Ik heb een vraag over de logitech Bleutooth desktop sets.
ik zie dat er over het algemeen word gewerkt met een muis die ook een een usb uitvoering te krijgen is, al of niet met een docking station voor de muis.
wat is er dan bluetooth aan de desktopsets?
of is het zend / ontvang gedeelte ipv een ander 2.4ghz dan vervangen door bluetooth? en communiceren ze dan ook daadwerkelijk zelf met de bluetooth donkge die je in een usb poort moet steken? of gaat dat weer via bijvoorbeeld de dockingstation?
en werken ze ook als ej geen extra dongle gebruikt, met de in notebooks ingebouwde bluetoothvoorzieningen?
ik ehb nl een laptop en wil ( met name) een Bleutooth muis gaan nemen, omdat ik geen extra dongles aan mijn laptop wil. een dockingstation die via usb werkt, of voor andere redenen toch via usb moet worden aangesloten heb ik dus ook niets aan.
de aantrekkelijke muizen zitten dan in desktopsets, en zijn niet los te krijgen ( ik wil geen notebookmuis, die zijn te voor mij te klein)
wat is dan een goeie optie? het tioetenbord moet ook het liefst lekker compact zijn, dus eigenlijk vind ik de mx500 en mx5500 te groot. voor de ps3 is er ook een toetsenbord, me trackpad, niet duur, maar wel weer groot. het minitoetsenbord van logitech vind ik weer niks.
kan ik dan misschien beter een ander merk nemen? dell heeft volgens mij ook bluetooth desktopsets, maar kon er geen us versie van vinden op hun site of HP ? of Microsoft?
bleutooth zonder extra dongle is dus een voorwarde, is er iemand die me iets kan adviseren, waar hij ervaring mee heeft?
over de mx5500 hoor ik bijvoorbeeld ook veel spookverhalen met wegvallende verbinding, etc..
weet iemand overigens of de bluetooth muis en toetsenborden van Apple ook werken met een normale windows laptop, ?
[
Voor 3% gewijzigd door
engelbertus op 03-06-2008 11:21
]