Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.250 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159935

Ha leuke setje daaro in ellecom :P

Zal wel lekker klinken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:03

Jag

MikeyMan schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:30:Het zou komen door een mantelstroom op de coax. Nu heb ik die doorgemeten, en op de stand "200m" gaf de multimeter hooguit 1,5 aan... (welke waarde zou dat moeten zijn :? ), en ik kreeg ook totaal geen schok voor m'n kiezen bij het aanraken van mantel en kern...
Als je wilt meten moet je de spanning meten tussen de mantel en de randaarde van de groep waar je pc en receiver inzitten, daar kan idd een flinke spanning op staan. Ik heb ook wel eens mijn versterker gefried met mijn pc: geluidskaart schoot los of iets in die geest -> ingangen stuk van de versterker plus het geluid deel van mijn videorecorder :/.
Die 1,6 volt is een beetje veel, maar ik vraag me af of dat niet hoort
Dat is normaal en je hoeft echt geen omzetter te kopen.
Road-runner83 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 00:22:
[...]

Naar mijn weten ondersteunt hij het wel!

HDTV Compatible
720P or 1080I and a 4:3 or 16:9 aspect ratio
Ja, compatible in de zin van dat ie 720p en 1080i signalen accepteert. Maar die downscaled ie gewoon naar zijn eigen resolutie hoor. En aangezien je een 4:3 projector hebt, wordt dat 578 pixels hoog en dat is evenveel als gewoon PAL. Je hebt alleen wat meer resolutie in de breedte.
En heb je nou een 16:9 scherm voor een 4:3 projector? Dat is wel een opmerkelijke keuze (wel makkelijker te plaatsen een 16:9 scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 07:49
Is hier trouwens iemand die een echt projectie scherm heeft van bv projecta of beamax? Ik ben wat aan het speuren op het internet maar schrik toch wel een beetje van de prijzen eigenlijk :o

Is het het geld echt waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jag schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:51:
[...]
Als je wilt meten moet je de spanning meten tussen de mantel en de randaarde van de groep waar je pc en receiver inzitten, daar kan idd een flinke spanning op staan. Ik heb ook wel eens mijn versterker gefried met mijn pc: geluidskaart schoot los of iets in die geest -> ingangen stuk van de versterker plus het geluid deel van mijn videorecorder :/.

[...]
Dat is normaal en je hoeft echt geen omzetter te kopen.
Gemeten, en maximale potentiaalverschil is 0,25v... Lijkt mij een erg nette waarde, maar ik zal voordat ik m'n versterker terugkrijg, de mantel ook aarden... Denk dat dan alle oorzaken uitgesloten zijn... Meer kan ik er ook niet aan doen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

lowfi schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:55:
Is hier trouwens iemand die een echt projectie scherm heeft van bv projecta of beamax? Ik ben wat aan het speuren op het internet maar schrik toch wel een beetje van de prijzen eigenlijk :o

projecta en beamax zijn volgens mij nog budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
uh... 1200 euro voor 240x140 noem ik niet echt budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja.. alles relatief.. permscreen deluxe is 2x zo duur op dat formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
volgens mij weet je niet helemaal waarover je praat.

1) permscreen deluxe is van projecta
2) 1200 euro is namelijk de prijs van een permscreen deluxe op 167x218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry ik zit idd in de war met proluxx. Je hebt helemaal gelijk :)

mi is het net als met versterkers en de hele zooi, een scherm van 2000 euro is niet dubbel zo "goed" als een scherm met 1000 euro. maar je ziet het verschil wel degelijk. Dan is het ook nog maar de vraag of het doek wel afgestemd is op jouw projectiemethode (CRT, LCD, SRXD etc)

http://shop.itccomp.nl/N_grp_12_10_24-1.html
staat wel dat 167x218 matwit D 2300 eur. kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145882

lowfi schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:55:

Ik ben in het bezit van een Beamax A-serie scherm van 240x142 cm en dit in de High Contrast uitvoering...

Ik heb voor High Contrast gekozen omdat dit de zwartwaarde van mijn projector (Hitachi PJ-TX100) nog iets verbeterd.

Van het scherm ben ik uitermate tevreden: gemakkelijk in elkaar te steken en spant mooi op...

Misschien dat je met zelfbouw ook wel iets moois kunt maken, maar op een gewoon laken projecteren of op een witte muur (wat ik eerst deed) kan niet tippen aan het projecteren op dit scherm!

En de prijs van dit scherm valt best nog wel mee: 711 euro officieel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Diy is niks voor mij. Ben niet handig genoeg daarvoor :P

Waar heb je dat scherm gekocht? Ik wil er mss 1 uit de velvet a serie kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-04 11:57
Ik ben na veel upgrades van mijn hele systeem nog blij met mijn DIY 15 euro schermpje :) Voor die 1185 euro verschil kan ik vele mooiere upgrades doen aan mijn systeem dan een ander doek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:03

Jag

Schermen kan je eigenlijk beter tegelijk met je projector kopen, net zoals alle accessoires zoals kabels en ophangbeugels en wat je al niet kan verzinnen. Accessoires -en dit is een universeel geldend principe- zijn namelijk astronomisch duur. Er zit altijd ziek veel marge op (kabels, print cartridges, foto tassen, Nokia oordopjes, accus, verzin het maar), zeker als het orginele onderdelen zijn. Mensen kopen ze toch wel, zit geen druk/concurrentie op om die prijzen laag te houden. En als je je pj koopt (waar waarschijnlijk veel minder marge op zit), kan je marge van die accessoires mooi gebruiken om korting mee te krijgen :).

Maar goed, als je los een scherm moet kopen, zou je eens kunnen kijken/informeren bij thuisbioscoop.nl, dat is zo snel de enige die ik kan bedenken waar los een scherm kopen niet ziek duur is.

Ik heb zelf een Projecta Procinema high contrast scherm, prima ding. De term high contrast is vrij misleidend -> je krijgt er helemaal niet meer contrast van, je verschuift het lichtspectrum naar beneden. Dus je zwartwaarde wordt beter maar je lichtopbrengst daalt iets (dus ietjes fletser). Maar het verschil is vrij subtiel (ik heb twee schermen half over elkaar gezien, eentje matwit de ander "high contrast").
Als vuistregel zou ik hanteren (als je niet zelf kan gaan kijken met je eigen pj):

LCD -> High Contrast
DLP, CRT, laatste generatie LCD (Z4, ae900, enz) -> matwit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 22:56

JT

VETAK y0

Je kan toch ook zelf het doek kopen ? Dan hoef je alleen nog ff een frame maken, doek strak erop spannen en klaar :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Laatst online: 11:34
JT schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:58:
Je kan toch ook zelf het doek kopen ? Dan hoef je alleen nog ff een frame maken, doek strak erop spannen en klaar :)
Had ik ook gedaan ja :) ...toevallig zelf ook 2 schermen gemaakt! (1 voor beneden en 1 voor boven, boven met een frame). En het doek haal je bij de Kwantum (Artikelnr: 0436025)...KLAAR! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162525

Hey ik ben nieuw op dit zeer interessante forum!
Ik vond het wel leuk om wat fotos te plaatsen van mijn home-cinema.
Ik ben zeer tevreden over mijn spullen die ik in de loop van een aantal jaren bij elkaar heb kunnen sprokkelen.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde was ik alleen maar geinteresseerd in normale stereo-weergave, maar sinds ik op mijn eigen woon ben ik steeds meer de surround kant opgegaan. Ik heb toen ook een surround-receiver en een center-speaker aangeschaft. Wil alleen nog in de toekomst gaan investeren in surround-speakers van hetzelfde merk.
Het enige mindere van mijn set is dat de speakers niet helemaal tot haar recht komt. Mijn woonkamer is niet al te groot en alle wanden plus het plafond bestaan uit gips. Hierdoor komt de laagweergave niet goed door. Het wordt als het ware opgeslokt!
De laatse 2 jaar staat mijn stereo versterker stof te happen. Eigenlijk wel zonde, maar ik heb gewoon geen zin om telkens de boel weer af te koppelen etc...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of iemand misschien nog tips heeft voor mijn ''kale'' laagweergave.

specificaties:

Front-speaker: b&w 604 s2
center-speaker: b&w lcr6 s3
rear-speaker: zelfgemaakt
versterker: nad 319c
dvd speler: philips dvd 612
md-recorder: sony mds 980Qs
cd-speler: marantz cd 67se
surround-receiver: denon 1601
tv: panasonic tx28
digitale receiver: panasonic
interlink: van den hul d-102 mklll
speakerdraad: vls

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/M310PNSO3NS4/128/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/12K92NTQW23P/128/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/79CV9GI6N6NP/128/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/8P90311U572E/128/p.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/i/0FGI613OXD12/128/p.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 162525 op 07-12-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
^^ kan je niet beter je center speaker onder je tv plaatsen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:48
Metal schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:22:
^^ kan je niet beter je center speaker onder je tv plaatsen? :)
Of beter, de center laten staan maar de tv rechts op het kastje (dus ook in het midden van de kamer) zetten? :P

Wel leuk setje invincible25. :) Krijgen je versterker en je receiver het trouwens niet wat warm zo ingesloten?

En mag ik vragen hoe je je stereoversterker met je surround receiver hebt gecombineerd? Pre-outs van je denon naar een normale line-in van je nad en dan een vaste volumestand op de laatste gebruiken...?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Of het kasje iets je meer naar links verplaatsen en dan je tv naar links verschuiven zodat dan je center en de tv in het midde staat :Y) . Plaatsing is belangrijke dan dat de meeste mensen denken.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 07-12-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderH schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:31:
[...]

En mag ik vragen hoe je je stereoversterker met je surround receiver hebt gecombineerd? Pre-outs van je denon naar een normale line-in van je nad en dan een vaste volumestand op de laatste gebruiken...?
dan zou je uiteindelijk nog 2 volume knoppen gebruiken (front en surround)
kn beter pre-outs van denon naar main-ins van nad doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 11:48
Anoniem: 114270 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:42:
[...]

dan zou je uiteindelijk nog 2 volume knoppen gebruiken (front en surround)
Nee hoor? Ik had het over pre-outs > line-in. En bij die pre-outs is het volume dus al wel geregeld. Dan is het een kwestie van de nad in een vaste stand zetten en regel je het volume verder helemaal op de denon...?
kn beter pre-outs van denon naar main-ins van nad doen
Dan moet ie die wel hebben... En vaak als een versterker ze wel heeft is het lastig te schakelen (alsin: niet te schakelen, zitten óf brugjes achterop óf je gebruikt de main-in)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162525

Bedankt voor de reacties. Ik zat er zelf ook al aan te denken om mijn tv naar rechts te verzetten ;)
(bij films kijken is het i.d.d een beetje vreemd dat het geluid niet "onder de tv vandaan komt")
Ik heb dit kastje pas een week staan. Moet het een nog een beetje herinrichten :)
Op het moment gebruik ik mijn stereo versterker niet. Klinkt wel een stuk beter dan de Denon.
Zal het echt veel verschil uitmaken als ik bv een setje b&w 601s3 erbij koop?
Ben bang dat dit een beetje geldverspilling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Laatst online: 11:34
Jag schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:51:
Ja, compatible in de zin van dat ie 720p en 1080i signalen accepteert. Maar die downscaled ie gewoon naar zijn eigen resolutie hoor. En aangezien je een 4:3 projector hebt, wordt dat 578 pixels hoog en dat is evenveel als gewoon PAL. Je hebt alleen wat meer resolutie in de breedte.
En heb je nou een 16:9 scherm voor een 4:3 projector? Dat is wel een opmerkelijke keuze (wel makkelijker te plaatsen een 16:9 scherm).
Hmz dat kan best kloppen zoveel verstand van heb ik er niet moet ik zeggen. Tis logisch idd dat hij die signalen dan omzet naar zijn eigen resolutie. In het menu van de beamer kun je 4:3 en 16:9 kiezen. Dvd's (de meeste dan) zijn 16:9 dus m'n beamer staat daar ook op + heb ik dan natuurlijk ook een 16:9 scherm gemaakt. Past ook beter maar aangezien ik de beamer eigenlijk alleen gebruik voor films is dat de meest logische oplossing ;)

De beamer icm het scherm werkt perfect moet ik zeggen en voor 150 euro mag ik niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Laatst online: 11:36

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ok, is al tijdje geleden, maar ik heb mn setje aangepast :)

Oude Situatie:
Afbeeldingslocatie: http://my.hifi.nl/userimages/uid851_960a26fd860971704da11d06476ac994.jpg
Hotspot

Afbeeldingslocatie: http://my.hifi.nl/userimages/uid851_57d53607aae0bab2e31c7ed8d40c93ff.jpg
van boven naar beneden:
TV: Philips 21PT5505-00 (21")
DVB-C: Panasonic TU-DC40RD [Multikabel Digitale Televisie]
VCR: Philips VR705

Afbeeldingslocatie: http://my.hifi.nl/userimages/uid851_d4e7e6221b470859645f8a0ee30f2a06.jpg
linksboven de tv (de rest zelfde als hierboven :)):
Left Front Speaker: KEF Q1 [8Ohm]

Afbeeldingslocatie: http://my.hifi.nl/userimages/uid851_7658d6b31a7b3dd413d863c1147bd9ac.jpg
van boven naar beneden:
Yamada DVX-6600
Yamaha RX-V450

Front Speakers: KEF Q1 [8Ohm]
Rear Speakers: Sharp CD-C411H (2 van de boxjes) [8Ohm]
Center Speaker: Samsung MM-B7(1 van de 2 boxjes :)) [4Ohm]

Nieuw: (nieuwe foto's volgen nog)
Afbeeldingslocatie: http://my.hifi.nl/userimages/uid851_6cfb93569a691cf0aa7086020730f12a.jpg
Subwoofer: Yamaha YST-SW015 <-- Net nieuw :P , bevalt erg goed, stuk beter dan de subwoofer die ik hiervoor gebruikte, die was afkomstig van een Labtec Pulse 2.1 PC setje :+ ...

Bandbridge connectie kabels, voor Subwoofer, DVD->Receiver, Receiver->TV
echt een wereld van verschil :) vergeleken met de standaard dropveter kabeltjes die ik heb :)

de overige specs staan op My.HiFi

Toekomstplannen:
Nieuwe Centerspeaker, denk zelf aan KEF Q6c/Q9c (maar die zijn bijna nergens nog nieuw te verkrijgen..., nieuwe serie is uit namelijk...)
nieuwe tv.. deze is aan het doodgaan.. hij pakt niet alle composiet signalen meer :?...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Met zon inrichting verveel je je iig nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:14

Exirion

Gadgetfetisjist

lowfi schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:45:
Met zon inrichting verveel je je iig nooit! :)
Erfenis van oma gok ik ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:45
Oma's camera heeft ook beetje last van locale out of focus problemen ;)
Een turbodrive VCR zo'n een heb ik ook nog gehad waren echt top dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 12:33

Reinier

\o/

Doe eens aardig tegen BiG-GuY, hij is vandaag jarig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2021
BiG-GuY schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:06:
Toekomstplannen:
Nieuwe Centerspeaker, denk zelf aan KEF Q6c/Q9c (maar die zijn bijna nergens nog nieuw te verkrijgen..., nieuwe serie is uit namelijk...)
nieuwe tv.. deze is aan het doodgaan.. hij pakt niet alle composiet signalen meer :?...
Die centerspeakers zijn bij Correct nog verkrijgbaar en zelfs in de aanbieding.

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPool
  • Laatst online: 05-01 09:12
Big Will schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:42:
[...]

Ik ben gisteren avond bij correct geweest. De koopjeskelder en het normale filiaal en volgens mij heb ik die Kef centers in de koopjeskelder gezien.

Zelf heb ik daar een NAD T752 A/V receiver (demo model maar voor 400 euro kan je je er geen buil aan vallen lijkt me) en een NAD T524 DVD speler gekocht, vanavond maar eens uitproberen :)

[ Voor 7% gewijzigd door DeadPool op 09-12-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minos111
  • Laatst online: 05-03-2012
Even een vraagje tussendoor waar geen apart topic voor nodig is:

Bij radio via de kabel (multikabel) is de radiokwaliteit beperkt. Heeft iemand een idee of je met een betere tuner (zeg 400 euro) betere geluidskwaliteit krijgt dan bij een minder goede tuner (200 euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Minos111 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:53:

Bij radio via de kabel (multikabel) is de radiokwaliteit beperkt. Heeft iemand een idee of je met een betere tuner (zeg 400 euro) betere geluidskwaliteit krijgt dan bij een minder goede tuner (200 euro)?
Dat zal naar mijn idee weinig uitmaken... Zou eerder die euro's investeren in betere bekabeling/stekkers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
  • Laatst online: 23-06-2022
Minos111 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:53:
Knap dat jij dat zelf kunt beoordelen.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Nee.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
Da's wel een erg kort antwoord. Ik denk dus dat je wel degelijk beter geluid krijgt, maar gezien de kwaliteit van het signaal zal het erg beperkt zijn. Geen 200 euro waard denk ik.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Als het over tuners gaat: kijk eens rond voor een goeie tweedehands analoge tuner. Liefst Technics ofzo. Voor een fractie van die 400 heb je iets dat waarschijnlijk beter klinkt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minos111
  • Laatst online: 05-03-2012
Tnx. Misschien een lichte verbetering dus, maar ik denk inderdaad niet dat dat die 200 euro waard is. En DAB heeft nog te weinig bereik, dus dat is ook geen oplossing. Denk dat ik maar even ga wachten totdat DAB ook hier (Heerhugowaard) bereik heeft. Tot die tijd is een goedkoop tunertje goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar je heb ook digitaal radio via DVB _/-\o_ . Via de satelliet heb je een erg groot aanbord aan zenders wat je hier nooit zal halen met een analoge tuner. Hoe het met het aanbod ligt van DVB-t / c weet ik niet maar er zijn hier vast wel wat anderen die dat wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranzige pad
  • Laatst online: 11:07

ranzige pad

kwaaak kwaak

Een aantal jaren geleden had mijn broer een uner van Kenwood, uit de L1000 serie, die tuner kostte 2000gulden als ik het goed heb. Toch gaf deze tuner dynamischer weer dan mijn rotel 935AX tuner van 700gulden.

kijk ik wil niet zeggen koop duur, maar met geld krijg je wel beter geluid. Zelf zou ik die 2000gulden er nooit voor neer leggen, niet voor een tuner iig.

Mijn advies is koop een goedkope 2de hanse en houde de rest van je centen achter de hand voor een DAB tuner.

HT & NAS & Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98057

Kijk ook eens naar Denon tuners, zonodig 2e hands.
Denon staat bekend om tuners met een stabiele ontvangst en goede dynamiek.
Qua prijs/kwaliteit verhouding heb ik nog nooit betere gehad.
De nieuwe TU-1500AE is in Duitsland voor 200 euro te koop. De voorganger kostte 320, maar heeft iets betere specificaties.
Misschien is het het waard even te kijken of deze in NL al te beluisteren is.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 98057 op 09-12-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-04 08:17

Atmoz

Techno!!

Anoniem: 100231 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:56:
[...]

Waar blijven trouwens de xbox 360 fotos :/
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atmoz2/Xbox360%20Foto's/Xbox360_plasma.JPG

Heb nog geen foto's gemaakt van de Xbox360 i.c.m. beamer, want daar heb ik nog geen kabels voor. Bovendien zal het toch altijd mooier uitzien op een HDTV. Ben trouwens echt _super_ blij met de Xbox360. Masterlijk apparaat gewoon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Wat doet die waterkoker naast je receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
  • Laatst online: 23-06-2022
Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:05:
Wat doet die waterkoker naast je receiver?
Wist niet dat de 360 zo functioneel was :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81993

Even een vraag on the fly. Nu ben ik zelf een bioscoopje aan het maken op zolder en heb ik de muren + het plafond zwart en rood gemaakt. Echter moet er ook een computer komen aangezien BF vietnam er best aardig uit zal zien op 2 m scherm. Maar voor het internet heb ik dus een kabel via de muur lopen. Nu kan ik nergens bij de Gamma of Praxis of via google een zwarte wanddoos met utp aansluiting vinden. Heeft iemand er misschien ergens 1 gezien.

uiteraard komen de foto's binnenkort als het klaar is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
@Atmos

Altijd mooi zo'n 360, maar hangt je tv (mooie tv overigens) niet heel erg laag? of lijkt dat maar zo op de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Wat ik me van het xbox topic kan herinneren hangt daar boven zijn projector scherm dus het zal wel niet anders kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85217

Big Will schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:42:
[...]

Ja klopt ik heb hem 2 weekjes terug ofzo ontvangen. Mooie speaker gaat lekker i.c.m. de kef Q5.

edit:
zal de prijs er ook even bij vermelden. Slechts € 100,- excl. verzendkosten. En € 125,-. incl. verzendkosten.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 85217 op 10-12-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2024
Anoniem: 81993 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 07:53:
Even een vraag on the fly. Nu ben ik zelf een bioscoopje aan het maken op zolder en heb ik de muren + het plafond zwart en rood gemaakt. Echter moet er ook een computer komen aangezien BF vietnam er best aardig uit zal zien op 2 m scherm. Maar voor het internet heb ik dus een kabel via de muur lopen. Nu kan ik nergens bij de Gamma of Praxis of via google een zwarte wanddoos met utp aansluiting vinden. Heeft iemand er misschien ergens 1 gezien.

Niko heeft vast wel zwarte utp contactdozen in hun gamma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81993 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 07:53:

Misschien een likje verf erover ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

ToriHino

Eg wel!

Dupje schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 12:50:
[...]

Niko heeft vast wel zwarte utp contactdozen in hun gamma :)
En anders verkopen ze bij diezelfde Gamma of Praxis natuurlijk alle tinten zwarte verf die je maar wilt hebben... ( Je bent een tweaker of niet he ;) )

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77615

<!-- toevallig iemand hier intresse?
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=37689.0 ---> Eensch met de Adelaar hieronder; V&A is the place.

[ Voor 30% gewijzigd door Kaj. op 10-12-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121043

Hey,

Ik zal mijn nederige HT set eens laten zien. Centraal staat mijn pc. Geen decoders, dvd/divx spelers, geen versterkers. . . Alles via de pc.

De pc heeft de nieuwste x-fi geluidskaart. Hier staat de 7.1 S750 geluidsset aangesloten.

Afbeeldingslocatie: http://us1.pixagogo.com/S5yfZ0qxqd1GRjui0CrV2DxUKBO8vCTVMzeNw!TQlJUItGp4sK7F!VxulXxeEUDjgu4VSDdfvFAo-RFB0ekRh5-5exmnKHz9N!XRhfZATJImI_/PICT0020.JPG
(Fototje van een speaker. Zo staan er nog 6 andere over de kamer verspreid)

Afbeeldingslocatie: http://us3.pixagogo.com/S5yfZ0qxqd1GQu6hWl-8IrWJczUv99FlaUCEKU7vyylM11Eu2gkJjs4UAEXLZVQUGTTC0NBHBo!-iZzFxCZOzD2Dz5FQXFCMtJq0rxm4Krec4_/PICT0019.JPG
(Nieuwste aanwinst: Benq Pe5120 beamer)

Afbeeldingslocatie: http://us2.pixagogo.com/S5yfZ0qxqd1GSrHhl5p3M9JktQSdi9qTyt6oaeMGadqs-vHwmSgxvbU7NatVmEMAa1g!PJpKpEgDu-TPGheCUulNCg0yzvqouak7cjzHXlDRE_/PICT0023.JPG
(Verameling zappers van links naar rechts: zapper beamer, geluid en tvkaart)

Afbeeldingslocatie: http://us1.pixagogo.com/S5yfZ0qxqd1GSW!3gMxarafQeK9kw!P3czzQE4kTo1rFNiUE1sFi!4sEsz9Oq9pyXG4KagubWS6zqjSN2P7gOOZWq!O8ewvN-Oyi!zelVDwV8_/PICT0025.JPG
(Bose triport hoofdtelefoon voor de late uurtjes)

Afbeeldingslocatie: http://us3.pixagogo.com/S5yfZ0qxqd1GROyeox12dtvCx1OQnt9eGDgG8NkgLA84BYG7bExpO2KJtqst8TxlNqC!fVE3FIcx6UL!8zUFpZ36QisCymoPWXrrO5xXUUNrw_/PICT0029.JPG
(Plaatje van The simpsons vanuit de zetel)
(Afmeting is +- 2,5 meter op 1 meter)

Tot zover mijn kleine HT ...

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 121043 op 10-12-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Laatst online: 22-04 19:41
Anoniem: 121043 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:34:
Hey,

Ik zal mijn nederige HT set eens laten zien. Centraal staat mijn pc. Geen decoders, dvd/divx spelers, geen versterkers. . . Alles via de pc.

De pc heeft de nieuwste x-fi geluidskaart. Hier staat de 7.1 S750 geluidsset aangesloten.

http://www.pixagogo.com/P...is0EjhQnoPeW36opEiSkS0sw_
(Fototje van een speaker. Zo staan er nog 6 andere over de kamer verspreid)

http://www.pixagogo.com/P...C7frM5QZ8jUGsiq51U2lFK!w_
(Nieuwste aanwinst: Benq Pe5120 beamer)

http://www.pixagogo.com/P...Vj7UBcEJBRM7wM-QC5l2!jyY_
(Verameling zappers van links naar rechts: zapper beamer, geluid en tvkaart)

http://www.pixagogo.com/P...VCQcBAmrPXLs31O48!qgHNco_
(Bose triport hoofdtelefoon voor de late uurtjes)

http://www.pixagogo.com/P...C7frM5QZ8jUGsiq51U2lFK!w_
(Plaatje van The simpsons vanuit de zetel)
(Afmeting is +- 2,5 meter op 1 meter)

Tot zover mijn kleine HT ...
Je pics doen ut niet :'(

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
je kan ze hier zetten: http://www.tinypic.com/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangepast, werkten inderdaad niet, nu zien jullie ze hopelijk wel . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 21-04 09:51

Daklem

Audio Nerd

Ziet er erg goed uit Nielvm

Vooral de Bose Triport is een prachtkoptelefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, inderdaad, weegt maar 150gram maar komt heerlijk geluid uit. Nuja, het geluid via de boxen klinkt natuurlijk nog NET iets beter . . . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81993

ToriHino schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:26:
[...]

En anders verkopen ze bij diezelfde Gamma of Praxis natuurlijk alle tinten zwarte verf die je maar wilt hebben... ( Je bent een tweaker of niet he ;) )
ja dat kan wel maar is over het algemeen niet mooi te verven. Heb dat ook gprobeerd met een paar zwarte strips, met als resultaat dat ze in de vuilnisbak belandden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo net de Atacam Nexus van 70cm zwart besteld voor mijn rears. Wilde het eerst uitstellen tot na deze dure maand maarja dan wordt het geld toch weer verzopen. Hopen dat hij er snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Anoniem: 85217 schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:41:
Zo net de Atacam Nexus van 70cm zwart besteld voor mijn rears. Wilde het eerst uitstellen tot na deze dure maand maarja dan wordt het geld toch weer verzopen. Hopen dat hij er snel is.
nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb met sinterklaas de Extra Extended box van Lord of the rings ook gekregen. Nog ff wachten op de stands en dan genieten maar :D.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B000654ZK0.01.LZZZZZZZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 16-04 11:57
Anoniem: 85217 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:15:
Heb met sinterklaas de Extra Extended box van Lord of the rings ook gekregen. Nog ff wachten op de stands en dan genieten maar :D.
Stands ?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/the.raptor/ht/tn_IMG_5073.jpg

Ohja meteen een pic van mijn vanmiddag nieuw aangekochte B&W 602 S3's Deze is nog even voor een avondje met dropveters aangesloten en voorlopig op een geimproviseerde stand :)

Dat stukje rood stof is nog van mijn oude stand. Die was 1 kratje hoog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rappie schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:47:
[...]

Stands ?

[afbeelding]

Ohja meteen een pic van mijn vanmiddag nieuw aangekochte B&W 602 S3's Deze is nog even voor een avondje met dropveters aangesloten en voorlopig op een geimproviseerde stand :)

Dat stukje rood stof is nog van mijn oude stand. Die was 1 kratje hoog :X
Ja de Atacama Nexus 7 die ik zondag bij Hermes Electronics heb besteld. Een paar kratjes bier zie ik niet zo zitten. En al helemaal geen bavaria hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

Anoniem: 85217 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:15:

[afbeelding]
Extra ? extended box... wat is er hier nog boven op de extended edition dan?

Heb de extended box trouwens vorige week voor 40 euro uit engeland (amazon) gehaald! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:00:
[...]

Extra ? extended box... wat is er hier nog boven op de extended edition dan?

Heb de extended box trouwens vorige week voor 40 euro uit engeland (amazon) gehaald! :)
Sorry ik bedoel de special extended edition. Die box van 12 discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:34:
Ik snap nooit dat mensen zo geilen op die Extended Mega Special Limited Edition meuk. Je wil toch gewoon de film zien? Het grootste deel van die schijven is met puur vulmateriaal beschreven. Kan me niet indenken dat je daar naar gaat zitten kijken, en als je het al doet niet vaker dan 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Laatst online: 22-04 19:41
Exirion schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:47:
[...]

Ik snap nooit dat mensen zo geilen op die Extended Mega Special Limited Edition meuk. Je wil toch gewoon de film zien? Het grootste deel van die schijven is met puur vulmateriaal beschreven. Kan me niet indenken dat je daar naar gaat zitten kijken, en als je het al doet niet vaker dan 1 keer.
Die extended versie van alle 3 de LOTR films is zown 30 of 40 minuten langer...zitten een heleboel geknipte scenes in. Plus dat er minder is gecomprimeerd wat de beeldkwaliteit ten goed komt. De hoofdfilm staat dus ook op 2 dual layer dvd's.

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-04 20:42

JWO

[...]

Kwestie van verzamel drang denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Who Am I? schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:50:
[...]

Die extended versie van alle 3 de LOTR films is zown 30 of 40 minuten langer...zitten een heleboel geknipte scenes in. Plus dat er minder is gecomprimeerd wat de beeldkwaliteit ten goed komt. De hoofdfilm staat dus ook op 2 dual layer dvd's.
Klopt precies. DTS ES geluidsstroom, Heb geen installatie om naar stereo 2.0 films te gaan luisteren.
En de gehele film is meer dan 2 uur langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
[...]

verschil tussen de normale en de extended versie is maar 15 euro ofzo (bij play.com iig).... dat vind ik nog wel de moeite waard dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

StephaN schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 08:28:
@Atmos

Altijd mooi zo'n 360, maar hangt je tv (mooie tv overigens) niet heel erg laag? of lijkt dat maar zo op de foto?
Hij hangt inderdaad erg laag zou je zeggen. En zo ziet het er ook wel uit. Maar als je in de specificaties van Loewe kijkt (en ook trouwens van andere merken) dan staat er:

Zorg dat 2/3 van het scherm ter ooghoogte hangt. Toen die ophing kwam ik dat pas tegen. Maar toevallig was het PRECIES zo. Het kijken ernaar bevalt ook echt super. Niet te hoog, niet te laag. Helemaal perfect. Het ging trouwens ook niet hoger want inderdaad:
lowfi schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 08:58:
Wat ik me van het xbox topic kan herinneren hangt daar boven zijn projector scherm dus het zal wel niet anders kunnen ;)
Foto van plasma + beamer scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
Anoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:36:
[...]

Hier krijg ik nou een harde plasser van.
ziet er leuk uit.. Niet een beetje hoog voor dat beamer scherm?? of kan die naar beneden :? een stijfe nek na een lord of the rings maraton is namelijk ook niet niks ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:40:
[...]

ziet er leuk uit.. Niet een beetje hoog voor dat beamer scherm?? of kan die naar beneden :? een stijfe nek na een lord of the rings maraton is namelijk ook niet niks ;)
doh... zie boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
wat zie boven? ik zie niks boven sorry :?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

Anoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:34:
[...]

Yup, die heb ik ook :) Zoals al aangegeven, redelijk wat meer materiaal, beter beeld en geluid (wat ik op mijn setje gelukkig ook kan zien ;)) Is mijn enige extended box, want het is ook de enige film waar ik de extra's leuk van vind, bij geen enkele andere film kan ik dat geouwehoer en geslijm van de producer en hoofdrolspelers langer dan een kwartier uithouden uberhaupt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:19:
[...]

wat zie boven? ik zie niks boven sorry :?
Het zal waarschijnlijk zo lijken omdat de LCD behoorlijk laag hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:33:
[...]

Het zal waarschijnlijk zo lijken omdat de LCD behoorlijk laag hangt.
Is gewoon de normale hoogte imo :? (het is btw een plasma)

Ik vindt dat beamer scherm gewoon hoog hangen.. Beetje het effect als op de voorste rij in de bios zitten :P

[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 13-12-2005 21:44 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:44:
[...]

Is gewoon de normale hoogte imo :? (het is btw een plasma)

Ik vindt dat beamer scherm gewoon hoog hangen.. Beetje het effect als op de voorste rij in de bios zitten :P
Sorry je plasma. Ik val je niet aan hoor. Maar op de plek waar jouw Projectieschermpje hangt hebben de meesten hun lcd/plasma hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 85217 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:29:
[...]

Sorry je plasma. Ik val je niet aan hoor. Maar op de plek waar jouw Projectieschermpje hangt hebben de meesten hun lcd/plasma hangen.
de meeste hebben het ook fout :))

Zie hier

Afbeeldingslocatie: http://www.homecinematips.com/images/stories/tips/06.jpg
Niet te hoog

De meeste flatpanel tv’s worden geleverd met een zogeheten tafelvoet, ook al komt de tv bijna nooit op een tafel maar bijna altijd op een kast terecht. Daarmee staat dan direct de hoogte van de opstelling vast, u kunt er alleen iets aan veranderen door een hoger of lager kastje te kiezen.
Het voordeel van montage tegen de muur is onder andere dat u dan precies de juiste hoogte kunt kiezen. Hoe bepalen we die hoogte? Handig is als u zichzelf, zittend in uw tv stoel, weerspiegelt ziet in het schermoppervlak van de tv. Kijk naar u zelf en laat anderen de tv zo hoog houden dat uw ogen zich op 1/3 van de beeldhoogte bevinden, gerekend vanaf boven: dus 1/3 van de beeldhoogte boven uw ogen en 2/3 er onder.
U zult zien, dat is veel lager dan u in eerste instantie van plan was. Veel tv’s komen te hoog, als was het een schilderij, tegen de muur te hangen en dat komt het kijkplezier niet ten goede. Dat punt van 1/3 – 2/3 zal in de meeste gevallen, en natuurlijk afhankelijk van uw tv-stoel, op een hoogte van zo’n 95 cm van de vloer komen te liggen.
Btw dat scherm is niet van mij :P dit is van mij

[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 13-12-2005 23:09 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:06:
[...]

de meeste hebben het ook fout :))

Zie hier

[afbeelding]

[...]
Oke ik zal even uitleggen hoe ik het bedoel.

De meeste mensen gaan er vanuit omdat iedereen de LCD/Plasma hoog heeft hangen dat jij hem ook hoog hebt hangen. Daarbij komt bovenop dat je er ook nog een Scherm boven hebt hangen. Dus mensen denken dat je EN je Plasma al hoog hebt en ook nog eens een scherm erboven hebt hangen. Dus verwachten ze een stijve nek.

Capice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Jongens, ik snap het effe niet meer. Jullie hebben het steeds over iemand anders. (lees effe goed de reply's)

IK heb mijn plasma GOED hangen (precies zoals hierboven met plaatje uitgelegd wordt, maar dat komt soms LAAG over)
IK heb een beamerscherm erboven hangen wat misschien iets te hoog hant, MAAR ik kijk er alleen naar als ik relax op mijn (slaap)bank LIG. Echt SUPER relax kijken is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
atmoz schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:20:
Jongens, ik snap het effe niet meer. Jullie hebben het steeds over iemand anders. (lees effe goed de reply's)

IK heb mijn plasma GOED hangen (precies zoals hierboven met plaatje uitgelegd wordt, maar dat komt soms LAAG over)
IK heb een beamerscherm erboven hangen wat misschien iets te hoog hant, MAAR ik kijk er alleen naar als ik relax op mijn (slaap)bank LIG. Echt SUPER relax kijken is dat.
hahaha ik heb het ook alleen over dat beamer scherm :P dat plasma scherm hang gewoon goed hahaha :D
Dat beamer scherm moet op de zelfde hoogte beginnen als dat plasma scherm imo ;) snappie. Dat was me enige point :P maar ik krijg steed reply's haha

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

KappeNou schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:27:
[...]

hahaha ik heb het ook alleen over dat beamer scherm :P dat plasma scherm hang gewoon goed hahaha :D
Dat beamer scherm moet op de zelfde hoogte beginnen als dat plasma scherm imo ;) snappie. Dat was me enige point :P maar ik krijg steed reply's haha
Ja, het was een beetje verwarrend die laatste reply's allemaal.
Maargoed. Zoals gezegt hangt de plasma perfect (ookal lijkt het laag, geef ik toe). En het beamerscherm hangt te hoog. Dat vind ik zelf ook. Maarja 1) geen andere oplossing met vast scherm 2) als ik lig kijkt dit PERFECT (en ik lig alleen als ik DVD's kijk). dussss >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
atmoz schreef op woensdag 14 december 2005 @ 11:30:
[...]

Ja, het was een beetje verwarrend die laatste reply's allemaal.
Maargoed. Zoals gezegt hangt de plasma perfect (ookal lijkt het laag, geef ik toe). En het beamerscherm hangt te hoog. Dat vind ik zelf ook. Maarja 1) geen andere oplossing met vast scherm 2) als ik lig kijkt dit PERFECT (en ik lig alleen als ik DVD's kijk). dussss >:)
Mja idd.. Maar ik vindt dat plasma scherm van jou echt niet te hoog hangen.. Ik vindt het ook niet zo lijken :) Veel mensen weten namelijk niet hoe hoog die moet hangen. Ongeveer het midden van het scherm op oog hoogte. Ik zie namelijk ook geen normale beeldbuis TV boven op een boeken kast staan :?
Maarja je hebt idd niet zo veel keus met je beamer scherm. Als die voor jou gewoon goed hangt als je ligt dan is het ok ;) Het viel me gewoon op :P

Kijk maar mijn scherm hangt denk ik ook volgens veel mensen laag.
(die van mij hangt zelfs iets hoger omdat als er meerdere mensen bij komen zitten op normale hoge stoelen, dan hangt die te laag.. Dus ik heb hem zo gehangen dat die voor iedereen goed hangt)

[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 14-12-2005 11:41 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is net wat je pretig vind, ik vind 1/3 veelste laag, je moet daarbij nogal omlaag kijken :( . Terwijl ke bij 2/3 op ooghoogte lekker relax ontspanne naar voren kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Anoniem: 91634 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:24:
[...]

Het is net wat je pretig vind, ik vind 1/3 veelste laag, je moet daarbij nogal omlaag kijken :( . Terwijl ke bij 2/3 op ooghoogte lekker relax ontspanne naar voren kan kijken.
Ik bedoel gewoon op oog hoogte :) dat je gewoon relaxt vooruit kijkt.. Te laag en te hoog is idd niet relaxt ;) ik denk dat het scherm van hem goed hangt ;) iedergeval in de richting :P
(/me like smileys btw)

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 14-12-2005 12:38 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
nu nog 10 posts hierover zou fijn zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:41:
nu nog 10 posts hierover zou fijn zijn! :)
Hehe dan ga ik nog ff door:P

Komt hermes hun spul zelf bezorgen of laten ze dat aan de tpg over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Anoniem: 85217 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:02:
[...]

Hehe dan ga ik nog ff door:P

Komt hermes hun spul zelf bezorgen of laten ze dat aan de tpg over?
gewoon via TPG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ohw yea!

mijn arcam cd73t is binnen.

eerste reactie op de sound (greenday - American idiot)

Wat een geweldig apparaat. Hij ziet er ERG mooi uit.

het geluid is verbluffend! De stemmen komen ineens helemaal los merk ik. In de denon 2800 MKII klonken ze wat ingetogen, maar hier komen ze helemaal los! de instrumenten klinken erg gecontroleerd, en wist niet eens dat deze cd zoveel bass van zichzelf had :D

anyway, nu nog aangesloten op mijn vdHul The Bay C5 kabel, en over niet al te lange tijd komt mijn Nordost Blue Heaven, die een grote verbetering moet leveren met de levendigheid van de sound.

arcam! I LOVE YOU :D

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~g.klemkerk/Arcam.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Daklem schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:54:
mijn arcam cd73t is binnen.

eerste reactie op de sound (greenday - American idiot)

Wat een geweldig apparaat. Hij ziet er ERG mooi uit.

het geluid is verbluffend! De stemmen komen ineens helemaal los merk ik. In de denon 2800 MKII klonken ze wat ingetogen, maar hier komen ze helemaal los! de instrumenten klinken erg gecontroleerd, en wist niet eens dat deze cd zoveel bass van zichzelf had :D
Ik heb 'm zelf nu ook alweer een maand of 2 staan en ben er net als jij ENORM tevreden over. Qua geluid is het voor mij echt zonder twijfel de beste CD-speler in z'n prijsklasse. Het geluid is idd open en komt qua stereobeeld goed los. Het hoog is goed aanwezig zonder scherp te worden, iets wat ik bij Rotel bijvoorbeeld anders ervaar.

Ik had al wat langer ervaring met Arcam maar ik vind het helemaal top :Y) Afwerking/looks is ook dik in orde. Net als bij de AVP700 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Exirion schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:06:
[...]

Ik heb 'm zelf nu ook alweer een maand of 2 staan en ben er net als jij ENORM tevreden over. Qua geluid is het voor mij echt zonder twijfel de beste CD-speler in z'n prijsklasse. Het geluid is idd open en komt qua stereobeeld goed los. Het hoog is goed aanwezig zonder scherp te worden, iets wat ik bij Rotel bijvoorbeeld anders ervaar.

Ik had al wat langer ervaring met Arcam maar ik vind het helemaal top :Y) Afwerking/looks is ook dik in orde. Net als bij de AVP700 trouwens.
Ik ben er ook ENORM tevreden over! echt een fantastisch apparaatje. Ik ga nu toch ook maar de A90 stereo amp aanschaffen, die kan ik netjes doorlinken naar mijn Denon versterker. Dan heb ik tenminste volwaardig stereo en dolby. :)

dolle pret, zo blijf je upgraden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
Leuk dat er wat meer Arcam boys op het forum komen :) Ik was geloof ik de eerste, maar we veroveren langzaam de wereld ;)

Helaas zal mijn volgende aankoop geen Arcam zijn... ik ga een nieuwe stap maken op surround gebied en hun AV spul is gewoon te duur voor wat ze leveren als ik de stereoprestaties buiten beschouwing laat.
Ik ben er ook ENORM tevreden over! echt een fantastisch apparaatje. Ik ga nu toch ook maar de A90 stereo amp aanschaffen, die kan ik netjes doorlinken naar mijn Denon versterker. Dan heb ik tenminste volwaardig stereo en dolby.
Probeer een tweedehands A85 te vinden, voor minder geld veel meer kwaliteit.

[ Voor 34% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-12-2005 20:02 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:01:
Leuk dat er wat meer Arcam boys op het forum komen :) Ik was geloof ik de eerste, maar we veroveren langzaam de wereld ;)

Helaas zal mijn volgende aankoop geen Arcam zijn... ik ga een nieuwe stap maken op surround gebied en hun AV spul is gewoon te duur voor wat ze leveren als ik de stereoprestaties buiten beschouwing laat.

[...]

Probeer een tweedehands A85 te vinden, voor minder geld veel meer kwaliteit.
Ik ben altijd al pro arcam geweest, maar kon het niet betalen als student zijnde. Nu waardeer ik de meerwaarde er ook van.

Er staat er momenteel 1 tekoop voor 650 euro 2de hands. mooie prijs! maar heb momenteel geen geld :( :(

[ Voor 9% gewijzigd door Daklem op 14-12-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022

Mosez

Watermanager

Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:01:
Hier nog een Arcam boy. In het volgende deel zal ik fotos van mijn spulletjes posten. Voor de trouwe lezers onder u: wordt wel weer een keer tijd ook.
Daar sla je de spijker op z'n kop, als je de stereoprestaties buiten beschouwing kunt laten. Ik zocht een geintegreerde oplossing voor 2-kanaals en surround, en dan kom je al vlug bij Arcam uit. Geen spijt van overigens.

Mooi zitten? Barcelona chair!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
bijna nieuw topic...

ik hoop dan eindelijk mijn spul te laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
lowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:51:
bijna nieuw topic...

Ging jij een nieuwe openen? Ik had al eentje klaarstaan namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

lowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:51:
Ik ben wel benieuwd naar die Icepower modules in die Rotel, hoe het klinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
nee ik ben niet zo goeie topic starter... de eer is aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
lowfi schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:55:
nee ik ben niet zo goeie topic starter... de eer is aan jou ;)
Doe ik ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.