Ik heb de volgende vragen.
Er zijn bepaalde builds bekend, waaronder dagger en combat. Ik ben combat,en dat wens ik ook te blijven.
Echter, gear is zonder problemen te verwisselen naargelang de behoefte.
Momenteel heb ik een deel SC gear, met wat andere blue's (eye of rend, frostbite girdle, Assasination blade)
Nu heb ik een 2e armorset gemaakt, met frostsaber leather. Als ik mijn 2e armorset aantrek, welke overigens ook aparte trinkets en ringen gebruikt, heb ik best hoge magic resists. 83 op shadow, 85 op frost, 23 fire, 28 arcane, 13 nature. Ik ben van plan deze set nog verder af te maken, voor maximale resists buffs. De gedachte hierachter is, dat ik zelfs met minder AP en agility nog genoeg "umph" heb om mages neer te halen, die zijn immers zwak in armor, maar met die set resist ik wel een hoop frost en shadow magic, locks en mages dus.
Nu wil ik een derde armorset samenstellen. Eventueel kan deze gemerged worden met de Resist set, maar dan met zoveel mogelijk +defense. Ik heb een Cloak of warding, met +5 defense, de dalrend set welke ik nu poog te farmen heeft +7, Marshall Harris Medaillon heeft +10, en er zijn nog wat kleine leather items + enchants die ik kan krijgen, met +defense. Ik kan theoretisch gezien (heb genoeg geld en tijd) aan zo'n 350 defense komen gok ik.
Is het interessant om te proberen? Sirdalord welke Prot warrior is, heeft iets meer dan 400 defense. Zou ik er als rogue veel van merken als ik 350 defense, veel magic resist en heel veel stamina heb, in plaats van puur agility en verder niks?
Ik zou dan in feite door het swappen van gear, 2 builds hebben, 1 stamina build, lang uithouden, veel hp, weinig schade nemen (van zowel melee en magic) en de DmgGear, met veel +crit en heel veel +agility.
Ik ben heel benieuwd of zoiets levensvatbaar is, en of er mensen zijn die dit al eens geprobeerd hebben