Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Exitium schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:09:
Sociale contacten? Welke sociale contacten? :P Of bedoel je de guild-chat? ;)
Ik summon mijn vrienden gewoon... (ownee ik heb geen vrienden)

Ik denk dat de kans dat iemand zich "aanmeld" erg klein is, zeker degene die hier zitten. Die zijn hoopuit fanatiek, maar zijn meer kletsmensen.

Zelfs Bokkie heeft tegenwoordig een leven.

(hmmm... komt bekent voor... hahahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:01
yup, je kan hier hooguit meer de erg actieve casual speler vinden, mensen die wel de 20-40 man raid instances meedoen, maar niet echt de guildleaders die dag en nacht online zijn...

Misschien is het wel goed om ook die te spreken voor een iets genuanceerder beeld van de gemiddelde wow/everquest/lineage speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101760

Anoniem: 158051 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:06:
Voor een reportage over 'virtueel leven' voor VK Magazine zijn we op zoek naar mensen die echt 'verslaafd' zijn aan online spellen zoals WoW of Everquest etc. Dan heb ik het over mensen die echt hun studie en sociale contacten in duigen laten vallen, alleen maar om nog een uurtje WoW mee te pikken. Of mensen die er van de kant van vriendin/vrouw over kunnen vertellen.
Wat ik wel jammer vind is dat dit (bijna) altijd de insteek is. Bijna nooit wordt er een goed of interessant artikel of MMORPG's geschreven, maar worden de excessen uitgebreid beschreven. Terwijl de meeste mensen volgens mij heel goed hun RL en hun Wow/EQ/Eve/etc. leven gescheiden kunnen houden.

Waarom schrijven jullie niet een stuk over het fenomeen MMORPG of een item over 'games' alla secondlife... iets met virtuele sociale netwerken, mensen die elkaar dagelijks spreken maar elkaar nooit gezien hebben. lijkt mij leuker dan een 'pas op voor MMORPG's want ze zijn verslavend en je vergooit je leven er mee' want dat weet ik nu wel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 101760 op 21-10-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 19:17
HTT-Thalan schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:59:
[...]

Dat vind ik nou een Epic gebaar van jullie :D Echt gaaf, geld potten en dan ingame iemand die mount kado doen, ultieme RP experience lijkt me dat :P

Nu maar wachten tot dat mijn guild mij op eenzelfde wijze beloont voor mijn inzet :')
Epic gebaar, check dit verhaal.

3 weken geleden zat er een level 1 in Iron Forge Trade channel en spamde daar elke 5 minuten: WTB Foror's Compendium of Dragon Slaying offering 2200G. Het bleek een alt van iemand te zijn die horde speelde, en wel bij de topguild van de server. Hij had al honderden runs op DM gedaan zonder succes en vervolgens maar hard gegrind om het dan maar te kopen.

Een weekje later werd hij door iemand van alliance gescammed voor 2200G. Wel zijn eigen schuld maar wel erg sneu om iemand te scammen en zeker voor dat bedrag. De knul was daarna ook direct gestopt met spelen.

De alliance guilds hebben samen met die gast zijn eigen guild een potje gemaakt en dat aan hem geboden. Dat was pas ontroerend O+

Die scammer zijn reputatie is nu ook verneukt. Al zijn alts en hijzelf zijn bij alle guilds geblacklist en pas echt lache is als hij in AB zit. Horde valt hem direct aan en de overige alliance blijven dan er vlak naast staan en steken geen vinger uit, alleen /spit /laugh /rude op die gast. Triest mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:46
Waarom heeft meneer Bas geen Volkskrant e-mail adres?

Anyway, vraag me af of je wel reactie krijgt op deze manier. Zal niet makkelijk zijn zeker
niet als je gaat praten met familie, ex-, etc, etc.

Toch weet ik zeker dat wow (of andere mmorg) vele relaties kapot gemaakt heeft. Het is gewoon verslavend. Ik heb nog nooit een game zo lang gespeeld als wow. Ik merk ook aan mezelf dat ik bv veels te veel wow forums lees als ik bijvoorbeeld niet kan spelen, bovendien moet ik gewoon elke dag even inloggen. Al is het alleen maar om even in AH te neuzen en mijn mail te bekijken.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-10-2005 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

Anoniem: 101760 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:33:
[...]

Wat ik wel jammer vind is dat dit (bijna) altijd de insteek is. Bijna nooit wordt er een goed of interessant artikel of MMORPG's geschreven, maar worden de excessen uitgebreid beschreven. Terwijl de meeste mensen volgens mij heel goed hun RL en hun Wow/EQ/Eve/etc. leven gescheiden kunnen houden.

Waarom schrijven jullie niet een stuk over het fenomeen MMORPG of een item over 'games' alla secondlife... iets met virtuele sociale netwerken, mensen die elkaar dagelijks spreken maar elkaar nooit gezien hebben. lijkt mij leuker dan een 'pas op voor MMORPG's want ze zijn verslavend en je vergooit je leven er mee' want dat weet ik nu wel :P
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:41:
...Een weekje later werd hij door iemand van alliance gescammed voor 2200G. Wel zijn eigen schuld maar wel erg sneu om iemand te scammen en zeker voor dat bedrag....
Erm scammen? wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Scammen is oplichten, ws heeft die horde alt dus 2200g aan die persoon gegeven en is door lag/exploit/niet opletten dat boek dus niet bij die alt/horde persoon gekomen.

En dit geeft dus aan dat ook al is het horde vs alliance dat (iig op die server) het toch een goede/hechte community is

[ Voor 29% gewijzigd door Puc van S. op 21-10-2005 15:51 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158051

Werven is helaas niet toegestaan

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-10-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hoe bedoel je dat, starcraft/warcraft3 en jezus? vind ik niet echt een vergelijking...

(maw, je hoeft Jezus er van mij niet bij te halen)

anyway, ik ben benieuwt, post het verhaal anders hier als je ermee klaar bent (en het is uitgegeven natuurlijk). Hoop dat je nog iemand vind voor je verhaal (of is het juist verkeerd om dat te hopen ;) )

[ Voor 43% gewijzigd door DarkShadow op 21-10-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik denk dat je beter bij lineage 2 kan kijken inderdaad. Daar wordt toch vaak meer tijd ingestoken dan in WoW vanwege het zeer trage lvlen.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-10-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 158051 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:54:
'T is inderdaad moeilijk om mensen te vinden, er is al een Lineage 2 'verslaafde' die mee doet. Het gaat meer over het waarom het zo verleidelijk is om je in een virtueel leven te storten. Omdat je er ook een sociaal, virtueel, leven op kan bouwen.... En dergelijke. Het verhaal staat nog in de steigers.
Dat je een sociaal leven kan hebben in-game is al bewezen, heb er ook ooit een column over geschreven.
Professor Talmadge Wright van de Loyola Universiteit (Chicago, VS) kwam tot de conclusie dat multiplayer shooters een positieve bijdrage leveren aan het leven van gamers. Hij bestudeerde samen met enkele collega's gamers die online Counterstrike speelden. Hij deed dit door zelf mee te spelen, gamers te interviewen en chatlogs te bekijken. Belangrijkste conclusie: online gamen heeft een positieve werking op het sociale leven van de gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik vind inderdaad online games, en dan voor mmorpgs een stuk socialer dan singleplayer. Je communiceert immers continu met andere mensen. Het probleem is dat het je 'normale' sociale leven wel verslechterd. Maargoed, het is maar net wat je als norm neemt :).

Bovendien kan het in de chat ook echt leuk en gezellig zijn, en met teamspeak wordt het allemaal weer een stukje leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Klopt. In de tijd dat ik die column schreef waren de echt grote MMORPG's er nog niet, maar zelf heb ik de ervaring dat het er bij MMORPG's ook socialer aan toe gaat dan bij shooters. Logisch ook, je hebt meer tijd en doet veel meer samen. Enige wat zich daar bij shooters mee kan meten zijn clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat iedereen uit ervaring al kan praten over de verslavende effecten. Het punt is of je het onder controle hebt jah of nee. Ik kan me zomaar bedenken dat mensen die geen relatie hebben of niet zoveel uit gaan, geen werk hebben ect automatisch meer tijd besteden of hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-10-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121963

Een Italiaans magazine heeft een preview van de expansie in het huidige nummer staan. Vanwege problemen met Blizzard (ze mochten het blijkbaar niet voor Blizzcon uitbrengen) is het weer snel uit de winkels gehaald, maar een aantal mensen hebben het te pakken gekregen.

Hier een groffe vertaling van de inhoud:
After one year of the exit on US market, many world of warcraft players ask informations on the first, inevitable, expansion. For answer to these questions, the californian software house is preparing an event for his fan the 28th and 29th of October “Blizzcon”, where Blizzard will reveale the details on the World of Warcraft’s future. For this date, the TGM readers, already known…
Kindly invited by Vivendi to visit Blizzard offices, we have the chance to have a preview about the details of “The Burning Crusade” the first World of Warcraft expansion that will create a revolution on some aspect of this bestseller game.
First of all the Background: Sargeras, the corrupted titan that represent the worst in the WoW universe, it’s always intented to destroy all the universe, has begin his work, his troups have never encountered any obstacle and have not stopped excepted for the resistance on Azeroth(that is both the region, the continent, the planet). But his actual plan for now is ignoring this place, for concentrating on the Outland. This is the name given at the point where are found the rest of the planet Draenor, the original planet of the orcs, rests that flown on the emptiness and grant the access to the Twisting Nether, a sort of parallel dimension that allow to reach every planes of esistance in the universe. It’s unuseful to say that a resource like this, a “node” like for invading all the worlds it’s extremely appetible for Sargera’s demoniac forces, and here we’ll be called the Azerothc forces, the only one that has shown the ability to combat the titan and his followers, Archimonde and Kill’Jaeden.
All the expansion will be centrated on the Outland, Medivh and the Dark Portal, to make procede on the most important story of the world of warcraft. At least other than Outlands two new dungeons will be introduced on Azeroth(the planet), scrictly tied to characthers and events encountered in the expansion. The first will be presented in details at Blizzcon (it will be possible to play with it) and it will be many probably a 5 characthers istance – but it’s still on decision – situated in Kharazan, the Medivh’s tower that’s found in the Deadwind Pass (between Duskwood and the Swamp of Sorrows). From the descriptions received and the short tour that we have osserved we know that it will quikly evolve from the “classic undead istance” to something stranger, where can be encountered the numeous results of the magic experiments of Medivh.
Much more unusual will be the Caverns of Time, raid instance in Tanaris that will allow to travel in the time and participate to the most important events of the story of Azeroth, from the openm of the dark Portal by Medivh, the liberation from slavery of Thrall and the mythologic battle of Mount Hyal (seen in Warcraft III) when the forces of humans, orcs and elves battle united to defeat Archimonde. All this is possible because the Caverns of Time is the place where bronze dragons, headed by Nordozmu, control the streaming of the time.
Tecnically the dungeon in the futur can be expanded to allow the visit of other importans moment of WoW story.
These are the news that can be alredy expected: the surprise begin with the max level that will be increased to lvl 70. (Here is a little comment redactional about the exp lost at lvl 60 for quest done and experience not earned).
Altough Hero Class are not be announced (in the words of Rob Pardo, Vice President of Game Design “if we mistake we hero class we can definitely ruin the game”), Blizzard has not denied that they could be included in the expansion but they have not promised it. Other game like Everquest with Alternate Advancement Point and Daoc with Master Level has shown how this players evolution can be very complicated.
The second great news is that both the faction will have a new race (no new class). Because one of the reason alliance have more player than horde seem to be tied to an extetical reason(horde races are “ugly”): orcs, trolls, taurens and forsakens will be joined by the Blood Elves, a little smaller than their cousin, that are dedicated to magic in his darker former and dependent from it. The blood elves could sure be mages, warlock and warriors, it’s not certain if they can be rogue or hunter, at the moment they have a racial trait called Mana tap that leak slowy the mana from enemy, that can be applied more time, like sunder armor that gonna charge a second ability called “Arcane Torrent”(but the head of development Kaplan continued to call it “Arcane Torment) that work like a “silent” spell with an area, this has left us a little surprised because it seems a little unbalanced also against a warrior, to make a confront, but is early to speak about it, because the exit that will be next year is still far and many things will be surely changed. Very interesting is the characterization given to this race, with a starting area very lightly e sunny but also frightful with many signs of magic used for frivolous scopes (deforming plants, palace floating in the air) and strange crystals containing demons imprisoned to take advantage of their energies. The actual “home” of Blood Elves is what remains of Quel’Thalas, it is found northern tha Eastern Plaguelands, after a valley currently sealed from a stack of logs, it will composed of 3 zone Eversong Woods with the capital city Silvermoon, Ghostland and Zul’Aman, a region inhabited by trolls that could host or become a new thematic dungeon like Zul’Farrak and Zul’Gurub. The new race of the alliance has not be announced and will probably announced short time after Blizzcon, but we can make always an hypothesis: thinking the “beautiful race” is gonna to horde and looking at all chances, nothing can prevent us to think about pandarean, introduced originally like “april fouls” and then incorporated truly in Warcraft III (this can be more than a supposition, but is better stop here..).
The news are more: there will be a news profession using Jewelcrafting, we don’t know if with this “work” it will possible to forge ring, amulets or trinket, but for sure it will be possible to craft gems to inseter in “socket” found in the armor and weapons, like in Diablo2. To support this blacksmither, tailor and leatherworker can craft item with socket for host gems for jewelcrafting.
Here Toso(a TGM redactor) still complain about the impossibility of crafting “staff”: but is stil true that is possible that jewelcrafting is not the only profession added in the expansion and things can still change before the exit of the expansion.
Continuing with the news about Outlands, that will be divided in many reagion, from rock and devasted Hellfire Peninsula to the forest of Zenga Marsh, one of the few zone of Draenor survived from destruction. The most interesting news for the maniac of the story is that in one of this region, the Shadowmoon Valley, it is found Black Temple where Illidan reside, true “boss” of all the zone.
Thinking that only Arthas was enable to stop the ex demon hunter(seen in WarcraftIII and expansion) the players also of 70 lvl have still something hard to face. It’s true that they can count on many new resources, included the desired flying mounts: responding the thousand requests of players, Blizzard has decided that players once reached lvl 70 can put their hands, at the end of a long and hard quest, on a flying mount that can be only used only in the Outland, using the “floating island” founded in the region.
There are no news about the engine, also if seems blood elves model will have 20% more of polygons compared to “old” race models. The graphic should have in the following month a little restyle with the introduction of the atmospheric effect but the rest should remain the same, also if they are experimenting various trick (like Specular Environment Mapping) to improve look in general. They are concentrating more on the contens, the graphic engine is always in time to be changed. From the tecnichal poins, it can be expected from the expansion the possibility to play BG “from server”, that can be participated to players from all the realms, thing that theorically will bring the end of the queue.
Wait for other anticipations and modernization to come in the next months, expecially thinking we have to discover the race that will join the alliance (we have told our idea).
toon volledige bericht
Ik heb foto's gezien van het artikel en dit lijkt me dus redelijk betrouwbaar. Ik weet alleen niet of die hier zo gewaardeerd worden, dus ik laat ze maar even achterwege.

Alle in-game screens die tot nu toe van de expansion zijn verschenen staan bij het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Anoniem: 121963 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:37:
Een Italiaans magazine heeft een preview van de expansie in het huidige nummer staan. Vanwege problemen met Blizzard (ze mochten het blijkbaar niet voor Blizzcon uitbrengen) is het weer snel uit de winkels gehaald, maar een aantal mensen hebben het te pakken gekregen.
Nogmaals; die italianen hebben dat hele artikel op een hoax gebaseerd.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Koop een nieuwe computer, installeer WoW en beschrijf wat er met jezelf gebeurd? :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Eindelijk een guildje _/-\o_ Me nu lid van iO noobs :P is veel gezelliger :>

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 21-10-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

Dit is misschien offtopic maar ik heb nu al een week afkick-verschijnselen :$ (En nee dat is niet serieus bedoelt meneer Vermeer :))

Maar het lijkt weer zo ver te zijn, een gamecard-crisis *gasp*! Bij enkele winkels kreeg ik te horen dat er wat problemen zijn met de aanlevering op het moment en dat het wel eens 2 weken zou kunnen duren.

Weet iemand toevallig een betrouwbare online-winkel die ze op voorraad heeft of een fysieke(:P) winkel waar ze nog te krijgen zijn in Amsterdam of Almere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Weet iemand hoe je aan : Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker
Binds when picked up
Unique
Main Hand Sword
44 - 115 Damage Speed 1.90
+ 16 - 30 Nature Damage
(53.9 damage per second)
+5 Agility
+8 Stamina
+8 Fire Resistance
+9 Nature Resistance
Durability 125 / 125
Requires Level 60
Chance on hit: Blasts your enemy with lightning, dealing 300 Nature damage and then jumping to additional nearby enemies. Each jump reduces that victim's Nature resistance by 25. Affects 5 targets. Your target is also consumed by a cyclone, slowing its attack speed by 25% for 12 sec.
Sells for 25 Gold 17 Silver 65 Copper to vendors
Item Level 80 komt ... Ik weet dta die van de windsekker komt en dat je die moet summonen ofzo maar bestaat het zwaard eigenlijk wel en is het niet voor de beta's..(HIJ IS ZO MOOI ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 147287 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:52:
Binds when picked up
Unique
Main Hand Sword
+ 16 - 30 Nature Damage
(53.9 damage per second)
+5 Agility
+8 Stamina
+8 Fire Resistance
+9 Nature Resistance
Durability 125 / 125
Requires Level 60
Chance on hit: Blasts your enemy with lightning, dealing 300 Nature damage and then jumping to additional nearby enemies. Each jump reduces that victim's Nature resistance by 25. Affects 5 targets. Your target is also consumed by a cyclone, slowing its attack speed by 25% for 12 sec.
Item Level 80 komt ... Ik weet dta die van de windsekker komt en dat je die moet summonen ofzo maar bestaat het zwaard eigenlijk wel en is het niet voor de beta's..(HIJ IS ZO MOOI ) :P
toon volledige bericht
In een BWL-guild zitten en ontzettend veel mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Blergh.... echt gek word ik de laatste tijd van die lag. Een latency van 8000 is niks tegenwoordig. Hopelijk vinden ze de oorzaak snel. Ik vind het wel een beetje verdacht dat ik het nu pas met patch 1.8 is. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-05 22:54
@DNetwerk: Hij is iig niet alleen voor de beta, er zijn inmiddels twee guilds die er een hebben op mijn server. Was leuk om te zien, belachelijk veel mensen aanwezig toen Thunderaan gesummoned werd, enorme lag en een FPS van -1. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
nu eind 2e dag van mn WoW leven :D man o man wat ben ik al verslaafd 8)

level 15 tauren druid en net mn eerste goudstuk in handen mogen hebben :D

al wat vrienden, leuke dingen meegemaakt.. Halloween gadgets bij de inn zijn ook wel leuk (zie screenshot 1.. en treintje gemaakt in de mijn van venture co.

We zaten in die karretjes achter elkaar, train emote en mensen die langsliepen hadden echt zoiets van: :? wtf :?

vleermuis (halloween):
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadweb.net/upfiles/bat.PNG

treintje:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadweb.net/upfiles/train.PNG

geweldig spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:05
Damn, zojuist weer een avond MC achter de rug, gewoon 3 bazen down gekregen. :o Eerste week konden we alleen Lucifron doen ivm gebrek aan tranq shots. Deze week al meteen helemaal t/m Shazzrah gepwned. Elke baas dood na 2 of 3 tries, echt super, en dat voor een guild waar 90% nog nooit eerder in MC is geweest (of iig nog nooit verder is gekomen dan Magmadar). :P Morgen weer reset though, hopelijk dropt er dan eindelijk weer eens iets voor druids, nu elke keer alleen maar Felheart en Lawbringer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Wees gerust Thijs, er komen vaak genoeg Fellheart/Cenarion drops voorbij bij bazen. Op dit moment hebben de Warlocks en Druids het echt naar hun zin op Bladefist, er droppen echt te veel. Afgelopen week na de MC run Boots en Gloves van Cenarion moeten disenchanten :|

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo :) ik ben ook maar weer begonnen met een char lvlen. Ik ben toch iemand die het lvlen het leukste vind. Ik heb al een lvl 60 warrior (was 1 van eerste op skullcrusher alliance) en ook een lvl 60 rogue. En me hunter heb ik ff naar 37 gedaan in 4 dagen. Dus het gaat lekker rap maar weet natuurlijk ook wel wat ik precies moet doen dat scheelt al. Ben alleen guildless das wel beetje jammer maar niks aan te doen.

Het blijft een tof spelletje ben alleen wel ontzettend beneiuwd naar die addon. Als die geruchten ook maar voor 25% waar zijn dan komen er wel toffe dingen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Mijn lang gekoesterde droom is geen droom meer: epic, mijn guild op Vashj, heeft vandaag Onyxia down gekregen.

Vorige week gestart, vandaag geslaagd. Het leek er niet op aanvankelijk omdat tijdens het begin van de 3e fase mensen vergaten te stoppen met aan te vallen en daardoor aggro kregen. Een fire breath zorgde ervoor dat 30% van de raid was gewiped. Uiteindelijk toch gelukt, mede dankzij geweldige healing.

Erg leuk om de reacties te horen als ze op 7% is :P

We hebben nu alles tot aan ragnaros gecleared, beide outdoor bosses (Al zijn die na de patch wel afschuwelijk gemakkelijk). Alleen nog die 4 dragons :)

onnodig om te zeggen dat de sfeer erg goed is nu :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 22-10-2005 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139446

Ik zit met een probleempje,

Een vriend van mij heeft een guest card, zodat ik een 10 adgen trial kan nemen,
Maar om een account te kunnen maken moet ik een creditcard nummer invullen, maar ik heb geen creditcard.
Dus als ik geen creditcard heb kan ik helemaal geen WoW spelen?
Ik heb wel gelezen over de gamecard, dat ik die kan gebruiken in plaats van de creditcard, maar daar kan ik dus geen account mee aanmaken?

Ik heb t al gezien, voor mij dus geen WoW :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 139446 op 22-10-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

Wij hebben gisteren een hele lekkere MC raid gedaan ook :D Vooral voor de hunters :P
- Shoulders, Helmet, Chest, Belt en Gloves van Giantstalker zijn gedropt
- Strikers Mark
- Sabatons of the Flamewalker voor mij :*)

Jammer dat ik laag op de DKP zat, maar nu heb ik volgende keer een goeie shot op items, aangezien iedereen een flinke berg heeft uitgegeven :D

En dan gaan we vanavond nog Majordomo doen, proberen Onyxia voor de 2e maal neer te halen, en misschien een poging op Ragnaros wagen :D

De Staff of Dominance dropte trouwens ook van Golemagg, en ging naar een shaman toe omdat die de meeste DKP had en hem graag wou hebben. Dit heeft tot nogal wat herrie geleid in de guild, aangezien rogues nu ook willen rollen op guns en bogen, en hunters en warriors wel graag de Barbarous Brutality Blade willen. Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Razorfist schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:23:
De Staff of Dominance dropte trouwens ook van Golemagg, en ging naar een shaman toe omdat die de meeste DKP had en hem graag wou hebben. Dit heeft tot nogal wat herrie geleid in de guild, aangezien rogues nu ook willen rollen op guns en bogen, en hunters en warriors wel graag de Barbarous Brutality Blade willen. Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind dat die staff geschikt is voor shamans, druids, mages, warlocks and priests. Ik zie niet in waarom de shaman hem niet zou mogen krijgen.
Als rogues gaan rollen op bogen en guns terwijl hunters ze willen is het eind echter zoek. Dat zwaard is erg lekker voor hunters, maar die zouden imo er nooit op mogen rollen zolang een rogue hem nodig heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraR-pc op 22-10-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Wij hebben gisteren een hele lekkere MC raid gedaan ook :D Vooral voor de hunters :P
- Shoulders, Helmet, Chest, Belt en Gloves van Giantstalker zijn gedropt
- Strikers Mark
- Sabatons of the Flamewalker voor mij :*)

Jammer dat ik laag op de DKP zat, maar nu heb ik volgende keer een goeie shot op items, aangezien iedereen een flinke berg heeft uitgegeven :D

En dan gaan we vanavond nog Majordomo doen, proberen Onyxia voor de 2e maal neer te halen, en misschien een poging op Ragnaros wagen :D

waarom zou een warrior niet op Brutality blade mogen rollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Gisteren MC tot en met Shazzrah gedaan in n nieuwe run, geen wipes en erg lekker eigenlijk. 8) Alleen jammer dat er weer geen Lawbringer dropte, ik mis "alleen" nog maar de Boots, Legplates en de Bracers maar ze willen maar niet droppen. DKP stijgt en stijgt, dat wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 17:36

Upke dupke

Oompa Loompa

Hydra schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:45:
[...]

Nogmaals; die italianen hebben dat hele artikel op een hoax gebaseerd.
En waar haal je dat vandaan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

UltraR-pc schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:39:
[...]

Ik vind dat die staff geschikt is voor shamans, druids, mages, warlocks and priests. Ik zie niet in waarom de shaman hem niet zou mogen krijgen.
Als rogues gaan rollen op bogen en guns terwijl hunters ze willen is het eind echter zoek. Dat zwaard is erg lekker voor hunters, maar die zouden imo er nooit op mogen rollen zolang een rogue hem nodig heeft.
Idd, in een raid probeer je (imho iig) de loot zo te verdelen dat de raid en niet het individu er iets mee opschiet. Ranged gaat dus in principe per definitie naar een Hunter mocht die nog niets vergelijkbaars hebben. Wapens als Perdition's Blade, Vis'Kag of Spinal Reaper gaan dan weer naar melee classes.
Als classes hun primaire 'needs' hebben gedekt kunnen andere classes altijd nog de items voor stats nemen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ja zo dachten veel van ons er ook over dus, en ik zie het echt niet gebeuren dat rogues en hunters op elkaars spullen gaan rollen ;)
Toch had die staff imho beter naar een mage of priest kunnen gaan, of misschien een druid/lock. Deze shaman zal hem namelijk alleen in instances gaan gebruiken wanneer hij healer is. Hij heeft hand of edward the odd namelijk voor pvp enzo.

achja het is gebeurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Ligt het aan mij, of heeft geen enkele (online)winkel meer gamecards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Anoniem: 86561 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:34:
Ligt het aan mij, of heeft geen enkele (online)winkel meer gamecards?
gcshop.nl heeft ze volgens mij nog wel, daar heb ik er net 2 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

Nee het ligt niet aan jou, ook ik kan ze nergens meer vinden :(

gcshop.nl heb ik er ook een in bestelling, sinds woensdagochtend is de status al 'Betaald; in behandeling' maar die is nog niet veranderd in 'Verzonden' ;) Ik betwijfel dus dat zij ze op voorraad hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10-05 16:34
Anoniem: 79717 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:32:
Nee het ligt niet aan jou, ook ik kan ze nergens meer vinden :(

gcshop.nl heb ik er ook een in bestelling, sinds woensdagochtend is de status al 'Betaald; in behandeling' maar die is nog niet veranderd in 'Verzonden' ;) Ik betwijfel dus dat zij ze op voorraad hebben liggen.
Same here, leidt tot dit resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/8251/pwned6ga.th.jpg

;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Anoniem: 139446 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:12:
Ik zit met een probleempje,

Een vriend van mij heeft een guest card, zodat ik een 10 adgen trial kan nemen,
Maar om een account te kunnen maken moet ik een creditcard nummer invullen, maar ik heb geen creditcard.
Dus als ik geen creditcard heb kan ik helemaal geen WoW spelen?
Ik heb wel gelezen over de gamecard, dat ik die kan gebruiken in plaats van de creditcard, maar daar kan ik dus geen account mee aanmaken?

Ik heb t al gezien, voor mij dus geen WoW :(
Je hebt dus geen probleempje, weet niet of je dit nog leest..

maar ik heb dus ook een guest key van iemand gekregen, ik heb geen WoW, geen Gamecard én geen creditcard.. en toch speel ik al een paar dagen WoW...

umm ik denk niet dat ik mag beschrijven hoe ik dit geflikt heb.. dus stuur me maar een e-mail (staat in mijn profiel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Een shaman met Staff of Dominance, wtf is dat voor onzin. Gaat die shaman daar dan ook melee mee doen? Want shamans kunnen aardig goed melee attacks uitvoeren. Beetje zonde van z'n wapen, is meer een warlock / mage wapen dan een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Binds when picked up
Unique
Main Hand Sword
+ 16 - 30 Nature Damage
(53.9 damage per second)
+5 Agility
+8 Stamina
+8 Fire Resistance
+9 Nature Resistance
Durability 125 / 125
Requires Level 60
toon volledige bericht
Ja hij bestaat.
Ik weet niet precies hoe alles ervoor inelkaar zit. In mc en bwl droppen benodigheden om hem te kunnen summonen.

http://www.thottbot.com/index.cgi?qu=7786

Het item zelf

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=40513

Verder weet ik dat op Twisting Nether al een gnome rogue hem heeft.
In guild missen we nog 1 binding :(

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139446

Thrilled schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 01:09:
[...]

Je hebt dus geen probleempje, weet niet of je dit nog leest..

maar ik heb dus ook een guest key van iemand gekregen, ik heb geen WoW, geen Gamecard én geen creditcard.. en toch speel ik al een paar dagen WoW...

umm ik denk niet dat ik mag beschrijven hoe ik dit geflikt heb.. dus stuur me maar een e-mail (staat in mijn profiel..)
Ik zie geen email in je profiel :?
Anyway, mijn email is Underdog0 /at/ hotmail /punt/ com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

Ik probeer mijn wow speel toetsen te koppelen met één van mijn muisknoppen, dat je bijvoorbeeld: muis3knop + 2 = blink (zelfde idee als met ALT + 2 = ... zeg maar) kan koppelen.

Nu is het probleem dat wow deze combinatie niet standaard ondersteund. Ik zoek nu dus eigelijk een programmaatje dat de ALT (of SHIFT, etc) gelijk kan maken aan één van mijn muisknoppen. (Muissoftware heeft alleen de functie om ALTlock te koppelen aan de muisknop, dit is dus niet het goede). Weet iemand zo'n programma? Of bestaat deze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Giimbooze, ben jij de warrior in Eos #5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Anoniem: 106398 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:17:
Giimbooze, ben jij de warrior in Eos #5?
EOS 5?
Voorzover ik weet staat in z'n sig realm Bloodhoof en guild The Gatekeepers.
Gelijk de beste guild van de server... :P
Ik ben er lvl 60 mage, retired momenteel. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hidde schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

EOS 5?
Voorzover ik weet staat in z'n sig realm Bloodhoof en guild The Gatekeepers.
Gelijk de beste guild van de server... :P
Ik ben er lvl 60 mage, retired momenteel. ^^
Guild enzo vergeet ik altijd, hij staat nog niet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 64138 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 08:46:
Een shaman met Staff of Dominance, wtf is dat voor onzin. Gaat die shaman daar dan ook melee mee doen? Want shamans kunnen aardig goed melee attacks uitvoeren. Beetje zonde van z'n wapen, is meer een warlock / mage wapen dan een andere class.
Inderdaad. Dat is gewoon 100% een caster staff, ik snap danook niet dat je als guild je Shammy op SoD laat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shaman krijgt 37 int, +40 damage/healing, crit met spells. Klinkt als een goeie shaman staff hoor. Nu zit ik in een guild waar MC loot(behalve rag dan) vooral word gedisenchant, maar ik zie de voordelen voor een shaman toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Tja dat is dus ook waarom wij er onze twijfels over hadden.. de shaman heeft er zeker wel wat aan, maar niet zoveel als een caster er aan had gehad.
Wij zijn trouwens nog niet op het punt dat MC spul gedist wordt ;) We hebben Majordomo pas een paar keer neergehaald bijvoorbeeld en gisteren Ony voor de 2e keer om je een idee te geven van ons niveau ;) (en toch zijn we de 2e horde guild op de server qua progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:13:
[...]

bull, dan moet je gewoon meerdere mobs trekken, dat doen AoE-ers ook. Denk je dat alle mobs instant dood zijn bij AoE? Die komen instant op je afrennen en die meppen je helemaal gek als je niet uitkijkt.
LOl idd, een pala en grinden :D

Ik kill drie 55/56 elites in de tijd waarin een paladin er één dood (als warrior)

Gister maar weer even heel bwl gecleared, maar wat is dat farmable geworden zeg :D Zelfs die zogenaamde "hellpacks" zijn cake nu. Helaas geen warrior loot van de _8_ bazen. het begint me flink te irriteren omdat we razorgore en vaelstrasz nu al 10x neer hebben gelegd zonder ook maar een untamed blade of helm of endless rage te droppen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 23-10-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik zie dat jij ook op stormreaver zit.

zit der ook. heb der paar chars. ben nu me rogue aan het lvlen.

gisteren maraudon gedaan. stopt er 1 voor de princes. pff en het ging zo lekker.

dadelijk weer is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Anoniem: 93525 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:54:
[...]

.
Boven LHC zit een klein undead gedeelte waar een paladin anders perfect kan grinden. Geen elites, maar wel the next best thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-03 10:03

fw

Anoniem: 93525 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:54:
[...]

Ik kill drie 55/56 elites in de tijd waarin een paladin er één dood (als warrior)

Gister maar weer even heel bwl gecleared, maar wat is dat farmable geworden zeg :D Zelfs die zogenaamde "hellpacks" zijn cake nu. Helaas geen warrior loot van de _8_ bazen. het begint me flink te irriteren omdat we razorgore en vaelstrasz nu al 10x neer hebben gelegd zonder ook maar een untamed blade of helm of endless rage te droppen.
Hoi ;p

Wel weer 2 keer BF boots (die ik al had -.-) en DFT waar ik nu 1e in de queue voor ben ;p.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
En het is weer een fijne dag vol met lag op Stormscale.. Van de afgelopen 7 dagen heb ik er 4 niet kunnen spelen, en het ziet er niet hoopvol uit voor de mc-run van vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10-05 16:34
http://forums-en.wow-euro...6597&p=1&tmp=1#post596597

LOL, superthread, ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Moppen over WoW.
Voor de gnomes: Dont... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 23-10-2005 17:04 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:40
Sinds een aantal dagen kan ik niet meer op Dragonmaw komen, terwijl de server volgens Blizzard gewoon up is. Ik zie Dragonmaw helemaal niet meer in de Realm lijst.. heb ik iet gemist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sulfuras, Hand of Ragnaros nu op Arathor te bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 106398 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:55:
Sulfuras, Hand of Ragnaros nu op Arathor te bewonderen :)
Ik zag m net in de chat langskomen ja, gratz! Nem is dus de gelukkige geworden, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
Nou, tegen alle verwachting in zijn we toch naar MC gegaan. Om half 10 begon de lag wat minder te worden, en we hebben zowaar Lucifron plat gekregen :)

drops Lucifron:
Lawbringer Boots
Gauntlets of Might

drop Trashmob
Bracers of Might

Een erg blije MT dus, jammer dat die niet bij ons in de guild zit. We doen de MC runs samen met een andere guild totdat we zelf genoeg man hebben.

Bij de 1e poging op Magmadar kregen we hem op een veel belovende 95%.... maar goed, we waren nog maar met zn 30en, door wat afhakers. Bij poging 2 kregen we hem tot 49%, niet slecht denk ik, aangezien we met 30 man waren en het nog maar de 2e poging was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Al een tijdje ben ik aan het klooien met een mooie build voor mijn paladin.
Tot zo ver heb ik het volgende: http://www.worldofwarcraf...0500000000005050551003150

Mijn had al geopperd om één "Toughness" talent minder te denk zodat ik "Blessing of Kings" kan nemen. Iemand andere suggesties?
Ow'ja: Ik ga mijn paladin gebruiken voor guild raids, natuurlijk wil ik in mijn uppie ook normaal kunnen blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Vandaag eerste dag dat Craftwerk (Bladefist) MC in één dag heeft gecleared. Nog een stukje Cenarion kunnen bemachtigen. Alleen kwamen we bij Ragnaros op het volgende probleem:

Pic #1
Pic #2

Inderdaad, Ragnaros bugged op 38%, vlak na de eerste Sons. Knap klote, want 38% voor de eerste drie minuten is een verdomd goede prestatie. En dit zou onze eerste Ragnaros kill moeten zijn. En natuurlijk geen GM online die ons even helpt. Je kan begrijpen dat heel Craftwerk flink pissed op Blizzard is op dit moment. Ik weet nu al wat voor antwoord we gaan krijgen op onze tickets, 'Sorry, but we are unable to help you with this problem. We're looking into it, but we can't refond your <insert request>' of iets dergelijks.

Best hammer :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02:32
Snappie88 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:56:
Vandaag eerste dag dat Craftwerk (Bladefist) MC in één dag heeft gecleared. Nog een stukje Cenarion kunnen bemachtigen. Alleen kwamen we bij Ragnaros op het volgende probleem:

Pic #1
Pic #2

Inderdaad, Ragnaros bugged op 38%, vlak na de eerste Sons. Knap klote, want 38% voor de eerste drie minuten is een verdomd goede prestatie. En dit zou onze eerste Ragnaros kill moeten zijn. En natuurlijk geen GM online die ons even helpt. Je kan begrijpen dat heel Craftwerk flink pissed op Blizzard is op dit moment. Ik weet nu al wat voor antwoord we gaan krijgen op onze tickets, 'Sorry, but we are unable to help you with this problem. We're looking into it, but we can't refond your <insert request>' of iets dergelijks.

Best hammer :(
Neehoor, de reactie is gewoon "Working as intended"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

jarnotjuh schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:04:
http://forums-en.wow-euro...6597&p=1&tmp=1#post596597

LOL, superthread, ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Moppen over WoW.
Voor de gnomes: Dont... ;)
How many GM's are needed to change a light bulb?
None, its working as intended!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 06-04 23:17

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Zijn er ook mensen die spelen op Zenedar? Ben nu een rogue begonen, ben nu lvl 14 ofzo. Maar moet zeggen die lage levels zijn niks aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Razorfist schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 02:02:
[...]

How many GM's are needed to change a light bulb?
None, its working as intended!
8)7
The alliance killed a shaman and Blizzard shut down the server to investigate.

Die vind ik anders ook best humor :Y)

De beste uit de draad:
An Alliance army is marching across the Barrens to raid Orgrimmar when a Shaman comes running up and makes a rude gesture at the general. The general points to 2 of his soldiers and orders them to kill the Shaman. The Shaman runs away around a mountain and the soldiers follow.

After a few minutes the Shaman comes back with no sign of the Alliance soldiers. He insults the general who promptly sends 10 officers to kill the Shaman. The Shaman runs around the hill and returns again. The general is getting very annoyed and orders 40 men to kill the Shaman. They all chase him around the hill and for 10 minites nothing happens. Then one badly wounded soldier comes back limping and says: "Sir, it was a trap! There's two of them!"

[ Voor 59% gewijzigd door PromWarMachine op 24-10-2005 04:54 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-05 21:08

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

EVILSalami schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 04:37:
Zijn er ook mensen die spelen op Zenedar? Ben nu een rogue begonen, ben nu lvl 14 ofzo. Maar moet zeggen die lage levels zijn niks aan :(
Er Spelen genoeg mensen op Zenedar ;)

Maar even zonder gekheid. Ik zit er iig, en er zitten een hoop Nederlanders daar. Temniste zover ik weet aan de Alliance kant.

|| AFCA || 35x Landskampioen || 20x KNVB Beker || 4x EC 1 || 1x EC 2 || 1x UEFA Cup ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Nou, ik ben die hoge latency / lag echt spuugzat. Zijn het te weinig mensen of zo die er last van hebben, dat ze er niets aan doen? Vandaag expired mijn account, en ik wacht het eerst af. Heb nu al 1,5 week gewoon bijna niet kunnen spelen hierdoor. Instances hoef je geeneens in te gaan, soms sta je gewoon 30 seconden naar jezelf in stilstaande mode te kijken.

Zaterdag liep het voor het eerst allemaal weer best lekker, voor het eerst Diremaul in gegaan. Zondag was het weer zover, latency 900+ (was eerder deze week zelfs 3000 of zo).

Ik zit op Turalyon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
latency verschilt hier per server denk ik ook zo..

onze server (Emerald dream) had gisteren afaik voor het eerst een queue!!! inmiddels ook een mage gererolled.. wat is een goede build ervoor.? weet mijn god niet wat goed is. atm lvl 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:27:
Nou, ik ben die hoge latency / lag echt spuugzat. Zijn het te weinig mensen of zo die er last van hebben, dat ze er niets aan doen? Vandaag expired mijn account, en ik wacht het eerst af. Heb nu al 1,5 week gewoon bijna niet kunnen spelen hierdoor. Instances hoef je geeneens in te gaan, soms sta je gewoon 30 seconden naar jezelf in stilstaande mode te kijken.

Zaterdag liep het voor het eerst allemaal weer best lekker, voor het eerst Diremaul in gegaan. Zondag was het weer zover, latency 900+ (was eerder deze week zelfs 3000 of zo).

Ik zit op Turalyon.
Ik heb geen hoge latencies ofzo (tenzij de server fucked is), maar ik word wel helemaal gek van die loginserver die 't telkens begeeft.. Vorige week echt niets kunnen doen in BWL doordat we 3 raidavonden hebben moeten cancellen.

Ach, gelukkig heb ik nu quake 4 om te spelen als er weer iets misgaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Dit soort ongein hebben wij op op bloodscalp (en een aantal andere server) een aantal weken geleden gehad. Latency oplopend naar 20.000 ms. 2 weken lang ellende en daarna nooit ergens meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Speel sinds van de week actief op Twisthing Nether, maar ik heb echt belachelijk lage ping gewoon :)
Ergens te vinden waar die servers staan ? Want om 20:00 had ik 24ms ping.. lijkt mij toch een van de toptijden qua drukte!

Wat ik nog tegenkwam :9
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/273/wow13dh.th.jpg

En de fameuze Tauren in Nightslayer :D
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/9864/wow28uk.th.jpg

@Gimbooze, waar speel je vaak.. moet je natuurlijk weer RA3-Style owneren :o

[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 24-10-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 10:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 86074 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:27:

Ik zit op Turalyon.
Spikes tot en met 5 minuten, waarna je dus gewoon van de server gekickt word. Meerdere keren, tijdens een UBRS raid. Ironforge is het ergste, met een gemiddelde (!) ping van 20.000ms.

Gebruik van de veilig, bank, trade vensters is nagenoeg onmogelijk de laatste paar dagen. Het enige dat ik nog "veilig" heb kunnen doen is Goretusks grinden in Westfall om mijn cooking te levelen.

Tegen 23:00 gisteravond heb ik heel even een uurtje minder lag gehad, en ik was in Southshore. Ik zag eruit als een groot rot skelet na het eten van wat "Hallow's End" candy, en die is niet helemaal afgemaakt :P

Er is geen "zit" animatie, geen "spring", eet, en maar weinig combat animaties.

Desalniettemin moet de 60 UD mage die newbies probeerde te ganken raar opgekeken hebben toen een skelet 2x groter dan hemzelf hem vanuit stealth aanviel en afmaakte :P

Helemaal omdat nadat hij doodwas, ik een 3 seconden lange gifboer liet, wat dan weer wel ingebouwd is bij deze skin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
Nee hoor, die gifboer komt door de stinkbommen van de horde :p

Gisteren Vaelestrasz voor het eerst neergehaald :o

[ Voor 32% gewijzigd door Maegrim op 24-10-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:21:
Speel sinds van de week actief op Twisthing Nether, maar ik heb echt belachelijk lage ping gewoon :)
Ergens te vinden waar die servers staan ? Want om 20:00 had ik 24ms ping.. lijkt mij toch een van de toptijden qua drukte!

Wat ik nog tegenkwam :9
[afbeelding]

En de fameuze Tauren in Nightslayer :D
[afbeelding]

@Gimbooze, waar speel je vaak.. moet je natuurlijk weer RA3-Style owneren :o
<offtopic>
Ik speel meestal CTF, dus ben op verschillende CTF of aCTF servers te vinden onder de naam Gimbo!, ook speel ik af en toe op tournament servers.

Zou goed zijn als je me komt ownen, heb namelijk wel even een pak slaag nodig na een weekend vol pure ownage ;P</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 11:14

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Net een stuk of 20 duels gehouden met een Warlock (beiden lvl 48, ik ben Shaman). Best interessant. Warlocks zijn een goeie duel class. Tegenwoordig hebben ze ook 2 fears ofzo. Als er eentje doorkomt is het gebeurd, want dan krijg je van die 800 damage shadowbolts om je oren, als je de afstand wilt clearen is het charm en krijg je er weer 1. Als je dan wilt healen, dan doet ie een of andere spell lock.

Maar goed, toch meer gewonnen dan verloren. De Earth shock/ tremor totem/ grounding totem blokkeert de warlock ook behoorlijk en als WF dan een keertje goed proct is het al heel vlot over.

Zijn beste taktiek was op een gegeven moment een soort van DoT / Kite taktiek. Als ik hem wil slowen met frost shock geef je hem de kans fear enzo te casten. Als je hem wilt slowen met earthbind, dan kan hij charmen met zijn warlock bitch.

Ik moet echt meer oefenen. Ze zeggen wel dat Shaman easy mode is (WF+frost shock/earth shock -> dooie opponent), maar da's onzin. Je moet toch echt wel weten wat je op welk moment moet doen. Op het juiste moment de juiste totem of de juiste shock gebruiken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 04-05 20:50

admiral866

The King Personality Disorder

Snappie88 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:56:
Hoeveel uur kost het van begin tot eind bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maegrim schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:36:
Nee hoor, die gifboer komt door de stinkbommen van de horde :p

Gisteren Vaelestrasz voor het eerst neergehaald :o
Ow zo :D

Dan hoop ik dat die quest repeatable is want hij was lachen, en wist je dat dat snoep nog nut heeft ook? Ik ging naar Deadwind, grinden, en had dat snoep op, dat vijanden waar ik tegen vocht, af en toe "spooked" raken, = -20% attack speed en -30% movement. Best makkelijk grinden dan :P

Heb gisteren mijn eerste eigen UBRS raid georganiseerd, smorgens, toen de lag nog minder erg was. Ik was ML, (macrootje gemaakt) en leader. Waren allemaal bekenden uit andere guilds. Was een run voor Drakkisath's blood, voor de Onyxia key. Ging helemaal goed, geen wipes en veel lol. Ze hebben me bedankt, en gefeliciteerd dat ik op mijn eerste run een erg goede raid leader ben geweest :)

Ben blij dat ik met behulp van mijn guild weer wat rechtgetrokken ben (en rasarian als lotgenoot ;) ) en dat het nu beter gaat. Ik heb bijna volledig blauwe gear en word steeds beter in dmg uitdelen en agrro laten vallen, of de mob neerhalen voor ik doodga. Zelfs de 60 elite mobs in UBRS hebben geen lange adem tegen mijn AR/BF/GS/SnD/Evasion combo :P

[ Voor 42% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-10-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Al een tijdje ben ik aan het klooien met een mooie build voor mijn paladin.
Tot zo ver heb ik het volgende: http://www.worldofwarcraf...0500000000005050551003150

Mijn had al geopperd om één "Toughness" talent minder te denk zodat ik "Blessing of Kings" kan nemen. Iemand andere suggesties?
Ow'ja: Ik ga mijn paladin gebruiken voor guild raids, natuurlijk wil ik in mijn uppie ook normaal kunnen blijven spelen.
Link werkt niet echt. :P Anyway, dit is mijn (toekomstige) build op dit moment. Ik ben retri paladin die ook nog wel aardig kan healen. Ben geregeld prim healer in ZF, sunken temple en Maraudon, wel met mensen van halverwege de 50 en vaak ook een 60 feral (tankende) druid. :P Krijg alles met m'n 2800 HP en 3000+ mana buffed (AI, MotW, BoW, geen PW: F gisteren) behoorlijk aangehealed, had alleen bij de princess een greater mana potion nodig.

BoK is erg handig, heerlijke buff. Verder moet je minstens elf punten in Holy stoppen. Geen interrupt als je spiritual focus + concentration aura hebt, en elke twee minuten een gratis heal met je holy light door illumination + divine favor. Verder investeer ik in armor (imp. dev. en toughness), rest gaat naar retri. Seal of Command, consecration en natuurlijk BoK. :)

Maar goed, over een paar maanden wordt toch de pally op de schop genomen met zeer waarschijnlijk een nieuwe talent tree, dus niet teveel van aantrekken. :P

Gisteravond weer een run gedaan op Maraudon, lvl 60 druid, 55 hunter, 46 pally (ik), 43 warlock en 43 mage. Ging weer heerlijk, zonder veel moeite alles kunnen clearen inclusief de princess. Heb er een aardige belt (+9 int / +9 sta) aan overgehouden en flink verdiend. Celebras dropte z'n Claw of Celebras ook, won de roll dus heb 'm maar richting vendor gedaan. Leverde me 3.33g op. ^^

Ik zit op Turalyon
Wij gisteren ook last van, met name tussen half acht en negen uur. We waren bijna van plan om Maraudon uit te stellen. M'n instant casts (exorcism, cleanse) duurden gewoon twee à drie seconden. :/ Hoe heet je trouwens op Tura? En welke guild? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 24-10-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo! Van 't weekend voor 't eerst op m'n Priest aan 't PvPen in AB geweest, leuk! :D Beetje jammer alleen dat alliance the neiging heeft als een kip zonder kop rond te rennen :( Bij het ergste potje was er ook nog een gast die vond dat 'ie de leiding moest nemen (terwijl er al ietwat aan strategie gedaan werd) en continue in raid chat zat te yellen dat we dan weer naar de goldmine, en dan weer naar de lumbermill moesten. Toen men dat niet deed was het 'noobs' en 'OMG' niet van de lucht. Vervelende was dat die gozer al die tijd gewoon nog op z'n spawnplek bleef staan.

Nouja, 4 potjes / 4 losses. Gelukkig krijg je sowieso faction en honour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Turalyon geen probleem, guild was wel flink aan het blaaten, maar mijn latency kwam niet boven de 80ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 09-05 16:23
weehay! Gisteren in MC eindelijk m'n eerste epic - Aurastone Hammer leuke combinatie met m'n Sacred Protector. Muha heal nu al regelmatig priests er uit in MC.

[ Voor 4% gewijzigd door TomSmit82 op 24-10-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 21:47
Binds when picked up
Unique
Main Hand Sword
+ 16 - 30 Nature Damage
(53.9 damage per second)
+5 Agility
+8 Stamina
+8 Fire Resistance
+9 Nature Resistance
Durability 125 / 125
Requires Level 60
toon volledige bericht
Het is inderdaad een leuk zwaardje. Hoe te krijgen:

Zorg eerst dat je beide bindigns krijgt die droppen van Garr en van Baron Geddon uit Molten Core. Daarna moet je een item looten van Ragnaros om de quest compleet te krijgen. Dan heb je reagants nodig. Dit zijn:
10 Elementium ore, welke droppen in BlackWing lair
100 Arcanite bars
10 lava core
10 fiery core
en een bak elemental flux (te koop bij de blacksmith supplier voor rond de 12g).
Als je al dit bij elkaar hebt en je hebt de quest gecompleet wordt Thunderaan gesummoned. Deze moet je afmaken, en deze dropt weer een item wat weer een quest start en je het zwaard oplevert.

Onze main tank is heel blij met dit zwaardje, tanken is nooit zo makkeijk geweest. en we hebben weer 3 personen inkomend met dit zwaard, waarvan er 2 alleen nog aan het wachten zijn op elementium ore. Al met al, niet echt makkelijk om compleet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TomSmit82 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:04:
weehay! Gisteren in MC eindelijk m'n eerste epic - Aurastone Hammer leuke combinatie met m'n Sacred Protector. Muha heal nu al regelmatig priests er uit in MC.
nu pas :P

mja komt ook omdat priests bij veel bazen ook andere duty's hebben :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:44

On_E

Housemusic

Gisteren een geluksdag gehad, een Libram of Focus gekocht voor 20g, en het DM Trinket book voor Warlocks, voor 25g :D

(terwijl beiden toch voor minimaal 80g per stuk gaan normaal)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TomSmit82 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:04:
Nog zo'n type die denkt dat healing-done meters iets zeggen... <zucht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:35:
[...]
nu pas :P
mja komt ook omdat priests bij veel bazen ook andere duty's hebben :P
Hehe dat is waar, vorige week hadden we 1 warrior/warlock te weinig voor Garr moest ik een add gaan tanken. Tot me verrassing hield ik de aggro tijdens het nuken nog vast ook :P En ja had hem vorige week al kunnen hebben maar toen werd ik outbid door een priest :P We komen nu trouwens tot en met Garr, we hebben nog Geddon geprobeert maar kwamen tot 30%. Dinsdag proberen we Geddon opnieuw.
ach gut, mijn excuses excellentie

[ Voor 14% gewijzigd door TomSmit82 op 24-10-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

TomSmit82 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:45:
[...]

En een paladin niet, vorige week hadden we 1 warrior/warlock te weinig voor Garr moest ik een add gaan tanken. Tot me verrassing hield ik de aggro tijdens het nuken nog vast ook :P En ja had hem vorige week al kunnen hebben maar toen werd ik outbid door een priest :P We komen nu trouwens tot en met Garr, we hebben nog Geddon geprobeert maar kwamen tot 30%. Dinsdag proberen we Geddon opnieuw.
Geddon is vrij lastig in het begin, maar als je die eenmaal neer hebt gaan Shazzrah, Sulfuron en Golemagg ook zo neer.

Wij hebben gisteren Geddon, Shazz en Sulfuron omgelegd, en kregen daarna met 30 man Golemagg op 40% :D

Alle locks met meer DKP als ik hebben het gisteren uitgegeven, dus Felheart Horns/Shoulders/Robe here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:41:
[...]

Ze betekenen niks, maar ze zeggen wel wat :)

Er is ook een verschil in het gebruik. Ik spam geen dmgmeter stats in de raid zonder dat men daarom vraagt. Echter, ik gebruik hem wel. In "mijn" Ubrs raid, was een rogue aanwezig die achterbleef op alle anderen behalve de priests, in damage done. Terwijl hij constant bij ons in de buurt was om te looten en /need te roepen als iets viel. Af en toe even /afk zonder melding, en dat liet dus zien dat hij echt geen flikker deed. De raid was het er toen mee eens dat ik hem kickte vanwege leechen. De dps zouden we niet missen.

Ook laat het mij zien of ik een beetje meekom. Als ik Onder andere rogue's val met DPS, weet ik dat ik iets niet goed doe, en dus nog beter mijn best moet doen. Als een mage constant wiped maar nauwlijks stijgt in de dmgmeter, heeft hij slecht aggro management en moeten we hem daar misschien bij helpen. Doet hij een hoge plek aan maar hoeft nooit geressed te worden, dan doet hij het juist heel goed en wil je hem vaker meenemen.

Ook kun je zien of de fury/defense specced warriors niet buiten hun rol proberen te spelen :)

Dus ik ben het met je eens dat het qua patsgehalte geen nut heeft, maar je kan er wel degelijk nuttige info uit halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:39:
Net een stuk of 20 duels gehouden met een Warlock (beiden lvl 48, ik ben Shaman). Best interessant. Warlocks zijn een goeie duel class. Tegenwoordig hebben ze ook 2 fears ofzo. Als er eentje doorkomt is het gebeurd, want dan krijg je van die 800 damage shadowbolts om je oren, als je de afstand wilt clearen is het charm en krijg je er weer 1. Als je dan wilt healen, dan doet ie een of andere spell lock.

Maar goed, toch meer gewonnen dan verloren. De Earth shock/ tremor totem/ grounding totem blokkeert de warlock ook behoorlijk en als WF dan een keertje goed proct is het al heel vlot over.

Zijn beste taktiek was op een gegeven moment een soort van DoT / Kite taktiek. Als ik hem wil slowen met frost shock geef je hem de kans fear enzo te casten. Als je hem wilt slowen met earthbind, dan kan hij charmen met zijn warlock bitch.

Ik moet echt meer oefenen. Ze zeggen wel dat Shaman easy mode is (WF+frost shock/earth shock -> dooie opponent), maar da's onzin. Je moet toch echt wel weten wat je op welk moment moet doen. Op het juiste moment de juiste totem of de juiste shock gebruiken.
Dan kan ik je vertellen, dat als de lock 60 is, dat hij je nog veeeeeeeeeeel meer pijn kan doen..
Ik gebruik immolate (285 + 485+ overtime), agony (1044), deathcoil (485), corruption (666) ,fear, 2x shadowbolt (500), conflag (500) en shadowburn (500) meestal in die volgorde. En dit zijn waardes zonder crit

Dat betekent dat je 4965 damage voor je kiezen krijgt zonder crits, +dmg gear en demons meegerekend.
Maar het is wel afhankelijk van talents natuurlijk. Ik ben PvP ingesteld, dus ik ben zoveel mogelijk explosive damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:40:
Gisteren een geluksdag gehad, een Libram of Focus gekocht voor 20g, en het DM Trinket book voor Warlocks, voor 25g :D

(terwijl beiden toch voor minimaal 80g per stuk gaan normaal)
DM Trinket book?? wat is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:54:
[...]

Dan kan ik je vertellen, dat als de lock 60 is, dat hij je nog veeeeeeeeeeel meer pijn kan doen..
Ik gebruik immolate (285 + 485+ overtime), agony (1044), deathcoil (485), corruption (666) ,fear, 2x shadowbolt (500), conflag (500) en shadowburn (500) meestal in die volgorde. En dit zijn waardes zonder crit

Dat betekent dat je 4965 damage voor je kiezen krijgt zonder crits, +dmg gear en demons meegerekend.
Maar het is wel afhankelijk van talents natuurlijk. Ik ben PvP ingesteld, dus ik ben zoveel mogelijk explosive damage
In AB gistermiddag, als lone flag defender bij de Lumber Mill, warrior komt naar me toe : Seduce - CoS- Talisman of Ephemeral Power- Shadowbolt - Death Coil - Fear - Shadowbolt - Immolate - Conflagrate - Shadowburn, warrior dood.

En het leuke was, hij kwam daarna nog een keer, waarschijnlijk om wraak te nemen, en ik won gewoon weer :D

edit :
DM Trinket book?? wat is dat ?
http://www.thottbot.com/?i=35801 voor http://www.thottbot.com/?i=38514

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 24-10-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10-05 19:17
Ik werd vorige week door een Warlock gecrit voor 2000+. WTF...de volgende lock die klaagt over underpowered in pvp moeten ze afschieten ROFL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 15:01
Kaap schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:36:
Ik werd vorige week door een Warlock gecrit voor 2000+. WTF...de volgende lock die klaagt over underpowered in pvp moeten ze afschieten ROFL :+
Na 2 crits van die grootte.... ouch. No matter what universe you're from, that's got to hurt :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Dat is niks! Ik kreeg in AB vorige week van een warlock een crit van 3724 op me dak!!!

[ Voor 8% gewijzigd door TomSmit82 op 24-10-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een warlock is niet underpowerd in PvP. Het probleem wat veel mensen hebben is dat ze niet dood willen gaan en daarom klagen, zeuren, zeiken en hun team doelstellingen vergeten en daardoor vaak dood gaan en de BG's verliezen.
Een warlock (mits goed gespecced) is een pain in the ass voor alle classes. Alleen issie zo dood en daar zit de uitdaging in.

Als je alleen voor teamplay en honor speelt in BS dan is een warlock een prima class. Ondanks dat hij major damage kan doen ben je toch afhankelijk van ondersteuning.

Ik haal bergen honor in AB en kan me prima redden
TomSmit82 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:46:
[...]

Dat is niks! Ik kreeg in AB vorige week een crit van 3724!!!
Das wel ERG veel hoor... Ik heb +fire damage gear, can een curse doen en mijn hoogste is 2800 ofzo

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 24-10-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Anoniem: 6104 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:48:
[...]
Das wel ERG veel hoor... Ik heb +fire damage gear, can een curse doen en mijn hoogste is 2800 ofzo
Ja vertel mij wat :S ik heb een screeny van me combat log gemaakt, gast zat wel in volledig felheart wat ik zo kon zien in ieder geval.. Zit alleen op me werk dus kijk later wel voor die screenshot.

edit.
Misschien in combinatie met die trinket dat je een 100% spell crit krijgt ipv van de normale 50%? of is dat alleen voor fire?

[ Voor 15% gewijzigd door TomSmit82 op 24-10-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:12
Afgelopen vrijdag eventjes AV gedaan...ik heb echt een hekel aan die Stormpike guards en ren er ook regelmatig van weg als ik ze aggro.

Ik kreeg er 5 achter me aan en omdat ik toch full hp/mana had ging ik ze maar ff AOE'en (ben frostmage). Na een paar seconden lagen de lijkjes op de grond te twinkelen. :*) Per ongeluk klikte ik op een willekeurige en zag tot m'n verbazing paars gevalletje. _/-\o_ Snel looten en nog geen seconde later kreeg ik een volle pyroblast op m'n smoel zodat ik rustig kon sterven om te kijken wat ik nou gevonden had. ;)

Myrmidon's Signet :D

Lachte me rot en de 40 man in AV vonden het nodig om m'n hele chat vol te stammen met WTF??! en LUCKER!! whispers. :Y)

Lucker...tja daar kunnen de meningen over verschillen maar de afgelopen maand heb ik de volgende 4 dingetjes gevonden terwijl ik solo bezig was.

- Bloodrazor
- Axe of the Deep Woods
- The Eye of Shadow (voor de patch)
- Myrmidon's Signet

De eerste 2 hebben me "slechts" 250G op geleverd en het oog en de ring zijn naar guildies gegaan, de ring naar onze MT. Ik mag niet klagen...

Hoewel ik gisteren na een ongelooflijke lag-MC run (1000-2000ms) nog steeds de Staff of Dominance niet in m'n bezit heb. 3e opeenvolgende Golemagg kill die de Mageblade dropped i.p.v. SoD. Ik begin te twijfelen of ik niet beter de Mageblade kan nemen die in combinatie met die Grimoire beter is maar wel meer DKP zal kosten. 8)7
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.