Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:14
Wisten jullie trouwens dat druids bugged zijn atm? Als je voor de patch Resto was (15% mana regen talent had), heb je nu 30% mana regen extra tijdens casten. Oftwel, Resto druids kunnen nu 45% mana regen hebben tijdens casten, non-Resto druids 30%. Vond al dat ik zo uberlang erover deed om oom te gaan tijdens lange boss fights. :D (Heb het btw zelf even gister getest en het is echt zo.) Zal binnenkort wel weer gefixt worden uiteraard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
DarkShadow schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:54:
[...]

laat even weten wat het antwoord is, ik zal ook een mail sturen zodra ik daar tijd voor heb :)
Antwoord gehad van Blizzard
Greetings,

Thank you for contacting Blizzard Entertainment regarding your account. Unfortunately, it is not possible to transfer an account between regions. Once created, an account is permanently tied to the region and the authentication key used. In addition, there is no way to deactivate an account or authentication key in one region to re-create the account in another. Characters and items are non-transferable, as well.

We highly recommend that you purchase a localized copy of World of Warcraft as the authentication key is non-transferable between regions.

You may be interested in the following Localization FAQ: http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01663p.
Jammer 8)7

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Ja dat is wel balen.
Ik zit zelf op de US servers en vooral bij end-game merk je dat het handiger is voor raids etc om op de EU servers te komen.
Als ik datr had geweten dan had ik 3 maanden gewacht voor wow EU.

Maar gelukkig zit ik op Sadmoon Argent Dawn, waar er grotendeels Fransen op zittten. Dus is het meeste wel tot 12 uur in de nacht gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heeft iemand van jullie ook al die recruit-a-friend mailtjes gekregen? Iemand geintereseerd in een 10-dagen trial? Krijg je alleen als er een grote kans is dat diegene daadwerkelijk WoW gaat spelen :D

Edit: ik zie dat je maar 1 iemand die trial kan geven, dus ik denk dat ik 'em aan m'n broertjes geef.

[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 26-10-2005 11:45 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou iedereen doet hier de high-end baasjes zo te zien... nou ik ben al lang blij dat ik gisteren in UBRS als UD priest mn Dreadmist Robe te pakken heb, nog alleen nog leggings van de baron en ik heb een volle dreadmist set die mn shadowspells wel ten goede komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:47:
Nou iedereen doet hier de high-end baasjes zo te zien... nou ik ben al lang blij dat ik gisteren in UBRS als UD priest mn Dreadmist Robe te pakken heb, nog alleen nog leggings van de baron en ik heb een volle dreadmist set die mn shadowspells wel ten goede komen :)
Sorry hoor, maar *proest*

Dreadmist voor shadow dmg nemen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
On_E schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:55:
[...]

shadow priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 13:14
Dan nog, ik ken geen elke damage warlock die voor Dreadmist gaat, die hebben allemaal hun eigen bij elkaar geraapte set met +dmg erop. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:55:

Als PVP priest is Devout echt utter crap. Dreadmist is een behoorlijk goeie set.
Thijs schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:00:
Dan nog, ik ken geen elke damage warlock die voor Dreadmist gaat, die hebben allemaal hun eigen bij elkaar geraapte set met +dmg erop. :p
Idd. DM gear heeft betere stats, maar dat maakt Dreadmist geen slechte set. Probleem is dat 't in 1/class raids lastig te krijgen is.

[ Voor 44% gewijzigd door Hydra op 26-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien omdat er helemaal geen +shadow of +dmg op dreadmist zit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:01:
misschien omdat er helemaal geen +shadow of +dmg op dreadmist zit? :p
6: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21.

Daarnaast is het een set met erg veel +sta. Devout bijvoorbeeld heeft veel +spi. En daar hebje geen drol aan in PvP.

Als Shadow priest heb je eigenlijk 3 sets nodig. 1 voor instances (+spi/healing), 1 voor solo PvE (+spi/damage) en 1 voor PvP (+int/sta/damage).

[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 26-10-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:03:
[...]

6: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21.

Daarnaast is het een set met erg veel +sta. Devout bijvoorbeeld heeft veel +spi. En daar hebje geen drol aan in PvP.

Als Shadow priest heb je eigenlijk 3 sets nodig. 1 voor instances (+spi/healing), 1 voor solo PvE (+spi/damage) en 1 voor PvP (+int/sta/damage).
+21, ja, daar doe je het voor....

*Nix heeft 6/8 Dreadmist eergisteren gevendored :o

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 26-10-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:05:
Duh, tuurlijk niet. Het is alleen niet waar dat Dreadmist geen +shadow geeft. Punt is gewoon dat dreadmist niet een hele zut +spi geeft, waardeloos in PvP. Daar wil je +sta +damage en +int hebben. IMHO is +int behoorlijk belangrijk in een goed PvP team, daar ben je veel aan het healen en mijn grootste probleem is dat ik vaak zonder mana kom te ztten. +sta spreekt voor zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:15:
Wisten jullie trouwens dat druids bugged zijn atm? Als je voor de patch Resto was (15% mana regen talent had), heb je nu 30% mana regen extra tijdens casten. Oftwel, Resto druids kunnen nu 45% mana regen hebben tijdens casten, non-Resto druids 30%. Vond al dat ik zo uberlang erover deed om oom te gaan tijdens lange boss fights. :D (Heb het btw zelf even gister getest en het is echt zo.) Zal binnenkort wel weer gefixt worden uiteraard. :+
ik zie idd mijn mana tijdens gevechten nog behoorlijk snel regennen. Van mij mag het wel zo blijven eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Maleki's Footwraps (http://www.thottbot.com/?i=37222) hebben alleen al meer +dmg dan de hele dreadmist samen.
Je kunt voor welke reden dan ook (stam/int/dmg/combinaties) altijd een betere set samenstellen met losse gear dan met een Dreadmist set.

Edit; toegegeven; de stamina is lekker, maar dan zit je nog wel zonder veel dmg.
Als pvp priest heb je denk ik liever dmg items dan stamina, who needs een shitload aan stamina als je jezelf kunt healen? :P

Ik zou als priest voor dezelfde gear gaan als m'n huidige warlock pvp dmg set, dots doen echt ontzettend pijn met +300 aan dmg :D
On_E schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:05:
[...]

*Nix heeft 6/8 Dreadmist eergisteren gevendored :o
Ik ga vanavond ook 7/8 vendorren, ik bewaar alleen wel m'n hat want dat is gewoon de coolste hat ooit :D

[ Voor 26% gewijzigd door TangLeFuzZ op 26-10-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inderdaad shadow priest, en als ik toch voor een set wil gaan dan de Dreadmist, die Devout is zo lelijk als weet niet wat..., bovendien heb ik inderdaad ook Maleki's Footwraps (http://www.thottbot.com/?i=37222) , en nog wat +dmg shadow dingen voor te pvpén.
Gewoon een beetje switchen met mn items als ik in een instance zit of ik aan het pvpén ben
Vandaag hopelijk rank 5 ( first sergeant ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:14:
Ik ga vanavond ook 7/8 vendorren, ik bewaar alleen wel m'n hat want dat is gewoon de coolste hat ooit :D
Nee, Crimson Felt Hat > All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
On_E schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:27:
[...]

Nee, Crimson Felt Hat > All
De looks van de Clever Hat > Crimson Felt Hat :D

Die is 10 keer zo pimp :D

Afbeeldingslocatie: http://img241.echo.cx/img241/1622/pimp6eb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

De looks van de Clever Hat > Crimson Felt Hat :D

Die is 10 keer zo pimp :D
Rood > Blauw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nieuwe tauren show: Pimp my Hide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Paars met een gouden rand > Rood > Blauw :D

Deze is ook gaaf:

http://www.thottbot.com/?i=36307

Maar zodra je die hebt (en dus genoeg rep bij bloodsail hebt) ben je wel hated bij heel Steamwheedle, en dat wil je denk ik niet :D

[ Voor 112% gewijzigd door TangLeFuzZ op 26-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Topic Start geupdate met volgende informatie:

Recruit a friend en krijg 30 dagen gratis
Blizzard heeft een email verstuurd met daarin het volgende:

As a World of Warcraft subscriber, you are eligible to participate in the Recruit-A-Friend program. This is your chance to rally one of your friends to fight at your side!

To recruit a friend, click the button below. This button will allow you to forward to your friend a FREE 10-DAY GUEST PASS via e-mail.

Your efforts will be rewarded. If your friend decides to become a paying subscriber, you will receive a FREE 30 DAY credit to your World of Warcraft subscription.

Als je deze mail heb gehad kan je dus in aanmerking komen voor 30 dagen gratis en je vriend krijgt een 10 dagen pas. Als je dus net begint met WoW vraag dan aan een speler of hij zo e-mail heeft gehad en of hij jouw wilt uitnodigen, je krijgt dan een Key zodat je 10 dagen gratis kan spelen maar je helpt daarbij ook iemand om één maand gratis verder te laten spelen.

Wel rekening houden met het volgende:
Offer expires January 1st, 2006. You can only invite one friend into the game. When your friend upgrades his trial account to a full account and then pays for his first month of World of Warcraft, your account will be automatically credited with a FREE 30-day World of Warcraft subscription.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TangLeFuzZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Paars met een gouden rand > Rood > Blauw :D

Deze is ook gaaf:

http://www.thottbot.com/?i=36307

Maar zodra je die hebt (en dus genoeg rep bij bloodsail hebt) ben je wel hated bij heel Steamwheedle, en dat wil je denk ik niet :D
Hehe nee zeker niet, en iemand op onze server heeft m, en die schatte in zo'n 5.000 Bruisers te hebben vermoord ervoor :D

Trouwens, nog een leuke :

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19886

Afbeeldingslocatie: http://wow.allakhazam.com/images/fashion/the_hexxers_cover.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monsie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:57:
[...]

*kuch* innervate ftw :P (maar dan moet je wel grotendeels resto-build zijn :) Al moet ik zeggen dat ik toch aan het einde 1 potion nodig had, want mn innervate was nog niet gereed
Tja. *kuch* feral druid ... dus geen innervate. Ik heb nog nooit een resto build gehad,was eerst 30-21 en nu 11-derest-5 want ik vind feral veel leuker. Ik ben inmiddels aan het overdenken om de 11 punten in balance naar resto/feral te gooien want die OoC schiet niet echt op.

Maar innervate is soms wel eens handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
On_E schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:31:
[...]

Hehe nee zeker niet, en iemand op onze server heeft m, en die schatte in zo'n 5.000 Bruisers te hebben vermoord ervoor :D

Trouwens, nog een leuke :

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19886

[afbeelding]
woot....die is echt vet. Ik moet hier maar eens achteraan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Wel jammer dat bijna alle druids overgaan op Feral nu. Ik heb liever de oude backup healer ipv de nieuwe wannabe tank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Zie zelf anders genoeg Moonkin lopen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
jarnotjuh schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:17:
[...]Ik hoop weinig, ze zijn al zo imba als de nete :P
Talent improvements, rot toch op man, voor een shaman,dat hebben ze niet nodig!
Toch krijgen we het. Wij shamans zijn immers de volgelingen van jesus, we kunnen contact houden met de ancenstral spirits, we kunnen healen, ziektes genezen, op water lopen en onze shamansets zijn voorzien van jurken. Jesus powers zijn nooit imba, ze worden onderschat door Blizzard maar ze zijn tot bezinning gekomen. Daarom worden onze talent trees omgeschopt, om ons nog gelijker te maken met jezus :)

Daarom krijgen wij in 1.9 bloodlust, 15-30% extra haste, (weapon speed, walking speed) uiteraard geldt dat ook voor onze ghost wolf en mount.

[ Voor 27% gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
WTF, waar heb je dat vandaan over die improvements?!

Voor de rest is je verhaaltje wel cool ^^
Dat ze eerst de mage maar eens fixen, die is zo gebugged als wat. :(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
En voor iedereen die shamans overpowered vindt, jullie Alliance zijn overpowered in aantal, daarom hebben wij Horde de shaman om dat verschil enigzinds de compenseren.

Maargoed, stel dat we bloodlust krijgen (gerucht dat je erg vaak op de EU WoW forums hoort) windfury+critical tegelijk, daarna flurry (30% extra weaponspeed voor 2 of 3 hits) en dat tegelijk met bloodlust (haste) = machinegun wapen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Eerst de rogue bugs fixen, na al die nerfs op rij wordt het tijd om ons eens te helpen.
Buffs zijn niet perse nodig, wel bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Wij zijn het kindje van Blizzard, natuurlijk krijgen we buffs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ben ik blij dat ik 2 imba classes heb gerolled volgens de mensen :)
Een rogue en een shaman! das pure imba op mn account :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Ja, als ik een andere char zou moeten kiezen zou het zeker een rogue worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Yokozuna schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:55:
En voor iedereen die shamans overpowered vindt, jullie Alliance zijn overpowered in aantal, daarom hebben wij Horde de shaman om dat verschil enigzinds de compenseren.

Maargoed, stel dat we bloodlust krijgen (gerucht dat je erg vaak op de EU WoW forums hoort) windfury+critical tegelijk, daarna flurry (30% extra weaponspeed voor 2 of 3 hits) en dat tegelijk met bloodlust (haste) = machinegun wapen. :)
dude :/ Thrall = Shaman

wel een met plate, maar toch :P bewijst eigenlijk dat shamans inderdaad plate moeten krijgen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Orc shamans zien er gewoon niet uit :) De rokken van alle shaman sets staan tenslotte het beste bij de stieren van de horde.

Plate zou wel een beetje overdreven zijn, dan zouden we misschien zelfs van warriors en rogues kunnen winnen zonder al onze mana er in 1x doorheen te jagen terwijl we toch in melee range blijven :)

[ Voor 63% gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Gezocht:

Een nederlands guild op een van de EU realms van WoW.
Zit al een tijd op de US realms waar ik Human Mage en NE hunter op 60 heb.
Maar hellaas ben ik nog steeds niet naar MC of BWL geweest

Omdat onze guild het niet nog niet kan (te weinig 60) en dat de meeste Raid guild dit doen wanneer ik lig te slapen. })

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Wij zitten nu op 26 lvl 60's en nog 18 lvl 50-59's, we gaan nu voor het eerst beginnen met ZG raids. Kan niet wachten. Zijn alleen niet volledig nederlands, voertaal is engels, wel veel Nederlands, wat maakt dat uit trouwens? Kan het net zo goed met de andere nationaliteiten vinden, erg behulpzaam guild.

Als een shaman neutral is bij de Zandalar faction kan hij een trinket krijgen die zijn lightning shield 100% extra damage geeft voor 20 seconde. Dat is voor een enhancement shaman dus (230x2) x 3 = 1380 damage gegarandeerd voor 370 mana, en dan gaan we er nog van uit dat de shaman geen enkel item draagt dat +spell damage geeft ;) Dat even combineren met een windfury proc+critical en hoppa :)

http://www.worldofwarcraf...zandalar/quests.html#none

[ Voor 35% gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:22

Ik zit anders op een server waar de horde in de meerderheid is... En dan ook nog eens straks die nieuwe Shaman-talents...

Pure imba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokozuna schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:15:
Wij zitten nu op 26 lvl 60's en nog 18 lvl 50-59's, we gaan nu voor het eerst beginnen met ZG raids. Kan niet wachten. Zijn alleen niet volledig nederlands, voertaal is engels, wel veel Nederlands, wat maakt dat uit trouwens? Kan het net zo goed met de andere nationaliteiten vinden, erg behulpzaam guild.

Als een shaman exalted is bij de Zandalar faction kan hij een trinket krijgen die zijn lightning shield 100% extra damage geeft voor 20 seconde. Dat is voor een enhancement shaman dus (230x2) x 3 = 1380 damage gegarandeerd voor 370 mana, en dan gaan we er nog van uit dat de shaman geen enkel item draagt dat +spell damage geeft ;) Dat even combineren met een windfury proc+critical en hoppa :)

http://www.worldofwarcraf...zandalar/quests.html#none
+spell dmg heeft ook effect op Lighting Shield?? Hoezo imba.. dat mogen ze op Thorns ook wel 's doen dan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Jep. Het gaat om deze trinket btw: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19956

20 sec 100% extra lightning shield damage, 3 minuten cooldown. Ultiem voor PvP en helemaal voor duels :)

[ Voor 107% gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Yokozuna schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:15:
Natuurlijk is engels geen probleem ik doen niet anders. Maar het meer en deel is praten. Op een eigen guild Ventrilo server. En dat maakt een dungoen / raid zeer gemakkelijk.
En Zeker als je op elkaar ingespeeld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Speel je soms tauren? Want dat IQ laat je nu wel blijken zeg wat een lompe opmerking.

Als ze Shamans zo buffen als jij denkt dat ze ze gaan buffen in 1.9, dan worden ze zo verschrikkelijk imba dat Blizzard in 1.10 spontaan deze class removed vanwege de vele klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Mwoa, meestal zijn er toch maar een paar mensen aan het woord bij ventrilo, de rest luistert en volgt op, dan is engels niet zo'n probleem :) Maargoed, wat jij wilt natuurlijk.
Speel je soms tauren? Want dat IQ laat je nu wel blijken zeg wat een lompe opmerking.
Je hebt vast weleens gehoord van niet serieuze post, zo niet, bij deze. Ik heb geen zin overal een smiley bij te zetten om te laten zien dat het niet serieus gemeend is.
Als ze Shamans zo buffen als jij denkt dat ze ze gaan buffen in 1.9
Dat is slechts stoken (net zoals de post die jij lomp vond). Het enige wat klopt is dat er meerdere topics gaande zijn met geruchten over dezelfde nieuwe enhancement end-tree talent "bloodlust" die stormstrike moet gaan vervangen. Die gaat waarschijnlijk haste in houden, maar er is verder nog niets over zeker.

[ Voor 86% gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Shamans overpowered? Deze discussie hoor ik wel vaker maar imho is het gewoon een kwestie van de shaman van z'n totems wegkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Uhuh. En dat Alliance 'overpowered' is in aantal helpt ons hoe precies in de battlegrounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Niet...
Ik heb geen zin overal een smiley bij te zetten om te laten zien dat het niet serieus gemeend is.
:)
Shamans overpowered? Deze discussie hoor ik wel vaker maar imho is het gewoon een kwestie van de shaman van z'n totems wegkrijgen...
Niet elke character heeft een pet/minion die dat wel effe voor hem doet :) AoE werkt ook niet.

[ Voor 61% gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:52:
[...]

Uhuh. En dat Alliance 'overpowered' is in aantal helpt ons hoe precies in de battlegrounds?
Dat is sowieso onzin. Alleen een massa aantal pallies is HEEL irritant in de BG's. Zij behoeven wat mij betreft sowieso geen buff in de komende patches. Shamans zijn niet overpowered, het is gewoon een makkelijk te spelen class. Je hebt niet echt een lange learning curve en je hebt ook minder kans op fuckups in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:00:
Dat is sowieso onzin. Alleen een massa aantal pallies is HEEL irritant in de BG's. Zij behoeven wat mij betreft sowieso geen buff in de komende patches. Shamans zijn niet overpowered, het is gewoon een makkelijk te spelen class. Je hebt niet echt een lange learning curve en je hebt ook minder kans op fuckups in pvp.
Mij hoor je niet klagen over Shamans hoor, BW Hunter pets, die zijn pas kut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

Mij hoor je niet klagen over Shamans hoor, BW Hunter pets, die zijn pas kut :)
waarom denk je dat ik een hunter begonnen ben? Lekker makkelijk een pet achter een halfdooie warlock aansturen. Soort fire and forget missile :)

En dan nog die lekkere dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:08:
[...]

waarom denk je dat ik een hunter begonnen ben? Lekker makkelijk een pet achter een halfdooie warlock aansturen. Soort fire and forget missile :)

En dan nog die lekkere dps.
Spelen jullie ook weleens classes omdat die je leuk lijken ?

En Shamans overpowered ? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Mijn ervaring met shamans is dat als je de jump krijgt, en goed lockt, er nix aan het handje is. Krijg hij een kans, dan is het *totemspam* *Ghost wolf* *Run!*

Jumpt hij jou, dan is het *totemspam* *windfury proc* *slash slash* /spit /rofl *ghost wolf*

You get the point. Ze sprinten ervandoor (en men klaagt maar over onze vanish) en klagen dat totems zo irritant zijn (dat zijn ze inderdaad! :( ) en dat ze een buff nodig hebben.

Zolang de shaman succesvoller is dan alle andere classes bij elkaar gemiddeld, hoeft hij van mij geen buff te krijgen.

Rogue buffs daar heb ik de hoop al op opgegeven, maar een bugfix zou leuk zijn, op Blade fury, Riposte, en die domme backstab bug waar ze maar geen flikker aan doen.

Ik krijg zelfs "parry" en "block" tegen mobs waarvan de MT de aggro heeft en ik in de rug sta te slaan :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:10:
[...]

Spelen jullie ook weleens classes omdat die je leuk lijken ?

En Shamans overpowered ? Nee.
Ik speel druid en mage, beiden niet de makkelijkste classes. Maar wel leuk dus :)
HTT-Thalan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:12:
Mijn ervaring met shamans is dat als je de jump krijgt, en goed lockt, er nix aan het handje is. Krijg hij een kans, dan is het *totemspam* *Ghost wolf* *Run!*

Jumpt hij jou, dan is het *totemspam* *windfury proc* *slash slash* /spit /rofl *ghost wolf*

You get the point. Ze sprinten ervandoor (en men klaagt maar over onze vanish) en klagen dat totems zo irritant zijn (dat zijn ze inderdaad! :( ) en dat ze een buff nodig hebben.

Zolang de shaman succesvoller is dan alle andere classes bij elkaar gemiddeld, hoeft hij van mij geen buff te krijgen.
:{
Overdrijven is ook een vak, maar dat zijn we inmiddels van je gewend. :) Een shaman verliest vaak genoeg 1 on 1. Ik zie het nu veel vaker sinds ik aan de horde kant speel. Ik had een redelijk gevestigde mening over shaman toen ik alleen mage speelde, maar toen begreep ik de class ook niet. Als je veel ervaring hebt met groupen met shamans, begrijp je ook beter wanneer ze wat gebruiken. Heel veel mensen vinden shamans onverslaanbaar of overpowered, omdat ze gewoon geen idee hebben hoe ze ze moeten bevechten.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

als een mob resist genereer je dan nog agro?
leek me wel wat om als priest met een fire wand op onyxia te schieten om "blue dragon" trinket te proccen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
admiral schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:28:
als een mob resist genereer je dan nog agro?
leek me wel wat om als priest met een fire wand op onyxia te schieten om "blue dragon" trinket te proccen :)
Onyxia resist het niet maar is immume, je kan het dus handig testen door met een warrior naar een plaats te gaan met fire elementals, laat hem een mob taggen en blijf schieten met je wand, krijg je aggro dan genereer je dus aggro, krijg je het niet genereer je dus geen aggro.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij wel eigenlijk, je pullt ook mobs als je mist of als iets geresist wordt, dan genereer je dus ook threat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:34:
lijkt mij wel eigenlijk, je pullt ook mobs als je mist of als iets geresist wordt, dan genereer je dus ook threat.
Je pulled ook aggro als je langs een mob loopt, iemand hoeft maar naar die mob te niezen en die krijgt de aggro ipv jou

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
M1lamb3r schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:35:
[...]

Je pulled ook aggro als je langs een mob loopt, iemand hoeft maar naar die mob te niezen en die krijgt de aggro ipv jou
/nies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:13:
[...]

Ik speel druid en mage, beiden niet de makkelijkste classes. Maar wel leuk dus :)

[...]

Overdrijven is ook een vak, maar dat zijn we inmiddels van je gewend. :) Een shaman verliest vaak genoeg 1 on 1. Ik zie het nu veel vaker sinds ik aan de horde kant speel. Ik had een redelijk gevestigde mening over shaman toen ik alleen mage speelde, maar toen begreep ik de class ook niet. Als je veel ervaring hebt met groupen met shamans, begrijp je ook beter wanneer ze wat gebruiken. Heel veel mensen vinden shamans onverslaanbaar of overpowered, omdat ze gewoon geen idee hebben hoe ze ze moeten bevechten.
Het is inderdaad waar dat ik geen ervaring heb met shamans. Ik heb zo'n beetje elke opponent die ik heb in PvP, ook zelf gespeeld, en veelvuldig hun skills en talents op Thott bekeken, maar een shaman heb ik nog niet aangeraakt, en ben dit ook niet van plan.

Zie het zo: Ik ben in gevecht en word aan alle kanten gekortwiekt door totems. De ene maakt dat ik langzaam loopt, de andere dat ik uit stealth kom, een derde gooit met vuur. Ondertussen moet ik, een melee class zijnde, wel in de buurt van hem blijven en meppen, waarbij ik gehinderd word, en hij niet. Zonder totems is een Shaman gewoon zwak, alsof het een hunter zonder boog en/of pet betreft. Ze slaan wel hard, maar hebben weinig Hp/Armor. Maar met die totems, is hij gewoon gruwelijk sterk.

En dat wetende, lees ik vervolgens op de WoW Fora dat shamans hun totems waardeloos en veel te zwak vinden :? Dan denk ik, vent, zeik niet, pleur die dingen neer en je hebt een edge. Het zijn gewoon net druids in Mail armor en Hunter weapons.

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-10-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:39:
[...]

Het is inderdaad waar dat ik geen ervaring heb met shamans. Ik heb zo'n beetje elke opponent die ik heb in PvP, ook zelf gespeeld, en veelvuldig hun skills en talents op Thott bekeken, maar een shaman heb ik nog niet aangeraakt, en ben dit ook niet van plan.

Zie het zo: Ik ben in gevecht en word aan alle kanten gekortwiekt door totems. De ene maakt dat ik langzaam loopt, de andere dat ik uit stealth kom, een derde gooit met vuur. Ondertussen moet ik, een melee class zijnde, wel in de buurt van hem blijven en meppen, waarbij ik gehinderd word, en hij niet. Zonder totems is een Shaman gewoon zwak, alsof het een hunter zonder boog en/of pet betreft. Ze slaan wel hard, maar hebben weinig Hp/Armor. Maar met die totems, is hij gewoon gruwelijk sterk.
Ik heb ook wel een lvltje 20 in alle classes (en hoger) dat wil nog niet zeggen dat je dan alle classes even goed kent. Ik blijf er bij dat je een class pas echt goed kent als je hem tot 60 gespeeld hebt. Je kunt hooguit het perspectief vanuit je eigen class delen, maar dat wil nog niet zeggen dat dat een goed beeld geeft van de andere class. Ik ben nu dus bezig met een hunter, die mag dan inmiddels 33% van de levels erop hebben zitten, maar dat zegt perspectief zegt nog helemaal niets in vergelijking met een lvl 60 hunter.

Wat is pvp als je als rogue constant op iemand zit? Beetje ongebalanceerd niet? Ik erger me echt aan alle spells die ik op me krijg, omdat ze mij hinderen een HK te halen. Dat wil niet zeggen dat je daardoor met een oneerlijk gevecht te maken hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:44:
[...]

Ik heb ook wel een lvltje 20 in alle classes (en hoger) dat wil nog niet zeggen dat je dan alle classes even goed kent. Ik blijf er bij dat je een class pas echt goed kent als je hem tot 60 gespeeld hebt. Je kunt hooguit het perspectief vanuit je eigen class delen, maar dat wil nog niet zeggen dat dat een goed beeld geeft van de andere class. Ik ben nu dus bezig met een hunter, die mag dan inmiddels 33% van de levels erop hebben zitten, maar dat zegt perspectief zegt nog helemaal niets in vergelijking met een lvl 60 hunter.

Wat is pvp als je als rogue constant op iemand zit? Beetje ongebalanceerd niet? Ik erger me echt aan alle spells die ik op me krijg, omdat ze mij hinderen een HK te halen. Dat wil niet zeggen dat je daardoor met een oneerlijk gevecht te maken hebt.
Heb ik ergens beweerd dat het een oneerlijk gevecht was dan?

Ik beweer alleen dat ze enorm sterk zijn als pvp-tegenstander. Ik ben niet van mening dat de shaman een buff nodig heeft, en daarvoor draag ik als onderbouwing mijn eigen ervaringen aan, en dat is dat ik verdomd veel moeite moet doen om het van een Shaman te winnen, als dat al lukt. Ze zijn dus, zelfs als je de jump krijgt, een enorm sterke tegenstander, mits je iemand treft die zijn shaman kent. Maar het is juist die mensen, de level 60 shamans, die klagen over de class, beweren dat deze zwak en underpowered is. Die mening deel ik gewoon niet.

Ik weet ook wel dat je een class niet volledig kent voor je 60 gehaald hebt, maar niks weten is ook niet goed. Ik heb niet de tijd ze allemaal hoog te levelen, dus ik pak wat ik kan. Thott heeft er voor gezorgd dat ik beter met Warriors overweg kan, meer van priests snap en weet hoe je een mage kan pakken, puur door te weten wat ze kunnen op high levels en wat bijvoorbeeld de cooldowns zijn. Dan ken ik nog maar de helft, maar het helpt zeker wel. Ik dacht bijvoorbeeld dat blink oneindig was, maar sinds ik weet dat het 15 seconden cooldown heeft, weet ik dat ik een foutieve blink moet uitlokken en dan bijblijven.

[ Voor 17% gewijzigd door HTT-Thalan op 26-10-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:50:
[...]

Heb ik ergens beweerd dat het een oneerlijk gevecht was dan?

Ik beweer alleen dat ze enorm sterk zijn als pvp-tegenstander. Ik ben niet van mening dat de shaman een buff nodig heeft, en daarvoor draag ik als onderbouwing mijn eigen ervaringen aan, en dat is dat ik verdomd veel moeite moet doen om het van een Shaman te winnen, als dat al lukt. Ze zijn dus, zelfs als je de jump krijgt, een enorm sterke tegenstander, mits je iemand treft die zijn shaman kent. Maar het is juist die mensen, de level 60 shamans, die klagen over de class, beweren dat deze zwak en underpowered is. Die mening deel ik gewoon niet.
nee, ik generaliseer, omdat je dat soort meningen vaker leest. Dat ze sterk zijn als er een goede speler achter zit, geldt voor iedere class. Bij de EZ mode classes mag je die sterkte dan nog vermenigvuldigen. Van dr00ds zegt men ook dat ze na deze patch niet mogen klagen, terwijl nog steeds van ze verwacht wordt dat ze rest speccen en ze dus een dps van 0,0 hebben.
Shamans net als andere classes zullen best een goede reden hebben om te zeuren. Dat niet iedereen die gegrond vindt, tja, het laatste woord is toch aan Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

en juist om die reden kan en wil ik de rest van je text niet eens meer serieus nemen :O

om even een wow-forum post te maken "It's fine, learn to die."
B)

know thy enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:57:
[...]

en juist om die reden kan en wil ik de rest van je text niet eens meer serieus nemen :O

B)

know thy enemy
no 60, no freedom of speech zou het moeten zijn of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:57:
[...]

B)

know thy enemy
Zonder die toevoeging had je je er waarschijnlijk vanaf gemaakt met een "Probeer eerst maar eens een shaman, en kom dan terug" of iets soortgelijks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

En dat wetende, lees ik vervolgens op de WoW Fora dat shamans hun totems waardeloos en veel te zwak vinden :? Dan denk ik, vent, zeik niet, pleur die dingen neer en je hebt een edge. Het zijn gewoon net druids in Mail armor en Hunter weapons.
zo kan je over iedere class wel een leuk verhaaltje schrijven natuurlijk tis echt niet zo dat de totems van een shaman super sterk zijn hoor er zitten handige tussen maar echt niet alles. En als jij uit stealth gaat is het omdat je te dichtbij zijn totem komt je zou het zelf ook handiger kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:03:
[...]

zo kan je over iedere class wel een leuk verhaaltje schrijven natuurlijk tis echt niet zo dat de totems van een shaman super sterk zijn hoor er zitten handige tussen maar echt niet alles. En als jij uit stealth gaat is het omdat je te dichtbij zijn totem komt je zou het zelf ook handiger kunnen spelen.
Om welke reden(en) vinden jij en andere shamans die hier meelezen dan, dat jullie te zwak zijn en een buff nodig hebben? En dan, op welke punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:10:
Om welke reden(en) vinden jij en andere shamans die hier meelezen dan, dat jullie te zwak zijn en een buff nodig hebben? En dan, op welke punten?
Jij claimed dat Shamans 'enorm' sterk zijn. M.a.w. je lult alle andere alliance players na. De mensen die nerf lopen roepen kennen gewoon de class niet. 'T gras is altijd groener aan de andere zijde, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
mm gisteravond nog even lekker gespeeld, vandaag naar school geweest + gewerkt, kom ik thuis, gelijk wow opstarten:

krijg ik dit bij het inloggen:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadweb.net/upfiles/fout.PNG

iemand een idee? heb werkelijk niks veranderd oid...

die "possible solutions" werken geen van allen

[ Voor 9% gewijzigd door Thrilled op 26-10-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Heb je geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Gisteravond met mijn guild (Disorder) 2e keer Onyxia gedaan. 1e x wipe, 2e x ging een stuk beter, en met ong 10 mensen KIA ging ze neer. Tot grote verbazing van iedereen verschenen er opeens Need/Greed schermpjes, terwijl Masterloot duidelijk was aangezet.
Natuurlijk begon ik enthousiast op Pass te drukken, wat ook nog even vriendelijk werd gevraagd... En opeens zie je het gebeuren...

Onze lieve guildie Nachtelf vond het nodig enthousiast op Need te gaan drukken. :x :x Gelukkig hebben de officers eea weten te redden door ook op need te drukken en de roll te winnen (Onze main priest liep opeens met een Plate epic in haar bags), maar de woede, verbazing en teleurstelling was groot. Vervolgens openbaar opgehangen in IF, waarbij verschillende guilds hun steun betuigden.

Om een lang verhaal kort te maken: Nachtelf op Bloodscalp nóóit healen, helpen, party' en of welke manier van steun dan ook. :)

Verklaring: ' Ja ik was even eten halen en me broertje drukte op need, het spijt me heel erg.' Right.

Daarnaast werkte het Masterloot systeem 'as intended'. Aangezien de raid leader meer dan 6 minuten dood was, switchte het systeem naar group loot, omdat anders het lichaam zou verdwijnen. Sigh.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
als dat niet automatisch gedaan wordt, dan niet... ik probeerde de updater in de WoW map, maar daar stond dat mn huidige versie nieuwer was als van de update..

edit/ ik heb dus 1.8 , maar nog steeds kan ik niet in WoW :(

[ Voor 10% gewijzigd door Thrilled op 26-10-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen met die nerf shaman trekjes

http://forums-en.wow-euro...wow-shaman-en&T=18149&P=1

er is vast wel het een en ander op aan te merken maar lees het maar eens door.

Thalan

als rogue heb je al helemaal weinig te klagen imo, ja ik speel ook rogue. en shamans verslaan is echt niet zo moeilijk als je weet hoe. en aangezien jij niet wil weten hoe moet je ook gewoon niet
zeuren. kan je ze niet aan? blijf je toch gewoon lekker stealth. ik zie het probleem niet.

en btw shamans hebben helemaal geen buff nodig dat is onzin. net zo min als rogues en eigelijk iedere class. Talent improvements is zo vaag da thet net zo goed kan zijn dat je punten anders in kan delen of iets dergelijks. het is ook niet echt nuttig om je hier nu al druk over te maken terwijl je alleen op geruchten ingaat en niet op iets wat officieel bekend is.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:48:
Verklaring: ' Ja ik was even eten halen en me broertje drukte op need, het spijt me heel erg.' Right..
Zulke mensen zuigen hard en verdienen het gewoon niet om in een guild te zitten!
Dat je soms een misklik maakt kan ik begrijpen maar als je van te voren weet dat er epics gaan vallen dan kijk je goed en zowieso, niemand gaat even eten halen als je net onyxia gekilled hebt ;)

Overigens heb ik bijna exact hetzelfde meegemaakt met een guildie die het patroon voor Truefaith Vestements van me ninjade. In zijn geval waren het zijn kids terwijl hij wat te drinken aan het halen was... sure..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond met mijn guild (Disorder) 2e keer Onyxia gedaan. 1e x wipe, 2e x ging een stuk beter, en met ong 10 mensen KIA ging ze neer. Tot grote verbazing van iedereen verschenen er opeens Need/Greed schermpjes, terwijl Masterloot duidelijk was aangezet.
Natuurlijk begon ik enthousiast op Pass te drukken, wat ook nog even vriendelijk werd gevraagd... En opeens zie je het gebeuren...

Onze lieve guildie Nachtelf vond het nodig enthousiast op Need te gaan drukken. :x :x Gelukkig hebben de officers eea weten te redden door ook op need te drukken en de roll te winnen (Onze main priest liep opeens met een Plate epic in haar bags), maar de woede, verbazing en teleurstelling was groot. Vervolgens openbaar opgehangen in IF, waarbij verschillende guilds hun steun betuigden.

Om een lang verhaal kort te maken: Nachtelf op Bloodscalp nóóit healen, helpen, party' en of welke manier van steun dan ook. :)

Verklaring: ' Ja ik was even eten halen en me broertje drukte op need, het spijt me heel erg.' Right.

Daarnaast werkte het Masterloot systeem 'as intended'. Aangezien de raid leader meer dan 6 minuten dood was, switchte het systeem naar group loot, omdat anders het lichaam zou verdwijnen. Sigh.
zag hem in av die avond nog, heb eff een /target nachtelf macro gemaakt voor de /spit /pity en /mock als hij tever was en zoveel mogelijk proberen te killen als hij in range was, wat zoiets betreft gewoon horde en allie samen zijn leven zuur maken vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:35:
Voor iedereen met die nerf shaman trekjes

http://forums-en.wow-euro...wow-shaman-en&T=18149&P=1

er is vast wel het een en ander op aan te merken maar lees het maar eens door.

Thalan

als rogue heb je al helemaal weinig te klagen imo, ja ik speel ook rogue. en shamans verslaan is echt niet zo moeilijk als je weet hoe. en aangezien jij niet wil weten hoe moet je ook gewoon niet
zeuren. kan je ze niet aan? blijf je toch gewoon lekker stealth. ik zie het probleem niet.

en btw shamans hebben helemaal geen buff nodig dat is onzin. net zo min als rogues en eigelijk iedere class. Talent improvements is zo vaag da thet net zo goed kan zijn dat je punten anders in kan delen of iets dergelijks. het is ook niet echt nuttig om je hier nu al druk over te maken terwijl je alleen op geruchten ingaat en niet op iets wat officieel bekend is.
Kijk, ik was al overtuigd van het feit dat ze geen nerf nodig hebben, maar dit lijkt me duidelijk om al die NERF SHAMM allience eens moeten stoppen met zeuren, paladins helemaal.
It's fine, learn to play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

OMG die dude heeft ook bij mij in de guild gezeten ooit, daar was ie ook uit gekicked vanwege niet zo heel sociaal gedrag.

(en dan te bedenken dat ik m zn barman shanker heb bezorgt :X )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan

Ik vind dit ''terecht'' wijzen altijd ook niet zo erg sociaal. Wat nu als er echt zijn/haar broertje op de knoppen stond de klikken? Op deze manier krijgen wij het verhaal maar van 1 kant te horen.

Op Stormscale was konden er twee mensen niet echt met elkaar opschieten. 1 daarvan besluit om de ander flink te naaien, en zet op het realmforum en een ander stormscale forum een ''OMG i've been scammed''topic waarin hij beweerd gescammed te zijn met material voor een of andere epic. Deze scam heeft dus nooit plaatsgevonden, maar het heeft er wel in geresulteerd dat beide spelers naar een andere realm hebben moeten gaan, omdat niemand iets meer met ze wilde doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Nachtelf heb ik vaker voorbij zien komen ergens, weet niet meer waar, ben nu btw als alt een Roque begonnen, dat is toch eigenlijk best tof :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Woot!
Uberdrops van Chromaggus :D

[url=http://www.harley2002.cistron.nl/newshield.jpg]Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/newshield.jpg
die heb ik gewonnen :D

[url=http://www.harley2002.cistron.nl/crossbow.jpg]Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/crossbow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Sjoan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:41:
[...]

Ik vind dit ''terecht'' wijzen altijd ook niet zo erg sociaal. Wat nu als er echt zijn/haar broertje op de knoppen stond de klikken? Op deze manier krijgen wij het verhaal maar van 1 kant te horen.

Op Stormscale was konden er twee mensen niet echt met elkaar opschieten. 1 daarvan besluit om de ander flink te naaien, en zet op het realmforum en een ander stormscale forum een ''OMG i've been scammed''topic waarin hij beweerd gescammed te zijn met material voor een of andere epic. Deze scam heeft dus nooit plaatsgevonden, maar het heeft er wel in geresulteerd dat beide spelers naar een andere realm hebben moeten gaan, omdat niemand iets meer met ze wilde doen...
Alleen zijn hier zoveel screenies van dat je er rustig een compleet fotoalbum mee kan vullen.
Tevens kwam hij met 2 verschillende verhalen op de proppen en heeft hij een whisper conversation met een officer gehad waarbij hij minof meer toegeeft het bewiust te hebben gedaan en dat het jammer voor ons is.

Hij heeft ook nog een halfslachtig verhaal opgehangen in ons public forum over het hoe en wat, te ongeloofwaardig voor woorden (in shot, jij gaat bij ony op 57% even chips en drinken halen en laat een vriend die mischien ook wel WoW wil kopen even met jouw rogue die grote boze draak te lijf gaan)

ah wel, we hebben nu een rogue en warrior die hun rechtmatige eigendomen (Visk'garr the bloodletter) en een Helm of Wrath) nu kwijt zijn aan een ninja.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:51:
[...]zag hem in av die avond nog, heb eff een /target nachtelf macro gemaakt voor de /spit /pity en /mock als hij tever was en zoveel mogelijk proberen te killen als hij in range was, wat zoiets betreft gewoon horde en allie samen zijn leven zuur maken vind ik
In het topic op het forum hebben verscheide Horde leden hem al op de KoS lijst gezet.
its_me schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:30:
[...]
OMG die dude heeft ook bij mij in de guild gezeten ooit, daar was ie ook uit gekicked vanwege niet zo heel sociaal gedrag.

(en dan te bedenken dat ik m zn barman shanker heb bezorgt :X )
Hij was bij ons al eens uit een MC Raid gekicked, omdat ie compleet niet zat op te letten. We moeten toch eens wat meer op dat soort voortekenen letten. ;)
Sjoan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:41:
[...]Ik vind dit ''terecht'' wijzen altijd ook niet zo erg sociaal. Wat nu als er echt zijn/haar broertje op de knoppen stond de klikken? Op deze manier krijgen wij het verhaal maar van 1 kant te horen.
Dat klopt, dat hadden wij ook al vrij snel door: niet ál te snel oordelen. Hij heeft echter zo'n 3/4/5 verschillende verklaringen gegeven, in AV zei die zelfs dat ie er keurig DKP voor had betaald.

We zullen nooit weten hoe het precies is gegaan, voor ons was de lol er iig flink vanaf.
Hier overigens zijn eigen verklaring.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmidag van een guildie http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=810 Gekocht .. 50G en mijn eerste epic :D . Ik denk deze maar te gaan gebruiken tot lvl 60 om dan over te gaan op een end game Epic wapen.... O zo blij :D

Heb alleen 1 probleem , heb nu geen geld meer voor aegis of stormwind ,, Is er een ander schild voor een quest of een standaard drop in een instance dat ik makkelijk zou kan krijgen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:28:
Heb vanmidag van een guildie http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=810 Gekocht .. 50G en mijn eerste epic :D . Ik denk deze maar te gaan gebruiken tot lvl 60 om dan over te gaan op een end game Epic wapen.... O zo blij :D

Heb alleen 1 probleem , heb nu geen geld meer voor aegis of stormwind ,, Is er een ander schild voor een quest of een standaard drop in een instance dat ik makkelijk zou kan krijgen?
Er dropt een goed schild in ST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.thottbot.com/?i=5272 Bedoel je?? Nu maar hopen dat die dropt als ik in een groep zit zonder gierige palladins die zeggen dat dit niks voor warriors is .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:21:
http://www.thottbot.com/?i=5272 Bedoel je?? Nu maar hopen dat die dropt als ik in een groep zit zonder gierige palladins die zeggen dat dit niks voor warriors is .....
Ik denk ook niet dat veel mensen het zullen waarderen als jij rolled op deze als er een pala bij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weet ik weer waar ik nachtelf van ken, hij was men quest buddy toen ik nog op bloodscalp zet met mijn human mage :'( :'( had er toen al ruzie mee, vond het een irritant gastje, jaar of 15 geloof ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK vind niet dat je d eleeftijd van mensen moet zien als de schuld van hun gedrag. Ben zelf ook niet oud 15 jaar oud ook maar heb nooit problemen met dit soort dingen. Ik ben nooit de groep uitgezet aangesproken op dingen etc. Heb alleen 1 keer echt ruzie met iemand gekregen omdat ik zei dat die nep was. (warrior met een cloth jurk en een dagger) Hij was van mening dat intelect erg goed voor hem was......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Niemand de me kan helpen met mijn probleem? (zie pagina 23, bij het plaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Thrilled schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:10:
Niemand de me kan helpen met mijn probleem? (zie pagina 23, bij het plaatje)
Probeer te updaten naar 1.8.1
Probeer WoW opnieuw te installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Sjoan op 26-10-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Sjoan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:23:
[...]

Ik denk ook niet dat veel mensen het zullen waarderen als jij rolled op deze als er een pala bij is...
ik blijf erbij dat sommige pala's met shield een wannabee warrior met een snufje healing zijn..

schild=tank. niet pala gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:41:
[...]

ik blijf erbij dat sommige pala's met shield een wannabee warrior met een snufje healing zijn..

Het is dat je "sommige" schrijft, anders was ik hier wel op ingegaan. ;) Kijk n pala met n Drillborer Disk kan natuurlijk niet, maar je gaat me toch niet vertellen dat n pala met n Malistar's Defender (naast n Aurastone Hammer) een wannabee warrior is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Sorry hoor, maar als ik met een lastige groep (als in, net wel of net niet goed genoeg voor een bepaalde instance) ben en ik prim of backup healer ben (we hebben te weinig priests in onze guild en maar twee druids die regelmatig instances meedoen, waarvan één feral die vaak tankt ipv healt, geen groot probleem though) heb ik graag een schild + 1h hoor, zeker als ik prim healer ben. Minder dmg op mezelf = minder healing op mezelf = meer mana voor de rest. En als ik heal hoef ik toch niet veel dmg te doen, af en toe wat offtanken is dan genoeg. Dit is een goed schild voor een warrior, maar ik heb er in mijn rol als pala véél meer aan. :)

Net even 4g uitgegeven aan nieuwe armor. Heb Brutis Belt of the Eagle vervangen door Revenant Girdle of the Eagle en Keeper's Cloak door een cloak met +8 sta en +8 int ofzo. Heb nu als lvl 47 ruim 2500 health en mana unbuffed, en met 1h (Phantom Blade + Aegis of the Scarlet Commander) bijna 5000 armor. 8) Nu nog aan Carapace of Tuten'kash (morgen weer voor op pad met de GL, drop in Razor Downs) en Gizlock's Hypertech Buckler (in Maraudon, eventueel zou ik ook niet ontevreden zijn met Inventor's Foal Sword, maar dan moet ik alsnog terug voor dat schild) te pakken zien te krijgen en ik ben happy. :C: Kan namelijk over 2/3e level ook al Drakefang Butcher gebruiken.

Voordeel voor mij is dat ik de hoogste plate drager in m'n guild ben, waardoor ik ook elke plate drop die ik kan gebruiken krijg. :) Naast me is er nog een lvl 44 paladin en twee warriors (41 en 40), maar die zien we niet vaak in instances terwijl ik er vrijwel iedere avond wel één doe. Gelukkig groupen we met de wat hogere instances en raids vaak met één van de grootste guilds op de server, komen ook behoorlijk wat van onze leden (waaronder ikzelf) vandaan.

Net ook lord geworden in de guild, is de hoogste rank die je kan bereiken en daardoor sta je gelijk aan de GL. Ben de enige niet-60 die lord is nu. Verder vandaag nog een kleine raid (uurtje) op X-roads gehad, 84 HK gehaald. Zaterdagavond hopelijk weer een raid met 250+ HK's, zodat ik volgende week corporal wordt en Insignia of th Alliance kan kopen. Gaat lekker dus atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren Earthfury bracers gewonnen \o/ ben nu wel helemaal platzak qua DKP, maar ik heb wel mijn 5 set bonus ^^

Belt
Bracers
Vestments
Gloves
Shoulders

Van het weekend hopelijk mijn Skyfury halen als het meezit, (loop nog steeds met horns of Eranikus :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:41:
[...]ik blijf erbij dat sommige pala's met shield een wannabee warrior met een snufje healing zijn..

Wat een onzin joh .... zeker een warrior die baalt dat pala's meerollen?

Er is niet voor niets een protection talent tree .... die heeft veel talent points specifiek voor schilddragers .... en dan ga jij me vertellen dat pala's niet mogen rollen ervoor als ze voor zo'n build gekozen hebben?

Dacht 't niet he ;). Jammer voor de warriors, maar pala's rollen gewoon mee met die handel. LEarn to live with it. Ik wordt een betje moe van al die classes die alle items willen claimen .... kijk, als ik nu als paladin voor een valor meerol, ok, dan mag je zeiken, maar dit is overdone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:36:
[...]

Zulke mensen zuigen hard en verdienen het gewoon niet om in een guild te zitten!
Dat je soms een misklik maakt kan ik begrijpen maar als je van te voren weet dat er epics gaan vallen dan kijk je goed en zowieso, niemand gaat even eten halen als je net onyxia gekilled hebt ;)

Overigens heb ik bijna exact hetzelfde meegemaakt met een guildie die het patroon voor Truefaith Vestements van me ninjade. In zijn geval waren het zijn kids terwijl hij wat te drinken aan het halen was... sure..
nah weet je, ik kan het me best voorstellen, ik laat mn broertjes of hun vriendjes ook wel eens voor mij invallen. Goed ik zal het niet snel doen bij Ony, maar ik begrijp het opzich best wel, je moet er rekening mee houden dat de verklaring waar zou kunnen zijn. Desalniettemin blijft hij dan nog steeds verantwoordelijk overigens.

Gisteren lekker in silithius 7 keer een lesser gesummoned, klein groepje gespeeld, mn broertje als lvl60 pally, vriend als lvl60 rogue en ik lvl60 hunter. Ai wat kwamen die set items snel :). (rogue ook 7 keer gesummoned...)

Nu dus ff friendly worden en dan een duke summonen. Overigens zijn die crests die droppen van de lesser elementals behoorlijk wat waard, prijzen lopen bij ons op de ah uit van 13g tot 20g... Dat is heel netjes voor een avondje grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben sinds gister rank 7. Ik heb berekend dat ik 75K deze week moet halen om rank 8 te halen. Enigste probleem is dat mijn server zo zwaar unbalanced is dat Alliance minimaal 1H in de queue staat. Gister gewoon geen enkele AB kunnen doen.

Hoop echt dat dat Fee Based Char Transfersystem er snel komt, kan ik eindelijk met 3 RL friends gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

We gaan met onze guild beginnen met MC (laat maar langzaam naar toe gegroeid). Nu zijn we hard bezig de voorbereidingen te treffen. Een daarvan is een DKP lijst. De site wordt gebouwd met eqdkp, alleen ben ik nog op zoek naar een punten verdeling voor aanwezigheid, (first) kills, uren, vaste waarden voor epix of juist opbieden, etc.
Hebben jullie misschien een aantal voorbeelden van puntenverdeling?

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat dat DKP is?
Kom het hier sinds kort, geloof ik iig, tegen maar geen idee wat het is!
Hoe kun je een item winnen en je DKP verliezen. Ik zie er de logica niet van in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:21:
Kan iemand mij uitleggen wat dat DKP is?
Kom het hier sinds kort, geloof ik iig, tegen maar geen idee wat het is!
Hoe kun je een item winnen en je DKP verliezen. Ik zie er de logica niet van in...
Als je met de search in dit topic zoekt op DKP had je kunnen vinden dat de startpost er een stukje over heeft, doe eens wat meer moeite :/
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.