Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
DKP staat voor dragon kill point system. Het wordt door guilds gebruikt die grote raidevents doen zoals MC/BWL enz..., Het houdt in dat items niet verdeelt worden door erop te rollen, maar met bieden van dkp punten. Die dkp punten worden verdient met het aanwezig zijn in een raid en killen van bossen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:21:
Kan iemand mij uitleggen wat dat DKP is?
Kom het hier sinds kort, geloof ik iig, tegen maar geen idee wat het is!
Hoe kun je een item winnen en je DKP verliezen. Ik zie er de logica niet van in...
Ja doe maar.
Verwijderd
Wat m'n guildies ook nog doen als het laat is.... We hebben op onze nieuwe server een transfer gekregen van een Orc Warrior genaamd Thralljunior. Standaard grap om dat even te noemen elke dag in Guildchat, tesamen met de Shaman met Sulfuras (met +22 int erop, jawel!). Nja, die had een Foror's gewonnen en die wilde zijn zwaardje wel even halen dus dan is dat voor ons een grote eer.... For the Horde!
http://www.affliction.co.uk/forum/showthread.php?t=313 (wellicht moet je reggen, maar dat is t sowieso waard
Verwijderd
En als je dus geen DKP systeem add-on gebruikt binnen een raid met mensen die dat wel gebruiken heb je pech gehad? Knap lullig lijkt mij...
Ik check de wow-europe site dagelijks, maar over DKP heb ik ze nog nooit gehoord.
Op Turalyon heb ik er ook nog nooit over gehoord.
omg my felhunter solo'd a mageM1lamb3r schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:24:
[...]
Ik wil vanavond wel ff duelen tegen je Felpuppy, wedden dat die me afmaakt :x, zijn er dadelijk pet classes die cloth met hun pet kunnen solo' en (BM hunters en MD Locks)
Maar ff serieus; wel vrij bizar, had echt niet verwacht dat hij zo sterk zou zijn
Het duurde wel ff voordat hij je neer had, maar zijn dps is dan ook niet zijn sterkste kant (wat wel logisch is, anders zou hij behoorlijk overpowered zijn)
Ben benieuwd of hij ook in z'n eentje een priest aan zou kunnen, denk het niet, maar heeft iemand dat al eens getest? (met felheart resistance bonus)
Dit was echt een afgang joh :x van al mijn spells die ik afvuurde zijn er 2 volledig aangekomen (2 frostbolts) en 10 gedeeltelijk aangekomen (fireblast/IAE/AM) en de rest is gewoon compleet resisted...TangLeFuzZ schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:45:
[...]
omg my felhunter solo'd a mage![]()
Maar ff serieus; wel vrij bizar, had echt niet verwacht dat hij zo sterk zou zijn
Het duurde wel ff voordat hij je neer had, maar zijn dps is dan ook niet zijn sterkste kant (wat wel logisch is, anders zou hij behoorlijk overpowered zijn)
Ben benieuwd of hij ook in z'n eentje een priest aan zou kunnen, denk het niet, maar heeft iemand dat al eens getest? (met felheart resistance bonus)
't Is gewoon een systeem dat door een guild bijgehouden wordt, daar heb je geen addon-on voor nodig oid. Een website waar alles bijgehouden wordt is wel handig tho.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:36:
Ok, als ik het goed begrijp is dat DKP systeem niet iets van Blizzard.
En als je dus geen DKP systeem add-on gebruikt binnen een raid met mensen die dat wel gebruiken heb je pech gehad? Knap lullig lijkt mij...
Ik check de wow-europe site dagelijks, maar over DKP heb ik ze nog nooit gehoord.
http://gatekeepers.guildwizard.com/raid_view.aspx is die van ons bijvoorbeeld (jaja ik weet 't, lelijke website.. er wordt er een in elkaar geknutseld atm
gister onze eerste kill in Molten Core met onze HPR
Ik had nooit verwacht dat we zo ver zouden komen met een eigelijk pickup groep alliance
1 1/2 maand geleden begonnen met de HPR (Highend Pickup Raids) en toen deden we nog 15 man ubrs runs
Daarna toen ZG aan kwam ZG gaan runnen voor stuff en ervaring en nu eindelijk mc in en de eerste boss down
Zonder whipes bij de core hound packs gekomen, whipen we daar gewoon 2x achter elkaar omdat sommige mensen gewoon niet kunnen lezen
Maar ja, ik ben de raid leader dus ff goed opgelet wie er nou toch de 10% hounds aanvielen en huppa: /rightclick remove from raid. Daarna ging het oppeens super smooth en lette iedereen op
Daarna lucrifon down met maar 1 death. Op zich is de fight echt een eitje, wij hebben alleen steeds dat een warrior geMind controlled word en die Fear shout doet ;P
Kwam 1 rogue bij de imp cavern en hij bleef gelukkig staan.. pfff... zo close daaro
Na de adds deden de mages netjes decurse en de paladins netjes cleanse. Eitje!
Natuurlijk ff een try op maggie, 35% op eerste whipe, maar toen moest de MT gaan slapen en hadden we niet genoeg Soul shards over om mensen die op maggie lagen te summonen
ook al is dit net zo makkelijk als hogger voor de meeste ben ik toch zo trots op onszelf
Er zijn hier mensen van minstens 6 verschillende guilds

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 27-10-2005 08:56 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Naja, de felhunter heeft gewoon de ideale anti-mage combo. Hij heeft inmens grote resists, tot wel 300, plus dat hij nog een school of magic can silencen (spell block, autocast), wat magie feitelijk onmogelijk maakt. Die paar hits die de mage met zijn staf probeert uit te delen worden onschadelijk gemaakt door tainted blood (attack power curse) en daarbovenop heeft de felhunter zelf ook nog behoorlijk wat HP en DPS.TangLeFuzZ schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:45:
[...]
omg my felhunter solo'd a mage![]()
Enige onlogische is dat ze paranoia (stealth detectie) op de felhunter staken, deze zou veel nuttiger zijn op de succubus of de voidwalker.
Verwijderd
Wow.Kaap schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:14:
Ik ben sinds gister rank 7. Ik heb berekend dat ik 75K deze week moet halen om rank 8 te halen. Enigste probleem is dat mijn server zo zwaar unbalanced is dat Alliance minimaal 1H in de queue staat. Gister gewoon geen enkele AB kunnen doen.
Ik heb afgelopen week 76K gehaald en ben van 1% in rank 7 naar 50% in rank 7 gegaan.
Daar moet ik wel bij zeggen dat bij ons er altijd een hele zooi AB instances op zijn. Nummer 1 heeft deze week weer meer dan 600K gehaald.
Die dkp database is zelf in elkaar geknutseld?Gimbooze schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:50:
[...]
't Is gewoon een systeem dat door een guild bijgehouden wordt, daar heb je geen addon-on voor nodig oid. Een website waar alles bijgehouden wordt is wel handig tho.
http://gatekeepers.guildwizard.com/raid_view.aspx is die van ons bijvoorbeeld (jaja ik weet 't, lelijke website.. er wordt er een in elkaar geknutseld atm)
Voor die dkp uitleg:
http://www.ifa-guild.com/...4feca2047e761fc589858810d
Dit is van ons, bovenin kan je de raids zien, de loot, enz enz.
Dit is een normale dkp tabel, en niet gemod(zover ik weet)
http://www.ifa-guild.com/...1fc589858810d&name=Diddle
mijn eigen stats enzo
Vavond staat er weer MC op het menu, kan weer niet mee, geen gametimecard

Wat ik me afvraag he, is het zinvol om alleen trashmob runs de doen in mc? Alleen de belt en bracers vallen van de trashmobs, als je die dan gewoon allemaal killed elke dag, kan iedereen die wel hebben lijkt me. Die respawnen toch elke 3 uur weer opnieuw....
@ gimbo, ik vind dat jullie veel te veel dkp krijgen, of de items kosten veel te weinig dkp. Je staat 1300 in de plus man!
[ Voor 6% gewijzigd door enira op 27-10-2005 09:08 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
haha leuk manWiebbe schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:56:
w000000000000000000000t!
gister onze eerste kill in Molten Core met onze HPR
Ik had nooit verwacht dat we zo ver zouden komen met een eigelijk pickup groep alliance
1 1/2 maand geleden begonnen met de HPR (Highend Pickup Raids) en toen deden we nog 15 man ubrs runs
Daarna toen ZG aan kwam ZG gaan runnen voor stuff en ervaring en nu eindelijk mc in en de eerste boss down
Zonder whipes bij de core hound packs gekomen, whipen we daar gewoon 2x achter elkaar omdat sommige mensen gewoon niet kunnen lezen
Maar ja, ik ben de raid leader dus ff goed opgelet wie er nou toch de 10% hounds aanvielen en huppa: /rightclick remove from raid. Daarna ging het oppeens super smooth en lette iedereen op.
Daarna lucrifon down met maar 1 death. Op zich is de fight echt een eitje, wij hebben alleen steeds dat een warrior geMind controlled word en die Fear shout doet ;P
Kwam 1 rogue bij de imp cavern en hij bleef gelukkig staan.. pfff... zo close daaro
Na de adds deden de mages netjes decurse en de paladins netjes cleanse. Eitje!
Natuurlijk ff een try op maggie, 35% op eerste whipe, maar toen moest de MT gaan slapen en hadden we niet genoeg Soul shards over om mensen die op maggie lagen te summonen
ook al is dit net zo makkelijk als hogger voor de meeste ben ik toch zo trots op onszelf
Er zijn hier mensen van minstens 6 verschillende guilds
[afbeelding]
Het hoogste wat ik in pickup heb gedaan is ZG, en dat was echte horror, we kwamen nauwelijks bij de eerste baas (iedereen ging dood door de bats
Mjah wij hebben max 3 AB's up op een zaterdagavond. Emerald Dream is een bijna high pop server met veelste veel Alliance en veelste weinig PVP'ende Horde. Door de weeks heb je mazzel als je s'avonds maar 45 minuten in de queue hoeft te staan. Echt belachelijk.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:02:
[...]
Wow.
Ik heb afgelopen week 76K gehaald en ben van 1% in rank 7 naar 50% in rank 7 gegaan.
Daar moet ik wel bij zeggen dat bij ons er altijd een hele zooi AB instances op zijn. Nummer 1 heeft deze week weer meer dan 600K gehaald.
Nah is gewoon een pagina die je aan kan maken met dat guildwizard.jarnotjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:07:
[...]
Die dkp database is zelf in elkaar geknutseld?
Voor die dkp uitleg:
http://www.ifa-guild.com/...4feca2047e761fc589858810d
Dit is van ons, bovenin kan je de raids zien, de loot, enz enz.
Dit is een normale dkp tabel, en niet gemod(zover ik weet)
http://www.ifa-guild.com/...1fc589858810d&name=Diddle
mijn eigen stats enzo
Vavond staat er weer MC op het menu, kan weer niet mee, geen gametimecard, moet vanmiddag wel de stad in, misschien dat ik er toch nog 1 koop, ik wil toch wel wat dkp krijgen.
Wat ik me afvraag he, is het zinvol om alleen trashmob runs de doen in mc? Alleen de belt en bracers vallen van de trashmobs, als je die dan gewoon allemaal killed elke dag, kan iedereen die wel hebben lijkt me. Die respawnen toch elke 3 uur weer opnieuw....
@ gimbo, ik vind dat jullie veel te veel dkp krijgen, of de items kosten veel te weinig dkp. Je staat 1300 in de plus man!
We zijn er nu wel zelf een aan 't brouwen tho, hoef je alleen CTraid-tracker bestandjes te importeren en je hele raid is toegevoegd met de DKP per tijd berekend, DKP per baas. Items toevoegen doe je door een item ID van thottbot aan te geven en het hele item wordt met stats en al in de database geflikkerd.
Nu moeten we alles nog handmatig invoeren met dat bout guildwizard -_-
Edit:
Items kosten dan ook veel he, tot wel 180 startbid op sommige items, soms worden items verkocht voor 400DKP (heb zelfs weleens 700 gezien maar dat komt niet vaak meer voor)
En daar komt dan ook nog eens bij dat dit aantal DKP van mij opgespaard is door een aantal maanden te raiden.
[ Voor 10% gewijzigd door bcd87 op 27-10-2005 09:16 ]
Trashmobs in MC droppen ook nog Lava Core en die crap en dat is veel geld waar en veel guildies kun je er blij mee maken om bepaalde dingen gecraft te krijgen.jarnotjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:07:
Mja, wat ik dus bedoel, een item heeft bij ons een vaste waarde(set items dan, andere drops niet) en dat wordt gewoon vast gesteld.Gimbooze schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:12:
[...]
Nah is gewoon een pagina die je aan kan maken met dat guildwizard.
We zijn er nu wel zelf een aan 't brouwen tho, hoef je alleen CTraid-tracker bestandjes te importeren en je hele raid is toegevoegd met de DKP per tijd berekend, DKP per baas. Items toevoegen doe je door een item ID van thottbot aan te geven en het hele item wordt met stats en al in de database geflikkerd.
Nu moeten we alles nog handmatig invoeren met dat bout guildwizard -_-
Edit:
Items kosten dan ook veel he, tot wel 180 startbid op sommige items, soms worden items verkocht voor 400DKP (heb zelfs weleens 700 gezien maar dat komt niet vaak meer voor)
Als DEGENE met het hoogst aantal dkp em niet wil, dan zeg de volgende ja/nee.
Da's volgens mij veel eerlijker dan wanneer je op een item gaat bieden, want jij gaat 5x per week raiden, en je hebt dan meer dkp als iemand die 1x per week raid, en zo nooit aan zijn items komt.
Bij ons krijgt iedereen wel een keereen item, ongeacht hoeveel iemand geraid heeft.
Hangt er ook vanaf welke je gebruikt. Fixed DKP of Bidding DKP.Gimbooze schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:12:
En daar komt dan ook nog eens bij dat dit aantal DKP van mij opgespaard is door een aantal maanden te raiden.
Als ik 5 keer per week raid, en iemand anders maar 1 keer per week heb ik meer recht op een item omdat ik er meer gebruik van maak.jarnotjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:18:
[...]
Mja, wat ik dus bedoel, een item heeft bij ons een vaste waarde(set items dan, andere drops niet) en dat wordt gewoon vast gesteld.
Als DEGENE met het hoogst aantal dkp em niet wil, dan zeg de volgende ja/nee.
Da's volgens mij veel eerlijker dan wanneer je op een item gaat bieden, want jij gaat 5x per week raiden, en heb dan meer dkp als iemand die 1x per week raid, en zo nooit aan zijn items komt.
Bij ons krijgt iedereen wel een keereen item, ongeacht hoeveel iemand geraid heeft.
Lullig voor de mensen met minder tijd, maar het is nou eenmaal zo.
Bovendien kunnen mensen die wat minder raiden spullen uit MC halen, tier2 items gaan vrijwel altijd naar de hardcore spelers.
Ik had het dan ook over het systeem dat wij gebruiken.Kaap schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:19:
[...]
Hangt er ook vanaf welke je gebruikt. Fixed DKP of Bidding DKP.
[ Voor 12% gewijzigd door bcd87 op 27-10-2005 09:22 ]
Ik heb 120k gehaald afgelopen week en ben van 90% in rank 5 naar 60% in rank 6 gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:02:
[...]
Wow.
3 weken, en dan ben ik exalted bij the Defilers EN Legionnaire
(althans, dat hoop ik)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wil je op de hoogte blijven hou dan http://www.blizzcon.com in het oog.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Mja duidelijk. Maar dit wil dus zeggen dat je als nonactive raider bijna nooit meekan omdat ws de invites gedaan worden op kwaliteit van de items(wat ze bij ons ook zouden moeten doen!!)Gimbooze schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:21:
[...]
Als ik 5 keer per week raid, en iemand anders maar 1 keer per week heb ik meer recht op een item omdat ik er meer gebruik van maak.
Lullig voor de mensen met minder tijd, maar het is nou eenmaal zo.
Bovendien kunnen mensen die wat minder raiden spullen uit MC halen, tier2 items gaan vrijwel altijd naar de hardcore spelers.
Maarja, ik snap je punt wel, meer actieve raiders gebruiken het item vaker inderdaad.
Toen ik voor de eerste keer in mc was had ik nog 2 groene items, en lopen ze te blaten over mijn equip. Toen ik eens wat ging inspecten was er gewoon een pala met 7 groene items
Ook ben ik nogsteeds firemage, tijdens het AOE'en van de trashmobs na garr enzo zag je alle mages in DMGmeters bovenaanstaan, ik sta op plaats 25
Ik vind dat items toch wel voor gaan op het feit op hoe je gespecced bent...
Nah.. als we rond de 30 mensen online zien doet onze raidleader gewoon /rainvite 60.. maw: als je er op tijd bij bent zit je in de raid... En meestal zijn er toch maar rond de 40 mensen online, we zijn niet echt heel supergroot.jarnotjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:27:
[...]
Mja duidelijk. Maar dit wil dus zeggen dat je als nonactive raider bijna nooit meekan omdat ws de invites gedaan worden op kwaliteit van de items(wat ze bij ons ook zouden moeten doen!!)
Maarja, ik snap je punt wel, meer actieve raiders gebruiken het item vaker inderdaad.
Toen ik voor de eerste keer in mc was had ik nog 2 groene items, en lopen ze te blaten over mijn equip. Toen ik eens wat ging inspecten was er gewoon een pala met 7 groene items, ik snap niet dat ze dat niet controleren.
Ook ben ik nogsteeds firemage, tijdens het AOE'en van de trashmobs na garr enzo zag je alle mages in DMGmeters bovenaanstaan, ik sta op plaats 25. Het interesseert me niets
Zelfde als de rogue met een 33 dps offhand daggertje? groen offcoursejarnotjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:27:
[...]
Toen ik voor de eerste keer in mc was had ik nog 2 groene items, en lopen ze te blaten over mijn equip. Toen ik eens wat ging inspecten was er gewoon een pala met 7 groene items, ik snap niet dat ze dat niet controleren.
Ook ben ik nogsteeds firemage, tijdens het AOE'en van de trashmobs na garr enzo zag je alle mages in DMGmeters bovenaanstaan, ik sta op plaats 25. Het interesseert me niets
Gelukkig hangt het succes van de raid niet van die mensen af maar van de mensen die er wel tijd insteken en het spel proberen te spelen. Mensen met groene gear vind ik gewoon pure MCLooters, meer doen die mensen niet..

EN RESPEC NOU EENS! RAAAAAH
Als ik deze guild niet kan joinen ga ik gewoon bij een guild die net wat loopt aan te modderen in mc, is ook wel leuk, lekker alles zelf uitvinden
offtopic: wie zit er nu nog meer op zn werk en verveelt zich te pleuris (stages zuigen
[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 27-10-2005 09:50 ]
Present, en onze guild page werkt ook niet wegens maintenaceDarkShadow schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:43:
offtopic: wie zit er nu nog meer op zn werk en verveelt zich te pleuris (stages zuigen)
Verwijderd
Thunderaan ging uhh snel dood
maar ff naar de Crossroads gegaan en beastslaying erop laten zetten
Kunnen we vanavond weer verder met phase1 Nefarian spelen.
idd, ook op stage hierofftopic: wie zit er nu nog meer op zn werk en verveelt zich te pleuris (stages zuigen)
offtopic: ikkeDarkShadow schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:43:
offtopic: wie zit er nu nog meer op zn werk en verveelt zich te pleuris (stages zuigen)
Sign here please
Verwijderd
Wij zijn een Nederlandse guild op stormragesanderrs schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:09:
Gezocht:
Een nederlands guild op een van de EU realms van WoW.
Zit al een tijd op de US realms waar ik Human Mage en NE hunter op 60 heb.
Maar hellaas ben ik nog steeds niet naar MC of BWL geweest
Omdat onze guild het niet nog niet kan (te weinig 60) en dat de meeste Raid guild dit doen wanneer ik lig te slapen.
De grote guilds op turalyon gebruiken allemaal dkp uiteraard. (tcw, magmae mamma, tlw, AG preatorians) En nu dus ook dutch inc we gaan volgende weekeind mc proberen lijkt me erg leuk ik ga als raid leider dus ben benieuwd hoe het gaat. We hebben helaas nog wel wat mensen van andere guilds nodig maar als je eenmaal mc gaat doen melden er zich gelijk allerlei mensen aan bij je guild.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:36:
Ok, als ik het goed begrijp is dat DKP systeem niet iets van Blizzard.
Verwijderd
Het probleem met mensen die high end guilds willen joinen is dat het vaak om verder ongeinteresseerde lootwhores gaat die EPIXZ willen snaaien en dus zijn die guilds heel selectief met nieuwe leden. Wij zijn er niet om jouw groene spul te vervangen voor paars zodat je e-peen nog groter kan worden, wij nemen mensen aan om ons door alle content heen te werken. Dat betekent dus ook interesse om 10x op een encounter te wipen zodat we een taktiek te pakken krijgen en niet alleen voor farmstatus raids komen opdagen.DarkShadow schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:43:
Het probleem met high end guilds is dat ze egoistisch zijn, ik probeer dr nu ook bij een te komen omdat daar een vriend van mij al heel lang in zit, maar het is een heel gedoe om dr bij te komen. Ik heb nu goede blauwe gear, zeker voor mc, het wordt alleen maar beter. Maar ze doen al heel moeilijk als geen epic gear hebt, tja doh, daarom wil ik juist bij de guild komen. Ik speel de laatste tijd best veel (heb stage en geen school) en dat zal alleen maar meer worden, die tijd wil ik mooi gebruiken om echt wat betere gear te krijgen voordat de nieuwe uitbreiding eraan komt. Maar dan moet ik daar ook de kans ervoor krijgen.
Als ik deze guild niet kan joinen ga ik gewoon bij een guild die net wat loopt aan te modderen in mc, is ook wel leuk, lekker alles zelf uitvinden
Jouw interesse om te werken voor je spul komt het beste naar voren door te laten zien dat je zelf je eigen blue's en purples hebt kunnen farmen in UBRS, Strat, Scholo, DM etc. Volledige Tier0 set dus, of afgewisseld met betere random items. Een setje fire res gear wat ervoor zorgt dat je iig boven de 75 fire res komt helpt je kansen ook enorm (reken maar niet op guild-crafted gear met fiery/lava cores totdat je je zelf bewezen hebt) en een demonstratie van je kunnen in PvP is ook niet mis. En natuurlijk ervaring met comms, een microfoontje en op Ventrilo kunnen babbelen in verstaanbaar Engels.
Ik denk, ik laat je de andere kant van het verhaal ook even zien...
Verwijderd
Ik neem dan aan dat Blizzard dan ook officieel de Expantion gaat aankondigen met naam en toenaam, en wat we nu echt kunnen verwachten. Want ik las hier en daar alleen maar speculaties met getruukte fotos van zogenaamde nieuwe classes zoals de Bloodelves.we_are_borg schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:26:
Wel nog één dag wachten dan weten we meer over de Expansion set. Vanaf 10:00 uur is het speelbaar dus ik verwacht om een uur of 11:00 wel de eerste preview, aangzien we met een tijdsverschil zitten zal het rond 17:00 uur onze tijd zijn voordat we wat horen.
Wil je op de hoogte blijven hou dan http://www.blizzcon.com in het oog.
Ik ben reuze benieuwd
Verwijderd
Als zijn/haar broertje zit te spelen, dan is dat netzoveel reden om die char aan de schandpaal te nagelen. Want het blijft de verantwoordelijkheid van de account eigenaar. Het gaat er niet om of deze persoon het zelf gedaan heeft, het gaat erom dat de char de andere benadeeld heeft, dus laten we het aub niet door elkaar halenSjoan schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:41:
[...]
Ik vind dit ''terecht'' wijzen altijd ook niet zo erg sociaal. Wat nu als er echt zijn/haar broertje op de knoppen stond de klikken? Op deze manier krijgen wij het verhaal maar van 1 kant te horen.
Op Stormscale was konden er twee mensen niet echt met elkaar opschieten. 1 daarvan besluit om de ander flink te naaien, en zet op het realmforum en een ander stormscale forum een ''OMG i've been scammed''topic waarin hij beweerd gescammed te zijn met material voor een of andere epic. Deze scam heeft dus nooit plaatsgevonden, maar het heeft er wel in geresulteerd dat beide spelers naar een andere realm hebben moeten gaan, omdat niemand iets meer met ze wilde doen...
Nou ik zag een aantal dagen terug wat scans van een tijdschrift waar ze plaatjes hadden van nieuwe gebieden (blood elf gebied), en dat zag er toch wel te goed uit om gefaked te zijnVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:21:
[...]
Ik neem dan aan dat Blizzard dan ook officieel de Expantion gaat aankondigen met naam en toenaam, en wat we nu echt kunnen verwachten. Want ik las hier en daar alleen maar speculaties met getruukte fotos van zogenaamde nieuwe classes zoals de Bloodelves.
Ik ben reuze benieuwd
Dat is wel de verwachting, vanaf morgen is er dus op blizzcon een speelbare demostratie van de Expantion. Het wordt dus schijnbaar niet aangekondigd aan de pers maar gewoon algemeen. Wel er zit bij speculaties meestal wel iets van waarheid in het is meestal wel ergens op gebaseerd. Ik denk zelf dat het een zeer grote uitbreiding gaat worden, alleen hoe groot is nog even de vraag.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:21:
[...]
Ik neem dan aan dat Blizzard dan ook officieel de Expantion gaat aankondigen met naam en toenaam, en wat we nu echt kunnen verwachten. Want ik las hier en daar alleen maar speculaties met getruukte fotos van zogenaamde nieuwe classes zoals de Bloodelves.
Ik ben reuze benieuwd
De guild waar ik in zit The Dutch Counsil, zijn ook een aantal personen nieuwschierig.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Als ik een melee weapon pak met 1% crit chance. Geldt dat dan ook voor al mijn spells en curses?
Verwijderd
nope, alleen als erbij staat crit % with spellsVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:43:
FF een heel ander vraagje.
Als ik een melee weapon pak met 1% crit chance. Geldt dat dan ook voor al mijn spells en curses?
Nee.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:43:
FF een heel ander vraagje.
Daar heb je 'Increases your chance to get a critical strike with spells by x%" voor nodig.
Ik moet zeggen dat ik recruitment whispers van sommige guilds erg zat word, sommige guildleaders messagen je elke week drie keer om te vragen of je bij hun hippe guild wilt om paarse dingen te krijgen. Gebeurt nonstop bij mij en onze warlock.
Wolvie: Je hebt ook items die +1% crit to spells geven, dus ik denk van niet tenzij het erbij staat. De spell moet trouwens wel de mogelijkheid hebben om te kunnen critten. Ik weet niet of curses kunnen critten. Uit mijn hoofd kun je in Scholomance shoulders krijgen met wat stats en ook een +1% crit chance. In UBRS heb je een ring met +1% crit en zo verder.
[ Voor 19% gewijzigd door Yellow|A op 27-10-2005 10:49 ]
|{ brrr }] |
Verwijderd
Gewoon pech denk ik
Verwijderd
Bugs
* Fixed a crash with loot-roll messages
Verwijderd
Wat ik aan speculaties gelezen heb is het volgende:Gimbooze schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:26:
[...]
Nou ik zag een aantal dagen terug wat scans van een tijdschrift waar ze plaatjes hadden van nieuwe gebieden (blood elf gebied), en dat zag er toch wel te goed uit om gefaked te zijn
Nieuw Horde Ras: Blood Elf
Nieuw Alliance Ras: Draenerie
Nieuwe Instance: Ice Crown - 100 man raid instance - Horde/Alliance
Voor een rogue weet ik dat niet.RaseriaN schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:43:
[...]
Zelfde als de rogue met een 33 dps offhand daggertje? groen offcourse![]()
Gelukkig hangt het succes van de raid niet van die mensen af maar van de mensen die er wel tijd insteken en het spel proberen te spelen. Mensen met groene gear vind ik gewoon pure MCLooters, meer doen die mensen niet..
EN RESPEC NOU EENS! RAAAAAH![]()
Er zijn er inderdaad die alleen naar mc gaan om de loot te hebben, ik echt niet. Ik ga ook voorlopig niet voor arcanist
Waarom zou ik respeccen? Of ik nu 650dmg doe, of nu 450, dat maakt ook niet zoveel. Met dat AOE'en wel, maarja
Bytes heeft gezegd dat ze met ragna invites wel gaan letten op wie de meeste fire res gear heeft, ik zit nu al rond de 60
[ Voor 6% gewijzigd door enira op 27-10-2005 10:50 ]
Gisteren Chromaggus ook neer gekregen, was onze eerste avond qua serious tries om dit schoothondje. Na 3 tries was hij neer (had gelukkig geen time lapse). We hebben nu tot zaterdag om Nefarian te proberen, wordt weer lekker wipen de komende dagen
Over DKP: Een hele mooie combinatie is EQDKP website met als puntensysteem Nurfed DKP. Deze berekent namelijk automatisch voor ieder item door midel van zijn stats wat zijn waarde is in DKP. Dit kan je achterhalen door een kleine addon te installeren (Nurfed_DKP) wat in de tooltip automatisch het aantal DKP-punten laat zien. Als je dan ook nog eens gebruikt maakt van CT_raidtracker EQDKP modded (te vinden op curse-gaming.com) kan je als raid-leader zo vanuit de game op de site alles invoeren qua loot,Ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor de volledige afhandeling van de DKP in onze guild. Ben er een hele tijd mee bezig geweest om dit allemaal in orde te krijgen en om alles goed op te zetten. We werken onder andere namelijk ook met een Passive DKP systeem. dit wil zeggen dat de mensen die niet kunnen komen in de raid, maar wel op tijd zijn en beschikbaar zijn toch DKP krijgen.
Maar dat is het juist, mij lijkt het geweldig nieuwe encounters aan te gaan, zoals laatst met 40 man lethon uitproberen, helaas is mn guild ervandoor gegaan met een guildtransfer en daar had ik wat minder zin in.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:18:
[...]
Het probleem met mensen die high end guilds willen joinen is dat het vaak om verder ongeinteresseerde lootwhores gaat die EPIXZ willen snaaien en dus zijn die guilds heel selectief met nieuwe leden. Wij zijn er niet om jouw groene spul te vervangen voor paars zodat je e-peen nog groter kan worden, wij nemen mensen aan om ons door alle content heen te werken. Dat betekent dus ook interesse om 10x op een encounter te wipen zodat we een taktiek te pakken krijgen en niet alleen voor farmstatus raids komen opdagen.
Jouw interesse om te werken voor je spul komt het beste naar voren door te laten zien dat je zelf je eigen blue's en purples hebt kunnen farmen in UBRS, Strat, Scholo, DM etc. Volledige Tier0 set dus, of afgewisseld met betere random items. Een setje fire res gear wat ervoor zorgt dat je iig boven de 75 fire res komt helpt je kansen ook enorm (reken maar niet op guild-crafted gear met fiery/lava cores totdat je je zelf bewezen hebt) en een demonstratie van je kunnen in PvP is ook niet mis. En natuurlijk ervaring met comms, een microfoontje en op Ventrilo kunnen babbelen in verstaanbaar Engels.
Ik denk, ik laat je de andere kant van het verhaal ook even zien...
Qua gear zit ik nu goed, netjes idd wat fire rez, leuke dps, gewoon goed. Ik kom helemaal niet voor de loot, natuurlijk is dat ook onmisbaar, je moet wel iets hebben om even blij mee te zijn zodat je weer door kan gaan
gratz, zag gisteren nog iemand met hand of ragnaros (van corp hur op Warsong), hij was bezig met het summonen van een duke samen met iets van 2 anderen, ik dacht ik help hem ff, maar hij ging nog eerder dood dan ik, duke op 10%, je kan jezelf ook overschattenrobobeat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:54:
State of the Art, Horde guild op Stormscale, mag zich vanaf gisteren de trotse eigenaar noemen van wel 3x een Thunderfury. We hebben gisteren voor onze BWL raid Thunderaan voor de derde keer gesummoned, afgemaakt en de 3de Thunderfury mogen looten. Hierdoor mogen wij (zover wij kunnen achterhalen) ons de eerste guild noemen met 3 van deze geweldige legendaries in ons bezit. (ja, ik ben er trots op dat ik in deze guild zit). www.sotaguild.com
Gisteren Chromaggus ook neer gekregen, was onze eerste avond qua serious tries om dit schoothondje. Na 3 tries was hij neer (had gelukkig geen time lapse). We hebben nu tot zaterdag om Nefarian te proberen, wordt weer lekker wipen de komende dagen
Over DKP: Een hele mooie combinatie is EQDKP website met als puntensysteem Nurfed DKP. Deze berekent namelijk automatisch voor ieder item door midel van zijn stats wat zijn waarde is in DKP. Dit kan je achterhalen door een kleine addon te installeren (Nurfed_DKP) wat in de tooltip automatisch het aantal DKP-punten laat zien. Als je dan ook nog eens gebruikt maakt van CT_raidtracker EQDKP modded (te vinden op curse-gaming.com) kan je als raid-leader zo vanuit de game op de site alles invoeren qua loot,Ik ben zelf namelijk verantwoordelijk voor de volledige afhandeling van de DKP in onze guild. Ben er een hele tijd mee bezig geweest om dit allemaal in orde te krijgen en om alles goed op te zetten. We werken onder andere namelijk ook met een Passive DKP systeem. dit wil zeggen dat de mensen die niet kunnen komen in de raid, maar wel op tijd zijn en beschikbaar zijn toch DKP krijgen.
Eerst Golemagg, dan Sulfuron ?TomSmit82 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:26:
Weehaay, zondag gingen we plat op geddon. Maar afgelopen dinsdag Geddon in twee tries en vervolgens Shezz en Golemag in een keerEn vanavond op naar Sulfaron!
Wij deden het andersom
Boeit weinig in welke volgorde je ze neerlegtOn_E schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Eerst Golemagg, dan Sulfuron ?
Wij deden het andersom
like it matters in welke volgore je het doet -_-On_E schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Eerst Golemagg, dan Sulfuron ?
Wij deden het andersom
Moet ik me nu gaan schamen ?robobeat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:32:
[...]
like it matters in welke volgore je het doet -_-
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:59:
Gisteren Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker ff opgehaalt, eerste Horde zwaardje op Ravencrest

[ Voor 8% gewijzigd door TomSmit82 op 27-10-2005 11:41 ]
Verwijderd
Ik speel ook op Stormscalerobobeat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:32:
[...]
like it matters in welke volgore je het doet -_-
Met m'n hunter ga ik meestal mee met Glamour voor MC/onyxia (ik kan raids niet vaak joinen dus heb ik besloten epix maar te kopen), ze hebben Nefarian al twee keer neergehaald. Warrior (Gormir) heeft Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood.
Gisteren veel geluk gehad in MC, GS Boots/Gloves/Bracers
Wat ik gehoord heb is het volgende:Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:48:
[...]
Wat ik aan speculaties gelezen heb is het volgende:
Nieuw Horde Ras: Blood Elf
Nieuw Alliance Ras: Draenerie
Nieuwe Instance: Ice Crown - 100 man raid instance - Horde/Alliance
Emerald Dream storyline wordt verder uitgewerkt/geopend
Caverns of Time gaat open, in deze instance kun je in de tijd reizen en dingen uit het verleden en de toekomst zien/bevechten (dit is uitbreidbaar tot in de eeuwigheid omdat events toegevoegd kunnen blijven worden)
Blood Elves wordt een nieuw ras voor de Horde, alliance ras still unknown, maar draenei/pandaran wordt door meerdere bronnen genoemd.
Levelcap gaat omhoog naar 70/75
Niewe profession: Jewelcraftery, wapens krijgen sockets waar jewels inkunnen ala Diablo
Outlands wordt geopend (Illidan!)
Undermine (goblin hq) wordt geopend, alles is per boot/zep bereikbaar.
Flying mounts in the Outlands
Meeste van bovenstaande info komt uit een italiaans tijdschrift die naar eigen zeggen een sneak preview gehad hebben bij Blizzard zelf en oa met de art director aldaar gesproken hebben.
100 man shared faction instances denk ik niet dat blizzard echt klaar voor is, en sowieso het spel ook nog niet. Ice Throne/Crown wijst op The Lich King (arthas blalaa) en sinds Illidan de op een na sterkste NPC ingame is wijst het erop dat The Lich King op het moment de sterkste NPC is die zich in game bevindt. Tbh betwijfel ik dat 100 lvl75 chars hem aankunnen.
Persoonlijk wat ik denk dat er van waar is:
Blood Elves komen erin
Northrend of Outlands wordt geopend, ik denk niet allebei
Een aantal remaining areas in de huidige map worden geopend (northern plaguelands/qual'thalas (iig dat blood elf gebied in het noorden van EP))
Levelcap gaat omhoog (chars MOETEN improven)
We zien wel wat er gebeurd, nog 1 nachtje slapen
Verwijderd
Dat jewel crafting spreekt me wel aan. Ik hoop wel dat het naast enchants gebruikt kan worden. Ik vond ttt dat runes en dergelijke echt ontzettend veel toevoegde aan diablo. Als ze dus nieuwe rune/jewel drops oid toevoegen aan alle oude instances, gaan die ook weer opbloeien, zou wel slim zijn.scim schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:45:
[...]
Wat ik gehoord heb is het volgende:
Emerald Dream storyline wordt verder uitgewerkt/geopend
Caverns of Time gaat open, in deze instance kun je in de tijd reizen en dingen uit het verleden en de toekomst zien/bevechten (dit is uitbreidbaar tot in de eeuwigheid omdat events toegevoegd kunnen blijven worden)
Blood Elves wordt een nieuw ras voor de Horde, alliance ras still unknown, maar draenei/pandaran wordt door meerdere bronnen genoemd.
Levelcap gaat omhoog naar 70/75
Niewe profession: Jewelcraftery, wapens krijgen sockets waar jewels inkunnen ala Diablo
Outlands wordt geopend (Illidan!)
Undermine (goblin hq) wordt geopend, alles is per boot/zep bereikbaar.
Flying mounts in the Outlands
Meeste van bovenstaande info komt uit een italiaans tijdschrift die naar eigen zeggen een sneak preview gehad hebben bij Blizzard zelf en oa met de art director aldaar gesproken hebben.
100 man shared faction instances denk ik niet dat blizzard echt klaar voor is, en sowieso het spel ook nog niet. Ice Throne/Crown wijst op The Lich King (arthas blalaa) en sinds Illidan de op een na sterkste NPC ingame is wijst het erop dat The Lich King op het moment de sterkste NPC is die zich in game bevindt. Tbh betwijfel ik dat 100 lvl75 chars hem aankunnen.
Persoonlijk wat ik denk dat er van waar is:
Blood Elves komen erin
Northrend of Outlands wordt geopend, ik denk niet allebei
Een aantal remaining areas in de huidige map worden geopend (northern plaguelands/qual'thalas (iig dat blood elf gebied in het noorden van EP))
Levelcap gaat omhoog (chars MOETEN improven)
We zien wel wat er gebeurd, nog 1 nachtje slapenen dan nog 6-12 maanden wachten op de release van de expansion... sigh
Ik zie dat ik nog een hoop vergeten was, dat jij wel hebt overgenomen. Een ding ben je volgens mij vergeten. Namelijk de nieuwe class Spellbreaker. En de hero classes zoals Warrior > Dread Knight, Hunter > Ranger, enz...
Die caverns of time bieden echt enorm veel mogelijkheden. Ik verwacht en droomde al van het bevechten van Alliance toen Lordaeron nog aan hen toebehoorde.
Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe ze die level cap gaan organiseren. Ik heb inmiddels behoorlijk wat xp vergaart door quests in raid instances, die toch verloren is gegaan vanwege de cap. Ik vraag me af of die xp dan dus hersteld wordt en je dus al wat xp richting 61 verdient hebt in de tijd dat je capped was.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 12:09 ]
naam van je hunter en van die priest?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:42:
[...]
Ik speel ook op Stormscale, alliance, heb een 60 Ne Hunter in Clarity en een 55 Druid in TFL. Nou ben ik tijdens het questen in wp/ep al vaker hordies van state of the art tegengekomen
. Maar ik zie de lol er niet van in als een UD Priest lvl 60 m'n toen 52 druid gaat corpsecampen .
Met m'n hunter ga ik meestal mee met Glamour voor MC/onyxia (ik kan raids niet vaak joinen dus heb ik besloten epix maar te kopen), ze hebben Nefarian al twee keer neergehaald. Warrior (Gormir) heeft Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood.
Gisteren veel geluk gehad in MC, GS Boots/Gloves/BracersEnkel Leggings en Epaulets nog.
Clarity ken ik wel, zelfde als Glamour. bekende namen. Dus Gormir heeft dat zwaard.
[ Voor 74% gewijzigd door robobeat op 27-10-2005 11:59 ]
Oh?scim schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:45:
[...]
We zien wel wat er gebeurd, nog 1 nachtje slapenen dan nog 6-12 maanden wachten op de release van de expansion... sigh
Mij staat er iets van bij dat in december die expansion kwam?
We zien wel wat het wordt idd, ik ben WoW nog lang niet beu. Mage lvl60 nu. Pala blijft op 52 steken, maar wordt ook 60. Nu een priest(19) aan het lvl'en die nog 60 moet worden. En heb nog een shaman.
Nog genoeg te doen!
Wordt wel weer werken om je char naar nieuwe hoogten te brengen, het is alleen jammer dat als de lvl cap omhoog gaat, mc etc waardeloos wordt.
En meer dan 40 man is blizzard absoluut nog niet aan toe. Sowieso zijn ze nog niet aan zoveel toe, sinds 1.8 zijn er talloze storende bugs in het spel gekomen, veel builds zijn nog niet op orde... laat ze dat maar eens eerst oplossen. Het probleem op het moment is dat na iedere patch de lag en het aantal bugs lijken toe te nemen. Bovendien wordt ik er gek van dat elke keer mn interface weer fucked up is...
Ik heb dit ook al in dat topic gezegd: maar die zogenaamde n00b vriend van hem begreep wel dat het geen zin had te rollen op BoP items, dus hij ninjaed fijn de dingen die verkocht kunnen worden op de AH. Complete onzin dus.NielZ schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:23:
We zullen nooit weten hoe het precies is gegaan, voor ons was de lol er iig flink vanaf.
Hier overigens zijn eigen verklaring.
https://niels.nu
de expansion mag je totaal niet vergelijken met een patch. We kunnen 1.9 zeker nog verwachten voor de expansion. Verwachting is ook groot dat de mensen met de expansion op een andere server spelen dan degene zonder expansion. En over ik weet kom hij rond mei 2006 uit.DarkShadow schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:00:
hmm 12 maanden lijkt me echt te lang, iedere mmo zou al veel eerder nieuwe content releasen, bovendien willen ze ook dollars zien...
Wordt wel weer werken om je char naar nieuwe hoogten te brengen, het is alleen jammer dat als de lvl cap omhoog gaat, mc etc waardeloos wordt.
En meer dan 40 man is blizzard absoluut nog niet aan toe. Sowieso zijn ze nog niet aan zoveel toe, sinds 1.8 zijn er talloze storende bugs in het spel gekomen, veel builds zijn nog niet op orde... laat ze dat maar eens eerst oplossen. Het probleem op het moment is dat na iedere patch de lag en het aantal bugs lijken toe te nemen. Bovendien wordt ik er gek van dat elke keer mn interface weer fucked up is...
Nou dat denk ik niet, ik bedoel ik denk dat iedereen die serieus speeld gewoon de expension koopt. Wat moet je als lvl 60 speler nu tussen allemaal lvl 70 spelers. Misschien dat er nog 1 MC guild over blijft, of dat MC zelfs verhoogd wordt afhankelijk van het lvl van de spelers. Want ik wil al die popetjes wel gewoon een keer neer krijgen en met 40 lvl 70 spelers is dat niet zo'n probleem lijkt me.robobeat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:04:
[...]
de expansion mag je totaal niet vergelijken met een patch. We kunnen 1.9 zeker nog verwachten voor de expansion. Verwachting is ook groot dat de mensen met de expansion op een andere server spelen dan degene zonder expansion. En over ik weet kom hij rond mei 2006 uit.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
waarvan er bij verschillende mmo's het daardoor de game verneukt heeft. Ik zeg niet dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren, dit zijn geruchten die ik oppik.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:08:
lijkt me sterk. Bij andere mmo's downloaden mensen zonder de expansion gewoon dezelfde patch waar alle visuele content inzit om het compleet te maken zonder dat ze aan de daadwerkelijke expansion deelnemen. Zo kunnen zij dus wellicht wel de ingang van Northern Plaguelands zien bijvoorbeeld, maar er niet naar binnen.
Meer dmg = korter gevecht = kleinere kans op "oom healers" = levende tank = epix = yay !jarnotjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:48:
[...]
Voor een rogue weet ik dat niet.
Er zijn er inderdaad die alleen naar mc gaan om de loot te hebben, ik echt niet. Ik ga ook voorlopig niet voor arcanist, Maar zal toch een keer moeten.
Waarom zou ik respeccen? Of ik nu 650dmg doe, of nu 450, dat maakt ook niet zoveel. Met dat AOE'en wel, maarja
Bytes heeft gezegd dat ze met ragna invites wel gaan letten op wie de meeste fire res gear heeft, ik zit nu al rond de 60
ofzo : )
Inderdaad. Stell je krijgt een nieuwe race, wat zouden ze dan moeten doen als die in een normaal gebied kwam? Niet weergeven?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:08:
lijkt me sterk. Bij andere mmo's downloaden mensen zonder de expansion gewoon dezelfde patch waar alle visuele content inzit om het compleet te maken zonder dat ze aan de daadwerkelijke expansion deelnemen. Zo kunnen zij dus wellicht wel de ingang van Northern Plaguelands zien bijvoorbeeld, maar er niet naar binnen.
In DAoC kreeg ook iedereen een flinke patch voor de kiezen met alle nieuwe models. Je kon alleen niet de nieuwe gebieden in, en het was ook niet mogelijk de nieuwe races of classes te kiezen.
Waarom zou het samen laten spelen met exp. chars de game verneuken? Ik ben het er mee eens dat het raisen van de level cap geen goed idee is, maar het is absoluut niet zeker dat ze dat gaan doen. IMHO is het zelfs onwaarschijnlijk.robobeat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:14:
waarvan er bij verschillende mmo's het daardoor de game verneukt heeft. Ik zeg niet dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren, dit zijn geruchten die ik oppik.
[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 27-10-2005 12:40 ]
Verwijderd
Naam van m'n hunter is Elessar, m'n druid heet Lyrana. Naam van de Ud priest heb ik niet genoteerdrobobeat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
[...]
naam van je hunter en van die priest?
Clarity ken ik wel, zelfde als Glamour. bekende namen. Dus Gormir heeft dat zwaard.
Llaw Arian is hetzelfde als Warders bij jullie. Puur PVP guild. Nilbog is er mee opgehouden en een paar man (waaronder Tanari) zijn naar Curse gegaan (ja, de guild van www.curse-gaming.com). Nilbog wilde eerst met mijn oude guild gaan mergen of met de guild waar wij nu mee zijn gemerged. We zijn toen samen gaan overleggen en besloten dat de merg van mijn oude guild en die andere guild beter is, en dat is State of the Art geworden. Gedeeltelijk dus wegens osn dat Nilbog nu niet meer bestaat.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:42:
[...]
Naam van m'n hunter is Elessar, m'n druid heet Lyrana. Naam van de Ud priest heb ik niet genoteerd. Weet jij misschien wat er is gebeurd met Nilbog? Wel leuk dat als ik Arathi Basin join en we moeten tegen Llaw Arian dat dan de helft van de alliance meteen het gevecht verlaat en we in 2 minuten verloren hebben
Verwijderd
Nee, het systeem van expansions en patches was niet de verneukeratieve factor. De inhoud van de expansions wel.robobeat schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:14:
[...]
waarvan er bij verschillende mmo's het daardoor de game verneukt heeft. Ik zeg niet dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren, dit zijn geruchten die ik oppik.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:59:
Gisteren Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker ff opgehaalt, eerste Horde zwaardje op Ravencrest
[afbeelding]

Verwijderd
Ik zou zeggen: Veel plezier er mee. Ben er nog niet mee in aanraking gekomen, evenals CTRAID mod meuk. Werd mij ook van gezegd "Die moet je hebben!!!", nou ik gebruik 'm niet en wil 'm niet.MantaMania schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:16:
[...]
De grote guilds op turalyon gebruiken allemaal dkp uiteraard. (tcw, magmae mamma, tlw, AG preatorians) En nu dus ook dutch inc we gaan volgende weekeind mc proberen lijkt me erg leuk ik ga als raid leider dus ben benieuwd hoe het gaat. We hebben helaas nog wel wat mensen van andere guilds nodig maar als je eenmaal mc gaat doen melden er zich gelijk allerlei mensen aan bij je guild.
Ik heb een pesthekel aan mods en niemand gaat mij verplichten om die te gebruiken.
Als een party wil dat ik 'm gebruik moeten ze maar accepteren dat ik het dus NIET gebruik, en als ze me dan niet willen hebben is dat prima. Genoeg anderen voor hun dan.
Hoeveel is het waard om aan het begin van de raid aanwezig te zijn?
Hoeveel punten voor 1 uur spelen?
Hoeveel punten voor een eerste kill?
Hoeveel voor een 'farm' kill?
etc..
Ik ben op zoek naar verhoudingen van punten =)
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Verwijderd
Naar mijn mening maken mods een hoop dingen stukken makkelijker.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:09:
[...]
Ik zou zeggen: Veel plezier er mee. Ben er nog niet mee in aanraking gekomen, evenals CTRAID mod meuk. Werd mij ook van gezegd "Die moet je hebben!!!", nou ik gebruik 'm niet en wil 'm niet.
Ik heb een pesthekel aan mods en niemand gaat mij verplichten om die te gebruiken.
Als een party wil dat ik 'm gebruik moeten ze maar accepteren dat ik het dus NIET gebruik, en als ze me dan niet willen hebben is dat prima. Genoeg anderen voor hun dan.
Groupbuttons is zowat een must voor alle healers. (of iets similairs) CT_Raidassist geeft je de targets aan van de MT, MA en OT en dat is ook super handig. En ik kan nog wel een modje of 10 opnoemen waar ik liever niet zonder zou spelen.
Enige negatieve kant die ik op kan noemen is de popups die je af en toe krijgt vanwege version mismatches en het af en toe opnieuw moet installeren vanwege diezelfde version mismatch.
Imo zullen ze wel moeten, ze zullen je char uitbreidbaar moeten maken in een ander opzicht dan alleen gear. Het enige char dat ongelimiteerd kan doorgroeien door beter gear is de warrior. De rest wordt allemaal gelimiteerd door resists, non variabele dmg etc. Plus de drijfveer is op een gegeven moment weg als je alles al gedaan hebt een lvl cap uitbreiding, prestige/hero/uitbreiding classes of wat dan ook.Hydra schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:39:
Waarom zou het samen laten spelen met exp. chars de game verneuken? Ik ben het er mee eens dat het raisen van de level cap geen goed idee is, maar het is absoluut niet zeker dat ze dat gaan doen. IMHO is het zelfs onwaarschijnlijk.
Daar komt nog eens bij dat met het openen van nieuwe gebieden en instances nieuwe vijanden de kop op steken die gewoonweg niet te killen zijn door lvl 60 characters. Simpelweg omdat ze lorewise ver boven bijv. Nefarion staan (denk aan Arthas, Medivh, Illidan, de Titans, kelthuzad). Het zal ervan komen ooit, hoe en op welke manier weet ik niet (lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je ineens 10 extra talentpoints krijgt), ik wacht gewoon af over een dag/paar dagen weten we zoveel meer.
Btw een nieuw ras komt er sowieso aangezien Caydiem op de US boards een nieuwe start area aangekondigd heeft. Daar zijn veel replies op geweest dat het bijv. om een troll/gnome start area zou gaan. Daarop heeft Caydiem gezegd dat de spelers dan toch weinig vertrouwen hadden in Blizzard als ze dachten dat het alleen maar om een start area van een van de huidige rassen zou gaan.
Maar iig, als ook maar een klein procent van de content additions in de geruchten waar is zal het nog lang duren voordat de expansion uitkomt. En marketing technisch lijkt me herfst/kerst volgend jaar de beste gok. Of ze zouden met de verassing van het jaar moeten komen en hem deze kerst al af moeten hebben, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien ze druk aan het werk zijn aan Ahn'Qiraj en die hele storyline...
andersom ook, genoeg rogues die wel mee willen werken aan 't goed verlopen van een raidVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:09:
[...]
Ik zou zeggen: Veel plezier er mee. Ben er nog niet mee in aanraking gekomen, evenals CTRAID mod meuk. Werd mij ook van gezegd "Die moet je hebben!!!", nou ik gebruik 'm niet en wil 'm niet.
Verwijderd
Verwijderd
Kan er niet waker van liggen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:14:
[...]
Naar mijn mening maken mods een hoop dingen stukken makkelijker.
Groupbuttons is zowat een must voor alle healers. (of iets similairs) CT_Raidassist geeft je de targets aan van de MT, MA en OT en dat is ook super handig. En ik kan nog wel een modje of 10 opnoemen waar ik liever niet zonder zou spelen.
Enige negatieve kant die ik op kan noemen is de popups die je af en toe krijgt vanwege version mismatches en het af en toe opnieuw moet installeren vanwege diezelfde version mismatch.
Ik wil zo veel mogelijk van het spel zien, niet tig mods die mij dat verhinderen.
Als ik screenshots zie met tig mods er op, waarvan drie chat logs (chat, combat, nogwatanders) dan gaat voor mij de fun weg.
Wat is MT, MA en OT??? Je spreekt toch van te voren af wie wat neemt in zijn aanval?
En wat kan het mij schelen als een healer mij full health geeft (ook zo'n mega irritante bagger mod) die mijn chat log compleet vervuilt.
Laat 'm die msg's lekker voor zich zelf houden!
CT_Raid gebruiken om te zien wie wat aan health/rage/energy/mana heeft boeit me ook niet. Ik wil weten hoe ik er voor sta, en kijk heus wel rond hoe de rest er voor staat (je merkt het ook snel genoeg in de chatlog (als een healer niet de voorgenoemde mod gebruikt) en als iedereen doodgaat).
Het enige wat ik sinds een week gebruik is StunWatch, en die is wel leuk maar plaatst de balk midden in mijn scherm. Ik zou dus een idote mod als Cosmos(gok dat die het is) moeten gebruiken om die balk weer ergens anders te plaatsen.
*zucht* anyways, ik speel het spel liever normaal. Heb mezelf tot lvl60 gewerkt zonder enig mod/add-on te gebruiken.
edit: BTW, Raidassist vervuild je beelscherm ook niet, je kan zelf kiezen of ja alle raidgroepen wil laten zien... Dus als je dat niet wil, dan doe je het niet, maar laat wel de MT's (Main Tank) targets zien, dan weet je precies wie er aangevallen moet worden.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:34:
[...]
Het enige wat ik sinds een week gebruik is StunWatch, en die is wel leuk maar plaatst de balk midden in mijn scherm. Ik zou dus een idote mod als Cosmos(gok dat die het is) moeten gebruiken om die balk weer ergens anders te plaatsen.
*zucht* anyways, ik speel het spel liever normaal. Heb mezelf tot lvl60 gewerkt zonder enig mod/add-on te gebruiken.
Die msg is een macro.... typ /macro in de chat om te zien wat het inhoud en die msg is bedoeld om het duidelijk te houden dat niet 2 priests mana verspillen door beide 1 iemand te healen...
En eerst wil je geen mods en nu gebruik je wel een mod, die MIDDEN IN HET BEELD staat

Maar goed, ieder zn smaak natuurlijk. Ik vind Raid assist erg makkelijk en verder gebruik ik er niet bijster veel. (wel Atlas, daar kijk ik alleen nooit in
Edit 2: CTRaid assist heeft ook een mooie functies voor een aantal end-game bosses zodat je je bijv bij magdamar uit te voeten kan maken voordat hij je feared!
[ Voor 23% gewijzigd door Monsie op 27-10-2005 13:49 ]
Sign here please
Joh, stel je niet zo aan. CTRaid is onzettend nuttig voor elke class. Als je zo eigenwijs bent heb je in MC ook weinig te zoeken. Ga dan lekker soloen. Als jij een stomme fout maakt die je had kunnen voorkomen dankzei CTRaid heeft iedereen daar last van.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:09:
Je hoeft helemaal niet veel in beeld te hebben. CTRaid voor een rogue heeft als voornaamste nut dat je de MT Target's Target's kunt zien. En bij bijvoorbeeld de corehounds mooi de health van alle 5 in de gaten kunt houden. Een must als je veel mensen hebt die geen/weinig ervaring daar hebben.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:34:
Kan er niet waker van liggen.
Ik wil zo veel mogelijk van het spel zien, niet tig mods die mij dat verhinderen.
Als ik screenshots zie met tig mods er op, waarvan drie chat logs (chat, combat, nogwatanders) dan gaat voor mij de fun weg.
Joh, doe ff rustig. Er zijn maar een paar mods die een aardige must zijn voor specifieke instances, zoals MC. En als je daar vertikt zo iets als CTRaid te installeren heb je d'r niks te zoeken.Wat is MT, MA en OT??? Je spreekt toch van te voren af wie wat neemt in zijn aanval?
En wat kan het mij schelen als een healer mij full health geeft (ook zo'n mega irritante bagger mod) die mijn chat log compleet vervuilt.
Uhuh.scim schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:15:
Imo zullen ze wel moeten, ze zullen je char uitbreidbaar moeten maken in een ander opzicht dan alleen gear. Het enige char dat ongelimiteerd kan doorgroeien door beter gear is de warrior. De rest wordt allemaal gelimiteerd door resists, non variabele dmg etc. Plus de drijfveer is op een gegeven moment weg als je alles al gedaan hebt een lvl cap uitbreiding, prestige/hero/uitbreiding classes of wat dan ook.
En hoe lang denk jij dat 10 extra leveltjes mensen bezig gaan houden? Je kunt prima nieuwe content (zoals hero classes e.d.) aanbieden zonder die cap te verhogen. In DAoC hebben ze het ook niet gedaan, terwijl de master levels je character wel een stuk sterker maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 27-10-2005 13:44 ]
Geen endgame raids voor jou dan, best jammer, aangezien al die boze mods helemaal zo erg niet zijn.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:34:
[...]
Kan er niet waker van liggen.
Wat is MT, MA en OT??? Je spreekt toch van te voren af wie wat neemt in zijn aanval?
CT_Raid gebruiken om te zien wie wat aan health/rage/energy/mana heeft boeit me ook niet. Ik wil weten hoe ik er voor sta, en kijk heus wel rond hoe de rest er voor staat (je merkt het ook snel genoeg in de chatlog (als een healer niet de voorgenoemde mod gebruikt) en als iedereen doodgaat).
Verwijderd
Waren toch in de buurt ;-)
Stonden we dan met zn 5en.. best groot die Giants als je ze de 1e keer ziet
Waren een beetje in party chat aan het ouwehoeren.. denk.. boeiuh..
/y LEERROOOY en charge erin
Blijven leuk die reacties op Ventrilo. "take his ass!, down down down!"
Stond ik daar in mn 1ntje tegen 2 Molten Giants..
215dps vs 896dps van hun.. kan wel raden wie er won denk
Verwijderd
Main Tank, Main Assist, Off Tank. Het gaat niet om het afspreken wat er aangevallen wordt. Het gaat erom dat je in drukke instances geen minuten de tijd hebt om je main tank, main assist of off tank te selecteren en vervolgens op je assist knop. Met Raidassist selecteer je meteen hun targets en heb je ook nooit het probleem dat jij aggro krijgt, omdat die 3 altijd hogere threat hebben bij die mobs en jij nooit de verkeerde mob selecteert. Als je weet hoe je je class moet spelen dan.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:34:
[...]
Die heal mod vind ik ook irritant. Dat is alleen interessant voor andere healers, maar sommige mods laten je ook in whispers andere healers op de hoogte stellen. En dan kan het wel een goede mod zijn. Dubbele en onnodige heals zijn tenslotte wel verspilde mana.
Als je in een 20+ raid zit kun jij niet van iedereen bijhouden hoeveel health ze hebben, laatstaan of ze nog leven. Dan ga je niet iedereen afklikken. Met CT_raid krijg je dus snel een goed beeld van je hele raidgroep. Dan _hoef_ je dus niet rond te kijken. Aangezien een rogue geen services verleent aan spelers in de groep is dat voor jou wellicht niet interessant. Maar een mage die moet decursen is heel blij met zo'n mod. Tanks en healers ook. En jij zou hem als rogue dus eigenlijk ook moeten gebruiken omdat je kunt worden aangewezen als MA. Misschien dat je zelf in kleine instances vooral actief bent, maar in grote instances is het gewoon vrijwel een must. Simple as that.
Verwijderd
Leuk dat die ct_raid mod weergeeft welke tank wat aanvalt, maar dat communiceer je toch??Monsie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:39:
[...]
edit: BTW, Raidassist vervuild je beelscherm ook niet, je kan zelf kiezen of ja alle raidgroepen wil laten zien... Dus als je dat niet wil, dan doe je het niet, maar laat wel de MT's (Main Tank) targets zien, dan weet je precies wie er aangevallen moet worden.
Die msg is een macro.... typ /macro in de chat om te zien wat het inhoud en die msg is bedoeld om het duidelijk te houden dat niet 2 priests mana verspillen door beide 1 iemand te healen...
En eerst wil je geen mods en nu gebruik je wel een mod, die MIDDEN IN HET BEELD staat
Maar goed, ieder zn smaak natuurlijk. Ik vind Raid assist erg makkelijk en verder gebruik ik er niet bijster veel. (wel Atlas, daar kijk ik alleen nooit inen Gatherer (en die 'vervuild' niet je hele scherm))
Oh, en die StunWatch is idd een fout van mij. Die is wel handig met momenten, maar blijf balen dat je niet de balk kan verplaatsen.
Helemaal mee eens. Level cap verhogen zou zonde zijn van je huidige gear. Master Level achtig iets toevoegen ala DAOC zou een goede optie zijn.Hydra schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:42:
En hoe lang denk jij dat 10 extra leveltjes mensen bezig gaan houden? Je kunt prima nieuwe content (zoals hero classes e.d.) aanbieden zonder die cap te verhogen. In DAoC hebben ze het ook niet gedaan, terwijl de master levels je character wel een stuk sterker maken.
Trouwens, ik ben wel erg benieuwt naar wat meer over het verhaal in World of Warcraft. Wil dr toch maar eens wat meer van weten, is er niet ergens een plaats waar je het compleet kan nalezen? Heb natuurlijk wel wat gelezen in de quests, weet klein beetje uit de filmpjes van warcraft 3 etc, maar wil nu de wereld toch echt beter leren kennen, verhoogt volgens mij wel je plezier ervaring (alleen maar nieuwe loot en epix wordt ook minder boeiend naar een poosje, vind erg interactieve quests altijd bijzonder leuk).
Verwijderd
Kan iemand even aan de DAOC leken uitleggen hoe die master levels in elkaar zitten?Kaap schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:50:
[...]
Helemaal mee eens. Level cap verhogen zou zonde zijn van je huidige gear. Master Level achtig iets toevoegen ala DAOC zou een goede optie zijn.
Je kan alles los installeren ik zou ook niet ineens cosmos erop knallen maar dingen als ctraidassist en titanbar zijn toch wel super handige dingen.

Die balk is WEL te verplaatsen, is in elke vorm te veranderen als je verder had gekeken
Meen dat het /stunwatch unlock was oid... vul zowiezo /stunwatch in en je ziet alle commando's voorbij komen die de mod ondersteunen..
In het begin was Jarno ook tegen allerlei mods, maar als je serieus wilt gaan spelen heb je ze echt nodig!
alleen zo'n groene ring onder em vind ik wat matig. Dus dat je sneller je target kan spotten als je em selected hebt via een raid window ofzo.
[ Voor 25% gewijzigd door admiral866 op 27-10-2005 13:56 ]
Stel je voor je valt een Raid boss aan met 8 adds die door elkaar lopen... "Ja we pakken die linkse, nee die andere, gvd. nu staat ie weer rechts"Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:49:
[...]
Leuk dat die ct_raid mod weergeeft welke tank wat aanvalt, maar dat communiceer je toch??
Oh, en die StunWatch is idd een fout van mij. Die is wel handig met momenten, maar blijf balen dat je niet de balk kan verplaatsen.
Tevens is het handig om als Rogue te zien wie er leeft en wie niet zodat als je evt. engineer bent je een poging kan doen hem te jumper cabelen.
Ja, maar als je adds oid krijg ga jij niet rustig zitten chatten (want dan kan je je abilities niet gebruiken), want dan breekt de pleuris uit. Dus het is ggewoon makkelijk dat je met 1 klik dezelfde mob selecteerd als je mtVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:49:
[...]
Leuk dat die ct_raid mod weergeeft welke tank wat aanvalt, maar dat communiceer je toch??
Maarja, je moet het zelf weten hoor
Sign here please
Verwijderd
Ik ga geen mods gebruiken omdat mensen willen dat ik een mod gebruik.
Met fatsoenlijk communiceren kom je een heel eind, en als iemand een mod/add-on wil gebruiken vind ik dat prima, maar ga mij niet verplichten tot het gebruiken van een mod/add-on.
Raids doe ik niet vaak, maar via goed communiceren gaat het tot nog toe erg goed.
En als ik niet kan meedoen met end-game instances omdat ik niet speel zoals zij willen dat ik speel, kan ik daar niet wakker van liggen. Er zijn vast meer mensen als mij die spelen zonder mod/add-ons.
Met alle nieuwe loot/instances/bg's erbij redelijk lang. Iig net zolang als een uitbreiding op een bestaande class zou doen, enige dat een uitbreiding met zich meebrengt is nog meer variatie in 1 bepaalde class.Hydra schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:42:
Uhuh.
Of je zou het kunnen doen zoals Lineage 1 gedaan heeft, dat je om lvl61 te worden evenveel xp moet verdienen als het lvl'en van 1-60 (opgeteld dus).
Met loot alleen kun je namelijk maar tot een bepaald punt komen.
Kijk maar naar het verschil tussen de MC en BWL loot, verschilt slechts een paar punten en zo'n enorme improvement is het voor veel zaken niet. Er zitten zeker een stel zeer goede items tussen, maar de tier2 armorsets zijn voor veel classes echt niet dusdanig beter. En aangezien veel mensen dit spel spelen om een char te maken en deze constant beter te maken houdt het dus op een gegeven moment op. Tenzij je lvl caps verhoogt, dingen uitbreid, hogere lvl spells/nieuwe spells etc.
Verwijderd
Hmm, zeker overheen gekeken dan. Zal het morgen avond een checken.RaseriaN schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:55:
@Tezro, AhahahaaaAGAWHOEHEaiafefopaeoiae etc
Die balk is WEL te verplaatsen, is in elke vorm te veranderen als je verder had gekeken
Meen dat het /stunwatch unlock was oid... vul zowiezo /stunwatch in en je ziet alle commando's voorbij komen die de mod ondersteunen..
In het begin was Jarno ook tegen allerlei mods, maar als je serieus wilt gaan spelen heb je ze echt nodig!
je geeft de reden zelf al aan.. heb ik groene KUT bracers, zit er een pala met dikke blauwe bracers, die Need doet op bracers die misschien 5% sterker zijn dan die van hem, en 40% sterker dan mijnes. had pala gloves. +sta en + spi of int. en + def. deze had ook +def.. rolled die eikel need..Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:10:
[...]
Wat een onzin joh .... zeker een warrior die baalt dat pala's meerollen?
Er is niet voor niets een protection talent tree .... die heeft veel talent points specifiek voor schilddragers .... en dan ga jij me vertellen dat pala's niet mogen rollen ervoor als ze voor zo'n build gekozen hebben?
Dacht 't niet he. Jammer voor de warriors, maar pala's rollen gewoon mee met die handel. LEarn to live with it. Ik wordt een betje moe van al die classes die alle items willen claimen .... kijk, als ik nu als paladin voor een valor meerol, ok, dan mag je zeiken, maar dit is overdone.
en precies, heb al 2 pala's meegemaakt, die op valor hebben lopen rollen. vuile honden.. niet zeggend dat alle pala's zo zijn, maar je krijgt wel een pesthekel aan ze, als de zeldzame helm dropt, en een of andere pala homo rolled erop, en wint ze.. ik durf het niet in mn hoofd te halen, om op lightforge te rollen..
Verwijderd
Dat heet kijken, tab gebruiken en/of goed klikken.Monsie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:57:
[...]
Ja, maar als je adds oid krijg ga jij niet rustig zitten chatten (want dan kan je je abilities niet gebruiken), want dan breekt de pleuris uit. Dus het is ggewoon makkelijk dat je met 1 klik dezelfde mob selecteerd als je mt
Maarja, je moet het zelf weten hoor
Gaat me goed af.
jumper cables kunnen alleen OOC gebruikt worden..M1lamb3r schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:56:
[...]
Stel je voor je valt een Raid boss aan met 8 adds die door elkaar lopen... "Ja we pakken die linkse, nee die andere, gvd. nu staat ie weer rechts"
Tevens is het handig om als Rogue te zien wie er leeft en wie niet zodat als je evt. engineer bent je een poging kan doen hem te jumper cabelen.
Sorry dat ik er op in ga, maare daarmee verspil je kostbare tijd die je soms niet hebt. 1 klik op de mt target en je hebt hem geselecteerdVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:03:
[...]
Dat heet kijken, tab gebruiken en/of goed klikken.
Gaat me goed af.
[ Voor 1% gewijzigd door Monsie op 27-10-2005 14:07 . Reden: typo ]
Sign here please
Behalve de reactie van Monsie.... 3 woorden:Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:03:
[...]
Dat heet kijken, tab gebruiken en/of goed klikken.
Gaat me goed af.
UBRS...spectators...whipe...
Verwijderd
Dus je doet het gewoon niet om koppig te zijn?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:59:
Omdat ik geen zin heb om iedereen apart te beantwoorden, hier een algemeen antwoord:
Ik ga geen mods gebruiken omdat mensen willen dat ik een mod gebruik.

Denk je nou dat CT_Raid of welke mod dan ook je leven in WoW moeilijker of makkelijker maakt?
Cry me a river... Zodra je een warrior rollt moet je dat maar accepteren. Iedere class heeft wel last van andere classes of andere spelers die op dezelfde items rollen. Net of het voor jou uitmaakt of nu een andere warrior of een paladin de loot van jou wint. Iedereen heeft naar mijn idee even veel rechten op loot in dit spel. (generaliseren aan) Als je daar niet mee om kunt gaan en moet gaan zitten janken of ninjalooten, dan is dit niet het spel voor jou. (generaliseren uit)BootVluchteling schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:03:
[...]
je geeft de reden zelf al aan.. heb ik groene KUT bracers, zit er een pala met dikke blauwe bracers, die Need doet op bracers die misschien 5% sterker zijn dan die van hem, en 40% sterker dan mijnes. had pala gloves. +sta en + spi of int. en + def. deze had ook +def.. rolled die eikel need..
en precies, heb al 2 pala's meegemaakt, die op valor hebben lopen rollen. vuile honden.. niet zeggend dat alle pala's zo zijn, maar je krijgt wel een pesthekel aan ze, als de zeldzame helm dropt, en een of andere pala homo rolled erop, en wint ze.. ik durf het niet in mn hoofd te halen, om op lightforge te rollen..
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 14:15 ]
Dit topic is gesloten.