Full dmg gear + Toep + BWL trinket => AUW!TomSmit82 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:51:
[...]
Ja vertel mij watik heb een screeny van me combat log gemaakt, gast zat wel in volledig felheart wat ik zo kon zien in ieder geval.. Zit alleen op me werk dus kijk later wel voor die screenshot.
edit.
Misschien in combinatie met die trinket dat je een 100% spell crit krijgt ipv van de normale 50%? of is dat alleen voor fire?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik kan me er best wat bij indenken. Zo'n beest heeft allerlei buff's op zich, en waarschijnlijk 5x sunder armor. En druids kunnen da ook(al weet ik niet of da ooit gebruikt wordt). Ik heb met execute (niet in mc da kan haast niet) ook wel eens een crit van 4000 gehad, maar meestal zitten die rond de 1200. Maar als je rage opspaart kan het hoog uitvallen.M1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
heb al eens een shadowbolt crit van 5k gezien (in MC) gewoon veel dmg gear, CoS en alle +shadow debuffs erop (van priest+andere warlocks)
maar voorat er gezegd word Imba, dit heeft ongeveer een kans van 0.01%
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Een gast in volledig felheartTomSmit82 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:51:
[...]
Ja vertel mij watik heb een screeny van me combat log gemaakt, gast zat wel in volledig felheart wat ik zo kon zien in ieder geval.. Zit alleen op me werk dus kijk later wel voor die screenshot.
edit.
Misschien in combinatie met die trinket dat je een 100% spell crit krijgt ipv van de normale 50%? of is dat alleen voor fire?
Wees blij dat je geen gast tegenkwam die +dmg gear aanhad in plaats van het PvE georienteerde Felheart
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
ben er momenteel 1 aan het lvl'en, en doe toch wel wat dingen die ik met mn warrior echt niet voor elkaar kreeg.
op lvl 38 met destruction build:
5 mobs zelfde lvl, 1 bandage en alle 5 neer.
een lock quest die een 40 elite spawnt, beetje fear en hopen op wat crits, neer.
crits van 550+, average dps tussen de 90 en 105.
het speelt gewoon veel tactischer dan een warrior, en het heeft even nodig om er aan te wennen.
ik vond de eerste 30 levels wel een klein beetje saai, maar hoe het nu speelt (lvl 41 momenteel) maakt dat meer dan goed.
Verwijderd
Felhaert? Dan is het geen lock geweest hoor..TomSmit82 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:51:
[...]
edit.
+dmg gear en % crits doen veel maar niet ZOVEEL
lijkt me erg veel, maar ik zal het niet tegensprekenM1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
heb al eens een shadowbolt crit van 5k gezien (in MC) gewoon veel dmg gear, CoS en alle +shadow debuffs erop (van priest+andere warlocks)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 12:21 ]
't Is pas leuk in BWL, daar heb je mobs die zwaar vulnerable zijn voor bepaalde magic-schools, dan willen er weleens getalletjes met 5 cijfers voorbij komenM1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
Leuk als je dan aggro moet houden als warrior zijnde, je blijft rennen en taunten.
En voor precies dat bedrag staat hij nu dus ook op onze server op de AH. Belachelijk bedrag. Ok, de stats zijn heerlijk en onevenaarbaar, maar zó goed nu ook weer niet.Kaap schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:34:
Ja die Myrmidon's Signet zou ik ook erg graag willen maar als ie op de AH staat kost deze minimaal 600G.
Stats Signet ring:
Myrmidon's Signet
Binds when equipped
Unique
Finger
+10 Strength
+7 Agility
+17 Stamina
Requires Level 53
Stats van mijn "Band of Vigor" (DM drop)
Band of Vigor
Binds when picked up
Finger
+8 Strength
+7 Agility
+7 Stamina
Requires Level 53
Sells for 75 Silver 30 Copper to vendors
Item Level 58
Das dus paars tegen groen. Laat mijn groene ring op de veiling nou een goud of 10 waard zijn, 15 max. Dan geeft ik die 585 goud extra liever uit aan een +stamina enchant op mijn handen ipv een armor kit, en wat extra gear, dan ben je er ook.
Heel veel mensen vragen enorme bedragen om het kleurtje, zonder ook maar 1 minuut naar de stats te kijken. Er loopt bij ons een mage van level 42 nog steeds elke dag te schreeuwen in IF dat hij een Staff of Jordan wil kopen tegen elke prijs, terwijl hij:
a) Mage is
b) Level 42
Hij heeft nu een Illusionary rod, hou die dan, en zoek wat anders

[ Voor 19% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-10-2005 12:44 ]
hehe ik dacht dat felheart wel redelijk +dmg er op had zitten. Maar als dat idd zo is dan nerf Warlocks!On_E schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:01:
[...]
Een gast in volledig felheart
Wees blij dat je geen gast tegenkwam die +dmg gear aanhad in plaats van het PvE georienteerde Felheart
Ik ben verwent, ik heb nu 2 van die Band of the Ogre King ringenHTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:42:
[...]
En voor precies dat bedrag staat hij nu dus ook op onze server op de AH. Belachelijk bedrag. Ok, de stats zijn heerlijk en onevenaarbaar, maar zó goed nu ook weer niet.
Stats Signet ring:
Myrmidon's Signet
Binds when equipped
Unique
Finger
+10 Strength
+7 Agility
+17 Stamina
Requires Level 53
Band of Vigor
Binds when picked up
Finger
+8 Strength
+7 Agility
+7 Stamina
Requires Level 53
Item Level 58
Das dus paars tegen groen. Laat mijn groene ring op de veiling nou een goud of 10 waard zijn, 15 max. Dan geeft ik die 585 goud extra liever uit aan een +stamina enchant op mijn handen ipv een armor kit, en wat extra gear, dan ben je er ook.
Tja, maar dit is natuurlijk World of Theorycraft, want grounding totem absorbeert bolts enzo, Earth shock interrupt fears en met nature swiftness heb je in 1 seconde weer 2k hitpoints ofzo er bij.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:54:
[...]
Dan kan ik je vertellen, dat als de lock 60 is, dat hij je nog veeeeeeeeeeel meer pijn kan doen..
Ik gebruik immolate (285 + 485+ overtime), agony (1044), deathcoil (485), corruption (666) ,fear, 2x shadowbolt (500), conflag (500) en shadowburn (500) meestal in die volgorde. En dit zijn waardes zonder crit
Dat betekent dat je 4965 damage voor je kiezen krijgt zonder crits, +dmg gear en demons meegerekend.
Maar hoe dan ook, in BG is warlock volgens mij wel uber. Gewoon tab+dot/dot/dot,tab+dot/dot/dot op elke enemy. Meestal heb je pas in de gaten dat er 3 dot's op je zitten als je health al <50% is.
Dit dus.
Zijn die paar punten extra stamina jou die 600 goud waard? Daar kan je bijna een epic mount voor halen! Voor mij is 600 goud dagen, weken werken. Of is 600 goud voor jou 30 dollar?Kaap schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:52:
[...]
Ik ben verwent, ik heb nu 2 van die Band of the Ogre King ringenIk wil graag Heavy Dark Iron Ring en Myrmidon's Signet.
Geef mij maar Heavy Dark Iron Ring+Kaap schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:52:
[...]
Ik ben verwent, ik heb nu 2 van die Band of the Ogre King ringenIk wil graag Heavy Dark Iron Ring en Myrmidon's Signet.
Archimtiros' Ring of Reckoning
Binds when picked up
Unique
Finger Miscellaneous
+14 Agility
+28 Stamina
Requires Level 60
^^
[Miereneuker]HTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:42:
[...]
En voor precies dat bedrag staat hij nu dus ook op onze server op de AH. Belachelijk bedrag. Ok, de stats zijn heerlijk en onevenaarbaar, maar zó goed nu ook weer niet.
Stats Signet ring:
Myrmidon's Signet
Binds when equipped
Unique
Finger
+10 Strength
+7 Agility
+17 Stamina
Requires Level 53
Band of Vigor
Binds when picked up
Finger
+8 Strength
+7 Agility
+7 Stamina
Requires Level 53
Item Level 58
Das dus paars tegen groen. Laat mijn groene ring op de veiling nou een goud of 10 waard zijn, 15 max. Dan geeft ik die 585 goud extra liever uit aan een +stamina enchant op mijn handen
Wens ik je in ieder geval veel succes met vinden van + stamina op Gloves enchant ^^.
[/Miereneuker]
oude build
Hij is 14/37 MM/Surv
Nu wil ik voor wat pvp fun gaan respeccen naar Beast Mastery, maar niet mijn waarde verliezen wanneer ik MC ofzo doe met de guild.
Dus dacht ik aan deze build: linkje
Ik ben alleen nog niet zeker over deze keuzes:
- 1 in imp concussive en 5 in efficiency of andersom?
- scatter shot of bestial wrath? (31/20 of 30/21 build)
Mijn gevoel gaat uit naar efficiency om toch iets meer in raids te kunnen. En bestial wrath omdat dat toch het kersje op de taart is
[Mierenneuker]Arinen schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:08:
[...]
[Miereneuker]
Wens ik je in ieder geval veel succes met vinden van + stamina op Gloves enchant ^^.
[/Miereneuker]
Verwijderd
Heb je al eens aan shift - w of q gedacht? Gebruik ik nu voor Blink met mijn mage - werkt erg goedVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 10:58:
Ik probeer mijn wow speel toetsen te koppelen met één van mijn muisknoppen, dat je bijvoorbeeld: muis3knop + 2 = blink (zelfde idee als met ALT + 2 = ... zeg maar) kan koppelen.
Nu is het probleem dat wow deze combinatie niet standaard ondersteund. Ik zoek nu dus eigelijk een programmaatje dat de ALT (of SHIFT, etc) gelijk kan maken aan één van mijn muisknoppen. (Muissoftware heeft alleen de functie om ALTlock te koppelen aan de muisknop, dit is dus niet het goede). Weet iemand zo'n programma? Of bestaat deze niet?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 13:13 ]
Verwijderd
Logitech muis? Probeer SetPoint dan uit! Hiermee kun je elke gewenste knop op je muis binden aan een knop op je toetsenbord! Bij mij is een knop de letter J en eentje Num-LockVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:11:
[...]
Heb je al eens aan shift - w of q gedacht? Gebruik ik nu voor Blink met mijn mage - werkt erg goed
Ik heb al een epic mount en ben momenteel aan het farmen voor mijn Stronghold Gauntlets (epic). Tevens heb ik een Arcanite Reaper.HTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:01:
[...]
Zijn die paar punten extra stamina jou die 600 goud waard? Daar kan je bijna een epic mount voor halen! Voor mij is 600 goud dagen, weken werken. Of is 600 goud voor jou 30 dollar?
Op je comment van dagen/weken farmen. Ik speel alleen sóchtends voor het werken 1 uur en s'avonds in de queue tijd grind ik. Mijn Arcanite Reaper had ik in anderhalve week bij elkaar, hier heb ik bijna alle Arcane Crystals zelf voor gemined en er iets van 4 of 5 zelf van gekocht.
Mijn Epic Mount heb ik gekocht met het geld van grinden en dankzij het vinden van 2 epics. Stockade Pauldrons en Hammer of the Northern Wind. Samen leverden ze 500G op, ik had nog 125G en de rest heb ik dus weer gefarmed en crystals gemined en op de AH gezet. Heeft 1 week geduurt. Ik was al rank 4 en dus koste deze zowiezo maar 800G. Scheelt ook weer 100.
Mijn huidige project valt vies tegen, veel verschillende soorten items waarvan ik er heel veel moest kopen op de AH, vooral Essences of Earth. De 15 benodigde Arcanite Bars heb ik er 10 via de AH gekocht omdat op onze server een invasie chinezen alles wat los en vast zit mined. Ik hoop vanavond mijn Gauntlets te kunnen laten craften.
Als ik dus niks heb om voor te grinden/minen, speel ik PVP en tijdens de queue grind ik Tyr's Hand, moet mezelf toch bezighouden. Dat geld hoopt vanzelf op.
[ Voor 57% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-10-2005 13:53 ]
Ik heb een logitech muis gekocht met extra knoppen, maar WoW herkende die knoppen niet (ook niet de wieltjesknop). Maar in de muisinstellingen kon je ook een key-combi geven aan zo'n muisknop. Dus bijvoorbeeld dat knop A een ctrl+shift+6 stuurt. Vervolgens bind je ctrl+shift+6 aan een WoW functie. Zo werkt het via een omwegRaseriaN schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:15:
[...]
Logitech muis? Probeer SetPoint dan uit! Hiermee kun je elke gewenste knop op je muis binden aan een knop op je toetsenbord! Bij mij is een knop de letter J en eentje Num-LockStealthen en Autorun op mn muis
Dit dus.
Ik had het specifiek over healing meters. Ik was een tijdje terug in Uldaman met een guild group met o.a. een Druid, een aantal levels boven mij. Na afloop liet hij de healing meters zien, trots als hij was omdat hij 10% meer healing gedaan had dan ik. Tja, dat ik 1% overhealing had, en hij 15% zegt niks natuurlijk. Oh, en PW: S wordt niet meegeteld in healing meters.
Als ik graag als eerste in de healing meters wil staan, ga ik wel PoH spammen. Healing done zegt niks, het gaat erom of je groep nog in leven is. Paladins die zeggen dat ze priests eruit healen weten niet wat ze zeggen, geen enkele andere class kan een Priest eruit healen op HP/sec.
Ik 'slack' bovendien regelmatig in instances omdat er een overactieve Druid bij is. De 'grote heal' van een druid heeft een cast tijd van 3 sec (met talents), de grote heal van Priests kost 4 seconden. Na een paar keer meegemaakt te hebben dat je net voordat je die GH landt die Druid zijn heal er tussen gooid heb je ook zo iets van "ja bekijk het ff". Zie je vaak ook aan paladins die zichzelf geweldige healers vinden, die healen alles wat los en vast zit, en spammen dan om de 10 mobs healing meters. Priest hebben een instant heal, HoT, snelle heal, trage heal en een group heal. Priest zijn gewoon de beste healers omdat ze een heal hebben voor elke situatie, dit itt tot Paladins en Druids.
https://niels.nu
Wel, in dat geval kun je dus vergelijk welke party binnen de raid het meeste healing "verbruikt" heeft in tegenstelling tot de DPS die elke party deed. Op die manier is handig te zien welke party het meest efficient gewerkt heeft. Dit zegt niet direct iets over de healer, maar meer over de party.Hydra schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:55:
[...]
Ik had het specifiek over healing meters. Ik was een tijdje terug in Uldaman met een guild group met o.a. een Druid, een aantal levels boven mij. Na afloop liet hij de healing meters zien, trots als hij was omdat hij 10% meer healing gedaan had dan ik. Tja, dat ik 1% overhealing had, en hij 15% zegt niks natuurlijk. Oh, en PW: S wordt niet meegeteld in healing meters.
Als ik graag als eerste in de healing meters wil staan, ga ik wel PoH spammen. Healing done zegt niks, het gaat erom of je groep nog in leven is. Paladins die zeggen dat ze priests eruit healen weten niet wat ze zeggen, geen enkele andere class kan een Priest eruit healen op HP/sec.
Ik 'slack' bovendien regelmatig in instances omdat er een overactieve Druid bij is. De 'grote heal' van een druid heeft een cast tijd van 3 sec (met talents), de grote heal van Priests kost 4 seconden. Na een paar keer meegemaakt te hebben dat je net voordat je die GH landt die Druid zijn heal er tussen gooid heb je ook zo iets van "ja bekijk het ff". Zie je vaak ook aan paladins die zichzelf geweldige healers vinden, die healen alles wat los en vast zit, en spammen dan om de 10 mobs healing meters. Priest hebben een instant heal, HoT, snelle heal, trage heal en een group heal. Priest zijn gewoon de beste healers omdat ze een heal hebben voor elke situatie, dit itt tot Paladins en Druids.
Laten zien dat je de healingmeters topt is dus niet zozeer om jezelf naar voren te duwen als "ik ben de beste healer" (ook al is dat bij veel mensen wel de intentie) maar meer om te laten zien van "mijn party vreet teveel". In dat geval moeten ze efficienter gaan werken.
In the end is wat telt of ze nog leven ja. Maar je zult uiteindelijk naar ZG en BWL toewerken, en dan wil je alleen de allerbeste eruitpikken om mee te nemen, en die kun je deels met gebruik van de healing/dmg done meters tesamen, wel iets makkelijker spotten.
Verwijderd
Imo zijn druids bijna (zo niet even) goed als priest qua healen. Enige wat druids qua healing niet hebben is een instant heal (ja ok, met NS wel, maar die is maar 1x per 3 minuten) en de group heal is minder nuttig. Wat een priest qua healing beter maakt, is spirit tap en de betere mana/tick, maar daar staat innervate van een druid tegenover (wat bij een goede party niet nodig is).Hydra schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:55:
[...]
Priest zijn gewoon de beste healers omdat ze een heal hebben voor elke situatie, dit itt tot Paladins en Druids.
Die is er niet. Dit is natuurlijk geen WoW mod meer, Blizzard zou dat open moeten stellen.admiral schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:00:
weet iemand of er een soort van mod achtig iets is waarmee je via een web-interface de AH kan bekijken/bedienen?
Innervate is voor noodgevallenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:04:
Imo zijn druids bijna (zo niet even) goed als priest qua healen. Enige wat druids qua healing niet hebben is een instant heal (ja ok, met NS wel, maar die is maar 1x per 3 minuten) en de group heal is minder nuttig. Wat een priest qua healing beter maakt, is spirit tap en de betere mana/tick, maar daar staat innervate van een druid tegenover (wat bij een goede party niet nodig is).
Druids zijn ook hele goeie healers hoor, en ik heb liever een druid dan een tweede priest, als er maar duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden. Ik stoor me alleen een beetje aan mensen die denken dat het belangrijkste van instances zo hoog mogelijk komen op de healing done meters is.
Ik had het dus over de healing done meters, aangezien ik het over andere healers had. Niet over healing taken. Die 2e heb ik niet nodig, als healer weet ik wel of mensen te veel healing nodig gehad hebben.HTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:03:
Wel, in dat geval kun je dus vergelijk welke party binnen de raid het meeste healing "verbruikt" heeft in tegenstelling tot de DPS die elke party deed.
[ Voor 76% gewijzigd door Hydra op 24-10-2005 14:12 ]
Hoevaak zit je wel niet in een instance als 1 of andere gast schreeuwt om damage stats na een bossfight omdat hij zo graag de meeste damage gedaan wil hebben. Erug stoer ja...
/signed ik neem altijd graag priest en druid mee. Ik neem sinds 1.8 trouwens ook naar DM geen paladins meer mee maar druids. Betere backup healer en goede damage ook. En hij draagt geen plate dus kan niet op dat boek rollen.Hydra schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:08:
Druids zijn ook hele goeie healers hoor, en ik heb liever een druid dan een tweede priest, als er maar duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden.
[ Voor 52% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-10-2005 14:15 ]
Druids hebben er ook veel minder controle over. Bij een druid moet ik geregeld de mobs van zijn lijf trekken, dat is bij priests bijna nooit het geval.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:04:
[...]
Imo zijn druids bijna (zo niet even) goed als priest qua healen. Enige wat druids qua healing niet hebben is een instant heal (ja ok, met NS wel, maar die is maar 1x per 3 minuten) en de group heal is minder nuttig. Wat een priest qua healing beter maakt, is spirit tap en de betere mana/tick, maar daar staat innervate van een druid tegenover (wat bij een goede party niet nodig is).
Het is wel leuk om te weten toch? Wie het beste healde/damage deed etc...Kaap schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:13:
Damage/Healing Meters = epeen stroking IMHO
Hoevaak zit je wel niet in een instance als 1 of andere gast schreeuwt om damage stats na een bossfight omdat hij zo graag de meeste damage gedaan wil hebben. Erug stoer ja...
Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat het zonder de groep sowieso niet was gelukt...
Dus jah, het is errug stoer...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Daar zie je dan vaker warriors en rogues staan en natuurlijk een goede lock
gek he? als de mage in MC bij bepaalde bosses dmg gaan doen ipv decursen ligt je hele raid met een tuintje op zijn buikVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:21:
vergeet niet dat damage gedaan in ubrs tot in geen vergelijk staat als de damage die je doet in Molten core. Een mage eindigd in ubrs altijd hoog, terwijl ze in een volledige mc run vaak moeite moeten doen om in de top 10 terecht te komen.
Daar zie je dan vaker warriors en rogues staan en natuurlijk een goede lock
Verwijderd
ja, maar zelfs bij bosses waarbij mages kunnen aanvallen zie je gewoon dat ze minder damage doen als een boss fight langer duurt.-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:23:
[...]
gek he? als de mage in MC bij bepaalde bosses dmg gaan doen ipv decursen ligt je hele raid met een tuintje op zijn buik
Warriors eindigen vaak heel hoog natuurlijk..
maar goed, ik zeg volgens mij wat iedereen al weet, dus ik zwijg
Ja, dat is wel zo, maar toch kunnen priests wat dat betreft meer 'hebben'. Als ze veel moeten healen drukken ze ff op fade en winnen ze wat tijd. Een druid is dan genoodzaakt in bearform te gaan, wat de situatie alleen maar erger maakt als er geen back-up healer is die de druid kan healen.M1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:17:
Dat ligt meer aan de speler dan de class hoor....
En druids en priests vullen elkaar gewoon aan. Druids hebben grote heals, HoT's, en combat res (en NS en innervate voor noodgevallen). Priests hebben snelle heals, shield, en kunnen beter van agro-afkomen. Bovendien hebben ze meer mana regen.
En innervate doe ik voor degene die het eerst oom is, zodat de cooldown snel kan beginnen (behalve bij mensen van wie ik weet dat ze gewoon dikke overhealers zijn
Het beste? Ik kan ook wel elke keer de grootste heal spammen, dan overheal ik als de pest en dan sta ik leuk bovenaan. Dat ik dan useless ben na een paar minuten omdat ik oom ben, vergeet meneer de damage meter even. Meeste damage done is ook onbetrouwbaar. Zoals gezegd hebben veel classes gewoon andere dingen te doen, zoals decursen. Zelfs tussen de classes onderling zegt het niets. Rogue A die hele tijd moet weglopen om te bandagen doet nou eenmaal minder damage dan rogue B die geluk heeft en geen damage vangt of gewoon heals krijgt. Damage meters kijk ik gewoon niet meer na, het zegt gewoon echt niets.ReCreator schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:19:
[...]
Het is wel leuk om te weten toch? Wie het beste healde/damage deed etc...
Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat het zonder de groep sowieso niet was gelukt...
[ Voor 34% gewijzigd door Thijs op 24-10-2005 14:30 ]
Wat bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:19:
[...]
Felhaert? Dan is het geen lock geweest hoor..
+dmg gear en % crits doen veel maar niet ZOVEEL
Met alleen felheart is het wel mogelijk om die 2k te halen, maar dan moet je voor de rest wel goeie +dmg items hebben en wat geluk met AV buff oid.
Een warlock met alleen maar +dmg items en geen felheart kan veel hoger critten... met mijn pvp set crit ik regelmatig mensen met de AV buff en die AV standaard voor 3000-4000. En dat is zonder mageblade/toep/bwl ding
(als in de curses zorgen er "alleen maar" voor dat je abbilities 100% meer kosten of healing maar 50% is, en ja ik weet dat het decursen net zo belangrijk is
BTW in MC eindig ik altijd boven in de damage meters, zeker met volledige run (i love the smell of AoE in the evening
En druids kunnen beter van aggro afkomen dan priests hoor, switch naar cat en cower is het zelfde als de feint van rogues, en verlaagt aggro permanent ipv tijdelijk van fade
[ Voor 34% gewijzigd door Puc van S. op 24-10-2005 14:30 ]
Catform -> cowerThijs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:26:
[...]
Ja, dat is wel zo, maar toch kunnen priests wat dat betreft meer 'hebben'. Als ze veel moeten healen drukken ze ff op fade en winnen ze wat tijd. Een druid is dan genoodzaakt in bearform te gaan, wat de situatie alleen maar erger maakt als er geen back-up healer is die de druid kan healen.Bij een goede party is dit natuurlijk (bijna) nooit nodig.
mja de priests moeten dispellenM1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:27:
Dat is niet waar ^_^ als wij niet decursen hebben de healers het "wat" moelijkerpriests/pallys daarintegen, als die hun werk niet doen gaat de raid wel dood
(als in de curses zorgen er "alleen maar" voor dat je abbilities 100% meer kosten of healing maar 50% is, en ja ik weet dat het decursen net zo belangrijk is)
hoewel ik zelf probeer minder te healen de laatste tijd om mana te besparen
hoewel ik nu met mijn mini mana tide trinket wel weer extra regen heb ^^
Haha, ja, ga jij even naar cat switchen voor 700 mana, dan wachten tot je genoeg energy hebt en dan weer terug? Dat duurt wel even hoor en is super duur. Voor de damage die je ondertussen hebt gekregen moet je jezelf ook weer healen. Nee, ik heb liever fade dan cat-->cower.M1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:27:
Dat is niet waar ^_^ als wij niet decursen hebben de healers het "wat" moelijkerpriests/pallys daarintegen, als die hun werk niet doen gaat de raid wel dood
(als in de curses zorgen er "alleen maar" voor dat je abbilities 100% meer kosten of healing maar 50% is, en ja ik weet dat het decursen net zo belangrijk is)
BTW in MC eindig ik altijd boven in de damage meters, zeker met volledige run (i love the smell of AoE in the evening)
En druids kunnen beter van aggro afkomen dan priests hoor, switch naar cat en cower is het zelfde als de feint van rogues, en verlaagt aggro permanent ipv tijdelijk van fade
Value: -820
voor 10s met 30s CD, als je pech hebt ga je erna weer aan
Kosten: 275 mana
Cower: Threat
Value: -600
permanent 10s CD en je kan em instant gebruiken als je Furor als talent hebt, anders 1tick w88.
Switch naar carform 55% van base mana (zonder gear+buffs dus) met talents 40% van base
Costen: 20 energy
Base int is maximaal 100 dus max 1500 mana dus 600mana
[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 24-10-2005 14:42 ]
Base int is idd 100 INT, maar je base mana is wat hoger dan 1500, gezien je ook mana krijgt elke keer dat je levelt. Neem maar van mij aan dat het iets van 685 mana is.
[ Voor 13% gewijzigd door Thijs op 24-10-2005 14:47 ]
Hmmm....damn logitech. Ik snap er niks van. Laatst een G7 gekocht. Zitten 6 knoppen op dat ding maar geen 1 kan ik instellen in WoW. Op 1 of andere reden slikt ie ze niet.RaseriaN schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:15:
[...]
Logitech muis? Probeer SetPoint dan uit! Hiermee kun je elke gewenste knop op je muis binden aan een knop op je toetsenbord! Bij mij is een knop de letter J en eentje Num-LockStealthen en Autorun op mn muis
Als die druid aan het healen is, en je moet mobs van z'n lijf trekken, moet je je eens af gaan vragen of je niet beter kan zorgen dat alle aggro vast op de tank zit. Als ik fade moet gebruiken in een gevecht dat niet buitengewoon moeilijk is, is het daarna tijd voor een groepsgesprek.HTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:13:
Druids hebben er ook veel minder controle over. Bij een druid moet ik geregeld de mobs van zijn lijf trekken, dat is bij priests bijna nooit het geval.
Dat is het hele punt. Die damage meters laten niet zien wie het BESTE damage deed! Ik kan als Hunters wel continue multishotten en reken maar dat 3000 damage total in 1 keer me hoog doet eindigen op de damage meters! Maar als ik dat doe zonder er bij na te denken, breek ik gegarandeerd de CC van de mage bijvoorbeeld.ReCreator schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:19:
Het is wel leuk om te weten toch? Wie het beste healde/damage deed etc...
Ook leuk: critters aimed shotten: ongeveer 50% kans op een 2400 damage crit. Registreerd ook gewoon op de damage meters. Heeft dat nut voor de groep? In veel raids worden damage meters gewoon verboden, ze doen meer schade dan goed, en bovendien wil ik helemaal niet weten dat een andere Hunter de hele instance aan 't slacken is geweest.
Als damage meters aanstaan raken de meeste mensen damage geil, en dat komt de groep nooit ten goede. In plaats van zoveelmogelijk damage te doen kan ik na een pull ook een mob trappen. Kost tijd, en in die tijd doe ik geen damage. Ik kies altijd voor de groep, maar ik weet dat een hoop mensen, dankzei die damage meters, meer aandacht hebben voor hun e-peen.
Dat, en bovendien zijn er bij MC mobs die je ongeveer 1 voor 1 pulled weinig AoE mogelijkheden. En single target doet een lock of rogue gewoon meer damage. Helemaal in MC zijn damage meters uit den boze, het laatste wat je wil is een of andere caster die te vroeg bolts gaat spammen. Kan een wipe veroorzaken.-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:23:
gek he? als de mage in MC bij bepaalde bosses dmg gaan doen ipv decursen ligt je hele raid met een tuintje op zijn buik
Verwijderd
'k vraag me of dat aan de party ligt of aan de druid. Druid kan ook prima controle over z'n healing hebben. Impr. Regrowth is dan ook een talent die ik niet heb, want die +50% crit is leuk, maar wil nog wel 's voor aggro zorgen en dat heb ik liever niet. En Regrowth is zonder die +50% minder efficient dan HT. En ja, geen fade..goed opletten en alleen healen daar waar nodig helpt een hoop.HTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:13:
[...]
Druids hebben er ook veel minder controle over. Bij een druid moet ik geregeld de mobs van zijn lijf trekken, dat is bij priests bijna nooit het geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 15:07 ]
Ik draai zelf recap mee, die houdt ook overhealing bij. Als dan weer zo'n heal geile paladin healing done begint te spammen gooi ik die er meestal achteraan. Als dit de healing done is:Thijs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:26:
Het beste? Ik kan ook wel elke keer de grootste heal spammen, dan overheal ik als de pest en dan sta ik leuk bovenaan. Dat ik dan useless ben na een paar minuten omdat ik oom ben, vergeet meneer de damage meter even.
1: Paladin
2: Druid
3: Priest
Is de overhealing meestal in dezelfde volgorde. Ik heb zelfs een keer een paladin gezien met 50% overhealing. En natuurlijk nooit die Judgement of Wisdom gebruiken zodat de casters hun mana terug kunnen krijgen. *zucht*
Je wil als healer eigenlijk ook vooral mana efficiency gear en talents hebben. Mana is een groter probleem dan HP/sec. Van 't weekend nog een rogue staan healen in de BGs. Stonden 3 op 'em in te hakken en ik stond 40 yard verderop flash heal te spammen. Mooi niet dat ze 'em dood kregenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:05:
'k vraag me of dat aan de party ligt of aan de druid. Druid kan ook prima controle over z'n healing hebben. Impr. Regrowth is dan ook een talent die ik niet heb, want die +50% crit is leuk, maar wil nog wel 's voor aggro zorgen en dat heb ik liever niet. En Regrowth is zonder die +50% minder efficient dan HT. En ja, geen fade..goed opletten en alleen healen daar waar nodig helpt een hoop.
Sowieso wil je als healer geen aggro krijgen. Als een druid main healer is, kan hij niet shiften. Tegen de tijd dat hij de aggro kwijt is, is de MT dood. Zelfde geldt voor Priests; Fade is een uitvlucht, en moet niet nodig zijn in normale gevechten.Thijs schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:46:
Base int is idd 100 INT, maar je base mana is wat hoger dan 1500, gezien je ook mana krijgt elke keer dat je levelt. Neem maar van mij aan dat het iets van 685 mana is.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 24-10-2005 15:12 ]
Waarin heb jij je talent points in verspilt? aangezien ik nu lvl 52 en nog steeds er niet uit ben wat ik nou echt wil gaan kiezen. Ook speel ik nog steeds een beetje raar, erg knullig.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:13:
mij hoor je niet klagen over een lock hoor
ben er momenteel 1 aan het lvl'en, en doe toch wel wat dingen die ik met mn warrior echt niet voor elkaar kreeg.
op lvl 38 met destruction build:
5 mobs zelfde lvl, 1 bandage en alle 5 neer.
een lock quest die een 40 elite spawnt, beetje fear en hopen op wat crits, neer.
crits van 550+, average dps tussen de 90 en 105.
het speelt gewoon veel tactischer dan een warrior, en het heeft even nodig om er aan te wennen.
ik vond de eerste 30 levels wel een klein beetje saai, maar hoe het nu speelt (lvl 41 momenteel) maakt dat meer dan goed.
39
Er is trouwens door de blauwen gezegd dat overheal geen extra aggro gevenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:05:
[...]
'k vraag me of dat aan de party ligt of aan de druid. Druid kan ook prima controle over z'n healing hebben. Impr. Regrowth is dan ook een talent die ik niet heb, want die +50% crit is leuk, maar wil nog wel 's voor aggro zorgen en dat heb ik liever niet. En Regrowth is zonder die +50% minder efficient dan HT. En ja, geen fade..goed opletten en alleen healen daar waar nodig helpt een hoop.
Verwijderd
heb momenteel bijna alles in destruction zitten. en dat hou ik denk ik wel tot 60.Homedisc schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:12:
[...]
Waarin heb jij je talent points in verspilt? aangezien ik nu lvl 52 en nog steeds er niet uit ben wat ik nou echt wil gaan kiezen. Ook speel ik nog steeds een beetje raar, erg knullig.
daarna moet ik even kijken wat ik voor build wil.
wellicht ga ik eerst een tijd pvp'en en hou ik die build even. Dark pact lijkt me daarintegen wel ideaal voor instances.
voor mn huidige build kan je de link in mn sig klikken.
Gisteravond dan ook voor het eerst geen aggro getrokken van een Molten Giant/Destroyer.
Enige wat ik leuk vind is healing taken en damage taken.
En decurse is ook zo gepiept. Met de rest afspreken wie wat aan zijn hotlist toevoegt. Dan heb je in een paar seconden de hele raid gedecurst. Je krijgt er alleen wel een lamme vinger van.
Iemand het met me eens dat hoe goed je guild in MC is afhangt van hoe goed je MT is?? Onze MT Plaso met alleen maar epics is na een ruzie weg gegaan.. Hij liet vorige week en vriend van hem spelen lol, en dat zonder dat wij het wisten. Echt alleen maar slechte pulls geen argo houden.. Dus keer op keer gingen we dood..
Maar we hebben weer een nieuwe MT die net zo goed is. Dus we gaan weer lekker in MC
Impr. Regrowth is wel een hele handig talent hoor. Het maakt hem ten eerste mana efficienter. Maar belangrijk aan Regrowth is, is dat hij snel is. Je gebruikt hem dus alleen als je iemand SNEL moet healen, omdat hij op het punt staat dood te gaan. Dan is het wel heel erg fijn als hij dan net even crit voor 1800 hp. Ook in PVP is dit handig, gezien je daar geen tijd hebt om een healing touch van 3,5 (ok, sinds 1.8 nog maar 3Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:05:
[...]
Ik ben mage (yay) en ben vaak de nr. 1 dmg dealer in MC. Zowel in de run van boss 1 t/m 6 als 7 t/m majordomo. Daarbij trek ik zelden aggro, ga max 1 x dood in beide runs als er geen whipe is, ben ik zelden oom en hoef ik nooit een mana/healing pot te gebruiken.
unbuffed
mana: 4400
health 2250
*edit*
en decurse ik gewoon
[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 24-10-2005 15:30 ]
Unbuffed 2250 health ?ImdaMned schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:26:
Raar...
Ik ben mage (yay) en ben vaak de nr. 1 dmg dealer in MC. Zowel in de run van boss 1 t/m 6 als 7 t/m majordomo. Daarbij trek ik zelden aggro, ga max 1 x dood in beide runs als er geen whipe is, ben ik zelden oom en hoef ik nooit een mana/healing pot te gebruiken.
unbuffed
health 2250
1-shotten !!!
OMG examples van hunters met de meest ongebruikelijke gear. Zelfs 1 met Obsidian Edged Blade en een andere met Spinal Reaper.
Was wel leuk even, we waren met 40 man, goede raid group (al een eind in BWL), maar tegen de damage van dat beest was gewoon niet op te healen. Als hij op 75% komt gaat hij shadowbolts naar de hele raid group casten, en die doen 600-1000 schade per keer, dit doet hij ong eens in de 10 seconden denk ik. Bovendien wordt hij weer compleet gehealed naar 100% door shades.
Dus na 3 wipes had ik het gehad en ben ik gaan slapen, uiteindelijk is het ook niet meer gelukt. Ik denk dat er echt een manier moet zijn om die bolts te voorkomen, anders kan ik me haast niet voorstellen dat je het beest down kan krijgen. Hij heeft trouwens wel enorm weinig hp.
Ook al zou 't geen extra aggro geven (als blue dat zei dan zal 't wel waar zijn), 't is natuurlijk niet erg mana efficientM1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
Er is trouwens door de blauwen gezegd dat overheal geen extra aggro geven
Voor sommige fights is overheal toch belangrijker dan mana efficientGimbooze schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:32:
[...]
Ook al zou 't geen extra aggro geven (als blue dat zei dan zal 't wel waar zijn), 't is natuurlijk niet erg mana efficient
engineers met shadow deflector gebruiken : PDarkShadow schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:32:
Laatst met de guild de draak in Duskwood aangevallen, werd een gigantische flop
Was wel leuk even, we waren met 40 man, goede raid group (al een eind in BWL), maar tegen de damage van dat beest was gewoon niet op te healen. Als hij op 75% komt gaat hij shadowbolts naar de hele raid group casten, en die doen 600-1000 schade per keer, dit doet hij ong eens in de 10 seconden denk ik. Bovendien wordt hij weer compleet gehealed naar 100% door shades.
Dus na 3 wipes had ik het gehad en ben ik gaan slapen, uiteindelijk is het ook niet meer gelukt. Ik denk dat er echt een manier moet zijn om die bolts te voorkomen, anders kan ik me haast niet voorstellen dat je het beest down kan krijgen. Hij heeft trouwens wel enorm weinig hp.
over dat one shotten... helaas komt dat wel eens voor idd : P
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 24-10-2005 15:39 ]
Hehe ik ook, gistern was ik nr.2 rogue nr.1. En we hebben alles tot Garr neer. Met die darkhounds packs schiet je dmg omhoog.ImdaMned schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:26:
Raar...
unbuffed
health 2250
*edit*
en decurse ik gewoon
Shadow resistance gear misschien?DarkShadow schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:32:
Laatst met de guild de draak in Duskwood aangevallen, werd een gigantische flop
Of buffs...
Lijkt me een goed begin
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 24-10-2005 15:40 ]
Paar hunters in MC-farmende guilds die DKP over hadden, niks bijzonders IMHO. Tis iemand het laten pakken, of maar gewoon die dingen sharden. Sowieso geen ninja-acties lijkt me.Kaap schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:31:
http://hunterweapon.blogspot.com/
OMG examples van hunters met de meest ongebruikelijke gear. Zelfs 1 met Obsidian Edged Blade en een andere met Spinal Reaper.
zeker weten een goeie MT met support is de helft van het gevecht. O ja een leider waar iedereen naar luistert is de andere helftJanspj schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:24:
Iemand het met me eens dat hoe goed je guild in MC is afhangt van hoe goed je MT is?? Onze MT Plaso met alleen maar epics is na een ruzie weg gegaan.. Hij liet vorige week en vriend van hem spelen lol, en dat zonder dat wij het wisten. Echt alleen maar slechte pulls geen argo houden.. Dus keer op keer gingen we dood..
Maar we hebben weer een nieuwe MT die net zo goed is. Dus we gaan weer lekker in MC
Dat zie ik sommige mages wel eens gebruik in PvP. Echt om je dood te lachen, sta je daar te hakken, ineens "ploenk" blok ijs. 'immune' 'immune' ! Die mage wist dan nog net op 10% hp zijn iceblock in te douwen. Kwestie van een paar seconden wachten, en zodra hij loskomt *pats* dood.Janspj schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:36:
[...]
Hehe ik ook, gistern was ik nr.2 rogue nr.1. En we hebben alles tot Garr neer. Met die darkhounds packs schiet je dmg omhoog.Heb ook niet zoveel health, met 1 of 2 klappen ben ik altijd dood. Maar daar hebben we iceblock voor.
Ik weet niet wat hij gedacht moest hebben toen hij dat deed.
Mage: *masht iceblok* - Rogue: Noooo! Iceblock! Ruuuuuun!!!!sssswwwwwwwsssdddddddwwwwwww The cold! THE COLD! AAAAH!
Verwijderd
Het is niet zozeer de overheal, maar de crit heal die mij teveel aggro geeft.M1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:15:
[...]
Er is trouwens door de blauwen gezegd dat overheal geen extra aggro geven
Natuurlijk gaan wij stilstaan.... ik blijf dan constant backstab mashen, iceblock weg? mage wegM1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:02:
zij het dat iceblock alle debuffs+stuns verwijderd.. dus leuk als jij em gouged/sapped, hij kan er gewoon uitkomen
Energy weg? PoM PolyRaseriaN schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:03:
[...]
Natuurlijk gaan wij stilstaan.... ik blijf dan constant backstab mashen, iceblock weg? mage weg
Wat dat betreft zijn Pallies nog veel erger, staat er eentje tegenover 4 horde, zijn health zakt drastisch, gaat ie een shield opgooien en zichzelf healen...HTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:59:
[...]
Dat zie ik sommige mages wel eens gebruik in PvP. Echt om je dood te lachen, sta je daar te hakken, ineens "ploenk" blok ijs. 'immune' 'immune' ! Die mage wist dan nog net op 10% hp zijn iceblock in te douwen. Kwestie van een paar seconden wachten, en zodra hij loskomt *pats* dood.
Ik weet niet wat hij gedacht moest hebben toen hij dat deed.
Mage: *masht iceblok* - Rogue: Noooo! Iceblock! Ruuuuuun!!!!sssswwwwwwwsssdddddddwwwwwww The cold! THE COLD! AAAAH!
In de tussentijd is het 4 x /mock Paladin, en als zijn shield weg is, alsnog dood.
Energy is dan niet weg, omdat een immune geld als missed kost hij niet alle energy, en dus maar 10 energy ofzo, en je regen is hoger dan je verbruik waardoor je 100 energy hebt en dus een backstab kan plaatsen
Hij blinked natuurlijk meteen weg als die cooldown over is. In 1v1 is het neit zo nuttig, maar in group PvP wel. Die rogue blijft over 't algemeen niet staanw achten, helemaal niet als een warrior z'n vriendje komt helpen.RaseriaN schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:03:
Natuurlijk gaan wij stilstaan.... ik blijf dan constant backstab mashen, iceblock weg? mage weg
Tevens kun je in group PVP gewoon geheald worden in je block.Hydra schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:25:
[...]
Hij blinked natuurlijk meteen weg als die cooldown over is. In 1v1 is het neit zo nuttig, maar in group PvP wel. Die rogue blijft over 't algemeen niet staanw achten, helemaal niet als een warrior z'n vriendje komt helpen.
of als je via spell alert ziet dat er een arcane power + pom + pyroblast je kant op komt knallen
Sorry dat ik het moet zeggen, maar duidelijk dat je niet weet hoe damagemeters werkt. Als je goed met damagemeters omgaat, controle laat uitvoeren door 1 persoon en zorgt dat je een stuk of 15 mensen hebt die syncen. op tijd de damagemeters volledig leeg maakt, kan je er waardevolle informatie uithalen. Als je natuurlijk ze niet leegmaakt of ze niet laat beheren door 1 iemand.Hydra schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:04:
lang verhaal over damage meters.
IMHO is het grootste nadeel van een priest dat we eigenlijk alleen maar fear hebben om weg te komen. Wat dat betreft mis ik m'n Mage wel een beetje, blink rulesImdaMned schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:30:
Als je gesheeped bent is een ice block best wel handig : P
of als je via spell alert ziet dat er een arcane power + pom + pyroblast je kant op komt knallen
Sorry hoor, maar ik weet precies hoe damage meters weken, en weet ook PRIMA dat ze accuraat (kunnen) zijn als je ze synched. Waar het om gaat is dat damage meters mensen uitnodigen te 'scoren', en dat is IMHO nooit een benefit. Het enige waar je mensen mee om de oren kunt slaan is damage / healing taken. Alleen je MT moet ruim bovenaan staan.robobeat schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:30:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar duidelijk dat je niet weet hoe damagemeters werkt. Als je goed met damagemeters omgaat, controle laat uitvoeren door 1 persoon en zorgt dat je een stuk of 15 mensen hebt die syncen. op tijd de damagemeters volledig leeg maakt, kan je er waardevolle informatie uithalen. Als je natuurlijk ze niet leegmaakt of ze niet laat beheren door 1 iemand.
De twee meest gewilde, damage done and healing done, zeggen helemaal NIKS. Zoals ik al zei, als ik in de top healing done wil staan ga ik wel PoH spammen.
[ Voor 54% gewijzigd door Hydra op 24-10-2005 16:33 ]
Vroeger, Toen Arthaz nog mens was en Sylvanas nog ademdeM1lamb3r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:38:
Wat ik wel leuk vind, mensen gebruiken nu DM om te kjiken of mensen slacken, maar vroeger toen het er nog niet was kon dat dus niet en toen kregen ze ook ragnaros dood
En Twix nog Raiders heetteHTT-Thalan schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:42:
Vroeger, Toen Arthaz nog mens was en Sylvanas nog ademde
Van 15:00 tot 18:00, dan een uurtje pauze voor eten en dan van 19:00 tot maximaal 24:00. Acht uurtjes dus. 's Middags gaan we tot en met Garr en laten we daar een paar Warlocks achteradmiral schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:
[...]
Hoeveel uur kost het van begin tot eind bij jullie?
Surfin' paradise!
Ik hoop weinig, ze zijn al zo imba als de neteYokozuna schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:03:
Weet iemand al wat veranderd wordt aan de shaman talents in patch 1.9?
Talent improvements, rot toch op man, voor een shaman,dat hebben ze niet nodig!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Hmm, ook een ideeSnappie88 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:55:
[...]
Van 15:00 tot 18:00, dan een uurtje pauze voor eten en dan van 19:00 tot maximaal 24:00. Acht uurtjes dus. 's Middags gaan we tot en met Garr en laten we daar een paar Warlocks achter
Wij doen zondags 2000-2400 tot en met shazra. En dan dinsdag of vrijdag tot en met domo. En de andere dag (dinsdag of woensdag) Onyxia.
Laatste keer dat ik hier postte was in september 2004 !!
> Ik ben vorige maand gestopt maar was MT in Khadgars Rage op Burning Legion (later Magtheridon). alles t/m BWL cleared (Nefarian down etc).. tja het is een leuk spel *droomt weg*
edit: Ik lees net tijden
[ Voor 14% gewijzigd door PROximity op 24-10-2005 18:45 ]
Verwijderd
Grote naam, Khadgars RagePROximity schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:44:
jemig dit threadje loopt nog steeds
Laatste keer dat ik hier postte was in september 2004 !!
> Ik ben vorige maand gestopt maar was MT in Khadgars Rage op Burning Legion (later Magtheridon). alles t/m BWL cleared (Nefarian down etc).. tja het is een leuk spel *droomt weg*
edit: Ik lees net tijdenonze snelste MC run incl. Ragna: 3 uur 12 minuten
Net Mother Smolderweb gaan soloën voor mn Wildheart Boots (vrijwel onmogelijk door de lag, maargoed). Eerste keer tot 8 procent, pulde ik met mn domme hoofd per ongeluk het groepje spinnen iets verderop.... wipe. Ik was toen al zo'n 15 minuten bezig

2e poging, pulde al vrij snel datzelfde groepje
3e poging: 12 procent, dood door de lag
4e poging:Super veel lag, maar met een beetje mazzel is ze dood, dropte ze Mighty Girdle of Defense

Vanavond probeer ik het niet meer, lag /sigh
Sign here please
dat zit standaard in CTMod, (www.ctmod.net) maar ik zie een hoop dingen dat ctmod niet kanVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:29:
Ik heb een reinstall gehad en weet niet meer hoe mijn modd heet
Het gaat om de mod linksboven die mijn hp mana weergeeft als iemand het weet heel erg bedankt
[afbeelding]
Sign here please
toch wel?
Heb nooit echt met niet-Burning-legion/magtheridon mensen (buiten de mijn bekende irc channels/forums) over wow gepraat. En Nihilum dan?
Verwijderd
en zover ik op de screens van CT mod heb gezien was het hem niet, thx anyway
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 20:35 ]
Verwijderd
Ja, ook best welPROximity schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:32:
[...]
toch wel?
Heb nooit echt met niet-Burning-legion/magtheridon mensen (buiten de mijn bekende irc channels/forums) over wow gepraat. En Nihilum dan?
Dit is wat er beschreven stond daarover:
Lijk mij iig erg vet wat er beschreven staat. Het is nog wel een gerucht.World of Warcraft - THE BURNING CRUSADE
The "Burning Crusade"
Illidan has gone insane, and already the alliance between the Draenei, Naga, and Blood Elves has began to crumble. The Naga once again wish to return to the sea, and the Blood Elves' hunger for demonic energies increases day by day... Illidan was tortured by Kil'jaeden after he failed to defeat Arthas - but finally, Kil'jaeden saw another task for Illidan. One that, if he failed, he would be sent into the twisted nether to be consumed by demons... Kil'jaeden then told him everything that had happened since his defeat.
As unexpected as it was, Illidan returned to his three allies and told them of this new plan to destroy not only the Scourge, but all other enemies that would ever oppose them.
Kael'thas and his Blood Elves were to go to the Forsaken for aid. Though they were undead, Illidan explained that their leader was a High Elf - Lady Sylvanas Windrunner, General of Quel'Thalas... or, used to be, anyways. Kael'thas saw this as a great advantage, as he had personally known her in the past. Though their hatred of the Trolls and Orcs was strong, Illidan told them of the new plague they were creating - to kill not only the Alliance, but the Horde as well.
Illidan told the Draenei of the pact with the Alliance they would have to make. He told them that this Alliance would aid in the slaying of the remaining orcs, the Draenei's most hated enemy. Reluctantly, Akama, leader of the Draenei, agreed to this, though only because they were in debt to Illidan for saving them from being destroyed by orcs years ago.
The Naga were to go into the sea of Azeroth, and cripple the Scourge of Northerend by sneaking in, killing groups of Scourge, and fleeing back to the sea before the Scourge's main forces could catch them. Eager to return to the oceans of Azeroth, Lady Vashj and the Naga agreed to this almost immediately.
Blood Elves have made an alliance with the horde by becoming Allies of Sylvanas. The Blood Elves also have claimed to the orcs to want to be rid of the demonic powers corrupting them, and that they wanted to be redeemed of the dark powers they once tried to harness. The orcs, though slowly and unsure, finally accepted the Blood Elves. In turn, the Tauren and Trolls also followed the example of the Undead and the Orcs, and accepted the Blood Elves as part of the new Horde.
Akama went to the Night Elves to plead. They told them of the demonic orcs that had forced them from their homeland, Draenor, and that they wish for an alliance against the Horde. The Alliance, though suspicious of the Draenei true intentions, has accepted the Draenei plead for an alliance.
Soon after Kael, leader of the Blood Elves, Lady Vashj, leader of the Naga, and Akama, leader of the Draenei, had left Outlands, Kil'Jaeden once again imprisoned Illidan within the Black Citadel and closed the Dark Portal to Azeroth... The Blood Elves, Naga and Draenei were meant to never return.
In the Royal Throne Room of Undercity, Sylvanas entered with many of her most powerful guards at her side. She had found out of the betrayal of Varmithras, and that the natherizim Balnazzar still lived. To her surprise, many undeads had already been slaughtered in the Throne Room... and Varmithras was nowhere to be found.
A dark Nightmare has enveloped the Emerald Dream, slowly corrupting it. Rumors have emerged that Archimonde has found his way into the Emerald Dream by using the powers of the World Tree before he died...
Max Level Increased
The max level players may now reach has been increased to 75, and many new max-level raid instances have been added to the game world.
New Races
Horde
Five races compromise the Horde, the brutal orcs, the shadowy undead, the spiritual tauren, the quick-witted trolls, and the reckless blood elves. Beset by enemies on all sides, these outcasts have forged a union tey hope will ensure their mutual survival.
Blood Elves
Serving Illidan to satiate their magical addiction, the blood elves have grown stronger than they ever imagined. But even now, with demonic magic in constant supply, many of the blood elves are hungering for even more magic.
Racial Traits:
Demonic Corruption - Due to their corrupted blood and their hunger for magic, the Blood Elves begin the game with +10 resistances to all types of magic. In Addition, all of their resistances to magical spells and effects, excluding Nature, are increased by 8%.
Available Classes: Warrior, Rogue, Mage, Priest, Warlock, Spellbreaker
Alliance
The Alliance consists of five races: the noble humans, the adventurous dwarves, the enigmatic night elves, the ingenious gnomes, and the mysterious draenei. Bound by a loathing for all things demonic, they fight to restore order in this war-torn world.
Draenei
Nearly wiped out by the Orcs during the early days of the Horde and then faced with the destruction of their entire world, the Draenei have become adept at survival and avoiding danger. Even knowing that the Burning Legion is the ultimate cause for their suffering, the Draenei survivors hope that their pact with the Alliance, and Illidan, will someday grant them a new homeland and, most importantly, help them in the eradication of their most hated enemy, the Orcs.
Racial Traits:
Unseen - Once every ten minutes, the Draenei may go invisible for fifteen seconds. This effect may not be cancelled, and the Draenei cannot attack or cast any spells, and they are also considered to be "in combat" for the entire time of this effect.
Available Classes: Warrior, Rogue, Hunter, Spellbreaker
New Class: Spell Breaker
Spell Breaker - Among the Blood Elves, there are those who show such an amazing aptitude for magic that they can become almost immune to it's effects and can even twist the spells of others to benefit themselves. Called Spellbreakers, they were the elite, holding mastery over all forms of magic. Now, with demonic blood flowing through their veins, these Spellbreakers and their allies among the Naga and Draenei have begun to evolve into demons themselves, with the most powerful able to manipulate the fabric of the Twisting Nether.
Spell breakers begin the game with leather armor but are able to use mail once they reach level fourty.
Examples of Specific Abilities:
Shadow Orbs: Summons several shadowy spheres to circle the caster's body. This spell will increase the player's parry/block rate, with each parry or block causing shadow damage to the attacker. Each attack blocked/parried in this fashion will cause an orb to violently explode, causing minor arcane damage to the attacker and decreasing the number of orbs surrounding the player until all orbs are gone and the effect ends. 30 second cooldown.
Demon Fangs: Fangs are often the first demonic trait evolved by Spellbreaker characters. Using this ability will cause you to attempt to bite your enemy, causing shadow damage and causing a Damage over Time debuff on the opponent, unless resisted. 3 minute cooldown.
Fel Strike: The Spellbreaker's weapon is charged with demonic energy, causing extra shadow damage every hit. Lasts five minutes.
Dark Whispers: Has a 75% chance to temporarily lower nearby enemies' attack power by 10%, lower their hit points by 5%, or lower their mana by 5%. Has a 25% chance to buff nearby enemies' attack power by 10%, hit points by 10%, or mana by 10%. Effect is random on every target. 1 Minute Cooldown.
Fel Concentration: Has a 50% chance to either slow casting time of the target by 10%, or making it 10% faster. May be used on Party Members or enemies. Lasts 5 seconds. 15 second cooldown.
Talent Trees:
Fel Protection - Centered around defensive abilities that allow the Spellbreaker a chance to survive when up against melee classes.
Fel Combat - Talents used to improve offensive spells and abilities used by the Spellbreaker.
Spellbreaking - Talents used to attempt to increase spell the spell resistances of the Spellbreaker.
Example Talents:
Spell Alignment: The caster attempts to align his body with the next spell cast upon him. Once hit by the spell, his body 'aligns' to that spell's school, making him immune to that spell school for 20 seconds. Lasts until a hostile spell is cast on the Spellbreaker. 15 minute cooldown. LEVEL 40 TALENT - Fel Protection.
Spell Reflection: For 20 seconds, all positive and negative spells used on the Spellbreaker are reflected at the caster. 15 minute cooldown. LEVEL 40 TALENT - Fel Combat.
Spell Absorbtion: For 20 seconds, all spells used on the Spellbreaker will cause normal damage, but the mana cost of the spell is added to the Spellbreaker's mana. LEVEL 40 TALENT - Spellbreaking.
Improved Demon Fangs: Damage caused by the bite of the demon fangs does 5%/10%/15% more damage and has its cooldown reduced by 15/30/60 seconds. 3 ranks. FEL COMBAT.
Melee Specialization: Chance to cause shadow damage on hit with a melee weapon is increased by 10%/20%. 2 ranks. FEL COMBAT.Improved Shadow Orbs: Damage caused by the shadow orbs is increased by 10%/20%/30%. 3 ranks. FEL PROTECTION.
Shadow Shield: Increases your chance to block with a shield by 2%/4%/6%/8%/10%. Also gives a chance to cause shadow damage equal to the amount of damage that had been blocked to the attacker by 5%/10%/15%/20%/25%. 5 ranks. FEL PROTECTION.
Fire Resistance: Increases your resistance to fire spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.
Frost Resistance: Increases your resistance to frost spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.
Shadow Resistance: Increases your resistance to shadow spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.
Arcane Resistance: Increases your resistance to arcane spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.
New Areas
Undermine:
The Goblins have finally accepted to allow the other civilized races of Azeroth onto their home of Undermine.
This is a level 60-65 zone, and is now the main hub of neutral transportation.
Quel'Thalas:
With the aid of the Horde and Argent Dawn, the Blood Elves drove some of the remaining Scourge out of Quel'thalas. The Blood Elves have started to rebuild their cities, and have unexpectedly found that some cities were untouched.
Gnomeregan:
After a long struggle, the Gnomeregan Exiles were finally able to retake their home, with the aid of both, Horde and Alliance adventurers. The Clean Zone is the new starting area for gnomes. Gnomeregan can take the player to about level 12 afterwhich they have to go to other areas.
The New Echo Islands:
Farther south of the Echo Islands was a large chain of many islands, which ended up also being named the "Echo Islands".
Nothing but beasts had lived on these islands when the trolls found them. It is the new starting area for Trolls. These islands can take the player to about level 12.
Northrend:
The Horde and Alliance are now able to reach the continent of Northerend, thanks to the aid of the Goblins of Undermine. A zeppelin will take the players to the town of Valgarde in Northerend, where they will begin many quests to oppose the Scourge. Northerend is a massive level 65-75 zone, and contains many new max-level instances.
The Emerald Dream:
The Emerald Dream is the primal heart of Azeroth. It is an echo of what the world would be like if intelligent beings had not altered its surface. The ethereal layer of the Emerald Dream shares the same space of the Physical layer one on top of the other - a parallel realm overlapping the physical world like an invisible and intangible layer. It is characterized by its green hue and verdant forests. The Emerald Dream, though, is like a perpetual time-frame of creation, back when the Titans reshaped the planet to bring order to chaos. Yet both realms share the same time. Time passes normally within the Emerald Dream as in the Physical world. The Emerald Dream is ruled by Ysera the Dragon Aspect of the Dream, empowered by Eonar the Titan to watch over the Emerald Dream realm. Lately, the Emerald Dream has been affected by the Nightmare. It is not a place. It is an effect that roams the Emerald Dream randomly affecting other dreamers and attacks them during their sleep. The nightmare twists and reshape the dreams corrupting the sleeping dream-form. Those trapped within the Nightmare are known as the Unwaking. Their physical form may die of starvation, not able to wake up as the affected can't escape the Emerald Dream. There are many magical and planar ways to reach the Emerald Dream. Sometimes, Ysera can't detect intruders that enter the Emerald Dream by means of magic plane-shifting. There are rumors that somehow Archimonde was able to affect the Emerald Dream through the World Tree. Since the World Tree was bound to the Emerald Dream, Archimonde might have found a way to infiltrate the Emerald Dream before dying. Only time will tell... The Emerald Dream is a level 70-75 zone which will have players attempt to cleanse the Emerald Dream of the Nightmare - and, if the rumors that are told are true, Archimonde will once again need to be defeated by mortals...
Transportation
All boats from neutral cities, such as Ratchet, and Booty Bay now connect to Undermine. New boats have been added to Steamwheedle Port, Menethil Harbor, and Theramore which will take anyone on it to Undermine. In addition, there is a new zeppelin which will take the player to Undermine. There is also a zeppelin on Undermine which will take the player to the shores of Northerend, to a town called Valgarde. All goblin-owned transportations now have atleast four level 62 Undermine Bruisers on them. Alliance-owned and Horde-owned transportation now force any members of the opposite faction on them into PVP, and are also now guarded by atleast four level 60 guards.
New High-End Instances
Naxxaramas Necropolis:
Within Stratholme, near the Slaughterhouse of Baron Rivendare, is the Naxxaramas Necropolis. Kel'Thuzad reigns the Undead Scourge from the Naxxramas Necropolis. This new 40-player, level sixty raid instance is equal in difficulty to Blackwing Lair, and will send the player to assault the Tower of Medivh.
The Tower of Medivh:
This tower was described by Medivh as an Hourglass. As the sand particles flow slowly through the hourglass clock, time flows in different places of the glass, allowing one to see the past - and future - of Azeroth. This is a 40-player max-level raid instance, much more difficult than Naxxaramas Necropolis.
Caverns of Time:
This is the lair of Nozdormu, one of the five great dragon aspects. Nozdormu, unlike most other dragons in the game, requires the aid of mortals. To repair damage done to the timeline, Nozdormu will send players on large raids into two 40-player, level sixty raid instances, and one 40-player max-level raid instance, the first two being equal in difficulty to Naxxaramas Necropolis, and the final being equal in difficulty to The Tower of Medivh.
Outlands:
The desolate place of Outland emits flashes of light and streams of energy. Outland is currently a way station. Many portals are still active within some of the floating asteroids, leading to other worlds. This new zone is for groups of five or more max level players. Among the creatures that inhabit Outland are Felboars, Phase spiders, Draeni, Fire Elementals, Fungal Horrors, Succubi, Nether Dragons(composed of nether energy, and not related to real dragons).
THE BLACK CITADEL:
Beneath the Black Citadel, there is a very large prison. Rumors have been created that heroes from past wars are still being held within this prison, and that even now the ruler of the Black Citadel tortures these heroes. Other rumors are that Kil'jaeden, the most powerful entity of the Burning Legion, dwells withing this Citadel, plotting the destruction of Azeroth. This is a large, 50-player raid instance.
GRIM BATOL:
Rumors have emerged that Alexstrasza and her dragonflight are keeping anyone from getting near Grim Batol. They are protecting something deep within its walls, a secret power. Some say they are protecting a powerful artifact or creature.
Some have gone as far as to speculate that Deathwing has been held captive and imprisoned within Grim Batol, though, others believe in the possibility that the creature that now holds the essence of the Sunwell might be under protection of the Red Dragonflight. Anyone who dares to venture into this max level 50-player raid instance will find themselves standing against the power of the Red Dragonflight, Alexstasza, herself. This is equal in difficulty to The Black Citadel.
THE LAIR OF MALYGOS:
Malygos lives in Northrend in a deep and complex cavern. He is known to gather relics of arcane power, keeping them locked away from mortals. Frozen Orcs, Nagas, Trolls and Wendigos are many of the victims of the horror of Malygos' power, and to display what happens to those who venture into the Lair of Malygos. This is a 50-player max level raid instance, equal in difficulty to Grim Batol.
ICECROWN MOUNTAIN:
Icecrown mountain is the most difficult instance to ever be in Azeroth, and will challenge anyone to stand against the power of not only the Lich King's armies, and his most trusted lieutenant, Anub'arak, but also the Immortal Lich King himself.
This is a 100-player max level raid instance, and will challenge the Horde and Alliance to work together to defeat the Immortal Lich King. To have the full 100 players, 50 players of max level on Horde and 50 players of max level on Alliance must work together, merging both groups of 50 into one large raid party. Upon Icecrown, Horde and Alliance may not attack eachother at any time, but are instead able to aid eachother. Leaders of the Argent Dawn have also worked together to teach the Alliance and Horde to understand both, Common and Orcish, so they may communicate as they work together to defeat the Immortal Lich King.
THE EYE OF YSERA:
Deep within the Emerald Dream is the Eye of Ysera. The Eye of Ysera is a large golden dome that randomly appears in the Emerald Dream, and the dome in which Ysera dwells. No one has ever been able to enter or penetrate the golden dome. That is, until the Nightmare came... And once again, if the rumors were true, this is where Archimonde will most likely be...
Denken jullie dat mijn character nog 'leeft' na 3 maanden niet meer betaald/ingelogd te zijn??
Was namelijk gestopt/ afgekickt, maar met dit nieuws gaat het toch weer kriebelen
Dit topic is gesloten.