Windows Live Messenger 8 ervaringen* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbojansen90 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:35:
ik heb nu toch een raar probleem :? als ik wil inloggen met mij gmail account dan lukt dat niet.. (krijg 80004005 error (unknown error) ) maar met mijn hotmail account lukt het wel.. dit is pas sinds 3 dagen ofzow.. iemand dit al eerder meegemaakt en oplossing?? (MSN 7,5 doet het trouwens wel normaal) reinstall natuurlijk al geprobeerd..
Geen problemen hier, ik heb geen Hotmail en gebruik MSN uitsluitend met mijn GMail account, als mijn vriendin hier wil inloggen gaat dat ook nog steeds perfect met haar Hotmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:02:
Als je iemand perongeluk hebt verwijderd, hoe voeg je die persoon dan weer toe? Zodat ik weer tegen hem kan praten? Want als ik hem dan weer toevoeg gaat dat niet, omdat hij nog gewoon in me lijst staat met een adresboekje of agenda icoontje ervoor.
Eerst dat icoontje ook verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:36
Dat adresboekje is dan een contact uit je Hotmail adressenboek. (gokje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 15-09 10:44
Ik heb 2 problemen met WLM en ik hoop dat jullie mij hier misschien mee kunnen helpen.
Denk niet dat het een nieuw topic waard is, vandaar dus hier.

1. Personal Messages worden niet weergegeven.Ik ben er al achter dat het op de één of andere manier door ZoneAlarm Security Suite geblocked wordt, maar vraag me niet hoe en/of waarom. Hebben jullie misschien tips die ertoe kunnen leiden dat deze wel weer weergegeven worden (poorten openzetten in ZASS ofzo)?

2. Bij een nieuwe install van Windows XP + WLM worden er ineens geen Display Pictures meer weergegeven van contactpersonen en die van mij wordt niet geupdate... Iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen? "Dirty" work-around: MSN 7.5 installeren, WLM eroverheen, geen probleem meer :X

Ik heb Google al een paar keer afgestruind, WLM een aantal keer gerepareerd, gedeïnstalleerd, geherinstalleerd, registry gecleaned, andere mappen verwijderd, geherinstalleerd, etc.
Op een gegeven moment was het zelfs zover dat ik WLM niet meer kon installeren omdat ik zogenaamd niet genoeg privileges zou hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door Ben.Hahlen op 13-06-2006 10:39 ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als probleem dat als ik meer als 1 chat venster open heb staan en met 1 iemand documenten deel (als uitprobeersel) mijn pc compleet uitvalt. Hij loopt vast en vervolgens slaat ie totaal uit.
Als ik opnieuw opstart is mijn windows van een kritieke systeemfout bijgekomen en geen enkel spoor van de fout te vinden in de logboeken.

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Mijn problemen zijn volledig aan ZASS gerelateerd... Met ZASS uit werkt alles nl wel goed. Beetje irritant en jammer...
Hoop dat ze van ZoneLabs snel met een fix komen...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:57
hoi hoi,

had windows beta 8.0 draaien op mijn vorige Windows installatie. en ben nu dus met vista beta 2 aan de slag. maar als ik me wil aanmelden dan krijg ik de melding dat het een oudere versie is,en vervolgens word ik niet aangemeld })
iemand een ideetje?

edit:

Heb dus blijkbaar een oudere msn beta 8.0 versie geinstalleerd, toen ik de link hier ergens anders gebruikte, en installeerde was het probleem opgelost.

had al van alles geprobeerd en opgezocht, maar is dus opgelost.

my bad! sorry!

[ Voor 43% gewijzigd door pasta op 20-06-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ok de final is net uitgekomen: Build 787
Nederlands: http://download.microsoft...-NL/Install_Messenger.exe
Engels: http://download.microsoft.../EN/Install_Messenger.exe

Gaat uwe gange :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-09 22:13
Ik ben de hele tijd bij MSN 6.2 gebleven, de beste versie ooit voor zover ik het gezien heb. MSN7 zat vol met breezah-zooi. Dus die heb ik maar overgeslagen. Ik ben nou toch wel benieuwd geworden naar MSN Live! en heb hem maar ff op mijn laptop geinstalleerd. Hij gebruikt nu 32 MB tegen 8,5 MB van MSN 6.2. Een aanzienlijk verschil maar ergens maakt dat niet uit, ik heb niet voor niks een gigabyte aan RAM erin hangen.

Zonder patches ziet het er wat mij betreft al wat beter uit dan MSN 7 als je kijkt naar wat voor kleurenzooi er in het hoofdvenster aanwezig is. Het ziet er net wat strakker uit. Ik baal er alleen na 5 min al van dat er niet achter iemands naam staat of die aanwezig / bezet / whatever is. Dat is niet altijd even makkelijk van de icoontjes ervoor te onderscheiden van iemand die gewoon online is. Weet iemand of je dat aan kunt zetten?

Qua functionaliteit, tsja... Al die buzzers en winks hoeven van mij echt niet. Ik heb ze ook maar meteen uitgezet. Dan die dynamische achtergronden, allejezus wat een onzin. Je hele achtergrond van een gespreksvenster kun je latern bewegen... Euh leuk? Enorm afleidend. Maar ja, gelukkig kun je ook normale JPGtjes erop zetten.

Ik gok zo dat MSN plus, zodra ie compatible is, meteen eroverheen gaat en misschien A-Patch maar die heb ik nog nooit hoeven gebruiken voor 6.2 dus geen idee wat die allemaal voor mogelijkheden heeft.

Kortom, afgezien van de nutteloze functies ten opzichte van MSN 6.2 zie ik de verbeteringen gewoon (nog) niet hier. Ik zal hem voor de gein maar gaan testen met mijn laptop maar op mijn desktop blijft voorlopig lekker 6.2 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik kan er geen artikel over vinden o.i.d.
Jij misschien een link voor me met een info over bugfixes etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
sajoku schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:08:
[...]

Ik kan er geen artikel over vinden o.i.d.
Jij misschien een link voor me met een info over bugfixes etc?
Misschien heb j hier wat aan:
meuktracker: Windows Live Messenger 8.0.0787 final
http://get.live-int.com/messenger/features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:51
Hier de MS pagina ervoor:
http://get.live.com/messenger/overview

Een nijpende vraag heb ik:
die ingebakken 'Windows Live Savety-scanner' installeren of niet?
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/6277/mslivevir3qn.jpg

En als je je eigen AV proggy kiezt, wat/waar is de goeie exe-file ervoor?
hier Bitdefender:
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/5825/bitdefdirect9up.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Joepi op 20-06-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik die extreem hatelijke "Mijn gedeelde mappen" uit deze computer slopen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Werkt het nog steeds met invites of kan iedereen nu zonder problemen inloggen? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Bleg,ik vind de interface van msn 8 echt zuigen. Het ziet er allemaal een beetje on-geinspireerd uit. Ik vond msn 7 er veel beter uitzien. Daarnaast is de reclame in 8 weer zwaar irritant,hopelijk komt apatch snel.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

A-Patch is al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
pingkiller schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:01:
Bleg,ik vind de interface van msn 8 echt zuigen. Het ziet er allemaal een beetje on-geinspireerd uit. Ik vond msn 7 er veel beter uitzien.
Ik heb al een tijdje WLM, en had laatst weer 7.5 moeten installeren. Dát is pas een shock :)
(m.a.w., het is een kwestie van wennen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Joepi schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:33:
En als je je eigen AV proggy kiezt, wat/waar is de goeie exe-file ervoor?
Dat is dus per AV prog verschillend. Ik heb Symantec en weet eigenlijk ook niet welke exe ik moet kiezen en of er nog parameters bij moeten.
De Windows Live AV heb ik gewoon geinstalleerd, verder geen problemen mee.
anandus schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:48:
[...]
Werkt het nog steeds met invites of kan iedereen nu zonder problemen inloggen? :)
Het is dus de bedoeling dat de ze final is. ;) Iedereen zou er dus mee moeten kunnen werken.

[ Voor 28% gewijzigd door Ascathon op 20-06-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:41:
Hoe kan ik die extreem hatelijke "Mijn gedeelde mappen" uit deze computer slopen ? :(
Dit moet toch kunnen, of accepteren jullie die walgelijke map in deze computer zomaar? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:23:
[...]

Dit moet toch kunnen, of accepteren jullie die walgelijke map in deze computer zomaar? :(
Google :?

Eerste hit:
http://www.windowsnetwork...ComputerSystemFolder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Damn, ik heb de boel geupdate. Ik had ooit een BETA account voor WLM gehad voor account1, daarbij heb ik mijn 2e adres, account2 uitgenodigd. Ik heb door wat probleempjes weer 7.5 geinstalleerd. Nu WLM final uit is, kan ik met account1 niet meer inloggen, maar met account 2 wel. Op account 1 geeft hij aan "de service is tijdelijk niet beschikbaar". Account 2 geeft geen problemen. Als ik de probleemoplosser gebruik, dan kan ik herstellen wat ik wil, mijn verbindingen geven allemaal groene vinkjes, en last van een firewall heb ik al helemaal niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Heb het al gemeld bij MS, maar die gaven aan er nog geen oplossing voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 15:06
Het enige verschil dat ik kan zien is een ander lettertype :).

[ Voor 22% gewijzigd door --Christiaan-- op 20-06-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb ik het niet over. Ik heb het over de met rood omcirkelde map: die is afkomstig van live messenger, die wil ik weghebben! Jij geeft me een link voor de met blauw omcirkelde map....

Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06252/Naamloos-1.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het best wel mooi en leuk :). Maar wat hier boven staat heb ik ook een hekel aan en ik heb het nog niet weg kunnen krijgen :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ik stoor me er niet aan maar ik neem aan dat je sharing folder optie al uit hebt gezet? (just checkin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ascathon schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:51:
Ik stoor me er niet aan maar ik neem aan dat je sharing folder optie al uit hebt gezet? (just checkin)
Dat werkt niet voor die folder.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:33:
[...]

daar heb ik het niet over. Ik heb het over de met rood omcirkelde map: die is afkomstig van live messenger, die wil ik weghebben! Jij geeft me een link voor de met blauw omcirkelde map....

[afbeelding]
Er zijn in het register wat aanwijzingen, zoals hier:
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}
En dus ook hier: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}

* anandus zoekt even verder :)
edit:
Ow en shared documents != shared folders :P

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 20-06-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:33:
[...]

[afbeelding]
Inderdaad, sorry; dan moet je:
HKEY_LOCAL_MACHINE
Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\
en dan zo'n lange string, die als waarde (rechtse venster) Shared Folders heeft.
edit:
Zie 2e post hieronder

[ Voor 4% gewijzigd door TheovdS op 20-06-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheovdS schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:17:
[...]

HKEY_LOCAL_MACHINE
en dan zo'n lange string, die als waarde (rechtse venster) Shared Folders heeft.
die moet ik deleten? :)

juist :D dat ding met die lange naam idd verwijderd en nu is die map weg. Danku _O_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
TheovdS schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:17:
[...]

HKEY_LOCAL_MACHINE
Bijna.
Ik vroeg me af waarom ik hem niet kon vinden, maar bij mij heet het geen "Shared folders", maar "Messenger Sharing Folders" :)
[/mierenneuken] :P

bij mij is het deze key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 20-06-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
nouja hij ziet er mooi uit
redelijk stabiel
berichten komen weleens niet aan als de tegenpartij de nieuwste versie nog niet hebben
verbruikt wel veel geheugen

maar dat gedeelde map werkt echt stom
hij gaat dan een speciale map aanmaken
ik wou bijvoorbeeld mijn muziek map delen
die is 30 gb groot. ik moest de map slepen naar gedeelde mappen. als je wilt dat iedereen bij die map komt moet je dat handmatig doen
30 gb x contactpersonen
ken je nagaan hoe stom dat is. je heb dan elk bestand 80 x op je computer ofzo wat is dat voor onzin
het moet gewoon hetzelfde werken als soulseek of limewire want dat was de bedoeling

[ Voor 13% gewijzigd door jzoin2 op 20-06-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
justjermaine schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:44:
nouja hij ziet er mooi uit
redelijk stabiel
berichten komen weleens niet aan als de tegenpartij de nieuwste versie nog niet hebben
verbruikt wel veel geheugen

maar dat gedeelde map werkt echt stom
hij gaat dan een speciale map aanmaken
ik wou bijvoorbeeld mijn muziek map delen
die is 30 gb groot. ik moest de map slepen naar gedeelde mappen. als je wilt dat iedereen bij die map komt moet je dat handmatig doen
30 gb x contactpersonen
ken je nagaan hoe stom dat is. je heb dan elk bestand 80 x op je computer ofzo wat is dat voor onzin
het moet gewoon hetzelfde werken als soulseek of limewire want dat was de bedoeling
Nou, ik weet niet of dat echt de bedoeling was, hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
nou misschien niet gelijk een p2p verbinding maar dit is toch belachelijk stel je voor je wilt iets een mp3 delen van je eigen band ofzo. en je heb 20 contactpersonen in je lijst
je moet het dan 20 x laten delen. 20 x 5 mb. 20 x heb je het bestand op je pc dan. toch stom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Dan wordt t tijd voor een shared shared folder. Gelukkig heb ik niet veel contacts waarmee ik veel chat enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPEEDDRAGON schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:54:
ik vind het echt te veel afwijken van het originel msn (was tot 7.0)
en microsoft wil het mischien ook al windows live messenger gaan noemen.
eigenlijk bizar want iedereen zegt ik spreek je wel op msn, niet ik zie je wel op livemessenger.
en o ja ik heb hem effe getest maar er zijn te veel compatibiliteits verschillen, bestanden verzenden werkt niet(in ieder geval niet naar mensen met 7.5) en al die bluemountain zooi ook nie.
Nu spreek je elkaar toch nog steeds op het microsoft network?
edit:
OMG. beetje laat, ik zit met die pagina's in de war

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Ja ze moeten gewoon functie inschakelen dat je zelf een shared folder kan inschaken dus bijvoorbeeld C:/Mijn afbeeldingen en dat het voor iedereen beschikbaar is (of voor bepaalde mensen bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu met live messenger het volgende probleem(msn 7.5 geen probleem): Als ik mijn persoonlijkbericht, 2e naam zeg maar, en/of mijn avatar wijzig dan slaat hij dit niet op want na op nieuw aan melden krijg ik weer mijn oude avatar en oude persoonlijkbericht. Met de beta had ik dit ook maar op een andere pc heb ik hier geen last van. Ik heb hem al verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd maar dit hielp niet. Nu denk ik om dit weer te doen maar dan ook een aantal achter gebleven mappen te verwijderen. Iemand een idee welke? of een andere oplossing?
Grts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 22:10
je moet je eigen wel afmelden en niet als je nog aangemeld bent bij msn je pc afsluiten ik deed dat ook maar als je eerst bestand=> afmelden doet slaat hij hem bij mij wel op ;)

ik hoop dat het werkt ;)

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:38:
je moet je eigen wel afmelden en niet als je nog aangemeld bent bij msn je pc afsluiten ik deed dat ook maar als je eerst bestand=> afmelden doet slaat hij hem bij mij wel op ;)

ik hoop dat het werkt ;)
Nope heb het na afmelden, messenger uitschakelen of pc uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is er al meer bekend over MSGPlus icm messenger 8.0? Afwachten toch nog maar t zou wel ergens rond deze dagen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

r0el schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:25:
Is er al meer bekend over MSGPlus icm messenger 8.0? Afwachten toch nog maar t zou wel ergens rond deze dagen zijn toch?
Half mei stond op de site van MSN+ (patchou) dat de patch binnen een maand zou komen dus kan elk moment ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
wanneer ik mijn e-mail adres intik kost het hem 2 seconde per letter (tik ik er 3 achter elkaar dan doet hij 6 seconden erover en laat hij in 1 keer 3 letters erbij zien). Wanneer eindelijk mijn e-mail adres ingetikt is kan ik mijn wachtwoord wel normaal tikken, maar probeer ik aan te melden dan krijg ik "het aanmelden met windows live messenger is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is". Op andere computers hier werkt het wel gewoon. Soortgelijke problemen heb ik ook met 7.5 gehad (die heb ik dus nooit gebruikt). Iemand enig idee hoe het komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 19:35

Puck

W32.Deadcode.A

Weet iemand of ik de "What I'm Listening To" optie ook zo kan krijgen dat hij laat zien wat Winamp die draait op een andere computer in het netwerk afspeelt? Ik heb namelijk een aparte Media PC waar ik mijn muziek via luister, maar vind het een leuke feature om aan mensen te laten zien wat ik luister...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb last van een hele vervelende bug. Als ik mijn contactpersonenlijst aanpas naar schermnamen ipv. mailadressen en ik sluit het messengerscherm af en start het opnieuw op staat het doodleuk weer op mailadressen. Echt super irritant. Iemand anders dit probleem ook gehad?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:46
Preddie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:29:
Ik heb last van een hele vervelende bug. Als ik mijn contactpersonenlijst aanpas naar schermnamen ipv. mailadressen en ik sluit het messengerscherm af en start het opnieuw op staat het doodleuk weer op mailadressen. Echt super irritant. Iemand anders dit probleem ook gehad?
Had ik bij de beta ook last van, maar nu met de final is het bij mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
r0el schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:25:
Messenger Plus! Live: next Saturday - 20/06/2006
They did it! Microsoft finally released Windows Live Messenger publicly today. After the longest period of public testing for a MSN Messenger client, Windows Live Messenger (MSN Messenger 8) is going to be a pleasant surprise for old time Messenger users. The interface of this new version has been completely redesigned, it's more simple, cleaner, and yet more powerful than anything else MSN has released so far. You'll have to get used to talk about Windows Live though and not MSN (although I suspect most of us will keep on calling the client "MSN" for a long time).

Because of the new direction taken by Microsoft, Messenger Plus! was also completely redesigned. It took 8 months of full time work but your favorite add-on is now ready to go public as well. The new version of Messenger Plus! (4.00), distributed under the name "Messenger Plus! Live", will be officially released this Saturday, June 24th, at 23:40 GMT. The new web site will also be put online at the same time, and a last post on this site will be made to start the transition period. These are exciting days for anybody interested in Microsoft's Messenger clients and its surrounding communities, make sure you don't miss any associated event!

See you soon at msgpluslive.net :).
Bron: Messenger Plus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb de oplossing voor dat contactpersonen bug, het lag aan Msgplus, nadat ik deze had gedeinstalleerd was de bug verholpen. Zal wel liggen dat deze versie van msgplus voor 7.5 bedoeld is, zal vast en zeker ook eentje voor windows live zijn, maar hier heb ik nog niet naar gekeken.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Kijk ff naar hierboven...-> de MSNPLUS Live! komt er dus aan lad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je met deze nieuwe versie niet meer de schermafbeeldingen zien in de contactlist? Of moet je dat nog ergens aanzetten? Ik zie ze wel in het berichtvenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Yup, zaterdag om 23:40 GMT wordt Messenger Plus! Live gereleasd.

Waaaazige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Palomar schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:36:
Kun je met deze nieuwe versie niet meer de schermafbeeldingen zien in de contactlist? Of moet je dat nog ergens aanzetten? Ik zie ze wel in het berichtvenster.
Schermafbeeldingen? Die heb ik nog nooit in MSN gezien. Display pictures bedoel je? Display pictures in de contactlist zit er idd niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PuCK schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:39:
Weet iemand of ik de "What I'm Listening To" optie ook zo kan krijgen dat hij laat zien wat Winamp die draait op een andere computer in het netwerk afspeelt? Ik heb namelijk een aparte Media PC waar ik mijn muziek via luister, maar vind het een leuke feature om aan mensen te laten zien wat ik luister...
Via A-patch kan je dit regelen :)

Voor een link, zie ietwat omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de final! Werd tijd :9 En weer messenger plus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Palomar schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:36:
Je kan die schermafbeeldingen weergeven door rechtsboven op de 2 pijltjes te klikken en dan: Details laten zien.

Echter, telkens als ik mijn PC herstart, is hij de schermafbeeldingen van al mijn contactpersonen vergeten. De komen pas terug nadat ik een contactpersoon heb aangeklikt. Is het niet mogelijk om MSN alle schermafbeeldingen te laten onthouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:19:
Eindelijk de final! Werd tijd :9 En weer messenger plus :Y)
Messenger Plus Live komt als het goed is aanstaande Zaterdag, 23u 40 GMT... Dus dat is euh... 00u 40 onze tijd geloof ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/154tuty.jpg

TweakUI, is dus het antwoord om die folder te verwijderen.

Even een vraagje wat ik ook bij Yahoo Messenger 8.0.0.505 beta in de meuktracker heb geplaatst.
meuktracker: Yahoo Messenger 8.0.0.505 beta
Ik probeer mijn eigen msn toe te voegen aan Yahoo. (Je moet voor een netwerk kiezen dan "Microsoft LCS")

En mijn msn-adres verschijnt dan gewoon in mn yahoo lijst. Alleen ik sta niet online en berichten kan ik wel versturen maar deze komen niet aan.

Bij Windows Live Messenger kan ik mijn eigen Yahoo adres toevoegen en ook berichten verzenden maar ik krijg dan een bericht terug:
The following message could not be delivered to all recipients: blaat
En bovenin de gele balk in het chatgedeelte staat dat mijn yahoo contact niet in mijn lijst staat en dat ik hem moet toevoegen.

Het werkt dus helaas nog niet, hopelijk wel binnenkort.
Heeft iemand anders die Yahoo/WLM functionaliteit al werkend? Dat kan me weer een messenger schelen. :z B) Dus het gebruik van yahoo contacten in WLM en omgekeerd.

[ Voor 86% gewijzigd door T-Junkie op 21-06-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

T-Junkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:11:
[afbeelding]

TweakUI, is dus het antwoord om die folder te verwijderen.
Denk niet dat dat de map van de schijf verwijderd, maar gewoon niet zichtbaar maakt in Deze Computer... :)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2006 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
GJ-tje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:53:
[...]
Messenger Plus Live komt als het goed is aanstaande Zaterdag, 23u 40 GMT... Dus dat is euh... 00u 40 onze tijd geloof ik... :)
1u40 dus, GMT kent geen zomertijd dus +2 uur. :)
T-Junkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:11:
Heeft iemand anders die Yahoo/WLM functionaliteit al werkend? Dat kan me weer een messenger schelen. :z B) Dus het gebruik van yahoo contacten in WLM en omgekeerd.
Ik verwacht eigenlijk dat die functionaliteit er wel in zit maar serverside is uitgeschakeld. Net zoals toen sharing folders uitgeschakeld was, en toen was de knop in het WLM venster ook weg.

[ Voor 45% gewijzigd door Ascathon op 21-06-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar live messenger je avatar instelling opslaat en waar msn 7 dit deed? Live messenger pakt bij mij bij opstarten steeds die ik als laatst bij msn 7 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

* -Thunder- is gisteren overgestapt op Msn 8 en het begint me wel te bevallen.. alleen zo .. veel kleuren :p

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kun je er niet meer voor kiezen om de display pictures van de mensen klein te laten zien in het messenger panel? Ik zie nu alleen nog maar "messenger live" poppetjes voor de nicknames staan. Of was dat een messenger plus feature?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bor de Wollef schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:25:
Kun je er niet meer voor kiezen om de display pictures van de mensen klein te laten zien in het messenger panel? Ik zie nu alleen nog maar "messenger live" poppetjes voor de nicknames staan. Of was dat een messenger plus feature?
Ik geloof dat die functie eruit gehaalt is, omdat er meer vraag naar was om die poppetjes met de statussen terug te zetten... ;) Geloof dat er ergens bij Extra -> Opties wel een mogelijkheid is, om de display pictures er weer neer te zetten...

Zelf gebruik ik gewoon die statuspoppetjes, vind ik namelijk ontiegelijk veel handiger, ben blij dat ze het er weer in terug hebben gezet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik herken de contacts meestal snel aan hun display icon. Op de een of andere manier kijk ik daar sneller naar dan naar de naam. Ee nfeature om het terug te zetten is er niet zo te zien (show display pictures from others zorgt er hier alleen voor dat ik de display pictures uberhaubt kan zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan type je toch gewoon de naam van de persoon die je zoekt in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Natuurlijk is er wel een workaround. Ik zoek echter niet naar een workaround want het gewoon lezen van de namen is dan nog sneller. Misschien iets dat later toch nog weer zal worden toegevoegd al dan niet in een tool als messenger plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
DizzyWeb schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:39:
[...]

Schermafbeeldingen? Die heb ik nog nooit in MSN gezien. Display pictures bedoel je? Display pictures in de contactlist zit er idd niet meer in.
in buddylijst op groene pijltjes klikken en dan op 'details laten zien'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

rooie60 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:58:
[...]

in buddylijst op groene pijltjes klikken en dan op 'details laten zien'
Dan krijg je zover ik weet grote display pictures, ik denk dat de vraag om de kleine plaatjes ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DizzyWeb schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:17:
[...]

Dan krijg je zover ik weet grote display pictures, ik denk dat de vraag om de kleine plaatjes ging.
Ik snap het niet? Je kan toch zowel grote als kleine display pictures in je lijst laten zien? Of de status.
Ergens in je opties kan je kiezen tussen uit, grote of kleine display pictures :)
Of gaat dit ergens anders over? :P

* anandus herkent z'n contacts ook aan de plaatjes
En aan de custom nicknames (imho de allerbeste feature van WLM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

rodie83 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:02:
[...]
Via A-patch kan je dit regelen :)

Voor een link, zie ietwat omhoog.
Heb je wel gelezen wat ik schreef? De winamp waar ik me muziek mee afspeel staat op een andere computer binnen het netwerk dan waar ik Messenger Live! op gebruik. Toch wil ik Messenger Live graag laten zien wat ik aan het luisteren ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

PuCK schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:29:
Heb je wel gelezen wat ik schreef? De winamp waar ik me muziek mee afspeel staat op een andere computer binnen het netwerk dan waar ik Messenger Live! op gebruik. Toch wil ik Messenger Live graag laten zien wat ik aan het luisteren ben.
Misschien kan je een programma'tje (Zou ik dan maken in C++, daar is icm WinAMP een hele boel documentatie van te vinden) maken die het voor je uitleest en het dan naar de Messenger Simuleerd? :?

Anders laat je die andere PC een bestand wegschrijven, die om de zoveel tijd geupdate word en kan je daarna vanaf jouw PC die file weer inlezen... En 'm dan simuleren voor Messenger? :?

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja zoiets zou het moeten zijn, helaas ben ik geen ster in C++ maar ik zal eens wat dieper hierop zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus via het register die map verwijderd, maar als ik nu mn iPaq aan mn pc hang dan komt mn iPaq mapje waar ik normaal gesproken bestanden in kan kopieren ed ook niet meer tevoorschijn :( :P :D
Shit! Dus ik ga kijken of ik die registerinstelling weer terug kan zetten :P

edit:
het had er niks mee te maken, was gewoon even een minder moment van windows ofzo :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Net heb ik de nieuwste build van Live messenger even geprobeerd. Helaas vond ik het niks, omdat:

- er allemaal reclame in zat. 8)7
- Verder werd er door Live Messenger 60mb ram gebruikt tegen 30mb van MSN Messenger 7.xx.
- Ook vond ik het irritant dat er niet achter de namen staat of iemand afwezig of bezet is oid.

Ik heb dus weer MSN messenger 7.5 in gebruikt genoemen met mijn eigen mooie skin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Dan een tip voor mensen met angst voor teveel geheugen, sluit het hoofdvenster altijd af. Dat scheelt gebruik van fysiek geheugen. Grotendeels gaat het programma dan naar de swap. Bij mij gaat het gebruik dan van 30 naar 5mb.
(of neem genoeg geheugen, wat is 60mb? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:07:
Net heb ik de nieuwste build van Live messenger even geprobeerd. Helaas vond ik het niks, omdat:

Gelukkig zit dat niet in MSN messenger 7.xx 8)7 :+
Daarnaast moet iemand het betalen :)

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 21-06-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
anandus schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:20:
[...]
nee gelukkig niet met een mooie Feel Blue skin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ascathon schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:17:
Dan een tip voor mensen met angst voor teveel geheugen, sluit het hoofdvenster altijd af. Dat scheelt gebruik van fysiek geheugen. Grotendeels gaat het programma dan naar de swap. Bij mij gaat het gebruik dan van 30 naar 5mb.
(of neem genoeg geheugen, wat is 60mb? ;) )
Op zich is 60MB voor een messenger programma, die je misschien niet eens zo heel veel gebruikt wel veel natuurlijk... ;)
monnick schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:07:

Die reclames kunnen er uit gehaalt worden middels MessPatch of A-Patch...
[google=MessPatch site: http://www.mess.be]
[google=A-Patch]
Eén van die twee gebruiken should do the trick... ;)
- Verder werd er door Live Messenger 60mb ram gebruikt tegen 30mb van MSN Messenger 7.xx.
Tja, wat is 60MB, tegenwoordig is het praktisch niks, net als 30MB, maar aan de andere kant wel irritant idd... ;)
Ik kan er zelf overigens niet mee zitten eigenlijk... O+
Ook vond ik het irritant dat er niet achter de namen staat of iemand afwezig of bezet is oid.
Kun je nu zien aan de poppetjes voor de contactpersonen... :) Weet alleen niet of het als tekst ook er achter staat, dacht van wel, niet zeker van...

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
GJ-tje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:43:
Kun je nu zien aan de poppetjes voor de contactpersonen... :) Weet alleen niet of het als tekst ook er achter staat, dacht van wel, niet zeker van...
Kun je zien aan poppetje?
Away: mannetje met klokje
Be right back: mannetje met klokje
Out for lunch: he, weer dat mannetje met het klokje
Idle (alleen te zien met apatch): mannetje met klokje???

Snappie? ;) :*) :P :9

Overigens dacht ik dat je met apatch wel die tekst weer achter kunt zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Ascathon op 21-06-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gebruikt live messenger "open" 30mb, geminimaliseerd 5 mb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Hier gebruik ik hem ook. Na wat tweaken met Apatch ziet het er prima uit. Hij gebruikt 6Mb met 2 chat sessies gaande.

Nog even wachten tot msnplus live uitkomt zodat de chatlogs weer beveiligd kunnen worden en de tabbed chat vensters :)
Ik ben er zojuist achtergekomen dat het mogelijk is om de contactnaam te veranderen. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik kan zien wat de echte contact naam is. Zoals bij msnplus als je met de muis er even boven blijft staan dat je de echte naam ziet. Iemand een idee?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

The_FrankO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:42:
Nog even wachten tot msnplus live uitkomt zodat de chatlogs weer beveiligd kunnen worden en de tabbed chat vensters :)
WLM -> Tools -> Options ->

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/155o3y9.jpg
Is dat ook voor de chatlogs? Het zinnetje erachter brengt me even een beetje in de war.

[ Voor 13% gewijzigd door T-Junkie op 21-06-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

anandus schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:20:
[...]
Daarnaast moet iemand het betalen :)
Heeft Microsoft nog niet genoeg winst met 15 miljard per kwartaal?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
The_FrankO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:42:
NTFS? Mn zusje kan bv mn logs niet lezen, want ze heeft geen leestoegang in mn documenten map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

T-Junkie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:31:
[...]
Is dat ook voor de chatlogs? Het zinnetje erachter brengt me even een beetje in de war.
Nope.. is zo te zien alleen voor het beveiligen van het mapje waarin Live Messenger de contactpersonen in opslaat.

[ Voor 17% gewijzigd door potatox op 21-06-2006 21:29 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45
hier ligt msn eruit, daar ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Hehe, bij mij (nog) niet. Anderen wel. Lijst is best leeg. Maar dat ligt niet aan speciaal aan versie 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 22:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik wilde het net gaan vragen of MSN er uit lag, want ik heb WLM geïnstalleerd, en toen werkte het nog. Na het verwijderen van wat overbodige knopjes met A-Patch kreeg ik geen verbinding meer. Maar de foutcodes die ik krijg wijzen op een fout in het netwerk. De verbindingstest is dan wel weer ok.

Ook met de firewall (ZoneAlarm Pro, 7.5, eerder vanavond geupdate) uit was er geen verandering, maar het heeft al heel even gewerkt.

[edit]En nu is ie weer up
[2e edit] O nee, toch niet. Ik was een beetje enthousiast. Foutcode 8100030d: service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

[ Voor 18% gewijzigd door DrivinUCrazy op 21-06-2006 22:03 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Hij heeft er bij mij ook even uitgelegen. Terwijl ik via m'n laptop wel gewoon verbinding had... :S
Nu lijkt het allemaal wel weer te werken eigenlijk...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik net ook, heb je net een gesprek met een leuke meid, zegt ze dat ik offline ben? Even later zegt ze dat haar hele lijst offline is en dat ze ff opnieuw gaat aanmelden. Komt ze niet meer terug, ga ik zelf ook even kijken, bij mij dus ook iederéén offline :P Ik ook opnieuw aanmelden, en dat wil dus niet :X

Nu ben ik wel weer online, maar echt soepel gaat het niet echt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Nee idd...
Het wil bij mij momenteel ook niet echt soepeltjes gaan.
Hopen dat 't snel voorbij is dan maar :P

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij ligt de server eruit ofzo, ik kan er ook niet meer opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Ascathon schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:23:
[...]

NTFS? Mn zusje kan bv mn logs niet lezen, want ze heeft geen leestoegang in mn documenten map.
Het is niet zo dat er andere gebruikers accounts op mijn pc zijn, het is meer dat er wel eens andere mensen achter mijn pc zitten op school bijvoorbeeld.

Overigens gaat het er bij mij ook om dat het een gewoon tekst bestand is en niet zo'n xml file die enorm groot wordt :/

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier doet ie het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ligt msn er ook uit...en praatte ik net ook tegen 5 offline personen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ligt ie al uit sinds de 2e helft Nederland-Argentinië
offtopic:
een match die me niet weet te bekoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Laatst online: 23-07 17:39
Ik gebruik het ook sinds een dag en het is wel fijn. :7 Eindelijk na al die jaren mappen versturen in plaats van 1 bestand! maar nu gebruik ik het nooit meer. 8)7 Meestal zet ik het dan om mijn ftp-servertje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier doet ie het al heel lang weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Laatst online: 23-07 17:39
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 22:50:
hier ligt ie al uit sinds de 2e helft Nederland-Argentinië
offtopic:
een match die me niet weet te bekoren
offtopic:
Hoeveel is het eigelijk geworden? 0-0 heb het net gehoord

[ Voor 5% gewijzigd door Janusch op 21-06-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Laatst online: 15:48

remy007

Broodje Bakpao Helmond

DrivinUCrazy schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 22:02:
Ik wilde het net gaan vragen of MSN er uit lag, want ik heb WLM geïnstalleerd, en toen werkte het nog. Na het verwijderen van wat overbodige knopjes met A-Patch kreeg ik geen verbinding meer. Maar de foutcodes die ik krijg wijzen op een fout in het netwerk. De verbindingstest is dan wel weer ok.

Ook met de firewall (ZoneAlarm Pro, 7.5, eerder vanavond geupdate) uit was er geen verandering, maar het heeft al heel even gewerkt.

[edit]En nu is ie weer up
[2e edit] O nee, toch niet. Ik was een beetje enthousiast. Foutcode 8100030d: service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Was IDD een netwerkproblem met de MSN-servers... had het ook ff (Ook met WLM)

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm grappig : toch nog steeds MSN messenger als je genoeg vensters openzet, zodat die moeten gecolloceerd worden in de taakbalk:
Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/156be9s.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 00:35 . Reden: afbeelding correctie ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Verder worden vragen, of aanbiedingen van invites niet gewaardeerd!