Windows Live Messenger 8 ervaringen* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Windows Live Mobile-Betaversion
PDA versie? :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 06:47

theezeefje

Poehee

ik moet zeggen dat ik hem lekker vind draaien.
Layout is imho weer een stuk overzichtelijker dan de vorige beta.

Enige probleem wat ik heb, is dat het hoofdscherm (dus met de contactlist) na bepaalde tijd compleet vast slaat. Ik moet vervolgens WLM opnieuw opstarten, en dan werkt het weer (voor een tijdje).

Nog meer mensen die dit ondervinden ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 08-10 15:31
theezeefje schreef op zondag 12 februari 2006 @ 07:21:
ik moet zeggen dat ik hem lekker vind draaien.
Layout is imho weer een stuk overzichtelijker dan de vorige beta.

Enige probleem wat ik heb, is dat het hoofdscherm (dus met de contactlist) na bepaalde tijd compleet vast slaat. Ik moet vervolgens WLM opnieuw opstarten, en dan werkt het weer (voor een tijdje).

Nog meer mensen die dit ondervinden ?
bij mij loopt ie dan ook vast :D

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Thanks :) ik kan er gewoon mee inloggen. Vanmiddag verder mee spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die nieuwe Beta (562) is wel een stuk fijner zeg.

Een ding waar ik me oeverloos aan irriteerde was de send-knop in het gespreksvenster, groot, log en lelijk.
Nu is er gewoon een normale knop van gemaakt. Een klein verschil, maar ik vind het heerlijk.

Verder zien de verschillen er vooral grafisch uit? Of niet?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik ben hem ook maar eens gaan proberen, ziet er zeker strakker uit, ik hebruik hem samen met de visual style in windows black mesa 2, en heb msn dan op oranje gezet.

Alleen de eerste bug die ik heb kunnen vinden is dat als je contactpersonen verwijder, dat hij dan offline gaat, dat je dan opnieuw moet inloggen, en het contactpersoon staat er gewoon weer.

voor de rest wel overzichtelijk zo, met enige aanpassing van apatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwste msn, maar als ik me aanmeld, heb ik opeens geen contacten in mijn contactlijst :S Weet iemand hoe ik ze weer terugkrijg? :S

Laat maar, hij doet het alweer ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Je naam weer links krijgen gaat niet tenzij je er genoeg spaties in steekt maar niet zo aangenaam in gesprekken zou ik zeggen. Is gewoon iets waar je moet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
CID2005 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:44:
Kvind de kleuren van die balk bovenin die je kunt veranderen maar flets en vaag had wel wat kleurvoller en sterker van kleur mogen zijn ik erger me kapot aan die vervaagde kleur en ze mogen nu ook wel eens ondersteuning voor winamp implanteren want ik bedoel... WIE GEBRUIKT ER NOU MEDIA PLAYER...
Er zijn patches voor, illegaal weliswaar, maar zoek maar eens wat op google.

Je kunt trouwens niet anders verwachten, Vista gaat toch ook niet opeens safari ondersteunen ofzo :?

En dat ( V ) kan natuurlijk ook, maar ik ben het nooit tegengekomen aangezien ik Winamp niet zo prettig vind.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 12-02-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:51
Ik wil niet veel zeggen hoor maar voor Winamp integratie zijn er geen patches nodig... Gewoon een Winamp plugin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

donald_dick schreef op zondag 12 februari 2006 @ 08:15:
[...]

bij mij loopt ie dan ook vast :D
heb al een supportticket bij microsoft geopend :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb net de nieuwe versie geinstalleerd. Hij is prachtig. De stabiliteit en de bugs vallen hartstikke mee. Ben zelf niet zo'n fan van microsoft geworden de laatste tijd( ga vanwege mijn systeem straks over op linux. Mijn systeem kan nooit vista ready worden P3 en zo) Maar ik vind hem mooi. Hij past nu prima bij mijn skin die ik op xp heb. De vorige build vond ik wel een antal leuke dingen hebben. Maar deze heeft er meer

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Is die nieuwe ook al in NL beschikbaar?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

SithWarrior schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:43:
Is die nieuwe ook al in NL beschikbaar?
Nee, deze is tot nu officieel alleen in engels uitgekomen. Ik heb em al proberen te vertalen, maar dit vernachelde veel van de werking ervan.. heb em hier al wel gehost samen met de engelse installatie:
http://members.home.nl/potatox/MsnMsgs.msi
vertaling: http://members.home.nl/potatox/msgslang.dll

Zal deze dagen em wel weer bijwerken zodat alles goed werkt..tot die tijd voldoet deze nog uitstekend.
Hoe de nieuwe build bij mij eruit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/2584/lm5620ik.th.png

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Cidious

The Bloody Gent

Ik heb een Nederlandse Language Patch geupload en hier is de link

http://www.megaupload.com/?d=R0VYAWFH

[ Voor 40% gewijzigd door Cidious op 13-02-2006 14:25 ]

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

omg :D

ik had een supportticket geopend, ivm de vele vastlopers,

krijg ik me daar een zompige mail terug :D
Beste Joost,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger.

Mijn naam is Sandra en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het vastlopen van Windows Live Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Mocht je opmerkingen of suggesties hebben over Windows Live Messenger dan raden we je aan om deze te melden via:

http://feedback.live.com/...r&page=feedback_home_form

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt. Ik hoop dat ik je met deze informatie van dienst ben, maar mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Sandra
Windows Live Messenger Support Team
Heb het volgende teruggezonden, hopen dat ze er nu wel naar kijken :D
Hallo Sandra,

Ik heb niet het gevoel dat dit antwoord mijn probleem doet verhelpen.
Een verontschuldiging is niet nodig, aangezien ik een beta produkt aan het testen ben, en op de hoogte ben van evt. gebreken in een applicatie.

Echter zoek ik een antwoord op dit probleem, ipv een mailtje waarin iemand zijn/haar excuses aanbied.

Graag verzoek ik u verder naar dit probleem te kijken, en het zonder een automatische reply op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Joost de Meij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Joost de Meij! als je niet zo'n zompige mail stuurt misschien krijg je dan wel reactie waar je wat aan hebt.

Heb hem ook draaien maar tot nu toe draait hij goed 8.0.563 versie :) Gelukkig dat de statusen weer goed te zien zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-10 20:07
Zitten bij jullie de icoontjes van de oude en nieuwe versie ook door elkaar in build 562? Als ik afgemeld ben zie ik t oude wlm icoontje in de taakbalk staan, terwijl als ik me aangemeld heb alle icoontjes, zowel in de contact list als in de taakbalk, van msn 7 zijn. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, misschien is het een ideetje eerst even 8.0 goed te deinstalleren en dan die map ervan weg te gooien. Daarna pas die nieuwe installeren, dat zal wel helpen.

Ik heb er trouwens nooit last van gehad, ookal heb ik hem 'eroverheen' gegooid. Het zijn trouwens niet helemaal de icons van 7.0, ze hebben liposuctie gehad (toch?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

2_05 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:09:
Zitten bij jullie de icoontjes van de oude en nieuwe versie ook door elkaar in build 562? Als ik afgemeld ben zie ik t oude wlm icoontje in de taakbalk staan, terwijl als ik me aangemeld heb alle icoontjes, zowel in de contact list als in de taakbalk, van msn 7 zijn. Beetje vreemd.
Dit is een bug in deze build. Hebben meerdere mensen last van.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Nu online

Cidious

The Bloody Gent

HELP!!! :P ik heb Beta 562 geinstalleerd en alles ziet er nu toch aanzienelijk slechter uit als in 7 en mijn msn naam en plaatje zijn naar de rechterkant verkast ipv van netjes links aan de kantlijn wat ik erg iritant vind ik heb 562 er maar weer afgegooid en heb beta 365 weer geinstalleerd alles is nu weer ok maar is dat de bedoeling van 562? dat het weer de looks van 7 krijgt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik vind deze laatste versie er een stuk beter uit zien. Ik heb alleen een probleem. Mijn hele contactlist is pleite in MSN Live Messenger. Ik heb versie 8.0.0562 met de NL taalpatch van Patotax. Ik zal hem eens installeren zonder taalpatch, zien of dat wat uithaalt.

[edit]MSN gerepaired en het probleem is opgelost. Het lijkt er op dat het bij mij toch aan de taalpatch lag.

[ Voor 18% gewijzigd door Jozz op 14-02-2006 11:20 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

De vorige vertaling waren brak van me... deze is af.. uren zoet mee geweest en moet perfect werken:

http://members.home.nl/potatox/msgslang.dll

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

is .562 ook al beschikbaar voor Public download?
heb wel WLM, maar ben uitgenodigd...

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 14:31
Doe mee aan de betatest (uitgenodigd door MS dus), maar kan nergens de nieuwe beta downloaden.. Bij Connect zegt ie wel dat die beta active is, maar downloadlink homaar..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 23:21
ook als je via http://ideas.live.com/ live messenger download krijg je de oude (365) versie.
Ik denk dat 562 nog geen publieke beta is.
Heb 562 nu wel gevonden (zal link maar niet plaatsen hier tot het en publieke beta is) en zijn weer aantal dingen verandert o.a oude status symbolen zijn terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:18

houthakker

Poehé

Is er ook een patch die werkt als je al achter een proxy zit?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Nu online

Cidious

The Bloody Gent

ik heb dus nog maar een keer geprobeerd Beta 562 geinstalleerd maar ik vond Beta 365 toch echt veeeel beter kheb hier een screenshot gemaakt.. kvind het maar MSN 7.5 met een nieuwe skin, Beta 365 was echt bijna 1 en al goede verandering maar dit is echt een flop kan iemand mij vertellen of ik soms een instelling over het hoofd heb gezien ofzo..
Ik erger me ook kapot aan het feit dat mijn plaatje en mijn naam nu aan de rechterkant staan.. ik ben toch geen chinees ofzo die van de andere kant begint te lezen..

Iemand weet hoe dit zit of dat ik iets verkeerd doe??

Afbeeldingslocatie: http://img303.imageshack.us/img303/6339/wlm85wa.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Cidious op 14-02-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Krypt schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:27:
Doe mee aan de betatest (uitgenodigd door MS dus), maar kan nergens de nieuwe beta downloaden.. Bij Connect zegt ie wel dat die beta active is, maar downloadlink homaar..
Bij mij doet hij het wel. Ik heb alleen een nieuwere versie dan de beta die vrijgegeven is dus ik heb er nog niet zoveel aan. Ik heb het via mijn mail ontvangen. Misschien is het een kwestie van geduld

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De oude bèta maar weer installeren? Je moet er toch aan wennen, want het lijkt me sterk dat de release zo als de eerdere bèta wordt..

(Het zijn trouwens niet de Chinezen maar de Arabiers die van rechts naar links lezen, maar hun woorden staan niet andersom natuurlijk :) En ja, het hoort zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Nu online

Cidious

The Bloody Gent

ok thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met die laatste versie geen mensen meer toevoegen in een gesprek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Gewoon op dat msn-mannetje met een plus ernaast klikken en dan een paar namen selecteren en vervolgens op 'OK' klikken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Vind build 562 dus echt strakker eruit zien dan de vorige build. Mijn screen:
Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/2584/lm5620ik.th.png

Nog maar een keer dan, want zie hierboven replies van mensen die erna zoeken, maar blijkbaar over de link heen kijken:

Build 562: http://members.home.nl/potatox/MsnMsgs.msi
Nederlandse vertaling van me: http://members.home.nl/potatox/msgslang.dll
En ook handig: shared folder in Deze computer te verwijderen: regsvr32 -u -s "C:\Program Files\MSN Messenger\fsshext.dll" aangezien shared folder niet meer werkt als je gepatched hebt :+

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Pruts pakket met veel te veel toeters en bellen.

Msn 5.1 :) geen gezeur en reclame

Tweak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

cruger schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:48:
Pruts pakket met veel te veel toeters en bellen.

Msn 5.1 :) geen gezeur en reclame
Reageer dan niet ;) Trouwens tiz allemaal uit te schakelen (incl reclame).

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:24

Emiel1984

Made in NL

Laverne schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:17:
[afbeelding]

Vanmiddag ff geinstalleerd, en op een paar bugjes na best te doen. Als je alle overbodige zooi eruit haalt houd je een schattig programmatje over (en de kleur is te veranderen hoor ;))
/offtopic

Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om mijn startbalk zwart te krijgen. Iemand een idee waar je dit kan doen :p . Of is er gebruik gemaakt van StyleXP ? Zo nee wat\hoe anders :)

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
offtopic:
Ja, er zit een skin op, kijk eens naar de vromen van het 'start' knopje, dat ziet er best wel anders uit dan normaal. Het randje van de start-knop is ronder, de systemtray ziet er anders uit, en al je activities zijn nét iets ronder, ook kun je er een heel andere 'spiegeling' op zien dan normaal...

[ Voor 44% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

emiel1984 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:13:
[...]

/offtopic

Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om mijn startbalk zwart te krijgen. Iemand een idee waar je dit kan doen :p . Of is er gebruik gemaakt van StyleXP ? Zo nee wat\hoe anders :)
Hij gebruik gewoon een ander thema in XP, kan met stylexp (troep) of door zelf patchen (google: uxtheme )

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Shared folder werkt nu ook trouwens, ook al heb je je live messenger gepatched.. net als met de vertaling ff dit bestand in je mapje zetten. Op http://www.messenger-blog.com/ staan de instructies.. Ik wil de link naar bestand wel geven, maar weer niet of dat mag...

Aangezien Shared Folder nu werkt, zag ik ook wat foutjes in mijn vertaling dus hierbij een updated versie: http://members.home.nl/potatox/msgslang.dll

[ Voor 23% gewijzigd door potatox op 15-02-2006 09:42 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanavond zal ik die shared folder eens proberen bij mijn vriendin, bij haar werkt het nog steeds niet :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Modbreak:De topicwaarschuwing staat er niet voor niets, laatste paar berichten dan ook getrashed.

Signature

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteravond kreeg ik een fijne crash, na reboot kreeg ik opeens 5 schermen van mensen die mij wilde toevoegen. Vreemd genoeg zijn dat 5 mensen die al zeker 1 jaar in mijn msn lijst staan. Kort daarna kreeg mijn vriendin een disconnect. Logt ze weer opnieuw in, blijkt die shared folders opeens te werken :/

vage zooi, maar wel positief :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bij mij is er een soort collosion met een ander ( totaal geen idee welke ) programma die er voor zorgt dat hij elk uur naar 100% cpu load gaat. Meer mensen die hem steevast op 100% cpu krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

SinergyX schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:30:
Gisteravond kreeg ik een fijne crash, na reboot kreeg ik opeens 5 schermen van mensen die mij wilde toevoegen. Vreemd genoeg zijn dat 5 mensen die al zeker 1 jaar in mijn msn lijst staan. Kort daarna kreeg mijn vriendin een disconnect. Logt ze weer opnieuw in, blijkt die shared folders opeens te werken :/

vage zooi, maar wel positief :9
Die heb ik ook gehad. Daarna was alles wel weer opgelost. Is inderdaad een vreemde bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Bigbadkip schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:15:
Bij mij is er een soort collosion met een ander ( totaal geen idee welke ) programma die er voor zorgt dat hij elk uur naar 100% cpu load gaat. Meer mensen die hem steevast op 100% cpu krijgen ?
welke build gebruik je? de 3xx had nog al zulke vage dingen inzich. Build 562 is 10x stabieler als de vorige builds en gebruikt hier ook 5x zo weinig ram (60mb vs 15mb). Als je nog de oude 3xx build gebruikt raad ik je de nieuwe ff aan om te installeren.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totalmind
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

http://www.divisionbrabant.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
welke build gebruik je? de 3xx had nog al zulke vage dingen inzich. Build 562 is 10x stabieler als de vorige builds en gebruikt hier ook 5x zo weinig ram (60mb vs 15mb). Als je nog de oude 3xx build gebruikt raad ik je de nieuwe ff aan om te installeren.
Gedaan, en het gebeurt nu al minder vaak, nu nog maar 1x per dag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 17:05
Nieuwe msn messenger beta, schijnbaar gisteren released
http://www.comicbox.net/d...Messenger_Beta_562_EN.exe
http://www.cnbeta.com/ugm...Messenger_Beta_562_EN.exe
Ik dacht laat ik het maar delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:52
En als je een paar posts boven je kijkt, zie je dat deze al langer in dit topic bekend is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Tja, wil je een advocaat van MS op je dak hebben want het publiceren van een link of het aanbieden van deze downloads is strafbaar. Enkel Connect leden mogen dit afhalen en gebruiken. Verwijderen dus zou ik zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Waarom werkt het dan wel terwijl ik geen lid van ben Connect? :P

Overigens geloof ik dat er hier niet zo'n probleem wordt gemaakt van (gelekte) beta's van software die later gratis te verkrijgen zal zijn. Eerdere beta's hebben tenslotte ook een de meuktracker gestaan op de frontpage :).

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 19-02-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Nu online

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Rafe schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:49:
Overigens geloof ik dat er hier niet zo'n probleem wordt gemaakt van (gelekte) beta's van software die later gratis te verkrijgen zal zijn. Eerdere beta's hebben tenslotte ook een de meuktracker gestaan op de frontpage :).
Waarom? Omdat .562 nog steeds geen publieke beta is.
Kleine kans dat MS je daadwerkelijk achterna komt, dat wel...

overigens, .562 werkt ook prima bij non-official Beta test accounts... :P

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Buzz_Lightyear schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:03:
[...]

Waarom? Omdat .562 nog steeds geen publieke beta is.
Kleine kans dat MS je daadwerkelijk achterna komt, dat wel...

overigens, .562 werkt ook prima bij non-official Beta test accounts... :P
Daarnaast is er (enigszins onduidelijk) verschil in policy op GoT en de meuktracker wat beta's betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:14:
[...]

Less is more ;) Ik vind het echt bagger al die kleurtjes, smilies, tabjes en andere derrie. Doe mij maar Windows Messenger 4.7.
Je draait zeker ook op Windows 3.11?
Als je Windows XP hebt dan ben je wel een beetje tegenstrijdig.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:14:
[...]

Less is more ;) Ik vind het echt bagger al die kleurtjes, smilies, tabjes en andere derrie. Doe mij maar Windows Messenger 4.7.
Als je Live Messenger even door de A-Patch haalt kun je hem net zo strak als 4.7 krijgen, maar dan wel mét alle handige nieuwe functies (zoals offline-messaging, gedeelde mappen en meerr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde net via via dat ik gequote was, dus bij deze alnog een zéér late reactie:

Ik heb geen behoefte aan de nieuwe functionaliteit, dus ik blijf lekker bij 4.7. Dat je de nieuwe functies en eye candy in nieuwe versies van MSN Messenger voor een belangrijk deel uit kan zetten maakt voor mij niet uit. Ik zou dan alles uit moeten gaan zetten na het installeren. Of zelfs patches draaien om eye candy die ik niet mooi vind uit te zetten. Daar heb ik niet zo'n zin in. WM 4.7 voldoet voor mij prima en ik vind de geluidjes leuker dan bij MSN Messenger (maar ook dat kun je aanpassen! weet ik).

Sommige functies van MSN Messenger vind ik zelfs onprettig. Dat je berichten alsnog ontvangt die aan jou gestuurd zijn terwijl je offline was lijkt me bijvoorbeeld niets.

Maar goed, mijn uitspraak 'less is more' was een reactie op de 'stilstand is achteruitgang' van Keez en moet dus wel in dat verband gezien worden.
bolke schreef op zondag 19 februari 2006 @ 17:14:
[...]
Je draait zeker ook op Windows 3.11?
Als je Windows XP hebt dan ben je wel een beetje tegenstrijdig.
Nee. Windows XP is aanzienlijk stabieler dan zijn voorgangers 98 en ME. Da's een voordeel waar ik graag voor overschakel. Bovendien heb ik voor mijn studie minimaal XP nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:13:
Sommige functies van MSN Messenger vind ik zelfs onprettig. Dat je berichten alsnog ontvangt die aan jou gestuurd zijn terwijl je offline was lijkt me bijvoorbeeld niets.
Dit vind ik juist één van de beste nieuwe opties (en denk dat bijna iedereen dat vind). Het ontvangen kun je trouwens ook onderdrukken. Maar het versturen van offline berichten is juist handig! Stel dat iemand je wat gevraagt heeft toen je afwezig was..en je wilt terug antwoorden en die gast is offline..nu kun je dus gewoon ff antwoorden en hij ontvangt het bericht zodra hij online gaat. Zelf hoef je niet online te zijn (het bericht word dus op de server van microsoft zelf opgeslagen).

Maar goed.. tiz allemaal puur persoonlijk.. zo wie zo heeft live messenger en zelfs msn messenger heel wat voordelen tegenover messenger 4.7. Denk hierbij maar aan uPnP ondersteuning, verbeterde NAT-support zodat het versturen van bestanden niet word vertraagd en ga zo maar door. Tiz natuurlijk niet alleen maar irritante functies die er nieuw bij komen.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 09-10 23:46
Die build 562 is inderdaad een stuk strakker.

Ik vind het alleen jammer dat je in deze build niet kan selecteren om je online contacten op beschikbaarheid kan sorteren netzoals dat met de voorgaande beta's standaard was. Zodat je iedereen die op online boven in de lijst ziet en de rest die away, busy, etc zijn onderaan komen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Weird.

Als ik wil inloggen, zegt-ie dat er een nieuwe versie is die ik moet nemen (anders kan ik niet meer inloggen).
En dan download en installeer ik de nieuwe versie, start het programma, en weer de melding (in de about zegt-ie ook nog steeds .562).
Heel irritante loop. Heb hem nu al 3 keer geïnstalleerd, maar ben niets opgeschoten :(

Edit:
Deïnstallatie, computer herstarten en installeren helpt. Zit nu op versie .566 :)

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 01-03-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook 566, maar de hele lay-out is anders :/
Wel erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Laatst online: 29-09 17:25
DAt dee die bij mij ook. Nadat ik mn msnmsgr.exe had gekilled en mn temp mapje van c:\docs\username\local settings\temp had geleegd dee hij het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 22:28
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:17:
ik heb nu ook 566, maar de hele lay-out is anders :/
Wel erg jammer
Het oude was veel mooier.... ik mis een hele hoop nu... heb ook het idee dat je nu geen preview kan krijgen als je met je muis over de contactpersonen heen gaat!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me ook opviel is dat er als je een persoon aanklikt met je rechtermuisknop,..dat er staat
"abonneren op contactpersoonupdates",...moeten we binnenkort betalen om bijgewerkte spaces te kunnen bekijken? :?

klinkt in elk geval creepy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 09-10 23:46
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 03:14:
wat me ook opviel is dat er als je een persoon aanklikt met je rechtermuisknop,..dat er staat
"abonneren op contactpersoonupdates",...moeten we binnenkort betalen om bijgewerkte spaces te kunnen bekijken? :?

klinkt in elk geval creepy
Dat is weer een nieuwe service waarbij je je als het ware abonneert op de contact gegevens van je vrienden.

Wanneer jouw contact dan zijn adres of telefoonnumer verandert wordt dat mooi geupdate in jouw adresboek.
Voor zover ik weet hoef je hiervoor niet te betalen hoor >:)

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nieuwe layout is imo veel slechter , je kan geen kleurtjes meer veranderen :(
dat vond ik er net zo goed aan.
De icoontjes zoals in de taakbalk lijken gerecycleerd van vorige msn versies :(.
maar gedeelde mappen lijkt nu wel ingeschakeld te zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s441558
  • Laatst online: 07:26
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:58:
die nieuwe layout is imo veel slechter , je kan geen kleurtjes meer veranderen :(
dat vond ik er net zo goed aan.
De icoontjes zoals in de taakbalk lijken gerecycleerd van vorige msn versies :(.
maar gedeelde mappen lijkt nu wel ingeschakeld te zijn :Y)
Hoezo niet? Het logo met het verfblik aanklikken en je kan de kleur veranderen. Zit naast het My Spaces logotje.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:37

TwoR

Gekleurde stippen

Nieuwe layout is echt weer veel beter het is veel rustiger. En als je "send instand message" gebruikt kan je dit schermpje eindelijk weer met escape sluiten dat miste ik toch echt in de vorige versie. En ook de onderste contactpersoon kan ik nu gewoon bekijken deze viel in de vorige versie steeds weg.

En verder ben ik wel blij dat al die gekke kleurtjes weg zijn, maar dat is natuurlijk persoonlijk. De kleuren die je nu kan kiezen vind ik wel erg mooi maar dat isvooral omdat het wat subtieler is.

[ Voor 13% gewijzigd door TwoR op 01-03-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Vreemd, ik krijg ineens bij de nieuwste beta de vraag of ik een nieuwere versie, namelijk 7.5 wil downloaden... dit is voor het eerst in 3/4 weken
Dacht dat de beta periode voorbij was, was dus tijdelijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Royz op 01-03-2006 09:20 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Royz schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:19:
Vreemd, ik krijg ineens bij de nieuwste beta de vraag of ik een nieuwere versie, namelijk 7.5 wil downloaden... dit is voor het eerst in 3/4 weken
Dat heb ik niet welke build heb je ik heb 8.0.0566

Snel editten he :P

[ Voor 14% gewijzigd door TwoR op 01-03-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

TwoR schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:21:
[...]

Dat heb ik niet welke build heb je ik heb 8.0.0566

Snel editten he :P
Nou ik dacht dat hij het deed, maar niet dus... ik heb versie 8.0.0.562 (wat dus niet de nieuwste versie is schijnbaar). Als ik doe What's new bij de melding krijg ik een pagina van 7.5...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Laverne schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:17:
Afbeeldingslocatie: http://www.hoogbevaagd.nl/crap/msn8.jpg

Vanmiddag ff geinstalleerd, en op een paar bugjes na best te doen. Als je alle overbodige zooi eruit haalt houd je een schattig programmatje over (en de kleur is te veranderen hoor ;))
offtopic:
Iemand die weet welke theme voor XP hier gebruikt word op het screenshot? Vind die best wel mooi namelijk en wil die ook gebruiken eigenlijk O+
Royz schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:24:
Nou ik dacht dat hij het deed, maar niet dus... ik heb versie 8.0.0.562 (wat dus niet de nieuwste versie is schijnbaar). Als ik doe What's new bij de melding krijg ik een pagina van 7.5...
AFAIK is dat wel de laatste (Engelse) versie... De Nederlandse versie is een oudere versie namelijk... ;)

Zitten echter wel vage dingen in. Leuke is wel, dat ie zich sneller aanmeld, (aldus het changelog) maar soms (in het begin althans) krijg je te zien dat je contact list leeg is, terwijl je wel degelijk contacts hebt in de lijst... Zo ook als je het hoofdvenster van Windows Live Messenger opend

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:12
Toevallig gisteren nog mijn beklag gedaan tegen een collega dat ik de look maar helemaal niets vond. En waarempel, vandaag is er een nieuwe versie die een stuk fraaier oogt. Mooi man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Voor menschen die nog de nieuwste build hebben: hier is de link: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Vind het maar niks. Die oude kon je lekker zelf aanpassen qua kleur. Felle kleurtjes zijn goed :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

MarcoC schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:01:
Vind het maar niks. Die oude kon je lekker zelf aanpassen qua kleur. Felle kleurtjes zijn goed :'(.
Deze kan je ook zelf aanpassen wat de kleur betreft (icoontje rechts van my spaces) en het is een stuk subtieler. Felle kleurtjes vink niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
TwoR schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:03:
[...]

Deze kan je ook zelf aanpassen wat de kleur betreft (icoontje rechts van my spaces) en het is een stuk subtieler. Felle kleurtjes vink niks :+
Véél te subtiel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:48:
Voor menschen die nog de nieuwste build hebben: hier is de link: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
Lekker. Op de een of andere manier is mijn C:\Windows\Installer\MsnMsgs.msi weg, waardoor ik MSN niet kan openen, uninstallen of zelfs installen.

Heeft iemand nog een MsnMsg.msi voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:18:
[...]

Lekker. Op de een of andere manier is mijn C:\Windows\Installer\MsnMsgs.msi weg, waardoor ik MSN niet kan openen, uninstallen of zelfs installen.

Heeft iemand nog een MsnMsg.msi voor mij?
De oude versie moet je ook voor deze uninstallen :) Bij iedereen geeft ie een error aan. Heb de oude via software gewoon kunnen verwijderen... als je dat msi bestand zoekt, moet je gewoon ff de beta downloaden en uitpakken met winrar.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
if you are using the (leaked) 562 build the auto-update feature is not working properly. Follow the following guide to get build 556 working:

1. Run auto-update again, keep the installer open.
2. Go to "Start" > "Run" > Type “%TEMP%" in the box > "OK".
3. Copy - Look for the WLM .566 installer .exe (filename is random, look for filesize around 13 or 14MB).
4. Copy the installer to your desktop to make sure it won't get deleted.
5. Close the 566 installer.
6. Uninstall build 562 from your computer
7. Run the 566 installer from your desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Edit; uninstall did the trick.

edit 2; bovenstaande messenger installeren werkt niet hier, ook niet na een uninstall...

hij installeert hem wel (zegt ie tenminste...) maar er staan geen bestanden van messenger op m'n pc, de nieuwe shortcuts geven zelfs al aan dat de bestanden niet worden gevonden

[ Voor 164% gewijzigd door TangLeFuzZ op 01-03-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s441558 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:02:
[...]

Hoezo niet? Het logo met het verfblik aanklikken en je kan de kleur veranderen. Zit naast het My Spaces logotje.
heb ik net ook gemerkt :)
maar bij de vorige nam hij die kleuren veel harder aan , nu worden deze gemixt met wit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:27:
[...]

De oude versie moet je ook voor deze uninstallen :) Bij iedereen geeft ie een error aan. Heb de oude via software gewoon kunnen verwijderen... als je dat msi bestand zoekt, moet je gewoon ff de beta downloaden en uitpakken met winrar.
De oude versie krijg ik uberhaupt niet geuninstalled. En waar download ik de oude beta dan? Want daar is dat MSI-bestandje dus vanaf te rippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Als je details wilt laten zien van alle contactpersonen in je lijst krijg je veel te grote plaatjes ernaast. Was in de andere versies wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met "Windows Install Clean Up" is het mij gelukt MSN Messenger succesvol te verwijderen. Kan ik nu gewoon deze (http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL) versie downloaden en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-10 10:04
Ligt het aan mij of zijn de kleuren nu wat flets? Ik vond die oude kleuren veel duidelijker.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Ritchie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:27:
Ligt het aan mij of zijn de kleuren nu wat flets? Ik vond die oude kleuren veel duidelijker.
ligt niet aan jou. Is het nieuwe ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker. Als ik hem vanaf een schone basis installeer krijg ik de eerste keer dat ik Live Messenger start een "Onherstelbare fout bij installatie" :{

Hoe kan ik mijn invite doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Thx, dat was dus het probleem dat ik hiervoor aangaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond de vorige beta wel wat lekkerder werken...was volgens mij versie 0.3xx

Maar moest verplicht updaten. Waarom was dat?
Hij werkte gewoon goed en hoop dat ze weer het vorige thema nemen en structuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:28
Vind het nieuwe BETA uiterlijk wel mooi! Wel heb ik al een hoop dingen opgemerkt.

Zo sorteert hij wanneer je op status sorteert niet meer op ‘afwezig’, ‘bezet’ enz. Dat vond ik erg handig!
Ook zie ik niet meer aan de icoontjes of ik iemand geblokkeerd heb. Ik merk ook dat mijn muis binnen MSN schermen af en toe knippert.
Verder gebruikt hij nog steeds veel geheugen. En ik heb af en toe dat het niet helemaal klopt met meldingen van berichten. Dan zegt iemand wat, maar pas bij het tweede wat diegene zegt krijg ik het bekende ‘plubiedub’ geluid + knipperende balk.

Ik vergeet bijna één van de grootste verbeteringen, namelijk… Vierkante plaatjes!! Geen vervelende afrondingen meer. De plaatjes zijn nu gewoon vierkant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, mijn excuses!

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 17:43 . Reden: Typfout. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
GJ-tje schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:32:
[...]
offtopic:
Iemand die weet welke theme voor XP hier gebruikt word op het screenshot? Vind die best wel mooi namelijk en wil die ook gebruiken eigenlijk O+
Dat is deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik had mijn oudere versie eraf gegooid omdat de geblockte mensen mij plots online zagen.... dus 7.5 erop geknald.

Weet iemand of dit probleem bekend was ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe messenger is wel weer stuk minder clean, vond het ook net zo mooi dat ik de balk bovenin het menu zwart kon doen.. is nu grijzig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hmm nog een nadeel gevonden van de nieuwe msn..

Bij de mensen die media player gebruiken zie ik alleen nog de titels van de nummers die ze afspelen (dit is in msn 7.5 niet zo), terwijl de winamp plugin het wel gewoon goed doet :?

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/6589/bla5lf.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:02:
Vond de vorige beta wel wat lekkerder werken...was volgens mij versie 0.3xx

Maar moest verplicht updaten. Waarom was dat?
:P

Waarom denk je?

[hint]
Het is een beta, dus telkens als er een geüpdate versie is, moet iedereen updaten. Het heeft niet echt zin om een oudere versie te gaan beta-testen, is there?
[/hint]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
De Winamp plugin doet hetzelfde als die voor Mediaplayer. Ik heb ook alleen titels (dus ook met Winamp).

Edit:
Zojuist een andere plugin gedownload, werkt nu wel weer met artiest en naam track.

[ Voor 31% gewijzigd door N-Freak op 02-03-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je die plug-in even posten, bij werkt het ook niet meer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
http://www.myplugins.info/msn-messenger-plugin.php

Ik heb dan:

(v0.24) for Winamp with WLM 8 build 0562.

Die werkt perfect!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!