Een AMD Athlon Thunderbird ondersteunt 100% zeker SSE. Ik denk dat het ergens in je software/drivers zit.Dit komt omdat ik nog op een Athlon Thunderbird 1400 zit.
mij ook graag, kan ze nergens vinden...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:06:
[...]
Hey paas mij die dualcore drivers eens, Of geef me een PM
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Mijn oneindige dankbaarheid gaat naar u uitJerry schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:04:
[...]
ctrl+alt+~
of
in quake4config.cfg:
com_allowconsole "1"
Bij de laatste kan je dan de console weer gewoon openen met alleen ~.
Dualcore drivers: meuktracker: nVidia ForceWare 81.85 beta
ik was vanmiddag ook begonnen met gamen, prachtig spelleke idd.. Alleen jammer dat ik all eye candy niet aan kanVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:22:
Ik vindt het tot nu toe een super gameeen mega vette grafics... te vet gewoon
En kan niet wachtent tot vrijdag zodat ik online kan. Vond dat zo gaaf in q3
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Toch wel jammer dat er geen bots in zitten... vind dat altijd wel leuk 
Ga hem denk ik wel kopen
Mischien op de Xbox 360 maar dat kijk ik nog wel even.
Draait trouwens beter hier als Doom 3 op een Radeon 9600XT ... 1024 met medium settings

Ga hem denk ik wel kopen
Draait trouwens beter hier als Doom 3 op een Radeon 9600XT ... 1024 met medium settings
Net eventjes Multiplayer gedaan, maar ik merk dat de boel nogal veeleisender is dan in de Singleplayer. Ookal lijkt het alsof er wat eye-candy uit de MP gehaald is, het draait langzamer. Vooral bij meerdere medespelers in beeld gaat de FPS rap naar beneden!
Een top spel! Echt heel mooi
Een top spel! Echt heel mooi
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Wat bedoel je met ondersteunt. Ik heb een Thunderbird. Zonder SSE (tenminste volgens Central Brain Identifier). Da's 0%. Toch?anton121 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:10:
[...]
Een AMD Athlon Thunderbird ondersteunt 100% zeker SSE. Ik denk dat het ergens in je software/drivers zit.
Verwijderd
ik ging vandaag ff online, en heb 1 vraag alleen:
WTF dachten ze wel niet toen ze de skins/models hebben gemaakt? allemaal zelfde crap, ze bewegen voor geen meter, en het enige verschil is gezicht/andere uniform....
WTF dachten ze wel niet toen ze de skins/models hebben gemaakt? allemaal zelfde crap, ze bewegen voor geen meter, en het enige verschil is gezicht/andere uniform....
Mmm ... ik probeer hier zo'n beetje een timedemo te laten lopen, maar dat vlot niet echt ... er is geen foldertje "demos" in geen enklele pk4 file
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Na een paar seconden googelen was ik er al uit dat SSE pas is geïmplementeerd vanaf de Athlon XP/Pentium3. En ik maar denken dat een Thunderbid SSE ondersteunde
.

[ Voor 3% gewijzigd door AntonH op 19-10-2005 19:22 ]
Jemig wat gebruiken de hedendaagse spellen veel werkgeheugen zeg (niet dat ik te weinig heb) maar ik draai het spel op ultra settings en op 1280x1024 en het werkgeheugengebruik bedraagt dan 850 MB
(windows/achtergrond programma's dus niet meegerekend! want dan hou ik van de 2 GB nog maar 500 MB over
) echt niet normaal ik dacht dat F.E.A.R veel gebruikte
waar de fok haalt iedereen deze game vandaan.. Toen ik gister in de winkel stond om m`n F.E.A.R op te halen vertelde die verkoper dat ze hem pas vanaf vrijdag hadden.
Waar halen jullie hem dan?? (toch niet illegaal hoop ik)
lol wat denk je zelf... iedereen heeft hem laten overkomen uit australia!!! mega inkoop actie
Uit een winkel, of gekregen van de grote computerspellen koningPredje schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:41:
waar de fok haalt iedereen deze game vandaan.. Toen ik gister in de winkel stond om m`n F.E.A.R op te halen vertelde die verkoper dat ze hem pas vanaf vrijdag hadden.
offtopic:
niet naar vragen als je het antwoord toch al weet
niet naar vragen als je het antwoord toch al weet
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Er wordt niet geholpen om mensen aan warez te helpenPredje schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:41:
[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 19-10-2005 20:23 ]
http://www.nzone.com/obje...oads_rel70betadriver.htmlVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:06:
[...]
Hey paas mij die dualcore drivers eens, Of geef me een PM
zijn de 81.85 zoals je kan zien! heb je ook een X2?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik moet zeggen dat het der niet echt vet kwa gfx uitziet. Doom 3 is mooier, en F.E.A.R. ziet der ook beter uit.
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Gelukkig ziet het er in MP niet uit als in SP, een stuk lichter dus...

[ Voor 31% gewijzigd door Occy74 op 19-10-2005 20:06 ]
http://img402.imageshack.us/img402/310/shot000063wn.png
Net even snel een screenshot gemaakt, ze zijn net op de planeet geland/gecrashed, en moet je wat in het gebouw rondhobbelen
Ik moet zeggen dat het er toch wel erg bruut uitziet, dit is alles op High, heb Ultra High nog niet geprobeerd, maar High loopt prima
Heb wel alle extra opties aangeschakeld in Advanced Graphic Options. En OpenAL + EAX werkt ook prima hier met mijn Audigy 2 ZS
Net even snel een screenshot gemaakt, ze zijn net op de planeet geland/gecrashed, en moet je wat in het gebouw rondhobbelen
[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 20-10-2005 12:47 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ultra High gaat niet lukken
. Bij mij loopt hij ook prima op high, maar toen ik Ultra probeerde had ik een FPS van 0,5 ofzo.

Geweldige game zeg, ik speel net mn eerste potje:

Gelijk al 1e
Maar de map is natuurlijk wel Quake3 en het blijft een simpele shooter.
Wel tof, draai ff een dedicated server voor de lol, zitten er nu al 15 man op.
Neemt trouwens 50 kb/s upload & download ongeveer in, en ongeveer 50mb geheugen dus dat valt zeker mee!

Gelijk al 1e
Maar de map is natuurlijk wel Quake3 en het blijft een simpele shooter.
Wel tof, draai ff een dedicated server voor de lol, zitten er nu al 15 man op.
Neemt trouwens 50 kb/s upload & download ongeveer in, en ongeveer 50mb geheugen dus dat valt zeker mee!
57696520646974206c65657374206973206e657264
De ene PC is de andere nietMarcoC schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:20:
Ultra High gaat niet lukken. Bij mij loopt hij ook prima op high, maar toen ik Ultra probeerde had ik een FPS van 0,5 ofzo.
Nog even wat screenshots:
Even mooie gun showen

Rocketlauncher, anyone?

Muurtje even 'bewerkt' met bovengenoemd wapen

Nog zo'n leuke gun waar je even mee kan showen

Zelfde gun als hierboven, maar dan in actie

Grenade Launcher, mooi wapen om mensen van torens af te halen

Machinegun met ingebouwd vizier, leuk om mensen mee neer te sniperen

Nog een keer de Grenade Launcher in actie, met links een leuke jumppad

Shotgun, pompen of 'verzuipen'

Om de donkere kamers weer licht te maken, de Lighting Gun

leuke screenshots 
kun je nu ook grenades schieten op jumppads zodat ze verder vliegen? ik dacht dat ik zoiets gezien had in een filmje
kun je nu ook grenades schieten op jumppads zodat ze verder vliegen? ik dacht dat ik zoiets gezien had in een filmje
En rockets/granaten door teleportsarchetta schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:04:
leuke screenshots
Als je grenaden nu op jumppads schiet, dan jumpen ze weer terug, en krijg je ze zelf in je gezicht, ook met teleport kan je rockets doorsluizen naar de andere kant, en grenades e.d., volgens mij kan dat met alle weaponsarchetta schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:04:
leuke screenshots
Tsjonge jonge, zowaar Q3DM17 rebuilded

This is my sick nature.
En verreweg de meest populaire map q3dm6 hebben ze geen remake van gedaan (en tourney4 of dm13 hebben ze ook links laten liggen).hbokh schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:18:
Tsjonge jonge, zowaar Q3DM17 rebuilded![]()
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Aham brahmasmi op 19-10-2005 21:28 ]
Die zal misschien bij OSP zittenAham brahmasmi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:23:
[...]
En verreweg de meest populaire map q3dm6 hebben ze geen remake van gedaan.De waardeloze map q3tourney6 weer wel. De remake van q2dm1 is dan wel weer ok.
( 'k heb trouwens Doom3 net nog es geinstalleerd , en op 1280*1024 op high haal ik mijn mijn pover overclocked 6600gt'tje 63.4 fps op timedemo demo1... ik hoop echt dat quake4 op mijn nieuwe 7800GT ook zo loopt , dan zal ik een tevreden man zijn
Ik had echt veel minder van deze game verwacht omdat het de doom3 engine is, maar hij is echt mega goed speelbaar.. Ik ga hem vrijdag zeker aanschaffen 
Heb trouwens een dedicated server opgezet
En wat is het ip daarvan?Sluuut schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:31:
Ik had echt veel minder van deze game verwacht omdat het de doom3 engine is, maar hij is echt mega goed speelbaar.. Ik ga hem vrijdag zeker aanschaffen
Ziet er leuk uit. Maar het is totaal onspeelbaar (+/- 10fps) op me hardware (2400+, ti4200). Moet ik me maar weer is in gaan verdiepen wat ik moet upgraden.
Jammer ook dat je bijna de graphics niet kan tweaken in multiplayer, bijna alles is gelocked.
Jammer ook dat je bijna de graphics niet kan tweaken in multiplayer, bijna alles is gelocked.
AMD64 3800+
A8V Deluxe
1024MB
Toch aardig dat dit spel het prima doet dat scheeld weer een half jaar uitstel voor de volgende upgrade
Ga F.E.A.R. eens spelen, en kom dan nog eens praten over hoe lang je videokaart mee kanSteffy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:23:
Tsjonge vanmiddag ff gespeeld, ja ik weet het begin er maar niet over. Maar wat tevreden ben ik, alweer geen nieuwe videokaart nodig, echt mijn bejaarde 9700 Pro trekt deze game ook nog, alles op high, 1024. Echt perfect voor mij, snelle actie dus je let totaal niet op de reso en het draait vloeiend zeg, lekker zo deze game. Verdere systeempje mag er ook wel wezen als is het niet bijzonder:
AMD64 3800+
A8V Deluxe
1024MB
Toch aardig dat dit spel het prima doet dat scheeld weer een half jaar uitstel voor de volgende upgrade
Speelde vanmiddag F.E.A.R. nog, en nu weer ff Quake 4, en gelijk zie ik al die grafische pracht en alles op max@1280*1024 @6600GT gewoon lekker vloeiend lopen. En dan denk ik toch bij mezelf dat de engine van Doom3 echt heel goed is. Want het ziet er gewoon megastrak uit, en het loopt ook helemaal toppie.
Dat kan ik van F.E.A.R. niet zeggen helaas. Daar moet ik met 1024*768 en <medium genoegen nemen.
Maar toch heb ik zo even het verschil tussen Doom 3 en Quake 4 niet kunnen vinden
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Voor de mensen hier met een ATi-graka... ATi heeft zojuist een Hotfix Update gelanceerd, speciaal voor het spel Quake4 !
Quote van DriverHeaven:
Veel plezier ermee jongens!
Zoals gezegd, bron: DriverHeaven
Veel plezier ermee jongens!
Misschien is het leuker om een GoT only server te maken.. ik zet er een password op. Gegevens:
iP 213.10.150.57
Password GoT
Is alleen voor mensen die al een kaart hebben uit de X1K serie en fikst problemen met de beeldkwaliteit. Geen leuke gratis performance boost voor mijn 9800 Pro dus.Jejking schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:46:
Voor de mensen hier met een ATi-graka... ATi heeft zojuist een Hotfix Update gelanceerd, speciaal voor het spel Quake4!
Verwijderd
Echt jammerMichael schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:22:
Ziet er leuk uit. Maar het is totaal onspeelbaar (+/- 10fps) op me hardware (2400+, ti4200). Moet ik me maar weer is in gaan verdiepen wat ik moet upgraden.
tweaks kunnen een hoop schelen.
De oude unreal tournament engine die viel altijd lekker hard in de ini te tweaken, jammer dat het niet bij Quake 4 kan. Upgraden voor een spelletje doe ik voorlopig nog niet dus dit spel komt er niet bij
Ik speel wel een potje meeSluuut schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:48:
[...]
Misschien is het leuker om een GoT only server te maken.. ik zet er een password op. Gegevens:
iP 213.10.150.57
Password GoT
Als die server het zou doen... poort normaal? (28004 toch?)
Kom d'r ook niet op.. na 15 keer proberen geeft ie bij telkens de geest.Fidai schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:00:
Als die server het zou doen... poort normaal? (28004 toch?)
Misschien moeten er nog wat poorten worden geforward
server down
[ Voor 89% gewijzigd door Fidai op 19-10-2005 23:50 ]
kom er niet op :[
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik ook niet ..amahusu schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:16:
kom er niet op :[
Hmm gek, mn port forward staat aan, ip klopt, poort ook....?? iemand een idee?
Firewall misschien .. dus je router wel goed ingesteld alleen je firewall niet .. of zeg ik nu iets geksFidai schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:20:
Hmm gek, mn port forward staat aan, ip klopt, poort ook....?? iemand een idee?

Moet udp zijn ipv tcp (volgens CurrPorts), probeer nog eens
Ik vind em erg tegenvallen.. speel op één na moeilijkste moeilijkheidsgraad. (moeilijkste ongeveer 30minuten gespeeld) en vind de ai erg tegenvallen. Ik ben fear gewend. Op mijn Ati mobility 9700 vind ik juist fear lekkerder draaien en ook nog mooier uitzien. Ik vind de doom3 engine er echt "nep" uitzien, veels te plastic achtig allemaal (i hate bump-mapping). Het verhaal zelf van de game vind ik ook maar matig, maar goed.. welke 3dshooter heeft er tegenwoordig wel een indrukwekkende single player.
--
Check dit topic op q3w eens (en die config waarnaar gelinkt wordt).Michael schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:22:
Ehm, mijn server draait gewoon en er loggen ook mensen af en toe op in terwijl ze dan pass incorrect krijgen.. is er nog niemand van hier opgekomen?
Ik heb de poort trouwens geforward, 27039..
spoiler:
Ik moet zeggen, ik houd altijd van de quake snelheid, quake 2 was snel, quake 3 speelde snel, en toen ik vanmorgen quake 4 probeerde, viel het vies tegen, je liep echt onwijs langzaam (terwijl je al rende..) dus ik dacht, dat komt nooit goed met de snelle multiplayer actie... Tot ik dus in het spel verder kwam en Kane ineens in een halve Strogg veranderde, wat vet, de snelheid is (deels) weer terug
ben weer blij \o/
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
NO responce from 213.10.150.57Sluuut schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:31:
Ehm, mijn server draait gewoon en er loggen ook mensen af en toe op in terwijl ze dan pass incorrect krijgen.. is er nog niemand van hier opgekomen?
of 213.10.150.57:27039
Peepz het was net zo leuk, server? ip?
Om een server te starten moet je poort 28004 UDP (dit is de standaard poort, kan vast ook wel een andere) forwarden, daarna werkte het bij mij... Maar het belangrijkste is dat het UDP is...
[ Voor 13% gewijzigd door Fidai op 19-10-2005 23:46 ]
Oke nogmaals geforward inclusief die poort, moet dan nu wel werken?
213.10.150.57 / GoT
213.10.150.57 / GoT
Ik zou voor speler GNX nog iets posten . Gewoon in je Quake4\Q4 Base\ zetten. Let wel op, detail is erg laag.
[ Voor 22% gewijzigd door Lexxx op 20-10-2005 12:28 ]
ait, mn eerste online potje 
wel ff m'n config tweaken, loopt af en toe wat hakkelig op alles low res (op een xp2200 + ti4200 128mb)
wel ff m'n config tweaken, loopt af en toe wat hakkelig op alles low res (op een xp2200 + ti4200 128mb)
edit: top! bedankt!!Lexxx schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:48:
Ik zou voor speler GNX nog iets posten hier. Gewoon in je Quake4\Q4 Base\ zetten. Let wel op, detail is erg laag.
[ Voor 55% gewijzigd door amahusu op 19-10-2005 23:49 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Nope, ik kom er niet op. Op die van Fidai net wel zonder problemen.Sluuut schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:46:
Oke nogmaals geforward inclusief die poort, moet dan nu wel werken?
213.10.150.57 / GoT
........................................................................................................................................................
Ik ook niet.. hij zei wel iets over poorten forwarden met UDP. Toen ie het met UDP had ingesteld werkte het bij hem ineens wel.woutor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:50:
[...]
Nope, ik kom er niet op. Op die van Fidai net wel zonder problemen.
Ik heb de poorten 28004 en 1259 op TCP en UCP geforward, toen werkte het, waarschijnlijk is 28004 UDP wel genoeg maar probeer die andere ook eens toe te voegen (28004 en 1259 zowel TCP als UDP)
((Ik hoop dat je je firewall wel toestemming geeft op quake4.exe verbinding te laten maken met internet en dat je van de normale quake4.exe gebruik maakt) )
Er zijn versies op internet die geen verbinding maken met die q4master.idsoftware.com server door een aanpassing in de quake4.exe file, ik maakte gebruik van de normale quake4.exe met dit in mn hostfile:
127.0.0.1 q4master.idsoftware.com (C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts)...woonde ik maar in Australie
((Ik hoop dat je je firewall wel toestemming geeft op quake4.exe verbinding te laten maken met internet en dat je van de normale quake4.exe gebruik maakt) )
Er zijn versies op internet die geen verbinding maken met die q4master.idsoftware.com server door een aanpassing in de quake4.exe file, ik maakte gebruik van de normale quake4.exe met dit in mn hostfile:
127.0.0.1 q4master.idsoftware.com (C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts)...woonde ik maar in Australie
Om zomaar even te vergelijken. Ik heb hier een AMD64 3500+, 1024MB PC3200 en een XFX Geforce 6800GT @ 350/1000. Nu schijnt het dat dit spel beter loopt dan Doom3. Doom 3 kon ik met de alle grafische opties op z'n hoogtst (ultra geloof ik) aardig spelen. Maar wanneer ik nu in Quake 4 de grafische opties op Ultra zet is het echt onspeelbaar. Hebben meer mensen dit of zit er in mijn configuratie iets fout? Op high is het trouwens wel speelbaar hoor, maarja het kan altijd mooier he..
[ Voor 12% gewijzigd door blakez op 20-10-2005 00:27 ]
Ik heb een AMD 64 3000+ 1024 MB en een XFX 6600 GT alles loopt hier perfect op high en 1280*1024....
Zou graag een spelletje online spelen... is er nou al een werkende server of zal ik er zelf ff 1 hosten..
Zou graag een spelletje online spelen... is er nou al een werkende server of zal ik er zelf ff 1 hosten..
Hij werkt nu.. Ik had een fout gemaakt dat je vanuit Quake4 de dedicated server moet starten in plaats van direct de dedicated server te starten

woei, dus op 213.10.150.57:27039?
Nee standaard poort, 28004
roger, ff connecten
Hoe voer ik een wachtwoord in hij zegt waiting for authorisation?
Hier vraagt hij gewoon om het password en bij een vriend ook..
Wachtwoord is GoT he..
Wachtwoord is GoT he..
Heeft er iemand problemen met quake4? Ik ben namelijk al de hele dag heen en weer aant mailen met activision over waarom het spel een bsod geeft als ik em wil spelen.
Na een aantal background services in msconfig uitgezet te hebben (bijna alle services) starte het spel zowaar op. Probleem is nu dat ik nog geen geluid heb, en dat er textures ??missen?? ingame alles is erg blokkerig en low detail ondanks dat alles op high staat.
Ik draai windows 2003 sp1 (voor school) dit is het 2de spel dat niet wil starten dat ik gekocht heb, zonder dat ik gekke fratsen uit moet hoelen (Fable was eerste)
Na een aantal background services in msconfig uitgezet te hebben (bijna alle services) starte het spel zowaar op. Probleem is nu dat ik nog geen geluid heb, en dat er textures ??missen?? ingame alles is erg blokkerig en low detail ondanks dat alles op high staat.
Ik draai windows 2003 sp1 (voor school) dit is het 2de spel dat niet wil starten dat ik gekocht heb, zonder dat ik gekke fratsen uit moet hoelen (Fable was eerste)
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hij blijft bijmij gewoon hangen op "waiting for authorization"
Tsja we mogen hier niet over warez praten dus daar komen we ook niet echt verder mee.. 
Ik heb het wachtwoord er maar ff vanaf gehaald om te kijken of er dan mensen komen.
Ik heb het wachtwoord er maar ff vanaf gehaald om te kijken of er dan mensen komen.
A er heeft vast iemand de zelfde keySluuut schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:36:
Tsja we mogen hier niet over warez praten dus daar komen we ook niet echt verder mee..
[ Voor 9% gewijzigd door Jay-v op 20-10-2005 00:43 ]
Ik heb hem net binnen!
Heb alleen nog maar de sp gedaan maar het is echt een heerlijk spel! Gameplay is lekker snel en
strak. Teammates en monsters bewegen zich soepel en zijn intelligented. Graphics zijn super! en er zit lekker hectisch geluid bij:p
Draaid bij mij op ultra quality 1152x864 2xAA op een 6800 go! (wie zij er dat je op een laptop niet kan gamen
)
6800go
p-m 1,86ghz
2gig ddr-533
Heb alleen nog maar de sp gedaan maar het is echt een heerlijk spel! Gameplay is lekker snel en
strak. Teammates en monsters bewegen zich soepel en zijn intelligented. Graphics zijn super! en er zit lekker hectisch geluid bij:p
Draaid bij mij op ultra quality 1152x864 2xAA op een 6800 go! (wie zij er dat je op een laptop niet kan gamen
6800go
p-m 1,86ghz
2gig ddr-533
Verwijderd
en je geluid, ac97 stereo?? of heb je er ook een audigy zs 2 in hangen??Dekaasboer schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:44:
Ik heb hem net binnen!
Draaid bij mij op ultra quality 1152x864 2xAA op een 6800 go! (wie zij er dat je op een laptop niet kan gamen)
6800go
p-m 1,86ghz
2gig ddr-533
laastgenoemde wil bij mij geen zuiver geluid geven, in rustige omgevingen (menu e.d)
alles prima, super geluid.. maar in heavy battles word het crap.. dan hoor ik zwaar veel noise
de OpenAL compatibel drivers voor deze 'kaart' zijn nog in beta stage, meer mensen die hier last van hebben?
(kheb nu max sounds, op 32 gezet ipv 63.. beter op 31mischien.. maja.. was even voor de test, en ik heb nu minder last van noise maar het is nog niet weg, suggestions anyone?)
In singleplayer is de movement snelheid trager dan bij multiplayer. Ook kun je in de singleplayer niet strafejumpen en in de multiplayer wel.Scorperito schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:39:
spoiler:Ik moet zeggen, ik houd altijd van de quake snelheid, quake 2 was snel, quake 3 speelde snel, en toen ik vanmorgen quake 4 probeerde, viel het vies tegen, je liep echt onwijs langzaam (terwijl je al rende..) dus ik dacht, dat komt nooit goed met de snelle multiplayer actie... Tot ik dus in het spel verder kwam en Kane ineens in een halve Strogg veranderde, wat vet, de snelheid is (deels) weer terugben weer blij \o/
Ja idd, ik merkte het nadat ik even een multiplayer servertje had gestartAzer schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:58:
[...]
In singleplayer is de movement snelheid trager dan bij multiplayer. Ook kun je in de singleplayer niet strafejumpen en in de multiplayer wel.
Dit belooft niet veel goeds voor de tentamens helaas
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
ja..... dacht dat het mijn verbinding was....
nog een andere server beschikbaar?
[ Voor 12% gewijzigd door Matjas op 20-10-2005 03:04 ]
"Multiple Player2. Server shutting down".. lekker handig dat hij daarop kan crashen 
Maar hij is weer up..

Maar hij is weer up..
Iemand trouwens belang om vanavond of morgenavond even met zn allen via Hamachi een LAN op te starten, en zo even wat tegen elkaar te fraggen? Laat maar even weten of er interesse voor is, dan zal ik even zien of er wat te regelen valt
Er zit een realtek high defention kaart in met ondersteuning voor 7.1 (via spdif) Ik heb nog niet naar mijn geluidsopties gekeken.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:58:
[...]
en je geluid, ac97 stereo?? of heb je er ook een audigy zs 2 in hangen??
laastgenoemde wil bij mij geen zuiver geluid geven, in rustige omgevingen (menu e.d)
alles prima, super geluid.. maar in heavy battles word het crap.. dan hoor ik zwaar veel noise
de OpenAL compatibel drivers voor deze 'kaart' zijn nog in beta stage, meer mensen die hier last van hebben?
(kheb nu max sounds, op 32 gezet ipv 63.. beter op 31mischien.. maja.. was even voor de test, en ik heb nu minder last van noise maar het is nog niet weg, suggestions anyone?)
Ik heb wel dit gedownload, misschien dat dat helpt: http://www.openal.org/
[ Voor 6% gewijzigd door Dekaasboer op 20-10-2005 08:16 ]
Verwijderd
Goed idee FnF!
Ik kreeg om 6:16 vanochtend een mailtje van CD-WOW dat ze Quake4 naar me hebben opgestuurd.. 'Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive'
Nouja, tot die tijd dan maar fraggen over Hamachi/BattleLAN!
Ik kreeg om 6:16 vanochtend een mailtje van CD-WOW dat ze Quake4 naar me hebben opgestuurd.. 'Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive'
Nouja, tot die tijd dan maar fraggen over Hamachi/BattleLAN!
Heb gisteren nog even het oer-level q3dm17 gespeeld, maar dan in Q4 ... als je je FOV (met g_fov) op 120 zet, dan is het aloude gevoel van snelheid he-le-maal terug! Heb gisteren gespeeld op 1600x1200, en had altijd rond de 60 frames per second in dat level, zéér sterk dus!
Ik zou ook een dedicated server (voor maar 4 man) opzetten thuis, op een andere machine. Als ik Quake4 legaal ga kopen, dan heb ik maar 1 serial. Weet iemand hoe dat het zit als ik die Quake4 dan op 2 verschillende machines wil installeren? Een keer op m'n 'gamemachine' en één keer op m'n server (voor die dedicated server dus)
Bij Quake3 was dit mogelijk, omdat je deze ook zonder key kon spelen, quake3 vroeg pas de key als je het spel opstart ... Quake4 vraagt al om een serial als je hem installeert...
Ik ga eens proberen te bellen naar Activision (als die al een belgisch nummer hebben), of weet er iemand hier hoe dat zit?
Ik zou ook een dedicated server (voor maar 4 man) opzetten thuis, op een andere machine. Als ik Quake4 legaal ga kopen, dan heb ik maar 1 serial. Weet iemand hoe dat het zit als ik die Quake4 dan op 2 verschillende machines wil installeren? Een keer op m'n 'gamemachine' en één keer op m'n server (voor die dedicated server dus)
Bij Quake3 was dit mogelijk, omdat je deze ook zonder key kon spelen, quake3 vroeg pas de key als je het spel opstart ... Quake4 vraagt al om een serial als je hem installeert...
Ik ga eens proberen te bellen naar Activision (als die al een belgisch nummer hebben), of weet er iemand hier hoe dat zit?
Als je met allebij de computers op 1 internet verbinding zit dan zien ze maar 1 ip-adres. En het lijkt me dat je wel een server en een player tegelijk mag. Niet 2 players tegelijk 
100% zeker weet ik het echter niet.
100% zeker weet ik het echter niet.
Als je een dedicated server draait zou dat niet uit moeten maken lijkt mij. Zou wel heel apart zijn als je niet eens je eigen server up mag zetten en er niet op kan spelen.shaidar schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:29:
Heb gisteren nog even het oer-level q3dm17 gespeeld, maar dan in Q4 ... als je je FOV (met g_fov) op 120 zet, dan is het aloude gevoel van snelheid he-le-maal terug! Heb gisteren gespeeld op 1600x1200, en had altijd rond de 60 frames per second in dat level, zéér sterk dus!
Waar heb je trouwens die q3dm17 vandaan gehaald? Of is dat het level in de ruimte met dat sqaush platform in het midden?

Mijn dedicated server draait trouwens op een Pentium 4 mobile 1.7ghz met 1gb ram
Verwijderd
Lijkt me een cool idee. Zet je vanavond de connectie info op het forum, of op een andere manier?FnF schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:46:
Iemand trouwens belang om vanavond of morgenavond even met zn allen via Hamachi een LAN op te starten, en zo even wat tegen elkaar te fraggen? Laat maar even weten of er interesse voor is, dan zal ik even zien of er wat te regelen valt
Waarom via Hamachi
Gisteren ook via Hamachi gespeeld, en dat liep zéér lekker, zonder waarneembare lag ... zelfs de railgun was zoals het moet (géén lag)!
Tsja, het stomme is dat er 2 fixes uitkomen die de boel allebei verziekenVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:57:
Omdat niet iedereen de nodige kraakjesheeft om op je server te komen denk ik

Maargoed..
Als er nou ff een linux dedicated server uitkomt kan ik die op een 100mbit .nl opzetten
Hoe noemt Het GoT Quake4 Hamachi netwerk?
Join anders maar allemaal quake4got met password got
Join anders maar allemaal quake4got met password got
ik heb een Amd Athlon XP 2400+ en krijg het zelfde probleemEl_Quedro schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:56:
"If you can run DOOM 3, you can run Quake 4" -- id software.
Helaas gaat het niet voor mij op. Ik kan Doom III helemaal goed draaien, maar Quake 4 zegt doodleuk:
"CPU does not support the Intel Streaming SIMD Extensions (SSE)"![]()
Ik had hier laatst al last van bij eerdere spellen (Quake 4 is de eerste die ook daadwerkelijk SSE aangeeft, de rest crashed gewoon.)
Dit komt omdat ik nog op een Athlon Thunderbird 1400 zit.
Vindt het erg jammer dat ze me _verplichten_ te upgraden..
Ik kom d'r niet meer opSluuut schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:06:
[...]
Tsja, het stomme is dat er 2 fixes uitkomen die de boel allebei verzieken
Maargoed..
Als er nou ff een linux dedicated server uitkomt kan ik die op een 100mbit .nl opzetten
Krijg de melding "unkown to auth". Maar de server is wel up.. dat kan ik zien in The All Seeing Eye.
Ik ben nieuwschierig naar de uiteindelijke performance van de xbox 360 versie en de graphics vergeleken met de PC versie op een high end pc. mooier dan de PC versie en locked 60 fps moet mogelijk zijn op een xbox360 toch?
This space is occupied
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, nuttig en begeef je vooral niet op 'grijs' gebied!
Gameafspraakjes kan je maken buiten dit topic om!
Techvragen en problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
Gameafspraakjes kan je maken buiten dit topic om!
Techvragen en problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!