Hallo allemaal
Oke bij deze post ik mijn home cinema set.
Eerst had ik weinig met het hele home cinema van doen. Todat op een dag, een vriend van me aan mij vroeg of ik op zijn zelfbouw subwoofer wou passen

Dat leek mij wel wat, en zonder het ding ooit in het echt te hebben gezien, gingen we met de volvo het ding ophalen, wat maar net ging qua grootte...
Bij het zien van dit monster dacht ik meteen al: " dit gaan de buren zeker niet leuk vinden

"
De subwoofer
2 van deze jongens zitten erin
Versterker subwoofer + center
Een tijdje later kwam ik langs de kringloop en kocht voor weinig geld de mid en frontspeakers!
De fronts worden ondersteund door speakertjes van de creative 6700 6.1 surround set, klikt mooi en zuiver bij elkaar!!!
Center
Rechter fronts
linkerfronts
Ook kocht ik bij de kringloop de versterker voor de daar gekochte fronts:
Jullie zullen wel denken: " whaha sukkel dat klinkt nergens naar" Maar dat valt reuze tegen!! De rillingen lopen over je rug bij sommige stukjes Lotr en wat mooie muziek!, het klinkt zuiver, bassen komen diep, kan nog hard ook zonder te vervormen.....
en dan zal ik jullie nu gaan vertellen wat het allemaal kostte
center :
Sony SS-cn290 E5
Fronts:
2x Aiva Sx-LFA500 E7
2x creative power
Rears:
2x creative power
Sub:
2x 250 nippon america 15 inch E5 per stuk
Behuizing: E20 voor wat mdf
Versterkers
Sub+Center
Harman/Kardon HK670 E5 (!!!!!)
Frontspeakers
Phillips Fw 26/20
E5
Versterkertje + boxenvan de surroundset
E60
Dus de speakers + versterkers zonder de creative set heb ik voor 52 euro gekocht!!!!
Dit is niet veel geld als je ziet wat voor geluid het geheel produceert!
De versterkers worden aangestuurd door m'n onboard geluidskaartje met teveel ruis erin, dus hiervoor komt nog een ander kaartje in de plaats. Als kijkbuis heb ik nu nog een 15 inch acer TFT, dit wordt hoogstwaarschijnlijk een 70 cm breedbeeld tv.
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 103942 op 04-12-2005 22:27
]