Dit is geen kwestie van Tweakdsl, bbned of Tiscali...simpelweg KPN die een afspraak niet nakomt. Even tweakdsl bellen en zeggen dat TTM niet goed gegaan is, of die opnieuw ingediend kan worden bij KPNVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:37:
Ik wacht nog steeds op mijn tiscali lijn. Op een of ander manier kan ik niet worden overgezet naar tiscali. Nog steeds heb ik bbned signaal. Kan iemand mij nu eens en voor altijd duidelijk maken hoe die telco migratie in zijn werk gaat. Kan ik ook verhaal halen bij tiscali waarom ze mij niet overzetten. Ik vind het perfect dat tweakdsl mij op signaal houdt van BBNED zoalang tiscali niet over de brug komt. Maar is het niet zo dat het ene signaal er eerst af moet voordat een andere provider zijn signaal op jouw lijn kan gooien.
Je hebt liever een instabiele 24Mbit lijn?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:20:
Hallo,ben een zeer tevreden klant met een TisAdsl(2) abbonament,heb het nu al een maand of 3.
Maar persoonlijk vind ik dat we nu wel erg lang wachten om over gezet te worden naar TisAdsl2.Ik weet dat er getest moet worden,en de juiste apparatuur moet geplaatst worden,maar het duurt allemaal zo lang.Wil toch wel eens gaan genieten van een lekkere snelle Dsl2 aansluiting.Heb nooit geklaagt om deze 8/1 lijn,maar dadelijk met kerst hebben we nog steeds geen 24/1 lijn.En met Sinterklaas hebben we het opzeker niet.Nou kom op Tiscali gooi die zooi open,en laat ons echt genieten van onze bestelde aanvraag!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Xandrios op 10-11-2005 17:14 ]