Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.670 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iavak schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:07:
ik had zojuist op internet (ownage.nl) gelezen dat er een expansion aan zit te komen.

Dit is wat er beschreven stond daarover:

[...]

Lijk mij iig erg vet wat er beschreven staat. Het is nog wel een gerucht.

Denken jullie dat mijn character nog 'leeft' na 3 maanden niet meer betaald/ingelogd te zijn??

Was namelijk gestopt/ afgekickt, maar met dit nieuws gaat het toch weer kriebelen :P........
post dan gewoon een link ofzo, het zal toch wel weer een hoax zijn...

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15
allemaal speculatie, kunnen we niet gewoon stoppen met het erover te hebben totdat Blizzard met iets aan komt zetten? :) Laat ze eerst maar eens de lag oplossen en dan zich bezig houden met een expantion. Anders krijg je World of Warcraft - Even more lag then before :+

over geruchten gesproken....

pssssst, wist je dat (kijkt om zich heen) blizzard ineens 6 maanden gaat incasseren van alle creditcards (kijkt nogmaals om zich heen) en dan de stekker uit wow trekt? 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Monsie op 24-10-2005 21:46 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Monsie schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:41:
allemaal speculatie, kunnen we niet gewoon stoppen met het erover te hebben totdat Blizzard met iets aan komt zetten? :) Laat ze eerst maar eens de lag oplossen en dan zich bezig houden met een expantion. Anders krijg je World of Warcraft - Even more lag then before :+

over geruchten gesproken....

pssssst, wist je dat (kijkt om zich heen) blizzard ineens 6 maanden gaat incasseren van alle creditcards (kijkt nogmaals om zich heen) en dan de stekker uit wow trekt? 8)7
Het lijkt erop dat ze het andersom doen, eerst de stekker eruit, en dan nog ff wat incasseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:29:
Ik heb een reinstall gehad en weet niet meer hoe mijn modd heet

Het gaat om de mod linksboven die mijn hp mana weergeeft als iemand het weet heel erg bedankt :)

[afbeelding]
Dat is statusbars, heb die mod zelf ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Wat zou ik hiervoor kunnen vangen?

http://www.thottbot.com/?i=35639

Ik zie deze dingen nl nooit op AH staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Dit nieuws is een al reeds geconfirmde hoax en al ongeveer 2 weken bekend.

Geloof je dit echt zelf:

[hoax]ICECROWN MOUNTAIN:
Icecrown mountain is the most difficult instance to ever be in Azeroth, and will challenge anyone to stand against the power of not only the Lich King's armies, and his most trusted lieutenant, Anub'arak, but also the Immortal Lich King himself.

This is a 100-player max level raid instance, and will challenge the Horde and Alliance to work together to defeat the Immortal Lich King. To have the full 100 players, 50 players of max level on Horde and 50 players of max level on Alliance must work together, merging both groups of 50 into one large raid party. Upon Icecrown, Horde and Alliance may not attack eachother at any time, but are instead able to aid eachother. Leaders of the Argent Dawn have also worked together to teach the Alliance and Horde to understand both, Common and Orcish, so they may communicate as they work together to defeat the Immortal Lich King.[/hoax]

Raidgroups vergroten van 40 naar 50man? Samen werken met horde? WTF, hele pvp idee valt dan weg, de spelers die je in BG vernedert moet je nu samen meewerken? en waar slaat het op dat je elkaars language zou kunnen begrijpen.. zzz echt de meeste fake hoax ooit :D

> En level cap naar 75??

haha dat zou een leuke grap zijn, al me 30 level 60 epics die nix meer waard zijn dan een gemiddelde green item op level 75.. ja daaaaaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Dennism schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:29:

kijk naar andere DM boeken op AH, ik gok tussen de 30-60g. Hangt heel erg van de populatie op je server af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41

ik heb em weleens eerder aangeboden gezien.. ben je er al achter, wat de reward is van de q?

/edit

Binds when picked up
Unique
Trinket Miscellaneous
+10 Fire Resistance
Classes: Priest
Passive: Increases healing done by spells and effects by up
to 33.
Passive: Restores 4 mana every 5 sec.
"Blessed by the Shen'dralar Ancients."

ik had em eerst lekker voor 50G bid, 200G buyout gedaan ofzo.. wel redelijk strakke trinket..

[ Voor 38% gewijzigd door BootVluchteling op 24-10-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Das idd een lekkere trinket, de mijne is slechts +200 armor en +10FR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22

Bij ons gaat ie voor 150g weg ongeveer. Ik heb hem gelukkig van een guildie gehad, is een erg fijne trinket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
weet iemand nog een winkel waar je WoW kaarten kunt kunt kopen (voor verlengen speelperiode)? Ik heb weinig verstand hiervan, maar iemand die ik ken heeft een nieuwe nodig. Ze zijn echter in de omgeving Nijmegen helemaal uitverkocht. Weet iemand nog een winkel in de omgeving van Utrecht? Ik kom vaak in de stad, aangezien ik daar mijn studie volg. Ik heb beloofd te gaan zoeken en een kaart voor hem mee te nemen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:17:
Hey,
weet iemand nog een winkel waar je WoW kaarten kunt kunt kopen (voor verlengen speelperiode)? Ik heb weinig verstand hiervan, maar iemand die ik ken heeft een nieuwe nodig. Ze zijn echter in de omgeving Nijmegen helemaal uitverkocht. Weet iemand nog een winkel in de omgeving van Utrecht? Ik kom vaak in de stad, aangezien ik daar mijn studie volg. Ik heb beloofd te gaan zoeken en een kaart voor hem mee te nemen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!
In principe de meeste speelgoedwinkels waar ze games verkopen. Ook dixons/dynabite etc. etc. verkopen ze volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Dennism schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:59:
Das idd een lekkere trinket, de mijne is slechts +200 armor en +10FR
Prima tijdelijk trinket voor MC enzo :)

Btw ik heb die DM boeken nog nooit voor +100g zien gaan. Niet eens meer dan 70g volgens mij, maarja ik ben een overbevolkte alliance AH gewend van Burning Legion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
BootVluchteling schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:31:
[...]

ik heb em weleens eerder aangeboden gezien.. ben je er al achter, wat de reward is van de q?

/edit

Binds when picked up
Unique
Trinket Miscellaneous
+10 Fire Resistance
Classes: Priest
Passive: Increases healing done by spells and effects by up
to 33.
Passive: Restores 4 mana every 5 sec.
"Blessed by the Shen'dralar Ancients."

ik had em eerst lekker voor 50G bid, 200G buyout gedaan ofzo.. wel redelijk strakke trinket..
Hoe kan die trinket nu aangeboden worden het is Binds when Pickup zodra je het op raap is het soulbound.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
we_are_borg schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:04:
[...]

Hoe kan die trinket nu aangeboden worden het is Binds when Pickup zodra je het op raap is het soulbound.
het boek waarmee je quest krijgt voor die trinkets is niet BoP maar BoE :)

de boeken worden dus aangeboden, niet de trinkets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik heb 2 vraagjes:

• Is er ook een addon waarmee ik één enkele knop op mijn interface kan plaatsen en deze iets groter kan maken? Ik wil graag een iets grotere knop voor mijn mount op mijn interface.

• Waarom zijn de nicks van sommige spelers zo enorm groot? Ik heb geprobeert om hier een verband in te zien maar ik zie het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
Flexbar komt redelijk in de buurt van wat jij wilt denk ik. Dat sommige mensen grotere names hebben is volgens mij gewoon een bug, zie het zelf ook wel eens voorbij komen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
Gaat toch lekker bij ons.

Drie weken geleden zetten we onze eerste stap in MC, en nu downen we op een avond Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon en Shazzrah. Morgen zijn Golemagg en Sulfuron aan de beurt.

Binnenkort kunnen we Majordomo summonen (volgende week denk ik), ben benieuwd hoe we het daar tegen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:06
Tweede avond op rij Ragnaros bugged (eerst 38%, dan 32% presons) en wil niet meer 'emergen' na sons of flame. Thx blizzard voor uren verspild aan tijd in MC en een shitload aan gold. GameMasters met nutteloze antworoden "Ja sorry maar we kunnen niks doen"

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 uur despawnt Ragnaros, wellicht zijn die voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M@NIC schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:14:
Ik heb 2 vraagjes:

• Is er ook een addon waarmee ik één enkele knop op mijn interface kan plaatsen en deze iets groter kan maken? Ik wil graag een iets grotere knop voor mijn mount op mijn interface.

• Waarom zijn de nicks van sommige spelers zo enorm groot? Ik heb geprobeert om hier een verband in te zien maar ik zie het echt niet.
1. Flexbar
2. te "fixen" door in je interface options playernames uit en weer aan te zettten, heb hier zelf ook wel eens last van

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 03:49:
Heb je zelfs ook maar geprobeert z'n hele bericht te lezen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Phantom schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:35:

Drie weken geleden zetten we onze eerste stap in MC, en nu downen we op een avond Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon en Shazzrah. Morgen zijn Golemagg en Sulfuron aan de beurt.

Binnenkort kunnen we Majordomo summonen (volgende week denk ik), ben benieuwd hoe we het daar tegen doen :)
je weeet dat je daarvoor honored moet zijn met een bepaalde faction? weet niet hoe het met alliance zit, maar bij horde is het de Hydraxian Waterlords. Je moet eerst wat quests doen, dan wat random mobs afmaken in molten core, dan nog een quest in molten core (handjes looten van de nagabosses), dan honored worden en dan kan je steeds een Aqual Quintessence krijgen van die persoon waarmee de runes uitgemaakt kunnen worden. Hiervoor heb je dus 7 man nodig die allemaal een Quintessence bij zich hebben. Honored worden is niet moeilijk, betekend gewoon eerst veel MC doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 03:49:
zover ik weet is het nu zo gefixed dat hij niet meer kan despawnen tijdens een gevecht en dat hij dat direct na het gevecht zal doen (als je hem niet hebt gekillt uiteraard)

[ Voor 19% gewijzigd door robobeat op 25-10-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Phantom schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:35:

Majordomo...het meest chaotische gevecht in de hele instance met de grootste craploot die je je voor kunt stellen als je geen priest of hunter bent. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
The Realone schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:12:
[...]

Majordomo...het meest chaotische gevecht in de hele instance met de grootste craploot die je je voor kunt stellen als je geen priest of hunter bent. :r
dredger, cauterizing band, firemoon cloak, core hound tooth, verschillende goede armor items. Wil nou niet zeggen dat deze slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
robobeat schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:56:
[...]

je weeet dat je daarvoor honored moet zijn met een bepaalde faction? weet niet hoe het met alliance zit, maar bij horde is het de Hydraxian Waterlords. Je moet eerst wat quests doen, dan wat random mobs afmaken in molten core, dan nog een quest in molten core (handjes looten van de nagabosses), dan honored worden en dan kan je steeds een Aqual Quintessence krijgen van die persoon waarmee de runes uitgemaakt kunnen worden. Hiervoor heb je dus 7 man nodig die allemaal een Quintessence bij zich hebben. Honored worden is niet moeilijk, betekend gewoon eerst veel MC doen.
Precies hetzelfde als bij alliance dus :p

En chaotisch? w8 maar tot razorgore :X

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 25-10-2005 09:18 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
M1lamb3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:
[...]

Precies hetzelfde als bij alliance dus :p

Zo chaotisch is Razorgore (bij ons iig) niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
robobeat schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:
[...]

dredger, cauterizing band, firemoon cloak, core hound tooth, verschillende goede armor items. Wil nou niet zeggen dat deze slecht zijn.
Nou hebben wij Domo nog niet 300 keer omgelegd (wel al regelmatig, zijn nu op Ragnaros aan het hameren nadat we eindelijk Onyxia te pakken hebben) maar het enige regelmatig dropped is die schijthunterquest die bij ons gevendored wordt ofzo.

Voor een boss die je toch wel als 1 na moeilijkste kunt beschrijven in MC vind ik de loot zwaar, maar dan ook zwaar tegenvallen. :X
M1lamb3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:
Meest chaotische van de hele instance, ik kan me niet herinneren dat ik Razorgore ooit in MC tegen gekomen ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Als je hem voor de eerste paar keer doet issie chaotischer dan Domo vind ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
robobeat schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:16:
[...]

slecht niet nee :/ maar in verhouding tot de andere boss drops is zijn loottable wel gewoon erg karig

The Eye of Divinity
Ancient Petrified Leaf
Finkle's Lava Dredger
Core Hound Tooth
Core Forged Greaves
Gloves of the Hypnotic Flame
Sash of Whispered Secrets
Wild Growth Spaulders
Fireproof Cloak
Wristguards of True Flight
Fireguard Shoulders
Cauterizing Band

stuk voor stuk wel leuke items, maar echt geweldig :/ de armor's zullenmensen niet snel voor gaan boven hun set delen, verder vind ik alleen de wapens echt interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 11:50
robobeat schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:56:
[...]

Ja, dat weten we.

De meeste mensen zijn nu honored, en volgens mij zijn er nu 4-5 mensen die de handen hebben, en die dus ook het water op kunnen halen.

Ik heb het water iig al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren voor het eerst WC gedaan met mn Tauren Shaman :D
Was echt wel weer leuk om een beginner instance te doen en hard moeten werken ;)
Alleen heb de laatste 'gem' gemist van die quest met die heerlijke blauwe "Cresent Staff" , mijn inventory zat full :/

In het begin ben je echt een multi-task class, maar dat veranderd later nogal in de endgame he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:34:
Was echt wel weer leuk om een beginner instance te doen en hard moeten werken ;)
Alleen heb de laatste 'gem' gemist van die quest met die heerlijke blauwe "Cresent Staff" , mijn inventory zat full :/

In het begin ben je echt een multi-task class, maar dat veranderd later nogal in de endgame he?
ja later wordt je healslet net als de druid en de priest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:35:
[...]
ahja heerlijk lekker inefficient healen :) paar lesser heals en je mana is tot een hoopje stof gereduceerd, achja ik heb plezier nu... lang geleden dat ik dat had met mn rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
RaseriaN schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:34:

Ik ben geen Shaman maar als ik met ze group weet ik dat hun taken nogal verschillen per instance. Shamans in MC/Onyxia zijn gewoon healers bij ons, best redelijke overigens. In kleinere instances zijn ze echt een supportclass. Tanken wanneer nodig, healen wanneer nodig, totempjes planten. Komt wel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:35:
[...]

En is daar wat mis mee? Volgens mij zou je doodgaan zonder ons :P (nouja, niet mij, ik zit op een andere server :D)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Monsie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:38:
[...]

En is daar wat mis mee? Volgens mij zou je doodgaan zonder ons :P (nouja, niet mij, ik zit op een andere server :D)
Omdat veel mensen niet het idee hebben van healslet toen ze druid/shaman/palladin rolde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ze mogen blij zijn dat ze kunnen healen...ik moet het met dure pots en bandages doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:37:
[...]

ahja heerlijk lekker inefficient healen :) paar lesser heals en je mana is tot een hoopje stof gereduceerd, achja ik heb plezier nu... lang geleden dat ik dat had met mn rogue :)
de inefficientie van onze lesser heals valt wel mee, afhankelijk van je spec (purification) even als je de juiste gear heb kan je redelijk aan de +healing komen, ik zit nu rond de 270 qua +healing

ik wacht op mijn gloves en boots (geen boots van luci helaas gisteren :/ ) want ik wil mijn 5 set bonus :P
The Realone schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:37:
[...]
Ik ben geen Shaman maar als ik met ze group weet ik dat hun taken nogal verschillen per instance. Shamans in MC/Onyxia zijn gewoon healers bij ons, best redelijke overigens. In kleinere instances zijn ze echt een supportclass. Tanken wanneer nodig, healen wanneer nodig, totempjes planten. Komt wel goed. ;)
als je je plek weet in parties wel ja :P dan komt het goed
net als een warrior zorg ervoor dat je zowel een 2 hander hebt (als je dat specced) en een 1h shield voor als je moet offtanken :)
Monsie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:38:
[...]

dude, check me sig :+ ik heal gewoon mezelf :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 25-10-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
M1lamb3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:40:
[...]

Omdat veel mensen niet het idee hebben van healslet toen ze druid/shaman/palladin rolde :p
Als paladin kan ik het begrijpen en shaman ook, die zou ik toch niet echt als healer willen hebben (ik hoorde dat een shaman super snel /oom is als hij healt)

Maar hier kunnen we natuurlijk een lange discussie over hebben (ik vind bijv niet dat je er standaard van uit kan gaan dat een drood the healer functie heeft, maar goed :))

edit:
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:46:

[...]

dude, check me sig :+ ik heal gewoon mezelf :P
Oops :+

[ Voor 16% gewijzigd door Monsie op 25-10-2005 09:48 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:46:
[...]
de inefficientie van onze lesser heals valt wel mee, afhankelijk van je spec (purification) even als je de juiste gear heb kan je redelijk aan de +healing komen, ik zit nu rond de 270 qua +healing

ik wacht op mijn gloves en boots (geen boots van luci helaas gisteren :/ ) want ik wil mijn 5 set bonus :P
[...]
Ik heb zelf het idee dat ik eerst meer enhancement spec om zo toch te kunnen solo'en.. en zowiezo op LvL20 heb je pas 1 Lesser Heal en 4 Heal's en die zijn nog niet bepaald efficient ;) Zal later allemaal wel komen :)

+healing is toch gewoon een rauwe toevoeging aan je basis heal? Dus 100 heal + 270 healing = 370 healing op je target?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hangt af van casting time, spells met 3.5s of langer krijgen 100% en 1.5 of sneller krijgt 41% de rest zit daar tussen in ongeveer (frostbolt is 3s en krijgt 85 of 90% maar door het slow effect krijgtie maar 81%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:53:
Hangt af van casting time, spells met 3.5s of langer krijgen 100% en 1.5 of sneller krijgt 41% de rest zit daar tussen in ongeveer (frostbolt is 3s en krijgt 85 of 90% maar door het slow effect krijgtie maar 81%)
Helemaal duidelijk, thnx :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:51:
[...]

+healing is toch gewoon een rauwe toevoeging aan je basis heal? Dus 100 heal + 270 healing = 370 healing op je target?
Ja en nee. De daadwerkelijke hoeveelheid +healing wordt bepaald door de casttijd van de spell. Korte cast, minder effect van +healing. Lange cast (3.5 sec of meer dacht ik), 100% effect.

/edit: te laat :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Owja nog ff over +Dmg, als het een channeled/DoT/HoT spell is worde de complete +dmg verdeelt over de ticks (als je bv +200 hebt en rejuv ticked 10x krijgt iedere tick +20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Nog een Nederlands gilde:

Sprookjesbos op Runetotem, en, je raadt het natuurlijk al, de leider is Roodkapje (zijnde niet ik)
Gilde is in opstartfase, nog geen hele hoge levels, maar wat niet is kan nog mooi groeien he?
Ongeveer 30 leden tot nog toe.

Mijn char: Dendron (lvl 35)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Gisteravond zijn we naar Tirisfall glades gegaan, voor die halloween opdracht. We, zijnde Sirdalord (60 Prot Warrior, Epic gear) Tulip (Mijn vriendin, 48 Resto Druid) Savi (Guildie, 50 Shadow Priest) en ik, Diango, 60 Combat rogue.

We zagen namelijk dat er een 60 elite "boss" stond, omgeven door 3 andere elites en een non-elite deathguard. Dus wij denken, Ha! Loot!

Er lag een steen op de grond, die kon je "usen", en dan kreeg je een dikke hp/mana regen buff.

Dus wij pakken de eerste elite. Mijn vriendin kreeg het nog voor elkaar Sirdalord te healen tot de mob 50% down was (nog vrij knap vind ik, gezien het levelverschil) en daarna pakte Savi het over. Veel feinten voor mij, veel KS en SnD gebruiken, poisons erbij, BF aan, hakken maar. Dalord hield lekker aggro, mob ging neer.

Wat schetst onze verbazing: Geen loot. Nada :(
Dus wij denken, de baas dan, die heeft vast wel wat bij. Blijkt dat een non-attackable NPC te zijn :{

En die 60 elite mob spawnde na 20 sec ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Dan was het dus waarschijnlijk een quest NPC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:51:
[...]

Ik heb zelf het idee dat ik eerst meer enhancement spec om zo toch te kunnen solo'en.. en zowiezo op LvL20 heb je pas 1 Lesser Heal en 4 Heal's en die zijn nog niet bepaald efficient ;) Zal later allemaal wel komen :)

inderdaad pas resto full speccen als je MC wil gaan doen

daarvoor gewoon lekker doen wat je fijn vind spelen om te levellen
ik heb zelf geleveled met de 30 enhencment / 21 resto build

edit:

WTF???? http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18582 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 25-10-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
THIS IS A GM ITEM
:p btw level req 70, en dat stond al 5 maanden in de database van alla :p

Neemt niet weg dat ik em ook zou willen hoor alsie echt was (ook al ben ik mage :p)

+75 Agility
+100 Stamina
+150 Intellect
+100 Frost Resistance
+100 Shadow Resistance

zieke stats voor iedereen

(maar vast gemaakt door iemand onder het mom van: HUNTER WEAPON!!!111oneoneeleven)

[ Voor 58% gewijzigd door Puc van S. op 25-10-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Misschien toch maar GM worden :P Dan maar al dat gezeik aan mn hoofd, maar toch een überwapen :P

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:00:
Owja nog ff over +Dmg, als het een channeled/DoT/HoT spell is worde de complete +dmg verdeelt over de ticks (als je bv +200 hebt en rejuv ticked 10x krijgt iedere tick +20)
Note: de druid HoT krijgt maar 80% van de totale +healing, omdat rejuvenation maar 4 ticks duurt. Renew, welke 5 ticks duurt, krijgt wel de volle 100% bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

I love my Warlock.

Gisteren weer de Lumber Mill aan het defenden in AB, ik zie een human rogue op zijn mount beneden staan, stuur mijn onzichtbare succy erop af, en toen ze vlakbij was uiteraard ''seduce''.

Rogue vanished, waarschijnlijk om de LM te ninja-en, maar wat denk je wat ?

Seduce breekt vanish :D

Daar stond ie dan met hartjes boven zijn hoofd... (en dan zijn rogues een eitje ;) )

En een vraagje aan Warriors, als jullie in Berserker Stance gaan (anti-fear toch?), en een lock gebruikt Death Coil (horror effect, niet te counteren), gaan jullie dan uit Berserker Stance ?

Want elke keer als ik een Warrior DC, kan ik m daarna zonder problemen fearen...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:00:
I love my Warlock.

Gisteren weer de Lumber Mill aan het defenden in AB, ik zie een human rogue op zijn mount beneden staan, stuur mijn onzichtbare succy erop af, en toen ze vlakbij was uiteraard ''seduce''.

Daar stond ie dan met hartjes boven zijn hoofd... (en dan zijn rogues een eitje ;) )

En een vraagje aan Warriors, als jullie in Berserker Stance gaan (anti-fear toch?), en een lock gebruikt Death Coil (horror effect, niet te counteren), gaan jullie dan uit Berserker Stance ?

Want elke keer als ik een Warrior DC, kan ik m daarna zonder problemen fearen...
beserker stance is niet continue anti fear alleen als je de beserk rage gebruikt das 20 sec en daarna weer ff op cooldown dus als jij ziet dat een warrior die rage doet dan wacht je ff en gebruik je dan pas die fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Berserker Stance is modus, geen skill of talent. We worden daar dus niet uitgepushed. Berserker Stance heeft wel een skill Berserker Rage welke fear kan breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ah, duidelijk, dan doen die warriors hun Berserker Rage dus niet op tijd aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik heb de volgende vragen.

Er zijn bepaalde builds bekend, waaronder dagger en combat. Ik ben combat,en dat wens ik ook te blijven.

Echter, gear is zonder problemen te verwisselen naargelang de behoefte.
Momenteel heb ik een deel SC gear, met wat andere blue's (eye of rend, frostbite girdle, Assasination blade)

Nu heb ik een 2e armorset gemaakt, met frostsaber leather. Als ik mijn 2e armorset aantrek, welke overigens ook aparte trinkets en ringen gebruikt, heb ik best hoge magic resists. 83 op shadow, 85 op frost, 23 fire, 28 arcane, 13 nature. Ik ben van plan deze set nog verder af te maken, voor maximale resists buffs. De gedachte hierachter is, dat ik zelfs met minder AP en agility nog genoeg "umph" heb om mages neer te halen, die zijn immers zwak in armor, maar met die set resist ik wel een hoop frost en shadow magic, locks en mages dus.

Nu wil ik een derde armorset samenstellen. Eventueel kan deze gemerged worden met de Resist set, maar dan met zoveel mogelijk +defense. Ik heb een Cloak of warding, met +5 defense, de dalrend set welke ik nu poog te farmen heeft +7, Marshall Harris Medaillon heeft +10, en er zijn nog wat kleine leather items + enchants die ik kan krijgen, met +defense. Ik kan theoretisch gezien (heb genoeg geld en tijd) aan zo'n 350 defense komen gok ik.

Is het interessant om te proberen? Sirdalord welke Prot warrior is, heeft iets meer dan 400 defense. Zou ik er als rogue veel van merken als ik 350 defense, veel magic resist en heel veel stamina heb, in plaats van puur agility en verder niks?

Ik zou dan in feite door het swappen van gear, 2 builds hebben, 1 stamina build, lang uithouden, veel hp, weinig schade nemen (van zowel melee en magic) en de DmgGear, met veel +crit en heel veel +agility.

Ik ben heel benieuwd of zoiets levensvatbaar is, en of er mensen zijn die dit al eens geprobeerd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:26:
Ah, duidelijk, dan doen die warriors hun Berserker Rage dus niet op tijd aan. :)
Berserker Rage breekt fear, dus die is ook bruikbaar als je al gefeared bent :)

Ook hebben we nog een fear brekende ability, Death Wish (20% meer damage, maar minder armor en lagere resistances) die 30 seconden duurt en als die aan staat kan je ook niet gefeared worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gimbooze schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:35:
[...]

Ook hebben we nog een fear brekende ability, Death Wish (20% meer damage, maar minder armor en lagere resistances) die 30 seconden duurt en als die aan staat kan je ook niet gefeared worden.
Ik denk eigenlijk dat de Warriors hun Berserker Rage al aan zetten als ze mij zien, maar aangezien ik ze eerst Seduce, zal die rage wel uitgewerkt zijn op het moment dat Death Coil voorbij is en mijn Fear eraan komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

De volgende keer is het ook gewoon een OW

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en Recklesness breekt ook fear! :D

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Tja, wat breekt vanish niet?

[sarcastisch]
Och, rogues zijn toch overpowered, laten we deze major rogue bugs maar lekker in het spel zitten.
[/sarcastisch]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Ik zit op Warsong US en ik vroeg me af of het mogelijk is om te moven naar een europese server (vanwege barre mc/ony/bwl tijden) en als reden op te geven dat ik verhuist ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:35:
[...]

Berserker Rage breekt ook Gouge en Sap. Erg leuk om in Zerker stance vlaggetjes te verdedigen tegen domme rogues die dat niet weten. Dit weekend ook al wat mensen er mee verrast, Farm verdedigen en pok, Sap tegen mn' harses terwijl de rogue de vlag probeert te jatten. Zerk Rage, Blood Rage, Intercept en gaan met die banaan. Mooiste was nog dat er een idioot Blind deed, wegrende, en het 30 seconden later weer met een Sap->capture probeerde te flikken. Mooi dat Zerk Rage een 30 sec cooldown heeft ;)

Helaas ben ik nog altijd helpeloos tegen mages met hun schaapje-tover :( Beeehhh!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
DarkShadow schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:50:
Ik zit op Warsong US en ik vroeg me af of het mogelijk is om te moven naar een europese server (vanwege barre mc/ony/bwl tijden) en als reden op te geven dat ik verhuist ben...
Helaas is dat niet mogelijk. Zit zelf ook op een US server maar kan er niet vanaf.
Tenzij je een EU account maakt.

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
sanderrs schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:52:
[...]

Helaas is dat niet mogelijk. Zit zelf ook op een US server maar kan er niet vanaf.
Tenzij je een EU account maakt.
hmm kan me herinneren dat ze daar in eerste instantie wel mee adverteerden...

Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben alle servers er last van dat sinds de 1.8 patch dat de lag van Orgrimmer en Iron forge verplaatst is naar de end game instances?
Wij hebben al meerdere BWL runs op moeten geven omdat het onmogelijk spelen was, iedereen had een 2000+ ping, dit is al echt sinds de 1.8 patch.
We zijn zelfs een keer gewiped in MC, we deden toen gewoon 6 uur over alle 10 de bosses door de lag terwijl we er normaal ongeveer 4:30 uur over doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Niet alleen end-game hoor, of je moet Razorfen Downs end-game noemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eigenlijk geen andere instances meer dan end-game, maar blijkbaar alle instances dus.
Vind het wel raar, de lag is weg in Iron Forge sinds de patch, maar ik heb liever lag in Iron Forge dan in instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ htt-thalan

als ik al gisteren zei, ik zie het nut er niet helemaal van in. Ik bedoel, in pvp moet je juist zo snel mogelijk damage doen als je uit stealth komt. Dus waarom voor resist gear gaan?

And ook, +def is zo raar.. Als rogue krijg je nauwelijks aggro in instances met een goede tank.

Waarom niet voor veel attack power and agility?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:32:

Nu wil ik een derde armorset samenstellen. Eventueel kan deze gemerged worden met de Resist set, maar dan met zoveel mogelijk +defense. Ik heb een Cloak of warding, met +5 defense, de dalrend set welke ik nu poog te farmen heeft +7, Marshall Harris Medaillon heeft +10, en er zijn nog wat kleine leather items + enchants die ik kan krijgen, met +defense. Ik kan theoretisch gezien (heb genoeg geld en tijd) aan zo'n 350 defense komen gok ik.

Is het interessant om te proberen? Sirdalord welke Prot warrior is, heeft iets meer dan 400 defense. Zou ik er als rogue veel van merken als ik 350 defense, veel magic resist en heel veel stamina heb, in plaats van puur agility en verder niks?
Ik ben heel benieuwd of zoiets levensvatbaar is, en of er mensen zijn die dit al eens geprobeerd hebben :)
heb het nog nooit gehoord maar ik zou het je ook niet aanraden ik heb op dit moment bijna 400 defense maar je levert toch aardig wat andere dingen in voordeel van de defense is dat je (shield) block, parry hoger liggen deze zijn ook gevoelig voor str en dat zijn juist dingen die een rogue niet echt nodig heeft. Als jij wilt "ontwijken" kan je beter dodgen denk ik met lekker veel agi.
Jij bent er nou eenmaal niet voor om klappen op te vangen en met defense spul wil je dat gewoon zoveel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Eindelijk is de grote vuurmeneer neer voor Orion. Als 4e (3e alliance) guild op Stormrage (laat!) Ging Ragnaros neer.

Loot:
Netherwind Pants
Nemesis Pants
Choker of the Firelord
Essence of the Firelord (!)
Een of andere cape met veel agility :P

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/ragnaros_down.jpg

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I love my Warlock.

Ja, ik ren ook veel met scubbie rond atm...

Gisteren ook wel lachen, komen er 2 man op me af gerend, een warrior en een rogue.
Ze waren nog wat ver weg, dus stuur ik mijn demon slet op de rogue af en seduce hem. De warrior had al rage gepakt en kon niet chargen (of hij deed het niet) maar hij had niet gezien dat de rogue seduced was. Immolate erop en wegrennen, corruption en agony erop, conflag erop toen hij bijna afgelopen was, fear en een shadowbolt (warrior dood). De rogue zat me natuurlijk op de hielen, maar omdat ik nog geen damage had gekregen van de warrior overleefde ik de aanslag. Deathcoil erop, scub weer seduce. Even life tab en bandage en daarna op mijn gemak alle spells erop.

Waarschijnlijk is het helemaal niets bijzonders, maar ik moet zeggen dat het HEERLIJK voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:34:
[...]

Ja, ik ren ook veel met scubbie rond atm...

Gisteren ook wel lachen, komen er 2 man op me af gerend, een warrior en een rogue.
Ze waren nog wat ver weg, dus stuur ik mijn demon slet op de rogue af en seduce hem. De warrior had al rage gepakt en kon niet chargen (of hij deed het niet) maar hij had niet gezien dat de rogue seduced was. Immolate erop en wegrennen, corruption en agony erop, conflag erop toen hij bijna afgelopen was, fear en een shadowbolt (warrior dood). De rogue zat me natuurlijk op de hielen, maar omdat ik nog geen damage had gekregen van de warrior overleefde ik de aanslag. Deathcoil erop, scub weer seduce. Even life tab en bandage en daarna op mijn gemak alle spells erop.

Waarschijnlijk is het helemaal niets bijzonders, maar ik moet zeggen dat het HEERLIJK voelt :)
NERF WARLOCK!!!!!!1111oneoneoneone

:P

mja ga regelmatig met een warlock maat van me grinden, gewoon uber relaxed, paar elite mobs taggen, chain fearen en beide gewoon ranged spammen :P

ook wel leuk in ab met een warlock op defense staan, gaat ook perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
DarkShadow schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:03:
[...]

hmm kan me herinneren dat ze daar in eerste instantie wel mee adverteerden...

Erg jammer.
Bericht gestuurt richting Blizzard om te vragen of het mogelijk is. _/-\o_

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:13:
@ htt-thalan

als ik al gisteren zei, ik zie het nut er niet helemaal van in. Ik bedoel, in pvp moet je juist zo snel mogelijk damage doen als je uit stealth komt. Dus waarom voor resist gear gaan?

And ook, +def is zo raar.. Als rogue krijg je nauwelijks aggro in instances met een goede tank.

Waarom niet voor veel attack power and agility?
Nou, als experiment :P

Zelfs dodge is op basis van geluk, heeft je vijand het geluk niet de missen omdat jij niet dodge't, dan is het alsnog gauw klaar. Die hit die je dan wél pakt, word zwaar verminderd door de defense :)

Maar blijkbaar is het een slecht idee want heb nog maar 1 positieve en verder alleen afkeurende reacties gehad :P

En wat betreft resists, er zijn speciale armorsets (Frostsaber armor, Chimeara armor) Met alleen maar +resist erop, geen stats. Deze zijn dus compleet waardeloos? Heb net een hele set compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:47:
[...]

Nou, als experiment :P

Zelfs dodge is op basis van geluk, heeft je vijand het geluk niet de missen omdat jij niet dodge't, dan is het alsnog gauw klaar. Die hit die je dan wél pakt, word zwaar verminderd door de defense :)

Maar blijkbaar is het een slecht idee want heb nog maar 1 positieve en verder alleen afkeurende reacties gehad :P

En wat betreft resists, er zijn speciale armorsets (Frostsaber armor, Chimeara armor) Met alleen maar +resist erop, geen stats. Deze zijn dus compleet waardeloos? Heb net een hele set compleet :P
Het spijt me je dit te moeten vertellen, maar: die sets zuigen keihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:47:
[...]

die sets alleen heb je geen ruk aan
ze dienen als basis

om op lvl 60 dusdanig te resisten dat je er wat aan hebt zul je richting de 150 a 200 aan moeten maar dan gimp je jezelf dusdanig op stats en damage dat je net zo goed naakt met lvl 1 daggers kan gaan pvp'en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

die sets alleen heb je geen ruk aan
ze dienen als basis

om op lvl 60 dusdanig te resisten dat je er wat aan hebt zul je richting de 150 a 200 aan moeten maar dan gimp je jezelf dusdanig op stats en damage dat je net zo goed naakt met lvl 1 daggers kan gaan pvp'en :P
Ja, ik zie het probleem niet hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

Ik wil je niet naakt tegenkomen in ieder geval. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

Fire
Frost
Shadow
Arcane
Nature

welke school wil je gaan resisten? -> dwz rond de 150 a 200 res voor gaan regelen

1. statwise suck je aars -> andere rogue/warrior/hunter/shaman pwnt in je notime
2. heb je resist tegen 1 zal elke andere school door je heen snijden als boter

PvP = burst dmg wint
PvE verschilt per mob/baas maar daar gaat het uiteindelijk om sustained dmg

bij PvE moet je zowieso op een gegeven moment bepaalde resistances halen, maar omdat je dan PvE bent en met een hele raid scheelt dat weer op je stats

op PvP moet je gewoon zo snel mogelijk en zo veel mogelijk dmg doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Succes Thalan. Probeer het uit en vertel ons je ondervindingen.

Jongens weten jullie nou nog niet dat als Thalan iets in zijn hoofd heeft het moet en zal gebeuren?
Zijn goed recht natuurlijk.
Volgens mij hebben we dezelfde discussie over een wapen gehad wat een proc had op disarm.
Ook al kwamen er vele tegenberichten wilde Thalan het toch proberen.

Sorry maar ik heb geen zin in een herhaling van deze discussie.

Thalan, probeer wat je wil. Laat het ons weten hoe het je bevallen is. Maar laat alsjeblieft de berichten van mensen die zeggen dat het waarschijnlijk weinig nut heeft onbeantwoord :)

Dit is btw geen flame, wanneer dat wel zo word opgepakt zal mijn woord opbouw misschien foutief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Waar staat dat in godsnaam voor, zie het overal staan maar snap um niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:13:
[...]

Fire
Frost
Shadow
Arcane
Nature

welke school wil je gaan resisten? -> dwz rond de 150 a 200 res voor gaan regelen

1. statwise suck je aars -> andere rogue/warrior/hunter/shaman pwnt in je notime
2. heb je resist tegen 1 zal elke andere school door je heen snijden als boter

PvP = burst dmg wint
PvE verschilt per mob/baas maar daar gaat het uiteindelijk om sustained dmg

bij PvE moet je zowieso op een gegeven moment bepaalde resistances halen, maar omdat je dan PvE bent en met een hele raid scheelt dat weer op je stats

op PvP moet je gewoon zo snel mogelijk en zo veel mogelijk dmg doen
Met "ik zie het probleem niet" doelde ik op de PvP video van die ene gast, die ging in WH gear mensen ganken :P

De proc op de shatterer heeft me trouwens veel goed gedaan, tis alleen om dps dat hij vervangen werd, was een van de gaafste wapens die ik ooit gehad heb, werkte zelfs op bosses :P

Goed goed, dus resist gear is een slecht idee. Ik hou nu eenmaal van experimenteren :P Ik zag dat ik veel +resist gear kon maken met Tribal leatherworking, ik dacht, het zou zonde zijn dat niet te proberen, die frostsabers zijn een eitje om te grinden en een ander nut voor hun leer bestaat er nu eenmaal niet :)

Ik heb en hou ze wel voor de fun, misschien heb ik er ooit nog wat aan, ondertussen lekker verder +agi gear sparen. Wel jammer dat de class op deze manier zo eenzijdig is, maar dat is ook omdat de rogue zo weinig gearafhankelijk is.
Tpn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:25:
Ik gok op "Quit the Fucking Troll" of zoiets, maar das ook maar een slag in de lucht :P
Exitium schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:12:
[...]

Ik wil je niet naakt tegenkomen in ieder geval. :P
Wegrennen is geen optie, ik heb een minor speed enchant laten doen op mijn SC boots, en die bevalt heeeel goed :P Je hebt geen keus! Wat moet geganked worden door een naakte rogue een enorme vernedering zijn :9

[ Voor 20% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-10-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

QFT = Quoted For Truth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik vond mijn vertaling passender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje te hebben zitten slacken bij Maggie begint het tempo eindelijk op te lopen.
Vanavond 1e poging op Shazzrah. Moet niet al te veel problemen opleveren. Iemand nog tips?

BTW Iemand die hier ook op dunemail rondhobbelt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Tpn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:25:
Quoted For Truth :+

Vanmiddag gaan we Broodlord en een paar draakjes omleggen :7

edit:
te laat :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Maegrim op 25-10-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:35:
Na een tijdje te hebben zitten slacken bij Maggie begint het tempo eindelijk op te lopen.
Vanavond 1e poging op Shazzrah. Moet niet al te veel problemen opleveren. Iemand nog tips?

purge :)

ow en pull em naar de plek van garr en own em daar (ranged ftw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hobbel al tijden op Dunemaul rond ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Shazzrah is easy, MT levend houden, Shaz zal af en toe blinken naar een groepje ranged, gelijk alle attacks stoppen, een warrior uit de ''ranged''-groep pakt aggro en moet terug rennen naar de MT in het midden die dan weer de aggro over kan nemen, rinse, repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met afstand het grootste watje van de instance imo.

Geef de rogues en warriors pijltjes, kunnen ze ook wat doen ^^

Plaats een warrior aan alle kanten, kan evt Shazz naar het midden terugtaunten, en als Shazz naar iemand blinkt moet diegene naar de tank lopen, niet in paniek de andere kant op -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
sanderrs schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:41:
[...]

Bericht gestuurt richting Blizzard om te vragen of het mogelijk is. _/-\o_
laat even weten wat het antwoord is, ik zal ook een mail sturen zodra ik daar tijd voor heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:52:
[...]

Met afstand het grootste watje van de instance imo.

Geef de rogues en warriors pijltjes, kunnen ze ook wat doen ^^

Plaats een warrior aan alle kanten, kan evt Shazz naar het midden terugtaunten, en als Shazz naar iemand blinkt moet diegene naar de tank lopen, niet in paniek de andere kant op -_-
Vond Sulfuron nog makkelijker eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:43:
[...]

Ik hobbel al tijden op Dunemaul rond ^^
yep hier ook Dunemaul.. in "Guild of the Elderly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die met 2GB RAM spelen, en zo ja, hoe bevalt dat?
Bij raids (crossroads bv) merk ik dat de latency omhoog vliegt (logisch) maar vooral de HDD is echt onwijs hard bezig om alles bij te houden. Laden en swappen neem ik aan.
Gaat 2GB RAM hier echt in werken, of valt dit wel mee?

Ik heb laatst wat problemen gehad met mijn RAM en heb die toen RMA gestuurd.
Had ander geheugen nodig, dus hetzelfde gekocht, en heb dus 1GB extra welke ik er nog bij moet plaatsten.

Anyways, zoals gevraagd, gaarne reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k thnx voor de tips, klinkt idd als een watje wanneer iedereen luistert.....
8)

Geddon--> Bomb--> Lekker in paniek de cloth groep inrennen terwijl iedereen schreeuwt dat ie naar de "bomb" plek moet.... BOEM...great

Iron Edge is trouwens guild waar ik in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:01:
k thnx voor de tips, klinkt idd als een watje wanneer iedereen luistert.....
8)

Geddon--> Bomb--> Lekker in paniek de cloth groep inrennen terwijl iedereen schreeuwt dat ie naar de "bomb" plek moet.... BOEM...great

Iron Edge is trouwens guild waar ik in zit.
Gewoon een stukje van de rand af gaan staan met de group (rond om het gat dus heel de raid verspreiden en dan ieder zijn eigen group dus) Ben je de bom? Loop naar de rand van het 'veld' en je kan rustig ontploffen zonder dat je een hoop mensen meeneemt..
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.