
Dan heb ik al zoiets van... Aandacht nodig?tegenover De Telegraaf

Je kunt echt om elke scheet in de telegraaf komen als je dat wilt.

Verwijderd
Hoi,
Voor zij die interesse hebben: ik heb een kleine patch geschreven die er ondermeer voor zorgt dat je je contact's avatars weer kunt zien in de Windows Live Messenger.
Hij is nu af en je kan 'm vinden op op http://neuraltransmitter.10gb.org
Enjoy!
bvb.

of
Voor zij die interesse hebben: ik heb een kleine patch geschreven die er ondermeer voor zorgt dat je je contact's avatars weer kunt zien in de Windows Live Messenger.
Enjoy!
bvb.

of

Dank je !! Daar zat ik echt op te wachten!! merci!Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:37:
Hoi,
Enjoy!
bvb.
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Die ga ik ook ff proberen als ik thuiskom.frankvanhoesel schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 03:44:
[...]
Dank je !! Daar zat ik echt op te wachten!! merci!
Nog even over het bericht van nu.nl, wat ik een paar posts hierboven geplaatst had. Als er echt iets aan de hand was dan was het wel meer in het nieuws geweest. Kennelijk wil die kerel alleen maar aandacht, zoals hierboven ookal aangegeven werd.
Is er ook een manier om alles weer terug te draaien? (niet dat ik dat nu al wil hoorVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:37:
Hoi,
Enjoy!
bvb.
[afbeelding]
of
[afbeelding]
@Neuraltransmitter: bedankt, daar zat ik op te wachten
Verwijderd
Wel, vóór iedere operatie wordt er een backup gemaakt van de msgsres.dll > msgsres.DPBAK met eventueel een nummertje erbij voor opeenvolgende backups (als je de tool meer dan eens draait)Robbie T schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:16:
[...]
Is er ook een manier om alles weer terug te draaien? (niet dat ik dat nu al wil hoor)
EDIT: heb nu op http://neuraltransmitter.10gb.org een nieuwe versie online, die een "revert to backup" optie bevat en de blauwe standaard-dp beter aanpakt.
EDIT 2: versie 0.25 is nu online, met verbeterde look van de contact lijst tweaks.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 21:48 . Reden: updated versie (0.25) ]
Zeer mooi! Dit hadden ze gewoon standaard moeten inbakken in WLM. Gelukkig zijn er Tweakers die het er alsnog in bakken
Verwijderd
het valt mij op: telkens nu ik iets zeg komt mijn naam er weer te staan
in de beta's was het dat je gewoon 3 dingen zeg maar kon zeggen, en dan dat gewoon onder elkaar kwam, zonder naam ertussen.
hebben jullie dit ook?
in de beta's was het dat je gewoon 3 dingen zeg maar kon zeggen, en dan dat gewoon onder elkaar kwam, zonder naam ertussen.
hebben jullie dit ook?
Is nu nog hoor,kan je instellen,als ik 4 zinnen typ,krijg ik maar 1 x mijn naamVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 01:15:
het valt mij op: telkens nu ik iets zeg komt mijn naam er weer te staan
hebben jullie dit ook?
Ik vond dat irritant, dus ik ben blij dat je het moet instellen in plaats van dat het automatisch is.
Die optie is juist geweldig 
Ik gebruik nu alleen Mercury messenger
Ik gebruik nu alleen Mercury messenger
Ik zie zo niet de optie om de statusicoontje op dezelfde plaats als bij de green buddies te zetten (dus rechtsonder over de pd heen). Die zoek ik juist..
--
Terwijl ik nog versie 7.5 gebruikte had ik plotseling geen schermafbeeldingen meer zichtbaar van andere gebruikers (terwijl de optie wel aanstaat). Ook zijn alleen emoticons zichtbaar die ik al had. Nieuwe worden niet zichtbaar, blijft een wit vlak.
Nu met updaten naar de Live versie blijft het probleem bestaan. Al contact gehad via de Feedback optie (binnen dag reactie), maar ze weten het daar ook niet. De vraag is al doorgestuurd naar de technische dienst, maar sindsdien niks meer gehoord.
Heb beide versies al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Alles wat ik kon vinden van msn in register verwijderd. Met en zonder Plus versie geprobeerd. Opties aan en afgevinkt.
Verder onthoudt MSN m'n Personal message niet en verandert het programma mijn eigen schermafbeelding iedere keer terug naar de zelfde. Kan mijn eigen schermafbeelding dus wel veranderen, maar na afsluiten en opnieuw starten is de eerste weer terug. Optie om te onthouden wie ik ben aanstaan (ook al een keer afgezet, zowel in opties als voor het inloggen).
Het vreemde is, dat het spontaan ontstaan is. Heb niks veranderd aan router of ZoneAlarm (voor zover mijn geheugen me niet in de steek laat
).
Iemand een idee?
Nu met updaten naar de Live versie blijft het probleem bestaan. Al contact gehad via de Feedback optie (binnen dag reactie), maar ze weten het daar ook niet. De vraag is al doorgestuurd naar de technische dienst, maar sindsdien niks meer gehoord.
Heb beide versies al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Alles wat ik kon vinden van msn in register verwijderd. Met en zonder Plus versie geprobeerd. Opties aan en afgevinkt.
Verder onthoudt MSN m'n Personal message niet en verandert het programma mijn eigen schermafbeelding iedere keer terug naar de zelfde. Kan mijn eigen schermafbeelding dus wel veranderen, maar na afsluiten en opnieuw starten is de eerste weer terug. Optie om te onthouden wie ik ben aanstaan (ook al een keer afgezet, zowel in opties als voor het inloggen).
Het vreemde is, dat het spontaan ontstaan is. Heb niks veranderd aan router of ZoneAlarm (voor zover mijn geheugen me niet in de steek laat
Iemand een idee?
ZoneAlarm is je probleem.Medicalwaste schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:42:
Het vreemde is, dat het spontaan ontstaan is. Heb niks veranderd aan router of ZoneAlarm (voor zover mijn geheugen me niet in de steek laat).
Iemand een idee?
Versie 6.5 van ZA is iets te rigoreus in z'n beveiliging.
Heb zelf 't probleem ook gehad (en met mij nog wat andere mensen met ZA). Enige oplossing is OF naar de 6.1 branch teruggaan (wat ook niet altijd werkt), OF een andere firewall nemen.
Succes
Verwijderd
Hoe doe je dat? En kun je het ook zo instellen dat je op de 1e regel een 'eigen naam' van het contact kunt plaatsen en op de 2e regel hun eigen ingevoerde naam + 3e regel?Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:44:
[...]
Of zo natuurlijk :
Ook met wat handigheid en wat tweaking
[flauw]
Of kan ik beter maar weer teruggaan naar Miranda?
[/flauw]
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 08:51 ]
Als Medicalwaste idd 6.5 gebruikt, kan hij vast niet meer downgraden naar 6.1. Daar heb ik zelf ook problemen mee gehad: DrivinUCrazy in "Problemen met Zonealarm en draadloze verbinding"Ben.Hahlen schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:00:
[...]
ZoneAlarm is je probleem.
Versie 6.5 van ZA is iets te rigoreus in z'n beveiliging.
Heb zelf 't probleem ook gehad (en met mij nog wat andere mensen met ZA). Enige oplossing is OF naar de 6.1 branch teruggaan (wat ook niet altijd werkt), OF een andere firewall nemen.
Succes
(crosspost die me wel nuttig leek)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
In de bèta kreeg ik berichten die indezelfde minuut geschreven waren onder het zelfde "contact says". Nu ik de boel opnieuw geïnstalleerd heb zie ik dit niet meer. Waar kan ik die optie vinden?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Ik wil graag weten hoe ik de contact-plaatjes in de contact-list groot krijg zoals in deze afbeelding. Ik heb msn plus geinstalleerd en deze tweak. Ik kan ze wel klein weergeven, maar groot lukt me niet.
Als je op die twee pijltjes klikt die naast het vak Find contact or number staat, dan zie je een optie Show details. Selecteer die optie en je hebt wat je wilt.
Verwijderd
Dankje!uashy schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:11:
Als je op die twee pijltjes klikt die naast het vak Find contact or number staat, dan zie je een optie Show details. Selecteer die optie en je hebt wat je wilt.
NeuralTransmitter, ik heb ook al andere patches gebruikt (Apatch en Mess.be patch) en wat andere tweaks, werkt jou patch ook nog steeds dan ? Want soms kun je patches niet op elkaar gebruiken en moet het op een schone WLM.exe
ehh... als ik mijn pc aan zet word live messenger twee keer opgestart! (waarvan die 1tje dan geen verbinding kan maken omdat de eerste al is aangemeld)
iemand enig idee? De optie opstarten als windows opstart is aangevinkt.
iemand enig idee? De optie opstarten als windows opstart is aangevinkt.
Verwijderd
Op een of andere manier doen als m'n games op WLM het niet meer.
Er blijft alleen "connecting" staan, verder niet.. Gekke is dat het een paar dagen terug allemaal prima werkte en sinds donderdag opeens niet meer..
Heb de oude MSN (7.5) er weer opgezet, werkt ook niet. Port open op mn modem ook niet. Firewall is het ook niet.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Er blijft alleen "connecting" staan, verder niet.. Gekke is dat het een paar dagen terug allemaal prima werkte en sinds donderdag opeens niet meer..
Heb de oude MSN (7.5) er weer opgezet, werkt ook niet. Port open op mn modem ook niet. Firewall is het ook niet.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik ben nu ook even live messenger aan het proberen, en heb met a-patch al een hele hoop zooi eruit gehaald, maar 1 ding lukt nog niet helemaal. Ik wil de smilies in de namen van mensen verwijderen, zodat je niet zo'n chaotische lijst krijgt. Deze optie is ook mooi aanwezig in a-patch, alleen werkt dat niet helemaal goed, als ik live messenger namelijk minimaliseer naar een tray icon, en ik open hem weer, dan zijn de smilies gewoon weer te zien in m'n contactpersonenlijst. Als ik dan een keer scroll dan is het weer goed en zijn de smilies weer weg, maar dit werkt natuurlijk niet... iemand een idee hoe ik ze definitief uitzet?
@ Magic666: check het eens in msconfig, misschien dat ie daar 2 keer in staat en dat je er 1 kunt uitvinken. (run > msconfig)
@ Magic666: check het eens in msconfig, misschien dat ie daar 2 keer in staat en dat je er 1 kunt uitvinken. (run > msconfig)
@_Ernst_: heb ik eerlijk gezegd niet eens aan gedacht; ik heb hem eraf gegooid en MSN 7.5 ook (bleek ook nog in de lijst te staan, terwijl ik dacht dat WML over 7.5 heen zou gaan)
Opnieuw geinstaleerd en nu loopt ie goed
Opnieuw geinstaleerd en nu loopt ie goed
Verwijderd
@ _PoTaToX_
Ik zie zo niet de optie om de statusicoontje op dezelfde plaats als bij de green buddies te zetten (dus rechtsonder over de pd heen). Die zoek ik juist..
Nee, het juist overelkaar zetten van de icoontjes gaat niet meer in WLM.
@ W00fer
NeuralTransmitter, ik heb ook al andere patches gebruikt (Apatch en Mess.be patch) en wat andere tweaks, werkt jou patch ook nog steeds dan ?
jahoor, geenenkel probleem!
Nee, het juist overelkaar zetten van de icoontjes gaat niet meer in WLM.
@ W00fer
NeuralTransmitter, ik heb ook al andere patches gebruikt (Apatch en Mess.be patch) en wat andere tweaks, werkt jou patch ook nog steeds dan ?
jahoor, geenenkel probleem!
Ik heb nu overigens een mailtje gekregen van Microsoft, waarin ze de opvolger van MSN Messenger aanprijzen. Ik heb nog géén melding gezien op de pc met MSN Messenger 7.5 om te updaten naar de Windows Live Messenger.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Hoe zit dat met die winamp "now playing" optie die A-Patch erin zet?
Ik kan niks vinden in de opties van WLM? (wel die van WMP)
Gaat vanzelf als je winamp opstart blijkbaar
Ik kan niks vinden in de opties van WLM? (wel die van WMP)
Gaat vanzelf als je winamp opstart blijkbaar
[ Voor 22% gewijzigd door Magic666 op 08-07-2006 21:11 ]
Misschien heb ik erover heen gelezen hoor, maar elke keer dat ik WLM opstart veranderd er iets in mijn registery. Hierop gaat mijn addwatch vragen of dat mag, iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen?
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Is er misschien iemand die al aan het nieuwe topic begonnen is? Deze is bijna vol, en het zou toch wel mooi zijn als het volgende topic wél een beetje een uitgebreide TS krijgt 
Ik in ieder geval niet.. ga morgen op vakantie en gebruik allang geen WLM meer..
Ik in ieder geval niet.. ga morgen op vakantie en gebruik allang geen WLM meer..
Iemand die een beetje een mooie design TS kan maken lijkt me.
Jammer genoeg ben ik niet zo fotosoeperig.
Jammer genoeg ben ik niet zo fotosoeperig.
Iemand hier al een oplossing voor gevonden?Schonhose schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:28:
Wanneer ik in de systemtray met de rechtermuisknop op het WLM poppetje druk en dan kies voor "Messenger bericht verzenden" dan zie ik naast de online-contactpersonen ook de offline personen.
Uiteraard wil ik alleen de online contact personen, hoe fix ik dit?
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Verwijderd
Ik heb iets geks...
Bij mijn vriendin heb ik WLM geinstalleerd. Als je je echter aanmeld zijn ALLE contactpersonen weg... Het stomme is dat als je dan weer MSN messenger 7.5 erop zet dat ze ineens terug zijn :-S
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem??? Als ik mezelf op mijn eigen PC aanmeld (of mijn vriendin) op WLM dan werkt het wel...
Ligt het aan instellingen van haar pc misschien?
Ik heb al de virusscanner uit gezet om te kijken of het daar aan lag, maar dat loste niks op...
Bij mijn vriendin heb ik WLM geinstalleerd. Als je je echter aanmeld zijn ALLE contactpersonen weg... Het stomme is dat als je dan weer MSN messenger 7.5 erop zet dat ze ineens terug zijn :-S
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem??? Als ik mezelf op mijn eigen PC aanmeld (of mijn vriendin) op WLM dan werkt het wel...
Ik heb al de virusscanner uit gezet om te kijken of het daar aan lag, maar dat loste niks op...
Dit is ook het eerste wat mij opviel en wat me laat overwegen terug te stappen naar 7.5... Zal misschien door de offline messenging functie komenMr._Superior schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:01:
Wanneer ik in de systemtray met de rechtermuisknop op het WLM poppetje druk en dan kies voor "Messenger bericht verzenden" dan zie ik naast de online-contactpersonen ook de offline personen.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Dat heb ik ook bij de pc hieronder, op mijn moeders account, de mijne doet het wel gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:21:
Ik heb iets geks...
Heeft dat contactpersonenprobleem niet te maken met de encryptiefunctie van de je lijst die je kan in- en uitschakelen?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Bij mij heb ik problemen op mn laptop. Verschillende windows accounts. Mijne, van mn zusje, enz...
Mn zusje kan op haar eigen windows account niet aanmelden op messenger. Via de mijne wel.
Heb al verschillende dingen geprobeerd. Herinstall, opschonen Application Data en meer van zulke dingen. Zonder succes.
Mn zusje kan op haar eigen windows account niet aanmelden op messenger. Via de mijne wel.
Heb al verschillende dingen geprobeerd. Herinstall, opschonen Application Data en meer van zulke dingen. Zonder succes.
Dit probleem heb ik ook, al Microsoft benaderd voor een oplossing, maar die hebben ze tot nu toe nog niet kunnen vinden..Ascathon schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:54:
Bij mij heb ik problemen op mn laptop. Verschillende windows accounts. Mijne, van mn zusje, enz...
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag opeens in mijn hoofdvenster staan :
"Due to a connection problem changes you make might not be applied to all computers you use"
Vaag zowel thuis als op werk... Meer mensen dit? Alles werkt verder overigens wel...
"Due to a connection problem changes you make might not be applied to all computers you use"
Vaag zowel thuis als op werk... Meer mensen dit? Alles werkt verder overigens wel...
Ja, is gewoon weer een probleem met de servers van Microsoft, komt wel weer goed
http://www.divisionbrabant.nl
Heb dit ook al reeds een dag of 2 en het lastige is ook dat er ook geen msn contacts beschikbaar zijn. Staat zo een kader in contact window te vragen of ik contacts wil add'n.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:00:
Ik heb sinds vandaag opeens in mijn hoofdvenster staan :
Vrij lastig, hopelijk snel weer beter..
Edit:
Net even MSN Messenger 7.5 geïnstalleerd en alles werkt prima.
Hopelijk wordt de Windows Live Service snel weer beter
[ Voor 13% gewijzigd door hevling op 18-07-2006 00:28 ]
heb precies zelfde
live geinstald... geeft onder in de systemtray aan -verbindingsfout
en ik heb maar 10 contacpersonen in mn lijst ipv de 150 normaal ....
ken ook andere mensen met live, maar die stonden ook nie bij in de lijst... kameraad van me had vandaag geen last van...
zone alarm 6.5
en gwn windowsfirewall
en routertje
live geinstald... geeft onder in de systemtray aan -verbindingsfout
en ik heb maar 10 contacpersonen in mn lijst ipv de 150 normaal ....
ken ook andere mensen met live, maar die stonden ook nie bij in de lijst... kameraad van me had vandaag geen last van...
zone alarm 6.5
en gwn windowsfirewall
en routertje
signature
Mja idd al zinds gister / eergister avond wat meldingen, hij gaat soms uit en hij meld soms moeilijk aan. Zit idd paar probleempjes met de server denk ik.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
iedereen heeft er last van..probleem ligt bij MS if u ask me...
kheb eerst maar weer 7,5 dr op geflikkerd...
w8 wel ff weekie af ofzo... dan maar is weer proberen.
ut zag dr iig op eerste gezicht allemaal wel gelikt uit, we shall see
w8 wel ff weekie af ofzo... dan maar is weer proberen.
ut zag dr iig op eerste gezicht allemaal wel gelikt uit, we shall see
signature
Ik ben weer terug bij msn 6.2 
kreeg die smilies in m'n contactpersonen lijst niet weg, en dat vind er zo &^#$ uitzien... maar ff afwachten tot er betere patches uitkomen om die zooi echt goed uit te kunnen zetten...
kreeg die smilies in m'n contactpersonen lijst niet weg, en dat vind er zo &^#$ uitzien... maar ff afwachten tot er betere patches uitkomen om die zooi echt goed uit te kunnen zetten...
Voor de mensen die problemen hebben met Windows Live Messenger EN ZoneAlarm 6.5 gebruiken, probeer WLM 's te starten met ZA uit (en met uit bedoel ik echt uit: dus geen pictogram meer in je systray e.d., gewoon shutdownen dus
).
Ik denk dat dat heel veel problemen oplost.
Tenminste, dat deed het bij mij.
Ik denk dat dat heel veel problemen oplost.
Tenminste, dat deed het bij mij.
Bij mij werkt Live messenger niet. Ben nu Windows Messenger aan het gebruiken...
Ik had sinds gisteren een probleem waardoor niet alles goed werkte. Deze keer de support gecontacteerd en kreeg als antwoord log uit en wacht een uurtje en probeer dan opnieuw. En waarempel het probleem is nu volledig opgelost. Ik krijg nu namelijk de foutmelding niet meer te zien.
Ligt vermoedelijk aan de samenwerking met Yahoo!. Want is sindsdien dat die problemen er zijn.
Ligt vermoedelijk aan de samenwerking met Yahoo!. Want is sindsdien dat die problemen er zijn.
Hier (en in 90% van gevallen bij medegebruikers) zijn problemen nogsteeds. Gebruiken van 7.5 lost het verhaal weer op.co0lman schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:29:
Ik had sinds gisteren een probleem waardoor niet alles goed werkte. Deze keer de support gecontacteerd en kreeg als antwoord log uit en wacht een uurtje en probeer dan opnieuw. En waarempel het probleem is nu volledig opgelost. Ik krijg nu namelijk de foutmelding niet meer te zien.
Ik wou vandaag eens windows reinstalle, zo hup klaar.
Ik Live Messenger instaleren, krijg ik de volgende foutmelding:
Mijn naam is incorrect, mijn mail adres wordt dan vervolgens mijn naam
Contactlijst is weg, niemand off/online.
Is dit een bug?
Een kiddie zat gister stoer te doen over account bevriezen oid. Hebben meer mensen het?
Is dit een bug?
Een kiddie zat gister stoer te doen over account bevriezen oid. Hebben meer mensen het?
Ik heb precies hetzelfde hieroNairety schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:47:
Ik wou vandaag eens windows reinstalle, zo hup klaar.
Is dit een bug?
En in Live staat nu ook zoon warning dat dingen die je aanpast later van kracht zullen zijn wegens verbindingsfout oid. Hebben meerdere mensen dit ook?
[ Voor 46% gewijzigd door Dedgeh op 18-07-2006 22:00 ]
Ja ik ook, en de tooltip bij de icon is "Verbindingsfout", erg irritant!Nairety schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:51:
[...]
En in Live staat nu ook zoon warning dat dingen die je aanpast later van kracht zullen zijn wegens verbindingsfout oid. Hebben meerdere mensen dit ook?
dan ga ik maar weer een maandje dobberen @ 7.5
afmelden en weer aanmelden was bij mij de oplossingPred schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:04:
[...]
Ja ik ook, en de tooltip bij de icon is "Verbindingsfout", erg irritant!
yesp,net geupdated naar live messenger en als ik hem start zegt ie verbindingsfout
dan sluit ik en start hem opnieuw en alles ok
Buggy@@##$
dan sluit ik en start hem opnieuw en alles ok
Buggy@@##$
AMD 3900x@5Ghz intellkiller
Hier ook een contact list met slechts 6 personen. MSN 7.5 wordt weer geinstalleerd..
Ik moet zeggen.. het duurt nu wel erg lang voordat dit probleem wordt opgelost. Het is al sinds gisteren 23 uur ongeveer.
Wel vreemd dat niet iedereen met live er last van heeft.
Wel vreemd dat niet iedereen met live er last van heeft.
Ik ben weer terug naar MSN Messenger 5.0
,
(die overigens nog steeds werkt met de NT-compatibility trick
)
(die overigens nog steeds werkt met de NT-compatibility trick
Hier ging het installeren prima, evenals het inloggen. Kreeg alleen geen contact list te zien, dus alleen de vraag om contacts te adden. Dus ook hier exit Live messenger en weer messenger 7.5 terug.
CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro
Verwijderd
Mijn vriendin had vandaag hetzelfde probleem, is daar in feite een oplossing voor (ik bedoel dan met upgrade naar Live en toch contactpersonen behouden)?Ben1985 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:32:
Hier ging het installeren prima, evenals het inloggen. Kreeg alleen geen contact list te zien, dus alleen de vraag om contacts te adden. Dus ook hier exit Live messenger en weer messenger 7.5 terug.
dát is nu juist de bug, geduld zou ik zeggen, en tot die tijd @ 7.5 of daaronder blijven
Wachten tot MS het euvel fixtVerwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 23:28:
[...]
Mijn vriendin had vandaag hetzelfde probleem, is daar in feite een oplossing voor (ik bedoel dan met upgrade naar Live en toch contactpersonen behouden)?
Verwijderd
Mja bij mij werkt het primaNairety schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:09:
dát is nu juist de bug, geduld zou ik zeggen, en tot die tijd @ 7.5 of daaronder blijven
Het lijkt gefixt
[ Voor 13% gewijzigd door Tutti-frutti op 19-07-2006 01:02 ]
Toch wacht ik nog even een weekje (A), je weet het nooit met MS
Het bedrijf heeft Microsoft, je kort het derhalve dus ook af MS.
Het bedrijf heeft Microsoft, je kort het derhalve dus ook af MS.
[ Voor 41% gewijzigd door pasta op 19-07-2006 03:16 ]
10 minuten geleden werkte hij nog, maar nu ook hier niet meer.
Ga weer even terug naar Windows Messenger 4.7...
Ga weer even terug naar Windows Messenger 4.7...
Ik heb ook die verbindings problemen, ben nu terug naar versie 7, ik wacht wel op de volgende versie
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Ik heb een probleem.
Gisteren vroeg Messenger Plus! Live om een update.
Ik ging akkoord en vervolgens heb ik de nieuwste versie geinstalleerd. Vanaf toen ging het fout. Ik werd afgemeld en kan niet meer inloggen.
Hij blijft bezig met aanmelden zonder een foutmelding te geven.

Wanneer ik naar de verbinding kijkt zie ik dat daar waarschijnlijk het probleem ligt.

Maar wanneer ik de verbinding controleer is dit mijn resultaat.

Een re-install wil niet werken.
Dus ik ben niet de enige met dit probleem of is dit wat anders?
Gisteren vroeg Messenger Plus! Live om een update.
Ik ging akkoord en vervolgens heb ik de nieuwste versie geinstalleerd. Vanaf toen ging het fout. Ik werd afgemeld en kan niet meer inloggen.
Hij blijft bezig met aanmelden zonder een foutmelding te geven.

Wanneer ik naar de verbinding kijkt zie ik dat daar waarschijnlijk het probleem ligt.

Maar wanneer ik de verbinding controleer is dit mijn resultaat.

Een re-install wil niet werken.
Dus ik ben niet de enige met dit probleem of is dit wat anders?
Verwijderd
@Ajax Power
Ik heb met MSN 8 nu ook het probleem dat hij er een half uur over doet om aan te melden.
Dan krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet goed is, en dat iets niet word opgeslagen (Staat hier ergens wat naar boven ook getypt)
Ik kan nauwelijks nog praten met mensen die online zijn, berichtjes komen gewoon super laat aan, of er komen 20 berichtjes van de afgelopen 10 minuten in 1 sec.
00.00.01 Jan zegt : Hallo?
00.00.01 Jan zegt : Ben je er nog?
00.00.01 Jan zegt : Ik ga zo naar bed hoor het is al laat.
00.00.01 Jan zegt : Ik spreek je misschien morgen wel weer.
00.00.01 Jan zegt : Hoi!
MSN is niet meer zo zoals het vroeger was, toen werkte alles nog 
Wat ook super irritant is, is dat je je hoofdvenster niet meer kunt "docken" aan de linker/rechter kant van je beeldscherm.
* Er zit minder reclame in.
* Als de webcam van jezelf aan staat en met iemand anders, heb je niet de optie om alleen jou webcam via het pijltje weg te klikken, maar dan worden beide " geminimaliseerd" ik heb persoonlijk geen zin om de hele tijd tegen mezelf aan te kijken
* Dit geld ook voor de avatars, ik wil de mijne gewoon kunnen verbergen, en niet meteen beide.
* Audio is nu meer ala telefoon style gemaakt. Je hoort een geluidje als iemand belt, en na een tijdje word er opgehangen.. hoe triest
* De mappen delen functie is ook onzin, als je een foto map wilt delen worden op dat moment dat je ze gaat delen, alle foto' s gekopieerd naar een of andere map. En nieuwe foto's in de originele map worden niet bijgewerkt in die zogenaamde " Deel map" .
En zo heb ik vast nog wel meer.
Ik heb met MSN 8 nu ook het probleem dat hij er een half uur over doet om aan te melden.
Dan krijg ik een foutmelding dat de verbinding niet goed is, en dat iets niet word opgeslagen (Staat hier ergens wat naar boven ook getypt)
Ik kan nauwelijks nog praten met mensen die online zijn, berichtjes komen gewoon super laat aan, of er komen 20 berichtjes van de afgelopen 10 minuten in 1 sec.
00.00.01 Jan zegt : Hallo?
00.00.01 Jan zegt : Ben je er nog?
00.00.01 Jan zegt : Ik ga zo naar bed hoor het is al laat.
00.00.01 Jan zegt : Ik spreek je misschien morgen wel weer.
00.00.01 Jan zegt : Hoi!

Wat ook super irritant is, is dat je je hoofdvenster niet meer kunt "docken" aan de linker/rechter kant van je beeldscherm.
* Er zit minder reclame in.
* Als de webcam van jezelf aan staat en met iemand anders, heb je niet de optie om alleen jou webcam via het pijltje weg te klikken, maar dan worden beide " geminimaliseerd" ik heb persoonlijk geen zin om de hele tijd tegen mezelf aan te kijken
* Dit geld ook voor de avatars, ik wil de mijne gewoon kunnen verbergen, en niet meteen beide.
* Audio is nu meer ala telefoon style gemaakt. Je hoort een geluidje als iemand belt, en na een tijdje word er opgehangen.. hoe triest
* De mappen delen functie is ook onzin, als je een foto map wilt delen worden op dat moment dat je ze gaat delen, alle foto' s gekopieerd naar een of andere map. En nieuwe foto's in de originele map worden niet bijgewerkt in die zogenaamde " Deel map" .
En zo heb ik vast nog wel meer.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 10:23 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!