Ha leuke setje daaro in ellecom
Zal wel lekker klinken
Zal wel lekker klinken
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als je wilt meten moet je de spanning meten tussen de mantel en de randaarde van de groep waar je pc en receiver inzitten, daar kan idd een flinke spanning op staan. Ik heb ook wel eens mijn versterker gefried met mijn pc: geluidskaart schoot los of iets in die geest -> ingangen stuk van de versterker plus het geluid deel van mijn videorecorderMikeyMan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:30:Het zou komen door een mantelstroom op de coax. Nu heb ik die doorgemeten, en op de stand "200m" gaf de multimeter hooguit 1,5 aan... (welke waarde zou dat moeten zijn), en ik kreeg ook totaal geen schok voor m'n kiezen bij het aanraken van mantel en kern...
Dat is normaal en je hoeft echt geen omzetter te kopen.Die 1,6 volt is een beetje veel, maar ik vraag me af of dat niet hoort
Ja, compatible in de zin van dat ie 720p en 1080i signalen accepteert. Maar die downscaled ie gewoon naar zijn eigen resolutie hoor. En aangezien je een 4:3 projector hebt, wordt dat 578 pixels hoog en dat is evenveel als gewoon PAL. Je hebt alleen wat meer resolutie in de breedte.Road-runner83 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:22:
[...]
Naar mijn weten ondersteunt hij het wel!
HDTV Compatible
720P or 1080I and a 4:3 or 16:9 aspect ratio
Gemeten, en maximale potentiaalverschil is 0,25v... Lijkt mij een erg nette waarde, maar ik zal voordat ik m'n versterker terugkrijg, de mantel ook aarden... Denk dat dan alle oorzaken uitgesloten zijn... Meer kan ik er ook niet aan doen...Jag schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:51:
[...]
Als je wilt meten moet je de spanning meten tussen de mantel en de randaarde van de groep waar je pc en receiver inzitten, daar kan idd een flinke spanning op staan. Ik heb ook wel eens mijn versterker gefried met mijn pc: geluidskaart schoot los of iets in die geest -> ingangen stuk van de versterker plus het geluid deel van mijn videorecorder.
[...]
Dat is normaal en je hoeft echt geen omzetter te kopen.
Anoniem: 114270
projecta en beamax zijn volgens mij nog budget.lowfi schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:55:
Is hier trouwens iemand die een echt projectie scherm heeft van bv projecta of beamax? Ik ben wat aan het speuren op het internet maar schrik toch wel een beetje van de prijzen eigenlijk
Is het het geld echt waard?
Anoniem: 145882
Ik ben in het bezit van een Beamax A-serie scherm van 240x142 cm en dit in de High Contrast uitvoering...lowfi schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:55:
Is hier trouwens iemand die een echt projectie scherm heeft van bv projecta of beamax? Ik ben wat aan het speuren op het internet maar schrik toch wel een beetje van de prijzen eigenlijk
Is het het geld echt waard?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Had ik ook gedaan jaJT schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:58:
Je kan toch ook zelf het doek kopen ? Dan hoef je alleen nog ff een frame maken, doek strak erop spannen en klaar
Anoniem: 162525
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 162525 op 07-12-2005 21:18 ]
Of beter, de center laten staan maar de tv rechts op het kastje (dus ook in het midden van de kamer) zetten?Metal schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:22:
^^ kan je niet beter je center speaker onder je tv plaatsen?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Anoniem: 91634
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 07-12-2005 22:33 ]
dan zou je uiteindelijk nog 2 volume knoppen gebruiken (front en surround)XanderH schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:31:
[...]
En mag ik vragen hoe je je stereoversterker met je surround receiver hebt gecombineerd? Pre-outs van je denon naar een normale line-in van je nad en dan een vaste volumestand op de laatste gebruiken...?
Nee hoor? Ik had het over pre-outs > line-in. En bij die pre-outs is het volume dus al wel geregeld. Dan is het een kwestie van de nad in een vaste stand zetten en regel je het volume verder helemaal op de denon...?Anoniem: 114270 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:42:
[...]
dan zou je uiteindelijk nog 2 volume knoppen gebruiken (front en surround)
Dan moet ie die wel hebben... En vaak als een versterker ze wel heeft is het lastig te schakelen (alsin: niet te schakelen, zitten óf brugjes achterop óf je gebruikt de main-in)kn beter pre-outs van denon naar main-ins van nad doen
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Anoniem: 162525
Hmz dat kan best kloppen zoveel verstand van heb ik er niet moet ik zeggen. Tis logisch idd dat hij die signalen dan omzet naar zijn eigen resolutie. In het menu van de beamer kun je 4:3 en 16:9 kiezen. Dvd's (de meeste dan) zijn 16:9 dus m'n beamer staat daar ook op + heb ik dan natuurlijk ook een 16:9 scherm gemaakt. Past ook beter maar aangezien ik de beamer eigenlijk alleen gebruik voor films is dat de meest logische oplossingJag schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:51:
Ja, compatible in de zin van dat ie 720p en 1080i signalen accepteert. Maar die downscaled ie gewoon naar zijn eigen resolutie hoor. En aangezien je een 4:3 projector hebt, wordt dat 578 pixels hoog en dat is evenveel als gewoon PAL. Je hebt alleen wat meer resolutie in de breedte.
En heb je nou een 16:9 scherm voor een 4:3 projector? Dat is wel een opmerkelijke keuze (wel makkelijker te plaatsen een 16:9 scherm).
Erfenis van oma gok ik
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Die centerspeakers zijn bij Correct nog verkrijgbaar en zelfs in de aanbieding.BiG-GuY schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:06:
Toekomstplannen:
Nieuwe Centerspeaker, denk zelf aan KEF Q6c/Q9c (maar die zijn bijna nergens nog nieuw te verkrijgen..., nieuwe serie is uit namelijk...)
nieuwe tv.. deze is aan het doodgaan.. hij pakt niet alle composiet signalen meer...
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Ik ben gisteren avond bij correct geweest. De koopjeskelder en het normale filiaal en volgens mij heb ik die Kef centers in de koopjeskelder gezien.Big Will schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:42:
[...]
Die centerspeakers zijn bij Correct nog verkrijgbaar en zelfs in de aanbieding.
[ Voor 7% gewijzigd door DeadPool op 09-12-2005 08:49 ]
Dat zal naar mijn idee weinig uitmaken... Zou eerder die euro's investeren in betere bekabeling/stekkers...Minos111 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:53:
Even een vraagje tussendoor waar geen apart topic voor nodig is:
Bij radio via de kabel (multikabel) is de radiokwaliteit beperkt. Heeft iemand een idee of je met een betere tuner (zeg 400 euro) betere geluidskwaliteit krijgt dan bij een minder goede tuner (200 euro)?
Knap dat jij dat zelf kunt beoordelen.Minos111 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:53:
Even een vraagje tussendoor waar geen apart topic voor nodig is:
Nee.Bij radio via de kabel (multikabel) is de radiokwaliteit beperkt. Heeft iemand een idee of je met een betere tuner (zeg 400 euro) betere geluidskwaliteit krijgt dan bij een minder goede tuner (200 euro)?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
These are my principles. If you don't like them, I have others.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Een aantal jaren geleden had mijn broer een uner van Kenwood, uit de L1000 serie, die tuner kostte 2000gulden als ik het goed heb. Toch gaf deze tuner dynamischer weer dan mijn rotel 935AX tuner van 700gulden.
HT & NAS & Inventaris
Anoniem: 98057
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 98057 op 09-12-2005 14:09 ]
Anoniem: 100231 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:56:
[...]
Waar blijven trouwens de xbox 360 fotos
Wist niet dat de 360 zo functioneel wasAnoniem: 159816 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:05:
Wat doet die waterkoker naast je receiver?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Anoniem: 81993
Anoniem: 85217
Ja klopt ik heb hem 2 weekjes terug ofzo ontvangen. Mooie speaker gaat lekker i.c.m. de kef Q5.Big Will schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:42:
[...]
Die centerspeakers zijn bij Correct nog verkrijgbaar en zelfs in de aanbieding.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 85217 op 10-12-2005 13:24 ]
Niko heeft vast wel zwarte utp contactdozen in hun gammaAnoniem: 81993 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 07:53:
Even een vraag on the fly. Nu ben ik zelf een bioscoopje aan het maken op zolder en heb ik de muren + het plafond zwart en rood gemaakt. Echter moet er ook een computer komen aangezien BF vietnam er best aardig uit zal zien op 2 m scherm. Maar voor het internet heb ik dus een kabel via de muur lopen. Nu kan ik nergens bij de Gamma of Praxis of via google een zwarte wanddoos met utp aansluiting vinden. Heeft iemand er misschien ergens 1 gezien.
uiteraard komen de foto's binnenkort als het klaar is
Misschien een likje verf erover ofzo?Anoniem: 81993 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 07:53:
Even een vraag on the fly. Nu ben ik zelf een bioscoopje aan het maken op zolder en heb ik de muren + het plafond zwart en rood gemaakt. Echter moet er ook een computer komen aangezien BF vietnam er best aardig uit zal zien op 2 m scherm. Maar voor het internet heb ik dus een kabel via de muur lopen. Nu kan ik nergens bij de Gamma of Praxis of via google een zwarte wanddoos met utp aansluiting vinden. Heeft iemand er misschien ergens 1 gezien.
uiteraard komen de foto's binnenkort als het klaar is
En anders verkopen ze bij diezelfde Gamma of Praxis natuurlijk alle tinten zwarte verf die je maar wilt hebben... ( Je bent een tweaker of niet heDupje schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:50:
[...]
Niko heeft vast wel zwarte utp contactdozen in hun gamma
Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB
Anoniem: 77615
[ Voor 30% gewijzigd door Kaj. op 10-12-2005 16:52 ]
Anoniem: 121043
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 121043 op 10-12-2005 20:03 ]
Je pics doen ut nietAnoniem: 121043 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:34:
Hey,
Ik zal mijn nederige HT set eens laten zien. Centraal staat mijn pc. Geen decoders, dvd/divx spelers, geen versterkers. . . Alles via de pc.
De pc heeft de nieuwste x-fi geluidskaart. Hier staat de 7.1 S750 geluidsset aangesloten.
http://www.pixagogo.com/P...is0EjhQnoPeW36opEiSkS0sw_
(Fototje van een speaker. Zo staan er nog 6 andere over de kamer verspreid)
http://www.pixagogo.com/P...C7frM5QZ8jUGsiq51U2lFK!w_
(Nieuwste aanwinst: Benq Pe5120 beamer)
http://www.pixagogo.com/P...Vj7UBcEJBRM7wM-QC5l2!jyY_
(Verameling zappers van links naar rechts: zapper beamer, geluid en tvkaart)
http://www.pixagogo.com/P...VCQcBAmrPXLs31O48!qgHNco_
(Bose triport hoofdtelefoon voor de late uurtjes)
http://www.pixagogo.com/P...C7frM5QZ8jUGsiq51U2lFK!w_
(Plaatje van The simpsons vanuit de zetel)
(Afmeting is +- 2,5 meter op 1 meter)
Tot zover mijn kleine HT ...
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Anoniem: 121043
Anoniem: 81993
ja dat kan wel maar is over het algemeen niet mooi te verven. Heb dat ook gprobeerd met een paar zwarte strips, met als resultaat dat ze in de vuilnisbak belandden.ToriHino schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:26:
[...]
En anders verkopen ze bij diezelfde Gamma of Praxis natuurlijk alle tinten zwarte verf die je maar wilt hebben... ( Je bent een tweaker of niet he)
niceAnoniem: 85217 schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:41:
Zo net de Atacam Nexus van 70cm zwart besteld voor mijn rears. Wilde het eerst uitstellen tot na deze dure maand maarja dan wordt het geld toch weer verzopen. Hopen dat hij er snel is.
Stands ?Anoniem: 85217 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:15:
Heb met sinterklaas de Extra Extended box van Lord of the rings ook gekregen. Nog ff wachten op de stands en dan genieten maar.
Ja de Atacama Nexus 7 die ik zondag bij Hermes Electronics heb besteld. Een paar kratjes bier zie ik niet zo zitten. En al helemaal geen bavaria hehe.Rappie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:47:
[...]
Stands ?
[afbeelding]
Ohja meteen een pic van mijn vanmiddag nieuw aangekochte B&W 602 S3's Deze is nog even voor een avondje met dropveters aangesloten en voorlopig op een geimproviseerde stand
Dat stukje rood stof is nog van mijn oude stand. Die was 1 kratje hoog
Anoniem: 110233
Extra ? extended box... wat is er hier nog boven op de extended edition dan?Anoniem: 85217 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:15:
Heb met sinterklaas de Extra Extended box van Lord of the rings ook gekregen. Nog ff wachten op de stands en dan genieten maar.
[afbeelding]
Sorry ik bedoel de special extended edition. Die box van 12 discs.Anoniem: 110233 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:00:
[...]
Extra ? extended box... wat is er hier nog boven op de extended edition dan?
Heb de extended box trouwens vorige week voor 40 euro uit engeland (amazon) gehaald!
Ik snap nooit dat mensen zo geilen op die Extended Mega Special Limited Edition meuk. Je wil toch gewoon de film zien? Het grootste deel van die schijven is met puur vulmateriaal beschreven. Kan me niet indenken dat je daar naar gaat zitten kijken, en als je het al doet niet vaker dan 1 keer.Anoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:34:
Sorry ik bedoel de special extended edition. Die box van 12 discs.
Die extended versie van alle 3 de LOTR films is zown 30 of 40 minuten langer...zitten een heleboel geknipte scenes in. Plus dat er minder is gecomprimeerd wat de beeldkwaliteit ten goed komt. De hoofdfilm staat dus ook op 2 dual layer dvd's.Exirion schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:47:
[...]
Ik snap nooit dat mensen zo geilen op die Extended Mega Special Limited Edition meuk. Je wil toch gewoon de film zien? Het grootste deel van die schijven is met puur vulmateriaal beschreven. Kan me niet indenken dat je daar naar gaat zitten kijken, en als je het al doet niet vaker dan 1 keer.
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Kwestie van verzamel drang denk ikExirion schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:47:
[...]
Ik snap nooit dat mensen zo geilen op die Extended Mega Special Limited Edition meuk. Je wil toch gewoon de film zien? Het grootste deel van die schijven is met puur vulmateriaal beschreven. Kan me niet indenken dat je daar naar gaat zitten kijken, en als je het al doet niet vaker dan 1 keer.
Klopt precies. DTS ES geluidsstroom, Heb geen installatie om naar stereo 2.0 films te gaan luisteren.Who Am I? schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:50:
[...]
Die extended versie van alle 3 de LOTR films is zown 30 of 40 minuten langer...zitten een heleboel geknipte scenes in. Plus dat er minder is gecomprimeerd wat de beeldkwaliteit ten goed komt. De hoofdfilm staat dus ook op 2 dual layer dvd's.
verschil tussen de normale en de extended versie is maar 15 euro ofzo (bij play.com iig).... dat vind ik nog wel de moeite waard danExirion schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:47:
[...]
Hij hangt inderdaad erg laag zou je zeggen. En zo ziet het er ook wel uit. Maar als je in de specificaties van Loewe kijkt (en ook trouwens van andere merken) dan staat er:StephaN schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 08:28:
@Atmos
Altijd mooi zo'n 360, maar hangt je tv (mooie tv overigens) niet heel erg laag? of lijkt dat maar zo op de foto?
Foto van plasma + beamer schermlowfi schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 08:58:
Wat ik me van het xbox topic kan herinneren hangt daar boven zijn projector scherm dus het zal wel niet anders kunnen
ziet er leuk uit.. Niet een beetje hoog voor dat beamer scherm?? of kan die naar benedenAnoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:36:
[...]
Hier krijg ik nou een harde plasser van.
doh... zie boven...KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:40:
[...]
ziet er leuk uit.. Niet een beetje hoog voor dat beamer scherm?? of kan die naar benedeneen stijfe nek na een lord of the rings maraton is namelijk ook niet niks
wat zie boven? ik zie niks boven sorry
Anoniem: 110233
Yup, die heb ik ookAnoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:34:
[...]
Sorry ik bedoel de special extended edition. Die box van 12 discs.
Is gewoon de normale hoogte imoAnoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:33:
[...]
Het zal waarschijnlijk zo lijken omdat de LCD behoorlijk laag hangt.
[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 13-12-2005 21:44 ]
Sorry je plasma. Ik val je niet aan hoor. Maar op de plek waar jouw Projectieschermpje hangt hebben de meesten hun lcd/plasma hangen.KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:44:
[...]
Is gewoon de normale hoogte imo(het is btw een plasma)
Ik vindt dat beamer scherm gewoon hoog hangen.. Beetje het effect als op de voorste rij in de bios zitten
de meeste hebben het ook foutAnoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:29:
[...]
Sorry je plasma. Ik val je niet aan hoor. Maar op de plek waar jouw Projectieschermpje hangt hebben de meesten hun lcd/plasma hangen.
Btw dat scherm is niet van mijNiet te hoog
De meeste flatpanel tv’s worden geleverd met een zogeheten tafelvoet, ook al komt de tv bijna nooit op een tafel maar bijna altijd op een kast terecht. Daarmee staat dan direct de hoogte van de opstelling vast, u kunt er alleen iets aan veranderen door een hoger of lager kastje te kiezen.
Het voordeel van montage tegen de muur is onder andere dat u dan precies de juiste hoogte kunt kiezen. Hoe bepalen we die hoogte? Handig is als u zichzelf, zittend in uw tv stoel, weerspiegelt ziet in het schermoppervlak van de tv. Kijk naar u zelf en laat anderen de tv zo hoog houden dat uw ogen zich op 1/3 van de beeldhoogte bevinden, gerekend vanaf boven: dus 1/3 van de beeldhoogte boven uw ogen en 2/3 er onder.
U zult zien, dat is veel lager dan u in eerste instantie van plan was. Veel tv’s komen te hoog, als was het een schilderij, tegen de muur te hangen en dat komt het kijkplezier niet ten goede. Dat punt van 1/3 – 2/3 zal in de meeste gevallen, en natuurlijk afhankelijk van uw tv-stoel, op een hoogte van zo’n 95 cm van de vloer komen te liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 13-12-2005 23:09 ]
Oke ik zal even uitleggen hoe ik het bedoel.KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:06:
[...]
de meeste hebben het ook fout)
Zie hier
[afbeelding]
[...]
hahaha ik heb het ook alleen over dat beamer schermatmoz schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:20:
Jongens, ik snap het effe niet meer. Jullie hebben het steeds over iemand anders. (lees effe goed de reply's)
IK heb mijn plasma GOED hangen (precies zoals hierboven met plaatje uitgelegd wordt, maar dat komt soms LAAG over)
IK heb een beamerscherm erboven hangen wat misschien iets te hoog hant, MAAR ik kijk er alleen naar als ik relax op mijn (slaap)bank LIG. Echt SUPER relax kijken is dat.
Ja, het was een beetje verwarrend die laatste reply's allemaal.KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:27:
[...]
hahaha ik heb het ook alleen over dat beamer schermdat plasma scherm hang gewoon goed hahaha
Dat beamer scherm moet op de zelfde hoogte beginnen als dat plasma scherm imosnappie. Dat was me enige point
maar ik krijg steed reply's haha
Mja idd.. Maar ik vindt dat plasma scherm van jou echt niet te hoog hangen.. Ik vindt het ook niet zo lijkenatmoz schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:30:
[...]
Ja, het was een beetje verwarrend die laatste reply's allemaal.
Maargoed. Zoals gezegt hangt de plasma perfect (ookal lijkt het laag, geef ik toe). En het beamerscherm hangt te hoog. Dat vind ik zelf ook. Maarja 1) geen andere oplossing met vast scherm 2) als ik lig kijkt dit PERFECT (en ik lig alleen als ik DVD's kijk). dussss
[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 14-12-2005 11:41 ]
Het is net wat je pretig vind, ik vind 1/3 veelste laag, je moet daarbij nogal omlaag kijkenKappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:06:
de meeste hebben het ook fout)
Zie hier
[afbeelding]
Ik bedoel gewoon op oog hoogteAnoniem: 91634 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:24:
[...]
Het is net wat je pretig vind, ik vind 1/3 veelste laag, je moet daarbij nogal omlaag kijken. Terwijl ke bij 2/3 op ooghoogte lekker relax ontspanne naar voren kan kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 14-12-2005 12:38 ]
Hehe dan ga ik nog ff door:P
gewoon via TPGAnoniem: 85217 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:02:
[...]
Hehe dan ga ik nog ff door:P
Komt hermes hun spul zelf bezorgen of laten ze dat aan de tpg over?
Ik heb 'm zelf nu ook alweer een maand of 2 staan en ben er net als jij ENORM tevreden over. Qua geluid is het voor mij echt zonder twijfel de beste CD-speler in z'n prijsklasse. Het geluid is idd open en komt qua stereobeeld goed los. Het hoog is goed aanwezig zonder scherp te worden, iets wat ik bij Rotel bijvoorbeeld anders ervaar.Daklem schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:54:
mijn arcam cd73t is binnen.
eerste reactie op de sound (greenday - American idiot)
Wat een geweldig apparaat. Hij ziet er ERG mooi uit.
het geluid is verbluffend! De stemmen komen ineens helemaal los merk ik. In de denon 2800 MKII klonken ze wat ingetogen, maar hier komen ze helemaal los! de instrumenten klinken erg gecontroleerd, en wist niet eens dat deze cd zoveel bass van zichzelf had
Ik ben er ook ENORM tevreden over! echt een fantastisch apparaatje. Ik ga nu toch ook maar de A90 stereo amp aanschaffen, die kan ik netjes doorlinken naar mijn Denon versterker. Dan heb ik tenminste volwaardig stereo en dolby.Exirion schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:06:
[...]
Ik heb 'm zelf nu ook alweer een maand of 2 staan en ben er net als jij ENORM tevreden over. Qua geluid is het voor mij echt zonder twijfel de beste CD-speler in z'n prijsklasse. Het geluid is idd open en komt qua stereobeeld goed los. Het hoog is goed aanwezig zonder scherp te worden, iets wat ik bij Rotel bijvoorbeeld anders ervaar.
Ik had al wat langer ervaring met Arcam maar ik vind het helemaal topAfwerking/looks is ook dik in orde. Net als bij de AVP700 trouwens.
Probeer een tweedehands A85 te vinden, voor minder geld veel meer kwaliteit.Ik ben er ook ENORM tevreden over! echt een fantastisch apparaatje. Ik ga nu toch ook maar de A90 stereo amp aanschaffen, die kan ik netjes doorlinken naar mijn Denon versterker. Dan heb ik tenminste volwaardig stereo en dolby.
[ Voor 34% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-12-2005 20:02 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik ben altijd al pro arcam geweest, maar kon het niet betalen als student zijnde. Nu waardeer ik de meerwaarde er ook van.Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:01:
Leuk dat er wat meer Arcam boys op het forum komenIk was geloof ik de eerste, maar we veroveren langzaam de wereld
Helaas zal mijn volgende aankoop geen Arcam zijn... ik ga een nieuwe stap maken op surround gebied en hun AV spul is gewoon te duur voor wat ze leveren als ik de stereoprestaties buiten beschouwing laat.
[...]
Probeer een tweedehands A85 te vinden, voor minder geld veel meer kwaliteit.
[ Voor 9% gewijzigd door Daklem op 14-12-2005 20:11 ]
Hier nog een Arcam boy. In het volgende deel zal ik fotos van mijn spulletjes posten. Voor de trouwe lezers onder u: wordt wel weer een keer tijd ook.Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:01:
Leuk dat er wat meer Arcam boys op het forum komenIk was geloof ik de eerste, maar we veroveren langzaam de wereld
Daar sla je de spijker op z'n kop, als je de stereoprestaties buiten beschouwing kunt laten. Ik zocht een geintegreerde oplossing voor 2-kanaals en surround, en dan kom je al vlug bij Arcam uit. Geen spijt van overigens.Helaas zal mijn volgende aankoop geen Arcam zijn... ik ga een nieuwe stap maken op surround gebied en hun AV spul is gewoon te duur voor wat ze leveren als ik de stereoprestaties buiten beschouwing laat.
Mooi zitten? Barcelona chair!
Ging jij een nieuwe openen? Ik had al eentje klaarstaan namelijklowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:51:
bijna nieuw topic...
ik hoop dan eindelijk mijn spul te laten zien
Ik ben wel benieuwd naar die Icepower modules in die Rotel, hoe het klinkt
Doe iklowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:55:
nee ik ben niet zo goeie topic starter... de eer is aan jou
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq