[Ervaringen] Hoe en wat over partyfotografie deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.589 views sinds 30-01-2008

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:56
Ik was inderdaad sowieso wel van plan deze lens te kopen,
alleen wilde ik daar nog even mee wachten omdat ik nog meer dure hobby's heb... :+
Vandaar dat ik graag zou willen weten of het echt een blok aan je been is bij zo'n situatie, die kitlens >:)

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cyclonist schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:15:
Ik was inderdaad sowieso wel van plan deze lens te kopen,
alleen wilde ik daar nog even mee wachten omdat ik nog meer dure hobby's heb... :+
Vandaar dat ik graag zou willen weten of het echt een blok aan je been is bij zo'n situatie, die kitlens >:)
Ik raad je aan de startpost van het topic even te lezen, daar staat een hoopppp in. Ja je komt enigzins weg met de kitlens, en ja lichtsterk glas is beter. Maar voor de rest denk ik dat je beter jezelf toch even in kan lezen in dit topic en het vorige deel, er staat een hoop informatie in :)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

De foto's van HouseQlassics op deze site zijn met een 20d en 18-55 mm kitlens genomen, vergelijk ze es met die van neographikal die een 300d met een Canon 17-40 F4 L gebruikt.

En verder, probeer het gewoon es uit. Kijk om je heen waar anderen mee schieten en wat voor resultaten ze boeken, hoe ze het één en ander aanpakken....

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Nou is die vergelijking niet helemaal eerlijk, de 20D houdt meer detail over door zijn ruisvrijheid. Waar ik tegen de limieten van de camera qua isoperformance zit, heeft de 20D daar nog ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
niks mis met een kitlens. Vannacht weer gebruikt, vanwege z'n fijne 18mm. Iets minder lichtsterk, maar errug bruikbaar. En bovendien een servo-objectief dus behoorlijk rap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
HunterPro schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 07:36:
niks mis met een kitlens. Vannacht weer gebruikt, vanwege z'n fijne 18mm. Iets minder lichtsterk, maar errug bruikbaar. En bovendien een servo-objectief dus behoorlijk rap. :)
Uhm we hebben het hier over de Canon kitlens, en die is gewoon redelijk pauper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

neographikal schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:11:
[...]

Uhm we hebben het hier over de Canon kitlens, en die is gewoon redelijk pauper :)
True, maar als je toch je foto's gaat verkleinen naar sub-600 breed/hoog dan merk je ook daar geen reet meer van. Hoewel hij niet lekker lichtsterk is zoals je eigenlijk wel zou willen...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hmz, werd net gevraagt voor een shoot komend weekend, maar had al wat anders staan... gerard, jij hebt zeker ook al wat in je agenda staan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:56
julius schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:29:
Hmz, werd net gevraagt voor een shoot komend weekend, maar had al wat anders staan... gerard, jij hebt zeker ook al wat in je agenda staan? ;)
Hij kreeg mij niet te pakken dus hij moest uitwijken naar jou :P
Moet even kijken, want inderdaad, m'n agenda is weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Floris schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:16:
[...]

True, maar als je toch je foto's gaat verkleinen naar sub-600 breed/hoog dan merk je ook daar geen reet meer van. Hoewel hij niet lekker lichtsterk is zoals je eigenlijk wel zou willen...
Qua scherpte zal je er weinig baat bij hebben hem te vervangen, ik heb een F/4 lens (geen wereldschokkend verschil, 1 stop op het lange einde ), maar qua AF merk het toch wel. Die USM-autofocus is gewoon right-on terwijl ik bij de kitlens shots mistte omdat het ding hunte, en als ie hunte ook nog eens flink traag was om de goede spot weer te vinden :)

[ Voor 6% gewijzigd door neographikal op 25-11-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

toch wel heerlijk zo'n kitlens met AF-s :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
HunterPro schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 07:36:
Volgens mij heb ik je foto's zien maken, flink zitten feesten met DJ Jean in de bastille van de UT.
Zet je, je foto's ook online? Of komen die nog ergens op de utwente site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
mja, ik heb daar stiekem een beetje rondgelopen plaatjes te maken. :P O-) ;)

fotos ga ik nu nabewerken, moet ff snel af omdat ik vanavond alweer in e Lunàtic aan de slag moet. Feestje gisternacht was wel errug geslaagd. En jan is toch wel OK moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Afgelopen zaterdag was hij oké, 'k miste alleen de echt goeie highlights, of het publiek wilde gewoon niet... kan ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk trouwens om te zien waar je foto's allemaal terecht komen.
As seen on dance-tunes.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.dance-tunes.com/idt/pk_file.get_picture?ps=13892400337448156170&pi=28220&pt=TU&pc=PL

tis natuurlijk ook wel een super mooie foto *kuch*proest*

En ja, hij doet idd een beetje aan Meneer De Uil denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:16:
[...]

Het rotste van een kit-setje is de uberbrakke autofocus onder slechte lichtomstandigheden. De 350D heeft geen AF-Assist (en nee, die stroboflash - assist is _geen_ goed idee bij people shots :+ )

De scherpte maakt inderdaad geen zak uit bij de publicatie van party shots zoals we die het meest zien. Ik zou dus eerder geld in een externe flits steken waardoor je opeens wel een fatsoenlijke AF-assist hebt dan in een betere standaard zoom. Bespaart je een hoop irritatie. Laatst liep ik van ellende in een soortgelijke situatie te manual-focussen, daar gaat de lol snel van af met de 350D viewfinder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdplanet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08-2023
Waar gaan de heren vanavond allemaal heen?

Ondergetekende gaat voor de oldschool classics op Das Boot van Multigroove :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ondergetekende gaat thuis blijven wegens een OV wat totaal plat ligt hier (ik zie geen bussen aankomen en ik woon naast een eindhalte ;) ) Dagje bijslapen na een brakke nacht van gisteren kan ook geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

pvdplanet schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:12:
Waar gaan de heren vanavond allemaal heen?

Ondergetekende gaat voor de oldschool classics op Das Boot van Multigroove :Y)
Wat heet bijzonder, lokaal feestje;

iDJ iPod party - 1st anniversary
Afbeeldingslocatie: http://www.idjparty.com/userimg/original/m-flyer-def.jpg

Wellicht daarna nog naar de Silly, ff Gerard gedag zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Die Ipodparty kan nog wel eens leuk zijn ook :) Ik moet weer eens een weekendje Den Haag gaan doen, heeft julius een excuus om z'n kamer zéér grondig te cleanen :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

uhmz, die reden heb ik vaker gehad de laatste tijd schat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matrixx was de planning, maar ja OV heeft er niet heel veel zin in.

En net als Neo, een avondje thuis relaxen heeft ook wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

hmz, werden net vrijkaartjes van de Matrixx weggegeven op Slam!FM. Wel een leuke tent voor leuke shots, al is niet iedereen er over te spreken geloof ik :)

Wellicht was het alleen de erotixx night die leuk was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdplanet
Haha wat een oldschool actie daar bij Multigroove. Ze wilden een underground feestje en ze hebben het gekregen. Geen vergunning aangevraagd dus daarom was de locatie tot 7 uur gisteravond geheim. Ondertussen wel gewoon kaarten verkopen via Ticketbox :P

Politie was nog gekomen maar hebben het laten gaan (geen geluidsoverlast)

Locatie: een oud lichtschip en een oude schuit van de marine. Superfeestje. Sfeer 110%, allemaal vage figuren en opmerkelijk veel mooie vrouwen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/XDSCF6843.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/XDSCF6945.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door pvdplanet op 27-11-2005 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
julius schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:44:
hmz, werden net vrijkaartjes van de Matrixx weggegeven op Slam!FM. Wel een leuke tent voor leuke shots, al is niet iedereen er over te spreken geloof ik :)

Wellicht was het alleen de erotixx night die leuk was ;)
matrixx is wel leuk voor foto's, alleen het is elke avond precies het zelfde (qua licht en eigelijk ook qua aankleding weinig variatie).
indd erotixx is de moeite waard!

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Zaterdagnacht ben ik naar Silly's geweest, voor de Kapsones party, samen met gerard (nogmaals bedankt voor het uitnodigen/meenemen, gerard :) ): ging erg vlotjes allemaal. Leuk publiek, het foto'en ging soepel en na wat tips paar leuke experimenten gedaan. Niet slecht gegaan voor een eerste partyshoot, al zeg ik het zelf. Ik zal straks ff wat plaatjes posten.

edit:

Afbeeldingslocatie: http://reemhq.net/foto/sillys/images/dsc_2416.jpg

Afbeeldingslocatie: http://reemhq.net/foto/sillys/images/dsc_2293.jpg

Afbeeldingslocatie: http://reemhq.net/foto/sillys/images/dsc_2368.jpg

:) Ik heb niet zoveel 'dans' pics: daarvoor was het gewoon net te druk/vol om dat goed voor elkaar te krijgen :X

[ Voor 39% gewijzigd door Remy op 28-11-2005 09:51 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik zat al te wachten op een post van je :)

Maar je hebt het zeker goed gegaan!

Remy in actie
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.com/forum/remy_ia.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door GerardHenninger op 28-11-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hey, jullie waren net te vroeg naar huis! 'k Heb jullie net gemist! Net wat later hadden jullie leuke dans foto's kunnen schieten. Fetisch Ferdi zorgde nog voor wat leuke highlights :). En de dames waar ik mee was dansten niet verkeerd :), naast de overige dames. Trouwens, nog BN-ers gezien? Ik wel, ook nog vastgelegt ook :)

Remy, leuk resultaat voor een eerste keer, maar ben wel benieuwd naar je volledige shoot :), niet alleen de highlights ;)

[ Voor 18% gewijzigd door jules op 28-11-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
julius schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:09:
Hey, jullie waren net te vroeg naar huis! 'k Heb jullie net gemist! Net wat later hadden jullie leuke dans foto's kunnen schieten. Fetisch Ferdi zorgde nog voor wat leuke highlights :). En de dames waar ik mee was dansten niet verkeerd :), naast de overige dames. Trouwens, nog BN-ers gezien? Ik wel, ook nog vastgelegt ook :)

Remy, leuk resultaat voor een eerste keer, maar ben wel benieuwd naar je volledige shoot :), niet alleen de highlights ;)
We hebben al genoeg leuke foto's kunnen nemen.... Remy begon al 659ms nadat we binnen waren. "Meneer, zou u van ons een foto kunnen nemen"... hoorde ik op de achtergrond terwijl ik drank aan het halen was.

En ach BN-ers.... lekker boeiend die dochter van Mevr. Breukhoven... of een model uit een cup-a-soup reclame.... etc etc etc. Maar wel stoer voor jou hoor, dat jij ze wel hebt vastgelegt.... die stoere BN-ers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

julius schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:09:
...
Havealooky :) Weinig dans, veel pose wegens voornoemde reden.
GerardHenninger schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:18:
...
We hebben al genoeg leuke foto's kunnen nemen.... Remy begon al 659ms nadat we binnen waren. "Meneer, zou u van ons een foto kunnen nemen"... hoorde ik op de achtergrond terwijl ik drank aan het halen was....
Uh ja dat ging heel snel :D Ik had net koud de cam en flitser aangezet of ze stonden al aan m'n shirt te plukken. Wel positief overigens, dat soort enthousiasme mag ik wel :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vandread schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:52:

[...]

Dit was wel de meeste agressive post in dit topic, oef die jongen is helemaal afgefakkeld en nooit meer teruggekomen hehe. Maar een DSLR helpt wel ;) Ik als ook ergens iemand die zei dat je op zulke feesten met ee S3500 wel leuke foto's kan schieten.... nou oef, zoiets heb ik naast mijn goeie ouwe pentax slr gehad maar dat lijkt me toch fiks lastig met zo'n basisschietertje.
Maar het is wel duidelijk, de woorden: compositie, helderheid en kleuren waren nog niet echt goed aangekomen bij de jonge onderzoeker.

[...]

:+

Tot zover dit slap gelul postje... zal voor de rest alleen wat meelezen ;)
Klopt, lurcken lijkt me voldoende, heb altijd een beetje een hekel aan dat soort gedrag.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Remy schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:26:
[...]

[...]
Uh ja dat ging heel snel :D Ik had net koud de cam en flitser aangezet of ze stonden al aan m'n shirt te plukken. Wel positief overigens, dat soort enthousiasme mag ik wel :)
Niet slecht voor de eerste keer, tip voor de volgende keer: minder hard flitsen nog :) Platen zijn vaak wat wit :) En ik heb geen idee of je RAW schiet, maar voor dit soort dingen vind ik het ideaal. Even WB aanpassen, tint, eventueel EV wat pushen dan wel verlagen en de shadowsoptie is bij mij zeer geliefd :)

[ Voor 17% gewijzigd door neographikal op 28-11-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
Als regelmatig lezer van dit topic wil je me graag dan ook even voorstellen. Dimitri is de naam beter bekend als Dummy. Dat is ook mijn alias waaronder ik foto's maak voor Partyflock. Heb nog niet bijzonder veel shoots gedaan (14 as we speak) en het "partyshooten" is voor mij eigenlijk onstaan uit puur toeval. Ik had een Nikon D-70 aangeschaft voor mijn aankomende zoon/dochter (inmiddels 14 maanden een dochter ;)) en deed voor een bevriende organisatie een fotoshoot om mijn camera te testen en ik liep de maker van Partyflock tegen het lijf en van het 1 komt het ander. Een tijdje gestopt vanwege de geboorte en de hecktiek daaromheen maar ben nu de schade aan het inhalen :)

Aangezien ik in het oosten woon en hier eigenlijk alleen maar hardcore en hardstyle publiek trekt en omdat ik 10 jaar werkzaam ben geweest in het discocircuit maak ik op dit moment eigenlijk alleen nog maar shoots op dat soort feesten aangezien ik daar heel veel mensen ken waardoor het wat makkelijker is om dingen te regelen en te experimenteren.

Nou.. de rest komt nog wel mocht er een rest zijn :9

3 foto's die ik genomen heb op War of the Worlds in Zak, Uelsen Duitsland vrijdag 21 oktober 2005

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/9498/2012190kt.jpg
DJ J.D.A.

Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/1281/2012717tx.jpg
Angerfist

Afbeeldingslocatie: Http://img11.imageshack.us/img11/5099/2011685rr.jpg
Mc Syco

[ Voor 9% gewijzigd door ymmud op 28-11-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die plaat van jda is echt geweldig, schitterende lichtinval. Was die foto van angerfist niet erg moeilijk te maken, gezien over het algemeen die toch behoorlijk beweeglijk zijn? Als je bijvoorbeeld kijkt naar zo'n partyraiser die staat echt geen moment stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Die plaat van JDA vind ik persoonlijk maar saai, die van Syco heeft 20x meer spanning in zich :) Dát is een prachtplaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:43:
Die plaat van jda is echt geweldig, schitterende lichtinval. Was die foto van angerfist niet erg moeilijk te maken, gezien over het algemeen die toch behoorlijk beweeglijk zijn? Als je bijvoorbeeld kijkt naar zo'n partyraiser die staat echt geen moment stil.
Dat vond J.D.A. zelf ook gelukkig :) En die angerfist heb ik gemaakt op een moment dat er zogenaamd "wat" moest gebeuren tijdens een break. Ze staan inderdaad de hele tijd te springen. Ik heb er nog wel een mooie met dat groene licht maar helaas staan daar ook lelijke blauwe leds op |:( En Partyraiser heb ik ook gemaakt die avond.

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/9311/2012027sx.jpg
Helaas die blauwe led dus, kan 'm wel croppen natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/2853/2012651oj.jpg
Partyraiser

(zal nu wel even stoppen met foto's spammen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Uhm, dit topic draait om foto's. Meer meer meer zou ik zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
Oh ok! Als newbie dacht ik me even in te houden in dit gevestigde forum ;)
Wat ik een een groot nadeel vind aan fotograferen in discotheken of middelgrote feesten is dat er weinig aandacht wordt besteed aan de belichting tav de artiesten, een blanco spot is vaak al te veel gevraagd. Ik had dus die avond van de reeds geplaatste foto's de avond van m'n korte leven op foto gebied :*)

Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mja ik heb het voorbeeldje Matrixx al te vaak genoemd geloof ik :+ Maar het klopt vaak wel, de grotere feesten zijn qua licht 10x beter uitgebalanceerd met meer nadruk op de artiest. Ik snap het vaak niet, het draait om de artiest maar vervolgens zetten ze die in het donker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bertus schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:36:
[...]

Klopt, lurcken lijkt me voldoende, heb altijd een beetje een hekel aan dat soort gedrag.
Mja, kan je op zich verwachten als dingen al in de starttopic staan... Dingen die je op weg helpen met wat sfeer platen te maken. Het kan best vervelend zijn als er op niveau gebabbeld word terwijl er eens in de zoveel tijd iemand binnen komt vallen met steeds maar weer dezelfde beginnersvragen.

De een struikelt er harder over dan de ander en laat dat ook horen. Ik kan beide partijen geen ongelijk geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Bertus schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:36:
[...]

Tja sorry, het is niet iets persoonlijks :) Maar als je de zoveelste bent die de vragen stelt of op eenzelfde manier, dan kan je het verwachten. Misschien moet er dan wat softer gereageerd worden, maar de reactie is voor te stellen toch?

Je ziet hetzelfde in de 350D en de objectieventopics waar mensen constant dezelfde vragen stellen, het enige wat helpt is het corrigeren ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

offtopic:
Het is het probleem dat GoT al jaren kent, mensen lezen niet/zoeken niet en d'r zijn mensen die te makkelijk antwoord geven. 't vervuild het topic, maar ook vooral de antwoorden die daarop weer komen. En dat maakt het zoeken weer moeilijker
neographikal schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:11:
Ik snap het vaak niet, het draait om de artiest maar vervolgens zetten ze die in het donker :)
Denk dat het de bezoeker in een kleinere tent meer gaat om de gezelligheid dan om de (minder bekende) artiest. En om nu flink knaken neer te tellen voor een goeie LJ en of goed licht / licht ontwerp, da's weer een ander uiterste. Zoiets kan je meer verwachten op een groot feest...

@ymmud, lekker bezig iig voor als je jezelf een beginneling noemt. Wellicht een tikkeltje donker, maar wellicht is dat ook een kwestie van smaak.

[ Voor 11% gewijzigd door jules op 29-11-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom Dummy, leuke startpost met die pics :)

wanneer meeten we s weer? :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:53

Jaymz

Keep on moving !

Remy schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:26:
[...]

Lekker gewerkt Remy :Y)

*Jaymz moet ook maar weer eens een vrij weekend zien te regelen en dat op tijd weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:25:
Welkom Dummy, leuke startpost met die pics :)

wanneer meeten we s weer? :)
Tnx! Er komt vast wel weer een onverwacht moment! :)
julius schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 00:18:
.@ymmud, lekker bezig iig voor als je jezelf een beginneling noemt. Wellicht een tikkeltje donker, maar wellicht is dat ook een kwestie van smaak.
Ook bedankt :). Ik zie mezelf nog als beginneling inderdaad als ik sommige "collega's" bekijk en wat zij uit hun camera toveren. Dat commentaar heb ik dus al vaker gehad op het interne forum van Partyflock en daar is ook wel wat voor te zeggen hoor maar het is inderdaad een kwestie van smaak en als excuus heb ik dat ik bijna alleen nog maar op "donkere" lokaties heb geshoten.. Ik heb nog wel een "oudje" ;) met wat meer kleur (iig de persoon dan :9).

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/4358/1049860eo.jpg

DJ Delirium (en ja, hij is echt zo klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk vind ik die foto van paryraiser net iets missen. Namelijk zijn ongelofelijke drive, zijn naam zegt gewoon pcies hoe hij draait, party raisend ;) mja zoals ik had verteld lijkt me dat gewoon erg moeilijk vast te leggen, vind het al knap dat je die pic voor elkaar gekregen hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Partyraiser staat er gewoon als teddy ruxpin bij. Lief, aaibaar. En z'n muziek is dat niet echt. Jammer dat je dat nou niet in die foto hebt weten te vangen. Het is een standaardfoto met standaard licht en standaard hoek en standaard lens. Hij is dan wel retescherp, maar in dit geval kan dat je niet redden helaas.

En die laatste foto van Delerium mist juist dat right-in-ya-face scherpe. Hij trekt een rare smoel en dan moet dat gewoon scherp en strak. Jammer dat dat het dan weer net niet is.

Om 'maak jij alleen maar retescherpe fotos dan' voor te zijn: nee, natuurlijk niet, op zo'n avond moet ik ook voor 85% van m'n autofocus afhangen. Maar foto's die echt scherp moeten zijn doet ik ook met de hand, en pak ik ook ff de tijd voor. En vaak is het resultaat er dan ook wel. Stukje van het vak wat het iets pittiger maakt, maar hey, da's toch de uitdaging die je aangaat als je hiermee bezig bent?

* HunterPro gaat zaterdag weer de uitdaging aan :) we gaan eens kijken hoe dat gaat aflopen, gezien de eisen van de organisatie en de persoon die de foto's neemt. Da's een taaie (maar wel beregoed en eerlijk, erg belangrijk) en ik mag ook nog eens niks nabewerken: alles in jpeg en direct inleveren. Mezelf kennende zal dat wel weer RAW+JPEG worden en een cd'tje branden oid, maar daar moet ik nog ff over overleggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hmz, dat JPG gebeuren hoeft wat mij betreft niet zo'n groot probleem te worden :). 'k Heb me de laatste tijd wellicht minder naar buiten toe bewust gefocust op richting JPG gaan, dus komt mooi uit :). Met name het aspect het niet hoeven nabewerken bevalt me wel, scheelt weer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mja onbewerkte shots zien er hier vaak nogal matjes uit, even een trip door PS CS2 heen en de shots zijn al 2x beter. Dus wat dat betreft...onbewerkt vind ik het nogal tegenvallen qua kleuren met name, ik hoop dat de uitselecteerder daar even wat aan kan doen :+ Voordeel van RAW vind ik zelf dat ik veel flexibeler kan nabewerken, vaak ten koste van wat extra ruis en het kost meer tijd maar hey: liever een shot met ruis dan geen shot :)

Daarom komt er hier ook een fijne A64 met 1,5GB aan ram, kan ik weer lekker vlot PS'en :P

[ Voor 14% gewijzigd door neographikal op 30-11-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmud
HunterPro schreef op woensdag 30 november 2005 @ 05:58:
Partyraiser staat er gewoon als teddy ruxpin bij. Lief, aaibaar. En z'n muziek is dat niet echt. Jammer dat je dat nou niet in die foto hebt weten te vangen. Het is een standaardfoto met standaard licht en standaard hoek en standaard lens. Hij is dan wel retescherp, maar in dit geval kan dat je niet redden helaas.

En die laatste foto van Delerium mist juist dat right-in-ya-face scherpe. Hij trekt een rare smoel en dan moet dat gewoon scherp en strak. Jammer dat dat het dan weer net niet is.

)
Over Partyraiser klopt het wel, ik koos deze omdat ik hem vrij scherp erop had staan. Verder vrij weinig "aktie" in de foto inderdaad. En die Delirium is inderdaad niet helemaal scherp op z'n gezicht gefocused maar die heb ik genomen toen ik de camera een week had ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dit weekend valt er trouwens weer wat te verwachten van mijn hand, ik ga gezellig mee naar Thunderdome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Kaalkopjes zijn ideaal voor fisheye-pics! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Zoefff

❤ 

Neem wat sla-olie mee, dan kan je hun hoofden als spiegelbollen gebruiken!

Nofi offcourse ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Laat ik nou geen fisheye hebben :(

:P Ik hoop dat de kaalkopjes een goede bui hebben :Y) De vorige kaalkopjes bij Strike One waren soms niet helemaal tof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Nu online

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Als je dichterbij had gewoond had je em zo van me kunnen lenen..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

neographikal: ik heb mijn tas met gear bij. Daar mag je best een keerje in grabbelen, maar ik heb de lensjes zelf met enige regelmaat ook nodig. ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grabbelton van Floris? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Floris schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:30:
neographikal: ik heb mijn tas met gear bij. Daar mag je best een keerje in grabbelen, maar ik heb de lensjes zelf met enige regelmaat ook nodig. ;)
Thanks \o/ :*

Of het zo verstandig is weet ik niet, binnen de korste keren is dan mijn bankrekening weer wat geslonken prolly :X :+

Ik wil morgen wel de stad in voor een lenspouch zoals Sigma die meelevert met zijn EX-lenzen, zodat ik lenzen gewoon bij me kan steken :)

[ Voor 15% gewijzigd door neographikal op 01-12-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdplanet
neographikal schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:42:
Dit weekend valt er trouwens weer wat te verwachten van mijn hand, ik ga gezellig mee naar Thunderdome :)
Ik zie je daar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe pas de 30e weer een shoot, The Kick Off in Leeuwarden. Nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb je geen foto van jezelf? Dan weten we met wie we te maken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdplanet
julius schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:26:
[...]

Heb je geen foto van jezelf? Dan weten we met wie we te maken hebben :)
Hoeveel mensen lopen er rond met Fujifilm camera + Metz flitser + Omnibounce? :P

But serious, heb waarschijnlijk een bruin shirt aan met witte letters 'BERLIN'.

Ik blijf zo veel mogelijk in de oldschool hal Afbeeldingslocatie: http://forum.zeik-forum.nl/images/smiles/smilegabber.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Floris schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:30:
heb je ook een hamer bij je ? ;) :* O-)

* HunterPro zaterdag dus ook weer van de partij :Y) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
MartijnGizmo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 13:52:
Kaalkopjes zijn ideaal voor fisheye-pics! :D
>:)
http://www.koenrutten.com/temp/shadowblaster/

over dat apparatuur lenen... inderdaad erg slecht voor je bankrekening....

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Nu online

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

abrakadaver schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 10:27:
[...]

Daar doelde ik ook min of meer op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Vandaar dat ik nu met een fish eye loop en het eerst volgende stuk glas een leuke 70-200 2.8 ED is... Die kitlens trek ik het nog wel ff mee.

Vanavond iig weer een hoop materiaal voor portfolio vulling \o/. Snel maar es de ruimte bij m'n nieuwe host gaan inruimen zodat ik weer meer ruimte heb en meer kan plaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
* neographikal ook aan het inpakken en voorbereiden. Spulletjes opladen enzo, filters en lenzen schoonmaken, etc :)

* neographikal heeft er zeker wel zin in vanavond :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enjoy jongens.

enne, Floris volgende keer wat eerder ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
abrakadaver schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 10:27:
[...]

Update je flash_detect.js van SimplePostcardViewer eens met deze versie, nu word ik geredirect naar de upgradepagina omdat ik Flash 8 heb en de oude versie gaat niet hoger detecteert dan 7 ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 03-12-2005 18:41 . Reden: SimpleViewer -> PostcardViewer, lijkt allemaal op elkaar :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Tralala! Ik ben nog op RedBus met mijn server bezig, of eigenlijk alleen maar aan het kijken hoe iemand anders (HunterPro) dat doet :P Zodra de kernel draait en de IP's zijn ingesteld gaan we er weer vandoor :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
\o/ Vanaf Thunderdome, handig die KPN hotspots :) We zijn net binnen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdplanet
Het waren niet veel meer dan standaard plaatjes op Thunderdome. Het publiek viel me op zich mee maar op hardcorefeesten is een stukje intimiteit onontbeerlijk. De mensen die ik tegen kwam waren bijna zonder uitzondering erg vrolijk maar een knalfeest is het niet geworden. Er werd te weinig gehakt. De politie en securityinzet was dusdanig dat het af en toe wel de binnenplaats van Waco Country Jail leek. Op zich was alles wel perfect georganiseerd (WC's, chill-out, kluisjes etc) dus wat dat betreft weinig te klagen. Om 3 uur was het toch echt mooi geweest.

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pvdplanet.net/images/t13.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door pvdplanet op 04-12-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
(Floris hier) Ligt het aan mij of probeer je alle platen uit te lichten of het buitenlicht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
Eey,

Ben ook bij thunderdome geweest heb verschillende mensen gezien met camera's een iemand had een zilveren 300D met grip, hij was foto's aan het maken en kaartjes uitdelen. Iemand van hier ?

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Could be me, op het kaartjes uitdelen na ;) Dus ik denk dat je iemand anders rond hebt zien stuiteren :)

Het publiek was trouwens best tof, compleet tegen mijn verwachtingen en die van de lokale politiemacht in :o Als je geen foto nam was het van "ow prima joh, doe maar chillllll" :D Alleen aan het einde van de avond werden er een aantal wat lastig bij gebrek aan pillen denk ik :P Qua muziek was het duidelijk not-my-style, maar de aankleding was prachtig en het publiek was erg relaxt.

Zometeen maar eens het een en ander uitzoeken en kijken hoever ik kom met het bewerken :) Ik begin me overigens wel te ergeren aan het feit dat de belichting van de 300D niet los in te stellen is ten opzichte van het scherpstelpunt. Nou schiet je wel veel manual, maar dan nog... Het schoot niet echt op helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door neographikal op 04-12-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
neographikal schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:07:
Could be me, op het kaartjes uitdelen na ;) Dus ik denk dat je iemand anders rond hebt zien stuiteren :)

Het publiek was trouwens best tof, compleet tegen mijn verwachtingen en die van de lokale politiemacht in :o Als je geen foto nam was het van "ow prima joh, doe maar chillllll" :D Alleen aan het einde van de avond werden er een aantal wat lastig bij gebrek aan pillen denk ik :P Qua muziek was het duidelijk not-my-style, maar de aankleding was prachtig en het publiek was erg relaxt.

Zometeen maar eens het een en ander uitzoeken en kijken hoever ik kom met het bewerken :)
Ja, iemand anders deelde de kaartjes uit. Het was een zilver 300D met zwarte grip en volgens mij een flinke canon lens (kon niet zien welke) en een Canon speedlite flitser. En een aparte haarstyle (maar dat hadden wel meer mensen daar :P)

EDIT: Zo te zien op je site ben jij het niet.

Ben zelf een beginner met fotograferen, maar dit lijkt me toch leuk om een keer te doen (of meerdere keren) O-) 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus The Virus op 04-12-2005 16:53 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:07:
Het publiek was trouwens best tof, compleet tegen mijn verwachtingen en die van de lokale politiemacht in :o Als je geen foto nam was het van "ow prima joh, doe maar chillllll" :D
't publiek was idd errug relaxt :)
Alleen aan het einde van de avond werden er een aantal wat lastig bij gebrek aan pillen denk ik :P
Hmz, op het laatst werden ze idd wel wat zeurderiger, maar alsnog no incidents...
Qua muziek was het duidelijk not-my-style
heeft iemand mij zien gabberen? :+ :D Begin die muziek nog es leuk te vinden :P
Zometeen maar eens het een en ander uitzoeken en kijken hoever ik kom met het bewerken :)
grrr, @ m'n ouders zonder juiste kabeltjes :'(. Nog tot morgen avond wachten :s. Kan ze dan beter meteen op ID&T bekijken :)
Ik begin me overigens wel te ergeren aan het feit dat de belichting van de 300D niet los in te stellen is ten opzichte van het scherpstelpunt. Nou schiet je wel veel manual, maar dan nog... Het schoot niet echt op helaas.
FEL? Gebruik ik ook sinds ik hem ontdekt heb, ideaal!
Cyrus The Virus schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:49:
Ja, iemand anders deelde de kaartjes uit. Het was een zilver 300D met zwarte grip en volgens mij een flinke canon lens (kon niet zien welke) en een Canon speedlite flitser. En een aparte haarstyle (maar dat hadden wel meer mensen daar :P)
Oh, dat waren een paar duitsers, heb ze op de foto staan, maar kan ze niet laten zien. www.dr-hb.nl en www.dr-hb-de. Foto's waren niet uber bijzonder voor zover ik het zag. Ik schat dat hij hetzelfde spul had als neographikal, ook een 17-40 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Nu online

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

julius schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:01:Oh, dat waren een paar duitsers, heb ze op de foto staan, maar kan ze niet laten zien. www.dr-hb.nl en www.dr-hb-de. Foto's waren niet uber bijzonder voor zover ik het zag. Ik schat dat hij hetzelfde spul had als neographikal, ook een 17-40 F4L
Op InQontrol in maart had ie er nog een kitlens op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die duitsers zijn wel cool, liepen ook op E-Fect rond.. met 300d, grip en kitlens idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

* Floor-is wacht rustig af tot ID&T foto's online heeft staan :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ah, 'k zag dat de foto met de duitsers door de selectie was. Vanavond dus op de ID&T site te zien :) Ergens aan't begin van de serie/avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
wel grappig dat je na zo'n feestje alles waar ook maar ritme in lijkt te zitten begint te horen als terror in de verte... hoor wat geritsel, en m'n hoofd verzint er alweer een terror 'melodie' bij... argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

http://thunderdome.id-t.com/portal/ :Y)

Helaas missen de namen nog zegmaar :/

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
En behoorlijk wat foto's volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

neographikal schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:30:
[...]

En behoorlijk wat foto's volgens mij :P
Mwoah, een stuk of 250?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik herken alleen Flori's en mijn foto's, De rest niet? :?

Ach ja, die van mij staan iig online :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Die van mij iig nog niet bij id&t, voor de liefhebber: www.neofoto.nl staat een gedeelte van mijn serie op, morgenvroeg trek ik er een set van 10 uit voor GoT en DPZ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
[rml][ Testcase] Thunderdome, 03-12-2005[/rml]

Wat minder seriewerk, beetje experimenteel :) Ik ben benieuwd wat de "gevestigde orde" ervan vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Die gozers die ik bedoel staan ook op thunderdome portal, ene zwart shirt andere wit en allebij diamanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Yupz, klopt. Tussen 2 overzicht schotjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik volg al een tijdje dit topic en ik heb veel aan jullie informatie.
Ik heb even een vraagje over mijn 350D in combinatie met mijn 430EX.
Kan ik ook alleen de Focus Assist van de 430EX gebruiken zonder dat ie flitst? Ik kan dit niet echt terug vinden in de handleiding. Of moet je dat instellen op de 350D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Heel simpel, dat kan niet. :) Je kan alleen proberen de flitskracht te minimaliseren door hem ook naar achteren te richten

[ Voor 62% gewijzigd door neographikal op 08-12-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neographikal schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:58:
Heel simpel, dat kan niet. :) Je kan alleen proberen de flitskracht te minimaliseren door hem ook naar achteren te richten
Ik had al zo'n vermoeden maar bedankt voor je snelle reply :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zo, zondagavond zal er weer wat van mij te bewonderen zijn ;) Ik ga gezellig met wat mensen op Nightmare aan de gang voor udc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

:O. Sorry, heb het druk gehad. Nog geen updates gepost. Tijd voor plaatjes idd :). Zelfs m'n site heb ik niet van updates voorzien :X

Zo, plaatjes mensen!

Afbeeldingslocatie: http://image.leend3rs.nl/getimg.php?img=DSC_7427p.jpg
Thunderdome '05 in Jaarbeurshallen Utrecht

Morgenavond is Ahoy het toneel van UDC's Nightmare in Rotterdam. Ben errug benieuwd wat er geboden word kwa feest :Y)

complete shoot

[ Voor 81% gewijzigd door jules op 17-12-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
julius schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:39:
:O. Sorry, heb het druk gehad. Nog geen updates gepost. Tijd voor plaatjes idd :). Zelfs m'n site heb ik niet van updates voorzien :X

Zo, plaatjes mensen!

[afbeelding]

Morgenavond is Ahoy het toneel van UDC's Nightmare in Rotterdam. Ben errug benieuwd wat er geboden word kwa feest :Y)
Mooie foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Nu online

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

julius schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 20:39:

Zo, plaatjes mensen!

[afbeelding]

Toffe plaat, leuke compositie en mooie toning. Komt zo'n 15mm fish goed tot z'n recht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ben er ook errug happy mee. Trouwens, niet iedereen loopt met Canon rond. 't Is een Nikkor 10.5 mm fish :P

ps, de complete shoot

vooruit, nog wat plaatjes :+
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-12-03jaarbeurs/jules_Thunderdome_20051203_026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-12-03jaarbeurs/jules_Thunderdome_20051203_072.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-12-03jaarbeurs/jules_Thunderdome_20051203_094.jpg

[ Voor 94% gewijzigd door jules op 17-12-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Misschien wat harder flitsen toch nog jules, je hebt een hoop beweging te pakken hier en daar. Met name bij de eerste plaat stoort het wat dat er zoveel licht dóór een hand komt :+

Ik vond de selectie van Floor trouwens wat sterker uit je serie, je hebt er veel betere platen tussen zitten dan dit :)

[ Voor 26% gewijzigd door neographikal op 17-12-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

neographikal schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:37:
Misschien wat harder flitsen toch nog jules, je hebt een hoop beweging te pakken hier en daar. Met name bij de eerste plaat stoort het wat dat er zoveel licht dóór een hand komt :+
'k heb erg slechte ervaring met inflitsen bij overzichtshots zeg maar ;)
Ik vond de selectie van Floor trouwens wat sterker uit je serie, je hebt er veel betere platen tussen zitten dan dit :)
'k was erg lui zeg maar ;). Foto's zijn onbewerkt, op dat rode overzichtsshot na. De bewerking van Floor/ID&T vond ik hem zeker niet misstaan. Heb hem wat nageaapt :9

* jules gaat maar es wat Ardcore opzoeken en opzetten voor vanavond :X

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.