Windows Live Messenger 8 ervaringen* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.061 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 21:13
De nieuwste versie van MSN, dat nu Live Messenger heet, is uitgelekt. Download MSN hier en de nodige patch hier

File mirror voor patchhttp://rapidshare.de/file...3DowngraderSetup.exe.html

Afbeeldingslocatie: http://www.versuvio.nl/msn8_messbase/inlogscherm_msn8.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door --Christiaan-- op 03-11-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

leuk, wist ik nog niet :+

Patch notes;

MSNP13 Downgrader v1.0 BETA 1
=============================

!!! Please read thoroughly before installing. !!!

MSNP13 Downgrader is a proxy that will emulate MSN Protocol 13 on a protocol 12 server.
This allows you to write and test clients for MSNP13 while it's not actually enabled on the server yet.
To use the proxy in your own program, simply connect to 127.0.0.1:1863.
You can also let this installer add an entry to your hosts file that will refer the default host to the proxy (muser.messenger.hotmail.com)
Please bear in mind that the uninstaller will not remove this entry, and you will have to do that yourself!

[ Voor 99% gewijzigd door Sak3d op 03-11-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:32

Coldcat

HODL

Ik zal eens even kijken wat dit precies is. Meestal is het er al snel af dus is er haast bij geboden. Eerst instaleren en dan de patch eroverheen gooien?

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:39

vr6-only

Blub Blub

dat downgrader komt wel met advertenties, dat je het ff weet.

persoonlijk vind ik dat niet deze versie van messenger niet goed genoeg om het lang uit te proberen.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32251

Uitgelekt? Hij staat toch gewoon op de officiele website van MSN? Lijkt mij weinig te doen hebben met uitlekken, is gewoon een kwestie van publicatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-07 22:52
Die Downgrader werkt niet en waar kan ik die msn vinden op de msn site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07 00:58
ik vind het echt te veel afwijken van het originel msn (was tot 7.0)
en microsoft wil het mischien ook al windows live messenger gaan noemen.
eigenlijk bizar want iedereen zegt ik spreek je wel op msn, niet ik zie je wel op livemessenger.
en o ja ik heb hem effe getest maar er zijn te veel compatibiliteits verschillen, bestanden verzenden werkt niet(in ieder geval niet naar mensen met 7.5) en al die bluemountain zooi ook nie.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Grafisch is het echt een zooitje op het moment. Het is grotendeels incompatible met 7.5 en het werkt ook trager (vind ik).

Maargoed, het is beta. Mooi trouwens, dat eindelijk de naam MSN verdwijnt (in de messenger). :)

[ Voor 5% gewijzigd door Blaxje op 03-11-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 20:23
Slash500 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:48:
Die Downgrader werkt niet en waar kan ik die msn vinden op de msn site :+
Volgens mij is dat bestand verwijderd van die server. Even test is wel leuk, maar ik blijf toch bij Miranda IM.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 18:46
Blaxje schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:57:
Grafisch is het echt een zooitje op het moment. Het is grotendeels incompatible met 7.5 en het werkt ook trager (vind ik).

Maargoed, het is beta. Mooi trouwens, dat eindelijk de naam MSN verdwijnt (in de messenger). :)
ik denk dat het trager is omdat oa het netwerk eerst door een appart programmatje gaat en daarna pas echt bij msn beland (daarom misschien ook de incompatibility)

die patch is btw niet beschikbaar iemand een ander linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
ultimasnake schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:06:
[...]

ik denk dat het trager is omdat oa het netwerk eerst door een appart programmatje gaat en daarna pas echt bij msn beland (daarom misschien ook de incompatibility)

die patch is btw niet beschikbaar iemand een ander linkje?
Ik probeer het bij .... .be(volgens mij mag die site hier niet gepost worden), maar daar lukt het ook niet echt.

[edit] Nu lukt het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Jozz op 03-11-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 07-07 21:13
Mirror staat in SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bevat weer te veel rotzooi als je het mij vraagt. Ik blijf voorlopig nog bij Windows Messenger 5.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Vanmiddag al even van newsgroup afgehaald. Maar ik had het er binnen 2 minuten weer afgehaald. Mede door de downgrader...
Voorderest is het nogal een groot verschil met de normale MSN Messenger, dus ik weet niet of het wel het "grote publiek" gaat bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769

test hem nou even, en qua snelheid merk ik geen vertraging op. Wie heeft er dat ding trouwens zo "gedesignd"? verschrikkelijk. Als je er niet snel een andere skin op kan zetten gooi je die zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
* KappuhH wordt een beetje zat van al die nieuwe MSN versies...
Volgens mij loopt Microsoft iets te hard van stapel. De versies hebben haast geen tijd om een vertrouwd beeld te krijgen bij de gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Anoniem: 152769 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:34:
test hem nou even, en qua snelheid merk ik geen vertraging op. Wie heeft er dat ding trouwens zo "gedesignd"? verschrikkelijk. Als je er niet snel een andere skin op kan zetten gooi je die zo weer weg.
Je kan de kleurtjes veranderen, verder volgens mij niet. Maar misschien komt er binnenkort nog een mooie skin. Ik stoor mij gigantisch aan die downgrader met die irritante advertentie. Snel weer inloggen in Miranda IM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769

Jozz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:42:
[...]

Ik stoor mij gigantisch aan die downgrader met die irritante advertentie. Snel weer inloggen in Miranda IM.
Die gooien we gewoon net buiten beeld op het 2de scherm dat voor winamp zorgt en das dan helemaal opgelost :+

edit: zelfs met veranderd kleurtje is ie nog lelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 03-11-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Anoniem: 152769 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:43:
[...]

Die gooien we gewoon net buiten beeld op het 2de scherm dat voor winamp zorgt en das dan helemaal opgelost :+

edit: zelfs met veranderd kleurtje is ie nog lelijk
Helaas heb ik geen 2e scherm, als MSN 8.0 nou mooi was had ik er geen problemen mee, maar dit gedrocht... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

knip

onderin de pagina heb je een betere patch, zonder reklame en is te minimaliseren

[ Voor 19% gewijzigd door elevator op 03-11-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:55
Waar verander je je kleuren?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Laatst online: 08-07 08:21
SYQ schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:50:

onderin de pagina heb je een betere patch, zonder reklame en is te minimaliseren
wel, je kon het reklame-venster ook uit je beeld slepen, dan heb je er ook geen last van hoor

[ Voor 6% gewijzigd door elevator op 03-11-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
oke maar ik blijf erbij dat de naam msn moet blijven (ben er zo aan gewend)
en ik vind msn echt te veel functies krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Rechts boven-in, onder het kruisje; dat emmertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Jozz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:59:
[...]

Volgens mij is dat bestand verwijderd van die server. Even test is wel leuk, maar ik blijf toch bij Miranda IM.
Het Miranda ook eens geinstalleerd, ook omdat MSN elke dag een aantal keer vastloopt. Miranda is erg uitgebreid en ondersteund veel plugins. Zeker ook interessant voor de mensen die graag hun desktop tweaken. Erg customizable.

Ik ga voorlopig even voor Miranda :) Jammer alleen dat audio niet wordt ondersteund, maar daar gebruik ik dan maar google talk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159262

op http://msg8.gamekingz.com staat het goed uitgelegd en die patch daar werkt wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
theovds schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:19:
[...]

Rechts boven-in, onder het kruisje; dat emmertje.
Ok, en de rest van de kleuren zijn niet wijzigbaar? Bedankt :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Zeeppoeder schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:31:
[...]
Ok, en de rest van de kleuren zijn niet wijzigbaar? Bedankt :)
Nee, dus zoveel kan je nu ook weer niet aanpassen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielPH
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-07-2024
Sheeesh, dit had ICQ al in 1995:
Afbeeldingslocatie: http://windowslivemessenger.net/offline.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
theovds schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:34:
[...]

Nee, dus zoveel kan je nu ook weer niet aanpassen.... :+
Pff, wat flauw :P. Eerste bugje al gevonden: als je een bestand stuurt, staat er dat je een zekere "ls" wat aant sturen bent :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 09:46
die patch uit de SP kun je natuurlijk ook gewoon buiten beeld schuiven, heb je er ook geen last van ;)

verder ziet ie er wel koewl uit vind k, vrij modern :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
maar ik vind dat msn wel een erge metarmofose ondergaat, oke het uiterlijk dat moet microsoft weten maar de naam (ik zie het al voor me over een jaar:ik zie je oplive messenger |:( :( )

weten jullie trouwens al of de naamwijziging echt doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 06:21
SPEEDDRAGON schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:16:
maar ik vind dat msn wel een erge metarmofose ondergaat, oke het uiterlijk dat moet microsoft weten maar de naam (ik zie het al voor me over een jaar:ik zie je oplive messenger |:( :( )

weten jullie trouwens al of de naamwijziging echt doorgaat?
Jah dit is al officieel aangekondigt.. maar dit allemaal is omdat MSN nu compatible is met yahoo IM.. dus tjah bij een grote verandering hoort nieuwe look :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Rambo schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:21:
[...]

Het Miranda ook eens geinstalleerd, ook omdat MSN elke dag een aantal keer vastloopt. Miranda is erg uitgebreid en ondersteund veel plugins. Zeker ook interessant voor de mensen die graag hun desktop tweaken. Erg customizable.

Ik ga voorlopig even voor Miranda :) Jammer alleen dat audio niet wordt ondersteund, maar daar gebruik ik dan maar google talk voor.
offtopic:
Audio-ondersteuning is er helaas nog niet echt, webcam ook niet helaas. Mocht je Google talk niet voor audio gebruiken kun je dat ook in Miranda IM doen, zo doe ik het wel.

Die functie van offline messages vind ik erg handig, dat hadden ze al veel eerder moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Ok het ziet er wel tof uit alleen kan die enorme oranje balk niet weg? :/

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156171

Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/6150/omfggg3xq.th.jpg

Leuke themepack hoor, maar ga hem mooi niet downloaden. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 156171 op 04-11-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 19:12

Vuurvoske

Nunquam cede!

Anoniem: 159262 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:30:
op http://msg8.gamekingz.com staat het goed uitgelegd en die patch daar werkt wel _/-\o_
Die ene installer patch werkte wel maar vond ik irritant de andere gaffie een melding over een ocx bestand ofzo? Anyways die patch van Leandro1 werkt het best :)

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zat te denken, hè?

Aangezien je nu mappen kan delen, moet het mogelijk zijn om MSN8 in een soort van p2p programma te veranderen?
/me Begint een site in elkaar te draaien :+

Waarom het het trouwens MSN messenger? Ik dacht dat het Windows Live Messenger zou gaan heten?

Is jullie trouwens ook dat linkje opgevallen ergens van "Get your Free Microsoft Virusscanner here"?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

anandus schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:54:
Ik zat te denken, hè?

Aangezien je nu mappen kan delen, moet het mogelijk zijn om MSN8 in een soort van p2p programma te veranderen?
/me Begint een site in elkaar te draaien :+

Waarom het het trouwens MSN messenger? Ik dacht dat het Windows Live Messenger zou gaan heten?

Is jullie trouwens ook dat linkje opgevallen ergens van "Get your Free Microsoft Virusscanner here"?
Het heet nu Messenger, het gaat Windows Live Messenger heten als het Final is. Het viel mij ook op dat Microsoft Virusscanner, en dat zou goed kunnen, want Microsoft heeft enige tijd geleden een aantal bedrijven opgekocht ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ziet er weer aardig uit moet ik zeggen hopelijk komt er snel een versie uit op de live-site zodoende dat je de patch niet meer nodig hebt. Wel weer een grote download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Haha...werd inderdaad tijd :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45

ThunderNet

Flits!

zat er al in hoor... hoe heette dat ook al weer? oh ja.. e-mail :P

Ik wacht wel tot er een versie is die zonder patch werkt :) en gewoon van MS te downloaden is :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 09:50

T.T.

Sowieso

Heel veel features van MSN komen ook al in QQ (een chat-programma dat in China heel populair is). Al die winks, geluiden, grote bewegende icoontjes enz enz... zat daar allemaal al lang in. Nu nog de "selecteer een deel van je scherm en verstuur dat in je berichtje"-soort screenshot waarbij je gewoon een rechthoek sleept wat je wilt verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 01-07 14:25
Geef mijn maar Windows Messenger, MSN 8.0 geinstalleerd en even geprobeerd maar OMG :r

Ze hebben geprobeerd een mooier programma te maken, nou dat is ze gelukt. Ten koste van de rest. Moet je eens Taskmanager aan zetten, dan over je contacts gaan met je muis en op je CPU gebruik letten :| :|

Systeemeisen MSN 8.5:
Quadcore CPU, DirectX 9.5 compatible graphics card, 2 GB RAM. Als dat zo doorgaat.. :z

Deze pc trekt het gemakkelijk maar de PC beneden die gaat dit niet leuk vinden. Microsoft daarentegen vindt het leuk om je te dwingen een nieuwere versie te installeren. Op zulke manieren dwingen ze je indirect om een nieuwe PC te kopen aangezien deze naar je gevoel te traag wordt met al die grafische meuk van hun. Nieuwe PC is meestal + Microsoft Windows.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:07:
Geef mijn maar Windows Messenger, MSN 8.0 geinstalleerd en even geprobeerd maar OMG :r

Ze hebben geprobeerd een mooier programma te maken, nou dat is ze gelukt. Ten koste van de rest. Moet je eens Taskmanager aan zetten, dan over je contacts gaan met je muis en op je CPU gebruik letten :| :|
Ja, hier schiet-ie inderdaad naar bijna 10% en mem schiet naar zo'n 21Mb (als ik erover heen muis, zoals je zegt).
Maar het is niet voor niets een Bèta, hè? ;)

Nu weet ik niet hoeveel dat bij 7.5 is, maar echt schokkend is het ook weer niet.

* anandus geeft WillemJanJansen Windows Messenger aan :P
T.T. schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:55:
Nu nog de "selecteer een deel van je scherm en verstuur dat in je berichtje"-soort screenshot waarbij je gewoon een rechthoek sleept wat je wilt verzenden.
Dat zou inderdaad superfijn zijn, in plaats van dat gedoe met een screenshot maken enzo....

[ Voor 40% gewijzigd door anandus op 04-11-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 01-07 14:25
anandus schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:10:
[...]
Ja, hier schiet-ie inderdaad naar bijna 10% en mem schiet naar zo'n 21Mb (als ik erover heen muis, zoals je zegt).
Maar het is niet voor niets een Bèta, hè? ;)

Nu weet ik niet hoeveel dat bij 7.5 is, maar echt schokkend is het ook weer niet.

* anandus geeft WillemJanJansen Windows Messenger aan :P

[...]

Dat zou inderdaad superfijn zijn, in plaats van dat gedoe met een screenshot maken enzo....
Veel erger dan dat hoor :o

Afbeeldingslocatie: http://img492.imageshack.us/img492/8918/msnbeta8la.png

95% als ik met mijn muis wat heen en weer ga, ik heb een Athlon XP 2800+ overigens. Met een AMD K6 zou dat verbruik logisch zijn maar dit vind ik TE veel.

* WillemJanJansen maar Anandus, WillemJanJansen is een fervent Windows Messenger gebruiker ;)

Jep Windows Messenger heeft al die grappen niet.

[ Voor 4% gewijzigd door WillemJanJansen op 04-11-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.hoogbevaagd.nl/crap/msn8_sm.jpg

Vanmiddag ff geinstalleerd, en op een paar bugjes na best te doen. Als je alle overbodige zooi eruit haalt houd je een schattig programmatje over (en de kleur is te veranderen hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:16:
[...]

Veel erger dan dat hoor :o

[afbeelding]

95% als ik met mijn muis wat heen en weer ga, ik heb een Athlon XP 2800+ overigens. Met een AMD K6 zou dat verbruik logisch zijn maar dit vind ik TE veel.
Ja, da's best nasty zeg :o
* anandus maar Anandus, WillemJanJansen is een fervent Windows Messenger gebruiker ;)
:D Okee dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn god zeg, het wordt wel eens tijd dat ze een Messenger Lite gaan uitbrengen. Ik gebruik nog steeds MSN Messenger 6.2, bevalt me prima. Alleen die update boodschap is vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Inderdaad, als je als een debiel gaat lopen hoveren over je contacten valt 95% CPU gebruik wel te halen, hij neemt nu ook 50MB aan geheugen in. Ach, mijn contacten bekijk ik toch niet, en 50MB op 1024MB ga ik niet dood van :P

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Laverne schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:17:
[afbeelding]

Vanmiddag ff geinstalleerd, en op een paar bugjes na best te doen. Als je alle overbodige zooi eruit haalt houd je een schattig programmatje over (en de kleur is te veranderen hoor ;))
huh, is er al een patch uit voor verbergen van adds??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SYQ schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 16:47:
[...]

huh, is er al een patch uit voor verbergen van adds??
Ja, die is er ja :) Zie ook de Waarschuwing:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137960

Lalala, ik zal er wel overheen hebben gelezen ofzo, maar hoe krijg ik het allemaal werkend?

Als ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik niet in mag loggen. Terwijl ik toch die patch heb geinstalleerd. Ik zal alles nog wel ff opnieuw installeren :) En dan zometeen dit bericht editten uiteraard ;).

edit:
Ondertussen werkt alles wel, met een patch gedownload van Mess.be

Eerste bevindingen zijn niet echt positief. Layout had wel iets strakker gemogen van mijn part en ook is de performance onder de maat. Gelukkig is het nog een béta, dus het zal vast nog wel verbeterd worden. Let's hope so :+

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 137960 op 04-11-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 19-06 18:43
wat een waardeloze msn. die randen zijn veel te groot, op je scherm passen maar 20 personen dus als er 40 online zijn zie je die niet eens, en je ziet niet het verschil tussen zo terug, afwezig enz..

slechte verandering dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:01

SeatRider

Hips don't lie

magnifor schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:26:
Bevat weer te veel rotzooi als je het mij vraagt. Ik blijf voorlopig nog bij Windows Messenger 5.1 :)
Amen! Ik gebruikte tot nu toe zelfs 4.7 :). Was die onzin in MSN meer dan zat, hebt easy messenger en trillian geprobeerd, tot ik me herinnerde dat Windows messenger het ook nog gewoon doet, zonder whinen dat ik moet upgraden en ook zonder bloat.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Statusverschil is er wel hoor.

Donkergroen = Online
Lichtgroen = weg
Wit = offline
GSM-icoon = mobiel

Ik geloof dat bezet en zo ook lichtgroen zijn maar niet zker. Kan het op dit moment niet zien. In het lijstje dat je zelf kan kiezen is het ook lichtgroen.

Net nog gehad dat iedereen offline was. Even uitgelogd en de server uitgezet en aangezet en toen ging het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mesen voor de duidelijkheid.... de enige goeie patch om messenger 8 te gebruiken vind je op die site:

http://msg8.gamekingz.com

die patch werkt perfect... enige nadeel is dat je die patch open moet laten staan om Messenger 8 te draaien!
die andere patches werken slecht want vallen vaak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 159262 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:07:
mesen voor de duidelijkheid.... de enige goeie patch om messenger 8 te gebruiken vind je op die site:

http://msg8.gamekingz.com

die patch werkt perfect... enige nadeel is dat je die patch open moet laten staan om Messenger 8 te draaien!
die andere patches werken slecht want vallen vaak uit!
Het heet geen zin om dit iedere keer te rekicken hoor, de meeste mensen kunnen hier nog steeds prima lezen ;)

Daarnaast is er een nieuwere build uit van Messenger 8.0, deze heeft onder andere nieuwe icons e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
FnF schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:49:
[...]
Daarnaast is er een nieuwere build uit van Messenger 8.0, deze heeft onder andere nieuwe icons e.d. :)
Hebbie een bron (met link)?

Hebbie daarvoor ook die patch nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:16

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Een tijd geleden kwam er in het nieuws dat MSN Messenger ook RSS-freeds zou gaan ondersteunen, is dat inmiddels in deze versie al zo?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
theovds schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:09:
[...]

http://www.jcxp.net/news.php?newsid=904

deze versie is stabieler, heet nu windows live messenger en de notificatie wanneer er iemand online komt is ook veranderd.
je hebt nog altijd de patch nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

theovds schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:09:
[...]

Bron is mijn eigen PC met installer er op :)

Filesize is ook leuk; 17,600 KB _/-\o_

Patch nog niet geprobeerd, maar volgens mij heb je die nog steeds nodig.

Zo ziet de nieuwe interface er uit:
Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/4493/wlmc2un.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93647

GUI is zwaar overdone imo.

Beetje, offtopic misschien maar als ik met mijn gmail.com adres (met .NET) probeer in te loggen in 7.5/8.0b lijkt het password niet te kloppen, terwijl het in 7.0 wel lukt. Met mijn .tk adres heb ik dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
<offtopic>
VisaRider schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 11:52:
[...]

Amen! Ik gebruikte tot nu toe zelfs 4.7 :). Was die onzin in MSN meer dan zat, hebt easy messenger en trillian geprobeerd, tot ik me herinnerde dat Windows messenger het ook nog gewoon doet, zonder whinen dat ik moet upgraden en ook zonder bloat.
Als ik versie 4.7, of 5.1 probeer begint hij te zeuren dat ik moet upgraden naar 7.5!! :( Welke versie heb jij precies?
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
theovds,

VisaRider bedoelt Windows Messenger, in tegenstelling tot MSN Messenger ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Ik heb een tabblad MSN RSS. Ook in de oude versie. Kun je feeds aan toevoegen en zo. nadeel is dat je wel telkens naar daar moet. Weet niet of jullie in Nederland dit ook al hebben. Zit met een Belgische versie. Of zullen we account zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 15:20

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik vraag me af of je achtergrond van de vensters ook kunt veranderen?

Zal zo eens een mirror online gooien.

Mirror met de beta, a-patch en de proxy:
Modbreak:Die topicwaarschuwing staat er niet voor niks, A-Patch blokkeert banners

[ Voor 79% gewijzigd door pasta op 05-11-2005 17:05 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
MaNiC_MiNd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:54:
Ik vraag me af of je achtergrond van de vensters ook kunt veranderen?

Zal zo eens een mirror online gooien.

Mirror met de beta, a-patch en de proxy:
Dan hoef je evengoed nog niet de link te quoten ;)
Waarschuwing:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst :)
Denk dattie verwijderd wordt... maar ik moet zeggen dat a-patch wel een supergoeie patch is, gebruik hem zelf voor msn 7,5

[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 05-11-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 15:20

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mijn exuses voor de vorige link met A-Patch in het bestand: Hier 1 zonder A-patch:
www.digital-d.nl/Mirror/GoT/MWLB8.rar (met de proxy)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

ik heb nu ineens met alle msn versies dus ook 8 een verbinding probleem..
Terwijl ze het daarvoor wel deden, iemand een oplossing?

En op de andere computer loopt elke msn vast als je inlogt.
Amd athlon X2 4400+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143164

Ik krijg het niet aan de praat met de patch van Leandro1, de exe patch lukt, maar dan run server, en gebeurt er niks. Ik laat het programma ook op de achtergrond draaien zoals op die site vermeld staat. Maar het mag niet batern.. |:( iemand een idee? of andere patch zonder ads?

Ook de link van Manic Mind werkt bij mij niet,

"This passport ID used to sign in, is not allowed acces to this Beta version of Messenger 810003cc"

Iemand een idee?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 143164 op 06-11-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 13:53
Leuk hoor, maar met een gmail account werkt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
keesheid schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:01:
Bij mij lukt het wel met mijn gmail account hoor. Heb je wel een .NET paspoort aangemaakt?
(http://login.passport.net en dan registreren voor een account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 114616 schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:32:
ik heb nu ineens met alle msn versies dus ook 8 een verbinding probleem..
Terwijl ze het daarvoor wel deden, iemand een oplossing?

En op de andere computer loopt elke msn vast als je inlogt.
Amd athlon X2 4400+
Er is een optie Check Connection, dan kan je zien wat vast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
keesheid schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:01:
Je moet voor MSN wel een 'passport' hebben (www.passport.net).

Overigens is MSN 8.0 Beta officieel alleen voor een selecte groep beta-testers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Noork schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:42:
Mijn god zeg, het wordt wel eens tijd dat ze een Messenger Lite gaan uitbrengen. Ik gebruik nog steeds MSN Messenger 6.2, bevalt me prima. Alleen die update boodschap is vervelend.
Stilstand is achteruitgang... get used to it...

Ik vind m prima werken, op de bugs na dan :) beloofd iig de nodige verbetering

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Deze patch werkt erg goed on in te loggen. WLM8patch v2.00: http://members.home.nl/potatox/WLM8patch.rar
(MSWINSCK.OCX voor degene die em niet heeft ff in je windows/system32 map zetten). Deze patch draait lekker op de achtergrond, geminimaliseerd in je systemtray (dus geen last van).

Heb ook de vertaling gemaakt voor deze build. Hele weekend mee bezig geweest: http://members.home.nl/potatox/WLM8_b328_nld_potatox.exe

Als iemand spelfouten of rare dingen ziet ff melden graag :)

Leuke optie is idd die offline messaging (wat andere programma's natuurlijk allang hadden, maar goed). MSN 7.5 is al compatible met het ontvangen van offline berichten die door live messenger word gestuurd. Het bericht slaat ie blijkbaar op bij de Microsoft servers ofzo, want je kunt gewoon afmelden en het bericht komt gewoon over wanneer de betreffende contactpersoon online komt.

Ook handig is de optie van de virusscanner van Microsoft. Wanneer je een potentieel onveilig bestand stuurd, blokkeerd live messenger dit als je geen virusscanner hebt draaien. Je krijgt dan de mogelijkheid om de gratis virusscanner van Microsoft te gebruiken.. toch aardig :)

Shared folders werkt bij deze build niet goed (vorige build werkte het beter). Aan de ene kant best handig.. één plek om bestanden in te gooien voor een contactpersoon. De contactpersoon krijgt een melding dat je gedeelde map is bijgewerkt en kan er gebruik van maken.

[ Voor 21% gewijzigd door potatox op 08-11-2005 00:49 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Zopas besloten om te stoppen met testen. Dit omwille van het feit dat internetverkeer de laatste dagen te hoge toppen haalt. Om op zeker te spelen vliegt er dus weer iets uit. Vanzodra ik een oficiële versie heb zal ik hem weer gebruiken. Morgen alvast elders de laatste MSN afhalen zodoende dat verkeer niet nog nog stijgt door de download van het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik hoop niet dat het verplicht wordt om naar versie 8 te gaan. Ik heb het er niet langer op kunnen houden dan 2 minuten. Vooral op een resolutie van 1024 op mijn laptop is echt een verschrikking.
Het vrat resources, was traag en de contactlist zat vol met mouseover events.

Waar is die tijd van versie 6.2? Of nog beter: laat alternative messengers webcam functionaliteit toevoegen! Ik wordt hier moe van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

oZner schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:15:
Ik hoop niet dat het verplicht wordt om naar versie 8 te gaan. Ik heb het er niet langer op kunnen houden dan 2 minuten. Vooral op een resolutie van 1024 op mijn laptop is echt een verschrikking.
Het vrat resources, was traag en de contactlist zat vol met mouseover events.

Waar is die tijd van versie 6.2? Of nog beter: laat alternative messengers webcam functionaliteit toevoegen! Ik wordt hier moe van!
MSN 6.2 werkt nog steeds hoor, en als je het niet bevalt, snap ik niet wat je in MSN/WLM zoekt, stap dan rustig over naar Windows Messenger of Trillian/GAIM of een andere 3th party client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156171

WLM 8.0 heeft nog wel bugs, na tijdje ga je offline en kunnen mensen niet meer tegen je praten, sommige mensen zie je overigens nog wel online en kunnen gewoon tegen je praten. Het kan natuurlijk ook aan de Patch liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Anoniem: 156171 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:44:
WLM 8.0 heeft nog wel bugs, na tijdje ga je offline en kunnen mensen niet meer tegen je praten, sommige mensen zie je overigens nog wel online en kunnen gewoon tegen je praten. Het kan natuurlijk ook aan de Patch liggen :)
Of het ligt aan het feit dat het nog bèta is? >:)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat er een nieuwe site is geopent over Windows Live Messenger...

http://wlm.gamekingz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 23:18
Ik hoop echt zo erg dat Microsoft ons MSN 6.2 laat blijven gebruiken, iets anders hoef ik gewoon niet, dan maar geen MSN ofzo, of een alternatief programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106436

Is het tekstvenster nog wat doorzichtiger te maken? Beetje jammer dat je je achtergrond niet meer erdoorheen kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

Pfff, ik krijg hem dus helaas niet (meer?) aan de praat. Het was leuk, voor even... Downgrader en Patch werken niet. Jammer want het beviel me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159102

Op deze WLM site staat ook een nieuwe patch:
http://www.livemessenger.net/

Misschien werkt het daarmee wel 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 159102 op 15-11-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allo2u
  • Laatst online: 11-04-2023
Kan iemand me vertellen wat er precies bedoeld wordt met:
You can also let this installer add an entry to your hosts file that will refer the default host to the proxy (muser.messenger.hotmail.com)
Please bear in mind that the uninstaller will not remove this entry, and you will have to do that yourself!
Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die niet precies weten wat dat inhoud... of ben ik zo 8)7 ?
Ik heb in iig alle registry keys met verwijzing naar die downgrader verwijderd...
Ik kon na installatie niet eens meer fatsoenlijk browsen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
allo2u schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:04:
Kan iemand me vertellen wat er precies bedoeld wordt met:

Ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die niet precies weten wat dat inhoud... of ben ik zo 8)7 ?
Ik heb in iig alle registry keys met verwijzing naar die downgrader verwijderd...
Ik kon na installatie niet eens meer fatsoenlijk browsen :r
Je hostsfile is een bestand wwat in c:Windows\System32\drivers\etc staat. Je kan daarin namen naar ip-adressen mappen. Dit behoort toch eigenlijk wel tot de basiskennis van Windows :) zoek maar eens op Google of GoT naar hostsfile :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

KeeZ schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:57:
[...]

Stilstand is achteruitgang... get used to it...
Less is more ;) Ik vind het echt bagger al die kleurtjes, smilies, tabjes en andere derrie. Doe mij maar Windows Messenger 4.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allo2u
  • Laatst online: 11-04-2023
Bedankt sanfranjake, het googlen wilde niet zo vlotten omdat ik zoals gezegd bijna niet kon browsen.
Weet nu alleen nog niet of dat nou lag aan dat aangepaste hosts bestand, want heb d'r ff in gekeken en er stond niets schokkend.

Kan zijn dat m'n dns-server niet wilde... en het gewoon een vervelende samenloop van omstandigheden was.

Thx voor de uitleg anyways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anoniem: 42791 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:14:
[...]

Less is more ;) Ik vind het echt bagger al die kleurtjes, smilies, tabjes en andere derrie. Doe mij maar Windows Messenger 4.7.
Zou het wel fijn vinden dat je ook enigzins onderbouwt waarom je zoiets vindt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93647

Om 't topic maar weer eens te kicken:

Ik heb van Microsoft nette e-mail gehad met uitnodiging om (legaal) bèta uit te proberen. Het lijkt me dat MSFT willekeurig wat mensen uit zijn userbase heeft getrokken en deze heeft uitgenodigd. Zijn hier andere 'prefered customers' die een dergelijk bericht hebben gekregen?

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 93647 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:04:

Ik heb van Microsoft nette e-mail gehad met uitnodiging om (legaal) bèta uit te proberen. Het lijkt me dat MSFT willekeurig wat mensen uit zijn userbase heeft getrokken en deze heeft uitgenodigd. Zijn hier andere 'prefered customers' die een dergelijk bericht hebben gekregen?
Ik. :)

• co0lman
De beta ziet er goed uit vindt ik alleen spijtig dat niet alle functies zoals delen van mappen al werken. En dan nog wel tussen 2 Live Messenger gebruikers maar zal vast land afhankelijk zijn en we moeten dus nog even wachten. Ach ja, we hebben de beta al en ze zijn druk bezig met de bugs die we hebben ingestuurd aan het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Heb net een uitnodiging gekregen om de NL versie van Live Messenger 8.0 te testen.
Alleen nu ff niemand online om mee te testen in m'n lijstje...

8)7

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98244

Anoniem: 93647 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:04:

En ik dus ook.... het zal mij benieuwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147647

Coach4All schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:59:
Heb net een uitnodiging gekregen om de NL versie van Live Messenger 8.0 te testen.
Alleen nu ff niemand online om mee te testen in m'n lijstje...

8)7
heb net ook een uitnodiging gehad 2x zelfs, maar durf het niet te openen want misschien is het wel een nep mailing om een virus te installeren ? maar als jij hem ook heb gehad zal het wel goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 22:48

Arno

PF5A

Ik ben ook gemaild als "Gewaardeerde klant" 8)

Zo eens proberen dat msn live ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Laatst online: 23:48
Heb ook een mail van MS gehad :*)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!