Logitech MX5000 Desktopset met display en lasermuis

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 15.253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30

timovd

Voorsprong door techniek

Ga op taalcursus. Het dock is alleen om je muis op te laden.
Verder ben ik gestopt met lezen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
Heb sinds een paar weken ook de MX5500 maar er vallen me toch een paar dingen tegen.

Ten eerste draait het scrollwiel gewoon door :? Je hoort dus geen "ratel"

En als ik bijvoorbeeld een spelletje zit te doen dan springt ie op een of andere manier terug naar het bureaublad, alsof je er op klikt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:05

Roy

Hobbies?

engelbertus schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:12:
....
wat is er dan bluetooth aan de desktopsets?
of is het zend / ontvang gedeelte ipv een ander 2.4ghz dan vervangen door bluetooth? en communiceren ze dan ook daadwerkelijk zelf met de bluetooth donkge die je in een usb poort moet steken? of gaat dat weer via bijvoorbeeld de dockingstation?

en werken ze ook als ej geen extra dongle gebruikt, met de in notebooks ingebouwde bluetoothvoorzieningen?

ik ehb nl een laptop en wil ( met name) een Bleutooth muis gaan nemen, omdat ik geen extra dongles aan mijn laptop wil. een dockingstation die via usb werkt, of voor andere redenen toch via usb moet worden aangesloten heb ik dus ook niets aan.
....
Beetje onduidelijk verhaal, de volgende keer graag in het normaal Nederlands. Maar wat ik je in ieder geval kan vertellen is dat de MX5500 goed samenwerkt met ingebouwde bluetooth ontvangers. Ik heb gekozen voor deze bluetooth set omdat ik dan bij m'n notebook geen extra usb-ontvangertje nodig heb, maar gewoon gebruik maak van de ingebouwde bluetooth ontvanger. Werkt heel goed, en heb geen last van wegvallende verbindingen.
Martijn85 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:22:
Heb sinds een paar weken ook de MX5500 maar er vallen me toch een paar dingen tegen.

Ten eerste draait het scrollwiel gewoon door :? Je hoort dus geen "ratel"

En als ik bijvoorbeeld een spelletje zit te doen dan springt ie op een of andere manier terug naar het bureaublad, alsof je er op klikt :{
Dat het scrollwiel doordraait is juist 1 van de speciale functies van de MX Revolution muis, dat is vooral handig bij het scrollen door grote documenten of lange internetpagina's. Maar als je even in de instellingen had gekeken had je ook kunnen zien dat je zelf kunt instellen of je de "Freespin" wil (wat je nu dus hebt), of gewoon het normale klik-voor-klik. Dus je kunt het zelf kiezen.
Het is ook verstandig om te kijken of je de laatste versie van de Setpoint software gebruikt, eerdere versies gaven nog wel eens problemen met deze nieuwe set.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
Roy schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:01:
Dat het scrollwiel doordraait is juist 1 van de speciale functies van de MX Revolution muis, dat is vooral handig bij het scrollen door grote documenten of lange internetpagina's. Maar als je even in de instellingen had gekeken had je ook kunnen zien dat je zelf kunt instellen of je de "Freespin" wil (wat je nu dus hebt), of gewoon het normale klik-voor-klik. Dus je kunt het zelf kiezen.
Het is ook verstandig om te kijken of je de laatste versie van de Setpoint software gebruikt, eerdere versies gaven nog wel eens problemen met deze nieuwe set.
Ik heb de Setpoint geïnstalleerd van de cd die er bij zat, ik zal die thuis wel updaten en even in de instellingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
vreemd

het lijkt precies dat niemand connectie problemen heeft met de mx5500???

is er dan eindelijk toch een mirakel gebeurt en is al die bluetooth crap eindelijk opgelost geraakt?

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Volgens mij als je het scrolwiel doordrukt gaatie van de freespin af? :?
Ik vroeg me af of er inmiddels al tweaks beschikbaar zijn voor het display, lijkt erop van niet? :(

[ Voor 41% gewijzigd door blup op 10-09-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 16:12
We hebben de MX5000 set aangeschaft via Bol.com. De set kost daar 99 euro. Verder is ie overal veel duurder. Bij MediaMarkt kostte ie nog steeds 169 euro!! Met setpoint versie 4.60.122 heb ik tot nu toe geen connectieproblemen gehad. Ik heb 'm nu bijna een week. Hij bevalt me tot nu toe prima.

Nog wat extra's kunnen doen met het display via een extern proggie zou inderdaad wel leuk zijn.
Ik bedoel dan zoiets als je whatpulse keys erop of zo. Dat kan dacht ik wel bij de G15

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik heb deze set nu sinds maart 2008 en tot nu toe redelijk probleemloos mee gewerkt. De enige problemen die ik weleens had:
- dat een toets bleef hangennnnnnnnnnnnnn
- bij het opstarten onder een ander OS moest ik telkens opnieuw mijn toetsenbord connecten.

Sinds deze week echter heb ik vaak het probleem dat de muis niet wordt herkend bij het opstarten. En dat is lastig, want je kunt gelijk niets meer aanklikken. Ik werk met de laatste Setpoint versie.
Heb de hele boel gede-installeerd, pc opnieuw opgestart, opnieuw ge-installeerd, maar probleem blijft.
Jammer, want voor de rest leek het een leuke set.

Volgende wordt in elk geval:
- geen Logitech, en
- geen Bluetooth.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:19
Even een veer in de spreekwoordelijke poe..rt steken van Logitech.
Tot vorige week heeft het toetsenbord en muis het goed volgehouden. Af en toe een hangende letterrrrrrrrrrrrrrrrr van het toetsenbord. Maar vorige week ging de oplader van de muis defect. Oplader van de Harmony One er aan en hij laadt weer.
Wel 1 x de muis gedemonteerd om schoon te maken.
Kijken wanneer ik overstap naar de MX 3.
De MX5000 is pas een jaar of 14 oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
mike123 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 20:27:
Even een veer in de spreekwoordelijke poe..rt steken van Logitech.
Tot vorige week heeft het toetsenbord en muis het goed volgehouden. Af en toe een hangende letterrrrrrrrrrrrrrrrr van het toetsenbord. Maar vorige week ging de oplader van de muis defect. Oplader van de Harmony One er aan en hij laadt weer.
Wel 1 x de muis gedemonteerd om schoon te maken.
Kijken wanneer ik overstap naar de MX 3.
De MX5000 is pas een jaar of 14 oud.
Enige echt slecht logitech product dat ik heb gehad.
productreview: Logitech Cordless Desktop MX5000 Laser review door dirkjesdirk

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:19
Ik heb toen ook niet de originele software gebruikt. Een ander softwarepakket met meer mogelijkheden. Ben de naam ff kwijt. Maar nu onder Win10 gebruik ik de originele software en dat gaat nog steeds goed. Op een enkele hangende letter na.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste