Windows Live Messenger 8 ervaringen* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.090 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Nu probeer ik het nog een keer en lukt het wel in 1 x om op msn te komen.
Vaagheid heerscht. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie-wortel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27
ik heb nog steeds hetzelfde probleem wat hier eerder werd genoemd (verbindingsfout).

mijn msn naam is veranderd, ook staan niet altijd al mijn contactpersonen in de lijst.... :(

Dus denk ik nog niet opgelost

Open source FanX RF Dongle bij vraag en aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Gebruiken de mensen die hier allemaal problemen met MSN hebben ook allemaal Messenger Plus Live 4.01? of is het toeval dat zinds ik die er op heb windows live messenger zo vaag loopt te doen?

Of zijn hier ook non Plus gebruikers die last hebben van login problemen en verdwijnende contact personen?

[ Voor 23% gewijzigd door SithWarrior op 19-07-2006 11:46 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Op dit moment zijn er zware problemen. Zelfs een persoon die meewerkt aan de ontwikkeling heeft dit probleem. Er wordt aan gewerkt. Dus even geduld hebben het geraakt wel opgelost. En als iemand je dit probleem meld zeg dan bekend probleem. Ik denk dat het nu echt geen zin heeft om telkens de Live support-dienst te contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 17:06
Ik had hetzelfde probleem, op meerdere pc's. Live Messenger erafgehaald en nu weer met 7.5 verder. Gaat probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend toch nog maar even een poging gewaagd en het lijkt te werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Bij mij is het sinds gisteravond ook weer werkend. Aanmeld tijd is weer normaal, en krijg niet meer de melding dat er iets fout is met de service en dat veranderingen niet worden opgeslagen.

Hopelijk hebben ze alles opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Ook hier werkt hij sinds begin gisteren avond weer naar behoren

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Messenger live 8 plaatst bestanden in C:\
zoals sqmdata01.sqm, sqmdata02.sqm etc.
Deze bestanden zijn verborgen maar ik heb altijd mijn verborgen bestanden op weergeven staan, en vind het wel lastig dat iedere keer messenger 8 die bestanden daar plaatst. Iemand die weet hoe je deze kan weghalen? Valt me op dat niemand hier iets over heeft gezegt. Op google kom je ook alleen bij seniorennet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43
Bij mij staan die bestanden daar niet.
Ik heb even gezocht op m'n PC en bij mij staan ze in C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<profile id>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke msn veris heb jij?
mijnes is 8.0(8.0.0792.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:29:
welke msn veris heb jij?
mijnes is 8.0(8.0.0792.00
Die heb ik ook, en de afgelopen week geen problemen hier hoor :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sinds Beta 8.0.05 gebruik ik WLM al en ik heb een keertje die fix opgehaald voor de verdwijnende contactlist, en nu ik WLM 792 final draai nergens last van.
Volgens mij zit die fix gewoon ingebouwd nu. Ik gebruik geen Plus Live want dat is alleen maar load en onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-08 23:59
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:23:
Messenger live 8 plaatst bestanden in C:\
zoals sqmdata01.sqm, sqmdata02.sqm etc.
Deze bestanden zijn verborgen maar ik heb altijd mijn verborgen bestanden op weergeven staan, en vind het wel lastig dat iedere keer messenger 8 die bestanden daar plaatst. Iemand die weet hoe je deze kan weghalen? Valt me op dat niemand hier iets over heeft gezegt. Op google kom je ook alleen bij seniorennet ofzo.
dat zijn bestanden die nodig zijn voor windows live messenger :) deze kun je gewoon het beste laten staan ;) zoveel last heb je er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ik begin er nu wel van te balen, ik heb al een paar dagen dat niemand ziet dat ik online bent, bij iedereen sta ik offline. Ik wordt er echt gek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
SithWarrior schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:41:
Ik begin er nu wel van te balen, ik heb al een paar dagen dat niemand ziet dat ik online bent, bij iedereen sta ik offline. Ik wordt er echt gek van :(
Heb je al gecontroleerd of je status online staat en niet offline. Heb je ook gekeken of je deze personen niet geblokkeerd hebt? Mocht alles aan jouw kant ok zijn contacteer dan eens de helpdesk. Die vindt je sinds enige tijd op http://support.live.com en heb er betere ervaringen mee dan die van MSN. Reacties zijn nu vaak vele malen sneller dan voorheen. Of sta ik misschien ondertussen een trapje hoger en nemen ze mijn vragen eerder aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hehe nee dat is allemaal gechecked, ik sta gewoon online. En de gebruikers die ik het vraag op mijn contact list zien mij allemaal offline. Ook als ik gebruik maak van Windows Messenger 4.7 of Windows Live Messenger op een andere pc, het maakt allemaal niks uit. Niemand ziet me online.

Bedankt voor de link, ik zal daar is een vraagje dropen hoe dit nu zit, misschien dat dit wat het nieuwe MSNP 14 protocol heeft te maken. Maar anders weet ik het ook echt niet waarom andere hier geen last van hebben.

*edit*
Op andere fora, zoals die van patchou kom ik ook ineens mensen tegen met dit probleem vandaag en gister. Ze lopen dus weer te klooit violen bij MS :/

[ Voor 14% gewijzigd door SithWarrior op 23-07-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 08:50

Razer86

Hmm....

Ik ben sinds die problemen overgestapt naar trillian(lekker simpel), daar heb ik dus geen problemen mee, ik wacht wel tot er een nieuwe update komt en zoniet blijf ik lekker op trillian...

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Bah, nu ontdek ik dat Msn op de een of andere manier 8 GB aan rotzooi in mijn C:\blablabla
\SharingMetaData heeft gedonderd. Als ik in de map kijk staan er maar 2 filetjes in van 2kb ofzo.
Erg vaag, ook met view hidden files zie ik niets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen slechte ervaringen op drie dingen na:

1. installatie : verliep niet vloeiend op een DELL D610
2. aanmelden : duurt veel langer dan voorheen, ook met de firewall uit
3. websites : eerst Messenger afsluiten voordat websites weer normaal benaderbaar zijn

Tja, en dat voor een test. Gelukkig is ik aan het werk dus alle tijd om te testen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}

verwijderen om van de gedeelde map van MSN af te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het al bekent dat in een chat scherm met een contact persoon er nergens te zien is wat de status van deze gebruiker is.
vaak spreek ik iemand even niet en is hij offline en zit ik rustig nog van alles te typen zonder een melding dat hij offline is danwel dat het niet aankomt (dat het later aankomt is bij mij bekent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ehm, staat gewoon bovenaan hoor, onder de werkbalk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 18:17

spaceboy

Op grote hoogte

Mijn ervaring met WLM8: ik vind hem TAKKE- maar dan ook GRUWELIJK TAKKE-traag. Op mijn laptop (P4 1700, 512mb) tenminste. Op m'n 3.4ghz workstation heb ik geen behoefte hem te proberen. Kan er niet gewoon een thin-client iets komen a la ICQ 99b?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 10:08
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:52:
is het al bekent dat in een chat scherm met een contact persoon er nergens te zien is wat de status van deze gebruiker is.
Dan heb je zitten knoeien met A-Patch.. (want ik heb hem zelf, met opzet, ook weggehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik wordt er doodziek van dat ik iedere keer als ik me aanmeld bij msn ik het "Welkom bij offline berichten" schermpje krijg. Ik klik op "de volgende keer niet meer weergeven"
maar dat werkt niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nog bedankt hiervoor ! Ik hoop dat ze die file er snel uitslopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:38:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}

verwijderen om van de gedeelde map van MSN af te komen :)
my personal saviour. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

even voorbordurend op zilke shait verwijderen: in 7.5 kon je de .exe editen om zo de reclames en shait eruit te slopen, is het al bekend hoe je het met 8 moet doen? please..please..please...please

[ Voor 21% gewijzigd door flippy op 26-07-2006 00:42 ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:55

_Ernst_

Mark It Zero!

the_virus schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:40:
[...]

my personal saviour. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

even voorbordurend op zilke shait verwijderen: in 7.5 kon je de .exe editen om zo de reclames en shait eruit te slopen, is het al bekend hoe je het met 8 moet doen? please..please..please...please
Lees de topic waarschuwing eens ;)
Waarschuwing

Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

* flippy betrapt zichzelf erop dat hij die dingen nooit leest :X

edit: al gevonden O-)

[ Voor 22% gewijzigd door flippy op 26-07-2006 11:58 ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die heel vaak last hebben van wegvallend MSN8 verbindingen ? De echte inet connectie werkt perfect, het is de connectie van MSN8 zelf die heel vaak heel erg de mist ingaat.

Dat ding werkt gewoon alles behalve stabiel en voor een dom IM programma vreet het belachelijk veel resources.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:02:
Dat ding werkt gewoon alles behalve stabiel en voor een dom IM programma vreet het belachelijk veel resources.. :-(
Zo denk ik er dus ook over..
vergeet al die winks e.d., dikke onzin naar mijn mening, het wordt alleen maar kinderachtiger.

Ik ben blij dat er nog windows messenger is, alhoewel ik daar nog wel graag een avatar insteloptie zou willen zien :9. (msn messenger 5.0 is trouwens ook nog een optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind weinig problemen met messenger 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

is 8.0.0792 echt de laatste versie ? want krijg een 'you need to update your version of Windows Messenger first.' wanneer ik 'request remote assistance' druk.

De tegenpartij gebruikt trouwens precies dezelfde versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 26-08 19:30
ZOMERZON schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:54:
is 8.0.0792 echt de laatste versie ? want krijg een 'you need to update your version of Windows Messenger first.' wanneer ik 'request remote assistance' druk.

De tegenpartij gebruikt trouwens precies dezelfde versie
Windows Messenger is NIET Windows Live Messenger.

Windows Messenger zit standaard bij Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul.. zegt: Hee je staat offline, maar ik kan nog steeds tegen je praten.
Lars zegt: Klote windows live messenger :D

Wtf..

Eerste keer dat ik er last van heb, iig de eerste keer da tik hoor datk offline sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
uhm dat is een feature..
offline talking heet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 26-08 19:30
Kaspers schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:34:
uhm dat is een feature..
offline talking heet dat.
Dat bedoeld hij niet. Hij staat bij zichzelf wel op online, maar de .NET service of wat dan ook geeft het niet correct door aan de contactpersonen.

Wat wel zo is is dat zn vriend Paul nooit verbaast zou moeten kunnen als iemand offline staat. Want chatten is op die manier tegenwoordig geen probleem meer.

[ Voor 21% gewijzigd door Ascathon op 28-07-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hier al een apart topic over gestart omdat ik er in dit topic ook al niets over kon vinden.
Misschien is de vraag hier beter op zijn plaats.

We doen toch maar niet crossposten. ;)

[ Voor 62% gewijzigd door pasta op 28-07-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Ascathon schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:05:
[...]

Windows Messenger is NIET Windows Live Messenger.

Windows Messenger zit standaard bij Windows XP.
Typo , maar ik bedoelde Live messenger ipv die standaard idd.

maar dan nog doet 'ie het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik gebruik de Engelse versie van Windows Live, en uit de "non instant messaging contacts" wil ik iemand weer OPNIEUW toevoegen? Kan ik dan simpel de persoon naar keuze selecteren, rechtermuisknop, move to [insert group] en klaar :?

Bovenstaand werkt wel, alleen zijn die mensen dan nie online? Te oude MSN adressen? Hebben ze mij geblokked? Of doe ik het verkeerd?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Tijd voor een topic deeltje 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ascathon schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:48:
[...]

Dat bedoeld hij niet. Hij staat bij zichzelf wel op online, maar de .NET service of wat dan ook geeft het niet correct door aan de contactpersonen.

Wat wel zo is is dat zn vriend Paul nooit verbaast zou moeten kunnen als iemand offline staat. Want chatten is op die manier tegenwoordig geen probleem meer.
Dat bedoel ik ja, Kaspers denkt dat ik stom ben? Shit zeg denk toch niet altijd het minste van mensen, ik weet ook wel dat wlm een offline-chat optie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Tekn0z schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:44:
Ik gebruik de Engelse versie van Windows Live, en uit de "non instant messaging contacts" wil ik iemand weer OPNIEUW toevoegen? Kan ik dan simpel de persoon naar keuze selecteren, rechtermuisknop, move to [insert group] en klaar :?

Bovenstaand werkt wel, alleen zijn die mensen dan nie online? Te oude MSN adressen? Hebben ze mij geblokked? Of doe ik het verkeerd?
Volgens mij moet je ze beerken en hun Live ID invullen. Of als ze Yahoo! Messenger gebruiken die. Denk dat gewoon verplaatsen naar een groep niks meer doet dan het gewoon verplaatsen naar een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

W00fer schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:03:
Tijd voor een topic deeltje 2 ?
offtopic:
Dat vind ik een prima idee, als iemand een nieuwe TS maakt, dan sluit ik deze. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik maak wel een nieuwe TS :)

Edit: done. Windows Live Messenger - deel 2

[ Voor 57% gewijzigd door Alex) op 29-07-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!