Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ga naar die site, en zoek de post van 19 april.Coldcat schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:02:
[...]
kan hem niet vinden op de site, of kijk ik verkeerd.
Je kijkt/zoekt dus verkeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Ascathon op 21-04-2006 15:14 ]
OK, voor jouw een linkje danColdcat schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:02:
[...]
kan hem niet vinden op de site, of kijk ik verkeerd.
http://www.msgstuff.com/n...08.0.0683.00_Branches.exe
TNX voor de vertaling_PoTaToX_ schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:48:
Mijn vertaling is ook weer klaar voor de nieuwste build: http://members.home.nl/potatox/msgslang.dllff in C:\program files\msn messenger\ zetten en de bestaande overschijven.
Om Add-ins (ja is nieuw) aan de praat te krijgen ff dit reg bestand draaien: http://members.home.nl/potatox/Enable_Add-ins.reg
Zijn er al Add-ins, en waar?
Heb 1 add-in totaal gevonden (op die redelijk bekende belgische msn website). Maar die doet niet zo boeiend veel.
[ Voor 3% gewijzigd door potatox op 21-04-2006 16:19 . Reden: plugin --> add-in ]
--
Verwijderd
Top! Bedankt voor die vertaling. Als ik weer op mn comp zit ga ik het meteen installeren_PoTaToX_ schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:48:
Mijn vertaling is ook weer klaar voor de nieuwste build: http://members.home.nl/potatox/msgslang.dllff in C:\program files\msn messenger\ zetten en de bestaande overschijven.
Om Add-ins (ja is nieuw) aan de praat te krijgen ff dit reg bestand draaien: http://members.home.nl/potatox/Enable_Add-ins.reg
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Is allang wat voor. Maar daar mag op GoT niet over gesproken wordenDjWannaB2002 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:20:
Jammer is wel dat ik na deze install weer zit met de banners enz. Maar goed zal binnenkort ook wel weer iets voor komen denk ik.
[ Voor 13% gewijzigd door potatox op 23-04-2006 00:05 ]
--
@ Hierboven, A-Patch rocks
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2006 12:52 ]
Vreemd, bij deze begon mn virusscanner te flippen.TheovdS schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:52:
[...]
OK, voor jouw een linkje dan
http://www.msgstuff.com/n...08.0.0683.00_Branches.exe
[...]
Bij die ander versie die hier ook staat deed ie dat niet. Begon over svhost.exe te zeuren....
En aangezien dit een nieuw tijdperk voor MSN blijkt te zijn vraag ik mij af of het nog lang mogelijk gaat zijn oudere versie te draaien (bv. 7.5).
Ik denk dat het geheugengebruik, actief, rond de 40.000 was (40mb?).
Verwijderd
ja het is idd wel veel.jrn schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:13:
Ik heb enkele dagen geleden deze nieuwe versie eens geinstalleerd en toen tot de conclusie gekomen dat deze versie toch wel serieus wat meer geheugen inneemt dan mijn huidige MSN 7.5.
En aangezien dit een nieuw tijdperk voor MSN blijkt te zijn vraag ik mij af of het nog lang mogelijk gaat zijn oudere versie te draaien (bv. 7.5).
Ik denk dat het geheugengebruik, actief, rond de 40.000 was (40mb?).
Dat belooft niet veel goeds, MSN Plus! vindt ik al zuigen, laat staan als dit nog erger is..
[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 24-04-2006 18:35 ]
Wat is dat dan?W00fer schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:18:
Iemand Messenger DISCOVERY live al uitgeprobeerd ?
Te vinden via live-messenger.nl
edit:
Sja, niet echt boeiend dusMessenger Discovery Live ... leaked!
Leaks are everywhere these days. Messenger Plus! Live has really stirred things up but yet another popular add-on for MSN Messenger and Windows Live Messenger has been leaked, this time the famous Messenger Discovery Live.
Messenger Discovery is known, for one thing, bugs. It is completely laced with them; the creator has been accused of sloppy coding or rushing the program. Personally, I think it is rushed. It has tons of features, a lot that look bad and hardly work. That being said, I think Messenger Discovery Live has changed this. But no, not at all. Still the same problems as before, yet I must say it seems a little better.
There are some features that I love, nice things like changing the 'MSN Messenger' text and re-signing in if messenger signs you out. The system tray problem has also be looked at, this time you have the option of adding the program to your system tray, but if you don't a floating menu appears instead, and it is rather ugly. Yet, I hope that this is a rough beta phase and maybe these bugs will be fixed in the future and if it is, you are waiting for a great program.
Het is me trouwens opgevallen dat er echt al heel lang geen nieuwe beta uitgekomen is. Niet dat ik problemen ondervind, maar het mag iets gestroomlijnder. En soms verdwijnt mijn cursor boven msn (maar dat heb ik al doorgegeven).
[ Voor 59% gewijzigd door anandus op 24-04-2006 18:43 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Is een bug, heb ik ook.2_05 schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:48:
Bij deze laatste brances versie, en volgens mij ook al bij de versie ervoor, blijft mijn "view contacts by->first and last name" niet staan. Bij het opnieuw inloggen staan gewoon de nicknamen er weer maar het vinkje staat nog wel bij "view contacts by->first and last name", ik moet dan eerst iets anders aanvinken en vervolgens dat weer.
Nederlands: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
Engels: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_EN
--
Wel vond ik eerst de GUI mooi, maar nu vind ik die vorige (5xx) wel strakker. Kleurkeuze is wel beter.
Heb je er ook een changelog bij?_PoTaToX_ schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:54:
Nieuwe public build is uit (build 689):
Nederlands: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_NL
Engels: http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_EN
Bij mij gaf-ie niet aan dat er een nieuwe versie was, trouwens?
Inderdaad, nu is het weer die 'oude' GUI.Ascathon schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:01:
[...]
Wel vond ik eerst de GUI mooi, maar nu vind ik die vorige (5xx) wel strakker. Kleurkeuze is wel beter.
Die van 5xx was een stuk mooier!
[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 03-05-2006 10:30 ]
Zo doe je ook mee!!Ep0ss schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:51:
Zijn deze nieuwe builds al te gebruiken voor gewone gebruikers, of nog steeds alleen voor beta testers?
Bron
http://www.liveside.net/c....php?catid=2&shownews=134
[ Voor 11% gewijzigd door TheovdS op 03-05-2006 10:55 ]
Ik drukte op help en toen stond er dit:
-edit-The Windows Live Messenger beta is now publicly available and can be downloaded from the Windows Live Ideas website or from your current version of MSN Messenger.
Thanx, het werkt
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 03-05-2006 11:02 ]
Dit is wel interessant:
Dus zoals we hem nu zien, wordt hij ongeveer.FYI: This version is like a final draft – a last chance to make any crucial changes/bug fixes. You won’t see many changes between this version and the final release. Feel free to keep making feature requests, though - we’ll add them to the list for the next versions.
Jammer, ik blijf het gevoel houden dat ze er meer uit hadden kunnen halen, eigenlijk
Ik vond het eerdere uiterlijk ook mooier eerlijk gezegd.GoodspeeD schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:08:
Er zitten ook nog wel steeds redelijk irritante bugs in. Zo heb ik regelmatig dat ik mijn naam verander. Ik log daarna uit. Log even later weer in en mijn naam staat weer zoals ie eerst stond. Zelfde geldt voor mijn persoonlijk bericht. Allemaal van die kleine dingetjes die ik niet had met Messenger 7.5.
Vraagje, a-patch oid om de reclame te verwijderen voor build 689 is er nog niet of wel?
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 03-05-2006 11:12 ]

Niet echt verdwijnen maar meer knipperen. Heb ik wel last van gehad, alleen durf ik niet te zeggen met welke build dat was en of het wel WLM was. Ik heb geen flauw idee wat dit triggert en hoe je het opnieuw kunt veroorzaken.rvnieuwh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:46:
Ik heb ook iets raars. Hetzelfde had ik ook met de 683build. En daarom ook de 683build weer snel verwijderd. Mijn mousepointer verdwijnt regelmatig als ik door de menu's blader of over het hoofdscherm kom met de muis. Gelukkig worden in de menu's de keuzes blauw waardoor ik wel kan 'zien' waar ik met de muis ben maar lastig is het wel. Iemand anders dit ook?
Is inderdaad iets van een knipper. Duurt zo'n 5 à 6 seconden. Daarna is je muispointer er gewoon weer en zolang je MSN dan aktief houdt is het probleem weg. [EDIT] Bij mij treedt dit elke 20 seconden of zo op om wat voor reden dan ook.Ascathon schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 12:27:
[...]
Niet echt verdwijnen maar meer knipperen. Heb ik wel last van gehad, alleen durf ik niet te zeggen met welke build dat was en of het wel WLM was. Ik heb geen flauw idee wat dit triggert en hoe je het opnieuw kunt veroorzaken.

[ Voor 18% gewijzigd door rvnieuwh op 03-05-2006 13:26 ]
Had ik in build 683 last van, de nieuwe 689 tot nu toe nog niet gehad.rvnieuwh schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:12:
[...]
Is inderdaad iets van een knipper. Duurt zo'n 5 à 6 seconden. Daarna is je muispointer er gewoon weer en zolang je MSN dan aktief houdt is het probleem weg. [EDIT] Bij mij treedt dit elke 20 seconden of zo op om wat voor reden dan ook.![]()
[EDIT]
--
Op de site waar je dat kunt downen (.tk) staat ook voor welke versies het is. Verder denk ik niet dat we je hier verder mee gaan helpen..Ep0ss schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:10:
[...]
Ik vond het eerdere uiterlijk ook mooier eerlijk gezegd.
Vraagje, a-patch oid om de reclame te verwijderen voor build 689 is er nog niet of wel?
Heet van de pers. A-Patch build 32 voor de 689 Branche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ep0ss schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:40:
Ohw, inderdaad, ik zie het staan bij het posten, ok, op die site staat 683, dus inderdaad, niet 689. Thanx anyway, wacht dan wel rustig af.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Maar nog steeds onthoud hij de kleur niet
EDIT: Excuses, toch niet dezelfde 683 ipv 689
[ Voor 17% gewijzigd door Ascathon op 04-05-2006 09:58 ]
Krijg ik de update-meldingen niet goed door ofzo?
Want ik zat in versie 5xx en, omdat ik het hier las heb ik versie 6xx.
Maar mijn MSN heeft geen enkel bericht gegeven dat er een nieuwe versie zou zijn?
Hebben meer mensen hier last van of krijgt iedereen gewoon bericht dat er een nieuwe versie is?
Ik denk dat er gewoon geen beta update berichten komen. Ik heb in ieder geval ook geen melding gehad.anandus schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 22:32:
Want ik zat in versie 5xx en, omdat ik het hier las heb ik versie 6xx.
--
Idd. Sinds vandaag heb ik ook geen 'gedeelde mappen' optie meer. Ook in het menu kan ik geen instellingen meer vinden voor 'gedeelde mappen'. Gisteren werkte het iig nog wel._PoTaToX_ schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:59:
Ligt het aan mij of is gedeelde mappen ineens voetsie uit het hoofdscherm? In mijn computer staat ie nog wel erbij maar zie nergens in Live Messenger meer een link erna toe..

[EDIT] A-Patch wijzigingen ongedaan gemaakt maar 'probleem' nog steeds aanwezig. Daarna een herinstallatie van Live Messenger + reboot geprobeerd. Helaas, nog steeds geen 'gedeelde mappen'.
Lijkt toch sterk op een Microsoft-achtig (MSN-netwerk) probleem te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door rvnieuwh op 04-05-2006 11:51 ]

Als het niet in build 689 zit, dan ligt dat gewoon aan die versie. Niet aan het netwerk.rvnieuwh schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:13:
[...]
Lijkt toch sterk op een Microsoft-achtig (MSN-netwerk) probleem te zijn.
Wat is dan het punt van een nieuwe beta uitbrengen als je de beta-testers er niet van op de hoogte stelt?Ascathon schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 08:24:
[...]
Ik denk dat er gewoon geen beta update berichten komen. Ik heb in ieder geval ook geen melding gehad.

Maar gisteren zat het er nog wel in.Ascathon schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:17:
[...]
Als het niet in build 689 zit, dan ligt dat gewoon aan die versie. Niet aan het netwerk.
Vreemd
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zal wel een bug in zitten oid.
Heb net build 683 geïnstalleerd maar....... ook geen gedeelde mappen meer bij mij.
Er is iets meer aan de hand lijkt het wel. Misschien idd een bug ontdekt, zoals hierboven wordt gesuggereerd.
Niet dat ik van plan was die sharing te gebruiken.
Verwijderd
Maar wat ik begrijp van de meeste is dat ze niet dat icoontje meer hebben. Heb ik gelukkig nog wel. Of ik moet het verkeerd begrepen hebben.Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:59:
ik ook hoor, gewoon in het gesprek met de contactpersoon drukken op bestand verzenden, dan kun je kiezen uit : gedeelde map maken en gewoon normaal versturen.
Verwijderd
Ik denk dat iedereen net als mij het wel toevallig vindt dat nou juist addressen van google niet werken. Ik zie het nog wel gebeuren dat bij de final versie Microsoft alle gmail addressen uit hun .NET passpoort systeem schoont
"Technical complication blabla"
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 11:52 ]
edit: *klik*
[ Voor 31% gewijzigd door Kiwiknaapje op 05-05-2006 13:16 ]
Leegte
Volg deze stappen met je .NET account:
1. Log in op de account die je voor WLM wil gebruiken, bijvoorbeeld door in te loggen op Hotmail.
2. Klik op deze link en klik dan op I agree / Ik ga akkoord.
3. Klik op de download button om WLM te downloaden.
4. Log in op de account die je geactiveerd hebt bij stap 2.
Heb het vandaag nog gedaan
haha live-messenger.nl ftwDepress schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:16:
Invites werken wel.
Volg deze stappen met je .NET account:
1. Log in op de account die je voor WLM wil gebruiken, bijvoorbeeld door in te loggen op Hotmail.
2. Klik op deze link en klik dan op I agree / Ik ga akkoord.
3. Klik op de download button om WLM te downloaden.
4. Log in op de account die je geactiveerd hebt bij stap 2.
Heb het vandaag nog gedaan
Wat vinden jullie overigens van LivePlus!? Ik vind dat het er zeer op achteruit gegaan is. Het preferences scherm is in mijn ogen nogal onhandig en leeg, had liever het oude. En ik mis wat functies zoals de mogelijkheid om /away te typen als je weg gaat, dat dan je status op away gaat
[ Voor 20% gewijzigd door Kiwiknaapje op 05-05-2006 13:18 ]
Leegte
Zou het wel een slimme zet zijn om dat domein te registreren. Als Microsoft dat wil hebben is de kans groot dat ze het ook mogen krijgen. Denk dat de term "live messenger" is gedeponeerd als handelsmerk. (of hoe t ook mag heten)Kiwiknaapje schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:17:
[...]
haha live-messenger.nl ftw. Is van een vriend van me
Waar moet ik die vandaan halen?Kiwiknaapje schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:17:
[...]
Wat vinden jullie overigens van LivePlus!? Ik vind dat het er zeer op achteruit gegaan is. Het preferences scherm is in mijn ogen nogal onhandig en leeg, had liever het oude. En ik mis wat functies zoals de mogelijkheid om /away te typen als je weg gaat, dat dan je status op away gaat
Enne, A-Patch werkt niet bij mij, als ik de advertenties daarmee weghaal start WLM niet meer op.
Niet teveel gepraat over a-patch hier aub, we willen het toch niet op slot hier hè, de topicwarning staat er ook niet voor niets
LivePlus van Patchou? Als die eindelijk eens uitgebracht wordt kan ik je het vertellen.Kiwiknaapje schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:17:
Oops, sorry, had er overheen gelezen.TheZeroorez schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:16:
www.msgpluslive.net > nog niet dusneem aan dat je het een beetje van p2p af moet halen ofzo dus
Niet teveel gepraat over a-patch hier aub, we willen het toch niet op slot hier hè, de topicwarning staat er ook niet voor niets
--
Nee, er was iets stuQ op de server zeiden ze. Is alweer gefixed idd._PoTaToX_ schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 22:24:
Gedeelde mappen werken alweer. Denk dat ze de functie bij MS gewoon uit hadden geschakeld gisteren om iets te testen.
Ik heb ook een domein met livemessenger er in maar nog geen aanspraak op gemaakt door MS. Tja, er staat dan ook nog eens beta bij dus ja als de final er is ben ik er ook niet zo veel meer mee dan nu het geval is. Ik vermoed dat ze pas in actie zullen schieten als Live Messenger veel vaker gebruikt zal gaan worden. Nu zijn dit vooral sites die promotie doen en er voor zorgen dat Live Messenger bekender wordt.Ascathon schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:11:
[...]
Zou het wel een slimme zet zijn om dat domein te registreren. Als Microsoft dat wil hebben is de kans groot dat ze het ook mogen krijgen. Denk dat de term "live messenger" is gedeponeerd als handelsmerk. (of hoe t ook mag heten)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Heb je dit na een tijdje of niet. En bedoel je dit:nils7 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:05:
In de nieuwe build heb ik dat als ik zelf 2x een text achter elkaar zet dat deze dan naast elkaar komen in de text.
Bericht1.Bericht2.Bericht3.
Normaal moet dit dus
Bericht 1.
Bericht 2.
Bericht 3.
zijn.
ALs dit het is dan kan ik je zeggen dat ik dit ook heb gehad. Heb dit gemeld op Connect met melding nummer 62281 maar was ook al gemeld onder 42728 wat ik niet heb kunnen opzoeken want de zoekfunctie werkte niet. Als je lid bent van Connect post het dan eens bij de laatste zodat het team er van weet en vermeld ook je build.
[zo hoort het te zijn]
Ik zegt:
hoi
Hij zegt:
hallo
Ik zegt:
Alles
Ik zegt:
goed?
[zo wordt het weergegeven]
Ik zegt:
hoi
Hij zegt:
hallo
Ik zegt:
Alles
goed?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dat is geen bug hoornils7 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:20:
Nou het is zo
[zo hoort het te zijn]
Ik zegt:
hoi
Hij zegt:
hallo
Ik zegt:
Alles
Ik zegt:
goed?
Ik zegt:
hoi
Hij zegt:
hallo
Ik zegt:
Alles
goed?
En ik vind em zeer prettig werken
Had ik ook de eerste keer hoorVerwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:00:
Hmm, voordat ik de oorzaak bij mezelf ga zoeken:
[afbeelding]
Iemand anders ook dit probleem?
ff WLM afsluiten, en opnieuw starten; dan moet het opgelost zijn.
Gelukkig
Verwijderd
Even pc opnieuw opgestart, en je hebt inderdaad gelijk. Ik begon hem al een beetje te knijpenTheovdS schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 19:01:
[...]
Had ik ook de eerste keer hoor
ff WLM afsluiten, en opnieuw starten; dan moet het opgelost zijn.
Gelukkig
Verwijderd
Daar heb je nicknames voorYopY schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:08:
Vooral handig als je met die mensen praat die elk nieuwtje in hun gebruikersnaam hebben, vergezeld met een paar handenvol smilies en 'ASCII art'.
Ik krijg hem trouwens niet geinstalled:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 20:24 ]
Ik vind het ook heel erg fijn werken, het ruimt heel erg op, niet meer telkens ertussen "huppeldepup says".TheovdS schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:22:
[...]
Dat is geen bug hoordat is een nieuwe 'feature'
En ik vind em zeer prettig werken
En het werkt helemaal goed tegen mafkezen die denken dat je hallo zo schrijft:
H
A
L
L
O
!
!
Dus dat scheelt ook een beetje (al zou een heropvoedingskamp meer soelaas bieden
Process dubbel geopen?Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:23:
[...]
Daar heb je nicknames voor
[afbeelding]
Die feature is idd zwaar chillen trouwens
Gewoon op negeren klikken en hij gaat verderVerwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 20:23:
[...]
Daar heb je nicknames voor
[afbeelding]
Vind het zelf wel prettig werken
Verwijderd
TCP 10.0.0.10:80 62.251.x.x:43050 TIME_WAIT
TCP 10.0.0.10:80 62.251.x.x:43056 TIME_WAIT
Kun je gewoon uitzetten -> Opties->Berichten->"Contactpersoon zegt" weergeven voor ieder bericht.me_mrtn schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:03:
Nee, dat WLM alles onder elkaar plakt vind ik niet echt prettig. Zal wel zo zijn omdat ik dat niet gewend ben. Maar je moet telkens zoeken naar wat de persoon het laatste zei.
--
Verwijderd
Sja, dat doe je ook deels zelf, hoor.Ascathon schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:07:
En zeker niet als mensen (ik natuurlijk ook) geen interpunctie en hoofdletters gebruiken.
* anandus vindt dat mensen maar fatsoenlijk moeten leren schrijven, die basisschool is toch niet voor niets geweest
(Sorry dat ik offtopic ga, maar een feature niet fijn vinden omdat je het zelf ondermijnt vind ik nogal suf.
Dat is de banden van je fiets lekprikken en dan zeuren dat-ie niet lekker fietst.
Ik kan prima aanmelden met mijn gmail-adres, laatste versie.keesheid schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:18:
Ik kan me maar niet aanmelden met m'n gmail. Had eerst wel een msn 8 versie die wel werkte. (dat rode balletje onderin m'n taakbalk) Nieuwe doet het niet, nu weer back to 7.5. Soms moet je niet te snel iets willen
Je gmail is wel voorzien van een passport én je bent beta-tester?
Mail het ze! Ik heb feedback ingestuurd en daar is daadwerkelijk ook wat mee gedaan. Het team achter WLM is echt goed bezig.Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:47:
Dat onder elkaar plakken van bericht is an sich wel handig, maar toch had ik liever gezien dat ze een licht-grijs lijntje tussen alle losse berichten hadden geplaats. Nu kun je dus niet goed zien of het een nieuw bericht is of dat het multiline is.
Jup m'n gmail heeft een passport, kan me nu ook aanmelden. En ja ik heb op uitnodiging msn gedownload.anandus schreef op zondag 07 mei 2006 @ 19:20:
[...]
Ik kan prima aanmelden met mijn gmail-adres, laatste versie.
Je gmail is wel voorzien van een passport én je bent beta-tester?

In de opties naar berichten en daar 'Contactpersoon zegt: weergeven voor ieder bericht' aanzetten, dan is het weer zoals vanoudsnils7 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 16:20:
Nou het is zo
[zo hoort het te zijn]
Ik zegt:
hoi
Hij zegt:
hallo
Ik zegt:
Alles
Ik zegt:
goed?
Ik zegt:
hoi
Hij zegt:
hallo
Ik zegt:
Alles
goed?
My thoughts exactly.Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:47:
Dat onder elkaar plakken van bericht is an sich wel handig, maar toch had ik liever gezien dat ze een licht-grijs lijntje tussen alle losse berichten hadden geplaats. Nu kun je dus niet goed zien of het een nieuw bericht is of dat het multiline is.
Ze hadden beter hun best moeten doen bij het afkijken bij skype. Het tweede bericht in dit linkjeVerwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:47:
[ Voor 6% gewijzigd door Edmund op 07-05-2006 22:23 . Reden: niet het 1ste ma het 2de berichtje ;) ]
Dit topic is gesloten.
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!