Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:14:
[...]

Deze set is iedereen gewoon met klem af te raden.

Laatst bleef de 'Backspace'-toets voor de grap even hangen, waarmee in no-time 1500 regels code van mijn scherm waren verdwenen. Gelukkig heeft Dreamweaver een goede 'Undo'-functie, anders had ik die hele set waarschijnlijk het raam uitgedonderd.

Die dongle staat weer pontificaal het aanzicht van mijn tower te verneuken, omdat je dan makkelijker bij die rode knoppies kan komen als de muis weer eens vast staat op mijn scherm (muisknoppen doen het dan nog wel).
He-le-maal mee eens. Ik zit in precies dezelfde situatie. Dongle aan de voorzijde (kun je em snel loskoppelen), soms een hangende toets, uit slaapstand altijd 2x dezelfde letter. |:(

Misschien maken we een vergissing en moeten je dit setje inderdaad uit het raam donderen en niet meer aan denken. :|

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:28:
iemand dit setje al geprobeerd met setpoint 3.01?
Ja ik en dat werkte wel goed bij mij want ik was gelijk van dit probleem verlost:
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:29:
Nog meer mensen die nu meer problemen hebben met het toetsenbord nu het warmer weer is. Ik heb de hele tijd last van dat alles dat in mijn display blijft hangen, niet normaal meer. Plus daarbij dat het toetsenbord nog eens vrij slecht reageerd op het moment. Ben benieuwd of het toeval is of dat meerderen er last meehebben.. :?
Sindsdien heb ik geen last meer van onverwachte disconnects of vertragingen. Maar blijkbaar ben ik de enigste als ik het hier zo lees.

Het enigste wat ik me afvraag of bij anderen ook het logitech logo op de muis wat vervaagd is? Want dat is bij mij namelijk het geval. :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 22:59
Ook ik had al jullie problemen ook die hierboven staan vermeldt. Ik ben dan ook ontzettend teleurgesteld in dit product. Helaas heb ik me dan ook tevreden moeten stellen met de MX 3000 serie. werkt prima maar is niet wat ik wou. Werderom jammer jammer.

Verder rest mij alleen nog te zeggen dat ik iedereen dit product afraad en dat het je een hoop ergenis bespaard. Voor diegene die kampen met diverse complicaties: succes!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:37:Sindsdien heb ik geen last meer van onverwachte disconnects of vertragingen. Maar blijkbaar ben ik de enigste als ik het hier zo lees.
Maak je dan gebruik van de notificaties via het toetsenbord, zoals nieuwe e-mail en dergelijke? Dan is het bij mij namelijk wachten tot er op het scherm staat wat ik heb ingetoetst (onder andere).
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:37:Het enigste wat ik me afvraag of bij anderen ook het logitech logo op de muis wat vervaagd is? Want dat is bij mij namelijk het geval. :/
Bij mij is Logitech zo goed als onzichtbaar geworden. Ook het Bluetooth-logo is flink aangetast. Blijkbaar heb ik zwaar zweethanden ;) Verder lijkt me dit geen probleem: de muis wordt er niet lelijker op wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:38:
[...]

Maak je dan gebruik van de notificaties via het toetsenbord, zoals nieuwe e-mail en dergelijke? Dan is het bij mij namelijk wachten tot er op het scherm staat wat ik heb ingetoetst (onder andere).

[...]

Bij mij is Logitech zo goed als onzichtbaar geworden. Ook het Bluetooth-logo is flink aangetast. Blijkbaar heb ik zwaar zweethanden ;) Verder lijkt me dit geen probleem: de muis wordt er niet lelijker op wat mij betreft.
Ja ik maak gebruik van de notificaties, maar ik heb sinds 3.01 geen problemen meer, waarschijnlijk lag het aan 3.00

Verwijderd

heb nu de set mx5000 mxlaser 1000 sinds februari en het is alleen maar ellende met de verbinding
set is al een keer omgeruild en de nieuw is precies het zelfde
maar ik heb nu gemerkt als de temperatuur van mijn processor hoger is dan 53 graden dan is de verbinding weg wordt er helemaal gek van
heb ook de setpint 3.01 geinstalleerd en is ook geen verbetering.

heeft er iemand de egte oplossing bij logitech weten ze het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd bezig geweest om nou eindelijk s op t display te zetten wat ik zelf wilde, en dat is gelukt :D

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/4710/gallery20060825102729101ng8.jpg

Hier kan je een test programmatje downloaden, gebruik is op EIGEN RISICO!
http://rapidshare.de/files/30681162/mx5000.rar.html

Vereiste hiervoor is dat je LibUsb-win32 hebt geinstalleerd en Setpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _THoMaS_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:04:
heb nu de set mx5000 mxlaser 1000 sinds februari en het is alleen maar ellende met de verbinding
set is al een keer omgeruild en de nieuw is precies het zelfde
maar ik heb nu gemerkt als de temperatuur van mijn processor hoger is dan 53 graden dan is de verbinding weg wordt er helemaal gek van
heb ook de setpint 3.01 geinstalleerd en is ook geen verbetering.

heeft er iemand de egte oplossing bij logitech weten ze het ook niet meer
Kweet niet precies wat je problemen zijn, maar ik had ontzettend veel last van "muis lag". Heb de Logitech mouse driver verwisseld met de standaard Microsoft HID-complaint muis driver en de lag (ff afkloppen) is voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 02:53
Ik heb ook problemen met de MX5000 set.

Alles wat hiervoor beschreven is heb ik wel gehad en ik heb nu constant een nood toetsenbord en muis bij de hand. Dit vind ik niet normall voor een tb/muis setje van deze prijs.

Het ergste vind ik de connectie problemen.

Ik heb hem gekocht bij Mycom.

De eerste dagen deed hij het goed, maar nu de 8 dagen geld terug periode voorbij is heb ik veel problemen.

Ben naar Mycom geweest en heb verhaal gehaald, ik hoef dit setje echt niet meer want ik verwacht dat ze allemaal dit probleem gaan geven.

Ik zou dus graag een G15 nemen ment een G5, allebei met draad dus dan weet ik zeker dat de verbinding goed is.

Mycom wil hem nakijken en indien het probleem geconstateerd wordt, hetgeen dan natuurlijk niet het geval zal zijn, dan krijg ik een nieuw setje, wel dezelfde als ik nu heb, dus weer een MX5000. Echter die wil ik echt niet meer, ik wil een draad, ben er helemaal ziek van om steeds alles de herinstalleren.

Ik heb mijn setje dus maar niet achtergelaten en wil eens kijken of ik via Logitech meer kan bereiken. Volgens mij geeft Logitech een niet goed geld terug garantie voor zolang er fabrieksgarantie op zit. Minns inziens moet Mycom hier gewoon in meekunnen.

Zijn hier meer problemen met omruilen van Logitech MX5000 setjes na 8 dagen bij Mycom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:37:
Ik ben de laatste tijd bezig geweest om nou eindelijk s op t display te zetten wat ik zelf wilde, en dat is gelukt :D

[afbeelding]

Hier kan je een test programmatje downloaden, gebruik is op EIGEN RISICO!
http://rapidshare.de/files/30681162/mx5000.rar.html

Vereiste hiervoor is dat je LibUsb-win32 hebt geinstalleerd en Setpoint.
mhhh, draai windowx x64 en krijg het niet aan de praat. De LibUSB-win32 al niet, dus dan gaat jou programma al helemaal niet werken. Denk je dat het op Vista draait? dan installeer ik daar de 32 bit versie wel van. Samen natuurlijk met XP 32 bit.

Maar wel vet, gewoon eigen info op je LCD, eindelijk!!

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het programma is gebaseerd op .net2 FrameWork, grote kans dus dat het onder vista draait, heb t nog niet getest. Vereiste is overigens nog wel dat je de windows stack gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:31:
Het programma is gebaseerd op .net2 FrameWork, grote kans dus dat het onder vista draait, heb t nog niet getest. Vereiste is overigens nog wel dat je de windows stack gebruikt.
heb dat framework er nu ook niet opstaan, denk toch maar eens installen dan. Misschien dat ie het dan doet, zou het wel vet vinden.

Op Windows X64 werkt het in ieder geval niet zo mooi, krijg het programma wel lopend, maar half. Als ik het opstart krijg ik al een dikke error en krijg ik maar een heel erg klein mainscreen.

Dus word toch Windows XP PRO SP2 32 bit erop te knallen. Hoe het verloopt vertel ik nog wel. Kan het nu nog niet installen namelijk.

Mijn MX5000 doet het namelijk de laatste tijd voortreffelijk, misschien driverupdateje geweest?

[ Voor 24% gewijzigd door k0ewl op 11-09-2006 22:27 ]

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gebeld met de helpdesk wat ze van plan waren te doen aan mijn problemen. Helaas had de vriendelijke medewerker mij vrij weinig te bieden.
Hij had wel vernomen dat de Bluetooth versie van SetPoint 3 in ontwikkeling was. Officieel moeten we het nog doen met v2.60.606 die al sinds 04/25/2006 naarstig verzoekt om een update.

Ik heb toegezegd nog 2 weken heel braaf te wachten op een oplossing, anders mag Logitech mij een aanbieding doen voor een alternatief (bijvoorbeeld andere set).

Dit product is een ABSOLUTE AFRADER.

• yourt
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik snap dit niet... ik heb het ondanks de negato's geprobeerd omdat ik wat afstand wou hebben van mijn Samsung 40"... ;-)

BT2... leek qua reikwijdte enige deftige interessante. Installatioe duurde 3 minuten, uitpakken en batterijen plaatsen inbegrepen. niks drivers, niks gekloot: batterijen erin, dongle insteken, muis in lader, toetsenbord aan en seconden later was't al aan de gang.
Zonder problemen.
Heb nu in de readme.txt op de CD gelezen over incompatibiliteit etc met oudere systemen e.d.

Ik heb tevoren geen MX3xxx gehad of geen andere USB BT dongles. Heb Win XP SP2 op mijn home made bakske in Antec kast staan (zit AMD XP1800Pro setje in met 1Gb geheugen en Seagate 200Gb 7200 rpm schijfje).

En... ik heb nog geen specifieke drivers of software geïnstalleerd (LCD aansturen e.d.).
Zal dus maar een restore pointje aanmaken dan. Tot nu toe echter vlekkeloos en 'instantaneously'.
Voor mij 10/10.

Wortd vervolgd...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:05:
Hij had wel vernomen dat de Bluetooth versie van SetPoint 3 in ontwikkeling was. Officieel moeten we het nog doen met v2.60.606 die al sinds 04/25/2006 naarstig verzoekt om een update.
Onder welke steen heb jij gelegen?

Setpoint 3.0 is allang uit we zijn zelfs bij 3.01. Kijk maar bij de meuktracker.

meuktracker: Logitech SetPoint 3.01

Sinds deze versie heb ik weinig tot geen problemen meer.

Verwijderd

Misschien kun je je voortaan iets voorzichtiger uitdrukken, zodat mensen zich niet beledigd voelen...
Setpoint 3.0 is allang uit we zijn zelfs bij 3.01. Kijk maar bij de meuktracker.
meuktracker: Logitech SetPoint 3.01
...en zodat je jezelf ook niet teveel voor schut zet. Ik heb het namelijk over de Bluetooth versie van SetPoint. Dat is namelijk de officiële software die bij deze set op de Support pagina op de Logitech site wordt aanbevolen.
Sinds deze versie heb ik weinig tot geen problemen meer.
Ik gebruik momenteel (als test) dan ook v3.0.107. Helaas houden problemen bij mij aan. Wat zijn de exacte 'weinige' problemen die jij nog ondervindt?

Trouwens, voor de liefhebbers:
Ik zie net dat er sinds 20 september SetPoint v3.1.116 is te downloaden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 17:13 . Reden: Gewijzigd naar exacte versie nummer ]

Verwijderd

Ik heb een nieuw test programmatje geschreven om de mx5000 aan te sturen, hij is hier te downloaden:
http://rapidshare.de/files/33934972/mx5000test.rar.html

Je hebt géén libusb meer nodig; ook heb je geen setpoint nodig. Programmatje kan nu nog niet zoveel, maar ik heb al codes geschreven voor mn vorige bouwsel waarmee je zelfs kunt msnen via je toetsenbord :9

Als je problemen ondervind zou d'n jullie dan hier de log willen plaatsen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:39:
Ik heb een nieuw test programmatje geschreven om de mx5000 aan te sturen, hij is hier te downloaden:
http://rapidshare.de/files/33934972/mx5000test.rar.html

Je hebt géén libusb meer nodig; ook heb je geen setpoint nodig. Programmatje kan nu nog niet zoveel, maar ik heb al codes geschreven voor mn vorige bouwsel waarmee je zelfs kunt msnen via je toetsenbord :9

Als je problemen ondervind zou d'n jullie dan hier de log willen plaatsen?
Werkt bij mij perfect (vorige versie niet).
Ben jij nu de eerste (enige) die werkt aan een dergelijke 'plugin'?

Verwijderd

Mooi dat het zo goed werkt, heb je ook geen last van lag op je mx1000?

En ja, zover ik weet ben ik de enige die aan een dergelijk project bezig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Ik snap het niet... ik krijg altijd de melding van "failed to initialize properly".

Ook ik zou het graag draaien, want 1 van de redenen voor dit mobo was bij mij dat je dat LCD aan kon passen, wat uiteindelijk dus niet zo was.

Hoe moet ik het programma starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:55:
Mooi dat het zo goed werkt, heb je ook geen last van lag op je mx1000?
Eerlijk gezegd is dat wel redelijk te overzien sinds ik een herziene versie van de muis heb ontvangen. Het vervelendste vind ik eigenlijk als de cursor 'vast' staat op het scherm. Dan helpt alleen het opnieuw inpluggen van de dongle.
En ja, zover ik weet ben ik de enige die aan een dergelijk project bezig is
Leuk initiatief!
Ik weet niet of je zelf al wat ideeën voor ogen hebt, maar misschien kan ik je bij deze van suggestie voorzien. Ik zit namelijk vaak op de bank (lees: niet achter de computer), en dan lijkt het mij relaxed om via het toetsenbord de 'Jump to file' actie van Winamp te activeren. Dat ik eigenlijk op die manier een ander nummer kan selecteren en afspelen.

Voor de liefhebbers:
De nieuwe SetPoint trok vandaag een update binnen (200003a.exe). Het was mij toentertijd niet geheel duidelijk wat voor update dit was.
Maar... een kwartiertje geleden liep mijn toetsenbord 'vast', zodat ik weer onder mijn bureau kon kruipen. Plotsklaps verscheen daarop zo'n 'New hardware wizard'. Heel handig, want ik kon nogal moeilijk op 'Next' klikken. Zodoende maar een USB-muis bij de buren geleend en de drivers automatisch laten installeren. Daar deed ik nog kort de impressie op dat het inmiddels om een HP Bluetooth dongle zou moeten gaan.
Ik ga er dus vanuit dat er een soort driver/firmware update voor de dongle werd geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is hier een zeer interessant onderwerp aangekaart.
Ik kom met mijn muis (LZ603A8) inderdaad ook niet boven de 81 inputs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd is dat wel redelijk te overzien sinds ik een herziene versie van de muis heb ontvangen. Het vervelendste vind ik eigenlijk als de cursor 'vast' staat op het scherm. Dan helpt alleen het opnieuw inpluggen van de dongle.
Ik doelde meer op de lag nadat je op de knop "send some text" hebt gedrukt. Dit was namelijk een van de redenen waarvoor ik de complete aansturings library opnieuw ga schrijven.

Aan de lag van de muis zonder dat Setpoint aan staat valt niet zo veel te doen, dat is meer hardware en laat ik over aan Logitech
Leuk initiatief!
Ik weet niet of je zelf al wat ideeën voor ogen hebt, maar misschien kan ik je bij deze van suggestie voorzien. Ik zit namelijk vaak op de bank (lees: niet achter de computer), en dan lijkt het mij relaxed om via het toetsenbord de 'Jump to file' actie van Winamp te activeren. Dat ik eigenlijk op die manier een ander nummer kan selecteren en afspelen.
Grappig, ik had precies hetzelfde idee... denk dat dit wel moet lukken.
Ik ben van plan om een complete .net library te schrijven die andere programma's kunnen gaan gebruiken. Een van die programma's kan dus een Jump-to-file extensie zijn, maar het is bijvoorbeeld ook mogelijk om te msnen, systeem informatie weer te geven en maak zo maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer even aan 't knutselen geweest en het is nu ook mogelijk om de knoppen uit te lezen.

Hier is een testprogrammatje te vinden

Mocht dit werken, dan ga ik verder met de display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:42:
Ben weer even aan 't knutselen geweest en het is nu ook mogelijk om de knoppen uit te lezen.

Hier is een testprogrammatje te vinden

Mocht dit werken, dan ga ik verder met de display
Werkt.

Verwijderd

k0ewl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:27:
Ik snap het niet... ik krijg altijd de melding van "failed to initialize properly".

Ook ik zou het graag draaien, want 1 van de redenen voor dit mobo was bij mij dat je dat LCD aan kon passen, wat uiteindelijk dus niet zo was.

Hoe moet ik het programma starten?
Heb je mijn laatste 2 programma's al geprobeerd? Zo ja, heb je wel .net 2 Framework geinstalleerd?

Verwijderd

Bij deze een klein, simpel programmatje waarmee je wat system stats naar je display kunt sturen:
http://rapidshare.de/files/34618657/MX5000_Utility.rar.html

Het programmatje dat er bij zit is maar een klein voorbeeld met wat je met de MX5000Lib.dll kunt doen.

Als je graag je eigen .net programma wil maken, voeg mx5000lib.dll dan toe als reference in Visual Studio .net.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:35:
Bij deze een klein, simpel programmatje waarmee je wat system stats naar je display kunt sturen:
http://rapidshare.de/files/34618657/MX5000_Utility.rar.html

Het programmatje dat er bij zit is maar een klein voorbeeld met wat je met de MX5000Lib.dll kunt doen.

Als je graag je eigen .net programma wil maken, voeg mx5000lib.dll dan toe als reference in Visual Studio .net.
Werkt niet:
code:
1
Could not load file or assembly 'HIDLibrary, Version=1.1.2.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=cd040d6a90c55289' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Kun je hier wat mee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:52:
[...]
Werkt niet:
code:
1
Could not load file or assembly 'HIDLibrary, Version=1.1.2.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=cd040d6a90c55289' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Kun je hier wat mee?
Wellicht werkt deze:
http://rapidshare.de/files/34759442/MX5000_Utility.rar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer bezig geweest en hier is dan de eerste release:
http://forums.logitech.co...bluetooth&message.id=1182

Nu nog wachten op de devvers }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj.ikke
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2020
Ik heb afgelopen week deze set gekocht.
Heb uiteindelijk de belkin BT dongle in de pc terug gezet! Langs de dongle van logitech.
Ik kon mijn nokia gewoon weer synchroniseren.
Maar al ga bleek dat de set instabiel werd door het dubbele BT signaal.
Na jullie reacties gelezen te hebben,(ik ben geen computer expert) kwam ik op het volende idee omdat ik jullie tipseilijk vond.
Ik heb de dongle van logitech eruit gehaald, en heb de muis en het keybord handmatig gekoppeld aan de 2.0 Belkin dongle die ik al had.
Tot nu toe werkt alles prima!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
jj.ikke schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:46:
Ik heb de dongle van logitech eruit gehaald, en heb de muis en het keybord handmatig gekoppeld aan de 2.0 Belkin dongle die ik al had.
Tot nu toe werkt alles prima!!!
Mbv de Widcomm drivers dus!
Die heb ik eraf gesmeten evenals de Setpoint rommel.
Ik gebruik die tool van hierboven om mijn toetsenbord te laten connecten met Windows. Dan gebruik ik de tijd en tempsensor alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal voor broodjekipkorn:
http://hyperupload.com/do...9/JumpToFileHook.zip.html

Een winamp jump to file hook. Gebruik de knoppen direct onder je display om de boel aan te sturen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:45:
Speciaal voor broodjekipkorn:
http://hyperupload.com/do...9/JumpToFileHook.zip.html

Een winamp jump to file hook. Gebruik de knoppen direct onder je display om de boel aan te sturen :9
Het ziet er allemaal heel veelbelovend uit! Ik moet er voorlopig nog even mee spelen ;)
Ik had net trouwens wel een foutmelding te pakken:
code:
1
2
3
EventType : clr20r3     P1 : jumptofilehook.exe     P2 : 1.0.0.0     
P3 : 452bcdef     P4 : mx5000lib     P5 : 0.0.2.0     P6 : 452bb8c1     P7 : 44
P8 : 3a     P9 : system.argumentexception

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:22:
[...]

Het ziet er allemaal heel veelbelovend uit! Ik moet er voorlopig nog even mee spelen ;)
Ik had net trouwens wel een foutmelding te pakken:
code:
1
2
3
EventType : clr20r3     P1 : jumptofilehook.exe     P2 : 1.0.0.0     
P3 : 452bcdef     P4 : mx5000lib     P5 : 0.0.2.0     P6 : 452bb8c1     P7 : 44
P8 : 3a     P9 : system.argumentexception
Ik had hetzelfde probleem, probeer deze versie eens:
http://www.megaupload.com/?d=46R8FNA0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hay,

Ik zit heel erg te twijfelen of ik de Logitech MX5000 of de MX3000 zal kopen.. Nou leek vooral de MX5000 me erg gaaf. Ik vind het schermpje leuk, de drukgevoelige volume toetsen ed en hoe die d'ruit ziet.. Ook de muis lijkt me heerlijk, terwijl je bij de MX3000 een 'minder goeie' krijgt. Na echter de meeste pagina's van dit forum te lezen dacht ik dus toch maar voor de MX3000 te gaan, gezien hoe negatief iedereen er lang over geweest is.
Uit de laatste 2 pagina's is wat minder duidelijk of't nou allemaal goed werkt of niet? Nou zou ik graag willen weten of met bepaalde andere software ed. het toetsenbord en de muis wel goed werken, of dat het eigenlijk toch 'troep' blijft en ik beter voor de MX3000 kan gaan..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:59:
Hay,

Ik zit heel erg te twijfelen of ik de Logitech MX5000 of de MX3000 zal kopen.. Nou leek vooral de MX5000 me erg gaaf. Ik vind het schermpje leuk, de drukgevoelige volume toetsen ed en hoe die d'ruit ziet.. Ook de muis lijkt me heerlijk, terwijl je bij de MX3000 een 'minder goeie' krijgt. Na echter de meeste pagina's van dit forum te lezen dacht ik dus toch maar voor de MX3000 te gaan, gezien hoe negatief iedereen er lang over geweest is.
Uit de laatste 2 pagina's is wat minder duidelijk of't nou allemaal goed werkt of niet? Nou zou ik graag willen weten of met bepaalde andere software ed. het toetsenbord en de muis wel goed werken, of dat het eigenlijk toch 'troep' blijft en ik beter voor de MX3000 kan gaan..

Alvast bedankt!
Qua product is de MX5000 top, qua ondersteuning is het bagger.

Om wat duidelijker te zijn, het schempje vind ik (zeker nu ik het zelf aan kan sturen) zeer handig, en ook de mediatoetsen gebruik ik vaak. Daarnaast is de bluetooth verbinding vrij goed te noemen als je maar even wat tijd er in steekt om de receiver op de juiste plek neer te zetten. Ik kan met de receiver op de zolderverdieping zonder problemen in de tuin gaan zitten, en msn'en op m'n toetsenbord ( _/-\o_ ).

De meest voorkomende problemen met de MX5000 zijn:
Toetsen die zich blijven herhalen (erg vervelend met de backspace!) en mouse-lag. Als je de software van logitech (setpoint) niet gebruikt heb je er al een stuk minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:55:
[...]

Qua product is de MX5000 top, qua ondersteuning is het bagger.

Om wat duidelijker te zijn, het schempje vind ik (zeker nu ik het zelf aan kan sturen) zeer handig, en ook de mediatoetsen gebruik ik vaak. Daarnaast is de bluetooth verbinding vrij goed te noemen als je maar even wat tijd er in steekt om de receiver op de juiste plek neer te zetten. Ik kan met de receiver op de zolderverdieping zonder problemen in de tuin gaan zitten, en msn'en op m'n toetsenbord ( _/-\o_ ).

De meest voorkomende problemen met de MX5000 zijn:
Toetsen die zich blijven herhalen (erg vervelend met de backspace!) en mouse-lag. Als je de software van logitech (setpoint) niet gebruikt heb je er al een stuk minder last van.
Ok, dan nog een paar vraagjes; vooral op het begin van het forum word erg vaak genoemt dat de verbinding van de muis en het toetsenbord erg vaak wegvalt en dat je dan die dongle eruit moet halen en opnieuw d'rin doen.. Is dit inmiddels opgelost of niet? En de lag: hoe erg is die? Heb jij er bijvoorbeeld nu je je toetsenbord goed geconfigureerd hebt nog zoveel last van dat het vervelend is of is dat niet meer het geval? Zelfde met die herhalende toetsen, veel last van of eigenlijk nauwelijks nu? Dan de muis.. Is die net zo fijn, goed, en uitgebreid als het toetsenbord? En hoelang gaan de batterijen ongeveer mee? Ennn, als je die Setpoint van Logitech niet gebruikt, doen wel alle functies het dan optimaal en kan je dan nog wel alles naar wensen instellen zeg maar? En dan eindelijk tot slot :9 Raad je hem aan, en zo ja, ook boven de MX3000 (denk je, als je dat toetsenbord niet kent)?

Alvast bedankt, gezien 't nogal veel vragen zijn :P Heb namelijk niet zo heel veel zin om na het kopen tot de conclusie te komen dat ik 130€ heb weggegooit :)

edit:
Als ik'm ga installeren.. Hoe kan ik dat dan precies 't best doen? Gewoon de Dongle erin en de software die ik erbij krijg installeren? Of met de nieuwste gedownloade software (en dan setpoint 2.6 of 3.1?) of kan ik beter nog andere software gebruiken? Zelfde voor de bluetooth drivers.. Standaard of andere?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb regelmatig (een paar keer per dag) een buitengewoon irritant verschijnsel met dit toetsenbord. Ik ben gewoon bezig (surfen, irc, Word, etc.) en dan ineens gaat de cursor naar links. Alsof ik het pijltje naar links indruk en niet meer loslaat. Dit gebeurt dus uit het niets, ik gebruik nieteens die cursortoets. De enige manier om van dit verschijnsel af te komen, is de computer rebooten :( Vooral dit probleem maakt mij bijna wanhopig, ik heb geen idee hoe je dit oplost. Heeft iemand een idee?

Verder heb ik de problemen die zoveel mensen hebben, zoals de herhalende toetsen. Ook zeer irritant. Ik zou echt niemand aanraden dit toetsenbord te kopen, het is serieus slecht voor je hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:56:
De enige manier om van dit verschijnsel af te komen, is de computer rebooten
Vreselijk hinderlijk als je net een lap tekst hebt getypt.
Ik heb de stick op mijn buro en als dat zich voordoet dan ruk ik het los.
Soms kan je het toetsenbord uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazsur schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:57:
[...]

Vreselijk hinderlijk als je net een lap tekst hebt getypt.
Ik heb de stick op mijn buro en als dat zich voordoet dan ruk ik het los.
Soms kan je het toetsenbord uitzetten.
Inderdaad. Toetsenbord uitzetten heeft tot nu toe nooit geholpen, die stick heb ik er nog niet uit getrokken. Ik zal het volgende keer proberen. Heb alvast een bekabeld toetsenbord gekocht, als ik te gefrustreerd word, plug ik die wel in de usb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:59:
[...]

Inderdaad. Toetsenbord uitzetten heeft tot nu toe nooit geholpen, die stick heb ik er nog niet uit getrokken. Ik zal het volgende keer proberen. Heb alvast een bekabeld toetsenbord gekocht, als ik te gefrustreerd word, plug ik die wel in de usb...
Probeer eens setpoint af te sluiten, werkte bij mij altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boesj, zou je alsjeblieft nog even kunnen reageren op mijn vorige post? Ben namelijk van plan 'm morgen te halen en dan heb ik nog kans om me te bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar natuurlijk :)
Ok, dan nog een paar vraagjes; vooral op het begin van het forum word erg vaak genoemt dat de verbinding van de muis en het toetsenbord erg vaak wegvalt en dat je dan die dongle eruit moet halen en opnieuw d'rin doen.. Is dit inmiddels opgelost of niet? En de lag: hoe erg is die? Heb jij er bijvoorbeeld nu je je toetsenbord goed geconfigureerd hebt nog zoveel last van dat het vervelend is of is dat niet meer het geval? Zelfde met die herhalende toetsen, veel last van of eigenlijk nauwelijks nu?
Er zijn volgens mij meerdere revisies van de dongle gekomen, de problemen zijn op dit moment minder dan in de eerste posts beschreven, maar als jij de dongle te dichtbij hebt liggen of juist te ver af dan zal je dezelfde problemen hebben.

Herhalende toetsen heb ik nauwelijks nog last van, als het voorkomt sluit ik setpoint af en is het probleem voorbij.
Dan de muis.. Is die net zo fijn, goed, en uitgebreid als het toetsenbord?
En hoelang gaan de batterijen ongeveer mee? Ennn, als je die Setpoint van Logitech niet gebruikt, doen wel alle functies het dan optimaal en kan je dan nog wel alles naar wensen instellen zeg maar?
De muis vind ik persoonlijk helemaal top. Nergens last van zolang je bluetooth signaal maar goed is. Zonder setpoint kan je niet alle knoppen instellen, maar ik heb enkele dagen geleden een programmatje gereleased waarmee je ook de knoppen in kunt stellen voor in ieder geval het toetsenbord en in de nabije toekomst ook de muis.
En dan eindelijk tot slot :9 Raad je hem aan, en zo ja, ook boven de MX3000 (denk je, als je dat toetsenbord niet kent)?
Het display en de bluetooth ondersteuning waren voor mij de doorslaggevende redenen om voor de MX5000 te kiezen. Als jij die niet nodig hebt is het mischien beter om voor de MX3000 te kiezen, maar daar kan alleen jij over oordelen.
Als ik'm ga installeren.. Hoe kan ik dat dan precies 't best doen? Gewoon de Dongle erin en de software die ik erbij krijg installeren? Of met de nieuwste gedownloade software (en dan setpoint 2.6 of 3.1?) of kan ik beter nog andere software gebruiken? Zelfde voor de bluetooth drivers.. Standaard of andere?
Als je de setpoint software van logitech.com download krijg je de nieuwste drivers. Nadeel hiervan is dat je geen andere bluetooth apparaten naast je mx5000 op je dongle kan gebruiken. Als je hier toch gebruik van wilt maken kan je proberen de widcomm drivers te installeren (zo heb ik nu) en dat werkt prima.

Hoop dat je wat wijzer bent geworden zo. Zorg er alleen wel voor dat het gemakkelijk is om je tobo terug te sturen als het blijkt dat jij er veel problemen mee hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardstikke bedankt :) Ben inderdaad wat wijzer geworden! Heb'm vanmiddag gekocht bij mycom, en van tevoren gevraagd of ik 'm nog terug kon brengen als hij niet werkte, en dat kon als ik 'm netjes hield en weer netjes in de doos stopte.. Aangesloten en werkte direct heel netjes en helemaal zonder lag. Muis stond wel heel gevoelig, maar werkte verder perfect. Alleen het schermpje kon ik nog niets op zien, en de meeste mediatoetsen werkten nog niet (alleen volume). Toen heb ik dus besloten Setpoint 2.6 proberen te installeren. Hierna werktte alle toetsen netjes en ook vrij snel, alleen de muis deed het ineens niet meer. Heb gelukkig wel een 2e muis aangesloten die ik dan dus kan gebruiken en ondertussen de MX1000 proberen. Na een poosje begon 't toetsenbord echter ook sloom te worden. Nog even geprobeerd m'n telefoon via Bluetooth te connecten. Dat werkte ook netjes naast mijn toetsenbord, alleen werd die toen nog wel veel langzamer met veel lag. Hierna besloten Setpoint weer eraf te smijten. Dat heb ik nu net gedaan, en nu werkt mijn toetsenbord zonder lag en doet de muis het weer (echt raar). Alleen balen dus, dat ik nu niet alle functie's kan gebruiken :S Ga nu eventjes de programmaatjes die jij gemaakt hebt aan de gang te krijgen, en edit deze post wel even als ik zover ben :) Verder wel heel mooi tb trouwens!!

edit:

Net dus die Library van jou geprobeerd. Werkte op zich prima, alleen gebruikt ik al heel lang iTunes en die pakt die niet. Daarom verder gaan proberen. Heb daarom Setpoint 3.10 geprobeerd. De nieuwste normale Setpoint zeg maar dus. Is weliswaar niet voor ons toetsenbord omdat die niet voor Bluetooth is, en je kan dus helaas ook niet de instellingen van het toetsenbord verranderen. Het lijkt er echter wel op dat alle instellingen nu goed staan en alles werkt (zonder ook maar enige lag). Ga zo nog paar keer rebootten enzo, maar zo te zien werkt het nu perfect!!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:24:
Hardstikke bedankt :) Ben inderdaad wat wijzer geworden! Heb'm vanmiddag gekocht bij mycom, en van tevoren gevraagd of ik 'm nog terug kon brengen als hij niet werkte, en dat kon als ik 'm netjes hield en weer netjes in de doos stopte.. Aangesloten en werkte direct heel netjes en helemaal zonder lag. Muis stond wel heel gevoelig, maar werkte verder perfect. Alleen het schermpje kon ik nog niets op zien, en de meeste mediatoetsen werkten nog niet (alleen volume). Toen heb ik dus besloten Setpoint 2.6 proberen te installeren. Hierna werktte alle toetsen netjes en ook vrij snel, alleen de muis deed het ineens niet meer. Heb gelukkig wel een 2e muis aangesloten die ik dan dus kan gebruiken en ondertussen de MX1000 proberen. Na een poosje begon 't toetsenbord echter ook sloom te worden. Nog even geprobeerd m'n telefoon via Bluetooth te connecten. Dat werkte ook netjes naast mijn toetsenbord, alleen werd die toen nog wel veel langzamer met veel lag. Hierna besloten Setpoint weer eraf te smijten. Dat heb ik nu net gedaan, en nu werkt mijn toetsenbord zonder lag en doet de muis het weer (echt raar). Alleen balen dus, dat ik nu niet alle functie's kan gebruiken :S Ga nu eventjes de programmaatjes die jij gemaakt hebt aan de gang te krijgen, en edit deze post wel even als ik zover ben :) Verder wel heel mooi tb trouwens!!

edit:
Net dus die Library van jou geprobeerd. Werkte op zich prima, alleen gebruikt ik al heel lang iTunes en die pakt die niet. Daarom verder gaan proberen. Heb daarom Setpoint 3.10 geprobeerd. De nieuwste normale Setpoint zeg maar dus. Is weliswaar niet voor ons toetsenbord omdat die niet voor Bluetooth is, en je kan dus helaas ook niet de instellingen van het toetsenbord verranderen. Het lijkt er echter wel op dat alle instellingen nu goed staan en alles werkt (zonder ook maar enige lag). Ga zo nog paar keer rebootten enzo, maar zo te zien werkt het nu perfect!!
Probeer anders eens widcomm + setpoint 3.10, ik kan op die manier gewoon de knoppen instellen

iTunes support komt waarschijnlijk in v0.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet nodig, na een reboot stond het toetsenbord er ook weer bij duss :) Ik heb nu alleen lag als ik net een bericht op mijn schermpje aan het ontvangen ben zeg maar, en tijdens gamen ook soms, dat is wel klote maargoed :S Verder wel 'n heerlijk toetsenbord en muis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Gaar hoor!
Ik kan de Widcomm drivers 5.0.1.802 van de bijgeleverde CD niet gebruiken. De dongle blijft als een Generic USB Hub in apparaatbeheer.
Via apparaatbeheer deïnstalleren en de dongle inpluggen, dan komt inderdaad te staan dat een bluetooth stickie van Logitech zichtbaar is.
Met geen enkele driver (3, 4, 5 serie) [Widcomm, BlueSoleil, Toshiba, Anycomm] lukt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:13
Gisteren maar weer een clean install gedaan van winXP. Dit keer de standaard drivers van windows gebruikt, ipv de widcomm. Ik draai dus nu Setpoint 2.6 zonder widcomm, en alles werkt! Gisteravond had ik nog wel ruzie met de muis (aantal keren disconnect), maar het draait sindsdien stabiel. Het heeft ook de nacht overleeft, vanochtend werkte alles gewoon.
Het gebeurde vaak dat wanneer de PC lang aanstond het schermpje van de tobo het niet meer deed, of was blijven hangen in een afspeeltitel of simpelweg leeg was. Dit is dus nu ook niet het geval. Grootste pluspunt is dat ik geen dubbele tekens gezien heb! Zou het nu eindelijk eens goed gaan werken? Ik durf het haast niet te geloven... :+
Nu ik er toch een beetje plezier aan beleef, wilde ik eens aan de gang met die progjes die hier te vinden zijn (o.a. de winamphook en die stats). Ik heb bijvoorbeeld die winamphook gedownload, maar de .exe geeft een fout bij het starten. Ik doe het blijkbaar niet goed. Of is het de bedoeling de .exe via het tobo te starten (toewijzen aan een knop)? Wie kan me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat je die winamphook gebruikt moet je dit 'programma' installeren:
http://forums.logitech.co...bluetooth&message.id=1182

Die stats was meer een demo om te laten zien wat je er mee kan en daarvan betwijfel ik sterk of het werkt.

De winamphook is een beetje buggy maar moet wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazsur schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:43:
Gaar hoor!
Ik kan de Widcomm drivers 5.0.1.802 van de bijgeleverde CD niet gebruiken. De dongle blijft als een Generic USB Hub in apparaatbeheer.
Via apparaatbeheer deïnstalleren en de dongle inpluggen, dan komt inderdaad te staan dat een bluetooth stickie van Logitech zichtbaar is.
Met geen enkele driver (3, 4, 5 serie) [Widcomm, BlueSoleil, Toshiba, Anycomm] lukt het!
Als je de bluetooth functionaliteit wil gebruiken moet je de connect knop inhouden terwijl je de usb dongle inplugt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boesj, zou je als je MSN hebt me ff toe kunnen voegen? Dat praat wat makkelijker.. Ik was nieuwsgierig of het eigenlijk mogelijk is om naast m'n toetsenbord en muis m'n Sony Ericsson K800i aan te sluiten via Bluetooth.. Dit lukt me namelijk niet met Setpoint 3.1, terwijl me dat volgens mij wel (sloom) lukte via 2.6.. Als jullie andere manier weten voor met Setpoint 3.1, fantastisch, anders mss toch nog maar'n keer 2.6 proberen, en eventueel schone XP d'rop, moet toch maar weer'ns..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je toegevoegd (en het is mogelijk, ik doe nl hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds kort een mx5000 desktopset en die deed het tot voor kort super. Op het begin beetje last gehad van lag, maar denk dat dat kwam doordat mijn computer toen gewoon te langzaam was.

Nu heb ik sinds gisteren ineens iets vreemds. MIjn toetsenboord werkt zonder problemen maar mijn muis weigert volledig. Hij doet niks meer, ik heb al een aantal maal geprobeert via de connect knopjes op zowel de muis en de dongle te drukken.

Als ik op de connect knop druk van de muis gebeurt er niks, als ik op de connect knop druk van de dongle zoekt hij even en vind die alleen maar mijn toetsenboord.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is, ik denk niet dat er een probleem zit in de bluetooth in het algemeen, misschien met de verbinding van de muis naar de bluetooth of iets dergelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen die nog intresse hebben in de mx5000lib: de boel is nu opensource

Hier is alles bij te houden:
http://sourceforge.net/projects/mx5000lib/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:46:
[...]

Als je de bluetooth functionaliteit wil gebruiken moet je de connect knop inhouden terwijl je de usb dongle inplugt ;)
Great.
Gelukkig had ik al een andere muis (MX600) in het systeem. Nu kan ik eindelijk mijn mobieltjes koppelen zonder een andere dongle te moeten kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 15:54
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:20:
Ik heb ook sinds kort een mx5000 desktopset en die deed het tot voor kort super. Op het begin beetje last gehad van lag, maar denk dat dat kwam doordat mijn computer toen gewoon te langzaam was.

Nu heb ik sinds gisteren ineens iets vreemds. MIjn toetsenboord werkt zonder problemen maar mijn muis weigert volledig. Hij doet niks meer, ik heb al een aantal maal geprobeert via de connect knopjes op zowel de muis en de dongle te drukken.

Als ik op de connect knop druk van de muis gebeurt er niks, als ik op de connect knop druk van de dongle zoekt hij even en vind die alleen maar mijn toetsenboord.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is, ik denk niet dat er een probleem zit in de bluetooth in het algemeen, misschien met de verbinding van de muis naar de bluetooth of iets dergelijk?
heb ik ook af en toe last van.. wat ik dan doe:

batt. uit de muis halen
BT stick verwijderen
stick terugplaatsen
batt. in muis doen
connect knopje op demuis
connect knopje op de stick

heb dit probleem ongeveer 1x in de 2 a 3 weken (4 uur per dag computeren) en dit werkt altijd

waar ik dan weer last van heb: als ik ong 15 min. mijn tobo niet gebruik, voert hij de 1e aanlsag 2x uit
(heb hier verder nog niet naar gezocht)

wel was ik meer tevreden met mijn "Logitech® Cordless Desktop® MX™ for Bluetooth®" daar had ik echt NOOIT problemen mee (nouja, totdat hij na 2,5 jaar de geest gaf en ik onder garantie deze MX5000BT kreeg)

gang is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Ik heb dit kreng nu ruim een jaar schat ik (heb hem gekocht toen hij net uit was).
Het kreng werdt gekocht vlak voor aanvang van een lanparty en had op de party echt last van lag en traagheid en heb het ding na een uurtje of 2 gefrustreerd in de hoek gegooid en verder gegaan met mij oude set. Na heel veel gezeik met Logitech en meerdere dongels verder werkte het kreng redelijkerwijs stabiel genoeg voor een beetje kantoorwerk en daarvoor heb ik het kreng veel in gebruik op mijn werk.

Nu blijft het triest dat je zowat 1 a 2 keer in de week gezeik hebt met connectiviteit en je moet kloten met dongel en uit\aan zetten enz. Hoeveel workarounds er ook zijn voor dit probleem, het is en blijft niet horen voor een set van dit geld. Maar goed.

Maar nu doet probleem 37985 zich voor...De toetsen slijten enorm..Niet de letters erop, maar de schacht waar ze doorheen glijden zeg maar. Sommige toetsen gaan al heel zwaar bij het indrukken.

Al met al dus een grote miskoop! Een set die niet anders geeft dan problemen en ook nog eens slijt in een relatief korte tijd!! |:( :r

Maar goed, voor een ding is hij echt goed geweest. Vandaag was ik zo zat dat ik gekeken heb hoe het zat met de constructieve sterkte van het ontwerp in relatie tot een betonnen muur...And guess what? Ook hier voldoet het ding niet!! De muur was vele malen sterker. Het was wel een ultiem gevoel van opluchting toen het ding in duizend stukken uit elkaar vloog..Ook de MX1000 geeft een bevredigende knal als hij de muur raakt....Ideaal smijt setje dus..Maar wel een erg dure manier van je frustraties luchten.

Nu gewoon weer het oude Logitech setje aangesloten (die met de mx700 muis erbij, ben ff typenummer kwijt) en een losse bluetooth dongle van een of ander prutsmerk voor de bluetooth functionaliteit..Wat een verademing..Deze set is ruim een jaar of 2 danig misbruikt en werkt nog steeds probleemloos...Geen lag, geen dubbele aanslagen, gewoon altijd connectiviteit..M.a.w. doen waarvoor het bedoeld is en nog veel goedkoper ook..

Ik zeg vingers weg van dit product! Wil je per se bluetooth...Koop een losse dongel en vergeet dit kreng!!

(Voor iedereen die er tevreden mee werkt: Stelletje mazzelpikken!!)

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Hmmm.
Waarschijnlijk smijt ik dit kut ding ook tegen de muur!

Sinds vannacht wil de muis niet opladen!
bah!

Update:
Nokia oplader doet t!

[ Voor 13% gewijzigd door Dazsur op 06-11-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo stom geweest om niet eerst hier te kijken. Ik heb hem dus gisteren bij paradigit gekocht |:(
De verbinding valt weg, enorme lag, enz enz, kortom zoals door iedereen hier al is medegedeeld. Ik verwachtte voor dit bedrag gewoon iets goeds dat direct werkt. Blijkbaar is Logitech een B-merk geworden. Ik ga morgen mijn geld terugvragen (hoop dat dat lukt).

Bestaat er een goed werkend draadloos alternatief ? (5 meter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Alle andere setjes van Logitech werken prima, zolang je maar geen bluetooth variant neemt. (alhoewel ik geen uitspraak durf te doen over de Di-Novo setjes van Logitech met Bluetooth, misschien werken die wel goed).

Als deze set uit zou komen zonder blauwe tanden, maar gewoon met de vertrouwde 2.4GHz technolgie van Logitech, dan zou het een prima te pruimen setje zijn!

En omruilen moet lukken, daar heb je als consument gewoon recht op! Je koopt een product dat niet voldoet aan je verwachtingen en (sterker nog) ook niet functioneert zoals geadverteerd. Reden genoeg voor een geld terug\omruil actie!! En als de verkopende instantie beweert dat het goed werkt mogen ze dat ter plekke aan je voordoen...Lijkt me feest. En als ze je doorverwijzen naar Logitech---Niet accepteren. Jij hebt een verkoopovereenkomst met je verkoper\verkopende instantie, niet met Logitech!

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het setje kunnen ruilen (geld terug was ook mogelijk). Ik ben nu voor de MX3000 gegaan. De verkoper beweerde dat het op een afstand van meer dan 3 meter absoluut niet zou werken. Gelukkig voor mij werkte het op mijn werkplek op 4 meter afstand van de ontvanger feiloos zonder lag of storing. Pas bij 6 meter is lag waarneembaar en bij 7 meter wordt het onwerkbaar omdat de verbinding dan begint weg te vallen. Deze afstanden zijn niet geschat maar opgemeten, Toppie dus. Echt heel jammer dat de MX5000 een waardeloos product is, hoe hebben ze het op de markt durven brengen 8)7 .

DE ONTVANGER STAAT OP DE COMPUTERKAST ONGEVEER 60 CM VAN DE VLOER EN IS 50 CM VERWIJDERD VAN EEN DECT SET. HET TOBO EN MUIS KUNNEN DE ONTVANGER NIET DIRECT ZIEN OMDAT ER EEN STOEL EN PLANT TUSSEN STAAT. IK SNAP NIET WAAR DIE VERHALEN OVER SLECHT BEREIK ALTIJD OP GEBASEERD ZIJN ;)

CONCLUSIE: DE MX3000 DOET HET SUPER TOT 6 METER AFSTAND. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Hier zullen jullie vast blij mee zijn:

http://forums.logitech.co...bluetooth&message.id=1416

paar kwootjes van gebruikers die het al getest hebben..
looks like they did some work on that one, corrected all the problems with the MX5000
no more lag, no more diconnections , no more double typing, and it's smooth

as it should have been from the start, but hey , better late then never

BTW logitech mods: was there a firmware upgrade for the MX5000 in there?
i thought i saw something

Go and get it everyone
Oh!!!! And BT headphones works correct, no disconnections.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Password vereist!
Goed lezen.

[ Voor 27% gewijzigd door Dazsur op 13-11-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er inderdaad op dat deze update eindelijk alle problemen oplost! Sinds gisterenavond na installatie van de update werkt het helemaal zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Had je dat tegen mij ?

How to unzip:
To unzip the file, type "btimprove" (without the quotes) when asked

[ Voor 20% gewijzigd door Tranzy op 13-11-2006 09:28 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
@Tranzy
Algemeen hoor! No offence.

In eerste instantie las ik er overheen :o

Installeren gaat goed.
Maar, na herstart blijft het hangen in het schermpje van zoeken naar Bluetooth-apparaten.

Widcomm en Logitech drivers gedeïnstalleerd en hij doet het meer dan goed.
Geen lag en dat soort dingen dus.

Was dus inderdaad een firmwareprobleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eecky
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-02-2021
Zijn deze problemen nu opgelost met die nieuwe drivers, 3.15?
Want had die ook graag gekocht maar werd wat onzeker na wat ik overal lees.

mvg
eecky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Ik heb net 3.25 geïnstalleerd (idd iets gezien van de usb-hub Firmware-update), geen problemen. Nu geen lag, geen dubbele letters, geen irritatie :P . Let wel, ik heb het nog maar een uurtje draaien, maar de vooruitzichten en ervaringen tot nu toe zijn goed. Ik heb ook weer de Widcomm-drivers geïnstalleerd, ipv de standaard Windows. Ik heb best lang zonder (grote) problemen met de Windows-drivers gewerkt, maar had wel af en toe last van dubbele tekens. Ik hoop (bid... :o ) dat nu alle problemen zijn opgelost.... Daar wordt het setje een stuk mooier van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
3.25 ?????

Zucht. Bij het opnieuw opstarten blijft de Logitech Bluetooth Wizard maar zoeken naar Bluetoothapparaten!
Is uit te schakelen via MSconfig!

Om Bluetooth functionaliteit te gebruiken moet ik de dongle weer inpluggen met het knopje ingedrukt tot Windows (XP) een nieuw apparaat ziet!
Ik kan dan mijn Nokia verbinden mbv de Widcomm drivers.
Daarnaast ziet de Bluetooth software van Widcomm de MX5000 set, maar die kan ik niet gebruiken!

:( :( :( :(

Instellen van mousespeed is even wennen. Gaat te snel en is vreselijk wiebelig.

[ Voor 131% gewijzigd door Dazsur op 14-11-2006 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Dazsur schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:04:
3.25 ?????

Zucht. Bij het opnieuw opstarten blijft de Logitech Bluetooth Wizard maar zoeken naar Bluetoothapparaten!
Is uit te schakelen via MSconfig!

Om Bluetooth functionaliteit te gebruiken moet ik de dongle weer inpluggen met het knopje ingedrukt tot Windows (XP) een nieuw apparaat ziet!
Ik kan dan mijn Nokia verbinden mbv de Widcomm drivers.
Daarnaast ziet de Bluetooth software van Widcomm de MX5000 set, maar die kan ik niet gebruiken!

:( :( :( :(

Instellen van mousespeed is even wennen. Gaat te snel en is vreselijk wiebelig.
had je alles wel netjes gedeinstalleerd voordat je begon? Ik zou alles weer deinstalleren en opnieuw een poging wagen.
Ik heb tot nu toe geen lag of dubbele tekens, het is de moeite waard om dit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Ik had dus geen Setpoint en Widcomm drivers!
Ik wacht op een nieuwe dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
Normaal lees ik altijd reviews voordat ik nieuwe apparatuur koop, maar dat heb ik deze keer niet gedaan. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe muis/toetsenbord combinatie omdat bij een mn nieuwe systeem geen generiek toetsenbord en sweex muis meer paste (en de ctrl toets bleef haken).

Na wat rondgewinkeld te hebben heb ik gisteren toch de MX5000 set aangeschaft. Redelijk aan de prijs, maar een pakket van een goede muis en een fijn toetsenbord (zonder "golf" in het toetsenbord) blijkt nog best moeilijk te vinden, zeker draadloos.

Anyway, zo gezegd zo gedaan, gisteravond alles aangesloten. Mijn eerste indrukken zijn in ieder geval erg positief. De verschillende snelfunctie-keys waren zo aangepast naar mijn wensen, de touchpad links op het toetsenbord werkt (al is het volumeverschil niet zo groot) en de muis is superprecies.

Jammergenoeg was de muis niet opgeladen dus na 10 minuten moest hij in de oplader. Later op de avond een uurtje Fear en CoD2 gespeeld en dat ging super. Geen lag, geen disconnects helemaal top. 1 keer dat het display geen info meer aangaf, maar dat was zo hersteld.

Totnutoe ben ik dus erg positief over het setje. Het voelt stevig en stabiel een en werkt lekker. Na op GOT gezocht te hebben wel even afkloppen dat het zo goed blijft gaan natuurlijk

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
cheiron schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:14:
Normaal lees ik altijd ................ het zo goed blijft gaan natuurlijk
Misschien heb je een nieuwe Dongle (pid?), hier waren de meeste problemen mee. Setpoint 3.25 heeft hiervoor een firmwareupdate. Heb je ook een verlengsnoertje gekregen? En welke setpointversie gebruik je (ik geloof dat 3.25 nog niet via de automatische update binnenkomt).

Het zou mooi zijn als Logitech nu echt de grootste problemen zou hebben opgelost. Overigens heb ik sinds het installeren van versie 3.25 ook geen problemen meer gehad... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is een probleem nog niet opgelost bij mij en dat is het buitengewoon irritante verschijnsel dat mijn cursur naar links wordt gestuurd, alsof er iemand constant de cursortoets naar links ingedrukt houdt. Dan krijg je dus dit: ten.srekaewT (van rechts naar links lezen dus). Door Setpoint uit te zetten, stopt dit rare verschijnsel. Maarja, zonder Setpoint heb je niet zoveel aan dat toetsenbord omdat veel functies niet werken, waaronder het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Was het niet 3.15 ipv 3.25? Ik heb namelijk de setpoint uit dat topic geinstalleerd en tot nu toe werkt ook bij mij alles SUPER!

edit:
Mhh, alleen staat de muis niet meer in het setpoint menu?

[ Voor 22% gewijzigd door k0ewl op 15-11-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag is hoe gevoellig bij sommigen hier de touch sensitive toetsen zijn? Ik moet bijvoorbeeld erg drukken bij mijn eigen keyboard om mijn volume te veranderen, terwijl ik bij iemand anders er alleen over hoef te wrijven en het werkt al. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:41:
Wat ik me afvraag is hoe gevoellig bij sommigen hier de touch sensitive toetsen zijn? Ik moet bijvoorbeeld erg drukken bij mijn eigen keyboard om mijn volume te veranderen, terwijl ik bij iemand anders er alleen over hoef te wrijven en het werkt al. :/
Hier werkt het juist minder goed als je harder drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Hier gaat het nu ook allemaal goed. De functies voor de muis zijn ook weer bij setpoint te vinden. Kwam na een reboot allemaal weer, maar was aan het downloaden dus kon dat toen niet doen.

De touch sensitive controls hoef je maar heel zachtjes te raken bij mij. Vinger erop leggen is meestal al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
A_A_R schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:47:
[...]

Misschien heb je een nieuwe Dongle (pid?), hier waren de meeste problemen mee. Setpoint 3.25 heeft hiervoor een firmwareupdate. Heb je ook een verlengsnoertje gekregen? En welke setpointversie gebruik je (ik geloof dat 3.25 nog niet via de automatische update binnenkomt).

Het zou mooi zijn als Logitech nu echt de grootste problemen zou hebben opgelost. Overigens heb ik sinds het installeren van versie 3.25 ook geen problemen meer gehad... :*)
Hoe bedoel je verlengsnoer? Ik heb wel een houdertje voor het BT-stikkie. Verder is mijn setpoint prog versie 2.60.606. Dat is na een schone install inclusief online update.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

k0ewl schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:10:
De touch sensitive controls hoef je maar heel zachtjes te raken bij mij. Vinger erop leggen is meestal al genoeg.
Dat heb ik dus ook bij een kennis. Maar bij mezelf zijn de play/stop/next/mute etc toetsen wel gevoelig maar bij de volume of zoom veranderen moet ik echt drukken. Zal wel aan mijn toetsenbord liggen, heb het ook al sinds het begin maar dacht dat het misschien softwarematig zou zijn. :/

• cheiron
ik had duidelijk mijn mond moeten houden, het toetsenbord is buggy as hell vanavond. Net ook een lekker potje CoD2 kunnen afsluiten omdat het toetsenbord ermee ophoudt. Dat betekent een restart, want de connectknopjes doen dan niets meer. Vaag trouwens, die functietoetsen blijven dan wel werken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• A_A_R
cheiron schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:38:
ik had duidelijk mijn mond moeten houden, het toetsenbord is buggy as hell vanavond. Net ook een lekker potje CoD2 kunnen afsluiten omdat het toetsenbord ermee ophoudt. Dat betekent een restart, want de connectknopjes doen dan niets meer. Vaag trouwens, die functietoetsen blijven dan wel werken.
Je hebt nog de oude setpoint, dat wordt dus ook upgraden naar 3.15 (ipv 3,25, foutje :$ ), url zie eerder dit topic. Na een aantal dagen 3.15 niets dan lof, geen enkele keer lag, dubbele tekens of wat dan ook gehad.
cheiron schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:13:
[...]

Hoe bedoel je verlengsnoer? Ik heb wel een houdertje voor het BT-stikkie. Verder is mijn setpoint prog versie 2.60.606. Dat is na een schone install inclusief online update.
Het is idd een houder voor de BT-stick. Die zat er bij mij standaard niet in, en is me later toegestuurd toen ik klaagde over lag bij de HD van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
Toch weer verwijderd.
Kreeg lag en dubbele tekens bij het typen!

En een bibberende muis. Kon het niet goed instellen!

Bahhhhhhhhhhhhhhhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
A_A_R schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:10:
[...]

Je hebt nog de oude setpoint, dat wordt dus ook upgraden naar 3.15 (ipv 3,25, foutje :$ ), url zie eerder dit topic. Na een aantal dagen 3.15 niets dan lof, geen enkele keer lag, dubbele tekens of wat dan ook gehad.
Lekker dat ze die 3.15 update ook op de site zetten. Bij software voor de Mx5000 stond alleen 2.6.. Ik ga hem proberen, thanx!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
De 3.15 lijkt op beta software! Anders was het wel via de officiële download/support link te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Nou, ook na die update hou ik regelmatig disconnects hoor. Hij blijft tot dinsdag op proef, maar als hij dan nog zo doet gaat hij weer terug naar de winkel. Voor 170 euro verwacht ik een goedwerkend product!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
cheiron schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:13:
Nou, ook na die update hou ik regelmatig disconnects hoor. Hij blijft tot dinsdag op proef, maar als hij dan nog zo doet gaat hij weer terug naar de winkel. Voor 170 euro verwacht ik een goedwerkend product!
Heb je er echt 170 euro voor betaald :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam vanochtend weer eens op dit forum en las het van de nieuwe drivers. Hij deed het bij mij al vrijwel probleemloos, hij bleef alleen heel af en toe een paar seconden hangen, maar dit viel heel erg mee en gebeurde vrijwel alleen als ik aan het gamen was. Ik gebruikte de (toen nog) nieuwste drivers, en de Widcomm Bluetooth Drivers zodat ik aan dezelfde bluetooth stick ook mijn telefoon kon aansluiten.
Die update was ik echter wel nieuwsgierig naar dus ben bezig gegaan, alleen krijg ik nu niks meer aan de praat.. Ik heb zoals het in de uitleg staat de Widcomm Drivers gedeinstalleerd, net als de Setpoint software. Ik krijg nu echter de Dongle niet meer aan de praat :S Als ik die eruit haal en er vervolgens weer in doe, krijg ik van XP zo'n schermpje om hardware te installeren, maar dat lukt niet. Iemand enig idee? Want nu werkt dus gewoon niks meer.. :( En waarom kan ik niet gewoon de Windows XP bluetooth drivers gebruiken? Die kan'k nergens meer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
't werkte hier probleemloos, maar toch 3.15 maar geinstalleerd.. en die werkt ook goed.

Het enige probleem wat ik heb, dat is zodra ik "Nokia PC Suite" installeer, mijn muis + toetsenbord blijft hangen, wat natuurlijk erg vervelend is..

Zodra ik Nokia PC Suite eraf heb gegooit loopt het weer als een trein, maar ik heb dat programma toch echt nodig om mn Telefoon te Syncen..

(het is overigens ook bij de andere SetPoint + Driverrrrrrrrrrrs ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal dagen vrijwel zonder problemen (3.15 geïnstalleerd), is het nu weer waardeloos. Om de haverklap disconnects. Ik ben weer teruggegaan naar een toetsenbord en muis met usb-draad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook vanaf augustus, ben er niet heel erg tevreden over, me verbindingen vallen steeds weg.

Maar nu had ik een vraag, me bluetooth stick is gebroken en moet ik nu een speciale bluetooth stick halen van logitech voor deze set of kan ik ook een gewone bluetooth stick halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:15:
Ik heb hem ook vanaf augustus, ben er niet heel erg tevreden over, me verbindingen vallen steeds weg.

Maar nu had ik een vraag, me bluetooth stick is gebroken en moet ik nu een speciale bluetooth stick halen van logitech voor deze set of kan ik ook een gewone bluetooth stick halen?
Probeer ook eens de drivers die hier boven, werken bij mij goed.

maar hoe krijg je in vredesnaam je stick kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k0ewl schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:54:
[...]

Heb mn MX5000 setje al een paar maanden, in het begin had ik 2 dagen lang veel problemen gehad met de bluetooth connectie. Maar uiteindelijk is het me toch gelukt om alles goed draaiende te houden. ;) Heb nu nooit meer problemen met bluetooth verbindingen. _/-\o_ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k0ewl schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:54:
[...]

Me stick zit vooraan in de kast geplugged en de kast is naar voren gevallen toen ik achter in de pc een stekker erin deed.

Maa weet er iemand of ik een gewone bluetooth stick kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:55:
Maar weet er iemand of ik een gewone bluetooth stick kan kopen?
Dat hangt er van af. Ik heb een MS BT keyboard setje (Optical Desktop Elite for Bluetooth) en heb ooit is per ongeluk de dongle gesloopt.
Heb toen een BT-dongle gekocht, en heb daarop het toetsenbord geprobeerd, deze deed het echter niet. Dit kan 2 oorzaken hebben:
  • BT dongle ondersteund de encryption niet Ik moest dat toetsenbord met een encryptie laten verbinden
  • BT verzender / ontvanger ondersteunen elkaar niet Standaard verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:26
Ik heb de muis en het toetsenbord geprobeerd te testen op windows vista. Zonder succes. De muis en toetsenbord doen het heel eventjes op de microsoft bluetooth software, maar daarna niet meer. Het grootste probleem is dat SetPoint gewoon niet werkt op windows vista. Dus het wordt tijd dat setpoint ook voor vista goed gaat werken.

Verder werkt het bij mij wel vrij goed op m'n pc met windows xp. Af en toe reageert het toetsenbord niet meer, blijft het schermpje hangen, ff connect knop indrukken, dan doet ie het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine update over mijn mx5000 project:

MX5000Lib is aanbelandt bij v0.1 en is bijna de volledige vervanger voor setpoint (wat het toetsenbord betreft). Jullie zouden mij een groot plezier doen door deze library te testen.

De library is geschreven in C#, en is dus voor alle .NET talen beschikbaar.

Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag!

http://sourceforge.net/projects/mx5000lib/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 22:41 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste