Windows Live Messenger 8 ervaringen* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.114 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Die nieuwe 8.0.0566 is wel weer heel anders, en ook echt stukke beter dan zn voorganger.
Veel mooiere en duidelijke GUI. En trekt ook veeeeeeel minder CPU en geheugen dan zn voorganger..
Ik heb btw via Messenger zelf geupdated, en t was al gelijk int nederlands beschikbaar..

Petje af!

[ Voor 18% gewijzigd door blup op 02-03-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Alleen worden de kleuren met wit gemengd, staat er een irritant dingetje in het rood dat 'beta' zegt, én zie ik nergens hoe ik de kleur in mijn chatschermpjes verander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
TheZeroorez schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:54:
Alleen worden de kleuren met wit gemengd, staat er een irritant dingetje in het rood dat 'beta' zegt, én zie ik nergens hoe ik de kleur in mijn chatschermpjes verander...
Emmertje int lijstje waar smileys buzzer etc staat..
en voor 't hoofd venster staat hij onder je secundaire naam 't emmertje.

[ Voor 12% gewijzigd door blup op 02-03-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Waarom dat nou weer verplaatst moet worden 8)7

Ik kijk daar nooit, op de smileys na, als ik even de code van 1'tje niet meer weet. Jammer dat als je hem patcht met APatch, hij niet praten met anderen wil (net zoals het is als je geen beta-tester bent..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
Wat ik overgens wel vervelend vind zijn die puntjes in de chatvensters boven 't emmertje.. 't lijkt net of iedereen zn zin eindigt met allemaal puntjes............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Daar had ik nou echt totaal geen last van, het emmertje was me ook niet opgevallen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De laatste beta versie is al beter dan de vorige versie qua layout. De eerste was totaal waardeloos qua scherm. De lijst met contacten was redelijk klein vergeleken de totale grootte van je messenger scherm.

Het enige nadeel van de versie nu, is dat hij er licht is. De kleur is in te stellen, maar zelfs als je zwart instelt, dan is er alleen maar een lichte grijze tint te zien. Dit had van mij iets donkerder gemogen. Het terug switchen naar de oude "poppetjes" in je lijst (afwezig, bezet etc) is ook wel weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:48
Ik vind de Beta's echt steeds beter worden. Eerst had je die met de contactenlijst hoverfunctie, wat ik superstom vond werken. Nu loopt het allemaal lekker vlot. weinig cpu, weinig mb. En het ziet er mooi uit. Dat het zo licht is kan me wel bevallen. Vind het een stuk cleaner overkomen dan van die harde kleuren die in de vorige build zaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vorige bevalde mij meer en had ook nergens last van!
Hoop dat ze iedergeval de kleuren wat donkerder maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ben gestopt met het testen van de beta. Vond hem te wazig. Werkte niet 100 procent. Ik wertd in 1 keer afgemeld. Was niet zuiniger als Amsn. Voor de rest wel grote verbeteringen met versie 7.5 dat zeker. Maar ik had tevaak dat hij gewoon crashte. Als de final uit is ga ik misschien weer eens kijken of hij mijn Amsn kan vervangen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 566 gedownload en hem ook clean gemaakt. Ik heb er geen slechte ervaringen mee, en ik vind hem er heel mooi uitzien. Als ik bugs tegenkom zal ik het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
Afbeeldingslocatie: http://www.trancevibez.com/rommel/flipmsne.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb ik ook gehad. Is volgesn mij als je te lang met iemand spreekt dna gaat hij dat doen. Ik heb zeer vaak belangrijke groepsgesprekken. Ik kan dit soort dingen niet missen. Daarom ben ik weer terug gegaan op AMsn

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb hem er maar WEER af geknald ! ..alle geblockte contacts stonden als online in mijn lijst (dus niet met zo'n kruis erin). En sommige zagen mij als online... terwijl het blocken dat juist moet voorkomen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Tranzy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:16:
Heb hem er maar WEER af geknald ! ..alle geblockte contacts stonden als online in mijn lijst (dus niet met zo'n kruis erin). En sommige zagen mij als online... terwijl het blocken dat juist moet voorkomen.
Klopt heb ik ook, en als je dan rechtermuisknop doet dan staat er toch: "Unblock this contact" o.i.d. Erg vaag, tevens is het altijd spannend als ik 'm sluit (kruisje rechtsbovenin) want 99,99% van de tijd crashed MSN dan, weer een foutrapport sturen... |:(

Zijn er meer mensen die hier een uitgebreid foutrapport sturen? Dus, inclusief bestanden? (Gaat automatisch, wordt op gevraagd bij versturen van foutrapportage)

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hier draait het best stabiel, echter lijkt het dat de engelse en nederlandse versie niet helemaal compatible met elkaar zijn (gedeelde mappen gaat steeds aan en uit). Verder iriteer ik me mateloos aan de "opstart tijd" van msn en de chat schermen.

Achja, ben tevreden :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

SinergyX schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:28:
hier draait het best stabiel, echter lijkt het dat de engelse en nederlandse versie niet helemaal compatible met elkaar zijn (gedeelde mappen gaat steeds aan en uit). Verder iriteer ik me mateloos aan de "opstart tijd" van msn en de chat schermen.

Achja, ben tevreden :)
De opstart tijd? Hier start live messenger net zo snel / sneller als msn 7.5. Inloggen gaat ook stukken snellen.

Ook leuk om te weten is dat live messenger nu open is voor publiek (als we bepaalde sites moeten geloven). Deze website moet het zijn:
http://www4.imagine-msn.c...default.aspx?locale=nl-nl
aanmelden en je ben direct geaccepteerd als het goed is..

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Ik heb sinds een tijdje dat ik gewoon niet meer kan inloggen op Live Messenger, iedere keer krijg ik een fout en sluit MSN af. Waardeloos gewoon dus ik MSN gemaild, en dit was hun antwoord:
Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger.

Mijn naam is Pascal en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het aanmelden bij Windows Live Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Zodra je je probeert aan te melden bij Windows Live Messenger, krijg je de vogende foutmelding:

“Sorry, maar we konden je op dit moment niet aanmelden bij Windows Live Messenger. Probeer het later opnieuw. 80004005”.

OORZAAK

Dit is een veel voorkomende foutmelding voor problemen met de Verbinding met Windows Live Messenger.

OPLOSSING

1. Verwijder de huidige versie van Windows Live Messenger als volgt:
a. Als je Messenger open hebt staan, sluit deze dan.
b. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren. Typ CONTROL APPWIZ.CPL
en klik op Enter.
c. In “Programma’s toevoegen/verwijderen” kies je MSN Messenger en klik vervolgens op Verwijderen.
2. Verwijder software van andere fabrikanten, zoals Messenger Plus en Smiley Central.
3. Verwijder de Messenger Registry Keys als volgt.

Opmerking: De volgende stappen vertellen je hoe je aanpassingen moet maken in je register. Zorg ervoor dat je een back-up maakt voordat je deze aanpassingen uitvoert en dat je weet hoe je het register weer kunt resetten als er een probleem is. Voor meer informatie over hoe je een back-up maakt, je register reset en aanpast, ga naar de volgende website van Microsoft:

256986 Description of the Microsoft Windows registry

a. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren. Typ REGEDIT en klik op Enter.
b. Als alle gebruikers van de computer zich niet kunnen aanmelden bij Windows Live Messenger, klik dan op HKEY_CURRENT_USER , SOFTWARE, MICROSOFT, MSN Messenger.
c. Als slechts een gebruiker van de computer zich niet kan aanmelden bij Windows Live Messenger, klik dan op HKEY_CURRENT_USER , SOFTWARE, MICROSOFT, MSNMessenger, PerPassportSettings , 1345887035
d. Klik op Bewerken en Verwijderen om alle gegevens te verwijderen die zijn gekoppeld aan je Aanmeldingsnaam/ID.
e. Ga naar de bovenkant van de Registerlijst, klik op Mijn Computer.
f. Klik op HKEY_LOCAL_MACHINE, SOFTWARE, MICROSOFT, MSNMessenger.
g. Klik op Bewerken en Verwijderen om alle gegevens te verwijderen die zijn gekoppeld aan de installatie van Windows Live Messenger.)

1. Verwijder de lijst cache.dat bestand voor alle accounts die zich aanmelden bij Windows Live Messenger op de computer.
a. Als je Windows 2000 of XP gebruikt, klik dan op Start, Uitvoeren en typ CMD. Klik dan op Enter en ga naar de prompt.
b. Als je Windows 98 of ME gebruikt, klik dan op Start, Uitvoeren en typ COMMAND. Klik dan op Enter en ga naar de prompt.
c. Bij de prompt, type CD\ en druk op Enter.
d. Type vervolgens CD %appdata%\Microsoft en druk op Enter.
e. Type vervolgens CD “MSN Messenger” en druk op Enter.
f. Type tot slot DEL/s ListCache.dat en druk op Enter.

2. Als je Windows Live Messenger gebruikt, doe dan het volgende:

a. Verwijder alle bestanden die problemen op zouden kunnen leveren, klik op Start, Uitvoeren en typ CMD. Klik dan op Enter en ga naar de prompt.
b. Type de volgende commando’s en druk op Enter na ieder commando.
c. cd %allusersprofile%\application data\microsoft\identitycrl\*.*
d. del *.dll
e. Opmerking: als er bestanden staan in deze map, word je gevraagd om het verwijderen van de bestanden te bevestigen. Druk op Y om te bevestigen of negeer het indien dit niet het geval is.
f. cd %appdata%\microsoft\identitycrl\*.*
g. del *.dll
h. Opmerking: als er bestanden staan in deze map, word je gevraagd om het verwijderen van de bestanden te bevestigen. Druk op Y om te bevestigen of negeer het indien dit niet het geval is.
i. Verwijder specifieke gebruikers informatie als volgt:
j. Klik op Start, Uitvoeren en type REGEDIT en druk op Enter om de RegEditor te openen.
k. Je zult de “keys” van iedere gebruiker van Windows Live Messenger te zien krijgen.
l. Selecteer de gebruiker die problemen ondervindt en klik vervolgens op Bewerken en Verwijderen om de “key” te verwijderen.
m. Sluit de RegEditor.

3. Installeer de nieuwste versie van Windows Live Messenger.

4. Probeer je nu opnieuw aan te melden bij Windows Live Messenger.

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt. Ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost, maar mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Pascal
Windows Live Messenger Support
Ik zal het wel niet helemaal goed gedaan hebben, want ik kan nog steeds niet inloggen. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of mensen die ergens een regcleaner hebben die dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:04
CCleaner misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 19:36
Nergens hier een lijstje met bugs? Heb wel in dit topic gezocht naar custom nicknames. Maar niet mijn probleem gevonden. Als ik dus "add a nickname" doe en er eentje invul lukt dit wel. Maar binnen een minuut veranderd dit weer terug in de oorspronkelijke naam. Dus meestal zo'n breezah crap.
In de contact info staat die nickname nog wel, maar dus niet in de messenger window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij nog de eerste beta van WLM 8.0, die nog met die ene die werkt met die crack "Make WLM 8.0 work on MSP12" ofzo, heb er nooit echt problemen mee. :) Heb wel invite maar daar werkt mijn gmail niet mee op msn? Dan staat er dat ik geen rechten heb om in te loggen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff ik moet echt goed kijken om te zien of iemand nou wel of niet online is. Voor de rest ziet deze nieuwe versie er wel goed uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:30:
Ik heb volgens mij nog de eerste beta van WLM 8.0, die nog met die ene die werkt met die crack "Make WLM 8.0 work on MSP12" ofzo, heb er nooit echt problemen mee. :) Heb wel invite maar daar werkt mijn gmail niet mee op msn? Dan staat er dat ik geen rechten heb om in te loggen. :/
Je moet even in de source van het mailtje kijken, vlakbij dat knopje staat dan de url. Met Gmail registreren werkt uiteraard alleen als je een .net passport hebt op je Gmail adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Laatst online: 12-09 19:38
Die off-line berichten worden ook vestuurd als je zelf off-line bent en ook naar eerdere versies van msn zoals 7,5 en 6 etc?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, ook naar eerdere versies. Maar hoe wil jij berichten verzenden als je offline bent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Laatst online: 12-09 19:38
ik bedoel daar mee het volgende:
Pietje is off-line, jij stuurt pietje een off-line bericht.
Daarna ben jij off-line, maar is pietje on-line.
Dan blijft het berichtje gewoon online hangen?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, dat berichtje blijft 'online hangen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Iemand ook problemen met contacts toevoegen en verwijderen? Bij mij gebeurt er niets als ik de acties uitvoer :(
Oh en hoe haal je een nickname van iemand weg? Kan je niet switchen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:54
Jig schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:55:
Oh en hoe haal je een nickname van iemand weg? Kan je niet switchen ofzo?
In dat edit contact menu, de nick verwijderen en dan opslaan. Overigens werkte dit niet altijd hier, maar meestal wel. Gewoon nog een keer proberen dan.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Ben Betatester, en heb er (bijna) géén problemen mee.

Ik draai hem alleen op mijn eigen pc, omdat op andere pc's (laptop oid) ook door m'n zusje gebruikt wordt.

Verder ziet Windows Live Mail er ook goed uit :)... nog niet af, maar begint ergens op te lijken!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij vooral opvalt bij deze nieuwe MSN (ben beta-tester) is dat het lijkt of de verbinding echt sloom is, je ziet pas veel later dat iemand offline is, of zijn nickname heeft veranderd, ook berichten hebben een kleine vertraging, (nee ligt niet aan mijn PC/verbinding...) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 15:14
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:20:
Wat mij vooral opvalt bij deze nieuwe MSN (ben beta-tester) is dat het lijkt of de verbinding echt sloom is, je ziet pas veel later dat iemand offline is, of zijn nickname heeft veranderd, ook berichten hebben een kleine vertraging, (nee ligt niet aan mijn PC/verbinding...) :/
Volgens mij echt wel, want ik heb er totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:21:
[...]

Volgens mij echt wel, want ik heb er totaal geen last van.
Ik ken meerdere mensen die erover klagen, en die er bij MSN 7.5 overigens geen last van hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:37:
[...]

Ik ken meerdere mensen die erover klagen, en die er bij MSN 7.5 overigens geen last van hadden!
Hmm, dan heb ik "last" van een te goed werkende MSN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
De beta van de laatste versie is nu ook in het Nederlands en naar ik vernomene heb en getest met mijn Hotmail adres is het voortaan een publieke beta geworden.

Ik wou dit even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik heb juist dat in een massagesprek na een tijdje alle woorden + nickname achter elkaar worden geplakt, enigste manier om dit te verhelpen is het afsluiten en opnieuw aanmelden van Live Messenger. Als je dat niet doet, sluit hij zelf na een tijdje af. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Publieke beta misschien, daarna had ik me ook aangemeld. Maar je moet toch nog eerst wachten op een uitnodiging om tester te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:37:
[...]

Nou ik heb er bij MSN 7.5 dus wel last van. Mensen beginnen vaak al tegen mij te praten voordat ik uberhaupt zie dat ze online komen als ze uberhaupt online komen want ik voer soms hele gesprekken met mensen die "offline" zijn. Ik heb het overal dus misschien is dat wel een account afhankelijk probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Live Messenger is nu ECHT public. Niet meer aanmelden, gewoon installeren die hap en gaan :)
Nederlands: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
Engels: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_EN

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:40:
Live Messenger is nu ECHT public. Niet meer aanmelden, gewoon installeren die hap en gaan :)
en welke layout heeft deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Geen zin om te downen, maar welke versie is dat? Ik draai nu (nog) 8.0.0566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Ben ik ook de enigste die z'n display name niet kan veranderen? Ik vul een andere in bij Personal Settings, druk op Apply en sluit het scherm, maar er is niks veranderd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Laatst online: 15-09 21:33

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Kan het zijn dat live messenger bepaalde features voor bepaalde landen blockt? ik zit met iemand uit duitsland op msn, die heeft het over musicmix, en als ze die opstart krijg ik (een duitse) melding dat dit nog niet ondersteund word in deze regio, hetzelfde als ik whiteboard wil starten, dan krijgt zei de melding dat ze een nieuwere versie nodig heeft, we hebben allebei de nieuwste versies dus daar zou het niet aan moeten liggen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ik kwam vandaag op een torrent site 8.5 tegen. Ik neem aan dat dat de nieuwste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Laatst online: 15-09 21:33

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Het lijkt me dat als 8.0 nog in de beta fase is dat er nog geen 8.5 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
royco_100 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:04:
Het lijkt me dat als 8.0 nog in de beta fase is dat er nog geen 8.5 is
ik ga straks even kijken of ik dat kan ontkrachten :P

hij schijnt wel uit te zijn, maar er zijn te weinig seeds. dus dat is even wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 20-03-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Build 566 is nog steeds de nieuwste gewoon, de rest zal 100% dikke poepie zijn ga ik van uit.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
DaannO schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:11:
[...]

ik ga straks even kijken of ik dat kan ontkrachten :P

hij schijnt wel uit te zijn, maar er zijn te weinig seeds. dus dat is even wachten.
Ik denk dat het een virus is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Dat was volgens mij MSN Explorer 8.5. Maar ben ik nou de enigste die zn naam niet kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Aan MSN Explorer wordt volgens mij niks meer aan gedaan. En daar is het bestand iets te klein voor. Zal wel gewoon onzin nummer zijn. Of spyware/virus of uiteindelijk gewoon 8.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:32:
Ik heb sinds een tijdje dat ik gewoon niet meer kan inloggen op Live Messenger, iedere keer krijg ik een fout en sluit MSN af. Waardeloos gewoon dus ik MSN gemaild, en dit was hun antwoord:

[...]

Ik zal het wel niet helemaal goed gedaan hebben, want ik kan nog steeds niet inloggen. Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? Of mensen die ergens een regcleaner hebben die dit kan verhelpen?
Ja dat heb ik ook :S bij mij heeft ie nooit gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:16:
[...]

Ja dat heb ik ook :S bij mij heeft ie nooit gewerkt
heb je überhaupt wel een invitation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 12-09 17:27
Jig schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:21:
Dat was volgens mij MSN Explorer 8.5. Maar ben ik nou de enigste die zn naam niet kan veranderen?
Hmm, bij mij duurt het even (10 sec) voordat de naam/persoonlijk bericht wordt gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:21:
[...]

heb je überhaupt wel een invitation?
idd, kwas mer die regcleaner besig, verwijderde ook cookies ed. maar ik heb opgegeven als beta tester kan dus zelf ook invites versturen

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 19:26 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
^ ^ ^ Duidelijke post ^ ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Is het nog steeds zo dat het geheugen vreet?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

AW_Bos schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:41:
Is het nog steeds zo dat het geheugen vreet?
Neej, de nieuwste beta build is erg verbeterd qua geheugen gebruik. Build 566 neemt hier gemilimalieerd maar 6.5 MB in beslag(raar maar waar), afgesloten (maar nog wel in de systemtray) neemt ie niet meer als 20MB in.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook de laaste wlm beta build. Eerste keer dat ik hem gebruikte was die public. Maar nu staat er weer dat mijn id ongeldig is om met deze build in te loggen. Zal waarschijnlijk wel komen omdat ik een @gmail.com adres gebruik voor msn? En ja, ik heb me aangemeld via die pagina. Achja, met mijn kleine hackje lukt het me wel weer om in te loggen. :) Ook met deze laaste versie werkt de hack, had ik niet verwacht eigenlijk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 22:32:

[...]

Dit probleem heb ik dus ook, de oplossing die jij gekregen hebt werkt ook niet bij mij. :(
al gemailt maar krijg ook niks terug 8)7

wat me wel opvalt: als ik wlm opstart in veilige modus MET netwerkondersteuning hij wel gewoon inlogt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_PoTaToX_ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:40:
Hmm... ik kan anders nog steeds niet inloggen met deze unit.
"The passport ID used to sign in is not allowed access to this Beta version of Messenger. 810003cc"

Dus zo goed lijkt het niet te werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:46:
[...]

Hmm... ik kan anders nog steeds niet inloggen met deze unit.
"The passport ID used to sign in is not allowed access to this Beta version of Messenger. 810003cc"

Dus zo goed lijkt het niet te werken :(
Ik heb die melding ook, met de laaste (Public) beta build van WLM. Gelukkig werkt mijn hackje nog. Misschien heb je net als mijn ook een @gmail.com account? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:56
Johoo...

Ik heb een vraagje mss dat andere dit ook hebben...en heb nog niet het topic door gebladerd dus excuseer me als het antwoord er al staat...

Ik ben al een tijdje beta tester van 8.0 live messenger...nu heb ik bij de laatste update van de beta steeds dat msn mijn schermafbeelding wijzigt...gewoon willekeurig om dezoveel tijd of bij aanmelden heb ik ineens een andere schermafbeelding...Jullie snappen t al dat wil ik dus niet! Iemand een idee hiervan?

Overigens mijn 2e vraag...heb al ongeveer een jaar last van t verschijnsel dat ik afgemeld wordt gewoon zomaar spontaan... gebeurd op elke pc met elke versie van windows...heb zelf t idee dat het een instelling is van mijn hotmail adres...iemand daar een tip voor??

Many thanx!
*knip*

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 27-03-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje beta tester van 8.0 live messenger...nu heb ik bij de laatste update van de beta steeds dat msn mijn schermafbeelding wijzigt...gewoon willekeurig om dezoveel tijd of bij aanmelden heb ik ineens een andere schermafbeelding...Jullie snappen t al dat wil ik dus niet! Iemand een idee hiervan?
Die bug heb je ook bij MS gemeld aangezien je beta tester bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18-09 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Vraagje:
Waar worden de custom emoticons, die install via het chatscherm, van windows live messenger opgeslagen??

Ik heb zitten zoeken in documents en settings onder mn gebruikers naam, maar ik niks anders vinden dan wat *.dat files in een map:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\1672436054\CustomEmoticons\

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik was eerst weer op msn 7.5 overgestap om de volgende redenen:
• WLM gebruikt te veel geheugen
• Er is geen Plus!-versie voor WLM

Deze punten zijn nu allebei opgelost.
• WLM gebruikt ongeveer 25 ~ 35 MB geheugen
• Er is een (non-public) beta van WLM Plus! waarmee je weer die handige tabbladen heb :)

Vanaf vandaag gebruik ik WLM 8 en het bevalt me uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Screenshots van waarschijnlijk een nieuwe build:
Afbeeldingslocatie: http://downloads.mess.be/seb0r/new-wlm1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://downloads.mess.be/seb0r/new-wlm2.jpg
De nieuwe icoontje naar e-mail en gedeelde mappen zijn waarschijnlijk iets als voicemail en telefoneren naar een andere pc ala skype

[ Voor 30% gewijzigd door potatox op 30-03-2006 21:30 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Nou laat maar komen dan, ziet er weer een stukje mooier uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

_PoTaToX_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:29:
Screenshots van waarschijnlijk een nieuwe build:
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe icoontje naar e-mail en gedeelde mappen zijn waarschijnlijk iets als voicemail en telefoneren naar een andere pc ala skype
Ziet er nice uit, maar zou je het lichte/witte theme die er nu inzit ook gewoon kunnen selecteren?
Lichte/witte themes > O+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wit + zwart combo O+

Ik hoop dat je gewoon alles kunt selecteren, kleur én helderheid, zegmaar zoals in WMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Rakkerzero schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:58:
Vraagje:
Waar worden de custom emoticons, die install via het chatscherm, van windows live messenger opgeslagen??

Ik heb zitten zoeken in documents en settings onder mn gebruikers naam, maar ik niks anders vinden dan wat *.dat files in een map:
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\1672436054\CustomEmoticons\
dan heb je ze toch gevonden? rename ze naar .gif en je ziet het plaatje

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
_PoTaToX_ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:29:
Screenshots van waarschijnlijk een nieuwe build:...
Er staat geen beta boven, final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ook ik vermoed dat dit de final gaat worden want ik denk dat Live spoedig live gaat. Heb er deze middag snel een berichtje over uitgewerkt op www.livemessengerbeta.be. Ik hoop dat ze hem snel uitbrengen want deze ziet er mooi uit.

Alleen als dit de FINAL is dan kan ik niet meer testen voor Microsoft. Ach ja dan testen we maar verder voor Google, Bleu Frog, VoipBuster en onszelf. En dan besteden we wat meer aandacht aan de websites die in ontwikkeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

kfaessen schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:40:
[...]

dan heb je ze toch gevonden? rename ze naar .gif en je ziet het plaatje
Verrek, je heb gelijk.
Dat ik daar niet op gekomen was |:(

Maar iig bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Daarnet heb ik MSN beta 8 verwijderd, maar nu blijkt dat ik al mijn eigen emoticons kwijt ben! :'( :X |:(

Heb ik deze nu definitief verwijderd of kan ik ze toch nog ergens vandaan toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nippletwister schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:50:
Daarnet heb ik MSN beta 8 verwijderd, maar nu blijkt dat ik al mijn eigen emoticons kwijt ben! :'( :X |:(

Heb ik deze nu definitief verwijderd of kan ik ze toch nog ergens vandaan toveren?
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\ [getal] \CustomEmoticons\

Daar zouden ze moeten staan.
Als dat niet zo is dan ben je ze denk ik helaas kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Ascathon schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:23:
[...]

Er staat geen beta boven, final?
Als het goed is wel :) Ben zelf ook erg benieuwd. Sinds de laatste beta is het geheugengebruik ook erg gedaald en de final doet daar denk ik nog een schepje bovenop dus ik ben er klaar voor :)

heb dit gevonden:
http://download.9down.com...ve_Messenger_8.0.0614.rar (zelf nog niet gescant op virussen, je weet maar nooit)
overschijf je bestaande bestanden met dezen in je msn messenger map.
Tiz blijkbaar alleen een aangepaste build 566 met de skin van 614.. maar het werkt wel :*)

[ Voor 34% gewijzigd door potatox op 03-04-2006 21:12 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Ik heb hem ook maar weer eens geinstalleerd maar wat mij opvalt is dat mijn geblokkeerde contacts gewoon groen zijn. Er is dus geen onderscheid tussen mijn online en geblokkeerde contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 April: WLM 8.0.0614 BETA uitgelekt! Bij Mastaline

Ja, het was een nep versie, stiekem was het gewoon een skin gebaseerd op screenshots van hoe de uiteindelijke versie er waarschijnlijk uit gaat zien. Monkey, de ontwerper van de skin lukte het niet helemaal om alles na te maken, maar zeg zelf het is toch aardig gelukt? Als je wil kan je deze skin blijven gebruiken of je kan weer terug naar de originele stijl.
Was dus nep versie, haha. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:45:
Ik heb hem ook maar weer eens geinstalleerd maar wat mij opvalt is dat mijn geblokkeerde contacts gewoon groen zijn. Er is dus geen onderscheid tussen mijn online en geblokkeerde contacts.
Ja die laatste versie vind ik niet leuk :(.
Ok , hij gebruikt minder resources maar dan nog.
Hij is vierkanter , de kleuren die je instelt worden teveel gemixt met wit.
Je ziet niet duidelijk wat wat is.

die ervoor was beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Ik kan geen contacten verwijderen, in dat popup schermpje wat je dan krijgt, als ik daar op een knop drukt gebeurt er niets en moet ik msn killen en restarten.
M'n displayname veranderen is ook nog steeds stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
Moet zeggen dat ik hem eerst verwijderd had, maar sinds kort er weer opgezet heb. Vind de huidige versie toch een stukje beter als de vorige. Maar de screenshot een paar berichten hier boven ziet er nog beter uit. >:)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog meer nieuws over dat mooie screenshotje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Je kan sinds kort officieel testen? Ik heb 'm via msn.be :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ik draai al een paar weken build 566 (incl. Plus!), maar dat anderen zien welke muziek ik luister werkt niet meer.

Werkt et bij jullie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, 'k draai alleen geen Plus!, staat het in windows media player wel gewoon aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheovdS schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:41:
Ik draai al een paar weken build 566 (incl. Plus!), maar dat anderen zien welke muziek ik luister werkt niet meer.

Werkt et bij jullie nog?
dan moet je waarschijnlijk naar media player - tools - plugins en dan msn messenger aanklikken.
heb ik ook soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
De allernieuwste build:
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/5245/untitled19uz.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ziet er weer net iets gelikter uit vind ik. Welke versie is dat? 567???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:25:
[...]

Ziet er weer net iets gelikter uit vind ik. Welke versie is dat? 567???
683 :). De geluidjes zijn trouwens ook veranderd en de aanmeldschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Hoe zit het met geblockte personen? Zijn die nog steeds alleen maar groen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Laatst online: 06-09 20:49
zou leuk zijn als je ff verteld hoe je eraan gekomen bent.. _/-\o_ :9 ik vind deze build maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
jimbojansen90 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 20:23:
zou leuk zijn als je ff verteld hoe je eraan gekomen bent.. _/-\o_ :9 ik vind deze build maar niks
Dat was nou precies wat ik dacht want via IDEAS LIVE is die nog niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:46:
[...]

dan moet je waarschijnlijk naar media player - tools - plugins en dan msn messenger aanklikken.
heb ik ook soms
Yoow, het werkt weer; dank u _/-\o_

Edit:
Download hier de nieuwe build: >:)
http://www.msgstuff.com/

[ Voor 16% gewijzigd door TheovdS op 18-04-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb die nieuwste build nu een paar dagen (met een strip-patch), en ik vind het ongeloofelijk handig dat je 2e bericht achter elkaar er gewoon achter komt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
TheZeroorez schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:43:
Ik heb die nieuwste build nu een paar dagen (met een strip-patch), en ik vind het ongeloofelijk handig dat je 2e bericht achter elkaar er gewoon achter komt.. :)
Het is even wennen, maar erg fijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ook vooral handig (nu alleen voor mijzelf) om lange verhalen aan elkaar te kopieren/plakken (wat er in 3 delen in moet ofzo..) Of als je er snel iets achteraan zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
TheZeroorez schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:26:
Ook vooral handig (nu alleen voor mijzelf) om lange verhalen aan elkaar te kopieren/plakken (wat er in 3 delen in moet ofzo..) Of als je er snel iets achteraan zegt..
Inderdaad; (stiekem afgekeken van GoogleTalk :))

Verder zijn de kleuren ook een stuk leuker; de nieuwe geluidjes zijn wel ff wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Stijl is idd wel mooi, alleen jammer dat hij mijn standaardkleur wel onthoudt, maar niet toepast 8)7
Dat het van Google Talk is afgekeken, nou en, dan moet Google er maar voor zorgen dat mensen die geen Talk-contacten hebben ook gewoon msn-ers erin kunnen gooien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox

potatox

unz unz unz

Mijn vertaling is ook weer klaar voor de nieuwste build: http://members.home.nl/potatox/msgslang.dll :) ff in C:\program files\msn messenger\ zetten en de bestaande overschijven.

Om Add-ins (ja is nieuw) aan de praat te krijgen ff dit reg bestand draaien: http://members.home.nl/potatox/Enable_Add-ins.reg

--

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!