Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.463 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
BootVluchteling schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:03:
[...]

jumper cables kunnen alleen OOC gebruikt worden..
Vanish zet je OOC

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 157734 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:59:
Omdat ik geen zin heb om iedereen apart te beantwoorden, hier een algemeen antwoord:

Ik ga geen mods gebruiken omdat mensen willen dat ik een mod gebruik.
Met fatsoenlijk communiceren kom je een heel eind, en als iemand een mod/add-on wil gebruiken vind ik dat prima, maar ga mij niet verplichten tot het gebruiken van een mod/add-on.

Raids doe ik niet vaak, maar via goed communiceren gaat het tot nog toe erg goed.
En als ik niet kan meedoen met end-game instances omdat ik niet speel zoals zij willen dat ik speel, kan ik daar niet wakker van liggen. Er zijn vast meer mensen als mij die spelen zonder mod/add-ons.
Voor een boss als Garr in Molten Core heb je gewoon een mod nodig, met 8 loslopende adds die constant om elkaar heen draaien. Ook als er meerdere targets zijn moet je gewoon weten wie de MT of andere MTA's getarget hebben. Zo zijn er nog tientallen voorbeelden dat je in end game raids gewoonweg niet zonder bepaalde mods kan.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40
Anoniem: 157734 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:09:
[...]

Ik zou zeggen: Veel plezier er mee. Ben er nog niet mee in aanraking gekomen, evenals CTRAID mod meuk. Werd mij ook van gezegd "Die moet je hebben!!!", nou ik gebruik 'm niet en wil 'm niet.
Ik heb een pesthekel aan mods en niemand gaat mij verplichten om die te gebruiken.
Als een party wil dat ik 'm gebruik moeten ze maar accepteren dat ik het dus NIET gebruik, en als ze me dan niet willen hebben is dat prima. Genoeg anderen voor hun dan.
Gebruik je hem toch lekker niet. Niemand verplicht je het te gebruiken maar dan moet je ook niet jammeren als je niet meemag naar MC.

In onze guild is het iid geval verplicht en ik vind het onwijs handig. Als je hem niet hebt krijg je -DKP en mag je niet mee naar MC, net als ventrilo trouwens.
Dat zijn gewoon regels in onze guild maar het zal in iedere guild wel anders zijn.

Ehhhhh....ja je kan zien of andere CT_raidassist hebben of niet, dus je komt er niet tussenuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

bij ons geen -DKP voor geen ventrilo. Dat vind ik ook een beetje krom, de een is nu eenmaal een PC leek en de andere niet. Niet iedereen krijgt ventrilo aan de gang. Bij ons zit denk ik wel zo'n 95% op ventrillo toch en 80% daarvan heeft een mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ach in principe zou je het wel zonder mods kunnen doen allemaal.
Om MT's target te krijgen zou je gewoon /assist MT kunnen typen, desnoods een macro'tje van maken.

En gevechten waar je om de xx seconden out of range of out of los moet gaan.. de meeste announce mods announcen ook in raid kanaal, dus hoef je die mods zelf ook niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 15:01
Hooli-gan schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:13:
[...]

Gebruik je hem toch lekker niet. Niemand verplicht je het te gebruiken maar dan moet je ook niet jammeren als je niet meemag naar MC.
Uhm, dat is toch hetzelfde als verplichten? :P nouja, om end-game instances te mogen doen dan :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:46
Zijn hier nog meer mensen die het probleem hebben dat ze sommige mail niet binnenkrijgen van Blizzard op hun lycos account? Dit is mijn nl. al een paar keer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40
Monsie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:19:
[...]

Uhm, dat is toch hetzelfde als verplichten? :P nouja, om end-game instances te mogen doen dan :)
ehhh...ja/nee...in onze guild is het verplicht voor ZG/MC/BWL anders mag je niet mee. Maar als je dus geen CT_raidassist wilt hebben doe je toch gewoon /gquit en zoek je een guild waar het niet verplicht is.

Dus in dat opzicht kan je door niemand gedwongen worden om die mod te installeren. Denk wel dat het moeilijk zal zijn een guild te vinden die zonder die mod werkt, maar goed. Je kunt nog altijd een PUG naar MC organiseren :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over grote pugs gesproken. Ik heb toen eens ooit een PUG georganiseerd voor het killen van die champion of the banshee queen in EPL aan de alliance side. GVD dat was dus echt een nachtmerrie. Ik heb daarna besloten om nooit meer een pug te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

geen ctra of decursive = geen Molten core/onyxia/zg

Het is weinig moeite om te instaleren en het scheelt zoveel frustraties. Wil je het niet? Jammer dan, want er zijn zo 5/6 andere die dat wel willen instaleren en mee willen gaan.

We gaan deze week ook ventrillo verplicht maken. Het zijn kleine dingen die het doen van instances net iets makkelijker en minder frustrerend te maken.

Eerlijk gezegd snap ik die mensen die dat niet willen instaleren niet. Het kost weinig moeite, het werkt lekker en je doet er andere een plezier..

Maar ach, ik kan het natuurlijk ook mis hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Ff heel wat anders dan al die rotzooi modzooi. Wat ik zo zie aan alle posts die hier over legendary weapons en raid-guilds gaan is dat de meeste mensen meestal op de PVP-servers spelen.

Zijn er ook mensen die op een PVE, of RP server spelen die ook in een grote raid-guild zitten (en daar ook veel end-game instances gedaan/gecleared hebben. En dan heb ik het niet alleen over MC.)

Ik zelf zat in de Ancient Alliance op Shadowsong (PVE), maar ben daarmee gestopt omdat ze op dagen speelden die mij niet uit kwamen (ik ga toch echt geen wedstrijden afzeggen omdat ze zo nodig naar MC moeten :P)
Ancient Alliance is in het geheel geen groep die uberleetwtfpwnzor is :P Het zijn wel een groep goede spelers.

Ik dwaal een beetje af, mijn vraag dus:
Zijn er ook mensen die op een PVE, of RP server spelen die ook in een grote raid-guild zitten? en zo ja, welke server en guildnaam?

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:42:
over grote pugs gesproken. Ik heb toen eens ooit een PUG georganiseerd voor het killen van die champion of the banshee queen in EPL aan de alliance side. GVD dat was dus echt een nachtmerrie. Ik heb daarna besloten om nooit meer een pug te organiseren.
gheghe good old Nathanos Blightcaller

altijd super om een alliance raid te disrupten die hem probeert te pakken :P
maar volgens mij wordt die quest nog maar zelden gedaan

echt zo gaaf gezicht om die gast met zijn doggies een raid te zien ownen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Monsie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:44:
Ff heel wat anders dan al die rotzooi modzooi. Wat ik zo zie aan alle posts die hier over legendary weapons en raid-guilds gaan is dat de meeste mensen meestal op de PVP-servers spelen.

Zijn er ook mensen die op een PVE, of RP server spelen die ook in een grote raid-guild zitten (en daar ook veel end-game instances gedaan/gecleared hebben. En dan heb ik het niet alleen over MC.)

Ik zelf zat in de Ancient Alliance op Shadowsong (PVE), maar ben daarmee gestopt omdat ze op dagen speelden die mij niet uit kwamen (ik ga toch echt geen wedstrijden afzeggen omdat ze zo nodig naar MC moeten :P)
Ancient Alliance is in het geheel geen groep die uberleetwtfpwnzor is :P Het zijn wel een groep goede spelers.

Zijn er ook mensen die op een PVE, of RP server spelen die ook in een grote raid-guild zitten? en zo ja, welke server en guildnaam?
op turalyon zijn genoeg grote guilds die raids houden de grootste is wel the last watch maar daar kom je dan dus ook echt niet zomaar bij dat zijn ook de hardcore gasten van de server denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Nou die stormrager was toen de beste non-epic wand die ik kon krijgen. Daar was ik toch wel heel blij mee toen. Want kort daarna werden de BG's geintroduceerd en dus ook autowand :)

Volgens mij is 65 dps nog steeds best hoog voor een wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:17

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Ik kwam ooit als lvl 5x voor het eerst daar aan om de quest van Sylvanas af te leveren, toen ik keihard gezerged werd door een volle Alliance raid group.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Op Tura is de Krazy fools misschien een optie, ook niet al te moeilijk om binnen te komen. Aantal mensen van ons (ik en wat anderen zijn ex-fools) groupen er ook regelmatig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:52
BootVluchteling schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:03:
je geeft de reden zelf al aan.. heb ik groene KUT bracers, zit er een pala met dikke blauwe bracers, die Need doet op bracers die misschien 5% sterker zijn dan die van hem, en 40% sterker dan mijnes. had pala gloves. +sta en + spi of int. en + def. deze had ook +def.. rolled die eikel need..
Dat ide ander nog groene crap heeft is jouw probleem niet. Tegen de tijd dat je end-game instances ingaat is sowieso al je meeste gear blauw, zo niet dan had die persoon eens wat meer quests moeten doen.
Anoniem: 157734 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:03:
Dat heet kijken, tab gebruiken en/of goed klikken.
Gaat me goed af.
Hoe ver zijn jullie in ZG of MC?
The Templar Order, Argent Dawn, RP-PvE. We kunnen ZG ongeveer guild-only doen, en zitten in een raid alliance die (afaik) in ieder geval tot aan Ragnaros is gekomen. Zelf ben ik niet zo ver gekomen omdat ik m'n Hunter op non-actief gezet heb en nu m'n priest aan het levelen ben.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 27-10-2005 15:05 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:57:
[...]

Nou die stormrager was toen de beste non-epic wand die ik kon krijgen. Daar was ik toch wel heel blij mee toen. Want kort daarna werden de BG's geintroduceerd en dus ook autowand :)

Volgens mij is 65 dps nog steeds best hoog voor een wand.
Ik wil Hakkar omleggen -> Touch of Chaos
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Azuregos -> Cold Snap

Als jullie dan een keer niet onze poging verpesten als ik een keer online ben alsie er is :'( ;)

Hoogste DPS wand atm is btw: Dragon's Touch

[ Voor 25% gewijzigd door Puc van S. op 27-10-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:07:
Azuregos -> Cold Snap

Als jullie dan een keer niet onze poging verpesten als ik een keer online ben alsie er is :'( ;)
Tja als frost mage zou ik die ook leuker vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:07:
Azuregos -> Cold Snap

ToC is imho beter :P gezien de generic damage ipv frost
en hij doet shadow dmg waar minder mobs imune voor zijn

enne wij verpesten nooit een alliance poging :)

DiE heeft zelfs een hekel aan ons omdat we laatst niet de poging van een alliance guild verpesten :P ze waren zo boos dat ze R60 gingen helpen toen hij onder de 10% kwam omdat ze niet wilden dat wij hem omlegden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Aan wie heeft DiE geen hekel en omgekeerd.. ;)

en dat verpesten was idd DiE maar ik baal ervan dat bliz outdoor bosses bijna altijd sochtens laat spawnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

Tja als frost mage zou ik die ook leuker vinden :)
Kijk es wat wij gisteren van onze eerste Wyrmguard kill ever kregen? :D

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19438

Was leuke catfight op comms tussen alle mages hahah (we hebben like 90% frost mages)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hehe wat dat betreft heb ik redelijk geluk, al onze mages zijn wel frostspecced maar verzamelen +all dmg gear omdat ze op een gegeven moment terug willen speccen naar fire, naast mij is er d8 ik maar 1 andere dedicated frost mage :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:09
Anoniem: 157734 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:59:
Omdat ik geen zin heb om iedereen apart te beantwoorden, hier een algemeen antwoord:

Ik ga geen mods gebruiken omdat mensen willen dat ik een mod gebruik.
Met fatsoenlijk communiceren kom je een heel eind, en als iemand een mod/add-on wil gebruiken vind ik dat prima, maar ga mij niet verplichten tot het gebruiken van een mod/add-on.

Raids doe ik niet vaak, maar via goed communiceren gaat het tot nog toe erg goed.
En als ik niet kan meedoen met end-game instances omdat ik niet speel zoals zij willen dat ik speel, kan ik daar niet wakker van liggen. Er zijn vast meer mensen als mij die spelen zonder mod/add-ons.
haha nee je begrijpt het niet, er zijn gewoon situaties waardoor jij zo een bedreiging gaat vormen voor de rest van de groep, dat is helemaal niet omdat iemand jou iets wil dwingen, maar omdat ze gewoon niet willen dat je een wipe veroorzaakt doordat je de foute target selecteert, en het spel vereist in de endgame gewoon een erg goede samenwerking.

Maar het is prima als je ze niet gebruikt, alleen ben ik bang dat je dan wel wat beperkingen hebt in het krijgen van je endgame gear. Ik zou trouwens ook liever zien dat blizzard zelf wat meer opties ak ctraid erin verwerken. Maar daar zijn ze geloof ik ook wel mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

Kijk es wat wij gisteren van onze eerste Wyrmguard kill ever kregen? :D

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19438

Was leuke catfight op comms tussen alle mages hahah (we hebben like 90% frost mages)
lol, daar hebben wij er nu ook al 2 van gekregen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Nog ff een vraagje over silithius, summonen enzo is heel leuk. Ik heb nu dus 7 crests, en wil als ik friendly ben een duke summonen. Maar moet ik ook niet een quest doen om die abyssal leguards etc te kunnen krijgen?

En wat zijn de uiteindelijke epic (quest/drop) rewards in silithius? Wil wel ff weten waar ik het allemaal voor doe, maar kan het op thott niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Hydra schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:02:
[...]

Dat ide ander nog groene crap heeft is jouw probleem niet. Tegen de tijd dat je end-game instances ingaat is sowieso al je meeste gear blauw, zo niet dan had die persoon eens wat meer quests moeten doen.
Effe echte vraag hierover: Groen hebben toch ook een strategie zijn? Ik zat te denken wat heeft het voor mij (lvl 35) voor zin telkens blauw te willen als die na enige levels toch weer obsolete wordt? Vooral ook omdat ik graag bij 40 een knol wil. Levelen naar 60 zou prio moeten hebben over gear, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Perox schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:48:
[...]

Effe echte vraag hierover: Groen hebben toch ook een strategie zijn? Ik zat te denken wat heeft het voor mij (lvl 35) voor zin telkens blauw te willen als die na enige levels toch weer obsolete wordt? Vooral ook omdat ik graag bij 40 een knol wil. Levelen naar 60 zou prio moeten hebben over gear, toch?
wat jij wilt uiteraard ik koop nog wel eens blauw omdat ik dan sneller level maar das omdat ik genoeg geld heb. Als jij niet genoeg hebt kan je inderdaad gewoon niet kopen en gewoon doorsparen groen is best goed toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

de meeste blue's zijn BoP en die haal je of van quests of van instances

iemand die dus alleen greens draagt kan dus een potentiele grinder zijn die 0.0 ervaring heeft in instances, en op lvl 50+ iemand meenemen naar strat met 0 ervaring is dodelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Ach, uiteindelijk al je toch wel blues uit de dungeons krijgen, zijn erg goed meestal en ook nog eens gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:22
LOL, kan je 1 week geen wow spelen, NU heb je een gamecard; SITE DOWN! :( !

Nonde$%^*#@!! :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:47:
Oke, dan hoef ik daar verder ook niet naar te kijken... Ik kan alleen niet zoveel spullen vinden met crit chance voor mijn lockie :(

Gewoon pech denk ik :'(
voor elk slot is er echt wel een crit met spells, die shoulder bv dropt in strat scarlet. Items met +crit hebben vaak iets betere stats dan +dmg items. Ik zou zeggen, je kent vast thottbot, als je ver moet vliegen alt-tab eff en heb je zeker 10 min om te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:54:
[...]

de meeste blue's zijn BoP en die haal je of van quests of van instances

iemand die dus alleen greens draagt kan dus een potentiele grinder zijn die 0.0 ervaring heeft in instances, en op lvl 50+ iemand meenemen naar strat met 0 ervaring is dodelijk
Ik kijk alleen naar blue weapons als warrior en heb de green iron hauberk gekocht voor de chest, moet zeker meegaan tot plate, verders voorral sparen. Weinig instance ervaring tot nu toe, alleen Deadmines en Stockade, maar in duo/small group play bij (elite) quests weet ik echt mijn rol wel als tank en puller. Niet dat ik altijd goed pull, maar wel steeds beter... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tuurlijk, ik had het danook over end-game spul, als je al eenmaal level 60 bent. Als het goed is heb je dan al een hoop blue spul uit quests en instances e.d. voordat je aan je class sets gaat verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

*meldt

Sunar van Orion op Stormrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ach, supergroot zijn we niet (rond de 40 man online meestal 's avonds) maar we zitten wel bij Nefarian atm.
Bloodhoof, Gatekeepers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 20:50
jarnotjuh schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:02:
LOL, kan je 1 week geen wow spelen, NU heb je een gamecard; SITE DOWN! :( !

Nonde$%^*#@!! :P
Echt belachelijk hier in europa, de worldofwarcraft.com site is echt nooit down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156319

Patchen is reeds gelukt middels een omweg die op een ander forum wordt geboden.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 156319 op 27-10-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Hoe heet die mod die ik bij de meeste mensen hier zie , waar je leven mana / rage balke en alles veel uitgebreider is ? Zoals diegene die Gimbooze heeft.. Welke mods zijn volgens jullie ook nog mooi en goed voor je interface/ speelervaring. Gebruik nu Lootlink / atlas / ctraraid assist en titanpanel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:27
Anoniem: 147287 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:44:
Hoe heet die mod die ik bij de meeste mensen hier zie , waar je leven mana / rage balke en alles veel uitgebreider is ? Zoals diegene die Gimbooze heeft.. Welke mods zijn volgens jullie ook nog mooi en goed voor je interface/ speelervaring. Gebruik nu Lootlink / atlas / ctraraid assist en titanpanel..
Scrolling Combat Text
Geeft combattext (damage done, taken, spells, buffs enzo) boven het hoofd van de character weer.

Lootlink
Een progje die alles items die je in het spel tegen komt opslaat in een database die je dan ingame weer kunt zoeken en eventueel kunt linken.

AllInOneInventory
Je moet er van houden, maar ik kan niet meer zonder. Maakt van al je bags 1 grote bags die je kunt openen met 1 knoppie. ;)

TipBuddy
Eén van mijn favorieten. Geeft een venstertje van een mob/speler/NPC weer met allerlei info erin wanneer je met je muis er overheen gaat. Voor screenshots, klik de link.

UberQuest
Een uitgebreidere questlog, deze deel de Questlist en de uitgebreide info van de quest in aan apart venster weer, leest veel prettiger dan dat kleine venstertje van de Blizzard Questlog.

En zo kan ik nog wel even door gaan... }:O

[ Voor 25% gewijzigd door The Realone op 27-10-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
zucht word uit me guild gekickt omdat ik vt spamde.. Ik deed 2 x een speech to text bericht en toen gingen ze huilen. De zieltjes van sommige wow-addicts is snel getart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

En zo kan ik nog wel even door gaan... }:O
Als je dat nou even zal willen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

blackraid3r schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:15:
zucht word uit me guild gekickt omdat ik vt spamde.. Ik deed 2 x een speech to text bericht en toen gingen ze huilen. De zieltjes van sommige wow-addicts is snel getart...
Als dat de enige reden was, was die guild het toch niet waard imho.

Craftwerk op Bladefist heeft zojuist voor de derde keer Hakkar neergekregen. Twee plate drops en het hoofdje :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

LBRS run gedaan met om irritante gems te harvesten voor een UBRS key die een guildy "nodig" heeft. Geen enkle gem dropt natuurlijk, maar toen we eenmaal bij overlord Wyrm nogwattus kwamen en hij doodging dropte ineens http://www.thottbot.com/?i=10465. Increases mana regeneration by 22 every 5 sec zolang ik niet geraakt wordt, hoort wel te lukken 9 van de 10 keer.

* Yellow|A is een blije priest :P

Muffe reden om uit een guild getrapt te worden. Mensen die zo met hun leden omgaan verdienen geen leden.

[ Voor 19% gewijzigd door Yellow|A op 28-10-2005 00:12 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
So! Zowaar een een paar lekkere AB potjes gehad. Weer allemaal verloren, maar dit keer kwamen we een stuk dichterbij. Eentje zelfs een tijdje voorgestaan. Gaat de goeie kant op :) De een na laatste was de beste, Horde was er niet op voorbereid dat we taktiek gebruikten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
Hydra schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:10:
So! Zowaar een een paar lekkere AB potjes gehad. Weer allemaal verloren, maar dit keer kwamen we een stuk dichterbij. Eentje zelfs een tijdje voorgestaan. Gaat de goeie kant op :) De een na laatste was de beste, Horde was er niet op voorbereid dat we taktiek gebruikten :D
Ik speel de laatste tijd ook een stuk meer battlegrounds en dan AB, maar sjonge jonge.. wat baal ik er dan van dat ik niet bij de horde zit.
Ze spelen echt een stuk beter, de priests/druids/shamans healen andere spelers zelfs, nou dat ik mij nog nooit overkomen en ik zit altijd in een party.
Maar goed, we winnen nog wel regelmatig dus echt veel reden om te zeuren heb ik niet.

Vanavond was het trouwens onspeelbaar met de lag, ik zeur er niet snel over maar het is zeer irritant om telkens het bericht te krijgen dat iemand "out of range" is maar deze jou wel kan raken, bah. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
hier meld een lvl 10 night elf priest. Wat een geweldig spel is het toch :D

Alleen vervelend als je tentamen week hebt, speel nu een paar dagen, en ben al hooked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ik ben bezig voor me PvP ranks en ben dus ook elke dag in AB te vinden.
Maar soms uit frustratie (alliance) moet ik een paar uur stoppen met spelen.

Ik heb de hoop gewoon opgegeven voor alliance en heb echt spijt dat ik niet horde gerolled heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Laatst online: 24-09-2019
MantaMania schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:50:
[...]

op turalyon zijn genoeg grote guilds die raids houden de grootste is wel the last watch maar daar kom je dan dus ook echt niet zomaar bij dat zijn ook de hardcore gasten van de server denk ik.
Op turalyon is TLW(The Last Watch) bij alliance en US(Unnatural Selection) bij horde de hardcore guilds. Ik speel zelf in US en heb het erg naar me zin.
http://www.unnaturalselection.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 17:14
BladePHQ schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:59:

Ik heb de hoop gewoon opgegeven voor alliance en heb echt spijt dat ik niet horde gerolled heb.
Ik zit op neptulon in Volcano Legion, en er is maar 1 horde team die aan ons team kan tippen en dat is imbalanced, waar de games 50/50 zijn. Maak gewoon een vaste groep met de beste PVPers uit je guild en klaar is kees. Alterac valley verliezen we wel vrijwel altijd tenzij we ineens met 10 man komen aankakken v/d guild. 1 Goede pally die warriors en mages en rogues omhoog houd en alliance is niet te stoppen. Probleem is met de meeste pallies is dat ze denken dat ze warriors zijn met healing spells, terwijl ik ze zie als priests met plate :P .

Over frustraties gesproken
Vandaag dropte Perdition's Blade en ik had net niet genoeg DKP omdat ik dus al de Core Hound Tooth had gekocht >_< . Was voor het eerst dat perditions dropte, en was ook voor het eerst dat core hound tooth dropte. Was goede rogue run :D .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44

Same here, queue van anderhalf uur....schitterend...

Daarom ben ik een horde char begonnen op Doomhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vandaag gaat het gebeuren, hou aub rekening met het tijdsverschil! ;)
Follow the Action at BlizzCon
BlizzCon will be underway this Friday, October 28, at the Anaheim Convention Center. Live tournament coverage from the show floor will begin promptly on Friday at 10:00 AM and then again, for the second and final day of BlizzCon, on Saturday the 29th at 10:00 AM. You can keep up with all of the action at the sites below!

For video coverage: http://www.ggl.com/mediaplayer/
For audio coverage: http://listen.radioitg.com/listen1.pls (WINAMP)
http://listen.radioitg.com/listen1.asx (WMP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hehe inderdaad, vandag is de dag, maar het duurt nog wel tot 2 uur ofzo. (Of is het 9 uur verschil daarzo?)

Ben erg benieuwt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M@NIC schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:16:
Ik speel de laatste tijd ook een stuk meer battlegrounds en dan AB, maar sjonge jonge.. wat baal ik er dan van dat ik niet bij de horde zit.
Ze spelen echt een stuk beter, de priests/druids/shamans healen andere spelers zelfs, nou dat ik mij nog nooit overkomen en ik zit altijd in een party.
Als er niet gehealed wordt, komt dat ook vaak omdat je als priest primair doel bent van de tegenpartij. In shadowform (= kan niet healen) valt het nog enigzins mee, maar als ze doorhebben dat die rogue niet doodgaat (een priest kan de damage van ongeveer 3 tegenstanders outhealen) komen ze fijn met z'n allen op je af zetten. Ik heal altijd, als ik onder vuur lig probeer ik zelfs als het even kan nog een paar renews in het rond te strooien.

Oh, en gister ook voor het eerst Mindcontrol gebruikt :D Enkele rogue verdedigt de mill -> *splot* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29

Je gaat zeker al balen als je namen als daizzeh, conundrum, artropes, khurad, madhunter, dannoc enzo tegen komt : P

Ik ben btw die mage die te 1 shotten is : )

zie sig

**edit**

Gisteren een heerlijke actie: ben mining skill weer aan het upgraden (ivm ff tailoring nemen voor robe of the archmage) en liep en seering gorge rond, zie ik opeens dat achtervolgd wordt door een lvl 60 hunter + pala. Ik race naar the cauldron, spring erin, unmount en gebruik op het laatst light feather waardoor ik even door de lucht zweef en dus zonder schade op de grond kom.

Inmiddelde ben ik al wel terug gebracht tot 56 health door de hunter, hoor ik opeens splutter, waren die hunter en paladin me achterna gekomen en die hunter overleefde dat niet :D. kon daarna nog net paladin sheepen en potion drinken omdat m'n bandages opwaren, daarna op m'n gemakkie de paladin afgemaakt.

[ Voor 41% gewijzigd door ImdaMned op 28-10-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik zit ook constant in AB, honor sparen :P
Ik vind het zelf altijd leuk als ik namen als Zarrak/Bride etc zie..

Over bovenstaande post.. idd one shot mage.. je hebt er niks aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:28:
[...]

Je gaat zeker al balen als je namen als daizzeh, conundrum, artropes, khurad, madhunter, dannoc enzo tegen komt : P

Ik ben btw die mage die te 1 shotten is : )

zie sig
Daizze zonder H :P

over 2 weken is ie High Warlord als het goed is
echt ziek, zit gewoon 12 uur per dag in AB/Queue voor AB

Als Zarrak speeld weet je idd dat je goed aan de bak moet hijs redelijke pvp' er maar echt super geweldig vind ik hem niet, althans das mijn ervaring, met zijn priests/pally's enzo werken ze goed samen. niet dat ik zelf een uber pvp'er ben maar dat is wat ik concludeer als ik ze bezig zie

Meestal in ga ik gewoon def staan of spotten, want de meeste gaan meestal in de aanval. als er andere blijven defenden ga ik ook wel aanvallen

vanavond/ van het weekend ga ik weer wat AB doen, door de weeks te weinig tijd helaas

[ Voor 39% gewijzigd door Bokkie op 28-10-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

JeanLucPicard schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 04:43:
[...]

Ik zit op neptulon in Volcano Legion, en er is maar 1 horde team die aan ons team kan tippen en dat is imbalanced, waar de games 50/50 zijn. Maak gewoon een vaste groep met de beste PVPers uit je guild en klaar is kees. Alterac valley verliezen we wel vrijwel altijd tenzij we ineens met 10 man komen aankakken v/d guild. 1 Goede pally die warriors en mages en rogues omhoog houd en alliance is niet te stoppen. Probleem is met de meeste pallies is dat ze denken dat ze warriors zijn met healing spells, terwijl ik ze zie als priests met plate :P .
Whisper mij maar een keer ingame als je een pali mee wil die wel snapt wat pvp is :)
Kan op mijn pali (Jyuken) of op mijn mage (Tapion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
Wat mensen niet door hebben is dat als er een zarrak is, er ook een priest in de buurt is

Hij heeft een night elf priest die vaak in shadowmeld erachter staat. Op een gegeven moment denk je, hey, BS alleen verdedigd door een pala + warrior, makkie en dan blijkt die warrior maar niet dood te gaan... dus altijd blink, AoE ey een priest, sheep, en op je gemak zarrak afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:36:
[...]

Daizze zonder H :P

over 2 weken is ie High Warlord als het goed is
echt ziek, zit gewoon 12 uur per dag in AB/Queue voor AB

Als Zarrak speeld weet je idd dat je goed aan de bak moet hijs redelijke pvp' er maar echt super geweldig vind ik hem niet, althans das mijn ervaring, met zijn priests/pally's enzo werken ze goed samen. niet dat ik zelf een uber pvp'er ben maar dat is wat ik concludeer als ik ze bezig zie

Meestal in ga ik gewoon def staan of spotten, want de meeste gaan meestal in de aanval. als er andere blijven defenden ga ik ook wel aanvallen

vanavond/ van het weekend ga ik weer wat AB doen, door de weeks te weinig tijd helaas
Het hangt een beetje van de groep af van Zarrak, soms lopen er minimaal 3 priests rond en wat palas die de rest up houden.. tis wel leuk als je met wat guildies gaat en de healers gesheeped worden om daarna zarrak binnen 15 sec down te krijgen met een paar man :P
Maar tzijn altijd wel leuke AB games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
m0nk schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:52:
[...]

Het hangt een beetje van de groep af van Zarrak, soms lopen er minimaal 3 priests rond en wat palas die de rest up houden.. tis wel leuk als je met wat guildies gaat en de healers gesheeped worden om daarna zarrak binnen 15 sec down te krijgen met een paar man :P
Maar tzijn altijd wel leuke AB games..
zekers verlies alleen redelijk vaak omdat er altijd wel 2 a 3 gasten zijn die leaven als ze zien dat zarrak er is :/

vorige week wel een leuke ab match gehad

begonnnen 10/15 in nadeel qua manschappen

en al snel een achterstand, toch nog gewonnen nadat onze partij toch nog vol druppelde met mensen, had ik niet verwacht trouwens omdat het redelijk chaotisch verliep ook omdat we dus erg weinig man hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Gister weer ragnaros neer gekregen, dit keer zonder "exotische buffs" zoals onyxia buff of darkmoon fair buff, 1:14 voor de 2e Sons spawn drops waren onslaugt girdle, Crown of Destruction, Leggings of Wrath en Netherwind leggings.

Ik ben nu officieel de mage bij ons met 2 tier 2 items :p

Ik heb alleen ff een vraagje over DKP, ik weet dat DKP systemen niet echt te vergelijken zijn maar toch, Crown of Destruction kost bij ons 130 DKP, maar de hunters klagen erover dat het teveel is, terwijl sommige warriors/paladins hem wel voor 130DKP willen.
Nu is mijn vraag is 130DKP te veel?

Onze DKP "Inkomsten" zijn 3DKP per MC boss 10 voor Ragnaros, 5 voor Onyxia en 10 voor een BWL boss (en 50% whipe DKP op nog niet verslagen bosses met een max van 4x)

Dit komt dus op een inkomst van ongeveer 82 DKP als je 2 avonden whipen Razorgore telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
M1lamb3r schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:13:
Gister weer ragnaros neer gekregen, dit keer zonder "exotische buffs" zoals onyxia buff of darkmoon fair buff, 1:14 voor de 2e Sons spawn drops waren onslaugt girdle, Crown of Destruction, Leggings of Wrath en Netherwind leggings.

Ik ben nu officieel de mage bij ons met 2 tier 2 items :p

Ik heb alleen ff een vraagje over DKP, ik weet dat DKP systemen niet echt te vergelijken zijn maar toch, Crown of Destruction kost bij ons 130 DKP, maar de hunters klagen erover dat het teveel is, terwijl sommige warriors/paladins hem wel voor 130DKP willen.
Nu is mijn vraag is 130DKP te veel?

Onze DKP "Inkomsten" zijn 3DKP per MC boss 10 voor Ragnaros, 5 voor Onyxia en 10 voor een BWL boss (en 50% whipe DKP op nog niet verslagen bosses met een max van 4x)

Dit komt dus op een inkomst van ongeveer 82 DKP als je 2 avonden whipen Razorgore telt.
Klinkt als een eerlijke prijs, zeker als andere classes 't wel willen betalen.

Edit: Een vraagje voor de guilds die Nef in phase2 hebben gekregen. Is phase 1 time-based, moet je een x aantal mobs hebben gesloopt of is er een andere trigger?

[ Voor 9% gewijzigd door bcd87 op 28-10-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gimbooze schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:54:
[...]

Ach, supergroot zijn we niet (rond de 40 man online meestal 's avonds) maar we zitten wel bij Nefarian atm.
Bloodhoof, Gatekeepers
PvE mietjes! ;p

Wat een geweldige week voor ons man. BWL nu gecleared tot Chrommaggus (toen moesten we echt snaveltjes-toe) gisteren. Nog maar 1 Elementium totdat we Thunderfury kunnen maken, dus wij al helemaal happy. Doen we ook nog even ons MC rondje afmaken, dropt Rags eindelijk een EYE OF SULFURAS! Daar zat onze meester dps warrior al een maandje of twee of zo op te wachten dus die was nogal tevreden, we moeten alleen nog ff 2 Ingots ergens vandaan toveren want zoveel geluk hebben we niet... (6 Ingots in 27 weken ;/). Ook nog een onslaught gordeltje voor mij dus weer happy.

Wel gaaf, volgende week dus waarschijnlijk twee Legendaries in de Guild, en met een beetje geluk zitten we strax bij Nefarian!

Nu nog een Untamed Blade en Chromatic Boots en ik ben weer helemaal het mannetje :D

AB is bij ons altijd prima geregeld, we winnen zowat alles (Horde he ;)). Tis ook niet zo verrassend als je namen in de tegenpartij ook ziet... Ladyaribeth, Feelmyfury, Sephirothneo, je ziet het leeftijdsverschil tussen Alliance en Horde toch wat teveel soms. De enige die nog wat goeie tegenstand geven zijn Ancients (aNC) maar die zijn dan ook puur PvP gericht. We hebben een paar van de beste PvP priests op de server en dat merk je heel erg, we kunnen constant door iedereen heen raggen. Heb al es 5 man van de Blacksmith vlag afgehouden samen met een priest, constant Hamstringen en Piercing als ze achter de priest aan gingen, en dan kreeg ik heals als ze op mij probeerden te focussen. Toen capten we de vlag, en respawnede 5 man vlak bij ons dus makkelijk gewonnen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 28-10-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:22:
[...]

PvE mietjes! ;p

Wat een geweldige week voor ons man. BWL nu gecleared tot Chrommaggus (toen moesten we echt snaveltjes-toe) gisteren. Nog maar 1 Elementium totdat we Thunderfury kunnen maken, dus wij al helemaal happy. Doen we ook nog even ons MC rondje afmaken, dropt Rags eindelijk een EYE OF SULFURAS! Daar zat onze meester dps warrior al een maandje of twee of zo op te wachten dus die was nogal tevreden, we moeten alleen nog ff 2 Ingots ergens vandaan toveren want zoveel geluk hebben we niet... (6 Ingots in 27 weken ;/). Ook nog een onslaught gordeltje voor mij dus weer happy.

Wel gaaf, volgende week dus waarschijnlijk twee Legendaries in de Guild, en met een beetje geluk zitten we strax bij Nefarian!

Nu nog een Untamed Blade en Chromatic Boots en ik ben weer helemaal het mannetje :D
Chromaggus is de makkelijkste baas, en tevens een leuk gevecht (vaelstrasz is leuker btw. ;p ) Wel zorgen dat je hunters blijven tranq'en, anders is het einde oefening met je MT :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:25

Thermometer

Whoop Whoop!

Hee mensen is dit normaal?? een human op een undead mount?
http://img469.imageshack....rnshot1020051250045do.png

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-10-2005 09:52 . Reden: Een screenshot van 1MB midden in een topic is niet handig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sander1991 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:35:
[afbeelding]
Dat is een drop van de Baron in Strat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sander1991 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:35:
[afbeelding]
Baron Rivendare zijn mount, heeeele zeldzame drop uit Strat Undead van de Baron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:25

Thermometer

Whoop Whoop!

On_E schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:36:
[...]

Dat is een drop van de Baron in Strat.
vet :) ik vond t al raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 93525 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:35:
[...]

Chromaggus is de makkelijkste baas, en tevens een leuk gevecht (vaelstrasz is leuker btw. ;p ) Wel zorgen dat je hunters blijven tranq'en, anders is het einde oefening met je MT :>
Vind je Chromaggus nou echt makkelijker dan Ebonroc en Flamegor? o_O
Moeilijk is die niet, maar toch echt wel even wat moeilijker dan die twee.

Edit: En timelapse chromaggus is weer een heel ander verhaal lijkt me.

[ Voor 9% gewijzigd door bcd87 op 28-10-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gisteravond Luci t/m Geddon down, 5 bazen in 1 avondje, gaat steeds beter. :)

Gutgore Ripper dropte, een rogue bood al zijn DKP (610 ofzo, iets van 5 raids waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:07
JeanLucPicard schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 04:43:
[...]

Over frustraties gesproken
Vandaag dropte Perdition's Blade en ik had net niet genoeg DKP omdat ik dus al de Core Hound Tooth had gekocht >_< . Was voor het eerst dat perditions dropte, en was ook voor het eerst dat core hound tooth dropte. Was goede rogue run :D .
Een RL vriend van mij zit in dat Imbalanced team, ze winnen zo goed als alles simpel. Alleen tegen de georganiseerde alliance guilds, waar er gelukkig veel van bijgekomen zijn,
hebben ze inderdaad nog wel eens problemen.
Jullie zijn van TH gekomen ?? Je merkt dat de server nu echt goed gebalanceerd is en gelukkig sterft het van de AB´s en AV´s langer dan 10min wachten is er gewoon niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat zijn jullie tactieken in Arathi Basin eigenlijk ?

Wij hebben er 2 :

3 teams van 5, 1tje naar BS, 1tje naar LM en 1tje naar Farm, waarvan de laatste ook de BS ondersteunt.

3 teams van 5, in 1 grote groep naar farm, 2 achterlaten, naar BS, 2 achterlaten, naar LM, 2 achter laten etc.

Beiden werken goed als we met een volle guild-groep zijn moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:05:
Wat zijn jullie tactieken in Arathi Basin eigenlijk ?

Wij hebben er 2 :

3 teams van 5, 1tje naar BS, 1tje naar LM en 1tje naar Farm, waarvan de laatste ook de BS ondersteunt.

3 teams van 5, in 1 grote groep naar farm, 2 achterlaten, naar BS, 2 achterlaten, naar LM, 2 achter laten etc.

Beiden werken goed als we met een volle guild-groep zijn moet ik zeggen :)
2 man op farm de rest splits op voor LM en BS, 2 man def op elke spot de rest pendeld waar nodig is

indien mogelijk, doorstoten en de alliance oplsuiten in hun starthuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ziet er toch naar uit dat alle 'gelekte info' echt is :

http://www.wowguru.com/fo...ead.php?p=56225#post56225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
omdat? (ik heb niet het verhaal gelezen(zit remote, vandaar))
We zien het wel vandaag bij blizzcon

[ Voor 6% gewijzigd door Monsie op 28-10-2005 10:22 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Monsie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

omdat? (ik heb niet het verhaal gelezen(zit remote, vandaar))
We zien het wel vandaag bij blizzcon
Omdat dit scans zijn van een 2e (engelstalig) magazine, waarin wederom alle info uit dat italiaanse magazine staat.

Er worden Blizzard medewerkers gequote etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
perhaps

ik wacht idd blizzcon af :) alles is te faken

en als dat inderdaad echt is, dan zal ook de release van volgend jaar herfst ook wel kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
FF een vraagje aan Gimbooze en Sanniejj (en andere die al bij nefarian zijn/gekilled hebben)

Hoe lang hebben jullie ongeveer gedaan an Razorgore t/m Nefarian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
M1lamb3r schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:30:
FF een vraagje aan Gimbooze en Sanniejj (en andere die al bij nefarian zijn/gekilled hebben)

Ik geloof dat Razorgore 't langst duurde

8/18/2005 - Ragnaros dood
9/7/2005 - Razorgore dood
9/27/2005 - Vaelastrasz dood
9/29/2005 - Broodlord dood
10/10/2005 - Firemaw dood (was voor de patch met de tauntbug enzo, toen was die een stuk moeilijker nog)
10/13/2005 - Ebonroc en Flamegor dood
10/14/2005 - Chromaggus dood

Nu nef nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:25:
[...]

ik wacht idd blizzcon af :) alles is te faken
Ik vind die oude Tarren Mill en die Qiraj bugs plaatjes toch wel overtuigend echt.

Caverns of Time instance, Thrall ut Durnholde keep krijgen, Archimonde bevechten bij de World Tree :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
die scans van dat engelse tijdschrift zijn wel overtuigend, kan niet wachten om alles te spelen :P

edit: site is volgens mij al down

[ Voor 17% gewijzigd door DarkShadow op 28-10-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 21:47
M1lamb3r schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:30:

3,5 week.

moet ik je erbij zeggen dat dit van mijn nieuwe guild is die gemerged is. Beide oude guilds waren niet ver in BWL. Mijn eigen guild kwam niet voorbij razorgore en de andere guild niet voorbij Vaelestraz.
We zijn gemerged op 2-10. Dit zijn onze Firstkill datums.
Razorgore down: 2-10
Vaelestraz down: 5-10
Broodlord down: 5-10
Firemaw down: 11-10
Ebonroc down: 12-10
Flamegor down: 13-10
Chromaggus down: 26-10
Reken hierbij alle lag problemen die geweest zijn de afgelopen tijd. hierdoor zijn we zelf al 5 dagen kwijt geraakt. We raiden niet op vrijdag en zaterdag. Daarom ook het tijd verschil tussen Chromaggus and Flamegor.

[ Voor 54% gewijzigd door robobeat op 28-10-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

Kaap schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 06:40:
[...]
Same here, queue van anderhalf uur....schitterend...

Daarom ben ik een horde char begonnen op Doomhammer.
Zie ik je over een maandje ofzo wel in BG's. (als opponent!)

Goeie keuze trouwens. Horde heeft geen wachttijden aan hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ai wat is dat artikel vetjes! Flying mounts op lvl70 (alleen in de outlands), caverns of time, maar ook patch 1.9. Ik denk idd dat het waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121963

Er zijn nu 3 magazines uit met ongeveer dezelfde informatie (Dat Italiaanse magazine, dit magazine en ik heb ook een Duits blad gezien). Ga er maar vanuit dat dit wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 121963 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:28:
Er zijn nu 3 magazines uit met ongeveer dezelfde informatie (Dat Italiaanse magazine, dit magazine en ik heb ook een Duits blad gezien). Ga er maar vanuit dat dit wel klopt.
Of dat ze alles van elkaar hebben overgenomen.
Ik zeg niet dat dat zo is, maar 't is zeker wel een mogelijkheid ;)

(alhoewel ik denk dat de meeste screenies niet fake zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

De site werkt niet ... iemand een andere link ofzo ? :( wil ook kwijlen hier op mijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 17-02 11:20
Wij als horde hebben helemaal geen tactics in AB, niet nodig we hebben shamans. :)
Horde PUG tegen Alliance PUG winnen we altijd wel. Alleen verdedigen wordt echt bijna nooit gedaan bij ons.. Gewoon zwaar aanvallen totdat we alles hebben.
We verliezen alleen altijd zwaar van alliance pvp guild Godlike. Echt de helft gaat al afk voordat we begonnen zijn... Die farmen elke avond battleground. Niet leuk meer als je die keer op keer tegen komt. Maar ben dan ook meer een PVE speler. En zelfs de outdoor raid bosses worden door een paar alliance guilds gefarmed. Maar ben allang blij dat we MC doen. En alles tot Major Domo gemakkelijk om kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 55165 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:36:
De site werkt niet ... iemand een andere link ofzo ? :( wil ook kwijlen hier op mijn werk
ik heb ze opgeslagen, zal ze zo ff posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DarkShadow schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:42:
[...]

ik heb ze opgeslagen, zal ze zo ff posten
zie mijn post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ah ik zie dat je de 5e bent vergeten

*darkshadow slaps On_E in the face ;)

http://picserver.org/v/60Q8ZKMZ97GO

Het is ineens zoveel informatie dat ik er een beetje ondersteboven van ben, ben benieuwt hoe het gaat werken, alhoewel ik qua content en speelplezier veel vertrouwen in blizzard heb, zie ik ze nog wel veel bugs er in laten komen en veel server lag (valt voor mij trouwens nog wel mee).

iig kunnen we wel een poll starten in het volgende topic hoeveel er de expansion gaan aanschaffen, kan me haast niet voorstellen dat je er voor kiest het niet te doen.

[ Voor 67% gewijzigd door DarkShadow op 28-10-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
* JeroenNietDoen kruist vingers en tenen hopende dat de level cap niet omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Eigenlijk hoop ik niet dat het doorgaat.

Ik ben tevreden met lvl 60, en met de gear die ik nu heb.
Ik zie blizzards probleem wel. want door veel guild zal nefarion nooit gezien worden, waar de hardcore gamer deze content al voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
DarkShadow schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:46:

iig kunnen we wel een poll starten in het volgende topic hoeveel er de expansion gaan aanschaffen, kan me haast niet voorstellen dat je er voor kiest het niet te doen.
Ik weet niet hoor, als je nog geen lvl 60 char hebt... En tja, als je al een tijdje lvl 60 bent is dit een welkome expantion. Al moet ik zeggen dat ik nog nooit in BWL geweest ben bijv (buiten een solo kijkje dan :P) Dus ik vraag me af in hoeverre ik al die instances ooit van de binnenkant zal zien.
Kaap schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:51:
* Monsie kruist vingers en tenen hopende dat de level cap niet omhoog gaat
helemaal mee eens, want dan zou blizzard een hoop mensen naaien zeg
Tpn schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:51:
Eigenlijk hoop ik niet dat het doorgaat.

Ik ben tevreden met lvl 60, en met de gear die ik nu heb.
Ik zie blizzards probleem wel. want door veel guild zal nefarion nooit gezien worden, waar de hardcore gamer deze content al voorbij is.
Hoeveel % denk je dat al die instances al gezien heeft? De hardcore gamer (lees: mensen zonder verder leven, want kom op, wie speelt er nou 8+ uur achter mekaar wow ;)) heeft het misschien wel gezien, maar ik denk dat dat percentage vrij klein is. Ik hoop dan vooral ook op instances zoals UBRS enzo, dus gewoon meer instances die het groter publiek wel ziet.

[ Voor 49% gewijzigd door Monsie op 28-10-2005 11:56 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Poll: Ga jij de nieuwe expansion voor World of Warcraft kopen?
Ja, natuurlijk
Ja, maar alleen als het niet te duur is
Nee, ik stop met WoW zodra de addon uitkomt(ivm met nieuwe lvl cap, bv)
Nee, ik speel gewoon verder zonder addon
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=97614&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

ff een poll gemaakt, kan later ook wel in verbeterde vorm in de nieuwe startpost (zodra info over lvl cap definitief is, veel mensen schijnen daar toch moeite mee te hebben, ik zie het als een nieuwe uitdaging.)

[ Voor 16% gewijzigd door DarkShadow op 28-10-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik denk zelf dat die extra 10 levels Hero class levels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Like duh dat ik em ga kopen :p nieuwe content is altijd goed

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.