Er is een mogelijkheid om ook MSN nog apart te draaien. Geloof dat je hem op je bureablad kan zetten of zo. Maar precies weet ik het niet. Ik raad je aan even een zoekmachine te gaan gebruiken.
Verwijderd
ben ik nu de enige die 't een enorm slechte MSN vindt?
- dat sorteren van contact list op status (ipv hoe 't eerst was online/offline) is zoooo onhandig. zoek ik nu iemand in m'n list moet ik 3 keer de list alfabetisch langslopen of een usernaam
- geen kleine msnpictures meer
- je moet die hover functie aanzetten om te zien of iemand nu away/busy/be right back/ etc is
- minder mensen op 't scherm, in msn 7.5 zo'n 40 mensen op 't scherm, hier maar 25 ofzo
super user unfriendly dus..verder ziet 't er fancy uit maar ik ben weer terug naar 7.5
- dat sorteren van contact list op status (ipv hoe 't eerst was online/offline) is zoooo onhandig. zoek ik nu iemand in m'n list moet ik 3 keer de list alfabetisch langslopen of een usernaam
- je moet die hover functie aanzetten om te zien of iemand nu away/busy/be right back/ etc is
- minder mensen op 't scherm, in msn 7.5 zo'n 40 mensen op 't scherm, hier maar 25 ofzo
super user unfriendly dus..verder ziet 't er fancy uit maar ik ben weer terug naar 7.5
Ik ben het met je eens, zie de punten ook die ik genoemd heb...Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 02:34:
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Even mijn reacties op wat jij meedeelt.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 02:34:
1 dat sorteren van contact list op status (ipv hoe 't eerst was online/offline) is zoooo onhandig. zoek ik nu iemand in m'n list moet ik 3 keer de list alfabetisch langslopen of een usernaam
2 geen kleine msnpictures meer
3 je moet die hover functie aanzetten om te zien of iemand nu away/busy/be right back/ etc is
4 minder mensen op 't scherm, in msn 7.5 zo'n 40 mensen op 't scherm, hier maar 25 ofzo
1 Je kan sorteren op groepen, op online ne offline en recent bijgewerkte spaces. En je kan ook nog eens de menen die offline zijn in een groep niet langer laten afbeelden. Qua dat zoeken van je contactpersoon is daar nu een heel simpele oplossing voor. Bovenaan heb je namelijk een zoekbalkje en als je daar een deel van de naam van je contactpersoon intikt zie je meteen die persoon in beeld. Gebruik dit regelmatig en is best handig.
2. Juist, je hebt het enkel als je meer info laat toenen.
3. Fout als je er gewoon over staat zie je het ook. En aan het symbool kan je ook zien dat ie niet online is. Maar vermoed dat dit snel opgelost zal zijn want veel mensen hebben er al over geklaagd.
4. Inderdaad meer scrollen maar opnieuw verwijs ik je naar de zoekbalk.
Vindt het vooral handig dat je Live Messenger geheel naar je hand kan zetten wat toch wel grotendeels nodig is met al die nieuwe zaken.
En toch vind ik het een groot gemis om niet meer op contactpersoon te kunnen sorteren. Dus: eerst sorteren op online/offline, dan op nickname. Een search door je contactpersonen kan soms wel handig zijn, maar het maakt het overzicht er niet significant beter op.co0lman schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:38:
[...]
Even mijn reacties op wat jij meedeelt.
1 Je kan sorteren op groepen, op online ne offline en recent bijgewerkte spaces. En je kan ook nog eens de menen die offline zijn in een groep niet langer laten afbeelden. Qua dat zoeken van je contactpersoon is daar nu een heel simpele oplossing voor. Bovenaan heb je namelijk een zoekbalkje en als je daar een deel van de naam van je contactpersoon intikt zie je meteen die persoon in beeld. Gebruik dit regelmatig en is best handig.
En dan heb je geliijk weer zo'n heel groot blok per contactpersoon.2. Juist, je hebt het enkel als je meer info laat toenen.

Ik wil het graag in 1 keer kunnen zien en als het even kan ook nog zonder die belachelijk grote blokken per contactpersoon.3. Fout als je er gewoon over staat zie je het ook.
Je ziet aan die vernieuwde MSN-poppetjes alleen maar of iemand online of offline is, hun exacte status (afwezig, bezet, etc.) kun je er niet aan zien. Een groot gemis dus.En aan het symbool kan je ook zien dat ie niet online is. Maar vermoed dat dit snel opgelost zal zijn want veel mensen hebben er al over geklaagd.
Dat van minder mensen op het scherm volg ik niet helemaal. Op welke manier minder mensen op het scherm?4. Inderdaad meer scrollen maar opnieuw verwijs ik je naar de zoekbalk.
Vindt het vooral handig dat je Live Messenger geheel naar je hand kan zetten wat toch wel grotendeels nodig is met al die nieuwe zaken.
Het aantal contactersonen in je lijst die je kan zien zonder te scrollen.JeroenM_tbs schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:03:
[...]
Dat van minder mensen op het scherm volg ik niet helemaal. Op welke manier minder mensen op het scherm?
Groot gemis vind ik ook dat je niet gemakkelijk meer de nicknamen of persoonlijke berichten kunt aflezen. Vaak zijn namen zo lang dat ze niet voluit in msn passen (als je je msn venster gewoon smal aan de zijkant hebt), wil je de rest van het persoonlijk bericht zien dan hield ik eerst altijd mn muis boven de contactpersoon en verscheen in zo´n geel venstertje de hele naam. Nu moet ik eerst de contactkaart tevoorschijn klikken en daar mn muis stilhouden om de naam te kunnen zien.
Dat is dus niet waar. Heb een invite gekregen op mn gmail en ingelogd op die link met mn hotmail account... no problems...JeroenM_tbs schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:37:
Yup
Steker nog: je bent verplicht het e-mailadres te gebruiken waarop je de invite kreeg. Inloggen met een ander e-mailadres op de passport site heeft op dat moment geen zin.
just for the record..
Voor verwijderen van tabs enz, kan je net zo goed het programma WLM Universal patcher gebruiken. Werkt stuk sneller als met recource hacker.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat is dus niet helemaal waar. Ik had toevallig tegelijk 2 invites gekregen. 1 daarvan heb ik doorgestuurd naar mijn broertje met de verwachting dat hij geen gebruik zou kunnen maken van msn live (of msn 8 hoe je het noemen wil), maar het lukte hem dus wel.JeroenM_tbs schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:37:
Yup
Steker nog: je bent verplicht het e-mailadres te gebruiken waarop je de invite kreeg. Inloggen met een ander e-mailadres op de passport site heeft op dat moment geen zin.
Kwam ik ook achter... Ik heb eerst moeten wachten tot ik weer invites kreeg voordat ik ook mijn andere MSN-adressen voor MSN 8 beta kon gebruiken.
Hij heeft trouwens wel een hotmail account. Dus misschien dat het verschil daar in zit, dat met een hotmail account je wel zo kan inloggen met msn 8 maar met een .net passport met ander mail adres niet....
Wat een butzooi. Gooi dus in Hotmail m'n contactpersonen weg, gooit ie dus ook iedereen uit m'n MSN. Meer dan 150 mensen: allemaal weg. Kolerezooi.
Haha. Nee. Helaas niet. Vond MSN altijd zo mooi omdat die contactpersonen centraal opgeslagen werden. Alleen wist ik niet dat je ze dus ook vanuit je Hotmail kon verwijderen.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:04:
Dat is wel zuur. Niet ergens opgeslagen, zodat je ze kunt importeren?
Heb nog vanalles geprobeerd. Via m'n cache terug naar de pagina te gaan waarop de contactpersonen staan in Hotmail, maar ook dat wil niet lukken.
Ach ja. Zo is m'n MSN tenminste eens opgeschoond. De mensen waar ik wat mee heb, sturen me vroeg of laat toch wel een berichtje.
Staan ze ook niet meer bij "Extra", "Opties", "Privacy", "Bekijken" (overzicht van wie jou toegevoegd heeft in hun lijst)?GoodspeeD schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:14:
[...]
Haha. Nee. Helaas niet. Vond MSN altijd zo mooi omdat die contactpersonen centraal opgeslagen werden. Alleen wist ik niet dat je ze dus ook vanuit je Hotmail kon verwijderen.
Heb nog vanalles geprobeerd. Via m'n cache terug naar de pagina te gaan waarop de contactpersonen staan in Hotmail, maar ook dat wil niet lukken.
Ach ja. Zo is m'n MSN tenminste eens opgeschoond. De mensen waar ik wat mee heb, sturen me vroeg of laat toch wel een berichtje.
Ik denk eigenlijk niet dat daar ook alles weg is als je je contactpersonen verwijderd hebt.. Ik heb daar namelijk ook een paar mensen in staan die niet meer in mijn contactlijst staan.. Als ze daar nog staan kun je er met de rechtermuisknop op klikken en weer toevoegen..
[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 17-01-2006 13:49 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Zelf vind ik MSN 8 wel beter worden naarmate je het langer gebruikt. Ik vind het niet langzamer werken als 7.5 bv. Ook maakt het me niets uit welke status iemand heeft. als hij/zij niet aangesproken wil worden, dan had hij/zij maar op offline moeten gaan staan.
De Offline berichten vind ik zelf echt een goed idee. Hoe vaak het niet is voorgekomen bij mij dat ik iets naar iemand wilde sturen, maar dat dat niet gaat, en op het moment dat hij dan wel online is, dat je dan zelf offline bent.
lees de topicwarning nog maar eens
De Offline berichten vind ik zelf echt een goed idee. Hoe vaak het niet is voorgekomen bij mij dat ik iets naar iemand wilde sturen, maar dat dat niet gaat, en op het moment dat hij dan wel online is, dat je dan zelf offline bent.
lees de topicwarning nog maar eens
[ Voor 10% gewijzigd door sanfranjake op 17-01-2006 17:43 ]
Verwijderd
In de vorige MSN versies kon je mensen zoeken op basis van interessegebied en dergelijke, ik vind die optie (op het eerste zicht dus
) niet terug in deze beta-versie.
Hm.. hoe kom ik van dit 'virus' af ?
Ik vind het echt heel slecht werken..
lomp, veel geheugen, langzaam, en de icons in mn lijst zijn onhandig..
het enige wat handig is, is dat je eindelijk namen kan veranderen
oh ja, en offline IM, wat al in het begin in icq zat
[ Voor 38% gewijzigd door Jrz op 17-01-2006 21:08 ]
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Verwijderd
Deïnstalleren?Jrz schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:07:
Hm.. hoe kom ik van dit 'virus' af ?
Ik heb hem sinds gisteren draaien
hehe wel lastig ik heb 2 hotmailaccounts waarmee ik allebei ook op msn zit. Nu kan ik dus met me ene account niet meer inloggen 
Hoelang duurt het voordat je invites kunt versturen?
dan kan ik mezelf op me andere account inviten....
Hoelang duurt het voordat je invites kunt versturen?
Verwijderd
Over een tijdje kan jij zelf je broer inviten om 8.0 te gebruikenmatsume schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:15:
Ik heb een vraagje.
Ik heb van iemand een invite gekregen voor msn 8(WLM) en ik ben er heel tevreden mee. Alleen soms zit mijn broer ook op deze pc en kan hij niet aanmelden via deze msn. Kan ik op 1 of andere manier WLM én MSN 7.5 installeren? Ik heb er nu 7.5 op staan maar als ik dan WLM ga installeren gaat 7.5 automatisch weg, graaag jullie hulp
Nou ik moet zeggen best lastig dat je niet kan zien of iemand away of bezig is, dan moet je er echt over heen gaan met je muis. Niet echt handig dus.
En patchou moet ook even opschieten met Live Plus
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Je kan toch gewoon WLM Universal patcher gebruiken voor multiple msn? Of werkt dat niet met deze patch, heb het zelf namelijk niet geprobeerd.TheVisionMaster schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:44:
Ik heb hem sinds gisteren draaienhehe wel lastig ik heb 2 hotmailaccounts waarmee ik allebei ook op msn zit. Nu kan ik dus met me ene account niet meer inloggen
Hoelang duurt het voordat je invites kunt versturen?dan kan ik mezelf op me andere account inviten....
Nee hoor kan je wel zien, kijk maar naar de volgende screenshot die ik gemaakt heb:SithWarrior schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:15:
Nou ik moet zeggen best lastig dat je niet kan zien of iemand away of bezig is, dan moet je er echt over heen gaan met je muis. Niet echt handig dus.

Als het poppetje op lichtgroen staat is iemand afwezig/bezet/oid. Is het poppetje donkergroen is iemand gewoon online. Grijs poppetje is iemand niet aangemeld.
Afwezig, bezet, oid. wil ik graag ook aan verschillende poppetjes kunnen zien, dan weet je namelijk direct of je die persoon kan "storen" of niet.
Nu met deze poppetjes zijn die statussen verder ook overbodig dan eigenlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Joen op 18-01-2006 18:33 ]
Ik denk dat je hiervoor nog even geduld moet oefenen want dit is veel gevraagd en komt er wellicht aan.JeroenM_tbs schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:33:
Afwezig, bezet, oid. wil ik graag ook aan verschillende poppetjes kunnen zien, dan weet je namelijk direct of je die persoon kan "storen" of niet.
Kan er iemand die die MSN8 geinstalleerd heeft eens in deze folder kijken?
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\msn-email-adres\SharingMetadata\Working
Er staat daar een bestandje in "SimilarityTable_2" dat verborgen is. (untick hide protected files and folders in explorer options)
Hoe groot is dat bestandje bij jullie?
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\msn-email-adres\SharingMetadata\Working
Er staat daar een bestandje in "SimilarityTable_2" dat verborgen is. (untick hide protected files and folders in explorer options)
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
shaidar schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:39:

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 19-01-2006 18:15 ]
En dat vind niemand raar dat dat 8GB is?
Komaan voor een idiote messenger
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Grootte op schijf: 20.1 MB.....shaidar schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:01:
En dat vind niemand raar dat dat 8GB is?Komaan voor een idiote messenger
Nou ik moet zeggen best lastig dat je niet kan zien of iemand away of bezig is, dan moet je er echt over heen gaan met je muis.DjWannaB2002 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:42:
[...]
Nee hoor kan je wel zien, kijk maar naar de volgende screenshot die ik gemaakt heb:
[afbeelding]
Als het poppetje op lichtgroen staat is iemand afwezig/bezet/oid. Is het poppetje donkergroen is iemand gewoon online. Grijs poppetje is iemand niet aangemeld.
Edit//
Die file valt wel mee:
Grootte: 8,00 GB (8.589.934.592 bytes)
Grootte 1,06 MB (1.114.112 bytes)
op schijf:
[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 19-01-2006 19:10 ]
Dat grote bestand is normaal. Geloof dat het voor gedeelde mappen is.
Heb ik ook opgemerkt ja, heb t gewoon weggegooit en nergens last mee gehad. Kan t bestandje nu niet meer vinden dus wellicht ook niet meer opnieuw aangemaakt.shaidar schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:39:
Tja het neemt echt niet zoveel ruimte in. Ben dat ooit wel eens eerder tegen gekomen bij een programma. Leek me toen een soort van copieer beveiliging omdat het toen gezien werd als bestand wat niet op cd gebrand kan worden vanwege de fictieve grote. Maar goed. Lekker boeiend. Heb geen last van het bestand.
die 8gb is een sparse file, wel irritant iig
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Verwijderd
Na hoeveel dagen krijg je weer nieuwe invites?
Ik had er 5 ong. een week geleden, maar wil d'r meer
Ik had er 5 ong. een week geleden, maar wil d'r meer
Mensen ik heb een weekje de versie gebruikt waarbij je met een proxy moest inloggen
Nu kreeg ik vanochtend dit mailtje:
Nu kreeg ik vanochtend dit mailtje:
Nu ben eigenlijk best dom geweest en dus de boel gedownload en dus ook m'n wachtwoord ingevoerd (volgens mij gewoon via het passport.net netwerk). Alles werkt en ik kan nu ook inloggen zonder proxy enzo, maar ik vraag me af was dit niet een manier van een sukkel om password te kapen??--------------------------------------------------------------------------------
Hello!
We'd like you to be among the first to try a new beta version of Messenger.
If you use MSN® Messenger now, we think you're really going to enjoy Windows LiveTM Messenger. It's as fun and reliable as the Messenger you already know, and you won't lose your contact list or any other personal information when you try this new version.
Some of the new stuff it will let you do:
Use Windows Live call to sign-up for MCI Web Calling to get incredibly low rates on calls to phones across the country or around the world
Drop documents into special folders that you and your contact can access even when one of you is off-line
Join Now
Join Now
Please keep in mind that since this is a beta, some features are still in progress. And that we need your feedback if there's anything that doesn't seem to working right, or that you would like to see done differently.
And in case you were wondering about the new name, Windows Live Messenger is part of a new family of services from Microsoft® that includes Windows Live Mail (now a simpler, safer, faster mail), and Live.com (a new personalized homepage experience), to name just a few.
If you have any trouble while signing up for the beta or if you would like to provide any other feedback please go to http://support.live.com
Thanks, and we hope to hear from you soon.
Ik heb een disk van 6,3G met 2G vrije ruimte. En ik heb er ook een file op staan van 8G.shaidar schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:01:
En dat vind niemand raar dat dat 8GB is?Komaan voor een idiote messenger

En ik heb hem nu ook:
Welkom!
We hebben een nieuwe bètaversie van Messenger die we jou als een van de eersten willen laten uitproberen.
Als je MSN® Messenger al gebruikt, denken we dat je deze nieuwe versie, met de nieuwe naam Windows Live TM Messenger, zeker erg leuk zult vinden.
Het is vertrouwd, zoals de Messenger die je al kent en je raakt natuurlijk je lijst met contactpersonen of andere persoonlijke gegevens niet kwijt wanneer je deze nieuwe versie probeert. Maar daarbij krijg je handige en nieuwe leuke functies!
+++
Tja beetje lastig voor de overige gebruikers van deze PC, die moeten wachten op invites voor dat ze weer kunnen MSN'en
Welkom!
We hebben een nieuwe bètaversie van Messenger die we jou als een van de eersten willen laten uitproberen.
Als je MSN® Messenger al gebruikt, denken we dat je deze nieuwe versie, met de nieuwe naam Windows Live TM Messenger, zeker erg leuk zult vinden.
Het is vertrouwd, zoals de Messenger die je al kent en je raakt natuurlijk je lijst met contactpersonen of andere persoonlijke gegevens niet kwijt wanneer je deze nieuwe versie probeert. Maar daarbij krijg je handige en nieuwe leuke functies!
+++
Tja beetje lastig voor de overige gebruikers van deze PC, die moeten wachten op invites voor dat ze weer kunnen MSN'en
Iemand bekend met %1 wordt afgesloten als gevolg van de volgende fout: <onbekend>?
WIndows Live Messenger heeft maar liefst 1 dag goed gelopen, en nu krijg ik constant deze error.
Ga nu ff booten, zien of het helpt, ben er bang voor
7.5 is running, again.
Iedere keer als ik een bericht zond (Het bericht kwam wel aan!) en als ik een bericht kreeg die error, is niet echt werkbaar.
Ik wacht wel even.
WIndows Live Messenger heeft maar liefst 1 dag goed gelopen, en nu krijg ik constant deze error.
Ga nu ff booten, zien of het helpt, ben er bang voor
7.5 is running, again.
Iedere keer als ik een bericht zond (Het bericht kwam wel aan!) en als ik een bericht kreeg die error, is niet echt werkbaar.
Ik wacht wel even.
[ Voor 29% gewijzigd door Nakebod op 21-01-2006 17:14 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Even een update van de topictitel nav een tip van Rafe 
[MSN Live Messenger] 8.0 bèta versie uitgelekt. > Windows Live Messenger 8 ervaringen *
[MSN Live Messenger] 8.0 bèta versie uitgelekt. > Windows Live Messenger 8 ervaringen *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik zie eigenlijk compleet niet de moeite van de update naar 8... het ziet er slicker uit, en ik hoorde destijds iets over samenwerking met AIM.. maar specialer dan dat wordt het niet toch, of wel?
• Offline MessagingapNia schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:52:
Ik zie eigenlijk compleet niet de moeite van de update naar 8... het ziet er slicker uit, en ik hoorde destijds iets over samenwerking met AIM.. maar specialer dan dat wordt het niet toch, of wel?
• Shared Folders
• Custom Nicknames
• Bellen á la Skype.
Er zijn nog meer veranderingen, maar voor mij zjin dit de belangrijkste/handigste. MSN Messenger 7.5 is in vergelijking een stuk gehandicapter
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ik denk dat ik zelf nog even ga wachten om Live te installeren, ik gebruik MSN sinds dit weekend en heb nu de 7.5 goed getweakt naar mijn zin
Met MSN 7.5 kan ik prima voldoen:
-video-gesprekken werken perfect met 7.5
-handigere contactenindeling dan MSN 8.0
(ik had opeens 300 mensen in m'n lijst, omdat alles en iedereen dubbel voorkwam in m'n hotmail-contactenlijst enzo. Kan ik wel weer per mensje gaan verwijderen maar bij 7.5 was dit tenminste chill)
-Veel mooiere en normalere lay-out dan 8.0. Als k chat wil k gewoon chatten, dan wil ik geen oranje scherm met licht- en donkergroene poppetjes en al die poespas eromheen. Gewoon lekker simpel, grijs, zonder duizend extra opties en dergelijke.
Zodoende blijf ik nu nog lekker achter 7.5 zitten en als de echte versie van 8.0 uitkomt, kijk k daar wel weer even naar (waarna ik daarna waarschijnlijk weer terugga na 7.5 maar dat zien we dan wel)
-video-gesprekken werken perfect met 7.5
(ik had opeens 300 mensen in m'n lijst, omdat alles en iedereen dubbel voorkwam in m'n hotmail-contactenlijst enzo. Kan ik wel weer per mensje gaan verwijderen maar bij 7.5 was dit tenminste chill)
-Veel mooiere en normalere lay-out dan 8.0. Als k chat wil k gewoon chatten, dan wil ik geen oranje scherm met licht- en donkergroene poppetjes en al die poespas eromheen. Gewoon lekker simpel, grijs, zonder duizend extra opties en dergelijke.
Zodoende blijf ik nu nog lekker achter 7.5 zitten en als de echte versie van 8.0 uitkomt, kijk k daar wel weer even naar (waarna ik daarna waarschijnlijk weer terugga na 7.5 maar dat zien we dan wel)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die kun je aanpassen.. Ik had eerst ook al mijn hotmail contactpersonen er bij gekregen die ik niet in MSNM had staan. In het hoofdscherm van MSNM 8 kun je via "Contactpersonen", "Contactpersonen filteren" aanpassen welke je wilt zien (en dan kies je dus voor "Alleen Messenger-contactpersonen").CLB schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:05:
Met MSN 7.5 kan ik prima voldoen:
KNIP
KNIP
[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-01-2006 11:18 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Heb nu ook Messenger 8 draaien. Heb de proxy software als service geinstalleerd, en dat werkt uitstekend. Geen lastige reclames van het programma, terwijl je wel altijd gewoon van Messenger 8 gebruik kunt maken (zonder invites)
Heeft niemand hier problemen met gedeelde mappen? Heb een paar posts gezien waar werd gezegd dat het niet werkte, maar geen precieze probleemomschrijving en al zeker geen oplossing. Mijn punt is dat ik perfect een gedeelde map kan aanmaken, maar ik kan geen bestanden zien. Het vlak blijft gewoon wit, en als ik er een ander programma overheen open, en dan weer minimaliseer, blijft er zeg maar een afdruk van dat programma achter in het vlak. Ik geloof dat het te maken heeft met Flash, maar ik heb al heel lang Flash Player 8, en ik heb het al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, zowel vanuit IE als FF. Ook heb ik Flash 8 geinstalleerd, je zou toch verwachten dat daar ook FP8 bij zit...
Verwijderd
Heb hem ook net draaien. Vind het op zich leuk geworden, maar het is erg druk. Zonde van de overvloed aan icons, die tabbar die niet weg kan, die advertisements..
Geen problemen hier met het delen van bestanden.
Wat betreft de tabbladen en advertentie, die zijn gewoon te verwijderen met een patch hoor.
Hoe lang duurt het trouwens voordat ik weer invites krijg? Heb 2 dagen na installatie 5 invites gekregen om uit te delen, maar daar ben ik nu alweer een paar dagen doorheen....
Wat betreft de tabbladen en advertentie, die zijn gewoon te verwijderen met een patch hoor.
Hoe lang duurt het trouwens voordat ik weer invites krijg? Heb 2 dagen na installatie 5 invites gekregen om uit te delen, maar daar ben ik nu alweer een paar dagen doorheen....
[ Voor 39% gewijzigd door 13art op 24-01-2006 00:46 ]
Staat gewoon bovenaan als je reageert. Ff wat getrashed, houd je aan deze regels.
Signature
Verwijderd
Dat klopt niet, die kun je in je preferences uitschakelen.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:14:
...die tabbar die niet weg kan...
Geen invites aanbieden.. wel een linkje?pasta schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:49:
Staat gewoon bovenaan als je reageert. Ff wat getrashed, houd je aan deze regels.
http://forum.fok.nl/topic/809739
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Is er een manier om de maximale berichtlengte te vergroten zoals msn plus dit doet? ik erger me dood namelijk zonder plus op WLM 8.. misschien een of andere registersleutel?
Everything is possible, until it's not.
Verwijderd
Ik kreeg zojuist een hele mooie invite! Ik vroeg me alleen wel af waar de optie staat om voor grote schermafbeeldingen.staat? Ik wil dus de combinatie van grote schermafbeeldingen, met als het kan de 4 actie-knoppen.
Ik vind het wel relaxed, aleen jammer dat mijn zusjes en mijn moeder hem niet kunne gebruiken omdat aleen ik een invite heb. Ik heb dus heb hem maar 1 dag kunnen gebruiken, omdat die patch geen optie is voor mij. Verder heb ik gemerkt dat hij sneller is dan msn 7.5 is (merk ik snel omdat ik een oude celeron 500 heb
) en dat voor een beta

hoezo geen optie?w1z13 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:52:
Ik vind het wel relaxed, aleen jammer dat mijn zusjes en mijn moeder hem niet kunne gebruiken omdat aleen ik een invite heb. Ik heb dus heb hem maar 1 dag kunnen gebruiken, omdat die patch geen optie is voor mij. Verder heb ik gemerkt dat hij sneller is dan msn 7.5 is (merk ik snel omdat ik een oude celeron 500 heb) en dat voor een beta
Voor het "Contactpersoon of nummer zoeken" invoerveld staat een logootje met contactpersoon toevoegen en ernaast contactpersonen beheren.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:54:
Ik kreeg zojuist een hele mooie invite! Ik vroeg me alleen wel af waar de optie staat om voor grote schermafbeeldingen.staat? Ik wil dus de combinatie van grote schermafbeeldingen, met als het kan de 4 actie-knoppen.
Klik op contactpersonen beheren en vink details laten zien aan.
Die Tabbar kan je ergens in je instellingen uitschakelen door aan te vinken "mijn tabs niet laten zien, dit is een openbare computer"Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:14:
Heb hem ook net draaien. Vind het op zich leuk geworden, maar het is erg druk. Zonde van de overvloed aan icons, die tabbar die niet weg kan, die advertisements..
Als je geen Ads wil, moet je gewoon Kaspersky Internet Security installeren. Deze heeft een vrij aggressief anti-banner systeem.
Verwijderd
Dat werkt geweldig! Bedankt!eur0fighter schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:51:
[...]
Voor het "Contactpersoon of nummer zoeken" invoerveld staat een logootje met contactpersoon toevoegen en ernaast contactpersonen beheren.
Klik op contactpersonen beheren en vink details laten zien aan.
Nu ik met A-Patch alle subnamen heb weggepoetst ziet het er heerlijk schoon uit
Even geduld hebben. Na een paar dagen krijg je de mogelijkheid om uit te delen. Die van mij zijn alweer op.w1z13 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:52:
Ik vind het wel relaxed, aleen jammer dat mijn zusjes en mijn moeder hem niet kunne gebruiken omdat aleen ik een invite heb. Ik heb dus heb hem maar 1 dag kunnen gebruiken, omdat die patch geen optie is voor mij. Verder heb ik gemerkt dat hij sneller is dan msn 7.5 is (merk ik snel omdat ik een oude celeron 500 heb) en dat voor een beta
Is A-Patch ook niet een prog waar je de banners mee weg kunt halen?Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:54:
[...]
Dat werkt geweldig! Bedankt!
Nu ik met A-Patch alle subnamen heb weggepoetst ziet het er heerlijk schoon uit
[ Voor 27% gewijzigd door bolke op 27-01-2006 14:57 ]
dat willen mijn moeder en mijn zusjes niet (door dat reclamevenstertje) maar ik heb nu invites dus het probleem is opgelost
ik vind hem egt super relaxed werken
[ Voor 4% gewijzigd door w1z13 op 27-01-2006 14:56 ]
Ik geloof dat http://ideas.live.com/ is ge-update. Je kan je nu namelijk aanmelden voor de beta van de nieuwe msn. (of klopt dit verhaal niet en is dit niet de officieele site
)
In ieder geval makkelijk voor als je geen invites hebt

In ieder geval makkelijk voor als je geen invites hebt
ik heb heel veel last van een geheugenvreetprobleem bij 8.0 beta. Ik laat mijn pc snachts altijd aanstaan en msn draait dan ook nog gewoon. Na een paar dagen (ofzo) word me pc beetje traag, en staat er bij taskmanager dat ik 1400MB geheugen gebruik. Msn8 gebruikt volgens taskmanager iets van 50mb, maar als ik msn afsluit, dan zakt me geheugengebruik ineens naar 700MB.
Verder nog een paar dingen die ik minder vind aan msn8:
- Away/busy icons zijn hetzelfde (hier klaagt iedereen over ja
)
- Als iemand online komt, is zijn/haar naam heel erg ingekort in die popup
- Hij vraagt de hele tijd of ik gedeelde mappen wil maken als ik iemand een bestandje wil sturen
- Away/busy icons zijn hetzelfde (hier klaagt iedereen over ja
- Hij vraagt de hele tijd of ik gedeelde mappen wil maken als ik iemand een bestandje wil sturen
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Away/busy icons vind ik ook niet prettig. Misschien is het wennen.PiweD schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:03:
ik heb heel veel last van een geheugenvreetprobleem bij 8.0 beta. Ik laat mijn pc snachts altijd aanstaan en msn draait dan ook nog gewoon. Na een paar dagen (ofzo) word me pc beetje traag, en staat er bij taskmanager dat ik 1400MB geheugen gebruik. Msn8 gebruikt volgens taskmanager iets van 50mb, maar als ik msn afsluit, dan zakt me geheugengebruik ineens naar 700MB.
- Away/busy icons zijn hetzelfde (hier klaagt iedereen over ja)
Online/Ofline ingekorte naam heb ik nog geen problemen mee gehad.
gedeelde mappen kun je helemaal uitschakelen. Krijg je ook geen vraag meer
Ik heb die a-patch even door de online scanner op http://virusscan.jotti.org/ gehaald en ik kreeg het volgende bericht:
De scanners gaven overigens niks aan, maar dat bericht vond ik toch vreemd. Weet iemand of dit echt gevaarlijk is?MIGHT BE INFECTED/MALWARE (Sandbox emulation took a long time and/or runtime packers were found, this is suspicious. Normally programs aren't packed and don't force the sandbox into lengthy emulation. Do realize no scanner issued any warning, the file can very well be harmless. Caution is advised, however.) (Note: this file has been scanned before. Therefore, this file's scan results will not be stored in the database)
Is dus voor MSN messenger, maar ik ga ervanuit dat het ook in WLM zal komen zsmJust when you thought there wouldn't be anything else interesting for messenger to surface, think again! The good people from the Live Messenger Beta Team have once again launched yet another feature. "Mimic" is the new feature that was just launched today for MSN Messenger.
Accessible from the activities menu just like the last feature "Music Mix," "Mimic" is an add-on that is for people that enjoy playing pranks on their friends. This new feature is also good for people that just want to pretend they are someone they're really not. Along with this feature there are 8 different “personas” to choose from. At this point it hasn't been clarified as to when "Mimic" will be available for Windows Live Messenger. After the Windows Live Messenger team released the "Music Mix" feature to work with MSN, we can only hope that they add "Mimic" soon to Live Messenger!
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 03-02-2006 09:39 ]
Ik heb hem ook al een tijdje draaien, maar ik heb een klein probleem dat hopeloos irriteert: Ik ben mijn halve contactlijst kwijt.
Nu kan ik hem in Webmessenger wel zien, dus ze zijn in ieder geval niet weg. Alleen MSN Live geeft consequent de helft of minder contactpersonen weer.
Weet iemand een oplossing?
Dit is niet, omdat ik alleen mensen die online zijn, weergeef, ik heb 73 contactpersonen, en ben er nu 30 kwijt.

Weet iemand een oplossing?
Dit is niet, omdat ik alleen mensen die online zijn, weergeef, ik heb 73 contactpersonen, en ben er nu 30 kwijt.
[ Voor 17% gewijzigd door Krisp op 07-02-2006 08:40 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Is dit geen probleempje met die filters in msn live? of staat er bij contact persoon zoeken iets ingevuld? (die zoekbalk bovenin)
Ik heb het verder uitgediept, en een wat betere omschrijving.
- Windows Messenger doet het wel gewoon goed. Laat alle contactpersonen zien, wel op hun eigen naam.
- webmessenger.msn.com idem
Het zou een filterprobleem kunnen zijn, maar als ik ze uitsorteer op offline/online gaat het fout, als ik ze uitsorteer op groepen gaat het fout, en bij alleen online weergeven helemaal....
Eigenlijk net op het moment dat ik post de oplossing gevonden:
- Zet even een vinkje neer bij dit is een openbare pc, dus sla geen contactpersonen enzo op. Start opnieuw op, (zie je alles weer) en haal het vinkje weer weg, en start opnieuw op.
- Windows Messenger doet het wel gewoon goed. Laat alle contactpersonen zien, wel op hun eigen naam.
- webmessenger.msn.com idem
Het zou een filterprobleem kunnen zijn, maar als ik ze uitsorteer op offline/online gaat het fout, als ik ze uitsorteer op groepen gaat het fout, en bij alleen online weergeven helemaal....
Eigenlijk net op het moment dat ik post de oplossing gevonden:
- Zet even een vinkje neer bij dit is een openbare pc, dus sla geen contactpersonen enzo op. Start opnieuw op, (zie je alles weer) en haal het vinkje weer weg, en start opnieuw op.
[ Voor 28% gewijzigd door Krisp op 07-02-2006 16:56 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Bizar.
Ik heb een Messengermap van 8Gb?
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\%passport-adres%\SharingMetadata
Waar %username% en %passport-adres% dus je username en passport-adres zijn
Waarom is het 8Gb? Wát is het?
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\%passport-adres%\SharingMetadata
Waar %username% en %passport-adres% dus je username en passport-adres zijn
edit:
Maar size on disk is 120kb ofzo?
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 10-02-2006 10:56 ]
Verwijderd
Dat is als reservering voor de bestandsdeling. Wees gerust, het neemt maar enkele kilobytes op je hardeschijf in.
aangepaste/nieuwe Beta versie is beschikbaar: Build 8.0.0562, waarschijnlijk te downloaden via http://connect.microsoft.com/ (als je erbij kunt)
hierin zijn de icoontjes weer aangepast naar 7.5 versie, is de HOVER met de muis verdwenen, kan je je tabs als hidden instellen, verder wat visual aanpassingen.
en het insignen gaat nog steeds traag...
edit:
hierin zijn de icoontjes weer aangepast naar 7.5 versie, is de HOVER met de muis verdwenen, kan je je tabs als hidden instellen, verder wat visual aanpassingen.
edit:

[ Voor 12% gewijzigd door Altaphista op 10-02-2006 13:12 ]
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Kijk even een paar berichten naar boven. Daar is dit ook al vermeld. niks ernstigs. Is ook geen 8gb al lijkt dat wel zo in eerste instantie. Selecteer het bestand maar en dan eigenschappen. Dan zie je dat de werkelijke ruimte op de schijf stukken kleiner is.anandus schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:54:
Bizar.
Waar %username% en %passport-adres% dus je username en passport-adres zijn![]()
edit:
Kan wel op die site komen maar zie hem nergens staan hoor op die site en als ik hem vanaf de live site download is het 8.0363 ofzoAltaphista schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:00:
aangepaste/nieuwe Beta versie is beschikbaar: Build 8.0.0562, waarschijnlijk te downloaden via http://connect.microsoft.com/ (als je erbij kunt)
edit:
[afbeelding]
tabs als hidden instellen ging sowieso al hoor

Dat heb ik ook precies zo...SaURoN schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:46:
[...]
Kan wel op die site komen maar zie hem nergens staan hoor op die site en als ik hem vanaf de live site download is het 8.0363 ofzo
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 10-02-2006 14:58 ]
Mijn vriendin en ik zijn happy users, grotendeels werkt alles goed.
Echter ik heb wel de optie om de "map gedeelde bestanden" te gebruiken, maar mijn vriendin met exact zelfde installatie heeft dit niet. Ook de opties waar je de map aan/uit kan zetten ontbreekt bij haar volledig in het optie-scherm. (zet je de optie aan kan je bij verzenden kiezen voor direct sturen en via de gedeelde map).
Weet iemand hoe ik "geforceerd" alsnog die gedeelde mappen kan inschakelen bij haar?
Echter ik heb wel de optie om de "map gedeelde bestanden" te gebruiken, maar mijn vriendin met exact zelfde installatie heeft dit niet. Ook de opties waar je de map aan/uit kan zetten ontbreekt bij haar volledig in het optie-scherm. (zet je de optie aan kan je bij verzenden kiezen voor direct sturen en via de gedeelde map).
Weet iemand hoe ik "geforceerd" alsnog die gedeelde mappen kan inschakelen bij haar?
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2006 14:57 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik deed het nooit via de opties, maar via msgplus... vandaar dat het me nooit was opgevallen dat het kon 
hmmm via die connectsite van MS moet je waarsch bepaalde rechten etc hebben... kga linkje in ieder geval niet hier posten, nog even geduld dan maar denk ik
hmmm via die connectsite van MS moet je waarsch bepaalde rechten etc hebben... kga linkje in ieder geval niet hier posten, nog even geduld dan maar denk ik
FAT32 schijfje denk ik , daar werkt het inderdaad niet op..Je schijf moet NTFS zijn geformateerd dan werkt het wel..Heb ik zelf namelijk ook gehad.Sinergy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:57:
Mijn vriendin en ik zijn happy users, grotendeels werkt alles goed.
kan er wel inloggen kan ook zijn dat ik het over het hoofd zie..Hoe word het daar genoemd?Altaphista schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:59:
ik deed het nooit via de opties, maar via msgplus... vandaar dat het me nooit was opgevallen dat het kon
[ Voor 26% gewijzigd door SaURoN op 10-02-2006 15:01 ]
Duh.

[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 10-02-2006 16:51 ]
Beide PC's zijn al zeker een jaar op NTFS draaiend
Ik MSN7.5 konden we wel gewoon die "bestanden delen" actie gebruiken, echter deze geeft nu een "kan pagina niet weer geven" in de Live msn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
waarschijnlijk kan je er dan niet bij. meer info en screenshots zag ik op dit forum staan: http://forum.msgshit.com/...p?s=&showtopic=4940&st=0&SaURoN schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:00:
[...]
kan er wel inloggen kan ook zijn dat ik het over het hoofd zie..Hoe word het daar genoemd?
nee er is zoiets als fat32 converten naar ntfsTheZeroorez schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:02:
Jij hebt je schijf opnieuw geformatteerd voor de gedeelde mapen![]()
Kvind de kleuren van die balk bovenin die je kunt veranderen maar flets en vaag had wel wat kleurvoller en sterker van kleur mogen zijn ik erger me kapot aan die vervaagde kleur en ze mogen nu ook wel eens ondersteuning voor winamp implanteren want ik bedoel... WIE GEBRUIKT ER NOU MEDIA PLAYER...
Verder vind ik de nieuwe messenger wel gebruiksvriendelijk natuurlijk wel nadat ik er een kleine patch overheen heb gegooid om die achterlijke reclames enzo te verwijderen en nog een aantal kleine aanpassingen te doen
maar nog een kleine aanpassingen en WLM8.0 is zeker beter als MSN Messenger 7.5
Verder vind ik de nieuwe messenger wel gebruiksvriendelijk natuurlijk wel nadat ik er een kleine patch overheen heb gegooid om die achterlijke reclames enzo te verwijderen en nog een aantal kleine aanpassingen te doen
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
de nieuwste messenger kan je gewoon downloaden op:
http://www.msgstuff.com/d...hp?action=download&id=150
dat is dus die eerdere Beta versie van 11.7 MB, die nieuwe is 13,7 MBmaurits187 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 10:59:
de nieuwste messenger kan je gewoon downloaden op:
Nope klopt je moet een beta user zijn, anders doet ie niksmaurits187 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:04:
damn, hij zegt dat ik niet de juiste password id heb, ik kan nu niet inloggen
Ik vind de niewe messenger ook fantastisch. Het ziet er goed uit. Maar eventjes commentaar geven over jou standaard implementatie van winamp. Volgens mij hebben het merendeel van de gebriukers van msn nog steeds windows media player. Ik kijk naar mijn huis en klas. Dit zullen ongeveer 40 a 50 man zijn. Ik ben de enige die weet wat winamp is en wat het inhoudt. De rest gebruitk of ituns omdat dat bij hun podjeCID2005 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:44:
Kvind de kleuren van die balk bovenin die je kunt veranderen maar flets en vaag had wel wat kleurvoller en sterker van kleur mogen zijn ik erger me kapot aan die vervaagde kleur en ze mogen nu ook wel eens ondersteuning voor winamp implanteren want ik bedoel... WIE GEBRUIKT ER NOU MEDIA PLAYER...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Om de nieuwe af te halen moet je managed beta tester zijn. Dat zijn de mensen die ook op Connect kunnen inloggen. Indien je uitgenodigd bent kan je nog niet downloaden. Elders binnen halen heeft geen zin want is tegen de regels. Ziet er wel goed uit al heb ik hem 2 keer moeten installeren voor hij goed werkte maar soit tis ne beta.
Ik zou zeggen als je er aan kunt veel plezier maar niet sharen die file of je hebt kans dat geen tester meer bent of dat deze versies niet meer uitkomen wat toch niet zo leuk zou zijn.
Als de bugs er uit zijn is dit een heel goed programma. En goed nieuws status afbeeldingen zijn terug. Zijn de oude van MSN maar ook de fatversie verschijnt af en toe.
Ik zou zeggen als je er aan kunt veel plezier maar niet sharen die file of je hebt kans dat geen tester meer bent of dat deze versies niet meer uitkomen wat toch niet zo leuk zou zijn.
Als de bugs er uit zijn is dit een heel goed programma. En goed nieuws status afbeeldingen zijn terug. Zijn de oude van MSN maar ook de fatversie verschijnt af en toe.
Ik kan wel inloggne op connect maar ik zie geen windows live messenger. Ik zie alleen de mobile. Zouden ze genoeg beta testers hebben misschien. Ik heb mij wel aangemeld voor de beta public release. Ik hoop die uitnodiging wel te ontvangen. Voor de rest heb ik nu de andere versie( die hier in de topic start staat ) Geinstalleerd en die werkt tot nu toe goedco0lman schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:49:
Om de nieuwe af te halen moet je managed beta tester zijn. Dat zijn de mensen die ook op Connect kunnen inloggen. Indien je uitgenodigd bent kan je nog niet downloaden. Elders binnen halen heeft geen zin want is tegen de regels. Ziet er wel goed uit al heb ik hem 2 keer moeten installeren voor hij goed werkte maar soit tis ne beta.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Je moet naar "mijn deelname" gaan. Dan zie je het weltouchdomex schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:00:
[...]
Ik kan wel inloggne op connect maar ik zie geen windows live messenger. Ik zie alleen de mobile. Zouden ze genoeg beta testers hebben misschien. Ik heb mij wel aangemeld voor de beta public release. Ik hoop die uitnodiging wel te ontvangen. Voor de rest heb ik nu de andere versie( die hier in de topic start staat ) Geinstalleerd en die werkt tot nu toe goed
Even een vraagje over de nieuwste build, mijn naam enzo daarboven staat opeens rechts. Hoe krijg ik dat weer links?
Ter illustratie:

[ Voor 12% gewijzigd door --Christiaan-- op 11-02-2006 19:49 ]
Helaas, wel een WLM uitnodiging gehad maar ik zie niks op Connect voor de gewone Windows Live Messenger. Jammer, want die nieuwe ziet er wat strakker uit.--Christiaan-- schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:45:
[...]
Je moet naar "mijn deelname" gaan. Dan zie je het wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 11-02-2006 19:56 ]
Ik up hem even voor je op rapidshareRafe schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:54:
[...]
Helaas, wel een WLM uitnodiging gehad maar ik zie niks op Connect voor de gewone Windows Live Messenger. Jammer, want die nieuwe ziet er wat strakker uit.
Edit: http://rapidshare.de/file...nger_Beta_562_EN.exe.html
[ Voor 12% gewijzigd door --Christiaan-- op 11-02-2006 20:25 ]
ik ben een invitee en die van rapid share kan ik gewoon mee inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Tiduz op 11-02-2006 21:18 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Verwijderd
Ik vind die nieuwe vies 
Als ik de QUI donkerblauw maak, word het berichtenvenster vies lichtblauw. In de vorige versie was dit 10x beter.

Als ik de QUI donkerblauw maak, word het berichtenvenster vies lichtblauw. In de vorige versie was dit 10x beter.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!