Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Vond Sulfuron nog makkelijker eigenlijk.
Ow is sulfuron een boss? ik dacht dattie een trashmob was :>

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:00:
Zijn er hier mensen die met 2GB RAM spelen, en zo ja, hoe bevalt dat?
Bij raids (crossroads bv) merk ik dat de latency omhoog vliegt (logisch) maar vooral de HDD is echt onwijs hard bezig om alles bij te houden. Laden en swappen neem ik aan.
Gaat 2GB RAM hier echt in werken, of valt dit wel mee?

Ik heb laatst wat problemen gehad met mijn RAM en heb die toen RMA gestuurd.
Had ander geheugen nodig, dus hetzelfde gekocht, en heb dus 1GB extra welke ik er nog bij moet plaatsten.

Anyways, zoals gevraagd, gaarne reacties.
Bij mij draait het lekker heb nergens problemen mee, ja ik weet alleen niet of daar mijn systeem ook nog parten in speelt in vergelijking met jouw systeem dan.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:06
http://photobucket.com/al...urrent=ragnarosbugged.jpg

Ik vroeg me af wanneer die ging hearthstonen. Een GM tagde Ragnaros en hij ging naar 99% hierna, en hij wist ons te vertellen dat Ragnaros (in onze raid ID) bugged was. Het enige wat hij kon doen was de instance voor ons resetten (ja lekker zinvol). Nou ja, zondag gaat hij neer! Wel balen dat ik meeste DPK had van de rogues, stel dat Perditions Blade was gedropped.. :'(

Nu verspil ik men DKP vanavond waarschijnlijk aan Bloodfang hood oid :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaidID resetten is toch zeer nice? free epix!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:13:
[...]

Bij mij draait het lekker heb nergens problemen mee, ja ik weet alleen niet of daar mijn systeem ook nog parten in speelt in vergelijking met jouw systeem dan.
Was mijn specs vergeten te melden, dus bij deze:

AMD Athlon64 3200+ @ 2300MHz, 1GB Corsair in DC, 2*80GB in RAID-0, ATI X850XT PE 256MB, DELL FPW2005.

Best wel OK dus. Heb nergens anders problemen behalve met die raids.
Het geheugen is nu extra dus plaats ik het er gewoon bij, en als ik er niks extra van merk verkoop ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:26:
Wegrennen is geen optie, ik heb een minor speed enchant laten doen op mijn SC boots, en die bevalt heeeel goed :P Je hebt geen keus! Wat moet geganked worden door een naakte rogue een enorme vernedering zijn :9
Scheelt je wel een sap enzo, zal nu toch al verstijfd staan van angst. :P Betwijfel of je het gaat winnen though, zaterdag nog een lvl 60 druid (die niet op z'n best speelde, gevecht van vier minuten) verslagen en nipt van een lvl 54 rogue (wel op z'n best) verloren. Kan ook zijn dat zij überslecht zijn natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Vond Sulfuron nog makkelijker eigenlijk.
Hmm, bijna altijd gedoe met dat stomme geheal van die adds, hoever je ze ook wegtrekt. Niet dat we ooit wipen op die jongen, maar is een lang gevecht als je zo'n add helemaal oom krijgt, die hebben me toch een berg mana, vipersting ftw ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:06
Het is ook de bedoeling dat je rogues kicken. Als het goed is healen de adds nooit.

En Raid ID resetten is niet zo boeiend omdat we MC altijd op zondag clearen omdat dan iedereen tijd heeft.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Erm, bij ons healen die adds zich nooit.

Gewoon alle andere priests achter spawnpoint tanken, en elke keer 1 marken en ver ver terugpullen.
Piece of koekie.

Trouwens golemagg is ook wel een wuss. Ala hij slaat hard, maar verder doet die niks.
Beetje tank met equip en bijna alle healers op hem moet goed gaan imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

Scheelt je wel een sap enzo, zal nu toch al verstijfd staan van angst. :P Betwijfel of je het gaat winnen though, zaterdag nog een lvl 60 druid (die niet op z'n best speelde, gevecht van vier minuten) verslagen en nipt van een lvl 54 rogue (wel op z'n best) verloren. Kan ook zijn dat zij überslecht zijn natuurlijk. :P
ligt uiteraard aan jou level maar wat ik me herinner was je 45 als je dan echt van een 60 hebt gewonnen dan moet hij hebben liggen slapen want je raakt hem amper. en die rogue moet toch ook wel aan het klungelen geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

Hmm, bijna altijd gedoe met dat stomme geheal van die adds, hoever je ze ook wegtrekt. Niet dat we ooit wipen op die jongen, maar is een lang gevecht als je zo'n add helemaal oom krijgt, die hebben me toch een berg mana, vipersting ftw ^^
Zoals al gezegd, rogues kicken de weggetrokken add de hele tijd, en dan is het echt een eitje.

Golemagg leek ons ook niet al te moeilijk, die zal er a.s. zondag zeker aan gaan.

Azuresong Mageblade plz kthxbye ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Exitium schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

Ik heb me toch iets verkeken op druids. Ik heb Imp.Kick genomen, want ik dacht dat Silence echt de bom zou zijn. Naderhand blijkt dat 2 seconden gewoon veel te weinig is.

Ik viel een vol hp 60 tauren druid aan in catvorm, in winterspring, en dat gevecht was nog geen 15 seconden lang. Cheapshot, mepmep, Gouge, mepmep, Kidneyshot, mepmep, Kick (ging healen) SS en dood. Ging me iets te snel dacht ik eerst, maar boeie, HK is HK.

Dus later in IF wilde ik mijn resists testen, dus ging wat met mages en priests in de weer, testduels doen, Sw:pain en Flay spammen en kijken hoe vaak ik resist.

Druid wilde duel doen, dus ik mijn normale gear terug aan. Gaat die druid in beerform. Ik denk, geen probleem, evasion+gs en meppen maar. Elke keer als ik de kans had wilde ik gougen of kicken, maar beide waren nutteloos! De gouge werd elke keer ge blocked/parried/dodged (3 keer???) en mijn kick kwam niet eens aan! Ik deed 80 damage maar er kwam geen silence. Druid verklaarde dat heal in beervorm een skill is en geen spell, waardoor kick niet werkt :(

Wat heb ik dan aan die hele kick :{

Kwam erop neer dat die druid non-stop achter elkaar aan het healen was in beerform, terwijl ik maar bleef meppen. Stunlock was al niet mogelijk, de lag maakte dat de helft miste en de andere helft niet op tijd aankwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:32:
[...]

Zoals al gezegd, rogues kicken de weggetrokken add de hele tijd, en dan is het echt een eitje.

Golemagg leek ons ook niet al te moeilijk, die zal er a.s. zondag zeker aan gaan.

Enige probleem wat wij weleens hadden was dat de MT ineens een te dikke debuff kreeg... kregen 7 priests niet bij elkaar gehealed toen! :|

Ook onze doggytanks gingen weleens te vroeg dood, ook leuk als ineens 2 honden terug naar het baasje komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bij raids (crossroads bv) merk ik dat de latency omhoog vliegt (logisch) maar vooral de HDD is echt onwijs hard bezig om alles bij te houden. Laden en swappen neem ik aan.

Had ander geheugen nodig, dus hetzelfde gekocht, en heb dus 1GB extra welke ik er nog bij moet plaatsten.

Ik speel WoW op het volgende systeem:

AMD Athlon MP 2800+ (2x)
1GB PC2100 DDR SDRAM ecc reg. (2x512MB)
GigaByte GA-7DPXDW-P, AMD 760 (Lan, Raid)
Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB DDR (AGP, DVI, Retail)
RAIDCore BC4852 (8x SATA150, PCI-X, Retail)
4x (RAID5) Maxtor DiamondMax 10, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB, NCQ)

Ik heb een heel mooi L.I.S. Display welke netjes mijn systeem recources weergeeft. Onderandere CPU en geheugen belasting. Nu schommelen de beide CPU's tijdens het spelen van WoW zo rond de 50 %. Alleen staat het geheugen gebruik op 90 to 95 %. Nu had ik al geheugen te kort bij het gebruik van VMware dus ik heb afgelopen weekend nog 2 512MB modules er bij in gestoken, zodat ik nu op 2GB zit, maar helaas heb ik nog niet getest met WoW.

Waar mijn verhaal op neer komt is dat WoW steeds meer lijkt te gebruiken, want 1GB bijna geheel voltrekken vind ik nogal wat. Ik zal zo snel mogelijk eens gaan kijken wat het effect is van de 2GB.

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 25-10-2005 14:36 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Imodium schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:55:
Tweede avond op rij Ragnaros bugged (eerst 38%, dan 32% presons) en wil niet meer 'emergen' na sons of flame. Thx blizzard voor uren verspild aan tijd in MC en een shitload aan gold. GameMasters met nutteloze antworoden "Ja sorry maar we kunnen niks doen"
*Zwaait naar Vertex*

Ja, echt balen. Twee keer op een rij bugged. En we gingen zo goed. En uiteraard kunnen de GM's niets doen, geeneens onze potions terug of iets dergelijks. Mijn vertrouwen in Blizzard heeft een flinke deuk opgelopen. Hopelijk gaat het volgende week na de MC reset wel goed. Craftwerk heeft in ieder geval bij Ragnaros weinig succes..

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:34:
[...]

Wat heb ik dan aan die hele kick :{

Kwam erop neer dat die druid non-stop achter elkaar aan het healen was in beerform, terwijl ik maar bleef meppen. Stunlock was al niet mogelijk, de lag maakte dat de helft miste en de andere helft niet op tijd aankwam.
kick is tegen casters een druid is een hybrid, netzoals bij een shaman :P je kickt em, maar zijn wf procced dus ben je alsnog het haasje

druids vergen een hele andere tactiek

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:32:
[...]

Ach, uiteindelijk zijn ze allemaal makkelijk natuurlijk als de hele raid de tactics door heeft en weet wat ze moet doen.

Luci - MJD farmen we nu, wipen op geen eentje meer (Garr wilde nog weleens lastig doen, en bij Geddon moet iedereen effe opletten dat ie niet de halve groep opblaast, maar dat gaat nu ook foutloos).

We willen nog weleens wipen op trash trouwens, stomme hunters/healers die achteruit lopen en aggro-en, of heikneuters die net niet helemaal de wall "huggen" -_-

Wat voor tactics gebruiken jullie op raggie, wie haalt er de BRS-buff? en wat voor tactics doen jullie op de sons van raggie (steevast een paniekerige puinhoop bij ons)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:30:
[...]

ligt uiteraard aan jou level maar wat ik me herinner was je 45 als je dan echt van een 60 hebt gewonnen dan moet hij hebben liggen slapen want je raakt hem amper. en die rogue moet toch ook wel aan het klungelen geweest zijn
Deed toch nog wel leuke dmg tegen de druid moet ik zeggen, meer dan ik verwacht had. En een paar keer critten met SoC is ook wel aardig. :P Hij begon in caster form wat 'm niet super af ging, daarna switchte 'ie (met 40% health en renew aan) naar dire bear. Stond toen zelf na twee keer healen op 20%, dus divine shield + 2x holy light. Intussen bleef hij doormeppen, niet slim. Kreeg hem net onder 20%, toen hij maar eens ging healen. Ik hammer of justice (5 sec stun), gelijk een SoC crit erachteraan en toen hammer of wrath. Daarna een simpele hit toen 'ie net uit de stun was en hij ging neer. :D

Rogue kreeg ik tot 40%, ging wat sneller. Nadeel was dat dat gevecht gelijk na m'n duel met de druid was, waardoor m'n cooldown op m'n bubble nog niet eens halverwege was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:43:
[...]
kick is tegen casters een druid is een hybrid, netzoals bij een shaman :P je kickt em, maar zijn wf procced dus ben je alsnog het haasje

druids vergen een hele andere tactiek
Zowiezo is kick maar 1 school van magic die gestopt word, houd je niet tegen om andere shocks of wat dan ook te spammen op zn hoofd :9

Druids, is een hard gevecht moet ik zeggen voor een rogue.. probleem is die bear form / heal / bash
Door de bash kan hij weer terug naar caster en dan healen en weer naar bear toe, denk dat je enige kans is om hem in caster vorm te krijgen en daar te WTFPWNEN! In bear form kun je blijven rammen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:35:
[...]

Ik speel WoW op het volgende systeem:

AMD Athlon MP 2800+ (2x)
1GB PC2100 DDR SDRAM ecc reg. (2x512MB)
GigaByte GA-7DPXDW-P, AMD 760 (Lan, Raid)
Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB DDR (AGP, DVI, Retail)
RAIDCore BC4852 (8x SATA150, PCI-X, Retail)
4x (RAID5) Maxtor DiamondMax 10, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB, NCQ)

Ik heb een heel mooi L.I.S. Display welke netjes mijn systeem recources weergeeft. Onderandere CPU en geheugen belasting. Nu schommelen de beide CPU's tijdens het spelen van WoW zo rond de 50 %. Alleen staat het geheugen gebruik op 90 to 95 %. Nu had ik al geheugen te kort bij het gebruik van VMware dus ik heb afgelopen weekend nog 2 512MB modules er bij in gestoken, zodat ik nu op 2GB zit, maar helaas heb ik nog niet getest met WoW.

Waar mijn verhaal op neer komt is dat WoW steeds meer lijkt te gebruiken, want 1GB bijna geheel voltrekken vind ik nogal wat. Ik zal zo snel mogelijk eens gaan kijken wat het effect is van de 2GB.
Dat je CPU's op 50% zitten is niet zo raar natuurlijk. Het spel in UNI en niet SMP compatible.

Wat het geheugen gebruik betreft, WoW wordt natuurlijk erg druk bespeeld en dus zitten er onwijs veel data (locatie info, speler info, textures die niet meer in het video geheugen passen) in die geladen dient te worden. Met name bij raids op steden/plaatsen lijkt mij dit erg toepasselijk.

Met mijn alt char doe ik nog wel eens raids bij XR. Laatst een raid gehad waarbij de horde zeker 80 man had en de alliance, ik gok, dicht bij de 80. Was niet voor uit te branden met momenten. Kijken naar de HDD led zie ik dat die continue bezig is.
Als dit alles nu al in het geheugen gecached zit, ipv in de page file, dan moet dat aanzienlijk schelen.

Anyways, ik denk dat ik vanaaf maar eens dat geheugen er bij plaatst en hop0en dat het geheugen nog OK is. Winkel zij dat het goed door hun tests heen kwam terwijl het bij mij errors geeft in memtest86, die zij ook gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:45:
[...]

Ach, uiteindelijk zijn ze allemaal makkelijk natuurlijk als de hele raid de tactics door heeft en weet wat ze moet doen.

Luci - MJD farmen we nu, wipen op geen eentje meer (Garr wilde nog weleens lastig doen, en bij Geddon moet iedereen effe opletten dat ie niet de halve groep opblaast, maar dat gaat nu ook foutloos).

We willen nog weleens wipen op trash trouwens, stomme hunters/healers die achteruit lopen en aggro-en, of heikneuters die net niet helemaal de wall "huggen" -_-

Wat voor tactics gebruiken jullie op raggie, wie haalt er de BRS-buff? en wat voor tactics doen jullie op de sons van raggie (steevast een paniekerige puinhoop bij ons)?
Geen idee, wij zijn pas bij Golemagg na 9 raids in totaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Imodium schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:15:
http://photobucket.com/al...urrent=ragnarosbugged.jpg

Ik vroeg me af wanneer die ging hearthstonen. Een GM tagde Ragnaros en hij ging naar 99% hierna, en hij wist ons te vertellen dat Ragnaros (in onze raid ID) bugged was. Het enige wat hij kon doen was de instance voor ons resetten (ja lekker zinvol). Nou ja, zondag gaat hij neer! Wel balen dat ik meeste DPK had van de rogues, stel dat Perditions Blade was gedropped.. :'(

Nu verspil ik men DKP vanavond waarschijnlijk aan Bloodfang hood oid :+
Sorry hoor.

Een GM vertelt jullie dat Ragnaros op jullie raid ID gebugged is, en biedt een instance reset aan waardoor je een nieuwe raid-id krijgt en dat vind jij niet zinvol?!
Ten eerste heb je lekker free epics, en daarbij ook nog eens een goede Ragnaros...

Ik wou dat wij dat soort support kregen zeg, als bij ons Vaelastrasz op de eerste dag van de raid-ID niet zou spawnen geven ze ons het advies te wachten totdat de instance gereset is.. dan mag jij onze GM's hebben want jullie nemen hulp blijkbaar toch niet aan... en maar klagen dat GM's niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Gimbooze schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:51:
[...]

Sorry hoor.

Een GM vertelt jullie dat Ragnaros op jullie raid ID gebugged is, en biedt een instance reset aan waardoor je een nieuwe raid-id krijgt en dat vind jij niet zinvol?!
Ten eerste heb je lekker free epics, en daarbij ook nog eens een goede Ragnaros...

Ik wou dat wij dat soort support kregen zeg, als bij ons Vaelastrasz op de eerste dag van de raid-ID niet zou spawnen geven ze ons het advies te wachten totdat de instance gereset is.. dan mag jij onze GM's hebben want jullie nemen hulp blijkbaar toch niet aan... en maar klagen dat GM's niets doen.
Ach Nightwatchers had zoiets ook, maar alleen van de mensen die online waren werd het ID reseted, van de offline mensen niet.... die konden dus lekker een hele reset uit hun neus vreten..
En waarom kregen die offliners het niet, want ze mogen geen ID's meer resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Gimbooze schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:55:
[...]

Het spijt me je dit te moeten vertellen, maar: die sets zuigen keihard.
Ik neem niet eens de moeite om zoiets op de AH te zetten, zelfs het pattern niet. Vendorcrap is het.

Enigste wat nuttig is is Dark Iron armor voor warrior. STA+AC+FR=MC gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
En flarecore stuff voor de casters (en evt. de legs/robes voor PvP ers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16

Ik heb 2gb in combo met amd xp 2500+@3000+ en een ati radeon 9700

Had eerst 1gig maar je merkt het verschil echt wel, vooral in wow en vooral tijdens vliegen door IF heen :), eerst was dat altijd een lag show.

Trouwens een videokaart met 256 mb mem (6800gt ofzo) zal ook zeker helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Zowiezo is kick maar 1 school van magic die gestopt word, houd je niet tegen om andere shocks of wat dan ook te spammen op zn hoofd :9

Druids, is een hard gevecht moet ik zeggen voor een rogue.. probleem is die bear form / heal / bash
Door de bash kan hij weer terug naar caster en dan healen en weer naar bear toe, denk dat je enige kans is om hem in caster vorm te krijgen en daar te WTFPWNEN! In bear form kun je blijven rammen :/
Klopt, maar Imp. Kick = Silence. Normale kick alleen een interrupt.

In caster (en blijkbaar ook cat) vorm zijn ze blijkbaar best zwak, die beervorm is net alsof je tegen een pala vecht, heal heal heal :{

Mja, de meeste druids lopen niet 24/7 in beer rond, bij een duel zijn ze erop voorbereid. Met een juiste stunlock van een rogue die de opener in Castervorm heeft, moeten ze niet kunnen shiften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Dat je CPU's op 50% zitten is niet zo raar natuurlijk. Het spel in UNI en niet SMP compatible.

Wat het geheugen gebruik betreft, WoW wordt natuurlijk erg druk bespeeld en dus zitten er onwijs veel data (locatie info, speler info, textures die niet meer in het video geheugen passen) in die geladen dient te worden. Met name bij raids op steden/plaatsen lijkt mij dit erg toepasselijk.

Met mijn alt char doe ik nog wel eens raids bij XR. Laatst een raid gehad waarbij de horde zeker 80 man had en de alliance, ik gok, dicht bij de 80. Was niet voor uit te branden met momenten. Kijken naar de HDD led zie ik dat die continue bezig is.
Als dit alles nu al in het geheugen gecached zit, ipv in de page file, dan moet dat aanzienlijk schelen.

Anyways, ik denk dat ik vanaaf maar eens dat geheugen er bij plaatst en hop0en dat het geheugen nog OK is. Winkel zij dat het goed door hun tests heen kwam terwijl het bij mij errors geeft in memtest86, die zij ook gebruikten.
Als ik zo naar de belasting van mijn processoren kijk lijkt het dat WoW weldegelijk SMP compatibel is. Aangezien beide processoren netjes de CPU load verdelen, beide rond de 50%. Tenminste dat lijkt mij een vrij logische redenering, ik kan wel eens gaan kijken of ik een tooltje kan vinden om eens te gaan kijken wat er allemaal CPU's belast tijdens het spelen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 25-10-2005 15:46 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:17:
[...]

Klopt, maar Imp. Kick = Silence. Normale kick alleen een interrupt.

In caster (en blijkbaar ook cat) vorm zijn ze blijkbaar best zwak, die beervorm is net alsof je tegen een pala vecht, heal heal heal :{

Mja, de meeste druids lopen niet 24/7 in beer rond, bij een duel zijn ze erop voorbereid. Met een juiste stunlock van een rogue die de opener in Castervorm heeft, moeten ze niet kunnen shiften.
Nou dat heal heal heal van een druid valt wel mee hoor ;).
Tenminste de frenzy regeneration (de heal in beer vorm) heeft een cooldown van 3 minuten. Een free heal na een bash komt er meestal ook wel en veel druids hebben ook nog wel de instant heal dus :) maarja wat verwacht je anders ook van een healing class :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Killua schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

Nou dat heal heal heal van een druid valt wel mee hoor ;).
Tenminste de frenzy regeneration (de heal in beer vorm) heeft een cooldown van 3 minuten. Een free heal na een bash komt er meestal ook wel en veel druids hebben ook nog wel de instant heal dus :) maarja wat verwacht je anders ook van een healing class :p
Ik verwacht dat als ze healen ik ze een schop verkoop en dat het dan maar es afgelopen is met dat geheal de hele tijd, dát verwacht ik :P

Voortaan wachten tot ze caster zijn en wegblijven van boze beren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
HTT-Thalan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:03:
[...]

Ik verwacht dat als ze healen ik ze een schop verkoop en dat het dan maar es afgelopen is met dat geheal de hele tijd, dát verwacht ik :P

Voortaan wachten tot ze caster zijn en wegblijven van boze beren :P
Ik heb zelf 2 lvl 60 druids en een 54 rogue maar heb heel weinig pvp ervaring dus het kan onzin zijn wat ik vertel :)
Ik weet dat warriors best irri zijn als ze goede equip en dan vooral wapens hebben. Ik moet dan toch regelmatig naar caster vorm om te healen omdat ze toch aardig door mijn bearvorm heenhakken. Delf dan toch ook regelmatig het onderspit. En ja ik weet je moet warriors met een AR op afstand houden als een druid maar dat lukt niet altijd en ik hou van feral (heb trouwens ook een resto build)
Nu weet ik niet hoe het met een rogue is uit ervaring maar lijkt me toch dat een rogue dan toch ook aardig door mijn bearvorm heen moet kunnen hakken. Nu zal ik ook wel meer damage op een rogue doen dan op een warrior maar lijkt me ook dat een rogue me zo dood heeft als ik in castervorm ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:07:
[...]

Ik heb 2gb in combo met amd xp 2500+@3000+ en een ati radeon 9700

Had eerst 1gig maar je merkt het verschil echt wel, vooral in wow en vooral tijdens vliegen door IF heen :), eerst was dat altijd een lag show.

Trouwens een videokaart met 256 mb mem (6800gt ofzo) zal ook zeker helpen!
Zoals later verteld in een post met mijn specs heb ik een ATI X850XT PE die het heel aardig doet met 1680x150 resolutie. Maar idd, 256MB helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:42:
[...]

Als ik zo naar de belasting van mijn processoren kijk lijkt het dat WoW weldegelijk SMP compatibel is. Aangezien beide processoren netjes de CPU load verdelen, beide rond de 50%. Tenminste dat lijkt mij een vrij logische redenering, ik kan wel eens gaan kijken of ik een tooltje kan vinden om eens te gaan kijken wat er allemaal CPU's belast tijdens het spelen. :)
Volgens mij begrijp jij het principe van SMP en UNI niet helemaal met een non-SMP compatible/aware programma.
Dat beide CPU's 50% doen is juist omdat het programma niet SMP compatible/aware is.
Probeer eens een programma uit te voeren als 3DMark ofzo. Zal je ook zien dat beide CPU's 50% doen. Iig iets zwaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Gimbooze schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:51:
[...]

Sorry hoor.

Zondag is de vaste raiddag van Craftwerk. Als we dan opeens een MC reset krijgen en dinsdag beginnen met clearen, betekend dit dat we zondag dus niet kunnen raiden. En we hebben niet voor niets zondag gekozen. Ik had liever gezien dat die GM gewoon Ragnaros fixte, of respawnde of iets dergelijks. Wij hebben simpelweg héél erg weinig aan een MC reset.

En ja, als je twee nachten lang zit te knikkebollen achter je PC voor Ragnaros, en het lukt niet door een fout van Blizzard, ga je inderdaad klagen. Tenzij je me het tegendeel laat zien...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Snappie88 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:24:
[...]

Zondag is de vaste raiddag van Craftwerk. Als we dan opeens een MC reset krijgen en dinsdag beginnen met clearen, betekend dit dat we zondag dus niet kunnen raiden. En we hebben niet voor niets zondag gekozen. Ik had liever gezien dat die GM gewoon Ragnaros fixte, of respawnde of iets dergelijks. Wij hebben simpelweg héél erg weinig aan een MC reset.
Respawnen hebben jullie zelf al gedaan (andes heb je niet 2 avonden geprobeerd) en dat werkte dus niet.

En heb je vroeger wel eens een gebugde instance gehad? wat deed je toen? Ik gok ook de instance resetten, en dat is dus precies wat de GM gedaan heeft, de instance resetted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:28:
[...]

Respawnen hebben jullie zelf al gedaan (andes heb je niet 2 avonden geprobeerd) en dat werkte dus niet.

En heb je vroeger wel eens een gebugde instance gehad? wat deed je toen? Ik gok ook de instance resetten, en dat is dus precies wat de GM gedaan heeft, de instance resetted.
Ja, alleen jammer dat als je die nu gaat clearen dat dat op zondag niet meer kan doordat ie voor 6 dagen gesaved wordt, probleem dat je met de andere instances natuurlijk niet had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
* addictive heeft zojuist eindelijk ook WoW gekocht :)

Nu heb ik het net geinstalleerd, en wil ik graag een account aanmaken, maar nu heb ik én geen creditcard én nog geen prepaidcard (uitverkocht enzo :() Maar ik heb nu wel die 30 dagen gratis (en de 10 days pass voor een vriend).
Bestaat er geen mogelijkheid om dat account toch aan te maken, want ik wil vanavond wel graag spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

addictive schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:57:

Nu heb ik het net geinstalleerd, en wil ik graag een account aanmaken, maar nu heb ik én geen creditcard én nog geen prepaidcard (uitverkocht enzo :() Maar ik heb nu wel die 30 dagen gratis (en de 10 days pass voor een vriend).
Bestaat er geen mogelijkheid om dat account toch aan te maken, want ik wil vanavond wel graag spelen :D
Ik vrees dat je pech hebt. Dit was in het begin ook een erg vaak voor komend probleem. Creditcards zijn nu eenmaal niet zo gewoon in Nederland en de gamecards zijn regelamtig uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 14:15

heeeeeeeel in het begin van WoW kon je allemaal xxxxxx invullen bij de creditcard, maar ik d8 dat dat niet meer kon. En anders weet ik het ook niet... :/

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook in het begin ik heb toen een duitse bank gekozen, zo kon je zonder credit card of prepaid card een account maken. Deze heb ik later gewoon weer kunnen terugzetten naar mijn nieuwe credit card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22

Is het niet mogelijk om met die 10day pass te registreren, en na die 10 dagen verder te gaan met de key van je eigen WoW ? Of zijn de 2 gekoppeld aan elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Sjoan schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:11:
[...]

Is het niet mogelijk om met die 10day pass te registreren, en na die 10 dagen verder te gaan met de key van je eigen WoW ? Of zijn de 2 gekoppeld aan elkaar?
Met 10 day pass heb je juist een CC nodig.

Je kan dus eerst die pas gebruiken en later omzetten naar je cd-key, helaas moet je van Blizzard een CC hebben om die 10-day pas te gebruiken. Waarschijnlijk een soort veiligheid van Blizzard ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Bulligan op 25-10-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tpn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:15:
Jongens weten jullie nou nog niet dat als Thalan iets in zijn hoofd heeft het moet en zal gebeuren?
Zijn goed recht natuurlijk.
Inderdaad. Ik heb zo langzamerhand geleerd dat ik beter m'n mond kan houden :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:52:
[...]

Met afstand het grootste watje van de instance imo.
sulfuron vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Zo, nu was de lag een stuk minder, dus nog een keer solo Mother Smolderweb gedaan in LBRS.

Nu in 1 keer dood en guess what...... Wildheart Boots :) Hoefde haar maar 2 keer te killen :)

Voor de droods die dit ook willen doen moet je hier even kijken. Tevens staat een filmpje hier om een beetje een idee te krijgen hoe het moet.

Succes iedereen!

(houd er wel rekening mee dat je ong een kwartier to 25 minuten bezig bent :P)

[ Voor 17% gewijzigd door Monsie op 25-10-2005 17:57 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Monsie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:55:
Nu in 1 keer dood en guess what...... Wildheart Boots :) Hoefde haar maar 2 keer te killen :)
Mjah, misschien een optie voor Alliance, want die gaan minder vaak naar LBRS. Maar als ik jullie (= andere Druids) was zou ik gewoon een leuk party vinden en het proberen. Kan je ook meteen voor de WH schouders gaan van die hond. Solo is nog steeds redelijk moeilijk, en als je het niet haalt ben je ook weer lekker lang bezig.

*Snappie had veel geluk met de vier moeilijkste Wildheart delen (Boots, Pauldrons, Kilt en Cap) in twee dagen tijd :Y) *

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Snappie88 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:02:
[...]

Mjah, misschien een optie voor Alliance, want die gaan minder vaak naar LBRS. Maar als ik jullie (= andere Druids) was zou ik gewoon een leuk party vinden en het proberen. Kan je ook meteen voor de WH schouders gaan van die hond. Solo is nog steeds redelijk moeilijk, en als je het niet haalt ben je ook weer lekker lang bezig.

*Snappie had veel geluk met de vier moeilijkste Wildheart delen (Boots, Pauldrons, Kilt en Cap) in twee dagen tijd :Y) *
Erg netjes, maar de shoulders had ik al en die pokke boots dropte maar niet als ik in een party zat, dus ik ben het sinds gisteren gaan soloën :) vandaag maar 1 try en toen dropte ze :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
LOL

Open ik m'n mailbox, zie ik een mailtje van de guild's bank-char.

Topic: Salary, open ik dat mailtje krijg ik zomaar 200g cadeau <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/1129982031253.jpg

Afgehaald van wowguru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
*kuch* fake *kuch* dit is allemaal voorbij gekomen :) alles gebaseerd op geruchten

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 13:14
[...]

Moeilijkste is het Vest hoor. UBRS is een lange instance, moeilijk party voor te vinden (15 man, key) en altijd competitie. Gelukkig had ik m'n Vest daar op de 1e run (de andere druid was niet blij :P).

Eergister was er weer een reset bij ons in MC. Toen weer tot aan Shazzrah gecleared en gister Sulfuron voor het eerst geprobeerd (dood na 3 tries) en Golemagg (dood na 2 tries, eerste keer gewiped op 1%). Gelukkig dropte Cenarion Vestments en was het all mine! :D De gehele run zat ik al tegen een andere druid te fucken dat hij ging droppen en ik hem zou krijgen (ik had het meeste lost points), echt meesterlijk dat het nog gebeurde ook. Nu is het wachten tot we genoeg mensen hebben met de quest om Majordomo te summonen (= volgende week). Ben benieuwd in hoeverre die baas gaat lukken, want heb het idee dat die een stuk moeilijker is dan die push-overs die we tot nu toe hebben meegemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monsie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:02:
[...]

*kuch* fake *kuch* dit is allemaal voorbij gekomen :) alles gebaseerd op geruchten
Weet ik, maar het blijft leuk om het te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
je moet sulfuron na golemagg doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:29:
je moet sulfuron na golemagg doen :)
wij doen sulfuron altijd voor golemagg

het maakt eigenlijk geen zak uit :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Maakt niet uit in welke volgorde je het doet, als je op het eind maar Ragnaros om zeep helpt! :D

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ik wordt sinds patch 1.8 echt helemaal gek van die lag op Ragnaros. We hebben nog geen 1 MC normaal zonder lag kunnen spelen. Zondag moesten we ook al opgeven omdat de lag te erg werdt. Vandaag helemaal geen lag tot 18.30. Toen in een keer zware lag, maar nog wel speelbaar. Nu is het echt onspeelbaar geworden, 1800ms met elke paar seconden lagspikes. Weer een avond verknalt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was tot nog toe redelijk te doen nog met de lag voor mij, maar ik zit nu ook op 1700.
Het forum ligt ook plat en volgens mij is er ook nog geen bericht van Blizzard gekomen, of heb ik dat mis?
Ik heb in ieder geval wel heel erg veel mensen over extreme lag horen klagen.
Ik zit ook wel op Silvermoon en die is ook wel heel erg druk.
Als ze eens de mogelijkheid gaven mijn chars van Silvermoon naar een andere (normal) server te verhuizen, zou ik het wel doen denk ik, misschien dat het dan weer wat speelbaarder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toeval zeg, lag is er weer en forum geeft weer vage melding aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:38:
Toeval zeg, lag is er weer en forum geeft weer vage melding aan.
Lag is er al voor de afgelopen 2 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ragnaros tot 15% voordat de sons kwamen en nefarian met 1 dooie paladin en de rest bleef levend :(

wow word te makkelijk :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:21:
ragnaros tot 15% voordat de sons kwamen en nefarian met 1 dooie paladin en de rest bleef levend :(

Quit it then.
Jullie zijn dan 1 van de hardcore guilds enzo :P

Wij zitten nu net bij raggie, majordomo eergister down voor het eerst. We zijn aan de late kant, maar is helemaal niet erg :)
Voordat wij in bwl zitten en nefarian down hebben, zijn we 3 jaar verder.

Leuk zo ja, ik wacht al sinds de 18de op me gamecard ;(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

lol nice :)
is het wel es iemand gelukt om zonder sons rag dood te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wij kregen Raggie tot 32% voor de Sons. En onze beloning? Een bugged Raggie :|

*Snappie stopt wel met zeuren*

BTW: Nefarian down met slechts één dooie Pala? Ik dacht dat ié slechts vijf keer is gekilled door guilds, hoe kunnen jullie hem ondertussen op grinding status hebben? :o

[ Voor 21% gewijzigd door Snappie88 op 25-10-2005 23:37 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ysondre op Stormrage down, loot en screenie's inc :D

Ze gaat mooi neer... :)
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/tn_ysondrefalls.jpg

Om daarna lekker te liggen :+
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/tn_ysondrelies.jpg

En de Epix!
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/tn_ysondreloot.jpg

Daarnaast ook een filmpje gemaakt van het spreken met Malfurion Stormrage, zo boeiend is het niet, maar wel aardig :P Heb alleen geen storage ruimte en filefront doettet niet :(

[ Voor 103% gewijzigd door Mojo op 26-10-2005 00:10 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:52
Mojo schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:22:
Ysondre op Stormrage down, loot en screenie's inc :D

Ze gaat mooi neer... :)
[afbeelding]

Om daarna lekker te liggen :+
[afbeelding]

En de Epix!
[afbeelding]

Daarnaast ook een filmpje gemaakt van het spreken met Malfurion Stormrage, zo boeiend is het niet, maar wel aardig :P Heb alleen geen storage ruimte en filefront doettet niet :(
Damn, 3 epics van 1 boss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 10:35

Infernis

Psychotic Weaboo

Eindelijk full giantstalker set, heeft ff geduurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
admiral schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:56:
[...]

lol nice :)
is het wel es iemand gelukt om zonder sons rag dood te krijgen?
Bij gimbooze hebben ze het wel eens gered tot 1% zonder sons. Maarja, wel of geen sons, hij is down ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 07:37:
[...]

Bij gimbooze hebben ze het wel eens gered tot 1% zonder sons. Maarja, wel of geen sons, hij is down ;)
das wel minder als de sons dan inene fout gaan en je daarop wiped :P

gisteren me EF gloves gewonnen \o/
helaas daarna niet meer genoeg dkp over voor de bracers en daardoor dus helaas mijn 5 piece setbonus misgelopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die plans waren een random drop, normaal droppen die dragons maar 2 epics + een epic questitem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik zie nou al op tegen de endgame eigenlijk. Als shaman is er al niet zoveel goeie mail te krijgen en in elke 10 man / 15 man raid zullen toch wel minimaal 2 a 3 shamans, wellicht zelfs 4 naar UBRS meegaan ivm het feit dat Shaman bijna 20% vertegenwoordigt van de horde.

Als druid ging ik meestal als enige mee en moest ik nog 30 a 40 runs doen om uberhaupt mijn WH item maar te zien droppen. Laat staan als ik daarnaast ook nog maar 33% of 50% kans heb om het daadwerkelijk te winnen ;(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Ragnaros down krijgen zonder sons gaat niet meer, wat je ook doet, de sons komen, hoe dan ook. Dat is verandert een patch of 2 a 3 terug. Daarvoor was het inderdaad wel mogelijk om Ragnaros down te krijgen zonder sons.

Gisteren buiten alle lag (soms 5k ms) toch nog ver kunnen komen in BWL. We hebben nu tot Chromaggus gecleared (zondag NIETS kunnen doen, maandag met ale lag en uitstel tot 22.00u tot lootlord down). Gelijk gekeken welke breaths hji heeft. Blijkt het Frost burn en Corrosive Acid te zijn. CHromaggus is down vanavond. Kunnen we eindelijk Nefarian uitproberen.
Gisteravond na BWL gelijk even Thunderaan gesummoned. We hebben nu 2x Thunderfury in de guild. En als we 8 elementium ore hebben, komt de derde er gelijk ook bij. nummer 4 is ook onderweg (we hebben veel geluk met de bindings, die droppen veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FunkyTrip schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:29:
Ik zie nou al op tegen de endgame eigenlijk. Als shaman is er al niet zoveel goeie mail te krijgen en in elke 10 man / 15 man raid zullen toch wel minimaal 2 a 3 shamans, wellicht zelfs 4 naar UBRS meegaan ivm het feit dat Shaman bijna 20% vertegenwoordigt van de horde.

Als druid ging ik meestal als enige mee en moest ik nog 30 a 40 runs doen om uberhaupt mijn WH item maar te zien droppen. Laat staan als ik daarnaast ook nog maar 33% of 50% kans heb om het daadwerkelijk te winnen ;(
Dire Maul anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:29:

Fuck elements

5 man Dire Maul daar haal je je troep vandaan ( en jandice uit scholo voor de mail healing shoulders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou ik was een aantal keren met een party(5man) naar LBRS en voordat je bij Smoltherweb bent ben je al gauw wat verder dat 20 minuten. Solo is die spinnnemans best te doen alleen je moet goed concentreren en constant je mana op peil houden. Ik deed dat mbv die goedkope mana potions. Gewoon in het begin al beginnen met drinken en dan raak je nooit zonder. Het hele gevecht duurde ongveer 18 minuten per keer en ik heb geloof ik na 4x de boots gekregen. Wel een aantal keren af gegaan omdat ik stom was en een andere spin erbij kreeg. Nu nog maar eens een paar keer geluk hebben voor mijn vest, cowl en spaulders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren sinds lange tijd weer eens ingelogd op Raserian mn rogue. Nou ik kan er helemaal geen plezier meer aan beleven en dat vind ik toch wel jammer :/

Denk dat het komt omdat ik gewoon ver in de min sta met DKP (-70 op het moment nog)
En gewoon dat het spelen van een rogue gewoon vrij saai is endgame wise, je kunt alleen maar DPS doen en je bent heeeeeeel erg kwetsbaar tijdens het DPS'en :)

En ook nog dat de meeste rogue's mee gaan op de MC-Lootruns en niet op de whiperaids (voor het eerst Domo/Rag en Onyxia proberen enzo en tactics proberen te verbeteren..)

Achja komt wel goed hoop ik :D

[ Voor 18% gewijzigd door RaseriaN op 26-10-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:44:
[...]

Nou ik was een aantal keren met een party(5man) naar LBRS en voordat je bij Smoltherweb bent ben je al gauw wat verder dat 20 minuten. Solo is die spinnnemans best te doen alleen je moet goed concentreren en constant je mana op peil houden. Ik deed dat mbv die goedkope mana potions. Gewoon in het begin al beginnen met drinken en dan raak je nooit zonder. Het hele gevecht duurde ongveer 18 minuten per keer en ik heb geloof ik na 4x de boots gekregen. Wel een aantal keren af gegaan omdat ik stom was en een andere spin erbij kreeg. Nu nog maar eens een paar keer geluk hebben voor mijn vest, cowl en spaulders :)
*kuch* innervate ftw :P (maar dan moet je wel grotendeels resto-build zijn :) Al moet ik zeggen dat ik toch aan het einde 1 potion nodig had, want mn innervate was nog niet gereed

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

RaseriaN schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:48:
Gisteren sinds lange tijd weer eens ingelogd op Raserian mn rogue. Nou ik kan er helemaal geen plezier meer aan beleven en dat vind ik toch wel jammer :/

Denk dat het komt omdat ik gewoon ver in de min sta met DKP (-70 op het moment nog)
En gewoon dat het spelen van een rogue gewoon vrij saai is endgame wise, je kunt alleen maar DPS doen en je bent heeeeeeel erg kwetsbaar tijdens het DPS'en :)

En ook nog dat de meeste rogue's mee gaan op de MC-Lootruns en niet op de whiperaids (voor het eerst Domo/Rag en Onyxia proberen enzo en tactics proberen te verbeteren..)

Je moet net zoals mij een paladin gaan spelen endgame.
Dat is wel leuk
/sigh
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Gisteren m'n 5e felheart geloot en daarmee dus de 2e set bonus binnen, 150 health en 100 res. to all voor m'n pet.

Felhuntert met 300 resistance to all ftw :D

Hij is echt een bickel nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:13:
Gisteren m'n 5e felheart geloot en daarmee dus de 2e set bonus binnen, 150 health en 100 res. to all voor m'n pet.

Castratie maar half gelukt? 8)7

mja tekort aan locks en teveel aan felheart drops = shards :P

vanavond golemag, domo en hopelijk ragnaros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:48:

Ik heb gisteravond een stealth run LBRS gedaan, maar de druids waren niet zo heel bekwaam in de "art of sneaking" dus we hadden 3 wipes. Wel hebben we shadowhunter, nog een andere boss daar in de buurt, mother smolderweb en die dragonkin neergekregen.

Was toen een beetje pissed off door de kosten, dus ging mijn woede wat koelen door te gaan vissen in Elwynn forest. Kreeg toen nog een andere inval: Heb 2 blades gekocht (fist weapons) en ging mijn unarmed skillen in STV in het Kurzen Camp, kon ik gelijk weer wat fadeleaf farmen, en mijn throwing skill levelen, heb namelijk de hand gekregen op 400 rare (blue) throwing knives met 35dps.

Nou blijkt: Met mijn mainhand, 37dps, 132 max damage 2.70 Assasination blade, doe ik 330-370 gemiddelde SS damage wanneer die crit. Met mijn lowlevel fist weapons (bij vendor gekocht) die 32 max damage en 17 dps hebben, bij 1.50 speed, haal ik hetzelfde! 330 SS crit!

Fistweapons zijn er dus klaarblijkelijk veel beter vanaf gekomen in de 1.80 patch dan misschien de bedoeling was :) Ik heb via een guildie een Vilirend Slicer te pakken gekregen (33 dps, 62 max dmg) en die moet dan toch wel heel flink hoog gaan critten, die heeft namelijk 1.40 speed O.o

Ik ga nu heeeeel hard proberen een mooie fist weapons setup te pakken te krijgen (ideaal zou natuurlijk spirit of eskandar set zijn) en als dat lukt, respec ik naar Combat met Fist specialisation :D

Dus Rasarian, als je lol wilt, probeer eens een Fist setup. Je parry'd veel vaker met fist weapons, je slaat een stuk sneller, zowel main als offhand, en dus ook veel vaker de kans dat je poison proc'd. En het ziet er nog heel cool uit ook 8)

Heb in Duskwood zelfs van een 60 Shaman gewonnen met die lowlevel fist weps :9

[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-10-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.

Ik wil vanavond wel ff duelen tegen je Felpuppy, wedden dat die me afmaakt :x, zijn er dadelijk pet classes die cloth met hun pet kunnen solo' en (BM hunters en MD Locks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Grats :)

Ik mijd die 1-2 Alliance Warlocks die ook nog eens een felpuppy hebben altijd in AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:19:
[...]

Castratie maar half gelukt? 8)7

mja tekort aan locks en teveel aan felheart drops = shards :P

vanavond golemag, domo en hopelijk ragnaros
Eens kjken wie em eerder neerkrijgt vanavond :p jullie of wij ^_^ (alhoewel wij een voorsprong hebben omdat we golemagg al dood hebben, en al 2 rag kills achter ons naam hebben staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
M1lamb3r schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:24:
[...]

Ik wil vanavond wel ff duelen tegen je Felpuppy, wedden dat die me afmaakt :x, zijn er dadelijk pet classes die cloth met hun pet kunnen solo' en (BM hunters en MD Locks)
Ok cool, dat wil ook graag 's weten... ben wel benieuwd of hij nou echt zoveel resist :)

Vraag me nu steeds meer af of ik nou wel of niet felheart in PVP zal dragen, gebruik normaal altijd damage gear, maar zo'n setbonus als dit begint toch interessant te worden.

Al heeft het niet veel zin tegen non-casters, maar in dingen als AB kun je je goed concentreren op bepaalde classes :)

[ Voor 7% gewijzigd door TangLeFuzZ op 26-10-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:23:
[...]

Ik ga nu heeeeel hard proberen een mooie fist weapons setup te pakken te krijgen (ideaal zou natuurlijk spirit of eskandar set zijn) en als dat lukt, respec ik naar Combat met Fist specialisation :D
[..]
Zul'Gurub, Primal Blessing

Dikste proc evah!!!

meer kans om te krijgen voor jouw dan 'Spirit of Eskhandar'

aangezien je daar MC in voor moet en Azuregos voor moet mollen :)
M1lamb3r schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:31:
[...]
Eens kjken wie em eerder neerkrijgt vanavond :p jullie of wij ^_^ (alhoewel wij een voorsprong hebben omdat we golemagg al dood hebben, en al 2 rag kills achter ons naam hebben staan)
mja wij hebben problemen met sons :/ dps genoeg voor rag, alleen de sons krijgen we nog niet goed genoeg neer

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 26-10-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:32:
[...]

[...]

Ok cool, dat wil ook graag 's weten... ben wel benieuwd of hij nou echt zoveel resist :)

Vraag me nu steeds meer af of ik nou wel of niet felheart in PVP zal dragen, gebruik normaal altijd damage gear, maar zo'n setbonus als dit begint toch interessant te worden.

Al heeft het niet veel zin tegen non-casters, maar in dingen als AB kun je je goed concentreren op bepaalde classes :)
Met 300 resistance resist hij gemiddeld 75% van mijn frostbolts en gemiddeld 75% van de dmg van me firespells. BTW je hebt 17 item slots he, daarvan kan je dus nog 12 gebruiken voor dmg gear dan ;)

@ bokkie wat gaat er dan fout aan de sons?

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 26-10-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:32:
[...]

[...]

Heb je ook Soul Link ?

Zo ja, dan kun je ook melee classes het aardig lastig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:33:
[...]

Zul'Gurub, Primal Blessing

Dikste proc evah!!!

meer kans om te krijgen voor jouw dan 'Spirit of Eskhandar'

aangezien je daar MC in voor moet en Azuregos voor moet mollen :)

[...]

mja wij hebben problemen met sons :/ dps genoeg voor rag, alleen de sons krijgen we nog niet goed genoeg neer
Klopt, is ook stukken bereikbaarder, maar de eskandar set heeft 4 items :P

Ik ga dus eerst voor de blessing set, en eskandar is voor de toekomst :P
Ik ben zo benieuwd hoe dat speelt :9

Uiteindelijk zal de eskandar set beter uitkomen, want die is op beide wapens 1.50 speed, das meer white procs, en de dmg calculatie zal relatief hoger uitkomen, omdat die ZG set een mainhandspeed van 2.20 heeft, en ik wil zo laag mogelijk uitkomen, die 2.20 zal waarschijnlijk wel naar 1.70 berekend worden.

[ Voor 20% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-10-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gisteren mc weer gedaan was wel erg veel lag in het begin maar halverwege was het ineens over scheelde behoorlijk.
Lekker mn helm of might gewonnen nu wel weer wat in de min maar oke tis een mooie helm.
nu nog ff zo een irritante burning essence halen in brd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
HTT-Thalan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:23:
[...]

Ik heb gisteravond een stealth run LBRS gedaan, maar de druids waren niet zo heel bekwaam in de "art of sneaking" dus we hadden 3 wipes. Wel hebben we shadowhunter, nog een andere boss daar in de buurt, mother smolderweb en die dragonkin neergekregen.

Was toen een beetje pissed off door de kosten, dus ging mijn woede wat koelen door te gaan vissen in Elwynn forest. Kreeg toen nog een andere inval: Heb 2 blades gekocht (fist weapons) en ging mijn unarmed skillen in STV in het Kurzen Camp, kon ik gelijk weer wat fadeleaf farmen, en mijn throwing skill levelen, heb namelijk de hand gekregen op 400 rare (blue) throwing knives met 35dps.

Nou blijkt: Met mijn mainhand, 37dps, 132 max damage 2.70 Assasination blade, doe ik 330-370 gemiddelde SS damage wanneer die crit. Met mijn lowlevel fist weapons (bij vendor gekocht) die 32 max damage en 17 dps hebben, bij 1.50 speed, haal ik hetzelfde! 330 SS crit!

Fistweapons zijn er dus klaarblijkelijk veel beter vanaf gekomen in de 1.80 patch dan misschien de bedoeling was :) Ik heb via een guildie een Vilirend Slicer te pakken gekregen (33 dps, 62 max dmg) en die moet dan toch wel heel flink hoog gaan critten, die heeft namelijk 1.40 speed O.o

Dus Rasarian, als je lol wilt, probeer eens een Fist setup. Je parry'd veel vaker met fist weapons, je slaat een stuk sneller, zowel main als offhand, en dus ook veel vaker de kans dat je poison proc'd. En het ziet er nog heel cool uit ook 8)

Heb in Duskwood zelfs van een 60 Shaman gewonnen met die lowlevel fist weps :9
hmm, eskandar set: onderdelen uit Molten core, van Kazzak, high end drops dus. Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen andere drops zijn. Die set bonus van Eskandar is wel uber, heb een warrior gezien met de volledige set, komt er een lvl 60 elite tijger je een handje helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:35:
[...]

Met 300 resistance resist hij gemiddeld 75% van mijn frostbolts en gemiddeld 75% van de dmg van me firespells. BTW je hebt 17 item slots he, daarvan kan je dus nog 12 gebruiken voor dmg gear dan ;)

@ bokkie wat gaat er dan fout aan de sons?
ze gaan niet snel genoeg dood :P

hebben ook pas 2 tries gehad

48% voor sons
melee is niet snel genoeg met intercepten, en casters zijn niet snel genoeg out of range

resultaat, oom casters = geen heal voor melee = wipe

we moeten eerder herpositioneren voor de sons komen, en sneller intercepten/killen voor ze bij de casterlijn komen. ik hoop op een 1st kill voor ons vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Stom vraagje. Voor hoeveel gaat Elemental Fire gemiddeld in AH? :P Gisteren een lvl 34 geholpen met z'n warrior quest in Arathi, dus wat EF te pakken gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
Exitium schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:47:
Stom vraagje. Voor hoeveel gaat Elemental Fire gemiddeld in AH? :P Gisteren een lvl 34 geholpen met z'n warrior quest in Arathi, dus wat EF te pakken gekregen.
die prijs is bij ons zo overpriced. 1 EF kost bij ons tussen de 3 en de 5g (horde side). iedereen wet dar dat EF veel nodig is voor greater fire protection potion, welke echt veel gebruikt worden. Ik draai er een stuk of 20 in een week erdoor heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

robobeat schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:46:
[...]

hmm, eskandar set: onderdelen uit Molten core, van Kazzak, high end drops dus. Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen andere drops zijn. Die set bonus van Eskandar is wel uber, heb een warrior gezien met de volledige set, komt er een lvl 60 elite tijger je een handje helpen :)
Ooooh het zal je toch maar gebeuren, je bent in gevecht en je word *poof* bijgestaan door een grote tijger :9 Dat lijkt me echt zo verschrikkelijk vet :P

Ook gaaf als iemand jou probeert te ganken, en hij proct zodra je terugmept :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Woei. :D Maar eens kijken of dat op Tura ook zo is dan, misschien leuke grinding spot. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

ze gaan niet snel genoeg dood :P

hebben ook pas 2 tries gehad

48% voor sons
melee is niet snel genoeg met intercepten, en casters zijn niet snel genoeg out of range

resultaat, oom casters = geen heal voor melee = wipe

we moeten eerder herpositioneren voor de sons komen, en sneller intercepten/killen voor ze bij de casterlijn komen. ik hoop op een 1st kill voor ons vanavond
Paar tips dan ;P (je zal ze vast al wel gebruiken/kennen)
Fire prot potions zorgen dat je bij de sons geen dmg krijgt, en dus ook geen mana verliest.
(Imp) Dampen magic zorgt ook voor minder dmg van sons en dus ook minder mana drain (Imp DM zorgt voor 0/1 dmg en dus geen mana drain)

Zorg ervoor dat melee bij ongeveer 15/10s naar de sons spot loopt net als Ranged.
Bij veel melee doden laat een hunter ook sons tanken.

Laat evt een shammy vlak na/tijdens de sons dood gaan (of een andere resser) zodat een druid kan battle ressen/self ressen zodat hij de res daarna kan gaan ressen.

Vertrouw niet op de Ragnaros Bosmod van CTRaid, want na 1 whipe werkt die niet meer op de sons voor de 1e sons spawn. Maak dus zelf 2 macros met 20s voor sons en 10s voor sons en time het zelf met CTRaid Timer

Maak een extra MT venster aan voor de Main Assist tijdens de sons zodat iedereen focused op 1 son

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 26-10-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
robobeat schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:50:
[...]

die prijs is bij ons zo overpriced. 1 EF kost bij ons tussen de 3 en de 5g (horde side). iedereen wet dar dat EF veel nodig is voor greater fire protection potion, welke echt veel gebruikt worden. Ik draai er een stuk of 20 in een week erdoor heen.
20 fire pots per week voor 1 persoon??

Hoe krijg je dat voor elkaar dan...?

Wij gebruiken ze alleen bij Rag, en dan 2 de man. (zal later vast niet meer nodig zijn maar goed, nu nog wel :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

Wij gebruiken ze alleen bij Rag, en dan 2 de man. (zal later vast niet meer nodig zijn maar goed, nu nog wel :D)
BWL ;) whipen op vaelastraz kan in 5s gebeuren :p

BTW Bokkie kom valk voor je rag probeerd ff op ons IRC kanaal ;) Dan MC' en we jullie raid en geven we jullie allemaal onze EZMode PvE Buff :p

[ Voor 24% gewijzigd door Puc van S. op 26-10-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

ragnaros, onyxia, vael, razorgore, firemaw, ebonroc, flamegor. Soms nog wel eens bij magmadar als ik tranq shot hunter ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

Paar tips dan ;P (je zal ze vast al wel gebruiken/kennen)
Fire prot potions zorgen dat je bij de sons geen dmg krijgt, en dus ook geen mana verliest.
(Imp) Dampen magic zorgt ook voor minder dmg van sons en dus ook minder mana drain (Imp DM zorgt voor 0/1 dmg en dus geen mana drain)

Zorg ervoor dat melee bij ongeveer 15/10s naar de sons spot loopt net als Ranged.
Bij veel melee doden laat een hunter ook sons tanken.

Laat evt een shammy vlak na/tijdens de sons dood gaan (of een andere resser) zodat een druid kan battle ressen/self ressen zodat hij de res daarna kan gaan ressen.

Vertrouw niet op de Ragnaros Bosmod van CTRaid, want na 1 whipe werkt die niet meer op de sons voor de 1e sons spawn. Maak dus zelf 2 macros met 20s voor sons en 10s voor sons en time het zelf met CTRaid Timer

Maak een extra MT venster aan voor de Main Assist tijdens de sons zodat iedereen focused op 1 son
fire prot hebben we nu, MT's hebben we er meerdere staan, vorige keer timede 5 seconden voor 1e sons wat te kort was :P

thanks in ieder geval. heb er zin in vanavond

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.