Windows Live Messenger 8 ervaringen* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:17

Nik

Krijgen we zo de hype van "hey doe mij eens een accountje", net als met google mail toendertijd ;)

Wordt zeker geactiveerd op je e-mail adres of wat? Anders is dit een officiële "ik wil ook" post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58
Is inderdaad op e-mail adres basis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb ook een uitnodiging gehad en ik heb het zowaar ook geïnstalleerd, maar ook direct weer verwijderd. IMHO bevat het programma veel te veel voor mij overbodige features, kleurtjes, vreemde lay-outdingen en te weinig opties om dingen aan dan wel uit te zetten. Ergo: het is niets voor mij. Helemaal niets. Het voordeel van MSN Messenger 7.5 is dat je met behulp van A-Patch nog dingen kan uitzetten en een en ander tenminste kan fatsoeneren, maar dat kan vooralsnog niet met Live Messenger helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
goh wat zijn er veel gewaardeerde klanten zeg :)
ik moet zeggen dat het niet zo super bijzonder vernieuwend is. *blijft nog lekker bij trillian, en wacht nog op miranda 1.0*

[ Voor 22% gewijzigd door Madcat op 05-01-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 06:49
Ik ben ook uitgenodigd en ik moet zeggen, het ziet er leuk uit. Ik denk echter wel dat ik bij Trillian Pro blijf, welke met Vista skin er net zo leuk uit ziet.

Ook irritant vind ik dat er weinig verschil meer tussen de icons van een user zit, wanneer deze bijvoorbeeld away of online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 00:29
Harm schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:54:
Ik heb ook een uitnodiging gehad en ik heb het zowaar ook geïnstalleerd, maar ook direct weer verwijderd. IMHO bevat het programma veel te veel voor mij overbodige features, kleurtjes, vreemde lay-outdingen en te weinig opties om dingen aan dan wel uit te zetten. Ergo: het is niets voor mij. Helemaal niets. Het voordeel van MSN Messenger 7.5 is dat je met behulp van A-Patch nog dingen kan uitzetten en een en ander tenminste kan fatsoeneren, maar dat kan vooralsnog niet met Live Messenger helaas.
kan wel :) heb gister ook die beta mail gehad, gedownload, a-patch erover en klaar :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook zo'n gewaardeerde klant mail gehad, maar de knop van "meld je nu aan" is helemaal geen knop? 8)7 :P

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 06-01-2006 09:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 05-08 00:29
anandus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:24:
Ik heb ook zo'n gewaardeerde klant mail gehad, maar de knop van "meld je nu aan" is helemaal geen knop? 8)7 :P
had ik ook last van, ik gebruik normaal thunderbird maar daar werkte die knop dus niet.
In thunderbird email opgeslagen als eml en geopent met outlook express, werkte toen opeens wel.

zal wel zon brakke IE only link zijn :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nhaixatael schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:09:
[...]

had ik ook last van, ik gebruik normaal thunderbird maar daar werkte die knop dus niet.
In thunderbird email opgeslagen als eml en geopent met outlook express, werkte toen opeens wel.

zal wel zon brakke IE only link zijn :')
Ow, lekker is dat. en als je geen Outlook (Express) hebt?
/me zucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
anandus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:24:
anandus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:12:
[...]
Je kan em toch ook gewoon via www.hotmail.com bekijken ?

Ik ben ook een gewaardeerde klant..... O-)

Edit:
Er zijn zoveel gewaarderde klanten dat het downloaden van die bèta met 20 kb/s gaat 8)7 B)

[ Voor 22% gewijzigd door TheovdS op 06-01-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
* ludo voelt zich ook een zeer gewaardeerde klant met z'n uitnodiging ;)
anandus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:12:
[...]
Sla de e-mail ergens op en open hem in je favoriete tekst editor (kladblok o.i.d.). Ergens in dit bericht vind je dan de link die je naar je browser moet kopiëren. Helaas staat er op de pagina waar je dan komt weer zo'n knop die ook niet werkt in FireFox :D Dus of in Internet Explorer doen en anders ook even de bron bekijken en daar weer de link uitvissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 10:35
Ik heb ook een uitnodiging ontvangen.

Het lijkt nu alleen alsof het inloggen veel langer dan met msn messenger 7.5 duurt. En het feit dat de andere pc gebruikers deze live messenger niet kunnen gebruiken is ook een beetje irritant.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ik heb hem even gestest, maar vind het echt allemaal veel te overdreven :(

Moet je eens met je muis over de contact-personen bewegen..... dan heb je gewoon een CPU-load van 100% 8)7 :X

OK, het is nog een beta, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik vind het irritant dat als je bij een groep op het plusje ervoor wil klikken, dat het dan verspringt als je eroverheen gaat, best irritant is dat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ondertussen ben ik ook nog druk aan het testen geweest maar de laatste tijd niet meer zo veel nieuws ontdekt. Wat ik wel kan zeggen is dat dat ik de uitvouw functionaliteit hebt uitgeschakeld via de opties en dat ik mijn contacten een naam heb gegeven en dit ik ze nu ook zo weergeef. Echt handig en zonder extra zaken te installeren. Want mag je als tester van Microsoft niet doen. Iets wat ik in vorige versies maar af en toe gedaan heb maar vloog er dan meteen weer af.

Ben wel benieuwd wanneer de volgende versie er aan komt die komaf moet maken met de vele bugs.

Ook leuk is dat ze eindelijk iets doen tegen virussen want er zit een ingebouwde en gratis virusscanner in. Echt handig al heb ik die nog niet kunnen testen. Ach ja je blijft een aparte scanner nodig hebben voor al de rest maar is een tof stukje extra software.

Tip voor de mensen die het weer verwijderd hebben: meld je weer af als tester want zo geef je een kans aan iemand anders om het te testen. Is die ook weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:55
Ik kreeg vanochtend ook een uitnodiging om live messnger 8 te installeren, na mij aangemeld te hebben met mijn passport, en de uitnodiging te hebben geaccepteerd kon ik de beta downloaden.
Op de live site had ik ook ineens toegang tot allemaal andere beta's zoals die security dingen enzo.

Nou ik thuis ben (heb die uitnodiging op stage geaccepteerd) probeer ik ik live messenger te downloaden, maar ik kan nergen de download link vinden. Ook heb ik geen toegang meer tot de andere beta's op de live site. Ik sta wel ingelogd met mijn passport account, en de site zegt ook leu ken aardig dat ik aangemeld ben voor de live messenger beta.

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:32
Ik was even aan het googlen op msn live stonden zelfs uitnodigingen op ebay.

Maar ben wel uitgenogdigd voor hotmail-live. Voor msnlive moet je een andere uitnodiging gehad hebben zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
NielsHarley schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:45:
Ik was even aan het googlen op msn live stonden zelfs uitnodigingen op ebay.

Maar ben wel uitgenogdigd voor hotmail-live. Voor msnlive moet je een andere uitnodiging gehad hebben zeker?
Jep.

Kun jij nu ook hotmail-live uitnodigingen versturen? :9
Want dan lust er er wel 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Laatst online: 06-01-2021
wie is er nu nog niet uitgenodigt???

en ik kan sinds vanmiddag niet meer op msn en bij de buren wel, hoe kan da nou???
eerst niet meer op de zolder en smidags niet meer benede:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
theovds schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:53:
[...]

Jep.

Kun jij nu ook hotmail-live uitnodigingen versturen? :9
Want dan lust er er wel 1 :D
ja maar hotmail-live uitnodigingen blijven nog op 0 staan helaas:
"Je hebt nog 0 uitnodigingen over"

Als ik wel uit kan delen even 1tje wisselen?:) voor msnlive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ook een uitnodiging gehad. Oranje heb ik maar naar donkerblauw veranderd, het ziet er verder wel gelikt uit maar het geheugengebruik is fors (40-50MB) en met je muis over de contactlijst gaan houdt je CPU inderdaad flink bezig. Via de gedeelde mappen-functie kan je trouwens een gratis virusscanner van Microsoft downloaden?

Morgen maar eens verder mee spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Gister heb ik ook een maitlje gekregen van msn. Ik ben al een tijdje beta tester( sinds office 2003) en ook al van msn 7.0 maar ik was even bang dat ik dit niet mocht testen. Dat viel gelukkig mee:)
ik ben er redelijk positief over dus.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08 14:47
Ga nou niet zitten patchen.. Ik heb vernomen dat de exe gesigned was en dat je dus met een gepatchte MSN geen shared folders kan gebruiken...

Iemand die hier al mee is gaan stoeien icm een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netvisions schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:05:
Ga nou niet zitten patchen.. Ik heb vernomen dat de exe gesigned was en dat je dus met een gepatchte MSN geen shared folders kan gebruiken...

Iemand die hier al mee is gaan stoeien icm een patch?
Ik heb a-patch geinstalled.. nog geen probs verder. Irriteerde me aan wat dingen dus :)

Verder is het een kwestie van gewenning denk ik. Je kan nu veel dingen die mensen al eerder wilden hebben. Zoals het veranderen van namen, live delen van files en het achterlaten van berichten voor iemand die offline is. Ik had het ook niet zo met de kleurtjes maarja alles went denk ik :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hartstikke bedankt!

Overigens vreemd dat IE en Firefox en Thunderbird beide niet op de button konden klikken. Gelukkig heeft Firefox zo'n mooie Paginabron bekijken link, zodat het toch nog lukte ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Phyxion op 07-01-2006 10:08 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat me opvalt: De lijst is enorm laggerig, als je in je lijst gaat zitten scrollen stijgt het CPU gebruik tot over de 50%, alles lagt verschrikkelijk, de kleuren zijn een beetje te veel van het goede. Heb er al veel uitgehaald met de patch aan rommel, maar nog steeds kan ik niet zeggen dat ik het nou geweldig vind... Misschien even wennen, enige voordeeltje zijn de shared maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

FnF schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:08:
[...]

Hartstikke bedankt!

Overigens vreemd dat IE en Firefox en Thunderbird beide niet op de button konden klikken. Gelukkig heeft Firefox zo'n mooie Paginabron bekijken link, zodat het toch nog lukte ;)
wat moet je dan doen bij pagina info ?
(ik heb ook een uitnodiging gehad)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 19:56

sjaak

un giorno credi

Na a-patch eroverheen gegooid te hebben ziet het er wel grappig uit. Ben idd benieuwd of de gedeelde folders dan wel werken nog. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:14:
[...]

Less is more ;) Ik vind het echt bagger al die kleurtjes, smilies, tabjes en andere derrie. Doe mij maar Windows Messenger 4.7.
Het argument van winks en blabla slaat nergens op, want je kan dat gewoon uitschakelen, met de apatch zelfs nog meer (je kan het kaler maken dan Windows Messenger nonLive, mocht je er zin in hebben :P ).
Mensen die zeggen dat ze zich eraan irriteren die hebben gewoon niet de moeite gedaan om de opties door te lopen.

Waarschijnlijk geïnstalleerd, kleurtjes gezien en gelijk erafgegooid onder het mom van 'ik hoef die toeters en bellen niet'.

Ik irriteer me juist mateloos aan mensen die Windows Messenger nonLive gebruiken.
Vooral omdat ze geen ondertitel hebben en dus hun naam de hele tijd veranderen, omdat ze normale smileys niet hebben, sigaretje, mannetje met bril, etc. En omdat ze geen avatar hebben, ik identificeer mijn gesprekspartners vooral door hun avatar, en mensen met Windows Messenger nonLive zodoende telkens door elkaar haal (en de onduidelijke veranderende namen helpen er ook niet echt bij).

Zo, dat moest er even uit :P
@Rubenski :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een officiele Beta mail gekregen...Dit was de downloadlink:

http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:07:
Ik heb ook een officiele Beta mail gekregen...Dit was de downloadlink:

http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
OK, maar als je geen beta-tester ben, kun je je toch niet aanmelden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Modbreak:Dit is geen groot invite-topic! Vragen of aanbiedingen zijn dan ook ongewenst in dit topic

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
Wat ik ook raar vond was dat alle mail contacten uit hotmail nu in msn-live staan. Denk door hotmail live dat het verder aan elkaar gekoppeld word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dark rule161 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:43:
[...]

wat moet je dan doen bij pagina info ?
(ik heb ook een uitnodiging gehad)
Rechtermuisknop op pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

FnF schreef op Saturday 07 January 2006 @ 16:39:
[...]

Rechtermuisknop op pagina :)
weet ik maar dan?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-08 17:34
NielsHarley schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:53:
Wat ik ook raar vond was dat alle mail contacten uit hotmail nu in msn-live staan. Denk door hotmail live dat het verder aan elkaar gekoppeld word
contactpersonen->contactpersonen filteren->alleen messengercontacten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 22:16
Ik heb een vraagje over een invite. Ik ben zelf uitgenodigd, kan ik nu ook weer mensen uitnodigen? Zo ja, waar kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
Struikrover schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:07:
Ik heb een vraagje over een invite. Ik ben zelf uitgenodigd, kan ik nu ook weer mensen uitnodigen? Zo ja, waar kan ik dit doen?
http://ideas.live.com/

Hier zie je of je invite's hebt voor hotmail of Live messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 28-08 17:04
Uhm. Dit is dus geen invite topic. Maar is er wel een invite topic dan want ik zou heel graag wlm proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Struikrover schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:07:
help->beta uitnodigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 28-08 17:04
Heren is het miss geen goed idee om een invite topic te openen? Ik zou het heel graag willen doen. Probleem is alleen dat ik nog geen account heb. Als dus iemand em wil beginnen be my geust. Anders kan iemand mij een invite geven en dan begin ik het topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
ECiftci schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:21:
Heren is het miss geen goed idee om een invite topic te openen? Ik zou het heel graag willen doen. Probleem is alleen dat ik nog geen account heb. Als dus iemand em wil beginnen be my geust. Anders kan iemand mij een invite geven en dan begin ik het topic!
Denk dat de mod dat niet zo leuk vind zie zijn bericht paar posts hier boven.
"Dit is geen groot invite-topic! Vragen of aanbiedingen zijn dan ook ongewenst in dit topic"

Ik heb zelf nu ongeveer 1 week msn/hotmail live maar kan nog geen invite's weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Ik raad de mensen die invites zoeken ze elders te zoeken. Op G....e bijvoorbeeld. Net geprobeerd en levert wat invites op hoor. Tevens kun je er winnen op een website van mij maar dan moet je die vinden en ik ga er ook geen reclame voor maken hier.

En dan even weer ontopic off the day komen. Als je je taakbalk van windows bovenaan plaatst dan roller die alerts venstertjes ook niet meer naar boven. Tja als ze bovenuit de taakbalk zouden komen zouden ze buiten je scherm komen en dat kan natuurlijk niet. Ze komen ehcter ook niet gewoon onderaan waar ik ze oorspronkelijk had verwacht maar ze vallen gewoon uit je klok. Vreemd zicht de eerste keer. Hebben meer mensen dit en even terwijl we hier toch over bezig zijn hebben oudere versies dit ook want ik he het nooit eerder gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
Wat ook een leuke optie is om, contactpersonen te sorteren op groepen en dan ook op online.
Hierdoor zie je per groep alleen de contactpersonen die online zijn. Veel overzichtelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
NielsHarley schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:51:
Wat ook een leuke optie is om, contactpersonen te sorteren op groepen en dan ook op online.
Hierdoor zie je per groep alleen de contactpersonen die online zijn. Veel overzichtelijker
Goh, die optie zat ook al in 7, en misschien zelfs al in 6 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 2_05 op 12-01-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
oh oeps nooit gezien dan, zit nu een beetje die menu's door te gaan wat er allemaal is verandert en dacht dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Modbreak:Lezen is moeilijk?

[ Voor 74% gewijzigd door Spider.007 op 12-01-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:18

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Shift schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:11:
Ik heb nog genoeg invitations iemand ?
Graag! Laat maar, ik heb net de waarschuwing gelezen. :o

Wat ik me net afvroeg, er was toch sprake van dat Yahoo en MSN elkaars netwerken gingen bestuiven? Zit dat al in 8.0? Heb namelijk veel kennissen aan die kant van de wereld waar Yahoo Messenger populairder is dan MSN. En altijd 2 windowtjes open is ook niet alles.

[ Voor 56% gewijzigd door ma9ma op 12-01-2006 11:36 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Magma schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:29:
[...]

Graag! Laat maar, ik heb net de waarschuwing gelezen. :o

Wat ik me net afvroeg, er was toch sprake van dat Yahoo en MSN elkaars netwerken gingen bestuiven? Zit dat al in 8.0? Heb namelijk veel kennissen aan die kant van de wereld waar Yahoo Messenger populairder is dan MSN. En altijd 2 windowtjes open is ook niet alles.
Nee, zit er nog niet in. Ik vermoed dat dit ofwel in de finale versie zal zitten of misschein een latere update. Ik denk dat je nog een maanden op dit onderdeel zal moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsmits
  • Laatst online: 08:01
Ik heb sinds gister ook WLM draaien, maar ik ben er niet zo weg van.

Qua vormgeving ziet het ernaaruit of het gemaakt is door een stagair van of een ex student van inholland; ook van die verschrikkelijke kleuren (valt nog mee dat je het hele venster niet roze kan maken)

Daarnaast viel mij het geheugen gebruik op. Toen ik WLM afsloot, zag ik in windows taakbeheer mn grafiek van geheugengebruik met 85 mb teruglopen. Kvraag me af wat over 2 jaar de eisen zijn voor een beetje chatten.

Ik moet wel zeggen dat ik dr zoeentje ben die vind dat ze na MSN 6.2 de verkeerde kant op zijn gegaan en er te veel, niet functionele troep in hebben gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
-ThUnDeR- schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:41:
Hier nog 5 uitnodigingen over.

offtopic:
Wat een kut msn zeg, ik vindt het persoonlijk echt helemaal niets, die kleuren en de status van iemand zie je pas als je de muis boven hem houdt in msn zelf, ben je aan het chatten.. blijven de berichten mooi staan ook al is hij offline, dat noemen ze daar tegenwoordig, offline berichten verzenden zonder dat je het door hebt
Ik kan hier aan de kleur van het poppetje zien wat de status is? Donkergroen is online, lichtgroen is away/busy/etc.

En die offline-berichten zijn reuze handig, denk eerder dat je er gewoon aan moet wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook een uitnodiging voor de BETA gehad en het maar eens uitgeprobeerd.

Afgezien van dat het vrij traag reageert, actief 50MB geheugen inneemt, geminimaliseerd 30MB, 80MB VM-Geheugen en als je er mee werkt veel CPU usage (en dat ligt niet aan mijn PC) heb ik 1 vraagje :P

Alle mensen die ik heb verwijderd staan er ineens weer in, hoe krijg ik die er weer uit? Of het in MSN 7 ook zo is geworden weet ik niet want die heeft de beta installer eraf gemieterd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Instaleerdt hij deze over je oude msn. of maakt hij een nieuwe aan waardoor je msn (7,5) nog steeds kan gebruiken ? :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
M3rcury schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:59:
Instaleerdt hij deze over je oude msn. of maakt hij een nieuwe aan waardoor je msn (7,5) nog steeds kan gebruiken ? :)
Nope, MSN 7.5 verdwijnt spoorloos als je de beta installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 09-08 18:34
Erik1 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:59:
Ik heb ook een uitnodiging voor de BETA gehad en het maar eens uitgeprobeerd.

Afgezien van dat het vrij traag reageert, actief 50MB geheugen inneemt, geminimaliseerd 30MB, 80MB VM-Geheugen en als je er mee werkt veel CPU usage (en dat ligt niet aan mijn PC) heb ik 1 vraagje :P

Alle mensen die ik heb verwijderd staan er ineens weer in, hoe krijg ik die er weer uit? Of het in MSN 7 ook zo is geworden weet ik niet want die heeft de beta installer eraf gemieterd :?
Ik ontdekte dat hij ook alle mensen laad die in je Hotmail adressenlijst staan. Je kan ergens instellen dat je alleen je "Messenger contactpersonen" wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
JeroenM_tbs schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:29:
[...]

Ik ontdekte dat hij ook alle mensen laad die in je Hotmail adressenlijst staan. Je kan ergens instellen dat je alleen je "Messenger contactpersonen" wilt zien.
Hotmail gebruik ik niet, maar heb de optie wel gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/9987/msntroep3ks.png

Dat was 'm dus, nu issie gelijk wat sneller _/-\o_

Het zijn geloof ik mensen die je hebt verwijderd, maar zij hebben jou nog wel in hun lijst, waardoor ze dus in je allow- danwel blocklist moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Heeft iemand al ervaringen met offline berichten, want ik heb er nog geen succes mee gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:49

Halfkakkende

Vandring

Ik heb vanmiddag een offline bericht verstuurd naar een MSN 7.5 gebruiker. Klaarblijkelijk kwam die gewoon aan.
Note: Mijn MSN stond wel gewoon aan op het moment dat deze persoon online kwam.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een handige functie :)

Als je rechts klikt op een contact, kun je kiezen " add a nickname "

Ben je zelfs zonder MSN Plus van die irritante namen af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:02:
Nog een handige functie :)

Als je rechts klikt op een contact, kun je kiezen " add a nickname "

Ben je zelfs zonder MSN Plus van die irritante namen af :)
He, had ik nog niet gezien! Ideaal icm contactpersonen laten zien met voor en achternaam (hoef je n aantal contactpersonen niet zelf aan te passen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Als ik mensen probeer te inviten word ik doorgelinkt naar de site en moet ik elke keer opnieuw inloggen. Als ik dan inlog vraagt microsoft of ik opnieuw naar de site probeer te connecten. Als ik dat dan doe ben ik weer uitgelogt. Cookies staan goed en auto aanmelden gevinkt wil er maar niet doorkomen ofzo.

De gene die de fix weet krijgt account ;)

Grtz

[ Voor 28% gewijzigd door Johny Cash op 12-01-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41
Klopt het dat Msn messenger Bèta alleen werkt met Hotmailadres?
Ik had laaaang geleden passport gemaakt met mn Yahoo adres omdat ik geen Hotmail gebruikte..
Heeft altijd prima gewerkt.

Nu krijg ik de melding: Met deze Passport-account is het niet toegestaan deze bètaversie van Messenger te gebruiken. 810003cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Heb je wel een invite gekregen, en die ook geauthoriseerd met je Yahoo adres? Ik kan hier namelijk gewoon inloggen met mijn spymac account. :)

Mocht je geen invite hebben gekregen, dan kan je nog altijd hier een kijkje nemen of er iemand zo vriendelijk is om je er een te sturen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb MSN Live Messenger 8 alweer verwijderd.

Het lijkt wel of die dingen gemaakt worden voor schermen die minstens 1280x1024 draaien. Het overzicht is weg, ze gaan aardig de ICQ-kant op, alleen ik geloof dat er geen opvolger voor MSN zal komen zoals dat toen is geweest bij ICQ.

Jammer, maar ik wacht wel totdat ik standaard die resolutie draai, of op een andere oplossing. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Danku voor de invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Klein vraagje, heb zojuist een invite gehad en ben de procedure aan het doorlopen. Maar ben ik verplicht om te MSN-en met het e-mailadres waarmee ik inlog op de Passport site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Laatst online: 09-08 18:34
Yup

Steker nog: je bent verplicht het e-mailadres te gebruiken waarop je de invite kreeg. Inloggen met een ander e-mailadres op de passport site heeft op dat moment geen zin.

Kwam ik ook achter... Ik heb eerst moeten wachten tot ik weer invites kreeg voordat ik ook mijn andere MSN-adressen voor MSN 8 beta kon gebruiken.

[ Voor 38% gewijzigd door Joen op 13-01-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dat is verplicht MaZo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Jammer, want ik MSN nog met een e-mailadres wat niet meer bestaat (van m'n oude ISP). :)

[ Voor 3% gewijzigd door MaZo op 13-01-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Offline messaging werkt goed zoal in versturen als ontvangen. Kan bijna niet meer zonder. Ben tevens benieuwd wanneer die music mix er aan komt in de lage landen want zit nu nog niet overal. Is teven een functie die later ook op MSN Messenger komt. Lijkt mij iets vrij leuks. Meer op de blog van de makers van Live Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-08 12:43
Ik heb net dus een invite gekregen voor MSN uhhhh, Messenger Live 8.0 Beta, en heb hem ook gedownload. Ik kan nu ook fijn inloggen enzo, zie ook de mensen allemaal, maar moet ik dan nog evengoed die patch installeren? of waar is die goed voor, want ik heb daar de echte functionaliteit nog niet van kunnen achterhalen... thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
TranceSetter schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:36:
Ik heb net dus een invite gekregen voor MSN uhhhh, Messenger Live 8.0 Beta, en heb hem ook gedownload. Ik kan nu ook fijn inloggen enzo, zie ook de mensen allemaal, maar moet ik dan nog evengoed die patch installeren? of waar is die goed voor, want ik heb daar de echte functionaliteit nog niet van kunnen achterhalen... thnx
nee, die patch is als ge wilt inloggen zonder geinvite te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Mayco schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:02:
[...]

nee, die patch is als ge wilt inloggen zonder geinvite te zijn...
ok, thnx.

Net viel namelijk ff de verbinding weg bij msn. Maar dat bleek dus gewoon ff iets met de servers van msn te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeStyler
  • Laatst online: 30-09-2023

FreeStyler

Str8 Ballin'

Jammer dat die beta alleen met windows xp werk :( , ik gebruik nog windows 2000 op mn desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 08:50

Dax

Iedereen ook zo'n hekel aan al die tabs en ads?

Die kun je er zelf zo uitslopen met de Resource Hacker

Modbreak:Dat gaat tegen de algemene voorwaarden van MSN Messenger in.

En voor de tabs:

Zoeken naar:
code:
1
2
<element layoutpos=left padding=rect(0,146,0,64) layout=filllayout() ID=Atom(ai28)>
<msbltabs id=atom(tabmanager) padding=rect(6,6,0,6)/>

Veranderen naar:
code:
1
2
<element layoutpos=none padding=rect(0,146,0,64) layout=filllayout() ID=Atom(ai28)>

- Weer 'Compile Script' drukken
- Bestand opslaan als msnmsgr.exe

Succes.. O-)

[ Voor 31% gewijzigd door pasta op 13-01-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
ikzelf heb geen last van die tabs hoor. gewoon in de instellingen aangeven dat je:

'mijn tabs niet laten zien, want dit is een openbare computer'

En voila, je tabs zijn weg. De ads zijn wel irri, en daar ga ik nog ff naar kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien ook een patch voor de nieuwe msn 8.1 want de andere patches zijn allemaal voor msn 8.0 en als ik 8.0 instaleer kan ik hem niet gebruiken zonder dat ik hem heb geupgedate naar 8.1 en als ik dat dan heb gedaan werkt de patch niet meer en kan ik er niet meer in of moet ik dan gewoon iets aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Jullie ook zon last met snelnaam toevoegen. Als ik t wil doen, klik ik rechtermuisknop, snelnaam toevoegen. En dan verdwijnt vaak heel snel alweer de mogelijkheid om snelnaam toe te voegen. Ofwel voor ik uitgetyped ben, en dan moet ik weer opnieuw aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:22:
weet iemand mischien ook een patch voor de nieuwe msn 8.1 want de andere patches zijn allemaal voor msn 8.0 en als ik 8.0 instaleer kan ik hem niet gebruiken zonder dat ik hem heb geupgedate naar 8.1 en als ik dat dan heb gedaan werkt de patch niet meer en kan ik er niet meer in of moet ik dan gewoon iets aanpassen ?
Euh, hoe kom je aan 8.1? Ik heb net nog gedownload van microsoft, maar is nog steeds 8.0.0365

Gelijk andere vraag, hier bij mij werkt het bestanden delen niet nog. Is dat bij jullie ook zo? Of doe ik wat verkeerd?

[ Voor 11% gewijzigd door Br@m op 13-01-2006 21:09 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
Vanmiddag nog getest die bestanden delen geen problemen gehad. Vind het beter dan bestanden versturen zoals het eerst ging in het zelfde gespreksvenster
We gingen steeds verder meet grotere bestanden maar bij een avi van 700mb kreeg hij het een beetje moelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:49
Heb msn 8 even geprobeerd,en vind het helemaal niks. De interface is naar mijn smaak te lomp voor woorden.
Hoe uninstall in de beta? Heb het via configscherm>software geprobeerd en daar is hij nu ook weg,maar msn 8 staan hier nogsteeds geinstalleerd.

--edit--
Msn 8 probeerd msn 7.5 te uninstallen. Dit is niet goed gegaan en nu zit ik met een vernagelde 7.5 installatie die ik niet kan fixen. Heel duidelijk nog een beta product.

--edit2--

Msn 8 wil ook niet goed verwijderen. Uninstall gerunned en nu zijn alle links weg,maar hij word nog wel gestart tijdens boot. Kan voor de rest geen spoor meer vinden van msn 8,bizar.

--edit3--
Windows Install Clean Up tool heeft uitkomst geboden. Even de installatie van 7.5 geselecteerd en op remove gedrukt,toe werkte de install weer.

[ Voor 59% gewijzigd door pingkiller op 13-01-2006 22:39 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 22-08 23:14

flexje

got-father

Ik draai nu al 2 dagen Live Messenger, in het begin was het even wennen aan het uiterlijk...
Alleen vind ik het een beetje traagjes, een soort van mislukte Google Talk...

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
MasterJR schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:21:

*knip*
En voor de tabs:

Zoeken naar:
code:
1
2
<element layoutpos=left padding=rect(0,146,0,64) layout=filllayout() ID=Atom(ai28)>

Veranderen naar:
code:
1
2
<element layoutpos=none padding=rect(0,146,0,64) layout=filllayout() ID=Atom(ai28)>

Succes.. O-)
Werkt dit ook bij 7.5? k ben namelijk op zoek maar ik kan die regel niet vinden en om zomaar iets te veranderen zie ik ook niet zitten... en is op deze manier ook de browser te veranderen die geopend wordt als je op de knop voor inbox klikt zodat ie geopend wordt in firefox?

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 13-01-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Sinds vanochtend heb ik ook WLM(dankzij het stormloop-topic). Erg rommelig en weinig overzicht.
Hoe kan ik zelf eigenlijk invites sturen; Hoe lang duurt dat?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
MasterJR Thanks werkt perfect.

Nu past de lijst met online/afwezige contact personen wel op mijn scherm

edit check deze site om uitnodigingen te versturen:
http://ideas.live.com/ (is ook al eerder voor bij gekomen)

[ Voor 35% gewijzigd door NielsHarley op 13-01-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-08 19:48

MrDrako

nep ict'er

Rommelig? als je alle instellingen verkent word het een heel compact programma. Ook kun je snelnamen toekennen waardoor die lange breezernamen verleden tijd zijn. Ik vind het juist 100x overzichtelijker. Misschien dat het groter word als je muis erover gaat, als dat uit kan was ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

kan ik al invites versturen als ik sinds vanochtend WLM gebruik? Zo ja; waar moet ik dan op klikken?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
timow schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:15:
kan ik al invites versturen als ik sinds vanochtend WLM gebruik? Zo ja; waar moet ik dan op klikken?
2 postst hier boven staat waar vandaan je eventueel al invite's kan weggeven maar als je het pas sinds vandaag gebruikt kan het even duren voordat je zelf pas kan uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 22-08 23:14

flexje

got-father

MrDrako schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:14:
Rommelig? als je alle instellingen verkent word het een heel compact programma. Ook kun je snelnamen toekennen waardoor die lange breezernamen verleden tijd zijn. Ik vind het juist 100x overzichtelijker. Misschien dat het groter word als je muis erover gaat, als dat uit kan was ik helemaal blij.
Dat is ook uit te zetten, kijk maar bij je instellingen (Algemeen/Contactpersonen uitvouwen als ik er met mijn muis overheen ga <-- uitvinken)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

*knip*

En voor de tabs:

Zoeken naar:
code:
1
2

Veranderen naar:
code:
1
2

Succes.. O-)
De tabs kan je uitzetten in extra>opties>beveiliging?

Mijn tabs niet weergeven blabla
daar vinkje bij en je bent van je tabs af :P veel makkelijker :D

[ Voor 24% gewijzigd door pasta op 13-01-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://spaces.msn.com/members/MessengerSays/

Nieuwe optie om samen met iemand naar muziek te luisteren:

How To Use It:

Open a conversation window
Hit “activities”
Select the second one down: Music Mix
When the play list opens, add tracks to it and jam away…together!

Details:

Remember – you’re sharing a play list. If you fastforward, skip, or stop a song, your buddy will hear the same thing you do.
Songs are not actually transferred to your buddy, only a compressed version is temporarily cached on their computer while you mix.
Playlist file formats are wma, mp3, & wav
Music Mix holds up to 25 songs at a time, each a max of 20MB in size. You must delete songs to add more
Album art info is shown at the top of the activity window only in the US, but obscure songs can sometimes show the wrong album art.
the Search button only shows up for songs added by your buddy, clicking it will take you to an MSN Music search for your song
Requirements:

Currently only available in the US, France, Germany, Japan, and the UK.
Requires WMP 10, which is available for Windows XP and up.
Now available on Windows Live Beta, but VERY SOON MSN Messenger users will see it show up in their activity menu as well, so keep checking it.

hoe verander je de "locatie" ook alweer, daar was iets voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
Weet niet of het met je instellingen van hotmail te maken heeft, maar die moest ik wijzigen naar USA om gebruik te kunnen maken van hotmail live.
Locatie in msn wijzigen weet ik niet

En heb vanmiddag dat samen naar de zelfde muziek luisteren getest werk echt goed. samen die playlist vol zetten en luisteren maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
flexje schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:31:
[...]

Dat is ook uit te zetten, kijk maar bij je instellingen (Algemeen/Contactpersonen uitvouwen als ik er met mijn muis overheen ga <-- uitvinken)
Oh, da's fijn zeg! _o_

Ik ben wel blij met WLM, is echt een stuk beter dan 7.5
7.5 was al een hele vooruitgang omdat je ondertitels hebt, en nu kan je, gelukkig, ook nog custom names geven.
Fijn allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 07:31
Ik heb een vraagje.
Ik heb van iemand een invite gekregen voor msn 8(WLM) en ik ben er heel tevreden mee. Alleen soms zit mijn broer ook op deze pc en kan hij niet aanmelden via deze msn. Kan ik op 1 of andere manier WLM én MSN 7.5 installeren? Ik heb er nu 7.5 op staan maar als ik dan WLM ga installeren gaat 7.5 automatisch weg, graaag jullie hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 07:31

Modbreak:Dat gaat tegen de algemene voorwaarden van MSN Messenger in.

En voor de tabs:

Zoeken naar:
code:
1
2

Veranderen naar:
code:
1
2

Succes.. O-)
Kun je me even toevoegen op msn? barzi_to[at]hotmail[dot]com

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 15-01-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:06:
http://spaces.msn.com/members/MessengerSays/

Nieuwe optie om samen met iemand naar muziek te luisteren:

<bla>
hoe verander je de "locatie" ook alweer, daar was iets voor
mocht je al die extra spelletjes etc willen hebben, moet je even je hotmail account op locatie verenigde staten zetten, of als je geen gebruikt maakt van hotmail, je passport locatie veranderen (www.passport.com).

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:28
Wanneer krijg je invites bij MSN 8.0 Beta?

[ Voor 59% gewijzigd door brada op 14-01-2006 12:28 ]

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
De eerste keer duurde het bij mij 5 dagen. voor dat ik invite's kon vesturen. Maar daarna kreeg ik snel weer nieuwe er bij bijna elke dag een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
matsume schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:15:
Ik heb een vraagje.
Ik heb van iemand een invite gekregen voor msn 8(WLM) en ik ben er heel tevreden mee. Alleen soms zit mijn broer ook op deze pc en kan hij niet aanmelden via deze msn. Kan ik op 1 of andere manier WLM én MSN 7.5 installeren? Ik heb er nu 7.5 op staan maar als ik dan WLM ga installeren gaat 7.5 automatisch weg, graaag jullie hulp ;)
Je kan wel oude Windows Messenger erop zetten, heb ik hier ook gedaan voor een huisgenoot :)

Windows messenger en MSN Messenger/Windows Live Messenger kunnen samen tegelijk draaien :)

Of hij moet webmessenger gebruiken, dat kan ook :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!