Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiNo.nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-07 13:45
2 maanden geleden de MX5000 aangeschaft bij MyCom Amersfoort. Diezelfde avond direct getest. Liep tijdens de installatie al meteen connectie problemen op, hij wilde hem maar niet zien. ( ja ook het gele papiertje gelezen :9 ) Uiteindelijk is het toch gelukt. Hij heeft ong. een week redelijk "stabiel" gedraaid. Daarna werd het weer bagger. Alleen maar connctie problemen. En na een reboot kon ik nogsteeds niet connecten. Nieuwste versies geprobeerd, maar niks mocht baten. Vorige week werd ik het zat. Ik heb hem weer netjes terug gedaan in de doos, en ben terug gegaan naar MyCom Amersfoort. Ze deden nergens moeilijk over, ik kreeg gewoon de dagwaarde terug ( wat hetzelfde was als bij de aankoop! ) Heb toen de G15 gekocht. Top tobo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Na mijn muis ongeveer een jaar te hebben gehad, zijn de puntjes, die contact maken met de oplader weggesleten oid.. Mijn muis kon dus niet meer opladen, of ik moesten op 100 mogelijke manieren op de oplader zetten zodat hij bleef laden..

Afgelopen donderdag Logitech gebeld, en het probleem voorgelegd, en er is meteen een nieuwe muis de deur uit gegaan bij hun, en die heb ik vandaag binnen gehad.

Perfecte service, geen weken lang wachten oid.. nu nog een oplossing zodat ik ook mijn telefoon kan syncen zonder connectieproblemen en ik ben echt helemaal tevreden.. :)

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik ga eens effe testen voor je. Setpoint sucks zwaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:15:
Ik heb hem ook vanaf augustus, ben er niet heel erg tevreden over, me verbindingen vallen steeds weg.

Maar nu had ik een vraag, me bluetooth stick is gebroken en moet ik nu een speciale bluetooth stick halen van logitech voor deze set of kan ik ook een gewone bluetooth stick halen?
Ondertussen is het probleem opgelost, moest een bluetooth 2.0 stick hebben

• pm31
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik heb deze set ook, niet lang geleden gekocht, maar ik krijg hem niet geïnstalleerd.
elke keer krijg ik de melding dat er een logitech BT mini-reciever DFU gevonden is, maar ik kan deze niet installeren. Setpoint al tig keer eraf en erop, diverse versies geprobeerd, maar het wil gewoon niet lukken. Zelfs een nieuwe verse installatie van XP en dan setpoint e.d. het werkt gewoon niet. XP blijft alleen maar logitech BT mini-reciever DFU zien. Het lijkt wel of er een driver ofzo op de cd (of webupdate) van setpoint mist.
Iemand enig idee??

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:08

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

pm31 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:39:
Ik heb deze set ook, niet lang geleden gekocht, maar ik krijg hem niet geïnstalleerd.
elke keer krijg ik de melding dat er een logitech BT mini-reciever DFU gevonden is, maar ik kan deze niet installeren. Setpoint al tig keer eraf en erop, diverse versies geprobeerd, maar het wil gewoon niet lukken. Zelfs een nieuwe verse installatie van XP en dan setpoint e.d. het werkt gewoon niet. XP blijft alleen maar logitech BT mini-reciever DFU zien. Het lijkt wel of er een driver ofzo op de cd (of webupdate) van setpoint mist.
Iemand enig idee??
Het is wellicht een antwoord wat je niet wilt horen: terug brengen dat set.
Ik heb er spijt van dat ik dat niet gelijk gedaan heb.
Voor dat geld heb je wel een ander goed werkend setje.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
En d'r is weer een nieuwe Set-Point uit.. wie heeft hem al geprobeerd / durt het te proberen? :+

meuktracker: Logitech SetPoint 3.15 build 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:13
En nu zijn de juiste drivers die een update gekregen hebben... :+
Je vind ze in de Meuktracker.

Ik had al de 3.15 Beta drivers, maar ga deze zeker installeren. Ik laat nog weten of het gelukt is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb gelukkig sinds de versie 3.15 helemaal geen problemen meer met mijn desktop set. Ben er echt super tevreden over nu!

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

na het lezen van al deze "ellende" is er misschien iemand die me kan helpen :)

Ook ik ben de ongelukkige eigenaar van een MX5000-setje. Als ik van te voren had geweten dat dit produkt zo slecht was had ik het nooit gekocht. terugbrengen is geen optie want de winkel weigert het produkt terug te nemen.

Supprt van Logitech is slecht, antwoorden op mijn vragen krijg ik niet.

De search op GoT is gebruikt maar mijn specifieke probleem ben ik niet tegen gekomen:
- de MX5000 muis werkt perfect.
- van het keuboard werken alleende spaciale toetsen.

Dus een normale tekst tikken of het numerieke gedeelte gebruiken is onmogelijk: keyboard reageert niet.

Display vangt alle signalen op. Krijg netjes alle statusmeldingen binnen en als ik via de speciale functies bijvoorbeeld mail, mediaplayer of word oproep dan werkt dit allemaal.

Alleen: het belangrijke werkt dus NIET.

Ik gebruik de laatste drivers (3.15) op een cleane install van Windows XP Pro SP2.

Iemand een idee hoe ik de belangrijke toetsen van het keuboard werkende krijg?

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Kuuke,
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de support van Logitech. Ik wil je toch echt aanraden om ze eens te bellen, want jouw probleem lijkt me echt hardwarematig.
Ik kreeg, wanneer ik ze belde, altijd een passend antwoord, en ze losten het probleem ook gelijk op door een vervangend onderdeel te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
Als ik Logitech Nederland belde, het nummer in Amersfoort, kreeg ik altijd netjes mensen aan de lijn, die ook beaamde dat het niet werkt zoals het moet werken, en heb extra stukjes hardware etc. gekregen... gewoon nog een keer bellen dus! :)

Inmiddels heb ik ook de 3.15 Final geinstalleerd, en werkt het tot nu toe allemaal vlekkeloos, zelfs het syncen met m'n nokia loopt perfect, dus hopen dat het bij deze helemaal is opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ik heb tot nu toe niet gebeld maar de vragen via de website gesteld.

De antwoorden die ik daar heb gekregen komen niet verder dan een herhaling van de zaken die ze in de faq hebben geplaatst en waarvan ik al had aangegeven die allemaal te hebben geprobeerd.

Maar goed, ik zal de telefoon eens grijpen :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Vervolg na het installeren van 3.15 final:
Nog geen problemen ondervonden, zelfs niet bij veelvuldig gebruik van Winamp (en dus het schermpje met trackinfo). Voorheen wilde nog wel gebeuren dat na een poosje de info niet meer goed getoond werd, en soms hield hij er helemaal mee op of liep vast (schermpje deed dan niets meer). Nog geen last van gehad.
Het lijkt erop dat het nu allemaal goed werkt, of in elk geval een verbetering tov de oude Setpointdrivers en zelfs de 3.15 beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Ik moet er een voorzichtige positieve reactie plaatsen. In de productsurvey en in dit forum heb ik al enige malen mijn gal gespuwd over deze set, maar het lijkt erop dat logitech in deze update toch een aantal van die onhebbelijkheden heeft aangepakt. Ik ben voorzichtig, want ik heb al bijna een jaar problemen met 2 van deze sets, maar tot nu toe lijkt het goed te gaan. :D

Ik blijf er overigens bij dat een A-merk fabrikant ernstig in gebreke blijft om een ernstig probleem waar zeer vele gebruikers mee worstelen pas een jaar na introductie op te lossen. :O

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkjesdirk schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:05:
Ik moet er een voorzichtige positieve reactie plaatsen. In de productsurvey en in dit forum heb ik al enige malen mijn gal gespuwd over deze set, maar het lijkt erop dat logitech in deze update toch een aantal van die onhebbelijkheden heeft aangepakt. Ik ben voorzichtig, want ik heb al bijna een jaar problemen met 2 van deze sets, maar tot nu toe lijkt het goed te gaan. :D

Ik blijf er overigens bij dat een A-merk fabrikant ernstig in gebreke blijft om een ernstig probleem waar zeer vele gebruikers mee worstelen pas een jaar na introductie op te lossen. :O
Ben het wel met je eens dat Logitech steeds lakser word met fatsoenlijke drivers en updates. Je zou voor en hun reputatie en hun toch wel prijzige spullen beter mogen verwachten. Met de G15 is het ook al niet veel beter qua software, al kreeg ik wel netjes een help toegekomen via email om problemen op te lossen, maar het verzoek neergelegd om toch sneller en adequater problemen via software update's te regelen. Shceelt hun tijd en geld en de gebruiker een hoop ergernis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordfighter
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 22:21
Chadi schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:07:
Ik heb hem ook sinds gisteren. Installatie ging wel goed maar de muis is mijn grootste zorg. De muis blijft alle kanten op zwerver en ermee werken is lastiger dan een gewone optische muis. Over het bereik heb ik weinig te klagen.

Wat voor ondergrond gebruiken de mensen bij wie de muis het wel goed doet?
Ik doe het met een Razer ExactMat, nergens problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
dirkjesdirk schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:05:

Helaas moet ik mijn eerder positieve ervaringen intrekken. Hoewel de BT hub nu functioneert, blijkt het probleem van de random disconnects weer terug te keren. Om echt gek van te worden :( Erger is dat zo nu en dan de backspace blijft hangen, met als gevolg dat je als een haas je de BT stick eruit moet rukken om te voorkomen dat je hele document verdwijnt :X

Wat een ongeloofelijke pokke set is dit :( Logitech moet hier iets aan doen; dit is zo slecht
De neiging van sommigen hierboven om de set te verpletteren tegen de muur wordt steeds groten |:(

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
Ik heb inmiddels ook m'n Nokia weer aan mn PC gekoppeld doormiddel van Bleutooth; en merk, dat als mijn telefoon zijn bleutooth niet heeft aanstaan, of de telefoon niet dicht genoeg bij de computer is mijn toetsenbord en muis raar gaan doen... mijn telefoon moet dus in de buurt zijn met bleutooth aan, anders wordt m'n tobo en muis gedisconnect..

Niet dat ik het erg vind dat m'n telefoon in de buurt moet liggen, maar er moet toch wel een definitieve oplossing komen voor dit zwaar irritante probleem.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Ik begin mij ook steeds te ergeren aan dit set.
Iedere keer als ik denk dat het nu wel goed gaat, begint mijn muis een eigen leven.
En inderdaad, de neiging van sommigen om de set te verpletteren, wordt bij mij ook steeds heftiger.
Maar ik zou niet weten welk ander set te vergelijken is met de MX5000 excl. de irritaties uiterraard.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Na eerst probleemloos met de set te heben gewerkt, heb ik af en toe last van freezes. Mijn muis en toetsenbord werken dan niet, en het beeld bevriest. Na ongeveer 8 seconden beweegt de muis nog ff het traject waarover ik hem heb bewogen tijdens de freeze, waarna het nog een keer freezed, ongeveer een seconde. Hierna kan ik er weer even tegen (soms na 10 minuten weer een freeze) :X

Wordt het niet eens tijd, om a la het plopjesprobleem, dit gezamenlijk bij Logitech neer te leggen? Het is en blijft waardeloos voor zo'n smak geld (150 euro), terwijl setjes van 50 euro probleemloos werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik heb het ookgehad hiermee. Hoere ding valt telkens uit en onder DOS ho maar ... Totsenbord slaat vast en werkt alleen als ik de bluetooth eruit haal en er weer in stop.

Voor dat geld is het echt een afrader!

Ik heb logitech gemaild omdat mijn garantie er weer op zit... ik kan hem dus niet mee rterug brengen naar de online winkel.. heb een jaar lang van alles geprobeerd om hem toch aan de praat te krijgen. Ik heb het nu wel gehad hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rleunk
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
Heb sinds dit weekend Vista erbij geplaatst, als ik nu na gebruik van Vista via de dual boot optie weer opstart met m'n oude XP moet ik het toetsenbord opnieuw verbinden, en vice versa als ik hierna weer Vista wil gebruiken. Iemand een oplossing voor dit probleem? Gebruik in beide de nieuwe versie van Setpoint 3.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

In Vista heb ik minder last van lag en freezes.
En als ik denk dat er lag is, even opnieuw verbinden en het werkt weer perfect.
Meer mensen met de zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
zijn er eigenlijk alternatieven die wel werken?

Ik heb nu Logitech Desktop MX (mx700 muis en multimedia toetsenbord)
Dit setje heeft 3 jaar wel perfect gewerkt (op een beetje oplaadproblemen na), maar is nu kapot
Maar er is blijkbaar tegenwoordig geenenkel setje dat nog fatsounlijk werkt (met numeriek klavier en pijltjes natuurlijk) en die desktop mx is tegenwoordig al niet meer te koop :/

[ Voor 8% gewijzigd door Mastakilla op 03-03-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Zondagskindje schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:35:
In Vista heb ik minder last van lag en freezes.
En als ik denk dat er lag is, even opnieuw verbinden en het werkt weer perfect.
Meer mensen met de zelfde ervaring?
Bij mij draait de set in eigenlijk perfect, behalve sinds gisteren en vandaag en mss dus ook wel in de toekomst...Met enige regelmaat (soms om de 5min of minder) reageren m'n muis en toetsenbord niet meer en dan na 10 a 15sec werkt ie weer gewoon. HEEL erg storend! Ik hoor dan ook elke keer het geluid van Vista dat er een apparaat wordt aangesloten. Heel raar. Ik zal Logitech eens een mailtje hierover sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolCow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Hoi,

Ik heb met net (vorige week) de mx5000 gekocht en heb er dezelfde problemen mee als hier vermeld. Die "lag" in games is echt onhoudbaar.
Ik vraag me af als hier nu al een oplossing voor is, anders breng ik em meteen terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

robvanpraat schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 22:45:
[...]

Bij mij draait de set in eigenlijk perfect, behalve sinds gisteren en vandaag en mss dus ook wel in de toekomst...Met enige regelmaat (soms om de 5min of minder) reageren m'n muis en toetsenbord niet meer en dan na 10 a 15sec werkt ie weer gewoon. HEEL erg storend! Ik hoor dan ook elke keer het geluid van Vista dat er een apparaat wordt aangesloten. Heel raar. Ik zal Logitech eens een mailtje hierover sturen.
Ik was toch een beetje te voorbarig.
Er zijn dagen dat werkt het set perfect, maar de afgelopen week is het weer hommeles.
Iedere keer 'loopt' de muis weg. Echt super irritant. Ik heb er spijt van dat ik dit set niet direct terug gebracht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zich wel redelijk over het set te spreken, maar zou graag een andere muis willen.
Nu was mijn oog gevallen op de : Logitech® MX™ Revolution Cordless Laser Mouse

Deze gaat ook op bluetooth,
Maar nu is mijn vraag dus kan hij dan samen met mijn mx5000 toetsenbord (op 1 blue dongle ?)
En werkt het toetsenbord en de nieuwe muis gewoon goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:57:
ik ben op zich wel redelijk over het set te spreken, maar zou graag een andere muis willen.
Nu was mijn oog gevallen op de : Logitech® MX™ Revolution Cordless Laser Mouse

Deze gaat ook op bluetooth,
Maar nu is mijn vraag dus kan hij dan samen met mijn mx5000 toetsenbord (op 1 blue dongle ?)
En werkt het toetsenbord en de nieuwe muis gewoon goed ?
Die vraag kun je wellicht beter hier stellen: [muis] Nieuwe Logitech MX Revolution

Overigens werkt de MX Revolution niet op bluetooth.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Ik zit er aan te denken om binnekort dit toetsenbord te gaan halen.
Nu heb ik gelezen dat er een driver/firmware update voor het toetsenbord is (SetPoint 3.3 b8).

Mijn vraag is eigenlijk of deze update daadwerkelijk geholpen heeft voor het 'verbindingsprobleem'.
Want zit niet te wachten op die verbindingsproblemen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_G-nius schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:22:
Ik zit er aan te denken om binnekort dit toetsenbord te gaan halen.
Nu heb ik gelezen dat er een driver/firmware update voor het toetsenbord is (SetPoint 3.3 b8).

Mijn vraag is eigenlijk of deze update daadwerkelijk geholpen heeft voor het 'verbindingsprobleem'.
Want zit niet te wachten op die verbindingsproblemen.. ;)
Nee, de problemen zijn alles behalve opgelost. Ik zou je dan ook aanraden dit toetsenbord niet te kopen. Het is en blijft een grote miskoop dit klereding. Veel voorkomende problemen bij mij: gigantische lag (2 seconden), spontaan verbrekende verbindingen, 'omkeerietus' (tekst wordt omgedraaid: tsket tdrow diaardegmo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 16:40
-

[ Voor 100% gewijzigd door Master4Disaster op 15-06-2007 13:05 . Reden: never mind ]

If Linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Kuuke schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:21:

De search op GoT is gebruikt maar mijn specifieke probleem ben ik niet tegen gekomen:
- de MX5000 muis werkt perfect.
- van het keuboard werken alleende spaciale toetsen.
Het is overigens "GEEN" MX5000 Muis maar MX5000 Keyboard ;) De muis is een MX1000, even ter correctie.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 21:30

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb dit ding laatst voor een prikkie gekocht. Nog geen problemen mee gehad. Ik gebruik de set icm een sitecom class 1 BT dongle. Af en toe is 'ie wat traag, maar dit is alleen als de CPU veel belast wordt.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb ook de mx5000 toetsenbord in combinatie met de mx1000 muis..
heb zelf ook last van lag, dit is vooral te merken met me muis. het toetsenbord heeft meer de neiging om toetsen te laten "hangen"

verder is de lag weg als ik de bluetooth ontvangen ff uit de usb port verwijderen en weer terug plaats.
de lag is dan 30 sec weg. zeer vreemd allemaal.

denk zelf dat het probleem te wijten valt aan de bluetooth service (in iedergeval softwarematig).. ik doe binnekort dan ff een herinstall om dit uit te testen.

overigens had ik wel tijdens de installatie van dit setje de standaard windows bluetooth service geselecteerd om te gebruiken ipv de logitech oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

setpoint 4.0 is nu ook voor xp beschikbaar, nu ik deze versie draai heb ik geen problemen meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

bron? Op de FTP staat nl. geen BT versie.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.logitech.com/i...31&cl=nl,nl?osid=1&file=1

bron: Logitech zelf ;)

trouwens welke ftp?

edit ---
haha ik heb ff wat onderzoek gedaan, wat blijkt nu ik gebruik de software van hierboven (geen bluetooth setpoint) maar het werkt perfect alle functies kan ik benutten in setpoint en toetsenbord en muis worden gewoon normaal herkent.. het mooiste nog alle problemen van hiervoor zijn verdwenen :P

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Morgen ben ik weer thuis bij mn bluetooth setje. Ik ga 'm dan testen op Vista.

Edit: Werkt goed hier met Vista en eigen class 1 BT dongle.

[ Voor 28% gewijzigd door timovd op 15-08-2007 18:38 ]

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Heb ik zelf ook nog even een vraagje. De MX5000 gebruik ik alleen thuis, maar als ik ergens anders ben, gebruik ik een andere muis. Bij deze muis is de pointer speed langzamer dan bij de MX5000. De snelheid moet ik dan dus aanpassen in het configuratiescherm. Deze instelling blijft niet bewaard als ik het systeem opnieuw opstart. Hoe kan ik er voor zorgen dat deze instelling bewaard blijft? En nog liever hoe kan ik de snelheid vastzetten op die muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:05

Roy

Hobbies?

Ik zit ook te twijfelen om een nieuw toetsenbord+muis te kopen, en m'n oog was gevallen op de MX5000. Maar na het lezen van alle problemen hier ga ik toch weer twijfelen...
Volgens mij is dit setje nu een jaartje of 2 verkrijgbaar, zal er dan niet binnenkort een opvolger komen? Heeft iemand daar misschien iets over gehoord? (of een ander merk wat een set uitbrengt met vergelijkbare specificaties)

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is de MX3200 beter? Heb nog niks gelezen over een opvolger.

Problemen bij mij wisselen soms heb ik een hele periode (maanden) geen last en nu is de laatste tijd mijn muis weer aan het traag reageren/achterlopen. :| Dus ja misschien kun je het proberen en bevalt het niet weer terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:42:
Misschien is de MX3200 beter? Heb nog niks gelezen over een opvolger.

Problemen bij mij wisselen soms heb ik een hele periode (maanden) geen last en nu is de laatste tijd mijn muis weer aan het traag reageren/achterlopen. :| Dus ja misschien kun je het proberen en bevalt het niet weer terugbrengen.
Inderdaad, proberen kan altijd. Ik had ook gekeken naar de MX3200, maar ik heb graag een bluetooth setje, aangezien ik een ingebouwde bluetooth ontvanger in m'n notebook heb.
Het wordt nog even rondkijken en afwachten denk ik...

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde ook even reageren, ik ben dit setje nu ook zat, heb der al zoveel problemen mee, ik heb dus zondag maar een mail naar logitech gestuurd:
Geachte medewerker Logitech,

Ik heb al problemen met de MX5000 sinds de aanschaf van dit product. Het komt zeer vaak voor dat ik geen verbinding kan krijgen met het toetsenboard. De MX1000 werkt dan wel maar het toetsenboard krijgt geen verbinding. Het begint me nu langzamerhand toch wel te irriteren, soms duurt het gewoon 2 uur om het product weer aan de praat te krijgen. Daarnaast werkt het toetsenboard niet voordat Vista is opgestart, kortom, ik moet dus een bedraadde toetsenboard aansluiten om in mijn Bios te komen. Dit lijkt mij niet echt gebruikersvriendelijk.

Ik heb al op verschillende fora gezocht (waaronder Tweakers) en het is een groot en bekend probleem. Ik vind het zeer jammer dat het top product van Logitech (setje kost toch 150 euro) gewoon niet goed werkt. Ik ben zelf al 2 jaar werkzaam bij <computerwinkel>, een grote winkel die veel Logitech spullen verkoopt, maar dit soort dingen motiveert mij niet om Logitech producten te advieseren aan mijn klanten.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is of dat het toetsenboard enigsinds omgeruild kan worden naar een G15 (bekabeld, nooit meer "geen verbinding" probleem + MX Revolution). Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen om dit probleem waar ik nu al weken mee zit op te lossen. Alvast bedankt voor het antwoord,

Dhr. .....
Ik was (en ben nog steeds) echt boos, en dat wilde ik laten blijken aan Logitech, maar ik wilde het wel netjes houden vandaar dat ik kwam met dat "Ik werk bij" zinnetje.

Ik heb alleen nog steeds geen mail terug gekregen van Logitech, terwijl ik dit terug kreeg nadat ik mijn mail gestuurd had:
Uw vraag is ontvangen. U kunt binnen 24 uur van ons een antwoord verwachten.
Ik vind het allemaal zeer vervelend. Ik zal laten weten hoe het afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Haha.. wat is nou precies je probleem?
Laat je pa de volgende keer eerst even de brief controleren, voordat 'ie de deur uitgaat.

Verwijderd

Ik geef toch aan wat de problemen zijn? (tevens heb ik al eerder contact gehad met Logitech). En wat vind jij niet goed genoeg aan de mail die ik naar logitech heb gestuurd? Het gaat erom dat er een oplossing komt, niet hoe ik de mail schrijf... maar dat is mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MX5000 kunnen omruilen voor een G15 en Revolution!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 06:47
SilenceR_20 zou je mij kunnen vertellen naar welk adres je je mail hebt gestuurd aangezien ik mijn mx5000 ook wel zat ben en ondertussen al een dinovo edge heb gehaald en een mx revolution...
maar aangezien ik meerdere computers in huis heb zou een ander toetsenbord en mx revolution niet misstaan :)

Verwijderd

Hehe, van Logitech kreeg ik voor de zoveelste keer van die bepaalde toetsencombinaties die ik eerst maar eens moest uitproberen. Dus ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik de MX5000 gekocht heb en kon em daar omruilen.

• A_A_R
Nadat mijn PC maanden in de opslag gestaan heeft vanwege een verhuizing, heb ik sinds twee weken de MX5000 weer in gebruik. Het blijft een mooie set, alleen die lag blijft verschrikkelijk die er soms is. Gisteravond weer een flinke "aanval"... :/
Heb nu een Belkin class1 dongle gekocht, waarmee ik de Logitechdongle ga vervangen. Ander bijkomend voordeel is dat ik nu de (altijd nieuwere) setpoint zonder BT hoef te installeren. Ik hoop er dan minder problemen mee te hebben.
Ik hoop hiermee (zoals anderen hebben ervaren met een andere dongle) de lag-problemen op te lossen, zodat dit setje eindelijk waar voor zijn geld is...

• Roy

Roy

Hobbies?

Ik was van plan om een mx5000 te kopen, na veel twijfelen wegens al de problemen die ik hier lees. Maar nu lees ik net dat er een soort 'opvolger' komt: de MX5500: nieuws: Logitech introduceert nieuwe invoerset

Ben benieuwd of die beter werkt dan de MX5000, ik wacht er wel even op :)

Inderdaad...

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Is er al iets meer bekend over de MX5500? Wanneer die uitkomt bijvoorbeeld en hoeveel die gaat kosten.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Ik keek in een folder zag ik opeens dat de Logitech Alto Cordless leverbaar is bij een winkel gelijk. Je zou zeggen dat zoiets het eerste via een internetwinkel leverbaar is. Hier heb ik helemaal geen aankondiging van gelezen. De Logitech MX5500 is aangekondigd, en er is helemaal geen enkele winkel die hem aanbied. Er is zeker niemand die hier meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde wat spelen met eerder geposte bestanden, maar geen van allen zijn nog beschikbaar. Iemand die nog wat voor me heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Vandaag nieuw setje ontvangen. Wat een toeval zeg. Muis wil niet meer opladen. Rood lampje blijft maar flikkeren. De gele komen niet tevoorschijn. Waarschijnlijk is de accu nu echt op. En dat binnen 2 jaar?

Nog geen lag gezien of dat de laatste letter oneindig doorgaat. Setpoint met BT 3.30c geïnstalleerd. Bluetoothwizard blijft oneindig zoeken.
Bibberige muis.

Gedeinstalleerd, alle software, doet t prima nu. Muis lijkt sneller dan de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Ik heb ook een nieuwe set gekregen, nadat ik steeds disconnecties ervaarde. Ik heb hem omgeruild via de winkel waar ik hem gekocht heb, nadat Logitech me een nieuwe set beloofd had.
Ik werk nu een kleine week met de set, tot nu toe geen problemen ervaren. Verschil met de vorige zijn de PID's die nu ergens in de 7 zitten, een windowstoets die anders is, en het scrollwieltje wat wat moeilijker gaat dan de oude.
Ik hoop met dit exemplaar iets meer geluk te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
@ A_A_R
Dat van de PID klopt. Receiver, Tb en Muis beginnen met een 7.

Heb jij de bluetooth aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Dazsur schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:41:
@ A_A_R
Dat van de PID klopt. Receiver, Tb en Muis beginnen met een 7.

Heb jij de bluetooth aan de praat gekregen?
Ik heb Setpoint met de Widcomm drivers geïnstalleerd, geen probleem. Of de Bluetooth-dongle ook met andere apparaten werkt, weet ik niet, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zal vanmiddag de Nokia software erop zetten, en kijken of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
@ A_A_R
Misschien dan toch eerst mijn firewall uitzetten.
De bluetoothwizard blijft maar zoeken naar de muis en toetsenbord bij het opnieuw starten van het systeem.

Modem/router uitgezet. Firewall uitgezet, windowsfirewall ingeschakeld.
Toen was t een makkie.

Er zijn bijna 12 processen bijgekomen :o

[ Voor 29% gewijzigd door Dazsur op 19-10-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Dazsur schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:46:
@ A_A_R
Misschien dan toch eerst mijn firewall uitzetten.
De bluetoothwizard blijft maar zoeken naar de muis en toetsenbord bij het opnieuw starten van het systeem.

Modem/router uitgezet. Firewall uitgezet, windowsfirewall ingeschakeld.
Toen was t een makkie.

Er zijn bijna 12 processen bijgekomen :o
Inmiddels heb ik ook mijn telefoon kunnen aansluiten, maar ik begrijp dat je er al uit bent en dat er ergens iets werd tegengehouden.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:00
Sinds gisteren een probleem met de (verder fijne) muis: het scrolllwieltje weigert! Soms meteen bij het opstarten al en soms na een minuut of wat. Iemand bekend met dit probleem en een eventuele oplossing?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gisteravond nog setpoint gedeinstalleerd, wincomm gedeinstalleerd -> niets.
Daarna nieuwste versies geinstalleerd: ook niets.
Denk dat het toch iets hardwarematigs is.. hij gaat dus op reparatie...

Balen, want juist over de muis van het setje was ik erg tevreden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:35:
Gisteravond nog setpoint gedeinstalleerd, wincomm gedeinstalleerd -> niets.
Daarna nieuwste versies geinstalleerd: ook niets.
Denk dat het toch iets hardwarematigs is.. hij gaat dus op reparatie...

Balen, want juist over de muis van het setje was ik erg tevreden.
Wel al geprobeerd om de muis en de ontvanger te resetten ? Kan wel eens helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:31:
[...]

Wel al geprobeerd om de muis en de ontvanger te resetten ? Kan wel eens helpen :)
Jup:
- Connect knop op muis
- Connect knop op BT ontvanger
- BT ontvanger er uit
- Muis uit en weer aan

Helpt allemaal niets. Het vreemde is dat de weerstand van het scrollwheel nog steeds in orde is: hij voelt absoluut niet anders. Maar na zoveel software gehannes zou hij toch een keer sjoege gegeven moeten hebben...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Een beetje schudden wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Lol, schudden was niet de oplossing. Morgen gaat hij terug denk ik. Eens kijken hoe lang dat gaat duren..

-edit-
voor de geïnteresseerden, net van de Mediamarkt te horen gekregen dat ik de set mee kan nemen (zonder verpakking!) en dan een nieuwe set uit de winkel kan pakken! Nette service na 10 maanden.

[ Voor 49% gewijzigd door cheiron op 23-10-2007 18:12 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Dat is wel héél erg netjes van MM. Ze zijn dit verre van verplicht.

Vraag: Is het mogelijk om de tijdsaanduiding in te stellen op 24h-klok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Ik heb software (Setpoint 3.3c en Widcomm) verwijderd. Was toch niet happy. De muis kon ik niet goed instellen en is zonder de software stabieler en accurater.

Ik heb ondertussen geen last gehad van lag of dat een letter zich oneindig aan het herhalen was.

Alleen het verwijderen van de Logitech Easy Synchronisation is niet gelukt. Ik kan de uninstaller niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:45:
Dat is wel héél erg netjes van MM. Ze zijn dit verre van verplicht.

Vraag: Is het mogelijk om de tijdsaanduiding in te stellen op 24h-klok?
MediaMarkt heeft nogal een handje om retour gebrachte spullen gewoon weer in het rek te zetten ;)

Had je al geprobeerd om je register te cleanen en alle USB poorten al eens verwijderd ? Wil nog wel eens wat conflicten geven wanneer je veel gebruikt maakt van USB, het ene met de andere poort of software. Dat is in ieder geval tegenwoordig een standaard procedure voor mij wanneer iemand met USB problemen zit :)

Maar je heb in ieder geval een back up, omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Mijn setje werkt sinds tijden weer perfect.
Ik had de bluetooth dongle in mijn pc geduwd die 2 meter van me af staat.
Steeds had ik last van lag of dat de muis een eigen leven ging leiden.

Sinds kort heb ik de dongle in een usb-hubje geprikt die nog geen 50 cm van het setje af ligt.
En daarmee zijn mijn problemen, tot nu toe, verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
nog nooit geweten dat je zoveel miserie kon krijgen met je toetsenbord/muis, nu heeft dat logitech spul de neiging om op vaste intervallen een minuut uit te vallen, zeer leuk als je aan het gamen bent... ik heb eigenlijk altijd miserie gehad met die bluetooth verbinding, hij vind het toetsenbord niet, je tikt de code in en dan zegt hij dat de verbinding niet lukt, aagh

het is op zich een mooie ontwikkeling naar snelheid toe aangezien je een high end muis draadloos kunt maken wat met vorige draadloze muizen niet ging aangezien de verbinding limiteerde maar ze mogen wel eens drivers ontwikkelen die deftig werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik heb sinds zeer kort ook een mx5000 set. Ik mocht het omruilen voor m'n defecte mx3100 set. Daarover zul je mij niet horen klagen. :)
Nu ik al jullie problemen lees, vraag ik me af of ik ze ook zal krijgen. Ik hoop van niet. (Helaas was de mx3100 niet meer verkrijgbaar, want anders had ik wederom voor een mx3100 gekozen.)
/me Vic Vega klopt op hout

Ik heb hier op tweakers en op google rond zitten te neuzen, maar heb niet echt antwoord kunnen vinden op m'n vraag...
Op m'n mx3100 had ik bij Setpoint de keuze om m'n toetsenbord te beveiligen (encrypten) d.m.v. een code in te toetsen. Ik heb deze aparte functie niet kunnen vinden bij m'n mx5000. Nou is m'n vraag: is m'n toetsenbord nu automatisch beveiligd/encrypted dmv de bluetooth functie?
De mx3100 werkt via RF, en moest hierdoor apart voor worden encrypted.

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Vic Vega schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:42:
Ik heb sinds zeer kort ook een mx5000 set. Ik mocht het omruilen voor m'n defecte mx3100 set. Daarover zul je mij niet horen klagen. :)
Nu ik al jullie problemen lees, vraag ik me af of ik ze ook zal krijgen. Ik hoop van niet. (Helaas was de mx3100 niet meer verkrijgbaar, want anders had ik wederom voor een mx3100 gekozen.)
/me Vic Vega klopt op hout

Ik heb hier op tweakers en op google rond zitten te neuzen, maar heb niet echt antwoord kunnen vinden op m'n vraag...
Op m'n mx3100 had ik bij Setpoint de keuze om m'n toetsenbord te beveiligen (encrypten) d.m.v. een code in te toetsen. Ik heb deze aparte functie niet kunnen vinden bij m'n mx5000. Nou is m'n vraag: is m'n toetsenbord nu automatisch beveiligd/encrypted dmv de bluetooth functie?
De mx3100 werkt via RF, en moest hierdoor apart voor worden encrypted.
Je hebt als het goed is een passkey moeten intoetsen bij het installeren. Dat is de beveiliging. Dus die methode bij een RF-apparaat is niet nodig.
Je muis is zo niet beveiligd, maar dat lijkt me ook niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

dank je voor je antwoord!

Ja klopt, ik heb een 4-5 cijferig code moeten intoetsen. Ik had al een soort vermoeden dat dit de beveiliging was, maar ik vond het een vrij korte code vergeleken met m'n mx3100 (10-12 tekens dacht ik).
Muis maakt inderdaad niet veel uit. M'n zorgen waren meer over de toetsenbord: internetbankieren, wachtwoorden, pincodes, etc.

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:52:
[...]

MediaMarkt heeft nogal een handje om retour gebrachte spullen gewoon weer in het rek te zetten ;)

Had je al geprobeerd om je register te cleanen en alle USB poorten al eens verwijderd ? Wil nog wel eens wat conflicten geven wanneer je veel gebruikt maakt van USB, het ene met de andere poort of software. Dat is in ieder geval tegenwoordig een standaard procedure voor mij wanneer iemand met USB problemen zit :)

Maar je heb in ieder geval een back up, omruilen :)
Hmm.. maar andere muizen via USB met scrollwiel werken wel. Maar ik zal vanavond eens regclean draaien. Als dat niet lukt pak ik hem in en gaat hij dodnerdag terug.
Overigens over de Media Markt: de mevrouw gaf aan dat zij met Logitech een regeling hebben waardoor ze dit kunnen doen. Voor andere producten niet. Gelukje bij een ongelukje dus.

Ik hoop dat ik een tegoedbon krijg voor het originele bedrag en hem opnieuw in de winkel mag pakken. Dat gaf de mevrouw ook als optie. Ik geloof dat hij nu half zo duur is ;) Misschien ga ik dan wel voor een ander setje.

Iemand een tip voor een goede draadloze set met een fijne muis als deze?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Overigens: 110 MB setpoint 3.3 echt vaag voor een paar drivertjes!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Geruild voor een G15 en een MX1000 muis (zelfde als in MX5000 set eigenlijk) Scrollwheeltje werkt ;)

Overigens jammer: Bij de MM was de MX5000 set nog steeds 170 Euro! Daar trap ik geen tweede keer in, dus heb voor 100 euro dit setje gekocht en de rest aan dvd's verspild ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:41:
Geruild voor een G15 en een MX1000 muis (zelfde als in MX5000 set eigenlijk) Scrollwheeltje werkt ;)

Overigens jammer: Bij de MM was de MX5000 set nog steeds 170 Euro! Daar trap ik geen tweede keer in, dus heb voor 100 euro dit setje gekocht en de rest aan dvd's verspild ;)
Je hebt nog gelijk ook, ook al moet je wel in gedachten nemen dat MM frenchizes zijn en dus iedere MM is feitelijk een eigen vestiging maar met 1 aanvoerder van spullen, waardoor de prijzen per vestiging nogal kunen verschillen. En als ik de pricewatch zie dan is het setje elders toch wel voor stukken goedkoper te leveren :)

Jammer dat het nog tot volgend jaar mei duurt voordat de VX en MX5500 pas uitkomen, aangezien de posting op Tweakers aangaf dat hij september zou uitkomen. Logitech maar even gebeld en die zagen bomen vliegen. Denk dat ze daar ook wel wat ontwerpfouten in hebben zitten, mogelijk de reden voor een pushback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He iedereen,

Jaja meschien nu nog beter! Maar er is een firmware update gekomen van logitech en een nieuwe bluetooth versie van setpoint en nieuwe bluetooth drivers.

Dus ik denk dat iedereen zijn problemen vanaf nu echt vaarwel kan zeggen. Ik heb de nieuwe firmware nu draaien en ik merk meteen dat de response met het opstarten enzo veel sneller zijn, geen vertraging meer.

Dus eindelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Waar haal je die firmware vandaan? Is dat voor het tobo, of voor de receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorbeide als ik het goed heb, ik kreeg vandaag een melding van logitech!
Ik heb nu Setpoint 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

heb je een link naar de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 15:05

itsalwaysme

Graast voor DB

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:15:
Voorbeide als ik het goed heb, ik kreeg vandaag een melding van logitech!
Ik heb nu Setpoint 4.2
ik wil niet veel zeggen, maar ik zit al tijden op 4.24
dus volgens mij loop je een beetje achter

edit:
en als ik de logitech-site mag geloven zou er al een 4.4 versie moeten bestaan, maar kan hem nergens downloaden.

[ Voor 16% gewijzigd door itsalwaysme op 31-01-2008 00:13 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Gisteren setpoint 4.4 geinstalleerd voor mijn MX1000 muis (heb het TB van de MX5000 in de prullenbak gegooid en ingeruild voor een nieuwe G15)

Had eigenlijk al een tijd zonder problemen gedraaid zonder die setpoint crap...maar dacht na een verse install het weer eens te proberen ... Resultaat .. online poker tourney verziekt omdat die crappy BT software moeilijk deed en ik geen muis meer had !!! Dus maar gelijk verwijderd.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Ik kreeg de MX5000 aangeboden door Logitech wegens een garantie geval (ik had eerst een MX700 muis en MX3000 Tobo). Ik wist niet dat er zo veel negatieve ervaringen waren en ben met de mX5000 accoord gegaan. Bluetooth klonk mij namelijk als muziek in de oren. Later vond ik dit topic en kreeg ik het aardig benauwd!

Toch maar het setje afgewacht en netjes geinstalleerd met de nieuwste setpoint (4.40.88). Na de installatie van Setpoint werd gelijk de firmware van de BT stick upgedate. Ik gebruik trouwens Vista X64.

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over deze set. Van hangende toetsen of wegvallende verbindingen heb ik nog geen last gehad (even afkloppen). Ik gebruik het set nu drie weken intensief. Ook de accu duur van de muis is erg goed te noemen.

Van lag als de muis uit stand by komt heb ik ook geen last. Alleen als de muis echt een lange tijd niet wordt aangeraakt is dit merkbaar. Maar dat lijkt mij een logisch verschijnsel. Liever dit dan een muis die om de paar dagen leeg is.

Het lijkt er dus op dat Logitech de firmware en driver problemen eindelijk heeft kunnen oplossen. _/-\o_ _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

4.40 Is idd een heel stuk beter. Ik had wel eens last van vertragingen, maar nu niet meer!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:03
Hoi,

Ik heb deze desktopset ook sinds een tijdje en ik heb wel erg veel last van wegvallende verbindingen. Vooral het toetsenbord bezorgt me erg veel boze blikken doordat ik hem steeds weer moet connecten als ik mijn pc aanzet of uit de standby haal.
Ik heb eerlijk gezegd het hele topic niet gelezen, maar volgens mij zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Ik heb de laatste setpoint al draaien, maar kan ik de usb ontvanger nou ook nog flashen?? Hoe moet ik dat precies doen?

Thnx in advance,

Maardiweb :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd erg last dat mijn muis niet goed werkt. Hij hapert en gaat enorm sloom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
heeft iemand de 5500 al intussen?

Ik zie em toch al vaak in pricewatch staan?

zoja, misschien ff een nieuwe topic er voor openen...

en nu maar hopen dat alle crap van alle bluetooth sets tot nu toe hiermee opgelost is... (gebruik al 2 jaar mijn laptop als invoerapparaat, wifi werkt tenminste...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Mastakilla schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:59:
heeft iemand de 5500 al intussen?

Ik zie em toch al vaak in pricewatch staan?

zoja, misschien ff een nieuwe topic er voor openen...

en nu maar hopen dat alle crap van alle bluetooth sets tot nu toe hiermee opgelost is... (gebruik al 2 jaar mijn laptop als invoerapparaat, wifi werkt tenminste...)
Ik heb sinds gisteren de MX5500. Werkt perfect!
Gebruik hem nu op m'n notebook (Dell) met ingebouwde bluetooth ontvanger, heb gewoon setpoint geïnstalleerd en de muis en toetsenbord gezocht in mijn bluetooth locaties. Even aanklikken en het werkt.
Ik denk dat het zelfs zonder setpoint goed werkt, alleen mis je dan de speciale opties. Ik kan ook gewoon m'n notebook hibernaten en ergens anders weer aan doen zonder een foutmelding te krijgen dat de verbinding met het toetsenbord/muis weg is. En als de muis weer in de buurt is pakt ie hem vanzelf weer op.

Ik zal vanavond/morgen wel even een review plaatsen bij de pricewatch.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
nice om te horen

ik wacht nog wel ff af op wat meer reacties

ff zien of al die bluetooth crap is afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
k'heb sedert enkele dagen ook mx5500

goede en handige muis
keyboard wordt wel rap vuil (vlekken)
verder had ik die F1-F12 liever nie meer gezien maar enkel de icoontjes mail,explorer ed

weet iemand hoe je die bluetooth stick ook voor gsm ed kan gebruiken ? bij nokia PCSuite krijg ik steeds melding dat hardware niet is geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
Waar heb jij hem vandaan. Ik heb hem bij Azerty besteld, maar nog steeds niet binnen. Verder zie ik hem bij de webshops ook nergens leverbaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
ik heb mijne gewoon bij Pc boer gehaald in gentse (belgie)

toetsenbord heel vlekgevoelig vind ik

verder hadden functies display wat uitgebreider gemogen vind ik (+ene keer komt songtitel er wel op en andere keer nie....NB zelfde songs...)

verder heb ik volgende met scrolwheeltjen muis.....fungeert soms als vliegwiel....blijft dan als het ware draaien en dus vliegensvlug scrollen
Soms klikt het daarna in zwaardere stand voor het tragere scrollen
Echter die overgang werkt niet goed vind ik...soms zelfs niet en blijft die in vliegwielmodus staan

Iemand oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrProper schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:04:
k'heb sedert enkele dagen ook mx5500

goede en handige muis
keyboard wordt wel rap vuil (vlekken)
verder had ik die F1-F12 liever nie meer gezien maar enkel de icoontjes mail,explorer ed

weet iemand hoe je die bluetooth stick ook voor gsm ed kan gebruiken ? bij nokia PCSuite krijg ik steeds melding dat hardware niet is geïnstalleerd
Gewoon je Nokia PCsuite opstarten en dan een nieuwe verbinding met Bleutooth aanmaken. Werkte bij mij direct, N73.

Verder vind ik het een lekker toetsenbord/muis combinatie maar heb hem net een dag aangesloten, nog even wennen voordat ik er wat over kan zeggen. Jammer vind ik wel om te moeten zien dat ze weer plaklettertjes op de toetsen gebruiken en dat het wederom, zoals Logitech wel vaker heeft beloofd/aangekondigd om weer terug over te stappen naar toetsen zonder, maar verzonken dus, weer niet waarmaken. Ook moet je niet een spot verlichting op je media display hebben want dat weerspiegeld aan alle kanten, jammer dat de brug hiervoor niet anders gemaakt is.

Tijd zal het leren, het is vaak met combo's zo, eather ya hate it or ya like it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
MrProper schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 01:09:
ik heb mijne gewoon bij Pc boer gehaald in gentse (belgie)

toetsenbord heel vlekgevoelig vind ik

verder hadden functies display wat uitgebreider gemogen vind ik (+ene keer komt songtitel er wel op en andere keer nie....NB zelfde songs...)

verder heb ik volgende met scrolwheeltjen muis.....fungeert soms als vliegwiel....blijft dan als het ware draaien en dus vliegensvlug scrollen
Soms klikt het daarna in zwaardere stand voor het tragere scrollen
Echter die overgang werkt niet goed vind ik...soms zelfs niet en blijft die in vliegwielmodus staan

Iemand oplossing?
Ik heb dat probleem ook met die scroll. Ik heb hem toen maar zo ingesteld adat ik het handmatig wissel. Als het alleen in 1 programma is kan je het ook per programma instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Op mn nieuwe laptop heb ik geen setpoint meer. Het programma vind ik veel te zwaar.
Waar ik tegen aanloop is het volgende;
- wat vaker haperingen dan met Setpoint. Omdat ik voornamelijk alleen office apps gebruik, is dit geen probleem.
- pointer speed staat te snel ingesteld. Als ik een andere muis aansluit, staat deze dus weer te langzaam onder deze instellingen. Ik neem aan dat het komt omdat deze muis veel gevoeliger is door de hoge resolutie. Is het mogelijk om de resolutie van de muis ergens te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:20
Ik heb een vraag over de logitech Bleutooth desktop sets.
ik zie dat er over het algemeen word gewerkt met een muis die ook een een usb uitvoering te krijgen is, al of niet met een docking station voor de muis.

wat is er dan bluetooth aan de desktopsets?
of is het zend / ontvang gedeelte ipv een ander 2.4ghz dan vervangen door bluetooth? en communiceren ze dan ook daadwerkelijk zelf met de bluetooth donkge die je in een usb poort moet steken? of gaat dat weer via bijvoorbeeld de dockingstation?

en werken ze ook als ej geen extra dongle gebruikt, met de in notebooks ingebouwde bluetoothvoorzieningen?

ik ehb nl een laptop en wil ( met name) een Bleutooth muis gaan nemen, omdat ik geen extra dongles aan mijn laptop wil. een dockingstation die via usb werkt, of voor andere redenen toch via usb moet worden aangesloten heb ik dus ook niets aan.

de aantrekkelijke muizen zitten dan in desktopsets, en zijn niet los te krijgen ( ik wil geen notebookmuis, die zijn te voor mij te klein)

wat is dan een goeie optie? het tioetenbord moet ook het liefst lekker compact zijn, dus eigenlijk vind ik de mx500 en mx5500 te groot. voor de ps3 is er ook een toetsenbord, me trackpad, niet duur, maar wel weer groot. het minitoetsenbord van logitech vind ik weer niks.

kan ik dan misschien beter een ander merk nemen? dell heeft volgens mij ook bluetooth desktopsets, maar kon er geen us versie van vinden op hun site of HP ? of Microsoft?

bleutooth zonder extra dongle is dus een voorwarde, is er iemand die me iets kan adviseren, waar hij ervaring mee heeft?

over de mx5500 hoor ik bijvoorbeeld ook veel spookverhalen met wegvallende verbinding, etc..

weet iemand overigens of de bluetooth muis en toetsenborden van Apple ook werken met een normale windows laptop, ?

[ Voor 3% gewijzigd door engelbertus op 03-06-2008 11:21 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste