Wat heef dit (overigens hilarischeEdmund schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:19:
[...]
Ze hadden beter hun best moeten doen bij het afkijken bij skype. Het tweede bericht in dit linkje
Hmm er is net nieuwe Beta versie uitgebracht nog any bugs gevonden?
Lucky Goldstar
DJkim schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:42:
Hmm er is net nieuwe Beta versie uitgebracht nog any bugs gevonden?

Ten eerste is-ie blijkbaar net uit, en ten tweede is het een beta-versie.
Mag jij raden waarom het een beta-versie is?
Over welke versie héb je het überhaupt?
* anandus heeft het gevoel dat sommigen niet doorhebben wat beta betekent.
Als je je afvraagt of er bugs in zitten kan je toch gewoon beter op de final wachten, lijkt mij?
[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 08-05-2006 10:52 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kan ook nergens vinden dat er een nieuwe versie is... denk dat ie een beetje achter loopt, no offence heur
vrij stukje history is dat zeg... skype draagt wel enorm bij aan de maatschappij op die manierEdmund schreef op zondag 07 mei 2006 @ 22:19:
[...]
Ze hadden beter hun best moeten doen bij het afkijken bij skype. Het tweede bericht in dit linkje
Beetje onzinnig om dat Skype aan te rekenen, ik kan een dergelijk gesprek ook prima op MSN voeren, screenshot van maken en online zetten... dat zegt toch ook niks over de mate waarop MSN bij draagt aan de maatschappij?engelbertus schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:22:
[...]
vrij stukje history is dat zeg... skype draagt wel enorm bij aan de maatschappij op die manier
Ook in de final versie kunnen nog bugs zitten...anandus schreef op maandag 08 mei 2006 @ 10:49:
Ten eerste is-ie blijkbaar net uit, en ten tweede is het een beta-versie.
Mag jij raden waarom het een beta-versie is?
Over welke versie héb je het überhaupt?
* anandus heeft het gevoel dat sommigen niet doorhebben wat beta betekent.
Als je je afvraagt of er bugs in zitten kan je toch gewoon beter op de final wachten, lijkt mij?
Het betreft overigens build: 8.0.0689.00 en er zijn een aantal links van beschikbaar:
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 English
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Dutch
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Spanish
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 German
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 French
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Japanese
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Korean
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Brazilian Portugese
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 European Portugese
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Chinese (Traditional)
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Chinese (Simplified)
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Polish
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Russian
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Danish
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Finnish
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Greek
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Hungarian
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Italian
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Arabic
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Slovenian
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Slovak
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Turkish
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Swedish
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Hebrew
- Windows Live Messenger Beta 8.0.0689 Norwegian
Die is al van woensdag uit hoor. Toevallig ontdekt nadat ik mijn laptop verder aan het installeren was nadat ik eens getest had wat er gebeurde als ik tijdens het booten op de blauwe knop duwde. De Access some trouble knop zullen we maar zeggen. Gelukkig was het snel gefixt en ondertussen is men harde schijf weer groter.
co0lman schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:47:
Die is al van woensdag uit hoor. Toevallig ontdekt nadat ik mijn laptop verder aan het installeren was nadat ik eens getest had wat er gebeurde als ik tijdens het booten op de blauwe knop duwde. De Access some trouble knop zullen we maar zeggen. Gelukkig was het snel gefixt en ondertussen is men harde schijf weer groter.
offtopic:
Dat zei j in je vorige post ook al, maar wat heb j het over
Wat is de blauwe knop

Dat zei j in je vorige post ook al, maar wat heb j het over
Wat is de blauwe knop
Verwijderd
Weet er iemand hoe ik die irritante snelkoppeling naar My Sharing Folders in My Documents kan verwijderen, elke keer als ik MSN Live start dan staat die snelkoppeling er terug. Alvast bedankt
Ik heb helemaal geen snelkoppeling in My Documents? Apart. Wel in My Computer, maar da's geen snelkoppeling.
Niks MSNVerwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:04:
Weet er iemand hoe ik die irritante snelkoppeling naar My Sharing Folders in My Documents kan verwijderen, elke keer als ik MSN Live start dan staat die snelkoppeling er terug. Alvast bedankt
Maare...misschien kun je Sharing Folders uitzetten. Dat staat ergens in de opties.
Heb ik ook wel eens last van.W00fer schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:50:
Ik vind dat ik super vaak uitgelogd wordt met deze 689 versie (branches).
Hoe zit dat eigenlijk met reageren op een reply na je eigen bericht?
[ Voor 29% gewijzigd door Ascathon op 08-05-2006 20:25 ]
Meer mensen last van dat als ze de oude messenger (7.5) terug zetten dat de geluiden niet meer werken (de aanmeld geluiden etc. ) heb al bij geluidsinstellingen gekeken maar daar kon ik niks meer aanklikken.
Ik heb nu 8.0.0689.00_Branches, en als iemand 2x iets zegt achter elkaar zonder dat de tegenpersoon een keer spreekt, komt het in de zelfde zin te staan. Behoorlijk vervelend omdat je dan eigelijk de hele zin weer moet lezen om te lezen wat je nog niet gelezen hebt.
Beetje lastig uitleggen, maar ik zo wel een screenie..
Is dat uit te zetten?
got it, vorige pagina ff lezen
werkt dus niet helemaal
Is dat uit te zetten?
werkt dus niet helemaal
[ Voor 14% gewijzigd door blup op 08-05-2006 21:19 ]
Wat werkt er dan niet helemaal?blup schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:08:
Ik heb nu 8.0.0689.00_Branches, en als iemand 2x iets zegt achter elkaar zonder dat de tegenpersoon een keer spreekt, komt het in de zelfde zin te staan. Behoorlijk vervelend omdat je dan eigelijk de hele zin weer moet lezen om te lezen wat je nog niet gelezen hebt.
Is dat uit te zetten?
werkt dus niet helemaal
Krijg je die dingen dubbel ofzo?
Nou volgens mij werkt het precies zoals het zou moeten werken. Ik heb dat ook, maar ik vind het dus wel ideaal. Niet elke keer weer die extra regels met je naam ertussen, maar pas weer op het moment dat iemand anders wat gezegd heeft.
Vind dat echt een verbetering.
Maar of het uit te zetten is. Ik weet het niet, nog niet naar gezocht, maar vermoed van niet.
Maar of het uit te zetten is. Ik weet het niet, nog niet naar gezocht, maar vermoed van niet.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Nee dat heb ik uitgezet met MSN+DizzyWeb schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:22:
Ik heb helemaal geen snelkoppeling in My Documents? Apart. Wel in My Computer, maar da's geen snelkoppeling.
Mja vind ik geen goeie optie, toch bedankt.Ascathon schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:39:
[...]
Niks MSN
Maare...misschien kun je Sharing Folders uitzetten. Dat staat ergens in de opties.
Het is uit te zetten bij berichten "Zet elke keer contactpersoon zegt: neer bij elk bericht" oid.DjWannaB2002 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:56:
Nou volgens mij werkt het precies zoals het zou moeten werken. Ik heb dat ook, maar ik vind het dus wel ideaal. Niet elke keer weer die extra regels met je naam ertussen, maar pas weer op het moment dat iemand anders wat gezegd heeft.
ik vind t een beetje irritant, want ik lees nu over dingen heen omdat het dus onderelkaar staat.
Hmmm ok is dus wel uit te zetten. Hebben ze toch weer over nagedacht dan
Iemand deze optie al gevonden?Friends List, the new Windows Live Messenger feature that allows you to check out your contact's contacts, has arrived in The Netherlands after previously been exclusively tested in Australia.
If you live in Australia or The Netherlands (or have your Passport set to one of these countries), right-click a Messenger contact and select View > Friends List or click the Friends List icon in one's contact card to experiment with this new feature.
Bron: mess.be
[ Voor 5% gewijzigd door 2_05 op 09-05-2006 09:55 ]
Ik heb de optie wel gevonden, maar overal staat bij:
Vriendenlijst is niet beschikbaar.
Deze persoon heeft geen vriendenlijst of heeft beperkte toegang tot de Space.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
ik zag zonet een update naar de nieuwe versie op de frontpage. Maar daar stond windows 2000 en 9x tussen. Wie kan dit bevestigen. Want dan kan ik weer de beta gebruiken( zit nu tot laat op school. Kan morgen pas weer bij mijn eigen pc komen)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wat een onzin om je contact's contact list te bekijken, of ligt dat aan mij? Niet dat ik het dan uitschakel ofzo maar zoveel nut heeft het toch ook niet. Dan had je die al lang als contact.
Had al even in dit topic gezocht maar kon het niet vinden.
In de laatste versie van de beta komen in het "Send an instand message" al je contactpersonen terug en niet meer alleen de gene die online zijn. Weet iemand of je dat weer goed kan zetten of met welke reden ze dat gedaan hebben ?
In de laatste versie van de beta komen in het "Send an instand message" al je contactpersonen terug en niet meer alleen de gene die online zijn. Weet iemand of je dat weer goed kan zetten of met welke reden ze dat gedaan hebben ?
zal wel zijn omdat je nu ook offline berichten kan sturen naar andere personen.
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Ik denk dat ze dit hebben gedaan, omdat je ook offline berichten kan sturen, zodat, als je een grote lijst hebt, wat makkelijker meerdere offline mensen kan selecteren?TwoR schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:58:
Had al even in dit topic gezocht maar kon het niet vinden.
Sja, een beetje het Hyves-idee, lijkt mij?Ascathon schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:55:
Wat een onzin om je contact's contact list te bekijken, of ligt dat aan mij? Niet dat ik het dan uitschakel ofzo maar zoveel nut heeft het toch ook niet. Dan had je die al lang als contact.
Ja oke, maar ik gebruikte dat altijd om te kijken wie er allemaal online was en wie niet. Nu moet je de hele lijst doorscrollen om te zien of er iemand online is.Vorkie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:05:
[...]
Ik denk dat ze dit hebben gedaan, omdat je ook offline berichten kan sturen, zodat, als je een grote lijst hebt, wat makkelijker meerdere offline mensen kan selecteren?
Ik heb sinds de nieuwe 8 het probleem dat ik offline sta bij mensen terwijl ik wel online ben.
Zodra ik tegen ze praat kunnen ze wel terug praten. Als ik me aanmeld bij 7.5 hier op m'n stage is het ook. Behoorlijk vervelend, iemand een idee hoe 't kan?
Zodra ik tegen ze praat kunnen ze wel terug praten. Als ik me aanmeld bij 7.5 hier op m'n stage is het ook. Behoorlijk vervelend, iemand een idee hoe 't kan?
NeeDepress schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:57:
Je status is offline weergeven?
Dat lijkt me dus niet echt een probleem van 8.0 maar meer van .NETblup schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:51:
Ik heb sinds de nieuwe 8 het probleem dat ik offline sta bij mensen terwijl ik wel online ben.
Ik vind het dus onzin dat je elkaars contacten kunt zien, het werkt inderdaad niet, maar als ik erachter ben hoe je het uit kunt schakelen zal ik het meteen doen, niet dat ik het zelf erg vind, maar het is gewoon niet zo netjes tegenover je contacten van weetikhetwaarallemaal dat andere wildvreemden zomaar hun adresjes zien staan
Bij de meeste ben ik 't niet, maar bij me vriendin wel. 
Behoorlijk irritant dat ik eerst moet praten voor zij iets wil zeggen..
miss ligt 't wel aan haar msn dan, ze heeft + zooi.
Behoorlijk irritant dat ik eerst moet praten voor zij iets wil zeggen..
miss ligt 't wel aan haar msn dan, ze heeft + zooi.
[ Voor 20% gewijzigd door blup op 09-05-2006 19:10 ]
Verwijderd
Je kunt het beste die van Microsoft zelf downloaden zonder onzinnige rotzooi voor in te loggen
En dat is ook nog een een nieuwere versie dacht ik
http://ideas.live.com/mainpage.aspx
En dat is ook nog een een nieuwere versie dacht ik

http://ideas.live.com/mainpage.aspx
ze heeft 7.5
Overgens bij een maat van me is het ook, ik sta offline bij hem. Hij heeft wel 8.0.0689.00_Branches.
Het gebeurd eigelijk precies bij de mensen waar ik 't meeste mee praat. Beetje vaag, maar dat is de enige overeenkomst die ik zie.
Ik praat eigelijk alleen maar met die 2
Overgens bij een maat van me is het ook, ik sta offline bij hem. Hij heeft wel 8.0.0689.00_Branches.
Het gebeurd eigelijk precies bij de mensen waar ik 't meeste mee praat. Beetje vaag, maar dat is de enige overeenkomst die ik zie.
Ik praat eigelijk alleen maar met die 2
[ Voor 93% gewijzigd door blup op 09-05-2006 20:16 ]
Om gedeelde mappen uit deze computer te verwijderen ff deze reg downloaden en draaien:
http://members.home.nl/potatox/remove_my_sharing_folders.reg
Werkte met de vorige builds, dus zal ook wel met deze werken.
--
code:
Allemaal vage tekens op die site?1
| ÿþW |
Meerdere keren tegelijk ook nog? Dan zou ik toch eens contact op gaan nemen met .NET services...
Lijkt me een verkeerd .reg-bestand_PoTaToX_ schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 20:18:
Om gedeelde mappen uit deze computer te verwijderen ff deze reg downloaden en draaien:
Allemaal rare tekens + blokjes ?
[ Voor 42% gewijzigd door TheovdS op 10-05-2006 13:37 . Reden: Verkeerde ge-quitoted ]
Lijkt er op dat die .reg als binary geupload is, in plaats van ASCII.
Ik heb ook een wazig probleem. Ik weet nite precies wat er gebeurd is, maar ik heb 2 computers. 1 in Apeldoorn en 1 in Enschede. Nu is mijn broertje nadat ik daar voor het eerst ben ingelogd ook ingelogd op mijn computer op zijn msn account maar hij heeft zijn eigen lijst + mijn lijst (dus al mijn contacts overgenomen
) hoe kan dit?
Vorige was echt veel beter? Dit is wazige troep! 
Ik kan me nou niet meer aanmelden. Foutecode 81000306
Dit word denk ik een downgrade naar 7.5.
7.5 werkt ook niet meer, zelfde error..
Ik begin al ontwenningsverschijnselen te krijgen..
Nu meld 4.7.3001 plots wel aan, maar bij mn vriendin ben ik nog steeds offline. Vanmiddag was ik wel even online in haar lijst..
7.5 werkt ook niet meer, zelfde error..
Ik begin al ontwenningsverschijnselen te krijgen..
Nu meld 4.7.3001 plots wel aan, maar bij mn vriendin ben ik nog steeds offline. Vanmiddag was ik wel even online in haar lijst..

[ Voor 47% gewijzigd door blup op 10-05-2006 20:49 ]
Probeer deze link eens:blup schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 20:22:
Vorige was echt veel beter? Dit is wazige troep!
http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-81000306
Doet het niet.. :\Ascathon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:04:
[...]
Probeer deze link eens:
http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-81000306
Maar het probleem ligt niet bij mij heb ik 't idee. Want het gebeurd dus ook op mn stage waar gewoon 7.5 opstaat. Ik heb contact opgenomen met support.live
Ik ben een beta tester van MSN 8. En afgelopen week was er een verplichte update naar MSN 8.0.0689.00_Branches. Toen begon complete ellende. De volgende problemen trade op.
* Mijn vriendin zag mij niet meer online, en kon niet tegen mij praten. Als ik tegen haar ging praten kon ze wel terug praten, maar voor maar een bepaalde tijd, dan moest ik weer wat zeggen. Ik bleef offline staan.
* Vriend van me kon ook niet tegen me praten tot ik het deed, maar zag me wel online staan. Af en toe kreeg ik spontaan een hele rits berichten van hem, met de melding dat deze gestuurd waren terwijl ik offline was.
* Op m'n stage heb ik MSN 7.5, deze had plots de zelfde kuren, mn vriendin zag mij niet online, mn vriend kon niet tegen me praten maar zag mij wel online staan. En ook weer kreeg ik plots een hele rits berichten van hem.
* Als ik op mn stage aangemeld was, kon ik me thuis ook gewoon aanmelden zonder dat ik automatisch op stage afgemeld werd. Ik was dus aangemeld op 2 MSN's. Thuis en op stage.
* Kon me helemaal niet meer aanmelden Foutcode 81000306. Ik mijn DNS geleegd, hostfile gechecked alles gecontroleerd, de services waren up, nog problemen. Vervolgens heb ik 8.0 verwijderd, en 7.5 geinstalleerd. Nog kan ik me niet aanmelden.
Vervolgens probeer ik het een paar keer op de oude Windows Messenger 4.7.3001 en daar kon ik me plots wel op aanmelden na een paar keer proberen.
Mijn vriendin gebruikt 7.5, en m'n vriend gebruikte 8.0.0689.00_Branches, maar is inmiddels terug naar 7.5 vanwege de vele fouten die het gaf. Ook bij zijn 7.5 blijven er problemen.
Nu kan het zo zijn dat de problemen bij hun liggen, maar die kans lijkt me klein want ik heb hun ook msn opnieuw laten instaleren en een hoop laten proberen, echter zonder resultaat. De enige overeenkomst die ik zie, is dat ik eigelijk met alle twee heel veel praat. En met de rest van de mensen in mijn lijst niet. En daar treden de problemen ook niet op.
Mensen zien mij gewoon online, en kunnen tegen me praten.
Ik heb echt een hele hoop geprobeerd, maar het lijkt niet aan mij te liggen, het gebeurt niet alleen op mijn pc thuis, maar ook op stage. Andere PC andere internet aansluiting.
Ik vind 't echt een bijzonder vaag probleem, en ook bijzonder vervelend.
Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden voor het probleem.
Alvast heel erg bedankt voor de ondersteuning.
Met vriendelijke groet,
Alex S.
Heb het even voor je gecopy-paste:
Overigens wat is dat 'branches'?How to fix error code 81000306
Problem description
When you start MSN Messenger you cannot sign in, and you get the message:
We were unable to sign you in to .NET Messenger Service, possibly because of a problem with the service or with your Internet connection. Please make sure that you are connected to the Internet. 81000306
Fix this error / possible solution
* First, check the .NET service status as this error may be caused by problems at the MSN servers.
*
* If you use a software firewall such as Norton Internet Security, see our article on using MSN Messenger through a firewall. The firewall might be blocking incoming connections to Messenger.
* If you are on a large network such as a company or school, you can ask the network administrator how you can use MSN Messenger and if they will allow it. You can also use a web based messenger in this case (if these sites aren't blocked by the network administrator).
* You can try bypassing a proxy server that was set in the MSN Messenger settings by letting MSN Messenger make a direct connection: click the Tools menu and choose Options... In the list to the left choose Connection. Click the Advanced Settings... button and untick all the checkboxes except the one labeled TCP. Restart MSN Messenger and see if you can connect this time.
* Check your IE Security settings. Open Internet Explorer, click Tools then Internet options. Go to the Advanced tab and scroll down to the security section. Make sure that use SSL 2.0 and use SSL 3.0 are both checked. MSN Messenger requires this for validating your password and username.
MSN Messenger still not working properly?
Look in our other troubleshooting articles for more troubleshooting suggestions or post in our forum so we can help you further.
Is dat net als bij Firefox-nightlies ofzo? En waar staan ze dan?
Of zijn dat gelekte varianten

Waarom zie ik de standaard msn icoontjes bij de contacts staan, en niet meer de plaatjes die zij hebben ingesteld ? Ik krijg ze wel te zien als ik contact details aanvink om te tonen, maar dan heb je alleen van de grote foto's, en dat wil ik ook niet...iemand die dit weet ?
Die functie hebben ze eruit gehaaldfrankvanhoesel schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 23:02:
Waarom zie ik de standaard msn icoontjes bij de contacts staan, en niet meer de plaatjes die zij hebben ingesteld ? Ik krijg ze wel te zien als ik contact details aanvink om te tonen, maar dan heb je alleen van de grote foto's, en dat wil ik ook niet...iemand die dit weet ?
Trouwens dit is makkelijker om Mijn Gedeelde Mappen weg te halen uit Deze Computer
Start->uitvoeren-> regsvr32 -u -s "C:\Program Files\MSN Messenger\fsshext.dll"
[ Voor 3% gewijzigd door potatox op 11-05-2006 15:50 ]
--
Dan mag jij mij vertellen hoe het komt dat ik met de allerlaatste msn wel gewoon plaatjes heb. Als je contactpersonen beheren>details laten zien aanvinkt heb je gewoon plaatjes. Fout gelezen, dan heb je idd grote plaatjes, maar dat had je zelf al gevonden_PoTaToX_ schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:50:
[...]
Die functie hebben ze eruit gehaaldMini-thumbnails zitten er helaas niet meer in...
Trouwens dit is makkelijker om Mijn Gedeelde Mappen weg te halen uit Deze Computer
Start->uitvoeren-> regsvr32 -u -s "C:\Program Files\MSN Messenger\fsshext.dll"
[ Voor 22% gewijzigd door royco_100 op 11-05-2006 16:05 ]
Kunnen ze wlm trouwens niet zo maken dat ie altijd keurig aan de zijkant staat, en dat je andere vensters hier keurig op aansluiten. Dus dat je m wel altijd ziet maar dat ie niet ergens overheen valt. Net als die balk in de nieuwe versie van Google Desktop.
Je bedoeld net als een Windows werkbalk dokken aan de rand?
Zou idd wel handig zijn.
Zou idd wel handig zijn.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ben ik eerlijk gezegd geen voorstander van, voor mij moet een IM goed weggestoken zijn (dus enkel icoon in de systray) en enkel mijn aandacht trekken als het echt nodig is (dus alleen als iemand mij een bericht stuurt).2_05 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:11:
Kunnen ze wlm trouwens niet zo maken dat ie altijd keurig aan de zijkant staat, en dat je andere vensters hier keurig op aansluiten. Dus dat je m wel altijd ziet maar dat ie niet ergens overheen valt. Net als die balk in de nieuwe versie van Google Desktop.
Natuurlijk nog wel dat je het venster kan minimaliseren als tray icoon, maar dat als je venster open is, dat ie dan gedokt is aan de zijkant zoals eerder omschreven.Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:46:
[...]
Ben ik eerlijk gezegd geen voorstander van, voor mij moet een IM goed weggestoken zijn (dus enkel icoon in de systray) en enkel mijn aandacht trekken als het echt nodig is (dus alleen als iemand mij een bericht stuurt).
Net als ICQ bedoel je?2_05 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:51:
[...]
Natuurlijk nog wel dat je het venster kan minimaliseren als tray icoon, maar dat als je venster open is, dat ie dan gedokt is aan de zijkant zoals eerder omschreven.
Verwijderd
Oh ja, maar ook dat heb ik niet graag (ja sorry dat ik een moeilijke mens ben) want bij mij is hij netjes gepast dat ALS ik hem openklik hij boven mijn IRC of IE netjes de schuifbalken en knoppenbalken nog volledig zichtbaar laat2_05 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:51:
[...]
Natuurlijk nog wel dat je het venster kan minimaliseren als tray icoon, maar dat als je venster open is, dat ie dan gedokt is aan de zijkant zoals eerder omschreven.
Ik hoor veel mensen klagen dat WLM veel RAM eet, maar daar heb ik niet veel last van..
Wat mij trouwens ook opvalt is dat het dataverkeer tijdens het cammen stukken minder (zeg maar gehalveerd) is. Nu nog maar 10 tot 15kb up
I am the great Cornholio!
Nee, idd, dat viel me ook al op.Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:00:
[...]
Ik hoor veel mensen klagen dat WLM veel RAM eet, maar daar heb ik niet veel last van..
Dat het geheugengebruik door de betas heen steeds beter is geworden
ik zit net even iets boven de 18 mb.
Kleine 20mb hier, als ik het venster open zet met 1 gesprek kom ik toch wel op een 40 mb uit....
I am the great Cornholio!
Iemand al gratis WLM contact cards besteld?
[ Voor 4% gewijzigd door 2_05 op 15-05-2006 16:28 ]
Ik nu wel
Ik hou jullie op de hoogteBedankt voor het bestellen van je gepersonaliseerde Windows Live cards.
Binnen twee weken krijg je ze thuisgestuurd.
Al zie ik nergens dat het gratis is?

edit:
Maar ik kan het maar een keertje doen, dus dan zal het wel gratis zijn
Maar ik kan het maar een keertje doen, dus dan zal het wel gratis zijn
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 15-05-2006 16:41 ]
Verwijderd
Jammer man, sinds de laatste update van 8, krijg ik steeds van mensen te horen dat ik op offline sta, terwijl ik gewoon met hun aan het chatten ben. Wat het helemaal irritant maakt is als ik dus op "offline" sta, dat ik dan iedere keer de melding krijg, dat ik een bericht ontvangen heb terwijl ik offline was/ben.
Ik dacht eerste het licht aan de a-patch, dus heb ik de volledige versie weer erop gezet, maar echter nog steeds het zelfde probleem. Dit is eigenlijk het enigste wat me problemen geeft met de laatste versie, want alles doet het verder gewoon goed.
Het ziet er mooi strak uit nu, alleen vind ik dat je door de groene icoontjes soms slecht kan zien of iemand afwezig is, dit had van mij wel een ander kleurtje mogen hebben. (of mischien dat klokle dat aanduid dat je afwezig bent een wat duidelijke of fellere kleur geven, of andersom natuurlijk.
Ik dacht eerste het licht aan de a-patch, dus heb ik de volledige versie weer erop gezet, maar echter nog steeds het zelfde probleem. Dit is eigenlijk het enigste wat me problemen geeft met de laatste versie, want alles doet het verder gewoon goed.
Het ziet er mooi strak uit nu, alleen vind ik dat je door de groene icoontjes soms slecht kan zien of iemand afwezig is, dit had van mij wel een ander kleurtje mogen hebben. (of mischien dat klokle dat aanduid dat je afwezig bent een wat duidelijke of fellere kleur geven, of andersom natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 16:46 ]
Dat t gratis was stond bij waar ik de link vond. En staat ook nergens dat je geld over moet maken oid.anandus schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:39:
[...]
Al zie ik nergens dat het gratis is?![]()
edit:
Maar ik kan het maar een keertje doen, dus dan zal het wel gratis zijn![]()
En probeer t nog ns door je cookie te verwijderen.
Ik heb een bug ontdekt.. Als je in je msn naam-onderschift via dat balkje een <:o) wil invoeren (emoticon met fluitje en feestmuts) dan krijg je het teken <, dan het
emoticontje en dan de )
[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 15-05-2006 18:00 ]
Verwijderd
werkt hier wel goed! Heb je wel de laatste versie?TheZeroorez schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:00:
Ik heb een bug ontdekt.. Als je in je msn naam-onderschift via dat balkje een <:o) wil invoeren (emoticon met fluitje en feestmuts) dan krijg je het teken <, dan hetemoticontje en dan de )
Jups.. Het komt doordat hij tijdens het typen de emo's al maakt, dus hij maakt bij <:o al een emoticon, en niet pas als alles er staat [<:o)] Het werkt wel gewoon als je alle tekst in een keer kopieert/plakt
Verwijderd
ja idd, ik had gewoon copy/paste gedaanTheZeroorez schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:19:
Jups.. Het komt doordat hij tijdens het typen de emo's al maakt, dus hij maakt bij <:o al een emoticon, en niet pas als alles er staat [<:o)] Het werkt wel gewoon als je alle tekst in een keer kopieert/plakt
Het zelfde probleem heeft 'n maat van me nu ook. Hij kan zich niet meer aanmelden.blup schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:14:
[...]
Doet het niet.. :\
Maar het probleem ligt niet bij mij heb ik 't idee. Want het gebeurd dus ook op mn stage waar gewoon 7.5 opstaat. Ik heb contact opgenomen met support.live
[...]
Het leuke, andere adressen werken wel, en als ik me hier als hem wil aanmelden werkt het ook niet.
8.0/7.5 maakt allemaal niks uit. Het is helemaal account gebonden.
Bijzonder irritante bug dit!
Verwijderd
vreemd, het probleem dat mensen mij als offline zagen is in ene keer weg, waarschijnlijk lag het aan de server en niet aan de client, aangezien er voor live nog geen update verschenen is. Meer mensen dit opgevallen?
Verwijderd
Wordt steeds bizarder ik kan nu helemaal niet meer inloggen op msn live 8, zelfs op web messenger niet, hebben meer mensen hier last van 
edit:
edit:
ja dus, overheen gelezenHet zelfde probleem heeft 'n maat van me nu ook. Hij kan zich niet meer aanmelden.
Het leuke, andere adressen werken wel, en als ik me hier als hem wil aanmelden werkt het ook niet.
8.0/7.5 maakt allemaal niks uit. Het is helemaal account gebonden.
Bijzonder irritante bug dit!
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 21:48 ]
yep heb hier dus ook last van. kan hellemaal niet meer aanmelden .. heb nog niet eens live 8 er op gehad .Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:38:
Wordt steeds bizarder ik kan nu helemaal niet meer inloggen op msn live 8, zelfs op web messenger niet, hebben meer mensen hier last van
edit:
[...]
ja dus, overheen gelezen
Verwijderd
had ik eerst ook, toen had ik gemaild naar Microsoft (msn-deel) en toen was het opeens weer goed.
Ik had er net ook last van, maar m'n wachtwoord aanpassen op passport.net hielp 
of het was natuurlijk gewoon toeval
Ik had 't net weer. Kon me niet aanmelden.Grote prutser schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:28:
Ik had er net ook last van, maar m'n wachtwoord aanpassen op passport.net hielp
Wachtwoord even gewijzigd, en ik kon me weer aanmelden.. Ze mogen deze bug snel fixen, want dit is berhooorlijk vervelend..
Dan nog maar een keer hier:
Ik heb een probleempje sinds we een nieuwe Router hebben.
Omdat ik de laatste tijd nogal veel gebruik maak van de "Gedeelde Map" in WLM probeer ik maar hief of jullie een oplossing hebben.
De map wil namelijk niet meer synchroniseren, ik heb het idee dat er een bepaalde poort ofzo moet open staan.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Het gaat om:
- Windows XP Media Center Edition (Versie 2002; Service Pack 2)
- Windows Live Messenger Versie 8.0 (Build 8.0.0.689.00_Branches)
- Sitecom Broadband Router 54G
Alvast bedankt.
Ik heb een probleempje sinds we een nieuwe Router hebben.
Omdat ik de laatste tijd nogal veel gebruik maak van de "Gedeelde Map" in WLM probeer ik maar hief of jullie een oplossing hebben.
De map wil namelijk niet meer synchroniseren, ik heb het idee dat er een bepaalde poort ofzo moet open staan.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Het gaat om:
- Windows XP Media Center Edition (Versie 2002; Service Pack 2)
- Windows Live Messenger Versie 8.0 (Build 8.0.0.689.00_Branches)
- Sitecom Broadband Router 54G
Alvast bedankt.
Nja, ik dacht dat ik alles had geprobeerd.. Behalve msn opnieuw installeren, en nu leeft hij weer!
iig thnx
iig thnx
Hier 21 MB
Wat me trouwens pas gister is opgevallen. De optie als je een gesprekswindow open hebt, om dan zijn/haar e-mailadres te copy pasten, vanuit het bovenste gedeelte... vrij handig vind ik.
Hoe kan messenger hier zoveel MB-tjes meer gebruiken dan!?
Je hebt de laatste build? 689, geloof ik?FaNtJuH schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:52:
Hoe kan messenger hier zoveel MB-tjes meer gebruiken dan!?
Hier doet WLM 10Mb zonder gespreksvensters (alleen hoofdvenster) en 25Mb met 2 gespreksvensters erbij.
Nu gebruikt WLM 23 MB maar IE7 beta2 60 MB
Hoe krijg ik grote avatars in mijn contact lijst? Ik heb overal gezocht en waar ik hem zou verwachten, in de opties wordt geen wordt gerept over grote of kleine avatars in de contactlijst?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat gaat niet. Je kunt wel de details weergeven. Tweede icoon langs het bovenste zoekveld. Maar dat vind ik zelf weer iets te groot.Royz schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:00:
Hoe krijg ik grote avatars in mijn contact lijst? Ik heb overal gezocht en waar ik hem zou verwachten, in de opties wordt geen wordt gerept over grote of kleine avatars in de contactlijst?
Het is heel raar,
Ik kon vandaag niet meer inloggen op mn msn 7.5. Huisgenoten op dezelfde adsl lijn wel. Mijn firewall uitgezet, nog steeds niks.
Nu WLM 8 laatste erop gezet. Hierbij kon ik meteen inloggen, maar nu binnen een half uur vliegt ie eruit en kan ik een uur niet meer inloggen. Dit is nu al 2 x achter elkaar... zouden ze de server aan het veranderen zijn?
Hier ook het probleem dat iedereen mij offline ziet, terwijl ik online sta , verander 2x van status, en ik sta weer online bij die mensen. heel gek
Als iemand nog nieuw erover heeft hoe dit op te lossen is (behalve die wachtwoord change).
Edit
Wachtwoord change helpt niet. Kan nog steeds matig inloggen, en offline blijft ie. DMV Polygamy, kan ik mezelf checken, en blijkt de helft van de tijd met inloggne niet te kloppen.
Ik kon vandaag niet meer inloggen op mn msn 7.5. Huisgenoten op dezelfde adsl lijn wel. Mijn firewall uitgezet, nog steeds niks.
Nu WLM 8 laatste erop gezet. Hierbij kon ik meteen inloggen, maar nu binnen een half uur vliegt ie eruit en kan ik een uur niet meer inloggen. Dit is nu al 2 x achter elkaar... zouden ze de server aan het veranderen zijn?
Hier ook het probleem dat iedereen mij offline ziet, terwijl ik online sta , verander 2x van status, en ik sta weer online bij die mensen. heel gek
Als iemand nog nieuw erover heeft hoe dit op te lossen is (behalve die wachtwoord change).
Edit
Wachtwoord change helpt niet. Kan nog steeds matig inloggen, en offline blijft ie. DMV Polygamy, kan ik mezelf checken, en blijkt de helft van de tijd met inloggne niet te kloppen.
[ Voor 14% gewijzigd door Get!em op 22-05-2006 22:56 ]
Ik snap niet dat niet al veel sneller is veranderd, iedereen heeft toch van die kleine plaatjes? Iig veel mensen, en waarom zouden ze die optie eruit halen? Lijkt mij toch echt een fout!!Ascathon schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:38:
[...]
Dat gaat niet. Je kunt wel de details weergeven. Tweede icoon langs het bovenste zoekveld. Maar dat vind ik zelf weer iets te groot.
Schijnbaar hebben ze het toch echt bewust gedaan. Het lijkt er ook op dat ze geen plannen hebben om het terug te brengen.frankvanhoesel schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:10:
[...]
Ik snap niet dat niet al veel sneller is veranderd, iedereen heeft toch van die kleine plaatjes? Iig veel mensen, en waarom zouden ze die optie eruit halen? Lijkt mij toch echt een fout!!
Is het ook mogelijk om googletalk-accounts toe te voegen aan je msn? Daar kan ik namelijk niets over vinden, wel msnaccounts op googletalk maar andersom niet
Nog niet. Je kunt als je googletalk zat bent anders ook Miranda IM downloaden bijvoorbeeld.
toch snap ik het niet...er moeten meer mensen zijn die dit irritant vinden, je kunt er toch altijd een optie van maken?DizzyWeb schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:30:
[...]
Schijnbaar hebben ze het toch echt bewust gedaan. Het lijkt er ook op dat ze geen plannen hebben om het terug te brengen.
Ik ben googletalk nog niet zat, wil het zelfs niet gaan gebruiken maar bij mn vertrouwde msn blijven. Vandaar...TheZeroorez schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:31:
Nog niet. Je kunt als je googletalk zat bent anders ook Miranda IM downloaden bijvoorbeeld.
Helemaal top deze msn vooral die flash look (of hoe dat heet)
Wat ik idd ook een verbetering vind is die klik bare e-mail/personal message in gesprek vensters.
Ook de tijd die nodig is om in te loggen vind ik een enorme verbetering! binnen 1 sec ipv +10 sec.
En die details weergeven ook een mooie optie kan je tenminste altijd zien welk email adres welke naam heeft.
1 ding vind k nadelig
- het niet kunnen zien van de status/mobiel/web
Wat ik idd ook een verbetering vind is die klik bare e-mail/personal message in gesprek vensters.
Ook de tijd die nodig is om in te loggen vind ik een enorme verbetering! binnen 1 sec ipv +10 sec.
En die details weergeven ook een mooie optie kan je tenminste altijd zien welk email adres welke naam heeft.
1 ding vind k nadelig
- het niet kunnen zien van de status/mobiel/web
||
Ik vind google talk er wel mooi uitzien, en enorm handig, maar 't is zo overdreven als je alleen MSN-personen in je lijst hebt hè... Als er ook maar één iemand is die ik ken die Google Talk! gebruikt/gaat gebruiken, dan ga ik het ook doen, maar tot zover gebruik ik gewoon WLM8 met 'een-patch'.
Wie oh wie kan mij helpen! 
Ik blokkeer Internet Explorer voor gebruikers door een proxy server van 0.0.0.0 in te stellen.
Probleem: Windows Live Messenger werkt nu ook niet meer.
Oplossing (werkt voor versie 7.5): loginnet.passport.com;omega.contacts.msn.com;ows.messenger.msn.com in de lijst zetten met uitzonderingen (hierop in de proxy 0.0.0.0 niet van toepassing.
Helaas werkt dit niet onder versie 8.0
Windows Live Messenger meld zich wel aan meer geeft deze melding:
Als gevolg van een verbindingprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast!
Ook blijft mij contactlijst helemaal leeg
Iemand een ideetje welke extra servers Live Messenger 8 verbinding mee maakt?
Al geprobeerd via netstat -a dat te achterhalen, maar dat leverd niks op
Ik blokkeer Internet Explorer voor gebruikers door een proxy server van 0.0.0.0 in te stellen.
Probleem: Windows Live Messenger werkt nu ook niet meer.
Oplossing (werkt voor versie 7.5): loginnet.passport.com;omega.contacts.msn.com;ows.messenger.msn.com in de lijst zetten met uitzonderingen (hierop in de proxy 0.0.0.0 niet van toepassing.
Helaas werkt dit niet onder versie 8.0
Windows Live Messenger meld zich wel aan meer geeft deze melding:
Als gevolg van een verbindingprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast!
Ook blijft mij contactlijst helemaal leeg
Probeer deze eens:Flappie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:17:
*knip*
login.live.com
Als ik tegenwoordig inlog met Hotmail (LiveMail) dan gaat hij via die server, dus wie weet...
[ Voor 51% gewijzigd door TheovdS op 02-06-2006 17:21 ]
Helaas, dat helpt nietsTheovdS schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 17:19:
[...]
Probeer deze eens:
login.live.com
Als ik tegenwoordig inlog met Hotmail (LiveMail) dan gaat hij via die server, dus wie weet...
Weet iemand een goede netwerk sniffer waarmee ik het kan achter halen?
[ Voor 12% gewijzigd door Flappie op 02-06-2006 20:09 ]
Ethereal al geprobeerd? Werkt alleen niet op een laptop. Allee, dat heeft iemand toch gezegd. Of was dat omdat we het niet op school op onze latop zouden gebruiken?Flappie schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:25:
[...]
Helaas, dat helpt niets
Weet iemand een goede netwerk sniffer waarmee ik het kan achter halen?
ik heb nu toch een raar probleem
als ik wil inloggen met mij gmail account dan lukt dat niet.. (krijg 80004005 error (unknown error) ) maar met mijn hotmail account lukt het wel.. dit is pas sinds 3 dagen ofzow.. iemand dit al eerder meegemaakt en oplossing?? (MSN 7,5 doet het trouwens wel normaal) reinstall natuurlijk al geprobeerd..
[ Voor 6% gewijzigd door jimbojansen op 08-06-2006 20:44 ]
Verwijderd
Als je iemand perongeluk hebt verwijderd, hoe voeg je die persoon dan weer toe? Zodat ik weer tegen hem kan praten? Want als ik hem dan weer toevoeg gaat dat niet, omdat hij nog gewoon in me lijst staat met een adresboekje of agenda icoontje ervoor.
Verwijderd
?Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:02:
Als je iemand perongeluk hebt verwijderd, hoe voeg je die persoon dan weer toe? Zodat ik weer tegen hem kan praten? Want als ik hem dan weer toevoeg gaat dat niet, omdat hij nog gewoon in me lijst staat met een adresboekje of agenda icoontje ervoor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!